"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Vanacht om middernacht een office 365 migratie gestart, blijkt de server zich om 1:00 te hebben reboot voor backups, kon ik vanochtend weer opnieuw beginnenDouweegbertje schreef op maandag 05 mei 2014 @ 21:38:
weee, er achter gekomen dat bij een DB migratie (op de backup) door onze hostingpartij de server een reb00t is mee gegeven.. Nergens voor nodig, en er draaide ook gewoon live applicaties
Weet niet of het aan mij gericht was, maar ja ik heb prive een VPS. Echter op mijn werk hebben we allerlei servers en één hiervan was dus gerebootFiresphere schreef op maandag 05 mei 2014 @ 21:42:
heb jij geen vps?

Een computer kan niet weten wanneer hij mag rebooten ivm applicatie's die draaien en het zou dan ook niet mogen dat een OS denkt, ik moet opnieuw opstarten om updates te installeren... Helaas is dit bij windows de standaard instelling.
Zo zat ik gisteren lekker House of Cards te kijken, sluit mijn PC ineens af, wat bleek, updates. En natuurlijk komt de waarschuwing voor de reboot van windows niet boven fullscreen van netflix in silverlight mode uit

Overigens vind ik die standaard optie wel okay voor standaard computers. De gene met verstand (sorry
Sinds kort heb ik met één Windows-service een probleem, die crasht als na een reboot MSSQL nog niet up and running is, ondanks een aantal checks en try/catch-blokken. Ik heb MSSQL al als dependency ingesteld in de service manager, maar dat helpt niet echt.
Ik heb nog geen zin gehad om daar een definitieve oplossing voor te zoeken.
[ Voor 9% gewijzigd door Alex) op 05-05-2014 22:20 ]
We are shaping the future
Ja, maar men hosting loopt sowieso nog tot midden januari, en tegen dat ik alles van die hosting naar vps overgezet heb... Heb al 1 applicatie van de 3 die getroffen zijn verhuisd.Firesphere schreef op maandag 05 mei 2014 @ 21:42:
heb jij geen vps?
Ik gebruik windows zo weinig op mijn laptop dat ik niet de moeite heb genomen om hem correct te configureren. Telkens als dit gebeurd neem ik me voor om het weer anders in te stellen, maar goed, netflix lonkt ook en dan ben ik het weer eens vergeten.Douweegbertje schreef op maandag 05 mei 2014 @ 22:06:
Live servers die worden gereboot door je hoster > alles![]()
Overigens vind ik die standaard optie wel okay voor standaard computers. De gene met verstand (sorry) zet het wel uit als hij dat wilt. Immers weet hij dat het kan. De leek, en dan pak ik bijvoorbeeld mijn vader erbij, zou gewoon heel de PC uit knallen om vervolgens never nooit updates te installeren. Er zijn ook vele die niet aan afsluiten doen, maar het stroom eraf halen :x
Daarnaast blijf ik bij mijn punt, een computer moet updates gaan installeren bij afsluiten of bij opstarten, maar niet forceren dat de computer zichzelf afsluit, want zelfs voor de leek kan dit problemen geven (want "dat schermpje vertrouw ik niet" -> klikt random knop -> pc reboot meteen of over 10 minuten zonder dat de gebruiker dat wil waardoor werk verloren kan gaan)
[ Voor 9% gewijzigd door Gropah op 05-05-2014 22:22 ]
Migreren kost amper 2 uur! Niet zo miepen!wsitedesign schreef op maandag 05 mei 2014 @ 22:20:
[...]
Ja, maar men hosting loopt sowieso nog tot midden januari, en tegen dat ik alles van die hosting naar vps overgezet heb... Heb al 1 applicatie van de 3 die getroffen zijn verhuisd.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
prutser.
al je 2 uur kan proppen in vandaag vind ik dat best knap
ora et labora
Nja goed punt eigenlijk. Ben nu toch wel benieuwd dan naar de rede waarom het nu zo is, zoals het is met automatische updates.Gropah schreef op maandag 05 mei 2014 @ 22:21:
[...]
Ik gebruik windows zo weinig op mijn laptop dat ik niet de moeite heb genomen om hem correct te configureren. Telkens als dit gebeurd neem ik me voor om het weer anders in te stellen, maar goed, netflix lonkt ook en dan ben ik het weer eens vergeten.
Daarnaast blijf ik bij mijn punt, een computer moet updates gaan installeren bij afsluiten of bij opstarten, maar niet forceren dat de computer zichzelf afsluit, want zelfs voor de leek kan dit problemen geven (want "dat schermpje vertrouw ik niet" -> klikt random knop -> pc reboot meteen of over 10 minuten zonder dat de gebruiker dat wil waardoor werk verloren kan gaan)
Is het niet andersom, aangezien je serieus reageert op een onschuldig grapje?Firesphere schreef op maandag 05 mei 2014 @ 19:14:
[...]
Och jochie toch. Het zit bij jou wel diep he, dat ik ergens verontwaardigd over kan zijn.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik vermoed omdat er anders ontzettend veel systemen kwetsbaar blijven doordat ze zelden opnieuw opgestart worden, maar altijd standby worden gezet. Windows update kan dan denk ik geen gepatchte dll's of services of whatever laden en de oude kwetsbare versies blijven dus gewoon actief?Douweegbertje schreef op maandag 05 mei 2014 @ 22:36:
[...]
Nja goed punt eigenlijk. Ben nu toch wel benieuwd dan naar de rede waarom het nu zo is, zoals het is met automatische updates.
Prepare for unforeseen consequences
Er zijn veel systemen die in standby of hibernate komen. Beide zijn geen totale shutdown (het RAM blijft of behouden of wordt weggeschreven naar primairy disk) dus dan kunnen er inderdaad geen DLL's etc worden bijgwerkt, tenzij je dat doet voor het inladen, maar dit kan waarschijnlijk tot wat problemen leiden als programma's die dan worden ingeladen gebruik maken van oude versie's van etc. Maar goed, bij windows 8 hebben ze het wel gedaan (shutdown bestaat daar volgens mij niet echt meer, shutdown is een hibernate-achtige oplossing, waarbij updates dus wel worden verwerkt).glrfndl schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 00:07:
[...]
Ik vermoed omdat er anders ontzettend veel systemen kwetsbaar blijven doordat ze zelden opnieuw opgestart worden, maar altijd standby worden gezet. Windows update kan dan denk ik geen gepatchte dll's of services of whatever laden en de oude kwetsbare versies blijven dus gewoon actief?
Also: het gebruik van hibernate etc is leuk als je even achter je PC weg moet, maar persoonlijk sluit ik mijn PC aan het eind van de dag af. Kan de stroom er ook vanaf wat met 8 uur per dag nog wel wat lek stroom scheelt. Daarom zeg ik tegen dat soort users en problemen: PEBCAP, maar misschien ben ik daar wel te vlug in.
Mooie setupHMS schreef op maandag 05 mei 2014 @ 22:59:
Yeey, eindelijk mijn TeamCity en Octopus Deploy demo in elkaar. Is best makkelijk eigenlijk, alleen wel even wat uitzoek werk
Er staat een TeamSpeak server op, dus misschien dat het systeem door de verschillende inkomende data op een niet-webserver poort ingreep.
Maar goed, naast TeamSpeak moet er sowieso nog ruimte voor wat kleine websites komen. Nog even uitvissen hoe ik onder nginx met php-fpm meerdere websites kan draaien met eigen user/permissies/etc.
Ja dankje! Zwart met suiker
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
Welke OpenSSL vulnerability?Arite schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:10:
Weer een OpenSSL vulnerability. Maar weer een rondje gaan maken..
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Explain...Arite schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:10:
Ziet er naar uit dat ik toch vanavond wat tijd ga moeten maken voor een migratie... Hoster heeft het probleem nog steeds niet opgelost -_-
Ik denk dat je er wel meer mag gaan verwachten nu de openBSD groep bezig is met het maken van een eigen fork.Arite schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:10:
edit: maar inderdaad, welke kwetsbaarheid? Linkje?
[ Voor 8% gewijzigd door Gropah op 06-05-2014 11:32 ]
Inderdaad, dieYopY schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:55:
mogelijk http://www.ubuntu.com/usn/usn-2192-1/. Ik even kijken of mijn server daar last van heeft, maar ik zit nog op ubuntu 11,)

Als je code in de console probeert te plakken
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Daaraan gerelateerd, zijn er ook mensen die boeken kunnen aanbevelen voor C# voor mensen die redelijk Java kunnen en ook eens C# willen proberen? Bij veel boeken van C# heb ik namelijk dat het te veel op de beginner is gericht en daardoor vind ik het persoonlijk niet zo interessant, omdat het allemaal zo traag gaat.
[ Voor 53% gewijzigd door Gropah op 06-05-2014 12:37 ]
Die hebben idd het hele console object overschrevenWoy schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:08:
Facebook had geloof ik ook al de javascript console gedisabled om dezelfde reden.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Andersom, Chrome heeft de bug gefixed dat je de console kan disablen, en ze hebben die dialog vervolgens toegevoegd om toch iets aan de scams te doenWoy schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:08:
Facebook had geloof ik ook al de javascript console gedisabled om dezelfde reden.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Google biedt meer?BtM909 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:12:
Vraag me af waarom DuckDuckGo eigenlijk zich niet heeft ingekocht bij Firefox als default search engine?
Ik ga eens rondneuzen, want kan me niet voorstellen dat iemand dit niet al eerder heeft geroepen.
[ Voor 31% gewijzigd door BikkelZ op 06-05-2014 13:26 ]
iOS developer
Ik denk dat FB die maatregel heeft genomen, omdat er misbruik werd gemaakt onder het mom van: Paste dit als je hidden emojis wilt hebben. Paste dit als je wilt zien wie een crush op je heeft. etc. etc.BikkelZ schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:25:
Ik vind dat mijn console niet overschreven moet kunnen worden. Zoveel websites die brak zijn geschreven of van die fake login pagina overlays hebben die ik met een beetje aanpassen weer werkend kan krijgen. Je kunt er gif op innemen dat met name precies de verkeerde mensen dat trucje gaan toepassen, het zelfde slag volk wat vroeger een copyrightwaarschuwing toonde met een rechtermuisklik
Die mensen bestaan nog steedsBikkelZ schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:25:
Ik vind dat mijn console niet overschreven moet kunnen worden. Zoveel websites die brak zijn geschreven of van die fake login pagina overlays hebben die ik met een beetje aanpassen weer werkend kan krijgen. Je kunt er gif op innemen dat met name precies de verkeerde mensen dat trucje gaan toepassen, het zelfde slag volk wat vroeger een copyrightwaarschuwing toonde met een rechtermuisklik

Voel me echt zo'n noob nu
Verwijderd
Beter laat je het over aan mensen die er verstand van hebben...pdebie schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:03:
Ik ben zo geen front-end man. Wil even de kleur van een knop aanpassen in CSS. Wordt door tig andere zaken weer overruled. Nu kan ik wel '!important' erachter zetten, maar of dat nu de juiste oplossing is...
Wie gebruikt er nou !important, noob!pdebie schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:03:
Ik ben zo geen front-end man. Wil even de kleur van een knop aanpassen in CSS. Wordt door tig andere zaken weer overruled. Nu kan ik wel '!important' erachter zetten, maar of dat nu de juiste oplossing is...
Even met de dev-console zoeken welke rule die kleur specificeert. Dan bepalen of je het daar ook wilt veranderen (en eventueel andere knoppen beïnvloeden) of dat je specificity van je selector wilt verhogenpdebie schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:03:
Laten we die nu net niet hier hebben. Enige ontwikkelaar hierVerwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:04:
[...]
Beter laat je het over aan mensen die er verstand van hebben...
Tot nog toe hebben we de in huis applicaties altijd met standaard opmaak weten te redden. Maar nu zijn we een applicatie aan het maken die ook naar buiten open gaat en dus moet het ineens in huisstijl etc.
Ik gebruik geen ubuntu en die CVE die genoemd worden zijn niet zo heel spectaculair. Redhat heeft op de 2010 CVE al gezegd dat het geen security issue was. CVE-2010-5298Arite schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:03:
[...]
Inderdaad, dieGelukkig niet zo ernstig als Heartbleed, maar toch zeker het updaten waard.
Nothing to see here!
Bekijken dergelijke developers hun site zelf niet eens op een ander device?
</rant>
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
En wat als die kleur al gespecifieerd is via een id op een heel specifiek diep niveau.. Dan ontkom je er volgens mij niet aan om important te gebruiken, toch?BtM909 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:06:
[...]
Even met de dev-console zoeken welke rule die kleur specificeert. Dan bepalen of je het daar ook wilt veranderen (en eventueel andere knoppen beïnvloeden) of dat je specificity van je selector wilt verhogen
Wacht ik zoek die van mij even op. Had wel iets gemaakt, nooit aangezet.pdebie schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:28:
iemand in custom CSS al iets gedaan met die [rant][/rant] tags?
Heb eerst de volgorde van het inladen van de CSS files maar eens aangepast. Mijn CSS file werd eerder ingeladen dan de CSS file van onze (kuchegeripteuche) template. Als ik dat omdraai, kan ik het zonder !important af, omdat hij het dan gewoon overschrijft.BtM909 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:06:
[...]
Even met de dev-console zoeken welke rule die kleur specificeert. Dan bepalen of je het daar ook wilt veranderen (en eventueel andere knoppen beïnvloeden) of dat je specificity van je selector wilt verhogen
En ja, alles wat nu het 'oude' blauw was, wilde ik in onze eigen kleur blauw hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door PdeBie op 06-05-2014 14:31 ]
www.stuffandnonsense.co.u.../specificitywars-05v2.jpgdiabolofan schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:27:
[...]
En wat als die kleur al gespecifieerd is via een id op een heel specifiek diep niveau.. Dan ontkom je er volgens mij niet aan om important te gebruiken, toch?
Toen zag ik ineens dit in UserAgents:
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; Win 9x 4.90)
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Wel handig hé, dat stylen worden overgenomen en overschreven aan de hand van de volgordepdebie schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:30:
[...]
Heb eerst de volgorde van het inladen van de CSS files maar eens aangepast. Mijn CSS file werd eerder ingeladen dan de CSS file van onze (kuchegeripteuche) template. Als ik dat omdraai, kan ik het zonder !important af, omdat hij het dan gewoon overschrijft.
En ja, alles wat nu het 'oude' blauw was, wilde ik in onze eigen kleur blauw hebben.
Tjolk is lekker. overal en altijd.
diabolofan schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:27:
[...]
En wat als die kleur al gespecifieerd is via een id op een heel specifiek diep niveau.. Dan ontkom je er volgens mij niet aan om important te gebruiken, toch?

.
Kwam deze JS net tegen in de SmashingMagazine nieuwsbrief. Het is (als ik het goed begrijp, niet alle tekst gelezengremlins.js is a monkey testing library written in JavaScript, for Node.js and the browser. Use it to check the robustness of web applications by unleashing a horde of undisciplined gremlins.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
#Paginatie #Sectie #StomGebruik #Van #Ids .button.groendiabolofan schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:27:
[...]
overschrijf je heel simpel met:
html #Paginatie #Sectie #StomGebruik #Van #Ids .button.groen
Nou ja events, ze voeren gewoon random acties uit (fysieke acties, dus geen unit-testing):OkkE schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:02:
gremlins.js
.
[...]
Kwam deze JS net tegen in de SmashingMagazine nieuwsbrief. Het is (als ik het goed begrijp, niet alle tekst gelezen) een script dat willekeurige JS Events afvuurt op random elementen binnen je website en de eventuele errors er van logt. Klinkt interessant, aangezien je dat met de hand nooit zo grondig kunt doen.
Maar hij logt weer wel errors. Opzich een vrij goed iets om dus juist gebruikersgedrag te simuleren. Vaak klikken ze op plaatsen en in volgordes waar je zelf nooit aan zou denken. Juist als aanvulling dus op unit-tests.BtM909 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:05:
[...]
Nou ja events, ze voeren gewoon random acties uit (fysieke acties, dus geen unit-testing):
[afbeelding]
Hier wel: http://gathering.tweakers.net/forum/find/.oisyn schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:16:
Kun je tegenwoordig überhaupt nog zoeken op topicstarter hier op GoT?
Verwijderd
Geen idee. Ik vind de zoekfunctie sowieso om te janken.oisyn schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:16:
Kun je tegenwoordig überhaupt nog zoeken op topicstarter hier op GoT?

Ja klopt, ik vind het een goed ding juist... Ik bedoelde te zeggen dat het dus niet unit-testing doet door events af te vuren en resultaat te verwachten, maar gewoon random dingen doet (configureerbaar) en dan eventuele JS errors logsGateKeaper schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:17:
[...]
Maar hij logt weer wel errors. Opzich een vrij goed iets om dus juist gebruikersgedrag te simuleren. Vaak klikken ze op plaatsen en in volgordes waar je zelf nooit aan zou denken. Juist als aanvulling dus op unit-tests.
Oh wacht je kunt daar beneden nog een topicstarter opgeven
Daarom headroom.jsincaz schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:22:
Gebruikers van position: fixed should be shot! Heel leuk dat je als ontwerper een scherm grootxextragroot hebt, maar meer dan de helft aan verticale ruimte innemen is NIET OK. (En het aanpassen van de verticale ruimte van je banner afhankelijk maken van de horizontale dimensies van het venster is zeg maar ook niet echt heel handig.)
Bekijken dergelijke developers hun site zelf niet eens op een ander device?
</rant>
Nice! Nu even kijken of de site een xss-vulnerability heeft
Never explain with stupidity where malice is a better explanation

Misschien maar beter ook
https://niels.nu
Loop ik jou te spammen dan?
Mensen die in 2014 nog zeggen
I find VB6 to be the right tool for my job (development of business applications for desktop computers).
I just need to impress my customers with rock solid applications and nothing does this better than VB6.
En, als kers op de taart:To be honest, VB6 covers any project in any field (with VB6 open source projects that are found on the Internet).

Ik heb 5 servers...Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:34:
[...]
Kan je in ieder geval geen recruiters beledigen.
ValHallASW schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 21:55:
Genieten dit: https://visualstudio.user...l-basic-an-improved-versi
Mensen die in 2014 nog zeggen
(...)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Wil je erover praten?

Then again, VB5/6 was toentertijd best OK: een toegankelijke taal waar best veel mee kon. 't is niet alsof Python toen al echt een relevante en handige programmeertaal was. Also MSDN op een stel CD's

[ Voor 27% gewijzigd door ValHallASW op 06-05-2014 23:09 ]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Nothing to see here!
http://games.usvsth3m.com/2048/star-trek-online-edition/
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
[ Voor 5% gewijzigd door Sebazzz op 07-05-2014 07:59 ]
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Koekje?Sebazzz schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 07:59:
Volgende week VBA programmeren in Access. XML genereren
https://niels.nu
Fixed your postSebazzz schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 07:59:
Volgende week VBA programmeren in Access. XML genereren
En overweeg maar niet om te gaan string concatten om XML te maken.
[ Voor 16% gewijzigd door Alex) op 07-05-2014 09:34 ]
Alex) schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 09:33:
En overweeg maar niet om te gaan string concatten om XML te maken.
1
2
| Dim xmldata Set xmldata = CreateObject("Msxml2.DOMDocument") |
En dan heb je gewoon een DOM om dingen in te hangen nouja, ik kon er in ieder geval een XML-bestand mee inlezen en vervolgens over de tree lopen. You're welcome
[ Voor 13% gewijzigd door ValHallASW op 07-05-2014 09:52 ]
ik: (enigzins verbijsterd, maar beleefd) ik snap je beargumentatie, maar ik schrijf log events naar een windows event log welke niet via een browser word bekeken.
Security expert: maar je moet het wel doen hoor.
ik: nou ok (wilde er even verder niet op in gaan), maar waarom zou je een audit log in je database wegschrijven. Als mensen toegang krijgen tot je database is het toch wel heel gemakkelijk om dan al je traces weg te poetsen.
Security expert: daarom moet je ze opslaan in een aparte tabel...
ik: ja maar...
Security expert: trust me...
Verwijderd

Over experts gesproken... Ik neem aan dat iedereen hier dit al heeft gezien?
YouTube: The Expert (Short Comedy Sketch)
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2014 10:39 ]
Laurens-R schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:34:
Security expert: ja je moet al je entries naar je security audit log encoden ivm XSS en SQL injection in je database.
ik: (enigzins verbijsterd, maar beleefd) ik snap je beargumentatie, maar ik schrijf log events naar een windows event log welke niet via een browser word bekeken.
ik: nou ok (wilde er even verder niet op in gaan), maar waarom zou je een audit log in je database wegschrijven. Als mensen toegang krijgen tot je database is het toch wel heel gemakkelijk om dan al je traces weg te poetsen.

Slappe argumentatie en ik zou dus niet toegeven voordat hij met een goede reden zou komen.Laurens-R schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:34:
Security expert: ja je moet al je entries naar je security audit log encoden ivm XSS en SQL injection in je database.
Nothing to see here!
Aangeven dat je in het kader van veiligheid al alles dubbel rot-13 encodeert, en hij zich bijgevolg geen zorgen hoeft te maken?Laurens-R schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:34:
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.