Nee, ik heb nu ook nog maar één project daadwerkelijk opgeleverd met Silverstripe (verder heel eenvoudig, had er eerst WordPress voor gebruikt maar het omgezet naar Silverstripe, klant vond het prima zo lang hij maar z'n pagina's kon bewerken, en ik kon gelijk uitproberen hoe makkelijk extra DB-velden konden worden toegevoegd en aan een veld in het CMS gekoppeld (heel makkelijkFiresphere schreef op donderdag 10 april 2014 @ 16:53:
[...]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je coding methods in Silverstripe. Heb je ergens een repo waar ik wat kan zien?
* Firesphere is parttime framework dev van Silverstripe
Ik merk dat ik vooral het laatste jaar echt een heel stuk beter ben geworden in web development/design, de eerste websites die ik voor mijn bedrijf heb gemaakt vind ik nu dan ook niet om over naar huis te schrijven (templates van internet enzo

Nu maak ik een ontwerp op maat en meestal ook eerst een statische template. Met Silverstripe gaat het omzetten naar een CMS heel makkelijk en vooral het inrichten van de back-end is een piece of cake vergeleken bij WordPress.
Ben dan ook nog steeds erg blij dat jij me op Silverstripe hebt gewezen
Douweegbertje schreef op donderdag 10 april 2014 @ 17:32:
Ik sta ook in de hall of fame shame, alleen omdat ik voor alle gebruikers hun wachtwoord middels een injection gone wrong had veranderd in )) "SELECT * FROM USERS