De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 110 Laatste
Acties:
  • 303.980 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:07

deadinspace

The what goes where now?

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 16:54:
Net daarom is een systeem zoals dat van Reddit vele malen beter. De beste reacties (gekozen door de community) worden eerst getoond.
Het nadeel is wel dat reacties die veel upvotes hebben bovenaan komen te staan en dus meer gelezen worden en dus meer upvotes krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Martindo schreef op woensdag 09 april 2014 @ 16:59:
Hmm, VPS bleek toch niet veilig. Nu is 'ie in ieder geval zeker veilig. :)
Ja, die van mij ook. Current down time zit nu tegen de 18 uur aan *O* Maar... hij draait weer en ik ben backups aan het terug zetten... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martindo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 09:39
Nah, zullen we dat maar niet doen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Chris7 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 16:56:
[...]

Op zich worden op de Tweakers FP reacties ook gemodereerd door de community, maar dan heb je dus heel veel 'mening-stemmers' die alleen maar plusjes geven voor reacties waar ze het mee eens zijn.
Op het feit na dat het niet cummulatief is en de beste reactie's dus niet naar boven drijven. Daarnaast wordt er op reddit ook genoeg gemening-vote. Geen enkel systeem is perfect. Als de community modereert krijg je dat populaire meningen snel boven aan staan/meer aandacht krijgen. Als je het door een selecte groep laat doen, krijg je weer gezeur dat de groep niet objectief is etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martindo
Gropah schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:06:
[...]

Op het feit na dat het niet cummulatief is en de beste reactie's dus niet naar boven drijven. Daarnaast wordt er op reddit ook genoeg gemening-vote. Geen enkel systeem is perfect. Als de community modereert krijg je dat populaire meningen snel boven aan staan/meer aandacht krijgen. Als je het door een selecte groep laat doen, krijg je weer gezeur dat de groep niet objectief is etc.
Persoonlijk ben ik dan voor een kleiner team dan de community. Maar wat je zegt, klopt. Geen enkel systeem zal perfect zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

[...]

Net daarom is een systeem zoals dat van Reddit vele malen beter. De beste reacties (gekozen door de community) worden eerst getoond.
Er is al eens aangegeven dat ze daar op de frontpage ook naartoe willen. Maar je blijft het probleem houden, een nieuwe reactie start gewoon onderaan en heeft daardoor een stuk minder exposure om omhoog gemod te worden. Dit probleem zie je ook bij wat oudere maar nog steeds actieve reddit threads.

[ Voor 25% gewijzigd door .oisyn op 09-04-2014 17:13 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Het zou helpen als Pieter Jan met zijn vrouw Truus niet meer op Tweakers kwamen. Of Hipster Bobby met zijn iPad en iPhone. Algemeen niveau van zowel forum als frontpage is bijna gedaald tot het FOK forum. Niet dat mijn niveau zo briljant is, verre van.. maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Gropah schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:06:
Op Reddit werkt het best goed, beter dan op de FP door de cumulatieve eigenschap (dat zie je op meer sites, zoals Hacker News). Dus dan zou dit zeker mooi zijn:
.oisyn schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:12:
[...]
Er is al eens aangegeven dat ze daar op de frontpage ook naartoe willen.
Gefeliciteerd trouwens! :)

[ Voor 1% gewijzigd door Chris7 op 09-04-2014 17:15 . Reden: Ik wil ook taart! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
BikkelZ schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:36:
[...]

Gefeliciteerd! Ik heb me altijd al afgevraagd hoe je .oisyn in het Arabisch schreef.

[...]

Maar hoeveel van die bedrijven werkten niet aan die typische Enterprise achtige dingen?
Wat bedoel je met typische Enterprise achtige dingen?

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Rutix schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:14:
[...]

Ik denk dat daarmee de typische, meestal grijze, applicaties worden bedoeld waarin één of andere infoworker in Verweggistan-Oost moet opgeven hoeveel zijn vestiginkje de afgelopen maand heeft verdiend zodat een Truus de Typmiep op de afdeling Finance de resultaten beter kan verzamelen.

Natuurlijk allemaal webbased, minimaal IE 7 supportend, moet het gisteren af en komen er halverwege nog ineens een berg onrealistische wensen (lees: eisen) bij zoals CSV-import, export-naar-PowerPoint en integratie met SharePoint.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:53

RayNbow

Kirika <3

.oisyn schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:12:
[...]

Er is al eens aangegeven dat ze daar op de frontpage ook naartoe willen. Maar je blijft het probleem houden, een nieuwe reactie start gewoon onderaan en heeft daardoor een stuk minder exposure om omhoog gemod te worden. Dit probleem zie je ook bij wat oudere maar nog steeds actieve reddit threads.
Je kunt vast wel wat machine learning tegenaan gooien en de score van ongemodereerde reacties voorspellen en dus alvast een hogere plek in de ranking geven [1]? :+

[1] Ranking Comments on the Social Web

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Spuit 11' maar gefeliciteerd .oisyn!

...is er nog taart over? Of is het al tijd voor bier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:24
EddoH schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:33:
Spuit 11' maar gefeliciteerd .oisyn!

...is er nog taart over? Of is het al tijd voor bier?
Het is altijd tijd voor bier. (al drink ik (bijna) geen bier meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Denk het wel ;)

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 09-04-2014 17:43 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Zit er chocolade in?

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Nope, sorry. Heb het allemaal op gegeten na het aanhoren van 4 presentaties die verspilling van de tijd was en onze groepspresentatie (die van die groep met die zweden) ging niet geheel zoals verwacht. Sorry, ben af en toe een beetje een stresseter.

Nog gefeliciteerd btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Douweegbertje schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:13:
Het zou helpen als Pieter Jan met zijn vrouw Truus niet meer op Tweakers kwamen. Of Hipster Bobby met zijn iPad en iPhone. Algemeen niveau van zowel forum als frontpage is bijna gedaald tot het FOK forum. Niet dat mijn niveau zo briljant is, verre van.. maar goed.
Eensch, helaas verdient een site zoals Tweakers meer geld door meer bezoekers te lokken, iets dat ze de laatste tijd wel echt aan het doen zijn door middel van reclame en dergelijke.

We hebben het er al vaker over gehad: Tweakers is geen site meer voor en door Tweakers maar een site die toegankelijk is voor iedereen. Op het (deel van het) forum (waar ik kom) valt dat nog best mee, maar op de FP is het toch een ander paar mouwen.

Ik vrees dat we er niets aan zullen kunnen veranderen. Tweakers zal nog wel een tijdje blijven groeien, en dat gaat de kwaliteit van de reacties er echt niet op doen verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:38

_David_

FP ProMod

llama llama duck

[...]

Je bedoelt de meest populair reacties, populair != beste ;)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_David_ schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:09:
[...]

Je bedoelt de meest populair reacties, populair != beste ;)
Hangt er vanaf wat je bedoelt met "beste". Misschien vind ik de grappigste comments de beste. Jij doelt waarschijnlijk op de meest onderbouwde, meest informatieve, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

TheNephilim schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:19:
Hmmm, m'n lokale WAMP server hangt soms... echt heel vervelend als je af en toe moet F5'en :/
Ik merk dat bij mij vooral MySQL de neiging heeft om alles op z'n bek te laten gaan :/

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:38

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:11:
[...]

Hangt er vanaf wat je bedoelt met "beste". Misschien vind ik de grappigste comments de beste. Jij doelt waarschijnlijk op de meest onderbouwde, meest informatieve, ...
Yep, en daarom vind ik ook dat tweakers niet reddit zijn systeem over moet nemen, maar in plaats daar van verschillende sorteringen zoals reddit ook doet moet gaan aanbieden :)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

Alex) schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:25:
[...]

Ik denk dat daarmee de typische, meestal grijze, applicaties worden bedoeld waarin één of andere infoworker in Verweggistan-Oost moet opgeven hoeveel zijn vestiginkje de afgelopen maand heeft verdiend zodat een Truus de Typmiep op de afdeling Finance de resultaten beter kan verzamelen.

Natuurlijk allemaal webbased, minimaal IE 7 supportend, moet het gisteren af en komen er halverwege nog ineens een berg onrealistische wensen (lees: eisen) bij zoals CSV-import, export-naar-PowerPoint en integratie met SharePoint.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swedish Clown
  • Laatst online: 10-04 22:41

Swedish Clown

Erlang <3

Gefeliciteerd Oisyn!

Op werk is een Cybersecurity Challenge gestart, althans hij had volgende week moeten beginnen maar die startdatum omzeilen was vrij gemakkelijk. Eerste paar levels waren vrij gemakkelijk door te wandelen en nu een level waar enkel een login form is met de mededeling: "I learned from my mistakes so SQL injection is no longer possible. Hint: Time Machine"

Login gebruikt html POST, geen JavaScript en de post gaat zo te zien naar een XML file waar een date in staat. Nu heb ik het vermoeden dat ik die date moet aanpassen in de XML file, nu alleen nog uitvogelen hoe...

(Geen verkapte help mij post, meer een ramt dat het maar niet wil lukken :P )

Always looking for developers wanting to work with Erlang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

[...]

Ah, ik geloof dat er recent een videootje een beetje viral is gegaan, die hier wel redelijk op van toepassing is...

Iets met "the expert" ofzo, geloof ik. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Laatst online: 19-09 10:57
[...]

Je bent SAP vergeten? Hoe durf je! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Styxxy schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:25:
[...]

Je bent SAP vergeten? Hoe durf je! :+
:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 11:09

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Jan_V schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:21:
[...]

De baas beslist welke technische onderdelen nuttig zijn om te gebruiken in een project?
Ik zou zoiets toch liever over laten aan de devs of een architect (als die er is).
Ik werk bij een kleine startup. 2 mensen hebben 't opgezet, de ene programmeert zelf ook lekker mee ;)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Rutix schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:14:
[...]

Data op en neer scheppen tussen een database (of ander datasysteem) en een schermpje (of een ander datasysteem) waarbij je enthousiaster wordt over de patterns die je gebruikt dan het daadwerkelijke product
[...]

...and got the scars to prove it 8)

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik heb een excuses-mail van een recruiter! :D _O- _O-
Beste Firesphere,

Ik begrijp dat je het absoluut niet hebt op recruiters en ook niet op zoek bent naar een nieuwe baan op dit moment.
Ik had inderdaad beter je profiel moeten bekijken, waar je duidelijk vermeldt niet zit te wachten op recruitment.
Bij deze dan ook mijn oprechte excuses. En je hebt misschien wel een beetje gelijk, soms schieten ik en mijn collega's inderdaad willekeurig op iedereen die ook maar enigszins in het profiel lijkt te passen.

Vriendelijke groet,
Recruiterdametje
:D _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Firesphere schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:40:
Ik heb een excuses-mail van een recruiter! :D _O- _O-

[...]

:D _O-
Das positief. Je zou haar bijna gaan overwegen als je opzoek bent naar een nieuwe baan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
En je hebt misschien wel een beetje gelijk
Het is het nog niet helemaal, maar ze komen er wel! Het begint met de erkenning van het probleem :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Gropah schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:41:
[...]

Das positief. Je zou haar bijna gaan overwegen als je opzoek bent naar een nieuwe baan?
Om vervolgens toch haar doel te hebben bereikt :+

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Gropah schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:41:
[...]

Nope. Ik heb niet echt een recruiter nodig als ik een nieuwe baan zou willen. Dus ga ik voorlopig echt niet serieus in op recruitermails.

Maar toegegeven, ze geeft eerlijk toe. Vind ik heel wat, maar ik geloof dat ze mij niet zo aardig meer vindt na mijn reactie... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Laatst online: 16-09 19:30
Firesphere schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:48:
[...]

Nope. Ik heb niet echt een recruiter nodig als ik een nieuwe baan zou willen. Dus ga ik voorlopig echt niet serieus in op recruitermails.

Maar toegegeven, ze geeft eerlijk toe. Vind ik heel wat, maar ik geloof dat ze mij niet zo aardig meer vindt na mijn reactie... :P
Welk van de gegenereerde mails heb je gebruikt? Of was het toch een custom mailtje deze keer? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Robbiedobbie schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:49:
[...]

Welk van de gegenereerde mails heb je gebruikt? Of was het toch een custom mailtje deze keer? :P
Even zien of ik die in de teringbende aan gegenereerde mails terug kan vinden :) Wel m'n generator gebruikt ja :P

p.s.
Android app is bijna af. Alleen heeft m'n Galaxy geval kennis gemaakt met de stoeptegels.
Van 3 hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Firesphere schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:51:
[...]

Even zien of ik die in de teringbende aan gegenereerde mails terug kan vinden :) Wel m'n generator gebruikt ja :P

p.s.
Android app is bijna af. Alleen heeft m'n Galaxy geval kennis gemaakt met de stoeptegels.
Van 3 hoog.
Moet je niet eens pols bandjes aan dingen gaan maken ofzo? Of alles vast zetten zodat het niet kan vallen, je er niet mee kan slaan of andere dingen mee kan flikken? :P

Totally unrelated heb ik vandaag een 24" monitor laten donderen...

[ Voor 6% gewijzigd door Ealanrian op 09-04-2014 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Je zou haast denken dat dat een goed idee is he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik heb vanochtend mijn Zune op de stoep laten kletteren. Gelukkig is dat ding gebouwd als een tank Nokia en zitten er hoogstens een paar schrammetjes op. :*)

@Styxxy: SAP, tsja... wat zal ik eens zeggen... ik zou voor minder naar het gesticht gaan, denk ik. :+

@Firesphere: Kudos voor recruiterdametje. Eentje die het snapt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Alex) schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:56:
Ik heb vanochtend mijn Zune op de stoep laten kletteren. Gelukkig is dat ding gebouwd als een tank Nokia en zitten er hoogstens een paar schrammetjes op. :*)
En hoe is het met de stoep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Firesphere schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:56:
[...]

En hoe is het met de stoep?
Aan vervanging toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Iemand nog interesse in een invite voor Atom? Ik zit nu wel in de beta maar het is nog steeds Mac-only... En helaas ben ik geen rijke student dus zal ik moeten wachten tot ze een Linux of Windows build uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Chris7 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 19:05:
Iemand nog interesse in een invite voor Atom? Ik zit nu wel in de beta maar het is nog steeds Mac-only... En helaas ben ik geen rijke student dus zal ik moeten wachten tot ze een Linux of Windows build uitbrengen.
Ik zie er de meerwaarde nog niet echt van ten opzichte van IntelliJ eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Firesphere schreef op woensdag 09 april 2014 @ 19:16:
[...]

Ik zie er de meerwaarde nog niet echt van ten opzichte van IntelliJ eigenlijk.
Ik zie het meer als een vervanger van waar ik nu Sublime Text voor gebruik: even snel een bestandje openen om te bekijken of kleine wijzigingen te maken. En ik gebruik Sublime ook voor C++, hoewel het daar niet de beste editor voor is.
Sinds kort werk ik met PhpStorm en het is een geweldige IDE, moet ik zeggen. Maar in mijn ogen iets te log voor alleen even een bestand bekijken (Sublime Text start bijv. veel sneller op) en een editor als Atom of Sublime ondersteund out-of-the-box veel meer talen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Chris7 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 19:22:
[...]

Ik zie het meer als een vervanger van waar ik nu Sublime Text voor gebruik: even snel een bestandje openen om te bekijken of kleine wijzigingen te maken. En ik gebruik Sublime ook voor C++, hoewel het daar niet de beste editor voor is.
Sinds kort werk ik met PhpStorm en het is een geweldige IDE, moet ik zeggen. Maar in mijn ogen iets te log voor alleen even een bestand bekijken (Sublime Text start bijv. veel sneller op) en een editor als Atom of Sublime ondersteund out-of-the-box veel meer talen.
Maar je IDE hoeft toch bijna nooit op te starten? De enkele keer dat het nodig is is wanneer mijn pc een reboot heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Chris7 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 19:22:
[...]

Sublime of Notepad++ is voor mij goed genoeg als "quick editor"

Ik ga me vanaf nu ook "overwegend" aan de wet houden.
Serieus, WTF?
Plasterk claimde bovendien dat de AIVD zich 'overwegend aan de wet houdt'.
nieuws: Minister past beleid rondom hacken door AIVD aan na Snowden-onthullingen

[ Voor 21% gewijzigd door Firesphere op 09-04-2014 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Ealanrian schreef op woensdag 09 april 2014 @ 19:27:
[...]

Maar je IDE hoeft toch bijna nooit op te starten? De enkele keer dat het nodig is is wanneer mijn pc een reboot heeft gekregen.
Da's waar, maar ik houd er ook niet zo van om m'n project te 'vervuilen' met een bestandje dat ik even open. Hoewel PhpStorm daarbij wel netjes kleurcodes aangeeft.
Firesphere schreef op woensdag 09 april 2014 @ 19:29:
[...]

Sublime of Notepad++ is voor mij goed genoeg als "quick editor"
Het is nu ook meer om het uit te proberen, Atom wordt betaald en ik denk niet dat ik ga betalen voor een editor die ik toch niet vaak gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

* .oisyn heeft een pricewatch: Sony PRS-T3 (Zwart, 6") voor z'n verjaardag gehad \o/.
(Niet dat dat een verrassing was, zoals altijd met electronica heb ik specifieke wensen en eisen, dat laat ik niet aan het toeval over :+)

Nou alleen nog een verzameling ebooks.

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 09-04-2014 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

.oisyn schreef op woensdag 09 april 2014 @ 19:34:
* .oisyn heeft een pricewatch: Sony PRS-T3 (Zwart, 6") voor z'n verjaardag gehad \o/.

(Niet dat dat een verrassing was, zoals altijd met electronica heb ik specifieke wensen en eisen, dat laat ik niet aan het toeval over :+)
Ik vind een 6" wel een beetje klein eerlijk gezegd...

Hoe zit't trouwens nu met die taart? Zit daar chocolade in ja of nee?

[ Voor 5% gewijzigd door Firesphere op 09-04-2014 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Chris7 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 19:33:
[...]

Da's waar, maar ik houd er ook niet zo van om m'n project te 'vervuilen' met een bestandje dat ik even open. Hoewel PhpStorm daarbij wel netjes kleurcodes aangeeft.

[...]

Het is nu ook meer om het uit te proberen, Atom wordt betaald en ik denk niet dat ik ga betalen voor een editor die ik toch niet vaak gebruik.
In dat geval zou ik gewoon notepad++ of Sublime in je opstart programma's gooien.

Ik zie dat ik heel lui ben geworden ondertussen. notepad++, Texmaker, Visual Studio, Intellij, Eclipse starten automatisch op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Laatst online: 00:02
Ah, daar zat ik laatst ook naar te kijken. Wat was voor jou de reden om deze te prefereren ten opzichte van bijvoorbeeld de Kobo Aura of de Kobo Aura HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Firesphere schreef op woensdag 09 april 2014 @ 19:36:
[...]

Ik vind een 6" wel een beetje klein eerlijk gezegd...
Mag van mij ook wel een slagje groter, maar zo heel veel keuze heb je niet boven de 6".
Hoe zit't trouwens nu met die taart? Zit daar chocolade in ja of nee?
Yeah sure whatever ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Haha, zelfde hier. Enige wat dan nog kan is dat je het niet krijgt, maar ik heb meestal maar zo weinig te vragen dat dat niet gebeurt. Voor deze keer (eind deze maand jarig) o.a. maar eens een Raspberry Pi gevraagd, ik weet nog niet wat ik er mee ga doen, maar dat zie ik dan wel :P. Dan heb ik 'm in ieder geval niet zelf gekocht en vind ik het later geen nutteloze aankoop :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martindo
Zo. Benzineslang in me scooter vervangen. Helaas is wel een montagepunt van een kap kapot gegaan, dus die zit nu in de secondelijm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Dan sla ik over. Dat lust ik niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Firesphere op 09-04-2014 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 10:24
Ik heb er eentje voor je zonder chocolade, kan je die wel nemen:

Afbeeldingslocatie: http://www.menu-tip.nl/site_images/empty.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik zie net dit voorbij komen op Twitter:
https://www.freelancer.co...mulating-other-CMSes.html

DAFUQ??? Heeft er dan nog nooit iemand van rewrite-rules gehoord?

En een grotere WTF: Waarom wil je je voordoen als een ander CMS??? Klanten voor de gek houden gaat je echt goede publiciteit brengen joh!
So if somebody was to look at the source code he should think that it is a Drupal installation instead of the Wp installation that it is.
Ehhhhh??? What the actual flying dying mourning and reaping fuck???

Je wil dat de Wordpress sourcecode er uit ziet als die van Joomla????

[ Voor 29% gewijzigd door Firesphere op 09-04-2014 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Soultaker schreef op woensdag 09 april 2014 @ 19:37:
[...]

Ah, daar zat ik laatst ook naar te kijken. Wat was voor jou de reden om deze te prefereren ten opzichte van bijvoorbeeld de Kobo Aura of de Kobo Aura HD?
Mja, dat weet ik dus niet meer :X. Ik heb hier een tijdje terug naar gekeken, en toen kwam de Sony eruit als favoriet. Maar ik weet eerlijk gezegd niet meer waarom. Volgens mij voornamelijk in bestandsformaat-ondersteuning en het feit dat je PDF files beter kon reflowen. Maar wellicht dat dat vandaag de dag niet echt meer opgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Laatst online: 00:36
Firesphere schreef op woensdag 09 april 2014 @ 19:55:
Ik zie net dit voorbij komen op Twitter:
https://www.freelancer.co...mulating-other-CMSes.html

DAFUQ??? Heeft er dan nog nooit iemand van rewrite-rules gehoord?

En een grotere WTF: Waarom wil je je voordoen als een ander CMS??? Klanten voor de gek houden gaat je echt goede publiciteit brengen joh!
Vanwege security redenen? Als je drupal urls test op exploits, maar de onderliggende code is wordpress, dan kom je er moeilijker in.

Anders dan dat, lijkt het me een manager die iets `leuks` verzonnen heeft

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Firesphere schreef op woensdag 09 april 2014 @ 19:46:
[...]

Dan sla ik over. Dat lust ik niet.
Oh dan zit het er niet in :P. 't Is een quantum mechanische taart, alle ingrediënten zijn in superpositie.

[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 09-04-2014 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Kobus Post schreef op woensdag 09 april 2014 @ 19:59:
[...]

Vanwege security redenen? Als je drupal urls test op exploits, maar de onderliggende code is wordpress, dan kom je er moeilijker in.

Anders dan dat, lijkt het me een manager die iets `leuks` verzonnen heeft
Lees m'n toevoeging ook even ;)
.oisyn schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:01:
[...]

Oh dan zit het er niet in :P. 't Is een quantum mechanische taart, alle ingrediënten zijn in superpositie.
Ja, straks heb ik supergepositioneerde chocolade in me, ben ik de rest van m'n leven ziek!
(Ik mag't niet en ik lust het niet :) )

[ Voor 33% gewijzigd door Firesphere op 09-04-2014 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Gefeliciteerd Oisyn!

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Moet zeggen: super support bij transip. In 2 jaar tijd nooit nodig gehad, maar toevallig gister en vandaag wel. Nu iets van ~9x mail/contact verkeer geweest, en elke keer super snelle reacties met redelijk goede inhoud. Uiteindelijk is nu ook alles gefixed en draait mijn VPS weer.

Had toch wel mijn twijfels, in de trend van "hm.. dit gaat wel een paar dagen duren" maar uiteindelijk alles klaar binnen 24 uur :) Misschien helpt het dat ik daar xxx-aantal domeinen heb en al jarenlang er zit :p

en feli .oisyn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Laatst online: 00:36
Firesphere schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:02:
[...]

Lees m'n toevoeging ook even ;)
Het gaat de verkeerde kant op met deze wereld...

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Douweegbertje schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:05:
Moet zeggen: super support bij transip. In 2 jaar tijd nooit nodig gehad, maar toevallig gister en vandaag wel. Nu iets van ~9x mail/contact verkeer geweest, en elke keer super snelle reacties met redelijk goede inhoud. Uiteindelijk is nu ook alles gefixed en draait mijn VPS weer.

Had toch wel mijn twijfels, in de trend van "hm.. dit gaat wel een paar dagen duren" maar uiteindelijk alles klaar binnen 24 uur :) Misschien helpt het dat ik daar xxx-aantal domeinen heb en al jarenlang er zit :p

en feli .oisyn :D
Ik heb alleen maar slechte ervaringen met TransIP. Trage support, DNS Records die niet worden overgezet terwijl ze zeggen van wel, rekeningen voor pakketten die ik al een paar maand eerder heb opgezegd, enzovoorts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Firesphere schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:07:
[...]

Ik heb alleen maar slechte ervaringen met TransIP. Trage support, DNS Records die niet worden overgezet terwijl ze zeggen van wel, rekeningen voor pakketten die ik al een paar maand eerder heb opgezegd, enzovoorts.
Heb aardig wat services daar lopen en zou er nooit weggaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Megamind schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:22:
[...]

Heb aardig wat services daar lopen en zou er nooit weggaan.
Ze hebben waarschijnlijk speciaal voor Firesphere een random support autoresponder geschreven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Firesphere schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:02:
Ja, straks heb ik supergepositioneerde chocolade in me, ben ik de rest van m'n leven ziek!
(Ik mag't niet en ik lust het niet :) )
Je neemt twee stukjes taart, je meet bij een of er chocola in zit, zo niet dan eet je die, anders eet je de andere. Trust me, it's science!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Hydra schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:32:
[...]

Ze hebben waarschijnlijk speciaal voor Firesphere een random support autoresponder geschreven :P
Dat zit er dik in. Mijn reputatie snelt me vooruit blijkbaar.
.oisyn schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:33:
[...]

Je neemt twee stukjes taart, je meet bij een of er chocola in zit, zo niet dan eet je die, anders eet je de andere. Trust me, it's science!
Yeah... no. Ik heb niet zo'n vertrouwen in jouw wetenschappelijke benadering eerlijk gezegd.

[ Voor 38% gewijzigd door Firesphere op 09-04-2014 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Firesphere schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:34:
Dat zit er dik in. Mijn reputatie snelt me vooruit blijkbaar.
Sneldt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
.oisyn schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:33:
[...]

Hahahaha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Begin jij nou ook al? Moet ik jou ook gaan mailen ofzo?

[ Voor 17% gewijzigd door Firesphere op 09-04-2014 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Dit is zo geweldig :o
Google Play: Talon for Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Kiekeboe! :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lZ7U9MA.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:31

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Clippy O+

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Laatst online: 19-09 10:57
Alex) schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:56:
@Styxxy: SAP, tsja... wat zal ik eens zeggen... ik zou voor minder naar het gesticht gaan, denk ik. :+
Of bij de werkgever van Rubinski gaan werken. Nu ja, dat klinkt ook wel als een gesticht :+ @Rubinkski *;.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
En Bassie O+

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2a9ej5u.png

[ Voor 14% gewijzigd door Alex) op 09-04-2014 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Hydra schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:45:
[...]

Wat is er precies grappig aan?
Niet grappig maar geweldig! Dat zie je toch!

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

27 maart: 2400 vertoningen
28 maart: 48 vertoningen

Ik kan me niet voorstellen dat dat klopt :/ Zo'n duikeling in 1 dag. Google is stuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Hydra schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:45:
[...]

Wat is er precies grappig aan?
:?

Het is echt een geweldige twitter-app. Veel beter dan de standaard app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Xamarin users: is het echt zo slecht? Of werken jullie allemaal via de VS plugin?

https://gist.github.com/anonymous/38850edf6b9105ee1f8a

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 13:41
Xamarin Studio zuigt op veel gebieden ja. Ik werk zelf inderdaad met de Visual Studio, en dan een mac als Build Host. Dan werkt het prima.

Zeker nu er steeds nauwere samenwerking komt tussen Xamarin en Microsoft gaat Xamarin Studio steeds meer een ondergeschoven kindje worden verwacht ik. Sowieso is het al vrij lastig om een VS equivalent te bouwen in zo korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Hmmm. Ik zit echt serieus te kijken naar Xamarin, maar als ik voor projecten die ik buiten werktijd doe US$2000 mag aftikken op jaarbasis (twee licenties voor de VS plugin versie) en ik waarschijnlijk niet meer dan twee projecten er mee doe dan ziet met de gratis tools van Apple en Google ontwikkelen er nog niet eens zo beroerd uit.... :|

Overigens hebben ze wel een 30 dagen testversie en een 30 dagen geen gezeur geld terug garantie, met een beetje doorrammelen moet het wel lukken om een app af te maken en te publishen binnen die tijd :P

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
BikkelZ schreef op donderdag 10 april 2014 @ 01:33:
Hmmm. Ik zit echt serieus te kijken naar Xamarin, maar als ik voor projecten die ik buiten werktijd doe US$2000 mag aftikken op jaarbasis (twee licenties voor de VS plugin versie) en ik waarschijnlijk niet meer dan twee projecten er mee doe dan ziet met de gratis tools van Apple en Google ontwikkelen er nog niet eens zo beroerd uit.... :|

Overigens hebben ze wel een 30 dagen testversie en een 30 dagen geen gezeur geld terug garantie, met een beetje doorrammelen moet het wel lukken om een app af te maken en te publishen binnen die tijd :P
Ik heb een studentenlicentie gehad en nu mag ik upgraden voor 199$ per device, dus die 2k zal waarschijnlijk het eerste jaar zijn, maar verlenging is goedkoper.

Je kan volgens niet publishen met die trial versie :P

[ Voor 3% gewijzigd door Megamind op 10-04-2014 05:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Het punt dat heel eventjes vergeten word is dat Xamarin Studio gebaseerd is op MonoDevelop. De bugs die daarin zitten, zitten ook in Xamarin Studio. Ze bestaan ook niet zo lang en ze hebben vooral eerst gefocussed op dat compilen enzo goed gaat. Dus Xamarin zelf is niet zo slecht maar Xamarin Studio kan zeker verbetert worden.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:12

StM

Ik ben ook al vrij snel overgegaan naar VS toen het kon, maar ik herken zijn problemen niet echt of ze moeten recent de boel flink verslechterd hebben. Ja, het gaat weleens onderuit, maar files kwijraken en een undo die niet meer werkt kan ik me niet herinneren. Maar goed VS gaat ook nog weleens onderuit. Eerlijk is eerlijk, wel minder vaak dan XS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
F.West98 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 22:10:
Het is echt een geweldige twitter-app. Veel beter dan de standaard app
Oh,ik dacht dat er iets was met al die mensen die klagen over crashes e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:39
Krijg zojuist een javascript error op een forum waar ik iets zocht over een bepaalde javascript error die ik kreeg. :9

De ironie :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Was het dezelfde error? :D

Wat een irritant spel :/

http://twinbeard.com/140_futilitris

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:39
Nee, dat dan weer niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Godverde... weer 20 min verspilt omdat ik in ASP.Net MVC een viewmodel bind welke alleen maar public fields heeft ipv properties.

De default modelbinder werkt niet op fields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Xamarin studio bugs die ik ben tegengekomen: je kan geen double quote intypen, een file of folder toevoegen kan een exception opleveren, standaard templates includen soms de verkeerde versie van android SDK. Verder heeft Visual Studio een veel betere intellisense en kleine dingen als automatisch reference includen zijn echte timesavers. Op het moment dat je het niet hebt besef je pas hoe vaak je het gebruikt. Maar ik moet het nu dus even doen met Xamarin Studio.

Overigens zit ik toch wel een beetje te twijfelen aan de claim dat je veel van je code kan hergebruiken met Xamarin. De hele GUI moet sowieso in een apart project per platform. Business logica zit vooral aan de server kant achter een webservice. Bij ons in ieder geval wel. Dan blijft er slechts een flinterdun laagje over die je dan misschien kan delen voor meerdere platformen. Is dat het waard? Vooral omdat ik dingen moet cachen en ik daarvoor sqlLite ga gebruiken, maar die blijkt ook platform specifiek. Wat blijft er dan nog over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
Waster schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:18:
Overigens zit ik toch wel een beetje te twijfelen aan de claim dat je veel van je code kan hergebruiken met Xamarin. De hele GUI moet sowieso in een apart project per platform. Business logica zit vooral aan de server kant achter een webservice. Bij ons in ieder geval wel. Dan blijft er slechts een flinterdun laagje over die je dan misschien kan delen voor meerdere platformen. Is dat het waard? Vooral omdat ik dingen moet cachen en ik daarvoor sqlLite ga gebruiken, maar die blijkt ook platform specifiek. Wat blijft er dan nog over?
Kijk eens naar MvvmCross voor je GUI. Dan kan je al veer meer delen (denk aan Dialogs ed). Ook voor SQLite is er een MvvmCross extension.

MvvmCross
Tutorials voor MvvmCross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
diabolofan schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:26:
[...]

Kijk eens naar MvvmCross voor je GUI. Dan kan je al veer meer delen (denk aan Dialogs ed). Ook voor SQLite is er een MvvmCross extension.

MvvmCross
Tutorials voor MvvmCross
Ik ga naar die sqllite extension kijken. Maar je GUI kun je toch niet delen, want daar wil je toch juist volledige controle over houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Massaal nieuwe schermen hiero... Zijn het BGR schermen.

BGR + Mac OS X :'(

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

BGR schermen? :+

---

Wow hey, net PhpStorm maar verlengd, ben er toch wel erg tevreden over namelijk! 8) Kon zelfs met iDeal betalen xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
Waster schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:33:
[...]

Ik ga naar die sqllite extension kijken. Maar je GUI kun je toch niet delen, want daar wil je toch juist volledige controle over houden?
Echt de UI componenten (het plaatsen ervan in respectievelijk XCode (iOS) en Layout xml files (Android)) zijn wel platform gebonden, maar er is wel een Binding extension, die het binden aan deze componenten vergemakkelijkt (zie de TipCalc example). Download even https://github.com/MvvmCross/MvvmCross-Tutorials/, en dan even een paar projectjes doorkijken.

[ Voor 12% gewijzigd door diabolofan op 10-04-2014 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
BGR = andere subpixel indeling. Normale schermen hebben RGB, maar deze hebben die dus omgedraaid. Gevolg is dat font smoothing faalt in OSX, want die kan enkel uitgaan van RGB.

[ Voor 7% gewijzigd door Gamebuster op 10-04-2014 11:07 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
StartSSL, een CA die gratis SSL-certificaten uitgeeft, weigert om klanten gratis certificaten te laten revoken na de Heartbleed-bug. StartSSL zegt "Het is een fout in de gebruikte software, niet in ons systeem of het CA-systeem in het algemeen". Inmiddels valt het halve internet over StartSSL heen vanwege dit beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Tja. Het verbaast me niks. If you pay peanuts, you get monkeys. Evil, EVIL monkeys :)

Pagina: 1 ... 11 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.