Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 100 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.514 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McGryphon schreef op zondag 09 november 2014 @ 21:05:
Ik kon mijn laatste Olaf match niet eens farmen om mijn frozen heart af te bouwen, ik was al enkel tank aan het bouwen..

Op Ziggs bouw ik bijvoorbeeld eerst naar full cdr en een bult mana regen als ik achter lig, dan doen mijn skills per stuk wel minder pijn maar blijf ik gewoon continu van alles spammen van onder mijn turret en ben ik gewoon minder kwetsbaar. Maar met meleechamps waarmee ik toch al tank bouw kan ik niet echt nog veiliger bouwen..

Nou ja, ik had voor Randuins ipv FH kunnen gaan, maar dat is enigszins lood om oud ijzer als je als Olaf gewoon onder turret gesloopt wordt :(
Fh is ook niet fantastisch, veel top laners zijn niet auto attack based. En degene die dat wel zijn doen vaak mixed damage (Irelia, Jax bijv).

Van wie verlies je in lane als Olaf? Ik vermoed Gnar?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2014 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:35
Ik eindig in Bronze 1 :( Was het eerste seizoen en heb ook pas 150 normal wins, dus ruimte genoeg voor verbetering. Toch wel zuur, had mezelf voorgenomen om de promo's naar silver te doen als ik erin kwam met 1 potje. Eindig ik met 99LP na dat potje xD

Ga voor die 1e LP + 3/4/5 promo matches geen tijd meer opofferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

TheBrut3 schreef op zondag 09 november 2014 @ 22:35:
Ik eindig in Bronze 1 :( Was het eerste seizoen en heb ook pas 150 normal wins, dus ruimte genoeg voor verbetering. Toch wel zuur, had mezelf voorgenomen om de promo's naar silver te doen als ik erin kwam met 1 potje. Eindig ik met 99LP na dat potje xD

Ga voor die 1e LP + 3/4/5 promo matches geen tijd meer opofferen.
Je hebt tot morgen middernacht dus nog zat tijd.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:46

McGryphon

Veul vrouwkes!

Verwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 21:27:
[...]

Fh is ook niet fantastisch, veel top laners zijn niet auto attack based. En degene die dat wel zijn doen vaak mixed damage (Irelia, Jax bijv).

Van wie verlies je in lane als Olaf? Ik vermoed Gnar?
Gnar inderdaad, Rumble, maar laatst ook een Jarvan die gewoon veel beter was dan ik. Maar die had ondertussen brutalizer en last whisper voordat ik m'n frozen heart had, ik ging echt waardeloos.

Ik rush ook niet altijd frozen heart, maar door Olafs lifesteal kan ik bij farmen en pushen door de combi lifesteal en veel armor de enemy toplaner vaak gewoon negeren indien die melee en AD-based is. Tegen een AP toplaner visage, en tegen Jax of Irelia meestal glacial shroud naar spectre's cowl naar ninja tabi, en dat dan uitbouwen.
Ik bouw toch bijna altijd wel frozen heart en spirit visage; FH geeft mana en cdr, Visage geeft health, cdr en die heerlijke passive.

Tegen AP champs is een vroege hexdrinker vaak ook wel fijn, doen je Q's en E's ook wat meer pijn.

[ Voor 4% gewijzigd door McGryphon op 10-11-2014 01:07 ]

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Zo we zijn klaar! Op beide accounts de wardskins binnen en de doelstelling minimaal Gold is ook behaald. Nu vanavond nog even de mensen helpen waarmee ik gisteren de laatste punten heb binnengehaald en dan zit het seizoen er weer op.

Viel me gisteren wel weer op dat ik niet zomaar elke random uit het Tweakers kanaal moet inviten voor ranked games, aangezien er een hoop bijzitten die alleen maar Co-op vs AI spelen. Nu is daar natuurlijk niets mis mee, maar ik zou die mensen echt aanraden om gewoon minimaal wat normals te gaan spelen, want vs Bots kun je misschien een Alistar top uit de kast halen met +/- 40 CS na 20 minuten en een 0/5/1 score maar dat doe je niet vs mensen.

Na 2 potjes heb ik het gisteren dan ook opgegeven met deze personen. Klinkt misschien wat zwak van mijzelf, maar ik ging de games in met de gedachte om punten binnen te halen. Dat lukt niet als je elke game een 4vs5 speelt.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 20:00

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:14:
Zo we zijn klaar! Op beide accounts de wardskins binnen en de doelstelling minimaal Gold is ook behaald. Nu vanavond nog even de mensen helpen waarmee ik gisteren de laatste punten heb binnengehaald en dan zit het seizoen er weer op.

Viel me gisteren wel weer op dat ik niet zomaar elke random uit het Tweakers kanaal moet inviten voor ranked games, aangezien er een hoop bijzitten die alleen maar Co-op vs AI spelen. Nu is daar natuurlijk niets mis mee, maar ik zou die mensen echt aanraden om gewoon minimaal wat normals te gaan spelen, want vs Bots kun je misschien een Alistar top uit de kast halen met +/- 40 CS na 20 minuten en een 0/5/1 score maar dat doe je niet vs mensen.

Na 2 potjes heb ik het gisteren dan ook opgegeven met deze personen. Klinkt misschien wat zwak van mijzelf, maar ik ging de games in met de gedachte om punten binnen te halen. Dat lukt niet als je elke game een 4vs5 speelt.
Lol newb, carry ze dan >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Het is mij de chatrestriction niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:14:

Nu de cliche vraag van de eeuw.
Wat zijn verbeter punten voor mijn adc?
Een paar zoals consistent blijven farmen ook als ik naar mid ga ben ik nog aan het uitvogelen hoe ik dat wil doen.
maar behalve dat heb jij nog wat tips voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:29:
[...]

Nu de cliche vraag van de eeuw.
Wat zijn verbeter punten voor mijn adc?
Een paar zoals consistent blijven farmen ook als ik naar mid ga ben ik nog aan het uitvogelen hoe ik dat wil doen.
maar behalve dat heb jij nog wat tips voor mij?
Ja wees minder/of gewoon niet down op Teamspeak, je praat het gehele team naar beneden. Dat is geen grapje. Dat de lane niet lekker loopt prima, geef aan dat je een gank wilt (heb ik nog geprobeerd maar ik geef toe ik was er wat laat bij daarom ben ik ook geen main jungler, ik sla namelijk vaak botlane gewoon over en let op top/mid) maar ga niet elke minuut(!!!) vertellen dat het niet lekker loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:33:
[...]

Ja wees minder/of gewoon niet down op Teamspeak, je praat het gehele team naar beneden. Dat is geen grapje. Dat de lane niet lekker loopt prima, geef aan dat je een gank wilt (heb ik nog geprobeerd maar ik geef toe ik was er wat laat bij daarom ben ik ook geen main jungler, ik sla namelijk vaak botlane gewoon over en let op top/mid) maar ga niet elke minuut(!!!) vertellen dat het niet lekker loopt.
Is goed. Al vergeleken met hoe ik eerst was viel het dit keer wel mee denk ik. Maar dat is mijn mening en het is idd een probleem waar ik op het moment bezig mee ben om mn mindset in te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:34:
[...]

Is goed. Al vergeleken met hoe ik eerst was viel het dit keer wel mee denk ik. Maar dat is mijn mening en het is idd een probleem waar ik op het moment bezig mee ben om mn mindset in te veranderen.
Voor de rest weinig op- of aanmerkingen op je spel. Nogmaals jungle is niet mijn ding dus let ik amper tot niet op andere spelers tijdens de games. Shaco speel ik ook niet (gisteren dan toevallig 2x), maar wou gewoon eens wat anders.

Vanavond ga ik Irelia junglen :D al is het alleen maar omdat het kan! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:39:
[...]

Voor de rest weinig op- of aanmerkingen op je spel. Nogmaals jungle is niet mijn ding dus let ik amper tot niet op andere spelers tijdens de games. Shaco speel ik ook niet (gisteren dan toevallig 2x), maar wou gewoon eens wat anders.

IK gank ook nooit botlane :+ echt een klote lane om te ganken, de enige manier is vaak via de lane of heel ver om lopen EN dan is het vaak alsnog goed geward.

Gister nog een potje annie mid gedaan, heerlijke burst. en een potje MUNDO MUNDO omdat ik daar zin in had :D

[ Voor 8% gewijzigd door garriej op 10-11-2014 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:44:
[...]

IK gank ook nooit botlane :+ echt een klote lane om te ganken, de enige manier is vaak via de lane of heel ver om lopen EN dan is het vaak alsnog goed geward.
Top ook niet :+

<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:39:
[...]

Nou dat is mooi ;)
je was in principe een prima jungler vergeleken met de junglers die ik normaal krijg.
je shaco was best leuk. Mooiste actie van alle 3 games was de comeback in game 2 waarna ik alsnog gecaught werd door een flanking lee sin :(
Game 1 was best makkelijk en game 3 was ik early/mid een diamond adc aan het outfarmen. Hetgene wat nog steeds vraagtekens bij mij opriept is waarom die cait niet aan het poken was. Ze had de goede masteries ervoor genomen maar ze heeft amper tot niet gepoked op mij terwijl ik vayne brn hoor ik voor elke cs minimaal 1 aa op me te krijgen early. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:45:
[...]

Nou dat is mooi ;)
je was in principe een prima jungler vergeleken met de junglers die ik normaal krijg.
je shaco was best leuk. Mooiste actie van alle 3 games was de comeback in game 2 waarna ik alsnog gecaught werd door een flanking lee sin :(
Game 1 was best makkelijk en game 3 was ik early/mid een diamond adc aan het outfarmen. Hetgene wat nog steeds vraagtekens bij mij opriept is waarom die cait niet aan het poken was. Ze had de goede masteries ervoor genomen maar ze heeft amper tot niet gepoked op mij terwijl ik vayne brn hoor ik voor elke cs minimaal 1 aa op me te krijgen early. ;)
Omdat ik verwacht dat die Diamond Cait een Platinum skilled Shaco verwachtte en niet een Bronze V Shaco :+ dus dan speel je voorzichtiger. Lullig voor haar dat het toch die Bronze V Shaco was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:51:
[...]

Omdat ik verwacht dat die Diamond Cait een Platinum skilled Shaco verwachtte en niet een Bronze V Shaco :+ dus dan speel je voorzichtiger. Lullig voor haar dat het toch die Bronze V Shaco was :+
Dat is een goeie inderdaad. Maar dan kan je met de increased mana regen van haar masteries toch wel een paar Q's gooien op random tijden? Of ik verwacht nu weer eens teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:54:
[...]

Dat is een goeie inderdaad. Maar dan kan je met de increased mana regen van haar masteries toch wel een paar Q's gooien op random tijden? Of ik verwacht nu weer eens teveel.
Verschilt per speler natuurlijk. Je hebt heel passieve spelers (Crs Cop was er zo eentje), die wachten tot lategame en gaan dan hun role als carry vervullen terwijl het team alles van ze afhoud en spelers die je wel laten merken dat het hun lane is (zoals die Cait van de 2e pot).

[ Voor 9% gewijzigd door Damien op 10-11-2014 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Ik vraag me nog steeds af waarom Wambam me heeft verwijderd, was dit ook een ragequit actie? Ofwat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:05:
[...]

Verschilt per speler natuurlijk. Je hebt heel passieve spelers (Crs Cop was er zo eentje), die wachten tot lategame en gaan dan hun role als carry vervullen terwijl het team alles van ze afhoud en spelers die je wel laten merken dat het hun lane is (zoals die Cait van de 2e pot).
Maar wambam zegt dat ze mana regen masteries had, als je daar dan geen gebruik van maakt. Neem ze dan niet :+

Ik sta op 71/75 points voor de wardskin. Echter zit ik er aan te dnken om nog even soloq te tryharden om toch nog gold te halen.

[ Voor 11% gewijzigd door garriej op 10-11-2014 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:05:
[...]

Klopt. Maar props naar de cait in de 2de pot want die was echt goed in combinatie met die nami.

Zelf hangt mijn speelstijl van mn adc af, bijv cait corki of lucian is het mijn lane.
met vayne ben ik opportunistisch.
en met de rest is het w8 late game ;)

@secsy
was geen ragequit actie vond je gedrag gewoon te kinderachtig in die game om te beslissen dat ik niet meer met jou ga spelen. Verder ga ik er niet over in discussie ik blijf bij mijn besluit.

@garriej
Das een lastige ik zou zelf zeggen de grind naar gold want dam krijg je een skin :+

[ Voor 9% gewijzigd door Ryada op 10-11-2014 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

wambamNL schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:27:
[...]

Klopt. Maar props naar de cait in de 2de pot want die was echt goed in combinatie met die nami.

Zelf hangt mijn speelstijl van mn adc af, bijv cait corki of lucian is het mijn lane.
met vayne ben ik opportunistisch.
en met de rest is het w8 late game ;)

@secsy
was geen ragequit actie vond je gedrag gewoon te kinderachtig in die game om te beslissen dat ik niet meer met jou ga spelen. Verder ga ik er niet over in discussie ik blijf bij mijn besluit.

@garriej
Das een lastige ik zou zelf zeggen de grind naar gold want dam krijg je een skin :+
Haha ok zelf weten, ik vroeg in de game lobby.. tryhard of relaxed, iedereen gaf aan relaxed.. Als jij dan vervolgens tryhard gaat huilen de halve game, moet je dit van tevoren aangeven in de game lobby. Dan pick ik geen toplane vayne, daarnaast is vayne een van mijn slechtste champs (': maar ze is zo leuk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Secsytime schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:37:
[...]

Haha ok zelf weten, ik vroeg in de game lobby.. tryhard of relaxed, iedereen gaf aan relaxed.. Als jij dan vervolgens tryhard gaat huilen de halve game, moet je dit van tevoren aangeven in de game lobby. Dan pick ik geen toplane vayne, daarnaast is vayne een van mijn slechtste champs (': maar ze is zo leuk :/
Dat ik nergens op gereageerd heb en de teamspeak geleaved heb zegt dat ik aan het huilen was?
En trouwens het was niet op het punt dat je vayne had genomen, het ging om het punt dat zodra ik de teamspeak joinede jij zei "niks tegen wambam zeggen", je zij ingame "Ezreal is een troll pick van zichzelf" terwijl ik bij mijn standpunt blijf van dat Ezreal geen troll is maar gewoon als je goed ermee kan spelen best viable is. "wambam do u liek me build" terwijl je witsend had gerushed obviously om mij te taunten. en dan nog het feit dat je in teamspeak vaak raged en ook in de chat vaak zit te typen dat een ander een foute keuze heet gemaakt.

Maar goed ik het erop gereageerd wat ik in eerste instantie niet zou doen,
En laten we het hierbij houden en verdergaan met ons leven want ik heb geen zin om het forum nog meer te bevuilen met deze discussie aangezien het geen betrekking heeft op het spel zelf in principe.

[ Voor 6% gewijzigd door Ryada op 10-11-2014 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

garriej schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:44:
[...]

Sion junglen en laneganken met ult vanaf enemy side, verwachten ze nooit :+

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

wambamNL schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:41:
[...]

Dat ik nergens op gereageerd heb en de teamspeak geleaved heb zegt dat ik aan het huilen was?
En trouwens het was niet op het punt dat je vayne had genomen, het ging om het punt dat zodra ik de teamspeak joinede jij zei "niks tegen wambam zeggen", je zij ingame "wambam do u liek me build" terwijl je witsend had gerushed obviously om mij te taunten. en dan nog het feit dat je in teamspeak vaak raged en ook in de chat vaak zit te typen dat een ander een foute keuze heet gemaakt.

Maar goed ik het erop gereageerd wat ik in eerste instantie niet zou doen,
En laten we het hierbij houden en verdergaan met ons leven want ik heb geen zin om het forum nog meer te bevuilen met deze discussie aangezien het geen betrekking heeft op het spel zelf in principe.
Haha, en als je op teamspeak was geweest had je geweten dat wij grote lol hadden daar. Maar jij weet natuurlijk wat daar allemaal gezegd is, want je was na 2 seconden alweer weg :D

Overigens was wit's end niet een hele slechte keuze. Ik stond tegen een Nasus volgens mij? Die rushde een Frozen heart, dus AD bouwen had in mijn ogen weinig zin. En zoals ik al aan gaf, ben ik een horribad vayne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Secsytime schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:43:
[...]

Haha, en als je op teamspeak was geweest had je geweten dat wij grote lol hadden daar. Maar jij weet natuurlijk wat daar allemaal gezegd is, want je was na 2 seconden alweer weg :D

Overigens was wit's end niet een hele slechte keuze. Ik stond tegen een Nasus volgens mij? Die rushde een Frozen heart, dus AD bouwen had in mijn ogen weinig zin. En zoals ik al aan gaf, ben ik een horribad vayne.
Een LW of ghostblade is slimmer om te bouwen tegen armor, daar heeft of je goed( of slecht) bent met en champ weinig mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

garriej schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:47:
[...]

Een LW of ghostblade is slimmer om te bouwen tegen armor, daar heeft of je goed( of slecht) bent met en champ weinig mee te maken.
En daar bovenop is een Botrk ook een goeie aangezien het 10% of max hp damage doet (als ik het me goed kan herinneren) en je daarmee 1 engage van nasus per 90 seconden kan uistellen en hem kan kiten terwijl jij geslowed bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

garriej schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:47:
[...]

Haha, het was ook echt een wtf ik sta tegen Nasus. Super zieke counter =.= een LW was mssn een goede optie geweest. Maar zoals ik zei, was het een fun game niet een serioso tryhard game. Daarnaast vind ik Wits End niet een hele slechte keuze in deze match up, AS on hit magic damage. Ik kon Nasus early aardig van het farmen afhouden, tot het bekende Nasus moment dat niks of niemand dat meer kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

wambamNL schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:50:
[...]

En daar bovenop is een Botrk ook een goeie aangezien het 10% of max hp damage doet (als ik het me goed kan herinneren) en je daarmee 1 engage van nasus per 90 seconden kan uistellen en hem kan kiten terwijl jij geslowed bent.
8% of the targets CURRENT health. Aan de AS heb je niks meer in deze match up vanwege Nasus W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 14:55

steel123

Cryman9

Nasus een counter voor Vayne????
Hoe wil hij dat voor elkaar krijgen?
Mij lijkt Vayne eerder een counter voor Nasus. Je kunt hem toch wegschieten met je E als Nasus je slowed?
Verder poke je hem tot hij dood neervalt in de lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

steel123 schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:54:
Mij lijkt Vayne eerder een counter voor Nasus. Je kunt hem toch wegschieten met je E als Nasus je slowed?
En kun je elke 2 seconde wegrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Secsytime schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:53:
[...]

8% of the targets CURRENT health. Aan de AS heb je niks meer in deze match up vanwege Nasus W.
Ik zou als ik jou was even goed te tooltips lezen: http://www.lolking.net/items/3153
En dan heb je juist aan AS iets vanwege het feit dat je dan alsnog een beetje AS overhoud ipv op 0.1 AS te komen.
En als je die reden aanhoud kan je je whits end rush ook niet rechtvaardigen want je hebt niks aan de 50% AS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Verder poke je hem tot hij dood neervalt in de lane. alles terug lifestealt en begint turrets op te eten.
FTFY ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Als je een goede Vayne bent mssn, maar 1 gank toplane met nasus W op je en je bent weg. Maar zoals ik aan gaf, early ging het wel aardig tot het omslag moment van Nasus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

wambamNL schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:55:
[...]

Ik zou als ik jou was even goed te tooltips lezen: http://www.lolking.net/items/3153
En dan heb je juist aan AS iets vanwege het feit dat je dan alsnog een beetje AS overhoud ipv op 0.1 AS te komen.
En als je die reden aanhoud kan je je whits end rush ook niet rechtvaardigen want je hebt niks aan de 50% AS.
Mijn reden voor wits end was het feit dat Nasus een Frozen Heart rushde, zo kon ik hem iig nog blijven poken tot Nasus zijn omslag moment dat hij alles kan ignoren. Wel blijven opletten Wambam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Secsytime schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:55:
[...]
Als je een goede Vayne bent mssn, maar 1 gank toplane met nasus W op je en je bent weg. Maar zoals ik aan gaf, early ging het wel aardig tot het omslag moment van Nasus.
Wat is dit nu weer voor een aanname, uiteraard ga ik er in een matchup vanuit dat beide mensen hun champions beheersen op hetzelfde niveau en zonder invloed van junglers. Want hetzelfde geldt dat als je jungler ganked dat Nasus ook dood is want hij heeft al helemaal geen escape.

Hoe kan je iets een counter noemen als het gewoon aan je persoonlijke skill ligt? Zeg dan gewoon dat je zelf keihard gefaald hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Secsytime schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:57:
[...]

Mijn reden voor wits end was het feit dat Nasus een Frozen Heart rushde, zo kon ik hem iig nog blijven poken tot Nasus zijn omslag moment dat hij alles kan ignoren. Wel blijven opletten Wambam.
En waarom zou je dan iets aan wits end hebben?
Je doet GEEN magic damage behalve de on hit van wits end, dus je hebt een nutteloze mr shred, je hebt een AS boost die meteen ge denied word vanwege de aura en zn W dus nog een nutteloze stat als ik jou logica toepas. magic resist heb je geen reet aan behalve als je tegen een AP nasus zit omdat zn Q physical damage doet. dus volgens jou logic van dat AS useless is in die matchup heb je gewoon een item gekocht waar je geen usefull stats uit krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wow deze theorycrafting doet aan alle kanten pijn. Please stop...

En noem iets geen counter als je er zelf niet mee om kunt gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Ik denk dat ik Jarvan maar een lanecounter tegen Olaf ga noemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-10 16:41
wambamNL schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:03:
[...]

En waarom zou je dan iets aan wits end hebben?
Je doet GEEN magic damage behalve de on hit van wits end, dus je hebt een nutteloze mr shred je hebt een AS boost die meteen ge denied word vanwege de aura en zn W dus nog een nutteloze stat, magic resist heb je geen reet aan behalve als je tegen een AP nasus zit omdat zn Q physical damage doet. dus volgens jou logic van dat AS useless is in die matchup heb je gewoon een item gekocht waar je geen usefull stats uit krijgt?
Ik vind zelf ook een wits end rushen omdat je enemy meteen 100 Armor koopt ook een beetje vreemd. Hij koopt enkel armor, mana en cooldown reduction. Als jij dan gewoon je gangetje blijft gaan en en botrk koopt, en daarna meteen Last Whisper kun je hem nog vrij lang vasthouden. Zeker als het met die AS steeds eenvoudiger wordt om 3 procs van je W te krijgen. Nasus kan niet elke 3 seconden zijn W gebruiken, dan is al zijn mana binnen een halve minuut op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:04:

En noem iets geen counter als je er zelf niet mee om kunt gaan...
Hihi, heb al meerdere malen gezegd dat ik een horribad vayne ben. Verder helemaal geen theorycrafting, zoals ik aangaf mensen zeiden in game lobby fun game, niet tryhard. Dan ga ik een champ spelen die ik leuk vind, en graag speel alleen waar ik niet goed mee ben. Overigens ben ik het er achteraf mee eens dat het een bad build was. Op dat moment leek het wel redelijk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Secsytime schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:53:
[...]

Youmou's zou een optie zijn, om zijn slow te compenseren.

BORK zou een optie zijn, wanneer hij zijn slow gebruikt, kan je met de active én een eventuele Q van hem compenseren door de heal, én je win 50% movement speed t.o.v. hem.

Dan hem je nog Tumble en Condemn dus volgens mij zou je nooit meer dan 1 Q kunnen pakken (in een 1vs1 in lane). Wanneer je vanaf lvl 1 met je W begint en agressief speelt, dwing je hem zijn E en W eerst te levelen. Oftewel minder Q stacks voor hem, en door zijn E pushed ie de lane.

Dat je aan AS niks meer hebt vind ik onzin, het is namelijk nog altijd meer AS dan je hebt zonder, en die W die heeft hij toch.

Vayne tegen een Nasus op top is mijn inziens appeltje eitje voor Vayne, het nadeel: 1. Je weet zeker dat je slachtoffer wordt van veel ganks. 2. Elke Nasus bereikt een punt in de game waar hij je gaat 2-shotten. Aan jou de taak dat zo lang mogelijk uit te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ik bouw altijd graag wits end op annie ADC, dan doen m'n abilities iets meer dmg en gooi ik vuurballen sneller. :+

Maar serieus, als hij z'n FH af heb moet jij zeker al je bork af hebben. Want je houd hem van farmen af in het begin en zorgt dat je zelf wel kan farmen.

[ Voor 40% gewijzigd door garriej op 10-11-2014 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Ero-Sensei schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:10:
[...]

Youmou's zou een optie zijn, om zijn slow te compenseren.

BORK zou een optie zijn, wanneer hij zijn slow gebruikt, kan je met de active én een eventuele Q van hem compenseren door de heal, én je win 50% movement speed t.o.v. hem.

Dan hem je nog Tumble en Condemn dus volgens mij zou je nooit meer dan 1 Q kunnen pakken (in een 1vs1 in lane). Wanneer je vanaf lvl 1 met je W begint en agressief speelt, dwing je hem zijn E en W eerst te levelen. Oftewel minder Q stacks voor hem, en door zijn E pushed ie de lane.

Dat je aan AS niks meer hebt vind ik onzin, het is namelijk nog altijd meer AS dan je hebt zonder, en die W die heeft hij toch.

Vayne tegen een Nasus op top is mijn inziens appeltje eitje voor Vayne, het nadeel: 1. Je weet zeker dat je slachtoffer wordt van veel ganks. 2. Elke Nasus bereikt een punt in de game waar hij je gaat 2-shotten. Aan jou de taak dat zo lang mogelijk uit te stellen.
Dit was idd ook het probleem, ik ging goed tot de ontelbare ganks toplane; je bent vayne, hij is nasus..

Edit: We gaan nu veel te diep in op de game lol, dit was helemaal niet de bedoeling. Het feit was dat het om een fun game ging, en dat Wambam ging tryharden en daarna ging huilen. Mijn build was bad dat klopt, achteraf makkelijk praten. Ik had wel fun, dat wambam er voor kiest om niet op TS te komen en daardoor alles uit context opvat en tryhard terwijl de rest gewoon lol heeft.. prima.

[ Voor 14% gewijzigd door Secsytime op 10-11-2014 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Secsytime schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:07:
[...]

Hihi, heb al meerdere malen gezegd dat ik een horribad vayne ben. Verder helemaal geen theorycrafting, zoals ik aangaf mensen zeiden in game lobby fun game, niet tryhard. Dan ga ik een champ spelen die ik leuk vind, en graag speel alleen waar ik niet goed mee ben. Overigens ben ik het er achteraf mee eens dat het een bad build was. Op dat moment leek het wel redelijk :P.
Je speelt toplane Vayne, je weet dat je lane-matchup (uitgaande dat je geen blind pick deed) een Nasus is, pak dan Cleanse en ga gewoon voor je normale build. Attackspeed zal nog altijd je voordeel zijn vs Nasus omdat je nog altijd je silverbolt procs houd (en daar mag hij zoveel armor tegen stacken als hij wil). Mocht de wither je echt teveel worden kun je altijd nog een QSS tussendoorpakken. Wordt de armor je alsnog teveel dan kun je altijd nog de Quinn route gaan en een Black Cleaver / LW erbij pakken. Maar goed, genoeg opties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:13:
[...]

Je speelt toplane Vayne, je weet dat je lane-matchup (uitgaande dat je geen blind pick deed) een Nasus is, pak dan Cleanse en ga gewoon voor je normale build. Attackspeed zal nog altijd je voordeel zijn vs Nasus omdat je nog altijd je silverbolt procs houd (en daar mag hij zoveel armor tegen stacken als hij wil). Mocht de wither je echt teveel worden kun je altijd nog een QSS tussendoorpakken. Wordt de armor je alsnog teveel dan kun je altijd nog de Quinn route gaan en een Black Cleaver / LW erbij pakken. Maar goed, genoeg opties...
Blind pick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

En na even te zoeken hebben we de match history gevonden:
http://matchhistory.euw.l...342/40873379?tab=overview
Het was een blind pick game damien. (iets waar ik totaal een haat aan heb maar dat terzijde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
Goh vorige week ook begonnen met LoL. Is er een noob clubje van tweakers of zit alles in 1 grote bak met teamspeak? Wil best samen spelen maar als jullie aanraden eerst wat heroes te gaan unlocken zal ik me daar voorlopig mee bezig houden :). Ernstig leuk spel iig.

Edit: Vroeger ook heel veel Demigod gespeeld. Best vergelijkbaar waar ik LoL echter veel en veel uitgebreider inschat. Maar hetzelfde principe 8)

[ Voor 22% gewijzigd door BastiaanNL op 10-11-2014 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damienx2 schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:04:
Theorycraft in deze thread valt al niet meer te redden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:56
BastiaanNL schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:19:
Goh vorige week ook begonnen met LoL. Is er een noob clubje van tweakers of zit alles in 1 grote bak met teamspeak? Wil best samen spelen maar als jullie aanraden eerst wat heroes te gaan unlocken zal ik me daar voorlopig mee bezig houden :). Ernstig leuk spel iig.

Edit: Vroeger ook heel veel Demigod gespeeld. Best vergelijkbaar waar ik LoL echter veel en veel uitgebreider inschat. Maar hetzelfde principe 8)
Of er al een clubje met nieuwe spelers is weet ik niet, maar wat je sowieso kan doen is naar de GoT chatroom gaan in de client. De meesten van hier zitten daar wel in, dus kan je gelijk kijken/vragen of er nog meer beginnende spelers online zijn of een game willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Het zijn Champions, geen Heroes :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
Recrush schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:35:
[...]

Of er al een clubje met nieuwe spelers is weet ik niet, maar wat je sowieso kan doen is naar de GoT chatroom gaan in de client. De meesten van hier zitten daar wel in, dus kan je gelijk kijken/vragen of er nog meer beginnende spelers online zijn of een game willen doen.
Ha relaxed, bedankt ga vanavond even een kijkje nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ik noem het altijd poppetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Afbeeldingslocatie: http://www.borrelhapjes-maken.nl/wp-content/uploads/champignon_klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Da ploatje werrukt niej hiero!
Maar ik zie champignon in de naamvan de .jpg te staan, dusuh.... Niks tegen Teemo jongûh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Wat is het toch een leuk spelletje, jammer dat ik tegenwoordig zo weinig tijd heb.

Voor volgend season lijkt het me leuk om een stable ranked team te hebben, en daar mee te progressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Volgend seizoen voor het eerst een keer serieus spelen en focussen op één account..ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Rordarok schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:17:
Volgend seizoen voor het eerst een keer serieus spelen en focussen op één account..ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
Met een beetje geluk haal je masters :D

Ik ga volgend seizoen voor plat, nu silver 2.

In het begin van 't seizoen gespeeld, in eerste instantie in bronze 3 geplaatst toen direct in een stijgende lijn naar silver 2 gegaan en toen ranked niet meer aangeraakt. Gold moet zeker prima te doen zijn, een beetje beter worden en plat moet te doen zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

garriej schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:35:
[...]

Met een beetje geluk haal je masters :D

Ik ga volgend seizoen voor plat, nu silver 2.

In het begin van 't seizoen gespeeld, in eerste instantie in bronze 3 geplaatst toen direct in een stijgende lijn naar silver 2 gegaan en toen ranked niet meer aangeraakt. Gold moet zeker prima te doen zijn, een beetje beter worden en plat moet te doen zijn 8)
Ik ga volgend seizoen eerst voor gold op mn eigen kracht.
daarna word high plat mijn doel, maar ik moet gewoon alleen ranked gaan spelen en serieus spelen ipv hoe ik normals speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik ben vooral benieuwd naar het junglen volgend seizoen. Het heeft al best veel impact op het spel, maar als ik die aanpassingen zo lees wordt dat alleen maar meer. Verschillende smite's, meer item keus, sterkere jungle monsters en meer verschillende jungle monsters. Ook ben ik benieuwd of junglers die nu al een moeilijke start hebben volgend seizoen nog wel kunnen junglen. Ze hebben ook aangegeven dat pré-lvl-20 accounts (zonder runes en masteries) makkelijker moeten kunnen junglen, ben ook benieuwd hoe ze dat gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Zit nu in Silver 5 volgend seizoen wordt Silver 4 mijn doel gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

TheBrut3 schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:38:
Ik ben vooral benieuwd naar het junglen volgend seizoen. Het heeft al best veel impact op het spel, maar als ik die aanpassingen zo lees wordt dat alleen maar meer. Verschillende smite's, meer item keus, sterkere jungle monsters en meer verschillende jungle monsters. Ook ben ik benieuwd of junglers die nu al een moeilijke start hebben volgend seizoen nog wel kunnen junglen. Ze hebben ook aangegeven dat pré-lvl-20 accounts (zonder runes en masteries) makkelijker moeten kunnen junglen, ben ook benieuwd hoe ze dat gaan doen.
Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe jungle, als jungle main.

Ik hoop niet dat ze de focus op farmen leggen, ik ben namelijk meestal erg agressive als jungler en probeer zoveel mogelijk te ganken. Anders ben ik bang dat sterke farm junglers als udyr, shyvana, master yi, etc. na 10-15 minuten uit de jungle komen en nog sterker zijn.

Over de junglers die een moeilijke start hebben, mssn worden ze dan niet meer geclassificeerd als jungler? Net als morgana nu meer als support wordt gezien dan als mid-laner, wat ze eerst primair was.

Edit: Als ze wel de focus leggen op farmen, is counter junglen mssn wel nog sterker.

[ Voor 3% gewijzigd door Secsytime op 10-11-2014 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Volgend seizoen Bronze V. Dit seizoen niet weten te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:50:
Dit is inderdaag erg moeilijk, een maat van me heeft een troll account in bronze V en het was echt ongelooflijk moeilijk om hier in te komen (volgens hem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Heh wat jammer nou moet je ook eens wat beter gaan spelen. misschien eerst eens een goeie rune page maken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:24
Recrush schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:45:
Zit nu in Silver 5 volgend seizoen wordt Silver 4 mijn doel gr.
Waarom Silver 4 en niet Silver 1 of Gold? Van silver 5 naar silver 4 is niet echt een grote stap, of je moet maar enkele potjes per week spelen.

of hap ik nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 16:25

Wootlock

Evilution

Awsom schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:57:
[...]

Waarom Silver 4 en niet Silver 1 of Gold? Van silver 5 naar silver 4 is niet echt een grote stap, of je moet maar enkele potjes per week spelen.

of hap ik nu?
Het is een troll reactie :+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik wil eigenlijk wel een smurf hebben in Bronze 5! Er zijn van die streams die Bronze 5 matches uitzenden in de laagste ELO van de BR server volgens mij, lijkt me echt leuk om in zo'n game te zitten _/-\o_
Beter dan de Silver IV - Bronze II tryhards waar ik nu bij kom. Man man man... Het is maar een spelletje en je bent geen Master/Challenger hoor 8)7
Secsytime schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:47:
Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe jungle, als jungle main.

Ik hoop niet dat ze de focus op farmen leggen, ik ben namelijk meestal erg agressive als jungler en probeer zoveel mogelijk te ganken. Anders ben ik bang dat sterke farm junglers als udyr, shyvana, master yi, etc. na 10-15 minuten uit de jungle komen en nog sterker zijn.

Over de junglers die een moeilijke start hebben, mssn worden ze dan niet meer geclassificeerd als jungler? Net als morgana nu meer als support wordt gezien dan als mid-laner, wat ze eerst primair was.

Edit: Als ze wel de focus leggen op farmen, is counter junglen mssn wel nog sterker.
Heb je jezelf al ingelezen? Anders moet je dat eerst even doen, die vragen staan namelijk gewoon in de post van Rito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

TheBrut3 schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:01:
[...]

Ik wil eigenlijk wel een smurf hebben in Bronze 5! Er zijn van die streams die Bronze 5 matches uitzenden in de laagste ELO van de BR server volgens mij, lijkt me echt leuk om in zo'n game te zitten _/-\o_
Beter dan de Silver IV - Bronze II tryhards waar ik nu bij kom. Man man man... Het is maar een spelletje en je bent geen Master/Challenger hoor 8)7
quote: Urban Dictionary
Tryhard
1. A face-saving insult used by someone who is feeling inadequate. Basically accuses anyone who is better than them at anything of putting in effort. Doubles as an excuse for sucking by implying lack of effort on the speaker's part.
:+

Je speel toch om te winnen, maakt je dat direct een try-hard :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wootlock schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:11:
[...]

[...]

Gelukkig is Urban Dictionary ook een hele betrouwbare informatiebron :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

"ik verlies niet omdat jullie beter zijn ik verlies omdat ik niet probeer te winnen" Dat is in mijn ogen waar tryhard voor staat, als het in de context wordt gebruikt als belediging.

Als ik zelf zeg "ik ga tryharden om in gold te komen" dan bedoel ik, ik ga zo goed mogelijk spelen en op zo veel mogelijk punten in mijn spel letten. Waar ik normaal nog wel is naar een timer vergeet te kijken omdat ik rustig layed back(wel probeer te winnen uiteraard) zit te spelen, zorg ik er nu voor dat ik er om de juiste tijd ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:12:
[...]

Gelukkig is Urban Dictionary ook een hele betrouwbare informatiebron :+
Wellicht niet maar wat daar staat komt wel een beetje overheen met de LoL community ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Awsom schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:57:
[...]

of hap ik nu?
Je hebt gehapt :+ Gold ga ik wel halen in S5. S3 was ik al goed onderweg alleen dit seizoen om persoonlijke redenen niet veel (ranked) kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

[...]
Echt niet.
Ik had tot 2 maanden geleden nog nooit een potje teambuilder aangeraakt. Je matchmaking rating staat helemaal los in die game mode, dus mijn eerste 3 potjes was met allemaal Bronze mensen.
Ik wilde support oefenen, daarom had ik voor teambuilder gekozen. Nou dat eerste potjes was zo frustrerend dramatisch.
De volgende potjes ben ik toch maar top/mid/adc gegaan en dat maakte het wel lachen. Iedereen stond met minuut 10 al 5v5 mid. Dus met Jayce kun je dan hard carryen en fed raken in de teamfights.

Die enkele potjes is mijn enige ervaring met mensen uit Bronze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
[...]

[...]

En zodra ze hun lane keihard verliezen dan zijn ze aan het trollen. Tuurlijk vriend, je speelt ineens opzettelijk zeer slecht. Maar gelukkig zie je dan een matchhistory vol met faal. Altijd aan het trollen natuurlijk :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:14:
[...]

En zodra ze hun lane keihard verliezen dan zijn ze aan het trollen. Tuurlijk vriend, je speelt ineens opzettelijk zeer slecht. Maar gelukkig zie je dan een matchhistory vol met faal. Altijd aan het trollen natuurlijk :+.
Daar moet ik onze alistar ignite wel pluspunten voor geven, hij had zelf door dat het niet echt lekker ging :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:15:
[...]

Daar moet ik onze alistar ignite wel pluspunten voor geven, hij had zelf door dat het niet echt lekker ging :D
"Ik kan wel redelijk top spelen"

0/5/1 - +/- 40 CS na 20 minuten.

Misschien in gevolg het "redelijk" maar weg laten :+ en "wel" vervangen in "geen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:21:
[...]

"Ik kan wel redelijk top spelen"

0/5/1 - +/- 40 CS na 20 minuten.

Misschien in gevolg het "redelijk" maar weg laten :+ en "wel" vervangen in "geen"
Ik wou hier verder op reageren, maar eigenlijk vind ik het best sneu om een tweaker te bashen.

Ik heb trouwens met kassadin altijd wel goede games, maar mijn farm is dan ook op bronze 5 niveau omdat ik nooit in m'n lane ben na level 6.

[ Voor 16% gewijzigd door garriej op 10-11-2014 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:47:
[...]

Ik wou hier verder op reageren, maar eigenlijk vind ik het best sneu om een tweaker te bashen.
Zolang we geen naam noemen, spelen we iig niet op de man! Denk ook niet dat Rordarok het persoonlijk aan zou trekken :+

<3 Rordarok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Tja ik ben niet zo goed in het spelletje ik speelde vroeger namelijk altijd lego:mylittlepony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Rordarok schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:49:
Tja ik ben niet zo goed in het spelletje ik speelde vroeger namelijk altijd lego:mylittlepony
Meer arcade hecarim spelen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Brordarok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
My Little Brordy <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-10 11:29

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

is 400 pagina's niet een mooi getal voor een LoL deel 5 ? ;p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Deel 5 is al bijna 3 jaar dicht joh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ricmaniac schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:15:
Je bedoeld deel 10 neem ik aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ricmaniac schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:15:
Ik zeg, eerst tot de 999! Of kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

[...]

[...]

Heb je jezelf al ingelezen? Anders moet je dat eerst even doen, die vragen staan namelijk gewoon in de post van Rito.
Nog niet heel goed ingelezen, heb wel smite en jungle item changes gezien. En het feit dat ze junglers de keuze willen geven tussen farmen of ganken. Wat op low elo dus veel frustratie gaat geven op de farm jungler, much bans inc. such flame on jungler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

[...]

[...]

Door use, miss use, abuse van bepaalde woorden zoals try-hard, troll, etc. verbastert de betekenis.

Over het algemeen als mensen voor de lol spelen, en de enemy is alleen maar bezig met winnen noem je dat "try-hard". Zoals bijv. in veel ARAM games gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Tsja, als jungler krijg je het dan pas leuk in de hogere gold of plat klasses ben ik bang. De bronze en silver spelers kunnen zicht daar echt niet op aanpassen, kijk maar naar Udyr of Warwick jungle. 8 van de 10 potjes staat je team al achter met 2-10 omdat de tegenstander wel een early jungle heeft en ze zelf hun lane niet warden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

TheBrut3 schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:51:
Tsja, als jungler krijg je het dan pas leuk in de hogere gold of plat klasses ben ik bang. De bronze en silver spelers kunnen zicht daar echt niet op aanpassen, kijk maar naar Udyr of Warwick jungle. 8 van de 10 potjes staat je team al achter met 2-10 omdat de tegenstander wel een early jungle heeft en ze zelf hun lane niet warden.
Ik snap ook niet waarom mensen denken dat ze pas mid game met deze junglers KUNNEN ganken, dit is onzin.

Edit: WW ganks zijn beter na lvl 6 vanwege je ult.. maar je kan voor lvl 6 best een lane ganken.

[ Voor 7% gewijzigd door Secsytime op 10-11-2014 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Nou moet ik ook wel zeggen dat ik ook wel een beetje chagrijnig word van Udyrs die gewoon hun eigen jungle niet uitkomen.

Pak dan de enemy jungle als die ergens gankt, of 1v1 hem in zijn eigen jungle ofzo, maar als je niet gankt èn niks tegen de enemy jungler doet? 9/10 keer zijn dat mensen die eens naar Trick2G hebben gekeken, denken dat ze het direct snappen en menen lategame toch wel te kunnen carryen.

Het punt van Udyr is niet alleen om hard te farmen en later te splitpushen. Het idee is om hard te farmen, de andere jungler van zijn farm te houden, iedereen te outlevelen/outscalen en dàn te gaan splitpushen waar mogelijk. En als je dat doet moet je ook warden, want 1v5 redt ook Udyr meestal niet. Veel nuttiger om 3 man je de halve map over te laten chasen dan 5 man een paar seconden bezig te houden en vervolgens een van hun een kill te geven.

[ Voor 35% gewijzigd door McGryphon op 10-11-2014 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Secsytime schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:50:
[...]

Door use, miss use, abuse van bepaalde woorden zoals try-hard, troll, etc. verbastert de betekenis.

Over het algemeen als mensen voor de lol spelen, en de enemy is alleen maar bezig met winnen noem je dat "try-hard". Zoals bijv. in veel ARAM games gebeurt.
Dat is ook geen goede definitie van tryharden. Tryharden is het gebruiken van tactieken uit een hoger niveau om daar op lager niveau 'misbruik' van te maken (met vaak wisselend effect). Bv. lane swappen in een gold game. Alle tactieken uit je eigen ELO gebruiken om te winnen is niet tryharden, dat is het spel correct spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

McGryphon schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:57:
Nou moet ik ook wel zeggen dat ik ook wel een beetje chagrijnig word van Udyrs die gewoon hun eigen jungle niet uitkomen.

Pak dan de enemy jungle als die ergens gankt, of 1v1 hem in zijn eigen jungle ofzo, maar als je niet gankt èn niks tegen de enemy jungler doet? 9/10 keer zijn dat mensen die eens naar Trick2G hebben gekeken, denken dat ze het direct snappen en menen lategame toch wel te kunnen carryen.

Het punt van Udyr is niet alleen om hard te farmen en later te splitpushen. Het idee is om hard te farmen, de andere jungler van zijn farm te houden, iedereen te outlevelen/outscalen en dàn te gaan splitpushen waar mogelijk. En als je dat doet moet je ook warden, want 1v5 redt ook Udyr meestal niet. Veel nuttiger om 3 man je de halve map over te laten chasen dan 5 man een paar seconden bezig te houden en vervolgens een van hun een kill te geven.
Udyr snap ik al helemaal niet waarom je daar niet mee zou ganken early.. als er 1 champion sterk is early.. ook voor de counter jungle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Rordarok schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:09:
[...]

Dat is ook geen goede definitie van tryharden. Tryharden is het gebruiken van tactieken uit een hoger niveau om daar op lager niveau 'misbruik' van te maken (met vaak wisselend effect). Bv. lane swappen in een gold game. Alle tactieken uit je eigen ELO gebruiken om te winnen is niet tryharden, dat is het spel correct spelen.
Ik kan het woord niet vinden in de dikke van Dale, )):

zoals ik zei, door use, miss use en abuse van het woord is de betekenis van het woord verbasterd. Maar ik geloof de Master 3v3er op zijn woord, dat dit de originele "use" van het woord was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:24
Rordarok schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:09:
[...]

Tryharden zou ik eerder definieren als heel veel moeite doen om te winnen op een moment dat het niet nodig is. (waaronder gebruik van geavanceerde technieken die niet op low ELO gebruikt worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Als je niet veel moeite wil doen om te winnen, waarom speel je dan? Ik ken namelijk niemand die liever verliest dan dat hij wint.

Vind dit altijd zo'n loze discussie. Ook het cliche; ik speel voor mijn plezier. Ja uiteraard, wij allemaal. Maar vertel me niet dat je 0/10 gaat met Vayne top en dan plezier hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

steel123 schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:23:
Als je niet veel moeite wil doen om te winnen, waarom speel je dan? Ik ken namelijk niemand die liever verliest dan dat hij wint.

Vind dit altijd zo'n loze discussie. Ook het cliche; ik speel voor mijn plezier. Ja uiteraard, wij allemaal. Maar vertel me niet dat je 0/10 gaat met Vayne top en dan plezier hebt.
Dat mag jouw mening zijn.

Ik voetbal voor mijn plezier, ik voetbal niet om te winnen. Het is een leuke bijkomstigheid, maar mij zul je nooit zien janken of bitchen of moanen als we verliezen. Het gaat mij om het spelletje.

Dit kan toch ook zo zijn met een spelletje? Ik speel ranked om te winnen, en dan ben ik ook fucking try-hard ((: next lvl plays invades, etc.

Maar in normal games boeit het me meestal geen fuck of we winnen of niet.

Edit: Na een wedstrijd vraag ik altijd of iemand lekker heeft gevoetbald, en dan krijg ik meestal een reactie van ja we hebben gewonnen, of nee we hebben toch verloren. Maar het feit dat je gewonnen of verloren hebt, hoeft niet per se invloed te hebben of je lekker hebt geballed?

[ Voor 13% gewijzigd door Secsytime op 10-11-2014 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Secsytime schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:12:
[...]

Ik kan het woord niet vinden in de dikke van Dale, )):

zoals ik zei, door use, miss use en abuse van het woord is de betekenis van het woord verbasterd. Maar ik geloof de Master 3v3er op zijn woord, dat dit de originele "use" van het woord was.
Challenger :)

OT: Iedereen mag zelf weten wat het doel is van het spelen van een spel.

Als jouw doel 'plezier hebben' is en dat onafhankelijk is van winnen of verliezen, geen probleem.

Dat neemt echter niet weg dat het doel van het spel ZELF is om te winnen. En op het moment dat jouw persoonlijke verwachten daar niet mee overeenkomen op het moment dat jouw eigen doel voorbij wordt gestreefd, dan moet je niet het spel of de andere spelers de schuld geven maar je eigen doelstelling. Als winnen of verliezen je per definite niets uitmaakt dan moet je normals spelen. In ranked is het doel om te winnen, of iemand je nu een ebola kind noemt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Rordarok schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:38:
[...]

Challenger :)

OT: Iedereen mag zelf weten wat het doel is van het spelen van een spel.

Als jouw doel 'plezier hebben' is en dat onafhankelijk is van winnen of verliezen, geen probleem.

Dat neemt echter niet weg dat het doel van het spel ZELF is om te winnen. En op het moment dat jouw persoonlijke verwachten daar niet mee overeenkomen op het moment dat jouw eigen doel voorbij wordt gestreefd, dan moet je niet het spel of de andere spelers de schuld geven maar je eigen doelstelling. Als winnen of verliezen je per definite niets uitmaakt dan moet je normals spelen. In ranked is het doel om te winnen, of iemand je nu een ebola kind noemt of niet.
Dat zeg ik toch, in ranked speel ik om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Het was niet aan jou gericht, was meer een algemene opmerking. Dat had ik beter kunnen specificeren.

Pagina: 1 ... 100 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]