Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 101 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.514 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:16
Gratz!
Heb jij ook filmpjes van je stream/replays op JouBuis? Of stream je alleen op Twitch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 20:00

Secsytime

Automagisch

TheBrut3 schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:44:
[...]

Gratz!
Heb jij ook filmpjes van je stream/replays op JouBuis? Of stream je alleen op Twitch?
Ben ook erg benieuwd, zou graag wat beter willen worden in 3v3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Secsytime schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:45:
[...]

Ben ook erg benieuwd, zou graag wat beter willen worden in 3v3.
Daarom ook. Meeste bekende streamers, die ook JouBuis filmpjes hebben spelen vooral 5v5. 3v3 filmpjes zijn véél moeilijker te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Ik zou replays van m'n matches ergens op kunnen zetten. Maar ik weet niet echt hoeveel je daar van kan leren omdat de motivatie achter handelingen niet duidelijk is..

[ Voor 3% gewijzigd door Rordarok op 10-11-2014 16:48 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Rordarok schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:48:
Ik zou replays van m'n matches ergens op kunnen zetten. Maar ik weet niet echt hoeveel je daar van kan leren omdat de motivatie achter handelingen niet duidelijk is..
Ik zou een stream starten, teaching how to 3v3. Binnen no-time hoef je dan niet meer te werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Secsytime schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:50:
[...]

Ik zou een stream starten, teaching how to 3v3. Binnen no-time hoef je dan niet meer te werken ;)
Op het feit na dat deze er al voldoende zijn.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:46

McGryphon

Veul vrouwkes!

Secsytime schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:09:
[...]

Udyr snap ik al helemaal niet waarom je daar niet mee zou ganken early.. als er 1 champion sterk is early.. ook voor de counter jungle.
Udyr ganks zijn echter lang niet altijd goed af te krijgen, je hebt namelijk geen dashes of blinks. Als het even kan is counterganken meestal wel een goed idee. Als ik blue side start clear ik meestal ook direct de wight, dan ben ik lvl 4 na de golems en als de enemy jungler besluit om na zijn eerste clear bot te ganken kan je counterganken met een level advantage. En bijna niemand wil vechten tegen een Udyr die beter geleveld is :+

Ik gank wel als Dyr, maar ik ga geen minuten staan te wachten tot het moment goed is. Dan kan ik beter in de tussentijd gewoon farmen. En door gewoon direct te counterjunglen zodra de enemy jungler zich ergens in lane laat zien is die meestal ook wel redelijk klein te houden, mits je lanes niet feeden. Een lvl 4 Lee Sin is niet heel eng voor een lvl 7 midlaner zeg maar :P

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Ricmaniac schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:15:
is 400 pagina's niet een mooi getal voor een LoL deel 5 10 ? ;p
Andere delen waren groter geloof ik? En als er een nieuw deel aankomt, dan mag er naast PC ook wel Mac staan aangezien dit nu wel officieel word ondersteunt :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Na 10k reacties hoort normaal een nieuw topic aangemaakt te worden, dus wie wil kan z'n gang gaan ;)

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
McGryphon schreef op maandag 10 november 2014 @ 18:01:
Na 10k reacties hoort normaal een nieuw topic aangemaakt te worden, dus wie wil kan z'n gang gaan ;)
Is dit nog ergens aangegeven op de website? Of is dit meer een regel die jullie mods/admins/etc zelf al een tijd volgen?

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Ik dacht dat daar ergens een topic over was, maar kan het zo snel alleen in een crew-only forum terugvinden inderdaad. Desalniettemin is dat wel wat al dik een jaar aangehouden wordt :P

De servers vinden topics met meer dan 10k posts niet zo heel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wat mij betreft starten mensen een verse thread, ik denk niet dat Rudy en ik al helemaal niet daar bezwaar tegen heeft.

Gisteren met Wambam en co nog even voor de overgebleven mensen de wardskins binnen gehaald. Het kwam nog op 1 game aan. Ongeveer elke lane begon slecht, dus ik zag de bui al hangen dat het dus voor 1 persoon niet zou lukken om de wardskin binnen te halen. Maar uitgerekend een caught op mijzelf zorgde ervoor de enemy merendeel van zijn ults op mij burnde waardoor de rest van het team kon opruimen en we de game wonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:03:
Wat mij betreft starten mensen een verse thread, ik denk niet dat Rudy en ik al helemaal niet daar bezwaar tegen heeft.

Gisteren met Wambam en co nog even voor de overgebleven mensen de wardskins binnen gehaald. Het kwam nog op 1 game aan. Ongeveer elke lane begon slecht, dus ik zag de bui al hangen dat het dus voor 1 persoon niet zou lukken om de wardskin binnen te halen. Maar uitgerekend een caught op mijzelf zorgde ervoor de enemy merendeel van zijn ults op mij burnde waardoor de rest van het team kon opruimen en we de game wonnen.
Vond dat eigenlijk toch de mooiste win van allemaal ;)
vond de execute op mij ook heel mooi opeens had ik turret aggro zonder het door te hebben. Maarja t9ch blij dat het voor iedereen gelukt is, en het was nog eens gezellig ook.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:17:
[...]

Vond dat eigenlijk toch de mooiste win van allemaal ;)
vond de execute op mij ook heel mooi opeens had ik turret aggro zonder het door te hebben. Maarja t9ch blij dat het voor iedereen gelukt is, en het was nog eens gezellig ook.
Ik vond de Riven jungle game het leukst. Puur vanwege mijn mooie flashes bij blue buff en uiteraard omdat Riven jungle toch wel viable is :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:17:
[...]

Ik vond de Riven jungle game het leukst. Puur vanwege mijn mooie flashes bij blue buff en uiteraard omdat Riven jungle toch wel viable is :+.
Tuurlijk is riven jungle viable! :D

Dat is een goeie damien, dat heb ik lang niet gedaan, met riven spelen.

Nu het season afgelopen is en ik alle rewards gemist heb, over hoelang verwachten we de rift visual update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:19:
[...]

Tuurlijk is riven jungle viable! :D

Dat is een goeie damien, dat heb ik lang niet gedaan, met riven spelen.

Nu het season afgelopen is en ik alle rewards gemist heb, over hoelang verwachten we de rift visual update?
Deze week of volgende week. Binnen niet al te lange tijd iig. Gisteren ook Free Win Evelynn maar weer uit de kast gehaald. Als mensen een tijdje een champ niet hebben gezien hebben ze er toch weer de grootste moeite mee schijnbaar.

Helaas geen jungle Irelia gespeeld, omdat ik toch wel zeker wilde zijn dat we gingen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-10 14:32
"they said it takes approx ten hours after the season ended, but they prolonged the ranked downtime so ecpect them at 1800 gmt"

Ik zie dit op meerdere forumposts voorbij komen, even afwachten dus!
garriej schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:41:
[...]

10 uur voor wat? ranked que's down? rewards? rift update?
Ik bedoelde voor de rift update. Sorry 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door Meatwagon op 11-11-2014 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Meatwagon schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:36:
"they said it takes approx ten hours after the season ended, but they prolonged the ranked downtime so ecpect them at 1800 gmt"

Ik zie dit op meerdere forumposts voorbij komen, even afwachten dus!
10 uur voor wat? ranked que's down? rewards? rift update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-10 12:11
Ook weer eens jungle Diana uit de kast gehaald, maar dan als ietwat tanky bruiser. De vroege jungle was erg moeizaam en mana intensief, maar dat werd gedurende de game beter. Had shroud, sorc pen boots, hourglass, frozen fist (deze betwijfel ik, maar was goed voor extra sticking power en iets tanky) en randuins.

Kon uiteindelijk 3 ietwat lage targets solo aan - Ezreal geburst, thresh kort erna, lee kunnen duellen door rond de minions te rennen en met hourglass tijd te winnen dat mijn ult weer van cd kwam.
De burst damage was nog steeds hoog, ik kon best wat damage nemen, kon initiaten.

Uiteindelijk met een 8-1 Malz verloren omdat we onze goldlead niet gebruikte en hun Lux terug kwam tot legendary/pentakill status...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 17:02
Rordarok schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:09:
[...]

Dat is ook geen goede definitie van tryharden. Tryharden is het gebruiken van tactieken uit een hoger niveau om daar op lager niveau 'misbruik' van te maken (met vaak wisselend effect). Bv. lane swappen in een gold game. Alle tactieken uit je eigen ELO gebruiken om te winnen is niet tryharden, dat is het spel correct spelen.
Persoonlijk vind ik tryhard ook wel dat je in normal blind picks bepaalde champions gaat gebruiken die op low elo en/of zonder counters bijna niet te stoppen zijn, iets dat je in blind pick dus niet van te voren kan zien en actie op kan ondernemen om bijv veel CC te pakken. Dit zijn champions zoals Katarina/Yi

Andere invullingen van tryhard:
Iemand die disconnect en later terugkomt met een gigantisch level achterstand. Sommige mensen gaan in normals dan gewoon full ham om maar een kill te kunnen pakken.

Tryharden kun je imo enkel in normals doen. Bij ranked = alles toegestaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Junia op 11-11-2014 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Damienx2 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:03:

Wil best een nieuwe beginnen, maar niet als er meer mensen zijn die mee willen werken aan het nieuwe topic :)

Deel 8 had overigens +600 pagina's.. Misschien hier nog even blijven en wachten tot het nieuwe seizoen anders?

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Mebus schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:17:
[...]

Wil best een nieuwe beginnen, maar niet als er meer mensen zijn die mee willen werken aan het nieuwe topic :)

Deel 8 had overigens +600 pagina's.. Misschien hier nog even blijven en wachten tot het nieuwe seizoen anders?
No worries dat hele auteurschap kan mij gestolen worden :D het is toch Gropah's thread :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Damienx2 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:20:
[...]

No worries dat hele auteurschap kan mij gestolen worden :D het is toch Gropah's thread :+.
O-)

Ik wacht even op mensen die ook mee willen werken aan het nieuwe topic dan, stuur even een DM als je interesse hebt :) Lijkt me dan makkelijker om nieuwe ideeën uit te werken (niet dat ik er veel heb, de andere misschien wel).. En houd het topic hier wat schoner.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Snap overigens persoonlijk niet zo wat de meerwaarde is aan meerdere threads, ik zou het alleen vanuit het serverperspectief van Tweakers het snappen. Als gewone forumuser mis ik de meerwaarde.

Enige wat wel hard nodig is, is een nieuwe layout van de opening post. Aangezien Rudy het gesloopt had, heb ik er uiteindelijk maar een zwarte achtergrond van gemaakt als placeholder, maar heb zelf niet de zin/tijd om dit aan te passen naar iets moois.

Tevens een geautomatiseerd script die elke nieuwe champion bijhoud zou wel nice zijn, ipv elke keer dit handmatig te moeten doen.

Ontopic:

Zijn er nog meer mensen die de komende weken aan hun MMR gaan werken zodat ze hoger geplaatst kunnen worden na de placements van het nieuwe seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:42:
Ontopic:

Zijn er nog meer mensen die de komende weken aan hun MMR gaan werken zodat ze hoger geplaatst kunnen worden na de placements van het nieuwe seizoen?
Ik zit te twijfelen ik wil namelijk ook gaan oefenen met Vayne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:42:
Snap overigens persoonlijk niet zo wat de meerwaarde is aan meerdere threads, ik zou het alleen vanuit het serverperspectief van Tweakers het snappen. Als gewone forumuser mis ik de meerwaarde.

Enige wat wel hard nodig is, is een nieuwe layout van de opening post. Aangezien Rudy het gesloopt had, heb ik er uiteindelijk maar een zwarte achtergrond van gemaakt als placeholder, maar heb zelf niet de zin/tijd om dit aan te passen naar iets moois.

Tevens een geautomatiseerd script die elke nieuwe champion bijhoud zou wel nice zijn, ipv elke keer dit handmatig te moeten doen.

Ontopic:

Aan MMR werken bedoel je ranked spelen zonder meerwaarde naast MMR? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:46:
[...]

Aan MMR werken bedoel je ranked spelen zonder meerwaarde naast MMR? :P
Correct, de meerwaarde is uiteindelijk dat het wel meetelt voor het volgende seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:21

rSNNN

Titel ondertitel

Ik wil denk ik wel aan mijn MMR gaan werken :) die is fcked up now

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:46:
[...]

Correct, de meerwaarde is uiteindelijk dat het wel meetelt voor het volgende seizoen.
Ja, dat bedoelde ik. Misschien is dat eigenlijk wel een goed plan. Meeste games waar ik inkom zitten al gold mensen, dus als ik m'n MMR een beetje opkrik en placements redelijk speel, wordt ik daar direct geplaatst :D

Nemt niet weg dat ik de afgelopen 20 ranked potjes er 11 verloren heb, wat ben ik toch een noob... Ook gewoon belabberde scores, echt totaal aan mezelf te danken.

Moet ook niet zo lief doen, gewoon m'n rol en champ pakken en me niet over laten halen een andere lane/champ te spelen. :+

[ Voor 24% gewijzigd door garriej op 11-11-2014 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 10:54
Woah. Een jaartje niet gespeeld, en een vriend van me attendeerde me erop dat het season bijna was afgelopen; dus toch maar eventjes m'n 10 placement matches spelen. Na 8 van de 10 potjes gewonnen te hebben word ik geplaatst in Gold II. Totaal niet verwacht! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Bas_De_Beer schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:02:
Woah. Een jaartje niet gespeeld, en een vriend van me attendeerde me erop dat het season bijna was afgelopen; dus toch maar eventjes m'n 10 placement matches spelen. Na 8 van de 10 potjes gewonnen te hebben word ik geplaatst in Gold II. Totaal niet verwacht! :+
Lucky you :D Meeste worden in bronze/silver geplaatst :)

Als je voor het eerst ranked speeld, word dan niet je winrate van je normal games meegerekend?
Zou eigenlijk pas beginnen met een nieuwe topic wanneer het nieuwe seizoen begint.. Maar als Tweakers.net er meer baat bij heeft wanneer er maar ~10.000k reacties zijn dan ga ik daar wel in mee :) Naast dat is het misschien ook overzichtelijker.. Hoewel ik het overzicht vaak al kwijt ben na 2-3 pagina's :p

[ Voor 32% gewijzigd door Mebus op 11-11-2014 11:17 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh en Wootlock, hier is je UrbanDictionary credibility. Deze heb ik binnen een paar uur gepubliceerd gekregen, zelfs na human checks ;p

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Wootlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:21:
Oh en Wootlock, hier is je UrbanDictionary credibility. Deze heb ik binnen een paar uur gepubliceerd gekregen, zelfs na human checks ;p

Dit klopt niet dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:56

Het is zelfs first hit op Google _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 16:25

Wootlock

Evilution

jeej internet fame voor mij :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Zebby schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:44:
Ook weer eens jungle Diana uit de kast gehaald, maar dan als ietwat tanky bruiser. De vroege jungle was erg moeizaam en mana intensief, maar dat werd gedurende de game beter. Had shroud, sorc pen boots, hourglass, frozen fist (deze betwijfel ik, maar was goed voor extra sticking power en iets tanky) en randuins.

Kon uiteindelijk 3 ietwat lage targets solo aan - Ezreal geburst, thresh kort erna, lee kunnen duellen door rond de minions te rennen en met hourglass tijd te winnen dat mijn ult weer van cd kwam.
De burst damage was nog steeds hoog, ik kon best wat damage nemen, kon initiaten.
Diana jungle moet je inderdaad ook spelen als tanky bruiser, al moet je niet te snel tanky gaan. Al hangt het natuurlijk sterk af van de situatie.

Zo had ik ipv Frozen fist (Iceborn Gauntlet) eerder naar een Lich Bane of eventueel een Nashor's Tooth gebouwd. Extra sticking power is meestal toch niet zo'n probleem met Diana, aangezien je E ook een slow is en je met een goeie Q + R combo nogmaals je R kan gebruiken. In feite heb je met Randuins en een eerdere Zhonyas al genoeg defense. Je eerste drie main items moeten eigenlijk offensive zijn (jungle AP item, sorc boots en Sheen/Lichbane of al richting Zhonyas of eventueel Nashor's of zelfs gewoon voor Rabadon's, en dan pas denken aan Randuins), omdat het met Diana belangrijk is dat je flink snowballed en het zorgt er ook voor dat je heel snel door de jungle heen ramt.

De vroege jungle kan met Diana nauwelijks moeizaam en mana intensief zijn, want Diana is één van die 'junglers' die een haast perfecte jungle clear kit heeft. Early gaat ze al snel door de jungle en zonder veel hp te verliezen. Gaandeweg gaat ze zo snel door de jungle dat je vrijwel altijd qua cs uitloopt op de enemy jungler. Zorg qua runes voor flink wat attack speed om haar passive te abusen, en voor de rest genoeg ap.
Haar Q is niet veel mana, en met voldoende attack speed heb je ook niet superveel mana nodig omdat voor de rest vooral je aa's en passive cleave het werk doen.

Zou kunnen dat Diana in season 5 wat vaker in de jungle te vinden zal zijn, tenminste, als die jungle daadwerkelijk wat moeilijker en harder gaat worden. Want dan gaat haar kit een uitkomst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3

_/-\o_ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:00
wambamNL schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:54:
[...]

Dat is een goeie inderdaad. Maar dan kan je met de increased mana regen van haar masteries toch wel een paar Q's gooien op random tijden? Of ik verwacht nu weer eens teveel.
een goeie cait/support die zal dragon + tri warden en je continu je tower in pushen zodat je niet eens kan last hitten aangezien cait heel makkelijk tower aggro kan manipuleren en jou nog wel AAen the enige downside van dit is inderdaad de aanwezigheid van een shaco die ontzichtbaar kan worden en ze basically free kills zijn, dat is het mooie aan een eve/shaco je moet er altijd rekening mee houden dat ze ineens naast je kunnen staan, die cait speelde het gewoon slim. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort heb ik de 'rework' soraka gekocht.
Nu vraag ik mij alleen af, wat een goede AP Support Build is Soraka.
Gisteren heb ik mijn default 'under construction' Support Page/Masteries voor Morgana gebruikt, maar dit was geen succes.
Dit kan uiteraard ook liggen aan mijn geweldige capiciteiten, maar graag zou ik wat advies willen inwinnen en via probuilds vind ik weinig supportbuilds voor onze nepunicorn.

Runes:

Armor
+ 12.8
Armor Pen.
+ 8.1
Health / Level
+12 (215.95 @ 18)
Magic Resist / Level
+1.5 (26.99 @ 18)
Magic Pen.
+ 5.5

Masteries:

30 utility (lol, needs work)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ambition88 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:20:
[...]

een goeie cait/support die zal dragon + tri warden en je continu je tower in pushen zodat je niet eens kan last hitten aangezien cait heel makkelijk tower aggro kan manipuleren en jou nog wel AAen the enige downside van dit is inderdaad de aanwezigheid van een shaco die ontzichtbaar kan worden en ze basically free kills zijn, dat is het mooie aan een eve/shaco je moet er altijd rekening mee houden dat ze ineens naast je kunnen staan, die cait speelde het gewoon slim. :)
Hmm je kan over het algemeen wel een Q naar je enemy gooien zonder de wave te laten pushen als je het slim speelt denk ik, maar je hebt wel gelijk zo had ik er nog niet over nagedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
wambamNL schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:37:
[...]

Hmm je kan over het algemeen wel een Q naar je enemy gooien zonder de wave te laten pushen als je het slim speelt denk ik, maar je hebt wel gelijk zo had ik er nog niet over nagedacht.
ik weet niet wat voor elo hun supp/jungler was maar ze hadden er nog een beetje omheen kunnen werken door wat deepwards (wraits/golems) te plaatsen dat ze iig meer informatie kregen over waar jullie shaco zou zijn, konden ze meer aggro spelen al loop je nog dan nog steeds t risico om te worden gelane gankt, maarja what are the odds :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ambition88 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:42:
[...]

ik weet niet wat voor elo hun supp/jungler was maar ze hadden er nog een beetje omheen kunnen werken door wat deepwards (wraits/golems) te plaatsen dat ze iig meer informatie kregen over waar jullie shaco zou zijn, konden ze meer aggro spelen al loop je nog dan nog steeds t risico om te worden gelane gankt, maarja what are the odds :+
Ja inderdaad maar gelukkig deden ze dat niet :)
Heeft een makkelijke laning opgeleverd voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
wambamNL schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:45:
[...]

Ja inderdaad maar gelukkig deden ze dat niet :)
Heeft een makkelijke laning opgeleverd voor mij.
ja nice toch, moet altijd lachen als de enemy me ''counter picked'' met caitlyn en me vervolgens de 1e 10 min totaal niet onder druk zet aangezien vayne cait echt destroyed zodra je je bork hebt :) weg voordeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:34:
Gisteren heb ik mijn default 'under construction' Support Page/Masteries voor Morgana gebruikt, maar dit was geen succes.
Dit kan uiteraard ook liggen aan mijn geweldige capiciteiten, maar graag zou ik wat advies willen inwinnen en via probuilds vind ik weinig supportbuilds voor onze nepunicorn.

Runes:

Armor
+ 12.8
Armor Pen.
+ 8.1
Health / Level
+12 (215.95 @ 18)
Magic Resist / Level
+1.5 (26.99 @ 18)
Magic Pen.
+ 5.5

Masteries:

HP Regen. Ik zou zelf nooit scaling stats nemen op een support, dan ben je early game te zwak. Armor pen/mpen is een beetje nutteloos imho. Ik zou armor reds, hp regen yellow, flat mr glyphs en of hp, of armor, of hp regen quints doen.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ambition88 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:51:
[...]

ja nice toch, moet altijd lachen als de enemy me ''counter picked'' met caitlyn en me vervolgens de 1e 10 min totaal niet onder druk zet aangezien vayne cait echt destroyed zodra je je bork hebt :) weg voordeel
Klopt helemaal.
Moet zelf alleen nog veel beter worden met vayne voordat ik het level bereik dat ik wil bereiken.
Van dit soort potjes word ik ook zo moe op het moment:
http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1817927332/40873379
Syndra: "Report Jax and Vayne for feeding Talon"
Jax: "Report Syndra for first picking syndra"
WambamNL mute ze allebij maar de game word er niet beter op.

[ Voor 25% gewijzigd door Ryada op 11-11-2014 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Als Soraka wil je vooral health en health regen bouwen.
AP heb je volgens mij niet nodig, aangezien healen jou primaire taak is en je bent geen AP damage/CC support zoals Zyra of Morgana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

TheBrut3 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:16:
[...]

Als Soraka wil je vooral health en health regen bouwen.
AP heb je volgens mij niet nodig, aangezien healen jou primaire taak is en je bent geen AP damage/CC support zoals Zyra of Morgana.
Healen is je primaire taak zeg je. Je heal scaled met AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Klopt, maar de AP scalings zijn vrij klein. Terwijl W, die je spamt, 10% max health kost. En daarbij healt je W passive 1% meer bij elke 1% missing health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Hmm, straks eens in een normal Ziggsnivia spelen in botlane. Gok dat dat best goed moet gaan, zonecontrol up the wazoo en niet echt een matchup die mensen vaak tegenkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 16:23

Runes:

Armor
+ 12.8
Armor Pen.
+ 8.1
Health / Level
+12 (215.95 @ 18)
Magic Resist / Level
+1.5 (26.99 @ 18)
Magic Pen.
+ 5.5

Masteries:

Waarom zouveel armor pen? Voor de auto attacks? Volgens mij heb je wel betere defensive reds voor soraka, zo'n autoattack monster is ze ook weer niet toch. Met scaling lever je erg in op je zwakke early game, flat HP (is wel 820 per stuk) is stuk beter, en flat MR tegen een ap heavy supp (of als Corki adc is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:19

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Armorpen komt van hybrid reds.

Voor masteries worden er eigenlijk 2 builds gebruikt voor supports.
0/16/14 of 0/9/21

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Qua icoontjes vind ik dat Silver toch wel het mooiste icoontje heeft, symplistisch en het jaartal is iets minder storend dan bij alle andere versies.

Voor de rest gisteren niet gespeeld, vandaag maar eens weer proberen. Wel grappig om te zien dat als iedereen in wil loggen voor zijn rewards dat LoL ook gewoon doodleuk weer een queue heeft, maar nog steeds beter presteert dan een game als WoW tijdens expansions. Weer een plusje voor Riot wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 07:05:
Qua icoontjes vind ik dat Silver toch wel het mooiste icoontje heeft, symplistisch en het jaartal is iets minder storend dan bij alle andere versies.

Voor de rest gisteren niet gespeeld, vandaag maar eens weer proberen. Wel grappig om te zien dat als iedereen in wil loggen voor zijn rewards dat LoL ook gewoon doodleuk weer een queue heeft, maar nog steeds beter presteert dan een game als WoW tijdens expansions. Weer een plusje voor Riot wat mij betreft.
Vorige WoW expansion had ik nergens last van. EN VANAVOND OOK WEER NIET! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Tja, bij een MMO moeten ze dan ook een veel groter gebied laden en alle monster, npc en player objects in die ruimte bijhouden. Een klein, vast gebied met 10 spelers zijn wat dat betreft een stuk makkelijker, en aangezien de nieuwe graphics client-side zijn kunnen ze wat betreft de servers focussen op optimalisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op woensdag 12 november 2014 @ 07:42:
[...]

Vorige WoW expansion had ik nergens last van. EN VANAVOND OOK WEER NIET! :+
Och meen je dat, is het weer zover? :)
Skyclad schreef op woensdag 12 november 2014 @ 07:45:
Tja, bij een MMO moeten ze dan ook een veel groter gebied laden en alle monster, npc en player objects in die ruimte bijhouden. Een klein, vast gebied met 10 spelers zijn wat dat betreft een stuk makkelijker, en aangezien de nieuwe graphics client-side zijn kunnen ze wat betreft de servers focussen op optimalisatie.
Incorrect. Het inlog-scherm van welke MMO dan ook brengt jou niet gelijk ingame, maar simpel tot je character screen ;), oftewel er hoeft geen land of wat dan ook geladen te worden. Het vervolgscherm daaruit (ja daar kan ik mij bij voorstellen dat er een queue op zit), maar voor een character login is het gewoon belachelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 12-11-2014 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Maar de login servers delen wel bandbreedte met de andere servers over het algemeen, en hij kan je niet laten inloggen als de server waarop je wilt inloggen het niet aankan ;)

Stel dat er een nieuwe zone opent, dan staan in dat eerste deel van de zone aan het begin misschien 500 mensen. dan moet naar al die 500 mensen updates voor de locaties van de andere 499 mensen gestuurd worden, en wanneer iemand inlogt daar moet hij ook al die informatie ontvangen en moeten degenen die al aanwezig zijn de informatie van de nieuwe persoon ontvangen. Zeker als de nieuwe zone dan nog niet helemaal geoptimaliseerd is kan dat problemen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 07:48:
[...]

Och meen je dat, is het weer zover? :)

[...]

Incorrect. Het inlog-scherm van welke MMO dan ook brengt jou niet gelijk ingame, maar simpel tot je character screen ;), oftewel er hoeft geen land of wat dan ook geladen te worden. Het vervolgscherm daaruit (ja daar kan ik mij bij voorstellen dat er een queue op zit), maar voor een character login is het gewoon belachelijk.
JA het is weer zo ver :9 Vind het altijd wel leuk om weer blind een nieuwe uitbreiding in te springen en uren achter elkaar te spelen.

't zijn altijd bij blizzard de login servers die op hun gat gaan en als die op hun gat gaan dan kun je ook geen SC en Diablo spelen, mooi hé, dat battle.net :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Skyclad schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:03:
Maar de login servers delen wel bandbreedte met de andere servers over het algemeen, en hij kan je niet laten inloggen als de server waarop je wilt inloggen het niet aankan ;)

Stel dat er een nieuwe zone opent, dan staan in dat eerste deel van de zone aan het begin misschien 500 mensen. dan moet naar al die 500 mensen updates voor de locaties van de andere 499 mensen gestuurd worden, en wanneer iemand inlogt daar moet hij ook al die informatie ontvangen en moeten degenen die al aanwezig zijn de informatie van de nieuwe persoon ontvangen. Zeker als de nieuwe zone dan nog niet helemaal geoptimaliseerd is kan dat problemen geven.
Dat is alsnog een keuze die de gamedevelopers eens hebben gemaakt. Om de queue op de login server te maken ipv op het characterselect screen. Voor beide valt wat te zeggen, maar dat hoeft opzich geen reden te zijn voor urenlange queues. Persoonlijk ben ik van mening dat LoL zijn servers beter op orde heeft dan menig MMO. Want graphics dienen ook geladen te worden in LoL, echter is daar gekozen voor wat betere balans tussen client en server imo. Nogmaals dit is mijn mening, hier hoef jij of iemand anders het niet mee eens te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:06:
[...]

Dat is alsnog een keuze die de gamedevelopers eens hebben gemaakt. Om de queue op de login server te maken ipv op het characterselect screen. Voor beide valt wat te zeggen, maar dat hoeft opzich geen reden te zijn voor urenlange queues. Persoonlijk ben ik van mening dat LoL zijn servers beter op orde heeft dan menig MMO. Want graphics dienen ook geladen te worden in LoL, echter is daar gekozen voor wat betere balans tussen client en server imo. Nogmaals dit is mijn mening, hier hoef jij of iemand anders het niet mee eens te zijn.
Riot heeft (tegenwoordig) de zaakjes zeker op orde, maar aan de andere kant, dat heeft blizzard ook, behalve als er een uitbreiding is.

Het is ook een ander soort spel, als het preseason er is (laten we het even zien als een uitbreiding) heeft het bijna geen meerwaarde om op minuut 1 te spelen, dus niet heel veel mensen zitten achten hun pc te wachten om in te loggen(niet meer als normaal). Bij een MMO is dat anders, miljoenen mensen staan te wachten tot de klok 12 uur tikt en gaan dan massaal inloggen.

Dan krijg je een enorme server piek die je bij league alleen maar ziet als de server midden op de dag, in het weekend, offline zijn geweest. Dat wordt dan opgelost door een que van een uur, maar een uur lang een error te krijgen en er dan in te komen, is voor mijn gevoel bijna t zelfde.

Al moet je dan wel "geluk" hebben dat je niet wow op een drukke server speelt, want dan zit je ook nog in de que om de server op te komen :D

Daarnaast wil ik Riot niet te veel credit geven want de servers hebben het de afgelopen jaren niet echt lekker gedaan en doen het nog steeds niet altijd even lekker. Bij menig MMO werken de servers gewoon altijd; met uitzondering van een release.
Skyclad schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:03:
De inlog servers staan vrijwel los van de game servers. De battle.net chat servers zijn ook de WoW servers al lang niet meer. Wow stuurt alleen een klein pakketje met "hier ben ik op de map en het is nu zo laat"

Uitgaande van een logische infrastructuur, en daar kun je wel vanuit gaan.

[ Voor 13% gewijzigd door garriej op 12-11-2014 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 14:55

steel123

Cryman9

Maar aan de andere kant is er ook geen enkele MMO of multiplayer spel dat enigszins in de buurt komt van de gebruikersaantallen die LoL heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:35:
[...]
Daarnaast wil ik Riot niet te veel credit geven want de servers hebben het de afgelopen jaren niet echt lekker gedaan en doen het nog steeds niet altijd even lekker. Bij menig MMO werken de servers gewoon altijd; met uitzondering van een release.
[...]
Ik kan je menig uitgever geven waarbij dat dus niet het geval is, met als grootste faler Trion Worlds. Als ik dan toch 1 MMO uitgever credits zou geven is het Arenanet, die het principe van overflow servers prima heeft ontwikkeld.

Blizzard mag je ook inmiddels van verwachten dat ze hun servers beter onder controle hebben ze zijn ook al tig jaar nu aan de gang.

Season 3 heb ik Riot vaak genoeg vervloekt, maar ik heb momenteel weinig tot geen klagen over hun server beschikbaarheid. Ja af en toe valt het eens uit, maar het is tegenwoordig sneller opgelost dan bijvoorbeeld in Season 3. Tevens is de communicatie ook stukken vooruit gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Damienx2 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:52:
[...]
Season 3 heb ik Riot vaak genoeg vervloekt, maar ik heb momenteel weinig tot geen klagen over hun server beschikbaarheid. Ja af en toe valt het eens uit, maar het is tegenwoordig sneller opgelost dan bijvoorbeeld in Season 3. Tevens is de communicatie ook stukken vooruit gegaan.
Nou, de mega queue's van voor de EUW/NE split waren ook geen pretje.
Je moest meteen inloggen als je thuis kwam van school. Wilde je dit proberen om 19:00 dan stond er zo een queue van 2 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:52:
[...]

Ik kan je menig uitgever geven waarbij dat dus niet het geval is, met als grootste faler Trion Worlds. Als ik dan toch 1 MMO uitgever credits zou geven is het Arenanet, die het principe van overflow servers prima heeft ontwikkeld.

Blizzard mag je ook inmiddels van verwachten dat ze hun servers beter onder controle hebben ze zijn ook al tig jaar nu aan de gang.

Dat laatste ben ik het ook wel mee eens hoor, ze hebben nu de zaakjes wel op orde, het heeft dan wel een aantal jaar geduurd, maar goed, het is ook veel sneller gegroeid als verwacht en ze zijn daar nog vrij goed mee omgegaan.

Arenanet overflow was een mooi systeem maar vervelend, soms zag ik maatjes niet waarmee ik in een party zat etc. In theorie dus mooi het had wel iets beter uitgewerkt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

garriej schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:02:
[...]

Dat laatste ben ik het ook wel mee eens hoor, ze hebben nu de zaakjes wel op orde, het heeft dan wel een aantal jaar geduurd, maar goed, het is ook veel sneller gegroeid als verwacht en ze zijn daar nog vrij goed mee omgegaan.

Arenanet overflow was een mooi systeem maar vervelend, soms zag ik maatjes niet waarmee ik in een party zat etc. In theorie dus mooi het had wel iets beter uitgewerkt kunnen worden.
Klopt, zijn de servers nu eindelijk degelijk.. moeten ze de client weer zo aanpassen, dat deze voor problemen zorgt. GG :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
steel123 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:00:
[...]

Nou, de mega queue's van voor de EUW/NE split waren ook geen pretje.
Je moest meteen inloggen als je thuis kwam van school. Wilde je dit proberen om 19:00 dan stond er zo een queue van 2 uur.
Wees blij dat je dan geen Archeage hebt geprobeerd. Daar was 2 uur minimaal, maar je kon gerust 8 uur wachten om eindelijk eens ingame te komen.

Tevens geef ik ook aan dat Riot NU zijn zaken beter op orde heeft. Ik heb het niet meer over season 3. Dat was inderdaad rampzalig, maar zo kan ik je ook voorbeelden van WoW geven. Burning Crusade was ook een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:40:
[...]

Wees blij dat je dan geen Archeage hebt geprobeerd. Daar was 2 uur minimaal, maar je kon gerust 8 uur wachten om eindelijk een ingame te komen.

Tevens geef ik ook aan dat Riot NU zijn zaken beter op orde heeft. Ik heb het niet meer over season 3. Dat was inderdaad rampzalig, maar zo kan ik je ook voorbeelden van WoW geven. Burning Crusade was ook een ramp.
Haha, ik vond het juist wel epic en bij de hele sfeer passen. Iedereen stond met zen bek voor de Dark Portal, de lag was insane.. de mensen die geen lag of "fps lag" hadden waren mensen aan het ganken pvp server :P. En om de paar minuten waren de servers down, dit maakte het extra spannend.. Want kon jij wel als een van de eerste inloggen en Outland in??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Secsytime schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:42:
Haha, ik vond het juist wel epic en bij de hele sfeer passen. Iedereen stond met zen bek voor de Dark Portal, de lag was insane.. de mensen die geen lag of "fps lag" hadden waren mensen aan het ganken pvp server :P.
Oh plz, al dat gedrentel voor die portal ja....jeugdtrauma's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:40:
[...]

Wees blij dat je dan geen Archeage hebt geprobeerd. Daar was 2 uur minimaal, maar je kon gerust 8 uur wachten om eindelijk eens ingame te komen.

Maar alleen maar bij de release en in 2007(!), even voor de duidelijkheid, dat is voordat er bijvoorbeeld i5/7s waren(als indicatie). Toen draaide het al (deels) op verouderende hardware. League is uitgekomen in 2009 en we hebben het over problemen van vorig seizoen, een HEEL seizoen, niet 2 dagen na de release(al mag dat in de ideale wereld ook niet gebeuren natuurlijk)

Maar riot heeft inderdaad NU de zaakjes op orde, ben benieuwd hoe het gaat bij de release van WoD vanavond. :D
Koekiemonsterr schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:50:
[...]

Oh plz, al dat gedrentel voor die portal ja....jeugdtrauma's :P
3 keer raden waar we nu gheen gaan!? je raad het al: outland, door de portal :D

[ Voor 17% gewijzigd door garriej op 12-11-2014 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:53:
[...]

Maar alleen maar bij de release en in 2007(!), even voor de duidelijkheid, dat is voordat er bijvoorbeeld i5/7s waren(als indicatie). Toen draaide het al (deels) op verouderende hardware. League is uitgekomen in 2009 en we hebben het over problemen van vorig seizoen, een HEEL seizoen, niet 2 dagen na de release(al mag dat in de ideale wereld ook niet gebeuren natuurlijk)

[...]

3 keer raden waar we nu gheen gaan!? je raad het al: outland, door de portal :D
Garriej, 2007? :P Cataclysm was toch echt 2010 en daar had ik toch echt een login queue en lag. Volgens mij geef je Blizzard ook wat teveel credits nu ;). Dat was ook mijn laatste launch expansion die ik heb meegemaakt, want toen kwam ik na 7 jaar erachter (ja ik ben zeer snel met realiseren) dat een MMO toch teveel op een 2e baan lijkt.

Anyway, genoeg over MMO's gepraat. Back to League :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:59:
[...]

Garriej, 2007? :P Cataclysm was toch echt 2010 en daar had ik toch echt een login queue en lag. Volgens mij geef je Blizzard ook wat teveel credits nu ;). Dat was ook mijn laatste launch expansion die ik heb meegemaakt, want toen kwam ik na 7 jaar erachter (ja ik ben zeer snel met realiseren) dat een MMO toch teveel op een 2e baan lijkt.

Misschien heb ik inderdaad wel te veel een blind oog voor blizzard en zie een hoop door de vingers :+

maar inderdaad, terug naar league.

Gister nog een aantal potjes gespeeld, ging weer heerlijk met jinx :D

Ook rumble gekocht en geprobeerd, smarcast ult is vreemd om het netjes te zeggen, na 3 keer dacht ik het door te hebben, de 6e keer ging weer volkomen fout. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:59:
[...]

Idd, much timesink, such WoW ;).

Overigens vind ik league ook een behoorlijke timesink, in de trant van easy to play hard to master.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

SRU komt later deze week op live.

http://www.reddit.com/r/l...e_with_new_jungle/clz2yx3
[/quote]
RiotTiza - "The SRU map is included in 4.19 and will be hitting live as detailed in the beta release plan. You'll be landing on the updated Rift on live later this week."
[quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:37:
SRU komt later deze week op live.

http://www.reddit.com/r/l...e_with_new_jungle/clz2yx3
[/quote]
RiotTiza - "The SRU map is included in 4.19 and will be hitting live as detailed in the beta release plan. You'll be landing on the updated Rift on live later this week."
[quote]
Kom mooi uit. Vrijdag ben ik toch vrij. Dan kan ik gelijk kijken of ik ooit nog een voet in de jungle zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

garriej schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:07:
Ook rumble gekocht en geprobeerd, smarcast ult is vreemd om het netjes te zeggen, na 3 keer dacht ik het door te hebben, de 6e keer ging weer volkomen fout. :+
Op Rumble zou ik zijn ult in ieder geval niet smart casten. Zonder is in feite ook net zo snel.

Je hoeft eigenlijk ook alleen zijn E te smart casten; de Q en W zijn toch al instant en geen skillshots. E zou ik wel echt smart casted houden. Is een behoorlijk belangrijke ability voor Rumble, en die ene halve seconde dat je sneller bent kan nogal schelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Koekiemonsterr schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:59:
[...]

Op Rumble zou ik zijn ult in ieder geval niet smart casten. Zonder is in feite ook net zo snel.

Je hoeft eigenlijk ook alleen zijn E te smart casten; de Q en W zijn toch al instant en geen skillshots. E zou ik wel echt smart casted houden. Is een behoorlijk belangrijke ability voor Rumble, en die ene halve seconde dat je sneller bent kan nogal schelen...
Ik verhip t om te switchen tussen smart en non-smart cast voor bepaalde champs, kewestie van wennen, zoals ik zei ik had t al bijna door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
garriej schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:06:
[...]

Ik verhip t om te switchen tussen smart en non-smart cast voor bepaalde champs, kewestie van wennen, zoals ik zei ik had t al bijna door.
Dan speel je zeker geen Varus. Die Q kan je net smartcasten want dan bouwt ie de range niet op :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ero-Sensei schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:36:
[...]

Dan speel je zeker geen Varus. Die Q kan je net smartcasten want dan bouwt ie de range niet op :*)
Je kunt de Q niet ingedrukt houden? (speel niet met smartcast, maar dat zou mij het meest logisch lijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:37:
[...]

Je kunt de Q niet ingedrukt houden? (speel niet met smartcast, maar dat zou mij het meest logisch lijken).
Ja kan gewoon je ziet alleen niet hoever je de range hebt opgebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-10 11:29

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ik gebruik ook geen smartcast maar Q inhouden bouwt inderdaad dan de range op . geld voor alle charge skills

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Damienx2 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:37:
[...]

Heel eerlijk, niet geprobeerd. Maar met smartcast select ie de skill wanneer je de knop indrukt, het loslaten heeft daar geen invloed op volgens mij. Tenzij je met range indicator speelt, maar dat is maar half smartcast.

dus: Pending for test Dus Ricmania heeft het winnende antwoord: het kan wel - sidenote je ziet de opgebouwde range niet meer (thx Wambam). Conclusie: zet het gewoon uit aangezien je toch met je muis moet aimen dan kan een klikje er ook wel vanaf, en gezien de opgebouwde dmg en range vrij groot is toch wel fijn wanneer je max bent ivm met poke.

[ Voor 25% gewijzigd door Ero-Sensei op 12-11-2014 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ook kan je smartcast volgens mij instellen wanneer die iets doet... moment van knop indrukken of moment van loslaten bijvoorbeeld

ik gebruik smartcast heel enkelig en dan vaak maar met 1 skill.. zoals de E van malz

[ Voor 25% gewijzigd door Ricmaniac op 12-11-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Ricmaniac schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:39:
Ook kan je smartcast volgens mij instellen wanneer die iets doet... moment van knop indrukken of moment van loslaten bijvoorbeeld
Dat laatste is dus als je range indicators aanzet. Als je smartcast zonder range indicators hebt charged de Q van Varus gewoon zolang je de knop ingedrukt houdt, en omdat hij niet gelijk cast krijg je er toch een gratis range indicator bij die aangeeft hoe ver je gecharged hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Ricmaniac schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:39:

ik gebruik smartcast heel enkelig en dan vaak maar met 1 skill.. zoals de E van malz
Ik snap niet dat mensen nog zonder smartcast spelen. IMHO het verschil is net zo groot als clicken of binden in MMO's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Smartcasten werkt heel makkelijk op bijna alles champs, ook de Rumble ult, Varus Q en Viktor E.
Je moet bij de instellingen wel even de range indicator aanzetten bij bijv. deVarus Q en leren de knop in gedrukt te houden. Het is hetzelfde als de overgang van locked screen naar unlocked of andersom.

In een paar situaties gebruik ik hem niet en dat is bijv bij de Panth ult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ero-Sensei schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:36:
[...]

Gaat prima hoor, varus is(als ik het zelf zeg) 1 van mijn betere ADC's. Je kunt gewoon die Q ingedrukt houden, net als met Vi Q.
Secsytime schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:49:
[...]

Ik snap niet dat mensen nog zonder smartcast spelen. IMHO het verschil is net zo groot als clicken of binden in MMO's.
Daar zijn de MMO's weer! :D maar er zijn ook in MMO's genoeg mensen die klikken hoor.

[ Voor 31% gewijzigd door garriej op 12-11-2014 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
TheBrut3 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:51:
Je moet bij de instellingen wel even de range indicator aanzetten bij bijv. deVarus Q en leren de knop in gedrukt te houden.
Recrush schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:46:
[...]
Als je smartcast zonder range indicators hebt charged de Q van Varus gewoon zolang je de knop ingedrukt houdt, en omdat hij niet gelijk cast krijg je er toch een gratis range indicator bij die aangeeft hoe ver je gecharged hebt.
Geldt ook voor Viktor's E. Rumble geen ervaring mee.

Snap niet echt waar mensen vandaan halen dat je op normal smartcast abilities niet kan chargen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
garriej schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:55:
[...]

Gaat prima hoor, varus is(als ik het zelf zeg) 1 van mijn betere ADC's. Je kunt gewoon die Q ingedrukt houden, net als met Vi Q.
Jah, daar waren we achter ondertussen inderdaad 8)

Voor mij persoonlijk is het minder moeite 1x esc en 2 klikjes aan start van de game te doen dan echt te gaan wennen de knop ingedrukt te houden, gezien de beperkte situaties dat ik Varus neem (en dat is niet zo vaak gezien de eisen waar het enemy team aan moet voldoen: ze moeten Draven adc hebben en niet teveel gabclosers :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

TheBrut3 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:51:
Smartcasten werkt heel makkelijk op bijna alles champs, ook de Rumble ult, Varus Q en Viktor E.
Je moet bij de instellingen wel even de range indicator aanzetten bij bijv. deVarus Q en leren de knop in gedrukt te houden. Het is hetzelfde als de overgang van locked screen naar unlocked of andersom.

In een paar situaties gebruik ik hem niet en dat is bijv bij de Panth ult.
Waarom zou je de Pantheon ult niet smartcasten?
Ik heb een keer Viktor gespeeld met smartcast. Het was echt een drama om die laser te schieten. Hij ging alle kanten op behalve de goede.

Ik speel eigenlijk ook alles met smartcast. Kan ook helemaal niet meer zonder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ero-Sensei schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:58:
[...]

Jah, daar waren we achter ondertussen inderdaad 8)

Voor mij persoonlijk is het minder moeite 1x esc en 2 klikjes aan start van de game te doen dan echt te gaan wennen de knop ingedrukt te houden, gezien de beperkte situaties dat ik Varus neem (en dat is niet zo vaak gezien de eisen waar het enemy team aan moet voldoen: ze moeten Draven adc hebben en niet teveel gabclosers :D)
Ik speel al sinds het begin exclusief met smartcast dus ik weet niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wat boeit het of je wel of niet smartcast gebruikt? Het is maar net waar je gewend aan bent geraakt en wat je zelf het fijnst vindt spelen. En je kunt er de LCS mee halen hoor :) er zijn voldoende pro's die niet smartcasten, of slechts beperkt smartcasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:05:
Wat boeit het of je wel of niet smartcast gebruikt? Het is maar net waar je gewend aan bent geraakt en wat je zelf het fijnst vindt spelen. En je kunt er de LCS mee halen hoor :) er zijn voldoende pro's die niet smartcasten, of slechts beperkt smartcasten.
Er is er zelfs 1 die met een trackball speelt :+

Maar inderdaad, doe wat je relaxed vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Secsytime schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:49:
[...]

eerste 2 jaar dat ik lol speelde (misschien zelfs langer) was smartcast niet zo makkelijk aan en uit te stellen op een champion zoals nu. ben er dus niet aan gewend en kom er ook echt niet in. elke keer als ik het probeer doe ik gewoon rare dingen die niet gebeuren zonder smart cast :P

en in lol ben je constant aan het klikken waar je heen wil lopen enzo. dus maakt imo niet uit als je een klikker bent.. zolang je maar niet je Q,W,E,R ook met je muis klikt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
garriej schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:07:
[...]

Er is er zelfs 1 die met een trackball speelt :+

Maar inderdaad, doe wat je relaxed vind.
http://lol.gamepedia.com/Kerp

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
steel123 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:58:
Waarom zou je de Pantheon ult niet smartcasten?
Ik heb een keer Viktor gespeeld met smartcast. Het was echt een drama om die laser te schieten. Hij ging alle kanten op behalve de goede.

Ik speel eigenlijk ook alles met smartcast. Kan ook helemaal niet meer zonder spelen.
Omdat ik dan soms alleen wil kijken hoe ver mn ult komt en *whoesh* Pantheon weg xD
Viktor laser gaat over het algemeen goed gisteren heb ik 1x gehad dat ik sneller was dan de muis (of ik had een lagspike) en toen ging de straal de andere kant op. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

TheBrut3 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:54:
[...]

Omdat ik dan soms alleen wil kijken hoe ver mn ult komt en *whoesh* Pantheon weg xD
Viktor laser gaat over het algemeen goed gisteren heb ik 1x gehad dat ik sneller was dan de muis (of ik had een lagspike) en toen ging de straal de andere kant op. 8)7
Je kan pantheon ult cancellen, dan heb je er wel 10 seconden CD op.

overigens kun je gewoon je muis op de skill houden dan zie je de range. (ook op de map)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Secsytime schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:08:
[...]

Je kan pantheon ult cancellen, dan heb je er wel 10 seconden CD op.

overigens kun je gewoon je muis op de skill houden dan zie je de range. (ook op de map)
^dit doe ik ook met global ults, maar ook met xerath en cait bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 16:07

Meneer iCy

swarma

TheBrut3 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:54:
[...]

Smartcast met range indicator gaat je leven een stuk gelukkiger maken.

Het is iets trager dan regulire smartcast, maar dat is op bronze, silver, gold en wellicht platinum niveau wel te verwaarlozen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:19

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Damienx2 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:52:
[...]

Kom mooi uit. Vrijdag ben ik toch vrij. Dan kan ik gelijk kijken of ik ooit nog een voet in de jungle zet.
Tis alleen de map update, niet de jungle changes.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Fanatic_FS schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:36:
[...]

Tis alleen de map update, niet de jungle changes.
Ook goed, dan jeehj voor de visual update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

En alleen maar voor team builder en bot games :+
Pagina: 1 ... 101 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]