A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Daarom attendeer ik je er nu al vast opDamienx2 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:56:
[...]
...
Ok dus ik ga hem niet zien, want ik was juist vrijdag van plan om wat ranked games te gaan doen.
Daar ging de hype...
http://boards.na.leagueof...P1ovA-ranked-restrictions
Q: Do you expect to see the quality of normal draft decline from this?Suicyder schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:58:
Overigens naar aanleiding van de discussie afgelopen week mbt toxic spelers en restricted spelers. Leesvoer wat ook extra gelinkt is weer op de frontpage van league zelf.
http://boards.na.leagueof...P1ovA-ranked-restrictions
A. We see that a players behavior shifts pretty dramatically based on the queue they are playing in. Since normals are less stressful and players who receive ranked restrictions will also receive chat restrictions, we don't expect to see an impact to the quality of the queue. That said, we'll be closely monitoring the health of the queue to ensure there isn't a negative impact.
Dus zodra ze in ranked zitten zijn ze weer toxic en de cycle repeats? Zeker als ze al geen rewards meer krijgen
Dit systeem gaat echt heel goed werken.
Vergeet moetgarriej schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:04:
[...]
Q: Do you expect to see the quality of normal draft decline from this?
A. We see that a players behavior shifts pretty dramatically based on the queue they are playing in. Since normals are less stressful and players who receive ranked restrictions will also receive chat restrictions, we don't expect to see an impact to the quality of the queue. That said, we'll be closely monitoring the health of the queue to ensure there isn't a negative impact.
Dus zodra ze in ranked zitten zijn ze weer toxic en de cycle repeats? Zeker als ze al geen rewards meer krijgen![]()
Dit systeem gaat echt heel goed werken.
Q: Won't these players just feed, troll, and AFK their way through the games?
A: Players have to win a certain number of games to lift the restrictions, so this would work against them. Also we'll reassess players as they near completion of their ranked restriction games. If we still see a pattern of negative behavior, the restrictions will be reinforced.
Dus men zal zich eerst moeten gedragen in de normal games blijkbaar
Ja klopt, maar dat doen ze nu al zoals staat in mijn quote, dus dat zal geen probleem zijn.Suicyder schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:06:
[...]
Vergeet moet
Q: Won't these players just feed, troll, and AFK their way through the games?
A: Players have to win a certain number of games to lift the restrictions, so this would work against them. Also we'll reassess players as they near completion of their ranked restriction games. If we still see a pattern of negative behavior, the restrictions will be reinforced.
Dus men zal zich eerst moeten gedragen in de normal games blijkbaar
Verwijderd
Als je met je muis over je skill (R) heengaat krijg je de range te zien.TheBrut3 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:54:
[...]
Omdat ik dan soms alleen wil kijken hoe ver mn ult komt en *whoesh* Pantheon weg xD
Viktor laser gaat over het algemeen goed gisteren heb ik 1x gehad dat ik sneller was dan de muis (of ik had een lagspike) en toen ging de straal de andere kant op.
Wat ik tot dusver heb gedaan:
- Paar youtube filmpjes gekeken met do's en dont's
- Tutorial gespeeld
- Team vs AI, stuk of 6 potjes en ik ben nu level 4. Paar casters gedkozen en 1 melee char.
Wat me tot nu toe opvalt is dat ik het makkelijker vind om kills te halen met Garen (of in ieder geval met een melee char). Ik probeer te focussen op een van de lanes (jungle of support snap ik nog niet echt) en dan lees ik dat 70 creature kills in de eerste 10 min goed is. Ik kom tot 30 ongeveer
Buiten het feit dat ik het nu veel moet spelen, wat raden jullie me aan? Ik heb het idee dat de mensen waarmee ik nu in een party zit ook niet fantastisch zijn. Ik krijg liever op mijn donder dat ik dingen verkeerd doe zodat ik sneller leer dan dat we sowieso dik winnen tegen de AI. Dus misschien kan ik beter PVP doen?
Daarnaast, zijn er nog enkele must-visit sites en filmpjes die ik moet bekijken/bezoeken?
Alle tips zijn welkom!
Neen
Vicariously I live while the whole world dies
Voeg me maar toe, ign: secsytime. Doen we vanavond even wat gamepjes en leg ik je wat basics uit via TS of skype.Boesjke schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:01:
Zo ik ben vandaag begonnen met League of Legends na weer een tijdje Diablo III gespeeld te hebben op redelijk niveau. DIt is de eerste keer dat ik een dergelijke game speel dus de learning curve is nogal steil heb ik het idee. Maar dat geeft over een tijdje juist extra veel genoegdoening als ik ook daadwerkelijk snap wat er gebeurt hopelijk
Wat ik tot dusver heb gedaan:
- Paar youtube filmpjes gekeken met do's en dont's
- Tutorial gespeeld
- Team vs AI, stuk of 6 potjes en ik ben nu level 4. Paar casters gedkozen en 1 melee char.
Wat me tot nu toe opvalt is dat ik het makkelijker vind om kills te halen met Garen (of in ieder geval met een melee char). Ik probeer te focussen op een van de lanes (jungle of support snap ik nog niet echt) en dan lees ik dat 70 creature kills in de eerste 10 min goed is. Ik kom tot 30 ongeveerOok lukt het me nog niet echt om te snappen wanneer ik het beste terug kan gaan om wat spul te kopen. Heb wel een guide erbij van elk poppetje als ik speel maar ik moet nog op teveel letten.
Buiten het feit dat ik het nu veel moet spelen, wat raden jullie me aan? Ik heb het idee dat de mensen waarmee ik nu in een party zit ook niet fantastisch zijn. Ik krijg liever op mijn donder dat ik dingen verkeerd doe zodat ik sneller leer dan dat we sowieso dik winnen tegen de AI. Dus misschien kan ik beter PVP doen?
Daarnaast, zijn er nog enkele must-visit sites en filmpjes die ik moet bekijken/bezoeken?
Alle tips zijn welkom!
Yep ik zou ook puur PvP doen en jungle nog even links laten liggen. Je kunt als beginner meer leren van de dynamiek van een lane.Vicarious schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:11:
Jungle is leuk om te weten wat het is, maar zolang je nog niet de runes of de gamekennis hebt zou ik me er nog niet aan wagen. Gewoon lekker PvP spelen, niet kijken naar hoeveel je wint of verliest maar proberen uit elke game je verbeterpunten te halen. 70 CS in 10 minuten is leuk, maar daar hebben de meeste spelers die al jaren spelen al moeite mee, laat staan als je net begint. Lasthitten is ook lastiger als je nog geen runes hebt, simpelweg omdat je minder damage doet.
Vooral last hitten is belangrijk. Des te eerder je je die basis een beetje eigen maakt, des te beter.
[ Voor 24% gewijzigd door Koekiemonsterr op 12-11-2014 18:57 ]
Overigens kan je dan ook gewoon rechtsklikken terwijl je de knop loslaat om niet te casten, wel zo fijn als je bv. ult range wil checken
Ieder z'n ding natuurlijk, maar dit is het mijne. Met name prettig op champs die ik niet of weinig speel en waarvan ik de range dus nog niet echt ken
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Net een normal Olaf tegen APmumu top gespeeld. Heb bijna 2,5 keer zo veel gefarmd als hij, maakte dus niet uit dat ik hem een paar kills heb gegeven door te overextenden
En onze jungle Nasus (maat van me) die op 20 minuten rondrende met 390 op zijn Q was ook niet te stoppen.. Minions? We facetanken die inhib turret wel gewoon
Ondertussen waren Blitz en Trist bot ook compleet aan het rapen, en was Kat ook goed zodra ik en nasus mid kwamen en haar een triple gaven
[ Voor 98% gewijzigd door McGryphon op 13-11-2014 00:59 ]
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Damn wat was dat leuk, en het zag er ook nog eens goed uit :3
Zal ff kijken of ik vanmiddag wat footage kan uploaden zodat mensen de nieuwe SR kunnen bekijken
Ben er ook achter gekomen dat Sona ADC totaal niet werkt, het is leuk met de poke early game maar na lvl 3 word je door zowat elke adc outscaled.
Behalve als de irelia support haar stun doet en sona haar ult dan ben ik dood voordat ik uit mn stun ben
Voor de geintresseerden hier was mn match history, heb 3 condemns gemist, zo jammer achja.
http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1821115361/40873379
Voor de mensen die de nieuwe SR willen zien:
https://www.youtube.com/w...-uC8-QWc&feature=youtu.be
(Quality word hoger moet je alleen ff op wachten hij is net geupload namelijk)
[ Voor 11% gewijzigd door Ryada op 13-11-2014 08:45 ]
Steam: Ryada.
zijn de rewards al uitgekeerd eigenlijk?
Voor de meeste mensen wel op dit moment.Ricmaniac schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:45:
is me videokaart ook echt kapot gegaan gisteren.. als me Ram module kapot gaat ofzo.. maar nee gelijk het duurste onderdeel in me PC..
zijn de rewards al uitgekeerd eigenlijk?
Ach, ik speel met een HD5770 en dat is ruim snel genoeg voor League en kost geen kontRicmaniac schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:45:
is me videokaart ook echt kapot gegaan gisteren.. als me Ram module kapot gaat ofzo.. maar nee gelijk het duurste onderdeel in me PC..
Als je meer gamet is dat niet echt een optie though.
Maar, rift VU is dus live in teambuilder en coop vs AI nu? Vanavond eens kijken.
Yup klopt VU is live op teambuilder en coop.McGryphon schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:35:
[...]
Ach, ik speel met een HD5770 en dat is ruim snel genoeg voor League en kost geen kont
Als je meer gamet is dat niet echt een optie though.
Maar, rift VU is dus live in teambuilder en coop vs AI nu? Vanavond eens kijken.
ik moet toegeven het ziet er echt goed uit.
Van wie moet je dat dan?wambamNL schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:09:
[...]
Yup klopt VU is live op teambuilder en coop.
ik moet toegeven het ziet er echt goed uit.
Grappig hoe Riot zegt dat decay niet meer aanstaat... ik log gisteren in op mijn plat account en krijg de melding "wel even spelen in 9 dagen he, anders decayed je lp!"
Ik kreeg gisteren ook nog gewoon LP na een ranked win, ook wel vreemd als Season afgelopen is.Damienx2 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:14:
[...]
Van wie moet je dat dan?
Grappig hoe Riot zegt dat decay niet meer aanstaat... ik log gisteren in op mijn plat account en krijg de melding "wel even spelen in 9 dagen he, anders decayed je lp!"
Het is nu pre-season dus je krijgt sowieso LPEro-Sensei schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:26:
[...]
Ik kreeg gisteren ook nog gewoon LP na een ranked win, ook wel vreemd als Season afgelopen is.
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Neehoor, het is nu preseason. Je kunt gewoon ranked doen, je kunt er alleen geen season rewards meer mee krijgen. Als je nu speelt speel je voor je mmr waarmee je met je placements in S5 hoger/lager geplaatst kan worden.Ero-Sensei schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:26:
[...]
Ik kreeg gisteren ook nog gewoon LP na een ranked win, ook wel vreemd als Season afgelopen is.
^ Beat me to it
Ik vind de VU best lekker spelen overigens. Startte daarna een custom op en dan is het contrast wel heel erg duidelijk. Veel minder 'CLARITY'. Wat overigens wel vreemd is dat ik op de nieuwe map geen custom item sets had, toen ik terugswitchte naar custom was dat wel zo. Zal wel komen doordat de originele SR, waar de item sets aan toegewezen zijn, een ander ID heeft dan de VU o.i.d.
[ Voor 31% gewijzigd door Recrush op 13-11-2014 11:30 ]
Dat betekend dus ook dat ik gewoon promo's moet spelen e.d.? Maakt het wel wat leuker dat puur onzichtbaar MMR opkrikken.Recrush schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:28:
[...]
Neehoor, het is nu preseason. Je kunt gewoon ranked doen, je kunt er alleen geen season rewards meer mee krijgen. Als je nu speelt speel je voor je mmr waarmee je met je placements in S5 hoger/lager geplaatst kan worden.
^ Beat me to it
Promotions zijn nog steeds aan de orde nu. Placements gebeuren pas weer in het nieuwe seizoen.
Waarom is iemand me telkens voor
[ Voor 20% gewijzigd door Recrush op 13-11-2014 11:40 ]
Hoe is het straks ook alweer in placements met je MMR? Je huidige MMR + 1200 / 2 toch?
Zo ongeveer, je nieuwe MMR wordt je MMR aan het einde van het seizoen + de mediaan van alle MMR waardes in de server (EUW) / 2.Koekiemonsterr schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:42:
Klopt ik haalde de terminologie door elkaar, anyway, de stekking zal duidelijk zijn
Hoe is het straks ook alweer in placements met je MMR? Je huidige MMR + 1200 / 2 toch?
Staat in de nieuwe Terms and Conditions, heb je die dan niet gelezen voor je Agree klikte?
Onzin ik heb het helemaal doorgelezen en het staat nergens.Skyclad schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:41:
[...]
Staat in de nieuwe Terms and Conditions, heb je die dan niet gelezen voor je Agree klikte?
http://matchhistory.euw.l...EUW1/1820045227/217660705
Niet gek denk ik voor een noob, maar ik denk dat de enemies ook erg noob waren. Ik wist eerst nieteens dat je masteries, runes en item sets kon bouwen via de client. Sinds ik dat doe gaat het best goed
Als er mensen rond de lvl 8 zijn, voeg mij toe. IGN is BasjeNL. Kunnen we vanavond gamen
Oh naja dan moet het nietDamienx2 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:43:
[...]
Onzin ik heb het helemaal doorgelezen en het staat nergens.
Maar ik wou het even melden.
Zo beter schat?
Nu maar weer even on-topic en beraadslagen welke champs écht OP zijn?

Soraka. Geen onderbouwing nodig. Iets dat je sneller kan uphealen dan een fountain is OP!Koekiemonsterr schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:03:
activate Summoner Spell: Censorship! Too OP!
Ryze in low eloKoekiemonsterr schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:03:
activate Summoner Spell: Censorship! Too OP!
Dat vergeet ik altijdSkyclad schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:59:
Voor de newbies: Vergeet niet het GoT channel te joinen in de client.
Let wel even op ik hoef geen argumente te geven want ik zit in plat V dus dat is beter dan het gemiddelde oké hier komt ie dan:
Dus als je nu eens nadenkt over AP lucian he luister nou even je denk meteen hey dat is dom, nee jij bent dom want je zit in gold 1 ofzo kijk daar zitten alle noobs het verbaast me helemaal niks dat jij het niet snapt die kennis krijg je natuurlijk pas in plat V want dat is eloheaven vergeleken met noob elohell gold 1.
oke dus waar we waren was bij AP lucian naja dat is heel goed maar dan moet je niet standaard AP bouwen nee je moet support AP bouwen met chalice (veel mana regen, mana regen is meer spells dus meer damage..ja ga maar is tegen die logica in he gold 1 noobje hehehe) en dan ga je vervolgens banner of command zodat de tegenstander moeilijker creeps kan farmen waardoor je strax meer gold hebt dan de tegenstander = win win
oke dat was een van de vele mogelijkheden voor mijn non-meta builds maar nu komt echt de kers op de taart
AD ryze met 3 warmogs
ja ik hoor die gold gedachten al weer in je hoofd rakelen van tik tik tik maar dat komt omdat je gold 1 bent ofzo daar is iedereen getikt.
de reden waarom dit goed is (heel even tussendoor ik heb dit al 1x gespeeld tegen bots en al een zieke winrate van 0% maar dat komt overigens omdat mn bot teammates noobs waren (echt slecht ofzo die waren niet eens gold 1 denk ik) maar goed ik had bijna een positief kda) is omdat je ten eerste heel tanky bent (veel hp met warmogs!!!) dus je kan bijna niet dood dus dan heb je super veel tijd om autoattacks te doen (daar komt de AD ryze dus aan de pas!!) dus als je dan AD bouwt dan doen die autoattacks meer damage...nu denkt de gemiddelde elohell noob al meteen van ja waarom gebruik je geen spells....nou dommerd je hebt toch niet zoveel mana als AD ryze dus dan kan je beter geen spells gebruiken anders ga je straks oom...kijk in plat noemen wij dat 'resource management'
naja geen probleem voor de tips jullie mogen nog wel een keer meedoen met mijn theorycrafting dan kan je jezelf misschien solo uit elohell carryen
groetjess
Haha, bedankt hiervoor! Deed me even deze waardeloze dag vergeten.Rordarok schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:49:
Hey jongens ik had een goede theorycraft.
Let wel even op ik hoef geen argumente te geven want ik zit in plat V dus dat is beter dan het gemiddelde oké hier komt ie dan:
Dus als je nu eens nadenkt over AP lucian he luister nou even je denk meteen hey dat is dom, nee jij bent dom want je zit in gold 1 ofzo kijk daar zitten alle noobs het verbaast me helemaal niks dat jij het niet snapt die kennis krijg je natuurlijk pas in plat V want dat is eloheaven vergeleken met noob elohell gold 1.
oke dus waar we waren was bij AP lucian naja dat is heel goed maar dan moet je niet standaard AP bouwen nee je moet support AP bouwen met chalice (veel mana regen, mana regen is meer spells dus meer damage..ja ga maar is tegen die logica in he gold 1 noobje hehehe) en dan ga je vervolgens banner of command zodat de tegenstander moeilijker creeps kan farmen waardoor je strax meer gold hebt dan de tegenstander = win win
oke dat was een van de vele mogelijkheden voor mijn non-meta builds maar nu komt echt de kers op de taart
AD ryze met 3 warmogs
ja ik hoor die gold gedachten al weer in je hoofd rakelen van tik tik tik maar dat komt omdat je gold 1 bent ofzo daar is iedereen getikt.
de reden waarom dit goed is (heel even tussendoor ik heb dit al 1x gespeeld tegen bots en al een zieke winrate van 0% maar dat komt overigens omdat mn bot teammates noobs waren (echt slecht ofzo die waren niet eens gold 1 denk ik) maar goed ik had bijna een positief kda) is omdat je ten eerste heel tanky bent (veel hp met warmogs!!!) dus je kan bijna niet dood dus dan heb je super veel tijd om autoattacks te doen (daar komt de AD ryze dus aan de pas!!) dus als je dan AD bouwt dan doen die autoattacks meer damage...nu denkt de gemiddelde elohell noob al meteen van ja waarom gebruik je geen spells....nou dommerd je hebt toch niet zoveel mana als AD ryze dus dan kan je beter geen spells gebruiken anders ga je straks oom...kijk in plat noemen wij dat 'resource management'
naja geen probleem voor de tips jullie mogen nog wel een keer meedoen met mijn theorycrafting dan kan je jezelf misschien solo uit elohell carryen
groetjess
Ja, tenzij je een mastery hebt die daar verandering in brengt of de champion een passive heeft waardoor je auto-attacks iets meekrijgen.Skyclad schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:19:
Auto-attacks doen (op de 40% AP vs turrets na) alleen AD nietwaar? Zelfs voor AP champs?
http://matchhistory.euw.l...EUW1/1822572488/207737617
Gelukkig lieten we hun Irelia ragequitten, want als zij de lane had gewonnen was onze Fiora geragequit denk ik. Die wilde echt weer graag de jungle blame game spelen.
Animu~
http://boards.pbe.leagueo...tackling-leavers-and-afks
Ik ben level 26, maar als er een noobteam samengesteld moet worden dan wil ik wel mee doen zodat anderen de RP kunnen krijgenSiefat schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 02:07:
Er zijn nu 6 teams voor de GoT toernooi. Zelf ben ik nog een teampje aan het maken. Als we nog een team erbij hebben dan zijn er 8 teams, en kunnen we RP prijzen krijgen van Riot. Zijn er nog teams die mee willen doen?
Zeer goed initiatief, nou hopen dat het ook een beetje fatsoenlijk uitpakt.
Ik weet dat het hier niet thuis hoort, maar modbreak: maar toch haal ik de spam weg.
[ Voor 46% gewijzigd door F_J_K op 14-11-2014 12:19 ]
Ik heb hem voor je ingevuld. Weet niet of je hem nog kan aanpassen maar vind het er nogal slordig uit zien als ik eerlijk ben. Ik heb zelf nooit hoog gestudeerd, maar de volledige willekeur en afwisseling tussen Engels taalgebruik en Nederlands stoort me enorm.Secsytime schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:05:
Lieve mede-leaguers,
Ik weet dat het hier niet thuis hoort
Daarnaast ontgaat het me volledig wat het uitmaakt of ik mee doe met een loterij gezien het onderwerp van gesprek, maar je zal er je reden wel voor hebben
Let wel, dit is geen commentaar hoor, puur opbouwend bedoeld.

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 14-11-2014 12:21 . Reden: spam weg ]
[ Voor 97% gewijzigd door Secsytime op 14-11-2014 13:28 ]
Als iemand nog een teammate nodig heeft: IGN Juke SwaggerSiefat schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 02:07:
Er zijn nu 6 teams voor de GoT toernooi. Zelf ben ik nog een teampje aan het maken. Als we nog een team erbij hebben dan zijn er 8 teams, en kunnen we RP prijzen krijgen van Riot. Zijn er nog teams die mee willen doen?
Ik heb al een team compleet, dus dat komt dan goed. Ik was alleen nog even aan het wachten met definitief inschrijven om te kijken of we er nog een derde sub bij kunnen halen.Siefat schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 02:07:
Tot de 23ste kan je roster changes aan mij doorgeventhe Virtual schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:41:
[...]
Ik heb al een team compleet, dus dat komt dan goed. Ik was alleen nog even aan het wachten met definitief inschrijven om te kijken of we er nog een derde sub bij kunnen halen.
~StefanFr12
Ik heb deze discussie gemist. Is dit voor een lan of voor een online got toernooi?wambamNL schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:46:
[...]
Tot de 23ste kan je roster changes aan mij doorgeven
Ik ben dit keer bezig met her organiseren van een league toernooi dat plaatsvind op 29/10 november.Lennyz schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:54:
[...]
Ik heb deze discussie gemist. Is dit voor een lan of voor een online got toernooi?
Het is gewoon online en iedereen die meedoet is welkom, maar je moet dan wel een volledig team hebben.
Het zal de 29ste om 12:00 of 13:00 beginnen.
We zullen het streamen met een caster op Twitch, en hopelijk krijg ik toekenning van Riot zodat ik ook prijzen mag gaan uitdelen.
Active van BOTRK en je 1 shot iedereen. Advies: ranked ff mijden dus.
http://forums.euw.leagueo...d.php?p=17839267#17839267
[ Voor 21% gewijzigd door Jaap. op 14-11-2014 17:39 ]
Die mensen krijgen een permaban, mssn doet dat de pijn verzachtenJapieTalent schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:38:
Gadverdamme, net een potje gehad met zo'n triest figuurtje dat een of andere cheat/exploit gebruikt.
Active van BOTRK en je 1 shot iedereen. Advies: ranked ff mijden dus.
http://forums.euw.leagueo...d.php?p=17839267#17839267
Nou ja, pijn: die 15 LP kom ik wel overheen, maar het spelplezier is wel verpest voor vandaag.Secsytime schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:40:
[...]
Die mensen krijgen een permaban, mssn doet dat de pijn verzachten.
Zie het meer als een headsup voor mensen die wel eerst lezen en niet blind een game starten zoals ik deed.
[ Voor 15% gewijzigd door Jaap. op 14-11-2014 17:45 ]
Verwijderd
Het zou gefixed moeten zijn nu Japie. JE KUNT WEERJapieTalent schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:45:
[...]
Nou ja, pijn: die 15 LP kom ik wel overheen, maar het spelplezier is wel verpest voor vandaag.
Zie het meer als een headsup voor mensen die wel eerst lezen en niet blind een game starten zoals ik deed.
https://twitter.com/RiotTriggs/status/533347997560492032
[ Voor 7% gewijzigd door Damien op 15-11-2014 13:55 ]
Nope, same here.Fanatic_FS schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:59:
ben ik de enige waarbij Twitch.tv lagt als de ziekte? Zowel thuis als op het werk de hele tijd tijdens een stream dat hij loading gaat of de stream freezed.
speelde je teambuilder?Bakkertje_01 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:30:
ligt het aan mij of is de matchmaking broken, zelf ben ik silver 5! en wordt dit weekend constant gematcht met hogere spelers. gister nog tegen 2 dia's, 1 plat, 1 gold en 1 silver terwijl mijn team uit allemaal silvers bestond.. vreemd. Andersom vandaag ook al een keer trouwens.
Animu~
Ik zelf heb er ook last van. In normal draft pick.
teambuilder is de balans wel redelijk ok over het algemeen.
True.Rordarok schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:23:
Gewoon laag normal MMR. Als ik normals doe moet ik ook tegen gold omdat ik meteen ranked ben gaan spelen op 30.
ach leer ik meer van omdat fouten sneller worden afgestrafd.
Hoppa! Alleen vanavond andere plannen.. Morgen gaan we dr voorDamienx2 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:31:
[...]
Het zou gefixed moeten zijn nu Japie. JE KUNT WEER
https://twitter.com/RiotTriggs/status/533347997560492032
Heb ik ook heel vaak hebben we al 2-3 diamonds krijgen we nog een random diamond erbij. Terwijl enemy silver/gold is.
Animu~
Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P
Nee iedereen mag mee doen zelfs teams waar niemand lid van GoT is.untflanked schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 19:27:
Voor het GoT toernooi; ik zou graag met 4 vrienden mee willen doen. Kan dit, of moeten we allemaal lid zijn van GoT?
We hebben ons via het Google Docs bestandje ingeschreven, nou vroegen we ons alleen nog af of het is toegestaan om van rol te switchen gedurende het toernooi? Dus dat bijvoorbeeld onze toplaner een potje in de jungle speelt.wambamNL schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 19:31:
[...]
Nee iedereen mag mee doen zelfs teams waar niemand lid van GoT is.
zit hier nog over te twijfelen.luipaard006 schreef op zondag 16 november 2014 @ 01:11:
[...]
We hebben ons via het Google Docs bestandje ingeschreven, nou vroegen we ons alleen nog af of het is toegestaan om van rol te switchen gedurende het toernooi? Dus dat bijvoorbeeld onze toplaner een potje in de jungle speelt.
maar ik denk dat dat gewoon mag ja.
Zou niet weten waarom niet. In geen enkel toernooi/online match heb ik ooit gezien dat een team gestraft werd voor een roleswap. En hoe zou je dat dan doen met een duo-lane die naar top gaat en een top laner die naar bot lane gaat? Tevens met subs handiger. Als er een sub in komt voor mid, maar die sub kan alleen fatsoenlijk junglen, wat doe je dan?wambamNL schreef op zondag 16 november 2014 @ 08:04:
[...]
zit hier nog over te twijfelen.
maar ik denk dat dat gewoon mag ja.
[ Voor 25% gewijzigd door Vicarious op 16-11-2014 13:29 ]
Daarom zat ik te twijfelen.Vicarious schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:28:
[...]
Zou niet weten waarom niet. In geen enkel toernooi/online match heb ik ooit gezien dat een team gestraft werd voor een roleswap. En hoe zou je dat dan doen met een duo-lane die naar top gaat en een top laner die naar bot lane gaat? Tevens met subs handiger. Als er een sub in komt voor mid, maar die sub kan alleen fatsoenlijk junglen, wat doe je dan?
naja nu het bericht nog eens gelezen en had het verkeerd begrepen.
ja het is gewoon toegestaan.
Nou dan bij deze. Game 1:
Een AFK Pantheon. En onze jungler dacht dan pak ik wel even toplane en feed ik Jax even wat kills.
http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1826011044/24621972
Waarop ik het enemy team maar adviseerde mid door te pushen want de game was niet winnable.
Game 2: Nou dit moet dan mijn game zijn, ik heb immers mijn AFK al gehad en voor een Troll is de kans natuurlijk veel kleiner. Nee hoor, fout gedacht.
http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1826061625/24621972
Mijn Franse Zilean support. Kiest ervoor om maar zonder escapes te spelen, want kom op het is maar een Blitzcrank waar we tegenover staan.
Gelukkig koos hij er wel voor om een volledige support te spelen, je weet wel met wards en zo:
http://matchhistory.euw.l...?tab=builds&participant=9
Vergeet ook niet te kijken naar die keurig ingevulde runepage. En een mastery page die alleen een Zilean grootmeester zo kan vullen.
Dus toen Vayne inmiddels 4-0 stond vond ik het een goed moment om even een dansje te doen naast mijn Nexus. Terug naar Gold IV. Ik vind het weer mooi geweest voor ranked.
Verwijderd
Ben ook een beetje aan het spelen geweest rond die elo op mijn smurf. AP tryn mid, Garen jungle, Xin full ad top. Maar zelfs als ik goede stats heb en ik de meeste damage doe en neem word er bijna altijd geflamed. Ook beweert er altijd minimaal 1 iemand een smurf te zijn maar ze zijn altijd om te huilen slecht.
Maar echt moeilijk om games te carryen is het nou ook niet echt, het strategische benul van de meeste lijkt er echt niet te zijn. Altijd in een rechte lijn mensen de fog of war in chasen is de main strategie heb ik het idee.
Ik kijk er altijd naar omdat het meestal de grootste stumpers in je team zijn. En dat wordt dan bevestigd door dit soort knullige pages. Over het algemeen kom ik gelukkig weinig dit soort personen tegen, maar als het dan een keer voor komt tja dan is het plaatje ook gelijk compleet.Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 16:16:
Ik snap niet waarom je zo vaak naar die rune pages kijkt als je je er zo aan stoort. Ik kijk echt nooit behalve door in lane mijn tegenstander aan te klikken.
Ben ook een beetje aan het spelen geweest rond die elo op mijn smurf. AP tryn mid, Garen jungle, Xin full ad top. Maar zelfs als ik goede stats heb en ik de meeste damage doe en neem word er bijna altijd geflamed. Ook beweert er altijd minimaal 1 iemand een smurf te zijn maar ze zijn altijd om te huilen slecht.
Maar echt moeilijk om games te carryen is het nou ook niet echt, het strategische benul van de meeste lijkt er echt niet te zijn. Altijd in een rechte lijn mensen de fog of war in chasen is de main strategie heb ik het idee.
En wat betreft de rest, mwah het valt mee. Ik had gisteren gewoon pech met de AFK en deze troll. De rest van de games waren goed te doen. Ja men verliest wel eens hun lane en er wordt wel eens op elkaar gezeken. Maar het is niet elke game zo, iig niet met de mensen waarmee ik gematched werd. Dit waren weer de extreme gevallen. En natuurlijk in promos, maar goed whatever.
[ Voor 14% gewijzigd door Damien op 16-11-2014 17:11 ]
Silver is the new bronzeMcGryphon schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:37:
Kennelijk heb ik mezelf onderschat, voordat ik aan placements begon gokte ik op Bronze I of II, maar het is Silver II geworden
Dus bij deze de vraag of er nog mensen zijn die met deze "silver"-instelling speler een team willen opzetten of misschien nog plek hebben voor een toplaner voor het volgende seizoen. Eventueel heb ik ook nog een support die wil joinen. Alvast bedankt voor de reacties

Hebben jullie nog tips om midlane(en top) vaker te pakken te krijgen?
Ik vind mezelf echt matig en onder niveau als ik botlane speel. Jungle is wel ok, alleen heb ik het gevoel dat alle lanes altijd verliezen. En ik wil dat niet teveel spelen tot het nieuwe seizoen begint.
Als je nog een jungler zoekt, let me knowDamienx2 schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:15:
Voor het volgende seizoen zou ik graag een 5v5 ranked team joinen of maken. Ik zat sinds afgelopen weekend al in zo'n team, echter kwam ik er gisteren achter dat dit team het begrip "we never give up" iets te letterlijk nam. Dus toen we inmiddels dik achter stonden en ik eigenlijk er wel klaar mee was en verzocht om de huidige game af te breken zodat we weer in een nieuwe game verder konden oefenen kreeg ik de melding dat dit een pure "silver" instelling was. Tja, in zo'n geval moet je de afweging gaan maken of jij nog wel in dit team vol met toekomstig Challengers thuishoort. Duidelijk geen last van een Stockholm-syndroom richting mijn ontvoerders
.
Dus bij deze de vraag of er nog mensen zijn die met deze "silver"-instelling speler een team willen opzetten of misschien nog plek hebben voor een toplaner voor het volgende seizoen. Eventueel heb ik ook nog een support die wil joinen. Alvast bedankt voor de reacties.
Speel nog voornamelijk tegen bots, en af en toe PvP. Ik lees ook veel guides en ik kijk streams, maar op level 11 hoef ik me volgens mij nog niet heel erg bezig te houden met bepaalde zaken (runes etc.).
Tesla M3LR '21
Dit topic is gesloten.
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]