[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 103 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.431 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:07

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Damienx2 schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:15:
Voor het volgende seizoen zou ik graag een 5v5 ranked team joinen of maken. Ik zat sinds afgelopen weekend al in zo'n team, echter kwam ik er gisteren achter dat dit team het begrip "we never give up" iets te letterlijk nam. Dus toen we inmiddels dik achter stonden en ik eigenlijk er wel klaar mee was en verzocht om de huidige game af te breken zodat we weer in een nieuwe game verder konden oefenen kreeg ik de melding dat dit een pure "silver" instelling was. Tja, in zo'n geval moet je de afweging gaan maken of jij nog wel in dit team vol met toekomstig Challengers thuishoort :+. Duidelijk geen last van een Stockholm-syndroom richting mijn ontvoerders :+.

Dus bij deze de vraag of er nog mensen zijn die met deze "silver"-instelling speler een team willen opzetten of misschien nog plek hebben voor een toplaner voor het volgende seizoen. Eventueel heb ik ook nog een support die wil joinen. Alvast bedankt voor de reacties <3.
Ben wel geïnteresseerd.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:41
Vicarious schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:28:
Als er een sub in komt voor mid, maar die sub kan alleen fatsoenlijk junglen, wat doe je dan?
Verliezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:30

Secsytime

Automagisch

Niet een sub kiezen die maar 1 role kan spelen ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:28
Voor het volgende seizoen zou ik graag een 5v5 ranked team joinen of maken. Ik zat sinds afgelopen weekend al in zo'n team, echter kwam ik er gisteren achter dat dit team het begrip "we never give up" iets te letterlijk nam. Dus toen we inmiddels dik achter stonden en ik eigenlijk er wel klaar mee was en verzocht om de huidige game af te breken zodat we weer in een nieuwe game verder konden oefenen kreeg ik de melding dat dit een pure "silver" instelling was. Tja, in zo'n geval moet je de afweging gaan maken of jij nog wel in dit team vol met toekomstig Challengers thuishoort :+. Duidelijk geen last van een Stockholm-syndroom richting mijn ontvoerders :+.

Dus bij deze de vraag of er nog mensen zijn die met deze "silver"-instelling speler een team willen opzetten of misschien nog plek hebben voor een toplaner voor het volgende seizoen. Eventueel heb ik ook nog een support die wil joinen. Alvast bedankt voor de reacties <3.
Klinkt goed, moet even kijken welke lane er "beschikbaar" is, ik weet nog niet wat mijn season 5 focus gaat worden, mede ivm de nieuwe jungle en dat ik als adc mijn positioning nog steeds niet lekker wil. Laatste tijd meer mid/jungle gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand nog een ADC nodig heeft (Gold 1) laat het me weten! IGN: Ploxyy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-09 21:02

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ligt het aan mij of het camera perspectief op de beta SR ietwat anders?

Lijkt wel alsof het iets meer recht van boven is; leek voorheen dat de camera iets meer 'panned' was, in goed Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 14:35
Koekiemonsterr schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:18:
Ligt het aan mij of het camera perspectief op de beta SR ietwat anders?

Lijkt wel alsof het iets meer recht van boven is; leek voorheen dat de camera iets meer 'panned' was, in goed Nederlands.
deze kijkhoek is inderdaad aangepast, dit omdat het blauwe team anders een klein voordeel had t.o.v. het rode team ;)

als je er meer details over wilt zou ik eens rondkijken op surrender@20

Daar is ooit het een en ander over geschreven door de ontwikkelaars vh spel ;)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit niet echt op je beoogde niveau maar team ranked lijkt me wel tof en surrenderen als er bijna geen kans meer is om te winnen vind ik prima. Dus voeg me maar toe ik kan alles spelen heb wel een voorkeur om niet te supporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:56:
[...]

Ik zit niet echt op je beoogde niveau maar team ranked lijkt me wel tof en surrenderen als er bijna geen kans meer is om te winnen vind ik prima. Dus voeg me maar toe ik kan alles spelen heb wel een voorkeur om niet te supporten.
Oh wat ben je ook een heerlijke sarcast <3. Ik kan het waarderen hoor Ronddraai!

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08 14:23

McGryphon

Veul vrouwkes!

Mja, als adc, mid of top doe ik het voor mijn gevoel best prima, support heeft wat werk nodig, maar junglen is echt nog mijn zwakke punt. Vooral ook het "blame the jungler" word ik echt moe van af en toe...
"Olaf why dont you countergank" nou, omdat ik ondertussen bot 2 kills en een turret heb geregeld, als jij dan keihard turretrange uit rent om 1v2 te engagen is dat niet echt mijn schuld geloof ik. Ik had daar nog een ward neergezet, als je niet op je minimap kijkt houdt het op.
"Udyr why dont you ever gank" nou, omdat ik zorg dat hun Lee geen buffs krijgt, niet gankt, underleveled is en hun midlaner geen blue krijgt..

Maar dan wordt er toch altijd van alle kanten geraged (ja, ook in normals) en als het team elkaar en/of mij naar tilt weet te ragen is het ook wel gg eigenlijk. Nou mute ik wel als het echt buiten alle rede gaat, maar zonder communicatie wordt winnen ineens een stuk moeilijker.

Oh en dan zijn er natuurlijk nog de potten dat de kritiek wel terecht is en ik ook niet goed bezig ben, maar als er 4 man alleen maar continu aan het bitchen is terwijl ik mijn stinkende best doe om nog wat te warden en hier en daar objectives te pakken, dan houdt het toch ook op een gegeven moment op. Daarom dat ik ook altijd aardig blijf tegen m'n jungler tenzij hij duidelijk intentioneel dom doet.

Overigens denk ik dat ik voor seizoen 5 een ranked 5v5 team ga regelen, genoeg mensen in mijn omgeving die spelen en waarmee ik lol kan hebben ook als we verliezen :P

[ Voor 23% gewijzigd door McGryphon op 17-11-2014 15:40 ]

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

McGryphon schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:13:
Mja, als adc, mid of top doe ik het voor mijn gevoel best prima, support heeft wat werk nodig, maar junglen is echt nog mijn zwakke punt. Vooral ook het "blame the jungler" word ik echt moe van af en toe...
"Olaf why dont you countergank" nou, omdat ik ondertussen bot 2 kills en een turret heb geregeld, als jij dan keihard turretrange uit rent om 1v2 te engagen is dat niet echt mijn schuld geloof ik. Ik had daar nog een ward neergezet, als je niet op je minimap kijkt houdt het op.
"Udyr why dont you ever gank" nou, omdat ik zorg dat hun Lee geen buffs krijgt, niet gankt, underleveled is en hun midlaner geen blue krijgt..

Maar dan wordt er toch altijd van alle kanten geraged (ja, ook in normals) en als het team elkaar en/of mij naar tilt weet te ragen is het ook wel gg eigenlijk. Nou mute ik wel als het echt buiten alle rede gaat, maar zonder communicatie wordt winnen ineens een stuk moeilijker.

Overigens denk ik dat ik voor seizoen 5 een ranked 5v5 team ga regelen, genoeg mensen in mijn omgeving die spelen en waarmee ik lol kan hebben ook als we verliezen :P
Know the feeling man, maar probeer je teammates toch positief te houden.. ik doe dit door bijv. dingen te zeggen als: "sorry man my fault, ill try and come top more often". Ja, zelfs in jouw scenarios.. meestal zijn ze de rage dan kwijt, en kunnen ze op eigen kracht verder terwijl ik counter jungle/bot verder camp(zoals in jouw scenario).

Ik weet verder niet hoe je speelt, maar ik ward de enemy jungle altijd en ping lanes als enemy jungler near is. Voorkomt ook een hoop rage..
Damienx2 schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:08:
[...]

Oh wat ben je ook een heerlijke sarcast <3. Ik kan het waarderen hoor Ronddraai!
Ik snap hem niet, is die challenger of bronze ofzo? (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Secsytime schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:39:
[...]

Know the feeling man, maar probeer je teammates toch positief te houden.. ik doe dit door bijv. dingen te zeggen als: "sorry man my fault, ill try and come top more often". Ja, zelfs in jouw scenarios.. meestal zijn ze de rage dan kwijt, en kunnen ze op eigen kracht verder terwijl ik counter jungle/bot verder camp(zoals in jouw scenario).

Ik weet verder niet hoe je speelt, maar ik ward de enemy jungle altijd en ping lanes als enemy jungler near is. Voorkomt ook een hoop rage..
Dat probeer ik ook altijd te doen, wat vaak nog redelijk werkt, maar als ik dan de volledige enemy bot jungle warded heb, ze zien Rengar 20 sec van tevoren aankomen (als ze op hun minimap kijken), maar ze reageren niet, gaan dood, en geven mij de schuld omdat ik ergens anders op de map geconcentreerd bezig ben? Dat gaat er op een gegeven moment niet meer in. Op een gegeven moment ga ik dan vanzelf slechter spelen, ik probeer het natuurlijk langs me af te laten gaan maar helaas constateer ik toch dat scheldende teammates mijn prestaties wel degelijk beïnvloeden.

En sja, laatste van m'n placements speelde ik Alistar support en was ik wat aan het feeden, deels omdat Lucian 3/0 ging op Vayne omdat die denkt "Hee, Piercing Light, LAAT IK RECHTSTREEKS ER DOORHEEN NAAR LUCIAN TOE TUMBLEN" en daarna mij ook makkelijk kon ploffen, deels omdat ik ook mijn kalmte verloor door zowel mijn eigen als Vayne's prestaties. Richting midgame echter meermaals 4 of 5 man in mijn W-Q, als engage of disengage voor onze 6/2 Akali. Die was daar duidelijk wèl blij mee, waarna ik weer wat beter begon te spelen en we de game nog even hebben weten te rekken. Helaas, een 14/2 Lucian is midgame gewoon veel te sterk, maar de tweede helft van die game was ik best tevreden over hoe ik speelde eigenlijk.

[ Voor 23% gewijzigd door McGryphon op 17-11-2014 15:50 ]

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Voor mij gevoel is de kijkhoek ook aangepast, maar juist in negatieve zin. Ik had het idee dat ik onder in beeld nog wat minder vision had dan al het geval was.

Na een aantal keer spelen blijf ik het een tegenvaller vinden, de oude map vind ik mooier. Alleen de turrets en minions zijn een stuk mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Ik vindt vooral de walls en brushes vele malen beter. Duidelijk waar je met wat overheen kan komen (laag, middelhoog en hoog). En brushes waar je niet buiten het brush wardt ook al staat de ward binnen de brush (zoveel fouten mee gemaakt).

Heb nog niet echt veel kunnen spelen, maar vindt het tot nog toe een mooie stap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

McGryphon schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:46:
[...]

Dat probeer ik ook altijd te doen, wat vaak nog redelijk werkt, maar als ik dan de volledige enemy bot jungle warded heb, ze zien Rengar 20 sec van tevoren aankomen (als ze op hun minimap kijken), maar ze reageren niet, gaan dood, en geven mij de schuld omdat ik ergens anders op de map geconcentreerd bezig ben? Dat gaat er op een gegeven moment niet meer in. Op een gegeven moment ga ik dan vanzelf slechter spelen, ik probeer het natuurlijk langs me af te laten gaan maar helaas constateer ik toch dat scheldende teammates mijn prestaties wel degelijk beïnvloeden.

En sja, laatste van m'n placements speelde ik Alistar support en was ik wat aan het feeden, deels omdat Lucian 3/0 ging op Vayne omdat die denkt "Hee, Piercing Light, LAAT IK RECHTSTREEKS ER DOORHEEN NAAR LUCIAN TOE TUMBLEN" en daarna mij ook makkelijk kon ploffen, deels omdat ik ook mijn kalmte verloor door zowel mijn eigen als Vayne's prestaties. Richting midgame echter meermaals 4 of 5 man in mijn W-Q, als engage of disengage voor onze 6/2 Akali. Die was daar duidelijk wèl blij mee, waarna ik weer wat beter begon te spelen en we de game nog even hebben weten te rekken. Helaas, een 14/2 Lucian is midgame gewoon veel te sterk, maar de tweede helft van die game was ik best tevreden over hoe ik speelde eigenlijk.
Dan moet je dus counter ganken.. ook al betekent dat de halve map over..

Of in het andere scenario, ze muten en een grotere kans dat je verliest.. tenzij jij en andere lanes carrien.

Overigens moet je je niet te druk maken over hoe anderen spelen, kijk naar je eigen spel.. want uiteindelijk heb je alleen daar invloed op. En in bijv. dat scenario met vayne, kijk hoe je daar het beste van kan maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

IdieEasy schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:52:
Ik vindt vooral de walls en brushes vele malen beter. Duidelijk waar je met wat overheen kan komen (laag, middelhoog en hoog). En brushes waar je niet buiten het brush wardt ook al staat de ward binnen de brush (zoveel fouten mee gemaakt).

Heb nog niet echt veel kunnen spelen, maar vindt het tot nog toe een mooie stap!
Jammer dat het alleen teambuilder/coop is atm, niet echt mijn game modes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Thanks voor de adviezen iig, ik zal het zeker in het achterhoofd houden. Komende donderdag gaat een Plat IV vriend van me me eens "coachen", hij heeft het idee dat ie mij in een avond een hoop bij kan leren, en ik denk dat dat heel goed zou kunnen kloppen. Laten Udyr en Tristana nou twee van zijn mains zijn, guess what I play :+

Ook heeft hij S3 veel Olaf gespeeld, die champ ligt me behoorlijk goed, ben benieuwd wat hij er over te zeggen heeft :)
Zowel toplane als jungle zou er nog veel meer in moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

McGryphon schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:58:
Thanks voor de adviezen iig, ik zal het zeker in het achterhoofd houden. Komende donderdag gaat een Plat IV vriend van me me eens "coachen", hij heeft het idee dat ie mij in een avond een hoop bij kan leren, en ik denk dat dat heel goed zou kunnen kloppen. Laten Udyr en Tristana nou twee van zijn mains zijn, guess what I play :+

Ook heeft hij S3 veel Olaf gespeeld, die champ ligt me behoorlijk goed, ben benieuwd wat hij er over te zeggen heeft :)
Zowel toplane als jungle zou er nog veel meer in moeten zitten.
Ben geen fan van Udyr, nouja.. wel fan.. alleen ben ik er niet zo goed mee.

Dit komt omdat ik altijd super agressief speel, daarom heb ik champs nodig met een gap-closer of een broken champ (lees pantheon) om te kunnen escapen als ik weer eens ballsdeep ga.

Edit: Volgens lolskill mijn beste champs van best naar slechts in ranked:
Wukong
Sejuani
Pantheon
Kha'zix
Jax
Morgana
Vi
Tristana
Shaco

Allemaal met een escape xD

[ Voor 9% gewijzigd door Secsytime op 17-11-2014 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:07
Secsytime schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:01:
[...]

Ben geen fan van Udyr, nouja.. wel fan.. alleen ben ik er niet zo goed mee.

Dit komt omdat ik altijd super agressief speel, daarom heb ik champs nodig met een gap-closer of een broken champ (lees pantheon) om te kunnen escapen als ik weer eens ballsdeep ga.

Edit: Volgens lolskill mijn beste champs van best naar slechts in ranked:
Wukong
Sejuani
Pantheon
Kha'zix
Jax
Morgana
Vi
Tristana
Shaco

Allemaal met een escape xD
Udyr heeft anders beste een aardige escape door zijn absurde movement speed, zou m niet te snel afschrijven.
Zeker wanneer die Triforce en Randuin heeft, knappe jongen die m dan nog kan bijhouden en anders stunned die je gewoon even.

Maar inderdaad is Udyr meer een utility champ voor splitpushen van side lanes, legt zich niet helemaal weg voor agressieve plays.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanFr12
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-08-2022
Een vraagje over Udyr:

Ik wil de komende tijd wat meer udyr spelen, tussen welke spells swappen jullie het meest om de jungle het snelst te clearen? En welke het meest om champions the ownen? Q en R voor de damage? en dan de hele tijd swappen voor de damage neem ik aan ?

Groetjes Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

StefanFr12 schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:36:
Een vraagje over Udyr:

Ik wil de komende tijd wat meer udyr spelen, tussen welke spells swappen jullie het meest om de jungle het snelst te clearen? En welke het meest om champions the ownen? Q en R voor de damage? en dan de hele tijd swappen voor de damage neem ik aan ?

Groetjes Stefan
Ik speel udyr altijd met Q max, omdat ik veel counter jungle/gank. En dan gebruik ik deze prio Q > E > W > R

Als je farm udyr speelt, voor super snelle stacks en counter jungle max je R > Q > E > W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Met Jungle Udyr start ik meestal R, en dan op level 2 Q, level 3 W, en op lvl 4 pas E. Vroeg ganken werkt slechts zelden, ik start meestal blue en pak dan Wight meteen mee. Betekent dat ik wel op lvl 4 met bearstance bot kan counterganken als de andere jungler daar op lvl 3 een kijkje komt nemen, en door Udyrs ketsharde clear moet je bijna elke jungler kunnen outfarmen. Ghost pakken ipv flash, je wil 10 seconden op een fucker af kunnen blijven rennen boven een enkele stun wat makkelijker afkrijgen imo ;)

Als ik van plan ben om in de enemy jungle te gaan wonen wissel ik Q en R en max ik Q als eerste. Zijn maar heel weinig junglers die hun buffs niet aan tigerdyr hoeven af te geven. Dan ga ik flare into triforce als ik niet achter lig, als ik bij het kopen van mijn triforce de midlaner outlvl ga ik daarna voor Zephyr, anders Randuins of Visage (afhankelijk van teamcomp).
Als je eenmaal triforce en zephyr hebt ben je een fantastische splitpusher; je haalt turrets neer like nobody's business, ook als je geen minions hebt, en je kan zo goed als overal voor wegrennen.

Tegenwoordig max ik vaak W voor E, zéker als ik counterjungle. Als je dan komt ganken en je drukt eerst op W? Dan absorbeer je de eerste 200+ dmg die ze op je af gooien, en dat is meer dan je denkt. Zeker als je eenmaal wat resistances hebt. En je sustaint een stuk sneller in je jungle na een gank/skirmish waarbij je flink bent toegetakeld.

Hoewel dat geen punt is als je Madstone speelt, maar dat moet je alleen doen als je lanes er goed voor staan. Niemand houdt van een Udyr die madstone koopt als alle drie z'n lanes hard verliezen.

Toplane Udyr is weer een heel ander beestje, en daar baseer je phoenix vs tiger weer op hele andere factoren.

[ Voor 13% gewijzigd door McGryphon op 17-11-2014 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanFr12
Thanks voor jullie reactie's, ik ga vanavond weer wat udyr spelen en kijken of ik hem nog een beetje normaal kan spelen ;)

Groetjess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

McGryphon schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:45:
Met Jungle Udyr start ik meestal R, en dan op level 2 Q, level 3 W, en op lvl 4 pas E. Vroeg ganken werkt slechts zelden, ik start meestal blue en pak dan Wight meteen mee. Betekent dat ik wel op lvl 4 met bearstance bot kan counterganken als de andere jungler daar op lvl 3 een kijkje komt nemen, en door Udyrs ketsharde clear moet je bijna elke jungler kunnen outfarmen. Ghost pakken ipv flash, je wil 10 seconden op een fucker af kunnen blijven rennen boven een enkele stun wat makkelijker afkrijgen imo ;)

Als ik van plan ben om in de enemy jungle te gaan wonen wissel ik Q en R en max ik Q als eerste. Zijn maar heel weinig junglers die hun buffs niet aan tigerdyr hoeven af te geven. Dan ga ik flare into triforce als ik niet achter lig, als ik bij het kopen van mijn triforce de midlaner outlvl ga ik daarna voor Zephyr, anders Randuins of Visage (afhankelijk van teamcomp).
Als je eenmaal triforce en zephyr hebt ben je een fantastische splitpusher; je haalt turrets neer like nobody's business, ook als je geen minions hebt, en je kan zo goed als overal voor wegrennen.

Tegenwoordig max ik vaak W voor E, zéker als ik counterjungle. Als je dan komt ganken en je drukt eerst op W? Dan absorbeer je de eerste 200+ dmg die ze op je af gooien, en dat is meer dan je denkt. Zeker als je eenmaal wat resistances hebt. En je sustaint een stuk sneller in je jungle na een gank/skirmish waarbij je flink bent toegetakeld.

Hoewel dat geen punt is als je Madstone speelt, maar dat moet je alleen doen als je lanes er goed voor staan. Niemand houdt van een Udyr die madstone koopt als alle drie z'n lanes hard verliezen.

Toplane Udyr is weer een heel ander beestje, en daar baseer je phoenix vs tiger weer op hele andere factoren.
Ganz geil, heb meteen zin om Udyr te spelen. En de hele game lang gewoon alleen te counter junglen, fuck lanes :P. Of dan na 15 minuten uit de jungle komen en elke lane te r*pen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Secsytime schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:53:
Of dan na 15 minuten uit de jungle komen en zien dat elke lane 0/10 achter staat.
ftfy :+

In een full premade werkt het, maar soms heb je van die teams.... Die overleven echt he-le-maal niets zoder je hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

TheBrut3 schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:55:
[...]

ftfy :+

In een full premade werkt het, maar soms heb je van die teams.... Die overleven echt he-le-maal niets zoder je hulp.
Zo hard counter junglen dat de enemy jungler ragequit, GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Als je lvl 12 bent als de midlaners lvl 10 raken en er huilt ergens een lvl 6 Amumu door de bosjes heb je je ding gedaan :+

Oh, en toplane Udyr is gewoon vooral niet je lane verlaten en zo schijtvervelend zijn dat er continu 2 of 3 man naar top moeten om te zorgen dat je niet de inhib neerbeest :+ Pushen, warden, en wegrennen. Verneuk zo veel mogelijk van hun tijd en zeg je team elders hun advantage te gebruiken ipv jou te komen helpen :P
1v1 wil je all=-in, 1v2 of meer wil je ze meestal gewoon de hele map rond laten rennen.

[ Voor 62% gewijzigd door McGryphon op 17-11-2014 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

McGryphon schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:07:
Als je lvl 12 bent als de midlaners lvl 10 raken en er huilt ergens een lvl 6 Amumu door de bosjes heb je je ding gedaan :+
En even de enemy provoceren, zodat ze gaan ragen = free win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Yup, dropping the disrespect. Ik zou Trick2g normaal niet aanbevelen om zijn educatieve waarde, maar met name zijn toplane Udyr is bijzonder effectief. Als je ze enorm veel tijd kan laten verdoen met het chasen van Udyr kan je team verderop de 4v3 of 4v2 stompen.

Alleen wel opletten voor Olaf. Die kan zowaar de all-ins winnen, en als je zijn exes niet juket is ie ook een van de weinige champs die je in kan halen.

[ Voor 47% gewijzigd door McGryphon op 17-11-2014 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

McGryphon schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:10:
Yup, dropping the disrespect. Ik zou Trick2g normaal niet aanbevelen om zijn educatieve waarde, maar met name zijn toplane Udyr is bijzonder effectief.
omg, did you just unleash THE CANE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

THE CANE IS REAL PPL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-09 14:25

steel123

Cryman9

Ik gank nog redelijk veel als madstone Udyr. Udyr is gewoon erg sterk in early duels. Vaak krijg ik ook wel kills op de enemy jungler in zijn jungle.

Ik snap echt niet dat een Udyr tot 15 minuten afk zou farmen. Geen enkele Udyr heb ik dat ooit zien doen. Ze pakken allemaal wat ganks danwel counterganks mee. En uiteraard vooral dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

steel123 schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:48:
Ik gank nog redelijk veel als madstone Udyr. Udyr is gewoon erg sterk in early duels. Vaak krijg ik ook wel kills op de enemy jungler in zijn jungle.

Ik snap echt niet dat een Udyr tot 15 minuten afk zou farmen. Geen enkele Udyr heb ik dat ooit zien doen. Ze pakken allemaal wat ganks danwel counterganks mee. En uiteraard vooral dragon.
Dan heb je nog nooit trick2g gezien )):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-09 14:25

steel123

Cryman9

Secsytime schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:44:
[...]
Dan heb je nog nooit trick2g gezien )):
Trick2g gankt echt meer dan dat de menigte het doet lijken. MAAR dan moet er wel echt een goede gank opportunity zijn. Dus een lane tot je eigen turret terug gedrongen en hij farmt er toevallig in de buurt. Hij gaat geen gepushte lanes ganken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

steel123 schreef op maandag 17 november 2014 @ 20:48:
[...]

Trick2g gankt echt meer dan dat de menigte het doet lijken. MAAR dan moet er wel echt een goede gank opportunity zijn. Dus een lane tot je eigen turret terug gedrongen en hij farmt er toevallig in de buurt. Hij gaat geen gepushte lanes ganken.
Dat dus.

Als ik madstone Udyr ga beginnen lanes direct te huilen dat ik wel moet ganken en dat toch al te weinig doe.
Bitch please, als je niet continu onder hun turret staat kom ik vanzelf een keer langs.
"BUT I NEED THEM TO FARM UNDER TURRET SO I WIN" Have fun dying to their jungler then, idiots.

Als ik madstone bouw hoef je niet te verwachten dat ik direct naar de andere kant van de map ren zodra je om een gank vraagt, maar ook dan zal ik het zeker in mijn achterhoofd houden terwijl ik me een weg jouw richting in farm. En zorg dan gewoon dat je niet overextended bent en liefst wat wards hebt, dan kom ik wel even (counter)ganken, maar _zeker_ met Udyr moet er wel een mogelijkheid toe zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door McGryphon op 17-11-2014 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
God 1 potje Poppy jungle gespeeld, maar wat is het toch een leuk poppetje als je elke blue buff kunt pakken.

http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1828999406/24621972

Overigens een game met 4 Boze Broeders <3

[ Voor 10% gewijzigd door Damien op 17-11-2014 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Confirmed op PBE door Trick, ook met de nieuwe laserturrets kan Udyr zonder minions een turret + inhib backdooren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damienx2 schreef op maandag 17 november 2014 @ 21:10:
God 1 potje Poppy jungle gespeeld, maar wat is het toch een leuk poppetje als je elke blue buff kunt pakken.

http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1828999406/24621972

Overigens een game met 4 Boze Broeders <3
Ahaha die Leona ook, met z'n 3en wegrennen, draait zich om wanneer ze zich realiseert dat het 3v3 is, "komt dan jongens, we pakken ze" -> Lee en Graves lopen fijn door. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:02:
[...]

Ahaha die Leona ook, met z'n 3en wegrennen, draait zich om wanneer ze zich realiseert dat het 3v3 is, "komt dan jongens, we pakken ze" -> Lee en Graves lopen fijn door. :+
Wel sneu dat deed ze zelfs een paar keer, maar haar team gaf er geen fuck om :(. En dan die laatste teamfight Poppy ult op Leona, jongens burn all your ults on Poppy! Oh :(. En toen kwam de clean-up crew :D.

Het is jammer van haar mana-issues maar anders zou Poppy toch zeker in mijn champion-pool komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:42

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik wist niet dat je nog kon decayen tot het nieuwe seizoen begint. dus gisteren was precies 1 maand ;p dus had al maand niet gespeeld en dacht ook toen ik top moest: The cane is real! .. ik heb nog nooit zo hard verloren. Ik zat tegen swain maar werd zoo hard kapot gemaakt tijdens me farm dat ik gewoon NIET kon farmen :P komt hun jungle (jarvan) ook nog is 4 keer tower diven in laning fase waardoor ik gewoon onder de toren kapot werd gemaakt, is swain bijna dood komt er van mij net een minion wave aan waarbij die zichzelf red met ze ult.

Ik voelde me in een silver game zitten. ik was me platinum niet waardig haha

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damienx2 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:04:
[...]

Wel sneu dat deed ze zelfs een paar keer, maar haar team gaf er geen fuck om :(. En dan die laatste teamfight Poppy ult op Leona, jongens burn all your ults on Poppy! Oh :(. En toen kwam de clean-up crew :D.

Het is jammer van haar mana-issues maar anders zou Poppy toch zeker in mijn champion-pool komen.
Poppy is zeker geen slechte champ wat kit betreft. Mana is inderdaad een erg groot probleem tot very lategame. Heb Poppy nog een aantal keer gepakt toen GP razen populair was lang geleden. Poppy's passive leende zich in de top lane erg goed tegen de burst van de insta-pick Lee Sin en Q van GP. Vooral Lee's "Ik Q je en spring voor je om ult te doen lel" maakte voor een prima escape via dash en ult kickback :+

Zal overigens de topic start eens een schop geven. Layout be fucked.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2014 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:25:
[...]

Poppy is zeker geen slechte champ wat kit betreft. Mana is inderdaad een erg groot probleem tot very lategame. Heb Poppy nog een aantal keer gepakt toen GP razen populair was lang geleden. Poppy's passive leende zich in de top lane erg goed tegen de burst van de insta-pick Lee Sin en Q van GP. Vooral Lee's "Ik Q je en spring voor je om ult te doen lel" maakte voor een prima escape via dash en ult kickback :+

Zal overigens de topic start eens een schop geven. Layout be fucked.
Ik vind haar kit ook sowieso vrij leuk om mee te spelen. En zoals ik gisteren ook al op TS zei, het zou voor mij best een aardige jungle pick zijn als ik maar een midlaner heb die geen mana behoeft. Te denken aan een Zed, Akali, Katarina. Ik zeg niet dat jungle Poppy OP is, maar het is wel fun. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damienx2 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:28:
[...]

Ik vind haar kit ook sowieso vrij leuk om mee te spelen. En zoals ik gisteren ook al op TS zei, het zou voor mij best een aardige jungle pick zijn als ik maar een midlaner heb die geen mana behoeft. Te denken aan een Zed, Akali, Katarina. Ik zeg niet dat jungle Poppy OP is, maar het is wel fun. :)
Ik ga sowieso weer Kat en Akali oppakken, dus aan mij heb je wel een goeie dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:30:
[...]

Ik ga sowieso weer Kat en Akali oppakken, dus aan mij heb je wel een goeie dan :+
NiceU! :P

Overigens goed idee van die topicstart. Ik heb de hoop op een gegeven moment maar opgegeven :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Afgelopen weekend wat teambuilder gedaan om de nieuwe map eens te bekijken.
Een ding valt me op; enorme FPS drops in de jungle :? meer mensen die hier last van hebben ?

De overall impressie is goed, de kleuren zijn wel wat flets maar hierdoor komen de champions wel beter tot hun recht.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Laatst online: 04-04-2022
Wootlock schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:13:
Afgelopen weekend wat teambuilder gedaan om de nieuwe map eens te bekijken.
Een ding valt me op; enorme FPS drops in de jungle :? meer mensen die hier last van hebben ?

De overall impressie is goed, de kleuren zijn wel wat flets maar hierdoor komen de champions wel beter tot hun recht.
Ik had ook last van FPS drops maar dan vooral als ik op mijn 2de monitor twitch.tv had openstaan. Ik heb de optie wachten op v-sync ofzoiets afgezet en had ineens stabiele 120fps. (komende van drops tot 20 fps)
Misschien helpt dit ook voor jou.

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik snap er ook niks van, soms hele korte FPS drops op gekke momenten. Ik heb vsync aan op 60fps en dan dropt hij naar 40 ofzo (heb het pas 2x gehad). Als ik vsync uit zet zit ik tussen de 240 en 280fps, ook wat overkill en ik weet niet of de fps dan ook dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Geen last gehad op de nieuwe map, ik heb zelfs meer FPS dan voorheen. Enige wat er nog wel eens voorkomt is een random lagspike. Maar die is dan gelijk voor beide teams aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:28:
[...]
Ik vind haar kit ook sowieso vrij leuk om mee te spelen. Ik zeg niet dat jungle Poppy OP is, maar het is wel fun. :)
In theorie zou Poppy met patch 4.20 alweer wat beter worden in de jungle.

Althans, denk niet dat die 3 mana per seconde van je Hunter Machete echt gaat helpen voor de mana issues, maar die dot gaat wel helpen voor champs die normaal flink wat as moeten bouwen om clear speed omhoog te krijgen.

Tanky junglers en jungler met lage attack speed zullen wat beter uit de verf komen in de nieuwe jungle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:55:
[...]

In theorie zou Poppy met patch 4.20 alweer wat beter worden in de jungle.

Althans, denk niet dat die 3 mana per seconde van je Hunter Machete echt gaat helpen voor de mana issues, maar die dot gaat wel helpen voor champs die normaal flink wat as moeten bouwen om clear speed omhoog te krijgen.

Tanky junglers en jungler met lage attack speed zullen wat beter uit de verf komen in de nieuwe jungle.
3 mana/sec of 3 mana/5sec? Die eerste zou ziek veel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Gister hoorde ik in de stream van NightBlue andere in-game voice dan normal... Het was een mannen stem ipv die vrouw.... is dit veranderd, did i miss something?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Laatst online: 29-08 21:18

Ryada

She/Her

xamirz schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:19:
Gister hoorde ik in de stream van NightBlue andere in-game voice dan normal... Het was een mannen stem ipv die vrouw.... is dit veranderd, did i miss something?
Denk gwn een audio mod.
Bij mij is het gewoon een vrouw.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
wambamNL schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:21:
[...]

Denk gwn een audio mod.
Bij mij is het gewoon een vrouw.
hmmzz.. funny.. wist niet dat dit kon... Anklespankin gebruikt die ook..
Hieronder kan je het horen..

https://www.youtube.com/w...page&v=bzLQzIHmUf0#t=1183

Found it... lijkt me best grappig.. even proberen vanavond
Voor de liefhebbers
https://www.youtube.com/watch?v=3IRTi6dbvxs

[ Voor 15% gewijzigd door xamirz op 18-11-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:55:
[...]
Mooi, Rammus kon wel een buff gebruiken :')

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:26:
[...]

Mooi, Rammus kon wel een buff gebruiken :')
Eindelijk weer een reden om Amumu te bannen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Als ik Trick op de PBE bezig zie is de Devourer enchantment gewoon een feral flare, maar dan nog meer broken OP dan Flare toen die werd geïntroduceerd :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
McGryphon schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:41:
Als ik Trick op de PBE bezig zie is de Devourer enchantment gewoon een feral flare, maar dan nog meer broken OP dan Flare toen die werd geïntroduceerd :')
Maar dat is toch ook niet gek :/ het is op de PBE, oftewel kans is gewoon aanwezig dat het nooit met zijn huidige waardes live zal bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Snap ik, wordt waarschijnlijk ook generfd, maar kijk eens even naar die stats en vergelijk het met die van Flare. Ik snap niet hoe Rito heeft kunnen denken dat dit anywhere near balanced is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Vandaag weer eens een game gespeeld met Vayne (wat een verassing).
Early waren wij bot lane makkelijk aan het winnen, mid game door foute beslissingen van mij ben ik een aantal keer dood gegaan en kreeg de enemy weer de gold lead terug, en late game was het van mij onstant "guys keep them off for 20 sec and when i respawn we win", "we can win this guys just turtle this". mijn team was surrender votes aan het callen maar deze game was makkelijk te winnen want de enemy was te greedy merkte ik. dus ik respawn homeguards + ult en krijg er 2 dood en 1 low door mn flash te gebruiken en sinds dat zijn we steeds meer terug gekomen en na 45 minuten de victory op het scherm kunnen toveren.
Hier is de game in kwestie: (tips zijn altijd gewaardeerd en dit keer heb ik een match geupload waarin ik niet compleet fed ben en het een rape game is)
https://www.youtube.com/w...GrtfQHzk&feature=youtu.be
Edit: kom er net achter dat de muziek te hard stond :s excuses daarvoor.

[ Voor 3% gewijzigd door Ryada op 18-11-2014 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Bewijst maar weer he, dat je nooit moet opgeven :+ :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:01:
3 mana/sec of 3 mana/5sec? Die eerste zou ziek veel helpen.
Is 3 mana per seconde, dus op zich niet slecht nee.
Damienx2 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:49:
Maar dat is toch ook niet gek :/ het is op de PBE, oftewel kans is gewoon aanwezig dat het nooit met zijn huidige waardes live zal bereiken.
Dat is wel te hopen, want als je de stats van die Devourer enchantment ziet, dan lijkt het wel een super Feral Flare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanFr12
[quote]Koekiemonsterr schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:24:
[...]

3 mana per seconde lijkt me heel sterk.... denk dat het 3 mana/5sec is.... heb je proof dat het 3/sec is??

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

StefanFr12 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:44:
[...]

3 mana per seconde lijkt me heel sterk.... denk dat het 3 mana/5sec is.... heb je proof dat het 3/sec is??

grtz
Dat zou 15/5 sec zijn. Die pak ik nog eerder dan chalice! Ook buiten jungle :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
IdieEasy schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:47:
[...]

Ook als ie alleen koopbaar is wanneer je smite hebt?

Trouwens een nieuw woord; koopbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Ero-Sensei schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:53:
[...]

Ook als ie alleen koopbaar is wanneer je smite hebt?

Trouwens een nieuw woord; koopbaar.
Bwhahaha, Yupz, zelfs dan. Smite zou ook bruikbaar worden op champions :+ Vervanger voor ignite dan.

Maar het zal gewoon 3mana/5sec zijn hoor. Anders zou het veel te sterk zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:21:
Bewijst maar weer he, dat je nooit moet opgeven :+ :')
Dit was meer het feit dat de enemys totaal geen focus hadden en met low healt tegen een vayne die respawned op de nexus turrets waren gefocused.
Ja dan kan ik het nog winnen, als ze slim waren hadden we deze game gewoon verloren en waren die surrender votes totaal terecht. maar het enige waar ik voor op moest passen was een shaco die ongeveer meteen een nami op zn neus had, dusja dan kan het nog gewonnen worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
IdieEasy schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:56:
Bwhahaha, Yupz, zelfs dan. Smite zou ook bruikbaar worden op champions :+ Vervanger voor ignite dan.
Maar het zal gewoon 3mana/5sec zijn hoor. Anders zou het veel te sterk zijn :D
Ik ben benieuwd of er daadwerkelijk mensen zijn die champs in lane gaan gebruiken icm Smite, door de nieuwe aanpassingen. Eigenlijk zouden ze dit al kunnen voorkomen door alle Smite upgrades te laten scalen op monster kills (met een max), zoals de Spectral (toch?) nu al doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

TheBrut3 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:23:
[...]

Ik ben benieuwd of er daadwerkelijk mensen zijn die champs in lane gaan gebruiken icm Smite, door de nieuwe aanpassingen. Eigenlijk zouden ze dit al kunnen voorkomen door alle Smite upgrades te laten scalen op monster kills (met een max), zoals de Spectral (toch?) nu al doet.
Ja, vraag ik me ook af. Denk dat het puur is om smite late-game ook nog relevance te geven. Of om een afweging te laten maken tussen gebruiken voor monsters of voor ganks.

Ik verwacht er geen wonderen van, maar ben wel benieuwd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Ik geloof dat ze smite zo gemaakt hebben met een kleine slow om zo junglers zonder gapcloser makkelijker te laten ganken o.i.d

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Het is wel degelijk per seconde, lees je op meedere sites, zoals hier:

"Passive – Jungler: Deal 30 magic damage on hit to monsters over 2 seconds and gain 7 Health and 3 Mana per second while in combat with monsters"
IdieEasy schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:47:
[...]
Let wel, het is geen passive die almaar aanwezig is, je moet in combat zijn met jungle monsters; alleen dan loopt die mana passive. Kan dus wel een uitkomst zijn voor mana heavy junglers.

[ Voor 11% gewijzigd door Koekiemonsterr op 18-11-2014 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-08 11:59
TheBrut3 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:31:
Ik snap er ook niks van, soms hele korte FPS drops op gekke momenten. Ik heb vsync aan op 60fps en dan dropt hij naar 40 ofzo (heb het pas 2x gehad). Als ik vsync uit zet zit ik tussen de 240 en 280fps, ook wat overkill en ik weet niet of de fps dan ook dropt.
ik heb geen fps problemen maar ik zie vaak de particles van turrets en caster minions niet, of ze schieten flash icons....

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Siefat schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:58:
[...]

ik heb geen fps problemen maar ik zie vaak de particles van turrets en caster minions niet, of ze schieten flash icons....
Dit heb ik ook redelijk vaak.

En als ik een spel net start dan bugged er altijd wel wat. Of de inventory wordt onzichtbaar, of mijn flikkeren tot iritant aan toe..... Maar als ik 2-3 keer alt tab en terug in het spel ga is het weg.

De visual bugs met mensen die flash icons zijn heb ik wel eens een compleet spel gehad :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

[...]

grtz
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/VPBE

UNIQUE PASSIVE - JUNGLER: Basic attacks against monsters deal 30 bonus magic damage over 2 seconds. While in combat with monsters, you will restore 7 health and 3 mana every second.

Bedenk daarbij dat jungle monsters sterker worden, 100s respawn tijd hebben ipv 50s en dan machette duurder is waardoor je maar 2 health pots kunt kopen als start.

[ Voor 28% gewijzigd door Fanatic_FS op 18-11-2014 15:34 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

wambamNL schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:07:
Vandaag weer eens een game gespeeld met Vayne (wat een verassing).
Early waren wij bot lane makkelijk aan het winnen, mid game door foute beslissingen van mij ben ik een aantal keer dood gegaan en kreeg de enemy weer de gold lead terug, en late game was het van mij onstant "guys keep them off for 20 sec and when i respawn we win", "we can win this guys just turtle this". mijn team was surrender votes aan het callen maar deze game was makkelijk te winnen want de enemy was te greedy merkte ik. dus ik respawn homeguards + ult en krijg er 2 dood en 1 low door mn flash te gebruiken en sinds dat zijn we steeds meer terug gekomen en na 45 minuten de victory op het scherm kunnen toveren.
Hier is de game in kwestie: (tips zijn altijd gewaardeerd en dit keer heb ik een match geupload waarin ik niet compleet fed ben en het een rape game is)
https://www.youtube.com/w...GrtfQHzk&feature=youtu.be
Edit: kom er net achter dat de muziek te hard stond :s excuses daarvoor.
Waarom BT en geen IE? je hebt al lifesteal van je bork.
Waarom GA en geen QSS tegen Zed, Leona en Mordekaiser?

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Laatst online: 22-08 19:33
Wat houdt Wait for vertical sync in? Onder het kopje Video??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Fanatic_FS schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:50:
[...]

AWhhh yess zed ult weg gehaald met m'n QSS, nu word ik 5 seconde gestunned door leona :(
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:52:
vsync staat voor vertical synchronization en is in drivers van videokaarten en soms ook in spellen een optie om de verversingsfrequentie van de videokaart gelijk te houden aan die van de monitor. Dus als je monitor ingesteld staat op 75Hz (75 nieuwe beelden per seconden) stuurt de videokaart nooit meer dan dat aantal beelden per seconden (frames) naar de monitor. Zet je deze optie uit, dan heeft dat twee gevolgen:
1) de videokaart wordt niet meer potentieel "teruggehouden" door de monitor (goed).
2) er ontstaat mogelijk een fenomeen dat "tearing" (scheuren) heet wanneer de monitor een nieuw beeld krijgt aangeleverd voordat het vorige voltooid is. (niet zo goed). Het kan geen kwaad maar mooi is 't niet.

Vsync moet vooral bij benchmarks uitgezet worden, omdat het een kunstmatige beperking van de topprestaties van de videokaart kan betekenen. Bij spellen kun je het normaal gesproken beter aan zetten, aangezien ergonomische verversingsfrequenties hoog genoeg zijn voor vloeiend lopende (3D)-spellen.

Het is eigenlijk een hardwarematige framecap.

[ Voor 65% gewijzigd door garriej op 18-11-2014 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

garriej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:52:
[...]

AWhhh yess zed ult weg gehaald met m'n QSS, nu word ik 5 seconde gestunned door leona :(
En wat gaat een GA hieraan veranderen?

Als ik dan toch dood ga laat ik liever geen pet voor Mordekaiser achter

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Fanatic_FS schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:50:
[...]

Als hij net zoals ik is, dan raak je in paniek als zed op je springt, en vergeet je QSS te doen. Ik ben mega slecht met actives. Zhonya's lukt me nog net. BORK vergeet ik 95% van de tijd (ik speel dan ook geen adc).
En GA gaat gewoon altijd af xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Fanatic_FS schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:55:
[...]

En wat gaat een GA hieraan veranderen?

Als ik dan toch dood ga laat ik liever geen pet voor Mordekaiser achter
Ja want als je in je GA zit krijgt morde een pet? Volgens mij is dat pas als je echt dood gaat.

[ Voor 7% gewijzigd door garriej op 18-11-2014 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

garriej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:56:
[...]

Ja want als je in je GA zit krijgt morde een pet? :')
Waarom zou die niet wachten tot je uit je GA terugkomt?
Verder weet ik ook niet of die Morde ult niet gewoon de volle 10s op je blijft ook al ben je in GA stasis, hij blijft in ieder geval wel op je als je hourglass gebruikt.

[ Voor 26% gewijzigd door Fanatic_FS op 18-11-2014 15:59 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:52:
Dat je scherm locked staat op de Hz van je scherm. Dit voorkomt dat de onderste helft out of sync raakt, zoals hier te zien:

http://www.pcper.com/file...ws/2013-10-18/vsync04.jpg

Een 60Hz scherm kan bijvoorbeeld maar 60FPS weergeven, dus mensen die Vsync uitlaten en geilen op hun 100+ FPS zijn erg nutteloos bezig. Vsync is overigens alleen effectief als je computer daadwerkelijk 60FPS haalt in LoL, anders werkt het niet. Dus op een laptop met integrated graphics of een videokaart van 5 jaar geleden kun je het beter laten.

tl:dr; grafische kwaliteit gaat omhoog als je PC geen roestbak is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Fanatic_FS schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:57:
[...]

Waarom zou die niet achten tot je uit je GA terugkomt? :')
Waarom zou die niet wachten tot je je QSS gedaan heb om uit Zed/leona te komen?

Een GA zorgt ervoor dat je meerdere malen gestunned kan worden door leona en zed z'n ult kan gebruiken en je nog tot leven komt.

Daarnaast met een beetje positie zijn zed en leona de enige die bij je in de buurt mogen komen en als je dan een QSS heb ga je alsnog dood. met een GA kom je weer tot leven en kun je meer dmg doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
garriej schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:00:
[...]

Waarom zou die niet wachten tot je je QSS gedaan heb om uit Zed/leona te komen?

Een GA zorgt ervoor dat je meerdere malen gestunned kan worden door leona en zed z'n ult kan gebruiken en je nog tot leven komt.

Daarnaast met een beetje positie zijn zed en leona de enige die bij je in de buurt mogen komen en als je dan een QSS heb ga je alsnog dood. met een GA kom je weer tot leven en kun je meer dmg doen.
GA heeft als nadeel dat je op dezelfde plek blijft liggen. Tenzij jouw team dat gevecht nog enigzins kan dragen en wat vijanden killed, staan er 9/10 keer 3-4 boze vijanden op jouw lijk te dansen. De stats op GA zijn natuurlijk een stuk beter, maar ze hebben beide een eigen plek, dus er is geen nut om de een beter dan de ander te noemen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2014 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Bt was omdat ik tegen de dot van morde op kan healen met mn auto attacks en ik wat poke van zed kon nemen.

Botrk en qss vergeet ik meestal niet te gebruiken maar het geeft geen reduction meer op incoming debuffs alleen cleaned het je huidige. Wat dus eigenlijk useless is tegen dit team ja gebruik qss ben ik alsnog dood. Koop liever een ga zodat ik alle ults kan vangen mijn team vrij spel heeft en dan als ik weer leef de cleanup kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:11:
[...]

GA heeft als nadeel dat je op dezelfde plek blijft liggen. Tenzij jouw team dat gevecht nog enigzins kan dragen en wat vijanden killed, staan er 9/10 keer 3-4 boze vijanden op jouw lijk te dansen. De stats op GA zijn natuurlijk een stuk beter, maar ze hebben beide een eigen plek, dus er is geen nut om de een beter dan de ander te noemen.
Ja klopt, de 1 is ook niet beter als de andere. Maar ik denk in deze situatie dat de GA de juiste keuze was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:59:
[...]

Dat je scherm locked staat op de Hz van je scherm. Dit voorkomt dat de onderste helft out of sync raakt, zoals hier te zien:

http://www.pcper.com/file...ws/2013-10-18/vsync04.jpg

Een 60Hz scherm kan bijvoorbeeld maar 60FPS weergeven, dus mensen die Vsync uitlaten en geilen op hun 100+ FPS zijn erg nutteloos bezig. Vsync is overigens alleen effectief als je computer daadwerkelijk 60FPS haalt in LoL, anders werkt het niet. Dus op een laptop met integrated graphics of een videokaart van 5 jaar geleden kun je het beter laten.

tl:dr; grafische kwaliteit gaat omhoog als je PC geen roestbak is
V-Sync kan nog wel voor screen tearing zorgen, met uncapped heb ik daar nooit last van.

En koop AUB geen GA op een ADC. Dat is zo slecht.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Rordarok schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:59:
[...]

V-Sync kan nog wel voor screen tearing zorgen, met uncapped heb ik daar nooit last van.

En koop AUB geen GA op een ADC. Dat is zo slecht.
Waarom is een GA op ADC dan zo slecht?
Ik kan me nog herinneren dat dat heel veel gedaan werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Altijd sunfire cape bouwen, dat geeft meer damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:40
McGryphon schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:35:
Altijd sunfire cape bouwen, dat geeft meer damage.
Idd want als ad carry wil je sowieso middenin het enemy team staan voor maximale damage output.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Recrush schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:48:
[...]

Idd want als ad carry wil je sowieso middenin het enemy team staan voor maximale damage output.
^I can confirm! Het beste is dan er ook nog een Zhonya's erbij bouwen zodat je Sunfire cape meer magic damage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

En natuurlijk Wit's End! Niemand verwacht zo veel magic damage van een ADC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Iets serieuzer, defensive opties voor een ADC,

Banshee's Veil (costs 2750g) - vs voornamelijk Magic Damage;
Mercurial Scimitar (costs 3800g) - vs voornamelijk voor nasty ults Warwick, Zed;
Warmog's Armor (costs 2830g) - vs mixed damage sources;
Randuin's Omen (costs 3000g) - vs full AD;

En dan kun je situational altijd nog wel eens kiezen voor een GA, maar er zijn simpelweg betere opties.
Guardian Angel (costs 2750g)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Ik pak normaal toch eerder GA dan Warmogs; de resistances geven an sich al behoorlijke survivability tegen mixed damage, en de passive kan een teamfight volledig turnen. Al ben ik het met je andere suggesties zeker eens, het feit dat GA damage vermindert en Warmogs alleen meer health geeft werkt GA voor mijn gevoel beter met wat lifesteal. En tegen de tijd dat ik een volledig defensive item koop heb ik bijna zonder uitzondering al een BotrK of een BT in m'n inventory.

Maar ik heb dit niet nagerekend of uitgebreid getest, dus het kan goed zijn dat Warmogs inderdaad beter werkt. GA voelt voor mij gewoon bijna altijd als een betere keus op een carry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
McGryphon schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 19:11:
Ik pak normaal toch eerder GA dan Warmogs; de resistances geven an sich al behoorlijke survivability tegen mixed damage, en de passive kan een teamfight volledig turnen. Al ben ik het met je andere suggesties zeker eens, het feit dat GA damage vermindert en Warmogs alleen meer health geeft werkt GA voor mijn gevoel beter met wat lifesteal. En tegen de tijd dat ik een volledig defensive item koop heb ik bijna zonder uitzondering al een BotrK of een BT in m'n inventory.

Maar ik heb dit niet nagerekend of uitgebreid getest, dus het kan goed zijn dat Warmogs inderdaad beter werkt. GA voelt voor mij gewoon bijna altijd als een betere keus op een carry.
De resistances van een GA zijn niet noemenswaardig op een ADC. Enige reden om een GA aan te schaffen is als er een full dive team is met meerdere champs die jou 100-0 bursten en daarna nutteloos zijn. In elk ander geval (wat merendeel deze huidige meta is) dan kun je het beste de extra health nemen, aangezien het je beter doet sustainen dan een GA.

En ter onderbouwing even een Effective HP berekening voor Caitlyn (correct me if I'm wrong, dit was de formule die ik kon vinden):

Caitlyn:
1830 * (100+130)/100 = 4209 (physical) - GA
1830 * (100+70)/100 = 3111 (magical) - GA
2830 * (100+80)/100 = 5094 (physical) - Warmogs
2830 * (100+30)/100 = 3679 (magical) - Warmogs

Runes/masteries niet inbegrepen overigens.

[ Voor 15% gewijzigd door Damien op 18-11-2014 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Right, ik ga je gewoon gelijk geven en het eens proberen :P

Wel nog even nitpicken: uit je eigen berekening blijkt wel dat "niet noemenswaardig" bij GA de lading niet helemaal dekt, het helpt toch duidelijk wel ;)

Al vind ik GA ook een erg leuk item op splitpushDyr, al is het maar omdat ze nòg meer tijd aan je verneuken als ze je nog eens moeten neerhalen. En als ze dat dan niet doen lifesteal je in no time flat weer naar full :+
Maar dat is dan icm minimaal een randuins en een visage, en je shields schalen uiteraard ook leuk met resistances. Waarschijnlijk technisch gezien niet het beste item, maar mijn doel als splitpusher is meestal tijd verstieren en opnaaien van het enemy team, en daar helpt GA heel goed bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
McGryphon schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:02:
Right, ik ga je gewoon gelijk geven en het eens proberen :P

Wel nog even nitpicken: uit je eigen berekening blijkt wel dat "niet noemenswaardig" bij GA de lading niet helemaal dekt, het helpt toch duidelijk wel ;)

Al vind ik GA ook een erg leuk item op splitpushDyr, al is het maar omdat ze nòg meer tijd aan je verneuken als ze je nog eens moeten neerhalen. En als ze dat dan niet doen lifesteal je in no time flat weer naar full :+
Maar dat is dan icm minimaal een randuins en een visage, en je shields schalen uiteraard ook leuk met resistances. Waarschijnlijk technisch gezien niet het beste item, maar mijn doel als splitpusher is meestal tijd verstieren en opnaaien van het enemy team, en daar helpt GA heel goed bij.
Je hoeft het niet met mij eens te zijn. Dat maakt lol nou juist eem veelzijdige game. Ik gaf alleen aan dat er voor de verschillende situaties betere opties zijn. Zo kan ik voor GA op Udyr ook wel een 4tal betere opties noemen per situatie. Maar als jij een GA fijn vindt, bij all means gewoon kopen.

Er zijn ook adc's die een Frozen Mallet liever hebben als defensive item. Again by all means be my guest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:22:
[...]

Je hoeft het niet met mij eens te zijn. Dat maakt lol nou juist eem veelzijdige game. Ik gaf alleen aan dat er voor de verschillende situaties betere opties zijn. Zo kan ik voor GA op Udyr ook wel een 4tal betere opties noemen per situatie. Maar als jij een GA fijn vindt, bij all means gewoon kopen.

Er zijn ook adc's die een Frozen Mallet liever hebben als defensive item. Again by all means be my guest.
Ik heb het 1 keer gedaan maar ik doe het echt NOOIT meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:31:
[...]

Ik heb het 1 keer gedaan maar ik doe het echt NOOIT meer.
Nogmaals ik vind het geen slecht item als de gedachte erachter maar goed in elkaar steekt. GA kopen op een ADC vanwege de resistances vind ik persoonlijk geen goed idee erachter zoals ook hierboven al aangegeven. Mede omdat je de healthpool mist op een ADC.

[ Voor 6% gewijzigd door Damien op 18-11-2014 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:57:
[...]

Nogmaals ik vind het geen slecht item als de gedachte erachter maar goed in elkaar steekt. GA kopen op een ADC vanwege de resistances vind ik persoonlijk geen goed idee erachter zoals ook hierboven al aangegeven. Mede omdat je de healthpool mist op een ADC.
Het is meer dat ik een frozen mallet gewoon totaal niet lekker vind spelen op een adc.
dus dat komt meer door mijn persoonlijke ervaring maar het is idd geen slecht item.

Pagina: 1 ... 103 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]