Ben nu pas terug aan het lezen. De reden waarom GA slecht is op ADCs is omdat GA meer een soort 'trigger-happy' engage terugkaatst (denk Thornmail) omdat het enemy team zich verzwakt op het moment dat ze resources gebruikt op een champion met GA. Daarom koop je GA vaak alleen op 'tanky' bruisers die top/jungle staan die vervelende damage als ze met rust worden gelaten (wat dus eigenlijk gebeurd met GA) of je focust hem down, gebruikt je resources terwijl de AP/ADC rustig staan te schieten en vervolgens respawned hij ook nog. Op het moment dat je GA als ADC bouwt ben je niet eens tankier, ga je nog steeds snel dood bij focus en heeft je team vervolgens geen damage meer om de fight snel te turnen, waardoor de respawn ook waardeloos is.
----
oke jongens ik ben weer terug met een nieuwe theorycraft helaas moet ik even meedelen dat ik gedemote was naar gold 1 omdat alle mensen die geboost waren bij mij in het team kwamen maar gelukkig speel ik nog steeds als een plat v dus ik ben geen gold noobje gelukkig
maar goed ik ben nog steeds beter dan het gemiddelde en laatst zei een diamond speler dat ik hem vet hard geowned had 1v1 heb helaas de game wel 1/13 verloren maar dat kwam omdat mn team niet snapte hoe je met een ap lee sin support moest spelen...ik probeerde het nog wel uit te leggen maarja sommige mensen die hebben gewoon niet de intelligentie om theorycraften enzo te begrijpen
om vervolgens in te haken op de uitstekende discussies wil ik even vertellen dat jullie al goed op weg zijn om goede spelers te worden (bijna net zo goed als ik hehe) maarja als jullie de echte elohell (=gold) willen ontsnappen dan gaat het niet helemaal per se om hoe je je champion speelt maar wat je er buiten om ook doet
kijk als ik support speel bijvoorbeeld dan zie je soms wel eens mensen wards kopen in gold enzo en dat is dus echt een waste of gold mensen snappen volgens mij niet dat als de enemy dood is je geen vision hoeft te hebben want dan staan ze gewoon lekker in de base te huilen om jouw ap blitzcrank
tankyness is ook overrated ik zeg altijd als je tanky moet bouwen dan ben je noob want als je goed bent krijg je geen damage. daarom wacht ik ook altijd in teamfights tot iedereen dood is en dan chase ik nog wel eens een beetje (ik ben udyr main) vaak heb ik al 5 stacks rond 25 minuten op mn feral flare dus de damage is vrij ziek al moet ik het zelf zeggen (doe dan af en toe ook ff zo'n truuk3f onrespecteren en je ziet gewoon de rage al) jammer genoeg altijd de rage van mn eigen team maarja dat snap ik ook wel, kijk plato werd in zn eigen tijd ook niet gerespecteerd dus ik verwacht mn lof nog wel maar he je moet wat over hebben voor het verbeteren van deze toxic community
daar wil ik nog even op inhaken trouwens ik heb een 1336 game chat restriction gekregen omdat ik in 93% van mn games gereport werd door jaloerse tegenstanders omdat ik elke keer ownde (ook echt super veel intentionally feeding maarja soms heb ik het gevoel dat ik de lane wat gelijker moet maken anders heeft de tegenstanders geen kans..tja dan is het soms pech als je dood gaat in een turret...wat kan ik er dan aan doen als de enemy snowballt...en dan krijg je meteen zon flamer in je team die vraagt waarom ik meer deaths heb dan cs nou meneertje die is dan meteen gereport...walgelijke community...dan vraag ik ook meteen ff waar hij zn ebay account vandaan heeft (ik heb gehoord dat ze die van een amerikaanse veilingplaats afhalen ofzo weet ook niet precies hoe dat heet...denk dat dat in de buurt ligt van die andere amerikaanse baai maar goed)
terug naar de basis met de nieuwe jungle changes ben ik tot de conclusie gekomen dat het vet sterk is om thresh jungle te spelen. ik speelde laatst met een silver top laner rumble ofzo naja die was niet zo goed maar complimenteerde me nog wel op mijn spel (heb hem wel gereport voor negative attitude want hij ging 2x dood in lane). als je je hooks raakt heb je super veel cc en als je damage bouwt heb je ook nog damage..die lantaarn pak ik eigenlijk nooit...je krijgt niet eens damage en dat shield is echt magertjes) maar goed thresh jungle dus.
ook ad annie is echt monsterlijk goed heb ik gemerkt (beestachtig...beerachtig goed) je autoattack range is echt super hoog en dan heb je ook nog een stun en aoe dus je bent een soort twitch maar dan heb je 2 sources van damage namelijk ad en ap en je kan ook nog je beer turrets laten tanken enzo (ideaal als ik splitpush...) alleen jammer dat mn team nooit begrijpt hoe split pushen werkt want ze ganken mij altijd en dan is mn team ook nog blijkbaar dood gegaan?? wtf
trouwens voor iedereen met vragen ik vind mezelf eigenlijk best wel goed en zoals je ziet heb ik veel kennis van het spelletje (ik geef les op de lol reddit, ik sta vaak +12 upvotes) dus als je een vraag hebt ofzo kan ik je altijd helpen (help alleen geen gold mensen die zijn echt reteslecht) dus je moet eigenlijk wel minimaal diamond zijn als je in aanmerking wilt komen oké groetjes
[
Voor 68% gewijzigd door
Rordarok op 20-11-2014 00:59
]