[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 104 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.429 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08 14:23

McGryphon

Veul vrouwkes!

Damienx2 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:22:
[...]

Je hoeft het niet met mij eens te zijn. Dat maakt lol nou juist eem veelzijdige game. Ik gaf alleen aan dat er voor de verschillende situaties betere opties zijn. Zo kan ik voor GA op Udyr ook wel een 4tal betere opties noemen per situatie. Maar als jij een GA fijn vindt, bij all means gewoon kopen.

Er zijn ook adc's die een Frozen Mallet liever hebben als defensive item. Again by all means be my guest.
Klopt, maar jouw onderbouwing lijkt gewoon te kloppen en in dat aspect moet ik je dus gelijk geven ;)

Net een slecht potje trouwens. Mundo vs. Trundle. Trundle vroeg een kill gegeven, daarna kill teruggepakt, ok.

Maar toen ging Trundle roamen, 6 missing-pings is blijkbaar "no ss", Trundle raakte fed en heeft zn team gecarried. Nou ging het wel door tot late-lategame en hadden we in principe een betere teamcomp daarvoor dan zij, maar onze Twitch vond teamfights maar suf en ging liever zonder wards splitpushen. Sja, GG.

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:34

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Iemand dit al gehad via de mail?

Hello Summoner,

Your account has been found to exhibit behavior that makes attempts to exploit the Refer-A-Friend(RAF) system through unfair means. Content has been removed from your account that is equal in value to the suspicious redeemed RAF rewards. Additional content may have been removed as compensation for active IP boost rewards (based on the average bonus IP earned per boost).

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-08 21:18

Ryada

She/Her

Fanatic_FS schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 23:41:
Iemand dit al gehad via de mail?

Hello Summoner,

Your account has been found to exhibit behavior that makes attempts to exploit the Refer-A-Friend(RAF) system through unfair means. Content has been removed from your account that is equal in value to the suspicious redeemed RAF rewards. Additional content may have been removed as compensation for active IP boost rewards (based on the average bonus IP earned per boost).
Yup bij mij zat er een link bij naar een site waar ik kon zeggen dat het niet zo was. Om de cintent niet te verliezen zegmaar. Leuke is ik heb helemaal nooit aan RAF gedaan heb niet 1 vriend via die manier geinvite. Dus in mijn geval was het een scam mail. Geen idee wat ze eigenlijk met je account willen doen als ze je gehacked hebben.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

wambamNL schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 23:57:
[...]

Yup bij mij zat er een link bij naar een site waar ik kon zeggen dat het niet zo was. Om de cintent niet te verliezen zegmaar. Leuke is ik heb helemaal nooit aan RAF gedaan heb niet 1 vriend via die manier geinvite. Dus in mijn geval was het een scam mail. Geen idee wat ze eigenlijk met je account willen doen als ze je gehacked hebben.
Waarschijnlijk willen ze geld van je hebben.

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Kan zijn dat ze het als troll accounts gebruiken wanneer ze zelf gebanned worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:27
Boosten en verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Lekker realistisch ook, aangezien je nu nog iets van 5 referals nodig hebt? Om beide skins te unlocken. Ja daar zal Riot vast wel een mail over versturen dat je dat niet onrechtmatig mag doen :').

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lekker Engels in dat bericht ook.
Hello Summoner,

Your account has been found to exhibit behavior that makes attempts "behavior makes attempts", juist ja. to exploit the Refer-A-Friend(RAF) system through unfair means. Content has been removed from your account that is equal in value to the suspicious redeemed RAF rewards.bro do you even grammar? Additional content may have been removed as compensation for active IP boost rewards (based on the average bonus IP earned per boost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 06:34

psyy138

blackbulls.nl

Damienx2 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:48:
Lekker realistisch ook, aangezien je nu nog iets van 5 referals nodig hebt? Om beide skins te unlocken. Ja daar zal Riot vast wel een mail over versturen dat je dat niet onrechtmatig mag doen :').
De skins maakt riot niet uit, het ging meer om de RP en IP die je ermee kon krijgen.
Dat was godnondeju kei veel!

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
psyy138 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:23:
[...]

De skins maakt riot niet uit, het ging meer om de RP en IP die je ermee kon krijgen.
Dat was godnondeju kei veel!
Kon krijgen. Daar zijn ze dan wel erg laat mee om NU nog een bericht over te sturen. Oftewel niet geloofwaardig dat dit van Riot zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Damienx2 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:38:
[...]

Kon krijgen. Daar zijn ze dan wel erg laat mee om NU nog een bericht over te sturen. Oftewel niet geloofwaardig dat dit van Riot zou komen.
Ze hebben gezegd dat ze het "RAF-systeem" wijzigen om dit (rp/ip rewards) in de toekomst te voorkomen.
Ze gingen er verder ook niks mee doen want ze kunnen het niet controleren, daarom vond ik het gisteren ook zo raar want een vriend van mij heeft deze mail ook gekregen en ik niet.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

O noes wat raar we krijgen scam mails voor 1 van de grootste games op het moment. Wat een verassing!

Kunnen we weer verder naar de orde van de dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb die RAF mail ook gehad van Riot, echter heb ik nog geen enkele skin kunnen ontdekken welke bij mij weg is gehaald. Van de champions zijn Quinn en volgens mij ook Viktor weggehaald, echter heb ik deze gewoon met IP gekocht.

Tevens heb ik ook de 4-win IP boost ontvangen terwijl ik rond 14 oktober een chat en ranked restriction op mijn kop heb gekregen. Ik snap niet helemaal waar Riot nu mee bezig is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:34

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

De link die in mijn mailtje stond is gewoon van een topic op het forum over het wijzigen van de RAF rewards etc.

afkomstig van leagueoflegends@email.riotgames.com wat volgens Riot officieel is.
De twitch en ww skin heb ik nog gewoon, ook mijn ip en rp waren niet weg.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Fanatic_FS schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:22:
De link die in mijn mailtje stond is gewoon van een topic op het forum over het wijzigen van de RAF rewards etc.

afkomstig van leagueoflegends@email.riotgames.com wat volgens Riot officieel is.
De twitch en ww skin heb ik nog gewoon, ook mijn ip en rp waren niet weg.
Ik lees overigens op Reddit dat het dus inderdaad een geldig mailtje is. Sommige mensen hebben zelfs een perma-ban gekregen (die is later wel omgezet naar een 14 dagen ban). Waarschijnlijk wordt er de komende dagen dan alsnog je verkregen IP/RP en skins weggehaald. (Skins zou ik flauw vinden want de huidige requirement is vrij haalbaar dus zouden ze die skins ook wel kunnen laten staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Damienx2 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:35:
[...]

Ik lees overigens op Reddit dat het dus inderdaad een geldig mailtje is. Sommige mensen hebben zelfs een perma-ban gekregen (die is later wel omgezet naar een 14 dagen ban). Waarschijnlijk wordt er de komende dagen dan alsnog je verkregen IP/RP en skins weggehaald. (Skins zou ik flauw vinden want de huidige requirement is vrij haalbaar dus zouden ze die skins ook wel kunnen laten staan).
main;
109 referrals
27,250 ip
17,975 rp als het goed is

smurf (lvl 18 of 19);
370 referrals
92,500 ip
42,975 rp als het goed is

volgens mij ben ik doomed :(

[ Voor 6% gewijzigd door psyy138 op 19-11-2014 10:47 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
psyy138 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:44:
[...]

main;
109 referrals
27,250 ip

smurf (lvl 18 of 19);
370 referrals
earned 92,500 ip

volgens mij ben ik doomed :(
Zonder mail? Misschien niet. Betwijfel dat ze iedereen pakken. Er moet immers een goede onderbouwing zijn dat je dat ook daadwerkelijk hebt gedaan. Ik keek net voor de grap even bij die van mij, maar ik krijg zelfs nu nog dagelijks mensen die schijnbaar mij opgeven als referral. Heb nooit ergens dat linkje gepost. Oh well wat meer IP kan er nog wel bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Damienx2 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:48:
[...]

Zonder mail? Misschien niet. Betwijfel dat ze iedereen pakken. Er moet immers een goede onderbouwing zijn dat je dat ook daadwerkelijk hebt gedaan. Ik keek net voor de grap even bij die van mij, maar ik krijg zelfs nu nog dagelijks mensen die schijnbaar mij opgeven als referral. Heb nooit ergens dat linkje gepost. Oh well wat meer IP kan er nog wel bij...
ik zie wel, kom er vanzelf achter :*) wel vraag ik me af wat ze dan "afpakken" van mij.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
psyy138 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:50:
[...]

ik zie wel, kom er vanzelf achter :*) wel vraag ik me af wat ze dan "afpakken" van mij.
Mja, daar zou ik minder blij van worden. Ik las bij enkele mensen op reddit dat er champions + skins afgepakt zijn (niet alleen Twitch en WW).

[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 19-11-2014 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Damienx2 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:51:
[...]

Mja, daar zou ik minder blij van worden. Ik las bij enkele mensen op reddit dat er champions + skins afgepakt zijn (niet alleen Twitch en WW).
Ik heb alle champs en 190+ skins... makkelijk te controleren qua champs maar moelijk met skins en waarvan 60-70% mystery gift is.
Maar ik heb de laatste tijd wel legaal RP gekocht, vraag het me toch af.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Ik heb maar 1 referral, dus denk dat ik wel veilig zit _O-

Maar even wat anders. Ik kan niet dealen met Yorick :(
Mijn "meta" toplaners zijn Udyr, Olaf, Mundo en Warwick. Geen van hun kan ik ook maar _iets_ mee klaarmaken tegen die gravende sufkut. Ik begin hem inmiddels een vervelendere champ te vinden dan Teemo...

Met toplane Ziggs heb ik wel eens een Yorick volledig lane uit geschopt, maar dat is lang niet altijd een handige pick. Vaker niet dan wel, zeg maar.

[ Voor 78% gewijzigd door McGryphon op 19-11-2014 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
McGryphon schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:13:
Ik heb maar 1 referral, dus denk dat ik wel veilig zit _O-

Maar even wat anders. Ik kan niet dealen met Yorick :(
Mijn "meta" toplaners zijn Udyr, Olaf, Mundo en Warwick. Geen van hun kan ik ook maar _iets_ mee klaarmaken tegen die gravende sufkut. Ik begin hem inmiddels een vervelendere champ te vinden dan Teemo...

Met toplane Ziggs heb ik wel eens een Yorick volledig lane uit geschopt, maar dat is lang niet altijd een handige pick. Vaker niet dan wel, zeg maar.
Ik heb met Rumble een aantal keren tegenover een Yorick gestaan en dat ging opzich vrij simpel. Dus misschien is dat een optie?

Mijn laatste ranked matchup vs Yorick als Rumble.

http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1825863649/24621972

[ Voor 9% gewijzigd door Damien op 19-11-2014 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Damienx2 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:19:
[...]

Ik heb met Rumble een aantal keren tegenover een Yorick gestaan en dat ging opzich vrij simpel. Dus misschien is dat een optie?
trundle, passive is heerlijk dan _/-\o_

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:54
Cho'Gath sustains is nóg beter dan die van Yorick en zodoende heeft hij een kans tegen hem. Als Yorick geen ganks krijgt kan hij Cho absoluut niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Twee champs die ik niet heb en waar ik toch al mee struggle met mijn championpool _O-
Ah well, moeite waard om eens naar te gaan kijken. Rumble wilde ik eerdaags toch eens gaan unlocken, al is het maar omdat ie tegen veel meta toplaners erg sterk uit de hoek kan komen. En ik wil eigenlijk alle yordles toch hebben :P

Behalve Shitmo. Fuck shitmo.

edit: Cho, helemaal niet aan gedacht _O-
Stond een tijdje terug met Nasus tegenover Cho. Can you spell "farmfest"? :+

[ Voor 14% gewijzigd door McGryphon op 19-11-2014 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Global taunt is nog steeds effectief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
McGryphon schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:47:
Twee champs die ik niet heb en waar ik toch al mee struggle met mijn championpool _O-
Ah well, moeite waard om eens naar te gaan kijken. Rumble wilde ik eerdaags toch eens gaan unlocken, al is het maar omdat ie tegen veel meta toplaners erg sterk uit de hoek kan komen. En ik wil eigenlijk alle yordles toch hebben :P

Behalve Shitmo. Fuck shitmo.

edit: Cho, helemaal niet aan gedacht _O-
Stond een tijdje terug met Nasus tegenover Cho. Can you spell "farmfest"? :+
Nou ja bekijk het zo, ik ben absoluut geen goede Rumble speler en ik heb met een Yorick nog geen moeite gehad tot dusver.

Dus dat moet jou ook wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Damienx2 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:51:
[...]

Nou ja bekijk het zo, ik ben absoluut geen goede Rumble speler en ik heb met een Yorick nog geen moeite gehad tot dusver.

Dus dat moet jou ook wel lukken.
Yorick is zeer leuk toplane, vooral early.
Vind yorick alleen tegenvallen late game, zo veel dmg doet hij nou ook weer niet.
Ook wacht ik nog steeds op een nieuwe skin van yorick, zo veel mogelijkheden zijn er :*)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 08-09 21:02

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:19:
Met Rumble vs Yorick heb ik ook goede ervaringen. Werkt prima, al ben ik ook geen Rumble topper.

Volgens mij hadden we het een aantal pagina's terug ook al over deze matchup.

Vanaf lvl 4 begint Rumble in principe sterker te worden en met je ult vanaf lvl 6 heb je zeker kill potentie. Die ghouls zijn niet zo'n punt, gewoon shielden en flame thrower aan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Ik heb met Jarvan goede ervaringen vs een Yorick hoewel Yorick als een counter wordt beschouwd. Early weet je ook echt niet wa je overkomt en vang je damage van alle kanten. Flask en pots starten en je shield gebruiken om zoveel mogelijk damage op te vangen. Het doet pijn maar je kan perfect in farm bijblijven en goed last hitten onder tower. Na de eerste recall koop je vooral meer pots en onderdelen voor een tiamat of dorans blade(s). Yoricks kopen meestal een tear en imo verliezen ze daarmee de lane. De kill pressure na 6 is er zeker en ganks werken super op Jarvan. Het gaat eerder gelijk op dan. Na tiamat/hydra heb je genoeg sustain dat zijn poke niet meer uitmaakt en forceer je een flash/kill/enorme brok health elke keer je ult beschikbaar is. Je bent ook 100x nuttiger in teamfights.

Klinkt dit herkenbaar of heb ik altijd geluk gehad met men tegenstanders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SemperEgo schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:08:
Ik heb met Jarvan goede ervaringen vs een Yorick hoewel Yorick als een counter wordt beschouwd. Early weet je ook echt niet wa je overkomt en vang je damage van alle kanten. Flask en pots starten en je shield gebruiken om zoveel mogelijk damage op te vangen. Het doet pijn maar je kan perfect in farm bijblijven en goed last hitten onder tower. Na de eerste recall koop je vooral meer pots en onderdelen voor een tiamat of dorans blade(s). Yoricks kopen meestal een tear en imo verliezen ze daarmee de lane. De kill pressure na 6 is er zeker en ganks werken super op Jarvan. Het gaat eerder gelijk op dan. Na tiamat/hydra heb je genoeg sustain dat zijn poke niet meer uitmaakt en forceer je een flash/kill/enorme brok health elke keer je ult beschikbaar is. Je bent ook 100x nuttiger in teamfights.

Ik zie niet echt hoe dit verschilt van veel andere top laners die ik niet echt als een antwoord zie tegen Yorick. Jarvan word net zo hard kapotgespamt met minions als een andere melee. Rumble is door zijn persistent AoE een goede tegenstanders, Trundle en Cho vanwege regen passive. Je kunt wel roepen dat je flink doorfarmt, maar dat is natuurlijk in zijn voordeel. Hij lasthit en pakt jou tegelijkertijd met die ghosts, dus het is altijd in zijn voordeel. Voor een combo moet jij flink wat mana aftikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Preseason komt er morgen aan.
Geen idee wat ik van de preseason moet denken eerlijk gezegd.
Ik snap waar ze heen willen maar toch ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

SemperEgo schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:08:

Als ik dit zo lees zou ik dus met Olaf ook een Hydra moeten rushen tegen Yorick ipv tankstats? Heb dat nog niet geprobeerd, maar heb die matchup ook pas twee keer hoeven spelen. Zou inderdaad wel eens kunnen schelen.
Wat ik die twee keer deed was ASAP een vampsceptre halen en verder tank gaan, maar dat werkte in ieder geval slecht.

[ Voor 4% gewijzigd door McGryphon op 19-11-2014 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:03

rSNNN

Titel ondertitel

wambamNL schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:44:
Preseason komt er morgen aan.
Geen idee wat ik van de preseason moet denken eerlijk gezegd.
Ik snap waar ze heen willen maar toch ook weer niet.
Pre-season is al bezig toch?

Weet iemand trouwens al of de nieuwe summoners rift al in Ranked is? Zit op werk dus ken niet checken :D

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
rSNNN schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:51:
[...]

Pre-season is al bezig toch?

Weet iemand trouwens al of de nieuwe summoners rift al in Ranked is? Zit op werk dus ken niet checken :D
Ja de map is actief in alle game-modes van SR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:54:
[...]

nee ik bedoel de preseason changes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:58:
[...]

nee ik bedoel de preseason changes ;)
:/ en ik antwoord op rSNNN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Was ook ongeveer mijn antwoord op rSNNN ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:03:
[...]

Was ook ongeveer mijn antwoord op rSNNN ;)
Het zal wel, daarom quote je mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:04:
[...]

Het zal wel, daarom quote je mij...
Ja want ik zit op mijn mobiel en ik vind je zo aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:43:
[...]

Ik zie niet echt hoe dit verschilt van veel andere top laners die ik niet echt als een antwoord zie tegen Yorick. Jarvan word net zo hard kapotgespamt met minions als een andere melee. Rumble is door zijn persistent AoE een goede tegenstanders, Trundle en Cho vanwege regen passive. Je kunt wel roepen dat je flink doorfarmt, maar dat is natuurlijk in zijn voordeel. Hij lasthit en pakt jou tegelijkertijd met die ghosts, dus het is altijd in zijn voordeel. Voor een combo moet jij flink wat mana aftikken.
Yup, en daar komt nog bij dat de J4 shield werd genoemd om iets tegen die Yorick ghouls te kunnen doen. Nou, de J4 shield in 1v1 situaties is waarschijnlijk het slechtste shield in de game, en zijn shield ga je toch niet lvlen. Moet dat meer zien als een slow dan echt als shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:03

rSNNN

Titel ondertitel

Damienx2 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:54:
[...]

Toppie, thanks

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Oh ik bedenk me net een heel groot voordeel van season 5.

Ik ga Shitmo kunnen smiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
McGryphon schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:31:
Oh ik bedenk me net een heel groot voordeel van season 5.

Ik ga Shitmo kunnen smiten.
Rustig Trick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Los van of het een goede pick is of niet...werkt Consume van Nunu op Yoricks poppetjes? volgens mij wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Het werkt in ieder geval op Heimer's turrets, heb daar wel eens flinbk om geraged zien worden :D
Nunu komt ganken, Heimer gooit z'n ult turret de lane in, Nunu vreet 'm gewoon op _O-

Eens testen misschien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:05
Is de SR VU echt al op ranked? Ik dacht gelezen te hebben dat naast teambuilder en co-op de VU nu ook beschikbaar was voor normals en customs, maar nog geen ranked. Of loop ik gewoon achter? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Volgens surrender@20 is sinds vandaag de VU ook op ranked iig, geloof dat dat hier ook al bevestigd was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanFr12
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-08-2022
Leip! Alleen heb ik echt een pauper laptop met een onboard video kaart :C hoop dat ik nog met 60fps kan lollen op de nieuwe map :$ Wou gelukkig zoieso volgende maand al een nieuwe laptop halen...

Scheelt de nieuwe map heel veel met de oude qua Fps? Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanFr12
Ik bedoel niet qua fps maar qua hoe zwaar het nu is voor je videokaart :$

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Met mijn HD5770 ben ik van ~90fps naar ~120fps gegaan, nog steeds drops in explosieve teamfights maar ook dat lijkt minder te zijn. Schijnt nog niet met alle hardware perfect te werken, maar hier werkt het iig beter dan de oude :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanFr12
Aight zelfs erop vooruit gegaan ! hoop dat dat voor mij ook zo is :P
Het lijkt mij ook aardig sterk dat de nieuwe map nu ook al op ranked is, maar zo te horen is het dus echt zo.

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
StefanFr12 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:36:
Aight zelfs erop vooruit gegaan ! hoop dat dat voor mij ook zo is :P
Het lijkt mij ook aardig sterk dat de nieuwe map nu ook al op ranked is, maar zo te horen is het dus echt zo.

grtz
Het is echt zo hoor!

grtz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

En preseason patch, hoe zit het daarmee, of kan ik nog even fulltime WoW blijven spelen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:52:
[...]

En preseason patch, hoe zit het daarmee, of kan ik nog even fulltime WoW blijven spelen? :+
Komt deze week uit!

grtz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Komt morgen uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Wat gaat de tijd toch snel. Laatste tijd nightblue zitten kijken die is op de PBE de preseason jungle aan het casten en uitvogelen, ik hoop dat ik daar genoeg aan heb om een semi-usefull jungler te zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanFr12
Aight nice! Ben echt heel benieuwd naar de changes in de jungle, of het nou echt zoveel veranderd of dat het wel meevalt :P

Verder gister wat udyr geprobeert te spelen met de tips van mede-tweakers, en amai wat een bazen champ, lategame zoveel damage en zooo tanky.. hele leuke champion alleen moet ik wel echt doorkrijgen hoe ik moet rennen, en wanneer het het makkelijkst is om te counter junglen.

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Het valt niet mee, smite veranderd met verschillende items, welke mobs je smite geven je een voordeel etc. etc.

Dan is alles in de jungle ook nog is sterker geworden en je cooldown op smite anders. Drake is anders en zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Verschillende jungle items etc. het is echt compleet omgegooid. Andere champs zullen goed of slecht worden. Invaden gaat veranderen door de smite changes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanFr12
garriej schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:02:
Het valt niet mee, smite veranderd met verschillende items, welke mobs je smite geven je een voordeel etc. etc.

Dan is alles in de jungle ook nog is sterker geworden en je cooldown op smite anders. Drake is anders en zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Verschillende jungle items etc. het is echt compleet omgegooid. Andere champs zullen goed of slecht worden. Invaden gaat veranderen door de smite changes.
Zo klinkt inderdaad pittig! heb je iets van een link of een voorbeeld waar ik deze changes al kan lezen?
Of een Youtube video met goede uitleg?

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

garriej schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:02:

http://www.newsoflegends....e-coming-to-league-29268/

Pre-season guide for dummies :+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van Varus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

zelfde niveau als ashe, vrij waardeloos momenteel.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

StefanFr12 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:06:
[...]

Zo klinkt inderdaad pittig! heb je iets van een link of een voorbeeld waar ik deze changes al kan lezen?
Of een Youtube video met goede uitleg?

Grtz
De presason guide voor dummies die werd gelinkt en kijk ook even op http://www.surrenderat20.net/ , daar is altijd leesvoer te vinden. En pittig wordt het zeker, net als mijn broodje shoarma vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 14:35
StefanFr12 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:23:
Leip! Alleen heb ik echt een pauper laptop met een onboard video kaart :C hoop dat ik nog met 60fps kan lollen op de nieuwe map :$ Wou gelukkig zoieso volgende maand al een nieuwe laptop halen...

Scheelt de nieuwe map heel veel met de oude qua Fps? Grtz
volgens commentaar van de makers op surr@20 niet.

het scheelt overigens gigantisch als je de shadows uit zet (iets wat naar mijn idee sowieso weinig toegevoegde waarde bied in dit spel).

Daarnaast de v-sync uitzetten, ook dit scheelt aanzienlijk :)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Wootlock schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:07:
[...]

zelfde niveau als ashe, vrij waardeloos momenteel.
Door mijn voorliefde voor varus ben ik het hier niet mee eens.

Varus brengt veel meer als dat ashe ooit gedaan heeft. :D /thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 23:27
Idd zelfde als Ashe, vrij waardeloos in normals en roflstomping in Aram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Varus is niet vrij waardeloos, met een protect the ADC comp is varus echt heel sterk. De AA die je krijgt na een assist of kill is echt best wel ziek. De snipe potentie is ook nice. Varus is echt niet zo heel belabberd als dat mensen doen laten denken.

Ik heb op Varus de meeste pentakills van alle champs die ik heb gespeeld, het zijn er 4. Ik heb misschien 25 potjes met die gast gespeeld(allemaal team ranked)

[ Voor 24% gewijzigd door garriej op 19-11-2014 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanFr12
garriej schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:27:
Varus is niet vrij waardeloos, met een protect the ADC comp is varus echt heel sterk. De AA die je krijgt na een assist of kill is echt best wel ziek. De snipe potentie is ook nice. Varus is echt niet zo heel belabberd als dat mensen doen laten denken.
Zeker mee eens, heb zelf varus ook veel gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
Vind Varus heel fijn tegen bijvoorbeeld Draven. Range is goed, heeft met blight stacks een leuke burst in een all-in, en bijvoorbeeld tegen Draven is zijn snipe redelijk makkelijk te plaatsen omdat je weet dat ie de axes wil oprapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-09 14:25

steel123

Cryman9

Varus is zeer goed in lane, maar heeft daarna het probleem wat alle AD casters hebben. Lategame val je gewoon heel erg hard af (aka Pantheon). Je kunt lategame immers beter auto-attacken dan 2 seconden je Q staan te chargen.
Daarnaast heeft Varus geen escape, wat het zeer moeilijk maakt tegen alle assassins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
McGryphon schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:49:
[...]

Wat ik die twee keer deed was ASAP een vampsceptre halen en verder tank gaan, maar dat werkte in ieder geval slecht.
Niet verrassend. Wat moet je met een early Scepter op Olaf terwijl je al potentieel ziek veel innate Lifesteal hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
steel123 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:54:
Varus is zeer goed in lane, maar heeft daarna het probleem wat alle AD casters hebben. Lategame val je gewoon heel erg hard af (aka Pantheon). Je kunt lategame immers beter auto-attacken dan 2 seconden je Q staan te chargen.
Daarnaast heeft Varus geen escape, wat het zeer moeilijk maakt tegen alle assassins.
Je hoeft lategame je Q niet te chargen, die kan je ook gebruiken om je blight stack af te laten gaan. Dan hoef je maar te chargen tot AA range...

Een echte escape heeft ie inderdaad niet, als zou je daar je ult en slow voor kunnen gebruiken.

Maar inderdaad, Varus móet keihard ownen in lane, en dan zsm finishen, want hij scaled niet zoals een Jinx bijvoorbeeld doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Na een tijd te hebben gespeeld met Tristana, Varus en Sivir, ben ik opzoek naar een uitdaging. Welke ADC owned keihard, maar heb je daarvoor wel echte skills voor nodig? Lucian?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Ik heb liever een discussie over de komende jungle change en welke champs daar goed in zijn. Durf nu bijna geen jungle meer te spelen, aangezien er zoveel gaat veranderen. Die patch kan niet snel genoeg komen.

Diana en Warwick worden zeer vaak genoemd, vooral de farm heavy junglers lijken erg goed te worden.
Dit is wel een voordeel, want ik houd toch van Udyr.
Ik hoop alleen dat de tank junglers nu een beetje viable worden en niet nog harder generfd door de extra moeilijke jungle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FraxleNL schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:31:
Na een tijd te hebben gespeeld met Tristana, Varus en Sivir, ben ik opzoek naar een uitdaging. Welke ADC owned keihard, maar heb je daarvoor wel echte skills voor nodig? Lucian?
Vayne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
steel123 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:36:
Ik heb liever een discussie over de komende jungle change en welke champs daar goed in zijn. Durf nu bijna geen jungle meer te spelen, aangezien er zoveel gaat veranderen. Die patch kan niet snel genoeg komen.

Diana en Warwick worden zeer vaak genoemd, vooral de farm heavy junglers lijken erg goed te worden.
Dit is wel een voordeel, want ik houd toch van Udyr.
Ik hoop alleen dat de tank junglers nu een beetje viable worden en niet nog harder generfd door de extra moeilijke jungle.
Daar heb je die blauwe smite upgrade voor, voor die tanks, waardoor ze extra snel farmen (AOE dmg op smite en kortere CD).

en op de adc vraag eerder:
Een ADC die hard owned maar waar je echte skill voor nodig hebt.
Als eerste zou ik zeggen Vayne, maar eigenlijk is dat ook onzin. Vayne heeft een zieke mid/lategame, dus owned keihard. De skill heb je nodig door haar kortere (=minder safe) range en om de early game door te komen.

Echter, wanneer je échte skill hebt met Ashe, Varus, Graves of zelf Urgot, dan win je er ook gewoon mee.
Tot slot: skill in LoL als ADC is niet alleen maar het masteren van je champion, het is ook het positioneren als ADC, het aanvoelen van je support, je mapawareness, je vermogen het poken zonder farm te missen, je reactie op ganks en een slimme itembuild (eerst die boots, of toch een pickaxe).

Ik denk dat iemand die al deze facetten voor 50% beheerst wint van iemand die maar de helft van deze dingen beheerst maar als een god Vayne kan spelen.

Voor de uitdaging is Vayne een mooie om te leren. Wil je echt uitdaging, ga dan maar eens in winrate van 60+% krijgen met Urgot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook benieuwd wat de nieuwe jungle voor de echte gankchamps gaat doen (shaco)
Gelukkig ben ik vrijdag vrij en kan ik veel oefenen, hopelijk hoef ik niet teveel concessies te doen om te overleven tussen die nieuwe beesten.
Op dit moment gebruik ik de machete en verkoop die een keer zonder te upgraden voor de beste gank/instagib potential.
Denk niet dat dit straks nog gaat lukken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

net de meest zenuwslopende game in mn ranked history gehad.
Ging steeds heen en weer en uiteindelijk toch gewonnen doordat ik goeie positioning wist te krijgen en mijn team toch begon te peelen :)
Mid game een mundo en jarvan continue in mn face zonder peel, late game waar zijn mundo en jarvan ;)
http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1831637471/40873379
21 LP er weer bij en ik vond het een mooie match team was aardig op de support na die flamede :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 07:51
Wat vinden jullie eigenlijk van Jinx als adc? Na een tijdje tristana veel gespeeld te hebben pak ik nu meestal haar. Helaas geen gap closer/escape maar wel veel as en range en een long range slow. En de lekkerste ult om vanuit base naar hun team te knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Raafz0r schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:15:
Wat vinden jullie eigenlijk van Jinx als adc? Na een tijdje tristana veel gespeeld te hebben pak ik nu meestal haar. Helaas geen gap closer/escape maar wel veel as en range en een long range slow. En de lekkerste ult om vanuit base naar hun team te knallen :)
Jinx is heel sterk op het moment naar mijn mening.
Enige nadeel wat ze heeft is geen echte escape maar haar catch potentional maakt veel goed.
Perfecte mid/end game en hele leuke adc om mee te spelen.
(ik vind vayne persoonlijk leuker maar dat ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Ik hoor mensen niet echt over Lucian, terwijl deze een tijd best populair is of wellicht nog steeds is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

steel123 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:54:
Varus valt niet perse af, helemaal niet zelfs. Maar desondanks is het niet bepaald een ideale adc atm.

Zijn W blight stacks zorgen ervoor dat ie redelijk goed scaled, alleen het probleem is dat andere adc's harder scalen en alleen al met (long range) aa's het verschil kunnen maken (Jinx, Trist, Kog'maw). Varus moet dan eerst nog zijn blight stacks detonaten om echt dmg te doen. Daar komt het gebrek aan een escape bij, en sinds de BT change is die pure Q dmg legolas build niet meer zo sterk als voorheen.

Genoeg mogelijkheden om iets te veranderen, maar Rito gooit er natuurlijk weer liever een nieuwe domme adc in dan dat ze de oude champs eens iets verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:30

Secsytime

Automagisch

wambamNL schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:14:
net de meest zenuwslopende game in mn ranked history gehad.
Ging steeds heen en weer en uiteindelijk toch gewonnen doordat ik goeie positioning wist te krijgen en mijn team toch begon te peelen :)
Mid game een mundo en jarvan continue in mn face zonder peel, late game waar zijn mundo en jarvan ;)
http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1831637471/40873379
21 LP er weer bij en ik vond het een mooie match team was aardig op de support na die flamede :(
Is het tegenwoordig de bedoeling dat we hier al onze games linken en bespreken, ik zie het steeds vaker voorkomen.. en ook dezelfde mensen. Wat is de algemene gedachte hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Secsytime schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:39:
[...]

Is het tegenwoordig de bedoeling dat we hier al onze games linken en bespreken, ik zie het steeds vaker voorkomen.. en ook dezelfde mensen. Wat is de algemene gedachte hierover?
Geen idee iedereen deed het als je wilt wil ik best ermee ophouden hoor.
Ik vind het niet zon probleem om er mee te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:25
Secsytime schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:39:
[...]

Zolang er constructief gepost/replied wordt zie ik het probleem niet?

Wat een boel nieuwe gezichten in de thread trouwens. Leuk hoor, die nieuwe inzichten <3

[ Voor 4% gewijzigd door Jaap. op 19-11-2014 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Koekiemonsterr schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:32:
[...]
Varus valt niet perse af, helemaal niet zelfs. Maar desondanks is het niet bepaald een ideale adc atm.

Zijn W blight stacks zorgen ervoor dat ie redelijk goed scaled, alleen het probleem is dat andere adc's harder scalen en alleen al met (long range) aa's het verschil kunnen maken (Jinx, Trist, Kog'maw). Varus moet dan eerst nog zijn blight stacks detonaten om echt dmg te doen. Daar komt het gebrek aan een escape bij, en sinds de BT change is die pure Q dmg legolas build niet meer zo sterk als voorheen.

Genoeg mogelijkheden om iets te veranderen, maar Rito gooit er natuurlijk weer liever een nieuwe domme adc in dan dat ze de oude champs eens iets verbeteren.
Godverdomme de tegenstrijdigheid :+

Al lijkt Kallista mij wel interessant.

Edit: Werd net zo hard geowned door een Fiora op top als Kennen zijnde. Die dubbele dash is zo kut. Natuurlijk kan Kennen haar ook instant stunnen. Maar dan heeft ze nog die untargetable ult waardoor je zeker 60% hp verliest. Ter verdediging, de Fiora was wel Plat 3 en nog 1600 Normal Wins.
MAAR game wel gewonnen _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door steel123 op 19-11-2014 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Laatst online: 22-08 19:33
Wat vinden jullie de beste Lucna build op dit moment?

Vroeger kocht ik altijd Trinitity force altijd OP maar zie ik ook weinig op hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-08 11:20

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

Ik ben weer aan het streamen
[D3] [720p] [NEDERLANDS] Dragon Sheepy: Spelen met het oude DD.TNT Team. http://www.twitch.tv/sheepytaggernep

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:05
Ok misschien wat overreacted :+

Gelukkig zijn er wel andere nieuwe gezichten die wel normaal posten <3

[ Voor 71% gewijzigd door Recrush op 19-11-2014 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:32:
Ik ben weer aan het streamen
[D3] \[720p] [NEDERLANDS] Dragon Sheepy: Spelen met het oude DD.TNT Team. http://www.twitch.tv/sheepytaggernep
LMAO in je Twitch chat

"Ken ik jou niet van Grinder Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

steel123 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:20:
[...]

Godverdomme de tegenstrijdigheid :+
Misschien moet je even in het woordenboek 'tegenstrijdig' opzoeken.

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:39
Poeh, die Kalista lijkt me in combinatie met Thresh wel een HEEL sterke lane te zijn. Dit is alleen gebaseerd op de Champion Spotlight en een streamer die ik gezien heb, maar ik ben er een beetje huiverig voor.

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

wambamNL schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:23:
[...]

Waarom is een GA op ADC dan zo slecht?
Ik kan me nog herinneren dat dat heel veel gedaan werd?
Ben nu pas terug aan het lezen. De reden waarom GA slecht is op ADCs is omdat GA meer een soort 'trigger-happy' engage terugkaatst (denk Thornmail) omdat het enemy team zich verzwakt op het moment dat ze resources gebruikt op een champion met GA. Daarom koop je GA vaak alleen op 'tanky' bruisers die top/jungle staan die vervelende damage als ze met rust worden gelaten (wat dus eigenlijk gebeurd met GA) of je focust hem down, gebruikt je resources terwijl de AP/ADC rustig staan te schieten en vervolgens respawned hij ook nog. Op het moment dat je GA als ADC bouwt ben je niet eens tankier, ga je nog steeds snel dood bij focus en heeft je team vervolgens geen damage meer om de fight snel te turnen, waardoor de respawn ook waardeloos is.

----

oke jongens ik ben weer terug met een nieuwe theorycraft helaas moet ik even meedelen dat ik gedemote was naar gold 1 omdat alle mensen die geboost waren bij mij in het team kwamen maar gelukkig speel ik nog steeds als een plat v dus ik ben geen gold noobje gelukkig

maar goed ik ben nog steeds beter dan het gemiddelde en laatst zei een diamond speler dat ik hem vet hard geowned had 1v1 heb helaas de game wel 1/13 verloren maar dat kwam omdat mn team niet snapte hoe je met een ap lee sin support moest spelen...ik probeerde het nog wel uit te leggen maarja sommige mensen die hebben gewoon niet de intelligentie om theorycraften enzo te begrijpen

om vervolgens in te haken op de uitstekende discussies wil ik even vertellen dat jullie al goed op weg zijn om goede spelers te worden (bijna net zo goed als ik hehe) maarja als jullie de echte elohell (=gold) willen ontsnappen dan gaat het niet helemaal per se om hoe je je champion speelt maar wat je er buiten om ook doet

kijk als ik support speel bijvoorbeeld dan zie je soms wel eens mensen wards kopen in gold enzo en dat is dus echt een waste of gold mensen snappen volgens mij niet dat als de enemy dood is je geen vision hoeft te hebben want dan staan ze gewoon lekker in de base te huilen om jouw ap blitzcrank

tankyness is ook overrated ik zeg altijd als je tanky moet bouwen dan ben je noob want als je goed bent krijg je geen damage. daarom wacht ik ook altijd in teamfights tot iedereen dood is en dan chase ik nog wel eens een beetje (ik ben udyr main) vaak heb ik al 5 stacks rond 25 minuten op mn feral flare dus de damage is vrij ziek al moet ik het zelf zeggen (doe dan af en toe ook ff zo'n truuk3f onrespecteren en je ziet gewoon de rage al) jammer genoeg altijd de rage van mn eigen team maarja dat snap ik ook wel, kijk plato werd in zn eigen tijd ook niet gerespecteerd dus ik verwacht mn lof nog wel maar he je moet wat over hebben voor het verbeteren van deze toxic community

daar wil ik nog even op inhaken trouwens ik heb een 1336 game chat restriction gekregen omdat ik in 93% van mn games gereport werd door jaloerse tegenstanders omdat ik elke keer ownde (ook echt super veel intentionally feeding maarja soms heb ik het gevoel dat ik de lane wat gelijker moet maken anders heeft de tegenstanders geen kans..tja dan is het soms pech als je dood gaat in een turret...wat kan ik er dan aan doen als de enemy snowballt...en dan krijg je meteen zon flamer in je team die vraagt waarom ik meer deaths heb dan cs nou meneertje die is dan meteen gereport...walgelijke community...dan vraag ik ook meteen ff waar hij zn ebay account vandaan heeft (ik heb gehoord dat ze die van een amerikaanse veilingplaats afhalen ofzo weet ook niet precies hoe dat heet...denk dat dat in de buurt ligt van die andere amerikaanse baai maar goed)

terug naar de basis met de nieuwe jungle changes ben ik tot de conclusie gekomen dat het vet sterk is om thresh jungle te spelen. ik speelde laatst met een silver top laner rumble ofzo naja die was niet zo goed maar complimenteerde me nog wel op mijn spel (heb hem wel gereport voor negative attitude want hij ging 2x dood in lane). als je je hooks raakt heb je super veel cc en als je damage bouwt heb je ook nog damage..die lantaarn pak ik eigenlijk nooit...je krijgt niet eens damage en dat shield is echt magertjes) maar goed thresh jungle dus.

ook ad annie is echt monsterlijk goed heb ik gemerkt (beestachtig...beerachtig goed) je autoattack range is echt super hoog en dan heb je ook nog een stun en aoe dus je bent een soort twitch maar dan heb je 2 sources van damage namelijk ad en ap en je kan ook nog je beer turrets laten tanken enzo (ideaal als ik splitpush...) alleen jammer dat mn team nooit begrijpt hoe split pushen werkt want ze ganken mij altijd en dan is mn team ook nog blijkbaar dood gegaan?? wtf

trouwens voor iedereen met vragen ik vind mezelf eigenlijk best wel goed en zoals je ziet heb ik veel kennis van het spelletje (ik geef les op de lol reddit, ik sta vaak +12 upvotes) dus als je een vraag hebt ofzo kan ik je altijd helpen (help alleen geen gold mensen die zijn echt reteslecht) dus je moet eigenlijk wel minimaal diamond zijn als je in aanmerking wilt komen oké groetjes

[ Voor 68% gewijzigd door Rordarok op 20-11-2014 00:59 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:54
:')

• Ryada

Ryada

She/Her

Rordarok schreef op donderdag 20 november 2014 @ 00:25:
[...]

Ben nu pas terug aan het lezen. De reden waarom GA slecht is op ADCs is omdat GA meer een soort 'trigger-happy' engage terugkaatst (denk Thornmail) omdat het enemy team zich verzwakt op het moment dat ze resources gebruikt op een champion met GA. Daarom koop je GA vaak alleen op 'tanky' bruisers die top/jungle staan die vervelende damage als ze met rust worden gelaten (wat dus eigenlijk gebeurd met GA) of je focust hem down, gebruikt je resources terwijl de AP/ADC rustig staan te schieten en vervolgens respawned hij ook nog. Op het moment dat je GA als ADC bouwt ben je niet eens tankier, ga je nog steeds snel dood bij focus en heeft je team vervolgens geen damage meer om de fight snel te turnen, waardoor de respawn ook waardeloos is.
Aha ongeveer wat Damien zei alleen dan een uitleg met meer details.

Was ook mooi mn laatste game vandaag ik had warmongs op vayne gehaald en kom de aftermatch in meteen kreeg ik naar mn hoofd: "report vayne buys warmong on adc" en "that warmong gave me ******" dus heb nu 3 reports op mn naam staan. Ondanks dat ik nog mn best deed om te winnen maar tegen een fed shaco orianna en draven kan ik niet veel beginnen.

Weer heel jammer dat er zo gereageerd moest worden door mensen.
maarja we zien wel of er ook uberhaupt wat met de reports gedaan zal worden.

• Greenpearl
  • Laatst online: 04-04-2022
wambamNL schreef op donderdag 20 november 2014 @ 00:54:
[...]

Aha ongeveer wat Damien zei alleen dan een uitleg met meer details.

Was ook mooi mn laatste game vandaag ik had warmongs op vayne gehaald en kom de aftermatch in meteen kreeg ik naar mn hoofd: "report vayne buys warmong on adc" en "that warmong gave me ******" dus heb nu 3 reports op mn naam staan. Ondanks dat ik nog mn best deed om te winnen maar tegen een fed shaco orianna en draven kan ik niet veel beginnen.

Weer heel jammer dat er zo gereageerd moest worden door mensen.
maarja we zien wel of er ook uberhaupt wat met de reports gedaan zal worden.
Ik heb zelf net de switch gemaakt van jungle main naar adc "main", ben dus zeker nog niet de beste adc :) maar ik vind het zeker niet verkeerd om wat tanky te bouwen op vayne ze doet nl al zoveel dmg met 3 items. Ik bouw soms ook wel eens een randuins wat je wel vrij tanky maakt en je hebt een extra slow dus meer kiting! (in sommige situaties erg handig bv fed shaco / udyr / ... )

Ik bouw zelf nog vaak GA maar nu ik dat hier lees misschien daar toch eens wat vaker van gaan afstappen :) Ik bouw het eigenlijk meer om geen shutdown weg te geven dan voor teamfights.

LoL: Greenpearlz

• Ryada

Ryada

She/Her

Greenpearl schreef op donderdag 20 november 2014 @ 07:14:
[...]

Ik heb zelf net de switch gemaakt van jungle main naar adc "main", ben dus zeker nog niet de beste adc :) maar ik vind het zeker niet verkeerd om wat tanky te bouwen op vayne ze doet nl al zoveel dmg met 3 items. Ik bouw soms ook wel eens een randuins wat je wel vrij tanky maakt en je hebt een extra slow dus meer kiting! (in sommige situaties erg handig bv fed shaco / udyr / ... )

Ik bouw zelf nog vaak GA maar nu ik dat hier lees misschien daar toch eens wat vaker van gaan afstappen :) Ik bouw het eigenlijk meer om geen shutdown weg te geven dan voor teamfights.
Haha ik ben ook van een jungle main naar adc main gegaan. Moet zeggen tot nu toe geen spijt van gehad.

1 tanky item is 9 vd 10 keer voldoende heb ik gemerkt maar de flame die je kan verwachten is wel een beetje jammer XD.

Ach vanmiddag maar kalista leren. Die gaat zeker in mn champ pool naast vayne/ezreal komen.

• Damien
wambamNL schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:05:
[...]

Haha ik ben ook van een jungle main naar adc main gegaan. Moet zeggen tot nu toe geen spijt van gehad.

1 tanky item is 9 vd 10 keer voldoende heb ik gemerkt maar de flame die je kan verwachten is wel een beetje jammer XD.

Ach vanmiddag maar kalista leren. Die gaat zeker in mn champ pool naast vayne/ezreal komen.
Ach, je kunt 9 van de 10x commentaar van je teammates naast je neer leggen. De meesten kunnen hun veters nog niet eens zelfstandig strikken dus dat zou ineens wel weten wat ze in een game moeten doen?

Pagina: 1 ... 104 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]