[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 105 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.428 views

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
wambamNL schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:05:
[...]

Haha ik ben ook van een jungle main naar adc main gegaan. Moet zeggen tot nu toe geen spijt van gehad.

1 tanky item is 9 vd 10 keer voldoende heb ik gemerkt maar de flame die je kan verwachten is wel een beetje jammer XD.

Ach vanmiddag maar kalista leren. Die gaat zeker in mn champ pool naast vayne/ezreal komen.
Main zelf ook vooral vayne eigenlijk, heerlijke champ om te spelen vanwille de hoge attack speed als je attack move wat onder de knie hebt. Eergisteren ook twitch "ontdekt" wat een beest van een champ lvl 2 burst van zijn E in combinatie met een braum stun is ziek :)

Waar ik eigenlijk het meeste moeite mee heb is om niet zelf te initiaten omdat ik dat gewoon ben vanuit de jungle, heb vaak het geduld niet om te wachten tot team dit uiteindelijk doet ze laten zo vaak goede kansen liggen. xD

[ Voor 13% gewijzigd door Greenpearl op 20-11-2014 08:28 ]

LoL: Greenpearlz

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-08 21:18

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:18:
[...]

Ach, je kunt 9 van de 10x commentaar van je teammates naast je neer leggen. De meesten kunnen hun veters nog niet eens zelfstandig strikken dus dat zou ineens wel weten wat ze in een game moeten doen?
True daar kan ik niet omheen.
zie net dat warmong generfd is in combat en base stats maar gebuffed out of combat. Beetje jammer weer xd.
Greenpearl schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:20:
[...]

Main zelf ook vooral vayne eigenlijk, heerlijke champ om te spelen vanwille de hoge attack speed als je attack move wat onder de knie hebt. Eergisteren ook twitch "ontdekt" wat een beest van een champ lvl 2 burst van zijn E in combinatie met een braum stun is ziek :)

Waar ik eigenlijk het meeste moeite mee heb is om niet zelf te initiaten omdat ik dat gewoon ben vanuit de jungle, heb vaak het geduld niet om te wachten tot team dit uiteindelijk doet ze laten zo vaak goede kansen liggen. xD
Ik vind vayne gewoon leuk om te spelen vanwege de hele hoge outplay potentional. En omdat ze een mobility adc is naar mijn mening.

Engages kan ik gerust afwachten ik ga alleen niet passief achter mn team staan af en toe wat poke doen en proberen alle minions te pakken die ik pakken kan.
In principe kan vayne ook gewoon engagen als je een goeie kans ziet. Ik kan me niet meer herinneren hoevaak een condemn van mij ervoor gezorgd heeft dat we een engage maken en de tf winnen.

[ Voor 6% gewijzigd door Ryada op 20-11-2014 08:55 ]

Steam: Ryada.

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:34

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Weet iemand welke champ naast Viktor nog in prijs is gereduced nu Kalista uit is?

Trouwens, iemand de nieuwe skins op pbe gezien?
Blood Moon Elise en Thresh
Winter Wonder Malzahar, Orianna en Sejuani.

Me wants!

[specs]

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-09 14:25

steel123

Cryman9

Greenpearl schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:20:
Dat is ook vooral mijn reden om geen ADC te spelen. Speel zelf eigenlijk altijd Top/Jungle.
Zelfs als mid heb ik dit probleem met eigenlijk alle mages.

Hopelijk is Elise nog steeds goed in de nieuwe jungle, gister nog even mee gespeeld. Wat een heerljike champ is dat toch. Winrate nog steeds 85% met haar :9~

• Ryada

Ryada

She/Her

Fanatic_FS schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:53:
Weet iemand welke champ naast Viktor nog in prijs is gereduced nu Kalista uit is?

Trouwens, iemand de nieuwe skins op pbe gezien?
Blood Moon Elise en Thresh
Winter Wonder Malzahar, Orianna en Sejuani.

Me wants!
Rito why u steal my wallet.

En het is alleen Viktor die in prijs is gereduced.
Een uur geleden was Kalista nog niet in de store Q_Q dus heb haar nog niet kunnen kopen.
Naja dan maar om 12 uur kopen.

[ Voor 12% gewijzigd door Ryada op 20-11-2014 10:12 ]

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

wambamNL schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:08:
[...]

Rito why u steal my wallet.

En het is alleen Viktor die in prijs is gereduced.
Een uur geleden was Kalista nog niet in de store Q_Q dus heb haar nog niet kunnen kopen.
Naja dan maar om 12 uur kopen.
Er zou er nog een moeten zijn, iedere 3 champs wordt er een extra champ in prijs gereduced.
Vorige keer was het Xin Zhao toen Braum uitkwam.

[specs]

• Ryada

Ryada

She/Her

Fanatic_FS schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:13:
[...]

Er zou er nog een moeten zijn, iedere 3 champs wordt er een extra champ in prijs gereduced.
Vorige keer was het Xin Zhao toen Braum uitkwam.
Dat was bij de vorige release van Azir al gedaan ;)

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:18:
[...]

Ach, je kunt 9 van de 10x commentaar van je teammates naast je neer leggen. De meesten kunnen hun veters nog niet eens zelfstandig strikken dus dat zou ineens wel weten wat ze in een game moeten doen?
Dat is ook de reden dat ik instappers heb.

Ik heb 't gevoel dat in de nieuwe jungle elise meer viable is als ooit, elise here i come! :D

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

wambamNL schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:22:
[...]

Dat was bij de vorige release van Azir al gedaan ;)
Nope.

Jinx release:
Xerath & MF reduce

Yasuo release:
Graves reduce

Vel'Koz release:
Shyvanna reduce

Braum release:
Fizz & Xin reduced

Gnar release:
Volibear reduce

Azir release:
Ahri reduce

Kalista release:
Viktor reduce & ????

[specs]

• Ryada

Ryada

She/Her

Fanatic_FS schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:27:
[...]

Nope.

Jinx release:
Xerath & MF reduce

Yasuo release:
Graves reduce

Vel'Koz release:
Shyvanna reduce

Braum release:
Fizz & Xin reduced

Gnar release:
Volibear reduce

Azir release:
Ahri reduce

Kalista release:
Viktor reduce & ????
Oh dan keek ik gewoon scheel.
Maar voor zover ik kan vinden is het alleen viktor die gereduced word.

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:16

Secsytime

Automagisch

wambamNL schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:29:
[...]

Oh dan keek ik gewoon scheel.
Maar voor zover ik kan vinden is het alleen viktor die gereduced word.
even goed lezen...

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 19:30
Nog meer mensen die erg veel last hebben van FPS drops op de nieuwe map? Spel is af en toe totaal niet meer te spelen.. En is de update vandaag misschien teveel in één keer?

BABYMETAL LoL - Twitch

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Mebus schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:16:
Nog meer mensen die erg veel last hebben van FPS drops op de nieuwe map? Spel is af en toe totaal niet meer te spelen.. En is de update vandaag misschien teveel in één keer?
Volgens mij speelt de helft op een aardappel. Ik heb echt nergens last van op die nieuwe map :o.

En ja het klinkt wat veel, maar goed hoe eerder je dit krijgt hoe makkelijker je je aanpast voordat het nieuwe seizoen gaat beginnen.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Mebus
Damienx2 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:20:
[...]

Volgens mij speelt de helft op een aardappel. Ik heb echt nergens last van op die nieuwe map :o.

En ja het klinkt wat veel, maar goed hoe eerder je dit krijgt hoe makkelijker je je aanpast voordat het nieuwe seizoen gaat beginnen.
Heb een 560Ti, kaartje zou prima LoL moeten kunnen draaien.. Voor LoL is nou niet echt een videokaart nodig van +250-500 euro 8)7

Dat is wel weer waar wat je zegt ja.. Maar snel aanpassen dan :) Evelynn jungle is al stukken anders iniedergeval :'( Of ik doe blauw, wolves, rood en wraits en ik ga base (hou hierdoor maar ~50-100 health over en is allemaal zonder lease en moet hierbij gelijk smiten) of ik doe blauw en gank op level 2 in de hoop dat ik een early kill/assist pak.. Je teamgenoten gaan er tegenwoordig ook vaak van uit dat je wel solo blue/red kan doen.

Champions met sustain/heal in de jungle zullen seizoen 5 echt gaan domineren nu denk :(

[ Voor 4% gewijzigd door Mebus op 20-11-2014 12:31 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

• Greenpearl
Heeft iemand al met Kalista gespeeld? Ziet er wel enorm sterk uit als ik de skills lees...

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Mebus schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:16:
Neejoh, nieuw seizoen nieuwe changes. Prima, je heb genoeg tijd om het te leren. en na 5 potjes en een beetje lezen weet je niet meer hoe het daarvoor was/

Alles ziet er enorm sterk uit als je de skils leest :P

[ Voor 6% gewijzigd door garriej op 20-11-2014 12:41 ]

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
Wat builden jullie tegenwoordig nog op Lucian?
Ik zie zoveel verschillenden dingen vroeger was Tri Force het item maar dat tegenwoordig ook niet meer zo.
Het is vaak crit en attack speed?

• Damien
llovesoccerx7 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:41:
Ik zie zoveel verschillenden dingen vroeger was Tri Force het item maar dat tegenwoordig ook niet meer zo.
Graag gedaan, je beantwoord je eigen vraag.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

llovesoccerx7 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:41:
Ik doe IE-> shiv -> LW/BT -> LW/BT en de rest is afhankelijk van de situatie. Neemt bezerker boots trouwens ergens tussen door(boots of speed asap(meestal voordat IE klaar is al)

• Damien
garriej schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:43:
[...]

Ik doe IE-> shiv -> LW/BT -> LW/BT en de rest is afhankelijk van de situatie. Neemt bezerker boots trouwens ergens tussen door(boots of speed asap(meestal voordat IE klaar is al)
Early game dualist: BotRK / Ghostblade.

Mid/late game carry (lol ik met mijn fighter) of snowballing: IE / PD of SS.

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

IE > GB > SS > LW > BT/BV

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 08-09 21:02

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Mebus schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:30:
Champions met sustain/heal in de jungle zullen seizoen 5 echt gaan domineren nu denk :(
Yup, en dat bevalt me wel.

Überhaupt bevalt het idee van een hardere jungle mij wel. De jungle in season 4 was gewoonweg te makkelijk.

Eens kijken hoezeer Diana komt bovendrijven. Qua sustain en snelle aoe clear is ze één van de besten en dat gaat nu wel belangrijk worden.

Olaf zou in theorie ook weer een meer geziene gast kunnen worden, al is hij voor een snelle clear wel vrij afhankelijk van Q axe spam. En dat is een nogal flinke mana drain; vraag me af of het gebrek aan de oude blue buff en die 3 mana/sec van de Hunters Machete genoeg is om die mana problemen te tackelen.

• Damien
Ook geen wonder dat je nu Gold I bent :+ <3

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ik vind sorcerer's shoes niet zo goed op lucian, wel lekker voor zijn W natuurlijk :+

Maar ghostblade is ook een prima build path inderdaad, ik vind het alleen minder prettig spelen en minder goed scalen later de game in. Als ik ADC spel ga ik altijd voor de lategame en in mijn ogen past GB daar niet goed genoeg in.
Koekiemonsterr schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:47:
[...]

Überhaupt bevalt het idee van een hardere jungle mij wel. De jungle in season 4 was gewoonweg te makkelijk.

Eens kijken hoezeer Diana komt bovendrijven. Qua sustain en snelle aoe clear is ze één van de besten en dat gaat nu wel belangrijk worden.

Olaf zou in theorie ook weer een meer geziene gast kunnen worden, al is hij voor een snelle clear wel vrij afhankelijk van Q axe spam. En dat is een nogal flinke mana drain; vraag me af of het gebrek aan de oude blue buff en die 3 mana/sec van de Hunters Machete genoeg is om die mana problemen te tackelen.
Afgelopen tijd een beetje NB3 PBE season 5 zitten kijken, mana problemen zijn er niet minder op geworden.

[ Voor 47% gewijzigd door garriej op 20-11-2014 12:52 ]

• Mebus
Koekiemonsterr schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:47:
[...]

Denk dat ik maar meer andere junglers ga leren.. Nautilus maar mn main maken dit seizoen? :D
Ranger's Trailblazer (NEW)
RECIPE Hunter's Machete + 350 gold
PASSIVE - BLASTING SMITE The cooldown of Smite is reduced by 15 seconds. Smite also deals half damage to all monsters and enemy minions near the target and stuns them for 1.5 seconds. Casting Smite on a monster restores 15% of missing health and mana.
PASSIVE - JUNGLER Deal 45 magic damage on hit to monsters over 2 seconds and gain 10 health and 5 mana per second while in combat with monsters
Voor Olaf wel handig dan denk?

BABYMETAL LoL - Twitch

• Damien
Laat dit soort dingen achterwege

[ Voor 86% gewijzigd door Gropah op 21-11-2014 13:40 ]

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Hmm hecarim misschien ook is uit de kast halen.

Tanky junglers zijn iets meer viable dit seizoen.
Hij heeft sustain.
Redelijk gank.
AoE CC ult.

[ Voor 40% gewijzigd door Gropah op 21-11-2014 13:40 ]

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tja jongens ik zou nog niet teveel conclusies trekken. Aan de hand van alle feedback zal er nog vrij veel veranderd worden aan zowel de jungle als de items als de champions. Ik zou niet gelijk alles omgooien in je champ pool.

Vicariously I live while the whole world dies

• Damien
Vicarious schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:59:
Tja jongens ik zou nog niet teveel conclusies trekken. Aan de hand van alle feedback zal er nog vrij veel veranderd worden aan zowel de jungle als de items als de champions. Ik zou niet gelijk alles omgooien in je champ pool.
Pool? De meeste hebben aan een emmer voldoende hoor om die ene champ in te houden :)

Verwijderd

Topicstarter
Damienx2 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:57:
[...]

Waarom geen Hecarim? Dan ben je helemaal een one-trick-pony! badum tiss! :+
Hecarim heeft geen stealth. Als we ook ineens moeten gaan leren pathen om wards heen en positionen wordt het wel heel veel werk Damien

:+

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:59:
Elise, vaak mee gespeeld, check. Word in mijn ogen sterker omdat ze sustain heeft in de jungle.

Hecarim, altijd een soort niche pick geweest, maar genog mee gespeeld.

Ik doe helemaal niks met mn champ pool. Daarnaast zijn er genoeg junglers die ik gewoon goed kan spelen voor het niveau waar ik opzit.

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:36
Ik begin me toch ernstig af te vragen wat mensen onder sustain verstaan tegenwoordig... 7(8)7

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

JapieTalent schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:06:
Ik begin me toch ernstig af te vragen wat mensen onder sustain verstaan tegenwoordig... 7(8)7
Als je er HP/mana bij krijgt door een abilitie of item heb je sustain.

Wat versta jij onder sustain dan?

[ Voor 6% gewijzigd door garriej op 20-11-2014 13:12 ]

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

garriej schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:09:
[...]

En wat is dan sustained dps t.o.v burst dps nou je toch bezig bent ? :+

"Don't let your dreams be memes"

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Wootlock schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:13:
[...]

Sustained = short cooldown of auto attacks. Burst dps = high cooldown spells.

Sustained = langere tijd vol te houden
Burst = Hoeft niet langere tijd vol gehouden te worden

:z :z :z :z :z

Verwijderd

Topicstarter
[...]

DPS die mensen healed vs echt damage doen.

Zeg maar Ezreal vs Tristana :+

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

[...]

Sustained DPS is iets dat constante damage doet, bijvoorbeeld een AA heavy ADC(zoals caitlyn)

Burst DPS is iets dat in een korte tijd heel veel damage kan doen en dan moet wachten op cooldowns, leblanc is hier een goed voorbeeld van.

:+ :+

• Mebus
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:01:
[...]

Hecarim heeft geen stealth. Als we ook ineens moeten gaan leren pathen om wards heen en positionen wordt het wel heel veel werk Damien

:+
Begin dan maar alvast zou ik zeggen :+

BABYMETAL LoL - Twitch

• Damien
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:15:
[...]

DPS die mensen healed vs echt damage doen.

Zeg maar Ezreal vs Tristana :+
Ik vind dit toch wel de beste van alle opties! Mijn stem heb je Rudy.

Verwijderd

Topicstarter
Mebus schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:18:
[...]

Begin dan maar alvast zou ik zeggen :+
*woosh*

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Maar laten we eerlijk zijn, soms lijk ik echt een godlike jungler. En dat neem ik dan maar aan, maar ik weet gewoon dat dat komt omdat er geen wards staan :')

• Mebus
garriej schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:22:
Maar laten we eerlijk zijn, soms lijk ik echt een godlike jungler. En dat neem ik dan maar aan, maar ik weet gewoon dat dat komt omdat er geen wards staan :')
En al staan ze er wel.. Map awareness is iets dat vaak toch niet aanwezig is bij de meeste mensen _/-\o_

BABYMETAL LoL - Twitch

Verwijderd

Rordarok schreef op donderdag 20 november 2014 @ 00:25:
[...]

Ben nu pas terug aan het lezen. De reden waarom GA slecht is op ADCs is omdat GA meer een soort 'trigger-happy' engage terugkaatst (denk Thornmail) omdat het enemy team zich verzwakt op het moment dat ze resources gebruikt op een champion met GA. Daarom koop je GA vaak alleen op 'tanky' bruisers die top/jungle staan die vervelende damage als ze met rust worden gelaten (wat dus eigenlijk gebeurd met GA) of je focust hem down, gebruikt je resources terwijl de AP/ADC rustig staan te schieten en vervolgens respawned hij ook nog. Op het moment dat je GA als ADC bouwt ben je niet eens tankier, ga je nog steeds snel dood bij focus en heeft je team vervolgens geen damage meer om de fight snel te turnen, waardoor de respawn ook waardeloos is.
Ik vind GA wel vaak sterk op een ADC. Als er veel shields/heals in je team zitten is hij ook sterker. Tegem zware dive comps is het sowieso het sterkste vooral als ze een banshee makkelijk zouden poppen.
Maar de 2 seconde dat je niet geraakt kan worden is eigenlijk altijd goed als je goed gepositioneerd stond en je tegenstander heeft je hele team door moeten diven om bij je te komen
Ook vind ik het armor en mr verschil wel te merken, als je een GA heb pak je toch wat minder poke van die Xerath terwijl het in een duel met de andere ADC ook net q hit het verschil kan maken als hij een Banshee of QSS heeft
Ik zou hem sowieso het vaaktst kopen van de lategame items, daarna waarschijnlijk banshee, daarna scimitar, daarna warmog/randuin.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Mebus schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:25:
[...]

En al staan ze er wel.. Map awareness is iets dat vaak toch niet aanwezig is bij de meeste mensen _/-\o_
Zolang je de river vermijd kom je in silver/low gold echt nooit een ward tegen, af en toe bij bot, maar verder nooit :')

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Mebus schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:25:
[...]

Schuldig!

Ik wil de enemy icons met factor 3 groter maken! Kan dat? |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

IdieEasy schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:29:
[...]

Schuldig!

Ik wil de enemy icons met factor 3 groter maken! Kan dat? |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(
Niet gewoon jezelf aan leren te veel op de map te kijken. dan doe je het teveel en als je er dan niet meer aan denkt gaat het vanzelf precies genoeg :P

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-09 14:25

steel123

Cryman9

garriej schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:29:
[...]
Zolang je de river vermijd kom je in silver/low gold echt nooit een ward tegen, af en toe bij bot, maar verder nooit :')
In Gold/Plat is het ook eerder een uitzondering dan de regel. Ik pak altijd Sweeper mee op mijn jungler lvl1, maar 9/10 keer sweep ik zonder een ward tegen te komen op een duidelijke plaats.

Het toppunt was gister nog. De enemy top was flink aan het pushen en hij plaatste snel zijn ward in onze tribush(red side). En letterlijk 5 seconden later loop ik er doorheen met sweeper, maar nee hij had niks in de gaten.

• Jaap.
garriej schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:09:
[...]

Dat de reactie toevallig direct onder stond betekend niet dat ik jou specifiek bedoel, dan had ik je wel gequote.

Maar ik zie hier mensen Diana noemen als jungler met sustain. Wut?!

Daarnaast vind ik dat er überhaupt veel terminologie wordt gebruikt waar bij verschillende mensen heel verschillende definities worden gehanteerd.

• Mebus
garriej schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:29:
[...]

En al staat er wel een ward in river, deze staat vaak op een plek waardoor je er alsnog langs kan zonder dat ze je zien: Afbeeldingslocatie: http://s14.postimg.org/i1fkrtvch/wards.jpg

Zoals aangegeven met de rode lijn, iets dat ook tijdens LCS/Worlds is gezegd :*)

BABYMETAL LoL - Twitch

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
"Dragon no longer gives global gold but still awards experience and a small amount of gold to the slayer"

Als je em met relic shield sloopt, krijgt dan 1 teamgenoot ook gold?

Zo ja dan is smite op Thresh met relic misschien een idee. Je kan dragons stealen met smite, je kan door de AoE van smite zorgen dat jij en je ADC het eerst level 2 bereiken, je kan snel wat extra healing geven als je max relic buff hebt, en als je minions er niet mee single-hit kan je zorgen dat je adc veel sneller kan pushen wanneer nodig.

Weet niet of het beter zal zijn dan andere opties, maar misschien is het wel een mogelijkheid. Geeft ook nog de optie om blues te stealen of zo.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

JapieTalent schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:39:
[...]

Dat de reactie toevallig direct onder stond betekend niet dat ik jou specifiek bedoel, dan had ik je wel gequote.

Maar ik zie hier mensen Diana noemen als jungler met sustain. Wut?!

Daarnaast vind ik dat er überhaupt veel terminologie wordt gebruikt waar bij verschillende mensen heel verschillende definities worden gehanteerd.
Ik voelde me ook niet direct aangesproken, maar als je het ergens niet mee eens bent kun je beter uitleggen waarom je het niet mee eens bent en misschien leren nieuwere spelers(of noobs) er nog iets van.

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Skyclad schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:43:
"Dragon no longer gives global gold but still awards experience and a small amount of gold to the slayer"

Zo ja dan is smite op Thresh met relic misschien een idee. Je kan dragons stealen met smite, je kan door de AoE van smite zorgen dat jij en je ADC het eerst level 2 bereiken, je kan snel wat extra healing geven als je max relic buff hebt, en als je minions er niet mee single-hit kan je zorgen dat je adc veel sneller kan pushen wanneer nodig.

Weet niet of het beter zal zijn dan andere opties, maar misschien is het wel een mogelijkheid. Geeft ook nog de optie om blues te stealen of zo.
Relic passive is van toepassing op enemy lane minions en niet op neutral monsters.

• Mebus

Smite doet alleen AoE dmg met een bepaalde jungle item, niet echt iets wat je wilt gaan kopen op thresh.. Buff stelen zoals je in je laatste zin aangeeft kan handig zijn, vooral tegen junglers die gelijk moeten smiten omdat ze dan extra hp regen krijgen en anders hun eerste clear (zonder lease) anders niet eens halen :(

BABYMETAL LoL - Twitch

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Wat ik zo lees is Nunu enorm sterk in de jungle door zijn sustain en snelle clear tegen de sterke monsters met zijn Q. Ook is counterjunglen nu sterker doordat de respawn timer van kleine camps verdubbeld is.

Elise heeft als grote nadeel dat je de hp/mp regen van machette pas krijgt als je damage krijgt van de jungle mobs, dus als je spiderlings tanken krijg je de sustain niet die je voorheen wel kreeg van de spiritstone, daarnaast doen je spiderlings geen extra damage meer doordat ze geboost werden door spiritstone.

[specs]

Verwijderd

Topicstarter
Zo ja dan is smite op Thresh met relic misschien een idee.
:') :') :') ik zeg Barrier in slot 2 om Dragon flink te tanken, misschien nog wel ff een Baron pakken samen.

• Damien
Laat die mensen toch theorycraften! Ik bedoel je kunt er een berekening ergens bijzetten en nog weet men te roepen dat sommige items beter zijn dan andere. EHP, item descriptions, passives of uberhaupt lezen never heard off. :')

[ Voor 19% gewijzigd door Damien op 20-11-2014 14:05 ]

• Skyclad
Had nog niet de hele patch notes gelezen, een jungler item moeten kopen om aoe damage te krijgen en relic die niet werkt op lane minions maakt het al een stuk minder leuk plan :D

Dan zou het lane pushen iets sneller maken, en stelen van baron en buffs dus betekenen. Kan nog grappig zijn, maar dan als trollbuild en niet als iets wat je altijd wilt gebruiken.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Fanatic_FS schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:56:
Wat ik zo lees is Nunu enorm sterk in de jungle door zijn sustain en snelle clear tegen de sterke monsters met zijn Q. Ook is counterjunglen nu sterker doordat de respawn timer van kleine camps verdubbeld is.

Elise heeft als grote nadeel dat je de hp/mp regen van machette pas krijgt als je damage krijgt van de jungle mobs, dus als je spiderlings tanken krijg je de sustain niet die je voorheen wel kreeg van de spiritstone, daarnaast doen je spiderlings geen extra damage meer doordat ze geboost werden door spiritstone.
Sowieso lijkt het erop dat een snelle clear en sustain belangrijker zijn dan in season 3 en 4 doordat de jungle monsters sterker zijn. Udyr en Nunu springen dan het eerste in het oog, dus Trick2G kan zijn lol op :+

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Fanatic_FS schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:56:
Als ik de nieuwe passive van Hunter Machete lees, denk ik dat dit niet klopt.

Die hp en mana passive krijg je door in combat te zijn en in principe is Elise toch wel gewoon in combat, ook al tanken de Spiderlings de jungle creeps?

Volgens mij is het niet afhankelijk van zelf dmg ontvangen

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Koekiemonsterr schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:14:
[...]

Die hp en mana passive krijg je door in combat te zijn en in principe is Elise toch wel gewoon in combat, ook al tanken de Spiderlings de jungle creeps?

Volgens mij ben je ook gewoon in combat als je lings tanken. Of krijg je ook geen XP als je lings een jungle mob alleen zouden killen(in theorie). (wat een kromme vergelijking, maar daar zijn we hier goed in met z'n alle :+ )

Machete werkt gewoon met spiderlings

• Mebus
Vicarious schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:14:
[...]

Sowieso lijkt het erop dat een snelle clear en sustain belangrijker zijn dan in season 3 en 4 doordat de jungle monsters sterker zijn. Udyr en Nunu springen dan het eerste in het oog, dus Trick2G kan zijn lol op :+
Zag Shen de laatste paar weken ook al een aantal keer in de jungle.. Dat werkt denk ook wel nu? Vooral omdat zijn ult global is :) En vooral met stealth champs (twitch) kan een Shen gank best goed uitpakken :o

BABYMETAL LoL - Twitch

• Damien
Mebus schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:37:
[...]

Zag Shen de laatste paar weken ook al een aantal keer in de jungle.. Dat werkt denk ook wel nu? Vooral omdat zijn ult global is :) En vooral met stealth champs (twitch) kan een Shen gank best goed uitpakken :o
Als je dan toch op een champ kiest die tot level 6 moet wachten voor fatsoenlijke ganks kun je ook Warwick wel noemen (over sustain gesproken).

• Mebus
Damienx2 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:41:
[...]

Als je dan toch op een champ kiest die tot level 6 moet wachten voor fatsoenlijke ganks kun je ook Warwick wel noemen (over sustain gesproken).
Shen heeft nog een taunt (eventueel flash+taunt?) :) En als je zo loopt zien ze je nooit aankomen (als die ward dus daar ook staat). Afbeeldingslocatie: http://s14.postimg.org/i1fkrtvch/wards.jpg

Maar ja, ik weet toch niks van ward posities :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Mebus op 20-11-2014 14:44 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

• Damien
Mebus, ik weet niet in wat voor games jij tegenwoordig zit (geen leashes meer bij buffs, lolwut?), maar een fatsoenlijke jungler/midlaner zorgen er samen voor dat beide bosjes in de river gewarded zijn met een pink.

OHHH snel editten voordat iemand roept "het heeft toch geen zin om beide bosjes op dat plaatje met een pink te warden". Ik bedoel dus top en bot river...

[ Voor 26% gewijzigd door Damien op 20-11-2014 14:46 ]

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:44:
Mebus, ik weet niet in wat voor games jij tegenwoordig zit (geen leashes meer bij buffs, lolwut?), maar een fatsoenlijke jungler/midlaner zorgen er samen voor dat beide bosjes in de river gewarded zijn met een pink.
Of dat er gewoon een ward staat op die ramp :') waar je naar beneden loopt.

Waar de rode lijn begint.

[ Voor 3% gewijzigd door garriej op 20-11-2014 14:48 ]

• Mebus
Op jou elo misschien ja :+ En het is een feit dat je midlaner tegenwoordig al bijna niet eens meer helpt of niet eens kan helpen (fizz). Enigste die nog wel 90% van de games die ik speel helpt is de toplaner en botlane als je aan de juiste kant staat.. Dus in het beste geval heb je nog een lease door 2 andere personen :)

o ja deze afbeelding geld voor beide kanten van midlane: Afbeeldingslocatie: http://s14.postimg.org/i1fkrtvch/wards.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Mebus op 20-11-2014 14:49 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

OHHH snel editten voordat iemand roept "het heeft toch geen zin om beide bosjes op dat plaatje met een pink te warden". Ik bedoel dus top en bot river...
Hmm bij mijn eerste back als jungler wil ik vaak wel een pink halen, maar die staat er nog niet zodra Shen level 3 is met dubbele buff hoor :D

Ben het wel met je eens dat Shen verder een matige jungler is. Zijn cleartijd is niet al te best, zijn ganks niet bijzonder en juist omdat je komt ganken heb je imo minder aan de ultimate die vooral goed is als je aan het splitpushen bent en een fight wilt joinen.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Mebus schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:48:
[...]

Op jou elo misschien ja :+ En het is een feit dat je midlaner tegenwoordig al bijna niet eens meer helpt of niet eens kan helpen (fizz). Enigste die nog wel 90% van de games die ik speel helpt is de toplaner en botlane als je aan de juiste kant staat.. Dus in het beste geval heb je nog een lease door 2 andere personen :)

o ja deze afbeelding geld voor beide kanten van midlane: [afbeelding]
Je kunt niet aan de verkeerde kant staan als je altijd bij bot begint(betere hulp). Ik help als toplaner niet hoor, er is geen reden om niet bij bot te beginnen en in het process van op bot beginnen minder dmg te pakken omdat de hulp beter is..

Midlaner kan sowieso alleen maar helpen door mana te gebruiken en dat is zonde van mn mana, bot kan 3/4 keer schieten en zijn optijd in lane en dat is meeer dan genoeg hulp.

• Damien
Mebus schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:48:
[...]

Maar waar heb je die midlaner voor nodig dan? Dat was eerder misschien handig voor aggro management maar meer was dat ook niet. Tegenwoordig volstaan hulp van een toplaner of een botlane al. En 2 hits was meestal al voldoende.

• Mebus
Damienx2 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:51:
[...]

Maar waar heb je die midlaner voor nodig dan? Dat was eerder misschien handig voor aggro management maar meer was dat ook niet. Tegenwoordig volstaan hulp van een toplaner of een botlane al. En 2 hits was meestal al voldoende.
Dat is waar. Maar stel nou dat je te laat in de game bent of dat je gewoon echt geen hulp krijgt.. Dan is je clear best bagger (kwam met Evelynn solo onder 4 minuten, blauw, wolves, rood en wraits), en moest ik recallen. Ik kan dus geen early gank doen zonder dat ik level 3 ben.

Ik ga daarom tegenwoordig al niet eens meer uit van mensen die je helpen.

BABYMETAL LoL - Twitch

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Mebus schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:54:
[...]

Dat is waar. Maar stel nou dat je te laat in de game bent of dat je gewoon echt geen hulp krijgt.. Dan is je clear best bagger (kwam met Evelynn solo onder 4 minuten, blauw, wolves, rood en wraits), en moest ik recallen. Ik kan dus geen early gank doen zonder dat ik level 3 ben.

Ik ga daarom tegenwoordig al niet eens meer uit van mensen die je helpen.
Ja, niemand gaat je helpen als je te laat in de game ben. Ik ga geen xp en gold opgeven omdat jij naar het toilet moest, je computer te traag is om in 1.30 minuut te laden(omdat het spel crashed door rito) of omdat je internet problemen heb.

• Mebus
garriej schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:56:
[...]

Ja, niemand gaat je helpen als je te laat in de game ben. Ik ga geen xp en gold opgeven omdat jij naar het toilet moest, je computer te traag is om in 1.30 minuut te laden(omdat het spel crashed door rito) of omdat je internet problemen heb.
En dat is ook gewoon 100% terecht :) Verder start je nu met maar 2 hp pots inplaats van 4 en daarvoor zelfs nog 5 ;(

BABYMETAL LoL - Twitch

• Damien
Mebus schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:57:
[...]

En dat is ook gewoon 100% terecht :) Verder start je nu met maar 2 hp pots inplaats van 4 en daarvoor zelfs nog 5 ;(
2 is er al 1 teveel voor Warwick ;)

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Mebus schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:57:
[...]

Jaa klopt en start je nu met junglers zonder sustain bij een camp en niet bij de buff. Of wist je dat nog niet?

spoiler:
de camps geven meer XP als je buff, dus je word elvel 2, je cleared het camp met hulp zonder smite en kan op level 2 je buff killen met smite en een pot gebruike.

Als je geluk heb en je bot buff is rood krijg je ook nog is hp als je hem.killen doet :D

https://docs.google.com/s...M/htmlview?sle=true#gid=0 mooi bestandje van nightblue

[ Voor 16% gewijzigd door garriej op 20-11-2014 15:09 ]

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Koekiemonsterr schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:14:
[...]

Dat had ik ook gehoopt, maar wat ik op streams had gezien en gehoord gaat dat helaas niet op. Je krijgt die regen van machette dus echt pas als je damage neemt van monsters, eigenlijk ook wel logisch anders zou je dus 'gratis' kunnen healen op de scuttle crab omdat die je niet aanvalt.

Zal het straks nog eens even testen voor de zekerheid als ik thuis ben, maar dit is wat ik van streamers hoor.

[ Voor 7% gewijzigd door Fanatic_FS op 20-11-2014 15:23 ]

[specs]

• Skyclad
Vind dat een prima situatie aangezien ik niet Elise speel :)

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Kan me niet voorstellen dat het echt zo is, maar goed nog niet gespeeld of een streamer over gehoord(ook nog niet gekeken) dus kan het fout hebben.

Ach heeft ze nog steeds een aardige lifesteal, zeker als haar W aanstaat.

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

garriej schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:43:
Kan me niet voorstellen dat het echt zo is, maar goed nog niet gespeeld of een streamer over gehoord(ook nog niet gekeken) dus kan het fout hebben.

Ach heeft ze nog steeds een aardige lifesteal, zeker als haar W aanstaat.
Net getest en ik krijg pas de regen zodra ik damage van de monsters krijg, als ik ze kite krijg ik geen regen.

[specs]

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Toepasselijke skin in patch 4.20: Safecracker Evelynn.

We kunnen namelijk safely aanhoren hoe de jungle mobs Evelynns botten zullen cracken :+

Schijnt dat de blauwe mevrouw het zwaar gaat krijgen....

• Siefat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-08 11:59
Kan echt niet wennen aan de nieuwe status icons. Nu staat de muramana icon heletijd aan boven de skills gedeelte.

Animu~

• Jaap.
garriej schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:45:
[...]

Ik voelde me ook niet direct aangesproken, maar als je het ergens niet mee eens bent kun je beter uitleggen waarom je het niet mee eens bent en misschien leren nieuwere spelers(of noobs) er nog iets van.
Dat had wellicht gekund, maar aangezien het gros hier ook gewoon inhoudsloos posts neerplempt heb ik daar ook niet zoveel behoefte meer toe. Letterlijke posts als "hoe is Jinx" (Nou wel goed, roze en blauw en zo) / "welke build op Lucian?" (www.lolpro.com) / "Wat vinden jullie van Varus?" (Beste vent, maar verdomd vervelend als hij dronken is). Als je een vraag dropt laat dan in ieder geval even zien dat je ook zelf moeite hebt gedaan om een antwoord te vinden: 95% van de vragen kan je rechtstreeks van Google halen.

Het is gewoon treurig, want als je mensen daarop aanspreekt komt het niet over en gebeurd er nog niets (of een korte periode waarna men weer in het oude vervalt) of als je een dergelijke opmerking kracht bij zet middels een metafoor of een verwijzing komt grote boze Gropah om alles weer weg te gummen.

TL;DR ik heb niet zoveel zin meer om in alles uit te wijden aangezien er toch weinig tot niets mee gedaan wordt.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Anyway, als je de patch notes leest denk je: tering wat een zooi changes. Maar als je het voor jezelf een beetje samenvat valt het allemaal best mee, zeker als je er wat ervaring mee krijgt. Voor zover ik nu kan beoordelen wordt de jungle in ieder geval een stuk afwisselender; je hebt een stuk meer mogelijkheden.

[ Voor 34% gewijzigd door Gropah op 21-11-2014 12:54 ]

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:56:
Anyway, als je de patch notes leest denk je: tering wat een zooi changes. Maar als je het voor jezelf een beetje samenvat valt het allemaal best mee, zeker als je er wat ervaring mee krijgt. Voor zover ik nu kan beoordelen wordt de jungle in ieder geval een stuk afwisselender; je hebt een stuk meer mogelijkheden.
jaa zijn er nog al wat inderdaad. Maar vooral de jungle is erg veranderd, voor de laners valt het relatief wel mee.

Zoals ik eerder al zei, harstike leuk! lekker nieuwe dingen proberen/leren. Beetje lezen wat andere mensen doen etc. en over een week weet je niet beter meer :D

[ Voor 79% gewijzigd door Gropah op 21-11-2014 12:55 ]

• Mebus
garriej schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:59:
[...]

Jaa klopt en start je nu met junglers zonder sustain bij een camp en niet bij de buff. Of wist je dat nog niet?

spoiler:
de camps geven meer XP als je buff, dus je word elvel 2, je cleared het camp met hulp zonder smite en kan op level 2 je buff killen met smite en een pot gebruike.

Als je geluk heb en je bot buff is rood krijg je ook nog is hp als je hem.killen doet :D

https://docs.google.com/s...M/htmlview?sle=true#gid=0 mooi bestandje van nightblue
Dat ga ik eens doornemen :) Dankje Garriej!

[ Voor 18% gewijzigd door Gropah op 21-11-2014 12:54 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

• Ryada

Ryada

She/Her

Vandaag een potje Kalista gespeeld nou zeg wat een leuke ult in soloQ :(
Je ult zodat je support kan gaan engagen, wat doet je support dashed weer naar onze turret toe en laat mij alleen achter.
Zo jammer dat je support de 2de active van je ult moet doen, nu weet ik het zeker het word alleen een ADC in team verband soloQ moet je er echt de goede support voor tegen komen.

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Ik snap sowieso niet waarom ze zulke team dependant champs releasen die letterlijk afhankelijk zijn of een medespeler wel of niet zin heeft om jouw champion's potentie te benutten. Maar daarbij moet ik dan ook meteen zeggen dat ik het concept van de laatste champions hoe dan ook al pijnlijk vond..

• Ryada

Ryada

She/Her

Rordarok schreef op donderdag 20 november 2014 @ 18:36:
Ik snap sowieso niet waarom ze zulke team dependant champs releasen die letterlijk afhankelijk zijn of een medespeler wel of niet zin heeft om jouw champion's potentie te benutten. Maar daarbij moet ik dan ook meteen zeggen dat ik het concept van de laatste champions hoe dan ook al pijnlijk vond..
ADC was altijd al afhankelijk van je team.
Kalista is dat in drievoud

• Ryada

Ryada

She/Her

Ok net nog een potje gedaan met een goede support.
Een 4v2 easy triple voor Kalista, Damn wat is Kalista sterk in combinatie met een leona.
Ik denk dat er wat aan de nummers getweaked moet worden want zodra Kalista voor komt te liggen kan je met geen mogenlijkheid nog met haar duelen.
Rend doet ook bakken met damage in de mid/late.
En het is gewoon een ingebouwde smite extra. 26 stacks rend op dragon gebruik je Rend en je doet 780 damage in de mid game.

Naar mijn mening en ervaring/theorycrafting (ja daar komt hij hoor) is de beste build:
IE > Greaves > Botrk > PD/Shiv > LW > defensive of offensive naar keuze.
IE zodat je de early trades wat makkelijker zal winnen (door mij masteries en runes heb ik al een hoge AS rond de tijd dat ik IE heb en mn Greaves hall ik ook tussendoor waardoor mn AS ook nog on par blijft.
Maar vanaf dat moment begint de lol.
Door greaves en backwards hoppen kan je de meeste ADC's makkelijk kiten (kan me voorsellen dat Vayne wat moeilijker is)
Bortk en een PD/Shiv is naar mijn mening een goeie keuze ivm dat hoe hoger je AS is hoe vaker je kan gaan hoppen wat zorgt voor makkelijk dodgen van skillshots en je kan mensen makkelijk inhalen ICM je Rend.
LW spreekt voor zich.
Botrk is ook nog handig omdat je met de active verder zal gaan hoppen (je hop afstand scaled met MS) en de AS + AD is best nice.

On another note: DE SKIN IS ZO VET.

[ Voor 50% gewijzigd door Ryada op 20-11-2014 19:41 ]

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

wambamNL schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:00:
Ok net nog een potje gedaan met een goede support.
Een 4v2 easy triple voor Kalista, Damn wat is Kalista sterk in combinatie met een leona.
Ik denk dat er wat aan de nummers getweaked moet worden want zodra Kalista voor komt te liggen kan je met geen mogenlijkheid nog met haar duelen.
Rend doet ook bakken met damage in de mid/late.
En het is gewoon een ingebouwde smite extra. 26 stacks rend op dragon gebruik je Rend en je doet 780 damage in de mid game.

Naar mijn mening en ervaring/theorycrafting (ja daar komt hij hoor) is de beste build:
IE > Greaves > Botrk > PD/Shiv > LW > defensive of offensive naar keuze.
IE zodat je de early trades wat makkelijker zal winnen (door mij masteries en runes heb ik al een hoge AS rond de tijd dat ik IE heb en mn Greaves hall ik ook tussendoor waardoor mn AS ook nog on par blijft.
Maar vanaf dat moment begint de lol.
Door greaves en backwards hoppen kan je de meeste ADC's makkelijk kiten (kan me voorsellen dat Vayne wat moeilijker is)
Bortk en een PD/Shiv is naar mijn mening een goeie keuze ivm dat hoe hoger je AS is hoe vaker je kan gaan hoppen wat zorgt voor makkelijk dodgen van skillshots en je kan mensen makkelijk inhalen ICM je Rend.
LW spreekt voor zich.
Botrk is ook nog handig omdat je met de active verder zal gaan hoppen (je hop afstand scaled met MS) en de AS + AD is best nice.

On another note: DE SKIN IS ZO VET.
ik heb haar ook net gekocht, terug de jungle in want ik bak er geen kut van. AA's zijn echt heel traag, farmen ging voor geen meter, ze is wel verdomd sterk, dat merkte ik wel. wel zwaar negatief geëindigd.

Als je hopt met AS/MS he. Is een triforce dan niets iets. De combinatie van hoppen en de movespeed die je krijgt als je iemand achterna zit, je Q kun je gebruiken om de sheen te procen.

Ik vraag me alleen af of het 't wel waard is om er een ander item voor op te geven.

[ Voor 7% gewijzigd door garriej op 20-11-2014 19:57 ]

• Ryada

Ryada

She/Her

garriej schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:47:
[...]

ik heb haar ook net gekocht, terug de jungle in want ik bak er geen kut van. AA's zijn echt heel traag, farmen ging voor geen meter, ze is wel verdomd sterk, dat merkte ik wel. wel zwaar negatief geëindigd.

Als je hopt met AS/MS he. Is een triforce dan niets iets. De combinatie van hoppen en de movespeed die je krijgt als je iemand achterna zit, je Q kun je gebruiken om de sheen te procen.

Ik vraag me alleen af of het 't wel waard is om er een ander item voor op te geven.
Eerste game eindigde ik 2 16 omdat ik op tilt sloeg en ik geen support had :s

Volgens mij proced je Q de sheen niet aangezien je kan penetraten ermee. Bind me hier niet op vast ik heb het nog niet geprobeerd namelijk maar denk dat andere items beter zijn voor Kalista. Je hebt niks aan de AP namelijk dus je betaald al voor 1 nutteloze stat.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

wambamNL schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:01:
[...]

Eerste game eindigde ik 2 16 omdat ik op tilt sloeg en ik geen support had :s

Volgens mij proced je Q de sheen niet aangezien je kan penetraten ermee. Bind me hier niet op vast ik heb het nog niet geprobeerd namelijk maar denk dat andere items beter zijn voor Kalista. Je hebt niks aan de AP namelijk dus je betaald al voor 1 nutteloze stat.
Nee ik bedoel je kan je Q gebruiken om je sheen "aan" te zetten. Op lucain was triforce ook 700 meta, zat er ook al AP op heeft ie ook niks aan. maar door de double shot was het wel heel sterk natuurllijk.

• Ryada

Ryada

She/Her

garriej schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:03:
[...]

Nee ik bedoel je kan je Q gebruiken om je sheen "aan" te zetten. Op lucain was triforce ook 700 meta, zat er ook al AP op heeft ie ook niks aan. maar door de double shot was het wel heel sterk natuurllijk.
Je hebt alleen je Q waarmee je je sheen aan zou zetten (en je rend maar laten we die buiten beschouwing want te lange cooldown) dus dan zou je 3300 gold in een item steken waar je alleen waarde uit zou halen door je Q te spammen (wat niet echt mogelijk is)
Je W in combat gebruiken is ook dom want het geeft geen damage en heeft een cast time (1.5 sec als ik het goed heb) dus daarmee ga je ook al geen waarde halen uit je sheen.
je ult is een te lange cooldown en proced maar 1 keer je sheen passive, want je oathsworn doet het 2de deel dus daar haal je ook geen waarde uit.
je Q kost teveel mana en heeft ook een te lange cooldown dus dat zie ik ook niet gebeuren.
hierom vind ik dus dat triforce of een sheen totaal useless op kalista. Ze is ook totaal niet op burst gebouwd.

[ Voor 30% gewijzigd door Ryada op 20-11-2014 20:23 ]

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Lucian W en R scalen op AP.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ja z'n R is wel noemenswaardig maar die W niet :P dat was echt een 0.2 scale ofzo. Meer als niks dat toegegeven. Maar met die beredenering is zhonya's ook goed :+

Feit blijft, je kocht het niet voor de AP, maar voor de andere voordelen.

• Ryada

Ryada

She/Her

garriej schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:51:
[...]

Ja z'n R is wel noemenswaardig maar die W niet :P dat was echt een 0.2 scale ofzo. Meer als niks dat toegegeven. Maar met die beredenering is zhonya's ook goed :+

Feit blijft, je kocht het niet voor de AP, maar voor de andere voordelen.
En het feit blijft dat kalista niks aan die andere voordelen heeft behalve de as en ms oh en de AD ;)
Sheen proc heb je niet veel aan zoals ik al uitgelegd heb.
AP is useless want niks scaled met AP op Kalista.
dus je betaald voor een beetje ms, ad en as.
Wat je ook met de alcatry enchant + botrk goed maakt (wel is waar duurder maar dan heb je ook nog een usefull active en passive op een item)

Voor degene die het zich afvroeg:
Viktor en Amumu zijn gereduced in prijs.

[ Voor 29% gewijzigd door Ryada op 20-11-2014 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Kalista eenmaal gespeeld, maar het is geen ADC voor mij als ik vs een team sta met meerdere champs die een gapcloser hebben. Ondanks dat nog wel positief weten te eindigen, maar de game was alsnog een loss.

Tevens de nieuwe jungle geprobeerd en tja waar anderen blij zijn dat het moeilijker is geworden, ben ik persoonlijk van mening dat ik het eigenlijk vrij ruk vind. Ik was al geen geweldige jungler en dat is met deze huidige change alleen maar erger geworden. Kort samengevat ik heb echt geen trek om de jungle nu nog in te gaan. Persoonlijk hou ik er sowieso niet van als je richting bepaalde champs wordt geduwd om te picken voor een positie omdat je anders geen kans haast maakt. (begrijp me niet verkeerd, ik heb geen enkel probleem met meta wijzigingen bijvoorbeeld op top heb ik een heel seizoen Irelia kunnen spelen ondanks dat er in de start andere picks waren die meer viable waren).

Echter als je een jungle inloopt en je moet na je eerste buff al terug omdat je te hard in elkaar gebeukt bent, dan mis ik een beetje de toegevoegde waarde. Ja je krijgt meer XP en ja je loopt qua level vrijwel gelijk als vroeger, maar het leuke aan junglen vond ik het ganken. Ik ga niet ganken met nog 100HP... Nou kun je dit vertalen in, ja maar dan maak je zelf de verkeerde keuzes en dat is waarschijnlijk ook gewoon waar. Echter is voor mij de plezier er in de jungle momenteel wel af.

Overigens 1 ranked match gedaan waarbij ik de fout maakte om de nieuwe champ niet te bannen. En hoppa ik had een Kalista in mijn team. De feedfest was begonnen, neem daarbij nog eens een Ryze op top die iedereen kanker wenste, een midlaner die vrolijk aan het meeblamen is, en dan sta je daar als hulpeloze jungler zonder clue. Ik ga mij vandaag nog wat meer inlezen omtrent het junglen en zal de moeite nemen om Trick2g (schijnt toch het meest succesvol te zijn in de jungle) en Nightblue hun streams te bekijken. Ik vind overigens de nieuwe jungle items daarentegen wel een aardige aanvulling, het geeft namelijk wat meer diepgang in itemization. Echter zie ik veel rangers -> devourer terug komen, wat het allemaal al weer wat minder spectaculair maakt.

Oh well, einde van dit beklaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
Damienx2 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:08:

Overigens 1 ranked match gedaan waarbij ik de fout maakte om de nieuwe champ niet te bannen. En hoppa ik had een Kalista in mijn team. De feedfest was begonnen, neem daarbij nog eens een Ryze op top die iedereen kanker wenste, een midlaner die vrolijk aan het meeblamen is, en dan sta je daar als hulpeloze jungler zonder clue. Ik ga mij vandaag nog wat meer inlezen omtrent het junglen en zal de moeite nemen om Trick2g (schijnt toch het meest succesvol te zijn in de jungle) en Nightblue hun streams te bekijken. Ik vind overigens de nieuwe jungle items daarentegen wel een aardige aanvulling, het geeft namelijk wat meer diepgang in itemization. Echter zie ik veel rangers -> devourer terug komen, wat het allemaal al weer wat minder spectaculair maakt.

Oh well, einde van dit beklaag.
Ik volg hun streams ook nog steeds, Nightblue3 heeft een tier list gemaakt voor de nieuwe jungle en welke items werken op welke champs dus dat is al goed punt om te starten. (heb hier helaas de link wel niet want ben aan het werk maar op zijn stream is die normaal wel te vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:35
Kalista is echt OP! Vooral met een dikke (als in tank) support als Ali of Leona er langs.
Gisteren ook 2 potjes gewonnen omdat 2 spelers wel dachten te winnen op een solo lane (1x mid en 1x top), maar dat kan Kalista echt niet... Dan heb je geen buddy en maak je gelijk je ult en je passive useless.

Ps. Ik vind Warwick echt super sterk door die aanpassingen in de jungle! Je Rusht gewoon Skirmishers + Devourer en maakt iedereen af. Wanneer je dan Wits End ben je helemaal niet meer te stoppen. Dan nog boots, FH, SV en een 3e tank item om het af te maken en hoppa.

Edit: Als reactie op bovenstaande:
https://docs.google.com/s...view?usp=sharing&sle=true

[ Voor 11% gewijzigd door TheBrut3 op 21-11-2014 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Greenpearl schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:20:
[...]

Ik volg hun streams ook nog steeds, Nightblue3 heeft een tier list gemaakt voor de nieuwe jungle en welke items werken op welke champs dus dat is al goed punt om te starten. (heb hier helaas de link wel niet want ben aan het werk maar op zijn stream is die normaal wel te vinden)
Bookmarks OP: https://docs.google.com/s...M/htmlview?sle=true#gid=0

Anyway, zelf 1 potje jungle gedaan met elise. Ik ben begonnen bij golems met hulp van de botlane, deze zonder al te veel hp te verliezen en zonder te smiten kunnen killen. Toen dus level 2 en de buff solo kunnen pakken, door de buff te smiten en de regen van red buff was ik vrij vlot weer vol hp.

Vervolgens heb ik de vogels gepakt terwijl ik op smite CD aan het wachten was om de blue buff makkelijk te killen. Tevens een pot gepakt hier.

Na blue buff had ik nog meer als half hp en een pot over, toplane en mid waren beide door gepushed dus ik heb de gromp gepakt en ben naar base gegaan.

Pas 1 potje gespeeld en met een jungler met veel sustain, maar dat beviel prima. Echter ben ik benieuwd hoe dat gaat met een jarvan, die geen ingebouwde sustain heeft. Ik denk dat dat terug naar base wordt na je eerste buff --> 2e buff halen en dan ganken.
TheBrut3 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:21:

Ps. Ik vind Warwick echt super sterk door die aanpassingen in de jungle! Je Rusht gewoon Skirmishers + Devourer en maakt iedereen af. Wanneer je dan Wits End ben je helemaal niet meer te stoppen. Dan nog boots, FH, SV en een 3e tank item om het af te maken en hoppa.
Je schrijft blade of the ruined king verkeerd :P

[ Voor 13% gewijzigd door garriej op 21-11-2014 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ik heb gister een potje vi jungle gespeeld.
Was begonnen bij golems met een hard leash van bot lane, dus heb ze gekilled zonder smite alleen 1 pot gebruikt. Toen red gedaan deze kunnen soloen door te smiten. Daarna de vogel dingen gepakt met mn 2de pot active en B gegaan. Toen jungle item gepakt weet niet meet hoe die heet maar je hebt dan een soort AOE smite die stunned. Daarna blue gepakt zonder pots en was nog vol hp. Lanes waren gepushed dus ik pak speed shrine bij top river, daarne wolves daarna mid proberen te ganken, faalde want Jayce is lastig te ganken als hij geward heeft. En daarna de speed shrine op bot river gepakt. De hecarim wist niet wat hem overkwam ik was overal op de map. Alleen jammer dat er een fed rumble en graves rondliepen late game. Potje met 22/10/21 kunnen eindigen, maar wel verloren.

En met je enchantment op jungle item hoef je op een triforce na niks offensiefs te bouwen op Vi je doet bakken met damage en met 4 tank items ben je een zwaar irritante chick die vol op hun carry staat te beuken.

[ Voor 11% gewijzigd door Ryada op 21-11-2014 08:33 ]

Pagina: 1 ... 105 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]