[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 106 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.427 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:35
garriej schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:24:
Echter ben ik benieuwd hoe dat gaat met een jarvan, die geen ingebouwde sustain heeft. Ik denk dat dat terug naar base wordt na je eerste buff --> 2e buff halen en dan ganken.
[...]
Je schrijft blade of the ruined king verkeerd :P
BotRK gebruikte ik al niet veel op Warwick en deze wordt nu helemaal overbodig volgens mij, maar die zou je kunnen pakken in plaats van Wits End. Ik ga het liefst als een redelijke tanky Warwick en met die Devourer stacks doe je nog een partij damage ook. Gezien zijn ult volgens mij 5x een on hit effect geeft doe je 5x iets van 75 magic damage (zonder stacks mee te tellen) en je hebt gelijk full MR van je Wits.

Om je 1e vraag te beantwoorden, daar heeft Nightblue3 ook al over gedacht:
Met sustains: 1e buff, 2e buff en dan camps
Met non/low sustains: Camp, buff, camp, back en jungle item kopen en dan 2e buff.
En over Jarvan heeft hij een heel test verhaal staan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Goed te lezen dat ik de enige ben met issues in de nieuwe jungle :), dat scheelt weer voor toekomstige team setups dan hoef ik iig de jungle niet meer in. <3

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

TheBrut3 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:35:
[...]

BotRK gebruikte ik al niet veel op Warwick en deze wordt nu helemaal overbodig volgens mij, maar die zou je kunnen pakken in plaats van Wits End. Ik ga het liefst als een redelijke tanky Warwick en met die Devourer stacks doe je nog een partij damage ook. Gezien zijn ult volgens mij 5x een on hit effect geeft doe je 5x iets van 75 magic damage (zonder stacks mee te tellen) en je hebt gelijk full MR van je Wits.

Om je 1e vraag te beantwoorden, daar heeft Nightblue3 ook al over gedacht:
Met sustains: 1e buff, 2e buff en dan camps
Met non/low sustains: Camp, buff, camp, back en jungle item kopen en dan 2e buff.
En over Jarvan heeft hij een heel test verhaal staan :9
Ik weet het, ik kijk heel vaak naar nightblue. En haal er ideeën vandaan, maar zelfs met een sustain jungler vond ik de start op een camp heerlijk werken.

Over nightblue gesproken, die koopt ook een BorK en vind daardoor WW 1 van de meest OP champs in season 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-09 21:02

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Zal ik dan - niet geheel verrassend - mijn 'revelation' omtrent Diana jungle delen?

Slechts tijd voor 1 game. Runes had ik ietwat extreem aangepast voor nieuwe jungle: 15 as red, armor yellows, 1 armor quint, 2 ap quints en 9 flat ap glyphs.

Werkte iig goed. Ik kwam op lvl 4 met 60% hp en nog een pot over de enemy Maokai jungler tegen. Hij was lvl 3 en was iets van 20% hp. Kreeg hem niet te pakken, maar hij moest duidelijk richting base, waarbij ik alle kans had nog iets van zijn jungle te jatten en mijn voorsprong uit te breiden. De hele game bleef ik hem de baas.

Ik had nog makkelijk kunnen doorgaan tot lvl 5 of 6 om dan pas voor het eerst te basen.

Voor herhaling vatbaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Koekiemonsterr op 21-11-2014 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Goed na het lezen van alle posts tot dusver zal het wel aan gewenning liggen. En zal het ook wel komen dat ik over het algemeen nooit een buff liet staan voordat ik ging recallen. ;)

Ik zal Kha'zix advies dan maar opvolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:39:
Goed te lezen dat ik de enige ben met issues in de nieuwe jungle :), dat scheelt weer voor toekomstige team setups dan hoef ik iig de jungle niet meer in. <3
Ik heb pas 1 potje gespeeld en dat was niet 1 van m'n beste potjes in de jungle. Ik kan wel aan de nieuwe jungle wennen. Verwacht ook niet dat ik niet tegen issue's aan ga lopen, maar tot nu toe vind ik het prima changes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Laatst online: 22-08 19:33
Ik wil het junglen meer oppakken speel eigenlijks alleen ADC. Wat zijn aanraders in de jungle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Daar kan na een dag nog niemand een heel erg zinnig antwoord op geven. Alles wat het eerst goed deed, zal dat nog steeds doen.

Iedereen deelt al 2 pagina's z'n eigen ervaringen met de jungle en hoe dit beviel, haal hier informatie uit en doe er iets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:03

rSNNN

Titel ondertitel

Udyr is en blijft een beest in de jungle. Ik heb allebei de buffs kunnen pakken, de "wolves" en de "wraiths" en moest toen pas terug.

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

llovesoccerx7 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:56:
Ik wil het junglen meer oppakken speel eigenlijks alleen ADC. Wat zijn aanraders in de jungle?
Zoals Garriej al terecht opmerkte, valt daar nog niet heel veel definitiefs/zinnigs op te zeggen.

Het is een kwestie van uitproberen.

De dominante season 4 junglers zullen grotendeels nog viable zijn, al worden Wukong en Evelynn wel genoemd als te zwak voor de huidige jungle.

In theorie lijken de meer klassieke junglers (WW, Nunu, Fiddles, Udyr) met hun sustain een streepje voor te hebben.

Andere junglers die relatief gezien wat meer zouden moeten profiteren van de huidige jungle changes, zijn bijvoorbeeld Olaf, Diana, Nocturne en natuurlijk Master Yi. Maar dat maakt ze nog niet automatisch top of the bill natuurlijk.

Tanky junglers lijken nu ook wel weer in een iets betere positie.

Kortom, wie het weet mag het zeggen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Koekiemonsterr op 21-11-2014 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:29:
[...]

Zoals Garriej al terecht opmerkte, valt daar nog niet heel veel definitiefs/zinnigs op te zeggen.

Het is een kwestie van uitproberen.

De dominante season 4 junglers zullen grotendeels nog viable zijn, al worden Wukong en Evelynn wel genoemd als te zwak voor de huidige jungle.

In theorie lijken de meer klassieke junglers (WW, Nunu, Fiddles, Udyr) met hun sustain een streepje voor te hebben.

Andere junglers die relatief gezien wat meer zouden moeten profiteren van de huidige jungle changes, zijn bijvoorbeeld Olaf, Diana, Nocturne en natuurlijk Master Yi. Maar dat maakt ze nog niet automatisch top of the bill natuurlijk.

Tanky junglers lijken nu ook wel weer in een iets betere positie.

Kortom, wie het weet mag het zeggen :)
Ik moest gisteren paar keer tegen een WarWick en late game dacht ik uhmm...
Zo tanky en zoveel lifesteal.. Niemand kon hem neerhalen.
Hij staat gewoon stil en AA..En zijn ult zeer OP lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

llovesoccerx7 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:32:
[...]

Ik moest gisteren paar keer tegen een WarWick en late game dacht ik uhmm...
Zo tanky en zoveel lifesteal.. Niemand kon hem neerhalen.
Hij staat gewoon stil en AA..En zijn ult zeer OP lijkt mij.
Zijn ult heeft hij al heel lang en is niet OP. Hij kan er gewoon uitgebumpt worden door knockbacks en ook een QSS stopt zijn ult.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:44:
[...]

Zijn ult heeft hij al heel lang en is niet OP. Hij kan er gewoon uitgebumpt worden door knockbacks en ook een QSS stopt zijn ult.
psst en QSS is ook nog is goedkoper geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:47:
[...]

psst en QSS is ook nog is goedkoper geworden.
Hahaha ja, dat was gisteren ook wel weer een topperactie van mij. :) Ik druk bezig om 720 gold bij elkaar te krijgen... kom ik bij de shop. Oh ja... 500g nu :') (de null-magic mantle, aangezien negatron cloak weg is)

[ Voor 7% gewijzigd door Damien op 21-11-2014 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat junglen moeilijker is geworden. Rond de 5e minuut (?), pantheon solo drake @ lvl 3 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:01:
Ik dacht dat junglen moeilijker is geworden. Rond de 5e minuut (?), pantheon solo drake @ lvl 3 :o
Geen tegenstanders zeker als er niemand komt :+

Nee maar het is wel wat vroeg om drake te warden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 19:30
Moeilijker? Denk ook een deel wennen weer omdat er zoveel is verandert.. Heb nu meer het gevoel alsof je je jungle in word gepushed zodat men niet al op level 2/3 kan ganken. Naast dat ging ik gister best goed met Evelynn in de jungle, maar sommige jungle champs (ook al lopen ze achter) gaan het nu stukken beter doen mid/lategame omdat ze meer pressure kunnen geven.

Overigens zie ik nu ook dat Galio een nieuwe support word? Komt dit door Kallista haar ult?

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Een QSS werkt tegen de ult en hij is er makkelijk uit te halen, maar de ult gaat ook vrij snel en niet iedereen die geult kan worden heeft een QSS. Maar de damage van de ult op lvl 1 is echt veel magic damage (ik ga even alleen van Wits End + Skirmisher met Devourer uit)

5x 50 magic damage van de ult
5x 40% bonus AD magic damage indien aanwezig, nu nog niet
12x 5.5 magic damage van Eternal Thirst
5x 42 magic damage van Wits End
5x 40 magic damage van Devourer (zonder stacks)
5x 33 true damage van Skirmisher (als ik dat goed bereken)

Dan kom ik dus uit op 250 + 66 + 210 + 200 = 722 magic damage en 165 true damage bij een level 1 ult met 2 items. Dat is best sterk! Gezien tijdens de 1.8 supression ook damage gedaan kan worden door een ander. En een sololaner heeft dan echt nog geen QSS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
TheBrut3 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:08:
Een QSS werkt tegen de ult en hij is er makkelijk uit te halen, maar de ult gaat ook vrij snel en niet iedereen die geult kan worden heeft een QSS. Maar de damage van de ult op lvl 1 is echt veel magic damage (ik ga even alleen van Wits End + Skirmisher met Devourer uit)

5x 50 magic damage van de ult
5x 40% bonus AD magic damage indien aanwezig, nu nog niet
12x 5.5 magic damage van Eternal Thirst
5x 42 magic damage van Wits End
5x 40 magic damage van Devourer (zonder stacks)
5x 33 true damage van Skirmisher (als ik dat goed bereken)

Dan kom ik dus uit op 250 + 66 + 210 + 200 = 722 magic damage en 165 true damage bij een level 1 ult met 2 items. Dat is best sterk! Gezien tijdens de 1.8 supression ook damage gedaan kan worden door een ander. En een sololaner heeft dan echt nog geen QSS.
Dat is inderdaad vrij veel damage, maar ik betwijfel dat jij op level 6 al 2 items hebt binnengeharkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Damienx2 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:10:
[...]
Dat is inderdaad vrij veel damage, maar ik betwijfel dat jij op level 6 al 2 items hebt binnengeharkt.
Eens, dat heb je niet. Hooguit de Skirmisher + Devourer heb je dan (denk ik), dus de Wits damage kan er af op level 6. Maar de ult doet tot level 10 ongeveer dezelfde damage en tegen die tijd zit die Wits End er zeker tussen, er komt 15 true damage per level bij van een Skirmisher smite en Ethernal Thirst doet 12x 0.5 per level tot level 8 en vanaf level 8 12x 1 per level bonus magic damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Mebus schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:06:
Overigens zie ik nu ook dat Galio een nieuwe support word? Komt dit door Kallista haar ult?
Lijkt me niet. Buiten die gewijzigde MR scaling van even geleden is er niks aan hem veranderd.

Kalista kan hem leuk vooruit gooien en Galio ult daarop volgend is leuke lockdown, maar dan zou ik liever een Leona/Thresh/Braum naar voren gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Van wat ik gezien heb niet per se moeilijker, maar meer vervelend. Als de leveling curve ongeveer hetzelfde blijft, maar er een aantal back ports geforceerd worden, zijn ze dus opzettelijk een aantal junglers de early ganks aan het denyen. Beetje een verrotte oplossing imo. Overigens schijnt blue jungle een voordeel te hebben, monsters leashen verder en je kunt vanuit de buff camp de monsters killen die aan de rand van bot/top spawnen, waar dit elders tot HP reset leidt.

Dit laatste gedeelte voegt niets toe aan het topic

[ Voor 54% gewijzigd door Gropah op 21-11-2014 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08 14:23

McGryphon

Veul vrouwkes!

Ik heb gisteren gespeeld op een computer met een athlon 64 3000+ en een Geforce 7600GT. Leek gewoon nog te werken, alleen de drops naar 4 fps in teamfights waren licht vervelend :')

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
LoL is ook best een roestbakvriendelijk spel maar het ziet er dan grafisch ook niet echt state-of-the-art uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik heb in de afgelopen pagina's weer hier en daar wat weggeknipt omdat het offtopic is of op de man. De discussie over het LoL topic is hierbij ook weg geknipt, omdat dat hier niet hoort. Als er behoefte is aan dan kan die beter in een los topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Secsytime schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:51:
Dames pls, vecht dit even in een game uit ofzo.. kunnen we het hier netjes houden of moeten er wat topic reports worden uitgedeeld? (:
Blijf ontopic

Ik lees dat een aantal van jullie die krab wel killen en een aantal ook niet. Maar ik krijg het idee uit het documentje van Nighblue dat je hem ook haast net zo goed kunt skippen?

Overigens wat ik wel vervelend vind in deze patch is dat de buffs nu boven je portret staan. Waarschijnlijk met als reden dat je over het gehele scherm zit te kijken, maar ik zou het niet erg vinden als de mogelijkheid geboden wordt dat je deze kunt aanpassen naar de oude plek... Of is dit toevallig al mogelijk en kijk ik er overheen?

[ Voor 18% gewijzigd door Gropah op 21-11-2014 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:59:
[...]
Ik lees dat een aantal van jullie die krab wel killen en een aantal ook niet. Maar ik krijg het idee uit het documentje van Nighblue dat je hem ook haast net zo goed kunt skippen?

Overigens wat ik wel vervelend vind in deze patch is dat de buffs nu boven je portret staan. Waarschijnlijk met als reden dat je over het gehele scherm zit te kijken, maar ik zou het niet erg vinden als de mogelijkheid geboden wordt dat je deze kunt aanpassen naar de oude plek... Of is dit toevallig al mogelijk en kijk ik er overheen?
Heb daar ook erg veel moeite mee, met de buffs.. gister ook een game met nasus.. zie ik men stacks niet staan =.=

Overigens weet ik het ook niet oer de krab, het duurt best lang voordat die dood is.. en zolang geeft nou ook weer niet visions. Mijn voorkeur zou uit gaan om een gank te plaatsen in die tijd of om een camp te clearen een eigen of dan wel niet een tegenstanders.

[ Voor 15% gewijzigd door Gropah op 21-11-2014 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Laatst online: 29-08 21:18

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:59:
[...]

De crabs kan je skippen maar het is 35 free gold voor 1 a 2 seconden vechten.
De speed shrine is ook heel handig als je een gank heavy jungler speelt zoals Vi bijvoorbeeld, je bent overal op de map binnen een korte tijd.
Ik probeer zelf als ik jungle die shrines 100% onder onze controle te krijgen (helpt namelijk ook erg met roamen en escapen)

[ Voor 15% gewijzigd door Gropah op 21-11-2014 13:21 ]

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:02:
[...]

De speed shrine is ook heel handig als je een gank heavy jungler speelt zoals Vi bijvoorbeeld, je bent overal op de map binnen een korte tijd.
Ik probeer zelf als ik jungle die shrines 100% onder onze controle te krijgen (helpt namelijk ook erg met roamen en escapen)
Mja met Vi kan ik er wel inkomen idd. Die zal ik vanavond ook weer eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:03:
[...]

Mja met Vi kan ik er wel inkomen idd. Die zal ik vanavond ook weer eens proberen.
Als je het hebt probeer haar met AS runes te spelen (ook ad ofc maar een beetje AS) zorgt voor een betere clear en als je Golem start gaat doen met leash start dan met je E zodat je minder hp verliest door je Blast Shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:07:
[...]

Als je het hebt probeer haar met AS runes te spelen (ook ad ofc maar een beetje AS) zorgt voor een betere clear en als je Golem start gaat doen met leash start dan met je E zodat je minder hp verliest door je Blast Shield.
Speel je dan 9/21 of 21/9 (zoals ik haar eerder dus altijd speelde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:08:
[...]

Speel je dan 9/21 of 21/9 (zoals ik haar eerder dus altijd speelde).
Ik speel met 21/9, snellere clear en hardere early ganks.
Neem 2 punten in CDR en 2 in AS masteries ipv 4 in 1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-09 14:25

steel123

Cryman9

wambamNL schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:02:
[...]
Het duurt veel langer dan 1 a 2 seconden. Eerder richting de 10.
De respawn tijd van die krab is hoog vergeleken met de duur van de shrine. Als je recalled na de krab en je komt terug. Doe je eerst nog een camp waarschijnlijk en dan is de speed buff al zo'n beetje weg. Dus dan heb je er nog niks aan gehad(op 35 gold na dan).

Op Udyr kill ik hem vooral om weer hp te krijgen om erna nog een camp te doen. MITS er geen mogelijkheid is tot een gank. Dan ga ik altijd voor de gank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

steel123 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:12:
[...]

Het duurt veel langer dan 1 a 2 seconden. Eerder richting de 10.
De respawn tijd van die krab is hoog vergeleken met de duur van de shrine. Als je recalled na de krab en je komt terug. Doe je eerst nog een camp waarschijnlijk en dan is de speed buff al zo'n beetje weg. Dus dan heb je er nog niks aan gehad(op 35 gold na dan).

Op Udyr kill ik hem vooral om weer hp te krijgen om erna nog een camp te doen. MITS er geen mogelijkheid is tot een gank. Dan ga ik altijd voor de gank.
Mid tot late heb je de crab redelijk snel neer, early is het idd richting de 7 a 8. (mijn gevoel voor seconden is niet echt goed)
Maar op gank heavy junglers vind ik het wel een hele fijne shrine vanwege het feit dat je overal op de map kan zijn.
Maar je hebt wel gelijk Gank > Crab.

Btw mijn masteries op Vi:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VBN68f2.png

En de rune setup die ik voor Vi/ADC gebruik:
Mark
+0.95 attack damage x9
Seal
+1.41 armor x9
Glyph
+1.34 magic resist x4
+0.64% attack speed x5
Quintessence
+3.4% attack speed x2
+2.25 attack damage

[ Voor 16% gewijzigd door Ryada op 21-11-2014 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 19:18
Goed jungle nu een test gegeven, dat is flink wennen, ik zal niet meer zo snel jungle kiezen omdat het mijn specialiteit niet is.
Wel zie ik dragon veel belangrijker worden mbt objective en teamfights...

[ Voor 42% gewijzigd door Suicyder op 21-11-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Suicyder schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:18:
Goed jungle nu een test gegeven, dat is flink wennen, ik zal niet meer zo snel jungle kiezen omdat het mijn specialiteit niet is.
Ik hoop dat iedereen zo denkt als suicyder en dat niemand meer in de jungle wil spelen. Dan heb ik m'n roll tenminste weer, zeker in teambuilder moet ik nu lang wachten :(

MIJN JUNGLE AFBLIJVEN.

Draak was al een belangrijke if not DE belangrijkste objective van de early/mid-game. Dus ik zie niet zo goed waarom hij belangrijker is geworden.

[ Voor 54% gewijzigd door garriej op 21-11-2014 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Gefeliciteerd

@Garriej
Ik zal wel gewoon nog jungle pakken als mensen zo nodig ADC willen hebben.
In principe vind ik de jungle een stuk leuker geworden maar ADC blijft het leukste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

wambamNL schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:14:
[...]

Mid tot late heb je de crab redelijk snel neer, early is het idd richting de 7 a 8. (mijn gevoel voor seconden is niet echt goed)
Maar op gank heavy junglers vind ik het wel een hele fijne shrine vanwege het feit dat je overal op de map kan zijn.
Maar je hebt wel gelijk Gank > Crab.

Btw mijn masteries op Vi:
[afbeelding]

En de rune setup die ik voor Vi/ADC gebruik:
Mark
+0.95 attack damage x9
Seal
+1.41 armor x9
Glyph
+1.34 magic resist x4
+0.64% attack speed x5
Quintessence
+3.4% attack speed x2
+2.25 attack damage
Zou 3 punten in movement speed knallen in de utility tree. Snellere clear (doordat je er sneller bent) sneller bij lanes, snellere escapes, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Secsytime schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:20:
[...]

Zou 3 punten in movement speed knallen in de utility tree. Snellere clear (doordat je er sneller bent) sneller bij lanes, snellere escapes, etc.
Eh het is maar 1.5% (beetje zonde van 3 punten, 2 punten zou nog enigszins kunnen). En met Vi is rondbewegen nou niet bepaalt een probleem aangezien je over muren heen kunt Q'en.

[ Voor 7% gewijzigd door Damien op 21-11-2014 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Secsytime schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:20:
[...]

Klinkt wel leuk, ipv wat zou je deze pakken?

doe je dan de 24 health + 3% total health weg? of gooi je punten weg in je offensive tree?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 20:40
Zojuist ook mijn eerste potje jungle gedaan met Lee. Red side, smiteless blue met leash -> red -> Wraiths om level 3 te worden, recall en vanaf daar verder gespeeld. Vrij vlot enemy wolves gepakt en gesmite voor de vision in hun jungle, waar vlak daarna ook hun Xin Zhao zichtbaar was. Daarna nog op level 3 crab gepakt in top river, kostte me 9 seconden. Letterlijk 5 seconden daarna liep Xin er al overheen voor een gank op top. Dus zeker early als je nog geen wards hebt maar wel kans ziet om hun wolves te smiten en/of een crab te pakken kan dat best goed uitpakken.

Verder beetje een touw-trek potje, enemy team pakte op een gegeven moment achter elkaar kills en objectives en wilden duidelijk dragon control hebben, al hadden wij al vrij snel de eerste. Uiteindelijk door slechte positionering en gierigheid van enemy team, en redelijk teamwork aan onze kant gewonnen en geëindigt met 15/5/16, ondanks dat ik zelf ziek en lamlendig ben en niet echt helder zat te spelen en dus ook gewoon steken liet vallen :+

Na één potje kan ik natuurlijk niet heel goed beoordelen maar mijn eerste indruk is toch wel prima. Initieel zag ik het niet zo zitten met de changes (zo ook van S3-S4 toendertijd) maar toch valt het me met de diversiteit aan itemization en keuzes die je on the fly in de jungle kan maken alleszins mee. :)

spoiler:
Mocht iemand de VOD willen zien van deze mediocre silver scrub game, staat op twitch;
http://www.twitch.tv/joomadbro/b/591142242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Recrush schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:28:

spoiler:
Mocht iemand de VOD willen zien van deze mediocre silver scrub game, staat op twitch;
http://www.twitch.tv/joomadbro/b/591142242
Wat silver? sinds waneer ben je uit bronze 5? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 20:40
garriej schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:30:
[...]

Wat silver? sinds waneer ben je uit bronze 5? :+
Ik ben hard gecarried, maar dan mag ik toch nog wel lekker pronken :+

Was jij trouwens niet degene die al die tijd dacht dat ik Diamond was? :P

[ Voor 13% gewijzigd door Recrush op 21-11-2014 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:53
Gropah schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:58:
[mbr]Ik heb in de afgelopen pagina's weer hier en daar wat weggeknipt omdat het offtopic is of op de man. De discussie over het LoL topic is hierbij ook weg geknipt, omdat dat hier niet hoort. Als er behoefte is aan dan kan die beter in een los topic.[/]
Verwijzen naar dat losse topic heeft hierbij weinig zin omdat daar nauwelijks tot geen opvolging aan wordt gegeven.

Desondanks blijft het vermakelijk om het beleid te volgen. Wie houdt er immers niet van struisvogelpolitiek :)

Goed, back to the art knowledge. Mensen, jullie gedachten over ad Heimer? Ik denk dat het best kan werken, zijn turrets doen namelijk best veel damage waardoor je ook wel hard kan pushen. Alleen moet ke wel oppassen voor ganks wat die kan je niet zo makkelijk ontwijken. Als defensive item kan je dan een GA halen zodat je in ieder geval niet meteen dood bent als ze je pakken. Hoe zullen we dan bouwen? IE rush en dan statik voor de attackspeed oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

JapieTalent schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:18:
[...]

Verwijzen naar dat losse topic heeft hierbij weinig zin omdat daar nauwelijks tot geen opvolging aan wordt gegeven.

Desondanks blijft het vermakelijk om het beleid te volgen. Wie houdt er immers niet van struisvogelpolitiek :)

Goed, back to the art knowledge. Mensen, jullie gedachten over ad Heimer? Ik denk dat het best kan werken, zijn turrets doen namelijk best veel damage waardoor je ook wel hard kan pushen. Alleen moet ke wel oppassen voor ganks wat die kan je niet zo makkelijk ontwijken. Als defensive item kan je dan een GA halen zodat je in ieder geval niet meteen dood bent als ze je pakken. Hoe zullen we dan bouwen? IE rush en dan statik voor de attackspeed oid?
Scalen zijn turrets dan tegenwoordig ook met AD/AS? Dan zie ik het nut zeker in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:22:
[...]

Eh het is maar 1.5% (beetje zonde van 3 punten, 2 punten zou nog enigszins kunnen). En met Vi is rondbewegen nou niet bepaalt een probleem aangezien je over muren heen kunt Q'en.
Je moet doen waar je je goed bij voelt.

Ik vind 1,5 % MS ----- beter dan 12 health (3/3 veterans scar) + 3% maximum health (wat neer komt op 90 HP bij 3000 hp)

Maar ja, ik speel vi met MS quints, AS marks, MR glyphs en armor seals. Dus dan kom je snel op 6 % MS wat tot gevolg heeft dat je tier 2 boots heel lang kunt uitstellen. (tenzij heavy CC team etc. alle andere scenarios)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Secsytime schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:21:
[...]

Ik vind 1,5 % MS ----- beter dan 12 health (3/3 veterans scar) + 3% maximum health (wat neer komt op 90 HP bij 3000 hp)

Maar ja, ik speel vi met MS quints, AS marks, MR glyphs en armor seals. Dus dan kom je snel op 6 % MS wat tot gevolg heeft dat je tier 2 boots heel lang kunt uitstellen. (tenzij heavy CC team etc. alle andere scenarios)
beter dan 12 health (3/3 veterans scar) 3 keer 12 health ja, 36 dus + 3% total dat is early game, zeker in de jungle, best wel noteworthy.

Later in de game als je 3k hp heb heb je beide masteries niet meer nodig. Je ben nl. tanky genoeg om weg te komen en je heb genoeg hp.

Puur naar de early game kijkend dus is naar mijn mening de hp gewoon veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

[...]

Ik speel mijn Katarina ook met MS Quints het is wat jij zegt "je moet doen waar je je goed bij voelt" maar we hadden het net over masteries zonder runes niet icm runes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

garriej schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:38:
[...]

beter dan 12 health (3/3 veterans scar) 3 keer 12 health ja, 36 dus + 3% total dat is early game, zeker in de jungle, best wel noteworthy.

Later in de game als je 3k hp heb heb je beide masteries niet meer nodig. Je ben nl. tanky genoeg om weg te komen en je heb genoeg hp.

Puur naar de early game kijkend dus is naar mijn mening de hp gewoon veel beter.
ik heb 2/3 in veterans scar, dus 12 health.

Edit: hoe wil je dat ene punt in 3% dan verdedigen als je zegt dat dat late game toch neit uitmaakt? Wat is 3% van je HP early game dan? niks toch.

[ Voor 12% gewijzigd door Secsytime op 21-11-2014 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

12 per punt, dus 12/24/36 met daarna +3%. 3% is early game toch al gauw weer 20-25HP.

[ Voor 34% gewijzigd door Rordarok op 21-11-2014 15:54 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Net een potje Twitch gedaan, zijn late game is zeer sterk vind ik vooral als je alle tijd heb om je ult te schieten. Wat is jullie mening over hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
garriej schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:38:
[...]

Op enige uitzonderingen na: Yep.

Laat mid/early nou juist de fase zijn waar masteries die present zijn in de onderste laag van de boom relevant zijn. Die paar % AtkSpd, paar AD, MS of HP boeit geen ene zak lategame. De onderste laag van je mastery tree invullen met de notie dat dit je lategame gaat boosten is dan ook bizar ineffectief en past daarmee uitstekend in het rijtje "onwaarschijnlijke ideeen die op Tweakers.net voor logica doorgaan"
[...]

Zo zijn er ook voldoende willekeurige supports die zich er vast heel goed bij voelen dat ze hun slappe missende runes opvullen met tier 2 Aspd en flat Mana.

Ergo, wat je voelt is irrelevant. Ik zou het op menig jungler geen goed idee vinden om 3 punten in MS te plempen over HP, maar op een jungler die van zichzelf al 2 gap closers heeft en items met slow koopt snap ik het al helemaal niet.
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:55:
Net een potje Twitch gedaan, zijn late game is zeer sterk vind ik vooral als je alle tijd heb om je ult te schieten. Wat is jullie mening over hem?
Ik vind helemaal mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanFr12
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-08-2022
Dat opzij springen na een hit met kalista, ben ik de enige die dit moeilijk vind om goed te timen? heb al wat mooie fails gemaakt door per ongeluk naar voren te klikken na een hit... waardoor ik dus gewoon recht voor de adc van de enemy sprong.... en hij heeft geen escape dus GG :(

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

StefanFr12 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:17:
Dat opzij springen na een hit met kalista, ben ik de enige die dit moeilijk vind om goed te timen? heb al wat mooie fails gemaakt door per ongeluk naar voren te klikken na een hit... waardoor ik dus gewoon recht voor de adc van de enemy sprong.... en hij heeft geen escape dus GG :(

Grtz
Alleen als ik boven de 1.9 AS kom :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

StefanFr12 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:17:

Grtz
je kan al klikken voordat je auto attack gegooid is he.... Als je dan nog te traag ben, dan is league denk niet het spel voor jou.

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Gisteren heb ik nog een Kalista compleet stukgemaakt in lane.

Maar dat was met Corki, en laat die nou net heel goed zijn in mensen stukmaken in lane.

Ik was blij dat er een Taric support was en geen Alistar, Leona, Braum oid. Die ult jongens :+ ik ga eens met een maat uitproberen hoe het werkt om jungle Olaf de soulbound te maken. Heel leuke ganks, maar vooral teamfights initiaten lijkt me dat een heel leuke optie. Op een andere manier dan de supports die ik noemde, je hebt namelijk niet de CC op CC op CC, maar je hebt wel nog steeds een sterke initiation en een Olaf die al bij de backline is voor hij ook maar op R hoeft te drukken... Hydra en bloodthirster er op en carries ploffen :P

Wat ik me nou wel afvraag hè. Als de soulbound een Orianna ball op z'n bakkes heeft, en Kalista ult hem het enemy team in, komt die ball dan gewoon mee? Een Olaf-Shockwave combo lijkt me wel heel heerlijk eigenlijk :+

[ Voor 13% gewijzigd door McGryphon op 21-11-2014 16:51 ]

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanFr12
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-08-2022
garriej schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:32:
[...]
je kan al klikken voordat je auto attack gegooid is he.... Als je dan nog te traag ben, dan is league denk niet het spel voor jou.

Grtz
Wat ik bedoel met mijn fail .

Dat ik een minion attack en op het moment dat ik een andere wil last hitten ik dan perongeluk missclick en daardoor spring je dan doordat je je tweede speer al gooide op de eerste minion. hierdoor vloog ik vol in de enemys :(

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Secsytime schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:44:
[...]

ik heb 2/3 in veterans scar, dus 12 health.
Als je 2/3 hebt heb je al 24 health
Edit: hoe wil je dat ene punt in 3% dan verdedigen als je zegt dat dat late game toch neit uitmaakt? Wat is 3% van je HP early game dan? niks toch.
Met name met de damage increase in de jungle zou ik liever meer HP hebben dan movement speed. Ook om het feit dat die movement speed je campjes niet sneller laat clearen (je hebt nog steeds CD's op je skills zitten en er zit inmiddels een langere CD op je smite).

Nu weet ik niet waar je die punten uit hebt gehaald om 3 punten in Fleet of Foot te nemen. Maar dan even een kleine berekening en wat dan op het oog beter lijkt (imo).

- Zonder movementspeed quints
- 3/3 in Fleet of Foot (1.5%)
Stats (level 1):
355 MS
595 HP

- zonder 3/3 in Fleet of Foot
- 3/3 Veteran's Scars (36 HP)
- 1/1 in Juggernaut (3%)
Stats (level 1):
350 MS
637 HP

- Met movementspeed quints
- zonder 3/3 Fleet of Foot
- 1/1 Juggernaut (3%)
Stats (level 1):
365 MS
637 HP

- Met movementspeed quints (4.5%)
- met 3/3 Fleet of Foot (1.5%)
- 1/3 Verteran's Scars (12 HP, je zegt dat je 2/3 hebt, maar leg me dan even uit waar je de punten weghaalt)
Stats (level 1):
371 MS
595 HP

Voor mijn persoonlijke gevoel als ik dan MS quints zou runnen op Vi krijgt optie 3 de voorkeur. En in het geval dat ik het niet zou doen dan ga ik voor optie 2. Nu is het natuurlijk niet helemaal een eerlijke berekening want je mist de rest van de runes, je zou bijv 4 HP seals erbij kunnen runnen dan wordt het alweer een ander verhaal. Ik zou nog EHP kunnen meenemen in de berekening maar goed, laten we dat niet nog eens doen. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 21-11-2014 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:00:
[...]

Als je 2/3 hebt heb je al 24 health

[...]

Met name met de damage increase in de jungle zou ik liever meer HP hebben dan movement speed. Ook om het feit dat die movement speed je campjes niet sneller laat clearen (je hebt nog steeds CD's op je skills zitten en er zit inmiddels een langere CD op je smite).

Nu weet ik niet waar je die punten uit hebt gehaald om 3 punten in Fleet of Foot te nemen. Maar dan even een kleine berekening en wat dan op het oog beter lijkt (imo).

- 3/3 in Fleet of Foot (1.5%)
Stats (level 1):
355 MS
595 HP

- zonder 3/3 in Fleet of Foot
- 1/1 in Juggernaut (3%)
Stats (level 1):
350 MS
637 HP

- Met movementspeed quints
- zonder 3/3 Fleet of Foot
- 1/1 Juggernaut (3%)
Stats (level 1):
365 MS
637 HP

- Met movementspeed quints (4.5%)
- met 3/3 Fleet of Foot (1.5%)
- 1/3 Verteran's Scars (12 HP, je zegt dat je 2/3 hebt, maar leg me dan even uit waar je de punten weghaalt)
Stats (level 1):
371 MS
595 HP

Voor mijn persoonlijke gevoel als ik dan MS quints zou runnen op Vi krijgt optie 3 de voorkeur. En in het geval dat ik het niet zou doen dan ga ik voor optie 2. Nu is het natuurlijk niet helemaal een eerlijke berekening want je mist de rest van de runes, je zou bijv 4 HP seals erbij kunnen runnen dan wordt het alweer een ander verhaal. Ik zou nog EHP kunnen meenemen in de berekening maar goed, laten we dat niet nog eens doen. :+
Ik heb geen punt in unyielding, beetje loos 1 of 2 damage van basic attacks van champs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Wat pak je in hemelsnaam dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-08 11:59
Secsytime schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:33:
[...]

Ik heb geen punt in unyielding, beetje loos 1 of 2 damage van basic attacks van champs..
het is ALL INCOMING DAMAGE

veel beter dan +12hp

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Siefat schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:47:
[...]

het is ALL INCOMING DAMAGE

veel beter dan +12hp
Zoals ik aan geef, heb ik liever de MS dan deze reduction. Prima dat jij dat anders ziet. Dit past meer bij mijn speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Secsytime schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 18:01:
[...]

Zoals ik aan geef, heb ik liever de MS dan deze reduction. Prima dat jij dat anders ziet. Dit past meer bij mijn speelstijl.
Maar je hebt ook MS met reduction ;) dan heb je echter 12 HP minder. Plus ik zie dat je dan wel Block neemt. Om eerlijk te zijn vraag ik me af of je niet gewoon wat hebt rondgeklikt in de defense tree. Kijk er is niets mis met het nemen van Block maar je neemt dat met name om ook Unyielding te pakken.

[ Voor 26% gewijzigd door Damien op 21-11-2014 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-09 14:25

steel123

Cryman9

Ik moet echt mijn Normal Draft 5x5 MMR omlaag zien te krijgen. Probeer steeds wat nieuwe champs uit, maar het is vrij moeilijk als er minimaal 1 diamond, 3 plat, 1 gold in elke game zitten.
Terwijl ik zelf unranked ben :'(

Misschien moet ik nieuwe champs maar in Ranked gaan uitproberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Gister weer een paar potjes Kalista gespeeld. En zover ik hrb kunnen merken is IE > Greaves > Botrk > Shiv > LW > BT of defensive item de beste buildpath die je kan nemen op haar. Je doet mid game bakken met damage en op squishy targets lategame nog steeds. Voor mijn gevoel valt ze alleen late game erg af zodra de enemy armor is gaan stacken begin je heel weinig damage te doen, in vergelijking met andere ADC's.

Gister 2 potjes samen met Garriej & co gedaan. Waren gezellige potjes, de Kalista game was best oneerlijk ;) ik kreeg early een lead en liet die ook niet meer gaan.

2de game had ik zin in Vayne. Nou je zal het niet raden maar ik moest tegen een kalista. Nu moet ik zeggen dat ik totaal geen probleem had met die matchup, maar dat kan ook komen doordat de Kalista misschien niet veel ervaring of aanpassingsvermogen heeft.

Al met al was het een gezellige avond en veel lol gehad met zn 4/3en. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Whoops mobiel had het bericht 2x gepost mijn excuses.

[ Voor 95% gewijzigd door Ryada op 22-11-2014 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wambamNL schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 13:44:
Gister weer een paar potjes Kalista gespeeld. En zover ik hrb kunnen merken is IE > Greaves > Botrk > Shiv > LW > BT of defensive item de beste buildpath die je kan nemen op haar.
Cookie cutter build van zo'n beetje elke ADC dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 14:27:
[...]

Cookie cutter build van zo'n beetje elke ADC dus.
Zon beetje wel ja ik heb na experimenteren nog niet veel beters gevonden voor haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Er schijnt een kleine Sejuani change aan te komen.

Haar W krijgt nu on hit % of target's max health en de aoe component krijgt % of Sejuani's total health (i.p.v. % bonus health).

Die % of target's max health zat in haar Q en wordt nu dus verschoven naar W. Q krijgt nu hogere base dmg nu die % of target's max health daar verdwijnt.

Tot slot gaat haar E qua cd omlaag, maar ook de slow duration en dmg. Dus voornamelijk E maxen is niet echt handig meer. Het wordt straks onbetwist W maxen.

Dit zal Seju's clear sneller moeten maken en haar wellicht weer wat viable kunnen maken.

Hoog tijd dat er op dit vlak iets zou gebeuren.

Met patch 3.6 kwam de Seju remake. Werd ik niet echt vrolijk van, en na de (te harde) patch 3.8 nerfs was het eigenlijk wel over met Sejuani. Haar clear was sinds de remake (nog) trager dan ervoor en dan ook nog die nerfs. In de huidige hardere jungle zou het helemaal irritant worden als er niks zou gebeuren.

[ Voor 7% gewijzigd door Koekiemonsterr op 22-11-2014 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Frys
  • Laatst online: 06-09 09:31
Hallo Tweakers.

Ik speel al een tijdje League of Legends en zit op dit moment in Silver 2. Ik vind het erg leuk om het spel te spelen en er beter in te worden daarom heb ik besloten om mijn games te gaan recorden om terug te kijken wat er beter kan. Gister heb ik mijn eerste montage gemaakt van Ryze top en ben benieuwd wat jullie er van vinden

https://www.youtube.com/watch?v=tv2arn-PWrs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Shiiit, Silver II is echt overbevolkt, wéér eentje :+

Welke champs speel je nog meer veel, en zijn er dingen die jezelf al waren opgevallen? Ik ben zelf tot aan Silver II-niveau gestegen in vrij korte tijd door gewoon te leren farmen, en vooral ook onder turret, wat mijn slechte early/midgame toch redelijk compenseert. Die early/mid is waar ik nu aan ga werken overigens :P

Ik heb je filmpje niet bekeken en ga dat waarschijnlijk vanavond ook niet meer doen, maar voor mij hielp het iig om eens goed te kijken waar nou de verschillen tussen mij en mijn tegenstanders zaten. Momenteel kom ik nog steeds met enige regelmaat 0/1 of 0/2 te staan, maar als je 40 cs voorloopt is dat best te overzien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Frys
  • Laatst online: 06-09 09:31
McGryphon schreef op zondag 23 november 2014 @ 18:34:
Shiiit, Silver II is echt overbevolkt, wéér eentje :+

Welke champs speel je nog meer veel, en zijn er dingen die jezelf al waren opgevallen? Ik ben zelf tot aan Silver II-niveau gestegen in vrij korte tijd door gewoon te leren farmen, en vooral ook onder turret, wat mijn slechte early/midgame toch redelijk compenseert. Die early/mid is waar ik nu aan ga werken overigens :P

Ik heb je filmpje niet bekeken en ga dat waarschijnlijk vanavond ook niet meer doen, maar voor mij hielp het iig om eens goed te kijken waar nou de verschillen tussen mij en mijn tegenstanders zaten. Momenteel kom ik nog steeds met enige regelmaat 0/1 of 0/2 te staan, maar als je 40 cs voorloopt is dat best te overzien :P
Toevallig he!
Toch bedankt voor je comment, ik ga eens beter op mijn cs letten vergeleken bij mijn tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

erwinbeback schreef op zondag 23 november 2014 @ 18:51:
[...]

Toevallig he!
Toch bedankt voor je comment, ik ga eens beter op mijn cs letten vergeleken bij mijn tegenstander.
Betreft CS kan ik nog meegeven dat met name het goed onder turret farmen en leren om tussendoor ook jungle mee te pakken tijdens het lategame roteren al veel schelen als je die doorkrijgt. Als toplaner kan je daarnaast grappen uithalen als splitpushen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Ik zal zover ik tijd heb wat commentaar geven op je filmpje:

Koop nooit Blasting Wand op Ryze voor je Catalyst the Protector.

Overweeg bij de eerste engage op Teemo om Q-R-W-Q-E-Q te doen (dit land je binnen enkele seconden) voor meer burst & meer zekerheid.

Je had na de kill je lane harder kunnen freezen, een Teemo die achterstaat is zeer makkelijk te zonen en freefarm op Ryze met gratis tear stacks is altijd lekker.

Finish je Archangel nooit zo snel. Dat item is eigenlijk pas de moeite waard op de rand van Seraph's embrace. Ga op Ryze tear --> catalyst en dan afhankelijk van hoe het gaat:

goed --> Blasting Wand --> RoA --> normale boots --> (gemiddeld genomen) glacial shroud in FH/IBG --> Seraph's
slecht --> Glacial Shroud/Negatron (nu Null Magic Mantle) --> normale boots --> Blasting Wand --> RoA

Rond 1:10 kan je je Q gebruiken met Ryze om te CSen. Dit kost nauwelijks mana en stacked je tear verder door. Probeer de 4 mana stack altijd op cooldown te hebben staan als Ryze. Lasthit wel zo laat mogelijk, anders shove je de lane.

Max je E over je W.

Kijk rond 2 minuten of je naar bot kan TPen. Dit doe je uiteindelijk alsnog, maar die informatie had je 10 seconden eerder kunnen hebben. Probeer bij een 3 man stack bot altijd even snel een blik te werpen of je kan counteren.

Bij 2:50 weet je zelf ook wel waar het mis ging zo te zien, maar probeer aan de combo te denken (als je met W begint terwijl de persoon niet uit je range kán komen, je een 1 sec cooldown reduction mist op je Q (en daarmee verder dus ook 1 op je W en E).

Push bij 3:05 meteen je lane in. Teemo kan niet bij je in de buurt komen aangezien zijn blind Q geen effect heeft op jouw spells. Hij is zeer waarschijnlijk gerecalled. Shaco showed mid, dus je kan daar met een beetje geluk een minion wave denyen en wat turret damage doen.

3:35 teemo is een pannenkoek

3:45 had bij Q-W even gewacht, dan kon je Q-W-Q-E-Q-W-Q doen ipv dat je nu Q-W-E-Q doet en dan moet wachten op spells.

Bij 4:10 laat je zien dat je de range van je spells nog niet helemaal onder de knie hebt, waardoor je studderstept en jezelf movement denied. Aangezien je red buff hebt ben je vrij zeker van het feit dat ze niet wegkomen, dus gun jezelf de ruimte om 100% de Q te landen.

5:15 denk aan de combo

5:35 je twijfelt wat je wilt gaan doen na de fight. De bot lane turrets hadden jullie sowieso niet kunnen pakken aangezien je geen minion wave had en de death timers voor dubbel turret niet lang genoeg waren. Shove mid lane in en pak baron.

5:45 je killed de veigar nu, nu hopelijk @hierboven

5:50 jullie hebben zo te zien bot turret gepushed. Daar hadden jullie veel meer uit kunnen halen, aangezien de map 4 minuten later nog eigenlijk hetzelfde is (zonde met jullie lead)

6:00 combo@shaco

6:05 combo@thresh de W was verleidelijk maar greedy, met 0.2s downtime had je daar 2-3Qs kunnen doen als je met de Q was begonnen.

6:35 combo @teemo/kalista

6:50 combo met ult pop

7:00 je hebt homeguards gekocht op ryze. tenzij je echt achter staat zijn distortion boots imho veel waardevoller aangezien die movement speed boost verwaarloosbaar is als je geen inhib (turrets) hoeft te defenden, terwijl de CDRs op TP/Flash en de MS speed boost wel echt gamechanging kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Heerlijk weekend weer, waar je het ene moment Diamond V Riven tot ragequitten drijft op je Irelia om vervolgens zelf in elkaar gebeukt te worden door Gold V Riven terwijl je Maokai (om je team te ondersteunen qua tankyness) speelt.

De jungle red ik me overigens nu mee, al blijf ik het nog steeds vinden dat ze iets teveel hebben overdreven met de changes en dat er teveel voordeel ligt bij enkele champs (met name Warwick, Nunu, Udyr). Doe dan de Elise en Lee Sin nerfs enigszins reverten. De verwachting is dan ook dat er snel iets zal gebeuren aan de jungle-items of we zien een nerfhammer (voor de zoveelste keer) landen op Warwick, Nunu en Udyr. Al zag ik gisteren ook weer een Master Yi rondlopen waarvan ik dacht dat het Feral Flare 2.0 all over was.

Wat betreft het pre-season hoop ik dat ze toch gauw wat balans gaan aanbrengen.

Laat ik nog even kort toelichten waarom ik hoop op balans. Dat ik momenteel puur moet bannen omdat er bepaalde champs zijn die simpelweg richting OP gaan maakt het spelen momenteel niet plezieriger. Het is gewoon elke keer hopen dat je team firstpick heeft zodat je niet 3 junglebans hoeft te wasten en kunt zorgen dat er enkele midlane mages niet doorkomen.

[ Voor 17% gewijzigd door Damien op 24-11-2014 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Warwick is echt VEEL te sterk momenteel. Zijn winrate is zo'n 5% hoger dan de nummer 2. Het komt met name door die on-hit effects van de smite van skirmishers blade. Eigenlijk hoeven ze weinig aan Warwick te veranderen, alleen zorgen dat on-hit effects op zijn ultimate niet meer werken (alhoewel dat Wit's End ook een matige buy zal maken).

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik denk niet dat het de oplossing is voor Warwick. Volgens mij moeten ze gewoon het item aanpakken en niet de champs die er van profiteren.

Overigens is het heel makkelijk starten nu. Je pakt 1 camp als Ww zodat je lvl 2 bent, gaat naar de 2e buff van de tegenstander en maakt hem daar af, daarna pak je de 2 eigen buffs.

Overigens heb ik al de domste invades gezien, sommige mensen spelen alsof de jungle niet aangepast is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

wambamNL schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 13:44:

Gister 2 potjes samen met Garriej & co gedaan. Waren gezellige potjes, de Kalista game was best oneerlijk ;) ik kreeg early een lead en liet die ook niet meer gaan.

2de game had ik zin in Vayne. Nou je zal het niet raden maar ik moest tegen een kalista. Nu moet ik zeggen dat ik totaal geen probleem had met die matchup, maar dat kan ook komen doordat de Kalista misschien niet veel ervaring of aanpassingsvermogen heeft.

Al met al was het een gezellige avond en veel lol gehad met zn 4/3en. :)
Vooral onze toplaner(een vriend van mij) is/was erg goed :') Die jongen bakt er niet zo veel van, maar in ruil daarvoor kreeg je wel een support die het een beetje snapt :P

Waren prima potjes en heb 't ook zeker naar m'n zin gehad. Die support is van 't weekend nog 3 keer beschuldigd van scripten omdat ie al z'n Q's raakte, zal wel tegen noobs spelen, gezien het feit dat ie met 250 ping speelt XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Heb eindelijk mijn rank binnen: Silver III
:D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Oh overigens nog wat geduoed met Rudy. Ondanks dat we niet veel wins hebben binnen gesleept wel genoeg kunnen lachen. Volgens mij was ik echter wel de enige met een lach op zijn gezicht aan het einde van de game ;). <3 Rudy

De Ionia-sisters gingen wel lekker, ik op Irelia en Rudy op Akali. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Damien op 24-11-2014 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 24 november 2014 @ 08:58:
Warwick is echt VEEL te sterk momenteel. Zijn winrate is zo'n 5% hoger dan de nummer 2. Het komt met name door die on-hit effects van de smite van skirmishers blade. Eigenlijk hoeven ze weinig aan Warwick te veranderen, alleen zorgen dat on-hit effects op zijn ultimate niet meer werken (alhoewel dat Wit's End ook een matige buy zal maken).
Ja hij is echt veel te sterk, Skirmisher en Devourer is gewoon te goed op hem. De damage daarvan is makkelijk 2x de damage van Wits End voor dezelfde prijs. Ook is hij in de nieuwe jungle natuurlijk supersterk gezien hij een van de weinige is met 0 problemen om in de jungle te sustainen.
Ze zouden hem al een tijdje reworken, dat lijkt me ook de beste mogelijkheid om het op te lossen. Want de on-hit van zijn ult afhalen maakt hem nog een dimensionale dan hij al is.
Wel een beetje jammer ik mainde hem voor deze patch en nu kan ik hem niet meer spelen want permaban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:34:
[...]

Ja hij is echt veel te sterk, Skirmisher en Devourer is gewoon te goed op hem. De damage daarvan is makkelijk 2x de damage van Wits End voor dezelfde prijs. Ook is hij in de nieuwe jungle natuurlijk supersterk gezien hij een van de weinige is met 0 problemen om in de jungle te sustainen.
Ze zouden hem al een tijdje reworken, dat lijkt me ook de beste mogelijkheid om het op te lossen. Want de on-hit van zijn ult afhalen maakt hem nog een dimensionale dan hij al is.
Wel een beetje jammer ik mainde hem voor deze patch en nu kan ik hem niet meer spelen want permaban.
Ik had nog nooit met warwick gespeeld, maar als iets HEEL op is wil ik het altijd wel even proberen. 0,0 problemen met sustain, nooit een pot nodig gehad.

Skirmisher smite + ult is altijd een kill op level 6, neem daar een bork bij en je slacht alles 1 op 1 af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

garriej schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:12:
[...]

Vooral onze toplaner(een vriend van mij) is/was erg goed :') Die jongen bakt er niet zo veel van, maar in ruil daarvoor kreeg je wel een support die het een beetje snapt :P

Waren prima potjes en heb 't ook zeker naar m'n zin gehad. Die support is van 't weekend nog 3 keer beschuldigd van scripten omdat ie al z'n Q's raakte, zal wel tegen noobs spelen, gezien het feit dat ie met 250 ping speelt XD
Xd daar tegenover heb ik gister echt totaal mn dag niet gehad. Lopen feeden als een malle. Maarja we weten nu ook weer dat Kalista + Galio NIET werkt als die Galio met alleen mr rondloopt. Ik was die game ook niet geweldig bezig. Ik ult om Galio te redden en perongeluk druk ik ook op mn flash terwijl ik Galio wou healen. Waardoor ik dood ga en "wtf" typte in chat. Galio dacht dat ik hem bedoelde terwijl ik meer zo iets had van hoe de f heb ik geflashed.
maarja waren niet mijn beste potjes, en dus het was niet mijn teams fout maar mijne eigenlijk dat de enemy lucian fed begon rond te lopen :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garriej schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:42:
[...]

Ik had nog nooit met warwick gespeeld, maar als iets HEEL op is wil ik het altijd wel even proberen. 0,0 problemen met sustain, nooit een pot nodig gehad.

Skirmisher smite + ult is altijd een kill op level 6, neem daar een bork bij en je slacht alles 1 op 1 af.
Wits end is beter dan BoRK op WW, synergised beter met je Q en passive. Ook ben je ongeveer 1k gold minder kwijt en kan je dus eerder tank gaan. Met 2 damage items kan je carrys toch wel altijd killen tot ze QSS hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:00:
[...]

Wits end is beter dan BoRK op WW, synergised beter met je Q en passive. Ook ben je ongeveer 1k gold minder kwijt en kan je dus eerder tank gaan. Met 2 damage items kan je carrys toch wel altijd killen tot ze QSS hebben.
Ja maar NOG meer lifesteal + de active. Maar over het algemeen is een wits end inderdaad wel beter, echter vind ik bork wel echt heel leuk spelen op WW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Gewoon glasscannon en met beide gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:34

psyy138

blackbulls.nl

Koekiemonsterr schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 20:05:
Er schijnt een kleine Sejuani change aan te komen.

Haar W krijgt nu on hit % of target's max health en de aoe component krijgt % of Sejuani's total health (i.p.v. % bonus health).

Die % of target's max health zat in haar Q en wordt nu dus verschoven naar W. Q krijgt nu hogere base dmg nu die % of target's max health daar verdwijnt.

Tot slot gaat haar E qua cd omlaag, maar ook de slow duration en dmg. Dus voornamelijk E maxen is niet echt handig meer. Het wordt straks onbetwist W maxen.

Dit zal Seju's clear sneller moeten maken en haar wellicht weer wat viable kunnen maken.

Hoog tijd dat er op dit vlak iets zou gebeuren.

Met patch 3.6 kwam de Seju remake. Werd ik niet echt vrolijk van, en na de (te harde) patch 3.8 nerfs was het eigenlijk wel over met Sejuani. Haar clear was sinds de remake (nog) trager dan ervoor en dan ook nog die nerfs. In de huidige hardere jungle zou het helemaal irritant worden als er niks zou gebeuren.
Sejuani blijft een van me favorieten in de jungle en zo af en toe ap mid is prima te doen O-)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

erwinbeback schreef op zondag 23 november 2014 @ 18:27:
Hallo Tweakers.

Ik speel al een tijdje League of Legends en zit op dit moment in Silver 2. Ik vind het erg leuk om het spel te spelen en er beter in te worden daarom heb ik besloten om mijn games te gaan recorden om terug te kijken wat er beter kan. Gister heb ik mijn eerste montage gemaakt van Ryze top en ben benieuwd wat jullie er van vinden

https://www.youtube.com/watch?v=tv2arn-PWrs
Eerste kill; je had al langzaam naar hem toe kunnen lopen tijdens het casten door, grote kans als je dat had gedaan dat je niet eens hoefde te flashen.
Verder eigenlijk niet echt bekeken omdat het wat snapshots zijn. Algemeen punt is dat je na bijv. 16 minuten maar < 70 ck's hebt. Elke keer heb je -geen- wards geplaatst en is je ward zelfs 'up'. Los daarvan vind ik dan persoonlijk je build ook ruk. Imo ryze altijd eerst rod of ages.

Dan kan ik wel gaan mierenneuken over hoe of wat, maar imo mis je de basis nog en dat kan je alleen fixen door veel meer te spelen. Nou, en waar ik dan op doel is zorgen dat je echt je lane domineert, en volgens mij had dat met gemak in die game gekund. Je had alleen 0 vision en je hebt geen gebruik gemaakt van de free farm, en je farm was ook gewoon niet geweldig.

Tbh hebben zulke filmpjes geen enkel nut. Jij maakt zelf snapshots van bijv. fights maar dat is helemaal niet HET belangrijkste van het spel. Die kills komen heus wel, en de manier hoe/wat is nog niet zo super belangrijk. Zorg eerst even voor een goede lanephase, de juiste build, de juiste skillorder en betere vision. Dan kan je als het wat beter gaat de puntjes op de i zetten met bijv. je kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Soundless schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:15:
Heb eindelijk mijn rank binnen: Silver III
:D :D :D
Had je beter nog wat eerder kunnen doen ;) dan had je ook nog wat rewards gehad :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:43:
[...]

Had je beter nog wat eerder kunnen doen ;) dan had je ook nog wat rewards gehad :).
ik ken niemand die blij is met een silver border :( Waar kan ik die uitzetten? het paarse komt nog bij de hoekjes "onder" de border vandaan en ik erger me daar aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:47:
[...]

ik ken niemand die blij is met een silver border :( Waar kan ik die uitzetten? het paarse komt nog bij de hoekjes "onder" de border vandaan en ik erger me daar aan..
Dat is bij de meeste borders het geval ;). En ja de border is misschien niet geweldig (kun je overigens volgens mij met een ticket gedisabled krijgen) maar het icoontje ziet er wel beter uit dan Gold/Plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:58
Zucht, Warwick maakt mij gewoon aan t huilen nu. Is gewoon echt droevig hoe sterk die is, hoop dat Riot er snel iets aan gaat doen.

Hij is nu gewoon niet gebalanceerd in vergelijking met de tradionele S4 Junglers.
Hetzelfde geldt nu ook met mindere mate voor Udyr, die is nu van early/mid tot late te sterk (late kan niemand m gewoon duellen).

Junglen met Rengar is nu ook huilen met de pet op, helemaal als je geen leash heb gehad, kan je mischien nog maar net de wraith camp doen na je red buff.

Weet ook nog niet helemaal wat het beste is kwa items om te kopen nu, probeer nu zelfs om zonder Machete te starten, en boots+ 3pots of cloth5+5 pots en dan bij eerste back een dorans blade te kopen (junglers die geen mana gebruiken zoals Rengar en Lee sin)

Je delayed je Jungle item een beetje, maar voor mijn gevoel is je early clear hierdoor wel beter.
Moet het allemaal nog maar uitvogelen wat het optimaalste werkt.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

wambamNL schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:44:
[...]

Xd daar tegenover heb ik gister echt totaal mn dag niet gehad. Lopen feeden als een malle. Maarja we weten nu ook weer dat Kalista + Galio NIET werkt als die Galio met alleen mr rondloopt. Ik was die game ook niet geweldig bezig. Ik ult om Galio te redden en perongeluk druk ik ook op mn flash terwijl ik Galio wou healen. Waardoor ik dood ga en "wtf" typte in chat. Galio dacht dat ik hem bedoelde terwijl ik meer zo iets had van hoe de f heb ik geflashed.
maarja waren niet mijn beste potjes, en dus het was niet mijn teams fout maar mijne eigenlijk dat de enemy lucian fed begon rond te lopen :s.
Die game, begin me er niet over... Wat was ik belachelijk slecht xD (retarded plays, builds, alles!)

Overigens was ik nog helemaal niet op dat idee gekomen, om WW zo te spelen. Jungle item met smite on hit true damage proccs? Klinkt erg leuk D:D:D

Daarnaast ben ik het met damien eens, ik vind dat ze doorgeslagen zijn met de jungle changes.. vind het helemaal niet meer zo leuk )): hele early game vind ik nu geen kont meer aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Turismo schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:49:
Zucht, Warwick maakt mij gewoon aan t huilen nu. Is gewoon echt droevig hoe sterk die is, hoop dat Riot er snel iets aan gaat doen.

Hij is nu gewoon niet gebalanceerd in vergelijking met de tradionele S4 Junglers.
Hetzelfde geldt nu ook met mindere mate voor Udyr, die is nu van early/mid tot late te sterk (late kan niemand m gewoon duellen).

Junglen met Rengar is nu ook huilen met de pet op, helemaal als je geen leash heb gehad, kan je mischien nog maar net de wraith camp doen na je red buff.

Weet ook nog niet helemaal wat het beste is kwa items om te kopen nu, probeer nu zelfs om zonder Machete te starten, en boots+ 3pots of cloth5+5 pots en dan bij eerste back een dorans blade te kopen (junglers die geen mana gebruiken zoals Rengar en Lee sin)

Je delayed je Jungle item een beetje, maar voor mijn gevoel is je early clear hierdoor wel beter.
Moet het allemaal nog maar uitvogelen wat het optimaalste werkt.
Niet met rood beginnen maar met een camp, dan ben je elvel 2 en kun je rood smiten voor 25% hp + hp regen van de buff, dan kom je al een stuk verder.

Als je golems --> red ---> wraiths/wolves ben je level 3.

Als je dan je 5 stack W gebruikt heal je een mooi aantal hp. Dan kun je in iedergeval je 2 buffs pakken en heb je een beetje geld om items te kopen, na de eerste back gaat het farmen prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Is Kalista dan niet leuk samen met Rammus op bot? Gewoon Rammus gooien met je ult, Rammus kan dan zijn ult + E + W doen en de ADC is 100% dood.

Ik snap nogsteeds de mensen die Kalista maar proberen op mid of top, je hebt dan geen vriendje waardoor je best veel handigheid en damage mist. Zelf heb ik haar niet, dus heb verder geen idee hoe het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

TheBrut3 schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:06:
Is Kalista dan niet leuk samen met Rammus op bot? Gewoon Rammus gooien met je ult, Rammus kan dan zijn ult + E + W doen en de ADC is 100% dood.

Ik snap nogsteeds de mensen die Kalista maar proberen op mid of top, je hebt dan geen vriendje waardoor je best veel handigheid en damage mist. Zelf heb ik haar niet, dus heb verder geen idee hoe het werkt.
Op een sololane werkt inderdaad niet. En rammus support, omdat dit tweakers is zal het vast met veel lof worden ontvangen, ik zou het alleen niet aanraden, naast de synergy met de ult brengt hij namenlijk niks.

Kun je beter een morgana, thresh, leona of janna ernaast zetten om deze redenen:

Morgana heeft haar black shield vanaf de early game en een leuke snare om mee te harassen, de ult combo van kalista + morgana werkt erg goed.

Thresh kan nadat hij in kalista ult heb gezeten zijn box neer gooien en makkelijk hooks raken en chain CC'en

Leona met de ult + cc combinatie eigelijk het zelfde verhaal als thresh.

En janna is gewoon altijd een baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
garriej schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:12:
[...]

Op een sololane werkt inderdaad niet. En rammus support, omdat dit tweakers is zal het vast met veel lof worden ontvangen, ik zou het alleen niet aanraden, naast de synergy met de ult brengt hij namenlijk niks.

Kun je beter een morgana, thresh, leona of janna ernaast zetten om deze redenen:

Morgana heeft haar black shield vanaf de early game en een leuke snare om mee te harassen, de ult combo van kalista + morgana werkt erg goed.

Thresh kan nadat hij in kalista ult heb gezeten zijn box neer gooien en makkelijk hooks raken en chain CC'en

Leona met de ult + cc combinatie eigelijk het zelfde verhaal als thresh.

En janna is gewoon altijd een baas.
Blitz werkt ook verbazingwekkend goed, Met je ult silence je de support en ADC , en je hebt meteen je e knockup op de ADC, dan is het wachten op de flash waarvoor je je grab nog over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Mooie scenario's die allemaal perfect zouden werken, als de situatie zich ook zo exact zou afspelen. Helaas dat woordje als...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
garriej schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:12:
En rammus support, omdat dit tweakers is zal het vast met veel lof worden ontvangen, ik zou het alleen niet aanraden, naast de synergy met de ult brengt hij namenlijk niks.
Mijn post was namelijk ook zeer serieus.
Volgens mij zijn de standaard tanky supports het best met Kalista, want als je een squishy gooit is die toch gelijk dood 8)7
Pagina: 1 ... 106 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]