wow jij ben wel egt goed kun je me uit goud caryen?psyy138 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:40:
Ik schrok me 2 dagen geleden kapot, was demoted naar Platinum 1 in SoloQ wegens inactivity...
Dit klopt als een bus omdat ik gestopt ben met Ranked vanwege het behalen van D5.
Maar het jammere was dat ik nooit een melding heb gekregen dat ik binnenkort demote wegens inactivity.
Maar eind goed al goed want ik ben weer terug in Diamond 5, 6 games had ik nodig om terug te komen in diamond 5. Waarvan 5 wins en 1 lose, die lose was in promos.
http://matchhistory.euw.l...match-history/EUW1/293179
Klopt, had mij maar braum/leona gegeven, overigens heb ik van elke support een skinDamienx2 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:51:
[...]
Gezien je matchhistory op Morgana, zul je wel balen dat Riot de keuze op haar heeft laten vallen, of niet?
Kan me zo voorstellen dat je het liever op een andere support had gehad.
Die van braum vindt ik niet zo speciaal en heb de lelijkste skin van leona, valkery nog wat.
Had ook nami/zyra gewild (mijn mains) maar daar heb ik al 2 vette skins van, die halloween zyra en beide skins van nami.
Over die game dat ik morgana spelen, toen waren we volledig kansloos.
Dat kon ik al merken vanaf minuut -5 ongeveer, ja echt minuut MIN 5....
de persoon die zyra top speelde zei in champions select mid or support.
Beide waren al gepakt en hij zei opeens; I said adc/mid/support not top... en toen ja ging die yolo zyra top en barste de discussie los.
tsjah.... heb nu eindelijk tijd om meer te lerenVerwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:54:
[...]
wow jij ben wel egt goed kun je me uit goud caryen?
Dus nee

[ Voor 12% gewijzigd door psyy138 op 06-11-2014 11:05 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Hmm, gisteravond voor de 2e keer promo's naar s1 niet gehaald
Speel altijd solo en wil een keer duoQ (bot) proberen, is er iemand hier die voornamelijk support/adc speelt en wil spelen dit weekend? Denk dat support mijn beste rol is maar vind adc en jungle ook leuk om te doen.
Speel altijd solo en wil een keer duoQ (bot) proberen, is er iemand hier die voornamelijk support/adc speelt en wil spelen dit weekend? Denk dat support mijn beste rol is maar vind adc en jungle ook leuk om te doen.
Overwatch profile awesomo#2162
Gewoon het GoT channel joinen in LoL daar zitten genoeg mensen die actief spelen en ook de rollen die je beschrijft.awesom-o schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:15:
Hmm, gisteravond voor de 2e keer promo's naar s1 niet gehaald![]()
Overigens:
Ik heb nog wat mensen nodig voor onderstaande:
Wanneer?: aankomende Vrijdagmiddag/avond
Wat?: Ranked 5s
Waarom?: Om nog wat punten bij elkaar te verzamelen voor de wardskins
Voicecom beschikbaar?: Ja Teamspeak 3
Hoeveel punten per win?: 3
Interesse?: Add me maar op NightFang in LoL op EUW
[ Voor 25% gewijzigd door Damien op 06-11-2014 12:01 ]
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Ik heb nog 2 placements te spelen vandaag, eens kijken waar ik terecht ga komen
Ben erg lui geweest en heb helaas genoeg wat duoQ gedaan met iemand die dus niet serieus kan spelen. Dus wat zal het worden
B1 of Sx heheh
Les voor de volgende keer, speel alleen met mensen waarvan je weet dat ze ook serieus willen spelen @ Ranked DuoQ..... en niet jouw games gaan trollen en vernachelen
Daarnaast leer ik momenteel vrij veel bij en loop ik misschien iets teveel altijd maar teams te fillen ipv zelf een lane (uit 2 ofzo) te pakken.
Les voor de volgende keer, speel alleen met mensen waarvan je weet dat ze ook serieus willen spelen @ Ranked DuoQ..... en niet jouw games gaan trollen en vernachelen
Daarnaast leer ik momenteel vrij veel bij en loop ik misschien iets teveel altijd maar teams te fillen ipv zelf een lane (uit 2 ofzo) te pakken.
[ Voor 15% gewijzigd door Suicyder op 06-11-2014 12:08 ]
Runes overrated? De #1 Challenger tier EUW heeft maar 2 runepages...
Meer heb je ook niet nodig. Ben met 85% winrate laag/mid diamond ELO op smurf en die heeft alleen de basic AD page.
Het helpt wel hoor, daar niet van. Maar het is geen vereiste.
Het helpt wel hoor, daar niet van. Maar het is geen vereiste.
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Maar waar ik me aan stoor zijn niet de mensen met 2 gevulde runepages. Maar juist aan die eikels die wel 5 runepages hebben maar vervolgens er maar 1 of zelfs GEEN runes in hebben zitten.Ero-Sensei schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:54:
Runes overrated? De #1 Challenger tier EUW heeft maar 2 runepages...
Heb wel interesse, zal je adden.Damienx2 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:53:
[...]
Gewoon het GoT channel joinen in LoL daar zitten genoeg mensen die actief spelen en ook de rollen die je beschrijft.
Overigens:
Dit dus en de bugsplats die ik krijg door mijn USB headset zorgde ervoor dat ik gisteren pas na 6 minuten ingame was -_- Ook fijn als je ingame bent en de champions niet zietWe're currently investigating an issue post 4.19 where the game loading screen sometimes loads as a black screen, causing players to quit out and re-launch to load back into the game.
En R.I.P mijn geluidskaart
Weet je ook eens hoe dat voelt!Mebus schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:46:
[...]
Ook fijn als je ingame bent en de champions niet ziet
[ Voor 6% gewijzigd door Damien op 06-11-2014 13:50 ]
added, mocht je interesse hebbenDamienx2 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:53:
@ Mebus, ja sinds 4.19 nogal matig inladen, zelf 1x last van gehad, moest toen 4x reconnecten voordat ik de game in kwam en toen was ik nog als 1e in de game...
Wel vaker last van de laatste tijd.. Heb ik eindelijk geen bugsplat of wat dan ook moet ik alsnog de game opnieuw laden

Veel mensen hebben hier last van (ik ook), dit is ook uitgebreid terug te vinden op Reddit.Mebus schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:13:
[...]
Wel vaker last van de laatste tijd.. Heb ik eindelijk geen bugsplat of wat dan ook moet ik alsnog de game opnieuw ladenMisschien maar eens Windhoos opnieuw installeren of OS X weer..
Ik wacht gewoon tot dat de game gestart is, dan laad die opeens weer verder want geduld is "soms" een schone zaak
O.R.C. Black Bulls Rugby
ik wil wel met je mee doen! Ik add je wel even. Kan zijn dat ik een kater hebDamienx2 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:53:
[...]
Gewoon het GoT channel joinen in LoL daar zitten genoeg mensen die actief spelen en ook de rollen die je beschrijft.
Overigens:
Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"
Ik ben dus niet de enige die enorm veel problemen met de client ervaart? Zo heb ik last van:
- In champ select zitten, maar gewoon nog in home screen zitten.. dus geen champ kunnen kiezen
- Random lag spikes in game, terwijl er niks met mijn internet aan de hand is
- Games die niet loaden
- Random FPS drops, terwijl ik een overkill videokaart heb
[ Voor 8% gewijzigd door Secsytime op 06-11-2014 16:55 ]
Er staan op Reddit een aantal topics over, dus nee je bent niet de enige...Secsytime schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:55:
Ik ben dus niet de enige die enorm veel problemen met de client ervaart? Zo heb ik last van:
- In champ select zitten, maar gewoon nog in home screen zitten.. dus geen champ kunnen kiezen
- Random lag spikes in game, terwijl er niks met mijn internet aan de hand is
- Games die niet loaden
- Random FPS drops, terwijl ik een overkill videokaart heb
Vicariously I live while the whole world dies
Nu speel ik maar sporadisch maar het enige waar ik last van heb is dat als Zed z'n living shadow al ruim weg is je nog steeds een tweede range indicator ziet bij gebruik van z'n shuriken
Speel je misschien met shadows off?Recrush schreef op donderdag 06 november 2014 @ 19:40:
Nu speel ik maar sporadisch maar het enige waar ik last van heb is dat als Zed z'n living shadow al ruim weg is je nog steeds een tweede range indicator ziet bij gebruik van z'n shuriken
spoiler:

Ik heb toevallig vandaag de shadows wel uitgezet tijdens het kutten met streamsoftware inderdaad. Misschien was dat het.Damienx2 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 19:43:
[...]
Speel je misschien met shadows off?spoiler:
spoiler:
NOBODY GETS YOU!!!
spoiler:

Je hebt gelijk, ik zal mijn verwachtingspatroon bijstellen.Recrush schreef op donderdag 06 november 2014 @ 20:09:
[...]
Ik heb toevallig vandaag de shadows wel uitgezet tijdens het kutten met streamsoftware inderdaad. Misschien was dat het.
spoiler:NOBODY GETS YOU!!!
spoiler:
Vanavond maar eens een poging wagen om nog 20 punten bijeen te halen voor de laatste wardskin van de season rewards. Waar ik uiteindelijk volgend seizoen waarschijnlijk alsnog mijn Riot fist-bump ga gebruiken...
De nerfs die ik op de PBE zie voor Gnar doen me toch denken dat het misschien nutteloos is om deze champ nu nog te gaan leren. Het is al een behoorlijke powershifter en met de huidige voorstellen wordt dat alleen maar erger en dan meer richting nutteloos... Begrijp me niet verkeerd ik vind zijn damage-output op verschillende levels in met name mega-Gnar vorm vrij belachelijk, maar imo nerfen ze hem nu op de verkeerde punten.
Gisteren Kalista nog even geprobeerd op de PBE, maar met 150MS is het verdomd lastig om die passive fatsoenlijk te kunnen gebruiken. Voor de rest een erg leuke champ, ik heb me prima vermaakt.
Ik ga me maar richten op volgend season heb maar 4 van de 10 placements gedaan en heb geen tijd meer om die andere 6 te spelen 
Zit alleen in dubio welke role ik ga oefen hiervoor of jungle of support of top, adc en mid ga ik laten vallen denk ik..
Zit alleen in dubio welke role ik ga oefen hiervoor of jungle of support of top, adc en mid ga ik laten vallen denk ik..
Je moet alles toch wel een beetje kunnen, kan zomaar zijn dat de laatste 2 picks ADC en mid zijn (al komt dat maar heel weinig voor).
Specifiek 1 rol beoefenen is handig als je altijd in dezelfde teams speelt of in hoge ELO. Maar bij normale solo/duoQ is het toch makkelijk om wat backups te hebben.
Specifiek 1 rol beoefenen is handig als je altijd in dezelfde teams speelt of in hoge ELO. Maar bij normale solo/duoQ is het toch makkelijk om wat backups te hebben.
Ja maar adc en mid kan ik al redelijk tot goed (ADC was vorig seizoen main role en daarna mid)TheBrut3 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:14:
Je moet alles toch wel een beetje kunnen, kan zomaar zijn dat de laatste 2 picks ADC en mid zijn (al komt dat maar heel weinig voor).
Dus denk dat het support of Jungle wordt.. top hebk altijd me Irelia safepick voor mezelf
Hmm, vanavond misschien toch die vervelende ranked queue proberen. Kijken waar in bronze ik terecht kom 
En no pressure want het seizoen is toch al zo goed als afgelopen
[ Voor 25% gewijzigd door McGryphon op 07-11-2014 10:26 ]
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Kan nog wel eens goed uitpakken opzich. Je moet volgens mij al aardig wat moeite doen wil je in Bronze belanden.McGryphon schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:24:
Hmm, vanavond misschien toch die vervelende ranked queue proberen. Kijken waar in bronze ik terecht kom
Ik snap niks van dat nieuwe chat restriction systeem, ik heb nu weer een CR.. terwijl ik niet toxic ben geweest.. maar omdat stomme troll premades me reporten als ik ze negeer..
Neem gister als voorbeeld: Ik join een game, dus ik zeg " gl hf team ((:" reageert een duitser met iets als, " sage nicht wie ich muss fullen, schwein" dus ik denk.. nouja ok w/e mute en doorspelen en blijf gewoon normaal en aardig. (dit is maar een voorbeeld, ik krijg constant van zulke toxic premades bij me in.)
Aan het einde van de game krijg ik zon pop up van dat ik report ben? wtf?
Broken system.
Neem gister als voorbeeld: Ik join een game, dus ik zeg " gl hf team ((:" reageert een duitser met iets als, " sage nicht wie ich muss fullen, schwein" dus ik denk.. nouja ok w/e mute en doorspelen en blijf gewoon normaal en aardig. (dit is maar een voorbeeld, ik krijg constant van zulke toxic premades bij me in.)
Broken system.
Lange chatrestriction? Of maar voor een paar games?Secsytime schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:48:
Ik snap niks van dat nieuwe chat restriction systeem, ik heb nu weer een CR.. terwijl ik niet toxic ben geweest.. maar omdat stomme troll premades me reporten als ik ze negeer..
Broken system.
Ik had hiervoor 1 1/2 maand geleden een van 200 games, volledig verdiend. En heb men gedrag ook aangepast daarna. Nu heb ik een van 78 games, en 38 ranked games.. Op basis van mijn vorige CR is die waarschijnlijk zo hoog, vind het wel jammer.. want ik ben echt niet toxic meer.Damienx2 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:49:
[...]
Lange chatrestriction? Of maar voor een paar games?
Ja das klote met die premades die je dan allemaal reporten.. heb ook al meerdere keren paar reports gehad en dan popup van we weten dat je wel eens slechte dag kan hebben.. Terwijl ik de hele game niets gezegd heb of alleen van ss bot ofzo..Secsytime schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:50:
[...]
Ik had hiervoor 1 1/2 maand geleden een van 200 games, volledig verdiend. En heb men gedrag ook aangepast daarna. Nu heb ik een van 78 games, en 38 ranked games.. Op basis van mijn vorige CR is die waarschijnlijk zo hoog, vind het wel jammer.. want ik ben echt niet toxic meer.
Pop-up krijg je over het algemeen alleen als je amper gereport wordt... Om te voorkomen dat je doorslaat in je "gedrag".Defqonwolf schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:10:
[...]
Ja das klote met die premades die je dan allemaal reporten.. heb ook al meerdere keren paar reports gehad en dan popup van we weten dat je wel eens slechte dag kan hebben.. Terwijl ik de hele game niets gezegd heb of alleen van ss bot ofzo..
Maar zo te lezen heeft hij een vrij korte chatrestriction dus geen zorgen omtrent zijn rewards aan het einde van het seizoen. Want dat zou pas zuur zijn zo vlak voor het einde.
Oké, ja heb al meerdere keren die popup gehad (wel over 1,5 jaar tijd ofzo een keer of 5) en daarvan waren 2x wel terecht en 3x niet..Damienx2 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:13:
[...]
Pop-up krijg je over het algemeen alleen als je amper gereport wordt... Om te voorkomen dat je doorslaat in je "gedrag".
Maar zo te lezen heeft hij een vrij korte chatrestriction dus geen zorgen omtrent zijn rewards aan het einde van het seizoen. Want dat zou pas zuur zijn zo vlak voor het einde.
Zolang ik geen account ban krijg vind ik het goed.. chatten in game doe ik toch bijna niet meer..
Klopt, ik heb ondanks dat ik de 1e 3 matches verloren heb door een hopeloze duoQ ( deed draft met hem en hij heeft er 3x een ranked tussendoor gedaan blijkbaar zondat dat het mij echt op viel ) een hele slechte start gehad maar toch silver kunnen worden.Damienx2 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:44:
[...]
Kan nog wel eens goed uitpakken opzich. Je moet volgens mij al aardig wat moeite doen wil je in Bronze belanden.
Maar ik blijf erbij dat je niet alleen alles kan doen, heb er games tussen gehad met afk'ers, of waar ik eindigde als 19/10/24 evelynn jungle en nog verloor....
Komend seizoen is mijn plan er wat meer moeite en tijd in te steken qua ranked, mogelijk ook meer in team ranked denk ik. Maar dan ga ik zeker niet weer afhankelijk zijn van een niet serieuze duoQ (als in ik let er nu beter op)
Ik hoop vooral dat je geen ranked ristrictions krijgt zo net voor het eind. Dan is het bye bye end of season rewards (als je die krijgt).
Valt mee, bij 4-6 kom je meestal in B1 of S5.Damienx2 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:44:
Kan nog wel eens goed uitpakken opzich. Je moet volgens mij al aardig wat moeite doen wil je in Bronze belanden.
Weet je dit heel zeker? Volgens mij krijgen alleen de "most toxic" mensen geen season rewards. AKA de mensen die een restriction hebben maar geen vooruitgang tonen.TheBrut3 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:23:
Ik hoop vooral dat je geen ranked ristrictions krijgt zo net voor het eind. Dan is het bye bye end of season rewards (als je die krijgt).
[...]
Valt mee, bij 4-6 kom je meestal in B1 of S5.
Ik heb echt een hekel aan premades gekregen, vooral in ranked. Nouja, dan maar even een smurf naar Gold boosten dit weekend.
Is het niet sneller om die 38 ranked games weg te spelen? Hence misschien tik je zelfs Plat nog aan.Secsytime schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:30:
[...]
Weet je dit heel zeker? Volgens mij krijgen alleen de "most toxic" mensen geen season rewards. AKA de mensen die een restriction hebben maar geen vooruitgang tonen.
Ik heb echt een hekel aan premades gekregen, vooral in ranked. Nouja, dan maar even een smurf naar Gold boosten dit weekend.
Zou ik wel willen, maar je bent 38 games ranked restricted, aka je moet draft 38 draft games winnen voordat je weer ranked mag spelen. doei ranked, ik speel nooit draftmodeDamienx2 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:37:
[...]
Is het niet sneller om die 38 ranked games weg te spelen? Hence misschien tik je zelfs Plat nog aan.

Edit: in 38 games heb ik een smurf in gold, nos problemos
[ Voor 11% gewijzigd door Secsytime op 07-11-2014 11:44 ]
Ik ben zelf oprecht gewoon zeer toxic op het moment dat ik getrolld word, en toch heb ik op 4 verschillende accounts na honderden games in totaal 5 games chat restriction gekregen (waar ik oprecht een weekje ban hier en daar wel verdient had). Dan doe je toch echt iets fout hoor.
Hoe gaat dat gezegde? Met slechte mensen gaat het altijd goed?Rordarok schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:53:
Ik ben zelf oprecht gewoon zeer toxic op het moment dat ik getrolld word, en toch heb ik op 4 verschillende accounts na honderden games in totaal 5 games chat restriction gekregen (waar ik oprecht een weekje ban hier en daar wel verdient had). Dan doe je toch echt iets fout hoor.

Je hoeft geen moeite te doen. In de post van Riot staat dat ranked chatrestrictions geen rewards opleveren in EXTREME gevallen. Er is weer een nieuwe wave met restrictions geweest en er zijn meer mensen met deze "ban". Houd echter wel in dat je nog steeds te veel praat ingame, want je wordt niet voor 1 report gerestricted natuurlijk.Secsytime schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:43:
[...]
Zou ik wel willen, maar je bent 38 games ranked restricted, aka je moet draft 38 draft games winnen voordat je weer ranked mag spelen. doei ranked, ik speel nooit draftmode
Edit: in 38 games heb ik een smurf in gold, nos problemos
Ik maak met enige regelmaat nog wel eens een sarcastische opmerking richting (met name mijn junglers) en heb tot op heden geen restrictions ontvangen, laat staan een ban.
[ Voor 11% gewijzigd door Damien op 07-11-2014 11:56 ]
Ik praat echt haast nooit, alleen nodige.. of als iemand anders faalt om flame te voorkomen dingen als "sorry, my bad" terwijl super obvious zijn bad, maar cba met flame en al die BS.Damienx2 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:55:
[...]
Je hoeft geen moeite te doen. In de post van Riot staat dat ranked chatrestrictions geen rewards opleveren in EXTREME gevallen. Er is weer een nieuwe wave met restrictions geweest en er zijn meer mensen met deze "ban". Houd echter wel in dat je nog steeds te veel praat ingame, want je wordt niet voor 1 report gerestricted natuurlijk.
Je kan wel ranked teams spelen, dus dat is op zich wel raar. Dan zouden ze die extreme gevallen ook gewoon ranked team rewards moeten geven, anders is het een beetje hypocriet toch?
Ik praat vrij weinig in games, probeer wel steeds meer overview te hebben en daarvoor te pingen. Mensen die flamen richting mij of iemand anders reageer ik gewoon niet op. Hebben ze een nuttige melding reageer ik wel gewoon (ik mute niet, heb een vrij goed filter).
Op trolls reageer ik ook weinig en vragen om reports doe ik ook al niet aan.
mbt eigen fouten zeg ik soms wel eens "sorry" of "my bad" (waar het soms vaker kan), maar meestal is dat toch aan dovemansoren gericht en branden ze je het liefst 10 minuten erna nog af of zitten ze van gg report x of "I go afk" en "surrender @ 20 or afk".
Ik heb gemerkt dat je gewoon het beste lekker je spel door kan spelen, maar je fouten etc, ga wat voorzichtiger spelen of kijk of je teamplays kan maken en werk zo positief aan de game. Meer kan je niet doen.
Op trolls reageer ik ook weinig en vragen om reports doe ik ook al niet aan.
mbt eigen fouten zeg ik soms wel eens "sorry" of "my bad" (waar het soms vaker kan), maar meestal is dat toch aan dovemansoren gericht en branden ze je het liefst 10 minuten erna nog af of zitten ze van gg report x of "I go afk" en "surrender @ 20 or afk".
Ik heb gemerkt dat je gewoon het beste lekker je spel door kan spelen, maar je fouten etc, ga wat voorzichtiger spelen of kijk of je teamplays kan maken en werk zo positief aan de game. Meer kan je niet doen.
Op de site van Rito lees ik het toch anders:Secsytime schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:30:
Weet je dit heel zeker? Volgens mij krijgen alleen de "most toxic" mensen geen season rewards. AKA de mensen die een restriction hebben maar geen vooruitgang tonen.
"Can ranked restricted players get season rewards?
We’ve determined that season rewards should reward positive sportsmanship just as much as they reward great play, so the most negative players who are ranked or chat restricted at the end of the season will NOT be eligible to earn ranked end of the season rewards."
Dus niet alleen de meest toxic, maar de meeste toxic's.
Zoals ik het lees krijg je voor geen enkele van de queues rewards in de extreme gevallen. Lijkt me ook niet meer dan logisch.Secsytime schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:57:
[...]
Ik praat echt haast nooit, alleen nodige.. of als iemand anders faalt om flame te voorkomen dingen als "sorry, my bad" terwijl super obvious zijn bad, maar cba met flame en al die BS.
Je kan wel ranked teams spelen, dus dat is op zich wel raar. Dan zouden ze die extreme gevallen ook gewoon ranked team rewards moeten geven, anders is het een beetje hypocriet toch?
Misschien kijkt het team dat deze bans regelt wel anders tegen mijn opmerkingen aan als "Honor my jungler he played the whole game hide and seek, and we still haven't found him".
Dat is dan ook wel een briljante manier van ermee omgaan en er toch op reageren. Denk dat je met dat soort dingen ook voordeel v/d twijfel krijgtDamienx2 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:02:
Misschien kijkt het team dat deze bans regelt wel anders tegen mijn opmerkingen aan als "Honor my jungler he played the whole game hide and seek, and we still haven't found him".
Er wordt niet naar de comments zelf gekeken, dat is dus de catch. Tribunal is down, en ze gebruiken nu een systeem dat op basis van reports mensen een restriction geeft. Echter is er niemand die controleert of deze reports valide zijn of dat mensen gewoon trollen of blamen of w/e. En dan komt riot met een response van ja ja bla bla alchoritme bla bla minimaal zoveel keer blabla.. maar er is niemand die het uiteindelijk controleert.Suicyder schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:04:
[...]
Dat is dan ook wel een briljante manier van ermee omgaan en er toch op reageren. Denk dat je met dat soort dingen ook voordeel v/d twijfel krijgt
Waarom vraag je RiotLyte niet om je case te bekijken? Als jij vind dat het onterecht is?Secsytime schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:28:
[...]
Er wordt niet naar de comments zelf gekeken, dat is dus de catch. Tribunal is down, en ze gebruiken nu een systeem dat op basis van reports mensen een restriction geeft. Echter is er niemand die controleert of deze reports valide zijn of dat mensen gewoon trollen of blamen of w/e. En dan komt riot met een response van ja ja bla bla alchoritme bla bla minimaal zoveel keer blabla.. maar er is niemand die het uiteindelijk controleert.
En hoe doe ik dat? xDDamienx2 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:34:
[...]
Waarom vraag je RiotLyte niet om je case te bekijken? Als jij vind dat het onterecht is?
Via Reddit DM naar hem of anders via het Officiele forum. Volgens mij is er zelfs een thread voor waar je je klacht kunt doen.
Hou er echter rekening mee, dat als je WEL toxic bent. Dat je dan ook eigenlijk publiekelijk wordt afgebrand
[ Voor 17% gewijzigd door Damien op 07-11-2014 12:38 ]
Hoe verstuur je een DM op reddit? xDDamienx2 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:35:
[...]
Via Reddit DM naar hem of anders via het Officiele forum. Volgens mij is er zelfs een thread voor waar je je klacht kunt doen.
Hou er echter rekening mee, dat als je WEL toxic bent. Dat je dan ook eigenlijk publiekelijk wordt afgebrand.
Let wel op dat op het moment dat men beweert onschuldig te zijn en vervolgens nogmaals schuldig wordt bevonden, de straf vrijwel altijd een stuk zwaarder wordt.
Dat maakt de amusementswaarde van RiotLyte's onderzoekjes altijd zo hoogRordarok schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:42:
Let wel op dat op het moment dat men beweert onschuldig te zijn en vervolgens nogmaals schuldig wordt bevonden, de straf vrijwel altijd een stuk zwaarder wordt.
Nou, fingers crossed.Damienx2 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:45:
[...]
Dat maakt de amusementswaarde van RiotLyte's onderzoekjes altijd zo hoog.
Blijft ook een leuke
Quote van Riot Lyte
Quote van Riot Lyte
http://forums.euw.leagueo.../showthread.php?p=9314350It turns out that for some of the most toxic players in the world, the most common word they use is "reported."
Ik heb tot nu toe alleen nog een forumban gehad, omdat ik de waarheid zei over uhmm... moslims xD
Verwijderd
Ik heb op meerdere smurfs gespeeld en snap dat hele "toxic community" gedoe niet echt. De enige echt toxic gasten zitten naar mijn beleving in plat V "I support? ok afk ingame" "Ok i troll now" "I go fiddle adc idc anymore"
Wellicht houden mensen liever hun bek dicht als iemand in hun team goed positief gaat en flamen ze alleen als ze dreigen te verliezen IDK.
Wellicht houden mensen liever hun bek dicht als iemand in hun team goed positief gaat en flamen ze alleen als ze dreigen te verliezen IDK.
Die mensen zijn er ook veel. Als ze emotioneel betrokken zijn (bij een game, ja ja) en ze zijn fanatiek, dan is de kans groot dat de hele wereld mooi is als ze (of het team) aan het winnen zijn en 'toxic' als het slecht gaat.Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:21:Wellicht houden mensen liever hun bek dicht als iemand in hun team goed positief gaat en flamen ze alleen als ze dreigen te verliezen IDK.
Over het algemeen spelen deze spelers ook graag de blame game. I won m'n lane en premade bot feeds!
gewoon duoQ uit de game halen, en een teambuilder ranked.TheBrut3 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:28:
[...]
Die mensen zijn er ook veel. Als ze emotioneel betrokken zijn (bij een game, ja ja) en ze zijn fanatiek, dan is de kans groot dat de hele wereld mooi is als ze (of het team) aan het winnen zijn en 'toxic' als het slecht gaat.
Over het algemeen spelen deze spelers ook graag de blame game. I won m'n lane en premade bot feeds!
En dan steeds 40 min wachten als top-laner? Thx but no thx.Secsytime schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:33:
gewoon duoQ uit de game halen, en een teambuilder ranked.
Teambuilder is echt useless. Alleen leuk om als jungle of support te q'en, dan heb je nog wat keus.
Geen rewards voor Rudy dusDamienx2 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:55:
[...]
Je hoeft geen moeite te doen. In de post van Riot staat dat ranked chatrestrictions geen rewards opleveren in EXTREME gevallen. Er is weer een nieuwe wave met restrictions geweest en er zijn meer mensen met deze "ban". Houd echter wel in dat je nog steeds te veel praat ingame, want je wordt niet voor 1 report gerestricted natuurlijk.
Ik maak met enige regelmaat nog wel eens een sarcastische opmerking richting (met name mijn junglers) en heb tot op heden geen restrictions ontvangen, laat staan een ban.

Wie?
Tja, zo ben jij he: uit het oog, uit het hart.
Geen enkel medeleven voor de meest toxic speler die de boze broeders ooit heeft gehad (en zal hebben).
Hatelijk gedrag
Ik was gisteren ook aan het flamen: op mezelf 
Speelde Sona support en na 4 minuten stonden we 1-10 achter, waarvan ik 3x dood (shame on me). De adc was 1x dood, onze mid Diana 3x tegen een Katarina, onze Jarvan jungler 1x en Top Ryze 2x.
op 25 minuten hadden wij 10 kills en zij 40, en waren we 1 inhib (mid) kwijt en de top inhib turret was neer.
Werkelijk geen één onvertogen woord gevallen in ons team, Ryze had op minuut 15 gezet "concentrate guys,. we have better lategame".
Toen moest ik daar nog smakelijk om lachen, want ik bedoel welke late-game?
Minuut 26; Game of throws gaat starten. Hun Lee-sin gaat alleen bot pushen, zonder minions solo turret. Die was zo neer. De andere 4 van hun hadden het ook wat te hoog in de bol en vlogen onze base binnen. Hadden nog nooit een Sona gezien denk ik, want ze stonden meer te dansen dan te schieten.
Na ongeveer een uurtje in game stond er warempel victory op mijn scherm. Wat ben ik blij dat ik niet in dat andere team zat..
Conclusie: laat die andere elkaar maar kapot flamen
Speelde Sona support en na 4 minuten stonden we 1-10 achter, waarvan ik 3x dood (shame on me). De adc was 1x dood, onze mid Diana 3x tegen een Katarina, onze Jarvan jungler 1x en Top Ryze 2x.
op 25 minuten hadden wij 10 kills en zij 40, en waren we 1 inhib (mid) kwijt en de top inhib turret was neer.
Werkelijk geen één onvertogen woord gevallen in ons team, Ryze had op minuut 15 gezet "concentrate guys,. we have better lategame".
Toen moest ik daar nog smakelijk om lachen, want ik bedoel welke late-game?
Minuut 26; Game of throws gaat starten. Hun Lee-sin gaat alleen bot pushen, zonder minions solo turret. Die was zo neer. De andere 4 van hun hadden het ook wat te hoog in de bol en vlogen onze base binnen. Hadden nog nooit een Sona gezien denk ik, want ze stonden meer te dansen dan te schieten.
Na ongeveer een uurtje in game stond er warempel victory op mijn scherm. Wat ben ik blij dat ik niet in dat andere team zat..
Conclusie: laat die andere elkaar maar kapot flamen
Moet dan een complete oen zijn geweest, of hij werd effectief kapot geganked.Ero-Sensei schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:33:
Ik was gisteren ook aan het flamen: op mezelf
Diana heeft het normaal gesproken niet heel zwaar tegen mevrouw messentrekker.
Ben je nog niet geband dan?Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:03:
Kan altijd nog even langswippen kinders \o/
Vicariously I live while the whole world dies
Jeuj, eerste ranked ooit gewonnen 
Olaf top, tegen een Jax. 3/4/5 geëindigd, maar dat is mede omdat ik continu aan het splitpushen was. Ik had namelijk dik twee keer Jax's farm, en op het einde 1300 gold meer dan hun sterkste champ
Ik vind Olaf een leuke champ. Jij wil farmen? Hier, 300 true damage op je kloten
Hoe ik gebouwd heb.. Glacial shroud, ninja tabi + warden's mail, frozen heart + 2 longswords, hydra, null-magic. Ik ging voor de wit's end maar ze surrenderden al
Wel moet ik minder overextenden als ik geen wards heb, en Jax+Yi niet 1v2'en tot ik mijn frozen heart heb (
). Dat zijn toch wel de grootste verbeterpunten gok ik.
Oh, en wat ik ook leuk vind aan Olaf is die passive. Mensen onderschatten je damage omdat je full health bent, gaan all-in, en merken dan dat je steeds meer pijn begint te doen. En als je mana hebt zijn ze dan de sjaak, want chasen gaat prima met undertow

Olaf top, tegen een Jax. 3/4/5 geëindigd, maar dat is mede omdat ik continu aan het splitpushen was. Ik had namelijk dik twee keer Jax's farm, en op het einde 1300 gold meer dan hun sterkste champ
Ik vind Olaf een leuke champ. Jij wil farmen? Hier, 300 true damage op je kloten
Hoe ik gebouwd heb.. Glacial shroud, ninja tabi + warden's mail, frozen heart + 2 longswords, hydra, null-magic. Ik ging voor de wit's end maar ze surrenderden al
Wel moet ik minder overextenden als ik geen wards heb, en Jax+Yi niet 1v2'en tot ik mijn frozen heart heb (
Oh, en wat ik ook leuk vind aan Olaf is die passive. Mensen onderschatten je damage omdat je full health bent, gaan all-in, en merken dan dat je steeds meer pijn begint te doen. En als je mana hebt zijn ze dan de sjaak, want chasen gaat prima met undertow
[ Voor 30% gewijzigd door McGryphon op 07-11-2014 19:09 ]
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Welja? Dat zou ik niet zo zeggen ineens.Koekiemonsterr schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:45:
[...]
Moet dan een complete oen zijn geweest, of hij werd effectief kapot geganked.
Diana heeft het normaal gesproken niet heel zwaar tegen mevrouw messentrekker.
Diana kan zelf niet agressief spelen, want als ze Q gebruikt dan dodged Katarina die met Shunpo op haar.
Dus ze moet wachten tot Katarina Shunpo gebruikt heeft.
De meest passieve laner verliest, in mijn ervaring, de lane.
Om Katarina uberhaupt ooit te kunnen killen zal Diana ook haar E moeten burnen anders shunpo kat gewoon weg.
Ehm nou ja, Diana's Q is niet bepaald een enorm lange cooldown en vergt ook geen flinke smak mana ofzo, dus als Kat al een Shampoo doet dan kan ze de volgende Q in ieder geval niet dodgen. En doet ze Shampoo op Diana? Prima, heeft Diana meteen schoon zilver haar, en ook alle kans om W shield te poppen (is ook al dmg met die 3 orbs) en eventueel via E een paar aa's te landen inclusief een passive cleave. Ik hoef ook niet te vertellen dat Diana's E de ult van Kat stopt?steel123 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 00:38:
[...]
Welja? Dat zou ik niet zo zeggen ineens.
Diana kan zelf niet agressief spelen, want als ze Q gebruikt dan dodged Katarina die met Shunpo op haar.
Dus ze moet wachten tot Katarina Shunpo gebruikt heeft.
De meest passieve laner verliest, in mijn ervaring, de lane.
Om Katarina uberhaupt ooit te kunnen killen zal Diana ook haar E moeten burnen anders shunpo kat gewoon weg.
Misschien moet je Diana eens proberen, want stellen dat Diana niet agressief kan spelen tegen Kat....
Kata Diana is gewoon een farm lane en vanaf level 6 wordt hij extreem snowbally. Het is wel makkelijker voor Diana om te snowballen dan Katarina aangezien Kat haar niet kan bursten als je even gaat en ze een niet te missen interrupt heeft voor die ult.
IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n
http://matchhistory.euw.l...925/39371610?tab=overview
It's never over!!
Xpeke's, backdoors en al dat gebeuren.. Maar uiteindelijk toch nog gewonnen
It's never over!!
vanaf vandaag is het zo ver. http://euw.op.gg/summoner/userName=wambamnl
ik ben geen Silverscrub meer. ik ben nu officieel een bro-.... goldscrub.
het heeft veel bloed zweet en tranen gekost. maar uiteindelijk is het toch gelukt. ik heb de gatekeepers moeten trotseren en de nexus moeten verslaan. maar het was het allemaal waard.
vanaf heden is wambamnl officieel een goldscrubber.
het heeft veel bloed zweet en tranen gekost. maar uiteindelijk is het toch gelukt. ik heb de gatekeepers moeten trotseren en de nexus moeten verslaan. maar het was het allemaal waard.
Steam: Ryada.
Met enige Plat hulp begreep ik, maar het is je van harte gegund! GzwambamNL schreef op zondag 09 november 2014 @ 01:50:
vanaf vandaag is het zo ver. http://euw.op.gg/summoner/userName=wambamnl
yup maar dat kwam omdat ik dit weekend fulltime werk en maandag op school zit dus had voor een paar matches gewoon hulp nodig. maar mn series wel zelf gespeeld moest van hem wel met panth spelen xd.Koekiemonsterr schreef op zondag 09 november 2014 @ 01:53:
[...]
Met enige Plat hulp begreep ik, maar het is je van harte gegund! Gz
alsnog bedankt
[ Voor 7% gewijzigd door Ryada op 09-11-2014 09:47 ]
Voor iemand die fulltime werkt in een weekend wel ongelofelijk veel games gespeeld. Knap hoor dat je het zo weet te combineren. Volgend seizoen wel op eigen kracht?wambamNL schreef op zondag 09 november 2014 @ 01:57:
[...]
yup maar dat kwam omdat ik dit weekend fulltime werk en maandag op school zit dus had voor een paar matches gewoon hulp nodig. maar mn series wel zelf gespeeld moest van hem wel met panth spelen xd.
alsnog bedanktben zeer blij dat ik het heb kunnen redden.
Ja gister was ik vrij.Damienx2 schreef op zondag 09 november 2014 @ 12:06:
[...]
Voor iemand die fulltime werkt in een weekend wel ongelofelijk veel games gespeeld. Knap hoor dat je het zo weet te combineren. Volgend seizoen wel op eigen kracht?
Had een vakantie dag opgenomen
Volgend seizoen ga ik helemaal op eigen kracht.
had gewoon eerder met ranked moeten beginnen om naar gold te gaan dan had ik het probleem in eerste instantie niet
Dat is dan ook geen fulltime weekend.wambamNL schreef op zondag 09 november 2014 @ 12:12:
[...]
Ja gister was ik vrij.
Had een vakantie dag opgenomen(nee ik was gister echt vrij)
Volgend seizoen ga ik helemaal op eigen kracht.
had gewoon eerder met ranked moeten beginnen om naar gold te gaan dan had ik het probleem in eerste instantie niet
wambamNL schreef op zondag 09 november 2014 @ 12:13:
[...]
Dit weekend niet de weken ervoor en erna wel
wambamNL schreef op zondag 09 november 2014 @ 01:57:
[...]
yup maar dat kwam omdat ik dit weekend fulltime werk en maandag op school zit dus had voor een paar matches gewoon hulp nodig. maar mn series wel zelf gespeeld moest van hem wel met panth spelen xd.
alsnog bedanktben zeer blij dat ik het heb kunnen redden.
Begon gister 2-0 in me dia promo's, nu sta ik 2-2 en rete bang de laatste te doen... Speelde gister ook met iemand die wel super goed Corki speelde, wil daar eigenlijk duo mee, maar hij is niet online
Man this is hard
Is misschien beetje flauw, maar heeft iemand een dia5 smurf die dia1 is ofzo? Als ik deze verlies kan ik weer opnieuw in promo's komen en ben ik wsl niet op tijd klaar

Is misschien beetje flauw, maar heeft iemand een dia5 smurf die dia1 is ofzo? Als ik deze verlies kan ik weer opnieuw in promo's komen en ben ik wsl niet op tijd klaar

[ Voor 28% gewijzigd door Santee op 09-11-2014 13:07 ]
'Ontmaskering' is a bitchDamienx2 schreef op zondag 09 november 2014 @ 12:06:
[...]
Voor iemand die fulltime werkt in een weekend wel ongelofelijk veel games gespeeld. Knap hoor dat je het zo weet te combineren. Volgend seizoen wel op eigen kracht?
Meh, fck placements. Geen tijd meer om voor eind van het seizoen nog 7 games te spelen.
Maar ja, the rage is real. Nog nooit tegen Jarvan gelaned, stond ineens tegen een Gold speler met 400+ Jarvan games. Feeden dus. En Vayne begon me toch te ragen... "why do we have to play with unrankeds its ridiculous" ja dat zijn dus placements vrind.
"you should play more normals before going ranked!" bullcrap, als ik echt zo slecht ben kom ik gewoon in Bronze terecht, heb je geen last meer van me.
Anyhow, ik ga maar weer werken
Maar ja, the rage is real. Nog nooit tegen Jarvan gelaned, stond ineens tegen een Gold speler met 400+ Jarvan games. Feeden dus. En Vayne begon me toch te ragen... "why do we have to play with unrankeds its ridiculous" ja dat zijn dus placements vrind.
"you should play more normals before going ranked!" bullcrap, als ik echt zo slecht ben kom ik gewoon in Bronze terecht, heb je geen last meer van me.
Anyhow, ik ga maar weer werken
Gefeliciteerd Wambam, Santee!
[ Voor 18% gewijzigd door Rordarok op 09-11-2014 14:31 ]
Nou, tegen "Mastrubeerbeer" gespeeld. Lekker sociaal jongetje is dat. Hele tijd kankeren en heeft zijn game dan ook verloren . Wilt vervolgens 1vs1 omdat ik 'fucking slecht ben'. Gast heeft issues. Ik ben gewoon sociaal bezig, niets negatiefs gezegd maar man man man wat wilt hij nou bereiken?
Dus tja, als hem tegen komt; laat die gast lekker en negeer hem. Hoop niet dat het een Tweaker is met zo'n niveau
Dus tja, als hem tegen komt; laat die gast lekker en negeer hem. Hoop niet dat het een Tweaker is met zo'n niveau

Had ook niet zoveel verwacht van iemand met zo'n naam, eerlijk gezegd. Maar goed, laat hem maar lekker flamen ja. Hij zal er uiteindelijk alleen zelf last van hebben.
Off-Topic: Ik vind het eigenlijk wel grappig hoe mensen elkaar in silver kunnen flamen dat ze zuigen
. Ja, want jij hebt wel echt bewezen rete goed te zijn in het spel :D:D
Off-Topic: Ik vind het eigenlijk wel grappig hoe mensen elkaar in silver kunnen flamen dat ze zuigen
Maar rorda, begrijp nou dat er mensen zijn, net als ik, die alleen maar door ons team in silver zittenRordarok schreef op zondag 09 november 2014 @ 18:24:
Had ook niet zoveel verwacht van iemand met zo'n naam, eerlijk gezegd. Maar goed, laat hem maar lekker flamen ja. Hij zal er uiteindelijk alleen zelf last van hebben.
Off-Topic: Ik vind het eigenlijk wel grappig hoe mensen elkaar in silver kunnen flamen dat ze zuigen. Ja, want jij hebt wel echt bewezen rete goed te zijn in het spel :D:D
Probeer eerst eens de letters I G N goed te zettengarriej schreef op zondag 09 november 2014 @ 19:39:
[...]
Maar rorda, begrijp nou dat er mensen zijn, net als ik, die alleen maar door ons team in silver zitten
Wat heeft Gragas ook een fantastische build.
Maar, Douwe, is er nog een specifieke reden dat je voor warmogs bent gegaan? Zelf zou ik op Garen meestal eerder Randuins bouwen, maar ik zie ook dat Sivir niet helemaal snapte hoe het werkt dus wellicht nauwelijks physical damage?
Maar, Douwe, is er nog een specifieke reden dat je voor warmogs bent gegaan? Zelf zou ik op Garen meestal eerder Randuins bouwen, maar ik zie ook dat Sivir niet helemaal snapte hoe het werkt dus wellicht nauwelijks physical damage?
Was m'n laatste item dat ik 'even' kocht in 1 keer omdat ik het geld had. Was meer voor de lulz aangezien we al in hun base waren dacht ik. In elk geval kon ik iedereen tanken zonder dat ik wat HP verloor, stond gewoon stil
Sivir miste ook nog eens alles etc.
Ah, het was zo'n game 
Maakt de Gragas rage alleen maar grappiger eigenlijk
ik verlies ook altijd mijn lane direct omdat mijn teammaten aan de andere kant van de map feeden en ik 5 minuten na first blood weg te geven gegankt word
[/chargeren_en_aannames]

Maakt de Gragas rage alleen maar grappiger eigenlijk
[ Voor 52% gewijzigd door McGryphon op 09-11-2014 20:00 ]
Ja ik stond still te ctrl+f4'en terwijl iedereen aan het vechten was. Ik hou er wel van om mensen dan te laten ragen.
Mag ik je even op je ondertitel wijzen? 
Even wat anders. Als ik m'n lane gelijk kan houden of kan winnen speel ik de hele game prima meestal, maar als ik eenmaal achter kom te liggen geef ik vaak al snel meer kills weg en ga ik op tilt. Wat zijn eigenlijk de basisprincipes van spelen vanuit een achterstand? Daar moet ik echt aan gaan werken..
Even wat anders. Als ik m'n lane gelijk kan houden of kan winnen speel ik de hele game prima meestal, maar als ik eenmaal achter kom te liggen geef ik vaak al snel meer kills weg en ga ik op tilt. Wat zijn eigenlijk de basisprincipes van spelen vanuit een achterstand? Daar moet ik echt aan gaan werken..
Niet het nog erger maken, goed (laten) warden en wachten tot bijv. de andere lanes 'beter' gaan. Dan komt er op een gegeven moment wel vrijheid om verder je lane 'gratis' te farmen. Mocht dat niet zo zijn, ga dan in elk geval niet op een andere lane 'proberen' te 'ganken' of te helpen. Dan verplaats je je fail naar de andere lanes.
Maar alles is moeilijk 1op1 te zeggen, want als andere lanes ook niet goed gaan kan het nuttig zijn om teamfights uit te lokken, of juist weer absoluut niet.
In elk geval is dat misschien ervaring, maar je kan het niet precies uitkauwen wat je moet doen.
Maar alles is moeilijk 1op1 te zeggen, want als andere lanes ook niet goed gaan kan het nuttig zijn om teamfights uit te lokken, of juist weer absoluut niet.
In elk geval is dat misschien ervaring, maar je kan het niet precies uitkauwen wat je moet doen.
Ik kon mijn laatste Olaf match niet eens farmen om mijn frozen heart af te bouwen, ik was al enkel tank aan het bouwen..
Op Ziggs bouw ik bijvoorbeeld eerst naar full cdr en een bult mana regen als ik achter lig, dan doen mijn skills per stuk wel minder pijn maar blijf ik gewoon continu van alles spammen van onder mijn turret en ben ik gewoon minder kwetsbaar. Maar met meleechamps waarmee ik toch al tank bouw kan ik niet echt nog veiliger bouwen..
Nou ja, ik had voor Randuins ipv FH kunnen gaan, maar dat is enigszins lood om oud ijzer als je als Olaf gewoon onder turret gesloopt wordt
Op Ziggs bouw ik bijvoorbeeld eerst naar full cdr en een bult mana regen als ik achter lig, dan doen mijn skills per stuk wel minder pijn maar blijf ik gewoon continu van alles spammen van onder mijn turret en ben ik gewoon minder kwetsbaar. Maar met meleechamps waarmee ik toch al tank bouw kan ik niet echt nog veiliger bouwen..
Nou ja, ik had voor Randuins ipv FH kunnen gaan, maar dat is enigszins lood om oud ijzer als je als Olaf gewoon onder turret gesloopt wordt
[ Voor 16% gewijzigd door McGryphon op 09-11-2014 21:10 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]