Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 98 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.515 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:24
garriej schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:10:
[...]
ZYRA!!!

Gister weer 2 potjes zyra op mid gespeeld, de AoE burst is echt insane! 1 gewonnen en 1 verloren. 2e pot kon ik helaas niet goed op gang komen en hun riven (die 10-1) uit lane kwam sprong telkens op mij.
Op mid ga ik haar niet spelen, enkel als support. Eerste potje had ik nog wat vrees, want ze hadden een Morgana support. Maar die had haar smartcast niet aan staan, dus wanneer ze wat ging doen zag je het aankomen en met dat black shield was ze ook regelmatig te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 16:25

Wootlock

Evilution

Nou het niveau in Gold V is niet bepaald beter als Silver I en II :')
Speelde mijn slechte rol (ADC, in dit geval twitch) met een maat (Thresh) en we zaten in lane vs een morgana / corki.
Op een gegeven moment 5 man bot, onze mid en jungler komen er ook aan en ik liep net van de basis naar de lane.
Enemy team besluit onze 3 man te diven, thresh plaats een goede box en de tegenstander loopt er zo doorheen, inmiddels was ik stealth gegaan en bij aankomst open ik met ra-ta-tatatat en poef zonder enekele skill: Quadra kill :')
Hierna was de game vrij snel over gezien ik mensen die door de jungle liepen redelijk makkelijk kon 1vs1'en.

Overigens wij hadden een Azir in ons team (ik was tijdens de release niet onder de indruk van deze champ) maar damn, wat hebben ze met die champ gedaan? hij shredde werkelijk de enemy midlaner in 4 hits.. heeft hij een buff of twee gehad :?

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-10 13:33
Wootlock schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:40:

Overigens wij hadden een Azir in ons team (ik was tijdens de release niet onder de indruk van deze champ) maar damn, wat hebben ze met die champ gedaan? hij shredde werkelijk de enemy midlaner in 4 hits.. heeft hij een buff of twee gehad :?
Nee, alle slechte Azir spelers zijn nu wel zo'n beetje weg. Wat overblijft zijn natuurlijke de goede Azir spelers.
Azir is sowieso erg sterk als het op late game aan komt. Azir heeft alleen problemen early game en bij achterstand. Als Azir het voor elkaar krijgt om op voor sprong te komen, word dit werkelijk een hel voor het hele team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Het is misschien niet een vraag die hier thuishoort aangezien het maar semi-league afhankelijk is. Maar momenteel gebruiken we dus Teamspeak voor het spelen van teamranked. Echter ben ik niet tevreden over onze huidige host (gameservers.com, vaak lagspikes waardoor niemand verstaanbaar is). Dus als iemand nog een goede host voor mij weet, dan graag een DM. Thanks <3.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:49:
Het is misschien niet een vraag die hier thuishoort aangezien het maar semi-league afhankelijk is. Maar momenteel gebruiken we dus Teamspeak voor het spelen van teamranked. Echter ben ik niet tevreden over onze huidige host (gameservers.com, vaak lagspikes waardoor niemand verstaanbaar is). Dus als iemand nog een goede host voor mij weet, dan graag een DM. Thanks <3.
i3d.net staat in heel europa bekend als goed, maar volgens mij wel prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:52:
[...]

i3d.net staat in heel europa bekend als goed, maar volgens mij wel prijzig.
Dank u, het is al geregeld. Hopelijk kunnen we nu weer communiceren tijdens de ranked games ;) IPV targets aanpingen omdat we elkaar niet kunnen verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Azir is echt mega sterk, maar je moet er wel mee kunnen spelen en de late game halen. Op het begin leek hij niet sterk omdat mensen hem verkeerd aan het bouwen waren (aghum, Nashors Tooth, dafuq?). Maar tegenwoordig is hij super sterk, zeker in teamfights doen die sand soldiers zieke damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
TheBrut3 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:21:
Azir is echt mega sterk, maar je moet er wel mee kunnen spelen en de late game halen. Op het begin leek hij niet sterk omdat mensen hem verkeerd aan het bouwen waren (aghum, Nashors Tooth, dafuq?). Maar tegenwoordig is hij super sterk, zeker in teamfights doen die sand soldiers zieke damage.
En wat is er niet goed aan Nashor's hmm? Het is de perfecte item voor hem. Sta je voor of gelijk, dan haal je die eerst, sta je achter, dan ga je voor Chalice etc.

Nashor geeft AS, dat heb je nodig voor je sand soldiers aangezien je veel AA doet.
Nashor geeft CD, CD = AS voor Azir
Nashor scaled met AP, en op Azir bouw je AP.

Nashor is gewoon core op Azir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Geen idee hoe je hem moet bouwen, maar ik heb wel gelachen met zijn ult.
Baron call van ons team, Enemy team wil engagen via de smalle ingang naar de rivier -> Azir ult bij die opening en de complete toegang afgeblokt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 16:37
gisteren Renekton unlocked, wow wat een baas :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:00
Vandaag Xin gehaald, direct een keer gespeeld op hexakill, beetje funmode en toch champ leren kennen. Wat een power heeft Xin zeg...

http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1797889208/39075391

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 16:37
heb nu 9600 ip over, vanavond misschien meer toplaners unlocken :)
ik speel normaal 85% support en de andere 15% voornamelijk jungle of adc, nu meer richten op toplane

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Wootlock schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:31:
Geen idee hoe je hem moet bouwen
Bij de pro's zijn dit de populairste items:
- Athene's (24%)
- Rabadon's (20%)
- Void Staff (18%)
- Morellonomicon (9%)
- Zhonya's (5%)
- RoA (5%)
En bij boots vooral Sorc's of Ionian, maar als je Athene's en Morellonomicon heb je al 40% cooldown.

En die ult is soms wel grappig. Heb een keer gezien dat Azir naar bot ging, ult deed (no flash) en die gasten stonden in een hoekje vast tegen de muur, ze konden er door die ult niet uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Azir is zo onwijs sterk in de juiste handen, ik zie hem wel gespeeld worden in de LCS als de split begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
TheBrut3 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:56:
[...]

Bij de pro's zijn dit de populairste items:
- Athene's (24%)
- Rabadon's (20%)
- Void Staff (18%)
- Morellonomicon (9%)
- Zhonya's (5%)
- RoA (5%)
En bij boots vooral Sorc's of Ionian, maar als je Athene's en Morellonomicon heb je al 40% cooldown.

En die ult is soms wel grappig. Heb een keer gezien dat Azir naar bot ging, ult deed (no flash) en die gasten stonden in een hoekje vast tegen de muur, ze konden er door die ult niet uit _/-\o_
Ik snap jouw lijstje niet helemaal denk ik. Ik denk dat je bedoelt dat dit de populairste items die als eerste voltooid worden. Want dat 5% maar zhonya's bouwt geloof ik niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Laatst online: 14:03

steel123

Cryman9

Xanthian schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:27:
[...]
En wat is er niet goed aan Nashor's hmm? Het is de perfecte item voor hem. Sta je voor of gelijk, dan haal je die eerst, sta je achter, dan ga je voor Chalice etc.

Nashor geeft AS, dat heb je nodig voor je sand soldiers aangezien je veel AA doet.

Je hebt op Azir geen kut aan attackspeed. Ja, alleen als je stilstaat en op een andere stationary target staat in te hakken. Maar zodra je dat doet word je toch meteen opgeblazen.
Azir is meer dat je je soldiers ergens heen schuift, een AA doet en daarma moet je toch kiten(anders dood) of soldiers versplaatsen. En dan weer aanvallen. Dat beetje attack speed voegt dus niks toe.

Zonder die AS is Nashor's Tooth niet meer het meest ideale item. Het is ook niet voor niks dat geen enkele pro Nashor's bouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Xanthian schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:09:
Ik snap jouw lijstje niet helemaal denk ik. Ik denk dat je bedoelt dat dit de populairste items die als eerste voltooid worden. Want dat 5% maar zhonya's bouwt geloof ik niet helemaal.
Klopt, het kan voorkomen dat men het item niet af krijgt. Dan telt deze niet als gemaakt.
Maar door die Nashors Tooth zijn denk ook veel Azir players afgehaakt en dat het bij de core items staan in-game wil niet zeggen dat het een must is. Er zijn meer champions waar vreemde keuzes tussen staan. En er zijn vast ook mensen (en pro's) die het kunnen laten werken, in Korea kunnen ze alles laten werken haha xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

TheBrut3 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:57:
[...]

Klopt, het kan voorkomen dat men het item niet af krijgt. Dan telt deze niet als gemaakt.
Maar door die Nashors Tooth zijn denk ook veel Azir players afgehaakt en dat het bij de core items staan in-game wil niet zeggen dat het een must is. Er zijn meer champions waar vreemde keuzes tussen staan. En er zijn vast ook mensen (en pro's) die het kunnen laten werken, in Korea kunnen ze alles laten werken haha xD
Ja, recommanded items in game, wards staan er bij sommige champs niet eens bij. De raarste dingen staan daar. Met andere woorden, daar moet je sowieso niet naar kijken. Iedereen boven bronze 5 weet dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
TheBrut3 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:57:
[...]

Aha, vandaar.
Maar ik zag bij zo'n beetje elke guide van Azir wel een Nashor staan, en die gedachte kon ik nog wel begrijpen, vandaar.

Gelukkig kan je ook zelf je recommended items samenstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Xanthian schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:05:
Maar ik zag bij zo'n beetje elke guide van Azir wel een Nashor staan, en die gedachte kon ik nog wel begrijpen, vandaar.
Nashor's zie je ook regelmatig staan in Diana guides, terwijl dat mijns inziens geen briljant item op haar is, zelfs niet als jungler.

Komt wat dat betreft een beetje op hetzelfde neer bij Azir of Diana: Je hebt meer aan zoveel mogelijk ap (burst) dan die extra attack speed + on hit dmg (volgens mij doen die soldiers niet eens die on hit van Nashor's toch?).

[ Voor 6% gewijzigd door Koekiemonsterr op 31-10-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:21:
[...]

Nashor's zie je ook regelmatig staan in Diana guides, terwijl dat mijns inziens geen briljant item op haar is, zelfs niet als jungler.

Komt wat dat betreft een beetje op hetzelfde neer bij Azir of Diana: Je hebt meer aan zoveel mogelijk ap (burst) dan die extra attack speed + on hit dmg (volgens mij doen die soldiers niet eens die on hit van Nashor's toch?).
Niet helemaal mee eens. Diana heeft 2 manieren van spelen. Waar Azir toch wel vrij straightforward 1 role forfilled zoals hierboven ook al is beschreven. Diana heeft (helaas kapot generfed) maar nog steeds enige vorm van shielding.

Je kunt haar spelen als een bursty mage (Akali, LeBlanc) of als AA Mage (Kayle). Met daarbij de verschillende rune-setups. Ga je namelijk voor de 15 AP + 15% ATK Speed, dan kun je prima daar een Nashor's bijhalen om te zorgen dat je zoveel mogelijk keren je passive proc laat afgaan.

Heb je liever de speelstijl van bursty mage dan ga je natuurlijk voor de magic pen + AP setup.

Dus nee ik vind de vergelijking hier niet opgaan. Het zijn 2 totaal verschillende AP Champions met daarbij genomen dat Diana een Nashor's Tooth meer rechtvaardigd vanwege niet alleen de stats die ze ervan krijgt maar ook de synergy met haar passive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik ga vanavond maar weer eens met Sejuani spelen. <3 Oude liefde uit S3.
Als iedereen dan toch half dronklen LoL gaat spelen dan moet Sejuani ook wel gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-08 11:59
Xanthian schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:27:
[...]

Attack speed scaled slecht met Azir want zijn base attack speed is ontzettend laag (op een na laagste). Meestal heb je met athene - blue buff - blue elixer max CDR. Voor 380 goud extra heb je een death cap wat meer dmg doet.

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Hmja ik ken de theorie van die twee manieren om Diana te spelen, maar ik ben persoonlijk nooit een fan geweest van de 'AA Diana mage' variant.

Op zich heeft ze uiteraard met haar passive een prima kit voor attack speed en ook alle andere punten van Nashor's, maar Nashor's is imo duur. Die 1200g voor een Stinger is leuk, maar daar zit nog geen AP op, waardoor je burst nog niet heel omvangrijk is (en je W shield ook niet sterker wordt). En afhankelijk vaa je tegenstanders, is het maar de vraag hoeveel tijd en kans je krijgt om meerdere aa's te landen.

Ik geef er dan ook de voorkeur aan Diana te spelen als de AP burst assassin. That is, toen ze nog viable was....

Maar goed, ik zie types als Fizz en Akali weer meer en meer opduiken, dus dat biedt in ieder geval weer wat mogelijkheden voor Diana.

[ Voor 11% gewijzigd door Koekiemonsterr op 31-10-2014 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:01:
Hmja ik ken de theorie van die twee manieren om Diana te spelen, maar ik ben persoonlijk nooit een fan geweest van de 'AA Diana mage' variant.

Op zich heeft ze uiteraard met haar passive een prima kit voor attack speed en ook alle andere punten van Nashor's, maar Nashor's is imo duur. Die 1200g voor een Stinger is leuk, maar daar zit nog geen AP op, waardoor je burst nog niet heel omvangrijk is (en je W shield ook niet sterker wordt). En afhankelijk vaa je tegenstanders, is het maar de vraag hoeveel tijd en kans je krijgt om meerdere aa's te landen.

Ik geef er dan ook de voorkeur aan Diana te spelen als de AP burst assassin. That is, toen ze nog viable was....

Maar goed, ik zie types als Fizz en Akali weer meer en meer opduiken, dus dat biedt in ieder geval weer wat mogelijkheden voor Diana.
Ze was ook met name in Korea op toplane populair als AA Mage. Flame had in s3 behoorlijk wat succes met haar in soloqueue.

Ik zou het nu ook niet echt meer aanraden. Uberhaupt niet om haar nog te picken. Misschien nog als jungler maar net als Elise zeker niet meer in lane.

[ Voor 6% gewijzigd door Damien op 31-10-2014 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:12:
Ik zou het nu ook niet echt meer aanraden. Uberhaupt niet om haar nog te picken. Misschien nog als jungler maar net als Elise zeker niet meer in lane.
Ja helaasch.

In lane zou ik haar hooguit nog pakken tegen bijvoorbeeld een Fizz/Akali. Uiteindelijk is Diana hen voor lvl 6 de baas en in principe na lvl 6 ook. Ze is één van de weinige AP mids die het tegen dat tweetal niet in haar broek zal doen :P

Jungle Diana kan verrassend goed werken, en is ook leuk als jungler, maar in ranked heb ik dat nauwelijks of niet gedaan. En met een reden....

Laatst kreeg ik een Diana jungler tegenover me als Vi. Op lvl 6 deed ze een goeie jungle invade en weg was ik. Haar duel potentie is vanaf dan al behoorlijk goed. Ze liep uiteindelijk flink op me uit, zowel qua score, lvl en cs. En toch zag je dat mijn impact met Vi uiteindelijk veel groter werd. Diana ging uiteindelijk late game teveel dood en was niet in staat om in teamfights lang genoeg te overleven of zoals ik op carries als Kata/Vayne te duiken. Die teamfight potentie mist ze dan teveel.

Dat is een beetje het aloude probleem met Diana (jungle). Ze kan nog zo sterk zijn, en haar post lvl 6 ganks zijn dat zonder meer, maar haar gebrek aan escapes of echte tankyness maakt haar veelal te kwestbaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Koekiemonsterr op 31-10-2014 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1798801902/22032626
Eindelijk heb ik ook een game die echt niet te carryen was. 8)7 Ik was top tegen de Akali.
Was ook wel tegen 3 platinum terwijl mijn team er maar 1 had, als dat iets zou zeggen.

[ Voor 19% gewijzigd door steel123 op 31-10-2014 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Vanavond nog maar eens spelen, afgelopen weekend weinig tijd gehad xD
Halloween (zuipen) en gisteren met de voetbal periodetitel gepakt (zuipen)
Vrijdag nog wel aardige game gehad met amumu jungle 10/4/5 en een triple kill gepakt :)
Was een leuk potje met goede communicatie en de laners zeiden goede ganks ook dus they made my day :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jespertje
  • Laatst online: 24-04 10:58
Helaas gisteren voor het eerst een scripter in het team tegen me gehad, deze keer een Xerath scripter :(. Onze leblanc kon alles doen wat hij wou, maar er viel niks te juken... Heeft Xerath ult en gebruikt Leblanc distortion dan is de volgende ult al precies op die plek. Helaas was dit ook nog op ranked, vast iemand die nog snel high diamond wil worden :"(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Lopen scripts niet gewoon rechtdoor op de midlane en vallen alleen minions aan met AA's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Gisteren tijdens het spelen ruikte ik opeens een brandluchtje. Gelijk alles gecontroleerd, lijkt het toch van mijn PC te komen. Potje snel even afgemaakt en de PC maar even uitgezet.

Alles gecontroleerd en nagekeken maar niks kunnen vinden. Ik vermoed dat de lucht van de CPU af komt, alles lijkt nog goed te werken. Snelheid, temperatuur e.d. is allemaal goed.

Het lijkt vandaag iets minder maar ik vertrouw het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jespertje
  • Laatst online: 24-04 10:58
TheBrut3 schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:19:
Lopen scripts niet gewoon rechtdoor op de midlane en vallen alleen minions aan met AA's?
Nee, er zijn scripts voor Xerath, cassiopeia etc, waardoor ze haast alles hitten, maar ook voorspellen waar een flash of jump naartoe gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

Zo heb ik gister volgens mij met een yasuo scripter gespeeld. Hij plaatste zijn windwalls gewoon beter dan menselijk mogelijk :P gelukkig zat hij in mijn team.

Alhoewel ik zie het nut niet om te gaan scripten... waar zit dan de uidaging!!??

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Die Yasuo windwall is ook wel een rare skill. Soms worden skillshots nog geblocked terwijl deze al duidelijk verder waren dan de plaats waar de windall geplaatst werd.
Al vind ik dat er de afgelopen week extreem veel skillshots zijn die gewoon dwars door champions heengaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

steel123 schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:06:
Die Yasuo windwall is ook wel een rare skill. Soms worden skillshots nog geblocked terwijl deze al duidelijk verder waren dan de plaats waar de windall geplaatst werd.
Al vind ik dat er de afgelopen week extreem veel skillshots zijn die gewoon dwars door champions heengaan.
Ik speelde een paar dagen geleden een keer met Thresh en had juist het omgekeerde. Hooks die ik langs Ezreal zag gaan raakten hem gewoon waardoor ik net de next madlife leek in de laning phase. Helaas verloren we daarna alsnog door een teringfed Fiora die overal doorheen walste met haar untargetable ult.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Geen idee of het altijd zo is geweest, maar ook de Q van Varus kun je bijna 10% range bij optellen vergeleken met de range indicator.

Overigens geeft die Q bij mij in S5 letterlijk freekills weg, want ik kom niemand tegen die hem ontwijkt :S.
Jammer alleen dat ie op Varus zit :)

Niet dat er 1 champ is die me uit S5 helpt, want de kans op een loosestreak is 100% bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Van het weekend eens wat lopen trollen op men smurf in low silver, lekker AP nasus spelen met 800 stacks. E + Q en iemand is dood :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Potver, pick je op Hexakill Alistar om een eventuele enemy katarina niet op rampage te laten gaan heeft de enemy geen Katarina !
Dus dan maar full AD Alistair bouwen (Triforce / Static Shiv / de IE versie op TT / Ghostblade) 400 AD totaal met mijn ult aan.
Towerdives waren nog nooit zo simpel :D Enemy Jinx en Ezreal werden in een combo totaal weggevaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

Ero-Sensei schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:08:
Geen idee of het altijd zo is geweest, maar ook de Q van Varus kun je bijna 10% range bij optellen vergeleken met de range indicator.

Overigens geeft die Q bij mij in S5 letterlijk freekills weg, want ik kom niemand tegen die hem ontwijkt :S.
Jammer alleen dat ie op Varus zit :)

Niet dat er 1 champ is die me uit S5 helpt, want de kans op een loosestreak is 100% bij mij.
Gewoon 1 champ kiezen die zo veel mogelijk spelen en oefenen. Zo heeft Ezreal mij vorig seizoen van bronze 1 naar gold 4 weten te helpen (helaas omdat ik eind seizoen niet meer speelde ben ik geeindigt in s1 vorig seizoen). Nu zit ik in gold 5 omdat ik na mijn promotions daar geplaatst ben en ik ranked bijna niet meer heb aangeraakt :P.

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
steel123 schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:06:
Zo had ik het weekend een paar keer dat een Yasuo Windwall mijn grab met Blitz blocked, terwijl de animation al verder is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob
  • Laatst online: 26-06 22:11
Hallo, hoeveel MB internet heb je nodig om league beetje normaal te spelen?

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Loeven schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:43:

Gr
Harde cijfers heb ik niet, maar de bandbreedte is zelden het probleem bij games. Ik denk dus dat je met elke DSL, kabel of glasvezelverbinding die je in Nederland kan krijgen zou moeten kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loeven schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:43:

Gr
Ik speel het weleens op de verbinding van mijn telefoon en die is geloof ik 8 mbit down. Gaat prima en zonder lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik speelde voorheen bij mijn ouders op een 1,5mbit verbinding, dat ging ook prima, zolang de ping maar in orde blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-10 15:41
Pfff, moet dringend m'n irelia wat bijschaven.

Had in de eerste game Irelia in een Ryze gepicked om de match-up te oefenen. Het ging moeizaam en ryze heeft 2 kills op mij gehaald maar onze jungler kwam jammer genoeg nooit top. Ik heb erna een mooie TP bot gehad met 4 kills (2x een double). Toen was ik terug ingame en kon ik ryze gewoon afmaken met gemak.

2e game was ik tegen een Aatrox maar dat is faliekant slecht afgelopen. Ik kon niet farmen en werd gewoon ingemaakt. Game verloren want de bot lane deed het ook niet denderend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:46

McGryphon

Veul vrouwkes!

Pff, speelde vanmiddag een potje Olaf tegen een Diamond V Rumble.

Ik ben pas sinds kort lvl 30 en speel geen ranked...

Needless to say, ik heb m'n lane harder verloren dan ik dat ooit eerder met een niet-f2p champ heb gedaan :')

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

McGryphon schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:32:
Pff, speelde vanmiddag een potje Olaf tegen een Diamond V Rumble.

Ik ben pas sinds kort lvl 30 en speel geen ranked...

Needless to say, ik heb m'n lane harder verloren dan ik dat ooit eerder met een niet-f2p champ heb gedaan :')
sowieso al een kut matchup en dan ook nog tegen een diamond... tja... lullig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:46

McGryphon

Veul vrouwkes!

Ja, dat dus. Op 14 minuten stond ik 0/9/0, mede dankzij die aardige Lee sin van Rumbles team die z'n tentje mooi bij toplane had opgezet...

Mid waren ze namelijk ook keihard aan het winnen, die ene keer dat Lee naar bot ging had onze Lucian een triple kill. Helaas, fed Lux, Lee en Rumble, en Corki ontliep onze Lucian niet veel. Daar ga je dan.

Had ook helemaal geen lol in dat potje eigenlijk. Lane verliezen kan gebeuren, maar als er zo compleet over me heen gerold wordt verziekt dat mijn plezier wel enigszins.

Overigens vind ik Olaf nog steeds wel een heerlijke champ. Prima jungler ook zo blijkt, ik moet gewoon niet zo bang zijn om m'n health wat laag te laten worden en ik clear ineens prima :+

En toplane kon ik ook probleemloos over Leona heen rollen, dus het is niet alsof ik gewoon niks met die champ kan :P

[ Voor 22% gewijzigd door McGryphon op 05-11-2014 00:01 ]

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Riot... my wallet... rip

Ontopic:
Battlecast Kog'maw en Skarner op de PBE en ik vind ze er nu al erg nice uitzien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
gisteren paar potjes aram gespeeld.. snap niet dat ik 9 van de 10 keer in het verliezende team zit en het andere team zoveel cc heeft..
3 potjes..

1e potje tegen Blitz, ashe, volibear, soraka en amumu ik als akali kon niet dichtbij komen of ik werd dood gecct..
2e potje tegen ashe, riven, gragas, elise en karma als nautilus kon ik nog redelijk overleven alleen hadden we alleen maar AP champs dus tegenstanders kochten MR en konden niks meer doen
3e potje tegen vladimir, sivir, vi, shaco en zilean als vayne werd ik steeds gefocussed dus kon ik ook niet super veel doen..

Kortom begin ik ARAM steeds meer te haten xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 06:19:
Riot... my wallet... rip

Ontopic:
Battlecast Kog'maw en Skarner op de PBE en ik vind ze er nu al erg nice uitzien...
Nee hè :)

Kog'Maw heeft imo al een paar prima skins (zoals vuurwerk en vlinder Kog).

En ziet er inderdaad aardig uit. Hoop niet dat dat leidt tot het Twitch gebeuren waarbij een visual remake ervoor zorgde dat ie veel meer gespeeld werd inclusief de daaruit voortvloeiende nerfs. Straks gaat iedereen Kog'Maw spelen door die nieuwe skin....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-10 14:32
Korte vraag:

Wat vinden jullie van Kalista? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Meatwagon schreef op woensdag 05 november 2014 @ 08:40:
Korte vraag:

Wat vinden jullie van Kalista? :P
Leuke champ, met name de ult. Ideaal om met vervelende supports af te handelen. "Oh jij wilt alleen passief achter mij hangen? Don't think so buddy :+ "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:19:
[...]

Leuke champ, met name de ult. Ideaal om met vervelende supports af te handelen. "Oh jij wilt alleen passief achter mij hangen? Don't think so buddy :+ "
Klopt ik vind het een veel belovend concept alleen het enige wat me tegenspreekt is haar passive.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Ik begrijp niet dat die champions steeds ingewikkelder gemaakt moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ero-Sensei schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:03:
In principe worden de champions niet ingewikkelder, maar om een concept te laten werken moet je echt iets binnen dat concept verzinnen en om sommige dingen te kunnen doen moet je wat ingewikkelds doen. al vind ik Kalista redelijk mee vallen met de ingewikkelde dingetjes denk dat het wel een straight to the point champion is. Eigenlijk is het goed wat ze nu doen een bepaald beeld/thema aan een champion geven en er echt binnen blijven.

[ Voor 9% gewijzigd door Ryada op 05-11-2014 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Damienx2 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:19:
[...]

Gaat niet gebeuren, je moet die souldingus accepteren :+ dus als je als support het niet accepteert kan ze jou ook niet naar voren pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Precies, ik vind dat persoonlijk (ook) behoorlijk stom.

Kennelijk kunnen ze tegenwoordig alleen nog originaliteit bereiken door gekke en ingewikkelde dingen te verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wootlock schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:27:
[...]

Gaat niet gebeuren, je moet die souldingus accepteren :+ dus als je als support het niet accepteert kan ze jou ook niet naar voren pushen.
Ik zag het. Helaas, nog maar even wat langer wachten tot Tiny in LoL te aanschouwen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

En als ze geen compleet nieuwe mechanics bedenken dan zegt iedereen blabla copy paste champion blabla.
Het enige wat Kalista heeft is die ult en haar passive kite mechanisme.
MAAR door haar passive kan ze haar auto attacks niet cancellen, omdat je dus beweegt tijdens het schot. Dus daardoor valt er ook een zeer belangrijke ADC mechanic weg.(en resulteert in lagere DPS)

[ Voor 4% gewijzigd door steel123 op 05-11-2014 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Ik vind dit toch wel een massive change
Inhibitor turrets: Losing an inhibitor turret puts an immense amount of pressure on the defending team - so much so that there have been many games lost where an enemy team has poured all of their efforts into a single split-pushing champion constantly threatening / grinding down a single turret. While we do feel this is a fair strategy when executed correctly (both for the split pusher and his team), there comes a time if the opposing team doesn’t have an equally powerful duelist, there’s simply no stopping the split pusher from wrecking their opposition under the tower and then eating through the lane. We’ve now added a new weapon to inhibitor turrets: a powerful energy beam that deals damage, slows the target, and reduces their damage output. When focused on the same target, the beam ramps up in its damage very quickly, making that minion-bloated split pusher think twice about diving against a reasonably strong opponent under the tower. There will still be many opportunities for split pushers to take advantage of their strengths, but there will be more ways for a team to defend against them rather than just picking a stronger duelist.
Volgens mij gaan games hierdoor standaard langer duren en wordt splitpushen toch wel zwaar generfed ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Het was toch al bekend dat Riot weer meer de lategame opwou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Van het weekend een paar potjes gespeeld. Man man man wat was ik slecht! Een gemiddelde bronze 5 speler speelt nog beter.

4 potjes ranked 5s gedaan, echt een drama!

eerste 2 potjes jungle, eerste potje pakt hun jungler met een goede countergank een double kill, die blijft mijn jungle in lopen en schakelt me uit.

2e potje, lee sin, kon in het begin niks uithalen iedereen was doorgepushed ect.

3e potje ging ik dan toch maar mid :+ ik neem xerath, tegen een katarina, gaat prima in lane. Na een mooie roam bot en hun ADC gekileld te hebben gaan we voor draak. Katarina scoort een quadra(hoe dan!?) niet meer van terug kunnen komen, game over.

Hmm, kan nog maar 3 potjes bedenken. Na die fail heb ik maar besloten om even niet te spelen. Gelukkig kwam de nieuwe call of duty uit en zoals elk jaar koop ik dat weer om er vervolgens een maand lang veelte veel tijd in te steken en dan weer stof te laten happen. Vermaak me er nu erg mee, ghosts trouwens geen tijd ingestoken, dat was echt een kutspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
De GoT potjes gisteren waren leuk, ook al ging Irelia vs Akali voor geen meter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 16:07

Meneer iCy

swarma

Ga nog een poging doen om Gold V te worden voor 11 november. Ben nu Silver 1 0LP :)

Ben benieuwd of het me gaat lukken, maar vooralsnog ga ik enkel mijn mains spelen. Hopen dat ik mag/kan junglen.

Denk dat het wel haalbaar is zolang mijn vriendin maar niet gaat zeuren en geen losstreak krijg.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ik zit nu weer op 87LP in silver 2 na op 50LP in silver 1 te hebben gezeten, hopelijk is het nog haalbaar voor 11 november maar ik begin de moed bijna op te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

wambamNL schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:28:
Ik zit nu weer op 87LP in silver 2 na op 50LP in silver 1 te hebben gezeten, hopelijk is het nog haalbaar voor 11 november maar ik begin de moed bijna op te geven.
DuoQ anders vanavond?

Maar dan hebben we 2 kapiteinen op 1 schip, want jij jungled graag naar mijn weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

iCy schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:35:
[...]

DuoQ anders vanavond?

Maar dan hebben we 2 kapiteinen op 1 schip, want jij jungled graag naar mijn weten.
Dat is al redelijk oud nieuws ;)
Jungle is een hele tijd geleden zet me nu maar op ADC en ik ben je man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

In het ergste geval stuur je nog maar een PM een paar dagen voor de deadline..

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
De smurfs in Bronze+Silver are real!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

TheBrut3 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:16:
De smurfs in Bronze+Silver are real!
Valt mee ik heb spijt dat ik gwn telaat weer ranked ben gaan doen, als ik het eerder had gedaan was ik wss al gold want elke ADC die ik in silver zie (op een paar enkelingen na) lopen in de frontline als ze er niet voor lopen terwijl ze caitlyn spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
wambamNL schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:17:
[...]

Valt mee ik heb spijt dat ik gwn telaat weer ranked ben gaan doen, als ik het eerder had gedaan was ik wss al gold want elke ADC die ik in silver zie (op een paar enkelingen na) lopen in de frontline als ze er niet voor lopen terwijl ze caitlyn spelen.
Goede ADC zijn er maar weinig te vinden in Bronze/Silver ja, maar mijn meeste games verlies ik toch wel op verkeerde keuzes hoor.

Laatst ook weer, enemy heeft een fed Yi, dan gaan de koppies al hangen. Alleen meneer Yi maakt verkeerde keuzes, doet amper mee aan teamfights, en denkt dat ie solo Rambo is. Die heb ik het lieftst.

Yi is fed, maar de rest van hun team absoluut niet. Toplane is nog geen turret verloren, en wij hebben alle 3 hun lanes gepushed tot aan inhib turret.
Onze mid en bot zijn net zover gepushed. Wij staan met 5 man mid (what's new) en er is er 1 van hun dood (zie je wel dat warden helpt). Hun Yi besluit te gaan splitpushen en kiest toplane. Dus ik ping hun turret mid, het was 5 vs 3, ik was Jarvan en we hadden nog een Leona tank ook. Verder hadden we met Tristana en Xerath en Darius dmg genoeg. Minions waren er ook nog bij, dus 5vs3 was werkelijk een safe dive.

Leona engaged, ik volg meteen nadat de eerste flash geburned is met een flash+ult wat gebeurd er; Xerath en Trist rennen als een dolle richting Yi 'want nu is ie alleen en hebben we een easy kill'.

Uiteindelijk winnen we die pot nog, omdat Leona en ik tanky genoeg waren om alsnog weg te komen, en met zijn alle Yi te pakken, maar ondertussen staan we de teamfight erop tegen 4 of 5 man, waar het er 3 hadden kunnen zijn.

Waarom snappen de mensen niet dat wij met 5 man VEEL sneller turrets downen dan 1 Yi, waardoor hij sowieso moest kiezen tussen recallen en verdedigen (alleen of met 2) of een defeat scherm. Nu gaven we ze nog een kans ook. Zoveel games dat je met een dikke score de lane uit komt, maar dat er foute keuzes gemaakt worden op beslissende momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Rordarok schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:01:
In het ergste geval stuur je nog maar een PM een paar dagen voor de deadline..
Kan je bloeddruk nog wel meer silver avonturen aan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Damienx2 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:59:
[...]

Kan je bloeddruk nog wel meer silver avonturen aan? :+
Eigenlijk niet, maar je moet wat voor je medemens over hebben he :p Iedereen muten, muziekje op, Zed pakken, 3 wins per uur gogogo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-10 22:56
Silver 5 0LP boost me gold plz

spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://static-cdn.jtvnw.net/jtv_user_pictures/chansub-global-emoticon-ddc6e3a8732cb50f-25x28.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Rordarok schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:34:
[...]

Eigenlijk niet, maar je moet wat voor je medemens over hebben he :p Iedereen muten, muziekje op, Zed pakken, 3 wins per uur gogogo
Je bent te goed voor deze wereld Rorda. Ik ben eigenlijk wel klaar na 5x iemand geholpen te hebben ;) Ik ga denk ik mijn runes nog even op orde maken voor het volgende season. Dus IP boosts aan en ARAM spammen :(.

Even wat anders, speel de laatste tijd regelmatig Gnar. Alleen ben ik er nog niet uit wat beter werkt. 9/21 masteries of 21/9. Iemand wat tips? Tevens graag over runes voor Gnar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:41:
[...]

Je bent te goed voor deze wereld Rorda. Ik ben eigenlijk wel klaar na 5x iemand geholpen te hebben ;) Ik ga denk ik mijn runes nog even op orde maken voor het volgende season. Dus IP boosts aan en ARAM spammen :(.

Even wat anders, speel de laatste tijd regelmatig Gnar. Alleen ben ik er nog niet uit wat beter werkt. 9/21 masteries of 21/9. Iemand wat tips? Tevens graag over runes voor Gnar.
Je heb in het begin vrij veel kill presure en een aardige poke, om die reden zou ik 21/9 doen, maar nog nooit met gnar gespeeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Masteries zijn voornamelijk van belang in het begin en je eerste item is toch een brutalizer. Samen met 21/9 masteries heb je veel early kill pressure.

Runes heb ik iets van AD quint/marks/ armor / magic resist. Ik heb maar 6 runepages :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Hier wederom een buitengewoon gewichtige mening van iemand die Gnar ook nog nooit heeft gespeeld:

Gevoelsmatig zou ik op gnar 21/9 doen. Denkt dat 21 ipv 9 punten in offense je meer oplevert dan 21 in defense. Uiteindelijk genereer je via één of meer items en je Mega Gnar toch wel voldoende tankyness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt niet anders denk ik. Als je als Riot zijnde nieuwe champs wil blijven uitbrengen zul je met nieuwe dingen moeten komen.

Je kunt niet 300 champs hebben met alleen simpele abilitys (zoals de eerste 50 champions grofweg hadden).

Dan krijg je het probleem dat champion 350 een combinatie is van die abilitys van champion 200, 160, 300 en 320.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Wow, gekke nieuwe champ zeg. Ben erg benieuwd naar de gameplay, ook een lekkere troll champ voor smurf accounts :D lekker je support trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:54:
Hier wederom een buitengewoon gewichtige mening van iemand die Gnar ook nog nooit heeft gespeeld:

Gevoelsmatig zou ik op gnar 21/9 doen. Denkt dat 21 ipv 9 punten in offense je meer oplevert dan 21 in defense. Uiteindelijk genereer je via één of meer items en je Mega Gnar toch wel voldoende tankyness.
Ik speel veel Gnar ( Plat speler hier ) en gebruik 21/9. Begin met een dorans blade/shield, ligt aan de tegenstander.

Ben atm geen plat trouwens, na lang niet gespeeld te hebben gedemote naar silver 1, door men goede MMR in een dag naar gold 3 gegaan. Nu nog niet veel meer gespeeld, denk dat ik deze week Plat wel weer haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Ik zou 9/21 gaan. Dat damage verschil is early game toch niet gigantisch groot, en na je brutalizer bouw je waarschijnlijk toch full tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Rordarok schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:34:
[...]

Dank voor het aanbod, maar gecarried worden door iemand die veel hoger speelt is ook weer niet grappig maar wel makkelijk. En verliezen zal erg zuur voor je LP zijn, mits je natuurlijk niet met je main speelt en bij lager geschaalde wordt gezet.

Als ik ineens als high silver tegen een high diamond moet spelen, sjah de statistieken zeggen dat ik glashard ga verliezen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

iCy schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:17:
[...]

Dank voor het aanbod, maar gecarried worden door iemand die veel hoger speelt is ook weer niet grappig maar wel makkelijk. En verliezen zal erg zuur voor je LP zijn, mits je natuurlijk niet met je main speelt en bij lager geschaalde wordt gezet.

Als ik ineens als high silver tegen een high diamond moet spelen, sjah de statistieken zeggen dat ik glashard ga verliezen :-)
Ik denk dat hij op jouw account speelt dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Rordarok schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:57:
Ik zou 9/21 gaan. Dat damage verschil is early game toch niet gigantisch groot, en na je brutalizer bouw je waarschijnlijk toch full tank.
Dit dus. Vandaar ook mijn twijfel. Ik zat nog wat rond te kijken op probuilds etc. en heb beide geprobeerd inmiddels, maar 9/21 was voor mij het meest succesvol destijds. Maar ja, als je dan kijkt naar wat er allemaal gespeeld wordt begon ik toch weer te twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Secsytime schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:17:
[...]

Ik denk dat hij op jouw account speelt dan? ;)
Kan ook, zolang hij maar niet mijn mid rumble score gaat overtreffen.

Maar blijft hetzelfde principe. Beter samen spelen of alleen spelen met je "gelijkwaardige" teammates/tegenstanders is gewoon leuker. Ik weet, niet iedere tiener denkt zo binnen LOL en zien dit spel niet als een spel maar als een levenswijze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:24:
[...]

Dit dus. Vandaar ook mijn twijfel. Ik zat nog wat rond te kijken op probuilds etc. en heb beide geprobeerd inmiddels, maar 9/21 was voor mij het meest succesvol destijds. Maar ja, als je dan kijkt naar wat er allemaal gespeeld wordt begon ik toch weer te twijfelen.
Dyrus en Impact spelen bijvoorbeeld ook 9/21. Het hangt denk ik gewoon van je voorkeur af. Ik denk dat early game 21/9/0 wat sterker is en aangezien ik runes/masteries vooral op early game afstem omdat ze lategame toch minder impact hebben neig ik zelf ook naar 21/9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-10 00:54

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

iCy schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:34:
[...]

Kan ook, zolang hij maar niet mijn mid rumble score gaat overtreffen.

Maar blijft hetzelfde principe. Beter samen spelen of alleen spelen met je "gelijkwaardige" teammates/tegenstanders is gewoon leuker. Ik weet, niet iedere tiener denkt zo binnen LOL en zien dit spel niet als een spel maar als een levenswijze.
Dat klopt wel, en tbh boeit het mij ook niet waar ik zit (lange tijd silver 2-3 gezetten, nu meestal silver 4) maar je moet eigenlijk een stuk beter zijn dan zowel je medespelers als tegenstanders om de game te winnen en vervolgens ook 2 promo games te winnen :)
Als het nu 1vs1 was geweest, zou je op een gegeven moment inderdaad 50/50 spelen. Afhankelijk van mijn team, win ik mijn games gewoon. Eigenlijk faal ik nooit een lane, misschien dat ik iets beter moet gaan lasthitten maar ik verlies/win games vanwege stommiteiten en het niveau van mijn medespelers en tegenstanders. Niet omdat ik misschien beter/slechter ben.

Grote kans dat als ik word geboosted naar gold, dat ik daar stabiel in blijf zitten, en dat je absoluut het verschil niet ziet dat ik ben geboosted. Uiteindelijk boeit het me geen ruk waar ik zit, omdat ik weet dat gold nog triester is qua mensen dan silver (qua teamplay e.d.).

Geeft overigens niet weg dat ik het niet erg vind om met iemand duo te spelen. Dan niet eens zo zeer om te boosten, maar meer dat ik weet dat ik op zijn minst 1 fatsoenlijke teammate heb...

[ Voor 6% gewijzigd door Douweegbertje op 05-11-2014 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Douweegbertje schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:46:
[...]

Dat klopt wel, en tbh boeit het mij ook niet waar ik zit (lange tijd silver 2-3 gezetten, nu meestal silver 4) maar je moet eigenlijk een stuk beter zijn dan zowel je medespelers als tegenstanders om de game te winnen en vervolgens ook 2 promo games te winnen :)
Als het nu 1vs1 was geweest, zou je op een gegeven moment inderdaad 50/50 spelen. Afhankelijk van mijn team, win ik mijn games gewoon. Eigenlijk faal ik nooit een lane, misschien dat ik iets beter moet gaan lasthitten maar ik verlies/win games vanwege stommiteiten en het niveau van mijn medespelers en tegenstanders. Niet omdat ik misschien beter/slechter ben.

Grote kans dat als ik word geboosted naar gold, dat ik daar stabiel in blijf zitten, en dat je absoluut het verschil niet ziet dat ik ben geboosted. Uiteindelijk boeit het me geen ruk waar ik zit, omdat ik weet dat gold nog triester is qua mensen dan silver (qua teamplay e.d.).

Geeft overigens niet weg dat ik het niet erg vind om met iemand duo te spelen. Dan niet eens zo zeer om te boosten, maar meer dat ik weet dat ik op zijn minst 1 fatsoenlijke teammate heb...
Gold, welkom bij de mid-late game throws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:40:
[...]

Dyrus en Impact spelen bijvoorbeeld ook 9/21. Het hangt denk ik gewoon van je voorkeur af. Ik denk dat early game 21/9/0 wat sterker is en aangezien ik runes/masteries vooral op early game afstem omdat ze lategame toch minder impact hebben neig ik zelf ook naar 21/9.
Ja het hangt van je eigen voorkeur af denk ik. Ik zou zelf ook voor 21-9 gaan als je behalve brutaliser full tank bouwt ben je toch wel tanky en ik vind de early van 21-9 wel beter.

Was laatst ook met mundo per ongeluk 21-9 gegaan werkte heel goed
http://matchhistory.euw.l...776/21894623?tab=overview
Meeste damage gedaan van mijn team zonder damage items en 2x zoveel getanked als de rest. Moet wel zeggen dat ik nog maar Diamond 4 ben na wat gefaal en getilt dus dat helpt wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh als er nog iemand gold moet halen ofzo mijn smurf is weer van platinum naar gold> 3 gegaan dus ik wil wel duo quen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 00:01:
Oh als er nog iemand gold moet halen ofzo mijn smurf is weer van platinum naar gold> 3 gegaan dus ik wil wel duo quen.
ik zit te denken om gold op te geven dit seizoen.
net mn promos naar s1 het water in gegooid, en door de kleine tijdswindow en gezijk met school en nog eens persoonlijke problemen sla ik tevaak op tilt naar mijn mening waardoor ik fouten maak die ik 1 maand geleden nooit zou hebben gemaakt. alles bij elkaar mag ik volgend seizoen lekker depressief naar alle gold borders van de mensen met wie ik omga staren. (natuurlijk niet depressief maar meer het gevoel van damn die had ik kunnen halen als de matchmaking goed werkte en ik eerder ranked ging spammen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

wambamNL schreef op donderdag 06 november 2014 @ 00:04:
ik zit te denken om gold op te geven dit seizoen.
Dan is het misschien tijd voor 'grof geschut'. Oftewel kijk eens naar het aanbod van Rorda/Lord.

Ik zou graag helpen, maar met hen zul je uiteraard véél meer kans maken de games ook echt te winnen.

Trouwens, als je duo'ed met Icy, zou ik persoonlijk niet allebei bot gaan. Zag een game waarbij de enemy Akali mid volledig out of control ging. Zij zal jullie bot lane ook wel gestompt hebben. Dat is het nadeel van samen bot; heb je in feite slechts 1 lane 'gecovered'.

Doe trouwens ook een schietgebedje dat je geen off meta troll picks krijgt. Weet niet wat het is, maar Lux mid is ineens zeer in trek. Of nog erger, zojuist een Karthus jungler. Had ik in champ select maar geen koffie gehaald....

[ Voor 57% gewijzigd door Koekiemonsterr op 06-11-2014 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Koekiemonsterr schreef op donderdag 06 november 2014 @ 00:11:
[...]

Dan is het misschien tijd voor 'grof geschut'. Oftewel kijk eens naar het aanbod van Rorda/Lord.

Ik zou graag helpen, maar met hen zul je uiteraard véél meer kans maken de games ook echt te winnen.

Trouwens, als je duo'ed met Icy, zou ik persoonlijk niet allebei bot gaan. Zag een game waarbij de enemy Akali mid volledig out of control ging. Zij zal jullie bot lane ook wel gestompt hebben. Dat is het nadeel van samen bot; heb je in feite slechts 1 lane 'gecovered'.

Doe trouwens ook een schietgebedje dat je geen off meta troll picks krijgt. Weet niet wat het is, maar Lux mid is ineens zeer in trek. Of nog erger, zojuist een Karthus jungler. Had ik in champ select maar geen koffie gehaald....
naja een plat vriend van mij heeft omdat ik mn promos ver#&×/=£!@ heb het opgegeven om mij te carryen naar gold :(
en vandaag had ik ook niet mn beste dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op donderdag 06 november 2014 @ 00:19:
[...]

naja een plat vriend van mij heeft omdat ik mn promos ver#&×/=£!@ heb het opgegeven om mij te carryen naar gold :(
Stop aub met het continu "opgeven". Gewoon deze laatste 5 dagen doorspelen en kijken waar je dan staat. Kijk voor een keer niet naar je wins of losses maar gewoon waar je zelf verbetering ziet. Je speelt momenteel veelste geforceerd. Je MOET geen Gold halen, het is geen bijzondere status en wat anderen roepen moet je even niets van aantrekken. Er zit volgend seizoen heus geen requirement in het GoT channel dat als je geen Gold hebt gehaald dit seizoen dat niemand met je wil samenspelen.

Gebruik nu gewoon als een soort leerweg voor volgend seizoen. Breng je mechanics wat omhoog en ga er dan volgend seizoen vol tegenaan. Om eerlijk te zijn zijn de aanbiedingen van de Diamond spelers nice, maar uiteindelijk wil je het toch op eigen kracht bereiken. Continu gecarried worden door mensen die een aantal divisies hoger zitten maakt jou immers geen betere speler. Ik kan een perfect voorbeeld van noemen: Athene! Naar Diamond gecarried terwijl zijn skillniveau op max Gold zit.

Iig doe gewoon je eigen ding deze laatste 5 dagen en ga je niet stukbijten op een zogenaamde doelstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-10 11:29

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

wambamNL schreef op donderdag 06 november 2014 @ 00:19:
[...]

lekkere vriend is dat dan 8)7 O-)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 09:02

psyy138

blackbulls.nl

Ik schrok me 2 dagen geleden kapot, was demoted naar Platinum 1 in SoloQ wegens inactivity...
Dit klopt als een bus omdat ik gestopt ben met Ranked vanwege het behalen van D5.

Maar het jammere was dat ik nooit een melding heb gekregen dat ik binnenkort demote wegens inactivity.

Maar eind goed al goed want ik ben weer terug in Diamond 5 :D, 6 games had ik nodig om terug te komen in diamond 5. Waarvan 5 wins en 1 lose, die lose was in promos.

http://matchhistory.euw.l...match-history/EUW1/293179

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Danku dit moest ik echt ff horen.
morgen lekker muziek op en gaan gewoon spelen omdat ik het wil spelen.
gewoon lekker spammen en net doen alsof ik solo speel.

[ Voor 13% gewijzigd door Ryada op 06-11-2014 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
psyy138 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:40:
Ik schrok me 2 dagen geleden kapot, was demoted naar Platinum 1 in SoloQ wegens inactivity...
Dit klopt als een bus omdat ik gestopt ben met Ranked vanwege het behalen van D5.

Maar het jammere was dat ik nooit een melding heb gekregen dat ik binnenkort demote wegens inactivity.

Maar eind goed al goed want ik ben weer terug in Diamond 5 :D, 6 games had ik nodig om terug te komen in diamond 5. Waarvan 5 wins en 1 lose, die lose was in promos.

http://matchhistory.euw.l...match-history/EUW1/293179
Gezien je matchhistory op Morgana, zul je wel balen dat Riot de keuze op haar heeft laten vallen, of niet?

Kan me zo voorstellen dat je het liever op een andere support had gehad.

Pagina: 1 ... 98 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]