Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 96 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.516 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:08
Ach met Vayne kan je ook 'makkelijk' top lane. Wij hebben dat ook eens met DuoQ gehad, iemand zei in champ select gelijk "I play Vayne, I'm a smurf.". Natuurlijk, zoals het in mijn elo werkt, pakt iemand anders zijn lane op met Cait (dacht ik). Dus die andere pakt alsnog Vayne maar dan top en carried de game hard xD (en die andere ADC was echt waardeloos)

Ik speel ook liever DuoQ dan SoloQ om bovenstaande redenen. De enige reden waarom ik aan SoloQ zou denken als voordeel is dat je dan makkelijkere tegenstanders krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:35:
[...]

DUo queue prefereer ik altijd. Niet alleen is het gezelliger, en is samenwerken tot op zekere hoogte mogelijk, maar je weet ook dat met duo queue één kans op een troll minder hebt. Vooral dat laatste is goud waard....
Alleen jammer dat als we dan eindelijk eens duo'en dat je dan alsnog een zooi trolls tegenkomt, he koekie ;)

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Vicarious schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:00:
[...]

Alleen jammer dat als we dan eindelijk eens duo'en dat je dan alsnog een zooi trolls tegenkomt, he koekie ;)
zoals het potje van net.
enemy jax fed op 4 minuten Q_Q ggwp

of zoals het potje nu -.-
warwick en heca jungle waarom waarom kan ik niet even naar gold 5 toe

[ Voor 14% gewijzigd door Ryada op 27-10-2014 16:22 ]

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-12-2023
Fed met wat, 4 kills?

Met maar 2 kills is het nog wel te doen, moet alleen wat veiliger gaan spelen, en gecalculeerder.. :-(

[ Voor 71% gewijzigd door Ghizmo op 27-10-2014 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:03

Secsytime

Automagisch

wambamNL schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:15:
[...]

zoals het potje van net.
enemy jax fed op 4 minuten Q_Q ggwp

of zoals het potje nu -.-
warwick en heca jungle waarom waarom kan ik niet even naar gold 5 toe
Je speelt toch vayne? Hoezo zeg je dan ggwp al op 4 minuten, jouw game begint pas op 15 minuten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Secsytime schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:38:
[...]

Je speelt toch vayne? Hoezo zeg je dan ggwp al op 4 minuten, jouw game begint pas op 15 minuten ;)
Omdat ik een support had die me steeds ging baiten :( en continue achter me liep.

Btw hoe hebben we dit gewonnen?
http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1789529777/40873379

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

wambamNL schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:53:
[...]

Omdat ik een support had die me steeds ging baiten :( en continue achter me liep.

'Mensen onderschatten double jungle, het kan heel sterk zijn.. zeker op low elo, waar mensen haast tot niet warden en hun jungler neit helpen als die invade wordt. Als de lanes gewoon niet dood gaan,gg wp.

Daarnaast heeft die riven een retarded build, wss first time.. omdat die een counter wilde picken ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Secsytime op 27-10-2014 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Secsytime schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:04:
[...]

'Mensen onderschatten double jungle, het kan heel sterk zijn.. zeker op low elo, waar mensen haast tot niet warden en hun jungler neit helpen als die invade wordt. Als de lanes gewoon niet dood gaan,gg wp.

Daarnaast heeft die riven een retarded build, wss first time.. omdat die een counter wilde picken ;)
Naja het was meer de flame gehalte en de solo vayne op bot waardoor ik twijfelde of we konden gaan winnen.
maar ik heb het wel redelijk gedaan dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

wambamNL schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:09:
[...]

Naja het was meer de flame gehalte en de solo vayne op bot waardoor ik twijfelde of we konden gaan winnen.
maar ik heb het wel redelijk gedaan dacht ik zo.
ik wil je best carrien naar gold hoor, no problemos. (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Secsytime schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:12:
[...]

ik wil je best carrien naar gold hoor, no problemos. (:
XD zal ik eerst ff mn kabel naar mn kamer moeten slepen (als ik hem nog terug krijg van mn pa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

En dit is hoe ik aan een hoge KDA kom op Vi maar een verdomd lage winrate. http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1789453591/39212406

dat build :+

wou toch een keer brutalizer proberen, werkt inderdaad wel lekker. Wist alleen niet wat ik met m'n laatste item moest, dus ben maar IBG gegaan.

[ Voor 33% gewijzigd door garriej op 27-10-2014 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Vicarious schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:00:
[...]

Yup ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:50

steel123

Cryman9

Iceborn Gauntlet is nog best goed op Vi. Dat pak ik altijd als ik achter sta. Het maakt je tanky, cd reduction en AoE slow. Dan is er meer kans op een clean up na een dive van de tegenstander.

Net heeft een Teemo gewoon mijn Hexakill door de neus geboord :(
31/1/15 met een Akali.
We hadden Blitzcrank, Thresh, Soraka en Nautilus. Echt een zeer mooie match voor mij met al die CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

wambamNL schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:53:
[...]

Dit klinkt een beetje als een contradictie.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Slivv schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 01:17:
[...]

Dit klinkt een beetje als een contradictie.
nee hoor. leona loopt achter me doet flash E ik ga erin en ze loopt weer weg.

echt zo hinderlijk was een game aan het spelen met een aantal mensen hier, komt kpn op het geweldige idee om aan het internet te werken ofzo. dus viel al mijn internet weg. (is nu nog niet terug jammer genoeg) dus ik heb een leave door kpn :( mn ouders waren het ook vergeten door te geven aan mij. geweldig is dat weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Nou dat potje tegen die Varus was toch raar potje dat ie al zijn Q's raakte toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
:? hij had geen 100% hitrate op zen Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ghizmo schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 07:48:
:? hij had geen 100% hitrate op zen Q
nee maar hij mistte er toch ook niet veel xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
:9 Tjah, hij was dan ook de enige diamond in beide teams, met al flink wat games op zn naam. Ervaring makes the diamond of zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ghizmo schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 07:52:
:9 Tjah, hij was dan ook de enige diamond in beide teams, met al flink wat games op zn naam. Ervaring makes the diamond of zoiets?
hmm ja zal wel dan zeker :P opzich ging het bij mij wel goed met Irelia tegen Maokai top.. totdat hij armor ging stacken en ik uit lane gebullied werd, stond op gegeven moment denk ik 50 cs voor maar daarna begon hij in te lopen..
En de 1e game Thresh was weer dramatisch.. heb der echt nog veel mee te leren met Thresh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Gisteren lekker dagje gehad. 2x normal, 2x hexakill en 2x aram gewonnen en maar 1 aram verloren.

1 van die normals was 1x brons, 2x silver, 1x gold en 1x plat tegen 3x plat en 2 weet ik niet meer zeker (dacht silver). Toch lekker gewonnen en niet 1x echt achter gestaan. Andere normal zat er een diamond in het andere team (Diana op mid). Ze kreeg op het begin wel een voorsprong, maar door er een paar keer met 3 man op te duiken en deze steeds te focussen in de teamfights was dat eigenlijk ook een easy win. Ik snap niet waarom iedereen altijd klaagt over die MM. Wat is het probleem om tegen een, op papier, beter team te spelen? Als je wint is het extra leuk en als je verliest leer je er wss van.

En weer een Aram gehad met Shaco, wat lijkt me dat toch klote om tegen te spelen! Zo sta je full hp en whop, halve HP weg door 1x E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
De ARAM map en ik hebben een 100% haat-relatie. Waar ik enkele maanden geleden riep, toen ik weer eens Heimerdinger in mijn maag gedrukt kreeg, dat ik zou stoppen als ik ooit een Pentakill met die champ zou halen en hoppa gelijk een Pentakill kreeg. Zo ging het gisteren ongeveer hetzelfde. Ik ben enorm slecht op Draven, aangezien ik de mechanics van het axes vangen simpelweg niet beheers. Dus ik gaf het team al aan, jongens ik kan niet rollen en ik kan met niemand traden want niemand heeft Draven dus noteer de loss alvast maar. Ik pakte wonder boven wonder wat kills op, maar toen begon het enemy team goed door te pushen waarop ik zei: "We can only win if I manage to score a Pentakill, so guess you all know that will never happen". *PENTAKILL*... F THIS GAME IM OUT.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Damienx2 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:49:
De ARAM map en ik hebben een 100% haat-relatie. Waar ik enkele maanden geleden riep, toen ik weer eens Heimerdinger in mijn maag gedrukt kreeg, dat ik zou stoppen als ik ooit een Pentakill met die champ zou halen en hoppa gelijk een Pentakill kreeg. Zo ging het gisteren ongeveer hetzelfde. Ik ben enorm slecht op Draven, aangezien ik de mechanics van het axes vangen simpelweg niet beheers. Dus ik gaf het team al aan, jongens ik kan niet rollen en ik kan met niemand traden want niemand heeft Draven dus noteer de loss alvast maar. Ik pakte wonder boven wonder wat kills op, maar toen begon het enemy team goed door te pushen waarop ik zei: "We can only win if I manage to score a Pentakill, so guess you all know that will never happen". *PENTAKILL*... F THIS GAME IM OUT.
Hehe ja heb ik ook.. speelde het vroeger vet veel.. nu misschien 1x op de maand ofzo ligt eraan hoeveel zin ik heb :P

zal denk ik bij mij pas komend weekend zijn dat ik weer kan spelen :O drukke week voor de boeg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:02

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Is er nog een team op zoek naar een Gold V speler voor het GoT tournooi?
Kan alle rollen wel, maar het liefst Sup - ADC - Jungle.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Hoe kan je in champ select al zeggen dat het klote zal gaan in Aram? Je bent ook zóóó afhankelijk van wat het andere team krijgt. En dat is het enige nadeel. Misschien zouden ze elke champ een soort Aram score toe kunnen kennen (1-10) en dat beide teams een samenstelling krijgen tussen de 28 en 32 punten.

Ik speel het eigenlijk meer dan ik zou willen. Omdat er een paar personen waar ik veel mee samen speel niet graag normals doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Omdat het bij mij niet uitmaakt op welke map ik Draven pak, de mechanics blijven hetzelfde en die krijg ik dus niet onder de knie. Echter ging het gisteren bij de Penta vrijwel vlekkeloos. Mooiste moment was vs de enemy AP Tristana die op me wilde jumpen waarop ik mijn E gooi en haar dus midair uit de lucht flikkerde :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
TheBrut3 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:20:
Hoe kan je in champ select al zeggen dat het klote zal gaan in Aram? Je bent ook zóóó afhankelijk van wat het andere team krijgt. En dat is het enige nadeel. Misschien zouden ze elke champ een soort Aram score toe kunnen kennen (1-10) en dat beide teams een samenstelling krijgen tussen de 28 en 32 punten.

Ik speel het eigenlijk meer dan ik zou willen. Omdat er een paar personen waar ik veel mee samen speel niet graag normals doen.
Lijkt me niet echt een goed idee. De charme van ARAM is nu net dan het random is. Wanneer je met een puntentelling gaat werken van champions, heeft bijvoorbeeld rerollen geen zin meer (je kan immers max 4 punten meer scoren als team?) Daarnaast is de kunst van ARAM, als je het serieus wilt nemen, dat je juist met alle champions op één of andere wijze van nut gaat zijn voor je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ero-Sensei schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:14:
[...]

Lijkt me niet echt een goed idee. De charme van ARAM is nu net dan het random is. Wanneer je met een puntentelling gaat werken van champions, heeft bijvoorbeeld rerollen geen zin meer (je kan immers max 4 punten meer scoren als team?) Daarnaast is de kunst van ARAM, als je het serieus wilt nemen, dat je juist met alle champions op één of andere wijze van nut gaat zijn voor je team.
Ik speel eigelijk nooit ARAM serieus. AP leona en thresh zijn dingen die ik doe in ARAM. Thresh ult doet verdoemde veel dmg trouwens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Laatst online: 01-10 13:33
Zo, ik zit weer in mijn promos voor Silver 1.
Als dit zo door gaat moet ik het nog makkelijk halen om Gold V te worden voor het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

TheBrut3 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:20:

Dat schiet dus niet op. Lux kan een prima champ zijn in ARAM maar als ik die krijg haal ik er geen goede score mee, simpelweg omdat ik die champ nooit speel. Je zou dan ieders ervaring op die specifieke champ dus ook mee moeten gaan tellen en dan is het hele idee van ARAM wel een beetje weg. Het is juist de bedoeling dat ALLES random is. De champions, maar dus ook de spelers.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Ik vindt de randomness van aram best meevallen. Met 2.5 potje per re-roll (voordat ik weer een nieuwe heb) en eventuele trades krijg ik maar weinig een champion die ik echt niet ken. Soms krijg je natuurlijk een champion waar je heel goed mee bent, maar daar draait aram niet om xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

IdieEasy schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:49:
Ik vindt de randomness van aram best meevallen. Met 2.5 potje per re-roll (voordat ik weer een nieuwe heb) en eventuele trades krijg ik maar weinig een champion die ik echt niet ken. Soms krijg je natuurlijk een champion waar je heel goed mee bent, maar daar draait aram niet om xD
Om een of andere reden krijg ik 90% van de tijd warwick in aram, dus niet zo random ):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Secsytime schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:55:
[...]

Om een of andere reden krijg ik 90% van de tijd warwick in aram, dus niet zo random ):
Haha, vreemd :P Ik krijg sommige champs ook vaker, soms zelfs 2x achter elkaar. Maar ik heb rond de 60 champions, dus ik heb wel afwisseling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik snap jullie punten en daar ben ik het mee eens. Ze zouden er ook een nieuwe mode van kunnen maken op de aram map, soort blind pick met ook 3 bans per team. Dan moet je als team echt gaan kiezen of je een poke team wil, een wombocombo team of heel wat anders.

Ook ik heb het idee dat ik de ene champ meer krijg dan andere. Zelf denk ik dat ik TF het meest heb op Aram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

TheBrut3 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:10:
Ik snap jullie punten en daar ben ik het mee eens. Ze zouden er ook een nieuwe mode van kunnen maken op de aram map, soort blind pick met ook 3 bans per team. Dan moet je als team echt gaan kiezen of je een poke team wil, een wombocombo team of heel wat anders.

Ook ik heb het idee dat ik de ene champ meer krijg dan andere. Zelf denk ik dat ik TF het meest heb op Aram.
Hoe is dit heel veel anders van twisted treeline?

Er zijn best wel veel mensen die het huidige aram leuk vinden. Juist vanwege bijna complete randomheid, waaronder ik. Ik ga soms 10-15 potjes zonder een reroll te gebruiken. Juist omdat het leuk is om een champion te spelen die je anders niet neemt.

En wat jij wil kan denk ik wel, maar enkel via custom games. Dan moet je zelf je tegenstanders zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Maar we doen soms ook Aram customs met 10 personen, dan zijn er alleen geen rerolls en moet je het doen met de champ die je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Ik heb een tijd ARAM gebruikt om champ skills een beetje te leren kennen. Rerolls gebruikte ik toen vooral om te zorgen dat ik niet steeds weer melee champs kreeg (heb een tijd gehad dat ik, met ongeveer 20-30% melee champs in mijn poel, meer dan 80% van de tijd melee champs kreeg toegewezen, en vooral veel tanks). Dat betekent niet dat ik ze ook maar enigsinds redelijk kan spelen, maar wel dat ik een vaag idee heb wat ze kunnen en waar ze zwak tegen zijn.
Heb nu een stuk meer champs (op 8 na allemaal), waarvan ik een groot deel nog niet of nauwelijks heb gespeeld. Dus mogelijk dat ik binnenkort ook weer eens wat ARAMs doe, simpelweg om weer wat nieuws te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nieuwe champs wilt spelen, waarom niet een custom all random game? Ik vind in ARAM nou niet echt bepaald een geschikte map om nieuwe champs te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:09:
Als je nieuwe champs wilt spelen, waarom niet een custom all random game? Ik vind in ARAM nou niet echt bepaald een geschikte map om nieuwe champs te leren.
Je leert ze niet "spelen". Maar je leert wel de skills kennen.
En voor scrubs zoals ik, is het fijn om de skills te kennen voordat je ze in een "normal" gaat spelen. Anders wordt je compleet afgeslacht. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
IdieEasy schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:12:
[...]
Je leert ze niet "spelen". Maar je leert wel de skills kennen.
En voor scrubs zoals ik, is het fijn om de skills te kennen voordat je ze in een "normal" gaat spelen. Anders wordt je compleet afgeslacht. :(
Daarom kan je toch beter een Custom maken op HA tegen bots? Weet je zeker dat je de champ krijgt die je wil en je kan sluiten (enden) wanneer je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

TheBrut3 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:20:
[...]

Daarom kan je toch beter een Custom maken op HA tegen bots? Weet je zeker dat je de champ krijgt die je wil en je kan sluiten (enden) wanneer je wil.
Liever tegen echte mensen in aram als 50-0 tegen bots... :P

ik doe altijd dominion om een champ te oefenen. Veel kleine gevechten, escapes ect. ect.

[ Voor 12% gewijzigd door garriej op 28-10-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

TheBrut3 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:20:
[...]

Bots doe ik enkel voor first win, en ik vindt aram gewoon leuk. Het niet weten wat je krijgt, wat de tegenstander krijgt, alles eromheen. Het is lekker niet serieus spelen en lol hebben met vrienden!

Ik speel dit spelletje niet zo serieus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:46

McGryphon

Veul vrouwkes!

Ik speel met enige regelmaat ARAM juist om de skillset en technieken van champs te leren kennen die ik verder vrij weinig speel. En omdat niemand er ook maar _iets_ om geeft wat voor een belachelijke build je probeert.

Zoals Bluedyr, wat gewoon werkt tegen een full AD team :+

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

McGryphon schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:40:
Ik speel met enige regelmaat ARAM juist om de skillset en technieken van champs te leren kennen die ik verder vrij weinig speel. En omdat niemand er ook maar _iets_ om geeft wat voor een belachelijke build je probeert.

Zoals Bluedyr, wat gewoon werkt tegen een full AD team :+
Dat vindt ik het grappigste, als ze volledig AD zijn, Heerlijk armor stacken en lachen als ze zichzelf doodmeppen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

IdieEasy schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:46:
[...]

Dat vindt ik het grappigste, als ze volledig AD zijn, Heerlijk armor stacken en lachen als ze zichzelf doodmeppen :D
Permaslow 600ms 360 armor Dyr coming at you.

...just kite him :+

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

McGryphon schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:49:
[...]

Permaslow 600ms 360 armor Dyr coming at you.

...just kite him :+
Vergeet de mini stun niet :D En de tiger stance xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Normaal begin ik te vloeken als ik Udyr krijg in ARAM, maar tegen een full AD team is ie wel zó heerlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

McGryphon schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:57:
Normaal begin ik te vloeken als ik Udyr krijg in ARAM, maar tegen een full AD team is ie wel zó heerlijk :P
Ja, echt leuk is hij niet in aram, maar ik ga meestal tanky met movement boots. Daarna ga ik gewoon proberen in team fights zoveel mogelijk carries te stunnen. En mochten er eentje willen duellen dan ga ik over op andere stances :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Dan kan je ook Ashe hebben. Tear beginnen, Q aan laten staan en W spammen. Heerlijk!

Persoonlijk vind ik Ww ook wel een leuke Aram tank, gewoon AP tank bouwen. De Q op level 5 (met laten we zeggen 300AP) doet dan 275+300 magic damage nog 16%+300% of the target maximum health extra magic damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nidalee voor haar rework was leuk op aram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

AP Nidalee kan nog steeds wel.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
AP Shaco is toch gewoon de nieuwe Nida op Aram?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBrut3 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:37:
AP Shaco is toch gewoon de nieuwe Nida op Aram?
Zoveel range heeft AP Shaco niet en als hij al een Q en E kan doen, is hij alsnog zeer kwetsbaar.

Pre-rework Nida had dat toch een stuk beter voor elkaar.

Neemt niet weg dat AP Shaco erg leuk is om mee te spelen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
TheBrut3 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:59:
...300% of the target maximum health extra magic damage.
Is misschien wat overkill ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Heul nie! Beuken denk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AP Gangplank is baas in ARAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 16:07

Meneer iCy

swarma

5 van de 5 gewonnen vanavond en 4 er van met hecarim, laatste potje is me zelfs een Pentakill gegund met Hecarim. De eerste met Hecarim in een ranked game. Wel eerder gehad, maar dan in een normal.

http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1792940731/28558599

[ Voor 7% gewijzigd door Meneer iCy op 29-10-2014 00:03 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Gisteren 3 normals gedaan en maar 1 gewonnen :( Al waren die 2 losses wel voorspelbaar... Soms speelt er iemand met ons mee en die uhmm.... Zou in Bronze 5 niet eens van 0LP af komen. Dus die verliest altijd zijn lane.

1e potje stond hij op mid tegen Yasuo, welke de beste speler was van de tegenstander.
2e potje was hij support. Dan kan je al minder fout doen als Soraka, althans dat zou je denken. Gaat hij steeds voor de minions staan en wordt 5x gegrabt door Blitz. Zelf stond ik ADC en ik ben echt een last hit ramp! Heb maar 5.6MPM gehaald, dus dat was ook niet echt handig. Ik roep ook maar 10x in champ select dat ik dat niet kan xD
3e potje was met een heel ander groepje met een dikke troll setup, maar wel hard gewonnen. Ik was Vi jungle (dat is natuurlijk normaal) maar verder hadden we op top Irelia, op mid Blitz en op bot Riven en Yasuo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

TheBrut3 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:30:
Zelf stond ik ADC en ik ben echt een last hit ramp! Heb maar 5.6MPM gehaald, dus dat was ook niet echt handig. Ik roep ook maar 10x in champ select dat ik dat niet kan xD
Hoog tijd om dat te leren dan :) Dus dan Vi jungle maar ff loslaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Met Vi heb ik pas 6x gespeeld. Ik ben een beetje opzoek naar een champ waarmee ik mezelf wat kan opwerken in ranked. Want mijn winrate is maar 42%, dat moet echt omhoog. In normals is het 55% en daar speel ik regelmatig met en tegen Golds/Plats. Ook heb ik maar 4 champs waarmee ik meer losses heb dan wins (Akali, Ryze, Warwick en Rammus), dan tel ik champs waarmee ik maar 1x heb gespeeld niet mee.

Maar mid en adc zijn gewoon niet mijn posities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

TheBrut3: Kuch Hecarim Kuch,

Heb even een tijd niet meer gespeeld, meer omdat hij mij verveelde maar je kan potjes nog steeds solo mee carry-en als jungler. Je bent overal snel om te ganken en je cleartime is zeer hoog. Alleen na de Ult ben je op tanky enemies behoorlijk weak (Alhoewel je Lizard behoorlijk wat damage doet), maar op de ADC/APC ben je een God.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Win a team-ranked game with a full Yordle squad: Check!

Gisteren leek het mijn duo-buddy een leuk idee om een team ranked game te doen met alleen maar Yordles. Nou daar stonden we dan: Gnar top, Ziggs mid, Amumu jungle (ik), Tristana adc, en Lulu support. We kwamen wat moeizaam op gang met name op botlane waar de enemy Lucian hevig gefeed werd. Echter ging top en mid wel goed. Gnar stond vs een Riven en Ziggs vs een Leblanc.

Amumu was overigens wel heerlijk junglen, die zie ik mijzelf wel weer vaker spelen in Season 5. Anyway 2 goede Amumu ults in de baron pit leverden ons tweemaal een Baron op. En zo wonnnen we uiteindelijk de game, nadat de enemy LeBlanc probeerde te backdooren en door mijn Amumu werd uitgeschakeld.

Mijn duo-buddy blij, en ik blij dat het voorbij was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
iCy schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:11:
TheBrut3: Kuch Hecarim Kuch,

Heb even een tijd niet meer gespeeld, meer omdat hij mij verveelde maar je kan potjes nog steeds solo mee carry-en als jungler. Je bent overal snel om te ganken en je cleartime is zeer hoog. Alleen na de Ult ben je op tanky enemies behoorlijk weak (Alhoewel je Lizard behoorlijk wat damage doet), maar op de ADC/APC ben je een God.
Nondeju... Heel verhaal getypt en weg xD

Maar dus, daarom speel ik eigenlijk Vi. Snelle clear, je kan veel wegen op bouwen (full AD, full tank, bruiser) en de mobility is ook goed (door de Q). Verder veel utility door de Q knockback, W armor reduction en R knockup. Hecarim kan ik ook wel proberen denk ik.

Warwick valt in low elo erg tegen. Je team snapt vaak niet dat je pre-6 weinig kan en staat al 6-0 achter. Lastig om dan nog in te halen en je krijgt toch de zwarte piet als jungler. Evelynn bevalt me ook goed. Je kan er snel een lead mee bouwen, veel ganken en de tegenstanderd in bronze/silver kopen toch hooguit 1 pink ward per potje.

[ Voor 40% gewijzigd door TheBrut3 op 29-10-2014 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
TheBrut3 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:38:
[...]

Warwick valt in low elo erg tegen. Je team snapt vaak niet dat je pre-6 weinig kan en staat al 6-0 achter. Lastig om dan nog in te halen en je krijgt toch de zwarte piet als jungler. Evelynn bevalt me ook goed. Je kan er snel een lead mee bouwen, veel ganken en de tegenstanderd in bronze/silver kopen toch hooguit 1 pink ward per potje.
Je kan als WW best wel even je gezicht laten zien en proberen te counter ganken. De lvl 3 gank valt namelijk best goed te voorspelen zodra je weet of ze rood of blauw beginnen.

Level 6 worden is toch zo gedaan met Warwick. Als ze het dan toch voor elkaar krijgen dat ze 6-0 staan dan had het ook niet geholpen als je Lee Sin, Xin of Maokai was gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

TheBrut3 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:38:
[...]

Nondeju... Heel verhaal getypt en weg xD

Maar dus, daarom speel ik eigenlijk Vi. Snelle clear, je kan veel wegen op bouwen (full AD, full tank, bruiser) en de mobility is ook goed (door de Q). Verder veel utility door de Q knockback, W armor reduction en R knockup. Hecarim kan ik ook wel proberen denk ik.

Voeg me maar toe en spectate maar eens. Belangrijk is je E+Ult combo. Zorg dat je in de teamfight je ult gebruikt en duw de ADC naar je teammates toe zodat deze doodgaat, mits je hem/haar zelf niet heb gekilled :P

Of duw op deze wijze een fed tank/jungler weg zodat die geen damage kan doen op je carries. Puur kiezen afhankelijk van de situatie.

[ Voor 6% gewijzigd door Meneer iCy op 29-10-2014 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 09:02

psyy138

blackbulls.nl

ff met sona gespeeld op een smurf account, heerlijke champion.
Wel moet ik erbij zeggen dat me runes niet perfect zijn, ip is op dus heb wat runes bij elkaar gesprokkeld.

skill volgorde, R -> Q -> W -> E,
lvl1 Q lvl2 W lvl3 Q lvl4 E
item start; spellthief, 3 hp pots, 1 mana pot, ward trinket.
ik kies bewust voor 1 hp en 1 mana pot (ipv 1 ward) extra vanwege de early game aggressie.

score van 0/0/23, perfect???
http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1792452903/35230700

voorbeeld van perfect spel en toch verliezen... score van 8/2/25
http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1790184701/35230700

hele game keihard verloren, maar als ze luisteren toch nog winnen... mooi man
http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1792559183/35230700

Ik denk dat deze build de beste build voor sona is
http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1792240706/35230700

gefilterd op sona / ranked games; 7 wins 1 lose , 8 games totaal
http://matchhistory.euw.l...0?champion=37&matchType=2

ik denk dat een goede support games kan carryen.

[ Voor 26% gewijzigd door psyy138 op 29-10-2014 11:07 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
psyy138 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:59:
ik denk dat een goede support games kan carryen.
Dat was toch al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Maar welke role kan het besten carryen van de 5?
top, jungle, mid, adc of support ?

ik denk support of adc.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

psyy138 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:11:
[...]
Maar welke role kan het besten carryen van de 5?
top, jungle, mid, adc of support ?

ik denk support of adc.
Dat blijft toch altijd mid in mijn ogen. Als mid zijn lane stompt dan kun je top/bot makkelijk ganken, eventueel invaden met jungler. Als mid continue bot komt dan kun je nog zo goed zijn als support/ADC, maar je gaat het toch afleggen. De midlaner is veel hoger level en met een beetje pech wordt je ge1shot.

Als support kun je goed roamen als je voorstaat, maar als je per ongeluk de mid van de tegenstander tegenkomt. Dan ben je nog in een klap dood.

[ Voor 11% gewijzigd door steel123 op 29-10-2014 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

steel123 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:14:
[...]

Dat blijft toch altijd mid in mijn ogen. Als mid zijn lane stompt dan kun je top/bot makkelijk ganken, eventueel invaden met jungler. Als mid continue bot komt dan kun je nog zo goed zijn als support/ADC, maar je gaat het toch afleggen. De midlaner is veel hoger level en met een beetje pech wordt je ge1shot.

Als support kun je goed roamen als je voorstaat, maar als je per ongeluk de mid van de tegenstander tegenkomt. Dan ben je nog in een klap dood.
mid game denk ik dan mid maar late game toch meer support/adc.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Mid en jungle. Carryen is niet alleen de late game, dan is het logisch dat de ADC en APC over het algemeen de meeste damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

TheBrut3 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:21:
Mid en jungle. Carryen is niet alleen de late game, dan is het logisch dat de ADC en APC over het algemeen de meeste damage doen.
als ik zyra support speel dan doe ik vaak meer dmg op champions dan de rest, dus dat zegt niet alles.
hier een voorbeeld;
http://matchhistory.euw.l...13513882/293179?tab=stats

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 16:25

Wootlock

Evilution

psyy138 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:26:
[...]

als ik zyra support speel dan doe ik vaak meer dmg op champions dan de rest, dus dat zegt niet alles.
hier een voorbeeld;
Je bedoeld je speelt zyra als AP carry met een sightstone en frostqueen ? :>

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Wootlock schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:34:
[...]

:*)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-10 11:42
psyy138 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:26:
[...]

hier een voorbeeld;
Is vrij normaal voor Zyra dat ze meeste damage doet, door de constante poke van de planten.
Echter mist ze enige vorm van DPS of assasination wat de ADC en midlaner weer hebben.

Dus het is echt appels met peren vergelijken.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Mij is ook verteld om Zyra langs Leona op te pakken als support. Omdat je dan zelf wat meer impact kan hebben op de botlane. Maar je hebt al antwoord, meeste Zyra's gaan als warding APC en niet als echte support.

Maar een midlaner heeft de meeste vrijheid om te roamen, zeker in lower elo. Zelfde eigenlijk met de jungler, deze kan steeds goed ganken om zelf gefeed te raken en om de lanes te feeden, tevens hoort de jungler buff, drake en baron controle te hebben. Dus in mijn ogen hebben hun de meeste potentie om een volledige game te carryen van begin tot eind. Natuurlijk kan elke speler carryen met een champ die hij/zij maximaal beheerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

TheBrut3 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:21:
Ik zeg elke lane.

Top > Teleport naar bot of roamen naar mid
Mid > Roamen
Support > Je CC voor de gehele game goed bespelen, warden, etc
Adc > Samen met de support wellicht naar mid roamen, goed positioneren in de TF
Jungle > Spreekt voor zich

Als je als TOP de enemy wegstompt kan je gemakkelijk teleport gebruiken naar bot of naar mid te roamen.
Wootlock schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:34:
[...]

Zo werkt Syndra bot ook, maar krijg je eerder geflame dan Zyra. Syndra moet je je stun alleen een heel stuk beter aimen, maar velen malen meer burst dan Zyra.

[ Voor 23% gewijzigd door Meneer iCy op 29-10-2014 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 02:10
Sup/AP Zyra is baas :D

de beste carriers ingame naar mijn gevoel gaat naar
1. adc
2. sup
3. mid
4. jungle
5.top

[ Voor 68% gewijzigd door Kol Nedra op 29-10-2014 12:14 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Qua makkelijkheid:
1. Mid: snelle toegang tot beide sidelanes, meer income qua items dan de nummer 2;
2. Jungle: zelfde verhaal als mid maar over het algemeen minder gold income;
3. AD Carry, kan snowballen vanuit 2 inkomstenbronnen en eventueel een onhandige enemy jungler;
4. Toplaner, ondanks dat je de toplaner uit de lane kunt spelen is roamen vanuit toplane risicovoller als er geen objectives mee binnengehaald worden, erg afhankelijk van je teammates;
5. Support, erg afhankelijk van je teammates dat niet zomaar even opgelost wordt dooŕ plays op te zetten of vision te verschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Het grote probleem om games te carrien als support is toch je teammates. Je kan je ADC partner op 4/0 zetten tijdens laning, maar als zijn positioning mega faal is tijdens teamfights dan kan al je CC hem nog niet redden. Of als je ADC gewoon ergens afk aan het farmen is.

Early/midgame kan een support er zeker voor zorgen dat je team flink op voorsprong komt. Maar daarna ben je toch echt afhankelijk van je team om te carrien(lees: de voorsprong om te zetten naar winst) en is je invloed verhoudingsgewijs minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Waarom bedenken we niet eerst een definitie van "Carry"? Want iedereen denkt er zo het zijne van volgens mij. ADCarry en APCarry is niet hetzelfde als een game carryen.

In mij ogen is carryen zorgen voor een objective/gold voorsprong voor zowel jezelf als voor jou teamgenoten die het zonder jou hulp niet zouden halen. En dat is als jungler/mid het makkelijkst gezien je roam/gank potentie en objective (buffs/drake/baron) control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

TheBrut3 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:16:
Waarom bedenken we niet eerst een definitie van "Carry"? Want iedereen denkt er zo het zijne van volgens mij. ADCarry en APCarry is niet hetzelfde als een game carryen.

In mij ogen is carryen zorgen voor een objective/gold voorsprong voor zowel jezelf als voor jou teamgenoten die het zonder jou hulp niet zouden halen. En dat is als jungler/mid het makkelijkst gezien je roam/gank potentie en objective (buffs/drake/baron) control.
Carryen is in je eentje de game winnen. Simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
garriej schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:17:
[...]

Ik denk dat het toch meer is dan dat. Naast het in je eentje winnen heb je nog altijd heel veel aan andere die een meer "support" rol spelen. Junglers hebben naar mijn idee gewoon de meeste impact early game. Die moeten zorgen voor een voorsprong en vision. Natuurlijk kan je ook Master Yi spelen en 15 minuten farmen, maar dat werkt ook maar soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:36:
[...]

Ik denk dat het toch meer is dan dat. Naast het in je eentje winnen heb je nog altijd heel veel aan andere die een meer "support" rol spelen. Junglers hebben naar mijn idee gewoon de meeste impact early game. Die moeten zorgen voor een voorsprong en vision. Natuurlijk kan je ook Master Yi spelen en 15 minuten farmen, maar dat werkt ook maar soms.
Als je als jungler 15 minuten gaat farmen ben je de game niet aan het winnen hoor. Als je goede ganks heb en lanes laat snowballen, zorgt dat er wards op de map staan. Helpt met torens pakken ect. Dan ben je aan het carryen.

Dat doe JIJ allemaal, niet je toplaner die ook maar even z'n abilities doet omdat jij er bent, nee jij carried de game door te ganken.

JIJ zorgt er voor dat bot niet doodgaat omdat je een pink in de river heb staan

Dan ben je aan het carrien, als je 15 minuten de jungle aan het farmen ben en de game is lost door je team, ben je niet aan het carryen.

Is het nou carryen of carrien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Carryen.

Ik vind carryen meer de definitie van 'door jou toedoen win je iets' in welke mate dat nou is. Je kan een game carryen, je kan alleen de laatste fight carryen, je kan een dragon fight carryen. Het gaat meer om de algemene bijdrage. Daarom kan elke role ook even sterk carryen, je moet alleen weten waar je op moet focussen.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Rordarok schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:52:
Carryen.

Ik vind carryen meer de definitie van 'door jou toedoen win je iets' in welke mate dat nou is. Je kan een game carryen, je kan alleen de laatste fight carryen, je kan een dragon fight carryen. Het gaat meer om de algemene bijdrage. Daarom kan elke role ook even sterk carryen, je moet alleen weten waar je op moet focussen.
carryen it is :D

Daar ben ik het wel mee eens, met elke roll of actie kun je een game carryen, maar met sommige rolls en champions gaat het gewoon makkelijker.

Met een jungler die een goede gank heeft en leuk scaled , bijvoorbeeld jarvan, gaat het makkelijker als met een support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
maar waarom heet het dan ADC?? elke rol is even belangrijk lijkt mij, zonder een midlaner verlies je ook.

ik zag gisteravond dat ik 14600 ip had :D maar weet niet welke champion ik wil unlocken, mijn main is support, maar ik heb ze allemaal al. daarna vind ik toplane leukste, is gnar aan te raden?

[ Voor 48% gewijzigd door Kol Nedra op 29-10-2014 14:02 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-10 14:02

rSNNN

Titel ondertitel

Kol Nedra schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:01:
maar waarom heet het dan ADC?? elke rol is even belangrijk lijkt mij, zonder een midlaner verlies je ook.

ik zag gisteravond dat ik 14600 ip had :D maar weet niet welke champion ik wil unlocken, mijn main is support, maar ik heb ze allemaal al. daarna vind ik toplane leukste, is gnar aan te raden?
Daarom heet het nu ook Marksman ipv adc, maar iedereen blijft gewoon adc gebruiken. Gewoon omdat het kan

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

je bedoelt marksman? adc wat is dat 8)7 O-)

maar waar je ook mee kunt carryen is map control en zien wat wie doet.
Als support/jungle heb je normaliter hier veel meer tijd voor en ook aangeeft in de chat (of d.m.v. ping)

Dit gebeurt niet/heel weinig in silver/gold merk ik.
Als ik als support zie dat iemand opeens top gaat ganken ping ik sowieso top lane KIJK UIT

Veel zijn heel erg gefocussed op kills/cs/eigen lane oftewel "tunnelvision"

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Als jullie een top 3 moesten maken voor champion toplane, welke 3 nemen jullie dan?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

garriej schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:46:
[...]

Jaa inderdaad, allebei ook echt 12:38 gepost.. anyway, ik denk niet dat ik nu ooit nog advies van wootlock serieus kan nemen. Met Q beginnen op Vi :')
garriej schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:17:
[...]

Mooi dan nemen we elkaar niet meer serieus, want wat je daar neer zet klopt simpelweg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Goed voor de toplane:

- Ryze
- Maokai
- Gnar
- Irelia

Choose your poison :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Is Gnar nou echt zo goed (ineens)?

Had laatst een game waarin onze Gnar precies op juiste moment tijdens een late game fight om drake in Mega Gnar ging. Met name door die timing wonnen we die fight hard en meteen ook de game.

Maar dat zijn nog vooral uitzonderingen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Wootlock schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:07:
[...]

[...]

Mooi dan nemen we elkaar niet meer serieus, want wat je daar neer zet klopt simpelweg niet.
onderbouwing ?

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Rordarok schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:52:
Carryen.

Hier heb je je onderbouwing, dit is een goede definitie van carry'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Wootlock schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:16:
[...]

[...]

Hier heb je je onderbouwing, dit is een goede definitie van carry'en.
ben ik het met je eens _/-\o_
maar uiteindelijk heeft iedereen zijn eigen gedachten er over ;) uiteindelijk is het / en blijft het een teamgame.Want in je eentje kan je echt lang niet alles winnen, maar als je goed speelt heb je wel een goede bijdrage aan het team.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Koekiemonsterr schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:12:
Is Gnar nou echt zo goed (ineens)?

Had laatst een game waarin onze Gnar precies op juiste moment tijdens een late game fight om drake in Mega Gnar ging. Met name door die timing wonnen we die fight hard en meteen ook de game.

Maar dat zijn nog vooral uitzonderingen imo.
Gnar is volgens mij all about resource (rage) managen.
Als je weet dat een kritiek moment er aan komt, zorg dat je 95% rage hebt en ga dan niet meer aanvallen, poken of farmen. Dan kan je Mega Gnar goed timen en win je zo hele teamfight als je ze tegen en muur aan beukt met je ulti.

Ik geloof dat Gnar in Master en Challanger met enige regelmaat gebanned worden op stream, dus zo slecht is hij nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

psyy138 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:19:
[...]

ben ik het met je eens _/-\o_
maar uiteindelijk heeft iedereen zijn eigen gedachten er over ;) uiteindelijk is het / en blijft het een teamgame.Want in je eentje kan je echt lang niet alles winnen, maar als je goed speelt heb je wel een goede bijdrage aan het team.
Het is al regelmatig bewezen door meerdere bronze to challenger dat je wel degelijk in je eentje games kan winnen.

Want die komt wel in een week in diamond, ikke niet. Dus ja carryen doe je alleen, daar heb je niemand voor nodig. Ben ik goed genoeg om dat het meerderdeel van de tijd te doen? nee. Veradnerd dat de kijk op mijn definitie van carryen? nee.

Je draagt de game als je in je eentje de game wint, be it een turnaround teamfight waardoor je de game wint. Of omdat je 200 farm meer heb als de rest van de bronze scrubs ( :+ ), JIJ heb de game gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik speel in bronze, dat is dus met 2 vingers in mijn neus spelen :)
maarja echt upranken gaat traag, je bent afhankelijk van je andere 4 teamgenoten :/

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Kol Nedra schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:34:
Ik speel in bronze, dat is dus met 2 vingers in mijn neus spelen :)
maarja echt upranken gaat traag, je bent afhankelijk van je andere 4 teamgenoten :/
Het is dus al meerdere keren bewezen dat als je in bronze/silver of waar dan ook vast zit, dat het aan je zelf ligt, niet aan je teammaten.

Kijk naar NB3, goodguygarry ect. Die hebben al meerdere malen laten zien dat het aan jezelf ligt als je er niet uitkomt niet aan je team... Sommige games met 2 AFK's ect. die kun je niet winnen, daar ben ik het mee eens.

[ Voor 6% gewijzigd door garriej op 29-10-2014 14:37 ]

Pagina: 1 ... 96 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]