Kha'Zix heb ik ook wel eens geprobeerd, maar die champ lag me om de een of andere reden niet. J4 en Xin zal ik zeker eens gaan proberen! Die zijn ook allebei redelijk manly, en als ik een meleechamp speel vind ik het altijd leuk om er in te diven en compleet niet te negeren te zijn, en daar voldoen ook Xin en J4 nogal aan.
Heca en Skarner though, ná Elder Lizard... Maar ik heb het over de eerste clear waar ik me bij verschillende champs aan erger

ik zal er alsnog eens naar kijken.
Thanks voor de suggesties guys
Even wat anders. Stel, je speelt Mundo, en je weet fed te geraken. Je bent niet de enige tank van je team.
Vaak bouw ik dan een liandry's torment (iig een haunting guise) voor de pijnlijke cleavers en W, maar ik heb nu ook al een aantal keer Statikk Shiv gebouwd. Ook dit is vast niet het méést efficiënte wat je kan doen, maar de stats synergizen toch wel met een voldoende tanky Mundo; met z'n E krijg je een sloot AD die mooi met crit en AS samenwerkt, en movespeed is imo altijd fijn op Mundo. Ik heb slechts 1 keer echt spijt gehad van Shiv, toen was ik wèl de main frontline in m'n eentje, en dan kan je een gold surplus toch beter omzetten naar meer tankstats in mijn ervaring.
Kort gezegd, ik vind Statikk Shiv best een leuk offensive item op Mundo, evenals Liandry's Torment, hoe denken jullie daar over?
[
Voor 6% gewijzigd door
McGryphon op 26-10-2014 14:20
]