Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 95 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.516 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Vicarious schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 08:56:
[...]

De soloqueue MMR van de spelers telt ook mee. Als een team vol pro spelers in placements 4-1 of 5-0 gaat komen ze gelijk in diamond. Tevens hebben die spelers ook een hogere teamranked MMR omdat ze vaak in andere ranked teams al hoog geplaatst zijn.
Soloqueue ranking was in beide gevallen identiek

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wambamNL schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 09:38:
Yes ik heb silver 2 berijkt zonder ADC te spelen rng-sus ftw bijna elke game 4th or 5th pick zo jammer weer.
naja the grind continues

Was gister een leuke.
cait i main adc so i play adc lockede cait in.
Op endscreen keek ik naar dr build.
2x pd ie bt en greaves.
waarom in godsnaam 2x een pd?
nu ben ik een super slechte adc maar de stats van een pd stacken gewoon met elkaar dus waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Slivv schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 10:04:
[...]

Soloqueue ranking was in beide gevallen identiek
Het is een combinatie van je TMMR en je SMMR (Team en solo). Op het moment dat je een team met volledig diamonds voor het eerst 5 ranked laat spelen kan het zijn dat ze bij de eerste 5-0 plat V zijn, bij de tweede plat III en bij de derde plat I. Ook is de MMR van de tegenstanders tijdens je placements van belang. Op het moment dat je elke keer tegen plat teams moet in je placements en je gaat 5-0, zul je automatisch hoger worden geplaatst dan als je 5-0 gaat tegen gold. Hierbij moet je een beetje geluk hebben tegen wat voor een soort opponents je moet.
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 10:26:
[...]

nu ben ik een super slechte adc maar de stats van een pd stacken gewoon met elkaar dus waarom niet?
Je offert een item slot op waar je een nuttiger item neer kan zetten. Gemiddelde late game build van Cait is Boots, IE, BT, PD, LW en nog een defensive item. Op het moment dat je PD 2x hebt moet je een van deze andere items weghalen, wat effectief minder damage zal opleveren. (Ook vind ik bij Cait Shiv vaak veel nuttiger dan PD, maar goed.)

[ Voor 27% gewijzigd door Rordarok op 26-10-2014 11:02 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:46

McGryphon

Veul vrouwkes!

Pff. Ik wil eigenlijk nog wat meer junglers aan mijn championpool toevoegen, Udyr doet het lang niet altijd goed. Nogal afhankelijk van de beide teamcomps of je je ding gaat kunnen doen.

Maar ik heb nu Vi, Mundo, Nauti en Olaf verder geprobeerd, bij allemaal erger ik me aan hoe langzaam de eerste clear is :')
Moet ik daar gewoon doorheen en op een andere manier leren spelen of zijn er nog meer junglers (buiten Shyvana) met goeie clearspeed op low level die ik ook eens zou kunnen proberen?

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 16:07

Meneer iCy

swarma

McGryphon schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:23:
Pff. Ik wil eigenlijk nog wat meer junglers aan mijn championpool toevoegen, Udyr doet het lang niet altijd goed. Nogal afhankelijk van de beide teamcomps of je je ding gaat kunnen doen.

Maar ik heb nu Vi, Mundo, Nauti en Olaf verder geprobeerd, bij allemaal erger ik me aan hoe langzaam de eerste clear is :')
Moet ik daar gewoon doorheen en op een andere manier leren spelen of zijn er nog meer junglers (buiten Shyvana) met goeie clearspeed op low level die ik ook eens zou kunnen proberen?
Hecarim/Skarner, na je lizard is je clearspeed helemaal geweldig

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-08 11:59
Rordarok schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:00:
[...]

Je offert een item slot op waar je een nuttiger item neer kan zetten. Gemiddelde late game build van Cait is Boots, IE, BT, PD, LW en nog een defensive item. Op het moment dat je PD 2x hebt moet je een van deze andere items weghalen, wat effectief minder damage zal opleveren. (Ook vind ik bij Cait Shiv vaak veel nuttiger dan PD, maar goed.)
Volgens mij had phreak verteld dat 2x PD voor de meeste adcs het meeste dmg output heeft als je 6 items hebt. Nu kon die gozer natuurlijk een LW halen ofzo.

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Siefat schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:53:
[...]

Volgens mij had phreak verteld dat 2x PD voor de meeste adcs het meeste dmg output heeft als je 6 items hebt. Nu kon die gozer natuurlijk een LW halen ofzo.
Nee phreak had gezegd dat als je je boots wilt vervangen dat dan 2x pd de beste optie is.
zoalng je dat niet doet is het in mijn ogen useless want ik neem dan liever een bt ipv die 2de pd of ik neem dan liever een botrk als je toch meer as wilt.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 14:49

Xin vind ik zelf fijn om early heel agressive te spelen. Je hebt op lvl 2 een slow en knockup als je niet met W begint, en anders op lvl3. Heeft ook een vrij aardige clear snelheid.

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat

j4 en khazix?

voor vi heb je een speciale runepage nodig anders cleared ze wat langzamer

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Kha'Zix heb ik ook wel eens geprobeerd, maar die champ lag me om de een of andere reden niet. J4 en Xin zal ik zeker eens gaan proberen! Die zijn ook allebei redelijk manly, en als ik een meleechamp speel vind ik het altijd leuk om er in te diven en compleet niet te negeren te zijn, en daar voldoen ook Xin en J4 nogal aan.
Heca en Skarner though, ná Elder Lizard... Maar ik heb het over de eerste clear waar ik me bij verschillende champs aan erger ;) ik zal er alsnog eens naar kijken.
Thanks voor de suggesties guys d:)b

Even wat anders. Stel, je speelt Mundo, en je weet fed te geraken. Je bent niet de enige tank van je team.

Vaak bouw ik dan een liandry's torment (iig een haunting guise) voor de pijnlijke cleavers en W, maar ik heb nu ook al een aantal keer Statikk Shiv gebouwd. Ook dit is vast niet het méést efficiënte wat je kan doen, maar de stats synergizen toch wel met een voldoende tanky Mundo; met z'n E krijg je een sloot AD die mooi met crit en AS samenwerkt, en movespeed is imo altijd fijn op Mundo. Ik heb slechts 1 keer echt spijt gehad van Shiv, toen was ik wèl de main frontline in m'n eentje, en dan kan je een gold surplus toch beter omzetten naar meer tankstats in mijn ervaring.

Kort gezegd, ik vind Statikk Shiv best een leuk offensive item op Mundo, evenals Liandry's Torment, hoe denken jullie daar over?

[ Voor 6% gewijzigd door McGryphon op 26-10-2014 14:20 ]

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Die steroid op je E is denk ik niet voldoende om een Statikk Shiv te rechtvaardigen. Dan is een Liandry's Torment beter. Sowieso wil je niet meer dan één offensive item bouwen op Mundo anders wordt je te snel opgeblazen.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Slivv schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:32:
Die steroid op je E is denk ik niet voldoende om een Statikk Shiv te rechtvaardigen. Dan is een Liandry's Torment beter. Sowieso wil je niet meer dan één offensive item bouwen op Mundo anders wordt je te snel opgeblazen.
Helemaal waar, meer dan een offensive item is ook bij hele hoge uitzondering. Maar onderschat Mundo's E niet, gedurende de teamfight blijf je vaak rond half health hangen tijdens je ult, dat is 150 gratis AD ;)
Ik zal waarschijnlijk ook Phantom Dancer en Zephyr eens wat meer speeltijd geven, kijken hoe die vergelijken. Of natuurlijk Bork...

Overigens probeer ik veel gekke dingen ook in custom 1v1's met een vriend van me, waaronder ook de second item Void Staff op Corki :+
Dat werkte goed genoeg om zijn Ez flink neer te poken met rockets, maar ik zou het niet snel bouwen in een normale pot :+

[ Voor 16% gewijzigd door McGryphon op 26-10-2014 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37

Voor Naut kan je eens proberen om movement speed quints en attack speed marks te fitten :) Misschien zelfs voor wat andere junglers.. Op deze manier ben ik altijd vrij snel klaar met red/blue om vervolgens gelijk te kunnen ganken met zowat 100% hp. De movement speed quints helpen ook om beter te kunnen ganken.

Overigens heb ik nu zelf met Evelynn wel een erg slechte clear in de jungle als ik met machete en 4 hp pots begin.. Daarom koop ik nu altijd eerst blue elixer met 5 pots :) Gratis kills en flashes :D

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Mebus schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:44:
[...]

Voor Naut kan je eens proberen om movement speed quints en attack speed marks te fitten :) Misschien zelfs voor wat andere junglers.. Op deze manier ben ik altijd vrij snel klaar met red/blue om vervolgens gelijk te kunnen ganken met zowat 100% hp. De movement speed quints helpen ook om beter te kunnen ganken.

Overigens heb ik nu zelf met Evelynn wel een erg slechte clear in de jungle als ik met machete en 4 hp pots begin.. Daarom koop ik nu altijd eerst blue elixer met 5 pots :) Gratis kills en flashes :D
Hah, ik hou van onconventionele starts. Op Udyr wel eens begonnen met een Dorans blade en tiger gegaan, dan clear je ook nog steeds als een malloot maar heb je wel direct combat stats genoeg om de enemy jungler compleet stuk te maken als je hem tegenkomt :+

AS runes met MS quints gebruik ik al. Do you even Phoenix Udyr? :+

[ Voor 3% gewijzigd door McGryphon op 26-10-2014 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Siefat schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 12:47:
voor vi heb je een speciale runepage nodig anders cleared ze wat langzamer
Je doelt op attack speed (quints) neem ik aan?

Dat zie je inderdaad wel, maar je ziet (op pro's) ook gewoon de standaard 15 ad rune pages zonder attack speed.

In principe geeft W je al een tijdelijke attack speed boost natuurlijk. Ik kies dan meestal voor maximale dmg tijdens een gank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
McGryphon schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:47:
[...]

Hah, ik hou van onconventionele starts. Op Udyr wel eens begonnen met een Dorans blade en tiger gegaan, dan clear je ook nog steeds als een malloot maar heb je wel direct combat stats genoeg om de enemy jungler compleet stuk te maken als je hem tegenkomt :+
Het is meer omdat Evelynn die vijfde hp pot erg mist.. Na je blue/red buff zou je misschien nog een keer kunnen ganken. Maar meestal moet je recallen en dat is zonde van de buffs :( Daarom de blue elixer start. De red buff krijg ik meestal van de andere jungler als ik level 2 ben en bij zijn red sta te wachten met ~ 54 ap :)

Op deze manier pak ik vaak al firstblood op en anders 2-3 flashes in de eerste 5 minuten. Vooral grappig als ze denken "hee kijk, een evelynn, die doet toch geen dmg, free kill!" en vervolgens merken dat hun HP bar stukken sneller achteruit gaat dan de mijne.

[ Voor 9% gewijzigd door Mebus op 26-10-2014 14:52 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Mebus schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:51:
[...]

Het is meer omdat Evelynn die vijfde hp pot erg mist.. Na je blue/red buff zou je misschien nog een keer kunnen ganken. Maar meestal moet je recallen en dat is zonde van de buffs :( Daarom de blue elixer start. De red buff krijg ik meestal van de andere jungler als ik level 2 ben en bij zijn red sta te wachten met ~ 54 ap :)

Op deze manier pak ik vaak al firstblood op en anders 2-3 flashes in de eerste 5 minuten. Vooral grappig als ze denken "hee kijk, een evelynn, die doet toch geen dmg, free kill!" en vervolgens merken dat hun HP bar stukken sneller achteruit gaat dan de mijne.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurt als Dorans blade Udyr een blue elixir Eve tegenkomt. Elixir is wel sterker, maar normaal ben ik eigenlijk nooit bang van Eve inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
McGryphon schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:59:
[...]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurt als Dorans blade Udyr een blue elixir Eve tegenkomt. Elixir is wel sterker, maar normaal ben ik eigenlijk nooit bang van Eve inderdaad.
Uitproberen? :o

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Momenteel heb ik helaas een veel te instabiele internetverbinding.. Gok dat ze een kabel gesloopt hebben hier verderop in de bouwput achter mijn huis, tis al 3 dagen kud :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Udyr met dorans wint zeker van Eve met elixer. De damage zal ongeveer gelijk zijn en Udyr heeft alleen al ongeveer 100 meer health en loopt sneller. Als je dan beide je movement speed spell hebt heeft die van udyr ook nog een stun.
Als je een andere jungler zoekt dan udyr zou ik er zeker een nemen die kan initiaten zonder naast iemand te lopen. Dus geen Skarner, Mundo, Olaf die worden allemaal door dezelfde soort champs gecountered dan kan je bjina net zo goed Udyr spelen. Beter is dan inderdaad een Heca, Amumu, Vi, Fiddle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04:25
Weten jullie nog leuke jungle champs, waarmee je het junglen ook kan leren? Heb nu Warwick, maar vind ik te beperkt. Je kan pas vanaf level 6 eigenlijk echt ganken, omdat je met de rest van je kit eigenlijk niet kan ganken. Tuurlijk, een AS buf helpt wel, maar je hebt geen vorm van CC (pre-6).

Vi heb ik geprobeerd toen ze vorige week free to play was. Vond ik erg leuk maar is erg duur. Andere leuke champs om junglen mee te leren en waarmee je dus voor level 6 ook goed kan ganken?

offtopic:
Ben nu Silver III, om het niveau in te schatten.

[ Voor 8% gewijzigd door Perzikvrucht op 26-10-2014 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
barzi schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 16:42:
Weten jullie nog leuke jungle champs, waarmee je het junglen ook kan leren? Heb nu Warwick, maar vind ik te beperkt. Je kan pas vanaf level 6 eigenlijk echt ganken, omdat je met de rest van je kit eigenlijk niet kan ganken. Tuurlijk, een AS buf helpt wel, maar je hebt geen vorm van CC (pre-6).

Vi heb ik geprobeerd toen ze vorige week free to play was. Vond ik erg leuk maar is erg duur. Andere leuke champs om junglen mee te leren en waarmee je dus voor level 6 ook goed kan ganken?

offtopic:
Evelynn

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
barzi schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 16:42:

offtopic:
nunu - amumu of jax? zijn alle 3 best goedkoop en hebben ieder zijn eigen speelstijl

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Jax is geen jungler, Nunu zou ik sowieso niet adviseren. Jarvan is wel een degelijke jungler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01:18
Ik zou ook Jarvan of anders bijvoorbeeld Amumu proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
of rammus met zijn hoge winrate :D

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:10
leuke Junglers: Zac en Trundle, mijn 2 fav :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Siefat schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 17:09:
of rammus met zijn hoge winrate :D
Toevallig Rammus sinds tijden weer eens gespeeld een paar dagen geleden. 2 games en 2 wins. Ganks zijn met die powerball best ok als je ze goed timet (let op de positie van de enemy minion wave) en in teamfights is die taunt echt super. Ook het neerhalen van towers gaat met die ult redelijk rap als je een fight gewonnen hebt.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

junglers die enemy jungle countered en FB + double buff geeft...

zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Lee Sin is een leuke champ als toevoeging aan je Jungle pool. Ook echt een super champ om lekker veel in enemy jungle rond te spoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Nou dit weekend niet aan spelen toegekomen maar vanavond kunnen we weer aangezien vriendin gaan werken is :D
Weer maar verder met Thresh te gaan oefenen :)

Zit alleen te twijfelen of ik de championship skin ga kopen of niet voor thresh.. Ziet er wel mega gaaf uit :D

[ Voor 26% gewijzigd door Dopiej op 27-10-2014 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Moet zeggen dat de twee normals die ik dit weekend met een groep tweakers speelde goed bevielen. (Uit mijn hoofd Mvdbeld, Gh1zmo, Secsytime, en de laatste ben ik vergeten... dat was onze Vayne iig)

Waar ik over het algemeen vaak facepalmend het GoT channel verlaat, was het ditmaal wel leuk om te spelen. Ondanks dat het voor de meeste het eerste potje van de dag was ging het toch redelijk goed. En de agressieve speelstijl van de spelers beviel me ook erg goed. Dus top mensen ik heb me een keer vermaakt ;).

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 08:07:
Moet zeggen dat de twee normals die ik dit weekend met een groep tweakers speelde goed bevielen. (Uit mijn hoofd Mvdbeld, Gh1zmo, Secsytime, en de laatste ben ik vergeten... dat was onze Vayne iig)

Waar ik over het algemeen vaak facepalmend het GoT channel verlaat, was het ditmaal wel leuk om te spelen. Ondanks dat het voor de meeste het eerste potje van de dag was ging het toch redelijk goed. En de agressieve speelstijl van de spelers beviel me ook erg goed. Dus top mensen ik heb me een keer vermaakt ;).
ik deed niet mee dacht ik zomaar?
iig mn cs begint te verbeteren heb alleen nogsteeds de neiging om zodra ik mn core heb meer skirmishes op te zoeken ipv te farmen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:25
Damienx2 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 08:07:

Wat je eigenlijk zegt is dat je gewoon gecarried wilt worden door mijn jinx en of rumble (volgende keer wellicht mid te bewonderen? ;)

Ging beide potten wel lekker, maar liep overall ook goed inderdaad. Was ook voor mij eerste keer met de meeste mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 08:20:
[...]

ik deed niet mee dacht ik zomaar?
iig mn cs begint te verbeteren heb alleen nogsteeds de neiging om zodra ik mn core heb meer skirmishes op te zoeken ipv te farmen :(
Er is niet maar 1 goede manier van een AD Carry spelen Wambam. Als jij skirmishes kunt opzetten en winnend kunt afsluiten en daarmee een objective kunt scoren is dat net zo goed als dat je 30 min AFK staat te farmen op botlane. Maw CS is alleen van belang in de games waar weinig tot geen mogelijkheden zijn voor skirmishes en je echt richting lategame moet gaan om de game winnend af te sluiten. (afhankelijk van je teamcomp)
Mvdbeld schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 08:43:
[...]

Wat je eigenlijk zegt is dat je gewoon gecarried wilt worden door mijn jinx en of rumble (volgende keer wellicht mid te bewonderen? ;)

Ging beide potten wel lekker, maar liep overall ook goed inderdaad. Was ook voor mij eerste keer met de meeste mensen.
*kuch* wie zette ook alweer je eerste kill op toen je Rumble speelde? ;) en wie TP'de ook alweer bot voor jouw Jinx om wat kills op te zetten en dragon mee te pakken? :P

[ Voor 42% gewijzigd door Damien op 27-10-2014 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 08:45:
[...]

Er is niet maar 1 goede manier van een AD Carry spelen Wambam. Als jij skirmishes kunt opzetten en winnend kunt afsluiten en daarmee een objective kunt scoren is dat net zo goed als dat je 30 min AFK staat te farmen op botlane. Maw CS is alleen van belang in de games waar weinig tot geen mogelijkheden zijn voor skirmishes en je echt richting lategame moet gaan om de game winnend af te sluiten. (afhankelijk van je teamcomp)
true that.
gister een geweldige game.
ik zat tegen een leona en jinx.
ik zat met braum in lane.
in de eerste 3 min 2x dood (de braum) dus toen had ik een grote achterstand in vergelijking met jinx.
die braum ging in de eerste minuut in enemy bush op bot staan en daar zn q spammen nou dan vraag je om een leona stun vind ik zo.
die game ook zwaar verloren ondanks dat ik een 2v1 tegen de leona en jinx kon winnen late game.
ik had geen peel en tegen een leo lee jinx yasuo en riven d8 ik weet niet zeker of het een riven is kan ik dan niet makkelijk in leven blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is de GoT channel eigenlijk? de OP doet vreemd bij mij en zie niet alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 22:08
Wat is die Hexakill toch grappig! Vind wel dat ze een paar champs moeten bannen. Tuurlijk is het grappig om een wombocombo team samen te stellen, maar het is ook erg saai. Net als een team met reset champs en een paar tanks.

Ik heb inmiddels 3 games gewonnen, maar nog geen icon ontvangen. Zelfde met de mystery gift, daar ook nog geen icon van. Jullie hetzelfde probleem?

Wel al een paar skins gekocht met de huidige actie... Dit is zo slecht voor de portemonee :+

De clearspeed van Vi is volgens mij toch best aardig? Zeker met AS runes hak je er aardig doorheen. Zelfde met Yi, met AS runes kan je vaak je Q gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 08:59:
wat is de GoT channel eigenlijk? de OP doet vreemd bij mij en zie niet alles...
Bij chats toevoegen in LoL moet je GoT invoeren
dat is het GoT channel in de client

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
[...]

[...]

*kuch* wie zette ook alweer je eerste kill op toen je Rumble speelde? ;) en wie TP'de ook alweer bot voor jouw Jinx om wat kills op te zetten en dragon mee te pakken? :P
OK OK, die greed btw op TOP 2 flashes voor een simpele GP ;)

Na die eerste kill had GP weinig meer te zoeken op TOP. Mijn impact met rumble in TF's was nog niet optimaal omdat ik te vaak 1vs1 mijn ult alweer had gegooid (wel met 1 kill als resultaat, maar is toch leuker om 4a5 man te zien smelten) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

TheBrut3 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:00:
Wat is die Hexakill toch grappig! Vind wel dat ze een paar champs moeten bannen. Tuurlijk is het grappig om een wombocombo team samen te stellen, maar het is ook erg saai. Net als een team met reset champs en een paar tanks.

Ik heb inmiddels 3 games gewonnen, maar nog geen icon ontvangen. Zelfde met de mystery gift, daar ook nog geen icon van. Jullie hetzelfde probleem?

Wel al een paar skins gekocht met de huidige actie... Dit is zo slecht voor de portemonee :+

[...]

De clearspeed van Vi is volgens mij toch best aardig? Zeker met AS runes hak je er aardig doorheen. Zelfde met Yi, met AS runes kan je vaak je Q gebruiker.
Met Vi is de eerste soms wat traag, maar zeker niet heel traag. Tenzij je met Q begint, dan is het echt heeeel traag, maar ik zie geen reden waarom je niet met W - E zou beginnen.

andere champs die je zou kunnen proberen met redelijke clearspeed zijn: Jarvan, khazix, lee sin(eerste clear is niet geweldig, maar je pakt geen dmg door je W :+ )

[ Voor 5% gewijzigd door garriej op 27-10-2014 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Als ik het nieuws zo lees gaat het junglen in S5 sowieso radicaal veranderen. Hele andere items, smite gaat anders werken en het verschil tussen pre-6 junglers en passive farm junglers wordt kleiner.

Als ik zo alles lees wil Rito ook dat voorsprong houden en uitbouwen veel makkelijker wordt en dat de games korter worden. Ik ben benieuwd wat er allemaal door gaat en welke veranderingen mogelijk nog af vallen.

http://www.newsoflegends.com/index.php/category/2-pbe-news/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-10 13:33
garriej schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:22:
[...]

Met Vi is de eerste soms wat traag, maar zeker niet heel traag. Tenzij je met Q begint, dan is het echt heeeel traag, maar ik zie geen reden waarom je niet met W - E zou beginnen.

andere champs die je zou kunnen proberen met redelijke clearspeed zijn: Jarvan, khazix, lee sin(eerste clear is niet geweldig, maar je pakt geen dmg door je W :+ )
Vi clear speed is gewoon top. In principe altijd met W beginnen voor AS boost en daarna E als tweede skill.
Na blue en Red moet je in principe nog 2 pots overhouden samen met 90% á 100% HP.

Ook al bouw je alleen maar Elder Lizard en Brutalizer, dan kan je elke kamp met Q + E combo snel clearen.

Masteries gewoon 21/9 gaan en runes AS en AD zoals al eerder werd aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Hoe ziet jullie AS runepage er trouwens uit?
Ik heb 8x AS + 1x crit reds
Armor yellow, MR blue
3x AS quints.

Dit geeft totaal 27% AS, best veel op het begin van het spel. Maar ik twijfel om de quints te vervangen voor 3x MS zodat ik wat sneller loop bij ganks. Is dat een best idee of heeft de AS meer impact?

Edit:
Zag dit net via FB, heeft niet alleen betrekking op het dagelijks leven maar kan men binnen LoL ook perfect gebruiken!
http://www.express.be/jok...kkig-te-worden/168743.htm

[ Voor 27% gewijzigd door TheBrut3 op 27-10-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-10 14:02

rSNNN

Titel ondertitel

TheBrut3 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:42:
Armor yellow, MR blue
3x AS quints.

Dit geeft totaal 27% AS, best veel op het begin van het spel. Maar ik twijfel om de quints te vervangen voor 3x MS zodat ik wat sneller loop bij ganks. Is dat een best idee of heeft de AS meer impact?
BIj een Vi bijv kan je beter AS nemen ipv MS want je hebt toch genoeg gapclosers. Bij bijv een udyr kan je wel MS nemen.

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
TheBrut3 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:42:
Armor yellow, MR blue
3x AS quints.

Ik heb geen Full AS rune page. Ik doe altijd een combi van AD en AS. Ik doe gewoon 3x AS quints met 9x AD marks. Voor jungle altijd scaling MR glyphs met flat armor seals.

Hiermee heb je 9 extra AD en 15% extra AS. Ik vind voor Vi dit het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik heb maar 6 runepages, dus ik vind het zonde in voor elke aanpassing/mix een nieuwe page te moeten hebben.

Vind het ook jammer dat je tijdens champ select niet een runepage kan samenstellen, terwijl je wel vlug even 30 mastries kan aanpassen.

Met scaling/flat Armor/MR ben ik nu aan het experimenteren, volgens mij is dat voorkeur van de speler en zijn/haar speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
  • Laatst online: 05-12-2023
Mvdbeld schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:18:
[...]

OK OK, die greed btw op TOP 2 flashes voor een simpele GP ;)

Na die eerste kill had GP weinig meer te zoeken op TOP. Mijn impact met rumble in TF's was nog niet optimaal omdat ik te vaak 1vs1 mijn ult alweer had gegooid (wel met 1 kill als resultaat, maar is toch leuker om 4a5 man te zien smelten) 8)7
Dat was allemaal team effort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:03

Secsytime

Automagisch

[...]

[...]

Potjes waren erg leuk idd, vooral onze teamfights vond ik erg goed. Daarnaast wil ik graag nog een keer met die epische blitz op botlane spelen. Wat een god, dat blitz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik heb al een stuk of 10x gewonnen op Hexakill, maar nog geen icon. Komt die later of zo?

Verder heb ik op Hexakill veel succes met Lissandra, Oriana en Vladimir. Dit zijn champions die ik normaal nooit speel, maar dankzij Hexakill well. Is toch wel leuk, een keer iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
Hoe runnen jullie Rumble? Ik speel hem nu met runes:
9x mag pen
9x scaling armor (vanwege beperkte defensive items en het feit dat je close combat moet vechten)
9x scaling mr (same als hierboven)
3x AP
Masteries:
21/9/0

En probeer meestal eerst richting liandrys te bouwen. Ook al ben ik in sterke AD matchups vaak geforced om seekers te bouwen,(cloth + 5 pots, prima start VS riven aangezien je ook geen mana Costs hebt).

Daarna als ik lekker ga rabas of rylais. Endgame, sorc boots, liandrys, rabas, void, zhonyas, rylais.

Meer AP in het enemy team swap ik evt zhonyas of rylais voor abyssal.

Aan de ene kan is rylais fijn item en dan met name de health i.c.m. scaling restistances. De slow is fijn i.c.m.liandrys maar is eigenlijk alleen van belang op je flamthrower overige abilities nl. slowen al. Hoe kijken jullie hier tegenaan?

[ Voor 6% gewijzigd door Mvdbeld op 27-10-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Xanthian schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:48:
Ik heb al een stuk of 10x gewonnen op Hexakill, maar nog geen icon. Komt die later of zo?

Verder heb ik op Hexakill veel succes met Lissandra, Oriana en Vladimir. Dit zijn champions die ik normaal nooit speel, maar dankzij Hexakill well. Is toch wel leuk, een keer iets anders.
hmm vanavond eens proberen dan dat Hexakill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Laatst online: 01-10 15:41
TheBrut3 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:00:
Ik heb maar 6 runepages, dus ik vind het zonde in voor elke aanpassing/mix een nieuwe page te moeten hebben.

Vind het ook jammer dat je tijdens champ select niet een runepage kan samenstellen, terwijl je wel vlug even 30 mastries kan aanpassen.

Met scaling/flat Armor/MR ben ik nu aan het experimenteren, volgens mij is dat voorkeur van de speler en zijn/haar speelstijl.
Je kan geen runepages aanpassen omdat je runepages moet kopen met RP of IP. Indien je het on the fly zou kunnen aanpassen zou niemand ooit nog runepages bijkopen.

Het is ook een soort van "moeilijkheidsgraad" omdat je opvoorhand enkele runepages moet maken en dus nadenken tegen wat je allemaal kan staan en wat je dan nodig hebt.

En op m'n meeste junglers ga ik gewoon AD reds, Armor quints, Scaling health yellow en scaling MR blue.

Ik heb liever wat extra dmg dan AS op Vi omdat met haar W de AS hoog genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik heb voor junglers die AS page die ik net zei of
Armor + 9
Damage + 7.6
Magic Resist + 12.1
Crit. Chance +0.93%
Movespeed +4.5%

of
Armor + 9
Damage + 14.3
Magic Resist + 12.1
Crit. Chance +0.93%

of, wanneer een AP jungler
Armor + 9
Magic Resist + 12.1
Magic Pen. + 7.8
Movespeed +4.5%

Eigenlijk moet ik mijn runepages nog eens goed nakijken.

[ Voor 5% gewijzigd door TheBrut3 op 27-10-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
Ik zou de zhonya eerlijk gezegd altijd in rumble zn build meenemen.. Maar ik speel die ook helemaal niet, dis gewoon mijn logische beredenering. Rumble doet toch vaak veel dmg, is ook vaak harde focus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ghizmo schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:20:
Ik zou de zhonya eerlijk gezegd altijd in rumble zn build meenemen.. Maar ik speel die ook helemaal niet, dis gewoon mijn logische beredenering. Rumble doet toch vaak veel dmg, is ook vaak harde focus..
120 AP, niet meer aan te vallen voor een aantal seconde terwijl je ult+flametrower "tons of damage" doet. Lijkt mij ook een no brainer inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Met Rumble kom ik over het algemeen uit op Sorc boots, Rylai's, Rabadon's, Liandry's, Zhonya's en Void. Dat is best een glass cannon setup. Wanneer tegen AP top Zhonya's voor Abyssal ruilen.
Eventuele situational items voor meer survivability WotA, GA of Warmogs, zo kan je met Rumble vrij tanky gaan en toch nog damage neerleggen. Gezien je team niet altijd rekening houdt met elkaar en je soms geen tanky jungler en/of support hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Secsytime schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:12:
[...]

Potjes waren erg leuk idd, vooral onze teamfights vond ik erg goed. Daarnaast wil ik graag nog een keer met die epische blitz op botlane spelen. Wat een god, dat blitz.
Onze teamfights waren inderdaad wel lekker, met name voor een eerste keer samenspelen.

Ik denk dat Garriej ook wel in dit team had gepast, want zijn junglestijl vind ik nog steeds 1 van de betere die ik heb gezien, samen met die van Rorda (maar goed daar verwacht ik het ook van ;) die heeft de rank er ook naar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:48:
[...]

Onze teamfights waren inderdaad wel lekker, met name voor een eerste keer samenspelen.

Ik denk dat Garriej ook wel in dit team had gepast, want zijn junglestijl vind ik nog steeds 1 van de betere die ik heb gezien, samen met die van Rorda (maar goed daar verwacht ik het ook van ;) die heeft de rank er ook naar).
Doe me dan ook een berichtje sturen als je gaat spelen en ik online ben. O en omdat met het domein van m'n normale TSis een DDOS uitgevoerd. Nu wordt dat domein vast gehouden dus kom ik er niet op. Dus ben altijd in de TS van Tweakers te vinden.

Owja en dank voor de complimenten :D

Moet er wel bij zeggen dat we tegen mensen speelde die niet zo goed waren en er dus nooit ergens was geward :+ dat maakt ganken wel erg simpel natuurlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door garriej op 27-10-2014 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:57:
[...]

Doe me dan ook een berichtje sturen als je gaat spelen en ik online ben. O en omdat met het domein van m'n normale TSis een DDOS uitgevoerd. Nu wordt dat domein vast gehouden dus kom ik er niet op. Dus ben altijd in de TS van Tweakers te vinden.

Owja en dank voor de complimenten :D

Moet er wel bij zeggen dat we tegen mensen speelde die niet zo goed waren en er dus nooit ergens was geward :+ dat maakt ganken wel erg simpel natuurlijk.
Ik zit voornamelijk op mijn eigen ts met enkele andere tweakers zoals koekie en bigcheeze (wel andere kanalen want ik speel amper ranked zoals deze heren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:05:
[...]

Ik zit voornamelijk op mijn eigen ts met enkele andere tweakers zoals koekie en bigcheeze (wel andere kanalen want ik speel amper ranked zoals deze heren).
Zou je die gegevens willen DMen naar me, dan val ik wel een keertje binnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:06:
[...]

Zou je die gegevens willen DMen naar me, dan val ik wel een keertje binnen :+
Will do ;)

Nemen we die Wambam ook wel een keer mee in een game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Alsof ik een of ander gedrocht bent dat gelijk staat aan een instant lose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Lol. #rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Nee het tegenovergestelde, we hebben jou nodig om te carrien. Aangezien ik nooit botlane gank :+

Ik heb echt een hekel aan de botlane ganken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Maar maar dan heb je een double kill.
En ik carry bot niet dat doet de support ik carry de late game wel :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:12:
Alsof ik een of ander gedrocht bent dat gelijk staat aan een instant lose.
oOo :*) :X oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

wambamNL schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:17:
Maar maar dan heb je een double kill.
En ik carry bot niet dat doet de support ik carry de late game wel :x
Trouwens over vayne gesproken, hoe vaak roll je een thresh hook uit? Want wat ik ook doe, die hook gaat altijd opeens 3 cm opzij en dan zit ik er alsnog in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

garriej schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:19:
[...]

Trouwens over vayne gesproken, hoe vaak roll je een thresh hook uit? Want wat ik ook doe, die hook gaat altijd opeens 3 cm opzij en dan zit ik er alsnog in :+
99% van de tijd, op die enkele madlifes na of als hij uit fow met suprise word gecast.
hitbox van hook is net iets groter op max range.
blitzhooks zijn helemaal simpel om te dodgen.
alleen een leona E heb ik nog problemen mee

[ Voor 7% gewijzigd door Ryada op 27-10-2014 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
garriej schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:16:
Nee het tegenovergestelde, we hebben jou nodig om te carrien. Aangezien ik nooit botlane gank :+

Ik heb echt een hekel aan de botlane ganken...
Ik had ook een probleem met bot lane ganken maar sinds ik vaak DuoQ met mijn broertje doe ik het vaak uit de lane zelf. Als de lane gepushed is ga je gewoon de bosjes in want botlane weet toch wel of die geward is of niet, wachten en zodra de ADC iets te dichtbij komt, ganken.

Dit werkt uitstekend met champions met gap closer. Denk aan Vi, Lee, Maokai en Jarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

wambamNL schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:23:
[...]

99% van de tijd, op die enkele madlifes na of als hij uit fow met suprise word gecast.
hitbox van hook is net iets groter op max range.
blitzhooks zijn helemaal simpel om te dodgen.
alleen een leona E heb ik nog problemen mee
De blitz hook is voor mijn gevoel ook kleiner als die van thresh, leona moet je gewoon naar achter dashen, wordt je wel gestunned, maar eer dat de ADC er dan bij is is die stun al afgelopen en heb je t voordeel dat haar Abilities op CD zijn.
Xanthian schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:25:
[...]

Ik had ook een probleem met bot lane ganken maar sinds ik vaak DuoQ met mijn broertje doe ik het vaak uit de lane zelf. Als de lane gepushed is ga je gewoon de bosjes in want botlane weet toch wel of die geward is of niet, wachten en zodra de ADC iets te dichtbij komt, ganken.

Dit werkt uitstekend met champions met gap closer. Denk aan Vi, Lee, Maokai en Jarvan.
Lane ganks lijken vaak ook de enige optie, zeker omdat botlane 1 van de weinige lanes is waar altijd goed geward is. Maar meestal probeer ik mid en top te snowballen en de andere jungle leeg te farmen als ik een champ heb die dat toestaat natuurlijk.

Gister bijvoorbeeld tegen een diana jungle, best wel goed, maar als ik lee sin ben en jij bent diana jungle. Dan is het gewoon afgelopen met je.

[ Voor 42% gewijzigd door garriej op 27-10-2014 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

garriej schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:25:
[...]

De blitz hook is voor mijn gevoel ook kleiner als die van thresh, leona moet je gewoon naar achter dashen, wordt je wel gestunned, maar eer dat de ADC er dan bij is is die stun al afgelopen en heb je t voordeel dat haar Abilities op CD zijn.
Naar mijn ervaring juist niet, altijd of een Ezreal Q of een Jinx zap of een Sivir Q.
En die proccen ok de onhit.
Wat zijn we toch weer lief, maar ik houd nogsteeds van je hoor schat >:)

[ Voor 18% gewijzigd door Ryada op 27-10-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 16:25

Wootlock

Evilution

Xanthian schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:34:
[...]

Vi clear speed is gewoon top. In principe altijd met W beginnen voor AS boost en daarna E als tweede skill.
Na blue en Red moet je in principe nog 2 pots overhouden samen met 90% á 100% HP.

Ook al bouw je alleen maar Elder Lizard en Brutalizer, dan kan je elke kamp met Q + E combo snel clearen.

Masteries gewoon 21/9 gaan en runes AS en AD zoals al eerder werd aangegeven.
Met W beginnen ? daarna E 8)7
Q -> W -> en dan Q maxen (met uitzondering van je ult) voor de meeste impacts in ganks / clear in the jungle :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Wootlock schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:34:
[...]

Q -> W -> en dan Q maxen (met uitzondering van je ult) voor de meeste impacts in ganks / clear in the jungle :)
Q op lvl 1?
Laat me niet lachen er zijn 2 viable starts op Vi in de jungle.
Optie 1:
Je start me W dit zorgt voor de beste early clear maar je neemt de meeste damage.
Optie 2:
Je start met E dit zorgt voor een iets langzamere clear maar je hoeft minder pots te burnen omdat je je blast shield procced.

Q beginnen in de jungle is totaal nutteloos omdat de mana costs hoog zijn early en je kan hem maar 1x casten op je camp omdat hij de rest van de tijd op cooldown is.
Je gaat 9vd 10 keer je Q op lvl 3 nemen en dan Q maxen als je vertrouwen hebt in je skillshots, als je dat niet hebt max je gewoon je E als eerste en je Q als 2de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Wootlock schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:34:
[...]

Ja je begint met je W --> E en dan max je Q.

Je Q doet amper dmg en zit een veelte langer cooldown op om je jungle mee te clearen.

Je W geeft armor pen en AS en % dmg, je E geeft je aoe dmg + AA reset op een lage cooldown.

Nee met Q beginnen op Vi is echt een slecht plan.

[ Voor 14% gewijzigd door garriej op 27-10-2014 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

garriej schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:38:
[...]

Je Q doet amper dmg en zit een veelte langer cooldown op om je jungle mee te clearen.

Je W geeft armor pen en AS en % dmg, je E geeft je aoe dmg + AA reset op een lage cooldown.

Ofwel hetzelfde als ik net gezegd heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

wambamNL schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:42:
[...]

Ofwel hetzelfde als ik net gezegd heb ;)
Jaa inderdaad, allebei ook echt 12:38 gepost.. anyway, ik denk niet dat ik nu ooit nog advies van wootlock serieus kan nemen. Met Q beginnen op Vi :') Ik heb dat 1 keer gedaan omdat we gingen invade en ik moet er achteraan om de kill te pakken(pak nooit abilities, dus kon m'n Q pakken).

Maar ik had dus de ene keer Q als eerst. Dat was een pain in the ass, echt niet normaal hoe traaaag je clear dan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

garriej schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:46:
[...]

Jaa inderdaad, allebei ook echt 12:38 gepost.. anyway, ik denk niet dat ik nu ooit nog advies van wootlock serieus kan nemen. Met Q beginnen op Vi :') Ik heb dat 1 keer gedaan omdat we gingen invade en ik moet er achteraan om de kill te pakken(pak nooit abilities, dus kon m'n Q pakken).

Maar ik had dus de ene keer Q als eerst. Dat was een pain in the ass, echt niet normaal hoe traaaag je clear dan is.
Ja ik snap het :P
Maar je neemt dan ook niet normaal veel damage doordat je clear echt bagger is.
En je krijgt meteen een XP achterstand wat ook zwaar irritant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
garriej schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:38:
[...]

Dit dus.

W > E > Q en dan Q eerst maxen. Daarna doe ik meestal W en daarna E. Maar E kan ook. Maakt niet super veel uit. Ik heb idee door W als tweede te maxen dat je meer burst hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Xanthian schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:50:
[...]

Dit dus.

W > E > Q en dan Q eerst maxen. Daarna doe ik meestal W en daarna E. Maar E kan ook. Maakt niet super veel uit. Ik heb idee door W als tweede te maxen dat je meer burst hebt.
Klopt door W als 2de te maxen heb je meer burst maar door je E als 2de te maxen heb je minder burst maar meer sustained damage omdat je E cd op lvl 1 best hoog is om een nieuwe charge te genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:50:
[...]

Dit dus.

Ik doe altijd E voor de kortere cooldown icm de AA reset en m'n triforce.

Bouw meestal elder lizard, triforce en dan tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
garriej schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:46:
[...]

Dit is trouwens wel een leuke voor de tip van de dag (ja die bestaat, maar gaat de meeste dagen niet door : O-) )

Neem niet op 0:00 al je lvl1 skill, maar wacht totdat je lanefase/jungle echt begonnen is.
Als voorbeeld: Ik start Thresh altijd met Q, echter bij een invade kan je lantarn een lifesaver zijn, zonde als je dan al je Q gekozen hebt.
Same story bij Trist: ik start altijd E, maar bij een invade kan ik door te wachten toch W nemen om zo geen FB weg de geven én m'n flash de behouden.
Geld eigenlijk wel voor bijna alle champs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
garriej schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:00:
[...]

Ik doe altijd E voor de kortere cooldown icm de AA reset en m'n triforce.

Bouw meestal elder lizard, triforce en dan tank.
Ik vind Triforce te duur, kost ruim 3.6k of zo. Ik koop liever iets waar ik meteen wat aan heb en dat is een brutalizer. De CD, AD en armor penetration zijn zeer welkom. Triforce doe ik alleen als ik fed ben met 3 á 4 kills.

Ja, wel minder damage. Maar veel meer tankiness.

Met alleen een Elder Lizard + Brutalizer doet Vi genoeg damage tot aan late game.
De tankiness heb je meestal direct nodig na je mobility boots en Brutalizer zodat je op de ADC kan blijven met teamfights.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

E pakken op level 2 geeft wel meer risico op het moment dat je geinvade wordt/er een skirmish ontstaat. Dan ben je namelijk compleet nutteloos. Ook heeft het nemen van Q zeker 5-6 seconden impact op je jungle path door snellere movement. Je zal misschien wat extra HP verliezen maar of het per definitie slechter is, daar ben ik niet zeker over. W op lvl 1 is natuurlijk wel een no-brainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Rordarok schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:05:
E pakken op level 2 geeft wel meer risico op het moment dat je geinvade wordt/er een skirmish ontstaat. Dan ben je namelijk compleet nutteloos. Ook heeft het nemen van Q zeker 5-6 seconden impact op je jungle path door snellere movement. Je zal misschien wat extra HP verliezen maar of het per definitie slechter is, daar ben ik niet zeker over. W op lvl 1 is natuurlijk wel een no-brainer.
Op lvl 1 had ik het meer over op lvl 2 kan je natuurlijk wel Q nemen als je van plan bent om mid te ganken early als het bijv een katarina of fizz is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Rordarok schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:05:
Dat is natuurlijk wel waar, maar ik heb toch liever m'n HP t.o.v die 5-6 seconde. Vraag me uberhaupt af of je niet de mobs 5-6 seconde sneller killed met E en W tegenover je Q hebben. Maar dat is natte vinger werk want dat weet ik niet zeker.

Dan is er nog het probleem dat ik op een ELO speel waar invades heel rare zijn. Al heb ik wel het gevoel dat je van een andere jungler makkelijker wint met je E en W in tegenstelling tot je Q, maar opnieuw natte vinger werk.

Maar met je Q beginnen is echt heel stom, dat weet ik wel zeker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Met Vi begin ik altijd W, op level 2 neem ik Q of E (meestal E). Dat is wel afhankelijk van de jungler van de tegenstander.

Qua build ga ik eerst voor Elder Lizard en dan voor mobi's + Brutalizer. Wanneer deze af zijn, zijn er 2 opties;
- Jij en je team staan voor en dan kan je een Phage into Triforce maken.
- Jij en je team staan achter en dan bouw ik eerst tanky (Banshee's en Randuins).

Wanneer Banshees en Randuins af zijn weer kijken hoe je team ervoor staat en of je dan nog een 3e defensive item nodig hebt of dat je alsnog een Triforce gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

O ja nog even terugkomend op m'n trifore, ik zei meestal omdat ik het alleen maar doe als ik fed ben. "helaas" gebeurt dat 9 op de 10 games met Vi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik wil zo graag Ravenborne LeBlanc kopen, maar LeBlanc ligt mij absoluut niet.
Kunnen ze niet een Ravenborne Swain maken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Secsytime schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:12:
[...]

Dat ik een keer niet te erg aan het feeden was maakt me nog niet 'episch' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-10 11:42
Xanthian schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:20:
Ik wil zo graag Ravenborne LeBlanc kopen, maar LeBlanc ligt mij absoluut niet.
Kunnen ze niet een Ravenborne Swain maken? :P
Bilgewater of Tyrant Swain komt wel aardig in de buurt dan.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Skyclad schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:06:
[...]

Dat ik een keer niet te erg aan het feeden was maakt me nog niet 'episch' ;)
Had het over gh1zmo :P.

#rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Secsytime schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:30:
[...]

Had het over gh1zmo :P.

#rekt
O+

Dacht al, maar goed om te horen dat er meer Blitz liefhebbers zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1789237096/40873379

2v1 lane Q_Q
corki en morg moesten bot hebben maar ik was first pick dus gingen ze maar naar top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Wat doen al die normals in je match history Wambam? :)

Je hebt nog twee weken, gogogo! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Koekiemonsterr schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:08:
Wat doen al die normals in je match history Wambam? :)

Je hebt nog twee weken, gogogo! :P
Omdat het gister zondag was en ik geen zin had in zondagsspelers in ranked :3

en dan kan ik mn mechanics nog wat meer oefenen.
plus ik probeer zomin mogelijk te soloqen duoq vind ik fijner.

[ Voor 16% gewijzigd door Ryada op 27-10-2014 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

wambamNL schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:11:
[...]

Omdat het gister zondag was en ik geen zin had in zondagsspelers in ranked :3

en dan kan ik mn mechanics nog wat meer oefenen.
plus ik probeer zomin mogelijk te soloqen duoq vind ik fijner.
Ik probeer altijd juist zo min mogelijk te duoQen ((:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Secsytime schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:34:
Ik probeer altijd juist zo min mogelijk te duoQen ((:
DUo queue prefereer ik altijd. Niet alleen is het gezelliger, en is samenwerken tot op zekere hoogte mogelijk, maar je weet ook dat met duo queue één kans op een troll minder hebt. Vooral dat laatste is goud waard....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Koekiemonsterr schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:35:
[...]

DUo queue prefereer ik altijd. Niet is het gezelliger, en is samenwerken tot op zekere hoogte mogelijk, maar je weet ook dat met duo queue één kans op een troll minder hebt. Vooral dat laatste is goud waard....
+1 zeker waar en zondag had niemand zin of reageerde niemand op mijn verzoeken om te ranken :(

Pagina: 1 ... 95 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]