Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 92 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.520 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 16:25

Wootlock

Evilution

Ricmaniac schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:18:
[...]

nope . je provider geeft je een vast IP .. intern heeft je PC wel een ander IP maar je verbinding naar buiten blijft hetzelfde adres. providers geven je niet zomaar een nieuwe. alleen in erge gevallen zoals gestalkt worden of vage hele rare problemen.
Je hoeft me niet uit te leggen hoe dat werkt hoor ;)
Je provider geeft je een dynamisch IP adres (tenzij je een zakelijke lijn hebt) dus die veranderd zo nu en dan wel eens.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Hangt van de provider af. Ik heb ook een vast IP adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Tja ik weet het niet. Ik heb gewoon het gevoel dat niemand een idee heeft waarmee ze bezig zijn. Misschien komt dat omdat ik op dat account nog in placements zit, maar het viel me echt op dat er maar wat gedaan werd. Ze konden me met 5 man komen ganken, de hele map over chasen en dan zou m'n team in het beste geval een wraith camp gecleared hebben.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

net ook weer een geweldig potje gehad http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1763153285/39212406 ik had mezelf natuurlijk niet voor niks voorgenomen vandaag niet te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:52
Rordarok schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:50:
[...]

Tja ik weet het niet. Ik heb gewoon het gevoel dat niemand een idee heeft waarmee ze bezig zijn. Misschien komt dat omdat ik op dat account nog in placements zit, maar het viel me echt op dat er maar wat gedaan werd. Ze konden me met 5 man komen ganken, de hele map over chasen en dan zou m'n team in het beste geval een wraith camp gecleared hebben.
Gewoon Riven pakken en een sword of the occult rushen. Echt prachtig om bij de 12 minute mark met 350 AD rond te rennen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBrut3 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:07:
Volgens mij mis je een stukje Lord... Het ging over Yorick wins, de links die jij geeft zijn geen Yorick mains.
Dat snap ik die zijn er ook bijna niet omdat die champion gewoon kut is. Sterk in lane maar daarbuiten matig tenzij je bepaalde hypercarries kan clonen. En lage skill ceiling.
Ik bedoelde gewoon dat veel andere topspelers veel hogere winrates neerzetten op sterke champs.

Maar zelfs dan heb ik er al 1 gevonden
http://www.lolking.net/summoner/euw/22805380#ranked-stats
Is echt een véél betere winrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
http://matchhistory.euw.l...919196/24621972?tab=stats

En nadat je Graves verteld dat hij toch echt niet weet hoe en waar hij moet staan, ben jij ineens de gemenerik en moet je maar gereport worden. Want je zei iets zinnigs! Dat mag natuurlijk niet.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat team is ook wel heel moeilijk om tegen te spelen als je Graves bent. Allemaal doen ze meer damage dan hij en als hij in range is om ze te raken is hij in range van hun cc.
En Braum was waarschijnlijk ook geen held gezien hij de meeste deaths heeft van iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:39:
Dat team is ook wel heel moeilijk om tegen te spelen als je Graves bent. Allemaal doen ze meer damage dan hij en als hij in range is om ze te raken is hij in range van hun cc.
En Braum was waarschijnlijk ook geen held gezien hij de meeste deaths heeft van iedereen.
Ik ben het op veel punten met je eens, echter de beste jongen heeft een bedroevende CS na 40 min. Als je ziet na de damage die ik heb lopen tanken kun je ongeveer nagaan dat ik zowel een Ryze / Zyra en Maokai ult heb lopen soaken, en dan af en toe nog een Jinx ult tussendoor. Dat is allemaal damage dat niet op hun is beland. Echter als je dan de damage-output ziet, tja dan begin ik me er wel aan te irriteren.

En ja Graves is niet in de beste positie momenteel als ADC, maar kom op zeg, pak hem dan ook niet als je weet dat de kans op dit soort setups in de huidige meta toch enorm groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:59:
[...]

Ik ben het op veel punten met je eens, echter de beste jongen heeft een bedroevende CS na 40 min. Als je ziet na de damage die ik heb lopen tanken kun je ongeveer nagaan dat ik zowel een Ryze / Zyra en Maokai ult heb lopen soaken, en dan af en toe nog een Jinx ult tussendoor. Dat is allemaal damage dat niet op hun is beland. Echter als je dan de damage-output ziet, tja dan begin ik me er wel aan te irriteren.

En ja Graves is niet in de beste positie momenteel als ADC, maar kom op zeg, pak hem dan ook niet als je weet dat de kans op dit soort setups in de huidige meta toch enorm groot is.
Nog bedroevender dan mijn cs?
Of toch nog beter dan die van mij? :+

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-10 13:33
Gisteren tegen een team gespeeld met 3 platinums, 1 diamond en een gold speler.
Ons team had 3 silver, 1 unranked en 1 gold. Je kan wel raden hoe dat is gegaan.

Morgana maakt Fizz in op Mid lane.
Onze top Irelia won het wel van Malphite maar kon het absoluut niet carrien.
Mijn jungle Rengar ging ook niet goed, twee mislukte ganks waardoor hun Jungle Yi kon snow ballen.
Bot lane Draven en Sorake werd ingemaakt door Twitch en Leona.

Helaas weinig van geleerd.

Gelukkig ook een goed potje gehad met Annie top lane. Moest tegen een Shen, wat best wel makkelijk was. Lekker farmen, zijn teleport cancellen met een stun en late game lekker OP zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Gisteren 2 potjes gespeeld met Braum support.. Hij is echt te cool alleen weten sommige niet dat je moet AA voor die stun te krijgen van je Q of als je als Braum AA gebruikt..

Vanavond eens een teambuilder doen met Braum support :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:08:
Gisteren tegen een team gespeeld met 3 platinums, 1 diamond en een gold speler.
Ons team had 3 silver, 1 unranked en 1 gold. Je kan wel raden hoe dat is gegaan.

Morgana maakt Fizz in op Mid lane.
Onze top Irelia won het wel van Malphite maar kon het absoluut niet carrien.
Mijn jungle Rengar ging ook niet goed, twee mislukte ganks waardoor hun Jungle Yi kon snow ballen.
Bot lane Draven en Sorake werd ingemaakt door Twitch en Leona.

Helaas weinig van geleerd.

Gelukkig ook een goed potje gehad met Annie top lane. Moest tegen een Shen, wat best wel makkelijk was. Lekker farmen, zijn teleport cancellen met een stun en late game lekker OP zijn.
Het lijkt ook wel alsof er steeds meer plats en diamonds zich zo tegen het eind van het seizoen op normals richten. Soms zijn ze ook echt enorm goed, maar ik heb er ook een aantal gehad waarvan ik het gevoel kreeg dat ze hun kleine broertje op het account lieten spelen.

Overigens als toplaner kun je nog zo hard je lane winnen, maar als je het niet voor elkaar krijgt om de rest van je team op gang te krijgen is het voor de gemiddelde bruiser enorm lastig om nog te carryen. Ik had het gisteren met Renekton maar het is me ook vaak genoeg voorgekomen op Irelia. Dat zijn redelijk frustrerende games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Defqonwolf schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:09:
Gisteren 2 potjes gespeeld met Braum support.. Hij is echt te cool alleen weten sommige niet dat je moet AA voor die stun te krijgen van je Q of als je als Braum AA gebruikt..

Vanavond eens een teambuilder doen met Braum support :D
Wat zijn je ervaringen met thresh? Als ik moest kiezen zou mijn voorkeur toch naar thresh gaan door de veelzijdige synergie met een (groter) aantal ADCs. Ook kun je met goede thresh mechanics redelijk carryen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Junia schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:49:
[...]

Wat zijn je ervaringen met thresh? Als ik moest kiezen zou mijn voorkeur toch naar thresh gaan door de veelzijdige synergie met een (groter) aantal ADCs. Ook kun je met goede thresh mechanics redelijk carryen.
Heb nog niet super veel Thresh gespeeld (heb em op smurf gekocht alleen daar hebk geen volle runepages met T3 runes dus..) Ik ga vanavond even kijken watk ga doen of deze week met Braum wat supporten, of Thresh kopen en daarmee supporten..

Want denk dat ik me puur op het supporten ga richten, ook even al mijn runepages aanpassen per champ zodat ik wat keuze heb als ik draft ga spelen :)
Heb dan Leona, Nami, Sona, Thresh(als ik die koop), Braum(F2P) en ga dan voor die weinig IP Morgana er ook nog bij doen denk ik :) Oja en heb ook nog Lux die ik zou kunnen gebruiken :P Dus genoeg keuze ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Dopiej op 23-10-2014 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Als je in gold zit en je wacht het einde van het seizoen af dan hoef je morg niet te kopen ;)

scheelt mogelijk wat ip:)

[ Voor 13% gewijzigd door Junia op 23-10-2014 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Junia schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:55:
Als je in gold zit en je wacht het einde van het seizoen af dan hoef je morg niet te kopen ;)

Zit nog in placements.. heb 4 gespeeld waarvan 3 verloren, dus gok niet als ik die overige nog speel en er nog bijv 3 van win ik in Gold kom, maar denk dat ik misschien wel nog mijn 6 placements ga spelen en dan wel zie waar ik uitkom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Junia schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:55:

Was Morgana niet 450 IP? Scheelt je iets meer dan 1 first win of the day :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Koekiemonsterr schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:28:
[...]

Was Morgana niet 450 IP? Scheelt je iets meer dan 1 first win of the day :P
1350 dacht ik..

Maar heb toch 8100 IP nu volgens mij dus :) maar misschien eerst Thresh kopen en nog wat Runes erbij kopen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Dopiej op 23-10-2014 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Defqonwolf schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:28:
[...]

1350 dacht ik..

Maar heb toch 8100 IP nu volgens mij dus :) maar misschien eerst Thresh kopen en nog wat Runes erbij kopen :)
Ah klopt, my bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Klopt.
Alleen jammer dat ze zo afschuwelijk lelijk is.

Morgana is voor mij iets te makkelijk te spelen.
Laning fase is nog het moeilijkste, daarn ai het een kwestie van een Blackshield op APC, ADC, Q gooien, eventueel flash + ulti + Zhonyas en klaar.

Dan speel ik liever Braum, die moet net iets meer doen.

Het is ook zo heerlijk als je een Yi met je Q raakt, die wordt dan in 2 seconden helemaal dood gemept zonder dat hij er veel aan kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:54

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Xanthian schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:32:
[...]

Klopt.
is ook niet de bedoeling op haar te fappen.
Ze is gewoon badass :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 23-10-2014 09:34 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Xanthian schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:32:
[...]

Klopt.

Morgana is voor mij iets te makkelijk te spelen.
Laning fase is nog het moeilijkste, daarn ai het een kwestie van een Blackshield op APC, ADC, Q gooien, eventueel flash + ulti + Zhonyas en klaar.

Dan speel ik liever Braum, die moet net iets meer doen.

Het is ook zo heerlijk als je een Yi met je Q raakt, die wordt dan in 2 seconden helemaal dood gemept zonder dat hij er veel aan kan doen.
maakt toch niet uit dat ze te makkelijk is.. als je maar wint toch? of ligt dat aan mij dat ik liever makkelijk win dan moeilijk? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Defqonwolf schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:39:
[...]

maakt toch niet uit dat ze te makkelijk is.. als je maar wint toch? of ligt dat aan mij dat ik liever makkelijk win dan moeilijk? :P
Makkelijk is niet altijd even leuk
Ryze is ook makkelijk en win ik ook vaak mee, maar het is niet echt leuk.
Ik speel liever Aatrox dan Ryze, ook al verlies ik er meer mee.

Soms moet je wel eens Tryhard gaan in ranked en dan doe ik nog wel eens Morgana of Ryze als het goed uitkomt. Een Aatrox tegen een Riven is een leuke, aggresieve lane. Ryze tegen Riven is dat niet.

De mooiste potjes zijn toch die van 50 minuten waar het gewoon gelijk opgaat en epic teamfights hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:46:
[...]

Makkelijk is niet altijd even leuk
Ryze is ook makkelijk en win ik ook vaak mee, maar het is niet echt leuk.
Ik speel liever Aatrox dan Ryze, ook al verlies ik er meer mee.

Soms moet je wel eens Tryhard gaan in ranked en dan doe ik nog wel eens Morgana of Ryze als het goed uitkomt. Een Aatrox tegen een Riven is een leuke, aggresieve lane. Ryze tegen Riven is dat niet.

De mooiste potjes zijn toch die van 50 minuten waar het gewoon gelijk opgaat en epic teamfights hebt.
Nee de mooiste potjes zijn die waar je 30 minuten je base aan het verdedigen ben, opeens een clean ace heb en wint :+

Dan heb je pas met bloed zweet en tranen gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
garriej schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:49:
[...]

Nee de mooiste potjes zijn die waar je 30 minuten je base aan het verdedigen ben, opeens een clean ace heb en wint :+

Dan heb je pas met bloed zweet en tranen gewonnen.
Hoewel comebacks wel cool zijn heb je meestal best wel wat frustratie vooraf in de game. Je verliest de lane, dragons worden steeds gedaan en je team doet er niks aan. Torens worden één voor één neergehaald en op eens staan ze met 4 man top.

Ik heb liever gelijke games, jij een dragon, hun een dragon. Torentje hier, torentje daar. Teamfight na teamfight tot dat de beslissende teamfight er eindelijk is en je in één keer kan door pushen.

Daarnaast moet ik zeggen dat ik verdedigen niet leuk vind. Kan geen jungle doen, kan geen dragon doen. Krijg nauwelijks farm en vaak zie ik hoe één voor één mijn teammates dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Xanthian schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:46:
Juist ja, maar spijtig genoeg komt dat zelden voor.

Altijd is er wel minimaal 1 teamgenoot die volledig door het ijs zakt en waardoor het te vaak na 20 mins al wel bekeken is.

Gister had ik dat ook weer. Onze Shaco wist niet wat ganken of farmen was en was dus totaal geen factor, en onze Blitz was een soort hersenloze kamikaze Blitz die met 0/13 eindigde. Ondanks die nub van een supp was ik met Corki op een gegeven moment nog 7/5 en enigszins fed. Onze Syndra had enemy Lux ook tig keer over de knie gelegd. Maar wij konden met zijn tweeën onmogelijk die game carryen, ook omdat onze top Nunu weigerde tanky te bouwen. Met zo'n Blitz en Shaco hadden we geen schijn van kans in teamfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Laat ik dan de enige zijn die graag eenzijdige stomps speelt zodat je teammates niet de kans krijgen om iets bijzonders te verzinnen, zodat de game voorbij is voordat de throws beginnen.

Dan maar geen romantische epische fights. Victory screen is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Net een game gespeeld ik op Bot heb de tristana gestompt met leona, komt de tristana met 10/4 de endgame in omdat mid en jungle zo aardig geweest zijn om te gaan trollen, ze stond eerst 2/4 dacht ik.
Gaan express op een ward recallen terwijl er 4 mensen om het hoekje zitten en dan lachen in all chat -.-
We zouden makkelijk hebben kunnen winnen als we gingen turtelen maarja iedereen surrenderde omdat enemy fed was en ze geen ZIN hadden om te turtelen.

En dan is het natuurlijk de Vayne haar schuld omdat ze Vayne in een Tristana picked en die zigenaamd altijd moet verliezen van een tristana.
Naja ik heb dus weer genoeg LoL gespeeld voor vandaag.
http://matchhistory.euw.l...547780/40873379?tab=stats
De game in kwestie.

Oh en een leona die als laatste een tf induikt op hun ADC terwijl ik een diana en een ahri op mn neus heb gaat niet echt werken :(
Wat heb ik de laatste tijd toch veel geluk met de RNG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Eerlijk gezegd is een lategame Trist die weet wat ze doet toch altijd in het voordeel vs een Vayne. Of je moet teamfights in de jungle willen houden. Want normaal in lane is een Vayne dood voordat ze in range is van Tristana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:40:
Eerlijk gezegd is een lategame Trist die weet wat ze doet toch altijd in het voordeel vs een Vayne. Of je moet teamfights in de jungle willen houden. Want normaal in lane is een Vayne dood voordat ze in range is van Tristana.
Het leuke is de trist jumped op me om te initiaten en mijn team doet er niks tegen.
ik was dus altijd in range en door die fout die ze steeds maakte kon ik haar elke keer aan zolang ik mn ult had. Maarja mijn team mocht dat niet begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Damienx2 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:23:
Laat ik dan de enige zijn die graag eenzijdige stomps speelt zodat je teammates niet de kans krijgen om iets bijzonders te verzinnen, zodat de game voorbij is voordat de throws beginnen.

Dan maar geen romantische epische fights. Victory screen is voldoende.
Je was me voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_balor
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-03-2019
Hi all, even een snel vraagje aan alle toplaners hier. Ik heb recentelijk Renekton opgepakt en win vrijwel altijd de lane (overleef ganks vrij makkelijk, meer cs, +1 toren etc). Ik weet alleen niet wat ik daarna als Renekton kan doen om mn team het beste naar een victory te helpen. Torens blijven pressuren? Groupen? Hun jungle warden en ganks forceren? Ik verlies voor mijn gevoel namelijk iets teveel games waar ik de lane win maar niet weet wat ik dan kan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Mid/bot/drake roamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
the_balor schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:03:
Hi all, even een snel vraagje aan alle toplaners hier. Ik heb recentelijk Renekton opgepakt en win vrijwel altijd de lane (overleef ganks vrij makkelijk, meer cs, +1 toren etc). Ik weet alleen niet wat ik daarna als Renekton kan doen om mn team het beste naar een victory te helpen. Torens blijven pressuren? Groupen? Hun jungle warden en ganks forceren? Ik verlies voor mijn gevoel namelijk iets teveel games waar ik de lane win maar niet weet wat ik dan kan doen...
Ik focus meestal eerst de toren, daarna ga ik roamen.
Lekker overal heen teleporten, hun jungle warden, hun red/blue stealen, mid lane helpen met toren. Dragons pakken, je lane blijven pushen.

De tweede toren op top lane slopen is riskant, je kan namelijk nog al snel geganked worden door top lane, jungle en mid lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-12-2023
Wanneer teamfights nutteloos zijn:
Blijven splitten, jungle warden dat je niet geganked kan worden?
Splitten, jungle warden, en de jungler proberen te ganken?
Altijd pingen dat je team voorzichting moet zijn, en aangeven dat je aan het splitten bent.

Of groupen, en andere objectives pakken.

Volgens mij mis ik nog een paar opties die ook mogelijk zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Ik heb gister voor het eerst commentaar gekregen op het kopen van wards :)
Ik was Vayne top vs Renekton. Geen lastige lane, maar mijn probleem werd al snel dat hun jungle Eve dat ook doorhad, waardoor te ver pushen geen optie meer was. Renek deed het slim bij een 0-2 score door onder zijn turret te blijven. Dus ik koop 2 wards, en een pink (want Eve). Gaat hun edit onze midlaner helemaal los dat ik wards aan het kopen ben ipv items.... Gast, ik stond voor, mijn farm werd lastig door overextending, en ik had nog geen 300 gold over na de items die ik wel kocht: precies genoeg voor de wards, en de mogelijkheid een sweeper te nemen.

Vond het wel een verhaal waard: "Don't get so much wards".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Volgende keer gewoon zeggen "you dont do damage when you are on the ground, unless you are Sion or Kogmaw"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Damienx2 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:42:
Volgende keer gewoon zeggen "you dont do damage when you are on the ground, unless you are Sion or Kogmaw or Karthus or Zyra"
fixed

Maar nee, op dat soort dingen zeg ik meestal niks :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Ero-Sensei schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:53:
[...]

Volgende keer gewoon zeggen "you dont do damage when you are on the ground, unless you are Sion, Kogmaw, Karthus, Zyra or Yorick"

fixed
Fixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Nou niet alle Yoricks hoor 😉 gaan er genoeg dood die hun ult niet casten. Karthus echter kan er nog wel bij.

En die stond er al.... urgh. Kleine telefoonschermpje ook :(

[ Voor 11% gewijzigd door Damien op 23-10-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Wat houdt split pushen exact in trouwens? 2 lanes tegelijk pushen met je team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
thx!

Zat net even te kijken, heb gister en eergister totaal 3 games met Braum gedaan. Alles bij elkaar opgeteld in 3 games een score van 9/9/71. En ik maar denken dat tank-supports niet kunnen carryen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
  • Laatst online: 05-12-2023
1 lane met 4, die aan het kiten is en niet engaged. 1 lane met een splitpusher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Soundless schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:58:
Wat houdt split pushen exact in trouwens? 2 lanes tegelijk pushen met je team?
Zoals hierboven al aangegeven gaat 1 champion 1 lane pushen, proberen een paar toren te slopen.
De rest van het team houd het andere team tegen, dit is lastig omdat het altijd een 4vs5 zal zijn in het nadeel van de splitpusher.

Daarnaast moet de splitpushing champion wel aan een paar eisen voldoen. Je moet er makkelijk mee kunnen ontsnappen als ze uiteindelijk met z'n allen op jouw afkomen. Daarnaast moet je het liefst snel toren neer krijgen, dus snelle, sterka Auto Attacks. Goede splitpushers zijn: Shyvana, Shaco, Tryndamere, Jax en Nasus en ongetwijfeld nog wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Duidelijk verhaal! Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:05
Splitpushen hoeft niet per definitie, 0-4-1 te zijn.

Er zijn ook comps denkbaar waar men bijvoorbeeld 1-3-1 splitpusht.

Je kan sterke champs met goede waveclear en of dueling power laten splitten. Of champs met een TP, toplaner of bv. twisted fate (met scheen ook sterk tegen torens) of shen (tegenwoordig zie je dit zelden maar in s2/s3, common sight).

Als je teamfight minder sterk is kan je ook kiezen voor splitpushen.

Het lastige is wel vaak dat het team op 1 lijn moeten zitten en dit gebeurd zelden in yoloqueue.

[ Voor 68% gewijzigd door Mvdbeld op 23-10-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Mvdbeld schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:28:
Splitpushen hoeft niet per definitie, 4-1 te zijn.

Er zijn ook comps denkbaar waar men bijvoorbeeld 1-3-1 splitpusht.
Of 2-1-2 of 3-1-1 :P maar inderdaad; een splitpush is niet per definitie 4-0-1.

Echter is die variant verreweg het bekenst en meest voorkomend in yoloQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
En het is handig als de desbetreffende splitpusher of een goede escape heeft of een sterke dueler is. Zodat als het enemy team maar 1 man stuurt om je af te stoppen dat dit alleen maar extra problemen oplevert. Jax, Tryndamere, Nasus, Irelia, Aatrox, Riven voldoen hier goed aan. Andere opties zoals Zed, Twisted Fate, Fizz, Shen, Shyvana en Renekton werken ook prima.

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 23-10-2014 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damien even een vraagje voor jou.
Op welk niveau zou jij mijn ADC plaatsen?
Gewoon in het algemeen niet speciaal qua mn farm is goed voor silver en mechanics dat en dergelijke.
Zit eraan te denken om alleen maar ranked te gaan spelen ipv normals voor het einde van het seizoen.
en ik hoop daarmee minimaal gold 5 te redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
wambamNL schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:38:
Gewoon in het algemeen niet speciaal qua mn farm is goed voor silver en mechanics dat en dergelijke.
Zit eraan te denken om alleen maar ranked te gaan spelen ipv normals voor het einde van het seizoen.
Geen damien, maar toch reactie.

Ik weet dat je champs speelt die je leuk vind. Maar om snel naar gold te klimmen zou je imho beter andere ADC's kunnen picken.

Met bv. vayne is je lane vaak moeizaam en daarnaast hopen dat je team het niet verprutst zodat je het late kan afmaken.

Met de early/midpicks (bv. lucian/corki) maak je het jezelf een stuk makkelijker en kan je eerder je stempel op de game drukken. Plus je kan 2x zoveel potjes doen als je in de helft van de tijd finished ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Eerlijk gezegd is je farm al goed genoeg voor gold, want over het algemeen ligt de farm daar ook niet al te hoog. Eigenlijk is het nu alleen even de games grinden want ik zie persoonlijk zelf niet in waarom gold niet te halen zou zijn. Het niveau van gold stelt niet veel voor.

Inb4 butthurt gold players die het niet met me eens zijn. Kan niet wachten tot ik die DMs weer mag lezen :')

[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 23-10-2014 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Mvdbeld schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:45:
[...]

Geen damien, maar toch reactie.

Ik weet dat je champs speelt die je leuk vind. Maar om snel naar gold te klimmen zou je imho beter andere ADC's kunnen picken.

Met bv. vayne is je lane vaak moeizaam en daarnaast hopen dat je team het niet verprutst zodat je het late kan afmaken.

Met de early/midpicks (bv. lucian/corki) maak je het jezelf een stuk makkelijker en kan je eerder je stempel op de game drukken. Plus je kan 2x zoveel potjes doen als je in de helft van de tijd finished ;).
Over het algemeen is het voor mij of ik kom fed mn lane uit of ik kom zwaar gedenied mn lane uit.
Tegenwoordig als ik mn eerste kill heb word het voor mij onder turret farmen omdat de jungler steeds langskomt als ik push om hun farm te denyen :(
Damienx2 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:45:
[...]

Eerlijk gezegd is je farm al goed genoeg voor gold, want over het algemeen ligt de farm daar ook niet al te hoog. Eigenlijk is het nu alleen even de games grinden want ik zie persoonlijk zelf niet in waarom gold niet te halen zou zijn. Het niveau van gold stelt niet veel voor.

Inb4 butthurt gold players die het niet met me eens zijn.
Dan zal ik vanaf vandaag die Grind aangaan.
Een vriend van mij is een top main en die heeft daar 4.5 tot 5 cs per minuut op en is toch in platinum gekomen dit seizoen.
Dus ik heb het gevoel dat ik echt heel slecht ben op het moment xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Zoek je nog een support voor duoQ? want ik wil eigelijk ook wel gold halen.

Ik ben ervan overtuigd dat ik goed genoeg ben om gold te halen :+

[ Voor 6% gewijzigd door garriej op 23-10-2014 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ik ga me denk ik vanavond ook eens zetten om met support me te gaan plaatsen.. misschien potje of 4 vanavond spelen en dan zaterdagavond/nacht nog 2 dan ben ik geplaatst en zie ik wel wwaar ik uitkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

garriej schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:51:
[...]

Zoek je nog een support voor duoQ? want ik wil eigelijk ook wel gold halen.
Sure ik kan alleen zondag avond pas weer.
Of je moet om half 3 online zijn vandaag.
Heb het op donderdag vrijdag en zaterdag altijd druk in de avond.
Maar dan gaan we wel eerst even een paar normals spelen om aan elkaar te wennen.
Is voor mij een stuk prettiger ipv meteen duoq te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:31
Damienx2 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:45:
[...]

Inb4 butthurt gold players die het niet met me eens zijn. Kan niet wachten tot ik die DMs weer mag lezen :')
"Butthurt gold player die het niet met je eens is" represent! oOo

Laag hoor, eenmaal plat bereikt en direct bashen op die gold scrubs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Zo zag mijn laatste potje Rengar er dus ook uit: YouTube: Their Rengar be like, our Rengar be like!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

wambamNL schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:52:
[...]

Maar dan gaan we wel eerst even een paar normals spelen om aan elkaar te wennen.
Neejoh, als je ranked gaat kom je ook met een random!

Maar ik ben nooit voor het eten online eigenlijk, dus zondag it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

JapieTalent schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:52:
[...]

Ik zit in silver en heb al menig gold adc basic mistakes zien maken als ik tegen ze moet lanen.
fout 1: poken niet als ze Caitlyn spelen tegen een Vayne.
fout 2: engagen als ik onder turret sta.
Ik kan nog een langere lijst maken als je wilt hoor ;)

@garriej naja je wet wat ik bedoel, maar direct ranked in vind ik ook best kijken of we binnen 2 weken gold kunnen halen en misschien wel meer :+

[ Voor 12% gewijzigd door Ryada op 23-10-2014 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Ik ben dit seizoen geplaatst in silver II. Heb geen zin te gaan "grinden" om gold te halen dus ik vindt het wel goed zo. Misschien volgend seizoen wel iets bereiken xD

Heb erg vaak meegemaakt dat mensen gingen supporten en dus mijn "main" role afpakten. Jungle kan ik ook wel, maar niet met de sterke champs (ik ben goed met trundle en nocturne. Maar meestal wordt dat trundle omdat support/top verdomt tanky te gaan). En tsja, speel ook graag mid, maar die lane krijg je toch nooit in ranked xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

wambamNL schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:54:
[...]

Ik zit in silver en heb al menig gold adc basic mistakes zien maken als ik tegen ze moet lanen.
fout 1: poken niet als ze Caitlyn spelen tegen een Vayne.
fout 2: engagen als ik onder turret sta.
Ik kan nog een langere lijst maken als je wilt hoor ;)
Het verschil tussen gold5 en silver 2-1 is ook nou niet echt groot..

Als ADC is het gewoon voor jezelf spelen en de mid-lategame dragen.

[ Voor 7% gewijzigd door garriej op 23-10-2014 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

garriej schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:55:
[...]

Het verschil tussen gold5 en silver 2-1 is ook nou niet echt groot..
Ik zat tot voor vorige week donderdag in silver 4 en zit nu in silver 3.
En ik heb het niet over gold 5 ik heb het over de gemiddelde gold speler waar ik tegen zit.
Laatst weer een rampzalige Gold 1 Cait main gezien die aan het ragen was omdat ik de lane van haar won en uiteindelijk 5 lvls voorsprong had door te freezen en te zonen bij mijn turret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

wambamNL schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:57:
[...]

En ik heb het niet over gold 5 ik heb het over de gemiddelde gold speler waar ik tegen zit.
Laatst weer een rampzalige Gold 1 Cait main gezien die aan het ragen was omdat ik de lane van haar won en uiteindelijk 5 lvls voorsprong had door te freezen en te zonen bij mijn turret.
Maar mensen die ragen die zijn alleen maar goed als ze voorstaan of winnen. Als ze verliezen hebben ze geen idee wat ze moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
wambamNL schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:57:
[...]

En hou rekening ermee dat je lang niet altijd adc komt. Zorg dat je op alle lanes uit de voeten kan.

Ik fill meestal omdat ik geen zin heb in gezeur netjes de pickorder respecteer en 1st pick support voor mij geen probleem is. Zo heb ik mij laten carrien naar plat 3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Mvdbeld schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:00:
[...]

En hou rekening ermee dat je lang niet altijd adc komt. Zorg dat je op alle lanes uit de voeten kan.

Ik fill meestal omdat ik geen zin heb in gezeur netjes de pickorder respecteer en 1st pick support voor mij geen probleem is. Zo heb ik mij laten carrien naar plat 3 :+
Ik kan op elke lane wel uit de voeten hoor maar ADC is en blijft mijn sterkste lane.
Tuurlijk respecteer ik pickorder als ik geen ADC krijg omdat ik last pick ben, so be it dan fill ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Ik probeer altijd voordat het bannen afgelopen is duidelijk te hebben wie waar wil spelen. Als ze per se een bepaalde champ willen hebben moeten ze dat natuurlijk snel aangeven xD

Zo had ik laatst iemand die beetje boos werd.
Ik moest de bans doen, Dus ik vraag: Last ban.

Krijg ik 3 opties met als eerste akali. Dus die ban ik... blijkt dat hij die wilde spelen... hoop getroll tot gevolg -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

wambamNL schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:05:
Ik kan op elke lane wel uit de voeten hoor maar ADC is en blijft mijn sterkste lane.
Daar denkt Vi (met die belachelijke Officer-skin; doe mij maar Neon Strike) anders over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Koekiemonsterr schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:15:
[...]

Daar denkt Vi (met die belachelijke Officer-skin; doe mij maar Neon Strike) anders over....
Oh daarom heb ik een negatieve win rate op Vi in ranked :+
Maar die Officer is gwn beter vanwege de attitude als een cop en de connectie met de lore.
Ik vind Neon Strike juist belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

wambamNL schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:16:
[...]

Oh daarom heb ik een negatieve win rate op Vi in ranked :+
Maar die Officer is gwn beter vanwege de attitude als een cop en de connectie met de lore.
Ik vind Neon Strike juist belachelijk.
Neejoh die neon strike is lekker kleurijk en over de top :D net als arcade hecarim O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

garriej schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:20:
[...]

Neejoh die neon strike is lekker kleurijk en over de top :D net als arcade hecarim O+
Kan wel zo zijn maar ik vind het gewoon de meeste belachelijke skin.
Dat is mijn mening en zal niemand kunnen veranderen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
[...]

Plat is net als Gold echter met een groen bordertje! Groen van jaloezie richting Diamond spelers!

League of Grinders

Blamauci en ik zijn prime examples dat er ook slechte spelers in Plat zitten hurhur

[ Voor 12% gewijzigd door Damien op 23-10-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

De Neon Strike vs Officer skin discussie laat ik wel even rusten, want smaken schijnen te verschillen :P

Maar Wambam, zoals Mvdbeld al terecht opmerkte, zou je (zeker in solo queue) meer kans maken te promoten naar Gold met een andere adc dan Vayne.

Lucian of Corki werden terecht genoemd. Early en mid erg sterk.

Persoonlijk heb ik een friends account naar Gold geloodst met bijna uitsluitend Kog'Maw. Hij moet ook a la Vayne op gang komen, maar heeft een safere laning phase en scaled uiteindelijk ook de pan uit. En een late game Trist gaat je (net als Kog'Maw imo) ook meer brengen dan Vayne.

Maar los hiervan, de beste tip is inderdaad ga duo queue'en. Meteen een kans minder op een oen in je team. En stuk gezelliger natuurlijk. Garriej ging al meedoen geloof ik? Speel zoveel mogelijk samen! En hoeft niet eens perse altijd samen op bot. Stel Garriej kan ook goed mid, dan is dat ook prima. Dan heb je degelijke spelers in twee lanes, met Garriej die altijd nog bot kan ganken (als de supp te wensen overlaat).
Je zegt het goed Jap, eenmaal. Volgens mij is er nog een (voormalige?) main account aan het ronddobberen in Gold :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekie je weet net zo goed als ik dat ik alleen voor rewards speel ;) anders waren die tig smurf accounts ook wel verder dan gold v ;)

Het op niveau spelen laat ik over aan de Rordarokjes, Lord Ronddraaitjes en andere talenten. Die kunnen namelijk wel een bepaald niveau vasthouden ;).

[ Voor 36% gewijzigd door Damien op 23-10-2014 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Koekiemonsterr schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:34:
De Neon Strike vs Officer skin discussie laat ik wel even rusten, want smaken schijnen te verschillen :P

Maar Wambam, zoals Mvdbeld al terecht opmerkte, zou je (zeker in solo queue) meer kans maken te promoten naar Gold met een andere adc dan Vayne.

Lucian of Corki werden terecht genoemd. Early en mid erg sterk.

Persoonlijk heb ik een friends account naar Gold geloodst met bijna uitsluitend Kog'Maw. Hij moet ook a la Vayne op gang komen, maar heeft een safere laning phase en scaled uiteindelijk ook de pan uit. En een late game Trist gaat je (net als Kog'Maw imo) ook meer brengen dan Vayne.

Maar los hiervan, de beste tip is inderdaad ga duo queue'en. Meteen een kans minder op een oen in je team. En stuk gezelliger natuurlijk. Garriej ging al meedoen geloof ik? Speel zoveel mogelijk samen! En hoeft niet eens perse altijd samen op bot. Stel Garriej kan ook goed mid, dan is dat ook prima. Dan heb je degelijke spelers in twee lanes, met Garriej die altijd nog bot kan ganken (als de supp te wensen overlaat).

[...]

Je zegt het goed Jap, eenmaal. Volgens mij is er nog een (voormalige?) main account aan het ronddobberen in Gold :P
Inderdaad smaken verschillen.
Maar eigenlijk zeggen jullie dus allemaal dat de keuze om Vayne te mainen gewoon verkeerd is omdat er veel betere opties zijn?
Of zie ik dat nu weer eens verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Laatst online: 14-09 15:47
Jongens, verzoekje:

Ik heb een YouTube channel waar ik meer dan 13.000+ subscribers op heb.

Mijn interesse in LoL ben ik helaas een beetje verloren mede doordat ik het gewoon te druk heb om potjes te kunnen spelen. Wel volg ik de scene nog op de voet en met veel interesse. Daarnaast ben ik gewoon te slecht in dit spel om structureel goede content te uploaden.

Nu wil ik jullie vragen, indien je je gameplay record om mij te voorzien van jullie materiaal. Ongeacht welke divisie je speelt(natuurlijk heeft Gold+ mijn voorkeur) Nu hoor ik jullie denken, en dan zelf lekker de pegels opstrijken?

En ja, dat klopt. Whats in it for you? Vrij weinig, of je moet zelf al een YouTube kanaal hebben en zelf een wat groter publiek willen bereiken via mijn channel, of je moet het leuk vinden om je (goede) games te showen aan een klein publiek.

Indien interesse kun je me bereiken via PM of stevenzenchannel@gmail.com

Zelf heb ik recentelijk een PS4 aangeschaft waar ik content voor ga uploaden, en mede door een drukke baan, vriendin, blabla degelijke shit, kan ik niet meer de tijd vinden om dit spel te spelen wat ik zeer jammer vind, mede door deze manier kan ik mijn subscribers blijven voorzien van LoL gerelateerde content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:37:
Koekie je weet net zo goed als ik dat ik alleen voor rewards speel ;) anders waren die tig smurf accounts ook wel verder dan gold v ;)
Ach ja Damien en rewards, how could I forget! Vooruit, we geven je met die fletse groene border op Nacht-tand het voordeel van de twijfel :P
wambamNL schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:38:
[...]
Maar eigenlijk zeggen jullie dus allemaal dat de keuze om Vayne te mainen gewoon verkeerd is omdat er veel betere opties zijn?
Of zie ik dat nu weer eens verkeerd.
Nou ja verkeerde keus....Verkeerd is niet het goede woord.

Ook met Vayne is Gold natuurlijk gewoon te halen. Uiteindelijk maak je daar misschien nu nog wel de meeste kans mee om Gold te halen, simpelweg omdat je met Vayne waarschijnlijk een stuk beter bent dan welke andere adc ook.

Maar met een andere adc maak je het jezelf wat makkelijker, ervan uitgaande dat je die adc('s) ook snel genoeg onder de knie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

StevenzeN schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:40:
Jongens, verzoekje:

Ik heb een YouTube channel waar ik meer dan 13.000+ subscribers op heb.

Mijn interesse in LoL ben ik helaas een beetje verloren mede doordat ik het gewoon te druk heb om potjes te kunnen spelen. Wel volg ik de scene nog op de voet en met veel interesse. Daarnaast ben ik gewoon te slecht in dit spel om structureel goede content te uploaden.

Nu wil ik jullie vragen, indien je je gameplay record om mij te voorzien van jullie materiaal. Ongeacht welke divisie je speelt(natuurlijk heeft Gold+ mijn voorkeur) Nu hoor ik jullie denken, en dan zelf lekker de pegels opstrijken?

En ja, dat klopt. Whats in it for you? Vrij weinig, of je moet zelf al een YouTube kanaal hebben en zelf een wat groter publiek willen bereiken via mijn channel, of je moet het leuk vinden om je (goede) games te showen aan een klein publiek.

Indien interesse kun je me bereiken via PM of stevenzenchannel@gmail.com

Zelf heb ik recentelijk een PS4 aangeschaft waar ik content voor ga uploaden, en mede door een drukke baan, vriendin, blabla degelijke shit, kan ik niet meer de tijd vinden om dit spel te spelen wat ik zeer jammer vind, mede door deze manier kan ik mijn subscribers blijven voorzien van LoL gerelateerde content
lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
League of Legends inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
StevenzeN schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:52:
[...]

League of Legends inderdaad.
Hij bedoeld lol dat je hier reclame komt maken voor je channel op youtube..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Defqonwolf schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:53:
[...]

Waar maak ik reclame voor mijn channel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Defqonwolf schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:53:
[...]

Hij heeft de channelnaam niet eens genoemd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
garriej schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:54:
[...]

Hij heeft de channelnaam niet eens genoemd :P
Nee, dat staat wel in zijn signature.
Hoe dan ook, hij is er wel eerlijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Xanthian schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:55:
[...]

Nee, dat staat wel in zijn signature.
Hoe dan ook, hij is er wel eerlijk over.
Volgens mij staat zelfs in de regels dat je geen reclame mag maken mits akkoord van mods :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

StevenzeN schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:53:
[...]

Waar maak ik reclame voor mijn channel?
Zo'n verweer houdt voor de rechter geen stand hoor... Channelnaam of geen channelnaam.

Maar eh, deze posts gaan nergens over, dus genoeg hierover. Is 'opperrechter ' Gropah vast met me eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Wootlock schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:56:
[...]

Volgens mij staat zelfs in de regels dat je geen reclame mag maken mits akkoord van mods :+
Gast, chill.

Dit is niet mijn bedoeling, ik heb een verzoekje, indien geen interesse negeer mijn post en ga door met wat je aan het doen was. Ik maak nergens reclame voor (behalve in mijn sig, maar dat staat er al sinds mijn registratie op Tweakers dus ik vermoed dat dat géén probleem is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ik zie ook niet hoe hij reclame maakt voor zijn kanaal. Hij wil meer content gaan maken voor zijn kanaal en wil dat doen door middel van onze LCS like plays. Hij vraagt om HULP. Niet of je wilt kijken naar zijn kanaal of wil subscriben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

wambamNL schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:52:
[...]

Als Garriej er niet is kun je mij ook een invite sturen om je te supporten. Als ik geen support krijg kan ik me ook prima redden in de jungle of top.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Vicarious schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:01:
[...]

Als Garriej er niet is kun je mij ook een invite sturen om je te supporten. Als ik geen support krijg kan ik me ook prima redden in de jungle of top.
Is goed ik zal het onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
garriej schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:00:
Ik zie ook niet hoe hij reclame maakt voor zijn kanaal. Hij wil meer content gaan maken voor zijn kanaal en wil dat doen door middel van onze LCS like plays. Hij vraagt om HULP. Niet of je wilt kijken naar zijn kanaal of wil subscriben.
Nouja, hulp.. hij vraagt eigenlijk of je in zijn winkel wilt gaan staan en de producten verkoopt zonder salaris te betalen omdat hij zelf andere hobby's heeft gekregen dan zijn winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Ah kom op jongens, er zijn best mensen die het leuk vinden als hun video op youtube staat. Zo kan je ook moeilijk gaan doen over mensen die starcraft II games uploaden.

Mochten er mensen geïnteresseerd zijn zullen ze zich nu wel melden, voor de rest van ons, lekker doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Ero-Sensei schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:42:
[...]

Nouja, hulp.. hij vraagt eigenlijk of je in zijn winkel wilt gaan staan en de producten verkoopt zonder salaris te betalen omdat hij zelf andere hobby's heeft gekregen dan zijn winkel.
Kom op zeg, je kan mijn post blijven analyseren, maar ik wind er verder ook geen doekjes om.

Ik geef ook aan, dat wanneer je een eigen channel hebt, het leuk vind om content te maken en te verspreiden, dat dit best een leuke mogelijkheid is om je content aan een wat groter publiek te laten zien dan wanneer je zelf net begint met een channel, mede doordat het erg moeilijk is om een vaste "base" te krijgen.

Uiteraard zal ik de financiele kant van giveaways gewoon op mij blijven nemen.

Nogmaals, het lijkt me verstandig mijn post te negeren als je geen interesse hebt of wat dan ook, serieuze reactie's mogen per PM of E-mail en daarin wil ik al jullie vragen beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Oh oh oh StevenzeN. Weet je ons niet warm te maken met spannende muziekjes onder tamelijk matige filmpjes dan is het wel om jou de kerst door te helpen.

Je humor gehalte is iig wel op orde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Damienx2 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:51:
Oh oh oh StevenzeN. Weet je ons niet warm te maken met spannende muziekjes onder tamelijk matige filmpjes dan is het wel om jou de kerst door te helpen.

Je humor gehalte is iig wel op orde ;)
Dit is constructieve kritiek waar ik wat aan heb!

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Zo, heb Adblock Plus geïnstalleerd. Die post van Steven is nu ook weg, is dat toeval?

Ja ja heel flauw, trek het je niet te persoonlijk aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Vanmiddag maar weer eens lekker out-of-meta Annie Top spelen.
Alle Tryndamere's, Maokai's, Rivens en nog vele andere zielig naar huis sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ero-Sensei schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:11:
Zo, heb Adblock Plus geïnstalleerd. Die post van Steven is nu ook weg, is dat toeval?

DAT MAG HEUL NIET VAN TWEAKERTS.

Anyway, terug naar LoL. Curse Piglet >:) Wat denken jullie? Zijn ze nu een top contender of moet er dan nog meer met het team gebeuren? Hij heeft in ieder geval de naar mijn mening nog altijd beste NA native support dus ik denk dat die botlane er wel eentje wordt om rekening mee te houden.

Roster nu:
Top: Quas
Jungle: IWillDominate
Mid: Voyboy
ADC: Piglet
Support: Xpecial

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Ero-Sensei schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:11:

Padum tss :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
  • Laatst online: 11-08 11:59
Vicarious schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:24:
[...]

DAT MAG HEUL NIET VAN TWEAKERTS.

Anyway, terug naar LoL. Curse Piglet >:) Wat denken jullie? Zijn ze nu een top contender of moet er dan nog meer met het team gebeuren? Hij heeft in ieder geval de naar mijn mening nog altijd beste NA native support dus ik denk dat die botlane er wel eentje wordt om rekening mee te houden.

Roster nu:
Top: Quas
Jungle: IWillDominate
Mid: Voyboy
ADC: Piglet
Support: Xpecial
Tsja hangt af wat de andere teams doen. Als TSM geen goede jungler kan vinden gaan ze denk ik naar plek 3-4 tenzij Bjergsen weer hard carried. DIG, LMQ en wellicht CLG met een hele nieuwe roster. Overal is Piglet wel een gigantische upgrade van Cop. Top 3 zou zo maar kunnen.

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:54

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gewoon nightblue voor TSM :) heeft wel tikje teamwork training nodig denk ik maar lijkt me wel lachen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Pagina: 1 ... 92 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]