De Neon Strike vs Officer skin discussie laat ik wel even rusten, want smaken schijnen te verschillen
Maar Wambam, zoals Mvdbeld al terecht opmerkte, zou je (zeker in solo queue) meer kans maken te promoten naar Gold met een andere adc dan Vayne.
Lucian of Corki werden terecht genoemd. Early en mid erg sterk.
Persoonlijk heb ik een friends account naar Gold geloodst met bijna uitsluitend Kog'Maw. Hij moet ook a la Vayne op gang komen, maar heeft een safere laning phase en scaled uiteindelijk ook de pan uit. En een late game Trist gaat je (net als Kog'Maw imo) ook meer brengen dan Vayne.
Maar los hiervan, de beste tip is inderdaad ga duo queue'en. Meteen een kans minder op een oen in je team. En stuk gezelliger natuurlijk. Garriej ging al meedoen geloof ik? Speel zoveel mogelijk samen! En hoeft niet eens perse altijd samen op bot. Stel Garriej kan ook goed mid, dan is dat ook prima. Dan heb je degelijke spelers in twee lanes, met Garriej die altijd nog bot kan ganken (als de supp te wensen overlaat).
Je zegt het goed Jap,
eenmaal. Volgens mij is er nog een (voormalige?) main account aan het ronddobberen in Gold