Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 93 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.516 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-10 13:33
Ricmaniac schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:30:
Gewoon nightblue voor TSM :) heeft wel tikje teamwork training nodig denk ik maar lijkt me wel lachen
Nightblue wil eigenlijk zelf een team oprichten. En nee, hij gaat er zelf niet in spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 16:25

Wootlock

Evilution

Ricmaniac schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:30:
Gewoon nightblue voor TSM :) heeft wel tikje teamwork training nodig denk ik maar lijkt me wel lachen
Nooit never Nightblue.
Goede streamer maar geen Team / LCS materiaal.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:09
Siefat schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:29:
[...]

Tsja hangt af wat de andere teams doen. Als TSM geen goede jungler kan vinden gaan ze denk ik naar plek 3-4 tenzij Bjergsen weer hard carried. DIG, LMQ en wellicht CLG met een hele nieuwe roster. Overal is Piglet wel een gigantische upgrade van Cop. Top 3 zou zo maar kunnen.
Vond cop eigenlijk een heel degelijke speler. Het is makkelijk om te roepen Korea > NA, maar ik weet nog niet hoe dit gaat uitpakken. Heb afgelopen jaar ook geen piglet/OGN gevolgd, maar ben benieuwd.

Had vaak het gevoel dat Cop tegen gehouden werd door zijn team. Vond hem zeker niet de zwakste schakel binnen Curse.

[ Voor 8% gewijzigd door Mvdbeld op 23-10-2014 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mvdbeld schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:46:
[...]

Vond cop eigenlijk een heel degelijke speler. Het is makkelijk om te roepen Korea > NA, maar ik weet nog niet hoe dit gaat uitpakken. Heb afgelopen jaar ook geen piglet/OGN gevolgd, maar ben benieuwd.

Had vaak het gevoel dat Cop tegen gehouden werd door zijn team....
Ik heb vaak het gevoel dat Cop supersafe speelt en dan de simpele kills op komt picken. Een beetje zoals Rekkless speelt, maar dan met minder goede mechanics. Daarmee wil ik niet zeggen dat Cop slecht was, want zijn positioning was over het algemeen wel in orde, maar soms vroeg ik me wel eens af waarom hij niet aan het auto-attacken was in teamfights. Het leek soms wel of zijn rechtermuisknop het niet deed. Overigens vind ik Vooby de zwakste schakel binnen Curse.

[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 23-10-2014 15:50 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-08 11:59
Mvdbeld schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:46:
[...]

Had vaak het gevoel dat Cop tegen gehouden werd door zijn team....
Cop had momenten waar hij geen fluit deed in teamfights, maar tegen het einde van season 4 was hij wel een goede ADC maar geen hard carry. Hoop dat Cop wel terug komt via CA. :)

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Ik vind Piglet in alle opzichten een betere speler dan Cop. Of hij dit meteen kan bewijzen is een andere vraag.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:42
Zijn er eigenlijk nog mensen bezig met teamgames 3v3 of 5v5 voor teamscores voor de season rewards? Ik wil op zich wel, maar zou niet weten waar te starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
Suicyder schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:22:
Zijn er eigenlijk nog mensen bezig met teamgames 3v3 of 5v5 voor teamscores voor de season rewards? Ik wil op zich wel, maar zou niet weten waar te starten
ga naar kanalen: s4wards, s4wards2, s4wards3
daar kan je makkelijk een team vinden

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suicyder schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:22:
niet in team, wel solo om nog even snel diamond te halen..
Siefat schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:23:
[...]
ga naar kanalen: s4wards, s4wards2, s4wards3
daar kan je makkelijk een team vinden
coole naam :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:43
Is bij jullie vanavond ook de server vastgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:12
thebeast12 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:07:
Is bij jullie vanavond ook de server vastgelopen?
Yup, geen connectie met pvp server :'(

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
Ben je bezig met een goede ranked game early game en dan gebeurd dit. Pffff gisteren avond ook al:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-10 14:47
Een vraagje aan de medetweaker.

Ik vroeg me af of dit normaal is.
Na 10 matches gespeeld te hebben begon ik in division 2 van silver. Een paar potjes later 100 punten behaald en kreeg ik een bericht over promoveren naar de volgende division. Het eerst potje win ik, Tweede verlies ik en de derde win ik.
Vervolgens krijg ik een melding van u bent gepromoveerd naar Division 1....

Klopt dit wel?

Lolking: http://www.lolking.net/summoner/euw/45838#leagues

[ Voor 8% gewijzigd door Ninjaman op 23-10-2014 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Ja volgens je verhaal klopt het. Hoe werkt het promotion proces volgens jou? Dan kunnen we het uitleggen.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:18
Hoe had je het anders voorgesteld? :P

Zodra je 100 League Points hebt kom je in je division series. Je krijgt drie matches waar je er twee van moet winnen, als dat lukt (zoals bij jou het geval) wordt je gepromoveerd naar een division hoger. Lukt het niet dan verlies je wat LP en kun je daarna weer opnieuw proberen de 100 LP te bereiken voor je promotie.

Als je, nu je in Silver I zit, weer 100 LP hebt kom je in je series om naar Gold division V gepromoveerd te worden. Dit werkt hetzelfde alleen heb je dan vijf matches waar je er drie van moet winnen, omdat je niet een division maar een tier hoger gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-10 14:47
Recrush schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:50:
Hoe had je het anders voorgesteld? :P

Zodra je 100 League Points hebt kom je in je division series. Je krijgt drie matches waar je er twee van moet winnen, als dat lukt (zoals bij jou het geval) wordt je gepromoveerd naar een division hoger. Lukt het niet dan verlies je wat LP en kun je daarna weer opnieuw proberen de 100 LP te bereiken voor je promotie.

Als je, nu je in Silver I zit, weer 100 LP hebt kom je in je series om naar Gold division V gepromoveerd te worden. Dit werkt hetzelfde alleen heb je dan vijf matches waar je er drie van moet winnen, omdat je niet een division maar een tier hoger gaat.
8)7 Oeps
Ik dacht dat je bij 1 begon en omhoog werkt naar 5 om vervolgens te promoten naar het volgende rank. Maar ik denk dat ik hem nu al begrijp :+

Maar bedankt!

[ Voor 48% gewijzigd door Ninjaman op 23-10-2014 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Vandaag 2 ranked games gespeeld.
de eerste verloren door throws van het team en ik die er natuurlijk nog het beste van probeer te maken.
daarna de 2de match zwaar gecarried, 16/4/13 geindigd als ik het me goed herinner. 3 drakes gepakt door mijn aandringen en goeie pressure op lanes kunnen bieden waardoor we ze konden out rotaten ^.^

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

1 ranked game, duo met NibborSneffets (duo bot). Knetterhard verloren door een Talon die Katarina mid zwaar aan het feeden was en een Lissandra top die Malzahar keihard aan het feeden was. Jungle was wel ok maar kon het ook niet meer redden. Bot lane ging gelijkop maar in teamfights konden we niets betekenen doordat Katarina en Malzahar alles gewoon oprolden.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
all mijn ranked games gedaan met vayne. tot nu toe alles gewonnen. Ga nu de laatste game in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 16:07

Meneer iCy

swarma

It was a good day:

http://www.lolking.net/summoner/euw/24153168

6 games gespeeld en 6 gewonnen.

Laatste was zo goed als 4 tegen 5. Bij minuut 3 flikkert kha er blijkbaar uit. Komt terug bij minuut 19 en kan pas de teamfights mee doen vanaf minuut 35. Naja hij deed gewoon niet eerder mee.

[ Voor 49% gewijzigd door Meneer iCy op 23-10-2014 23:54 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
hoelang duurt het eigenlijk totdat lolking alles update? kan mijn 5 streak vayne winning nog niet zien namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
thebeast12 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 00:29:
hoelang duurt het eigenlijk totdat lolking alles update? kan mijn 5 streak vayne winning nog niet zien namelijk
gebruik anders euw.op.gg

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

thebeast12 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 00:29:
Er is rechtsboven een update-knop.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Met Vi weer eens goed gespeeld maar niet gewonnen.
Het is namelijk best wel triest als ik in mijn eentje 3 man (backline) op afstand houd en de rest van team geen eens 2 anderen kunnen killen.

Op mijn smurf nog Annie top gespeeld om dat te oefenen, ging ook wel goed tegen een Garen. Garen kon nog wel een beetje farmen maar hij werd er regelmatig toch helemaal uit gepoked. Ik moet alleen nog iets verzinnen tegen ganks. Misschien moet ik mijn tegenstander meer laten pushen zodat ik bij toren kan farmen, of er dicht bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Nou heb toch nog veel te leren met Thresh xD.. Of ik was zo slecht of die gasten hadden veel geluk met sidesteppen.. regelmatig echt recht op de champ af of net iets er naast en toch mis omdat ze net de andere kant opstappen.. weet niet of dat geluk was of echt doordacht xD

Maar kortom heb ik nog veel te oefenen met Thresh xD nog mensen die tips hebben voor Thresh te spelen?

[ Voor 7% gewijzigd door Dopiej op 24-10-2014 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:22
Defqonwolf schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 08:10:
Nou heb toch nog veel te leren met Thresh xD.. Of ik was zo slecht of die gasten hadden veel geluk met sidesteppen.. regelmatig echt recht op de champ af of net iets er naast en toch mis omdat ze net de andere kant opstappen.. weet niet of dat geluk was of echt doordacht xD

Maar kortom heb ik nog veel te oefenen met Thresh xD nog mensen die tips hebben voor Thresh te spelen?
Call in lobby dat je wil gaan invaden. Loop naar enemy jungle en level geen skills tenzij je zeker weet dat je met een pull iemand raakt, anders begin je met E.
in lane probeer als je E gecharged is een aa te landen. Thresh werkt erg goed met 9-21 masteries en een klein beetje AD runes.

op level 2-3 kun je proberen te all innen. Maak gebruik van ongewarde bushes om je q te kunnen doen. Als je een q land en je adc staat ver weg dan gooi je terwijl je mid-air bent je lanter naar hem. Probeer vervolgens met je E ze dichtbij/weg van je adc te houden. Blijf veel aa doen want je doet best veel dmg, helemaal early. Je kan ook wachten tot een enemy minion bijna neer gaat waarbij je pre-emptive je q gooit.

Als je early voor komt te staan zijn mobi boots erg nuttig. Ga in een bush staan en ren gewoon (oppassen voor te grote minion wave) naar de enemy toe en flay hem naar je toe. Vervolgens kun je gratis een q landen. Als je adc staat te farmen onder tower en je bebt mobi boots, ga dan gewoon eens naar mid of met je jungler mee.

Flash -> e/q werkt ook goed om te initiaten.

Dit is een beetje de thresh 101 :) je bent natuurlijk heel erg afhankelijk van je aim met Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Junia schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 08:29:
[...]

Call in lobby dat je wil gaan invaden. Loop naar enemy jungle en level geen skills tenzij je zeker weet dat je met een pull iemand raakt, anders begin je met E.
in lane probeer als je E gecharged is een aa te landen. Thresh werkt erg goed met 9-21 masteries en een klein beetje AD runes.

op level 2-3 kun je proberen te all innen. Maak gebruik van ongewarde bushes om je q te kunnen doen. Als je een q land en je adc staat ver weg dan gooi je terwijl je mid-air bent je lanter naar hem. Probeer vervolgens met je E ze dichtbij/weg van je adc te houden. Blijf veel aa doen want je doet best veel dmg, helemaal early. Je kan ook wachten tot een enemy minion bijna neer gaat waarbij je pre-emptive je q gooit.

Als je early voor komt te staan zijn mobi boots erg nuttig. Ga in een bush staan en ren gewoon (oppassen voor te grote minion wave) naar de enemy toe en flay hem naar je toe. Vervolgens kun je gratis een q landen. Als je adc staat te farmen onder tower en je bebt mobi boots, ga dan gewoon eens naar mid of met je jungler mee.

Flash -> e/q werkt ook goed om te initiaten.

Dit is een beetje de thresh 101 :) je bent natuurlijk heel erg afhankelijk van je aim met Q
Oké thnx ga ik dat proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
http://matchhistory.euw.l...EUW1/1763768544/203021487

En

http://matchhistory.euw.l...EUW1/1758738226/203021487

Bovenstaande matches laten builds zien en tonen ook een beetje aan dat je met Thresh support games (hard) kan carryen. In beide games kwam mijn team redelijk achter, echter wist ik mijn adc beyond fed te krijgen. Nadat hij zo ver voor stond ging ik gewoon overal roamen.

[ Voor 9% gewijzigd door Junia op 24-10-2014 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Junia schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 08:50:
http://matchhistory.euw.l...EUW1/1763768544/203021487

En

http://matchhistory.euw.l...EUW1/1758738226/203021487

Bovenstaande matches laten builds zien en tonen ook een beetje aan dat je met Thresh support games (hard) kan carryen. In beide games kwamen de andere lanes "ver" achter, echter wist ik mijn adc beyond fed te krijgen. Nadat hij zo ver voor stond ging ik gewoon overal roamen.
I can no see at work :P wat is je summ name? dan kijk ik ff op euw.op.gg daar kan ik het wel op zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Ign: bigcheeze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Zie inderdaad dat je die games veel assists hebt gehaald :O 1x 23 en 1x 34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Laatst online: 11:07

steel123

Cryman9

Xanthian schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 08:05:
Op mijn smurf nog Annie top gespeeld om dat te oefenen, ging ook wel goed tegen een Garen. Garen kon nog wel een beetje farmen maar hij werd er regelmatig toch helemaal uit gepoked. Ik moet alleen nog iets verzinnen tegen ganks. Misschien moet ik mijn tegenstander meer laten pushen zodat ik bij toren kan farmen, of er dicht bij.
Zeer diepe wards plaatsen. Gewoon een pink in die bush midden in de river, net boven midlane en net onder Baron. Moet eigenlijk je midlaner doen, maarja yoloqueue.
En dan nog eentje bij zijn blue ofzo, dan zijn alle paden zo ver van te voren al geward. Kun je ook nog eventueel zijn blue stelen of hem daar killen samen met mid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
steel123 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:25:
[...]

Zeer diepe wards plaatsen. Gewoon een pink in die bush midden in de river, net boven midlane en net onder Baron. Moet eigenlijk je midlaner doen, maarja yoloqueue.
En dan nog eentje bij zijn blue ofzo, dan zijn alle paden zo ver van te voren al geward. Kun je ook nog eventueel zijn blue stelen of hem daar killen samen met mid.
Warden is inderdaad niet mijn sterkste punt. Ik zal hier de volgende potjes even beter op letten.
Soms koop ik wel wards, maar dan zet ik ze nooit neer. Ik zou gewoon een rondje in hun jungle maken, moet makkelijk kunnen met Vi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Matchmaking heeft weer een nieuw dieptepunt bereikt :')
Ik dacht even mijn smurf verder te levelen naar 30 (momenteel is deze volgens mij lvl 26)

Kom je dus in dit soort games: http://www.lolking.net/su...037269#matches/1773189789
Gold V Malphite
Master tier Lee sin :')

Wat heb ik in mijn team ? een zilver maokai en voor de rest spelers variërend van level 20 - 28
Na die game gelijk maar gestopt met die smurf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Ik zie dat je veel de talisman bouwt. Normaal gebruik ik face of the mountain. Maar ik twijfel een beetje aan het nut op thresh (en zelfs op leona). Ik vindt de heals voor mezelf en de adc wel fijn, en in het begin kan je fijn gold krijgen. Maar heb het gevoel dat zodra de team fights beginnen je er amper nog gold van krijgt. Krijg nooit de kans om de stacks te triggeren :(.

TL:DR; Discuss tallisman vs Face of the mountain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
IdieEasy schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:51:
[...]

Ik zie dat je veel de talisman bouwt. Normaal gebruik ik face of the mountain. Maar ik twijfel een beetje aan het nut op thresh (en zelfs op leona). Ik vindt de heals voor mezelf en de adc wel fijn, en in het begin kan je fijn gold krijgen. Maar heb het gevoel dat zodra de team fights beginnen je er amper nog gold van krijgt. Krijg nooit de kans om de stacks te triggeren :(.

TL:DR; Discuss tallisman vs Face of the mountain.
In soloqueue zou ik altijd voor talisman (bij thresh) gaan. Redenen:
- Mana regen, iets dat (met name early) erg handig is voor thresh
- Ik vermoed dat je een stuk meer gold krijgt, geen teammates die jou niet laten lasthitten etc. ook lategame krijg je geld zonder dat jij lasthit.
- Zonde van Thresh bonus damage op E als jij minions gaat AA'en. Je poke neemt af
- Persoonlijk vind ik de active van talisman een stuk beter dan FOTM, helemaal op Thresh. Je zet de active aan en je rent met je mobi boots op close distance waardoor je de E into Q combo makkelijk kan raken.
- Thresh ranged dus de execute zal niet altijd goed gaan ;)

Nadelen:
- minder early sustain

[ Voor 4% gewijzigd door Junia op 24-10-2014 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Ik moet die E into Q toch eens proberen... deed hem altijd andersom. Gewoonte dier en zo.

Thanks voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Thresh heb ik niet. Maar op Leona begin ik meestal relic shield, bij de 1e back doe ik de 500g upgrade en uiteindelijk verkoop ik dat en switch ik naar een Talisman. Is dat gold efficient? Misschien niet.
Maar early kan je de stacks nog goed opmaken op cannon minions, late/mid game wordt het al een stuk moeilijker omdat alles sneller gaat en wel wat anders aan je hoofd hebt. Dan stroomt het geld met een Talisman veel sneller binnen.

Gisteren weer eens ranked gedaan in de YoloQ en het was weer drama.
Ryze (ik), Lee, Zed, Vayne en Thresh tegen Ori, Xin, Akali, Sivir en Blitz.
Hun Ori en Akali hadden van lanes geswitched zodat ik tegen Ori stond op top en Zed tegen Akali op mid. Opzich geen probleem, alleen tegen Ori farm ik minder hard (5pm tegen 5.5-6pm normaal met Ryze top). Onze Lee had echter Lee gekozen omdat deze algemeen bekend staat als goede Akali ganker. Helaas had de Lee zelf geen idee wat hij moest doen. Hij heeft niet 1x geganked voor 9 min, terwijl Lee (ik heb m zelf niet) volgens mij toch echt een early champ is. Ondertussen was hun Xin meer in de lanes dan in de jungle, dus de lanes raakte aardig gefeed. Deze achterstand helaas niet meer recht kunnen trekken omdat we nooit late game hebben gehaald.

Achja, daar staat weer tegenover dat we gisteren in premade wel van 2 diamonds hebben gewonnen. Altijd een fijn gevoel als je eigen hoogste speler Gold 1 is.

Ik wil trouwens ook best duoQ'en met mensen hoor. Speel het liefst jungle top of supp. Als ADC en mid ben ik niet echt goed in farmen.

[ Voor 55% gewijzigd door TheBrut3 op 24-10-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Gisteren er hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat een Thresh in een Plat ranked game leek alsof hij Madlife himself was. In mijn haast moest ik een ADC kiezen en koos ik er maar voor om Ezreal te pakken, cause yolo! Ook wel humor want ik ben zelf een enorme tegenstander van het pakken van Ezreal in ranked omdat ik persoonlijk vind dat Ezreal meer een healer is dan een damagedealer (it's a joke, don't take this too serious). Maar goed ik dus op Ezreal. Ik pak de eerste kill in de lane vs Caitlyn op Thresh. Maar vanaf dat punt begon het. Thresh was zo krom als een hoepel met zijn hooks, maar ja soms heb je van die games waarvan je denkt, waarom worden mensen aangetrokken tot speren/hooks. Want dan staan ze veilig en doen ze toch even een stap opzij om de hook of speer nog even te vangen.

Dus wat deed ik? Elke hook van Thresh werd door mij opgevolgd door een prima E precies in de locatie waar hij zijn hook heen gooide, met als resultaat dat ik in elke hook dook. Neem er dan nog eens bij dat ik tijdens het spelen begon te twijfelen aan mijn build en toen maar lukraak alle kanten op ben gaan bouwen. Ik zei ook maar voor de grap op TS, noem nog eens wat blauwe items want zo wordt mijn build nooit blue natuurlijk. :(

Met als resultaat een loss op het lijstje. Ach die kon er ook nog wel bij. Gelukkig was onze Lee Sin zo vriendelijk om mij even duidelijk te maken dat ik geen damage deed. Kon niets anders doen dan bevestigen dat hij gelijk had. Waarna ik nog verder werd gecomplimenteerd :+ .

Vanavond moet ik het maar even goedmaken met mijn duo-queue buddy :P want waar ik 9 lp verloor, verloor zij 14. Dus vanavond maar weer fatsoenlijke ADC's pakken en de punten terugverdienen.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Damienx2 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:18:
maar ja soms heb je van die games waarvan je denkt, waarom worden mensen aangetrokken tot speren/hooks.
Haha... Wij hebben ook zo'n persoon. Vooral in Aram wordt die altijd aangetrokken door grabs en spears. Ze loopt er als reactie vaak heen ipv weg. Vreemd is dat eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
IdieEasy schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:06:
Ik moet die E into Q toch eens proberen... deed hem altijd andersom. Gewoonte dier en zo.

Thanks voor de tips!
Early is het met name q into e. Later als je mobi boots hebt en de minion wave niet meer zoveel damage doet kun je up close and personal gaan met je E into Q :)

Je ziet blitz ook vaak zijn W gebruiken om dichtbij te komen, vervolgens e (knock-up) en daarna zijn pull. Dit is eigenlijk hetzelfde trucje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Damienx2 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:18:
Gisteren er hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat een Thresh in een Plat ranked game leek alsof hij Madlife himself was. In mijn haast moest ik een ADC kiezen en koos ik er maar voor om Ezreal te pakken, cause yolo! Ook wel humor want ik ben zelf een enorme tegenstander van het pakken van Ezreal in ranked omdat ik persoonlijk vind dat Ezreal meer een healer is dan een damagedealer (it's a joke, don't take this too serious). Maar goed ik dus op Ezreal. Ik pak de eerste kill in de lane vs Caitlyn op Thresh. Maar vanaf dat punt begon het. Thresh was zo krom als een hoepel met zijn hooks, maar ja soms heb je van die games waarvan je denkt, waarom worden mensen aangetrokken tot speren/hooks. Want dan staan ze veilig en doen ze toch even een stap opzij om de hook of speer nog even te vangen.

Dus wat deed ik? Elke hook van Thresh werd door mij opgevolgd door een prima E precies in de locatie waar hij zijn hook heen gooide, met als resultaat dat ik in elke hook dook. Neem er dan nog eens bij dat ik tijdens het spelen begon te twijfelen aan mijn build en toen maar lukraak alle kanten op ben gaan bouwen. Ik zei ook maar voor de grap op TS, noem nog eens wat blauwe items want zo wordt mijn build nooit blue natuurlijk. :(

Met als resultaat een loss op het lijstje. Ach die kon er ook nog wel bij. Gelukkig was onze Lee Sin zo vriendelijk om mij even duidelijk te maken dat ik geen damage deed. Kon niets anders doen dan bevestigen dat hij gelijk had. Waarna ik nog verder werd gecomplimenteerd :+ .

Vanavond moet ik het maar even goedmaken met mijn duo-queue buddy :P want waar ik 9 lp verloor, verloor zij 14. Dus vanavond maar weer fatsoenlijke ADC's pakken en de punten terugverdienen.
Het is toch algemeen bekend dat een caster minion meer damage doet dan Ezreal ? :+
Volgens mij is het zelfs confirmed on Saints stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wootlock schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:04:
[...]

Het is toch algemeen bekend dat een caster minion meer damage doet dan Ezreal ? :+
Volgens mij is het zelfs confirmed on Saints stream.
Oddone kon/kan zich ook altijd zo mateloos irriteren aan Ezreal spelers :D. Gisteren was ik een goed voorbeeld waarom ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Vanochtend 2 games gespeeld.
1ste game moest ik support du had ik de ADC goed fed gemaakt maar het mocht niet baten want in een TF had hij geen positioning en ging als eerste dood.
2de game begon slecht maar we zijn zwaar terug gekomen en hebben uiteindelijk gewonnen.
Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/ixifx19g7/rekkening.png
Kan ik hier safely zeggen dat ik heb gecarried? :P
Enemy cait vond het alleen niet zo leuk end game 1shot xd en ze was dood.

@discussie over Ezreal.
Ik heb op Ezreal al aardig wat games gecarried in ranked :+
Al 3 triple kills en een quadra kill in een 1v5 dus dat hij helemaal nutteloos is vind ik een beetje een nutteloos statement.

[ Voor 18% gewijzigd door Ryada op 24-10-2014 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

wambamNL schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:56:
1ste game moest ik support du had ik de ADC goed fed gemaakt maar het mocht niet baten want in een TF had hij geen positioning en ging als eerste dood.
2de game begon slecht maar we zijn zwaar terug gekomen en hebben uiteindelijk gewonnen.
[afbeelding]

@discussie over Ezreal.
Al 3 triple kills en een quadra kill in een 1v5 dus dat hij helemaal nutteloos is vind ik een beetje een nutteloos statement.
veel kills, weinig farm :+ geen idee hoe de rest van je team er voor stond O-)

ff gekeken; jup, samen met ryze hebben jullie de game gedragen :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Wootlock op 24-10-2014 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Wootlock schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:01:
[...]

veel kills, weinig farm :+ geen idee hoe de rest van je team er voor stond O-)
Farm is een bekend probleem en kijk ff op op.gg heb net mn pc uitgedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
[afbeelding]

@discussie over Ezreal.
Hij is in een slechte positie momenteel, vanwege:
- Magere scaling, ten opzichte van andere ADC's richting late-game;
- Mana-issues (ondanks het introduceren van de Essence Reaver, blijft het gewoon een bottleneck);
- Skill-shot afhankelijk (heb jij een slechte dag, dan heeft Ezreal dat ook);

En niet om nu lullig te zijn, maar quadra's etc scoren op een ADC is eigenlijk niet iets unieks. Het wordt simpelweg van je verwacht dat jij de meeste kills aan het einde van de game zult hebben samen met de AP carry. Dat is immers ook je taak in de game, jij carried door middel van het snel neerhalen van objectives/champions, dat wordt niet standaard verwacht van de bruiser/tank/support.

Dus is het statement nutteloos dat Ezreal momenteel gewoon niet nuttig is in de meta, nee er is voldoende onderbouwing waarom. Het zelfde gaat op voor pre-bug/exploit Ashe en Varus eigenlijk (andere redenen bijvoorbeeld lack of mobility), deze zijn momenteel ook vrij nutteloos in de huidige meta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 09:02

psyy138

blackbulls.nl

Wat vinden jullie van Sivir, begin haar steeds vaker te spelen.

@wambam

Zie dat je een bf hebt, wat wilde je nog kopen dan?
Als iemand je late game pakt ben je bijna meteen dood.

Ik zou zeggen kies 4 offensive items en 1 defense + boots (late game omruilen voor zephyr) ga/omen/banshees zijn de beste keuzes voor defense item.

omen, tegen veel AD
banshees, tegen hooks/grabs/veel cc/stuns enzo
ga, soms heb ik de voorkeur voor ga als je veel tanks in je eigen team hebt, zodoende als je gepakt wordt kun je nog doorgaan.

[ Voor 78% gewijzigd door psyy138 op 24-10-2014 12:25 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
psyy138 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:21:
Sivir is de enige ADC die ik een beetje kan spelen. Ze is early game erg sterk maar je hebt wel wat mana issues met haar. Je kan veel mana terug krijgen door haar shield, maar dat moet je maar net goed timen. Daarnaast is ze short-range en dat nekt je nog wel eens.

Verder heb je een goed team nodig om goed gebruik te maken je ultimate, wat iedereen een Movement Speed bonus geeft. Verder heeft ze een uitstekende waveclear wat later nog wel van pas komt. Na wat nerfs heb ik haar eigenlijk niet meer gezien, ik denk dat ze er te snel uit gepoked word door Lucian en Caitlyn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er eigenlijk een lijstje met IGNs of waar we af en toe custom 5v5 enz kunnen spelen? lijkt me op zich wel leuk af en toe tegen elkaar te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:30:
is er eigenlijk een lijstje met IGNs of waar we af en toe custom 5v5 enz kunnen spelen? lijkt me op zich wel leuk af en toe tegen elkaar te spelen.
"GoT" chatroom toevoegen in lol en dan mensen vragen.
Xanthian schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:29:
[...]

Sivir is de enige ADC die ik een beetje kan spelen. Ze is early game erg sterk maar je hebt wel wat mana issues met haar. Je kan veel mana terug krijgen door haar shield, maar dat moet je maar net goed timen. Daarnaast is ze short-range en dat nekt je nog wel eens.

Verder heb je een goed team nodig om goed gebruik te maken je ultimate, wat iedereen een Movement Speed bonus geeft. Verder heeft ze een uitstekende waveclear wat later nog wel van pas komt. Na wat nerfs heb ik haar eigenlijk niet meer gezien, ik denk dat ze er te snel uit gepoked word door Lucian en Caitlyn.
speel Sivir en Ashe nu steeds vaker, erg leuke champs.

Maar sivir heeft een leuke burst die ik zo mooi vind.

aa -> w -> q
ook die ult voor teamfights is zo relaxt.

[ Voor 58% gewijzigd door psyy138 op 24-10-2014 12:33 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
@wambam

Gokje: Merc Scim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

@wambam

Als iemand je late game pakt ben je bijna meteen dood.

Ik zou zeggen kies 4 offensive items en 1 defense + boots (late game omruilen voor zephyr) ga/omen/banshees zijn de beste keuzes voor defense item.

omen, tegen veel AD
banshees, tegen hooks/grabs/veel cc/stuns enzo
ga, soms heb ik de voorkeur voor ga als je veel tanks in je eigen team hebt, zodoende als je gepakt wordt kun je nog doorgaan.
Ik was van plan om nog een bt te kopen aangezien ik de alistar met 1 silver bolts proc op de grond had en de enemies makkelijk te kiten waren.
had de enemy adc en apc goede positioning gehad had ik inderdaad een defensive item gekocht.
merc scim was overbodig wamt ze kwamen niet eens in de buurt nautilus was heel goed aan het peelen net als ryze. En de kayle was goed met het timen van ults waardoor ik met een gerust hard ham kon gaan.

@damien oh op die manier sorry.
vind het dan wel raar dat ik als ezreal maar 1 soloq game heb verloren van de 6 maarja kan komen omdat ik misschien een goede ezreal ben.
Ik begrijp wel je argumenten en dergelijke maar naar mijn mening is skill nogsteeds de belangrijkste factor.
Ezreal is inderdaad niet in een goede positie qua ADC's maar als je er goed mee kan spelen kan je je er wel op redden.
En als je Ezreal tegen een no mobility ADC kiest komt hij naar mijn mening wel tot zn recht aangezien hij dan makkelijk kan kiten (net als vayne maar vayne kan het 200x zo goed)

[ Voor 17% gewijzigd door Ryada op 24-10-2014 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:38:
[...]

Ik was van plan om nog een bt te kopen aangezien ik de alistar met 1 silver bolts proc op de grond had en de enemies makkelijk te kiten waren.
had de enemy adc en apc goede positioning gehad had ik inderdaad een defensive item gekocht.
merc scim was overbodig wamt ze kwamen niet eens in de buurt nautilus was heel goed aan het peelen net als ryze. En de kayle was goed met het timen van ults waardoor ik met een gerust hard ham kon gaan.

@damien oh op die manier sorry.
vind het dan wel raar dat ik als ezreal maar 1 soloq game heb verloren van de 6 maarja kan komen omdat ik misschien een goede ezreal ben.
Ik begrijp wel je argumenten en dergelijke maar naar mijn mening is skill nogsteeds de belangrijkste factor.
Ezreal is inderdaad niet in een goede positie qua ADC's maar als je er goed mee kan spelen kan je je er wel op redden.
En als je Ezreal tegen een no mobility ADC kiest komt hij naar mijn mening wel tot zn recht aangezien hij dan makkelijk kan kiten (net als vayne maar vayne kan het 200x zo goed)
Totdat je een fatsoenlijke Caitlyn, Tristana, Jinx, Sivir, Vayne, Kog'maw, Lucian tegenkomt die je simpelweg kapotschiet en je skillshots dodged ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:54:
[...]

Totdat je een fatsoenlijke Caitlyn, Tristana, Jinx, Sivir, Vayne, Kog'maw, Lucian tegenkomt die je simpelweg kapotschiet en je skillshots dodged ;).
Maar gelukkig zijn die ver te zoeken in silver op die enkeling na ;)
Maarja toch vind ik voor mij de Vayne game een hele prestatie.
Voor het eerst in soloq Vayne gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:56:
[...]

Maar gelukkig zijn die ver te zoeken in silver op die enkeling na ;)
Maarja toch vind ik voor mij de Vayne game een hele prestatie.
Voor het eerst in soloq Vayne gespeeld.
Maar ik zei je toch ook dat je gewoon een comfort champ moet pakken en niet moet gaan lopen luisteren naar iedereen die zegt dat Vayne niet kan. Goed je wordt een 1-trick pony uiteindelijk, maar als het is om Gold te halen dit seizoen, so be it.

En de game die je met mij speelde waar je Ezreal pakte vs een hoger gerankte ADC verloor je ook ;) (of was dat die ene game waar je het nu over hebt).

[ Voor 12% gewijzigd door Damien op 24-10-2014 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
[afbeelding]
De score is netjes maar enkel aan de hand van stats kan je niet zomaar zeggen dat je gecarried hebt. Natuurlijk kan het enemy team niet veel als ze veel dood zijn maar carry'en doe je met calls en plays waardoor jij en je team objectives kunnen halen (en daarmee dus de game winnen). Daar hoef je helemaal niet veel kills of gold voor te hebben. Het maakt het wel makkelijker maar misschien heeft jouw support/jungle/top/mid wel gecarried met calls en rotations en heb jij de kills opgepakt (wat je job min of meer is). Dus staar je niet blind op carry'en met een kda. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:01:
[...]

Maar ik zei je toch ook dat je gewoon een comfort champ moet pakken en niet moet gaan lopen luisteren naar iedereen die zegt dat Vayne niet kan. Goed je wordt een 1-trick pony uiteindelijk, maar als het is om Gold te halen dit seizoen, so be it.
True en ik wil geen onetrick pony zijn :( maar geen andere keus helaas.
By the way the crying op het forum van rito is insane, zie nu al 20+ threads die voor een nerf op vayne vragen omdat ze OP is.
Niemand begrijpt dat je goed moet zijn met vayne om echt sterk te zijn.
Ok als je support goed is en je komt fed je lane uit terwijl je eigenlijk niet goed bent dan kan ik een beetje de irritatie begrijpen.
Maar mensen die zeggen dat Vayne de laagste skillceiling heeft en makkelijk is om te masteren mogen van mij echt oprotten.
De whining is real today.
Zit nu op 60LP in silver 3 ff kijken of ik dontderdag 2 games kan winnen om in mn promos naar silver 2 kan komen.

@recrush.
Ik heb ervoor gezorgd dat wij 2 dragons hebben gekregen. ik rotate mid nadat wij de eerste turret neer hadden op bot om daat de outer turret neer te halen en mijn support top te sturen omdat ik bot 2v1 wel kon hebben.
Maarja ik heb de tf gecarried is dat wel correct dan ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Ryada op 24-10-2014 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Damienx2 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:54:
[...]

skillshots van vayne dodgen?? hoe? dat wil ik wel eens weten >:)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Meeste spelers in zekere zin een 1 trick pony. Ik ben verreweg het beste met Vi, die pak ik gewoon altijd in de jungle, en de jungle heb ik voor 75% van de potjes wel. Ik vind Vi ook niet echt counters hebben, natuurlijk is een Lee of Xin lastig, maar daar kan je ook omheen komen.

Ik heb ook backup champions, maar dat speelt dan toch weer anders. En op het niveau van Silver maakt het ook niet superveel uit. Ook met andere champions kan je gewoon carryen met een beetje geluk./

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-10 14:02

rSNNN

Titel ondertitel

Ik ben liever platinum als one trick pony dan bronze en alles kunnen spelen

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
rSNNN schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:08:
Ik ben liever platinum als one trick pony dan bronze en alles niet kunnen spelen
FTFY

Inb4 flame reacties. T is maar een grapje (soort van)
En Damien geen commentaar :>

[ Voor 18% gewijzigd door Recrush op 24-10-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
psyy138 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:07:
[...]

skillshots van vayne dodgen?? hoe? dat wil ik wel eens weten >:)
.... En hij had het over Ezreal ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Damienx2 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:10:
[...]

.... En hij had het over Ezreal ;w
oh :X

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-10 14:43
sinds deze week begonnen nadat mijn collega het me had verteld.
Ben al een paar keer op de chat gejoined. Gister mijn eerste pvp gewonnen met Garen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Gewoon lekker comfort picks pakken. Het is natuurlijk wel aan te raden om een alternatief te hebben voor als je een champ speelt die mogelijk hard gecountered wordt;)

Ik denk dat Ezreal een prima ADC is, echter is er (mogelijk het meest van alle ADCs) bizar veel skill voor benodigd om hem goed te kunnen spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Junia op 24-10-2014 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Daar ben ik het niet mee eens ik vind dat Vayne nogsteeds het meeste skill nodig heeft om goed mee te kunnen spelen. ;)
inb4 flamers die zeggen dat vayne geen skill nodig heeft.

@meneerkrab.
Gratz ik wens je succes met levelen en met smurfs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Junia schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:15:
Gewoon lekker comfort picks pakken. Het is natuurlijk wel aan te raden om een alternatief te hebben voor als je een champ speelt die mogelijk hard gecountered wordt;)

Ik denk dat Ezreal een prima ADC is, echter is er (mogelijk het meest van alle ADCs) bizar veel skill voor benodigd om hem goed te kunnen spelen.
je moet het zo zien, in bronze/silver/gold/platinum bestaat counters niet/nauwelijks.

gewoon champs pakken die je kunt spelen en weet dat je er ook mee kan spelen.
gouden tip, zo ben ik onder andere in diamond 5 terecht gekomen.

zorgen dat je minimaal 2 champs per lane kunt spelen en je komt héél ver

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
psyy138 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:20:
[...]

je moet het zo zien, in bronze/silver/gold/platinum bestaat counters niet/nauwelijks.
Met de rest van je post ben ik het eens maar waar dit vandaan komt?
Hoezo zouden er geen counters bestaan bij platinum of lager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Junia schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:22:
[...]

Omdat 9vd10 keer als de enemy een counter kiest diegene totaal geen idee heeft hoe die de matchup moet spelen.
Ik ben in mijn laatste 20 matches geen enkele caitlyn tegengekomen die weet hoe die de matchup tegen Vayne moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

[...]

meestal is het zo dat mensen denken, HEEEJ morgana is free, ik pak die. morgana is toch op.
en vervolgens falen zo kei hard.

dan heb ik liever een taric in me lane die weet wat die meot doen en weet hoe die met taric moet spelen.
snapje?

zelfde geldt voor counters.

iemand met een stun countert katarina, maar dan moe je ook met die champion overweg kunnen, en dat kunnen de meeste simpelweg gewoon niet.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
jongens even terug komen op het verhaal van vayne nurfen.

Dit is totaal niet nodig.
het verschil is dat de andere ADC champs een skills hebben die je moet targeten.
Alle skills van vayne zijn allemaal auto attack. Dit is dus de reden waar haar kracht zit. Daarnaast is de early game van vayne heel slecht en moet je daar ervaring op doen. Late game kan ze heel wat schade aanbrengen door middel van alleen auto attack met haar arrow bolt. en haar passive is gewoon heel goed voor het chasen.

1 tip voor de mensen die tegen vayne moeten. Loop nooit weg. Al gebruik je ghost. ze haalt je altijd in omdat ze 30+ movement speed krijgt boven jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

thebeast12 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:29:
jongens even terug komen op het verhaal van vayne nurfen.

Dit is totaal niet nodig.
het verschil is dat de andere ADC champs een skills hebben die je moet targeten.
Alle skills van vayne zijn allemaal auto attack. Dit is dus de reden waar haar kracht zit. Daarnaast is de early game van vayne heel slecht en moet je daar ervaring op doen. Late game kan ze heel wat schade aanbrengen door middel van alleen auto attack met haar arrow bolt. en haar passive is gewoon heel goed voor het chasen.

1 tip voor de mensen die tegen vayne moeten. Loop nooit weg. Al gebruik je ghost. ze haalt je altijd in omdat ze 30+ movement speed krijgt boven jou.
Zelfs late game is een Vayne die niet weet wat hij/zij moet doen redelijk makkelijk om neer te halen.
En het nerfen schijnen mensen anders over te denken in deze threat.
http://forums.euw.leagueo.../showthread.php?t=1957101
Alleen de redenen die ze noemen doen mij vermoeden dat het allemaal bronz/silver is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Precies

Gister in een game pickte iemand meteen Diana mid. Enemy koos even later Mordekaiser. Kon toen al voorspellen wat er ging gebeuren....

Ik 'counterde' trouwens met Jayce een Maokai. Had ik niet zo verwacht, maar zolang je maar vooral ranged aa's blijft gebruiken healt Mao niet zo vaak. Kon hem vrij snel de lane uit schoppen.

Overigens, zoals een scrub like me betaamt ben ik de LCS voorbeelden gaan kopiëren en ben mijn oude favo champ Jayce eens mid gaan spelen. Gaat stuk beter dan ik had gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ik vind gewoon, mijn mening , en ik denk dat die best klopt.

Als je genoeg "ervaring/games" met een bepaalde champion hebt hoef je niet op counter champs te letten.
als je hoger op wilt komen, speel champions die je kunt spelen en weet dat je die kunt spelen.
9/10 keer als iemand een "counter" champion pakt heeft hij lang niet zo veel ervaring ermee.

in diamond zie ik heel veel personen die 200/300+ games op 1 bepaalde champion hebben (non-meta picks), die weten echt wel wat je met een champ moet doen als diegene je countert.

EDIT:

Dan zie je bijv. een garen die kei hard van een maokai wint.
of een morde mid die hard van een fizz mid wint omdat die persoon op http://www.championselect.net/champions/mordekaiser kijkt en ziet dat fizz een "counter" is.

meestal googlen ze op "morde counter" en dan kom je op deze site en zie je dat fizz een coutner is.

[ Voor 23% gewijzigd door psyy138 op 24-10-2014 13:40 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Wat je volgens mij bedoelt, is te zeggen dat counters ook maar relatief zijn.

Daar zal niemand het mee oneens zijn. Maar uiteraard bestaan ze wel, ongeacht welk niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Beetje onzin natuurlijk dat counteren geen zin heeft, maar als je gaat counter picken, weet dan wel hoe en waarom je die champion countered. Jax Countered Tryndamere ook, maar je moet niet denken van "Oh, ik counter tryndamere dus ik ga level 3 all in". Nou, dan kom je nog eens van een koude kermis thuis.

Malphite countered Jax ook, maar niet in echt in lane! Een goede jax sloopt een malphite die niet zo goed speelt namelijk.

Kortom, ga pas counteren als je weet waarom je iemand countered en niet omdat een website het zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Xanthian schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:44:
Beetje onzin natuurlijk dat counteren geen zin heeft, maar als je gaat counter picken, weet dan wel hoe en waarom je die champion countered. Jax Countered Tryndamere ook, maar je moet niet denken van "Oh, ik counter tryndamere dus ik ga level 3 all in". Nou, dan kom je nog eens van een koude kermis thuis.

Malphite countered Jax ook, maar niet in echt in lane! Een goede jax sloopt een malphite die niet zo goed speelt namelijk.

Kortom, ga pas counteren als je weet waarom je iemand countered en niet omdat een website het zegt.
dat bedoel ik precies, maar wil er wel bij zeggen dat in silver/gold dit heel vaak gebeurd.
maar vaak niet weten hoe je diegenen precies countered.

schrijven/uitleggen is moeilijk :X

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

psyy138 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:49:
[...]

dat bedoel ik precies, maar wil er wel bij zeggen dat in silver/gold dit heel vaak gebeurd.
maar vaak niet weten hoe je diegenen precies countered.

schrijven/uitleggen is moeilijk :X
Of even googelen hoe je die matchup moet spelen is ook al moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
wambamNL schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:50:
[...]

Of even googelen hoe je die matchup moet spelen is ook al moeilijk.
En jij denkt dat iedereen googled? Sommige mensen kijken echt alleen naar lolcounter.com o.i.d. en vinden het dan wel mooi. Ik gebruik zelf vaak lolking.net voor matchdetails. Daar wil nog wel eens staan dat je tegen een Lee Sin eerst wel eens een chain vest moet kopen (Voorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:31

Secsytime

Automagisch

Thank god, dbag pick toplane ryze getting nerfed <333333333333333333333333333.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Xanthian schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:01:
[...]

En jij denkt dat iedereen googled? Sommige mensen kijken echt alleen naar lolcounter.com o.i.d. en vinden het dan wel mooi. Ik gebruik zelf vaak lolking.net voor matchdetails. Daar wil nog wel eens staan dat je tegen een Lee Sin eerst wel eens een chain vest moet kopen (Voorbeeld).
Nee ik probeerde juist te zeggen dat de meeste mensen dat niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Secsytime schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:03:
Kleine nerf, denk dat hij nog steeds relevant blijft.
Kijk naar Maokai, iedereen schreeuwde moord en brand, maar hij nog steeds erg sterk toplane, zelfde zal voor Ryze gelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
wambamNL schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:03:
[...]

Nee ik probeerde juist te zeggen dat de meeste mensen dat niet doen.
Aha, op die manier. De meest match ups ken ik in elk geval uit mijn hoofd nu ^^.
Secsytime schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:03:
Ik moet nog zien dat het door de pbe doorheen komt, maar ik juig dit wel toe. 20 minder damage op Q is early game best wel lekker. (Als je tegen Ryze moet.) Dan weet ik zeker dat Aatrox dit vet gaat winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Xanthian schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:06:
[...]

Aha, op die manier. De meest match ups ken ik in elk geval uit mijn hoofd nu ^^.

[...]

Ik moet nog zien dat het door de pbe doorheen komt, maar ik juig dit wel toe. 20 minder damage op Q is early game best wel lekker. (Als je tegen Ryze moet.) Dan weet ik zeker dat Aatrox dit vet gaat winnen.
Als vayne weet ik nu ook hoe ik tegen alles moet spelen in bot.
Behalve een Twitch en Corki die 2 zijn mijn nachtmerrie Q_Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

wambamNL schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:07:
[...]

Als vayne weet ik nu ook hoe ik tegen alles moet spelen in bot.
Behalve een Twitch en Corki die 2 zijn mijn nachtmerrie Q_Q
Twitch, super annoying.. ze moeten net zon range indicator maken als bij rengar imho.

BTW, Rengar <33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Secsytime schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:08:
[...]

Twitch, super annoying.. ze moeten net zon range indicator maken als bij rengar imho.

BTW, Rengar <33
Range indicator is er al als je je ult gebruikt?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

wambamNL schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:08:
[...]

Range indicator is er al als je je ult gebruikt?.
Ja, maar toch niet bij twitch? Dat uitroep tekentje boven je hoofd als rengo in ult zit, en in de buurt is. Dat zou bij twitch ook moeten tbh, dat irritante sneaky sneaky boom 2 shot....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Secsytime schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:10:
[...]

Ja, maar toch niet bij twitch? Dat uitroep tekentje boven je hoofd als rengo in ult zit, en in de buurt is. Dat zou bij twitch ook moeten tbh, dat irritante sneaky sneaky boom 2 shot....
Oh op die manier ik dacht dat je de ult range bedoelde als je twitch speelde.
Meh valt mee vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

wambamNL schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:12:
[...]

Oh op die manier ik dacht dat je de ult range bedoelde als je twitch speelde.
Meh valt mee vind ik.
Oh, in die game laatst praatte je wel anders ;P toen je botlane gestomped werd door twitch omdat hij je constant surprisde met een leona lockdown op je bakkus :D:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Secsytime schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:14:
[...]

Oh, in die game laatst praatte je wel anders ;P toen je botlane gestomped werd door twitch omdat hij je constant surprisde met een leona lockdown op je bakkus :D:P
Dat was leona :P
ik heb gewoon een haat aan leona aangezien die lockdown 2 fking seconden is.
En als ik geen peel heb werkt dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

wambamNL schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:17:
[...]

Dat was leona :P
ik heb gewoon een haat aan leona aangezien die lockdown 2 fking seconden is.
En als ik geen peel heb werkt dat niet.
pfft, l2Qdoge

hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

ja ja leona is de enige support waarvan ik de grab/hook niet kan dodgen op de 1 of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
wambamNL schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:20:
[...]

ja ja leona is de enige support waarvan ik de grab/hook niet kan dodgen op de 1 of andere manier.
Kan je Leona niet wegschieten met E ofzo, als je vayne speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Xanthian schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:21:
[...]

Kan je Leona niet wegschieten met E ofzo, als je vayne speelt?
Jewel maar als je net bezig bent met een minion te last hitten zitten mijn ogen niet op de Leona ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Vanavond maar even Officer Vi kopen.
Ik moet toch een skin hebben voor mijn meest gespeelde champion.

Misschien dan de rest van de RP gebruiken voor Gnar.
IP wil ik voorlopig gebruiken voor Jarvan en Oriana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Xanthian schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:25:
Vanavond maar even Officer Vi kopen.
Ik moet toch een skin hebben voor mijn meest gespeelde champion.

Misschien dan de rest van de RP gebruiken voor Gnar.
IP wil ik voorlopig gebruiken voor Jarvan en Oriana.
Je maaktde goede keuze ;)
Officer Vi waifu~ for the win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Waarom gebruik je RP voor items die niet on sale zijn? Oké voor een skin moet je misschien heel lang wachten, maar champs komen met enige regelmaat terug en ik vind het niet opwegen tegen de IP kosten. Maar ik kan niet in de portemonee van anderen kijken, ben gewoon benieuwd naar het 'waarom' deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

wambamNL schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:28:
[...]

Je maaktde goede keuze ;)
Officer Vi waifu~ for the win
Neonstrike best Vi. (heb ze beide, Vi <3 so broken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

TheBrut3 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:29:
Waarom gebruik je RP voor items die niet on sale zijn? Oké voor een skin moet je misschien heel lang wachten, maar champs komen met enige regelmaat terug en ik vind het niet opwegen tegen de IP kosten. Maar ik kan niet in de portemonee van anderen kijken, ben gewoon benieuwd naar het 'waarom' deel.
Waarom niet? Het is een gratis spel, dus kan je het zo supporten. Niet iedereen heeft veel vrije tijd om IP te stacken, en niet iedereen is een skeere/gierige nagger.
Pagina: 1 ... 93 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]