Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 91 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.522 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-10 13:33
Damienx2 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:10:
[...]

Skillmatchup, de ene champ doet niet onder van de andere. Dus deze vraag snap ik sowieso niet.
Ik zou persoonlijk denken dat Fizz in het voordeel is, maar misschien kwam Wootlock wel twee keer ganken wat behoorlijk dodelijk is voor Akali, zeker met een pink ward.

Maar goed, dat Wootlock en Fizz de game gecarried hebben is wel duidelijk. Waarschijnlijk heeft Thresh er ook wel voor gezorgd dat Ashe niet helemaal ondersteboven werdt gelopen in lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Nu we het trouwens over akali hebben, van de week blindpick gedaan. Een vriend speelde wukung, dus yasuo was een leuke keuze, ik stond tegen een akali. Niet. Te. Doen.

Echt geen idee wat ik daar tegen moet doen, in lane zo hard door haar gestompt niet normaal(het was wel een normal :+ hihi). Beetje poging tot roamen gedaan en na de lane ging het wel redelijk. Game wel verloren, maar dat doet er niet toe. Heeft er iemand tips om hoe tegen akali te spelen, met yasuo, andere champs gaat nog wel redelijk tot goed. 1-5 gaat wel, maar daarna is farmen onmogelijk.

link naar game omdat het kan

[ Voor 6% gewijzigd door garriej op 22-10-2014 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Imo vooral proberen je voorsprong op te bouwen in die 1 tot 5 want eenmaal vanaf 6 wordt het verdomd lastig om nog te traden met name als de lane gelijk op ging. Zorgen dat je haar Q blocked met je windwall om vervolgens een trade te doen in damage, zodat je eigen passive haar damage blocked en dan hopen dat je haar minimaal voor 6 terug stuurt, zodat je een kleine lead op haar hebt.

Maar het is gewoon een vrij vervelende matchup voor Yasuo.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Nou gisteren nog paar games gespeeld en erachter gekomen dat ik ga stoppen met ADC spelen aangezien ik in die role helemaal niks waard ben..

Denk toch meer de top en support wat masteren. Ga denk ik vanavond thresh kopen en daar mee oefenen heb nu alleen leona/sona/nami waarvan ik leona eigenlijk nog niet gespeeld heb.

Ondanks ik gisteren 2 games als support speelde en we verloren heb ik meer fun gehad om te supporten dan de games daarvoor te ADCen. vooral het laatste potje was een leuk potje met Mvdbeld en Jecht, lang potje van dik 52 minuten waar we jammer genoeg verloren.
(iemand ervaring met een AP rengar en of dit een beetje werkt? aangezien onze toplaner rengar AP build ging en 10/14 eindigde..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Xanthian schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:18:
[...]

Ik zou persoonlijk denken dat Fizz in het voordeel is, maar misschien kwam Wootlock wel twee keer ganken wat behoorlijk dodelijk is voor Akali, zeker met een pink ward.

Maar goed, dat Wootlock en Fizz de game gecarried hebben is wel duidelijk. Waarschijnlijk heeft Thresh er ook wel voor gezorgd dat Ashe niet helemaal ondersteboven werd gelopen in lane.
Volgens mij best een even matchup. Akali heeft zulke lage cooldowns dat Fizz niet echt kan dodgen (ja 1x, daarna krijgt ie een all-in op zijn broek). Daarnaast wordt Akali wat sterker level 6 dan tegen de meeste matchups, omdat ze kan farmen met autoattacks, waar je tegen een leblanc met je Q aan het farmen bent.

Dit maakt dat je je Q over houd voor trades met Fizz. Nu ik er zo over nadenk vind ik de matchup misschien nog wel in het voordeel van Akali. Maar wel een leuke matchup, puur op beheersing van champs. Nadeel: een van de twee is altijd gebanned, en vaak nog beide ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Defqonwolf schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:35:
Nou gisteren nog paar games gespeeld en erachter gekomen dat ik ga stoppen met ADC spelen aangezien ik in die role helemaal niks waard ben..

Denk toch meer de top en support wat masteren. Ga denk ik vanavond thresh kopen en daar mee oefenen heb nu alleen leona/sona/nami waarvan ik leona eigenlijk nog niet gespeeld heb.

Ondanks ik gisteren 2 games als support speelde en we verloren heb ik meer fun gehad om te supporten dan de games daarvoor te ADCen. vooral het laatste potje was een leuk potje met Mvdbeld en Jecht, lang potje van dik 52 minuten waar we jammer genoeg verloren.
(iemand ervaring met een AP rengar en of dit een beetje werkt? aangezien onze toplaner rengar AP build ging en 10/14 eindigde..)
AP rengar met 0.8 ap ratio op één skill? Nee, lijk met niet eens viable.
Vroeger was het nog wel eens wat. Maar het is gewoon een trollbuild. AP MAphite werkt nog beter namelijk.

Je moet in het begin meteen 2 á 3 kills hebben om te snowballen, dan kan het werken.
Maar als je Rengar niet speelt moet je het niet doen. Ga eerst maar gewoon de viable builds leren en doen en als je regelmatig in lane 2 á 3 kills kan halen dan zou je in normals nog wel eens AP Rengar kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Xanthian schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:40:
[...]

AP rengar met 0.8 ap ratio op één skill? Nee, lijk met niet eens viable.
Vroeger was het nog wel eens wat. Maar het is gewoon een trollbuild. AP MAphite werkt nog beter namelijk.

Je moet in het begin meteen 2 á 3 kills hebben om te snowballen, dan kan het werken.
Maar als je Rengar niet speelt moet je het niet doen. Ga eerst maar gewoon de viable builds leren en doen en als je regelmatig in lane 2 á 3 kills kan halen dan zou je in normals nog wel eens AP Rengar kunnen doen.
Nee niet dat ik em wil gaan spelen als AP maar jammer dat die gast AP ging misschien hadden we kans om dan toch nog te winnen als hij AD was gegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

de enige reden dat je AP rango gaat is om te zeggen "omg i won with AP rango"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Wat je natuurlijk ook kan doen is gewoon AD Rengar spelen en aan het eind van je potje alle AD items verkopen en AP items kopen! Dan lijkt het ook alsof je AP rengar hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Zit te twijfelen.. Braum of Thresh kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:57:
Wat je natuurlijk ook kan doen is gewoon AD Rengar spelen en aan het eind van je potje alle AD items verkopen en AP items kopen! Dan lijkt het ook alsof je AP rengar hebt gespeeld.
En dan wel even aan het eind van de game roepen in allchat dat het easy was.

En dan kom je wat mij betreft toch zeker in aanmerking voor de Douchebag of the Year award.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:09:
[...]

En dan wel even aan het eind van de game roepen in allchat dat het easy was.

En dan kom je wat mij betreft toch zeker in aanmerking voor de Douchebag of the Year award.
En minstens 3 reports, ach, daar doe je het voor toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Was gister weer het top punt van reporten omdat je verliest.
Ik speelde vayne tegen Cait (ik koos vayne tegen cait ;))
Mijn jungler was op lvl 3 en 6 op bot lane wat voor mij 2x een double kill opleverde.
Toen begon de enemy Thresh met "lol still need to gank these scrubs?"
Mijn Janna en ik zorgden ervoor dat Cait en Thresh zo erg gezoned werden zodat ze geen gold en xp kregen en ik de lane freezde.
Ik reageerde daarop "its a team game" en toen ging thresh helemaal los.
uiteindelijk na 5 min rage van Thresh zij hun jungler "If you get zoned as Cait and Thresh by a Janna and Vayne you are a even bigger scrub"
Ik agreede met hem (iedereen was het met hem eens)
En toen werd ik gereport omdat ik aan verbal harrasment deed ;.;
Zo jammer weer.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulchare
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:38
Gisterenavond twee games gespeeld met Lucian

Eerste: http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1761179388/28272214

Begon vrij passief en elke play die ik maakte werkt tegengehouden door Braum waarna ze beiden onder de turret bleven hangen. Game wel gewonnen met een afk jungler, maar had early game wel iets agressiever kunnen spelen.

Tweede game: http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1761686694/28272214

Rond de 12 minuten liep bot al zo achter dat we de lane domineerden. Game verloren, ondanks het feit dat ik aardig fed was. Hier heb ik wel vaker last van. Early en midgame gaat het goed, maar lukt het op een of andere manier niet om te finishen en loopt iedereen kills te chasen. Een splitpush kreeg ik er bijvoorbeeld niet in, terwijl iedereen op mid constant aan het ronddansen was voor een engage...

Hoe krijg ik mijn team zover om objectives te pakken?

Ik heb thuis overigens een replay van de tweede game, mocht iemand zin hebben wat tips te willen geven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vayne
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 09:29
Vulchare schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:24:

Begon vrij passief en elke play die ik maakte werkt tegengehouden door Braum waarna ze beiden onder de turret bleven hangen. Game wel gewonnen met een afk jungler, maar had early game wel iets agressiever kunnen spelen.

Rond de 12 minuten liep bot al zo achter dat we de lane domineerden. Game verloren, ondanks het feit dat ik aardig fed was. Hier heb ik wel vaker last van. Early en midgame gaat het goed, maar lukt het op een of andere manier niet om te finishen en loopt iedereen kills te chasen. Een splitpush kreeg ik er bijvoorbeeld niet in, terwijl iedereen op mid constant aan het ronddansen was voor een engage...

Ik heb thuis overigens een replay van de tweede game, mocht iemand zin hebben wat tips te willen geven :+
Als ik naar de 2e game kijk DENK ik dat het gebrek aan wards wel een aardige rol kan hebben gespeeld in jullie loss? Ik denk sowieso dat een splitpush tegen hun team (irelia & zed in particular) vrijwel onmogelijk is als Lucian, die 1v1 win je in principe nooit. Zelf zou ik ook die Black Cleaver niet gekocht hebben, maar eerder een TriForce voor mobility of een BOTRK voor de movespeed en %health dmg op braum en irelia. Ik denk dat je er zelf verder weinig aan had kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Als ADC moet je deze flowchart eigenlijk wel uit je hoofd leren: http://i.imgur.com/HKKhyD8.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:54
Ik begin altijd rechts in het midden als ADC... YOLOOOOOOO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Vulchare schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:24:

Je krijgt je team niet zover om objectives te pakken, ik had gister exact hetzelfde: heel mijn team wint de lanes 1vs1, maar gaat steeds dood wanneer de enemy Rengar jungle erin komt. Ik was Lucian, en mijn support warde goed, en diep in de jungle waardoor Rengar op ons in lane geen vat kreeg.

Dan komt de eerste foute call: "ALL MID" - dan zeg je"no stay in lanes, Rengar can only be in 1 lane, and he is our only problem", maar voordat je uitgetypt bent staat er 4 man mid in de jungle vlakbij Baron.

Dus ik ga maar helpen, aangezien mijn dmg wel nodig was. Ondertussen ping ik ze daar weg, want een teamfight daar tussen al die brushes is natuurlijk één groot feest voor Rengars passive. Nee natuurlijk niet luisteren naar die domme adc: Fight begint, Rengar killed mij in 2 hits, loopt bosje in en staat al weer op de APC -> teamfight 1 lost.

Ik loop weer terug naar botlane, omdat die gepushed werd door minions, clear de hele boel daar, en constateer dat er weer eens 2 Rambo's in mijn team zitten die lekker naar deaths lopen te zoeken in enemy jungle. 3 van ons blijven over, met geen enkele kans op een winning fight, dus farmen we wat, en zijn we verplicht Baron te laten aan de tegenstander.

Meteen daarop willen ze lanes gaan pushen met een vol team, dus ik zeg: "stay under turret, and we ace them.". Dat was ook daadwerkelijk gebeurd, want wij stonden als team nog steeds voor. Zonder Rengars makkelijk jumps door al die bosjes, is het focus Rengar, en de rest wast boter.

Het enemy team wordt gespot op botlane, vlakbij hun eigen turret. Met alle boots van de wereld had je niet zo snel erheen kunnen rennen om de game te throwen als mijn team deed. Ik was de enige overlevende, en twee inhibs gingen eraan.

Ik type "why throw a certain win by fighting a Baron buffed team under their turret?". Het lag eraan dat ik geen dmg deed begreep ik toen.
Game lost natuurlijk, kreeg zelf nog een report (die kerel die dat deed had werkelijk dus het idee dat het goede calls waren), en ik met een score van 11-4-10 weer een defeat op mijn scherm.

Hééél lang verhaal om duidelijk te maken: soms gaat het te goed, en daar kunnen vele niet mee omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Imaqtpie gewoon uit Dignitas :o
kwam best als een shock gisteren voor mij .

niet dat die het nodig heeft opzich, hij verdient genoeg met streamen maarja

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Niemand antwoord op mijn vraag? Who to buy Thresh of Braum? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Defqonwolf schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:06:
Beide zijn goed, dus gooi een muntje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vayne
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 09:29
Defqonwolf schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:06:
Ligt aan je speelstijl, als je van leuke plays maken houdt zou ik Thresh kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ricmaniac schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:04:
Imaqtpie gewoon uit Dignitas :o
kwam best als een shock gisteren voor mij .

niet dat die het nodig heeft opzich, hij verdient genoeg met streamen maarja
Het is een leuke gozer met personaliteit die gewoon moet doen wat hij moet doen.
Kennelijk is dat even geen LCS meer.

Als LCS speler heb ik hem toch niet echt wat gevonden maar ik volgde NA LCS ook niet echt.
Als streamer vind ik hem altijd wel chill, speelt leuke champions en vooral veel verschillende. Dan weer Caithlyn, dan weer eens Urgot en ook wel Jinx en Vayne (Die is echt goed).

Zijn support is ook leuk om te zien, doet hij ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 16:25

Wootlock

Evilution

Xanthian schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 07:54:
[...]

Gefeliciteerd, mooie prestatie.
Als ik zo naar het plaatje kijk heb ik weer meteen een hoop vragen over de wedstrijd.

- Waarom wint Ashe het van Lucian?
- Waarom is Poppy niet helemaal ingemaakt door Ryze? Lijkt mij toch een vrij oneerlijke matchup
- Waarom neem iemand een Akali tegen een Fizz?

Mijn Lucian is niet zo goed, maar van de gemiddelde Ashe win ik het nog wel. Maar goed, misschien was die Thresh wel heel goed!
Om je vragen te beantwoorden:

- Ashe verloor heel hard in lane van Lucian, die stond op een moment 4-0, mijn maatje speelde thresh en ik gaf aan dat ik mid en top probeerde te snowballen (wat behoorlijk gelukt is)
- Poppy werdt op top kapot geharrased door Ryze, Ryze had heel de tijd 0 wards op top waardoor hij dus een easy gank target was voor mij en voor Fizz, Poppy stond qua CS heel de tijd achter in lane maar door goede ganks heeft ze de lane verlaten 3-0
- Akali vs Fizz is een skill matchup, level 3 gank op Akali zette haar zover achter dat Fizz vrij kon rondroamen en zodoende unstoppable kon worden

Moet wel props geven voor dit team, communicatie was super focus op de enemy champions was ook echt super (men wilde akali dood, dus iedereen dook er ook gelijk op)
Dives werden ook goed opgevolgd, niemand die aarzelde :D
Kortom laatste 2 promo matches waren een genot om te spelen en heeft mijn faith in de LoL community opgeschroeft <3

Overigens in me promo matches alleen maar Maokai gespeeld (1x verloren daarna 3x achter elkaar gewonnen)
Blijft toch mijn favo jungler by far :+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Wootlock schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:25:
[...]

Om je vragen te beantwoorden:

- Ashe verloor heel hard in lane van Lucian, die stond op een moment 4-0, mijn maatje speelde thresh en ik gaf aan dat ik mid en top probeerde te snowballen (wat behoorlijk gelukt is)
- Poppy werdt op top kapot geharrased door Ryze, Ryze had heel de tijd 0 wards op top waardoor hij dus een easy gank target was voor mij en voor Fizz, Poppy stond qua CS heel de tijd achter in lane maar door goede ganks heeft ze de lane verlaten 3-0
- Akali vs Fizz is een skill matchup, level 3 gank op Akali zette haar zover achter dat Fizz vrij kon rondroamen en zodoende unstoppable kon worden

Moet wel props geven voor dit team, communicatie was super focus op de enemy champions was ook echt super (men wilde akali dood, dus iedereen dook er ook gelijk op)

Dives werden ook goed opgevolgd, niemand die aarzelde :D
Kortom laatste 2 promo matches waren een genot om te spelen en heeft mijn faith in de LoL community opgeschroeft <3

Overigens in me promo matches alleen maar Maokai gespeeld (1x verloren daarna 3x achter elkaar gewonnen)
Blijft toch mijn favo jungler by far :+
Leuk om je verhaal te horen, ben zelf ook fan van Maokai jungle al hoewel ik liever Vi speel, dat ligt mij net iets meer. Toch knap dat je met twee lanes die het kennelijk toch wel moeilijk hadden toch nog hebt gewonnen.

Garriej zat er trouwens niet ver naast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:30:
[...]

Leuk om je verhaal te horen, ben zelf ook fan van Maokai jungle al hoewel ik liever Vi speel, dat ligt mij net iets meer. Toch knap dat je met twee lanes die het kennelijk toch wel moeilijk hadden toch nog hebt gewonnen.

Garriej zat er trouwens niet ver naast. :)
2/3 not bad :+ stomme ashe, beetje de lane verliezen tegen een superieure adc :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

DirtyDiaz schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:08:
[...]

Ligt aan je speelstijl, als je van leuke plays maken houdt zou ik Thresh kopen :)
Yup, Braum beschouw ik als een iets defensiever ingestelde support. Thresh kun je wat beter plays maken. Maar zoals Damien ook al zei, beiden kunnen prima. Dus het is meer welke je leuker vindt/ wat je speelstijl meer ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
DirtyDiaz schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:08:
[...]

Thresh voor de leuke plays, Braum voor écht een dedicated support. Vind Braum echt een super skillset hebben:
Q voor de early game poke, en later nog steeds relevant voor de slows.
W om snel bij je ADC te zijn, en hem te buffen qua restance.
E voor de poke bescherming wat een super combo geeft icm je W.
R vind ik een heerlijke ult, welke er vooral in teamfights voor zorgt dat je invloed hebt, en zorgt dat je voldoende assists mee krijgt en dus gold income.

Echt een support waar supporten voor bedoeld is: je ADC klaarstomen voor mid/end game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulchare
Ero-Sensei schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:42:
[...]

Thresh voor de leuke plays, Braum voor écht een dedicated support. Vind Braum echt een super skillset hebben:
Q voor de early game poke, en later nog steeds relevant voor de slows.
W om snel bij je ADC te zijn, en hem te buffen qua restance.
E voor de poke bescherming wat een super combo geeft icm je W.
R vind ik een heerlijke ult, welke er vooral in teamfights voor zorgt dat je invloed hebt, en zorgt dat je voldoende assists mee krijgt en dus gold income.

Echt een support waar supporten voor bedoeld is: je ADC klaarstomen voor mid/end game.
Die momenten dat je met low hp alsnog je ADC redt tegen de ulti van Caitlyn, Jinx enz. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik ben zelf ook fan van Braum. Thresh heb ik ook maar daar ben ik absoluut niet zo goed mee.
Je vergeet ook nog Braum z'n passive, die werkt zo goed met bijvoorbeeld Lucian, Jinx en Caithlyn.
Altijd leuk als je één voor één een heel team weet te stunnen in een teamfight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Koekiemonsterr schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:42:
[...]

Yup, Braum beschouw ik als een iets defensiever ingestelde support. Thresh kun je wat beter plays maken. Maar zoals Damien ook al zei, beiden kunnen prima. Dus het is meer welke je leuker vindt/ wat je speelstijl meer ligt.
Braum is gewoon een support die afwacht tot de tegenstanders iets doen en dan volledig tot zijn recht komt en je er moeizaam van kunt winnen. Door zijn shield, stun, knockup ult ect is een 2v2 bijna niet te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
hmm nu dat ik zo allemaal jullie reacties lees begin ik steeds meer fan te worden van braum xD denk dat ik em vanavond ga kopen en gelijk ga proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Gisteren zag ik dit filmpje:

En eerlijk gezegd alles wat hij omschrijft is ook precies de reden voor mij waarom ik altijd terug val op Irelia. Ik hoop dan ook dat Riot niet het besluit ooit doorvoert om haar te reworken. Morello heeft het namelijk al eens laten doorschemeren. Overigens ook de vraag van deze gast, welke Champion sluit het beste aan bij jouw speelstijl? En waarom? Wat maakt hem/haar uniek voor jou?

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 22-10-2014 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Defqonwolf schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:55:
hmm nu dat ik zo allemaal jullie reacties lees begin ik steeds meer fan te worden van braum xD denk dat ik em vanavond ga kopen en gelijk ga proberen :)
Ik zou zeggen: probeer hem eens, hij is free deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ero-Sensei schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:58:
[...]

Ik zou zeggen: probeer hem eens, hij is free deze week.
echt oh da wist ik niet! :D
Vanavond gelijk uitproberen :D

[ Voor 6% gewijzigd door Dopiej op 22-10-2014 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Damienx2 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:58:

[video]
En eerlijk gezegd alles wat hij omschrijft is ook precies de reden voor mij waarom ik altijd terug val op Irelia. Ik hoop dan ook dat Riot niet het besluit ooit doorvoert om haar te reworken. Morello heeft het namelijk al eens laten doorschemeren. Overigens ook de vraag van deze gast, welke Champion sluit het beste aan bij jouw speelstijl? En waarom? Wat maakt hem/haar uniek voor jou?
Vrij simpel voor mij: Maokai.
Speel graag tanky champions die vrij goed kunnen peelen voor jou eigen team.
Wat hem uniek maakt vind ik toch zijn ult (zeker nu deze met je meebeweegt) die ult kan een teamfight toch behoorlijk omdraaien als de tegenstander er te lang in blijft staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

[video]

En eerlijk gezegd alles wat hij omschrijft is ook precies de reden voor mij waarom ik altijd terug val op Irelia. Ik hoop dan ook dat Riot niet het besluit ooit doorvoert om haar te reworken. Morello heeft het namelijk al eens laten doorschemeren. Overigens ook de vraag van deze gast, welke Champion sluit het beste aan bij jouw speelstijl? En waarom?
Pre-rework gragas.

De range poke, het all-in potentie, de gekke ult. De 100en manieren om te escapen, plays te maken en mensen neer te bursten, dat maakte pre-rework voor mij DE champ.

Ik heb op het moment geen champ waar ik me echt tot aangetrokken voel, of die bij mijn speelstijl past. Ik ben zoekende, maar tot nu toe nog niks gevonden.

Er zijn genoeg champs die ik leuk vind om te spelen, maar ik heb geen connectie met een champ zoals ik deze met gragas had, soms huil ik s avonds in bed door de rework :+

Op het moment vind ik rango, jinx, twitch erg leuk om te spelen. Maar dat veranderd met de week, want vorige week speelde ik heel veel tristana en dat vind ik nu ook niet zo leuk meer. Ik denk dat ik nooit meer zo'n connectie met een champ ga hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

[video]
Persoonlijk is dat voor mij Vayne.
suprising no? :+

Eerst rustig aan doen om daarna helemaal HAM te gaan en iedereen naar de fountain te sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-10 14:02

rSNNN

Titel ondertitel

Ik denk dat ik irelia ook op ga pakken. Is niet moeilijk op te pakken maar wel moeilijk om te masteren zegt die gast. Denk jij daar ook zo over damien?

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Hmm Curse Piglet.
Als Xpecial de taalbarriere kan overbruggen met hem heb je wel een machtig goede botlane...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wootlock schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:04:
[...]

Vrij simpel voor mij: Maokai.
Speel graag tanky champions die vrij goed kunnen peelen voor jou eigen team.
Wat hem uniek maakt vind ik toch zijn ult (zeker nu deze met je meebeweegt) die ult kan een teamfight toch behoorlijk omdraaien als de tegenstander er te lang in blijft staan :+
Om 1 of andere reden link ik jou juist altijd aan Veigar... zal wel door je username komen.
rSNNN schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:07:
Ik denk dat ik irelia ook op ga pakken. Is niet moeilijk op te pakken maar wel moeilijk om te masteren zegt die gast. Denk jij daar ook zo over damien?
Tja zoals hij het ook noemt, je abilities hebben meerdere opties. Maar aangezien jij ook een Zed speler bent verwacht ik niet dat je hier ongelooflijk veel moeite mee zult hebben om haar te masteren. De denkwijze is identiek, Zed zijn abilities zijn ook stuk voor stuk meer dan maar 1 simpele move. Ene keer gebruik je ze voor een escape de andere keer voor een initiate. Dus ik denk dat je je er wel vrij simpel mee zult redden :).

[ Voor 41% gewijzigd door Damien op 22-10-2014 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
rSNNN schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:07:
Ik speel als ik top speel 9 van de 10 keer Irelia, is een redelijke safepick tenzij je echte poke champs tegenover je hebt.. bijvoorbeeld een vlad ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Damienx2 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:08:
[...]

Om 1 of andere reden link ik jou juist altijd aan Veigar... zal wel door je username komen.
Haha, deze naam stamt nog uit mijn WoW tijd, waar ik een warlock speelde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian

En voor mij is dat zonder meer Vi.

Ik speel ook graag tanky champion met een straight forward attitude. Gewoon, lekker recht in je gezicht.
Veel ganken, aardige mobility, snelle clear, kan tanky erg tanky worden en nog steeds "tons of damages" doen. Met Elder Lizard, Black Cleaver en Triforce is ze helemaal sterk!

Daarnaast is geen enkele ultimate zo bevredigend als die van Vi, hoe zij alles aan de kant mept om vervolgens een ADC of APC in de lucht te slaan en neer beukt is niet te overtreffen.

Als er nou nog eens een ultimate skin voor Vi kwam... Echt alle skins van Vi vind ik maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Xanthian schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:09:
[...]

En voor mij is dat zonder meer Vi.

Ik speel ook graag tanky champion met een straight forward attitude. Gewoon, lekker recht in je gezicht.
Veel ganken, aardige mobility, snelle clear, kan tanky erg tanky worden en nog steeds "tons of damages" doen. Met Elder Lizard, Black Cleaver en Triforce is ze helemaal sterk!

Daarnaast is geen enkele ultimate zo bevredigend als die van Vi, hoe zij alles aan de kant mept om vervolgens een ADC of APC in de lucht te slaan en neer beukt is niet te overtreffen.

Als er nou nog eens een ultimate skin voor Vi kwam... Echt alle skins van Vi vind ik maar niks.
BLASPHEMY!!!!
:+ hoe kan je de beste skin ooit niet leuk vinden.
Officer Vi.
De connectie met de lore.
De sexyness.
De De De alles.
Het is gwn DE skin :P
over de rest van de skins ben ik het met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-10 14:02

rSNNN

Titel ondertitel

Defqonwolf schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:09:
[...]

Ik speel als ik top speel 9 van de 10 keer Irelia, is een redelijke safepick tenzij je echte poke champs tegenover je hebt.. bijvoorbeeld een vlad ofzo
En welke runes gebruik je? Gewoon AD marks, quints Armor seals en MR glyphs?

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
rSNNN schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:13:
[...]

jup maar ik gebruik ipv 3 ad quints 1 ad quint en 2 lifesteal quints mja dat is ieder zijn eigen ding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
rSNNN schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:13:
[...]

Ze is vrij makkelijk qua rune-setups.

Ene keer gebruik ik full AD, met flat armor en flat MR, andere keer speel ik met 14 of 16% attackspeed aangevuld met flat armor en flat MR. Maar ook 4.5% movement speed, attack damage en voor de rest armor + MR werkt ook prima. Of desnoods wat CDR runes.

Hangt natuurlijk af van je lane matchup. Tegenwoordig gebruik ik ook vaak scaling armor en MR puur om nog profijt van mijn runes te hebben richting mid/lategame.

Overigens je first buy zal voornamelijk flask + 3 pots zijn icm met Flash/Ignite. Voor solo-queue uiteraard, puur om meer killpotential te hebben op alle healende/sustainende lane-matchups.

[ Voor 15% gewijzigd door Damien op 22-10-2014 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:16:
[...]

Ze is vrij makkelijk qua rune-setups.

Ene keer gebruik ik full AD, met flat armor en flat MR, andere keer speel ik met 14 of 16% attackspeed aangevuld met flat armor en flat MR. Maar ook 4.5% movement speed, attack damage en voor de rest armor + MR werkt ook prima. Of desnoods wat CDR runes.

Hangt natuurlijk af van je lane matchup. Tegenwoordig gebruik ik ook vaak scaling armor en MR puur om nog profijt van mijn runes te hebben richting mid/lategame.
Scaling is rond level 9 gelijk aan flat toch meestal. Op irelia is dat ongeveer ook het punt dat je echt sterk wordt. Dus als je een matchup heb die je kan winnen(of gelijk spelen) tot die tijd dan is scaling denk ik beter.

Dit baseer ik echter op de keren dat ik tegen een irelia gestaan heb, nog nooit met haar gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Flat armor is 1, scaling 0.16. Dus level 6 bijna gelijk en vanaf level 7 beter.
Flat MR 1.34, scaling 0.16. Dus vanaf level 9 beter.

Vreemd vind ik dat flat armor 'maar' 1 is en flat MR 1.34 terwijl de scalings wel hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Laatst online: 00:22
Al deze buggs op LoL op het moment? Zijn die op de NA server only?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
wambamNL schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:11:
[...]

BLASPHEMY!!!!
:+ hoe kan je de beste skin ooit niet leuk vinden.
Officer Vi.
De connectie met de lore.
De sexyness.
De De De alles.
Het is gwn DE skin :P
over de rest van de skins ben ik het met je eens.
Officer Vi is nog wel de beste.
Maar ik hoop ooit zo iets als dit: http://th03.deviantart.ne...vurah_studios-d7m02fq.jpg

Als iemand dan nog Officer Caithlyn wil spelen met mij dan hebben we een mooi duo.

[ Voor 7% gewijzigd door Xanthian op 22-10-2014 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Champ die bij mij het beste past is Nasus. Tanky, damage, sterk in teamfights en geen goede mechanics nodig om goed te kunnen spelen :P

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Vicarious schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:25:
Champ die bij mij het beste past is Nasus. Tanky, damage, sterk in teamfights en geen goede mechanics nodig om goed te kunnen spelen :P
Press Q to win.

Nasus zelf spelen is nog wel eens lastig. Je hebt best wat counters namelijk en laning is lang niet altijd makkelijk. Zelf gank ik voor Nasus wel een keer of twee omdat het zo makkelijk is. Daarna komt hij hopelijk zelf ook op gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:28:
[...]

Press Q to win.

Nasus zelf spelen is nog wel eens lastig. Je hebt best wat counters namelijk en laning is lang niet altijd makkelijk. Zelf gank ik voor Nasus wel een keer of twee omdat het zo makkelijk is. Daarna komt hij hopelijk zelf ook op gang.
1 ding weet ik wel, Vi is geen counter van nasus: klikerdeklik

Nasus is echt heerlijk, lekker qtjes farmen :D lekker rustgevend, tot er een teemo staat. Dan gaat mn hartslag omhoog ipv omlaag.

[ Voor 10% gewijzigd door garriej op 22-10-2014 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
garriej schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:45:
[...]

1 ding weet ik wel, Vi is geen counter van nasus: klikerdeklik

Nasus is echt heerlijk, lekker qtjes farmen :D lekker rustgevend, tot er een teemo staat. Dan gaat mn hartslag omhoog ipv omlaag.
Of een mundo, die de hele tijd op je minions gaat staan en door zijn grote poppeke zorgt dat jij de minion niet kan aanklikken en ondertussen jouw Q teniet doet met een bijltje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ero-Sensei schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:47:
[...]

Of een mundo, die de hele tijd op je minions gaat staan en door zijn grote poppeke zorgt dat jij de minion niet kan aanklikken en ondertussen jouw Q teniet doet met een bijltje :P
Mundo vind ik ook leuk spelen, lekker beetje farmen, beetje chille en dan super tanky zijn :')

en de hele tijd op teamspeak roepen: MUNDO MUNDO :+ Als je ook maar iets doet dat niet farmen is.

Je pakt een beetje poke? MUNDO MUNDO

Je raakt je bijltje? MUNDO MUNDO

je rent weg met je ult aan? MUNDO MUNDO

Vinden je vrienden leuk op TS :') :')

[ Voor 24% gewijzigd door garriej op 22-10-2014 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Of Ryze of Pantheon of Akali of Rumble of Quinn of Vayne of eigenlijk alles met wat range op top.

Vi had ik eigenlijk nooit gespeeld, gisteren voor het eerst met een premade normal. Was wel lachen, alleen de matchmaking was weer op dreef. 2x Plat met als laagst S2 tegen 1x Plat met als laagst B1.
Van mij mag er wel een Vi skin komen in de Mecha reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
De leukste blijft voor mij Akali, vind het heerlijk spelen die snelheid. Top is daarom ook echt mijn lane niet, veel te geduldig zijn vaak.
Zo vind ik LeeSin en Vayne ook leuk, maar daar ben ik wat minder goed mee. Vayne gaat nog wel in lane, maar ik kan er niet mee teamfighten zoals ik met ADC's wel kan. Ik moet Rengar eens gaan proberen, want dat lijkt er ook wel één die bij me past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-10 20:53
Hallo.
Het is weer een lange tijd geleden dat ik hier ben :D

[NEDERLANDS] [720p] [D3] Dragon Sheepy: Climbing the solo queue ladder. http://www.twitch.tv/sheepytaggernep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Laatst online: 22:31

steel123

Cryman9

Toen ik nog altijd 3v3 speelde(t/m de nieuwe 3v3 map) was het altijd Mundo. Ik bouwde hem ook nooit fulltank, maar eerst wat attack speed/lifesteal met pre rework Zeke's Herald(dus eigenlijk Starks Fervor na wat googlen). Verraste altijd zoveel mensen met hoeveel damage je deed, maxte dus uiteraard ook E eerst.

Maar Pantheon is nu mijn huidge go to champion. Alleen in de jungle wil het nog niet altijd zo hard lukken. In lane top/mid kan ik bijna alles wel hebben op Yorick na. Serieus fuck die champ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
steel123 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:10:
Maar Pantheon is nu mijn huidge go to champion. Alleen in de jungle wil het nog niet altijd zo hard lukken. In lane top/mid kan ik bijna alles wel hebben op Yorick na. Serieus fuck die champ :(
Tegen Yorick neem je ook Cho'Gath!
Je komt heel dik je laning fase uit want Yorick kan je toch weinig maken en farmen is zeer makkelijk.
Daarnaast ben je ook 3x nuttiger dan een Yorick in je laning phase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:05
Of nasus... Lekker stacken op zijn 'summons' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorick walks in a bar, there is no counter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

steel123 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:10:
Ben recentelijk Rumble gaan spelen in normals, en ongetwijfeld zal de Yorick die ik tegenkwam geen wonder top laner geweest zijn, maar vanaf lvl 4 won ik de trades al en vanaf lvl 6 was het adios Yorick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Xanthian schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:30:
[...]
Tegen Yorick neem je ook Cho'Gath!
Je komt heel dik je laning fase uit want Yorick kan je toch weinig maken en farmen is zeer makkelijk.
Daarnaast ben je ook 3x nuttiger dan een Yorick in je laning phase.
Ja, ik ga bewust Pantheon kiezen tegen een Yorick. |:(
Yorick is niet voor niks een uber counter.
Koekiemonsterr schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:38:
[...]
Ben recentelijk Rumble gaan spelen in normals, en ongetwijfeld zal de Yorick die ik tegenkwam geen wonder top laner geweest zijn, maar vanaf lvl 4 won ik de trades al en vanaf lvl 6 was het adios Yorick.
Trades? Yorick spamt je gewoon dood met zijn ghouls die mega range hebben.
Elke CS krijg je toch veel damage binnen.

En ja, ik weet nog steeds niet hoe ik (zonder hulp) kan winnen van een Yorick.

[ Voor 4% gewijzigd door steel123 op 22-10-2014 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulchare
Ik lees telkens dat Yorick een goede counter is, maar ik heb hem werkelijk nog nooit zien spelen. Wat is daar nou eigenlijk de reden van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Werd er in LCS trouwens niet een paar keer Yorick jungle gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vulchare schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:29:
Ik lees telkens dat Yorick een goede counter is, maar ik heb hem werkelijk nog nooit zien spelen. Wat is daar nou eigenlijk de reden van?
counter is een groot woord, hij is gewoon een enorme lane bully die vrij vroeg in de game moeilijk killbaar is.

YouTube: Yorick Champion Spotlight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

steel123 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:15:
Trades? Yorick spamt je gewoon dood met zijn ghouls die mega range hebben.
Elke CS krijg je toch veel damage binnen.
Mwah, ik starte gewoon Doran's Shield en 21/9/0 met standaard runes, en kwam vanaf lvl 4 al langzaamaan bovendrijven als de sterkse van de twee.

Tja die ghouls, gewoon flamethrower aan zetten, shield poppen en die ghouls gaan snel genoeg neer. Eventueel spam je ook nog twee harpoons op die ghouls. Wellicht in iets andere volgorde om empowered flame thrower of sterkere W shield te krijgen via heat management.

Zeker na je eerste recall zou het geen probleem meer moeten zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Koekiemonsterr op 22-10-2014 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Dat klopt, daarom kan ik normaal gesproken gerust Pantheon kiezen voor top. Maar heeeeel af en toe counterpicked er dan iemand met Yorick. Ik heb in mijn hele LoL tijd nog maar iets van 5 keer vs Yorick gestaan. Wat het ook weer moeilijk maakt om er ervaring tegen op te bouwen.

Yorick is gewoon een zeeeeer saaie champ en lategame doe je eigenlijk niets behalve een 2e ADC erneer zetten met je ult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

PTSS van smurfen. LOL heb nog nooit zoiets meegemaakt. Dit is dus blijkbaar silver.

[ Voor 59% gewijzigd door Rordarok op 22-10-2014 14:45 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

steel123 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:41:
[...]

Dat klopt, daarom kan ik normaal gesproken gerust Pantheon kiezen voor top. Maar heeeeel af en toe counterpicked er dan iemand met Yorick. Ik heb in mijn hele LoL tijd nog maar iets van 5 keer vs Yorick gestaan. Wat het ook weer moeilijk maakt om er ervaring tegen op te bouwen.

Yorick is gewoon een zeeeeer saaie champ en lategame doe je eigenlijk niets behalve een 2e ADC erneer zetten met je ult.
als je die ADC kunt krijgen met je ult, dan is het een goede champ. Als dat niet lukt, dan is het niet zo best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-08 11:59
De pro's spelen hem niet en iedereen bouwt of speelt hem verkeerd waardoor hij underpowered is.

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Siefat schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:46:
[...]

De pro's spelen hem niet en iedereen bouwt of speelt hem verkeerd waardoor hij underpowered is.
En jij geeft ons nu opheldering hoe we hem WEL moeten spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-08 11:59
garriej schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:46:
[...]

En jij geeft ons nu opheldering hoe we hem WEL moeten spelen?
http://www.lolking.net/summoner/na/23010419

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Pas maar op voordat je met Pantheon een Mordekaiser top tegenkomt (vrijwel nooit waarschijnlijk).

Morde auto pusht zijn lane en is in die zin erg kwetsbaar voor ganks, maar 1v1 vreet Morde's shield vrijwel alle spear poke van Panteon weg. En Pantheons blocks werken niet tegen Morde's abilities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Rordarok schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:45:
PTSS van smurfen. LOL heb nog nooit zoiets meegemaakt. Dit is dus blijkbaar silver.
Huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Posttraumatische stressstoornis, als je het al niet bedacht had.
Waarschijnlijk slechte ervaring gehad ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Rordarok schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:45:
Brand los! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Xanthian schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:52:
Posttraumatische stressstoornis, als je het al niet bedacht had.
Waarschijnlijk slechte ervaring gehad ofzo.
Ik ken de afkorting, maar was benieuwd naar de ervaring.

ps. Rorda carry me! Stukje maar, daarna overleef ik zelf weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is niet erg overtuigend 53% winrate en geen geweldige stats ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:38:
[...]

Is niet erg overtuigend 53% winrate en geen geweldige stats ofzo.
Ik wil jouw stats en winrate op master 1 ook wel zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.lolking.net/summoner/na/19238304#ranked-stats
http://www.lolking.net/summoner/na/24069119#ranked-stats
http://www.lolking.net/summoner/na/20017478#ranked-stats
http://www.lolking.net/summoner/na/20203681#ranked-stats
http://www.lolking.net/summoner/na/19770082#ranked-stats

Moet nu gaan maar dat zijn er een paar met veel hogere winrates in challenger.
Ik kan jammer genoeg geen stats van mezelf uit master laten zien omdat ik niet goed genoeg ben om Diamond ooit te verlaten lijkt het. Sowieso een rare opmerking ik zeg toch niet dat hij slecht is, alleen dat voor een main 53% wins niet erg veel is.
Maar zelfs dan heb ik op eigenlijk alle mannetjes die ik speel een nog betere winrate dan dat.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2014 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Volgens mij mis je een stukje Lord... Het ging over Yorick wins, de links die jij geeft zijn geen Yorick mains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Schijnt nu sinds vandaag een hack te zijn in lol.
Riot banned mensen die het gebruiken though.

de hack zorgt er voor dat auto attacks eigenlijk een ability doet.

Autoattacks van brand zijn Ulti's geworden.
Vayne haar autoattacks doen condem.
Fiora heeft op level 1 haar ulti, zulke shit.

echt gekkenhuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha dat moet wel awesome zijn gewoon voor de gein xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ricmaniac schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:31:

echt gekkenhuis
Stiekem hoop ik er 1 tegen te komen vandaag. Lijkt me wel lache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Is geen hack maar een bug. Volgens mij zou Rito daarvoor niet mogen bannen, hun hebben zelf een bug in hun product zitten.

Ik snap het niet helemaal, maar volgens mij moet er een Ashe in de game zitten om het te laten werken of heb ik dat verkeerd gelezen? Azir kan blijkbaar ook eindeloos turrets spawnen ofzo.... Misschien in een custom proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Reddit staat al de hele dag vol met threads erover.
Al is het niet echt een bug, maar echt een exploit.
Ik heb een aantal topics gelezen en, voor zover ik weet, moet je een script in je League of Legends folder stoppen.
In mijn mening valt dit daadwerkelijk onder cheaten of bewust exploiten. Daarom zou ik een perma ban niet minder dan terecht vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanFr12
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-08-2022
Ricmaniac schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:31:

echt gekkenhuis
Heeft iemand een link van een video over deze hack? Heb het nog niet gezien en ben wel benieuwd :O nog nooit een hack op league gezien...

Grooetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

TheBrut3 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:35:
Is geen hack maar een bug. Volgens mij zou Rito daarvoor niet mogen bannen, hun hebben zelf een bug in hun product zitten.

Ik snap het niet helemaal, maar volgens mij moet er een Ashe in de game zitten om het te laten werken of heb ik dat verkeerd gelezen? Azir kan blijkbaar ook eindeloos turrets spawnen ofzo.... Misschien in een custom proberen?
is geen bug maar een hack/exploit.

je moet bewust iets doen om het te gebruiken dus dan mogen ze je bannen. Ik dacht even een account aan te maken om het te proberen maar durf het niet aan want ben bang voor een IP ban ipv account ban .. en met een IP ban ben je fucked want je provider geeft je niet zomaar een nieuw IP :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StefanFr12 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:44:
[...]

Heeft iemand een link van een video over deze hack? Heb het nog niet gezien en ben wel benieuwd :O nog nooit een hack op league gezien...

Grooetjes
http://www.reddit.com/r/l...l_1_ult_bug_its_actually/

alles wat je wilt weten man

vooral pantheon is erg grappig. wordt in die topic ook beschreven als weird shit je hebt der niet zoveel aan xD

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2014 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ach ja de bugs/exploits; kan wel even heel erg leuk zijn.

Voor de degenen die in het verleden WoW gespeeld hebben:

Kan me van jaren geleden herinneren dat iemand destijds uit mijn guild van World of Warcraft ontdekte dat er een bug was waardoor je spullen kon maken zonder dat de reagents (ingrediënten) verbruikt werden. Kortom, je kon met het benodigde materiaal voor 1 item een oneindigde hoeveelheid ervan maken.

Oh de lol die we hadden, met name toen er een 15 minute platform restart message in beeld kwam. Had uiteraard met deze bug te maken, dus wij in dat kwartier nog als gekken van die waardevolle Black Temple shadow resistance armor maken en weet ik wat nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:58:
Ach ja de bugs/exploits; kan wel even heel erg leuk zijn.

Voor de degenen die in het verleden WoW gespeeld hebben:

Kan me van jaren geleden herinneren dat iemand destijds uit mijn guild van World of Warcraft ontdekte dat er een bug was waardoor je spullen kon maken zonder dat de reagents (ingrediënten) verbruikt werden. Kortom, je kon met het benodigde materiaal voor 1 item een oneindigde hoeveelheid ervan maken.

Oh de lol die we hadden, met name toen er een 15 minute platform restart message in beeld kwam. Had uiteraard met deze bug te maken, dus wij in dat kwartier nog als gekken van die waardevolle Black Temple shadow resistance armor maken en weet ik wat nog meer.
YouTube: World of Warcraft Kazzak in Stormwind

Deze en die pally oneshot kazzak beste twee exploits in wow ooit ^^ maar die van die crafting was ik ook bij haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Dat is wel lachen ja, maar ik vind in een PVP game als LoL het bug exploiten een stuk kwalijker, zeker wanneer je er files voor moet aanpassen. Als het nu echt in game zelf een bug is, dan snap ik het, ook ik zou die Ziggs ult lekker blijven spammen als het een keer kon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ero-Sensei schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:04:
Dat is wel lachen ja, maar ik vind in een PVP game als LoL het bug exploiten een stuk kwalijker, zeker wanneer je er files voor moet aanpassen. Als het nu echt in game zelf een bug is, dan snap ik het, ook ik zou die Ziggs ult lekker blijven spammen als het een keer kon :)
Doe mij maar een Karthus ult, hoef ik iig niet te richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Damienx2 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:07:
[...]

Doe mij maar een Karthus ult, hoef ik iig niet te richten.
Maar het lijkt me zo leuk om 5 enemy's dansend tussen al die Ziggs ult kringetjes te zien gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Ricmaniac schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:51:
[...]

is geen bug maar een hack/exploit.

je moet bewust iets doen om het te gebruiken dus dan mogen ze je bannen. Ik dacht even een account aan te maken om het te proberen maar durf het niet aan want ben bang voor een IP ban ipv account ban .. en met een IP ban ben je fucked want je provider geeft je niet zomaar een nieuw IP :+
Week na je ban ff je modem uit en aan en je hebt een nieuw IP adres ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wootlock schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:16:
[...]

Week na je ban ff je modem uit en aan en je hebt een nieuw IP adres ;)
nope . je provider geeft je een vast IP .. intern heeft je PC wel een ander IP maar je verbinding naar buiten blijft hetzelfde adres. providers geven je niet zomaar een nieuwe. alleen in erge gevallen zoals gestalkt worden of vage hele rare problemen.

Pagina: 1 ... 91 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]