Xanthian schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:02:
[...]
Ik moet nu ook zeggen dat je aan die cijfers helemaal niks hebt als het je toch overkomt dat je 3x achter elkaar een AFK hebt. Maar eigenlijk kunnen we alleen proberen spelers beter te leren spelen en ze wijs maken dat slechte runes gewoon not done is. En hopen dat Riot iets gaat doen aan leavers, afks en andere trollers.
Misschien had ik het beter niet kunnen noemen.
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:02:
Statistisch gelul? Natuurlijk is het vervelend, maar statistisch gezien heeft het paarse team net zoveel trolls als het blauwe team. Aangezien je zelf niet trolled (nemen we even aan) zal je uiteindelijk meer games winnen door trolls dan verliezen. Dat is een feit en daar kan je weinig aan veranderen.
Misschien moet je even een cursus begrijpelijk lezen volgen....
Het gaat hier helemaal niet om statistieken.
Ik heb het er niet over dat dit soort trolls
mij statistisch gezien nauwelijks LP loss zou moeten opleveren en dat ik alsnog meer games zal winnen dan verliezen. Die troll zat overigens in het enemy team, maar dat terzijde.
Dit soort praktijken zijn bloedirritant voor de meeste mensen die ranked serieus willen spelen. Het verpest zo'n game. Het gaat erom dat dit niet in ranked voor zou
mogen komen, maar helaas is de praktijk nog altijd weerbarstig.
Vicarious schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:01:
Statistisch gelul kun je wel wat mee in de zin dat je in principe netto gezien weinig tot geen LP zult verliezen door zulke gasten omdat ze in beide teams komen, maar dat zegt niets over de ervaring in die game zelf.
Precies, het gaat niet om de kansen dat ik statistisch gezien al dan niet veel of weinig last van dit soort trolls heb. Het gaat erom dat het de ervaring in een specifieke game verpest, en dat deze trolls waarschijnlijk in hun volgende games wéér op dezelfde manier hun teamgenoten duperen. En daar ben ik dan niet bij, maar het is voor die mensen net zo goed ook irritant.