Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 90 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.525 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 09:02

psyy138

blackbulls.nl

Defqonwolf schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:00:
[...]

Thnx! ja ik ga ook maar eens kijken om dat te downloaden.. is makkelijker communiceren en misschien zelfs gaan mensen dan minder snel ragen als in chat..

Kan je ook Duo Q doen als ik nog in placements zit voor solo/duo?
SoloQ en duoQ is het zelfde!

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
psyy138 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:03:
[...]

SoloQ en duoQ is het zelfde!
Ja ok maar kan je ook samenspelen met iemand die al geplaatst is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Defqonwolf schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:05:
[...]

Ja ok maar kan je ook samenspelen met iemand die al geplaatst is?
Jup, zolang er niet meer als 1 divisie tussen zit.

gold kan met zilver en plat spelen.
silver kan met bronze en gold spelen enzo enzo

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
psyy138 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:06:
[...]

ok thnx :) heb 4 van de 10 gespeeld placement en heb der 3 verloren 1 gewonnen en het toen opgegeven voor dit seizoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
wambamNL schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:08:
[...]

Persoonlijk ben ik van mening dat ik vayne wel goed kan spelen maar daarvoor kan je het beter aan Mebus/Damien of iemand anders waarmee ik heb gespeeld vragen.
Je Vayne is wel aardig. Je CSen, zoals je zelf ook weet, moet nog wel beter...

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Damienx2 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:12:
[...]

Je Vayne is wel aardig. Je CSen, zoals je zelf ook weet, moet nog wel beter...
Vayne is moeilijker met CSen vanwege de waveclear, die heeft vayne gewoon totaal niet.
Xanthian schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:27:
[...]

Wat voor support werkt eigenlijk het best met Vayne? Iemand met sustain? Iemand die haar berscherm of juist een kill lane zoals Blitz, Ali en Leona?
Daarbij is Vayne een monster late game en als support kan je het beste iemand pakken die Vayne kan verdedigen, opties zoals; Braum, Nami, Sona

[ Voor 24% gewijzigd door psyy138 op 21-10-2014 12:16 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:24
psyy138 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:06:
[...]

Defqon geeft aan dat hij nog in zijn placements zit. Dus een tier hoger/lager gaat niet op, hij heeft immers nog geen rank ;)

Als je in je placements zit mag je met bronze/silver/gold duo'en. Ben je geplaatst dan mag je inderdaad alleen duo'en met mensen van een tier hoger of lager. Geldt voor de hele tier, dus of je in Silver V of I zit maakt niet uit, je kunt dan maximaal met Gold I duo'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
psyy138 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:16:
[...]

Vayne is moeilijker met CSen vanwege de waveclear, die heeft vayne gewoon totaal niet.

[...]
Sorry maar wat heeft dit voor meerwaarde om te vermelden? Als jij je op 1 champion gaat focussen verwacht ik na verloop van tijd progressie in het CSen (die heeft Wambam overigens ook) daar gaat even de moeilijkheidsgraag qua CSen aan voorbij. Uzi, Doublelift, Piglet kunnen alle 3 prima CSen met Vayne, en ja dat is materiaal om niet te vergelijken met Wambam, maar die hebben ook meerdere uren training in de champion zitten om op alle vlakken beter te worden. Een uitleg over of een champion lastig is of niet boeit me persoonlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:23:
[...]

Sorry maar wat heeft dit voor meerwaarde om te vermelden? Als jij je op 1 champion gaat focussen verwacht ik na verloop van tijd progressie in het CSen (die heeft Wambam overigens ook) daar gaat even de moeilijkheidsgraag qua CSen aan voorbij. Uzi, Doublelift, Piglet kunnen alle 3 prima CSen met Vayne, en ja dat is materiaal om niet te vergelijken met Wambam, maar die hebben ook meerdere uren training in de champion zitten om op alle vlakken beter te worden. Een uitleg over of een champion lastig is of niet boeit me persoonlijk niet.
De progressie gaat naar beneden had een game 0/6 als vayne :+
Maar wat je zegt klopt wel ik ben me aan het focussen op Vayne alleen word die de laatste tijd van me afgepakt :(
Maar over het algemeen zit ik nu op 35 min op full build.
Vanavond maar weer een paar oefeningen doen om het csen beter te krijgen.
bedankt voor het vertrouwen damien ^.^ hou ook erg van jou :p

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-10 16:17

Bezulba

Formerly known as Eendje

Defqonwolf schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:06:
[...]

Haha ja zo irritant he, of als ze zeggen no ss botlane terwijl alle outer turrets al neer zijn en iedereen aan het roamen is..
Gisteren ook zo een paar kills gehaald met die Rocket :P
Mensen die "thanks for teh ss" roepen hebben gewoon de map awareness van een deurknop, warden nooit en vinden dat alles een fout van een ander is. dat ze zelf aan het proxy farmen zijn tussen enemy turrets zonder wards is natuurlijk niet hun fout, dat is de fout van de support, de jungler (vooral hun eigen jungler) en het enemy team die aan het try harden is.

God wat heb ik een hekel aan die figuren...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Damienx2 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:23:
[...]

Wil er alleen maar mee zeggen dat je makkelijker kunt CSen als een lucian/sivir/caitlyn dan met een vayne.
Maar vayne heeft haar "strengt" ook in de 1v1 fights zitten en de focus op tanks, zei burst deze zo down.

Als mensen slim zijn en gewoon constant pushen tegen een vayne heeft zei het alleen maar lastiger.

Het 1e wat je zou moeten leren is CSen onder de toren.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-10 13:33
psyy138 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:35:
[...]

Het 1e wat je zou moeten leren is CSen onder de toren.
Hiervoor moet je ook support hebben die snapt dat sommige minions niet kunt hebben en dat de support sommige minions moet AA'en. Zoets als AA > Tower hit > AA. Dit geldt vooral voor caster minions of voor minions die gefocussed worden door anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanthian schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:37:
[...]

Hiervoor moet je ook support hebben die snapt dat sommige minions niet kunt hebben en dat de support sommige minions moet AA'en. Zoets als AA > Tower hit > AA. Dit geldt vooral voor caster minions of voor minions die gefocussed worden door anderen.
Gewone creeps is 2 tower hits dan AA en casters toch 1 tower hit en dan AA. Iig met standaard AD reds en quints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:59:
[...]

Gewone creeps is 2 tower hits dan AA en casters toch 1 tower hit en dan AA. Iig met standaard AD reds en quints.
Klopt, maar als minions al lower gebracht zijn door andere minions dan gaat dit niet meer op en moet je een oplettende support hebben die zorgt dat
1. De minion het net aan overleeft na een towershot zodat de ADC hem kapot kan schieten
2. Herkent dat de minion een towershot niet overleeft en er dan voordat hij bij de tower is 1 of 2 AA's op doet zodat de ADC hem kapot kan schieten.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:02:
[...]

Klopt, maar als minions al lower gebracht zijn door andere minions dan gaat dit niet meer op en moet je een oplettende support hebben die zorgt dat
1. De minion het net aan overleeft na een towershot zodat de ADC hem kapot kan schieten
2. Herkent dat de minion een towershot niet overleeft en er dan voordat hij bij de tower is 1 of 2 AA's op doet zodat de ADC hem kapot kan schieten.
Dit is iets waar Vayne juist goed in is met haar tumble :P. Vayne heeft het vooral lastig qua harass en als je wil pushen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2014 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:05:
[...]

Dit is iets waar Vayne juist goed in is met haar tumble :P. Vayne heeft het vooral lastig als je wil pushen.
Kost je mana en zorgt dat je je tumble niet meer kan gebruiken voor harass of een dodge van een skillshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Bezulba schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:32:
[...]

Mensen die "thanks for teh ss" roepen hebben gewoon de map awareness van een deurknop, warden nooit en vinden dat alles een fout van een ander is. dat ze zelf aan het proxy farmen zijn tussen enemy turrets zonder wards is natuurlijk niet hun fout, dat is de fout van de support, de jungler (vooral hun eigen jungler) en het enemy team die aan het try harden is.

God wat heb ik een hekel aan die figuren...
Is wel heel erg gegeneraliseerd, overdreven en een te makkelijk (en cliché) oordeel over de community (en ook een beetje over jezelf, als je gelijk zo'n oordeel hebt over iemand die aangeeft dat er geen ss gegeven is).

Het mes snijdt ook een beetje aan twee kanten. Ja je moet map awareness hebben en warden. Maar als laner is het gewoon ook je job om mia te roepen als je tegenstander niet in vision is. Het is wel heel erg makkelijk om die verantwoordelijkheid bij anderen neer te gooien en ze te blamen voor lack aan awareness, maar als jouw enemy laner al even afwezig is en jij roept niks, dan ben je gewoon nalatig. Als een andere lane dan onverwachts gedived wordt en daarna aangeeft dat je geen mia gegeven hebt, en je komt met bovenstaand oordeel.. Dan ben je natuurlijk geen haar beter. Ja anderen moeten warden en awareness hebben, maar kenbaar maken dat je enemy laner er niet is is minstens zo belangrijk imo. Zeker als de mogelijkheid bestaat dat ze naast een kill ook objectives kunnen gaan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:07:
[...]

Kost je mana en zorgt dat je je tumble niet meer kan gebruiken voor harass of een dodge van een skillshot.
Mana gebruik van tumble is minimaal i.v.m. de skills die andere adc kunnen gebruiken voor dit soort situaties. Alleen qua dodgen heb je gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Vicarious schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:07:
[...]

Een Vayne met mana problemen? Die zie je toch niet vaak.
Trouwens, als er zo'n mega creepwave bij je toren staat ga je toch focussen op de creeps lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:54
Gelukkig let de ADC ook altijd op of de support nog relic shield stacks heeft. Wat is dat soms een ramp zeg, en het kost bakken met gold voor de support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Net met Syndra een Orianna ingemaakt, maar dat mocht ook wel. Ze had de volgende runes:

- Ability Power / Level +0.1 (1.87 @ 18)
- Armor + 9.3
- Armor / Level +0.66 (11.95 @ 18)
- Armor Pen. + 1.8
- Magic Resist + 6.7
- Magic Resist / Level +0.17 (3 @ 18)
- Magic Pen. + 8.4
- Cooldown Reduction -3.33%

Serieus waarom worden dit soort nubs/trolls niet gewoon uit ranked geweerd?
Als je al niet eens met een fatsoenlijke rune page het strijdtoneel betreedt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:15:
Net met Syndra een Orianna ingemaakt, maar dat mocht ook wel. Ze had de volgende runes:

- Ability Power / Level +0.1 (1.87 @ 18)
- Armor + 9.3
- Armor / Level +0.66 (11.95 @ 18)
- Armor Pen. + 1.8
- Magic Resist + 6.7
- Magic Resist / Level +0.17 (3 @ 18)
- Magic Pen. + 8.4
- Cooldown Reduction -3.33%

Serieus waarom worden dit soort nubs/trolls niet gewoon uit ranked geweerd?
Als je al niet eens met een fatsoenlijke rune page het strijdtoneel betreedt....
Niet iedereen heeft genoeg runes om een complete runepage te vullen. Alleen die armor pen is wtf, maar voor de rest prima bruikbare runes hoor.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2014 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:18:
[...]

Niet iedereen heeft genoeg runes om een complete runepage te vullen.
Ja dat begrijp ik, maar als je nog niet eens met een normale tier 3 rune page in ranked kunt aantreden, behoor je GEEN ranked te spelen.

Ga dan normals doen i.p.v. andere mensen in ranked lastig te vallen met dit soort onzin.

Helaas ontbreekt zo'n houding bij veel te veel mensen, dus snap niet waarom Rito hier niet eens iets aan doet. Dit is 10x erger dan een beetje flamen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:18:
[...]

Niet iedereen heeft genoeg runes om een complete runepage te vullen. Alleen die armor pen is wtf, maar voor de rest prima bruikbare runes hoor.
Dus van level 0 tot 30 heb je wel Champions weten te kopen maar je nog nooit willen verdiepen in fatsoenlijke pages. 2 fatsoenlijke pages is prima te doen vanaf 0 tot 30, dat excuus gaat dus niet meer op. Als ik wil autorijden moet ik ook een rijbewijs hebben, dan ga ik ook niet zeggen "jongens die haal ik later wel".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:00

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Van de ene kant geef ik je gelijk en moet je als lvl 30 toch op zijn minst een basis pagina voor ad en ap hebben.
Van de andere kant, door een paar niet optimale runes verlies je geen game.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Fanatic_FS schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:25:
Van de ene kant geef ik je gelijk en moet je als lvl 30 toch op zijn minst een basis pagina voor ad en ap hebben.
Je zegt het precies goed, een PAAR. Echter heb ik games gehad waar er mensen waren zonder ook maar 1 rune in hun pages of de full mana, full critdamage, etc versies. Dat soort droeftoeters kosten je wel games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Fanatic_FS schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:25:
Maar je staat vanaf punt 0 wel op een achterstand, en ze kunnen wel degelijk een gamechanger zijn (een ADC als Miss Fortune die from the get go begint met attack speed en damage runes/quints bijvoorbeeld, of een Orianna mid die begint met HPen en AP runes/quints). Als je daarvoor pre lvl 6 qua quints en runes niets tegenover hebt staan: good luck.

[ Voor 10% gewijzigd door mindcrash op 21-10-2014 13:31 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Damienx2 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:27:
[...]

Je zegt het precies goed, een PAAR. Echter heb ik games gehad waar er mensen waren zonder ook maar 1 rune in hun pages of de full mana, full critdamage, etc versies. Dat soort droeftoeters kosten je wel games.
Maar het levert ook games op. Zolang jij je runes goed hebt, heeft jouw team minder kans op personen zonder goede runes en bij de vijand altijd meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Damienx2 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:27:
[...]

dat is inderdaad frustrerend ja, ik heb gewoon gezorgd dat ik eerst de runes heb voor alle lanes te kunnen spelen (oke sommige zijn misschien ipv een T3 armor rune een T2 rune omdat ik die bijvoorbeeld amper gebruik) ik bedoel die armor als voorbeeld dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:00

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Als je al met zo'n mindset een game ingaat van die heeft verkeerde runes die rol ik wel ff op loopt je snel genoeg tegen de lamp aan.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:31:
[...]

Maar het levert ook games op. Zolang jij je runes goed hebt, heeft jouw team minder kans op personen zonder goede runes en bij de vijand altijd meer.
Echt hou aub op met die statistieken. Dat het wiskundig allemaal afgedekt kan worden betekent nog niet dat het ook daadwerkelijk gebeurt.

Echt een beetje klaar met die statements "ja maar het enemy team is altijd de dupe volgens de statistieken". Dat is hetzelfde als met purple of blue side, statistisch gezien zou je evenveel blue als purple moeten starten, echter dat ik dan vervolgens 10 ranked games op rij aan purple side sta, is gewoon pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:36:
[...]

Echt hou aub op met die statistieken. Dat het wiskundig allemaal afgedekt kan worden betekent nog niet dat het ook daadwerkelijk gebeurt.
Uh jawel, law of large numbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:40:
[...]

Prima knul, geef mij dan even aan in welke games mijn AFK/Troller/Rager of noob zonder runes zit, dan dodge ik die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

[...]

Leuk dat het wiskundig bewezen kan worden enzo. Maar dat neemt niet weg dat het gebeurt en dat ik me er dan niet druk over mag maken.

Het is gewoon schijt vervelend om zo'n iemand in je team te hebben, net zo als het schijt vervelend is voor de tegenstanders om zo'n iemand in hun team te hebben. Ik bedoel, geen runes hebben zegt al genoeg over wat voor een soort speler je ben: je begrijpt het nog niet, je heb je er niet genoeg in verdiept of het boeit je niet. Dan weet je in het laadscherm al dat je met een troeftoeter speelt die gewoon in de basis al minder van het spel begrijpt, succes daarmee.

Is het trouwens niet zo dat het redelijk random is en het helemaal niet vast staat dat 50% gebeurt, dat is alleen maar statistisch aannemelijk, maar geen zekerheid. Van de miljoenen mensen die ranked spelen is er vast één die nog nooit iemand in zijn team heeft gehad zonder runes in ranked.

[ Voor 16% gewijzigd door garriej op 21-10-2014 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
[...]

Dus als je iemand in je eigen team hebt die de game enorm verpest, throwed, incapabel is, noem het maar op, dan is het enige dat jij denkt "nou gelukkig zal dit statistisch gezien over 500 games minder in mijn team zitten dan in het andere team!".

Dat er dan alsnog 245 games verpest worden door debiele mensen in je eigen team maakt dan niet uit, want dan zijn het er nog altijd 255 in het andere team!! Win win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

garriej schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:45:
Het is gewoon schijt vervelend om zo'n iemand in je team te hebben, net zo als het schijt vervelend is voor de tegenstanders om zo'n iemand in hun team te hebben. Ik bedoel, geen runes hebben zegt al genoeg over wat voor een soort speler je ben: je begrijpt het nog niet, je heb je er niet genoeg in verdiept of het boeit je niet. Dan weet je in het laadscherm al dat je met een troeftoeter speelt die gewoon in de basis al minder van het spel begrijpt, succes daarmee.
Precies.

Ik snap nog steeds niet waarom mensen niet snappen dat ze hiermee anderen duperen, en zich dus dienen te onthouden van dit soort troll gedrag. Maar goed, zal wel o.m. met de leeftijd van dit soort apen van doen hebben.

Kom gewoon met normale runes, met voldoende vlieguren op je gekozen champ (zodat je niet na 10 mins al 0/4 staat) en een beetje basic understanding van het geheel. Anders rot lekker op naar normals.

Hoe moeilijk kan het voor Rito eigenlijk zijn om spelers met tier 1/2 of geen runes gewoon automatisch te blocken voor ranked?

Als ze nou eens dit soort dingen doen i.p.v. die heilloze anti-flame chat-ban campagne....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Recrush schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:50:
[...]

Dus als je iemand in je eigen team hebt die de game enorm verpest, throwed, incapabel is, noem het maar op, dan is het enige dat jij denkt "nou gelukkig zal dit statistisch gezien over 500 games minder in mijn team zitten dan in het andere team!".

Dat er dan alsnog 245 games verpest worden door debiele mensen in je eigen team maakt dan niet uit, want dan zijn het er nog altijd 255 in het andere team!! Win win!
Dan er nog bij nemen dat je over een gemiddelde praat, oftewel het kan zijn dat jij degene bent met iets meer dan een andere, want het is een gemiddelde!

Daarom zei ik ook, wijs mij aub de games aan die ik moet dodgen dan speel ik altijd zonder ellende. Maar dat is niet te doen. Aangezien het allemaal situational is. Het cijfer kan zijn 1 op de 4 matches heb je een troll/afker/whatever echter je kunt ook 4 matches op rij spelen zonder dat je er 1 hebt, terwijl een andere het geluk heeft in alle 4 eentje tegen te komen.

Law of large numbers is leuk om te gebruiken om aan te tonen dat je statistisch gezien niet een pechvogel bent, maar de realiteit hoeft daar niet 1 op 1 mee te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:54:
Law of large numbers is leuk om te gebruiken om aan te tonen dat je statistisch gezien niet een pechvogel bent, maar de realiteit hoeft daar niet 1 op 1 mee te lopen.
Yup.
[...]
Prachtige drogreden.
Maar dat is hierboven al door meerderen terecht gezegd :)

[ Voor 11% gewijzigd door Koekiemonsterr op 21-10-2014 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Statistisch gelul kun je wel wat mee in de zin dat je in principe netto gezien weinig tot geen LP zult verliezen door zulke gasten omdat ze in beide teams komen, maar dat zegt niets over de ervaring in die game zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:58:
[...]

Yup.

[...]

Zoals al door meerderen hierboven is terecht is gezegd, statistiek gelul kun je hier niks mee.
Prachtige drogreden btw.
Ik moet nu ook zeggen dat je aan die cijfers helemaal niks hebt als het je toch overkomt dat je 3x achter elkaar een AFK hebt. Maar eigenlijk kunnen we alleen proberen spelers beter te leren spelen en ze wijs maken dat slechte runes gewoon not done is. En hopen dat Riot iets gaat doen aan leavers, afks en andere trollers.

Misschien had ik het beter niet kunnen noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Statistisch gelul? Natuurlijk is het vervelend, maar statistisch gezien heeft het paarse team net zoveel trolls als het blauwe team. Aangezien je zelf niet trolled (nemen we even aan) zal je uiteindelijk meer games winnen door trolls dan verliezen. Dat is een feit en daar kan je weinig aan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:02:
Statistisch gelul? Natuurlijk is het vervelend, maar statistisch gezien heeft het paarse team net zoveel trolls als het blauwe team. Aangezien je zelf niet trolled (nemen we even aan) zal je uiteindelijk meer games winnen door trolls dan verliezen. Dat is een feit en daar kan je weinig aan veranderen.
Het is en blijft kansberekening omdat het random is met wie je in het team komt en je kunt nooit iets met 100% zekerheid zeggen.

Ik durf te wedden dat er iemand is van de miljoenen spelers in league die in ranked nog nooit een AFK in hun team hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garriej schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:07:
[...]

Het is en blijft kansberekening omdat het random is met wie je in het team komt en je kunt nooit iets met 100% zekerheid zeggen.

Ik durf te wedden dat er iemand is van de miljoenen spelers in league die in ranked nog nooit een AFK in hun team hebben gehad.
Uh jawel, bij een groot genoeg aantal games wel hoor. Law of large numbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Xanthian schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:02:
[...]

Ik moet nu ook zeggen dat je aan die cijfers helemaal niks hebt als het je toch overkomt dat je 3x achter elkaar een AFK hebt. Maar eigenlijk kunnen we alleen proberen spelers beter te leren spelen en ze wijs maken dat slechte runes gewoon not done is. En hopen dat Riot iets gaat doen aan leavers, afks en andere trollers.

Misschien had ik het beter niet kunnen noemen.
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald :P
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:02:
Misschien moet je even een cursus begrijpelijk lezen volgen....

Het gaat hier helemaal niet om statistieken.

Ik heb het er niet over dat dit soort trolls mij statistisch gezien nauwelijks LP loss zou moeten opleveren en dat ik alsnog meer games zal winnen dan verliezen. Die troll zat overigens in het enemy team, maar dat terzijde.

Dit soort praktijken zijn bloedirritant voor de meeste mensen die ranked serieus willen spelen. Het verpest zo'n game. Het gaat erom dat dit niet in ranked voor zou mogen komen, maar helaas is de praktijk nog altijd weerbarstig.
Vicarious schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:01:
Statistisch gelul kun je wel wat mee in de zin dat je in principe netto gezien weinig tot geen LP zult verliezen door zulke gasten omdat ze in beide teams komen, maar dat zegt niets over de ervaring in die game zelf.
Precies, het gaat niet om de kansen dat ik statistisch gezien al dan niet veel of weinig last van dit soort trolls heb. Het gaat erom dat het de ervaring in een specifieke game verpest, en dat deze trolls waarschijnlijk in hun volgende games wéér op dezelfde manier hun teamgenoten duperen. En daar ben ik dan niet bij, maar het is voor die mensen net zo goed ook irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Als je 100 champs hebt is de kans op Cait in Aram ook 1%, 0,01% voor 2x en 0,0001% voor 3x op rij. Toch had ik gisteren iemand die 5x op rij dezelfde champ had.

Echter de discussie over runes vind ik onzin. Als iemand zonder runes speelt en die komt tegen jou uit in ranked, dan geeft dit aan dat hij ongeveer dezelfde MMR heeft als jou.... Tsja, wie is dan slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

TheBrut3 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:14:
Echter de discussie over runes vind ik onzin. Als iemand zonder runes speelt en die komt tegen jou uit in ranked, dan geeft dit aan dat hij ongeveer dezelfde MMR heeft als jou.... Tsja, wie is dan slecht?
Nee zo lust ik er ook nog wel een paar.... De volgende drogreden heeft zich alweer aangediend.

[ Voor 7% gewijzigd door Koekiemonsterr op 21-10-2014 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Statistieken zijn #overrated imo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
TheBrut3 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:14:
:')

Come on... really?

Goed laat ik er wel even wat onderbouwing bij zetten. Mijn voorbeelden kwamen voornamelijk uit mijn placements op verschillende accounts. En dan wordt er echt amper tot niet gekeken naar MMR. Je krijgt een portie mensen die onder je niveau zitten en je krijgt een portie die boven je niveau zitten om zo jou op een zo degelijk mogelijke plek te plaatsen.

Dus nee, let's not :).

[ Voor 35% gewijzigd door Damien op 21-10-2014 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:11:
[...]

Uh jawel, bij een groot genoeg aantal games wel hoor. Law of large numbers.
Ja leuk, maar mij 150 ranked games vallen niet onder de law of large numbers.

Vergelijk het met een casino, als er 1 iemand is die een miljoen wint en er zijn er 100.000 die 11 euro verliezen heeft het casino 100.000 euro winst.

Stel je nu is voor dat ik 1 van die mensen ben die 11 euro verliest. Dan heeft de law of large numbers geen voordeel voor mij, alleen maar voor het casino.

Dus nee, je kunt niet zeggen dan IK evenveel verlies als dat ik win door trolls, laat staan dat je kan zeggen dat ik er zelfs MEER win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Over runes gesproken, wat is beter voor tanky support? Scaling HP of gewoon flat HP? Moet iets hebben voor Braum, Alistar, Leona en Thresh namelijk.

Ik gebruik nu een combi van MS Quints, AD, Scaling MR en Armor namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garriej schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:18:
[...]

Vergelijk het met een casino, als er 1 iemand is die een miljoen wint en er zijn er 100.000 die 11 euro verliezen heeft het casino 100.000 euro winst.

Stel je nu is voor dat ik 1 van die mensen ben die 11 euro verliest. Dan heeft de law of large numbers geen voordeel voor mij, alleen maar voor het casino.
Law of large numbers voorspelt juist dat het huis altijd wint.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2014 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Law of large numbers is alleen van toepassing op large numbers, wat in het geval van de gemiddelde league speler niet op gaat.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:19:
[...]

Law of large numbers voorspelt juist dat het huis altijd wint.
dus, rito wint? :+

Het casino "huis" wint toch ook in mijn voorbeeld, al is er toch nog steeds 1 persoon die een miljoen wint(of nog nooit een AFK in zijn team heeft gehad)

Daarom vindt ik ook niet dat je de law of large numbers er bij kunt halen, je kunt hiermee namelijk niet bewijzen dat ik evenveel games win als verlies door trolls. Je kunt alleen maar zeggen dat het statistisch aannemelijk is, het is simpelweg geen feit dat het 50% is voor iedereen.

Law of large numbers is gewoon simpelweg niet van toepassing, mijn 150 games zijn helemaal geen large number.

[ Voor 9% gewijzigd door garriej op 21-10-2014 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Rordarok schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:22:
Law of large numbers is alleen van toepassing op large numbers, wat in het geval van de gemiddelde league speler niet op gaat.
Dit. De 100-200 ranked games die de gemiddelde speler speelt zijn geen large numbers en kun je niets op baseren.

Sowieso heb ik meer de indruk dat iemand een paar woordjes geleerd heeft en het wel interessant lijkt om dat op League toe te passen, wat voor de gemiddelde speler gewoon ab-so-luut niet op gaat. Statistisch gelul is echt enig maar is in dit geval niet bijzonder toepasbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Recrush schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:30:
[...]

Dit. De 100-200 ranked games die de gemiddelde speler speelt zijn geen large numbers en kun je niets op baseren.

Sowieso heb ik meer de indruk dat iemand een paar woordjes geleerd heeft en het wel interessant lijkt om dat op League toe te passen, wat voor de gemiddelde speler gewoon ab-so-luut niet op gaat. Statistisch gelul is echt enig maar is in dit geval niet bijzonder toepasbaar.
Dit. maar dat wou ik eigenlijk niet zeggen om niet als een klootzak over te komen :+

Ik doe liever z'n theorie de grond gelijk maken :D

[ Voor 4% gewijzigd door garriej op 21-10-2014 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Als dit een nieuwe champion wordt, heb ik een nieuwe main: http://imgur.com/INsu7ua
<3 gryphons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-12-2023
Xanthian schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:32:
Als dit een nieuwe champion wordt, heb ik een nieuwe main: http://imgur.com/INsu7ua
<3 gryphons
<3 Melee support? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
garriej schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:31:
[...]

Dit. maar dat wou ik eigenlijk niet zeggen om niet als een klootzak over te komen :+

Ik doe liever z'n theorie de grond gelijk maken :D
Dus je vindt mij nu een klootzak?! :'(
Ik ben hartstikke liev hoor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Recrush schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:36:
[...]

Dus je vindt mij nu een klootzak?! :'(
Ik ben hartstikke liev hoor :>
Nee ik vind je "overkomen als" :+ Geen feit dus.

phew heb ik mezelf even gered :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
garriej schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:39:
[...]

Nee ik vind je "overkomen als" :+ Geen feit dus.

phew heb ik mezelf even gered :9
Nou zeg..
Probeer het eens tegen een vrouw. "Ik vind je niet dik maar je komt wel dik over". Kijken of je je daar ook uit redt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Recrush schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:44:
[...]

Nou zeg..
Probeer het eens tegen een vrouw. "Ik vind je niet dik maar je komt wel dik over". Kijken of je je daar ook uit redt :+
"lijk ik dit in deze broek?"

DAT LIJKT NIET ALLEEN ZO DAT BEN JE. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Hoezo Melee support?
Ik hoop persoonlijk op een jungler natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Damienx2 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:17:
[...]

:')

Come on... really?

Goed laat ik er wel even wat onderbouwing bij zetten. Mijn voorbeelden kwamen voornamelijk uit mijn placements op verschillende accounts. En dan wordt er echt amper tot niet gekeken naar MMR. Je krijgt een portie mensen die onder je niveau zitten en je krijgt een portie die boven je niveau zitten om zo jou op een zo degelijk mogelijke plek te plaatsen.

Dus nee, let's not :).
Dus wat is dan het probleem? Die mensen blijven in B5 hangen, jij klimt (langzaam) en ziet ze dus vanzelf niet meer.

Maar mensen zeuren graag over dat soort dingen in hun team. Ja tuurlijk is dat even klote, maar zolang je zelf beter wordt klim je en komt het minder voor (zegt men). Toen Azir na zijn korte disable weer terug kwam speelde ik in ranked gelijk tegen iemand met Azir. Dat was natuurlijk feeden voor het leven en een free win, dat soort potjes vergeet men blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ga misschien toch nog die 6 placements spelen om te kijken waar ik uitkom dit seizoen :) heb nog 2,5e week ofzo toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Laatst online: 22:31

steel123

Cryman9

Ik heb echt een haat/liefde verhouding met dit spel :(
Gister echt 2 ongelooflijke klote matches gehad dat ik meteen denk. Waarom probeer ik dit spel nog. Ben toen ook uit frustratie weer een ander spel gaan spelen.

Toch gaat het weer kriebelen dadelijk, ga ik weer wat spelen. Zolang het goed gaat is het leuk. Of in elk geval close is. Misschien moet ik toch meer met premades gaan spelen, dan kun je er tenminste een beetje om lachen.

De laatste tijd voel ik me vooral in mijn rol als jungler zo machteloos. Gister nog een aardig begin gehad met Pantheon. Stond zelf 1/0/3 en totaal was 8/1 in het voordeel van ons team. Dacht dit gaat wel goedkomen. Maar amper 5 minuten laten stond het 8/7 na fout op fout van iedereen.

[ Voor 24% gewijzigd door steel123 op 21-10-2014 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
steel123 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:04:
Gister echt 2 ongelooflijke klote matches gehad dat ik meteen denk. Waarom probeer ik dit spel nog. Ben toen ook uit frustratie weer een ander spel gaan spelen.

Toch gaat het weer kriebelen dadelijk, ga ik weer wat spelen. Zolang het goed gaat is het leuk. Of in elk geval close is. Misschien moet ik toch meer met premades gaan spelen, dan kun je er tenminste een beetje om lachen.
Ik kan je verzekeren dat het leuk is om premade te spelen en dan op TS te zitten, je kan veel beter communiceren enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

het grootste verschil met premades is dat je al "o kut" hoort op het moment dat het fout gaat :+

De "o god wat doe ik hier" (als adc in de enemy jungle en daar komt rango!) is ook wel leuk. en de "ach ik had nog een kill" hoor je ook te vaak bij mij in de TS channel :+

[ Voor 3% gewijzigd door garriej op 21-10-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian

Gewoon lekker je eigen ding doen.
Verder ook gewoon 0 verwachting hebben van de vijand en je teammates, want daar heb je toch geen invloed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
garriej schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:07:
[...]

het grootste verschil met premades is dat je al "o kut" hoort op het moment dat het fout gaat :+

De "o god wat doe ik hier" (als adc in de enemy jungle en daar komt rango!) is ook wel leuk. en de "ach ik had nog een kill" hoor je ook te vaak bij mij in de TS channel :+
Of als support tijdens een game waar het super goed gaat kills te stealen van iedereen :P dan kan je ook lachen op TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-12-2023
Snap ik. Maar een kill is een kill.

Behalve wanneer ik ADC ben, dan mag het absoluut niet, O-)

[ Voor 47% gewijzigd door Ghizmo op 21-10-2014 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
TheBrut3 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:57:
[...]

Dus wat is dan het probleem? Die mensen blijven in B5 hangen, jij klimt (langzaam) en ziet ze dus vanzelf niet meer.

Maar mensen zeuren graag over dat soort dingen in hun team. Ja tuurlijk is dat even klote, maar zolang je zelf beter wordt klim je en komt het minder voor (zegt men). Toen Azir na zijn korte disable weer terug kwam speelde ik in ranked gelijk tegen iemand met Azir. Dat was natuurlijk feeden voor het leven en een free win, dat soort potjes vergeet men blijkbaar.
Omdat je deze mensen gedurende je gehele klim omhoog gaat tegen komen. Dus dat idioot 1 blijft hangen op B5 maar idioot 2 blijft hangen op B3 dan kom ik sowieso 2 idioten tegen in mijn klim :). Echter zet 1 of andere rule in je code dat je minimaal 2 gevulde runepages moet hebben alvorens je mee kunt doen, dan zijn zowel idioot 1 en 2 niet op mijn pad. (tuurlijk vult LoL dit dan wel weer aan met een AFK of rager, maar het grootste probleem is verholpen).

Ik ga liever 1x naar de supermarkt voor mijn boodschappen dan dat ik meerdere keren er heen moet omdat er weer eens wat vergeten is. Oftewel ik klim liever sneller door deze mensen te vermijden dan dat ik 1 game moet verliezen omdat ik deze helden in mijn team heb.

[ Voor 11% gewijzigd door Damien op 21-10-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 16:25

Wootlock

Evilution

och en toch is voicecom ook niet alles kwam ik gisteren achter :p
Maatje speelde op mid en ik zag een panth aankomen die via de river kwam ganken, dus ik roep een keer of 8 (!!) dat er een panth aankomt en hij blijft lekker doorpushen :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Wootlock schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:16:
och en toch is voicecom ook niet alles kwam ik gisteren achter :p
Maatje speelde op mid en ik zag een panth aankomen die via de river kwam ganken, dus ik roep een keer of 8 (!!) dat er een panth aankomt en hij blijft lekker doorpushen :D
haha maar das ook een gevalletje van het niet willen horen misschien dan helpt praten en typen niet hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Defqonwolf schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:20:
[...]

haha maar das ook een gevalletje van het niet willen horen misschien dan helpt praten en typen niet hoor :P
Te gefocussed op last hitten gaf hij aan ;)
Dat vind ik het voordeel van jungle spelen, je heb tijd om de map in te gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Wootlock schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:23:
[...]

Te gefocussed op last hitten gaf hij aan ;)
Dat vind ik het voordeel van jungle spelen, je heb tijd om de map in te gaten te houden.
Hij bedoeld "sorry ik was niet gefocussed op de game"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

garriej schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:29:
[...]

Hij bedoeld "sorry ik was niet gefocussed op de game"
:/

Wat heeft dat er mee te maken ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Wootlock schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:30:
[...]

:/

Wat heeft dat er mee te maken ? :?
Op letten wat er om je heen gebeurt is een groot deel van de game, als je alleen maar bezig ben met last hitten, ben je niet goed gefocussed op de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:04
garriej schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:31:
[...]

Op letten wat er om je heen gebeurt is een groot deel van de game, als je alleen maar bezig ben met last hitten, ben je niet goed gefocussed op de game.
Naja te gefocused op lasthitten kan, dan is het als eerst dus zaak lasthitten te gaan automatiseren zodat je meer tijd hebt om op de rest te letten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Suicyder schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:32:
[...]

Naja te gefocused op lasthitten kan, dan is het als eerst dus zaak lasthitten te gaan automatiseren zodat je meer tijd hebt om op de rest te letten :9
Net als met autorijden dus? Eerst focussen op schakelen en sturen, dan op de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

garriej schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:31:
[...]

Kijk jij na iedere last hit op de map om te kijken wat er gebeurd ? volgens mij ook niet ;)
Maar ach, naderhand konden we er wel om lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:49

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Map awareness is imho op level 30 het aller grootste punt waar iemand zich als eerst op moet focussen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Dat is altijd lachen met een 5 man premade op TS.... Roept de support 'kijk uit, daar komt de jungler!'. Dus de ADC begint terug te rennen en intussen wordt top geganked. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

TheBrut3 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:37:
Dat is altijd lachen met een 5 man premade op TS.... Roept de support 'kijk uit, daar komt de jungler!'. Dus de ADC begint terug te rennen en intussen wordt top geganked. :')
Hahahaha zoo herkenbaar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Ricmaniac schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:36:
Map awareness is imho op level 30 het aller grootste punt waar iemand zich als eerst op moet focussen
Zijn map awareness is normaal gezien gewoon goed, alleen gisteren was hij gewoon te hard bezig met de last hits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Wootlock schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:35:
[...]

Kijk jij na iedere last hit op de map om te kijken wat er gebeurd ? volgens mij ook niet ;)
Maar ach, naderhand konden we er wel om lachen.
Ik heb 2 jaar lang dagelijks starcraft gespeeld, dus ja, ik kijk elke halve seconde die ik tijd heb op de map.

Daarnaast is het 8 keer gezegd en had hij heel de map niet eens nodig, alleen z'n oren.

Maar achteraf kun je inderdaad er wel om lachen ja. Ik bedoelde het ook meer op een sarcastische grappige manier als dat ik het als direct commentaar zei; maar dat is lastig te zien op het internet :+

Op de map kijken is het probleem niet in mijn spel :P dat zijn echt voornamelijk de besluiten die ik neem.(en tunnelvisie)

[ Voor 8% gewijzigd door garriej op 21-10-2014 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wootlock schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:41:
[...]

Zijn map awareness is normaal gezien gewoon goed, alleen gisteren was hij gewoon te hard bezig met de last hits :)
oh ik bedoel het niet op iemand hoor.. ik heb dat net perongeluk dan niet eens mee gekregen. ik dacht gewoon : Laat ik ook is iets nuttigs zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
garriej schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:48:
[...]

"lijk ik dit in deze broek?"

DAT LIJKT NIET ALLEEN ZO DAT BEN JE. :+
offtopic:
Haha, doet me hieraan denken:

"Do I look fat in this dress?"
Hell yeah you do! Wait let me speak your language, cows go moo! Moooo, mooooo!
(Nigahiga - Nice Guys)

Wat ik in (full) premades games nog weleens heb, is dat ik soms in een fight of het anticiperen daarop toch te gefocussed ben en geen idee meer heb wat mensen op teamspeak zeggen. Dan kom ik een minuut oid later met informatie en dan krijg ik te horen dat dat al twee maal gezegd was. :+ niet heel vaak voorgekomen, maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Het slowchat en offtopic gehalte van de recente posts zijn te hoog... probeer het een beetje ontopic te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Eindelijk was er weer een beetje leven in de brouwerij in het anders inmiddels doodsaai geworden topic...

<Insert super boeiend verhaal over mijn game met Wambam (Vayne) en ik op Malphite waarbij een Katarina super fed raakte en daardoor i.c.m. met mijn ultimate steeds hun team kon slachten terwijl Wambam aan het derpen was.>

[ Voor 55% gewijzigd door Thormodo op 21-10-2014 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Een tijdje het forum niet kunnen volgen. Maar ik ben echt blij dat ik weer LoL ben gaan spelen :) Mega veel fun en ondanks dat ik 9 maanden niet had gespeeld en gedemote was naar silver 3. was ik binnen een week weer op Gold5 en dan niet eens veel gespeeld. Easypeazy! Nu al zin in het nieuwe Season om Platinum proberen te hitten.

Is er al iets meer bekent over het tweakers tournooitje waar een paar weekjes geleden over werd gesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Thormodo schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:53:
Eindelijk was er weer een beetje leven in de brouwerij in het anders inmiddels doodsaai geworden topic...
Inderdaad. Topic wordt een beetje doodgemod op deze manier. Laatst ook al werd er een deel van een reactie van me weggehaald met een enkel geintje erin. Stel je voor dat je het hier naar je zin hebt....

En ja, verwijder de reactie maar weer met het gezeur dat het in het feedback topic moet. Doe wat je niet laten kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Kern schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:12:
Is er al iets meer bekent over het tweakers tournooitje waar een paar weekjes geleden over werd gesproken?
wambamNL in "[PC] League of Legends - Deel 9" (inschrijven)
wambamNL in "[PC] League of Legends - Deel 9" (wat details)

[ Voor 16% gewijzigd door Thormodo op 21-10-2014 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Dankjewel! Echt een dikke baal voor mij. Ik ben dan niet in Nederland :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/sc6vwy.png

Geen silver scrub meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Gefeliciteerd :D Je bent nu officieel een gold scrub

<3

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Even terugkomend op de modbreak, naast het hele gedoe over dikke vrouwen. Was het helemaal niet zo offtopic.

Trolls/afk's ect. houden een groot deel van de playerbase bezig, een discussie hierover hoort dan ook gewoon in dit topic.

Of niet? Als dat niet zo is dan zou het een eigen topic moeten hebben, want als het hier niet hoort, dan ergens anders. Daar lijkt het me echter wel weer een te "klein" onderwerp voor. Dus dit lijkt me toch de beste plek om een discussie te voeren over die troll en hoe mensen daar tegenaan kijken; "ach ik win volgende keer wel weer" of "ze moeten allemaal een permaban". Dat er vervolgens een poging was tot het wiskundig onderbouwen van de standpunten gaat misschien wat ver, maar ik vond het een leuke discussie om te voeren en zo denk ik velen met mij.

Just my 2 cents.

GZ. Wootlock

Gister weer een paar kansloze potjes gehad, ik denk dat ik maar even een break moet gaan nemen, vanavond even iets anders spelen! morgen weer knallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Gefeliciteerd, mooie prestatie.
Als ik zo naar het plaatje kijk heb ik weer meteen een hoop vragen over de wedstrijd.

- Waarom wint Ashe het van Lucian?
- Waarom is Poppy niet helemaal ingemaakt door Ryze? Lijkt mij toch een vrij oneerlijke matchup
- Waarom neem iemand een Akali tegen een Fizz?

Mijn Lucian is niet zo goed, maar van de gemiddelde Ashe win ik het nog wel. Maar goed, misschien was die Thresh wel heel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 07:54:
[...]

Gefeliciteerd, mooie prestatie.
Als ik zo naar het plaatje kijk heb ik weer meteen een hoop vragen over de wedstrijd.

- Waarom wint Ashe het van Lucian?
- Waarom is Poppy niet helemaal ingemaakt door Ryze? Lijkt mij toch een vrij oneerlijke matchup

Mijn Lucian is niet zo goed, maar van de gemiddelde Ashe win ik het nog wel. Maar goed, misschien was die Thresh wel heel goed!
- Als ashe rustig kan farmen tot level 6 en dan all-in kan gaan met ult + thresh CC, heb je meestal wel een kill.
-We hebben de lanes niet gezien, dus misschien is poppy wel 4 keer doodgegaan in lane en daarna niet meer :+
-Omdat akali zich goed voelt op akali en als ze gewoon een beetje farmed en gaat roamen het prima te doen is. Akali neemt akali omdat akali het leuk vind om akali te spelen en hier misschien gewoon goed mee is. Op counters ect moet je niet te veel letten, spelen waar je goed mee bent. (hihi heb heel vaak akali getypt)

Ik ben nu wel benieuwd naar de antwoorden van wootlock en hoe ver mijn gok ervan af zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Uit dat plaatje valt wel wat info te halen.
- Lucian heeft niet verloren van Ashe, Ashe heeft maar 5 of 6 kills (kan het niet goed zien) van de 48. Ashe is hard gecarryed door Fizz, Thresh en Maokai.
- Zie antwoord van garriej. Misschien heeft Poppy veel hulp gehad van mid+jungle.
- Akali hoeft niet van Fizz te verliezen, zeker niet als die Akali zich op zijn gemak voelt. Ligt eraan wie het best gefed raakt en het meest kan roamen, zo te zien was dat Fizz. Maar dat kan ook weer komen door de jungle ganks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 07:54:
[...]
Skillmatchup, de ene champ doet niet onder van de andere. Dus deze vraag snap ik sowieso niet.

Pagina: 1 ... 90 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]