Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 89 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.527 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zag een keer zo'n diamond player die geklommen was van silver V naar diamond 1 in S3 was dat nog though , maar met 100 % tryndamere games

vind dat knap als mensen 100% 1 champ kunnen spelen :P

er is ook een gast die alleen maar urgot speelt maar die was na 1000 urgot games nog steeds bronze hahha

[ Voor 37% gewijzigd door Ricmaniac op 20-10-2014 11:01 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:39:
[...]

Ikzelf speel hem nooit, maar mijn broertje speelt hem erg veel. In bepaalde situaties kan Tryndamere erg leuk zijn. Farmen is inderdaad goed te doen en in lane hoef je na level 6 in principe nooit dood te gaan: je hebt je ulti en je hebt je E om te ontsnappen. Voorwaarde is dan wel dat je niet je E gebruikt om naar de tegenstander toe te dashen of om sneller te farmen, want dan ben je kwetsbaar voor een gank.

Het mooie aan Tryndamere is zelfs dat als je slecht in lane gaat, je altijd nog een bedreiging blijft: het is een prima splitpusher en zolang hij goed blijft farmen en pushen wordt hij lategame hoe dan ook een monster met die gigantische AD en crits.

Dan nu de nadelen:
- Hij is geen tanky initiator, daar heeft hij behoudens die situationele slow te weinig CC voor
- Er zijn een aantal hard counters voor hem waar ik hem niet tegen zou picken. Denk aan Jax, Teemo, Nasus, Pantheon, Ryze, Malphite. Tryndamere heeft meer last van counters omdat hij zo afhankelijk is van auto-attacks en ook nog melee is.
- Early game is hij maar matig. Een game moet lang genoeg duren om relevant te worden (of je moet je lane stompen) en dan kan de game zomaar al voorbij zijn omdat je mid/bot aan het feeden zijn en jij ze in tegenstelling tot andere toplaners ook niet kan helpen.

Al met al: leuke champion, maar wel situationeel. Je moet goed kijken of hij binnen de teamcomp past en of je niet te hard gecounterd wordt.
Ik zie Teemo en Jax niet echt hard counters. Zodra je een cutlass hebt sloop je Teemo elke keer als je weer je ult hebt. Die kort blind maakt niet meer uit dan. Early stomp je Jax best wel hard als je zijn E bait. Late game kan hij je niet stoppen als splitpusher omdat hij de mobility niet heeft en als je hem vind met E down is hij gewoon dood. Nasus is hell. Ryze weet ik niet zo goed, maar verwacht dat dat ook hell is :P. Panth outscale je gewoon en Malphite is ook te doen.

Early game matig? Ja, van level 4 tot 9 a 12 ofzo. Zijn level 2-3 all ins zijn echt sterk.

Ik begin overigens altijd longsword + 3 pots met ignite en ghost.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2014 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 10:31
Damienx2 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:50:
[...]

Awww Japie je zegt af en toe oOo Dus je vindt mij soms ook nog wel eens geen cynische lul <3
Stiekem ben je soms inderdaad wel aardig persoon.
als je bent eten enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:00:
Kijk, een paar mooie tips, bedankt daarvoor.

Ik heb Tryndamere 1x tegen rumble gespeelt en 1x tegen een Vladimir en die Vladimir was wel goed te doen.
Wat rage opbouwen en vanaf level 2 meteen aanvallen, je sloopt hem vrij snel met een paar crits.

Een teamfight initiaten heb ik 1x gedaan en doen we ook nooit meer.

Splitpushen werkt in zekere maten, al is het wel handig om terug te gaan naar je team zodra je ziet dat het 4vs5 is en ze hulp nodig hebben.

Wat bouw je verder als 3e item op Tryndamere? Ik begin altijd met vamp scepter, daarna AS boots, gevolgd door een Shiv. Daarna wordt er of een IE geadviseerd of een BotRK. Ik neig zelf meer richting IE aangezien je daar echt zieke damage mee doet.
Je team moet niet vechten en jou laten pushen, zolang de tegenstanders met ze 5e bij elkaar blijven ben jij torens aan het neerhalen. Dus jij moet doorpushen en je team moet alleen maar waveclearen onder een toren. Als er dan 2-3 naar jou toe komen kan je team door pushen en werkt de splitpush.

Als jij stopt met pushen om je team te helpen, dan splitpush je niet.

Daarom werkt een splitpush ook bijna nooit, omdat je team gaat vechten.

[ Voor 3% gewijzigd door garriej op 20-10-2014 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-10 13:33
garriej schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:03:
[...]

Je team moet niet vechten en jou laten pushen, zolang de tegenstanders met ze 5e bij elkaar blijven ben jij torens aan het neerhalen. Dus jij moet doorpushen en je team moet alleen maar waveclearen onder een toren. Als er dan 2-3 naar jou toe komen kan je team door pushen en werkt de splitpush.

Als zo'n gevacht aan de hand is, meestal bij onze toren kan ik aardig inschatten of ze het gaan winnen of niet. Zo niet, dan weet je meestal wel dat het niet goed eindigt en kan je beter gaan helpen. Splitpushen werkt vaak gewoon niet of maar half.
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:00:
[...]

Early game matig? Ja, van level 4 tot 9 a 12 ofzo. Zijn level 2-3 all ins zijn echt sterk.

Inderdaad, zijn level 2-3 zijn inderdaad erg sterk mits je een volle rage bar hebt. Dit was ook de eerste tip die ik zag van Tryndamere en misbruikte.

Met Static Shiv en IE heb je trouwens ook een behoorlijke power spike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:00:
[...]

Ik zie Teemo en Jax niet echt hard counters. Zodra je een cutlass hebt sloop je Teemo elke keer als je weer je ult hebt. Die kort blind maakt niet meer uit dan. Early stomp je Jax best wel hard als je zijn E bait. Late game kan hij je niet stoppen als splitpusher omdat hij de mobility niet heeft en als je hem vind met E down is hij gewoon dood. Nasus is hell. Ryze weet ik niet zo goed, maar verwacht dat dat ook hell is :P. Panth outscale je gewoon en Malphite is ook te doen.

Een goede teemo kan je early game gewoon starven van farm puur omdat hij ranged is en jij niet en ook geen ranged abilities hebt. Zodra je dan een E naar hem toe doet blind hij je en rent hij met zijn W uit je attack range. Jax is door iedereen te verslaan als je zijn E bait, maar ik ga uit van een Jax speler die weet wat hij doet. Anders is niemand een counter. Panth outscale je wel, maar dat geldt voor wel meer matchups. Als Panth early een flinke voorsprong opbouwt en met die voorsprong zijn team gaat helpen maakt het niet meer uit of jij beter scalet. Malphite kan ik me nog wel voorstellen dat die goed te doen is, die is denk ik vooral in de teamfights vervelend voor je met zijn E.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanthian schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:07:
[...]

Als zo'n gevacht aan de hand is, meestal bij onze toren kan ik aardig inschatten of ze het gaan winnen of niet. Zo niet, dan weet je meestal wel dat het niet goed eindigt en kan je beter gaan helpen. Splitpushen werkt vaak gewoon niet of maar half.

[...]

Inderdaad, zijn level 2-3 zijn inderdaad erg sterk mits je een volle rage bar hebt. Dit was ook de eerste tip die ik zag van Tryndamere en misbruikte.

Met Static Shiv en IE heb je trouwens ook een behoorlijke power spike.
Eerst altijd(!) een cutlass, dan een static. IE of Bork afmaken is voorkeur.
Vicarious schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:18:
[...]

Een goede teemo kan je early game gewoon starven van farm puur omdat hij ranged is en jij niet en ook geen ranged abilities hebt. Zodra je dan een E naar hem toe doet blind hij je en rent hij met zijn W uit je attack range. Jax is door iedereen te verslaan als je zijn E bait, maar ik ga uit van een Jax speler die weet wat hij doet. Anders is niemand een counter. Panth outscale je wel, maar dat geldt voor wel meer matchups. Als Panth early een flinke voorsprong opbouwt en met die voorsprong zijn team gaat helpen maakt het niet meer uit of jij beter scalet. Malphite kan ik me nog wel voorstellen dat die goed te doen is, die is denk ik vooral in de teamfights vervelend voor je met zijn E.
E gebruik je eigenlijk niet om te engagen als Tryn. Maar goed, zelfs als je dat doet vs Teemo gaat hij ECHT niet wegkomen. Waarom? Je W slowed, je cutlass slowed, je hebt ghost en je ult + ignite zijn meer dan zat om hem dood te krijgen na de blind is uitgewerkt. Je snowballed trouwens veel harder en als Teemo achter raakt kan hij de lane vergeten.

Tegen Jax kan je trouwens gewoon ook gaan proxy farmen als ze geen jungler hebben met harde(!) cc en veel mobility.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2014 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:49
Vicarious, nogmaals mijn excuses voor de fout in de Dragon Pit en de problemen tijdens laning phase. :P Gelukkig wel de game gewonnen. Ik had een dramatische dag zondag (hele dag hoge ping en wel goede pingtest.net, en tijdens de game met Vicarious telkens alt-tabben terwijl ik als een malle al mijn processen probeerde stop te zetten. Late-game lukte dat gelukkig en hebben we de game nog gewonnen. Het zat weer eens niet mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
NibborSneffets schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:50:
Vicarious, nogmaals mijn excuses voor de fout in de Dragon Pit en de problemen tijdens laning phase. :P Gelukkig wel de game gewonnen. Ik had een dramatische dag zondag (hele dag hoge ping en wel goede pingtest.net, en tijdens de game met Vicarious telkens alt-tabben terwijl ik als een malle al mijn processen probeerde stop te zetten. Late-game lukte dat gelukkig en hebben we de game nog gewonnen. Het zat weer eens niet mee...
Alvast mijn excuses voor de rest van de week aan alle mensen die ik ga duperen. Ik ga namelijk de Koreaanse vrienden kopieren en Singed/Rumble/Kassadin top oefenen. Inb4 19 games - 19 losses - The Dream!

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:53:
[...]

Alvast mijn excuses voor de rest van de week aan alle mensen die ik ga duperen. Ik ga namelijk de Koreaanse vrienden kopieren en Singed/Rumble/Kassadin top oefenen. Inb4 19 games - 19 losses - The Dream!
ik doe wel mee ;) moet mijn cs blijven oefenen dusja

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:53:
[...]

Dan doe ik wel mee met de Koreaanse rango :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
garriej schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:56:
[...]

Dan doe ik wel mee met de Koreaanse rango :+
Ik ben zelf ook erg fan van Rengar. Feral Flare > Mobi boots > brutaliser. Dit is altijd mijn core.
Verder bouw ik hem soms tanky, met Randuins en SV, soms ook gewoon full Assasin mode met Last Whiper, Ghostblade en Hydra. Verder gebruik ik CDR runes met AS en lifesteal. Zo sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:07:
[...]

Ik ben zelf ook erg fan van Rengar. Feral Flare > Mobi boots > brutaliser. Dit is altijd mijn core.
Verder bouw ik hem soms tanky, met Randuins en SV, soms ook gewoon full Assasin mode met Last Whiper, Ghostblade en Hydra. Verder gebruik ik CDR runes met AS en lifesteal. Zo sterk.
Ik ga flat AD quints en reds, armor en mr.

madred's razor --> boots --> brutalizer --> mobi-boots + lantern --> bork --> LW :D

Gelijk madreds upgraden naar lantern is zonde van je geld :P pas als je op de +25 stacks zit afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garriej schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:10:
[...]

Ik ga flat AD quints en reds, armor en mr.

madred's razor --> boots --> brutalizer --> mobi-boots + lantern --> bork --> LW :D

Gelijk madreds upgraden naar lantern is zonde van je geld :P pas als je op de +25 stacks zit afmaken.
Bork is zonde van je geld, ghostblade doet veel meer voor je. LW doet ook niet zoveel zonder veel AD, wat je dus niet hebt met een bork. Hydra burst net wat lekkerder (meer ad% voor je Q en de active) en helpt je een stuk beter met het verzamelen van stacks. Je hebt sowieso de slow van bork niet nodig omdat je al je E hebt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2014 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:13:
[...]

Bork is zonde van je geld, ghostblade doet veel meer voor je. LW doet ook niet zoveel zonder veel AD, wat je dus niet hebt met een bork. Hydra burst net wat lekkerder (meer ad% voor je Q en de active) en helpt je een stuk beter met het verzamelen van stacks. Je hebt sowieso de slow van bork niet nodig omdat je al je E hebt.
Voor LW maak ik ghostblade af, sorry, die was ik vergeten.

Maar die build is hoe insec hem een aantal keer gedaan heb op worlds. En het leek prima te werken bij hem. Bork active en passive zijn best wel sterk. Je oneshot elke squisy en komt ook goed door semi tanks heen.

En natuurlijk de AS van FF + Bork AS en de % health dmg op bork maakt het verdomde sterk.

[ Voor 6% gewijzigd door garriej op 20-10-2014 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:42
ik heb nu 14000ip, wat zal ik doen? zal ik mijn naam veranderen? of erop wachten tot ie in de aanbieding komt? ik heb de meeste champions al unlocked (behalve adc, is niet mijn ding)
ik kan natuurlijk ook 2x 6300 champs unlocken (of mijn laatste paar 4800ip champions; Renekton maybe?)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Kol Nedra schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:25:
ik heb nu 14000ip, wat zal ik doen? zal ik mijn naam veranderen? of erop wachten tot ie in de aanbieding komt? ik heb de meeste champions al unlocked (behalve adc, is niet mijn ding)
ik kan natuurlijk ook 2x 6300 champs unlocken (of mijn laatste paar 4800ip champions; Renekton maybe?)
Als je nog champs heb om te kopen die je leuk lijken, waarom koop je die dan niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Kol Nedra schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:25:
Ik zou toch eerder voor runes of champions gaan. Je naam changen, tja gaat dat een enorme impact hebben op je games? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 16:25

Wootlock

Evilution

Mail sturen naar Riot dat jou naam in het zuid afghaans dialect een scheldwoord is, dan mag je hem gratis aanpassen ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
runes heb ik allemaal al, de naam die ik nu heb ben ik niet tevreden over, naja het is maar een naam thats true :)

Renekton en Ahri vanavond unlocken maybe, beide 4800 dacht ik

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Ook ik moet eraan geloven... Wil ik climben moet ik minder gaan tunnelvisionen... Sommige games gaat het super... ward ik netjes, farm ik super, roam ik nadat ik gepushed heb etc... Andere games gaat het echt bagger...

Heb mijn champion pool al aangepast naar voormamelijk assasins omdat die gewoon lekker spelen.

Ik speel het liefst midlane.

De champions die ik speel;
Mid 1) Zed 2) Syndra
Jungle 1) Rengar 2) Kha'Zix
Top 1) Ryze 2) ?
ADC 1) Lucian 2) Tristana
Sup 1) Janna 2) Blitzcrank

Last hitten is geen probleem als ik me daar op focus.

Zou graag eens met plat/dia tweakers spelen die me dan kunnen aantonen waar ik de fout in ging om zo constructief beter te worden. Sommige dingen zie ik wel, sommige niet.

Ingame name: illuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
garriej schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:23:
[...]

Voor LW maak ik ghostblade af, sorry, die was ik vergeten.

Maar die build is hoe insec hem een aantal keer gedaan heb op worlds. En het leek prima te werken bij hem. Bork active en passive zijn best wel sterk. Je oneshot elke squisy en komt ook goed door semi tanks heen.

En natuurlijk de AS van FF + Bork AS en de % health dmg op bork maakt het verdomde sterk.
Dit hangt er toch echt vanaf of je meer een bruiser of een assasin wilt spelen. FF en Bork zijn meer voor de langere gevechten. Zelf vindt ik Ghostblade veel beter aangezien de active de nodige movement speed geeft die je nodig hebt met je ultimate (tenzij je 20 stacks hebt.) Zonder ghostblade zou ik veel minder mensen kunnen pakken dan met.

En Rengar heeft inderdaad geen extra slow en %HP damage nodig, een ADC heeft toch maar 1.5k hp en met je volledige combo doe je ook al 60% tot 100% damage afhankelijk van je build en hoe fed je bent. Die paar extra AA met zou weinig levens doet zo weinig extra met Botrk.

Hydra is wat dat betreft een veel betere optie omdat je een extra AA krijgt plus de active, dat ook al een AA waard is. Bovendien is je burst veel hoger en doe je ook nog eens AoE damage.

FF + bork + tanky items werkt naar mijn idee beter als je tegen een tanky team moet. Maar dan nog, ik ben zelf gewoon fan van Ghostblade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:28

rSNNN

Titel ondertitel

Spuitelf schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:00:
Ook ik moet eraan geloven... Wil ik climben moet ik minder gaan tunnelvisionen... Sommige games gaat het super... ward ik netjes, farm ik super, roam ik nadat ik gepushed heb etc... Andere games gaat het echt bagger...

Heb mijn champion pool al aangepast naar voormamelijk assasins omdat die gewoon lekker spelen.

Ik speel het liefst midlane.

Mid 1) Zed 2) Syndra
Top 1) Ryze 2) ?

Last hitten is geen probleem als ik me daar op focus.

Zou graag eens met plat/dia tweakers spelen die me dan kunnen aantonen waar ik de fout in ging om zo constructief beter te worden. Sommige dingen zie ik wel, sommige niet.

Ingame name: illuh
Op top kan ik je rumble ook nog aanbevelen. Mocht je wat meer AD damage wil hebben kan je ook voor riven ofzo gaan. Qua tanky ad ook darius/renekton ofzo. Je kan me toevoegen: rSNNN

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:03

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:30:
[...]

Je zou hier haast zo'n Eurocard Mastercard plaatje van maken :+

Ticket for Coca Cola Viewing Party - 17,50 Euro
Useless cups to piss the participants off - 0,50 Euro
Complaining participants on a Reddit subforum for lack of Swag - Priceless!
Haha, fucking mooi.

Maar ik heb voor het evenement contact gehad met de organisator omdat ik het toch wel redelijk prijzig begon te vinden, om te vragen wat er dan precies onder "extra" swag viel. Hij VERZEKERDE mij dat het de prijsverhoging echt waard was. Wanneer dit in mijn ogen dan echt niet het geval is, voel ik me inderdaad aardig genaaid. Begrijpelijk toch, lijkt me?

Niet dat het niet leuk was, maar ik het er geen 17,50 voor over gehad.

Edit: Vergeet niet het feit dat het een initiatief was, en dat het later gehijacked werd door Coca Cola en in een commercieel iets is veranderd. Dit vind ik gewoon heel jammer.

[ Voor 9% gewijzigd door Secsytime op 20-10-2014 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Secsytime schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:21:
[...]

Haha, fucking mooi.

Maar ik heb voor het evenement contact gehad met de organisator omdat ik het toch wel redelijk prijzig begon te vinden, om te vragen wat er dan precies onder "extra" swag viel. Hij VERZEKERDE mij dat het de prijsverhoging echt waard was. Wanneer dit in mijn ogen dan echt niet het geval is, voel ik me inderdaad aardig genaaid. Begrijpelijk toch, lijkt me?

Niet dat het niet leuk was, maar ik het er geen 17,50 voor over gehad.
Maar dan ben je toch opgelicht door die organisator? Als ik de Reddit post zo lees wordt alle schuld bij hem weggehaald. Als hij je heeft verzekerd dat het het geld waard zou zijn, moet je toch echt bij hem zijn en niet Coca Cola of Pathe. En tuurlijk snap ik dat je je genaaid voelt, dat zou ieder ander ook doen als ze de verkeerde beloftes was gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 22:54
Spuitelf schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:00:
Mid 1) Zed 2) Syndra
Top 1) Ryze 2) ?
Welke elo zit je?
Mid speel ik nooit.
Jungle kan je Evelynn proberen, Bronze/Silvers en low Golds kopen toch geen of zelden pink wards. Verder is Yi een n00bchamp maar nogsteeds freelo.
Top kan je zoals gezegd Rumble proberen, let dan op je heat. Verder kan je met Panth early best veel klaarspelen en Darius is ook al genoemd. Als je graag assassins speelt is Akali misschien een leuke optie op top?
De ADC's die je nu noemt zijn volgens mij wel de top ADC's van het moment.
Support kan je Morgana of Leona misschien bij pakken? Kan je lekker agressief mee spelen. Zeker Leona en Lucian is lekkere burst damage als je er samen in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:03:
[...]

Dit hangt er toch echt vanaf of je meer een bruiser of een assasin wilt spelen. FF en Bork zijn meer voor de langere gevechten. Zelf vindt ik Ghostblade veel beter aangezien de active de nodige movement speed geeft die je nodig hebt met je ultimate (tenzij je 20 stacks hebt.) Zonder ghostblade zou ik veel minder mensen kunnen pakken dan met.

En Rengar heeft inderdaad geen extra slow en %HP damage nodig, een ADC heeft toch maar 1.5k hp en met je volledige combo doe je ook al 60% tot 100% damage afhankelijk van je build en hoe fed je bent. Die paar extra AA met zou weinig levens doet zo weinig extra met Botrk.

Hydra is wat dat betreft een veel betere optie omdat je een extra AA krijgt plus de active, dat ook al een AA waard is. Bovendien is je burst veel hoger en doe je ook nog eens AoE damage.

FF + bork + tanky items werkt naar mijn idee beter als je tegen een tanky team moet. Maar dan nog, ik ben zelf gewoon fan van Ghostblade.
FF - Bork en ghostblade is gewoon heel sterk, leuk dat jij een seconde sneller door de ADC heen komt, maar ik ben heel het gevecht relevant, niet alleen de eerste kill. Dit komt omdat mijn AA's veel sterker zijn door m'n bork, en ze zijn ook nog is sneller.

Daarnaast geeft een hydra geen extra AA, tenzij je de active bedoeld. Maar de active van bork is veel sterker, weliswaar langere cooldown.

En met een FF - bork en ghostblade, ben ik nog geen ADC tegengekomen die weg heeft kunnen komen, ze zijn namelijk al dood in de tijd dat ze in (e)bola zitten.

Dus, ja ik ben liever heel het gevecht relevant door mijn sterke AA's + q's terwijl ik wacht op mijn cooldowns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-10 18:12
garriej schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:03:
[...]

Daarom werkt een splitpush ook bijna nooit, omdat je team gaat vechten.
Precies dit, pas in plat+ begrijpt je team een beetje wat ze moeten doen in splitpush. Mensen snappen er geen kut van. Speelde een game op gold5 acount van me vriend, en we waren 4v5 onze nexus turrets aan het verdedigen (ze hadden inhib al) en onze pantheon begon ineens naar voren te ult en een 4v5 te forcen terwijl ze baron hadden. 10x terug pingen, rest team gaat dood, je springt er ook maar in om er nog iets van proberen te maken en ze enden de game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Zelden pink wards?? dan ben ik de uitzondering zeker, ik speel liever met pinkwards dan gewone wards als ik support speel (main)
ik ben mijn adc maatje kwijt, hij is gestop met LoL, hij was gold 3 en ik ben bronze 1 nu (ik was silver 5, maar 3 maanden geen ranked gespeelt)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Kol Nedra schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:31:
Zelden pink wards?? dan ben ik de uitzondering zeker, ik speel liever met pinkwards dan gewone wards als ik support speel (main)
ik ben mijn adc maatje kwijt, hij is gestop met LoL, hij was gold 3 en ik ben bronze 1 nu (ik was silver 5, maar 3 maanden geen ranked gespeelt)
Op ons niveau (ik S5) zou het al heel wat zijn als er 3 pinks op de map komen te staan. Eenmaal goed geplaatst blijven ze vaak 10 minuten of langer staan. Maar helaas gebeurd dat echt niet. Mensen houden liever die 100 gold op zak, zodat ze 2 minuten later wanneer ze de lane weer uitgebully'd zijn een long sword te kopen (ja een longsword, geen defense, want dan kan je te lang in lane blijven).

Ik begon in B5 dit seizoen, zat binnen no-time in S5 en kom er gewoon niet meer uit nu. Ik zie het spelletje vaak prima, maar mis schijnbaar een hoop talent playwise :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:25:
[...]

Maar dan ben je toch opgelicht door die organisator? Als ik de Reddit post zo lees wordt alle schuld bij hem weggehaald. Als hij je heeft verzekerd dat het het geld waard zou zijn, moet je toch echt bij hem zijn en niet Coca Cola of Pathe. En tuurlijk snap ik dat je je genaaid voelt, dat zou ieder ander ook doen als ze de verkeerde beloftes was gedaan.
Je weet niet hoeveel hij wist van wat er precies extra kwam, dus is het te kort door de bocht om hem de schuld te geven.. Denk ik.

Het was een leuk initiatief van hem, hij kan er ook niks aan doen dat die rechten opeens verkocht worden aan Coca Cola. Terwijl Riot op hun website lokale viewing parties wil promoten..

Daarnaast ga je er vanuit wanneer iets gesponsored wordt, dat je dan iets extras krijgt? I.p.v. dat je extra betaalt. Zo kom ik regelmatig op congressen die best prijzig zijn, maar waar de sponsoren dit echt wel goed maken in de goodiebag (naast het feit dat de congressen die ik bezoek het geld dubbel en dwars waard zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Ero-Sensei schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:43:
[...]

Op ons niveau (ik S5) zou het al heel wat zijn als er 3 pinks op de map komen te staan. Eenmaal goed geplaatst blijven ze vaak 10 minuten of langer staan. Maar helaas gebeurd dat echt niet. Mensen houden liever die 100 gold op zak, zodat ze 2 minuten later wanneer ze de lane weer uitgebully'd zijn een long sword te kopen (ja een longsword, geen defense, want dan kan je te lang in lane blijven).

Ik begon in B5 dit seizoen, zat binnen no-time in S5 en kom er gewoon niet meer uit nu. Ik zie het spelletje vaak prima, maar mis schijnbaar een hoop talent playwise :).
Ik koop altijd een pink ward, en gebruik hem in de enemy jungle. Blijft meestal 20+ minuten staan, dus sws worth. En dat is op gold elo.. dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Secsytime schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:49:
[...]

Je weet niet hoeveel hij wist van wat er precies extra kwam, dus is het te kort door de bocht om hem de schuld te geven.. Denk ik.

Het was een leuk initiatief van hem, hij kan er ook niks aan doen dat die rechten opeens verkocht worden aan Coca Cola. Terwijl Riot op hun website lokale viewing parties wil promoten..

Daarnaast ga je er vanuit wanneer iets gesponsored wordt, dat je dan iets extras krijgt? I.p.v. dat je extra betaalt. Zo kom ik regelmatig op congressen die best prijzig zijn, maar waar de sponsoren dit echt wel goed maken in de goodiebag (naast het feit dat de congressen die ik bezoek het geld dubbel en dwars waard zijn.)
Dus als ik naar een voetbal wedstrijd van PSV ga en ik betaal extra om in de VIP box te mogen zitten dan ga ik er toch ook niet vanuit dat ik een Philips TV na afloop van de wedstrijd mee naar huis krijg...

beetje rare beredenering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Wootlock schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:52:
[...]

Dus als ik naar een voetbal wedstrijd van PSV ga en ik betaal extra om in de VIP box te mogen zitten dan ga ik er toch ook niet vanuit dat ik een Philips TV na afloop van de wedstrijd mee naar huis krijg...

Appels en peren vergelijken. Cool story bro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Laatst online: 22:31

steel123

Cryman9

Ero-Sensei schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:43:
[...]

Maar in Bronze/low Silver is het ook al zeer snel 5 man mid. Dan heb je ook geen wards nodig.
Ik speelde altijd normal draft pick en had nog nooit teambuilder gedaan. Die matchmaking is schijnbaar apart, dus ik speelde mijn eerste teambuilder matches met allemaal bronze spelers.

Nou daar gaat de fun snel van over. Binnen 10 minuten stonden beide teams al met 5 man mid. Dus heb ik me er ook maar bijgevoegd, want split pushen gaat dan echt niet. Ik ben gewoon fed geworden met die 5v5 teamfights, terwijl ik in de korte laning phase zelfs 0/1 stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

steel123 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:54:
[...]

Maar in Bronze/low Silver is het ook al zeer snel 5 man mid. Dan heb je ook geen wards nodig.
Ik speelde altijd normal draft pick en had nog nooit teambuilder gedaan. Die matchmaking is schijnbaar apart, dus ik speelde mijn eerste teambuilder matches met allemaal bronze spelers.

Nou daar gaat de fun snel van over. Binnen 10 minuten stonden beide teams al met 5 man mid. Dus heb ik me er ook maar bijgevoegd, want split pushen gaat dan echt niet. Ik ben gewoon fed geworden met die 5v5 teamfights, terwijl ik in de korte laning phase zelfs 0/1 stond.
Dan heb je juist wards nodig? Lekker iemand out of position rapen met 5 man? ((:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Secsytime schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:55:
[...]
Dan heb je juist wards nodig? Lekker iemand out of position rapen met 5 man? ((:
Hoe? Het andere team staat ook met 5 man in het midden :+
En zoals ik al zeg, ik heb er niet zoveel ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

steel123 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:57:
[...]

Hoe? Het andere team staat ook met 5 man in het midden :+
En zoals ik al zeg, ik heb er niet zoveel ervaring mee.
Stel de enemy jungler gaat toch even red doen, of enemy APC will toch graag blue.. Of dragon/baron is up, en je wil een engage baiten.. dan is het toch wel verrekte handig dat je daar vision op hebt?

Wanneer je met 5 man mid staat, en bot of top is gepushed.. en er gaat een enemy naar toen?

Snap je?

Edit: vision op de omgeving om dragon/baron, zodat je meteen een carry kan slopen als die out of position is..

[ Voor 8% gewijzigd door Secsytime op 20-10-2014 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
[...]

Jep, al is 10 minuten wel overdreven. Maar je komt eigenlijk nooit op 250+ farm uit, omdat je simpelweg niet genoeg in lane bent. Daarentegen worden er wel veel meer kills gemaakt, dus qua build is het allemaal niet zo anders.

Maar dan nog ben ik het niet met je eens dat wards overbodig zijn. Ok, wards in de enemy jungle misschien, maar vision op je eigen jungle helpt je games winnen. Ook je tegenstander heeft namelijk de eigenwijze menig dat hij in zijn eentje eventje bluebuff komt halen zonder vision te hebben. Wanneer je dat dus op tijd ziet aankomen, heb je gewoon free kills.

Maar het warden wordt wel degelijk begrepen hoor. Het wordt zelfs heel belangrijk gevonden. Om maar een voorbeeld te noemen: bijna elke game roept de toplaner heel boos naar de support dat Baron niet geward is, na zelf al 4 deaths te hebben door ongeward te pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Secsytime schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:59:
[...]
Stel de enemy jungler gaat toch even red doen, of enemy APC will toch graag blue.. Of dragon/baron is up, en je wil een engage baiten.. dan is het toch wel verrekte handig dat je daar vision op hebt?

Wanneer je met 5 man mid staat, en bot of top is gepushed.. en er gaat een enemy naar toen?

Snap je?

Edit: vision op de omgeving om dragon/baron, zodat je meteen een carry kan slopen als die out of position is..
Voor zover mijn uitgebreide ervaring met bronze spelers in teambuilder normals(3 games) telt:
Engage baiten? Volgens mij speelde iedereen als een hersenloze getreiterde stier die elke vijand meteen wilde aanvallen.
Dragon? Wat is dat? Serieus in bronze werd dragon pas een keer op de 20e minuut gedaan ofzo. Of gewoon helemaal niet.
bot of top gepushed? Nou en, als een stier een 5v5 mid fight initieren. Ongeacht of er iemand weg loopt voor andere objectives.

Misschien is dat allemaal overdreven. Ik weet het niet. Zelf maak ik (afteraf gezien) echt wel veel fouten in mijn spel, maar wat er in mijn beperkte bronze teambuilder games gebeurde. Echt, het sloeg werkelijk waar nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

ik gebruik alleen maar teambuilder, volgens mij heeft het een aparte matchmaking, want teambuilder zijn de games veel uitdagender voor mij, in normal pick en ranked zit ik in bronze (2 vingers in mijn neus dus)
bij teambuilder moet ik wel nadenken met wat ik doe +ik ben support dus instant group :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

steel123 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:12:
[...]

Voor zover mijn uitgebreide ervaring met bronze spelers in teambuilder normals(3 games) telt:
Engage baiten? Volgens mij speelde iedereen als een hersenloze getreiterde stier die elke vijand meteen wilde aanvallen.
Dragon? Wat is dat? Serieus in bronze werd dragon pas een keer op de 20e minuut gedaan ofzo. Of gewoon helemaal niet.
bot of top gepushed? Nou en, als een stier een 5v5 mid fight initieren. Ongeacht of er iemand weg loopt voor andere objectives.

Misschien is dat allemaal overdreven. Ik weet het niet. Zelf maak ik (afteraf gezien) echt wel veel fouten in mijn spel, maar wat er in mijn beperkte bronze teambuilder games gebeurde. Echt, het sloeg werkelijk waar nergens op.
Haha ok :P, dan zou ik teamfight/engage orientated champs gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Wootlock schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:52:
[...]

:N
Je moet het zien als volgt:
-Je hebt voor je VIP box betaald.
-Vervolgens komt er een bedrijf die zegt de boel te gaan sponsoren, helaas kosten de kaartjes dan wel 7,50 meer. Alleen het zal het meer dan waard zijn zegt men.
-Als extra krijg je alleen een glas gratis Cola. En een paar VIPs krijgen wat PSV vlaggen en sjaaltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
garriej schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:29:
[...]

FF - Bork en ghostblade is gewoon heel sterk, leuk dat jij een seconde sneller door de ADC heen komt, maar ik ben heel het gevecht relevant, niet alleen de eerste kill. Dit komt omdat mijn AA's veel sterker zijn door m'n bork, en ze zijn ook nog is sneller.

Daarnaast geeft een hydra geen extra AA, tenzij je de active bedoeld. Maar de active van bork is veel sterker, weliswaar langere cooldown.

En met een FF - bork en ghostblade, ben ik nog geen ADC tegengekomen die weg heeft kunnen komen, ze zijn namelijk al dood in de tijd dat ze in (e)bola zitten.

Dus, ja ik ben liever heel het gevecht relevant door mijn sterke AA's + q's terwijl ik wacht op mijn cooldowns.
Ik zeg er eerlijk bij dat ik met bork op Rengar geen ervaring mee heb maar ik vind Hydra een betere keuze.
Hydra geeft meer AD, werkt beter met Last Whisper als je toch al voor een assasin build gaat. Hydra geeft meer burst, meer AoE damage en daarom naar mijn inzien beter dan bork. Het lijkt mij ook dat je met Empowered Q > Ghostblade en FF genoeg AS geeft en dat bork dan weinig extra toevoegd.

Maar goed, als iemand liever bork bouwt dan Hydra moeten ze dat lekker doen. Zolang het maar geen AP rengar wordt. Superveel verschil zal er ook wel niet inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

NibborSneffets schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:50:
Hahaha excuses aanbieden is niet nodig hoor ;) Dat allttab probleem was vervelend maar lag buiten jouw macht. Heb er nog eens wat dingen over nagezocht en ik krijg daar ook niet echt duidelijkheid uit (er was er zelfs eentje die claimde dat zodra hij een of ander .NET proces stopte dat het probleem over was). Die actie bij de dragon pit was een foutje maar dat kan gebeuren. Ik was gewoon verbaasd dat jij die pit uitvloog met je W, sorry riep en wegging terwijl ik nog mijn W op jou kon gebruiken om naar je toe te jumpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Thormodo schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:15:
[...]

:N
Je moet het zien als volgt:
-Je hebt voor je VIP box betaald.
-Vervolgens komt er een bedrijf die zegt de boel te gaan sponsoren, helaas kosten de kaartjes dan wel 7,50 meer. Alleen het zal het meer dan waard zijn zegt men.
-Als extra krijg je alleen een glas gratis Cola. En een paar VIPs krijgen wat PSV vlaggen en sjaaltjes.
Zolang je het glas mag houden heb je wel IETS extra's gekregen ;). Zolang er niet bij wordt gemeld dat het IETS is dat ook daadwerkelijk 7,50 waard is, ga je dus akkoord met alles wat je dan ook maar krijgt ook al is het een vergulde drol.

Nogmaals, wat er is gegeven is voor mijn doen ondermaats, maar ze hebben zich wel eraan gehouden om IETS extra's te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:17:
[...]

Ik zeg er eerlijk bij dat ik met bork op Rengar geen ervaring mee heb maar ik vind Hydra een betere keuze.
Hydra geeft meer AD, werkt beter met Last Whisper als je toch al voor een assasin build gaat. Hydra geeft meer burst, meer AoE damage en daarom naar mijn inzien beter dan bork. Het lijkt mij ook dat je met Empowered Q > Ghostblade en FF genoeg AS geeft en dat bork dan weinig extra toevoegd.

Maar goed, als iemand liever bork bouwt dan Hydra moeten ze dat lekker doen. Zolang het maar geen AP rengar wordt. Superveel verschil zal er ook wel niet inzitten.
Het ligt ook aan je speelstijl natuurlijk, ik begin nooit met een empowered Q maar met m'n snare(E). Ik zou zeggen probeer het een keer met bork, misschien bevalt het.

Ik deed eerst ook altijd hydra, maar nadat ik insec dit zag doen heb ik het geprobeerd en het beviel me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:28:
[...]

Zolang je het glas mag houden heb je wel IETS extra's gekregen ;). Zolang er niet bij wordt gemeld dat het IETS is dat ook daadwerkelijk 7,50 waard is, ga je dus akkoord met alles wat je dan ook maar krijgt ook al is het een vergulde drol.

Nogmaals, wat er is gegeven is voor mijn doen ondermaats, maar ze hebben zich wel eraan gehouden om IETS extra's te geven.
Haha ja, alleen heb ik de beker geweigerd.

WTF moet ik met een LoL beker, like srysly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Secsytime schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:30:
[...]

Haha ja, alleen heb ik de beker geweigerd.

WTF moet ik met een LoL beker, like srysly.
Drinken, in een kast neerzetten als aandenken, aan je hond geven als speeltje, aan je neefje/buurjongetje geven dat ook league speelt. Dat zijn een aantal dingen.

Ik snap eerlijk gezegd ook echt niet waar je je druk om maakt, heb je een leuke ochtend gehad? ja? Mooi!

Geen leuke ochtend gehad, dan kun je de volgende keer thuis blijven.

We hebben het over een bedrag van nog geen 2 tientjes, kom op heey, waar gaat 't over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

garriej schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:34:
[...]

Drinken, in een kast neerzetten als aandenken, aan je hond geven als speeltje, aan je neefje/buurjongetje geven dat ook league speelt. Dat zijn een aantal dingen.

Ik snap eerlijk gezegd ook echt niet waar je je druk om maakt, heb je een leuke ochtend gehad? ja? Mooi!

Geen leuke ochtend gehad, dan kun je de volgende keer thuis blijven.

We hebben het over een bedrag van nog geen 2 tientjes, kom op heey, waar gaat 't over.
I know, maar toch last van cognitieve dissonantie! FU RITO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Secsytime schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:39:
[...]

I know, maar toch last van cognitieve dissonantie! FU RITO
Ja want boos worden op RITO omdat je het er niet mee eens ben gaat helpen. Maak je niet zo druk, is niet goed voor je hart :+

Maar was het nou wel leuk, in de bios kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

garriej schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:46:
[...]

Ja want boos worden op RITO omdat je het er niet mee eens ben gaat helpen. Maak je niet zo druk, is niet goed voor je hart :+

Maar was het nou wel leuk, in de bios kijken?
Vond het weinig toegevoegde waarde hebben. Had liever thuis gekeken met vrienden, dan kon je namelijk beter met elkaar praten. Maar als je een neckbeard bent met veel LoL vriendjes die je nooit irl ziet dan was het vast veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Trouwens voor de mensen die nog interesse hebben in de runes + masteries die gebruikt zijn door de spelers die deelnamen aan Worlds:

http://lol.laby.fr/wcs.txt

Je kunt zo alle matchhistories bekijken, buyorder, rune-setup, mastery-setup, skill-order. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 22:54
Huh... Speelde ze in Korea op de NA servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
TheBrut3 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:59:
Nee maar de matchhistory is wel overgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

SWS niet op EUW, want die zijn niet stable genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Nee ze speelde op de tournament server(realm). Waar elke LCS, OGN en LPL ect. ook op gespeeld word, zo ver ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Dat dit ook op een Franse website staat. Het enige land waar ze geen drol van de game lijken te snappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ero-Sensei schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:09:
Dat dit ook op een Franse website staat. Het enige land waar ze geen drol van de game lijken te snappen :)
Zolang ze dit soort dingen in elkaar zetten zijn ze iig niet bezig met het spelen van de game, dus vind ik het allemaal best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garriej schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:28:
[...]

Het ligt ook aan je speelstijl natuurlijk, ik begin nooit met een empowered Q maar met m'n snare(E). Ik zou zeggen probeer het een keer met bork, misschien bevalt het.

Ik deed eerst ook altijd hydra, maar nadat ik insec dit zag doen heb ik het geprobeerd en het beviel me wel.
Als je met een empowered E begint is een hydra al helemaal beter. Bork is goed door de passive die je super snel proc'd met een empowerd Q. Begint gewoon 4 stacks en gebruik je E om er 5 te krijgen als je uit je ult komt, dan kan je gelijk over in een empowered Q.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Nou... het zit weer eens niet mee. Eerst support voor adc die niet eens weet wat poken is. Daarna slecht potje gehad met Hecarim, dat wou niet echt. Daarna 9/4/10 met Vi, maar het team was net iets te zwaar.

Vanavond meer geluk hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Xanthian schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 18:58:
Daarna 9/4/10 met Vi, maar het team was net iets te zwaar.
Dus je zat met fatman Gragas, monster Sion en een 6 stack terror Cho'gath ofzo? :P

Ach ja die problemen met teammates hebben we allemaal helaas.

Ik had net een Orianna mid in het team die het presteerde om in 3 verschillende teamfights elke keer haar ult FINAAL te missen. Ondertussen had ze de enemy Cass heerlijk lopen feeden. Ik was op Corki redelijk fed en die teamfights hadden we kunnen winnen, maar ja, niet zo....

In me laatste tig ranked games bijna elke keer van dat soort halve gare nubs ertussen.

Nubs thrive in LoL. "It is known..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Koekiemonsterr schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:32:
[...]
Dus je zat met fatman Gragas, monster Sion en een 6 stack terror Cho'gath ofzo? :P

Ach ja die problemen met teammates hebben we allemaal helaas.

Nubs thrive in LoL. "It is known..."
Haha, ja zo iets :)
Ik wou het toen eigenlijk voor gezien houden maar een paar bronze vrienden wouden toch even een potje doen. Met ze vieren + teamspeak wel goed kunnen spelen. Ging zelf even supporten met Braum samen met Lucian. Lucian speelde wel lekker, die reageerde tenminste als ik aggresief ging spelen met braum. Steeds op de andere Lucian of Thresh springen zodra die "Out of position" was.

In teamfights nog een paar heerlijke ulti's kunnen plaatsen en vrij makkelijk gewonnen. Zelfs onze Yasuo top had een Ryze helemaal ingemaakt, had ik niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
En zo werd ik gisteren weer 2 maal gereport om wat mij betreft belachelijke redenen. Eerste potje omdat ik genoodzaakt was om top te teleporten na de zoveelste gank van de enemy Amumu, waardoor ik geen TP had voor dragon. Ik geef hierbij aan dat mijn team ook dragon had kunnen doen terwijl Amumu en Ryze druk bezig waren om mij te killen, maar nee het was mijn schuld ik had de toptoren gewoon moeten laten gaan en daarbij ook nog de kans lopen om dragon te verliezen.

Het had ons de game gekost en het was absoluut niet de schuld van onze Corki die tot 3 maal toe gecaught werd in de enemy jungle die volslagen donker was. Nee hoor, einde van de game onze Corki: "Report this Rumble, he costed us the game". Jammer genoeg vond het enemy team dat niet, en werd Corki ook nog eens verteld dat we een AFK Lux in het team hadden en dat zijn eigen acties met name de jungle invades niet al te slim waren.

Volgende game. Onze mid Janna vond het een goed idee om zijn speciale broertje mee te laten doen in een duo-queue game. Geen enkel probleem, maar ga hem dan ook supporten zodat je hem de game kunt leren ipv zelf een vrij magere mid-laner te pakken in de vorm van Janna (categorie Lulu voor mij). Dus toen Ashe eindelijk de 50CS aantikte na 30 minuten spelen en Janna voor de duizendste maal de verkeerde calls maakte en vervolgens nog even moest typen: "Mao pls...", toen kon ik mijzelf niet weerhouden om even te zeggen: "Janna piss off". Hoppa!!!! /all "Report this Mao for negative attitude".

Thanks League Community I had a great day <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:04:
maar ga hem dan ook supporten zodat je hem de game kunt leren ipv zelf een vrij magere mid-laner te pakken in de vorm van Janna (categorie Lulu voor mij).
Janna valt voor mij nog een klasse onder lulu mid :+

Lulu kan nog een beetje vervelend doen, janna staat daar maar een beetje.

Maar inderdaad, de community is kapot, dit weten we al heel lang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

garriej schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:08:
[...]

Janna kan een hele minion wave clearen met haar Q zodra ze wat AP heeft, maar dat is dan ook gelijk zo'n beetje haar enige sterke punt. Totaal nutteloos idd.

Ik heb zo'n beetje hetzelfde als Damien gehad gister. Ik was Lee Sin jungle en bij een level 1 invade van de tegenstander werd ik bij mijn red buff gekilld door 5 man. We wisten door mijn trinket ward dat ze eraan kwamen, maar blijkbaar moest twitch naar de wc en was hij gerecalld ipv met ons mee te komen.

Anyway, op zich nog niet zo'n probleem, ware het niet dat onze Yasuo de enemy fizz zwaar aan het feeden was (0/4 na 10 minuten ofzo) en de Fizz vervolgens ook kinderlijk eenvoudig de overextended top lane kon ganken. Fizz stond na 20 minuten op 9/0/nogwat en eigenlijk alle lanes waren aan het verliezen dus ik dacht: geen zin om hier mn tijd aan te verspillen, het was toch maar een normal. Team wilde niet surrenderen dus ik probeerde nog wat te forceren door een 1v1 met de enemy riven te winnen die half HP was, maar zelfs dat lukte niet. Krijg ik te horen dat ik de game aan het throwen was 8)7 Nou beste jongen, die game was al weg toen alle lanes verloren en Fizz 9/0 stond hoor. Aan het einde een mooie warning gekregen voor negative attitude. Ole.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
garriej schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:08:
[...]

Janna mid is het zelfde als Nami mid. Maar Nami heeft dan wel mooie waceclear met haar ulti!

Soms maak ik het ook wel mee dat de community erg positief, een beetje te positief. Dan krijg je bij iedere kill van GJ! Nice! Good fight!. Ik speel soms ook wel eens met mijn smurf en daar hoor ik erg vaak van KS en en "No mia, report." Dat is gelukkig over als je richting de lvl 30 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Gisteren twee games gedaan: 1 Zed mid, zeer slechte game van mijn kant, maar gelukkig waren onze Xin jungle en Vayne ADC heerlijk fed na een kwartiertje spelen. Helaas besloten deze twee dat het veel interessanter was om steeds maar weer te gaan zoeken naar kills in hun jungle.

Dat lukt 1 keer, dat lukt 2 keer, maar ze bljiven niet gek natuurlijk. Toen ik nog twee kills jatte van Xin om ook wat gold te krijgen, en hij toch al 8-1 stond was 'de map te klein'. Geeft niks, niks zeggen, game was in de pocket. Op minuut 40 ging het nog steeds zoals eerder vermeld: Solo Vayne gaat dood in enemy jungle, niet veel later doen Solo Xin hetzelfde. Tegenstander maakt overal goed gebruik van: als de overige 3 (wij dus) turrets probeerden te pushen, maakte zij er een 5vs3 van. Wanneer we bij Vayne of Xin bleven, pushten zij turrets. Na 55 minuten, en wel 30 kills in ons voordeel staat er gewoon "DEFEAT" op je scherm.

Daarna nog maar een game: Yi jungle. Simpel verhaal natuurlijk: of je start slecht en verliest, of je start goed en wint. Eind van de game 'report Yi'.. dat wilde onze tegenstanders. Broken champ dit en dat (van een Akali), maar wel weer eens een victory op het scherm, dat was lang geleden. Mijn scherm moest wennen aan de kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damienx2 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:04:

Thanks League Community I had a great day <3
Toch fijn om te horen dat er na 4 maanden helemaal niets is veranderd <3

inb4 een of andere tweaker die uit het houtwerk komt "ik word nooit getrolled, je word alleen getrolled als je zelf negatief doet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Nou gisteren wederom 3 games gespeeld samen met Ghizmo.. 1e game Irelia top tegen Riven en een babysittende Rengar jungle.. kwam 0/5 uit lanefase.. Game verloren we maar toch nog terug gekomen tot 7/8 met een voor mij mooie cleanup double kill bot na een TP op een ward (enigste jammere was dat andere van het team al dood waren :P)
2e game Sona (troll game) Hadden het na 10 minuten al kunnen afmaken omdat ze een nobrain lee sin mid hadden.. die uiteindelijk eindigde met 1/11 en alleen een BT en merc treads
3e game Jinx ADC paar verschrikkelijk verkeerde loopacties van mij die hun een free kill gaven (vooral de Ryze van hun die zware dmg deed)
Maar toch moet ik zeggen op die laatste game na waren het verder goede games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Hoop overigens wel dat ze de bugs met Nidalee/Kassadin gauw fixen, want zo kan ik natuurlijk nooit mijn top Kassadin oefenen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Damienx2 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:33:
Hoop overigens wel dat ze de bugs met Nidalee/Kassadin gauw fixen, want zo kan ik natuurlijk nooit mijn top Kassadin oefenen :(.
die waren toch al gefixt? gisteren zag ik alleen xerhat disabled dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Defqonwolf schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:34:
[...]

die waren toch al gefixt? gisteren zag ik alleen xerhat disabled dacht ik..
Probeer beide maar eens te picken in een custom of normal game. Staat bij beide Temporary disabled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Damienx2 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:35:
[...]

Probeer beide maar eens te picken in een custom of normal game. Staat bij beide Temporary disabled.
oke maar bij die melding bovenin niet meer daar stond alleen xeraht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik word persoonlijk altijd heel blij als ik een Yi Jungle zie, dat betekent namelijk dat ik met Kha, Vi en Lee heel makkelijk kan counter junglen. Na level 3 ward plaatsen in hun jungle, in de gaten houden waar Yi is als die zich laat zien. (Sommige Yi's ganken nog wel eens voor level 6) en gewoon zijn camps af pakken. Als dingen goed timed, ward en in gaten houd is Yi zo makkelijk te counteren.

Andere optie is er om te zorgen dat je zware CC hebt. Fiddle, Morgana, Leona, etc. Dan heeft Yi late game ook geen kans meer als je gewoon grouped en objectives pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Gister een paar potjes met mebus en de gang gespeeld.
ze waren zo vriendelijk om mij op instalock vayne neer te zetten :+
Eerste game stond ik vs een dia caitlyn early was hell gewoon redelijk kunnen farmen en uiteindelijk een double kill gekregen en die game verder kunnen snowballen 18/8 was mn eindscore dacht ik.
de game was geeindigd met een quadra voor mij ^.^
2de game was een nog ergere stomp van mijn kant dan de eerste stond tegen een ashe+leona naja opzich was dat tedoen was alleen de leona met cc die voor mijn deaths verantwoordelijk was. Die game op 23/8 geindigd.
dit keer maar een triple ;)
3de game was gewoon heel snel klaar ik was geen match voor jinx en leona en na de eerste kill van jinx begon ze te erg te snowballen.

Naar toch ik heb leuke games gehad met gezellige mensen ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Xanthian schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:44:
Ik word persoonlijk altijd heel blij als ik een Yi Jungle zie, dat betekent namelijk dat ik met Kha, Vi en Lee heel makkelijk kan counter junglen. Na level 3 ward plaatsen in hun jungle, in de gaten houden waar Yi is als die zich laat zien. (Sommige Yi's ganken nog wel eens voor level 6) en gewoon zijn camps af pakken. Als dingen goed timed, ward en in gaten houd is Yi zo makkelijk te counteren.

Andere optie is er om te zorgen dat je zware CC hebt. Fiddle, Morgana, Leona, etc. Dan heeft Yi late game ook geen kans meer als je gewoon grouped en objectives pakt.
Jep, hij is makkelijk te counteren. Je moet hem ook alleen picken als je lastpick bent, en de tegenstander weinig CC heeft. En dat jij mijn jungle komt warden en kampjes picken, daar heb je mij niet mee gecounterd hoor, in mijn shop verkopen ze ook die wards namelijk, dus dan ruilen we gewoon van kamp.

En soms ganken voor lvl 6? Op Silver5 elo heb je wanneer je in iedere lane een Q doet, vrijwel zeker 3 flashes geburned "want Yi is zo sterk dat we er bang voor zijn".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:59:
Gister een paar potjes met mebus en de gang gespeeld.
ze waren zo vriendelijk om mij op instalock vayne neer te zetten :+
Eerste game stond ik vs een dia caitlyn early was hell gewoon redelijk kunnen farmen en uiteindelijk een double kill gekregen en die game verder kunnen snowballen 18/8 was mn eindscore dacht ik.
de game was geeindigd met een quadra voor mij ^.^
2de game was een nog ergere stomp van mijn kant dan de eerste stond tegen een ashe+leona naja opzich was dat tedoen was alleen de leona met cc die voor mijn deaths verantwoordelijk was. Die game op 23/8 geindigd.
dit keer maar een triple ;)
3de game was gewoon heel snel klaar ik was geen match voor jinx en leona en na de eerste kill van jinx begon ze te erg te snowballen.

Naar toch ik heb leuke games gehad met gezellige mensen ^.^
Het is goed met je! Dus je wilt zeggen dat Garriej, ik, Mvdbeld etc niet gezellig zijn? #FU

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:18:
[...]

Het is goed met je! Dus je wilt zeggen dat Garriej, ik, Mvdbeld etc niet gezellig zijn? #FU

;)
Dat heb ik niet gezegd xd.
jullie zijn ook heel gezellig maar mag ik ook anderwr mensen gezellig vinden of is dat weer teveel gevraagd live schat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:41:
[...]

Dat heb ik niet gezegd xd.
jullie zijn ook heel gezellig maar mag ik ook anderwr mensen gezellig vinden of is dat weer teveel gevraagd live schat :+
Nee het is uit Wambam! Ik heb het niet op vreemdgangers :+

Plus wij lopen geen van allen 24/7 in stealth, omdat wij niet met je gezien willen worden. :+ #shotsfired #realfriends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:49
Gisteren een paar van de leukste games gehad sinds ik League speel. Op werk was ik er achter gekomen dat een collega sinds een dag LoL speelde. Hij gaf aan een beetje lost te zijn en moeite te hebben met de basics. Toegevoegd en gelijk een potje blind pick gedaan. Probleem (voor hem) was dat we met 5-man premade waren, waarvan alleen hij lvl 5 was. Dit leidde tot zo'n grappige game dat we uiteindelijk de game verloren doordat we allemaal alleen maar aan het lachen waren. De ults die alle kanten op schoten ("Ik heb mijn ult nog...oh wacht.."), de tegenstander Sion was bar-slecht, waardoor die ook de meest belachelijke ults had, en deze bleek gewoon lvl 30 te zijn na de game. En ik heb de meest grappige jukes uit weten te voeren. Het bracht me echt ff terug naar de good-old days waarin je nooit wist wat voor rare situatie je mee ging maken in je games.
Daarna wel op een smurf ff met de collega gespeeld omdat hij de hele game gedomineerd werd door alles en iedereen, gelukkig ging die game wat beter voor hem. Overall: Een grappige, geslaagde avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:45:
[...]

Nee het is uit Wambam! Ik heb het niet op vreemdgangers :+

Plus wij lopen geen van allen 24/7 in stealth, omdat wij niet met je gezien willen worden. :+ #shotsfired #realfriends
Nee waarom doe je dit nou weer damien *cries* :+

ach wat zijn we toch ook weer lekker gemeen vandaag denk ik nog lief mn bed uit te stappen kom jij aanzetten, ja toen was dat al meteen weer van de baan :+ #shotsbackfired.

On another note:
Waarom bannen mensen yasuo nog steeds persoonlijk vind ik hem niet zo heel sterk meer maar hij heeft nog wel een massieve ban rate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
wambamNL schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:48:
[...]

Nee waarom doe je dit nou weer damien *cries* :+

ach wat zijn we toch ook weer lekker gemeen vandaag denk ik nog lief mn bed uit te stappen kom jij aanzetten, ja toen was dat al meteen weer van de baan :+ #shotsbackfired.

On another note:
Waarom bannen mensen yasuo nog steeds persoonlijk vind ik hem niet zo heel sterk meer maar hij heeft nog wel een massieve ban rate.
Nou als je een echt goede Yasuo speler hebt die kan heel sterk zijn dan hoor! Ik werd een keer als Orianna vet hard gepowned door een echt goede Yasuo speler.

Btw vanavond kan ik spelen! Ben geblesseerd aan mijn hamstring dus geen voetbaltraining voor mij xD

[ Voor 7% gewijzigd door Dopiej op 21-10-2014 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Defqonwolf schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:52:
[...]

Nou als je een echt goede Yasuo speler hebt die kan heel sterk zijn dan hoor! Ik werd een keer als Orianna vet hard gepowned door een echt goede Yasuo speler.
Ik heb het meer over de gemiddelde yasuo speler want met elke champion is het zodra iemand echt goed ermee is en hij krijgt een voorsprong ben je zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
wambamNL schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:53:
[...]

Ik heb het meer over de gemiddelde yasuo speler want met elke champion is het zodra iemand echt goed ermee is en hij krijgt een voorsprong ben je zuur.
Ja das waar, maar opzich is Yasuo ook niet super moeilijk te spelen hoor.. heb em op smurf gekocht en ben er nou ook niet super mee maar kan toch games ermee beslissen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Gisteren een game van mijn promo's naar Gold gewonnen, de stand is nu 1-1.
Nog 2 winnen en dan is mijn doel voor dit seizoen gehaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ero-Sensei schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:10:
[...]

Jep, hij is makkelijk te counteren. Je moet hem ook alleen picken als je lastpick bent, en de tegenstander weinig CC heeft. En dat jij mijn jungle komt warden en kampjes picken, daar heb je mij niet mee gecounterd hoor, in mijn shop verkopen ze ook die wards namelijk, dus dan ruilen we gewoon van kamp.

En soms ganken voor lvl 6? Op Silver5 elo heb je wanneer je in iedere lane een Q doet, vrijwel zeker 3 flashes geburned "want Yi is zo sterk dat we er bang voor zijn".
Wat ik meestal doe op silver in de jungle is proberen om een invade te doen. Je wacht ergens in de river tot 1:45 en gaat er dan met z'n 4en in. Dit werkt goed met Amumu, Thresh, Blitz, Vi, Lee, Ahri, etc. Meestal heb je dan wel een kill als je iemand tegen komt en anders heb je een extra gratis buff.

Als een invade niet lukt of niemand wil dan begin ik meestal bot en ga top op level 3 ganken. Voor 90% van games kan je wel raden of hun jungler red of blue begint en dan weet je ook of je die op level 3 op top tegen komt. Als weet dat je die top tegenkomt kan je in de river in het bosje wachten of in de tri-bush en wacht je de andere jungler op. Als bijvoorbeeld Yi komt ganken (en vaak niet eens met full HP) dan win je dit snel. Het is helemaal makkelijk met Vi want je kan je Q chargen en een volle Q doet veel damage.

Dit is hoe ik op silver heel vaak op voorsprong kom. Eenmaal op voorsprong is het een kwestie van wards kopen en counter junglen mits je daar een safe champion voor hebt. Denk aan Shyvana, Lee, Kha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Defqonwolf schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:53:
[...]

Ja das waar, maar opzich is Yasuo ook niet super moeilijk te spelen hoor.. heb em op smurf gekocht en ben er nou ook niet super mee maar kan toch games ermee beslissen!
Dat is zeker waar.
Persoonlijk vind ik Vayne een stuk moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
wambamNL schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:58:
[...]

Dat is zeker waar.
Persoonlijk vind ik Vayne een stuk moeilijker.
Ja inderdaad heb ik ook, heb vayne maar kan die totaal niet spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanthian schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:23:
[...]

Janna mid is het zelfde als Nami mid. Maar Nami heeft dan wel mooie waceclear met haar ulti!

Soms maak ik het ook wel mee dat de community erg positief, een beetje te positief. Dan krijg je bij iedere kill van GJ! Nice! Good fight!. Ik speel soms ook wel eens met mijn smurf en daar hoor ik erg vaak van KS en en "No mia, report." Dat is gelukkig over als je richting de lvl 30 komt.
Kreeg gisteren nog een "GG no SS bot" naar mijn hoofd als ADC terwijl ik toch echt de vijandelijke ADC en Support in mijn lane had. Dus ik kijk naar wie onze MID gekilled heeft: vijandelijke jungler :+. Ohja en Jinx' SUPER DEATH ROCKET is natuurlijk altijd een KS als je hem vanaf een andere lane in een teamfight plaatst zodat je bij de eerste de beste kill of assist tenminste er sneller kan komen 8)7 .
Ero-Sensei schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:28:

Daarna nog maar een game: Yi jungle. Simpel verhaal natuurlijk: of je start slecht en verliest, of je start goed en wint. Eind van de game 'report Yi'.. dat wilde onze tegenstanders. Broken champ dit en dat (van een Akali), maar wel weer eens een victory op het scherm, dat was lang geleden. Mijn scherm moest wennen aan de kleuren.
Mijn ervaring is met Yi is dat ik hem nooit in mijn team wil op hoog zilver low gold. Waarom? Het maakt niet uit of ze goed of slecht beginnen, want ik heb in meer dan 20 games met een Yi er slechts één (1) gezien die zijn kills omzette in objectives. Ze rennen je lane in voor een gank, stelen de kill en ze gaan weer wraiths farmen. Het is nu zelfs zo ver dat ik als ik mag bannen vraag of iemand Yi wil spelen en hem ban wanneer iemand dat wil. Geen zin in dat gedoe.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2014 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:04:
[...]

Kreeg gisteren nog een "GG no SS bot" naar mijn hoofd als ADC terwijl ik toch echt de vijandelijke ADC en Support in mijn lane had. Dus ik kijk naar wie onze MID gekilled heeft: vijandelijke jungler :+. Ohja en Jinx' SUPER DEATH ROCKET is natuurlijk altijd een KS als je hem vanaf een andere lane in een teamfight plaatst zodat je bij de eerste de beste kill of assist tenminste er sneller kan komen 8)7 .
Haha ja zo irritant he, of als ze zeggen no ss botlane terwijl alle outer turrets al neer zijn en iedereen aan het roamen is..
Gisteren ook zo een paar kills gehaald met die Rocket :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Defqonwolf schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:58:
[...]

Ja inderdaad heb ik ook, heb vayne maar kan die totaal niet spelen!
Persoonlijk ben ik van mening dat ik vayne wel goed kan spelen maar daarvoor kan je het beter aan Mebus/Damien of iemand anders waarmee ik heb gespeeld vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
wambamNL schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:08:
[...]

Persoonlijk ben ik van mening dat ik vayne wel goed kan spelen maar daarvoor kan je het beter aan Mebus/Damien of iemand anders waarmee ik heb gespeeld vragen.
Wat voor support werkt eigenlijk het best met Vayne? Iemand met sustain? Iemand die haar berscherm of juist een kill lane zoals Blitz, Ali en Leona?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 09:02

psyy138

blackbulls.nl

Sivir in 3v3 is fun.

http://matchhistory.euw.l...ls/EUW1/1756120930/293179

Korte samenvatting;

258 cs in 19:03
9/0/4, 12,2k gold
team 16 - 3

[ Voor 25% gewijzigd door psyy138 op 21-10-2014 11:29 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Xanthian schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:27:
[...]

Wat voor support werkt eigenlijk het best met Vayne? Iemand met sustain? Iemand die haar berscherm of juist een kill lane zoals Blitz, Ali en Leona?
Hangt van de ADC zelf af.
Ik speel heel opportunistisch dus geef mij een leona/thresh die goed kan spelen en ik ben blij.
over het algemeen engage ik ook als ik een goeie engage zie ik heb geleerd niet teveel op een support te relyen dus ik heb liever een peel support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Gebruiken mensen hier nu ook Curse Voice sinds dat nu wel mag van Riot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Xanthian schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:37:
Gebruiken mensen hier nu ook Curse Voice sinds dat nu wel mag van Riot?
Wat is dat dan? (websites voor te kijken wat is het zijn hier geblocked..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanFr12
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-08-2022
Defqonwolf schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:41:
[...]

Curse voice is third party software. Als je in de lobby komt kijkt de software of je teamgenoten ook curse voice hebben. hebben ze dit ook? dan kan je met hun praten tijdens de game. dit is dus idd handige software en word steeds meer gebruikt. nu ik lees dat het legaal is ga ik het vanaaf ook maar is installeren >)

Had dit weekend trouwens een 10 win streak als adc bijna Gold 4 nu... Helaas wel promos lost gister avond :(
Vanavond weer ranked. als mensen duo Q willen laat maar weten.

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-08 11:59
Defqonwolf schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:41:
[...]

ingebouwde voice chat voor LoL

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
StefanFr12 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:53:
[...]

Curse voice is third party software. Als je in de lobby komt kijkt de software of je teamgenoten ook curse voice hebben. hebben ze dit ook? dan kan je met hun praten tijdens de game. dit is dus idd handige software en word steeds meer gebruikt. nu ik lees dat het legaal is ga ik het vanaaf ook maar is installeren >)

Had dit weekend trouwens een 10 win streak als adc bijna Gold 4 nu... Helaas wel promos lost gister avond :(
Vanavond weer ranked. als mensen duo Q willen laat maar weten.

grtz
Thnx! ja ik ga ook maar eens kijken om dat te downloaden.. is makkelijker communiceren en misschien zelfs gaan mensen dan minder snel ragen als in chat..

Kan je ook Duo Q doen als ik nog in placements zit voor solo/duo?
Pagina: 1 ... 89 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]