En zo werd ik gisteren weer 2 maal gereport om wat mij betreft belachelijke redenen. Eerste potje omdat ik genoodzaakt was om top te teleporten na de zoveelste gank van de enemy Amumu, waardoor ik geen TP had voor dragon. Ik geef hierbij aan dat mijn team ook dragon had kunnen doen terwijl Amumu en Ryze druk bezig waren om mij te killen, maar nee het was mijn schuld ik had de toptoren gewoon moeten laten gaan en daarbij ook nog de kans lopen om dragon te verliezen.
Het had ons de game gekost en het was absoluut niet de schuld van onze Corki die tot 3 maal toe gecaught werd in de enemy jungle die volslagen donker was. Nee hoor, einde van de game onze Corki: "Report this Rumble, he costed us the game". Jammer genoeg vond het enemy team dat niet, en werd Corki ook nog eens verteld dat we een AFK Lux in het team hadden en dat zijn eigen acties met name de jungle invades niet al te slim waren.
Volgende game. Onze mid Janna vond het een goed idee om zijn speciale broertje mee te laten doen in een duo-queue game. Geen enkel probleem, maar ga hem dan ook supporten zodat je hem de game kunt leren ipv zelf een vrij magere mid-laner te pakken in de vorm van Janna (categorie Lulu voor mij). Dus toen Ashe eindelijk de 50CS aantikte na 30 minuten spelen en Janna voor de duizendste maal de verkeerde calls maakte en vervolgens nog even moest typen: "Mao pls...", toen kon ik mijzelf niet weerhouden om even te zeggen: "Janna piss off". Hoppa!!!! /all "Report this Mao for negative attitude".
Thanks League Community I had a great day
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.