Irelia en Olaf ook ff opgepikt, heb nu alleen nog niet: Azir, Gnar, Braum, Draaaven, Viktor, Yorick, Trundle, Urgot, Shen en Mordekaiser.
Verwijderd
In dit topic zie ik een hoop ervaren spelers.
Zelf ben ik hard op weg naar level 30 (momenteel 27) om vervolgens ranked games te gaan spelen. Hopelijk lukt dat nog voor het eind van season 4 en anders iig in het begin van season 5. Is er momenteel een team die opzoek is naar een beginnende LoL speler? Let me know!
Hoppa, even 6/1/14 met Sejuani, echt een jungler voor de wat latere uurtjes, dan werkt het wel.
Gisteren 2 'alternatieve' supports gespeeld: Nautilus (full-tank) en Fiddlesticks. Nautilus was echt lachen, 2 wins en 2 losses (normal), maar wel leuke potjes. Fiddlesticks erg sterk in laning phase (zwaar anti-gank), maar later nog te weinig invloed in team-fights. Deze ga ik vandaag nog wel ff een keer proberen. Denk dat ik hier nog wel wat meer uit kan halen. Iemand tips?
Dat is vreemd want fiddle staat juist bekend om zn teamfight potential. Maak prioriteit van een zhonya's en ult in de teamfight van over de muur.NibborSneffets schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 09:53:
Gisteren 2 'alternatieve' supports gespeeld: Nautilus (full-tank) en Fiddlesticks. Nautilus was echt lachen, 2 wins en 2 losses (normal), maar wel leuke potjes. Fiddlesticks erg sterk in laning phase (zwaar anti-gank), maar later nog te weinig invloed in team-fights. Deze ga ik vandaag nog wel ff een keer proberen. Denk dat ik hier nog wel wat meer uit kan halen. Iemand tips?
Ignorance Is Bliss
Verder E over Q maxen in laningphase.. Dan doe je continu damageNibborSneffets schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 09:53:
Ja beide tips had ik al opgevolgd in mijn match haha. Maxde E voor de poke en dat was nice, de Q stopte elke gank voordat het wat werd. Zal echt het feit zijn dat ik ervaring mis (met Fiddle dan) en dat hen een disengage comp hadden, waardoor ze steeds de burst af konden wachten en dan terug konden komen. Ga het vanavond ff een paar potjes doen weer.
[ Voor 9% gewijzigd door Kaasdipje op 18-10-2014 13:00 ]
Ult over een muur, fear de ADC en silence de rest, hourglass, GG. Als Fiddle support geen sterke teamfights heeft doe je wat verkeerd denk ikNibborSneffets schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 09:53:
Njah, het was niet zozeer slecht, maar als (gewoonlijke) ADC heb ik gewoon veel meer te zeggen in een teamfight als ik het goed uitspeel. Gisteren was dan mijn eerste Fiddle support, maar ik had nog niet echt het gevoel van macht in mijn game. Dat is eigenlijk wat ik bedoelde. Overigens zijn actives zoals Zhonya's niet aan mij besteed, wat dus voor Fiddle wel echt een must is in teamfights haha. Dus gewoon een kwestie van oefening geloof ik.
[ Voor 5% gewijzigd door Kaasdipje op 18-10-2014 16:16 ]
Fiddle werkt alleen als je teammates ook beetje ok zijn, je 3sec fear is echt OP tegen een mid/adc, maar dan moet je wel follow up damage hebben want je E + W doet niet echt damage als support.
TopwambamNL schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:25:
Ok de setup voor mijn team is bekend
Teamnaam - The Mighty Penguins
Top - Secsytime
Jungle - Nokolai
Mid - Yume Tsuki
ADC - WambamNL
Support - D3xtro
Sub1 - Dharak88
Sub2 - Deko89
Dus bij deze hebben jullie het antwoordsorry dat het zolang heeft geduurd.
Lol, allready scared.Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 18:07:
Secstime weer op panth ?
2.25s fear is het tegenwoordigSantee schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 16:26:
je 3sec fear is echt OP
Voel als 3
damn geluidskwaliteit Imagine Dragons is bagger op stage
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
het is een koreanse host. Die zeggen geen l voor r.... leuk bedacht maar gaat niet op.
Was moeilijk om er een R in te horen 
Lijkt me trouwens klote om daar als Fnatic member aanwezig te moeten zijn om de cup over te dragen.
Lijkt me trouwens klote om daar als Fnatic member aanwezig te moeten zijn om de cup over te dragen.
Ze waren er van alle drie. denk niet dat Peke het heel erg vind eerlijk gezegd. Faker en Toyz waren er ook.
+RITO PAYS WHO CARES
+RITO PAYS WHO CARES
[ Voor 10% gewijzigd door blamauci op 19-10-2014 09:05 ]
Bedoel meer hoe Fnatic er deze keer uit is gegaan. (Maar ok, SK T1 heeft het niet eens tot de Worlds gehaald, dus wat dat betreft mag hij niet klagen)
Jammer genoeg kan ik niet kijken aangezien ik op mn werk zit Q_Q.
graag zou ik dus willen vragen om alles in spoilers te zetten
graag zou ik dus willen vragen om alles in spoilers te zetten
Steam: Ryada.
Gisteren Volibear gekocht om eens te kijken hoe die speelt... Die vind ik leuk! Twee potjes op normal en spelend op top en gewonnen. Dat was tegen een Darius en tegen Nocturne. Darius was easy, Nocturne was mid en late game een pain in the ass... Gelukkig kan ie met veel HP en Armor stacken best goed roamen.
Build in deze volgorde:
Warmogs, Randuins, Spirits Visage, Frozen Mallet, Boots en Atmas Impaler.
Misschien iemand een tip voor een betere build? Misschien dat ik Spirits Visage beter eerst kan bouwen voor Warmogs.
Build in deze volgorde:
Misschien iemand een tip voor een betere build? Misschien dat ik Spirits Visage beter eerst kan bouwen voor Warmogs.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
http://www.solomid.net/gu...ar-build-guide-by-allorimOuterspace schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 09:40:
Gisteren Volibear gekocht om eens te kijken hoe die speelt... Die vind ik leuk! Twee potjes op normal en spelend op top en gewonnen. Dat was tegen een Darius en tegen Nocturne. Darius was easy, Nocturne was mid en late game een pain in the ass... Gelukkig kan ie met veel HP en Armor stacken best goed roamen.
Build in deze volgorde:
Misschien is deze build iets voor je?
Mss iets zoals:Outerspace schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 09:40:
Build in deze volgorde:
Randuins/spirit rushen afhankelijk van ad of ap tegenstander.
Merc threads/ ninja tabi als 2de item.
daarna spirit of randuins degene die je niet als 1ste item hebt.
sunfire/banshees (hangt van enemies af welke je als eerste bouwd
Dan als laatste item zou ik warmongs pas overwegen maar er zijn betere items ik persoonlijk zou dan nog een offensive item nemen.
Ben nog op zoek naar iemand die mid als main speelt voor het toernooi. Liefhebbers?
Graag DM sturen.
Graag DM sturen.
[ Voor 10% gewijzigd door Ghizmo op 19-10-2014 09:44 ]
WCS Game 1: SHR vs SSW
Stream: YouTube: 2014 Worlds Final - Samsung White vs. Star Horn Royal Club - 10/18/14
Stream: YouTube: 2014 Worlds Final - Samsung White vs. Star Horn Royal Club - 10/18/14
spoiler:
Ik hoop dat SHR snel gaat beseffen dat ze Jayce sowieso moeten bannen of zelf nemen. Ook snap ik niet goed waarom ze voor iemand als Ryze op top kiezen, terwijl het bekend is dat SSW absurd sterk early is en zo'n zwakke early champ hard gaan aanpakken.
De ward coverage van SSW is echt te bizar voor woorden. Binnen 7 minuten hebben ze heel de Jungle van Insec volstaan.
De ward coverage van SSW is echt te bizar voor woorden. Binnen 7 minuten hebben ze heel de Jungle van Insec volstaan.
[ Voor 110% gewijzigd door Junia op 19-10-2014 10:07 ]
Is er nog een team incomplete voor tweakers toernooi? laat me weten:P
Bedankt voor de tips. Ik zal vanavond even kijken hoe dat speelt. Frozen Mallet heb ik juist voor die HP stacks ivm mijn passive en W. Misschien dat de Sunfire uiteindelijk wel een betere keus is ivm Armor ipv die 30 atk dmg
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
WCS Game 1: SHR vs SSW
Best erge spoilers dus niet lezen als je enkel nieuwsgierig bent
Best erge spoilers dus niet lezen als je enkel nieuwsgierig bent
spoiler:
SHR kiest voor een absurde lategame georiënteerde compositie - Ryze, Orianna, Tristana en in een zeker zin Khazix, die normaal ook wat tijd nodig heeft om op gang te komen (m.u.v. snowballing, iets dat tegen een team als SSW vast gaat gebeuren!).
Dit alles tegen een team die de reputatie heeft dat ze binnen 15 minuten de match al bepalen, resulterend in het eindresultaat van game 1.
De ward coverage van SSW is te bizar voor woorden. Na 7 minuten staat heel Insec's jungle vol waardoor hij echt nergens iets kan betekenen. SSW baseert alle plays op de positie van Insec. Ik denk dat het voor SHR echt cruciaal is om al heel early heel veel wards te plaatsen en proberen te pinken/sweepen willen ze een kans maken tegen de zeer goedgecoördineerde playmaking van SSW.
Dit alles tegen een team die de reputatie heeft dat ze binnen 15 minuten de match al bepalen, resulterend in het eindresultaat van game 1.
De ward coverage van SSW is te bizar voor woorden. Na 7 minuten staat heel Insec's jungle vol waardoor hij echt nergens iets kan betekenen. SSW baseert alle plays op de positie van Insec. Ik denk dat het voor SHR echt cruciaal is om al heel early heel veel wards te plaatsen en proberen te pinken/sweepen willen ze een kans maken tegen de zeer goedgecoördineerde playmaking van SSW.
[ Voor 3% gewijzigd door Junia op 19-10-2014 10:08 ]
spoiler:
Daar zit je dan in je fancy stadium naar een stomp te kijken
.
spoiler:
Monsterlijk goed gewoon. Jammer an de finale, maar wel heerlijk om te zien. Spijtig dat het niet spannend is.
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
spoiler:
Moeten we wel nog wat 'spoilers' blijven plaatsen als het in 3 games beslist wordt, aangezien anders Wambam ook direct weet hoe het zit na 1 game te hebben gezien! 
spoiler:
Krijg meer een beetje TSM-SWW flashbacks van SSW, met hun teamcomp e.d.
.
In ieder geval wel leuker voor het publiek zo ^^.
In ieder geval wel leuker voor het publiek zo ^^.
[ Voor 8% gewijzigd door Thormodo op 19-10-2014 11:38 ]
Dacht dat je met mij ging spelen trut!blamauci schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 10:01:
Is er nog een team incomplete voor tweakers toernooi? laat me weten:P
spoiler:
Hahah prachtig! Ik hoop echt dat SHR een mental boost krijgt en SSW tilt, dan krijgen we toch nog een spannende finale 
spoiler:
Ik vind Mata echt een geweldige support. Hij is echt altijd overal op tijd bij, ongelooflijk.
spoiler:
4e match begon interessant, helaas werd er echt absurd hard gethrowed, met name door Insec zijn pantheon (ult) ganks en de lulu pick, die zoals gewoonlijk nul toegevoegde waarde heeft gehad. Dat snap je toch niet?
spoiler:
Lulu kan je zowel top, mid en als support gebruiken om een game te throwen, denk dat ik het ook maar ga spelen! 
spoiler:
Ik ben ermee eens dat Lulu nooit echt een grote impact heeft gehad op worlds. Maar tegen de assassins die Pawn 99% van de tijd speelt zou het goede counter kunnen zijn. Alleen als Pawn dan debuteert op een support mage zoals Orianna. Tja, dat gooit heel je game plan weer overhoop.
WAAR IS DA TEAM DAN JONGUH,
MET JOU EN WIE NOG MEER IK MOET WEL MINSTENS EEN QUINTET HEBBEN ANDERS IS HET OOK NIET SPANNEND
steel123 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 12:48:
spoiler:Ik ben ermee eens dat Lulu nooit echt een grote impact heeft gehad op worlds. Maar tegen de assassins die Pawn 99% van de tijd speelt zou het goede counter kunnen zijn. Alleen als Pawn dan debuteert op een support mage zoals Orianna. Tja, dat gooit heel je game plan weer overhoop.
spoiler:
Nu gaan we spoilers zelfs quoten 
Lulu werd begin season 4, dus nog voordat al die (tot op zekere hoogte belachelijke) nerfs waren doorgevoerd, de verbeterde versie van Orianna genoemd.
Maar die tijden van Lulu dominance zijn allang voorbij; een echte impact heeft ze inderdaad nooit gehad.
We hebben nu al zo vaak gezien hoe een Lulu vs Ryze top lane totaal ongunstig uitpakt voor het team van Lulu. In lane is het allemaal ok, maar in teamfights brengt ze veel te weinig en is te squishy. En het idee van we pakken Lulu zodat we Uzi kunnen shielden en protecten....Tja, in de finale moet je toch wel iets meer brengen dan zo'n veredelde support taak.
Lulu werd begin season 4, dus nog voordat al die (tot op zekere hoogte belachelijke) nerfs waren doorgevoerd, de verbeterde versie van Orianna genoemd.
Maar die tijden van Lulu dominance zijn allang voorbij; een echte impact heeft ze inderdaad nooit gehad.
We hebben nu al zo vaak gezien hoe een Lulu vs Ryze top lane totaal ongunstig uitpakt voor het team van Lulu. In lane is het allemaal ok, maar in teamfights brengt ze veel te weinig en is te squishy. En het idee van we pakken Lulu zodat we Uzi kunnen shielden en protecten....Tja, in de finale moet je toch wel iets meer brengen dan zo'n veredelde support taak.
spoiler:
Wat dat betreft is het misschien niet eens een slecht idee om Lulu te oefenen, voor het moment dat ze het weer wat meer viable maken 
Koekiemonsterr schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 13:11:
[...]
spoiler:Nu gaan we spoilers zelfs quoten
spoiler:
Ze pickten Lulu voor mid en gingen ervan uit dat Pawn weer een assassin zou spelen maar SSW doorzag dat goed en pakten Orianna. Dat gaf ze gelijk weer goede synergie met Rengar. Gewoon een erg sterke pick/ban phase van SSW.
Naar mijn mening ging het bij SHC vooral mis met de Pantheon pick. Ten eerste werkte Rammus prima en was hij niet geband, dus waarom iets anders doen? Ten tweede gebruikte Pantheon zijn ult om ganks op te zetten waardoor Dandy prima kon counterganken. Buiten dat had SSW genoeg mobility om uit die cirkel vandaan te komen. Als Pantheon zijn ult juist had gebruikt bij counterganks zijn de mobility skills vaak al gebruikt in de fight en kun je de ult van Pantheon veel makkelijker plaatsen en een fight helemaal omdraaien.
Naar mijn mening ging het bij SHC vooral mis met de Pantheon pick. Ten eerste werkte Rammus prima en was hij niet geband, dus waarom iets anders doen? Ten tweede gebruikte Pantheon zijn ult om ganks op te zetten waardoor Dandy prima kon counterganken. Buiten dat had SSW genoeg mobility om uit die cirkel vandaan te komen. Als Pantheon zijn ult juist had gebruikt bij counterganks zijn de mobility skills vaak al gebruikt in de fight en kun je de ult van Pantheon veel makkelijker plaatsen en een fight helemaal omdraaien.
Vicariously I live while the whole world dies
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Als ze ooit nog eens iets gaan veranderen aan Lulu, dan neem ik aan dat ze van haar weer meer een echte support maken.Skyclad schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 14:37:
Wat dat betreft is het misschien niet eens een slecht idee om Lulu te oefenen, voor het moment dat ze het weer wat meer viable maken
Lulu is zo'n champion die ten onder is gegaan aan haar eigen succes. Gragas is ook een voorbeeld daarvan.
Maar goed, oefenen is altijd goed natuurlijk
[ Voor 11% gewijzigd door Koekiemonsterr op 19-10-2014 15:20 ]
heerlijk om support te zijn, instant group en je kan lekker doorswitchen tot je een sterke setup hebt
nothing stops this train
Voor de mensen die bij de Viewing party waren, en mijn mening delen.
http://www.reddit.com/r/l...y_groningen_more_swag_in/
Bahahhahahahah, nou ja kun je iig elke morgen je melk in een mooie beker drinkenSecsytime schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 15:33:
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Haha tja, altijd nog beter een mooie melkbeker dan een blikje Cola van de sponsor
[ Voor 13% gewijzigd door Koekiemonsterr op 19-10-2014 17:12 ]
Blij dat ik dus niet konSecsytime schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 15:33:
Wel een lange tijd geleden dat ik Robert weer eens heb gezien. Laatste keer was met DFC en paintballen.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Nou voor het weekend paar potjes samen met de tweakers gespeeld waaronder Ghizmo..
Ging opzich naar mijn inziens wel goed (alleen dat ik als irelia nog wat te oefenen heb.. maar de matchups waren ook gewoon klote xD
1e potje tegen een Plat 2 Zac die me zwaar harraste en tons of dmg op me deed xD (4/7/13 eindscore Loss)
2e potje vs vayne dus van farmen voor mij kwam het alleen onder de turret (4/4/6 eindscore Win)
3e potje vs vladimir waar ik dus ook alleen onder turret kon farmen.. (4/5/2 eindscore Loss)
Heb toen op TS gezegd dat ik irelia top maar niks vind omdat je gewoon niks tegen ranged champs kan doen.. Maar in het weekend heb ik mijn zonden overdacht en ik denk toch dat ik ga proberen om Irelia als main champ te gaan beoefenen..
en het laatste potje dacht ik zed even te spelen ging in lanefase tegen een 'bange' karthus wel goed, maar hun hadden super goede lategame comp die ons de das om deed
Vanavond misschien wel potje spelen en anders dinsdagavond misschien en woensdag en donderdagavond zoiezo (vriendin weer gaan werken)
Ging opzich naar mijn inziens wel goed (alleen dat ik als irelia nog wat te oefenen heb.. maar de matchups waren ook gewoon klote xD
1e potje tegen een Plat 2 Zac die me zwaar harraste en tons of dmg op me deed xD (4/7/13 eindscore Loss)
2e potje vs vayne dus van farmen voor mij kwam het alleen onder de turret (4/4/6 eindscore Win)
3e potje vs vladimir waar ik dus ook alleen onder turret kon farmen.. (4/5/2 eindscore Loss)
Heb toen op TS gezegd dat ik irelia top maar niks vind omdat je gewoon niks tegen ranged champs kan doen.. Maar in het weekend heb ik mijn zonden overdacht en ik denk toch dat ik ga proberen om Irelia als main champ te gaan beoefenen..
en het laatste potje dacht ik zed even te spelen ging in lanefase tegen een 'bange' karthus wel goed, maar hun hadden super goede lategame comp die ons de das om deed
Vanavond misschien wel potje spelen en anders dinsdagavond misschien en woensdag en donderdagavond zoiezo (vriendin weer gaan werken)
Na dit weekend weet ik weer wat verliezen is. 19 games - 5 wins. En hiervoor hoef ik mijn teams geen schuld te geven aangezien ik zelf mijn bijdrage in de losses net zo goed heb gedaan. Dramatisch gespeeld en na verloop van tijd gaat het gewoon tussen je oren zitten dat je waarschijnlijk weer een lane-matchup zult verliezen. Dus had ik beter de helft minder games kunnen spelen en gewoon wat anders kunnen gaan doen. De matchmaking goden waren overigens ook niet gunstig, maar goed soms zit het mee soms zit het tegen.
Overigens net gelezen wat de spelers van winnaar van Worlds hebben gekozen aan skins:
Overigens net gelezen wat de spelers van winnaar van Worlds hebben gekozen aan skins:
spoiler:
Looper - Kassadin of Singed
Dandy - Rengar
Pawn - Talon
Imp - Twitch
Mata - Thresh
Imo een leuk lijstje met skin. Ik kijk met name uit naar de Rengar / Twitch skins. Hoop enigszins dat het voor Looper Kassadin wordt.
Dandy - Rengar
Pawn - Talon
Imp - Twitch
Mata - Thresh
Imo een leuk lijstje met skin. Ik kijk met name uit naar de Rengar / Twitch skins. Hoop enigszins dat het voor Looper Kassadin wordt.
Heel herkenbaar, ik had zaterdag zelf ook een loosing streak van een paar games. Uiteindelijk stop ik dan met tryhard spelen en ga ik lekker champions spelen die ik zelf leuk vindt zoals Sejuani jungle, Hecarim, en Nasus jungle. Soms werkt dat erg goed en soms gewoon niet, maar ik tenminste wel fun.Damienx2 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 08:18:
Na dit weekend weet ik weer wat verliezen is. 19 games - 5 wins. En hiervoor hoef ik mijn teams geen schuld te geven aangezien ik zelf mijn bijdrage in de losses net zo goed heb gedaan. Dramatisch gespeeld en na verloop van tijd gaat het gewoon tussen je oren zitten dat je waarschijnlijk weer een lane-matchup zult verliezen. Dus had ik beter de helft minder games kunnen spelen en gewoon wat anders kunnen gaan doen. De matchmaking goden waren overigens ook niet gunstig, maar goed soms zit het mee soms zit het tegen.
Ik blijf mezelf altijd verbazen hoe goed Sejuani's lategame is, jammer dat de early game gewoon ruk is.
Ik heb dit weekend maar 2 games gespeeld, beide gewonnen. Eentje was een ranked game waarbij ik last pick was en top moest spelen. De tegenstander had Irelia gelockt dus ik ging voor Nasus. Easiest lane ever gehad en redelijk fed geraakt. Echter had de tegenstander een fed katarina en daardoor was het nog behoorlijk spannend. Gelukkig hadden ze een probleem met het snel ompushen van torens en was onze win daardoor nooit heel erg in gevaar.Damienx2 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 08:18:
spoiler:Looper - Kassadin of Singed
Dandy - Rengar
Pawn - Talon
Imp - Twitch
Mata - Thresh
Tweede game was een normal met iemand van Tweakers en 2 van zijn vrienden. Ik was Braum support, hij Corki maar hij had technische problemen (game deed steeds spontaan alt-tab). De laning phase ging dus niet heel soepel, maar ook niet al te dramatisch. We waren op zich aan het winnen, maar de random in ons team (teleport-smite jungle yi met het bijpassende karakter) ging steeds yolo hun team in met Q en vroeg zich dan af waarom wij niet volgden. Uiteindelijk op een haar na gewonnen (ze hadden onze nexus op 100 health) met een backdoor waarbij onze Pantheon in hun base jumpte en een ward plaatste en Yi ernaartoe teleportte). Leuke game uiteindelijk wel
spoiler:
Talon en Thresh vind ik wel enigszins verrassend. Mata heeft volgens mij vooral Janna gespeeld en Pawn vooral Jayce. Aan de andere kant zijn dat wel champs die al een aardige skin-verzameling hebben, dus wellicht dat in overleg met Riot anders besloten is.
[ Voor 63% gewijzigd door Vicarious op 20-10-2014 08:37 ]
Ik had de zelfde ervaring dit weekend, veel verloren, weinig gewonnen. De ene keer speelde ik bar slecht, dan weer een vriend en dan weer een random boy/boys. Ja dit weekend was echt een ramp
Nou moet er toch straks hier iemand typen dat hij wel veel heeft gewonnengarriej schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 08:55:
Ik had de zelfde ervaring dit weekend, veel verloren, weinig gewonnen. De ene keer speelde ik bar slecht, dan weer een vriend en dan weer een random boy/boys. Ja dit weekend was echt een ramp
Ja heb der ook wat gewonnen *kuch* Bots *kuch*Damienx2 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 08:57:
[...]
Nou moet er toch straks hier iemand typen dat hij wel veel heeft gewonnenwant we kunnen toch niet allemaal hebben verloren?
Verwijderd
ik heb van de 12 afgelopen ranked games er wel 1 gewonnen. gewoon om te janken, heb me uiteindelijk maar verlaagd tot arams spelen want ik trok et nie meer xD
Vic???? Ben je onze Sejuani jungle en Teemo ADC vergeten?Vicarious schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 08:32:
[...]
Ik heb dit weekend maar 2 games gespeeld, beide gewonnen. Eentje was een ranked game waarbij ik last pick was en top moest spelen. De tegenstander had Irelia gelockt dus ik ging voor Nasus. Easiest lane ever gehad en redelijk fed geraakt. Echter had de tegenstander een fed katarina en daardoor was het nog behoorlijk spannend. Gelukkig hadden ze een probleem met het snel ompushen van torens en was onze win daardoor nooit heel erg in gevaar.
Tweede game was een normal met iemand van Tweakers en 2 van zijn vrienden. Ik was Braum support, hij Corki maar hij had technische problemen (game deed steeds spontaan alt-tab). De laning phase ging dus niet heel soepel, maar ook niet al te dramatisch. We waren op zich aan het winnen, maar de random in ons team (teleport-smite jungle yi met het bijpassende karakter) ging steeds yolo hun team in met Q en vroeg zich dan af waarom wij niet volgden. Uiteindelijk op een haar na gewonnen (ze hadden onze nexus op 100 health) met een backdoor waarbij onze Pantheon in hun base jumpte en een ward plaatste en Yi ernaartoe teleportte). Leuke game uiteindelijk wel![]()
spoiler:Talon en Thresh vind ik wel enigszins verrassend. Mata heeft volgens mij vooral Janna gespeeld en Pawn vooral Jayce. Aan de andere kant zijn dat wel champs die al een aardige skin-verzameling hebben, dus wellicht dat in overleg met Riot anders besloten is.
Jij hebt zeker weten 1 game verloren
Na de 2 ranked stomps in dat gekke 5s team, heb ik geen normale game meer gehad... Elke keer was er wel iets, of een jungler die er niks van snapt, een yasuo die zijn R niet kan vinden als ik 3 mensen in ori ult heb. En 3 keer tegen een nasus gestaan die kon farmen "ik push hem naar zijn toren dat is vervelend voor hem"... euhmm ik denk dat nasus blij is. "ja maar hij kan zo toch niet goed farmen?" Als hij maar elke 4 seconde een stack kan bouwen is het prima, en dat lukt 100% van de tijd.Damienx2 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 08:57:
[...]
Nou moet er toch straks hier iemand typen dat hij wel veel heeft gewonnenwant we kunnen toch niet allemaal hebben verloren?
Zelf ook 1 potje nasus gespeeld van het weekend, 1000 stacks dthe dream... Maar nu al 2 keer voorgekomen dat als ik met 700 stacks een 1vs3 win dat ze opgeven
Moet zeggen dat ik nasus laatste tijd niet gespeeld heb.. weet wel vroeger dat de mensen toch niet zoveel stacks haalden.. is er iets veranderd aan nasus dan? ga hem misschien ook nog wel eens proberen alhoewel ik twijfel om na irelia misschien een onverwachte Zac te oefenen voor top.. zal nog wel kijken xDgarriej schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:29:
[...]
Na de 2 ranked stomps in dat gekke 5s team, heb ik geen normale game meer gehad... Elke keer was er wel iets, of een jungler die er niks van snapt, een yasuo die zijn R niet kan vinden als ik 3 mensen in ori ult heb. En 3 keer tegen een nasus gestaan die kon farmen "ik push hem naar zijn toren dat is vervelend voor hem"... euhmm ik denk dat nasus blij is. "ja maar hij kan zo toch niet goed farmen?" Als hij maar elke 4 seconde een stack kan bouwen is het prima, en dat lukt 100% van de tijd.![]()
Zelf ook 1 potje nasus gespeeld van het weekend, 1000 stacks dthe dream... Maar nu al 2 keer voorgekomen dat als ik met 700 stacks een 1vs3 win dat ze opgeven
Nee is niks veranderd aan nasus, maar mensen stoppen hem niet en laten hem farmen. En ik ben ervan overtuigt dat een nasus die kan farmen de meest OP champion is in game, het enige nadeel is dat hij te kiten is.Defqonwolf schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:41:
[...]
Moet zeggen dat ik nasus laatste tijd niet gespeeld heb.. weet wel vroeger dat de mensen toch niet zoveel stacks haalden.. is er iets veranderd aan nasus dan? ga hem misschien ook nog wel eens proberen alhoewel ik twijfel om na irelia misschien een onverwachte Zac te oefenen voor top.. zal nog wel kijken xD
Secsytime schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 15:33:
Maar ach je bent een hollander of je bent het niet, zeuren over alles
"Don't let your dreams be memes"
Behalve als er een full armor malphite met 6k hp regenover je staat doe je geen damage (spreek uit ervaring) ookal heb je 900 stacks.garriej schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:49:
[...]
Nee is niks veranderd aan nasus, maar mensen stoppen hem niet en laten hem farmen. En ik ben ervan overtuigt dat een nasus die kan farmen de meest OP champion is in game, het enige nadeel is dat hij te kiten is.
Het is wel wat als je niet je "swag" krijgtWootlock schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:50:
[...]
Maar ach je bent een hollander of je bent het niet, zeuren over alles
Maar die doet ook geen dmg op jou, dus gewoon lekker negeren en doorpushenwambamNL schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:51:
[...]
Behalve als er een full armor malphite met 6k hp regenover je staat doe je geen damage (spreek uit ervaring) ookal heb je 900 stacks.
Valt je nog vies tegen hoor.garriej schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:52:
[...]
Maar die doet ook geen dmg op jou, dus gewoon lekker negeren en doorpushenmet je sustain krijgt hij jou ook niet neer.
Ik heb het ook nagekeken en 5 wins 4 loss dit weekend. En maar een loss waarbij ik echt gefaald heb. Ik was Karma met een Caitlyn tegen Blitz+Alistar bot. Dat was echt een rare game. Verder had ik vooral harder moeten carry'en.
Het positieve van het weekend: Voor het eerst Blitzcrank gespeeld en hij staat nu op 4 Wins, 100% winrate, met een KDA van 7.2
Wel gewoon in normals tegen Gold/Plat.
Het positieve van het weekend: Voor het eerst Blitzcrank gespeeld en hij staat nu op 4 Wins, 100% winrate, met een KDA van 7.2
o o o blitzcrank + ali, daar heb ik me toch een partij HARD van verloren een keer... ze gingen toen allebei volle APsteel123 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:54:
Ik heb het ook nagekeken en 5 wins 4 loss dit weekend. En maar een loss waarbij ik echt gefaald heb. Ik was Karma met een Caitlyn tegen Blitz+Alistar bot. Dat was echt een rare game. Verder had ik vooral harder moeten carry'en.
Het positieve van het weekend: Voor het eerst Blitzcrank gespeeld en hij staat nu op 4 Wins, 100% winrate, met een KDA van 7.2![]()
Whaha, dit weekend nog een ker gespeeld. AD Ali en AP blitzcrank op bot... Het andere team vond dit echt ZO niet leuk... xDgarriej schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:56:
[...]
o o o blitzcrank + ali, daar heb ik me toch een partij HARD van verloren een keer... ze gingen toen allebei volle AP
Van de week even een aantal keer karma op mid gespeeld.. Ze is toch echt wel erg sterk lategame hoor... Ze heeft dan geen instant blow up, maar de pokes / utility is echt awesome!
Verwijderd
Daarom bouw je ook een LW als het duidelijk is dat jij degene bent die ervoor moet gaan zorgen dat je team wint.wambamNL schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:51:
[...]
Behalve als er een full armor malphite met 6k hp regenover je staat doe je geen damage (spreek uit ervaring) ookal heb je 900 stacks.
En zelfs als je dat niet doet, dan two-shot je toch zijn hele team voordat je aan hem begint...
Oh wacht, die game heb ik inderdaad verdrongen. Nee geintje, ik heb blijkbaar alleen mn games van gisteren onthouden. De dag van de Teemo ADC game heb ik ook nog met Sion gespeeld en teringhard geownd (20/3/21 eindscore). Wat is die champ toch hilarisch om te spelen met die ulti.Damienx2 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:16:
[...]
Vic???? Ben je onze Sejuani jungle en Teemo ADC vergeten?
Jij hebt zeker weten 1 game verloren.
Ik heb van t weekend 6 vd 8 games gewonnen
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Die heb ik dit weekend ook gespeeld voor de eerste keer sinds de rework. Van de 7 ults maar 1 weten te raken, voor de rest liep ik het gehele enemy team voorbij met meestal als eindstation een enemy turret. Gelukkig had ik als tegenstander een ervaren Diamond IV Udyr jungle, dus werd ik ook volop gecounterjungled. Dat is absoluut een must voor als je een champion wilt oefenenVicarious schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:00:
[...]
Oh wacht, die game heb ik inderdaad verdrongen. Nee geintje, ik heb blijkbaar alleen mn games van gisteren onthouden. De dag van de Teemo ADC game heb ik ook nog met Sion gespeeld en teringhard geownd (20/3/21 eindscore). Wat is die champ toch hilarisch om te spelen met die ulti.
Uiteindelijk toch maar eens die ult gelezen en zag ik dat je hem dus handmatig kunt cancellen
Tenzij je, zoals ik er al veel heb zien doen, tegen muren opbotst met je ultVicarious schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:00:
[...]
Oh wacht, die game heb ik inderdaad verdrongen. Nee geintje, ik heb blijkbaar alleen mn games van gisteren onthouden. De dag van de Teemo ADC game heb ik ook nog met Sion gespeeld en teringhard geownd (20/3/21 eindscore). Wat is die champ toch hilarisch om te spelen met die ulti.
Ja dat blijkt iddDamienx2 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:51:
[...]
Het is wel wat als je niet je "swag" krijgt.
Ik zou naar zoiets gaan om de sfeer niet om daar heen te gaan voor de "swag" of de "goodies"
Maar ach wie ben ik ook hé
Het spel is veranderd. Je kan niet meer zo hard snowballen en het spel eindigen.Defqonwolf schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:41:
[...]
Moet zeggen dat ik nasus laatste tijd niet gespeeld heb.. weet wel vroeger dat de mensen toch niet zoveel stacks haalden.. is er iets veranderd aan nasus dan? ga hem misschien ook nog wel eens proberen alhoewel ik twijfel om na irelia misschien een onverwachte Zac te oefenen voor top.. zal nog wel kijken xD
Animu~
Maar als de prijs van een kaartje omhoog gaat met 7,50 euro en je te horen krijgt dat je "extra swag krijgt" en vervolgens 10% van de mensen iets extra's krijgen terwijl riot/coca cola 3750 euro extra binnen harkt kan ik me voorstellen dat je, je genaaid voelt.Wootlock schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:08:
[...]
Ja dat blijkt idd
Ik zou naar zoiets gaan om de sfeer niet om daar heen te gaan voor de "swag" of de "goodies"
Maar ach wie ben ik ook hé
Aan de andere kant, lekker boeiend.
Ik kan me echter nog de post herinneren, dat diegene in kwestie zelf zei dat hij het bedrag geen probleem vond. Omdat hij "goodies" zou krijgen, goodies staan niet gelijk aan gratis skins zoals destijds werd geimpliceerd.garriej schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:13:
[...]
Maar als de prijs van een kaartje omhoog gaat met 7,50 euro en je te horen krijgt dat je "extra swag krijgt" en vervolgens 10% van de mensen iets extra's krijgen terwijl riot/coca cola 3750 euro extra binnen harkt kan ik me voorstellen dat je, je genaaid voelt.
Aan de andere kant, lekker boeiend.
Tevens als je kijkt naar wat er is uitgedeeld is het opzich nog niet eens zo heel erg gek, voor een eerste keer in Nederland en een opzich vrij kleinschalig event?
• 1 dunkmaster darius skin
• 500 cheap plastic cups
• 10-20 cheap poro's
• 1 mystery gift
• 10 t-shirts
Het klinkt misschien niet als veel, maar men doet er wel erg dramatisch over. Het klinkt BIJNA alsof men meer voor "gratis" skins erheen ging dan voor het daadwerkelijke event.
Ik heb dit weekend 1 vd 1 ranked gewonnen dus weer een mooie 100% score.
Was ook nog niet dood gegaan, maar 10 secondes voor het eind.... Meh
Was ook nog niet dood gegaan, maar 10 secondes voor het eind.... Meh
Ja ik zou me er ook niet druk om kunnen maken hoor, je gaat er heen om met ze alle op een groot scherm te kijken. Maar de prijs gaat 5 dagen voor het event €7,50 omhoog met als excuus dat je extra's krijgt en dan krijg je een plastic cupDamienx2 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:20:
[...]
Ik kan me echter nog de post herinneren, dat diegene in kwestie zelf zei dat hij het bedrag geen probleem vond. Omdat hij "goodies" zou krijgen, goodies staan niet gelijk aan gratis skins zoals destijds werd geimpliceerd.
Tevens als je kijkt naar wat er is uitgedeeld is het opzich nog niet eens zo heel erg gek, voor een eerste keer in Nederland en een opzich vrij kleinschalig event?
• 1 dunkmaster darius skin
• 500 cheap plastic cups
• 10-20 cheap poro's
• 1 mystery gift
• 10 t-shirts
Het klinkt misschien niet als veel, maar men doet er wel erg dramatisch over. Het klinkt BIJNA alsof men meer voor "gratis" skins erheen ging dan voor het daadwerkelijke event.
voor 17,50 euro aan Riot Points kan je iig wel dunkmaster Darius kopen !garriej schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:23:
[...]
Ja ik zou me er ook niet druk om kunnen maken hoor, je gaat er heen om met ze alle op een groot scherm te kijken. Maar de prijs gaat 5 dagen voor het event €7,50 omhoog met als excuus dat je extra's krijgt en dan krijg je een plastic cupIk snap wel waar de gedachtegang vandaan komt, al zou het mij persoonlijk geen ene reet boeien want je gaat om finales te kijken, niet voor goodies. Dan kun je beter je 17,50 aan RP uitgeven en skins kopen
hell daar kun je bijna spirit guard udyr/pulsefire ezreal voor kopen.Wootlock schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:25:
[...]
voor 17,50 euro aan Riot Points kan je iig wel dunkmaster Darius kopen !
Zijn er ook andere hier die Tryndamere spelen? Ik speel voornamelijk tanky top laners maar Tryndamere leek mij een mooie aanwinst als we toch wat meer damage nodig hebben.
Farmen is erg makkelijk, alleen early game is even opletten. Ik heb alleen problemen in teamfights, aangezien echt alle CC op mij wordt gebruikt. Vervolgens kan je amper de APC of ADC 1 of 2 keer raken.
Het geeft echter wel gigantisch voldoening als je hun APC of ADC alleen tegen komt en in drie hits helemaal sloopt.
Farmen is erg makkelijk, alleen early game is even opletten. Ik heb alleen problemen in teamfights, aangezien echt alle CC op mij wordt gebruikt. Vervolgens kan je amper de APC of ADC 1 of 2 keer raken.
Het geeft echter wel gigantisch voldoening als je hun APC of ADC alleen tegen komt en in drie hits helemaal sloopt.
Doen ze goedXanthian schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:28:
Zijn er ook andere hier die Tryndamere spelen? Ik speel voornamelijk tanky top laners maar Tryndamere leek mij een mooie aanwinst als we toch wat meer damage nodig hebben.
Je zou hier haast zo'n Eurocard Mastercard plaatje van makenWootlock schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:25:
[...]
voor 17,50 euro aan Riot Points kan je iig wel dunkmaster Darius kopen !
Ticket for Coca Cola Viewing Party - 17,50 Euro
Useless cups to piss the participants off - 0,50 Euro
Complaining participants on a Reddit subforum for lack of Swag - Priceless!
Vind 'ie mooi he, wat ben je toch ook een cynische lul af en toeDamienx2 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:30:
[...]
Je zou hier haast zo'n Eurocard Mastercard plaatje van maken
Ticket for Coca Cola Viewing Party - 17,50 Euro
Useless cups to piss the participants off - 0,50 Euro
Complaining participants on a Reddit subforum for lack of Swag - Priceless!
Is dat niet juist de reden dat we allemaal zo van hem houden?JapieTalent schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:36:
[...]
Vind 'ie mooi he, wat ben je toch ook een cynische lul af en toe
Ikzelf speel hem nooit, maar mijn broertje speelt hem erg veel. In bepaalde situaties kan Tryndamere erg leuk zijn. Farmen is inderdaad goed te doen en in lane hoef je na level 6 in principe nooit dood te gaan: je hebt je ulti en je hebt je E om te ontsnappen. Voorwaarde is dan wel dat je niet je E gebruikt om naar de tegenstander toe te dashen of om sneller te farmen, want dan ben je kwetsbaar voor een gank.Xanthian schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:28:
Het mooie aan Tryndamere is zelfs dat als je slecht in lane gaat, je altijd nog een bedreiging blijft: het is een prima splitpusher en zolang hij goed blijft farmen en pushen wordt hij lategame hoe dan ook een monster met die gigantische AD en crits.
Dan nu de nadelen:
- Hij is geen tanky initiator, daar heeft hij behoudens die situationele slow te weinig CC voor
- Er zijn een aantal hard counters voor hem waar ik hem niet tegen zou picken. Denk aan Jax, Teemo, Nasus, Pantheon, Ryze, Malphite. Tryndamere heeft meer last van counters omdat hij zo afhankelijk is van auto-attacks en ook nog melee is.
- Early game is hij maar matig. Een game moet lang genoeg duren om relevant te worden (of je moet je lane stompen) en dan kan de game zomaar al voorbij zijn omdat je mid/bot aan het feeden zijn en jij ze in tegenstelling tot andere toplaners ook niet kan helpen.
Al met al: leuke champion, maar wel situationeel. Je moet goed kijken of hij binnen de teamcomp past en of je niet te hard gecounterd wordt.
[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 20-10-2014 10:41 ]
Awww Japie je zegt af en toeJapieTalent schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:36:
[...]
Vind 'ie mooi he, wat ben je toch ook een cynische lul af en toe
In other news, Rekkles misschien naar Alliance
Hoewel ik het jammer zou vinden voor Tabbz, maar opzich wel een begrijpelijke set. Echter vrees ik dan voor Wickd dat hij zijn plek dan ook wel eens af zou moeten staan voor een toplaner met ietswat meer keuzes dan alleen Irelia...
[ Voor 33% gewijzigd door Damien op 20-10-2014 10:57 ]
Ik wacht ook nog op een uitnodiging/try out voor Alliance... Duurt lang
Kijk, een paar mooie tips, bedankt daarvoor.
Ik heb Tryndamere 1x tegen rumble gespeelt en 1x tegen een Vladimir en die Vladimir was wel goed te doen.
Wat rage opbouwen en vanaf level 2 meteen aanvallen, je sloopt hem vrij snel met een paar crits.
Een teamfight initiaten heb ik 1x gedaan en doen we ook nooit meer.
Splitpushen werkt in zekere maten, al is het wel handig om terug te gaan naar je team zodra je ziet dat het 4vs5 is en ze hulp nodig hebben.
Wat bouw je verder als 3e item op Tryndamere? Ik begin altijd met vamp scepter, daarna AS boots, gevolgd door een Shiv. Daarna wordt er of een IE geadviseerd of een BotRK. Ik neig zelf meer richting IE aangezien je daar echt zieke damage mee doet.
Ik heb Tryndamere 1x tegen rumble gespeelt en 1x tegen een Vladimir en die Vladimir was wel goed te doen.
Wat rage opbouwen en vanaf level 2 meteen aanvallen, je sloopt hem vrij snel met een paar crits.
Een teamfight initiaten heb ik 1x gedaan en doen we ook nooit meer.
Splitpushen werkt in zekere maten, al is het wel handig om terug te gaan naar je team zodra je ziet dat het 4vs5 is en ze hulp nodig hebben.
Wat bouw je verder als 3e item op Tryndamere? Ik begin altijd met vamp scepter, daarna AS boots, gevolgd door een Shiv. Daarna wordt er of een IE geadviseerd of een BotRK. Ik neig zelf meer richting IE aangezien je daar echt zieke damage mee doet.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]