Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 87 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.520 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-10 13:33
Defqonwolf schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:21:
Was fun dat laatste potje gisteren :) Kokkie en death1olrd gingen hard :P
ging bij mezelf met Irelia top ook op zich wel goed naar mijn doen.. ik ga denk ik toch iets meer de toplane oppakken :) heb 6300 ip nu.. zal ik zed kopen of beter niet doen?

heb nu voor top irelia, garen, darius, moakai, lee sin, poppy, rengar..
Ik zou zelf geen Zed kopen, ik hem ook voor Top Lane gekocht, maar dat werkte niet voor mij. Zed is goed als je er echt goed mee bent, net als Lee Sin trouwens.

Je kan ook kijken naar Aatrox, die speel ik zelf regelmatig. Aatrox is vanaf lvl 1 al vrij sterk en scaled best goed naar late game. Hij kan snowballen en nog relatief veilig. Nadeel, Aatrox is niet de meest makkelijke champion.

Zelf speel ik ook Shyvana, maar die heeft grote problemen tegen ranged champions zoals Ryze, Lulu of een ADC. Shyvana's level 1 t/m 5 is niet zo super, vanaf level 6 word ze naar mijn idee pas vrij sterk en lategame helemaal. Zeker tegen een all AD comp is ze erg sterk.

Andere opties zijn Ryze, Riven, Malphite en Jayce. Ligt een beetje aan je speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Laatst online: 22:31

steel123

Cryman9

Gnar kan ook nog altijd goed top en is 6300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Xanthian schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:33:
[...]

Ik zou zelf geen Zed kopen, ik hem ook voor Top Lane gekocht, maar dat werkte niet voor mij. Zed is goed als je er echt goed mee bent, net als Lee Sin trouwens.

Je kan ook kijken naar Aatrox, die speel ik zelf regelmatig. Aatrox is vanaf lvl 1 al vrij sterk en scaled best goed naar late game. Hij kan snowballen en nog relatief veilig. Nadeel, Aatrox is niet de meest makkelijke champion.

Zelf speel ik ook Shyvana, maar die heeft grote problemen tegen ranged champions zoals Ryze, Lulu of een ADC. Shyvana's level 1 t/m 5 is niet zo super, vanaf level 6 word ze naar mijn idee pas vrij sterk en lategame helemaal. Zeker tegen een all AD comp is ze erg sterk.

Andere opties zijn Ryze, Riven, Malphite en Jayce. Ligt een beetje aan je speelstijl.
hebk allemaal ook op ryze na :P
denk dat ik riven ook eens wat ga proberen, enigste probleem dat je geen range hebt.. stond gisteren tegen heimer top.. kon daar als irelia niet veel tegen beginnen.. Enigste voordeel was dat hij niet kon lasthitten.. ik wachtte gewoon af en had na lanefase meer farm dan hem :P
eind van de game had ik 285 farm en hij 215 dus denk gewoon wat luck dat hij niet goed was..

Vind Jayce ook cool alleen weet neit op een of andere manier lukt het me niet om goed met hem te spelen..

[ Voor 20% gewijzigd door Dopiej op 17-10-2014 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:52
Persoonlijk zou ik zed niet op top gaan spelen tenzij het gewoon is om aan te klooien in normals. Hij mist sustain en sustained damage om tegen bruisers/offtanks top een kans te hebben.

Niet-meta --> Renekton
Snowball --> Riven/Rengar
Teamfight carry --> Mao/Malph

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Defqonwolf schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:21:
Was fun dat laatste potje gisteren :) Kokkie en death1olrd gingen hard :P
ging bij mezelf met Irelia top ook op zich wel goed naar mijn doen.. ik ga denk ik toch iets meer de toplane oppakken :) heb 6300 ip nu.. zal ik zed kopen of beter niet doen?

heb nu voor top irelia, garen, darius, moakai, lee sin, poppy, rengar..
Je wilt toplane oppakken en dus vraag je of je Zed moet kopen...

Zed is nou niet bepaald de ster van toplane. Die werkt 10x beter op mid, met name ook omdat hij meer snowballpotentie daar heeft omdat hij sneller bij botlane staat. Ik denk niet dat jij snel kills zult oppakken op top vs tanky bruisers. Of laat ik het zo zeggen, ik mag hopen dat die bruisers weten dat ze een Zed niet HOEVEN te laten snowballen. :)
Defqonwolf schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:47:
[...]

hebk allemaal ook op ryze na :P
denk dat ik riven ook eens wat ga proberen, enigste probleem dat je geen range hebt.. stond gisteren tegen heimer top.. kon daar als irelia niet veel tegen beginnen.. Enigste voordeel was dat hij niet kon lasthitten.. ik wachtte gewoon af en had na lanefase meer farm dan hem :P
eind van de game had ik 285 farm en hij 215 dus denk gewoon wat luck dat hij niet goed was..

Vind Jayce ook cool alleen weet neit op een of andere manier lukt het me niet om goed met hem te spelen..
Maar wat je nu zegt is voldoende voor Irelia. Lane-bullies als Heimer hoef je niet te killen. Gewoon farmen, relevant blijven en zorgen dat je iig objectives over de map pakt.

[ Voor 32% gewijzigd door Damien op 17-10-2014 08:55 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:00

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ga Ryze of Lissandra top als je tryhard wil gaan :P

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Het laatste potje ook weer. Iedereen van "/all report morgana splitpushing".... Maar wie gaat er dan ook met een support morgana split pushen? Dat werkt toch niet? Vervolgens word die Morgana helemaal boos in after chat omdat haar team niet wist hoe ze 4vs5 moet spelen.

Laten we hopen dat die Morgana speler er iets van geleerd heeft... maar dat zal wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Damienx2 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:52:
[...]

Je wilt toplane oppakken en dus vraag je of je Zed moet kopen...

Zed is nou niet bepaald de ster van toplane. Die werkt 10x beter op mid, met name ook omdat hij meer snowballpotentie daar heeft omdat hij sneller bij botlane staat. Ik denk niet dat jij snel kills zult oppakken op top vs tanky bruisers. Of laat ik het zo zeggen, ik mag hopen dat die bruisers weten dat ze een Zed niet HOEVEN te laten snowballen. :)

[...]

Maar wat je nu zegt is voldoende voor Irelia. Lane-bullies als Heimer hoef je niet te killen. Gewoon farmen, relevant blijven en zorgen dat je iig objectives over de map pakt.
hmm maar misschien dan zed als backup mid kopen? heb nu alleen orianna mid en lux (alhoewel ik die nooit speel lux)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Defqonwolf schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:09:
[...]

hmm maar misschien dan zed als backup mid kopen? heb nu alleen orianna mid en lux (alhoewel ik die nooit speel lux)
Zed is een prima backup voor mid, maar hou er rekening mee dat je hem niet zo maar even oppakt. Ja je zult je waarschijnlijk prima redden op mid maar Zed masteren neemt wel wat meer tijd in.

Ik heb deze week Sliv een erg goede Zed zien spelen dus misschien kan hij je wat tips geven en anders kun je altijd nog bij BigCheeze aankloppen want die heeft er ook genoeg Zed games opzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Damienx2 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:18:
[...]

Zed is een prima backup voor mid, maar hou er rekening mee dat je hem niet zo maar even oppakt. Ja je zult je waarschijnlijk prima redden op mid maar Zed masteren neemt wel wat meer tijd in.

Ik heb deze week Sliv een erg goede Zed zien spelen dus misschien kan hij je wat tips geven en anders kun je altijd nog bij BigCheeze aankloppen want die heeft er ook genoeg Zed games opzitten.
Heb zed paar keer gespeeld toen die F2P was en opzich ging me dat wel goed af.. nu is alleen de vraag of ik dat op level 30 ook kan (want dat was op smurf level 6 ofzo dus wrsch. tegen best wat newbs :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-10 14:02

rSNNN

Titel ondertitel

Damienx2 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:18:
[...]

Ik ook

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Defqonwolf schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:21:
[...]

Heb zed paar keer gespeeld toen die F2P was en opzich ging me dat wel goed af.. nu is alleen de vraag of ik dat op level 30 ook kan (want dat was op smurf level 6 ofzo dus wrsch. tegen best wat newbs :P)
Op level 6 kan ik zelf garen mid gaan en 10/0 de lane uitkomen met DFG... dus dat zegt misschien inderdaad niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Xanthian schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:23:
[...]

Op level 6 kan ik zelf garen mid gaan en 10/0 de lane uitkomen met DFG... dus dat zegt misschien inderdaad niet zoveel.
denk dat ik zed wel ga kopen misschien eerst nog ff wat IP doorsparen.. zal wel zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:54

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Daar gaan we weer 2 chances, 1 game to go.. Lets do this

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-12-2023
Succes :)

Is er trouwens al wat bekend over het rooster van het toernooi?
Of zijn er nog niet genoeg ingeschreven teams? Ik heb al wat andere teams benaderd over het toernooi in mijn friendslist.

En.. , was er niet iets van een flyer die zou komen? :*) Ben benieuwd wat er op staat.

[ Voor 100% gewijzigd door Ghizmo op 17-10-2014 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Ghizmo schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:52:
Succes :)

Is er trouwens al wat bekend over het rooster van het toernooi?
Of zijn er nog niet genoeg ingeschreven teams? Ik heb al wat andere teams benaderd over het toernooi in mijn friendslist.

En.. , was er niet iets van een flyer die zou komen? :*) Ben benieuwd wat er op staat.
Flyer was ik helemaal vergeten :(
Ik zal em vandaag even mooi afmaken moet nog een paar kleine dingetjes doen dus moet wel lukken.
ik heb nu 4 teams die ingeschreven zijn.
Daar staat mijn team nog niet bij want de mid laner en mijzelf moeten nog even ruzie maken over wie de jungle en top laner worden >.<

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

G motherfucking G! You have been promoted to Kha'zix's Panthers, Platinum Division V

Lucian too stronk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ricmaniac schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:34:
G motherfucking G! You have been promoted to Kha'zix's Panthers, Platinum Division V

Lucian too stronk >:)
nice gratz :D ga het ranked toch laten voor dit seizoen en wat lanes gaan masteren voor volgend seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Is ie dat eigenlijk ook niet nog steeds?

Ik ben zeker geen ster op Lucian, en toch durf ik hem zonder meer te picken in ranked. De druk die je early al op je tegenstanders kan zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:41:
[...]

Is ie dat eigenlijk ook niet nog steeds?

Ik ben zeker geen ster op Lucian, en toch durf ik hem zonder meer te picken in ranked. De druk die je early al op je tegenstanders kan zetten...
Mijn broertje speelt eigenlijk alleen maar Lucien en zit nu bijna op Gold. Volgens hem is Lucian alleen maar sterker geworden met zijn changes i.p.v. zwakker. Elke keer als hij met Lucian speelt kan hij zo hard zijn lane winnen dat een Tristana o.i.d. als heel snel nutteloos word.

Helaas heeft hij wel een beetje problemen in teamfights waar hij niet zo sterk in is. Ik weet niet of dat aan Lucian ligt of aan mijn broertje want dat kan ik helaas niet vertellen. Ik heb er zelf geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Zelf vind ik als je goed om kan gaan met lucian je er goed mee bent in teamfights.
ik ben dan een ADC main die teamfights als sterkste punt heeft en lucian vind ik mits goed gebruikt best sterk in teamfights.
maar dat is mijn mening ;) heb genoeg lucians de lane uit geschopt met een ezreal of vayne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanFr12
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-08-2022
Hallo allemaal!

Heeft iemand hier toevallig een link van een sheet waar de ranges van alle adcs in één grafiek staan?

Alvast bedankt!

Groetjess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
  • Laatst online: 11-08 11:59
StefanFr12 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:09:
Hallo allemaal!

Heeft iemand hier toevallig een link van een sheet waar de ranges van alle adcs in één grafiek staan?

Alvast bedankt!

Groetjess
http://leagueoflegends.wi.../Base_champion_statistics

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:24
StefanFr12 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:09:
Hallo allemaal!

Alvast bedankt!

Groetjess
Ik denk dat je dit zoekt? Is niet al te lang geleden ook geplaatst.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/B9Zl00K.png

Weet niet of er nog een nieuwere is, deze is niet zo recent als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:34
Recrush schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:18:
[...]

Ik denk dat je dit zoekt? Is niet al te lang geleden ook geplaatst.

[afbeelding]

Sowieso kan de Twitch ult niet beginnen @ level 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Recrush schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:18:
[...]

Je mist Lucian en Jinx daarin, en Jinx kan met de rocket launcher nog wel grote range krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:26:
[...]

Je mist Lucian en Jinx daarin, en Jinx kan met de rocket launcher nog wel grote range krijgen.
Lucian staat er gewoon in. Jinx niet en dit gaat om AA range, eventueel met modefier niet over abilitie range. Anders had lucians ult(z'n W ook trouwens) er ook tussen moeten staan en ashe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:34
garriej schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:28:
[...]

Lucian staat er gewoon in. Jinx niet en dit gaat om AA range, eventueel met modefier niet over abilitie range. Anders had lucians ult(z'n W ook trouwens) er ook tussen moeten staan en ashe.
Nja... voor Jinx is het een weapon switch, ja de rocket launcher kost mana, maar is op dat moment wel je auto attack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
garriej schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:28:
[...]

hij bedoelt de nieuwe lucian range

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Suicyder schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:29:
[...]

Nja... voor Jinx is het een weapon switch, ja de rocket launcher kost mana, maar is op dat moment wel je auto attack
o shiet, tuurlijk, ik dacht dat de ult bedoeld werd :+ stupid me.

En inderdaad, de lucian range klopt niet, maar hij mist niet :P

[ Voor 9% gewijzigd door garriej op 17-10-2014 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:17
wanneer komt de grote grafische update?
Ik ga weer beginnen met LoL spelen, mijn main is support, dus altijd instant group :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
Ik had vernomen Siezoen 5 ..? maar ik heb de laatste tijd ni zo veel over PBE gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
trouwens wat zijn de beste supporters atm? top 3?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
Kol Nedra schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:38:
trouwens wat zijn de beste supporters atm? top 3?
thresh - janna - nami - braum

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Siefat schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:38:
[...]

thresh - janna - nami - braum
goed om te weten mijn 3 fav zijn Janna, thresh en Leona

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

En vergeet morgana niet, dat blijft ook een beest van een support, zeker in lane tegen een thresh, braum, nami. Al heeft nami wel sustain, dat is vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ik zelf vind janna en thresh de sterkste supports als je weet hoe je met janna moet omgaan.
heb een 100% winrate met haar in ranked ;)
Maar janna is samen met thresh dan ook echt de enige support die ik goed kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:00

Secsytime

Automagisch

wambamNL schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:44:
Ik zelf vind janna en thresh de sterkste supports als je weet hoe je met janna moet omgaan.
heb een 100% winrate met haar in ranked ;)
Maar janna is samen met thresh dan ook echt de enige support die ik goed kan spelen.
Al een besluit gemaakt over het team? (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:52
Helaas, wilde misschien nog wel komende zondag naar Pathé Amsterdam gaan voor de WCS, echter is het al uitverkocht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Voor de komende dagen heb ik een actieve support nodig (pref Silver) voor ranked 5s. Ik wil vanavond vanaf 19:00 ongeveer starten. Het zal voornamelijk zijn voor wardskin farming, dus ik verwacht geen tactisch hoogstaande support gewoon iemand die niet snel over zeik raakt (daar hebben we immers mijzelf al voor), en gewoon voor de fun wat ranked games wil afhandelen.

DM me maar bij interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Damienx2 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:11:
Voor de komende dagen heb ik een actieve support nodig (pref Silver) voor ranked 5s. Ik wil vanavond vanaf 19:00 ongeveer starten. Het zal voornamelijk zijn voor wardskin farming, dus ik verwacht geen tactisch hoogstaande support gewoon iemand die niet snel over zeik raakt (daar hebben we immers mijzelf al voor), en gewoon voor de fun wat ranked games wil afhandelen.

DM me maar bij interesse.
wardskin?? een skin die je kan unlocken zonder RP?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Wanneer komt er weer eens een nieuwe jungler? De laatste beetje jungler was Aatrox, maar die speel ik toch liever top lane. Daarvoor was het Zac. Inmiddels zijn we 2 ADC's(Jinx, Lucian), 4! mid laners(Lissandra, Yasuo, Vel'Koz en Azir), 1 support (Braum) en 2 top laners (Gnar en Aatrox). Wordt tijd voor een jungler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Sion als jungler :) das de nieuwste

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Secsytime schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:56:
[...]

Al een besluit gemaakt over het team? (:
Als ik thuis kom van shoppen ga ik met de midlaner praten waren gister allebij een beetje druk bezig.

/offtopic

Shoppen met je ma en zusje is hell xd.
lopen elke winkel 500000× door op zoek naar dat ene topje :(
En ik ben na 1x doorlopen klaar.
Iemand red me xd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
wambamNL schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:19:
[...]

Als ik thuis kom van shoppen ga ik met de midlaner praten waren gister allebij een beetje druk bezig.

/offtopic

Shoppen met je ma en zusje is hell xd.
lopen elke winkel 500000× door op zoek naar dat ene topje :(
En ik ben na 1x doorlopen klaar.
Iemand red me xd.
hehe klinkt herkenbaar, daarom ga ik nooit samen met me vriendin en haar zus of moeder winkelen xD en als we gaan gaan we alleen voor mij xD

Denk vanavond nog eens wat RP kopen voor paar skins :P heb nog 1650 maar ga nog voor 20 euro bijkopen denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gnar is de nieuwste toch?? al bekend wat de volgende wordt?
Hoe denken jullie btw over Heroes of the Storm?? ik kan iig niet wachten! helaas duurt het nog wel 1 jaar ofzo :/

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Azir is de nieuwste.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Van alle filmpjes die ik zie lijkt Heroes of the Storm ontzettend traag om te spelen. Champions bewegen en vallen aan in slowmotion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Kol Nedra schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:24:
Gnar is de nieuwste toch?? al bekend wat de volgende wordt?
Hoe denken jullie btw over Heroes of the Storm?? ik kan iig niet wachten! helaas duurt het nog wel 1 jaar ofzo :/
Er gaan geruchte over een Shaco rework en Kalista (O.i.d.) maar daar is niks zeker van. Verder hoop ik op een jungler zoals ik al eerder aangaf.

Ik zit nu alleen te twijfelen of ik weer €20 aan RP moet kopen of een lekkere fles Port en die vanavond opdrinken.... keuzes, keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Xanthian schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:36:
[...]

Er gaan geruchte over een Shaco rework en Kalista (O.i.d.) maar daar is niks zeker van. Verder hoop ik op een jungler zoals ik al eerder aangaf.

Ik zit nu alleen te twijfelen of ik weer €20 aan RP moet kopen of een lekkere fles Port en die vanavond opdrinken.... keuzes, keuzes.
RP heb je meer plezier van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Xanthian schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:36:
Dan is de keuze snel gemaakt zou ik zeggen. Fukk die RP echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
idd, aan skins heb je best weinig aan, ik heb ook veel skins daarnietvan hoor, maar een lekkere fles port is imo veel beter :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:00

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Drank is voor mietjes.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Welke student drinkt er port?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Kol Nedra schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:39:
idd, aan skins heb je best weinig aan, ik heb ook veel skins daarnietvan hoor, maar een lekkere fles port is imo veel beter :D
heb je meer aan dan die fles port in 1 avond leegdrinken :P (ik hou het maar op lekker biertje vanavond.. La Trappe ofzo :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Meh geef mij maar een lekker rood wijntje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
misschien is ie geen student?
Student zijn.......das alweer 6 jaar geleden ^^

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Als we toch bezig zijn...Chouffe wins!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
1 hele fles opdrinken is ook wat veel, maar dan heb ik zaterdag ook nog wat.
Punt is, ik wil eigenlijk wel Mecha Aatrox en Championship Shyvana kopen... maar voor Shyvana heb ik al een skin, n.l. Icedrake.
Kol Nedra schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:47:
[...]

misschien is ie geen student?
Student zijn.......das alweer 6 jaar geleden ^^
Student zijn is inderdaad een tijdje geleden voor mij. Sinds een paar jaar begonnen aan wijn en port en dat bevalt mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Welkom bij het Dranken discussie-thread,

Aan de linkerkant vindt u de mening van al onze AA-aanhangers en aan de rechter kant de mening van onze rijke plebs.

Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
wijn begin ik ook aan te wennen, smaakt goed indeed. port nooit geprobeerd, wat voor nasmaak geeft het? misschien eens kopen :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Ik zeg, haal voor € 10.00 RP en koop een port fles van € 10.00... case closed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Xanthian schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:50:
1 hele fles opdrinken is ook wat veel, maar dan heb ik zaterdag ook nog wat.
Punt is, ik wil eigenlijk wel Mecha Aatrox en Championship Shyvana kopen... maar voor Shyvana heb ik al een skin, n.l. Icedrake.

[...]

Student zijn is inderdaad een tijdje geleden voor mij. Sinds een paar jaar begonnen aan wijn en port en dat bevalt mij prima.
ja vind het persoonlijk minder om 2 skins voor 1 champ te hebben.. zie er het nut niet van in om telkens af te wisselen :P

al heb ik door mystery gifts nu een 2e ezreal en ashe skin -.-

[ Voor 5% gewijzigd door Dopiej op 17-10-2014 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
wat voor drank drinkt Gragas eigenlijk? :-+

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kol Nedra schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:51:
wijn begin ik ook aan te wennen, smaakt goed indeed. port nooit geprobeerd, wat voor nasmaak geeft het? misschien eens kopen :)
Yup ik dink vooral rode wijn vind dat net wat lekerder namelijk xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Defqonwolf schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:52:
[...]

ja vind het persoonlijk minder om 2 skins voor 1 champ te hebben.. zie er het nut niet van in om telkens af te wisselen :P
Ik weet het, maar die recall van Shyvana dan... YouTube: The best part of Championship Shyvana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

En ze is zo ongeloofelijk sexy in human form ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Kol Nedra schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:53:
Hangt af van de skin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Kol Nedra schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:53:
Oktoberfest gragas drinkt bier :+ Ik zie gragas dan ook nog steeds als mijn 'grote' voorbeeld O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ondertussen zoek ik nog steeds een support (dank Vic dat je iig paraat bent op een later tijdstip). Dus wederom een oproep voor een support. Je hebt Wambam onder je hoede, dus breng onze Wildturtle naar successen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik speel meestal support, ik ben silver 5, nu wel bronze 1 omdat ik al 3 maanden geen ranked meer gedaan heb.

ik speel Janna,Thresh, Leona in ranked

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik kan eventueel ook wel supporten, maar dat is niet super. Ik weet niet eens of het wel silver waardig is. Mijn Thresh zuigt, maak ik ben wel redelijk met Alistar, Braum en Leona. Blitzcrank en Morgana raak ik soms ook nog wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Kol Nedra schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:19:
ik speel meestal support, ik ben silver 5, nu wel bronze 1 omdat ik al 3 maanden geen ranked meer gedaan heb.

ik speel Janna,Thresh, Leona in ranked
Als je ook nog enigszins in staat bent om vanavond en de komende dagen veel te spelen zit je erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:31
Damienx2 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:22:
[...]

Als je ook nog enigszins in staat bent om vanavond en de komende dagen veel te spelen zit je erbij!
Ik heb zondag ook nog wel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Nee onze rekkles/uzi :+ moet in de lane gecarried worden.
Welke madlife bied zich aan?

/cocky mode off

[ Voor 9% gewijzigd door Ryada op 17-10-2014 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
dan pas ik, ik speel maar 2 of 3 games max per avond ;)
zodra de ps4 vrij is rond 21.30 dan verhuis ik daar naartoe :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Denk je dat ik het kan redden om Plat te blijven tot het einde nu zonder dat ik speel? ;p of duurd dat nog te lang en dat ik dan weer decay naar gold?

edit: iemand had volgens mij al gezegd dat je niet meer kon decayen nu dacht ik?

[ Voor 21% gewijzigd door Ricmaniac op 17-10-2014 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
Decay komt pas na een maand inactiviteit vermeen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ghizmo schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:34:
Decay komt pas na een maand inactiviteit vermeen ik.
ja maar daarom bedoel ik het ook ;p als ik nu niet meer speel tot einde van het seizoen... of dat lang genoeg is om niet te decayen of dat het nog even duurd en ik alsnog naar gold decay haha. want eigenlijk wil ik niet meer volop ranked spelen omdat het seizoen toch bijna stopt. Diamond haal ik toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
Oh sorry, verkeerd begrepen.

Ik dacht zelf dat seizoen 5 in november begon. Dus met die insteek zou ik zeggen, ja dat red je wel.
Maar pin me er niet op vast.

[ Voor 6% gewijzigd door Ghizmo op 17-10-2014 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Seizoen 4 eindigt 11 november, dus als je ~30 november of iets dergelijks nog een game speelt ben je hoe dan ook veilig.

Seizoen 5 begint waarschijnlijk weer na 1 a 2 maanden pre-season, dus vermoedelijk begin januari.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
8)7 Kijk: ik zeg 5 begint , maar moet zijn 4 eindigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik krijg nu 30+ lp per win, als ik nu nog 10 games achterelkaar win ben ik Gold 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Xanthian schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:55:
Ik krijg nu 30+ lp per win, als ik nu nog 10 games achterelkaar win ben ik Gold 5.
Dergelijke LP gains per win heb ik ook (op twee verschillende accounts) gehad in solo queue, en pardoes kon ik een league overslaan na gewonnen promo's.

Dus het kan - ook gelet hierop - vrij snel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Koekiemonsterr schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:42:
[...]

Dergelijke LP gains per win heb ik ook (op twee verschillende accounts) gehad in solo queue, en pardoes kon ik een league overslaan na gewonnen promo's.

Dus het kan - ook gelet hierop - vrij snel gaan.
ik zat op 25 lp per win toen kwam ik in promos en heb niks geskipped ondanks dat ik maar 13 per loss verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

wambamNL schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:51:
[...]

ik zat op 25 lp per win toen kwam ik in promos en heb niks geskipped ondanks dat ik maar 13 per loss verlies.
klopt, dat getal zegt vaak niks, het gaat echt puur om MMR en win streak, ik ben nu echt elk seizoen in silver steeds een division geskipped.. nu toevallig ook in gold nog 1 keer van 5 naar 3 maar puur doordat ik gewoon een win streak van 12 potjes had en me MMR daardoor ver boven het gemiddelde van die division zat. dat is door een paar loses in gold 1 gelijk weer recht getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ricmaniac schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:07:
[...]

klopt, dat getal zegt vaak niks, het gaat echt puur om MMR en win streak, ik ben nu echt elk seizoen in silver steeds een division geskipped.. nu toevallig ook in gold nog 1 keer van 5 naar 3 maar puur doordat ik gewoon een win streak van 12 potjes had en me MMR daardoor ver boven het gemiddelde van die division zat. dat is door een paar loses in gold 1 gelijk weer recht getrokken.
Inderdaad ik hoop dat ik voor het eind van het seizoen nog gold 5 of hoger kan worden maar zal waarschijnlijk tevergeefse hoop zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Als het seizoen op 11 November eindigt, is het toch vrij simpel om te kijken of je nog decayed of niet? 17 + 28 = 14 November? Oftewel je rewards zijn binnen.

En of je nu na die datum nog decayed maakt verder niets meer uit want je hebt je plat border binnen. Je MMR blijft immers staan. Totdat het nieuwe seizoen begint en een softreset plaatsvindt.

[ Voor 9% gewijzigd door Damien op 17-10-2014 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ok de setup voor mijn team is bekend

Teamnaam - The Mighty Penguins

Top - Secsytime
Jungle - Nokolai
Mid - Yume Tsuki
ADC - WambamNL
Support - D3xtro

Sub1 - Dharak88
Sub2 - Deko89

Dus bij deze hebben jullie het antwoord ;) sorry dat het zolang heeft geduurd.

[ Voor 6% gewijzigd door Ryada op 17-10-2014 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dan moest ik wel weten dat het seizoen 11 november eindigd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ricmaniac schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:32:
Dan moest ik wel weten dat het seizoen 11 november eindigd :)
Je hebt geen google? :) Of nog beter een League Client met daarin de boodschap: http://euw.leagueoflegend...wards-and-new-master-tier

[ Voor 26% gewijzigd door Damien op 17-10-2014 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

nee alles steeds geblokt hiero :( echt nog nooit in zo'n dicht netwerk gewerkt. valt me echt mee dat tweakers al die tijd open is =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

POSTER IS AF!
eindelijk vertel me maar wat jullie ervan vinden.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/m9uvKng.jpg

(de tijd staat nog niet vast)

voor de mensen die hem willen gebruiken om reclame te maken : http://i.imgur.com/m9uvKng.jpg
en voor de engelse versie: http://i.imgur.com/xRXb0kk.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Ryada op 17-10-2014 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
Hebbie ook een engelse ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

zal em meteen ff in het engels doen ;)

engelse versie: http://i.imgur.com/xRXb0kk.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Ryada op 17-10-2014 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
4th Edition :x scumbag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

srsly? 0.0 dan heb ik er 1 gemist denk haha d8 dat het de 3de was maar laten we dat zo staan onegai want ik heb perongeluk de eerdere versie van de PSD verwijderd dus had de basis en kon het letertype niet meer vinden T^T

weet iemand een goeie tournament description?

[ Voor 6% gewijzigd door Ryada op 17-10-2014 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
toch zed gekocht voor RP want hij was in sale dus heb mijn 6300 ip nog over xD nog ff denken wat ik daarmee ga doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Spectate je een game van JapieTalent:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/na978ub.jpg

"Guise I got this, I saw Boxbox and Best Riven NA. I'll tear this Teeto a new one"

Nee, maar het is toch wel zo dat hoe hoger je komt, hoe beter de spelers worden...Afbeeldingslocatie: http://static-cdn.jtvnw.net/jtv_user_pictures/chansub-global-emoticon-ddc6e3a8732cb50f-25x28.pngAfbeeldingslocatie: http://static-cdn.jtvnw.net/jtv_user_pictures/chansub-global-emoticon-8eed21805f6217ce-27x29.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:31
Damienx2 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:46:
Spectate je een game van JapieTalent:
Het is pas feest, als je in de spectate bij JapieTalent bent geweest! oOo *O*
Pagina: 1 ... 87 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]