Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 86 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.519 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Ik heb hem zelf niet gespeeld, maar tot nu toe van wat ik gezien heb. Vind ik hem toch het sterkst als volle tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-10 13:33
Zebby schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:13:
Potje Sion jungle gedaan, vond zijn ultimate wel leuk maar verder iets te makkelijk te kiten. Welk item koop je op hem, de Golem of toch de sword?
Sion is inderdaad te kiten, maar als je jungle speelt moet je ook niet in je eentje op iemand af gaan.
Je moet het hebben je all-in met je ulti, gevolgd door een Q en een slow. Daarmee maak je samen met de laner grote kans voor kills.

Het beste is inderdaad om gewoon full tank te gaan. Altijd eerst Golem afmaken, daarna boots zoals Mobi boots, Mercury Treads, whatever you need. Daarna Randuins, want sunfire heb je niet echt nodig. Q en W zijn al AoE skills. Na Randuins maak ik meestal Banshee's.

Als je ooit fed wordt met Sion kan je overwegen om een damage item te kopen. Hydra, Frozen Mallet en Triforce vind ik de best opties, net wat je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-10 14:32
Sion is best leuk heb er alleen een slechte ervaring mee:P

Ik speelde hem ook een keer jungle. Onze enemy ging nogal ham op botlane dus was ik daar ook veel in de buurt om te ganken. Toen ik eindelijk lvl 6 was en mijn ult had was ik vanuit river opweg naar botlane. Geen idee hoe de fuck zijn ult werkte ging ik erop in. Voor ik het wist was ik de enemy voorbij geraced en stond ik bij de tweede bot tower van de enemy :9
Voor de rest een leuke champ hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Die ults die hebben nu al zo veel geniale moment opgeleverd, vorige keer zie ik een sion die weg probeert te komen van het enemy team en ult vol de muur in :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Je moet die ult eens vanachteren gebruiken. Gewoon, counter junglen en dan de laner van achteren ganken. Dat verwachten ze echt niet.... tenzij je gezien bent door een ward, maar weinig junglers warden hun eigen jungle op silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 09:02

psyy138

blackbulls.nl

Zebby schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:13:
Potje Sion jungle gedaan, vond zijn ultimate wel leuk maar verder iets te makkelijk te kiten. Welk item koop je op hem, de Golem of toch de sword?
http://matchhistory.euw.l...ls/EUW1/1736431766/293179

Full tank met + 9% max health runes, het speelde heerlijk moet ik zeggen, early game wel enkele problemen maar late game is deze build echt BEEEAAAAST O-)
6,5k hp, flink farmen, constant mid ganken met je ult zodat mid fed raakt.

Sion ga ik zeker vaker spelen... heb ook alle skins van sion (mystery gift op 8)7 )

extra extra extra EXTRA swag
http://www.reddit.com/r/l...way_to_gank_with_lee_sin/

[ Voor 8% gewijzigd door psyy138 op 15-10-2014 08:38 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatwagon
garriej schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:31:
Die ults die hebben nu al zo veel geniale moment opgeleverd, vorige keer zie ik een sion die weg probeert te komen van het enemy team en ult vol de muur in :')
Thresh grab > Sion ult, is een beetje gebugged ofzo wanneer je nog een keer op Thresh Q drukt op het moment dat een Sion ult. Dan heb je pas mobility! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Gisteren even 2 potjes Sona gespeeld op me main tegen bots.. had meer kills dan de adc iedere keer.. je doet als sona best veel dmg volgens mij :P

daarna potje op smurf gespeeld met thresh, alleen volgens mij weten veel mensen niet dat ze je lantern kunnen nemen dat je naar thresh toe gepulled wordt.. heb meerdere keren in dat potje gehad dat ik lantern smijt naar de adc die tussen 3 man stond en gewoon terug komt lopen ipv de lantern te nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-10 09:18

Taygeta

KTM 790 Adventure

Goedemorgen medelolers,

Ik heb toch echt even jullie hulp nodig. Ik krijg het maar niet voor elkaar om richting die g5 te komen voor het seizoen eindigt. (zit nu in Silver 2)
Ik kom toch altijd bij zulke droeftoeters in het team, ongelovelijk. Dan win ik er weer een paar, gevolgd door een loss streak en zit ik weer op de rand van demotion.
Heb al best wel veel champs geunlocked dus vul meestal de spot op die niemand wil. Kom dan meestal uit bij Support of ADC. Maar dit zijn, vind ik, nou net de rolls die niet echt kunnen carrien en/of je bent te onafhankelijk van andere spelers.

Erg lastig, maar laat ik beginnen met een vraag, momenteel heb ik 4 rune pages, welk advies hebben jullie om deze in te delen? Ik speel namelijk elke rol wel eens, maar als ik op lolpro kijk oid, zie ik zoveel verschillende indelingen, hoe zou ik deze 4 indelen? 1 voor AD, 1 voor AP, 1 voor support en een voor attackspeed/armor pen? of helemaal anders? hoe zouden jullie deze vullen?

IGN: Fobatai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatwagon
Taygeta schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:48:
Goedemorgen medelolers,

Ik heb toch echt even jullie hulp nodig. Ik krijg het maar niet voor elkaar om richting die g5 te komen voor het seizoen eindigt. (zit nu in Silver 2)
Ik kom toch altijd bij zulke droeftoeters in het team, ongelovelijk. Dan win ik er weer een paar, gevolgd door een loss streak en zit ik weer op de rand van demotion.
Heb al best wel veel champs geunlocked dus vul meestal de spot op die niemand wil. Kom dan meestal uit bij Support of ADC. Maar dit zijn, vind ik, nou net de rolls die niet echt kunnen carrien en/of je bent te onafhankelijk van andere spelers.

Erg lastig, maar laat ik beginnen met een vraag, momenteel heb ik 4 rune pages, welk advies hebben jullie om deze in te delen? Ik speel namelijk elke rol wel eens, maar als ik op lolpro kijk oid, zie ik zoveel verschillende indelingen, hoe zou ik deze 4 indelen? 1 voor AD, 1 voor AP, 1 voor support en een voor attackspeed/armor pen? of helemaal anders? hoe zouden jullie deze vullen?

Misschien zou je hier even door kunnen kijken.

http://www.reddit.com/r/l...pages_for_2014_season_as/

Staan toch wel wat leuke dingen tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Goedemorgen medelolers,

Tip1; niet op andere letten maar op jezelf.
Tip2; je komt vanzelf op je eigen niveau waar je thuis hoort ben niet bang.
Tip3; met support kan je zeker carrien, ben momenteel D5 en speel eigenlijk altijd support.
Tip4; zelfde geld voor adc, adc's doen lategame het meeste dmg van iedereen.
Tip5; heb zelf 20 runepages maarja, maak een ad/ap/jungle/support page, zodoende heb je elke lane een rune page, want top kan je ad/ap spelen.
Tip6; CS is vaak belangrijker als Kills 15cs=1kill dus leer farmen

Als laatste en belangrijkste wat ik je kan meegeven

Tip7; speel champs die je kunt spelen, counterpicken bestaat NIET in silver, als je beter bent dan je tegenstander in lane dan win je toch wel!
In diamond zie je amper counterpicks omdat de champion pool van iedereen lang niet zo groot is als in D1/master/challanger.

succes ;w

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Goedemorgen medelolers,

Het hangt er helemaal vanaf wat je wilt spelen. Als je alle rollen wilt kunnen spelen zou ik het als volgt doen:

1. AD (gebruik je als ADC, maar op op AD junglers als Lee Sin en op AD mids als Talon, Yasuo)
AD marks
Armor seals
MR glyphs
AS, lifesteal of AD quints (afhankelijk van voorkeur)

2. AP
Magicpen marks
5 armor/4 health seals
AP/lvl glyphs
AP quints

3. Tank (zul je meestal in de jungle gebruiken op tanky junglers)
AS marks
Armor seals
MR of MR/lvl glyphs
Movespeed quints

4. Support
Hybrid pen marks (dan doen zowel je auto-attacks als je spells meer damage, ideaal in pokelanes)
5 armor/4 health seals
5 MR/4 Manaregen glyphs
Armor quints

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Vicarious schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:56:
[...]
Het hangt er helemaal vanaf wat je wilt spelen. Als je alle rollen wilt kunnen spelen zou ik het als volgt doen:

1. AD (gebruik je als ADC, maar op op AD junglers als Lee Sin en op AD mids als Talon, Yasuo)
AD marks
Armor seals
MR glyphs
AS, lifesteal of AD quints (afhankelijk van voorkeur)
Je AD rune page is van season 3 en begin season 4, tegenwoordig zie je deze 2 het vaakst terug, afhankelijk van je play style

ad1 ;
9x AD
4x armor / 5x flat hp
4x mana regen / 5x flat mr
2x ad / 1x armor

ad2;
9x AD
9x armor
4x mr / 4x attack speed
3x attack speed

[ Voor 14% gewijzigd door psyy138 op 15-10-2014 09:25 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Goedemorgen medelolers,

Met een Attack Damage CARRY, kun je best wel games carrien, je moet alleen even door de early game heen met de meeste.

Gewoon farmen en goede positie nemen in fights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

zelf gebruik ik:

1. full ad page
ad marks
ad quints
armor seals
mr glyphs

2. full ap page
mp marks
ap quints
armor seals
mr glyphs

3. mp/ms page
mp marks
ms quints
armor seals
mr glyphs

4. as/ad page
ad marks
as quints + 1 armor quint
armor seals
4 mr glyphs + 5 as glyphs

5. moet ik nog maken

persoonlijk vind ik dit fijn werken maar ik kan me voorstellen dat het niet de meest ideaale setup is.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Van al die rune pages heb ik weinig last, heb 8 verschillende rune pages voor support dus ja (H)
en in totaal 20 rune pages, de max dus.

[ Voor 17% gewijzigd door psyy138 op 15-10-2014 09:27 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
psyy138 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:26:
Van al die rune pages heb ik weinig last, heb 8 verschillende rune pages voor support dus ja (H)
en in totaal 20 rune pages, de max dus.
ik heb 10 pages en voor verschillende champs heb ik die geconfigureerd.. bijv. kha'zix jungle runepage, ezreal adc runepage xD zou eigenlijk gewoon standaard moeten doen van ADC runes, Jungle runes enzovoorts maar benk te lui voor xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Woop Hornless Unicorns doen het wel even in ranked! :D Maar we zijn iig een goed collectief, als we ook verliezen doen we dat ook gewoon met z'n 5en. Geen lane gewonnen, geen game gewonnen.

Aangezien het lijstje met wat er allemaal fout ging vrij lang zou worden, maak ik even een lijstje met wat er goed ging:
- Surrender vote werd keurig op tijd gedaan;
- Op 1 persoon na werd er keurig op Yes gevote;

Zoals je kunt lezen gaan de voorbereidingen goed :')

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

woooohoooooooooo ik ben silver 2. Yay me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:33

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vicarious schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:44:
GZ

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Damienx2 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:36:
Woop Hornless Unicorns doen het wel even in ranked! :D Maar we zijn iig een goed collectief, als we ook verliezen doen we dat ook gewoon met z'n 5en. Geen lane gewonnen, geen game gewonnen.

Aangezien het lijstje met wat er allemaal fout ging vrij lang zou worden, maak ik even een lijstje met wat er goed ging:

Is er nog plek in jullie team? Zo ja, zou ik eventueel mee kunnen doen / hebben jullie vasten tijden om te spelen enzo enzo ?
Die naam alleen al is de moeite waard _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door psyy138 op 15-10-2014 10:54 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:44:
inb4 demote!

Nee gz hoor Vic! Well deserved!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:31
Damienx2 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:36:

Niet om het goed te praten, maar ik vermoed, gezien de invulling van ons eigen team dat we ook niet bepaald tegen kurk 7 speelden.

Desondanks ging het collectief, faliekant mis. In tweevoud.
psyy138 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:54:
[...]

Is er nog plek in jullie team? Zo ja, zou ik eventueel mee kunnen doen / hebben jullie vasten tijden om te spelen enzo enzo ?
Wat betreft bovenstaande moet je even bij El Presidente zijn. Damien heeft meeste inzicht wie we voor welke rol hebben. Maar sowieso kan je wel eens potje meedoen lijkt me: zijn vaak vanaf een uur of 8 wel online :)

[ Voor 25% gewijzigd door Jaap. op 15-10-2014 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:58:
[...]

Niet om het goed te praten, maar ik vermoed, gezien de invulling van ons eigen team dat we ook niet bepaald tegen kurk 7 speelden.

Desondanks ging het collectief, faliekant mis. In tweevoud.

[...]

Wat betreft bovenstaande moet je even bij El Presidente zijn. Damien heeft meeste inzicht wie we voor welke rol hebben. Maar sowieso kan je wel eens potje meedoen lijkt me: zijn vaak vanaf een uur of 8 wel online :)
Dat klopt opzich ook wel, echter hebben we niet verloren omdat de tegenstander zo goed was ;), eerder hoe slecht we zelf speelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:08
Ik heb vertrouwen in jullie. Third time's a charm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
NibborSneffets schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:06:
Ik heb vertrouwen in jullie. Third time's a charm.
Tegen die tijd spelen we vs Bronze :) dus mag toch hopen dat we die kunnen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 16:25

Wootlock

Evilution

Zo voor de 3de keer in mijn promo's naar Gold toe.
Hopelijk krijg ik nu in ieder geval drie competente medespelers die niet afk gaan bij het niet krijgen van hun rol / champion :')

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
psyy138 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:54:
[...]

Oh jawel hoor, we shiften gewoon wat in het rond, betekent wel dat ik af en toe wat mensen moet verwijderen van het team in LoL maar dat kan opzich wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

@damien hoe stond het met het andere ranked team dat er gemaakt zou worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:33:
@damien hoe stond het met het andere ranked team dat er gemaakt zou worden?
Dat is waar we nu in spelen, en opzich voor iedereen toegankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Damienx2 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:30:
[...]

Oh jawel hoor, we shiften gewoon wat in het rond, betekent wel dat ik af en toe wat mensen moet verwijderen van het team in LoL maar dat kan opzich wel.
add me maar psyy :) ben vanavond een keer online

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psyy138 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:20:
[...]

Je AD rune page is van season 3 en begin season 4, tegenwoordig zie je deze 2 het vaakst terug, afhankelijk van je play style

ad1 ;
9x AD
4x armor / 5x flat hp
4x mana regen / 5x flat mr
2x ad / 1x armor

ad2;
9x AD
9x armor
4x mr / 4x attack speed
3x attack speed
Je geeft vrijwel dezelfde runepage als ik met AD2 ;) Verder: ik maak deze suggestie voor zijn AD page met het oog op dat hij er ook andere AD poppetjes mee kan spelen, ook in de jungle. In de jungle zijn armor runes nog altijd het beste en in lane heeft hij nog altijd MR runes voor de magic damage poke van de support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:35:
[...]

Dat is waar we nu in spelen, en opzich voor iedereen toegankelijk.
Oh ok naja invite mij dan ook maar we zien wel wat er van komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
wambamNL schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:41:
[...]

Oh ok naja invite mij dan ook maar we zien wel wat er van komt ;)
same here! ben morgenavond hele avond online, zaterdagavond ook en vrijdagavond weet ik het nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wootlock schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:17:
Zo voor de 3de keer in mijn promo's naar Gold toe.
Hopelijk krijg ik nu in ieder geval drie competente medespelers die niet afk gaan bij het niet krijgen van hun rol / champion :')
tip: zeg NIET! dat je in je promo's zit ;p krijg je sws trolls |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ricmaniac schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:47:
[...]

tip: zeg NIET! dat je in je promo's zit ;p krijg je sws trolls |:(Gatekeepers
FTFY :+

Maar inderdaad, niet zeggen dat je in promo's zit.

An 3v3 ranked begonnen. Eerste pot begon goed, mijn maat ging op level 1 eten. Verloren. Een keer gestompt door een xin, zed en braum. en de rest gewonnen. bronze 3! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-10 09:18

Taygeta

KTM 790 Adventure

bedankt voor de snelle reacties! dan heb ik de runepages straks in orde (als ik thuis ben).

Hebben jullie voor elke champ ook aparte mastery pages? of kan ik dat ook, op een manier, versimpelen?
garriej schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:22:
[...]

Met een Attack Damage CARRY, kun je best wel games carrien, je moet alleen even door de early game heen met de meeste.

Gewoon farmen en goede positie nemen in fights.
Ja, de term ADC snap ik wel. Maar ik vind dat het met de huidige meta gewoon lastiger om als ADC te carrien. zoveel movability champs. En aangezien een ADC gemaakt is van Papier-maché, is het wel lastig zonder goede peels van je team, in leven te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Taygeta schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:35:
bedankt voor de snelle reacties! dan heb ik de runepages straks in orde (als ik thuis ben).

Hebben jullie voor elke champ ook aparte mastery pages? of kan ik dat ook, op een manier, versimpelen?

[...]

Ja, de term ADC snap ik wel. Maar ik vind dat het met de huidige meta gewoon lastiger om als ADC te carrien. zoveel movability champs. En aangezien een ADC gemaakt is van Papier-maché, is het wel lastig zonder goede peels van je team, in leven te blijven.
Ik heb in totaal 4 mastery pages voor alle adc's maar voor support 1 page mid 2 pages en jungle 2 pages en top maak ik aan als ik hem nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Gewoon 1 mastery page voor ADC, en aanpassen op de spot met welke ADC je speelt. Opzich het enige wat echt veranderd is het linkerrijtje in de offensive tree per ADC. Wat bij de 1 goed kan zijn kan bij de andere gewoon minder efficient uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

En persoonlijk zou ik minimaal twee supp rune pages aanmaken.

Hangt natuurlijk wel af van je supp champion pool, maar bijv Morgana kan wel wat AP gebruiken, terwijl dat voor Thresh weer zinloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Koekiemonsterr schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:59:
En persoonlijk zou ik minimaal twee supp rune pages aanmaken.

Hangt natuurlijk wel af van je supp champion pool, maar bijv Morgana kan wel wat AP gebruiken, terwijl dat voor Thresh weer zinloos is.
Ik gebruik voor de ap supports dezelfde runes als ik voor mid gebruik. Wat verander je voor een support ap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatwagon
Ach ik gebruik mijn ADC page ook voor Tryndamere, simpelweg omdat het werkt. Scaling armor en magic resist + 8 AD ofzo en 9% att speed. Na stattik is het feest :D

Ik ben wel Gold V met gold 3-4 mmr, dus dan kan het ook wel :9

[ Voor 17% gewijzigd door Meatwagon op 15-10-2014 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

IdieEasy schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:14:
[...]
Ik gebruik voor de ap supports dezelfde runes als ik voor mid gebruik. Wat verander je voor een support ap?
Kan ja, al geef ik er - afhankelijk van de tegenstand en welke ap support het betreft - vaak de voorkeur aan armor reds te gebruiken ipv magic pen. Op bijv Morgana ga je toch niet continu hard poken zoals een Sona/Karma, dus dan geef ik er de voorkeur aan wat meer klappen van de enemy adc op te kunnen vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Koekiemonsterr schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:22:
[...]

Kan ja, al geef ik er - afhankelijk van de tegenstand en welke ap support het betreft - vaak de voorkeur aan armor reds te gebruiken ipv magic pen. Op bijv Morgana ga je toch niet continu hard poken zoals een Sona, dus dan geef ik er de voorkeur aan wat meer klappen van de enemy adc op te kunnen vangen.
Goed punt, misschien moet ik toch nog eens wat meer pages maken... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10 16:02
IdieEasy schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:14:
[...]

Mid durf ik mijn armor wel om te ruilen tegen mana regen afhankelijk tegen wie ik sta, als support heb ik altijd armor. Soms pak ik zelfs wat ad voor betere harass, aangezien ik meestal lux support speel en ze weinig AP damage doet early game of je nu AP runes gebruikt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:12
Emphast schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:31:
[...]

Mid durf ik mijn armor wel om te ruilen tegen mana regen afhankelijk tegen wie ik sta, als support heb ik altijd armor. Soms pak ik zelfs wat ad voor betere harass, aangezien ik meestal lux support speel en ze weinig AP damage doet early game of je nu AP runes gebruikt of niet.
'
Voor mid heb ik heel veel pagin's, kan je mooi switchen tussen runes afhankelijk wat je nodig hebt. Armor/ap per level, hp per level/magic resis, of hp per lvl/ap per level, soms flat mr of scaling mr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik gebruik bijna geen scaling runes... tot lvl8/9(?) geven de flat runes meer stats, en na die tijd verwacht ik wel dat ik items heb die meer verschil maken dan een paar runes.

maargoed, dat is dan mijn persoonlijke keus, ik 'gebruik' de runes dus liever om early een voorsprong te pakken.

[ Voor 24% gewijzigd door GeleFles op 16-10-2014 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

RonnieB82 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 01:58:
Ik gebruik bijna geen scaling runes... tot lvl8/9(?) geven de flat runes meer stats, en na die tijd verwacht ik wel dat ik items heb die meer verschil maken dan een paar runes.

maargoed, dat is dan mijn persoonlijke keus, ik 'gebruik' de runes dus liever om early een voorsprong te pakken.
In de jungle kan scaling MR nog wel wat opleveren aangezien je toch alleen je voor ganks even in de lane laat zien en de monsters geen magic damage doen. Geeft je weer iets meer vrijheid in je itemization.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Gebruik alleen scaling mr runes voor junglers.. Die extra mr heb ik early vaak niet nodig. Ook zijn er junglers die pas vanaf level 6 erg goed kunnen ganken en je dan nog maar een paar levels weg bent van wanneer je flat runes inhaalt :) Ook zijn er veel champs afhankelijk van het landen basic attacks en haal je anders alleen maar flat mr runes voor mid en eventueel een toplaner.. Terwijl zij pas later echt dmg gaan doen.

Dit is iig mijn ervaring.. Voorderest gewoon flat armor runes :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik gebruik zelf ook Scaling MR runes omdat ik MR items pas vrij laat aanschaf. Voor tanky junglers neem ik vaak eerst Golem > Boots > Randuins\Sunfire
Dit betekent dat pas een Banshee of SV pas rond minuut 20 wordt aangeschaft of later. Dan is het wel lekker als je 27 Magic resist krijg van je runes, wat naar mijn idee best veel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ik gebruik meestal de flat MR runes.
Vanavond mensen die gaan spelen? Wil anders wel paar potjes samen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Gisteren zelf niet meegespeeld met het ranked team maar wel zitten spectaten. Opzich was het een aardig vermakelijke pot en het was ondanks de loss een leuke pot om naar te kijken. Onze Mundo (Thormodo) top had echter de pech om vs een ranged te staan en dan ook nog in de vorm van Vayne dus had hij weinig tot geen kans, maar hield zich iig aardig staande. Onze midlaner (Sliv) was zeer vermakelijk om naar te kijken en die had zijn tegenstander Kassadin volledig in de pocket. Qua entertainment waren er voldoene kleine scrims op de map te zien.

Kortom erg genoten. Hopelijk doe ik zelf 1 deze dagen ook mee.

Oh ik dacht dat dit overigens niet doorging zoals ik op Reddit had gelezen, maar toch:

http://www.telegraaf.nl/d...ken_in_de_bioscoop__.html

Echter 17,50, gaat me net ietsje te ver ;). Dan kijk ik wel vanuit mijn eigen huis :D.

[ Voor 18% gewijzigd door Damien op 16-10-2014 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Damienx2 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 08:05:
Gisteren zelf niet meegespeeld met het ranked team maar wel zitten spectaten. Opzich was het een aardig vermakelijke pot en het was ondanks de loss een leuke pot om naar te kijken. Onze Mundo (Thormodo) top had echter de pech om vs een ranged te staan en dan ook nog in de vorm van Vayne dus had hij weinig tot geen kans, maar hield zich iig aardig staande. Onze midlaner (Sliv) was zeer vermakelijk om naar te kijken en die had zijn tegenstander Kassadin volledig in de pocket. Qua entertainment waren er voldoene kleine scrims op de map te zien.

Oh ik dacht dat dit overigens niet doorging zoals ik op Reddit had gelezen, maar toch:

Echter 17,50, gaat me net ietsje te ver ;). Dan kijk ik wel vanuit mijn eigen huis :D.
Ja zat er ook aan te denken om naar Antwerpen te gaan kijken (is vanaf mij half uurtje rijden) maar vind die 17,50 ook iets te duur :P dan kijk ik wel met bakkie koffie op de tv de livestream :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik weet dat sommige van jullie wel eens op reddit komen, maar voor de mensen die er niet vaak komen is dit wel interessant: http://www.reddit.com/r/l...ges_are_shrouded_by_dust/

Die complot theoriën die erbij worden verzonnden is echt hilarisch. Wat het allemaal betekent weet ik niet, daar komen we vanzelf wel achter... of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Haha een andere reddit post waarbij een Sion een j4 weet te trollen xD

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hij heeft het uiteindelijk voor elkaar gekregen. Heb de thread er even bijgezocht, zie de update:
http://www.reddit.com/r/l...the_netherlands_is_being/

edit:
Wat vinden jullie van dit artikel btw? http://www.goldper10.com/article/268
Thoorin geeft daarin aan dat de mentaliteit van de westerse teams beroerd is en dat ze steeds met slappe smoesjes komen. Zolang dat niet verbetert zullen ze nooit Worlds winnen. De enige manier om te verbeteren is betere spelers recruteren en een betere support staff regelen. Verbetering bij de huidige spelers wordt namelijk teniet gedaan door het feit dat de spelers in de teams die nu beter zijn zich ook zullen verbeteren en niet stilstaan.

Persoonlijk vind ik dat die kerel de laatste tijd steeds meer onzin uitkraamt. Volgens mij vergeet hij een paar dingen:
- Aan de top komen is makkelijker dan er blijven. Natuurlijk zullen spelers aan de top zich ook verbeteren, maar in een minder hoog tempo dan de teams daaronder omdat de drive bij die teams er simpelweg meer is. Bovendien hebben die spelers meer ruimte om zich te verbeteren. Als je al dicht bij perfectie zit gaan verbeteringen steeds langzamer.
- Spelers kunnen een betere synergie onderling opbouwen doordat ze langer met elkaar spelen. Elk jaar de hele teringzooi door elkaar gooien om er maar een paar mechanisch minimaal sterkere spelers bij te krijgen vernaggelt de synergie en teamspirit.
- De meeste teams komen niet met slappe smoesjes maar met verklaringen waarom ze verloren hebben. Dat ze direct na een match wellicht niet al teveel de diepte ingaan heeft ermee te maken dat ze nog niet de tijd hebben gehad om alle matches in de replay te zien en te analyseren. Pas daarna kun je ECHT aangeven waarom je verloren hebt en wat je moet verbeteren. Bovendien zijn vrijwel alle spelers van C9, TSM, Fnatic en Alliance juist heel nederig gebleven op hun Twitter accounts. Allemaal hebben ze erkend dat de tegenstander op dat moment beter was en dat ze terecht hebben gewonnen.

[ Voor 61% gewijzigd door Vicarious op 16-10-2014 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:09:
[...]

Hij heeft het uiteindelijk voor elkaar gekregen. Heb de thread er even bijgezocht, zie de update:
Toch mooi hoe actief Riot employees de subreddit van LoL bezoeken. Opzich kan ik dat wel waarderen dat een bedrijf toch nog zoveel doet met de input die ze krijgen vanaf onofficiele forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:15:
[...]

Toch mooi hoe actief Riot employees de subreddit van LoL bezoeken. Opzich kan ik dat wel waarderen dat een bedrijf toch nog zoveel doet met de input die ze krijgen vanaf onofficiele forums.
We zeuren altijd wel op riot, maar vergeleken met een EA bijvoorbeeld hebben we echt niks te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
[...]

Geweldig voor al die personen die er moeite in hebben gestopt. Ik heb het ook een beetje gevolgd en het is goed dat ook Riot dit soort zaken helpt goed te verlopen. Kost wat moeite, maar dan heb je ook wat.
Hiermee kweken ze ook weer wat goodwill natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Damienx2 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:15:
[...]

Meestal kijken ze alleen de frontpage maar vind rito toch een heerlijk bedrijf.
Vooral de champion lores, dat de ene champion met die te maken heeft omdat....
Niet dat ik het lees maar toch leuk dat champs dingen gemeen hebben en speciale quotes enzo
Xanthian schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:17:
[...]

Geweldig voor al die personen die er moeite in hebben gestopt. Ik heb het ook een beetje gevolgd en het is goed dat ook Riot dit soort zaken helpt goed te verlopen. Kost wat moeite, maar dan heb je ook wat.
Hiermee kweken ze ook weer wat goodwill natuurlijk.
uiteindelijk lag het aan Pathe want die wouden geld verdienen en niet aan rito.

[ Voor 29% gewijzigd door psyy138 op 16-10-2014 09:19 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psyy138 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:18:
[...]
uiteindelijk lag het aan Pathe want die wouden geld verdienen en niet aan rito.
Pathe wilde hetzelfde ook in Amsterdam organiseren, maar moest van Riot een contract ondertekenen dat het exclusief daar gehouden werd. Daarbij heeft Riot waarschijnlijk over het hoofd gezien dat er al iets vergelijkbaars in Groningen georganiseerd was. Pathe kon vervolgens niet anders dan Groningen cancelen. En serieus: een commercieel bedrijf verwijten dat ze winst willen maken? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Vicarious schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:22:
[...]

Pathe wilde hetzelfde ook in Amsterdam organiseren, maar moest van Riot een contract ondertekenen dat het exclusief daar gehouden werd. Daarbij heeft Riot waarschijnlijk over het hoofd gezien dat er al iets vergelijkbaars in Groningen georganiseerd was. Pathe kon vervolgens niet anders dan Groningen cancelen. En serieus: een commercieel bedrijf verwijten dat ze winst willen maken? :')
Ja, maar het leek er wel op dat Pathé get idee gestolen had. Want die organisatie voor Groningen was veel eerder. Maar gelukkig is het opgelost, ben blij dat iedereen er uit is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Xanthian schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:25:
[...]

Ja, maar het leek er wel op dat Pathé get idee gestolen had. Want die organisatie voor Groningen was veel eerder.
Ja, en waarom niet? :D Als de behoefte er is, is Pathe toch dief van zn eigen portemonnee als ze daar niet op inspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Vicarious schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:27:
[...]
Ja, en waarom niet? :D Als de behoefte er is, is Pathe toch dief van zn eigen portemonnee als ze daar niet op inspelen?
Ja maar er waren ongetwijfeld ook al toezeggingen in Groningen gedaan, dus erg netjes zou het niet geweest zijn als Groningen nul op rekest zou hebben gekregen. Dollartekens in de ogen winnen het dan helaas altijd.

Nu heeft Riot dus ingegrepen? Zou ook wel heel dom zijn geweest als Riot Groningen had laten barsten.

Maar € 17,50 wint het bij mij ook niet van thuis bij de kachel inclusief koppie koffie. Zeker met die belachelijk hoge Pathé cathering prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:32:
[...]

Ja maar er waren ongetwijfeld ook al toezeggingen in Groningen gedaan, dus erg netjes zou het niet geweest zijn als Groningen nul op rekest zou hebben gekregen.
Klopt, maar dat is dan Riot minstens zo hard aan te rekenen als Pathe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
- De meeste teams komen niet met slappe smoesjes maar met verklaringen waarom ze verloren hebben. Dat ze direct na een match wellicht niet al teveel de diepte ingaan heeft ermee te maken dat ze nog niet de tijd hebben gehad om alle matches in de replay te zien en te analyseren. Pas daarna kun je ECHT aangeven waarom je verloren hebt en wat je moet verbeteren. Bovendien zijn vrijwel alle spelers van C9, TSM, Fnatic en Alliance juist heel nederig gebleven op hun Twitter accounts. Allemaal hebben ze erkend dat de tegenstander op dat moment beter was en dat ze terecht hebben gewonnen.
Alliance vs Kabum game 2 was niet zozeer dat Kabum opeens zo superieur was, maar dat Alliance er een puinhoop van maakte.

De EU teams (en in mindere mate de NA teams) spelen veel minder 'stabiel' dan de teams uit Korea en China. Misschien als de EU een team uit Korea of China zou importeren zou hier de manier van spelen ook veranderen, net zoals het in NA al aan het verschuiven is sinds LMQ daar heen is gegaan. In het begin won LMQ alles omdat niemand goed wist hoe ze er tegen moesten spelen, maar na een tijdje pasten de teams zich wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:12
RonnieB82 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 01:58:

Scaling armor haalt flat al in op levl 6, en scaling MR haalt flat in op level 8 (eigenlijl op level 7 en 9 dus, dan zijn ze groter). Hangt er vanaf hoeveel jij ze in de early game nodig hebt. Tegen makkelijke lane ga ik t liefst scaling HP though.

[ Voor 22% gewijzigd door Santee op 16-10-2014 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wat vinden jullie van dit artikel btw? http://www.goldper10.com/article/268
Thoorin geeft daarin aan dat de mentaliteit van de westerse teams beroerd is en dat ze steeds met slappe smoesjes komen. Zolang dat niet verbetert zullen ze nooit Worlds winnen. De enige manier om te verbeteren is betere spelers recruteren en een betere support staff regelen. Verbetering bij de huidige spelers wordt namelijk teniet gedaan door het feit dat de spelers in de teams die nu beter zijn zich ook zullen verbeteren en niet stilstaan.
Persoonlijk vond ik het nog niet zo'n slecht artikel, en ik ben zeker wel van mening dat mentaliteit een grote factor is in welke game je ook speelt. Als ik wederom terugkijk naar mijn periode in CS hebben we daar enkele keren puur verloren op het feit door teveel respect te tonen aan de tegenstander. Je creeert daarmee een soort van aura wat je enemy ook aanvoelt. Jij speelt op dat moment niet in je comfort zone omdat je verwacht dat je die game toch gaat verliezen.

Eerlijk gezegd zie je dat in zo veel sporten terug. Neem bijvoorbeeld het voetbal. Als welke Nederlandse topclub zich tegenwoordig kwalificeert voor de Champions League wordt al gehoopt dat we niet in sterke poules terecht komen en oh god als we die 3e plek maar vast kunnen houden. Met zo'n instelling ga je sowieso al met de verkeerde gedachtegang een toernooi in. Je gaat erin om te winnen. Niets meer, niets minder. Dat er andere ploegen zijn met op papier betere spelers moet je aan de kant schuiven, de wedstrijd is pas verloren na 90 minuten strijden. Onderdanig zijn kan altijd nog na de wedstrijd.

Met LoL gebeurt het nu bij elk toernooi dat ze erin gaan. "Oh jongens als onze westerse teams nu maar een ronde verder komen". Onzin Koreaanse teams hebben net als Westerse teams hun zwaktes. Tuurlijk moet je wel in ogenschouw nemen hoe hun speelwijze is en daar eventueel op inspringen mocht je toch zien dat er vanuit je eigen team zwaktes onstaan. Maar dat zijn tactische maatregelen die vs elk team er moeten staan. De reden dat Fnatic het over 4 seizoenen altijd nog redelijk goed heeft gedaan is de mentaliteit van die spelers en niet omdat het de beste spelers zijn die Europa kan voortbrengen.

Anyway voordat ik inhoudelijk te diep op je vraag inga beantwoord ik nu wel per opmerking hoe ik erzelf tegenover sta. Want ik ben het met een aantal punten van je absoluut eens.
Persoonlijk vind ik dat die kerel de laatste tijd steeds meer onzin uitkraamt.
Ja en nee, inhoudelijk op diepgang komt er wel zinnigs uit, hij moet zich echter distancieren van kinderachtige acties als bijvoorbeeld Reginald vergelijken met een aap. Prima dat de beste jongen er idd uitziet als 1, dat heeft als kritisch analyst niets met je werkzaamheden te maken.
Volgens mij vergeet hij een paar dingen:
- Aan de top komen is makkelijker dan er blijven. Natuurlijk zullen spelers aan de top zich ook verbeteren, maar in een minder hoog tempo dan de teams daaronder omdat de drive bij die teams er simpelweg meer is. Bovendien hebben die spelers meer ruimte om zich te verbeteren. Als je al dicht bij perfectie zit gaan verbeteringen steeds langzamer.
Eerder deze maand gaf Gbay99 (overigens een streamer die ik wel enorm respecteer ondanks dat hij niet op het hoogste niveau speelt) al aan waar het mis is gegaan voor met name NA. Het feit dat teams als TSM en CLG in de tijd dat ze aan de top stonden weigerden met andere teams te scrimmen om er zo voor te zorgen dat de scene niet sterker werd, heeft ze in season 2 en season 3 behoorlijke klappen opgeleverd. Met name omdat er ineens een team opstond die ze vervolgens op elk toernooi vernederden (Team Rock Solid, later Dignitas). Men had het idee dat Koreaanse teams etc altijd een jaar achter zouden liggen, wat natuurlijk een onzin statement is, aangezien merendeel van de Koreaanse pro's al actief bezig waren op de NA servers voordat de Koreaanse servers werden opgezet. Maar destijds werden die jongens niet serieus genomen.
- Spelers kunnen een betere synergie onderling opbouwen doordat ze langer met elkaar spelen. Elk jaar de hele teringzooi door elkaar gooien om er maar een paar mechanisch minimaal sterkere spelers bij te krijgen vernaggelt de synergie en teamspirit.
Ik ben eerlijk gezegd van mening dat Fnatics manier en met name C9's manier toch wel de meeste succesen kunnen bieden. Het wordt immers een familie, spelers die voor elkaar door het vuur willen gaan. En met name op het punt als je spelers hebt van topniveau zoals C9 dat heeft.
Om eerlijk te zijn hadden de spelers van Alliance geen keuze. Je wordt vernederd door een team uit Brazilie door je eigen setup die totale disrepect uitstraalde. Dan heb je ook totaal geen reden om nog uberhaupt iets van arrogantie te laten zien. Fnatic zijn over het algemeen altijd nederig op hun sociaal media, TSM was echter wel bijzonder. Maar daarentegen, er valt weinig te braggen met een nietszeggende stranding in de kwartfinales.

TL:DR: Kan me wel vinden in de uitspraken van Thorin over deze situatie, echter ben ik het ook eens met Vic omtrent enkele zaken.

Voordat ik gewezen wordt op het punt dat Alliance toch een goede cocky attitude had vs Kabum. Zo bedoel ik dus niet hoe je met een mentaliteit de game in moet gaan. Je pakt je beste setup en gaat vervolgens aan de bak. Never go full retard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:13:
[...]

Persoonlijk vond ik het nog niet zo'n slecht artikel, en ik ben zeker wel van mening dat mentaliteit een grote factor is in welke game je ook speelt. Als ik wederom terugkijk naar mijn periode in CS hebben we daar enkele keren puur verloren op het feit door teveel respect te tonen aan de tegenstander. Je creeert daarmee een soort van aura wat je enemy ook aanvoelt. Jij speelt op dat moment niet in je comfort zone omdat je verwacht dat je die game toch gaat verliezen.

Eerlijk gezegd zie je dat in zo veel sporten terug. Neem bijvoorbeeld het voetbal. Als welke Nederlandse topclub zich tegenwoordig kwalificeert voor de Champions League wordt al gehoopt dat we niet in sterke poules terecht komen en oh god als we die 3e plek maar vast kunnen houden. Met zo'n instelling ga je sowieso al met de verkeerde gedachtegang een toernooi in. Je gaat erin om te winnen. Niets meer, niets minder. Dat er andere ploegen zijn met op papier betere spelers moet je aan de kant schuiven, de wedstrijd is pas verloren na 90 minuten strijden. Onderdanig zijn kan altijd nog na de wedstrijd.

Met LoL gebeurt het nu bij elk toernooi dat ze erin gaan. "Oh jongens als onze westerse teams nu maar een ronde verder komen". Onzin Koreaanse teams hebben net als Westerse teams hun zwaktes. Tuurlijk moet je wel in ogenschouw nemen hoe hun speelwijze is en daar eventueel op insprengen mocht je toch zien dat er vanuit je eigen team zwaktes onstaan. Maar dat zijn tactische maatregelen die vs elk team er moeten staan. De reden dat Fnatic het over 4 seizoenen altijd nog redelijk goed heeft gedaan is de mentaliteit van die spelers en niet omdat het de beste spelers zijn die Europa kan voortbrengen.
Bovenstaande ben ik het mee eens en heb ik hier ook al vaker geroepen, maar dat is nou net niet waar het artikel over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:24:
[...]

Bovenstaande ben ik het mee eens en heb ik hier ook al vaker geroepen, maar dat is nou net niet waar het artikel over gaat.
Wat je net quote kwam met name naar voren uit statements die Thorin eerder maakte op youtube (ook nog uit de periode dat hij nog nauw betrokken was met de CS scene) overigens ook al eens door Montecristo geroepen. Dus dat het niet de hoofdinsteek is van het artikel, klopt helemaal ;).

Maar ik moet hem wel gelijk geven dat het voor sommige teams misschien financieel een betere optie is om te rouleren qua spelers en continu het sterkste aan te trekken wat er op dat moment rondloopt. TSM / CLG kunnen dat beide goed doen. Dat zijn ook geen vriendenclubjes meer maar gewoon teams die smachten naar successen.

[ Voor 23% gewijzigd door Damien op 16-10-2014 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:31

Secsytime

Automagisch

Ik ga wel met wat vrienden kijken, heb contact gehad met de organisatie.. Het is inclusief goodies (lees: skincodes) dus kan het voor mij wel uit, gezellig kijken en nog gratis skins.. (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ga ook naar de bios denk ik . Is wel lachen hoor met allemaal gamers daar kijken.. grootste nadeel is vaak dat je te veel scrubs bullshit hoort praten :P en niet douchende cliche gamers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
*Wil ik bij Twitch chat live zitten om een finale te bekijken?*

NO THANKS :)

Maar uiteraard met wat vrienden kan het wel grappig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Ricmaniac schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:30:
Ik ga ook naar de bios denk ik . Is wel lachen hoor met allemaal gamers daar kijken.. grootste nadeel is vaak dat je te veel scrubs bullshit hoort praten :P en niet douchende cliche gamers
lekker stereotyperend, overigens vind ik dit niet op gaan voor veel league spelers. Het zijn vaak stoere boys(hipster gamer?), neem het filmpje van Tweakers over de treinreis naar Gamescom als voorbeeld. Hier zie je twee standaard league spelers in mijn ogen.

Filmpje: video: Tweakers Express - Ruim 500 tweakers in stijl naar de Gamescom (@5:55)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Secsytime schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:37:
[...]

lekker stereotyperend, overigens vind ik dit niet op gaan voor veel league spelers. Het zijn vaak stoere boys(hipster gamer?), neem het filmpje van Tweakers over de treinreis naar Gamescom als voorbeeld. Hier zie je twee standaard league spelers in mijn ogen.

Filmpje: video: Tweakers Express - Ruim 500 tweakers in stijl naar de Gamescom
ben zelf ook totaal niet zo. maar ben nu al 2 keer naar LCS gegaan en die stereotypes kom je genoeg tegen hoor 8)7 maar gaf zelf toch ook al aan dat het een cliche was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Ricmaniac schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:41:
[...]

ben zelf ook totaal niet zo. maar ben nu al 2 keer naar LCS gegaan en die stereotypes kom je genoeg tegen hoor 8)7 maar gaf zelf toch ook al aan dat het een cliche was
Haha ok, weet niet hoe het op LCS was natuurlijk aangezien ik daar niet ben geweest. Ik ben wel twee jaar bij Gamescom geweest (m.u.v. afgelopen jaar) Hier viel het heel erg mee vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Secsytime schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:37:
[...]

Filmpje: video: Tweakers Express - Ruim 500 tweakers in stijl naar de Gamescom
Laten we ze aub geen stoere boys noemen... Ten eerste de titel al, en ten tweede laten we reeel zijn (kan je voorbeelden uit het filmpje niet zien) maar over het algemeen zijn de meeste LoL-gamers toch echt ongelooflijke nerds.

Mensen als Mithy, Jezis, Link, EDward, Lemonnation vallen bij mij toch niet onder de categorie stoer :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:42:
[...]

Laten we ze aub geen stoere boys noemen... Ten eerste de titel al, en ten tweede laten we reeel zijn (kan je voorbeelden uit het filmpje niet zien) maar over het algemeen zijn de meeste LoL-gamers toch echt ongelooflijke nerds.

Mensen als Mithy, Jezis, Link, EDward vallen bij mij toch niet onder de categorie stoer :').
Heb ge-edit, er een tijd achter gezet @5:55. En Stoere Boys, is niet echt positief.. sarcasme over het internet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik vind zelf Twitch chat altijd wel grappig. Ik heb het nooit serious genomen maar de creativiteit van sommige mensen is wel eens te waarderen.

Mischien krijgen we aan het einde van Worlds nog wel een leuke onthulling, zoiets hadden ze ook een keer gedaan met Void Fizz op LCS dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:44:
Ik vind zelf Twitch chat altijd wel grappig. Ik heb het nooit serious genomen maar de creativiteit van sommige mensen is wel eens te waarderen.

Mischien krijgen we aan het einde van Worlds nog wel een leuke onthulling, zoiets hadden ze ook een keer gedaan met Void Fizz op LCS dacht ik.
Je bedoeld dat Imagine Dragons gaat spelen en we dus AO Shin gaan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Damienx2 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:46:
[...]

Je bedoeld dat Imagine Dragons gaat spelen en we dus AO Shin gaan zien?
Zou zo maar eens kunnen als je weer door deze post heen gaat: http://www.reddit.com/r/l...ges_are_shrouded_by_dust/

Hier wordt ook het één en ander genoemd over AO Shin i.c.m. de Japanse Servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Hoop dat ze wel een beetje op de formaten van champions gaan letten though. Want Sion is echt een enorm monster nu...kan me zo voorstellen dat je een draak niet te klein kunt maken, anders krijg je zo'n 2de Shyvana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Xanthian schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:53:
[...]

Zou zo maar eens kunnen als je weer door deze post heen gaat: http://www.reddit.com/r/l...ges_are_shrouded_by_dust/

Hier wordt ook het één en ander genoemd over AO Shin i.c.m. de Japanse Servers.
AO Shin komt pas rond Q2 2015 zegt rito

Ik denk dat het te maken heeft met Halloween theme / TTL 6v6

EDIT: zie http://www.reddit.com/r/l..._rework_inc_proof_inside/

[ Voor 16% gewijzigd door psyy138 op 16-10-2014 14:00 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Shaco rework.... kan. Ik weet niet of ik daar heel enthousiast van word.
AO Shin zal het waarschijnlijk niet zijn, maar ik blijf hoop houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nu op gold 1 aardig wat moeilijkheden gekregen.. nu me laatste game voor promo naar plat! me laatste kans! ik moet deze winnen dan ben ik Platinum! :D LETS DO THIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ricmaniac schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:55:
Nu op gold 1 aardig wat moeilijkheden gekregen.. nu me laatste game voor promo naar plat! me laatste kans! ik moet deze winnen dan ben ik Platinum! :D LETS DO THIS
Mocht je plat halen, dan willen we wel per uur een update van de vorderingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

team was te heavy om te carryen :(

en dan zal je zien dat ik er nu 2 clean win en promo's mag doen en dan faal. zo gaat het vaak XD

[ Voor 59% gewijzigd door Ricmaniac op 16-10-2014 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ricmaniac schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:46:
team was te heavy om te carryen :(

en dan zal je zien dat ik er nu 2 clean win en promo's mag doen en dan faal. zo gaat het vaak XD
Jammer joh, maar niet om het 1 of ander maar wat boeit of je gold blijft of plat wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Hoogmoed komt voor de faal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:46

McGryphon

Veul vrouwkes!

Damienx2 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:57:
Hoop dat ze wel een beetje op de formaten van champions gaan letten though. Want Sion is echt een enorm monster nu...kan me zo voorstellen dat je een draak niet te klein kunt maken, anders krijg je zo'n 2de Shyvana.
Op surrender@20 had ik iets gelezen over dat verschillende champs nog in formaat aangepast gaan worden, in lijn met de texture updates en nieuwe Rift. Zowel voor gameplay als visuals, zo willen ze bv. Volibear ook groter maken iirc.

Wat ik nu al incidenteel doe als ik een grote tanky champ speel in de juiste teamcomp is phantom dancer bouwen om gewoon op de ADC of APC te gaan staan, tis cheesy en niet per se effectief maar gewoon iets dat ik leuk vind ;)

Op dat idee ben ik gekomen nadat een Heca eens elke fking teamfight boven op m'n Tristana ging staan en "QUIT HARASSIN MA MOOGLE" in de allchat spamde :')

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Na een mooie winstreak van 4 games ging ik lekker door mijn promos van Silver 4 in één keer naar Silver 2. Hopen dat dit zo door gaat, dan hoop ik ook dat ik van Silver 2 in één keer naar gold kan.

Wel weer de nodige aparte builds gezien die je niet eens in normals ziet. Zoals een Corki ADC met Elder Lizard, Randuins en Abyssal Scepter. Ook weer eens een Full AP Malphite gezien, die was behoorlijk fed en een beest in mijn game. Moest zeggen, iedereen was erg positief in mijn games, zelf in de tijden dat het niet zo goed en achter stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-12-2023
Heeft iedereen al een team voor het toernooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Xanthian schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 20:40:
Na een mooie winstreak van 4 games ging ik lekker door mijn promos van Silver 4 in één keer naar Silver 2. Hopen dat dit zo door gaat, dan hoop ik ook dat ik van Silver 2 in één keer naar gold kan.

Wel weer de nodige aparte builds gezien die je niet eens in normals ziet. Zoals een Corki ADC met Elder Lizard, Randuins en Abyssal Scepter. Ook weer eens een Full AP Malphite gezien, die was behoorlijk fed en een beest in mijn game. Moest zeggen, iedereen was erg positief in mijn games, zelf in de tijden dat het niet zo goed en achter stonden.
Je kan niet van silver 2 direct naar gold v. Zal in 99.9999999% van de gevallen gewoon via silver 1 moeten.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:15
twitch of corki kopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Damienx2 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:04:
[...]

Jammer joh, maar niet om het 1 of ander maar wat boeit of je gold blijft of plat wordt?
border next season :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Eindelijk voor de 3de keer silver 3 nu hopen dat ik door kan naar gold 5 in de laatste 2 weken van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Het is jammer dat Bronze geen border + rewards opbrengt anders ging ik namelijk gewoon al dodgend daar naar toe. Niets is leuker dan met een Bronzen icoontje een Gold of Plat in lane te vernederen :D. Met name de rage in allchat is <3. En verlies je toch je lane, niets aan het handje, je bent immers Bronze! WIN - WIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Was fun dat laatste potje gisteren :) Kokkie en death1olrd gingen hard :P
ging bij mezelf met Irelia top ook op zich wel goed naar mijn doen.. ik ga denk ik toch iets meer de toplane oppakken :) heb 6300 ip nu.. zal ik zed kopen of beter niet doen?

heb nu voor top irelia, garen, darius, moakai, lee sin, poppy, rengar..

[ Voor 13% gewijzigd door Dopiej op 17-10-2014 08:25 ]

Pagina: 1 ... 86 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]