Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 85 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.517 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
garriej schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:29:
[...]

Komt omdat je niet elke role kunt spelen :+

Nee geintje natuurlijk, ik zit ook geen diamond. Maar dat komt om een aantal redenen: Ik speel niet genoeg en ik maak constant verkeerde besluiten. Iets aan m'n farm mechanics werken mag ook wel, maar dat is in mijn ogen minder belangrijk.

Je best doen zien veel mensen als de lane winnen, dat gaat je simpelweg 9 van de 10 keer niet lukken als je tegen een top lane main staat en jij speelt daar sporadisch als het moet. Je moet de lane NIET keihard verliezen. Beetje farm opgeven, veilig spelen.

Mensen doen hun best, maar hun best is gewoon niet beter als de tegenstander. Dat is niet gek natuurlijk, want de tegenstander heeft zijn main role, waarschijnlijk zou jij tegenstander stompen in jou main role. Daarom als je staat waar je normaal niet(wilt) spelen, dan moet je niet proberen je lane te winnen, maar je moet proberen je lane NIET te verliezen. En dat is als je tegen mensen van je eigen elo speelt, prima te doen. Athans in mijn geval. Ik ben op top, vergeleken met ADC/junge/mid zo veel slechter. Maar als je gewoon een veilige champ neemt en je best doet om NIET te verliezen, dan kun je prima de game winnen.
Och maar dat weet ik ook zelf :P bij mij is het hetzelfde als jou, ik speel te weinig, neem verkeerde besluiten en het farmen lukt dan wel goed en dan weer niet goed..

Zoiezo doe ik gewoon mijn best als ik in lane kom die ik niet master. En ik speel ook safe dat is het enigste wat ik kan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-10 13:33
Ik speel pertinent geen mid lane of adc in ranked. Ik heb paar keer redelijk een champion kunnen spelen zoals Sivir, Gragas of Kayle maar dat werkt tegen woordig niet meer als je al niet zo best bent in die lane. Ik speel meestal toch DuoQ en dan is de ADC rol voor mijn maatje. En ik heb zelden ooit mid hoeven te spelen.

Gezien de beperkte tijd die ik heb wil ik niet ook nog eens 4 anderen champions leren voor andere lanes. Ik focus gewoon lekker op jungle met Rengar en Sion. Voor top speel ik Aatrox, Shyvana en Ryze en als support neem ik vaak Alistar, Leona of Lulu. Dit gaat al tijden perfect zo.

Als ik dan ook dan voor die 1/10 potjes ook nog eens Lucian, Oriana, Fizz en Caitlyn bijvoorbeeld moet leren dan gaat dat gewoon ten koste van de andere roles. Ik hoef gewoon te weinig mid of adc te spelen dat ik daar echt geen moeite in ga steken. Had ik meer tijd, dan zou ik het waarschijnlijk wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Defqonwolf schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:18:
[...]

Diamond ja.. maar velen van ons spelen geen diamond..

[...]

Wie zegt er dat als je een role niet kan spelen dat je een role niet krijgt dat je gaat feeden en express gaat verliezen? Nee, ik weet zeker dat 95% dan gewoon wel hun best doet maar gewoon gestompt worden omdat ze de role niet kunnen spelen. Niemand verliest graag en (over het algemeen) feed ook niet graag (op trollers na)..
Ik vind het persoonlijk een zwak excuus om te roepen dat je een role niet kunt spelen. Sorry maar wat doe je dan exact in ranked? Schijnbaar heb je nog niet genoeg geoefend in normals om iig wat meer dan 1 rol jezelf eigen te maken.

Neem een voorbeeld aan gisteren. Voor ons ranked team heb ik nu de rol van ADC op me genomen (tijdelijk waarschijnlijk want ik ben geen geweldige ADC). Per rol verschillend schat ik mijzelf als volgt in:
Top: High Gold/Plat niveau
Jungle: Gold niveau
Mid: Silver niveau
ADC: Silver/Gold niveau
Support: Silver niveau

Houd dat in dat ik gelijk ga feeden als een gek zodra ik op alles anders dan top kom te staan? Nee. Ik heb mijn safe go-to champions voor elke lane en als ik een matchup dus niet vertrouw val ik daarop terug. Wat houd dit in? Dat ik in ranked misschien niet mijn lane ga winnen, maar vaak ook niet zal verliezen. Dus waarschijnlijk een even lane. Wat ons iig nog de kans geeft om de game te winnen mochten top/mid wel snowballen en anders hebben we nog redelijke teamfights.

Die flauwekul die ik hier ook lees dat je niet elke rol hoeft te kennen vind ik persoonlijk ook onzin. Ook pro-spelers worden soms wel in een positie geduwd waar ze zich niet prettig voelen maar pakken het iig wel zo op dat ze op elke lane nog 1 of 2 champions hebben die ze daar kunnen spelen. Voorbeelden, Oddone met zijn Ziggs, Krepo met zijn Anivia, etc. etc.

Je hoeft niet overal geweldig in te zijn, maar je moet imo wel in staat zijn een safe-pick te pakken en zorgen dat je map vision behoud vanuit jouw lane en voor de rest gewoon nuttig zijn in de teamfights. Niemand vraagt je om een LeBlanc te spelen (tenzij dat je safe-pick is) en de game te domineren. Je kunt ook een Orianna of Ziggs spelen en gewoon vanaf de backline hulp bieden.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Ricmaniac schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 20:16:
wilde dus even gold worden voor het einde van het seizoen, straks wordt ik nog plat XD

http://euw.op.gg/summoner/userName=ricmaniac
Gaat lekker! Mag ik vragen waarom je een Youmou's bouwt op Lucian? Ik ga eigenlijk altijd voor Trinitity Force vanwege de synergy met z'n passive, maar ik zie dat jij dat juist niet doet (niet als eerste item) en voor Youmou's kiest.

Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:51

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Lees vandaag dat Riot de refer a friend rewards gaat veranderen en dat je nu alleen nog maar 1000ip per lvl 10 vriend krijgt. Bij 3 vrienden warwick skin en bij 5 twitch skin, daarna niks meer.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Damienx2 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:44:
[...]

Ik vind het persoonlijk een zwak excuus om te roepen dat je een role niet kunt spelen. Sorry maar wat doe je dan exact in ranked? Schijnbaar heb je nog niet genoeg geoefend in normals om iig wat meer dan 1 rol jezelf eigen te maken.

Neem een voorbeeld aan gisteren. Voor ons ranked team heb ik nu de rol van ADC op me genomen (tijdelijk waarschijnlijk want ik ben geen geweldige ADC). Per rol verschillend schat ik mijzelf als volgt in:
Top: High Gold/Plat niveau
Jungle: Gold niveau
Mid: Silver niveau
ADC: Silver/Gold niveau
Support: Silver niveau

Houd dat in dat ik gelijk ga feeden als een gek zodra ik op alles anders dan top kom te staan? Nee. Ik heb mijn safe go-to champions voor elke lane en als ik een matchup dus niet vertrouw val ik daarop terug. Wat houd dit in? Dat ik in ranked misschien niet mijn lane ga winnen, maar vaak ook niet zal verliezen. Dus waarschijnlijk een even lane. Wat als ons iig nog de kans geeft om de game te winnen mochten top/mid wel snowballen en anders hebben we nog redelijke teamfights.

Die flauwekul die ik hier ook lees dat je niet elke rol hoeft te kennen vind ik persoonlijk ook onzin. Ook pro-spelers worden soms wel in een positie geduwd waar ze zich niet prettig voelen maar pakken het iig wel zo op dat ze op elke lane nog 1 of 2 champions hebben die ze daar kunnen spelen. Voorbeelden, Oddone met zijn Ziggs, Krepo met zijn Anivia, etc. etc.

Je hoeft niet overal geweldig in te zijn, maar je moet imo wel in staat zijn een safe-pick te pakken en zorgen dat je map vision behoud vanuit jouw lane en voor de rest gewoon nuttig zijn in de teamfights. Niemand vraagt je om een LeBlanc te spelen (tenzij dat je safe-pick is) en de game te domineren. Je kunt ook een Orianna of Ziggs spelen en gewoon vanaf de backline hulp bieden.
Ik kan wel meerdere roles spelen maar ik ben beter in adc/mid/jungle dan dat ik op support en top ben.. en je kan toch niet verwachten dat je alle roles zo kan spelen dat je overal goed op bent? dan speel je gewoon mee in de lcs als dat zo zou zijn.. het gaat er mij meer om dat mensen gelijk gaan denken dat als je bijv niet top kan spelen dat je maar gelijk gaat feeden als je die role wel krijgt en dat is dus bullsh*t want daar is niemand op uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:51

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ero-Sensei schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:47:
[...]

Gaat lekker! Mag ik vragen waarom je een Youmou's bouwt op Lucian? Ik ga eigenlijk altijd voor Trinitity Force vanwege de synergy met z'n passive, maar ik zie dat jij dat juist niet doet (niet als eerste item) en voor Youmou's kiest.

Ben benieuwd..
Cooldown reduction en de attackspd boost voor je ult, daarnaast de movespd om te chasen/wegrennen. En ghostblade is veel goedkoper.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

[...]

Ben benieuwd..
Ghostblade op lucian geeft hem een heel grote midgame powerspike.
met de active + ult doe je gigantisch veel damage in midgame.
loop je een beetje voorop kan je met die combo een champion met alleen je culling killen.
en de active maakt de trades midgame nog meer in jou favour want je passive gaat ook sneller + de ms is heel fijn voor engages of dissengages

[ Voor 3% gewijzigd door Ryada op 14-10-2014 08:50 ]

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Defqonwolf schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:48:
[...]

Ik kan wel meerdere roles spelen maar ik ben beter in adc/mid/jungle dan dat ik op support en top ben.. en je kan toch niet verwachten dat je alle roles zo kan spelen dat je overal goed op bent? dan speel je gewoon mee in de lcs als dat zo zou zijn.. het gaat er mij meer om dat mensen gelijk gaan denken dat als je bijv niet top kan spelen dat je maar gelijk gaat feeden als je die role wel krijgt en dat is dus bullsh*t want daar is niemand op uit..
Ik zeg toch ook niet dat je overal goed hoeft te zijn? Maar imo moet je wel per role minimaal 2 go-to champs hebben die voor jou als safe-picks worden gezien. Comfort zone moet verder uitgebreid worden dan alleen de lane die je leuk vind. Want je krijgt niet elke game je role, zeker niet in de onderste regionen (lees: Bronze/Silver/Gold/Plat) en met de ervaring die je krijgt vanuit die divisies kun je er in hogere regionen je voordeel mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Defqonwolf schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:48:
[...]

Ik kan wel meerdere roles spelen maar ik ben beter in adc/mid/jungle dan dat ik op support en top ben.. en je kan toch niet verwachten dat je alle roles zo kan spelen dat je overal goed op bent?[/b] dan speel je gewoon mee in de lcs als dat zo zou zijn.. het gaat er mij meer om dat mensen gelijk gaan denken dat als je bijv niet top kan spelen dat je maar gelijk gaat feeden als je die role wel krijgt en dat is dus bullsh*t want daar is niemand op uit..
Dat verwacht hij ook niet, hij geeft zelfs toe dat hij zelf niet in alle roles even goed is. Onderbouwd vervolgens netjes waarom dit zo is en wat hij eraan doet om niet de game te verliezen...

LCS spelers spelen JUIST 1 role, niet alles, daarom zijn het teamspelers en geen soloque spelers.

Dat komt omdat meestal als iemand die mid roept en vervolgens niet mid krijgt meestal feed. Een jungler die geen jungle krijgt verliest zijn lane omdat hij niet zo goed kan farmen. Een support main(die krijgt waarschijnlijk 9/10 keer zijn role) op mid verwacht de damage van zijn tegenstander niet omdat ie er nooit speelt en feed.

Als iemand aangeeft dat ze andere roles NIET kunnen spelen, ga ik ervanuit dat ze het ook echt niet kunnen spelen en dus feeden. Als ze om een role vragen prima, als ze niet zeuren dan heb ik er nog wel vertrouwen in. Maar als er iemand de game in komt en zegt "i cant play top" dan houd ik m'n hart vast als die gast op top terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Damienx2 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:58:
[...]

Ik zeg toch ook niet dat je overal goed hoeft te zijn? Maar imo moet je wel per role minimaal 2 go-to champs hebben die voor jou als safe-picks worden gezien. Comfort zone moet verder uitgebreid worden dan alleen de lane die je leuk vind. Want je krijgt niet elke game je role, zeker niet in de onderste regionen (lees: Bronze/Silver/Gold/Plat) en met de ervaring die je krijgt vanuit die divisies kun je er in hogere regionen je voordeel mee doen.
nee maar je zegt wel dit:

"Houd dat in dat ik gelijk ga feeden als een gek zodra ik op alles anders dan top kom te staan? Nee."

heb ik gezegd dan dat ik ga feeden omdat ik niet de role speel die ik wilde spelen? Nee.
En ja ik heb ook mijn comfort picks waar ik redelijk mee uit de voeten kan bijv. top Irelia, Daruis, Maokai..
Support Nami, Sona.. Maar ik zal er nooit zo goed op zijn als ik ben op mid/jungle/adc..
Maar express feeden zoiezo niet (en in mijn ogen doet niemand dat express, dat is meer onkunde denk ik)

Mja nuff said denk dat je deze discussie toch altijd gaat blijven houden. Ik zeg over op een ander onderwerp :+

[ Voor 4% gewijzigd door Dopiej op 14-10-2014 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Defqonwolf schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:07:
[...]

"Houd dat in dat ik gelijk ga feeden als een gek zodra ik op alles anders dan top kom te staan? Nee."

heb ik gezegd dan dat ik ga feeden omdat ik niet de role speel die ik wilde spelen? Nee.
En ja ik heb ook mijn comfort picks waar ik redelijk mee uit de voeten kan bijv. top Irelia, Daruis, Maokai..
Support Nami, Sona.. Maar ik zal er nooit zo goed op zijn als ik ben op mid/jungle/adc..
Maar express feeden zoiezo niet (en in mijn ogen doet niemand dat express, dat is meer onkunde denk ik)

Mja nuff said denk dat je deze discussie toch altijd gaat blijven houden. Ik zeg over op een ander onderwerp :+
Het is ook niet allemaal persoonlijk op jou gericht, helemaal niet zelfs. Ik deel alleen maar mijn ervaring.

En ja er zijn mensen die express feeden, express afk gaan ect. Zijn het er meer als de mensen die het wel echt proberen? nee dat denk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Defqonwolf schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:07:
[...]

Feeden kan door verschillende oorzaken komen, o.a.:
- Overextenden;
- Lane matchup niet kennen;
- Overschatting kunnen eigen champ;
- Slechte mapoverview;

Dus dat beschouw ik wel als expres, want het zijn allemaal oorzaken die je zelf kunt verhelpen. Wordt jij gecamped op mid, zorg voor goede warding ipv dat ene extra damage item. Wordt je in een lane-matchup geouttraded qua damage, zorg voor defensive stats en farm up. Wat ik vaak zie in de games waarin ik zit is bijv een Annie mid vs LeBlanc. Ze wordt vrij vlot gekilled door de enemy LeBlanc en ipv hierop in te spelen om iig te zorgen dat de damage-output op haar minder wordt en dat ze meer survivabilty heeft komt er een Doran's ring bij ipv een null-magic mantle of een negatron cloak. Dat is dus iets wat je zelf beslist of je die LeBlanc laat snowballen of niet.

Tevens je uitspraak: "Ik KAN iets niet spelen" dan heb ik hetzelfde gevoel als Garriej. Ik moet er niet aan denken als je ineens in die positie komt, want ik verwacht echt een feeder. Ondanks dat het opzich vrij simpel is in dit spel. In welke lane je ook komt er wordt van je verwacht dat je je lane behoud en farmed. 2 dingen die je ook zelf in de hand hebt. En dat komt aan op lasthitten en dat is niet afhankelijk van lane.

En hiermee zeg ik niet dat ik elke game 10/0/0 in lane sta. Tuurlijk faal ik ook net zo hard als elke andere speler. Maar je hebt het echt zelf in de hand wat er met je lane gebeurt. Jij bent uiteindelijk degene die de keuzes maakt, niet de rest van je team. Voorbeeld gisteren onze teamgame. (dit was falen aan mijn kant qua communicatie overigens) Ik zie mijn team allemaal op laag health op mid staan en ik kom dus net terug vanuit toplane en besluit mid druk uit te oefenen op de enemy. Ik duik erin spam mijn ult en heb de enemy redelijk laag, echter dacht mijn team dat ik een initiate deed en vervolgens ging het gehele team dood :+ . Mijn fout dat had ik even moeten aangeven op TS, maar mits goed uitgevoerd had iedereen kunnen backen hadden we hooguit 1 toren verloren en hadden we verder gekund. Nu echter verloren we 4 mensen en 2 torens. Dus ja ik faal net zo hard ;), 1 verkeerde beslissing kostte ons uiteindelijk de game.

[ Voor 19% gewijzigd door Damien op 14-10-2014 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:14:
[...]

Feeden kan door verschillende oorzaken komen, o.a.:
- Overextenden;
- Lane matchup niet kennen;
- Overschatting kunnen eigen champ;
- Slechte mapoverview;

Dus dat beschouw ik wel als expres, want het zijn allemaal oorzaken die je zelf kunt verhelpen. Wordt jij gecamped op mid, zorg voor goede warding ipv dat ene extra damage item. Wordt je in een lane-matchup geouttraded qua damage, zorg voor defensive stats en farm up. Wat ik vaak zie in de games waarin ik zit is bijv een Annie mid vs LeBlanc. Ze wordt vrij vlot gekilled door de enemy LeBlanc en ipv hierop in te spelen om iig te zorgen dat de damage-output op haar minder wordt en dat ze meer survivabilty heeft komt er een Doran's ring bij ipv een null-magic mantle of een negatron cloak. Dat is dus iets wat je zelf beslist of je die LeBlanc laat snowballen of niet.

Tevens je uitspraak: "Ik KAN iets niet spelen" dan heb ik hetzelfde gevoel als Garriej. Ik moet er niet aan denken als je ineens in die positie komt, want ik verwacht echt een feeder. Ondanks dat het opzich vrij simpel is in dit spel. In welke lane je ook komt er wordt van je verwacht dat je je lane behoud en farmed. 2 dingen die je ook zelf in de hand hebt. En dat komt aan op lasthitten en dat is niet afhankelijk van lane.
Last-hitten is natuurlijk niet op elke lane het zelfde. Ik had een tijdje geen mid gespeeld na lange tijd ADC gespeeld te hebben. En wat ging dat bar slecht zeg, met een ADC heb je natuurlijk een dorans blade en wat AD runes. Dat is echt een wereld van verschil :P.

Op top heb je dan weer dat je of allebei melee bent en lang elkaar loopt en het lasthitten/poken toch wel anders aanvoelen.

Maar lasthitten is in de basis overal het zelfde inderdaad, de minion doodslaan en geld krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Trouwens, zelf als je de lane kent en vaak speelt dan kan je als nog gaan "feeden". Twee slechte trades tegen een goede Lee Sin top en je bent "done".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:19:
Trouwens, zelf als je de lane kent en vaak speelt dan kan je als nog gaan "feeden". Twee slechte trades tegen een goede Lee Sin top en je bent "done".
Ga je een keertje extra naar base, je heb toch teleport op top zeker als je weet dat je met een champ staat die het makkelijk kan afleggen tegen een lee sin, koopt een chainvest ipv van je geliefde damage item. en er is niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:18:
[...]

Last-hitten is natuurlijk niet op elke lane het zelfde. Ik had een tijdje geen mid gespeeld na lange tijd ADC gespeeld te hebben. En wat ging dat bar slecht zeg, met een ADC heb je natuurlijk een dorans blade en wat AD runes. Dat is echt een wereld van verschil :P.

Op top heb je dan weer dat je of allebei melee bent en lang elkaar loopt en het lasthitten/poken toch wel anders aanvoelen.

Maar lasthitten is in de basis overal het zelfde inderdaad, de minion doodslaan en geld krijgen :+
Dat is meer door oefening dan dat het lasthitten anders is ;). Ja je hebt minder AD in een andere lane maar de minions hebben nog steeds dezelfde HP pools. :) Overigens heb ik bovenstaande post nog even ge-edit om aan te geven dat ik ook niet flawless speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
garriej schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:21:
[...]

Ga je een keertje extra naar base, je heb toch teleport op top zeker als je weet dat je met een champ staat die het makkelijk kan afleggen tegen een lee sin, koopt een chainvest ipv van je geliefde damage item. en er is niks aan de hand.
Ja, maar Lee Sin en andere champions kunnen te hard snowballen dat je gewoon erg ver achter komt te staan, ook al heb je je favoriete champion. Feeden of erg achterkomen gebeurt gewoon op elk elo. Ik zie het in silver, ik zie het in gold en ik zie het ook in diamond/Master/challanger.

Natuurlijk zijn er wel oplossingen en maatregelen, maar die worden gewoon niet altijd genomen en dan krijg je dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:22:
[...]

Dat is meer door oefening dan dat het lasthitten anders is ;). Ja je hebt minder AD in een andere lane maar de minions hebben nog steeds dezelfde HP pools. :) Overigens heb ik bovenstaande post nog even ge-edit om aan te geven dat ik ook niet flawless speel.
Niemand speel flawless, gister had ik ook een teamgame waar iedereen de lane verloor, ik dan wel in de minste maten (0-1-1 met 30 farm minder) maar toen ik de lane uitkwam liep ik tegen 7-1 yasuo's en 5-0 amumu's aan :+

Terwijl normaal onze midlaner de sterkste speler is was hij nu de zwakste schakel, dat gebeurt nou wel is.

Laatst een potje met jinx ik stond 5-12 :') ik stond tegen een blitzcrank zonder morgana. Dus dat was een zware lane. Het was ook een normal game blindpick, dus ja shit happens.

Onze zed "dat noob jinx bla bla bla" Hij had natuurlijk volkomen gelijk. heb inmiddels m'n 3 core items af en we hebben een teamfight, BAM quadrakill <3 volgende gevecht weer een triple en toen was ik niet meer te stoppen. Uiteindelijk 18-12 geëindigd. En die zed was ook wel zo lief om na de game te zeggen "omg dat noob jinx carried us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:31:
[...]

Niemand speel flawless, gister had ik ook een teamgame waar iedereen de lane verloor, ik dan wel in de minste maten (0-1-1 met 30 farm minder) maar toen ik de lane uitkwam liep ik tegen 7-1 yasuo's en 5-0 amumu's aan :+

Terwijl normaal onze midlaner de sterkste speler is was hij nu de zwakste schakel, dat gebeurt nou wel is.

Laatst een potje met jinx ik stond 5-12 :') ik stond tegen een blitzcrank zonder morgana. Dus dat was een zware lane. Het was ook een normal game blindpick, dus ja shit happens.

Onze zed "dat noob jinx bla bla bla" Hij had natuurlijk volkomen gelijk. heb inmiddels m'n 3 core items af en we hebben een teamfight, BAM quadrakill <3 volgende gevecht weer een triple en toen was ik niet meer te stoppen. Uiteindelijk 18-12 geëindigd. En die zed was ook wel zo lief om na de game te zeggen "omg dat noob jinx carried us"
Gelukkig zijn de meeste Zed spelers dan natuurlijk wel extreem skilled :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:45:
[...]

Gelukkig zijn de meeste Zed spelers dan natuurlijk wel extreem skilled :+ .
Credit where credit is deu. Deze zed heeft ons in de game gehouden totdat ik op gang kwam.

Maar 9/10 zeds(zeker in normals) bakken er helemaal niks van, mijzelf included.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-10 14:02

rSNNN

Titel ondertitel

Ik speelde gister ook zed (in ranked) ging 7-1 ofzo, maar onze rengar ging 2/12 tegen riven. G_G

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Had laatst een game waarin ik 2-15 ben geindigd.
ondanks dat ik vaak door was gegaan heb ik obkectives kunnen pakken zoals turrets en dragons.
was mijn team baron aan het doen en enemy had open inhib op bot dus ik ga naar de inhibitor om daar pressure te geven.
meteen geflame van mn team "noob vayne help baron" maar ondertussen haal ik wel 4 mensen inclusief de jungler naar bot lane want ze willen de inhib niet kwijt.
als ik dood ga terwijl ik al slecht ga en ik kan mijn team waarin 2 mensen wel goed gaan baron geven dan zal ik dat zonder klagen doen.
door dat soort dingen hebben we de game toch nog kunnen winnen ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
rSNNN schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:49:
Ik speelde gister ook zed (in ranked) ging 7-1 ofzo, maar onze rengar ging 2/12 tegen riven. G_G
Snap niet waarom je in je lane zou blijven als je zo hard wordt afgestraft... dan ga je als Rengar zijnde toch proberen wat kills op te pakken in andere lanes om zo iig nog relevant te blijven...Ik bedoel je wordt waarschijnlijk sowieso keihard gedenied in farmen dan heeft het weinig zin om in je lane te blijven staan en elke keer gekilled te worden door Riven...

Lullig voor je om zo'n Rengar in je team te hebben ;).

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 14-10-2014 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
@damien, dat doe ik vaak wel.. Als ik merk dat ik niet echt lekker in lane ga ga ik zodra ik level 6 ben naar een andere lane.. In de hoop anderen te helpen en eventueel nog wat assists/kills op te pakken :) Zeg het regelmatig tegen anderen in normals, maar uiteindelijk doen ze het vaak toch niet omdat ze het niet leuk vinden als ze denken dat jij het beter weet..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Damienx2 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:10:
[...]

Snap niet waarom je in je lane zou blijven als je zo hard wordt afgestraft... dan ga je als Rengar zijnde toch proberen wat kills op te pakken in andere lanes om zo iig nog relevant te blijven...Ik bedoel je wordt waarschijnlijk sowieso keihard gedenied in farmen dan heeft het weinig zin om in je lane te blijven staan en elke keer gekilled te worden door Riven...

Lullig voor je om zo'n Rengar in je team te hebben ;).
Deze gast ging telkens duellen tegen die riven en zeggen ah close nice battle enzo. Gewoon alsof die 1v1 aan t spelen was enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Laatst online: 11:07

steel123

Cryman9

Tja, je kunt zeggen wat je wilt dat je alle roles minimaal moet kunnen spelen. Maar ik heb de afgelopen 5 dagen bijna alleen maar ADC gespeeld(normals). En het gaat voor geen kut.

Ik verlies nagenoeg altijd mijn lane. In teamfights kan ik het dan wel weer goedmaken, mits ik niet veel te ver achter lag.
De enigste waarbij ik wel consistend en overtuigend mee speelde was Ezreal. Maar in teambuilder word ik bijna altijd een paar keer gekicked.

Ik wil ADC eigenlijk gewoon opgeven, absoluut niet mijn speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
steel123 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:39:

Ik wil ADC eigenlijk gewoon opgeven, absoluut niet mijn speelstijl.
Dan doe je dat toch gewoon? Ik speel ook geen ADC omdat het mij ook niet ligt. Daarnaast is mijn ervaring dat jet met Top/Jungle/Support 95% altijd wel je lane krijgt.

En die ene keer dat je toch ADC moet ga je lekker met Ezreal en ga je gewoon farmen. Dan maar wat meer achter komen te staan. En je kan je support ook nog vragen of ze defensief willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ik ga me denk ik ook richten op mid/jungle/top ipv adc.. heb hetzelfde eigenlijk als steel123.. hoewel ik adc goed master en ook goed hiermee kan spelen wordt adc vaak voor je gepicked en ik verlies meestal ook mijn lane doordat de support waarmee ik speel vaak overextend..
support is ook leuk om te spelen alleen heb nu leona/nami/sona tot mijn beschikking denk dat ik op zijn minst thresh en braum ofzo erbij zou moeten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

die 3 zijn gewoon goede support. Wil je agressief spelen --> leona. Wil je poken met sustain --> sona. Wil je een relatief safe lane --> nami.

Dan heb je de 3 grootste opties die je in lane kan gebruiken wel te pakken. Tuurlijk zijn thresh en braum goede supports, maar met de 3 die je heb kun je prima uit de voeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
garriej schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:09:
die 3 zijn gewoon goede support. Wil je agressief spelen --> leona. Wil je poken met sustain --> sona. Wil je een relatief safe lane --> nami.

Dan heb je de 3 grootste opties die je in lane kan gebruiken wel te pakken. Tuurlijk zijn thresh en braum goede supports, maar met de 3 die je heb kun je prima uit de voeten.
dus thresh is geen must? aangezien ik in mijn history kijk en de games waar ik een thresh tegen me heb verlies ik en heb ik thresh in mijn team win ik..
Enigste probleem is dat hij vaak 1st pick is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik zou ook gewoon kijken wat je het leukst vind om te spelen. Het gaat er immers toch om dat je het leuk hebt en niet voor de andere verziekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Defqonwolf schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:11:
[...]

dus thresh is geen must? aangezien ik in mijn history kijk en de games waar ik een thresh tegen me heb verlies ik en heb ik thresh in mijn team win ik..
Thresh is niet echt een firstpick, maar wel een sterke support. Als ik moet supporten pak ik ook meestal thresh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
rSNNN schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:13:
[...]

Thresh is niet echt een firstpick, maar wel een sterke support. Als ik moet supporten pak ik ook meestal thresh.
denk dat ik sona weer op ga pakken, je ziet die alleen niet veel meer.. is ze generfed ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Defqonwolf schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:11:
[...]

Geen must, maar het is natuurlijk wel een hele goede support. Net als morgana, dat is ook een hele geode support, zeker tegen een thresh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
garriej schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:15:
[...]

Geen must, maar het is natuurlijk wel een hele goede support. Net als morgana, dat is ook een hele geode support, zeker tegen een thresh.
Ja maar weet uit ervaring dat morgana bijna altijd gebanned wordt.. tenzij team die em wil 1st pick heeft en morgana wil dan bannen die haar niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Thresh is gewoon heel veelzijdig. Je hebt een beetje poke door zijn ranged attack, je hebt altijd dreiging door je hook. Je damage is beter dan de meeste supports vanwege die souls en je hebt in teamfights gewoon erg veel CC en utility. Bovendien kun je die utility zowel offensief inzetten als defensief (peel voor je ADC).

Dat gezegd hebbende: ik ben niet zo'n goede thresh en speel met name Nami, Janna en Braum als supports. Bevalt me prima.

[ Voor 16% gewijzigd door Vicarious op 14-10-2014 11:17 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind de aanpassing van sona zeker geen nerf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:51

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

[...]

Ben benieuwd..
Voor de active.

Je ulti schiet meer kogels naar mate je hogere attack speed hebt.
Als je em activeert heb je 40% attack speed ofzo dus doet je ult meer kogels, meer damage en de movement speed is chill om een duel te chasen.

tevens is het een stukje goedkoper

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik ben benieuwd of ik mijn hele champion pool voor de jungle weer op de schop kan gooien voor Season 5.
Daar zitten toch een paar stevige veranderingen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Xanthian schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:40:
Ik ben benieuwd of ik mijn hele champion pool voor de jungle weer op de schop kan gooien voor Season 5.
Daar zitten toch een paar stevige veranderingen in.
Zijn de patch notes voor season 5 al uit? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
IdieEasy schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:00:
[...]

Zijn de patch notes voor season 5 al uit? :D
Alleen een paar PBE patch notes op de test server.
Is volgens mij nog niet alles wat er moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:02:
[...]

Alleen een paar PBE patch notes op de test server.
Is volgens mij nog niet alles wat er moet komen.
De laatste PBE patch notes zijn:

"All base stats, item changes, ect. have been reverted to live" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

zijn die nieuwe maps er dan al eigenlijk met de patch voor season 5 ? of staat dat nog later geplanned

tenminste nieuwe... bedoel die grafische rework

[ Voor 20% gewijzigd door Ricmaniac op 14-10-2014 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Is volgens mij nog niet bekend.
Persoonlijk denk ik dat de nieuwe map komt in de pre-season. Mooie tijd om er aan te wennen voor ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ik denk ook dat de VU van de rift in de pre-seaon patch komt, misschien wel een paar weken eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik vind het wel erg interessant dat je in season 5 smite kan upgraden (door middel van Machete upgrade) om te gebruiken op champions. Het is nu iets van 100-250 true damage + 50% slow voor 1 á 2 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ben inderdaad benieuwd. Houd er natuurlijk wel rekening mee dat de veranderingen op de PBE compleet het uiterste zijn en er flink in gesneden gaat worden voordat het live gaat.

Maar zoals ik het nu lees krijgen jungler, weer, iets meer te zeggen in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-10 14:32
"New Powerup: Still Waters
Adding a pickup to the lanes after 20 minutes to add some incentive to visit this area in the mid and late game, as well as provide some split pushing power
In the top and bottom lanes, at the entrance to river, a powerup will spawn beginning at 20 minutes and every 3 minutes thereafter.
This buff confers:
+50 out of combat movement speed.
Standing Still for 0.5 seconds grants up to 25% increased vision range and the ability to look over walls."

Hmm wat moet ik hiervan denken? :/ Het wordt dan sws nog wel gewijzigd maar dan nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Leuk dingetje om over te vechten, of om een ambush op te zetten voor iemand die dat ding komt halen. Trekt teams verder uit elkaar en maakt een dynamischere game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Junglers hebben nog steeds wel iets te zeggen in de jungle. Lee Sin helemaal tot lvl 11. Ik speel zelf veel Rengar en die moet het ook van zijn early en mid game hebben. Gewoon een paar kills scoren, ganken en Feral Flare bouwen.

Laatst nog een Oriana, Rengar + Zilean combo gehad. Ga er in team fights als eerste in op de meest immobile carry, apc of adc. Oriana gebruikt natuurlijk de bal op mij (Rengar) en je knalt ze helemaal af. Zilean revived je weer en je kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatwagon
garriej schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:23:
Leuk dingetje om over te vechten, of om een ambush op te zetten voor iemand die dat ding komt halen. Trekt teams verder uit elkaar en maakt een dynamischere game.
Als dit samen komt met de dragon en baron update, wordt het misschien een heel stuk leuker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:49
Ben alleen niet zo te spreken van het "ability to look over walls" gedeelte van die lane pickup, en de 25% increased vision ook niet eigenlijk. Hadden ze wel iets leukers mee kunnen doen, dus hoop dat dat nog geschrapt wordt. Die river roamende neutral creeps vind ik ook een beetje een meh toevoeging, maar daarvan wil ik nog wel zien hoe het uitpakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatwagon
Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken inderdaad. Gelukkig is het nog allemaal in de PBE servers dus wordt er nog van alles aangepast ^.^

Deze vraag is misschien al gesteld maar wat vinden jullie van Victorious Morg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Hebiertje2 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:31:
Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken inderdaad. Gelukkig is het nog allemaal in de PBE servers dus wordt er nog van alles aangepast ^.^

Deze vraag is misschien al gesteld maar wat vinden jullie van Victorious Morg?
Wel een leuke skin maar geen 'wauw' gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Model van de skin vind ik meh, daarnaast had Morgana al een stel skins. Plus dat het nu de tweede support is met een victorious skin (evengoed voor Jarvan en Elise als junglers natuurlijk). Had wat meer diversiteit leuker gevonden. Beetje jammer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:31
Recrush schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:43:
Model van de skin vind ik meh, daarnaast had Morgana al een stel skins. Plus dat het nu de tweede support is met een victorious skin (evengoed voor Jarvan en Elise als junglers natuurlijk). Had wat meer diversiteit leuker gevonden. Beetje jammer wel.
Morgana kan natuurlijk ook nog steeds mid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

JapieTalent schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:56:
[...]

Morgana kan natuurlijk ook nog steeds mid.
Ja en elise/jarvan kan ook top. Wat probeer je te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:02:
[...]

Dat het niet 2 supports zijn en 2 junglers die de skins hebben ontvangen ;)

Morgana was van oorsprong gewoon een midlaner. Net als dat Elise gewoon top gespeeld kon worden voor alle nerfs. etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
garriej schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:02:
[...]

Damienx2 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:04:
[...]

Dat het niet 2 supports zijn en 2 junglers die de skins hebben ontvangen ;)

Morgana was van oorsprong gewoon een midlaner. Net als dat Elise gewoon top gespeeld kon worden voor alle nerfs. etc. etc.
^ Dit dus.

Ben wel benieuwd op basis waarvan de keuze op Morgana (en voorheen J4/Elise/Janna) is gevallen. Is dit op basis van playrate/impact in championship games of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:14

Secsytime

Automagisch

garriej schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:32:
[...]

Wel een leuke skin maar geen 'wauw' gevoel.
idd, maar dat had ik ook met de elise skin.. Daarentegen vond ik S1 en S2 victorious skins wel weer heel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Natuurlijk kán Morgana nog mid, maar dat is niet waar ze haar Victorious skin mee verdiend heeft. Dat was gewoon haar grote rol als support tijdens de championships dit seizoen. Net als Elise 'm als jungler verdiend heeft en niet als toplaner. (Correct me if I'm wrong).

Waar ze initieel voor bedoeld waren/veel gespeeld zijn maakt in dat opzicht dan niet zoveel meer uit, als ze daar niet/weinig meer voor gepicked worden. Zegt toch iets over hun positie in de huidige meta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

JapieTalent schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:33:
[...]

[...]

^ Dit dus.

Ben wel benieuwd op basis waarvan de keuze op Morgana (en voorheen J4/Elise/Janna) is gevallen. Is dit op basis van playrate/impact in championship games of iets dergelijks?
Denk mssn een combinatie van Ban rate/Pick rate. Omdat het een van de meest voorkomende champs was deze season, als ze niet gebanned was werd ze gepicked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Secsytime schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:35:
[...]

Denk mssn een combinatie van Ban rate/Pick rate. Omdat het een van de meest voorkomende champs was deze season, als ze niet gebanned was werd ze gepicked.
Waar is de Lee Sin Skin dan? En die van Alistar? Misschien die van Kassadin ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Xanthian schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:38:
[...]

Waar is de Lee Sin Skin dan? En die van Alistar? Misschien die van Kassadin ook?
Denk niet dat dat voor alle champs op gaat, kijk naar elise vorige season.. het was OF picken OF bannen, bijna elke game.. dit gebeurt niet met champs als lee of alistar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:38:
[...]

Omg Halflife 3 confirmed!

Oh shit... verkeerde topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Secsytime schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:41:
[...]

Denk niet dat dat voor alle champs op gaat, kijk naar elise vorige season.. het was OF picken OF bannen, bijna elke game.. dit gebeurt niet met champs als lee of alistar..
Lee wordt heel vaak gebanned of gepickt, zeker in de LCS, heel t season.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

garriej schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:17:
[...]

Lee wordt heel vaak gebanned of gepickt, zeker in de LCS, heel t season.
Als mijn theorie opgaat, dus niet zoveel als morgana! :P "als"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Klopt, ach ze moeten iets. Morgana is ook heel het seizoen een sterke pick geweest. Ik weet niet precies wat de gedachtegang is geweest van Rito..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatwagon
Dan had Lucian ook een optie geweest, die werd ook veel gepicked. Al was dit wel minder na de BT nerf/buff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:08:
[...]

Omg Halflife 3 confirmed!

Oh shit... verkeerde topic
nou en... omgawd waar kan ik me geld deponeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 09:02

psyy138

blackbulls.nl

Iemand die meer skins heeft dan 181? :X :*)
http://www.elophant.com/l...summoner/euw/287456/skins

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damien kom er maar in. :+

http://www.elophant.com/l...mmoner/euw/21183997/skins

[ Voor 28% gewijzigd door garriej op 14-10-2014 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

yup , dacht dat ik over de 200 zat.. me summoner name is Ricmaniac.. kan hier alleen op me werk niet kijken haha kan iemand dat voor me doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ricmaniac schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:36:
[...]

yup , dacht dat ik over de 200 zat.. me summoner name is Ricmaniac.. kan hier alleen op me werk niet kijken haha kan iemand dat voor me doen?
http://www.elophant.com/l...mmoner/euw/19680866/skins 79 :') dat zijn er inderdaad meer als 200 :+ Lang niet geupdate misschien?

[ Voor 3% gewijzigd door garriej op 14-10-2014 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

garriej schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:38:
[...]

http://www.elophant.com/l...mmoner/euw/19680866/skins 79 :') dat zijn er inderdaad meer als 200 :+ Lang niet geupdate misschien?
Er staat 2 maanden geleden :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

garriej schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:38:
[...]

wtf dat meen je XD? ik heb bijna voor elke champ 1 of meerdere skins.. dat getal klopt niet volgens mij.. kan niet haha.. naja ik kijk thuis wel ff

wist idd niet dat ik dat moet updaten

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 14-10-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ricmaniac schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:40:
[...]

wtf dat meen je XD? ik heb bijna voor elke champ 1 of meerdere skins.. dat getal klopt niet volgens mij.. kan niet haha.. naja ik kijk thuis wel ff

Het update natuurlijk niet vanzelf hé, dus als jij de afgelopen 2 maanden 130+ skins gekocht heb dan klopt het wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatwagon
Meer Ahri mains hier trouwens? :D

http://i.imgur.com/YRGcIoW.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 09:02

psyy138

blackbulls.nl

Ricmaniac schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:40:
[...]

Je moet even de lol elophant client gebruiken en de skins laten "synchroniseren" met de site.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Haha die damien, ziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Ahri was mijn main in seizoen 3, totdat ze haar passive hadden aangepast.. Maar laatste tijd speel ik der nog weleens sinds ze haar q mana cost omlaag hebben gebracht :)

Leuke champ die me toen in silver 4 plaatste. Main nu jungle en speel vrij weinig mid atm. Misschien maar weer meer mid spelen met ahri :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatwagon
Mebus schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:17:
[...]

Ahri was mijn main in seizoen 3, totdat ze haar passive hadden aangepast.. Maar laatste tijd speel ik der nog weleens sinds ze haar q mana cost omlaag hebben gebracht :)

Leuke champ die me toen in silver 4 plaatste. Main nu jungle en speel vrij weinig mid atm. Misschien maar weer meer mid spelen met ahri :)
Heb mezelf met haar naar Gold gecarryd :9 met een decent KDA denk ik zo hehehe

Edit: Met een DFG mlg ik iedereen de moeder huehue

[ Voor 4% gewijzigd door Meatwagon op 14-10-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:05
Damienx2 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 07:59:
De nieuwe Sion is maar goed op 1 map, Twisted Treeline (urgh wakker worden Damien) Howling Abyss natuurlijk voor een alles of niets siege. Zodat hij met zijn passive die Nexus nog in elkaar kan beuken. Plus zijn ult is dan daadwerkelijk voor de meesten nog te raken.

Overigens voor alle mensen die ik verder niet meer heb gecontact het team is grotendeels rond, ik heb nog 1 sub nodig voor een willekeurige positie.

Line-up:
Rordarok
Slivv
rSNNN
Damien
Koekie
BigCheeze
JapieTalent
en nog 1 dus :)

Voor de mensen die mij een DM hebben gestuurd en niet zijn opgenomen heb ik jullie namen aan Wambam doorgegeven. Want ik denk dat het handiger is voor een extra team dan jullie op te nemen als sub.
rSNNN, wat is dit nou? What happened to Solofanatiek runner-up in de laatste editie? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Mvdbeld schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:39:
[...]

rSNNN, wat is dit nou? What happened to Solofanatiek runner-up in de laatste editie? :D
Hij wil deze keer een eenhoorn zijn zonder hoorn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Mvdbeld schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:39:
[...]

De sterspeler kan niet mee doen, dus dan gaat het hele feest helaas niet door.
wambamNL schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:49:
[...]

Hij wil deze keer een eenhoorn zijn zonder hoorn :p
Nu is de vraag natuurlijk of deze unicorns wel vleugels hebben.

[ Voor 29% gewijzigd door Thormodo op 14-10-2014 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Thormodo schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:13:
[...]

Nu is de vraag natuurlijk of deze unicorns wel vleugels hebben.
Nee want tHEY CAME IN LIKE A UNICORN :P
flauwe grap ik weet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
wambamNL schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:36:
[...]

Nee want tHEY CAME IN LIKE A UNICORN :P
flauwe grap ik weet het.
Ik snap hem niet :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Zeg maar ze zijn eenhoorns zonder vleugels ze storten neer?...
naja laat maar stomme grap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
wambamNL schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:25:
[...]

Zeg maar ze zijn eenhoorns zonder vleugels ze storten neer?...
naja laat maar stomme grap
"Came in down" dus? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Eig wel ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Don't quit your day job :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Haha sterk advies Damien, sterk advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
_O-

Best advice EUW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Dus ik vraag zo of die eenhoorns vleugels hebben zegt die Wambam:
-Vast niet, want ik zag ze gisteren nog instorten/neerstorten
-Vast niet, want ze zitten niet bepaald in een klim
-Vast niet, want ze kwamen met bakken uit de hemel vallen
-...
-Discuss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Thormodo schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 23:55:
Dus ik vraag zo of die eenhoorns vleugels hebben zegt die Wambam:
-Vast niet, want ik zag ze gisteren nog instorten/neerstorten
-Vast niet, want ze zitten niet bepaald in een klim
-Vast niet, want ze kwamen met bakken uit de hemel vallen
-...
-Discuss
Goed samengevat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Wat is Rengar toch een heerlijke champion. Op een één of andere manier word ik altijd fed met hem.
Als het al niet early game is dan wel mid game met je stealth ganks.

Hopelijk gaat Rengar mij nog naar gold carryen want ik moet nog een paar divisions omhoog. Van Silver IV naar Gold V of hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

garriej schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:44:
[...]

Het update natuurlijk niet vanzelf hé, dus als jij de afgelopen 2 maanden 130+ skins gekocht heb dan klopt het wel :+
je had gewoon gelijk, heb er maar rond de 90, ik snap er helemaal niks van hoe ik erbij kom dat ik dacht 200+ te hebben. ik zie nog steeds dat beeld in me hoofd gebrand dat ik het getal 200 zie staan haha echt apart. zal ik wel eens gedroomd hebben ofzo 8)7

Gisteren nog gelukt om Gold 1 te worden :) denk nog dat ik platinum ga halen ook voor het einde van het seizoen haha terwijl me doel gold V was voor de skin .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ricmaniac schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 07:53:
[...]

je had gewoon gelijk, heb er maar rond de 90, ik snap er helemaal niks van hoe ik erbij kom dat ik dacht 200+ te hebben. ik zie nog steeds dat beeld in me hoofd gebrand dat ik het getal 200 zie staan haha echt apart. zal ik wel eens gedroomd hebben ofzo 8)7

Gisteren nog gelukt om Gold 1 te worden :) denk nog dat ik platinum ga halen ook voor het einde van het seizoen haha terwijl me doel gold V was voor de skin .
Ik ben midden in de nacht een keer geschokt wakker van een Shaco.. #LeagueDreams. :+ Tijd voor een 2e hobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 16:17
Potje Sion jungle gedaan, vond zijn ultimate wel leuk maar verder iets te makkelijk te kiten. Welk item koop je op hem, de Golem of toch de sword?
Pagina: 1 ... 85 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]