Defqonwolf schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:07:
[...]
nee maar je zegt wel dit:
"Houd dat in dat ik gelijk ga feeden als een gek zodra ik op alles anders dan top kom te staan? Nee."
heb ik gezegd dan dat ik ga feeden omdat ik niet de role speel die ik wilde spelen? Nee.
En ja ik heb ook mijn comfort picks waar ik redelijk mee uit de voeten kan bijv. top Irelia, Daruis, Maokai..
Support Nami, Sona.. Maar ik zal er nooit zo goed op zijn als ik ben op mid/jungle/adc..
Maar express feeden zoiezo niet (en in mijn ogen doet niemand dat express, dat is meer onkunde denk ik)
Feeden kan door verschillende oorzaken komen, o.a.:
- Overextenden;
- Lane matchup niet kennen;
- Overschatting kunnen eigen champ;
- Slechte mapoverview;
Dus dat beschouw ik wel als expres, want het zijn allemaal oorzaken die je zelf kunt verhelpen. Wordt jij gecamped op mid, zorg voor goede warding ipv dat ene extra damage item. Wordt je in een lane-matchup geouttraded qua damage, zorg voor defensive stats en farm up. Wat ik vaak zie in de games waarin ik zit is bijv een Annie mid vs LeBlanc. Ze wordt vrij vlot gekilled door de enemy LeBlanc en ipv hierop in te spelen om iig te zorgen dat de damage-output op haar minder wordt en dat ze meer survivabilty heeft komt er een Doran's ring bij ipv een null-magic mantle of een negatron cloak. Dat is dus iets wat je zelf beslist of je die LeBlanc laat snowballen of niet.
Tevens je uitspraak: "Ik KAN iets niet spelen" dan heb ik hetzelfde gevoel als Garriej. Ik moet er niet aan denken als je ineens in die positie komt, want ik verwacht echt een feeder. Ondanks dat het opzich vrij simpel is in dit spel. In welke lane je ook komt er wordt van je verwacht dat je je lane behoud en farmed. 2 dingen die je ook zelf in de hand hebt. En dat komt aan op lasthitten en dat is niet afhankelijk van lane.
En hiermee zeg ik niet dat ik elke game 10/0/0 in lane sta. Tuurlijk faal ik ook net zo hard als elke andere speler. Maar je hebt het echt zelf in de hand wat er met je lane gebeurt. Jij bent uiteindelijk degene die de keuzes maakt, niet de rest van je team. Voorbeeld gisteren onze teamgame. (dit was falen aan mijn kant qua communicatie overigens) Ik zie mijn team allemaal op laag health op mid staan en ik kom dus net terug vanuit toplane en besluit mid druk uit te oefenen op de enemy. Ik duik erin spam mijn ult en heb de enemy redelijk laag, echter dacht mijn team dat ik een initiate deed en vervolgens ging het gehele team dood

. Mijn fout dat had ik even moeten aangeven op TS, maar mits goed uitgevoerd had iedereen kunnen backen hadden we hooguit 1 toren verloren en hadden we verder gekund. Nu echter verloren we 4 mensen en 2 torens. Dus ja ik faal net zo hard

, 1 verkeerde beslissing kostte ons uiteindelijk de game.
[
Voor 19% gewijzigd door
Damien op 14-10-2014 09:20
]
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.