Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 84 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.516 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerras
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 19:50
Wat is eigenlijk de opzet van het toernooitje, regeltjes, etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanthian schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 19:37:
Ik heb nu aardig wat potjes met Jungle Sion er op zitten en ik vind hem erg sterk.

Level 3 ganks zijn prima te doen als je de skills goed kan timen. (Q op juiste moment gebruiken, nadat dashes etc gebruikt zijn. Clear is best aardig en je komt de jungle altijd met 100% HP uit.

Ganken met zijn ultimate is echt prachtig, werkt zo vaak als je dit onder je knie hebt. Ook hier is het timen van het cancelen van je ultimate erg belangrijk.

Zoals anderen ook al aan hebben gegeven is AD bouwen op Sion niet echt aan te raden, maar als je fed bent kan je nog wel eens een Frozen Mallet bouwen. FM is echt OP met je passive, zoveel kills heb ik daar al meegemaakt. Andere leuke items voor als je fed bent zijn Triforce en Hydra. Beiden werken niet verkeerd.

Ik vind dit echt één van betere reworks. Ik hoop alleen dat hij geen nerfs gaat krijgen want die Q van hem is wel erg goed in team fights. Niet veel mensen letten er namelijk op.
Ik vind hem echt héél erg slecht. Zie hem heel veel gebanned worden zodat je eigen team hem niet kan nemen. Kan me niet anders voorstellen dan dat hij buffs nodig heeft.

De soraka rework vind ik wel goed gelukt, best leuke champ nu en ik denk wel aardig ook met de juiste setup.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2014 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Xerras schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 20:49:
Wat is eigenlijk de opzet van het toernooitje, regeltjes, etc?
Meer informatie over het toernooi.

- datum is 29/30 november
- inschrijven kan tot 23 november tenzij je het met damien of mij overlegd
- het zal gestreamd worden met shoutcasters
- Brackets worden een week van te voren online gezet

Regels
- een team mag maximaal 3 subs hebben.
- roster changes mogen niet gemaakt worden zodra het toernooi is begonnen.
- een team krijgt 10 minuten de tijd om de lobby te joinen anders telt het als een loss
- je moet in het GoT chat kanaal aanwezig zij

dat is tot nog toe de opzet.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:31

Secsytime

Automagisch

Zoekt iemand een Jungle/Support main?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Secsytime schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 21:30:
Zoekt iemand een Jungle/Support main?
Ik wil best wel een paar pothes met je spelen om te kijken of de samenwerking er is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

wambamNL schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 21:39:
[...]

Ik wil best wel een paar pothes met je spelen om te kijken of de samenwerking er is ;)
Goed idee! Wanneer heb je tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Secsytime schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 21:41:
[...]

Goed idee! Wanneer heb je tijd?
Morgen avond tussen 7 en half 10 denk ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:47

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

6/4 in series gegaan en wat denk je.....Gold V wahaha morgana skin ftw :D

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Fanatic_FS schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 22:33:
6/4 in series gegaan en wat denk je.....Gold V wahaha morgana skin ftw :D
Gz man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

wambamNL schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 21:08:
[...]

Meer informatie over het toernooi.

- datum is 29/30 november
- inschrijven kan tot 23 november tenzij je het met damien of mij overlegd
- het zal gestreamd worden met shoutcasters
- Brackets worden een week van te voren online gezet

Regels
- een team mag maximaal 3 subs hebben.
- roster changes mogen niet gemaakt worden zodra het toernooi is begonnen.
- een team krijgt 10 minuten de tijd om de lobby te joinen anders telt het als een loss
- je moet in het GoT chat kanaal aanwezig zij

dat is tot nog toe de opzet.
Best of 3 of best of 1? En finale best of 5 of best of 3? Als je met 8 teams in een bracket zit en best of 3's speelt met een best of 5 finale kan het zijn dat je in die 2 dagen 11 games speelt, wat inhoudt dat je redelijk vroeg zult moeten beginnen. Ik zeg niet dat je het niet moet doen, maar hou er wel rekening mee in de tijdsplanning.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Vicarious schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 23:02:
[...]
Best of 3 of best of 1? En finale best of 5 of best of 3? Als je met 8 teams in een bracket zit en best of 3's speelt met een best of 5 finale kan het zijn dat je in die 2 dagen 11 games speelt, wat inhoudt dat je redelijk vroeg zult moeten beginnen. Ik zeg niet dat je het niet moet doen, maar hou er wel rekening mee in de tijdsplanning.
Poules zullen in elimination mode worden gespeeld je speelt 1x tegen elk team in je poul en nr 1 en 2 gaan door daarna bo3 en finale bo5 als ik het me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-10 13:33
Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 21:00:
[...]

Ik vind hem echt héél erg slecht. Zie hem heel veel gebanned worden zodat je eigen team hem niet kan nemen. Kan me niet anders voorstellen dan dat hij buffs nodig heeft.

De soraka rework vind ik wel goed gelukt, best leuke champ nu en ik denk wel aardig ook met de juiste setup.
Dat komt ook omdat veel Sions verkeerd gespeeld worden, bijvoorbeeld met veel AD items zoals Trinity, blade of the Ruined King, etc. Daarna zie ik zelden een Sion een zijn ulti cancelen en als ze dan iemand missen knalt hij tegen een turret ver weg aan.

Ik geef Sion nog wel een paar weken de tijd om te zien wat er uit komt. Kans bestaat natuurlijk dat hij "vergeten" wordt. Ik ben gewoon erg blij met Sion want hij is zoveel beter dan hij was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
De nieuwe Sion is maar goed op 1 map, Twisted Treeline (urgh wakker worden Damien) Howling Abyss natuurlijk voor een alles of niets siege. Zodat hij met zijn passive die Nexus nog in elkaar kan beuken. Plus zijn ult is dan daadwerkelijk voor de meesten nog te raken.

Overigens voor alle mensen die ik verder niet meer heb gecontact het team is grotendeels rond, ik heb nog 1 sub nodig voor een willekeurige positie.

Line-up:
Rordarok
Slivv
rSNNN
Damien
Koekie
BigCheeze
JapieTalent
en nog 1 dus :)

Voor de mensen die mij een DM hebben gestuurd en niet zijn opgenomen heb ik jullie namen aan Wambam doorgegeven. Want ik denk dat het handiger is voor een extra team dan jullie op te nemen als sub.

[ Voor 22% gewijzigd door Damien op 13-10-2014 08:07 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-12-2023
Ik zou ook de Sion bannen, net als met de Azir. Om te voorkomen dat iemand deze kiest, want 9 van de 10x zal de speler Sion toch niet goed weten te spelen.

Ik ook niet, en zal er ook geen commentaar over geven, want heb alleen nightblue Sion zien spelen tot nog toe. Zag er niet bepaald 'easy' uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 16:17
Wat mij betreft bouw je Sion hooguit met een Hydra, verder als disruption tank. Ja, zal vast leuk zijn met een volle AS/LS build, maar niet heel functioneel. Jammer genoeg is hij zover ik heb gezien heel makkelijk te kiten als AD, dus dat heeft hij wel tegen zitten. Beetje als Udyr, maar dan nog minder mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Is die (gok dat het een bug was want anders is het ziekelijk oneerlijk) bug eruit dat hij 300g oplevert als je hem wist te lasthitten in zijn passive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeasis
  • Laatst online: 10:01
Hallo,
(ik ben nieuw op dit forum)
Ik speel LOL al bijna drie jaar en ik ben zojuist soloQ platinum geworden.
Nu vroeg ik me af of er nog mensen op zoek zijn naar een jungle/adc main, voor een ranked team.
Ik speel gewoon voor de fun en ben altijd de 'positive player' van het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
MeneerJoep schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:46:
Hallo,
(ik ben nieuw op dit forum)
Ik speel LOL al bijna drie jaar en ik ben zojuist soloQ platinum geworden.
Nu vroeg ik me af of er nog mensen op zoek zijn naar een jungle/adc main, voor een ranked team.
Ik speel gewoon voor de fun en ben altijd de 'positive player' van het team.
Ik heb wel interesse, wil namelijk ook nog een ranked team opzetten. Ik speel tegenwoordig voornamelijk top of ADC. Misschien hebben er nog meer mensen interesse en kunnen we eventueel de wardskins binnen harken ;). (moet het nog doen op mijn 2e account NightFang) Ik heb tevens een support die wel wil joinen. Dus dan hebben we nog een top en mid nodig in dat geval.

[ Voor 7% gewijzigd door Damien op 13-10-2014 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-10 14:02

rSNNN

Titel ondertitel

Damienx2 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:49:
[...]

Ik heb wel interesse, wil namelijk ook nog een ranked team opzetten. Ik speel tegenwoordig voornamelijk top of ADC. Misschien hebben er nog meer mensen interesse en kunnen we eventueel de wardskins binnen harken ;). (moet het nog doen op mijn 2e account NightFang) Ik heb tevens een support die wel wil joinen. Dus dan hebben we nog een top en mid nodig in dat geval.
Count me in for mid? :)

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Zebby schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:30:
Wat mij betreft bouw je Sion hooguit met een Hydra, verder als disruption tank. Ja, zal vast leuk zijn met een volle AS/LS build, maar niet heel functioneel. Jammer genoeg is hij zover ik heb gezien heel makkelijk te kiten als AD, dus dat heeft hij wel tegen zitten. Beetje als Udyr, maar dan nog minder mobile.
Ik vind Sion niet heel makkelijk te kiten, hij heeft slow, stun en een ulti die niet te stoppen is. Dit betekent niet dat hij niet te kiten is, maar het is ook niet heel makkelijk. De reden waarom ik Sion jungle speel is dat je geen 1vs1 hoeft te doen, want daar is hij niet heel sterk in. Maar samen met een andere lane is hij juist erg sterk.

Met full tank Sion doe je ook absoluut geen damage, met Hydra is dat nog wel op te krikken maar je moet het echt van je teammates hebben om de damage te leveren. Sion is er gewoon voor de stuns, slow en het blokken van skill shots. En als je dood gaat in een teamfight sla je iedereen kapot of ze moeten vluchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Lijkt me een goed idee ;) dan alleen nog een toplaner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:54:
[...]

Als jij top gaat wil ik wel adc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

wambamNL schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:33:
[...]

Ze willen wel de rewards halen he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:33:
[...]

Ik vraag de support wel even of ze er bezwaar tegen heeft met een andere ADC te staan ;).
Vicarious schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:39:
[...]

Ze willen wel de rewards halen he :+
Wat weer vies hatelijk Vic :P.

[ Voor 39% gewijzigd door Damien op 13-10-2014 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb paar jaartjes geleden league of legends eens getest en ik kon er toen echt helemaal niets van. Ik gaf toen al snel op. Sinds eergisteren nog eens naar gekeken en was ineens toch beter, waarschijnlijk omdat ik meer interesse toonde. Dus wil graag verder gaan spelen, maar nu begrijp ik sommige begrippen niet. Toevallig zijn jullie ook erover aan het praten, dus nu wil ik graag volgende weten wat het betekend als iemand roept:
- mid
- bot
- adc (eigenlijk nu pas te horen gekregen, via de laatste reactie)

Dat zijn voorlopig de eerste woordjes die ik tegen gekomen ben in de chat van LoL die ik niet begrijp. Iemand die er uitleg wil over geven?

Wat ik mij nog afvraag, klopt het dat ik runes nog niet kan gebruiken? Ik zit aan lvl 8. Ik snap ook nog niet helemaal wat runes is, maar ik heb ook nog niets in mijn inventaris staan, ik veronderstel dat ik dit in verloop van tijd wel iets in mijn inventaris zal krijgen? En materies, kan die in verloop van tijd ook helemaal volledig ingevuld, ik heb nu voorlopig nog 8 materies points.

Tips zijn welkom, als iemand mij verder wil leren met LoL, mag je pm'n naar nick voor in de friends list :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeasis
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:40:
Ik heb paar jaartjes geleden league of legends eens getest en ik kon er toen echt helemaal niets van. Ik gaf toen al snel op. Sinds eergisteren nog eens naar gekeken en was ineens toch beter, waarschijnlijk omdat ik meer interesse toonde. Dus wil graag verder gaan spelen, maar nu begrijp ik sommige begrippen niet. Toevallig zijn jullie ook erover aan het praten, dus nu wil ik graag volgende weten wat het betekend als iemand roept:
- mid
- bot

Dat zijn voorlopig de eerste woordjes die ik tegen gekomen ben in de chat van LoL die ik niet begrijp. Iemand die er uitleg wil over geven?

Wat ik mij nog afvraag, klopt het dat ik runes nog niet kan gebruiken? Ik zit aan lvl 8. Ik snap ook nog niet helemaal wat runes is, maar ik heb ook nog niets in mijn inventaris staan, ik veronderstel dat ik dit in verloop van tijd wel iets in mijn inventaris zal krijgen? En materies, kan die in verloop van tijd ook helemaal volledig ingevuld, ik heb nu voorlopig nog 8 materies points.

Tips zijn welkom, als iemand mij verder wil leren met LoL, mag je pm'n naar nick voor in de friends list :)
Als je in Summoners Rift speelt (de 5v5 map), heb je 3 lanes waar je over heen kan lopen om naar de enemy base te gaan.
De bovenste (top) de middelste (mid) en de onderste (bot).
In de bottomlane ga je vaak met z'n 2en, een adc en een support.
Een adc is een attack damage carry (wat een ranged ad champion is, riot zelf noemt ze marksman, kijk maar eens naar champions in profile en klik marksman voor een idee.
De adc is vaak de 'main' damage source van een team en wordt bijgestaan door een support. (vaak tanky champs met veel CC of heals en disables etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:40:
- mid
- bot

Er zijn 3 lanes in league of legends, de bovenste(top), middelste(mid) en de onderste(bot).

Op bot staan er doorgaan 2: een ADC(attack damage carry) een champion die van afstand schiet met auto attacks en daar zijn damage uit haalt. en een support, deze is er om de ADC te verdedigen.

Op mid staat doorgaans een een damagedealer die prima alleen uit de voeten kan, itt een ADC die vaak vroeg in de game slap zijn.

Op top staat (meesta) een fighter. Een champion die melee is en meer klappen op kan vangen als bijvoorbeeld je ADC.

Dan is er nog de jungle(de gebieden tussen de lanes(top,mid,bot) , hier hoef je echter nu nog niet over na te denken.

Runes hoef je pas naar de kijken als je level 20 bent, dan kun je de beste kopen, alles daarvoor is zonde van je IP

Ik zou zeggen, speel gewoon lekker, doe wat je leuk vindt kijk voor beginner tips op: http://www.reddit.com/r/SummonerSchool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, en hoe noemt riot een damagedealer en wat is itt? Nu weet ik ongeveer hoe je moet omgaan met een Support en Marksman (samen in bot rage) en Fighter (alleen in top rage). Wat doen we dan met Assansis, Mage en Tank? Is dat naar eigen keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:04:
Oké, en hoe noemt riot een damagedealer? Nu weet ik ongeveer hoe je moet omgaan met een Support en Marksman (samen in bot rage) en Fighter (alleen in top rage). Wat doen we dan met Assansis, Mage en Tank? Is dat naar eigen keuze?
Fighter kom je ook vaak in de jungle tegen. Net als een assassin (vi khazix bijv)
Mage/assassins komen vooral op mid voor en tank komt in top jungle en support voor.
marksman kan ook soms top komen od soms zelfs jungle (in b4 feralflare patch).
Kortom je moet je niet blind staren op de roles die riot ze heeft gegeven.
Want de meta veranderd steeds voor bepaalde champs.

@damien is goed ik hoor het wel ik kan ook best top staan alleen dan is mn champ pool wat kleiner ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Ryada op 13-10-2014 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeasis
Oké, en hoe noemt riot een damagedealer en wat is itt? Nu weet ik ongeveer hoe je moet omgaan met een Support en Marksman (samen in bot rage) en Fighter (alleen in top rage). Wat doen we dan met Assansis, Mage en Tank? Is dat naar eigen keuze?
Alles is mogelijk, ligt aan je eigen playstyle:
Assasins: Jungle (kha zix), Top (akali), Mid (zed)
Mage: Mid (annie), Top (rumble)
Tank: Top(cho gath), Jungle (amumu), Support (leona)
Bovenstaande zijn allemaal voorbeelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Op level 8 zou ik zeggen: speel lekker de freechamps (elke week 10 champions free) en kijk welke je leuk vindt. De lane maakt mijn inziens niet zo veel uit op dat moment. Als het goed is ben je de Smurfs (Ervaren LoL spelers met nieuwe accounts) een beetje voorbij nu, en kan je gaan kijken wat je leuk vind.

Uiteindelijk zul je alle roles moeten kunnen spelen, maar een specialisatie op één of twee roles die je leuk vind krijg je vanzelf.

Als tweede tip zou ik je willen geven: doe ook je huiswerk, en dat is niet alleen maar de basics vragen op een forum. Elk antwoord zal twee nieuwe vragenoproepen.

Ga het ervaren ingame, lees op de verschillende sites de basis, kijk beginner games op youtube (vaak met uitleg). Oefen heel veel op farmen (lasthitten van minions): daar zit je gold income, en laat je vooral niet afschrikken door een aantal fikse inmaak partijen. Geniet op je beurt van victories en het komt allemaal goed.

Owh, en "itt" staat voor in tegenstelling tot - heeft niks met LoL te maken - al lijkt dit niet de juiste plek voor Nederlandse les.

[ Voor 4% gewijzigd door Ero-Sensei op 13-10-2014 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
  • Laatst online: 11-08 11:59
Damienx2 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:54:
[...]

ik speel wel top

IGN: Powerrangerzftw

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeasis
Siefat schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:18:
[...]

ik speel wel top

IGN: Powerrangerzftw
Als teamnaam is Tweakersnet nog vrij >:)
Ik was mijn IGN verder vergeten te vermelden: Disconnection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Nou begonnen aan placements.. nog niet echt een succes..
4 potjes gespeeld, 3 verloren 1 gewonnen.
2 potjes verloren omdat bij de 1e we een adc ashe hadden die niet eens de abilities van ashe kende.. hij eindigde volgens mij 2/8 ofzo.. en andere keer omdat de midlane afk ging omdat hij/zij 'lag' had (werd zwaar geowned op mid)
Mja dan maar zelf op adc gespeeld varus het ene win potje ging goed 10/2/14 geeindigd mede door een goede fiddle jungle.

Vind alleen zo een onzin dat degene die boven jou staat en gelijk zegt ik pick eerder dus ik ben adc.. ipv even te overleggen wat iedereen zijn beste lane is..
vanavond misschien voor de voetbal nog even 2 ranked matches spelen, denk dat ik het toch maar op adc ga gokken de andere roles lukken me op de een of andere manier toch niet goed..

[ Voor 12% gewijzigd door Dopiej op 13-10-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Pick order boven call order in draft, deal with it :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-10 22:01
Yup, is altijd een beetje de standaard geweest in LoL. Er zullen natuurlijk mensen zijn die daar niet zo moeilijk over doen, maar helaas is dat een uitzondering op de regel.

@wambamNL, Ik wil wel de support voor je team zijn. IGN: Kaasdipje

[ Voor 3% gewijzigd door Kaasdipje op 13-10-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Mebus schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:41:
En daarom leren we meerdere lanes te spelen.
Overleg is natuurlijk beter, maar dat zie ik zelden.

Zelf zeg ik altijd van "prefer jungle" o.i.d. en snappen ze wel dat ik graag jungle wil spelen.
Helaas gebeurt het dan heel vaak dat iemand dan alsnog jungle wilt spelen.

Als het er naar uit ziet dat je alsnog mid of support moet doen kan je altijd vragen of zij toch niet iets anders willen doen omdat jij slecht bent met mid en adc.

Persoonlijk speel ik jungle/top/support en daarmee heb ik eigenlijk altijd wel een role die mij ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

NibborSneffets schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:47:
Yup, is altijd een beetje de standaard geweest in LoL. Er zullen natuurlijk mensen zijn die daar niet zo moeilijk over doen, maar helaas is dat een uitzondering op de regel.

Seau dat is lang geleden :o Volgens mij zo'n 2 jaar geleden nog veel met jou samengespeeld (ingame name PublicPervert).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
De ranked games die ik dit seizoen heb gespeeld zat ik denk met 80% bij de 1-2-3 plek en daardoor vrij veel jungle kunnen spelen :) En anders ging ik vaak support en soms mid/top en een paar gevallen adc (mijn slechtste rol). Seizoen 3 werd ik ook erg weinig als 4-5 pick geplaatst..

Altijd zeggen welke lanes je prefed, soms helpt het ook als je zegt hoeveel games je hebt gespeeld en wat daarbij je winrate is. Paar keer gehad dat daardoor iemand anders toch maar een andere lane ging spelen en niet zijn main plekje pakten (jungle).

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Mebus schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:41:
Ja maar valt me gewoon op dat er bijna geen overleg is..
Ik kan bijvoorbeeld totaal niet top spelen (tegen bots wel maar gewoon nog nooit echt gespeeld)
Dus als ik dan gedwongen wordt om top te gaan spelen is het al bijna zeker een loss.. en als je dan zegt pref adc or jung en niemand zegt iets en ze picken zomaar zodat alleen een lane overblijft die je echt niet kan.. dan komt het niet goed :P mja ze zouden beter ook een soort teambuilder achtig moeten maken voor ranked.. dat je al kan aangeven wat voor lane je wil spelen en dan dat je nog niet je champ kiest maar wel bijvoorbeeld als adc of mid ofzo in de bans/picks komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Defqonwolf schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:54:
[...]

Ik kan bijvoorbeeld totaal niet top spelen (tegen bots wel maar gewoon nog nooit echt gespeeld)
Dus als ik dan gedwongen wordt om top te gaan spelen is het al bijna zeker een loss.. en als je dan zegt pref adc or jung en niemand zegt iets en ze picken zomaar zodat alleen een lane overblijft die je echt niet kan.. dan komt het niet goed :P mja ze zouden beter ook een soort teambuilder achtig moeten maken voor ranked.. dat je al kan aangeven wat voor lane je wil spelen en dan dat je nog niet je champ kiest maar wel als adc in de bans/picks komt..
Als je slecht in top bent, pak je gewoon Garen. 1 van de meest veilige toplaners in Bronze/Silver/Gold. Gaan je trades niet lekker dan ga je alleen erin voor een lasthit en regen je verder weer. Zijn natuurlijke tankyness is al irritant genoeg voor de meeste toplaners. En anders kun je altijd nog Yorick pakken, ook een behoorlijke no-brainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Defqonwolf schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:54:
[...]

Dus als ik dan gedwongen wordt om top te gaan spelen is het al bijna zeker een loss.. en als je dan zegt pref adc or jung en niemand zegt iets en ze picken zomaar zodat alleen een lane overblijft die je echt niet kan.. dan komt het niet goed :P mja ze zouden beter ook een soort teambuilder achtig moeten maken voor ranked.. dat je al kan aangeven wat voor lane je wil spelen en dan dat je nog niet je champ kiest maar wel als adc in de bans/picks komt..
Dan zeg je "i can't play top" En dan zeggen je medespelers "Don't play yoloque if you can't play all roles to a decent extend" en dan hebben ze volkomen gelijk.

Pick order --> call order. Ik vertrouw andere spelers ook nooit, als de last pick wil jungelen maar ik was van plan te jungelen dat heeft die jongen gewoon pech. Voor all i know is het een enorme noob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
garriej schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:57:
[...]

Dan zeg je "i can't play top" En dan zeggen je medespelers "Don't play yoloque if you can't play all roles to a decent extend" en dan hebben ze volkomen gelijk.

Pick order --> call order. Ik vertrouw andere spelers ook nooit, als de last pick wil jungelen maar ik was van plan te jungelen dat heeft die jongen gewoon pech. Voor all i know is het een enorme noob.
Ja maar je kan niet van iedereen verwachten dat je alle lanes kan spelen.. dat kan gewoon niet.. je bent altijd beter in 1 of 2 roles.. maar je kan nooit in alle roles goed zijn.. maar het punt is gewoon dat er te weinig overlegd wordt vind ik als je soloQ doet..
Weet iemand btw hoe ze dat berekenen op welke plek in de pick/bans je komt of is dat gewoon random? ben in die 4 potjes telkens voorlaatste of last pick geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:42
Defqonwolf schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:00:
[...]

Ja maar je kan niet van iedereen verwachten dat je alle lanes kan spelen.. dat kan gewoon niet.. je bent altijd beter in 1 of 2 roles.. maar je kan nooit in alle roles goed zijn.. maar het punt is gewoon dat er te weinig overlegd wordt vind ik als je soloQ doet..
Weet iemand btw hoe ze dat berekenen op welke plek in de pick/bans je komt of is dat gewoon random? ben in die 4 potjes telkens voorlaatste of last pick geweest..
Maar je moet tot een decent extend wel andere rollen kunnen spelen. Als je like 5 potjes toplane speelt met een bepaalde champ die gewoon safe farmer is kan je al gewoon even gaan in lane (afhankelijk van jungle pressure) en niet nutteloos worden. Sommige mensen oefenen 0.0 in een bepaalde lane en feeden de hell uit die lane. Dus niks team builder, gewoon zelf 5 games met een top laner spelen, het is niet heel anders dan mid hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
[...]

Het is gewoon random. Net als met mapside. Normaal gesproken zou je evenveel blue als purple side moeten starten, echter heb ik het 10 games achter elkaar gehad dat ik purple side stond, dus het is gewoon random. Laatst op een account gehad dat ik van de 5x, 4x 1st of 2nd pick was. 1x last pick en kreeg ik toch nog mid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Santee schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:01:
[...]

Maar je moet tot een decent extend wel andere rollen kunnen spelen. Als je like 5 potjes toplane speelt met een bepaalde champ die gewoon safe farmer is kan je al gewoon even gaan in lane (afhankelijk van jungle pressure) en niet nutteloos worden. Sommige mensen oefenen 0.0 in een bepaalde lane en feeden de hell uit die lane. Dus niks team builder, gewoon zelf 5 games met een top laner spelen, het is niet heel anders dan mid hoor.
ok dan ga ik dat maar eens doen (wel via teambuilder dan om te oefenen he, want zelfs de moeilijkere bots zijn nog te simpel als je et mij vraagt..)

[ Voor 5% gewijzigd door Dopiej op 13-10-2014 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Defqonwolf schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:02:
[...]

ok dan ga ik dat maar eens doen (wel via teambuilder dan om te oefenen he)
Ik zou juist via draft pick het doen, omdat je in Teambuilder nog wel eens mirror matches krijgt die je nooit in ranked zou aantreffen oftewel dan weet je nog niet echt wat je tegenstander/champion kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

[...]

Is random. En nee, je kan niet elke rol even goed en overleg is altijd beter, maar uiteindelijk als je er niet uitkomt is de pick order gewoon de doorslaggevende factor.

Verder in jouw situatie dat je top komt: wie zegt dat als degene die jouw rol "gestolen" heeft het top beter gedaan zou hebben? Zorg gewoon dat je voor elke lane een noodscenario hebt klaarstaan en probeer zoveel mogelijk in overleg je rol te krijgen. Mijn ervaring is dat dat in 90% van de games wel lukt als je jungle en/of support maint :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Damienx2 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:03:
[...]

Ik zou juist via draft pick het doen, omdat je in Teambuilder nog wel eens mirror matches krijgt die je nooit in ranked zou aantreffen oftewel dan weet je nog niet echt wat je tegenstander/champion kan.
das wel een goede ja, ga ik dat wel proberen en denk het ranked verder achterwege laten voor next season..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

[...]

Tuurlijk ben je beter in 1 of 2 roles, misschien ben je wel een god op 1 bepaalde champ. Daarom zei ik ook "to a decent extend" oftewel, niet 0-10-0 uit lane komen, iets dat met 2 hersencellen en een beetje safe spelen prima te doen is.

Zelf pak ik mundo of kayle op top. Mundo omdat hij veilig is en eigenlijk niet te killen is. En kayle omdat je met je range gewoon je tegenstander kan pesten tot je level 6 bent. Ik ben zelf ook niet goed op top, maar als ik er moet spelen, dan zorg ik er wel voor dat de enemy geen fed irelia of iets heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wat is dat toch de hele tijd met Irelia in alle voorbeelden?

Fed Jax > Fed Irelia ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
  • Laatst online: 05-12-2023
Weet iemand trouwens of Atmas nog een goede item keuze is op mundo? Ik weet van seizoen 1 of 2 dat een atmas heel goed werkte op mundo. Zodat je ook nog wat extra dmg deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:07:
Wat is dat toch de hele tijd met Irelia in alle voorbeelden?

Fed Jax > Fed Irelia ;)
Omdat tegenwoordig een fed jax bijna nooit meer voorkomt, de laatste tijd zie ik alleen maar jax gestompt worden in lane. En elke irelia waar ik tegensta komt de lane uit met volle build :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

NibborSneffets schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:47:

Zou je mij een dm kunnen sturen?
Ik ga geheid de namen van iedereen vergeten.
Moet namelijk nog een aantal subs en ik ga vanavond even kijken met wie ik het fijnste in de onderste lane sta ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Zelf vind ik de meeste top laners wel van bedroefend nivea op silver. Moest tegen een Fiora terwijl ik net Darius had gepicked. Fiora probeerde niet eens te traden en alleen te farmen, ja dan ga je elke Q op je bek pakken wanneer je naar een minion komt. Voor je het weet ben je dood.

Persoonlijk word ik bang als mensen Swain, Jayce, Gangplank of Orianna pakken, die spelers zijn echt altijd goed met die champions. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een gangplank heb zien feeden op top lane.

Nog zo'n typisch voorbeeld. Een Lee Sin op mijn team is altijd slecht en bij de vijand is Lee Sin altijd godlike. Maar ja, dat zal statistisch wel niet zo zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Laatst online: 01-10 15:41
Tja, je mag wel zeggen dat je iedere rol tot een "decent extend" moet kunnen om ranked te spelen, dan zeg ik dat dit niet waar is.

ADC kan ik niet. M'n concentratie op last hit + poke ontwijken + zelf poken is gewoon niet aan mij besteed. Als de enemy ADC niets anders speelt en dus dat hele concept kan, dan verlies ik gewoon hard omdat ik gewoon rustig probeer te farmen.

M'n positioning is ook nooit ideaal. Ik weet perfect theoretisch hoe het allemaal moet maar mechanisch lukt het gewoon niet.

Betekend dat dat ik dan geen ranked moet spelen volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xanthian schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:24:
Zelf vind ik de meeste top laners wel van bedroefend nivea op silver. Moest tegen een Fiora terwijl ik net Darius had gepicked. Fiora probeerde niet eens te traden en alleen te farmen, ja dan ga je elke Q op je bek pakken wanneer je naar een minion komt. Voor je het weet ben je dood.

Persoonlijk word ik bang als mensen Swain, Jayce, Gangplank of Orianna pakken, die spelers zijn echt altijd goed met die champions. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een gangplank heb zien feeden op top lane.

Nog zo'n typisch voorbeeld. Een Lee Sin op mijn team is altijd slecht en bij de vijand is Lee Sin altijd godlike. Maar ja, dat zal statistisch wel niet zo zijn natuurlijk.
IK wel, gister in een normal was het GP tegen GP :+

Je bedoeld shaco :P Ik heb meestal wel redelijke lee's in m'n team gelukkig.

Met darius mag je wel oppassen met je Q spammen. Want je gaat je lane pushen en de toplane is lang, voor je het weet wordt je geganked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
Ghizmo schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:11:
Weet iemand trouwens of Atmas nog een goede item keuze is op mundo? Ik weet van seizoen 1 of 2 dat een atmas heel goed werkte op mundo. Zodat je ook nog wat extra dmg deed.
HEEEL misschien als 6de item als je team nog wat dmg nodig heeft, maar meestal is full tank beter.

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
garriej schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:26:
[...]
Met darius mag je wel oppassen met je Q spammen. Want je gaat je lane pushen en de toplane is lang, voor je het weet wordt je geganked.
Ik was voor de junglende Rengar niet zo bang. Een Fiora met 30% HP doet toch niks en zo wel, dan heb je een makkelijke kill. Rengar kan je ook makkelijk één op één hebben want je hebt een AS slow.

Je moet wel oppassen met je mana en gewoon terug gaan als je minder dan 20% mana hebt, want je kan gewoon niks.

Wat is nou precies taxen? Na een (succesvolle) gank probeer ik altijd de lane to pushen naar de toren zodat de laner veilig terug kan of zelfs een toren proberen te slopen. En nog krijg ik regelmatig te horen dat ik loop te taxen.

[ Voor 17% gewijzigd door Xanthian op 13-10-2014 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Dit deed me denken aan een game waar Itsnotrudy Lee Sin speelde en ik Alistar. 1 headbutt op wight terwijl Rudy zijn Q achterna ging, rechtstreeks naar het enemy team. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

_O- hilarisch filmpje. Doet me echt weer denken aan die Anivia guides back in the days waarmee master yi's werden getrolld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 09:49
garriej schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:57:
[...]

Dan hebben ze absoluut ongelijk bedoel je. Ik speel nooit mid/adc. Ik kan die lanes gewoon niet spelen.

Ik zeg gewoon van te voren dat ik geen mid/adc kan en dat werkt.

Je kan naar mijn mening beter 3 roles goed spelen, dan 5 roles een beetje.

[ Voor 5% gewijzigd door Lennyz op 13-10-2014 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Lennyz schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:13:
[...]

Dan hebben ze absoluut ongelijk bedoel je. Ik speel nooit mid/adc. Ik kan die lanes gewoon niet spelen.

Ik zeg gewoon van te voren dat ik geen mid/adc kan en dat werkt.
Als jij dan alsnog op ADC terecht komt, is het jou schuld als je 10 keer doodgaat in lane. Als je soloQ speelt moet je gewoon alles een beetje kunnen spelen.

Anders zoek je maar 4 vrienden en ga je daarmee spelen.

Je kan ook best een main role of roles hebben. Dat neemt niet het feit weg dat je overal, redelijk, uit de voeten zou moeten kunnen, mocht je ergens terecht komen wat niet je main is.

Ikzelf kan vanuit top ook echt de game niet winnen, waar ik als jungler nog wel is de game kan dragen. Niet feeden, farmen en hope for the best.

[ Voor 24% gewijzigd door garriej op 13-10-2014 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Wat hebben we hier toch veel jungler mains :p

Nog even een mededeling iedereen mag meedoen aan het toernooi.
heb je een vriend die niet op tweakers zit en diegene kan een team van 5 man regelen stuur heb de inschrijf link want teams waar geen tweakers inzitten mogen deze keer ook meedoen.

(Krijg het gevoel dat we anders de 8 teams of 16 niet halen xd)

[ Voor 10% gewijzigd door Ryada op 13-10-2014 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
garriej schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:15:
[...]

Als jij dan alsnog op ADC terecht komt, is het jou schuld als je 10 keer doodgaat in lane. Als je soloQ speelt moet je gewoon alles een beetje kunnen spelen.

Je kan ook best een main role of roles hebben. Dat neemt niet het feit weg dat je overal, redelijk, uit de voeten zou moeten kunnen, mocht je ergens terecht komen wat niet je main is.

Ikzelf kan vanuit top ook echt de game niet winnen, waar ik als jungler nog wel is de game kan dragen. Niet feeden, farmen en hope for the best.
Het hangt ook af wat voor een elo je solo q speelt. Hoe hoger je komt hoe harder je wordt gestraft als je de ins en outs van je rol niet weet.

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 09:49
garriej schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:15:
[...]

Het is niet voor niets dat hoe hoger je komt, hoe minder roles mensen spelen. Je kan gewoon niet even goed zijn op iedere role en het heeft dan ook geen zin om die role te spelen. 3 roles is meer dan genoeg.

Hetzelfde geldt voor de champion pool. Hoe hoger je komt, hoe minder champions mensen spelen. Het is beter om een paar champions echt goed te kunnen, dan veel champions een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:32:
Wat hebben we hier toch veel jungler mains :p

Nog even een mededeling iedereen mag meedoen aan het toernooi.
heb je een vriend die niet op tweakers zit en diegene kan een team van 5 man regelen stuur heb de inschrijf link want teams waar geen tweakers inzitten mogen deze keer ook meedoen.

(Krijg het gevoel dat we anders de 8 teams of 16 niet halen xd)
Ik zou als ik jou was de link wat meer promoten + dat het om het toernooi gaat + Riot prijzen zijn te winnen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
Damienx2 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:09:
[...]

Ik zou als ik jou was de link wat meer promoten + dat het om het toernooi gaat + Riot prijzen zijn te winnen ;).
krijg je riot prijzen met zo een klein toernooi?

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Siefat schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:10:
[...]

Als je het volgens de regels opzet wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Siefat schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:10:
[...]

Zolang je 8+ teams en een link hebt waar mensen zich mee kunnen aanmelden heb je al aan het voornaamste voldaan:
http://euw.leagueoflegends.com/en/community/prized-events

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Mssn is het slim om het toernooi ook hier te promoten..

https://www.facebook.com/EsporteventNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

En vergeet de radioreclame bij de lokale omroepen niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Gewoon even een tientje neerleggen voor wat ads van google bij de zoekterm: "Nederlands league of legends toernooi EsporteventNL 2014". Zal je vast een hoop hits op krijgen! (in ieder geval gaat het tegoed lang mee :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Je zou om een nieuws bericht kunnen vragen op de frontpage "Leden van het league of legends forum zetten toernooi op met riot :+"

Met die titel klikt iedereen en je heb zo 16 teams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ik wil graag langer meedoen dan 1 ronde... dus het hoeft niet in het extreme, zitten hier al voldoende challenger spelers op het forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Moet je beter spelen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Dat is het probleem niet :+ , het zijn altijd mijn teammates die throwen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

altijd die teammates hea om moe van te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-10 14:32
En ondertussen blamen die teammates jouw, omdat je zoveel "fouten" maakt volgens hun :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

En ze hebben gelijk; want als je geen fouten zou maken zou je de beste speler ter wereld zijn. :+

Nee maar eerlijk, heel de league community moet iets minder op elkaar letten en iets meer op zichzelf. Sinds ik dat doet is mijn spel aanzienlijk beter geworden, het doet me niet zo veel meer als een ADC 0-10 staat. Ik kan nog steeds m'n eigen game spelen en kijken waar verbeterpunten zitten.

Ik deed nooit ragen of schelden in chat hoor, maar ik zat me wel te ergeren thuis en als ik op TS zat met iemand, dan hoorde hij ook wat ik van de 0-10 ADC vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Hebiertje2 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:18:
En ondertussen blamen die teammates jouw, omdat je zoveel "fouten" maakt volgens hun :|
Ik denk dat ze een klein beetje sarcastisch waren... Al is damien natuurlijk geweldig en onverbeterbaar (of onverbeterlijk :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

IdieEasy schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:29:
[...]

Ik denk dat ze een klein beetje sarcastisch waren... Al is damien natuurlijk geweldig en onverbeterbaar (of onverbeterlijk :+ ).een god.
FTFY :+

[ Voor 3% gewijzigd door garriej op 13-10-2014 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Oh sorry, Dank je Garrie!

Zo lang ga ik nog niet mee hier.... En de goddelijken zijn soms net mensen hier :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:02
De berichten van Damien staan ook niet écht op je beeldscherm. Het zijn visioenen die hij in ieder's gedachten inprent op een manier waarop het voor een ieder waar te nemen en te interpreteren valt. Over God Tier gesproken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvh
  • Laatst online: 19-08 19:52
Damienx2 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:49:
[...]

Hey als je nog een Gold plus Mid zoekt ben ik wel beschikbaar voor na de werkuren :)

IGN: Bickysauske

Ik speel wel niet zoveel als ik wil door loads of work :( gelukkig nog geen kleine mannen ;D

Eigen private TS ook beschikbaar in nood.

ow en steam IGN: willemvh (kan je me makkelijk terugvinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Nog even over het toernooi.

Hier is de inschrijflink:
http://goo.gl/forms/2f6ubdCEAJ

IEDEREEN mag meedoen zelfs teams die niet van tweakers zijn dus maak reclame als je wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

et zijn sowieso je teammates of standaard de jungler....
jungler ben ik overigens meestal zelf xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:21:
et zijn sowieso je teammates of standaard de jungler....
jungler ben ik overigens meestal zelf xD
Dat je toplaner begint te huilen dat ie 0/5 staat en geen ganks krijgt omdat ik mid en bot help omdat zij wel kills kunnen oprapen. Vervolgens daardoor zelf ook aardig fed ben en dan eens top kom om vervolgens ook wat assists/kills op te pakken. Maar de eerste 10-15 minuten word je kapot geflamed door die toplaner.. En owee als ik top dan gank en vervolgens ook nog eens de kill pak -_-

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mebus schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:37:
[...]

Dat je toplaner begint te huilen dat ie 0/5 staat en geen ganks krijgt omdat ik mid en bot help omdat zij wel kills kunnen oprapen. Vervolgens daardoor zelf ook aardig fed ben en dan eens top kom om vervolgens ook wat assists/kills op te pakken. Maar de eerste 10-15 minuten word je kapot geflamed door die toplaner.. En owee als ik top dan gank en vervolgens ook nog eens de kill pak -_-
nee nee nog beter, die ene keer dat je dan top komt omdat je medelijden met em begint te krijgen, doe je extra je best om die kill voor em te fixen, maar dan faalt ie zo hard dat enemy toplaner der gewoon een dubbelkill bijkrijgt en jij hebt je eerste death. maar sowieso is et de jungler zn schuld want daar zijn ze voor. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Aangezien er zoveel wijzigingen zijn mbt het oorspronkelijke Boze Broeders team, is het nu een nieuw team geworden genaamd Hornless Unicorns!
Recrush schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:43:
De berichten van Damien staan ook niet écht op je beeldscherm. Het zijn visioenen die hij in ieder's gedachten inprent op een manier waarop het voor een ieder waar te nemen en te interpreteren valt. Over God Tier gesproken :+
There is no spoon!

[ Voor 56% gewijzigd door Damien op 13-10-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Ik heb het vaak juist andersom. Ik heb ook een hekel aan top, en speel vaak gewoon een safe champion daar. Als ik met Mundo op top sta, verwacht je dat die jungler begrijpt dat ik echt geen ganks nodig heb om te overleven, en ik heb ook liever dat de mid en ADC fed geraken dan Mundo.

Steeds als ik geganked wordt ping ik dragon (1 warning ping op top, daarna een 2/3 pings op dragon). Je zou verwachten dat het team dan begrijpt dat enemy jungler top is, ik het echt wel overleef, en dat ze 4 vs 3 dragon kunnen pakken. Hell, zelfs als ik het niet overleef is de dragon meer gold waard voor ons dan mijn death voor hun.

Maar nee, ik krijg dan commentaar van de jungler "I cant be anywhere". Of de ADC roept "OMG top hold your lane, ward ffs" waarom de support zegt "It's youre lane not the junglers!!".
Ok, ok een beetje gechargeerd natuurlijk, maar het punt is dat vaak de ADC en Mid weigeren op hun map te kijken, en de support kijkt niet verder dan midlane. Dat is nu eenmaal het nadeel van toplane, het is te ver buiten bereik zogauw je midlaner niet snowballed.
Hornless Unicorns
'Horses' was al in gebruik zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Lennyz schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:08:
[...]

Het is niet voor niets dat hoe hoger je komt, hoe minder roles mensen spelen. Je kan gewoon niet even goed zijn op iedere role en het heeft dan ook geen zin om die role te spelen. 3 roles is meer dan genoeg.

Hetzelfde geldt voor de champion pool. Hoe hoger je komt, hoe minder champions mensen spelen. Het is beter om een paar champions echt goed te kunnen, dan veel champions een beetje.
Nopenopenoenoeonbepneonnnnonpneononpeoenpnonnonpnopeonononpenopenopenoepnope

Ik verwacht op het moment dat je diamond speelt dat je elke role goed genoeg beheerst om je lane niet hard te verliezen (plat+ niveau dus). Iedereen die dat niet kan kan een eind opflikkeren voor mijn part en lekker normals gaan spelen.

Iedereen die in champ select (in)direct zegt: 'Die role kan ik niet spelen' (met in het achterhoofd 'ik wil deze role of ik feed en jij verliest hahahahha flikkertje', die mag je van mij meteen een ranked ban van een week geven. Opflikkeren met dat gedrag.

/mad

(niet gericht aan jou, in het algemeen)

[ Voor 31% gewijzigd door Rordarok op 13-10-2014 18:09 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raggeeeeeeeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Tja, ik mag het niet zeggen volgens 90% van de community. Maar toch ben ik het ondertussen een beetje zat dat trolls/leavers/griefers zoveel macht hebben in champ select/in-game en dat daar gewoon consistent niks aan gedaan wordt. De laatste 30 games die ik gespeeld heb de afgelopen dagen heb ik 13 verloren waarvan letterlijk 4 losses ook daadwerkelijk losses waren waarbij niet iemand x9 gereport is.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-10 22:01
Vicarious schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:53:
[...]

Seau dat is lang geleden :o Volgens mij zo'n 2 jaar geleden nog veel met jou samengespeeld (ingame name PublicPervert).
Haha, ik herinner me jou zeker nog goed man. Was leuk om je nog actief te zien in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Rordarok schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 18:46:
Tja, ik mag het niet zeggen volgens 90% van de community. Maar toch ben ik het ondertussen een beetje zat dat trolls/leavers/griefers zoveel macht hebben in champ select/in-game en dat daar gewoon consistent niks aan gedaan wordt. De laatste 30 games die ik gespeeld heb de afgelopen dagen heb ik 13 verloren waarvan letterlijk 4 losses ook daadwerkelijk losses waren waarbij niet iemand x9 gereport is.
Dan behoor ik tot de 10% die het geheel met je eens is.

Dat gedoe met chat bans en het aanpakken van flamen enzo. Prachtig, maar ondertussen kunnen die trolls/afkers rustig doorgaan. Dat is velen malen ergerlijker dan een mensen met een grote mond. Maar het aanpakken daarvan, ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:28

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

wilde dus even gold worden voor het einde van het seizoen, straks wordt ik nog plat XD

http://euw.op.gg/summoner/userName=ricmaniac

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Rordarok schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 18:46:
Eens, en wat mij betreft ook maar gewoon permaban. Maar ja dan zijn er hier weer mensen die roepen "nee ze moeten eerst maar een weekje gebanned worden" ;). Dat zachte optreden werkt alleen als je met respectvolle wezens te doen hebt, deze eikeltjes boeit een weekje niet, dus hop permaban en wat mij betreft op IP, succes!

Om nog enigszins wat extra input te geven. Als iemand als incarnati0n dankzij het DDOSen een permaban heeft gekregen, dan zie ik het verschil niet tussen iemand die 9 mensen vasthoud in een game waar totaal geen plezier uit te halen valt of iemand die gewoon zorgt dat je geen game meer hebt maar iig wel weer verder kunt spelen in een volgend potje zonder teveel tijd te verdoen.

[ Voor 18% gewijzigd door Damien op 14-10-2014 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Rordarok schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 18:05:
[...]

Ik verwacht op het moment dat je diamond speelt dat je elke role goed genoeg beheerst om je lane niet hard te verliezen (plat+ niveau dus). Iedereen die dat niet kan kan een eind opflikkeren voor mijn part en lekker normals gaan spelen.
Diamond ja.. maar velen van ons spelen geen diamond..
Iedereen die in champ select (in)direct zegt: 'Die role kan ik niet spelen' (met in het achterhoofd 'ik wil deze role of ik feed en jij verliest hahahahha flikkertje', die mag je van mij meteen een ranked ban van een week geven. Opflikkeren met dat gedrag.
Wie zegt er dat als je een role niet kan spelen dat je een role niet krijgt dat je gaat feeden en express gaat verliezen? Nee, ik weet zeker dat 95% dan gewoon wel hun best doet maar gewoon gestompt worden omdat ze de role niet kunnen spelen. Niemand verliest graag en (over het algemeen) feed ook niet graag (op trollers na)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Defqonwolf schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:18:
[...]

Diamond ja.. maar velen van ons spelen geen diamond..

[...]

Wie zegt er dat als je een role niet kan spelen dat je een role niet krijgt dat je gaat feeden en express gaat verliezen? Nee, ik weet zeker dat 95% dan gewoon wel hun best doet maar gewoon gestompt worden omdat ze de role niet kunnen spelen. Niemand verliest graag en (over het algemeen) feed ook niet graag (op trollers na)..
Komt omdat je niet elke role kunt spelen :+

Nee geintje natuurlijk, ik zit ook geen diamond. Maar dat komt om een aantal redenen: Ik speel niet genoeg en ik maak constant verkeerde besluiten. Iets aan m'n farm mechanics werken mag ook wel, maar dat is in mijn ogen minder belangrijk.

Je best doen zien veel mensen als de lane winnen, dat gaat je simpelweg 9 van de 10 keer niet lukken als je tegen een top lane main staat en jij speelt daar sporadisch als het moet. Je moet de lane NIET keihard verliezen. Beetje farm opgeven, veilig spelen.

Mensen doen hun best, maar hun best is gewoon niet beter als de tegenstander. Dat is niet gek natuurlijk, want de tegenstander heeft zijn main role, waarschijnlijk zou jij tegenstander stompen in jou main role. Daarom als je staat waar je normaal niet(wilt) spelen, dan moet je niet proberen je lane te winnen, maar je moet proberen je lane NIET te verliezen. En dat is als je tegen mensen van je eigen elo speelt, prima te doen. Athans in mijn geval. Ik ben op top, vergeleken met ADC/junge/mid zo veel slechter. Maar als je gewoon een veilige champ neemt en je best doet om NIET te verliezen, dan kun je prima de game winnen.
Pagina: 1 ... 84 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]