Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 83 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.516 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

steel123 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:11:
Toch hoor je zeer vaak dat Elise te hard generfd is om nog relevant te zijn. En ik weet niet hoe het komt, maar haar kit bevalt mij gewoon perfect en gaat geheel automatisch.
Dan is er maar één conclusie: go for it! Je zal niet voor niets zo'n leuke statistiek met Elise hebben. Laat je vooral niet leiden door berichten over nerfs enzo.

Ik ben erg gecharmeerd van Elise, ook al is haar dmg wat generft en bijvoorbeeld ook de duur van haar web snare. Maar dat neemt niet weg dat ze nog steeds een sterke jungler is.

Persoonlijk mis ik met Elise wel een beetje de harde CC zoals een Vi en J4 die er in één klap in kunnen kletsen en een champion volledig vast kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Haha, het voorbeeld was echt niet op jouw gedoeld hoor. Ik heb je nog nooit zien spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-08 11:59
steel123 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:11:
Ik ben eens op mijn euw.op.gg aan het kijken naar de winrates van mijn champions. Want ik wil mijn final champion pool voor ranked perfectioneren.
Tot mijn verassing is de nr1: Elise. Als ik kijk naar 5+ games gespeeld.
11 games, 10W 1L. 91% winrate.

Toch hoor je zeer vaak dat Elise te hard generfd is om nog relevant te zijn. En ik weet niet hoe het komt, maar haar kit bevalt mij gewoon perfect en gaat geheel automatisch.
Elise werd nog gepicked @ worlds en als je gewoon goed bent met elise moet je elise spelen.

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Siefat schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:29:
[...]

Elise werd nog gepicked @ worlds en als je gewoon goed bent met elise moet je elise spelen.
Ze heeft geloof ik alleen niet echt een hoge winrate op worlds, wat misschien aangeeft dat ze wel te hard is generfed.. Moet ik zeggen dat elise vooral goed werkt met een skillshot-comp. Zoals een thresh/ahri/elise.

Maar als je met elise goed kan spelen zou ik daarmee verder blijven spelen :) Net zoals ik doe met evelynn..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:30
Our next featured game mode, Hexakill: Twisted Treeline, will be released later this patch!
Wat een inspiratie hebben ze daar toch. Breng gewoon URF, O4A of Showdown terug. Die waren het leukst imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Het ziet er naar uit dat AD/Tank Sion viable gaat worden. Misschien is dat een leuk onderwerp van discussie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:20

Secsytime

Automagisch

Ero-Sensei schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:33:
Het ziet er naar uit dat AD/Tank Sion viable gaat worden. Misschien is dat een leuk onderwerp van discussie?
Sterk is Sion zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ero-Sensei schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:33:
Zullen we allemaal even stemmen of dat wel of niet een leuk onderwerp van discussie is? :P

Daar gaat het vanzelf wel over zodra meerderen de kans hebben gehad hem echt te spelen. Zonder die in game ervaringen heeft niet heel veel nut om volop te gaan speculeren.

Ben wel benieuwd hoe hij uitpakt als jungler, zo zonder gapcloser (zijn ulti even daargelaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 16:25

Wootlock

Evilution

Koekiemonsterr schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:47:
[...]

Zullen we allemaal even stemmen of dat wel of niet een leuk onderwerp van discussie is? :P

Daar gaat het vanzelf wel over zodra meerderen de kans hebben gehad hem echt te spelen. Zonder die in game ervaringen heeft niet heel veel nut om volop te gaan speculeren.

Ben wel benieuwd hoe hij uitpakt als jungler, zo zonder gapcloser (zijn ulti even daargelaten).
HIj heeft een slow met een behoorlijke range, hij kan mensen stunnen met zijn q.
zit wel goed denk ik zo ;) (op papier dan)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Wootlock schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:51:
[...]

HIj heeft een slow met een behoorlijke range, hij kan mensen stunnen met zijn q.
zit wel goed denk ik zo ;) (op papier dan)
Olaf heeft ook een slow met prima range, maar toch zie je hem al tijden nauwelijks meer in de jungle. Olaf heeft weliswaar geen stun, maar die Sion stun is ook niet zomaar volledig te landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Jezus wat werd er toen op de man gespeeld #tbt

Wie gaat er AD Sion to Diamond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Ah, the good old times.

Ik ben zelf maar weer op het ranked paard geklommen, door decay in silver 2 gekomen, maar nu weer gold 5. misschien nog plat halen voor het einde van s4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Damien als je dit leest ik kijk uit naar het commentaar van jou op de game die we samen gespeeld hebben.
Most meteen offline gaan aangezien ik naar de muziek vereneging moest ;)

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 20:37:
Damien als je dit leest ik kijk uit naar het commentaar van jou op de game die we samen gespeeld hebben.
Most meteen offline gaan aangezien ik naar de muziek vereneging moest ;)
Nou laat ik dan eerst bij mijzelf beginnen voordat ik jou punten geef, want zoals ik ook al ingame zei, dit is dus de reden dat ik geen support main.
- slechte warding;
- slechte trades;
- slechte initiates;
- 1 hook per 100 landen;
- flash ult die alles mist;
- slechte mapawareness wanneer onze jungler kwam ganken;

Kortom niet het type support wat je naast een Vayne neer hoort te zetten, die moet gewoon aan haar handje worden vastgehouden tot ze sterk genoeg is om te carryen, dat heb ik dus niet gedaan.

Punten voor jou:
- CSen moet nog wat beter, met name als je onder je turret gedrukt wordt omdat je een zwakke support naast je hebt staan;
- Keuzes maken, je hoeft niet op elke slechte initiate van je support in te duiken;
- Item keuzes, wat healthpots meenemen naar de lane bij een support zonder sustain is opzich wel handig.

Dat is het zo'n beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 20:51:
[...]

Nou laat ik dan eerst bij mijzelf beginnen voordat ik jou punten geef, want zoals ik ook al ingame zei, dit is dus de reden dat ik geen support main.
- slechte warding;
- slechte trades;
- slechte initiates;
- 1 hook per 100 landen;
- flash ult die alles mist;
- slechte mapawareness wanneer onze jungler kwam ganken;

Kortom niet het type support wat je naast een Vayne neer hoort te zetten, die moet gewoon aan haar handje worden vastgehouden tot ze sterk genoeg is om te carryen, dat heb ik dus niet gedaan.

Punten voor jou:
- CSen moet nog wat beter, met name als je onder je turret gedrukt wordt omdat je een zwakke support naast je hebt staan;
- Keuzes maken, je hoeft niet op elke slechte initiate van je support in te duiken;
- Item keuzes, wat healthpots meenemen naar de lane bij een support zonder sustain is opzich wel handig.

Dat is het zo'n beetje.
CSen is idd mn grootste zwakte.
Ben ik nu op aan het werken dmv de tips die jij gegeven had.

Keuzes maken is idd een goeie.
Meestal doe ik wat de support wilt namelijk.

Ik zat vandaag zo van wtf moet ik nou kopen xd.
Enemy vayne had ghostblade als 2de item wat ik persoonlijk niet doe want met furor boots + je items heb je meer dan genoeg ms.
En je komt meestal standaard al op 2.5 as als je goed build (ongeveer)
Maarja ieder zn eigen keuzes ^.^

Laatste kill op de enemy vayne was echt in 1 aa 80%? Van haar hp weg ik had zo van ok nu ga ik dood heb nog maar 100hp over nee hoor komen nog 2 kill achteraan was er zelf zo verbaasd over xd.

Maar in principe deed je het beter dan de gemiddelde support naast me.

[ Voor 11% gewijzigd door Ryada op 09-10-2014 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
Zijn er mensen die ranked 5s spelen? Ik zoek een team om wat casual te gaan spelen.

IGN: Powerrangerzftw

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Siefat schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 21:26:
Zijn er mensen die ranked 5s spelen? Ik zoek een team om wat casual te gaan spelen.

IGN: Powerrangerzftw
Heb een tijdje geprobeerd een actief team samen te stellen voor minimaal 1 match per week maar dat lukte steeds niet dus had ik het maar op gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:28

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

zoo, gelukt om weer even gold te worden voor het seizoen :) denk niet dat ik weer decay toch als k nu geen game meer speel ? of loopt het seizoen nog lang door?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 21:04:
[...]

CSen is idd mn grootste zwakte.
Ben ik nu op aan het werken dmv de tips die jij gegeven had.

Keuzes maken is idd een goeie.
Meestal doe ik wat de support wilt namelijk.

Ik zat vandaag zo van wtf moet ik nou kopen xd.
Enemy vayne had ghostblade als 2de item wat ik persoonlijk niet doe want met furor boots + je items heb je meer dan genoeg ms.
En je komt meestal standaard al op 2.5 as als je goed build (ongeveer)
Maarja ieder zn eigen keuzes ^.^

Laatste kill op de enemy vayne was echt in 1 aa 80%? Van haar hp weg ik had zo van ok nu ga ik dood heb nog maar 100hp over nee hoor komen nog 2 kill achteraan was er zelf zo verbaasd over xd.

Maar in principe deed je het beter dan de gemiddelde support naast me.
Hou er rekening mee dat de enemy Vayne ervoor koos om early/midgame duels te kunnen winnen, daar was dus de keuze voor de Ghostblade voor, niet specifiek voor movement speed. De combo Blade of the Ruined King + Youmoo's Ghostblade zorgt dat je early game kunt duelen en daar speelde ze goed op in. Echter aangezien ze samen met Nami de lane won had ze imo beter kunnen gaan voor de IE build, zodat ze later in de game ook nog van waarde was.
Ricmaniac schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 07:45:
zoo, gelukt om weer even gold te worden voor het seizoen :) denk niet dat ik weer decay toch als k nu geen game meer speel ? of loopt het seizoen nog lang door?
Decay staat uit voor Bronze/Silver/Gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Jungle Sion lijkt mij wel heel erg OP. Bouw hem op dit moment full tank met zoveel mogelijk HP. Zijn early game komt wel een beetje traag op gang (misschien had ik beter eerst sunfire gebouwt ipv randuins) en ganks zijn matig pre 6 maar zeeeker niet slecht.

Ik vind overigens niet dat je AD moet bouwen op hem zijn Q doet zowieso al vrij veel damage en lategame ben je vrijwel onstopbaar met een full tank build.

Zijn lane ganks met ult zijn ook super sterk en vrij moeilijk te ontwijken aangezien je ult kan cancelen ook. Als je zijn ult raakt heb je vrijwel gegarandeerd een full charged Q.

[ Voor 11% gewijzigd door Greenpearl op 10-10-2014 08:11 ]

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Damienx2 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 07:48:

[...]

lol WTF? sinds wanneer? want ik was eerst ook al gold namelijk maar toen 3 maanden ofzo niet gespeeld en in S4 gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Ricmaniac schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 07:53:
[...]

lol WTF? sinds wanneer? want ik was eerst ook al gold namelijk maar toen 3 maanden ofzo niet gespeeld en in S4 gekomen
Dat + je bent geshield voor de eerste 10 games die je speelt in je nieuwe tier :)

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Ricmaniac schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 07:53:
[...]

Is sinds de laatste patch zo.. En het is al vaker gezegd :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 07:48:
[...]

Hou er rekening mee dat de enemy Vayne ervoor koos om early/midgame duels te kunnen winnen, daar was dus de keuze voor de Ghostblade voor, niet specifiek voor movement speed. De combo Blade of the Ruined King + Youmoo's Ghostblade zorgt dat je early game kunt duelen en daar speelde ze goed op in. Echter aangezien ze samen met Nami de lane won had ze imo beter kunnen gaan voor de IE build, zodat ze later in de game ook nog van waarde was.

[...]

Dat besef ik me ook maar toch vind ik als je je lane wint dat het een redelijk slechte keuze was.
Je merkte vergeleken met hoe ik ging builden dat haar damage in het niets viel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mebus schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 07:58:
[...]

ja hoe moet ik dat weten als ik 1 keer per 5 weken hier in dit forum kijk 8)7

thx anywayz :)

mooie winstreak waarmee gold behaald is imo

http://euw.op.gg/summoner/userName=Ricmaniac

[ Voor 14% gewijzigd door Ricmaniac op 10-10-2014 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Mebus schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 07:58:
[...]

Jammer van die laatste zin en volgens mij had Damien de vraag over decay al beantwoord.
Ricmaniac schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:00:
[...]

ja hoe moet ik dat weten als ik 1 keer per 5 weken hier in dit forum kijk
Ondanks het feit dat je slechts 1 keer per 5 weken op het forum zit, is er volgens mij niemand die het ontgaan is dat je op weg was naar Gold en nu Gold bent. :P
Gratz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Weet niet of er morgen mensen gaan spelen?
ik zal vanaf een uur of 10 tot een 15.00 kunnen spelen (vriendin gaan werken)
Ik zal zoiezo op TS zitten en online zijn dus voor degene die morgen samen zouden willen spelen laat het me maar weten of connect op de TS dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
  • Laatst online: 05-12-2023
Ik zou best willen, maar weet niet of ik dat haal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Heren, ik zal dit weekend een google-doc online gooien waarin men zich weer kan aanmelden voor het GoT 5on5 tournament. Het zal ergens in November plaatsvinden de exacte datum moet ik nog even bij Wambamnl vandaan halen. Zodra dit bekend is en de aanmeldingen binnenstromen kan Wambam het verzoek bij Riot indienen voor rewards.

Bij deze doe ik dan nu gelijk even een oproep voor een jungler of support en eventuele subs voor het Boze Broeders team.

Onze line-up bestaat voorlopig uit:
Damien - Top
******** - Jungle
BigCheeze - Mid
JapieTalent - ADC
Koekie26 - Support

Nu kan Koekie uiteraard nog omswitchen naar de jungle echter hebben we dan een support nodig. Tevens hebben we door beperkte activiteit van bepaalde leden subs nodig. Top zal voornamelijk wel aanwezig zijn zowel als onze mid echter jungle / ADC en support hebben wel een backup nodig.

Heb je interesse dan graag een DM (dus niet HIER spammen van "HEY IKKE") dan ga ik proberen om wat games op te zetten zodat we wat gezamelijk kunnen oefenen en kijken of er een "klik" is.

Voordat de vragen komen waarom Rordarok niet in de line-up zit, zoals hij hier al heeft aangegeven is hij momenteel druk met een ander projectje en heeft hij maar beperkte beschikbaarheid.

[ Voor 8% gewijzigd door Damien op 10-10-2014 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11:07

steel123

Cryman9

Woow, duizenden changes voor patch 4.18 lijkt wel.
Heb er een beetje doorheen gelezen, maar het is echt teveel om snel te onthouden en een conclusie aan vast te knopen.
Mana gaat heel anders geregeld worden en de jungle gaat dus echt overhoop gehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Ik denk dat je het over 5.0 heb, ofwel de pre-season update. Want 4.18 was niet zo heel boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Ok vooruit. First preseason patch is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Preseason patch van season 4 was ook groot hoor, vooral voor de supports; ward trinkets, minder wards op de map, support items ect. ect.

Van de jungle verwacht ik eigenlijk niet zo heel veel, ze roepen een hoop, maar dat doen ze elk season en uiteindelijk zijn er toch weer 1-2 champs die erboven uit steken.

Maar ik ben benieuwd wat Season 5 gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Persoonlijk snap ik niet echt waarom ze de game continu totaal over de kop willen gooien. Ja je zorgt ervoor dat er weer een nieuwe meta ontstaat, maar goed voor mij persoonlijk hoeft het niet elke keer helemaal omgegooid te worden. Paar kleine tweaks was eigenlijk voldoende geweest. Maar goed nieuw seizoen totaal nieuwe game, jeehj!

Ben blij dat ze dit vroeger niet zo extreem deden bij CS. Zie het al helemaal voor me:

- Vorig seizoen schoten AK's vooruit, nu komt de kogel er aan de achterkant uit!
- Vorig seizoen je had je armor, nu heeft je gun armor en jij niet meer!
- Vorig seizoen kon je een Colt kopen, die is nu vervangen door een waterpistool!

GLHF!

[ Voor 33% gewijzigd door Damien op 10-10-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:38:
Persoonlijk snap ik niet echt waarom ze de game continu totaal over de kop willen gooien. Ja je zorgt ervoor dat er weer een nieuwe meta ontstaat, maar goed voor mij persoonlijk hoeft het niet elke keer helemaal omgegooid te worden. Paar kleine tweaks was eigenlijk voldoende geweest. Maar goed nieuw seizoen totaal nieuwe game, jeehj!

Ben blij dat ze dit vroeger niet zo extreem deden bij CS. Zie het al helemaal voor me:

- Vorig seizoen schoten AK's vooruit, nu komt de kogel er aan de achterkant uit!
- Vorig seizoen kon je had je armor, nu heeft je gun armor en jij niet meer!
- Vorig seizoen kon je een Colt kopen, die is nu vervangen door een waterpistool!

GLHF!
GGWP 10/10 wouldnt play again xd

maar die changes vind ik er tot nu toe interessant uitzien
moeten maar eens zien hoe dat uitpakt uiteindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ik krijg net door dat we ook geen midlaner meer hebben xD.

Dus bij deze dan maar even een open vacature voor elke positie op toplane na :).

Ik zie de DM's wel verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Even gauw door de preseason patch gescand en wtf, ze willen echt iets van League maken wat het niet is imo. Dit lijkt me op het eerste gezicht niet de game verbeteren maar simpelweg veranderen om het veranderen. Item changes lijken ze me ook in door te slaan, maargoed. We'll see.. Rito does as Rito pleases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:38:
Dat dus. Maar ik moet wel bekennen dat ik achteraf gezien de veranderingen in de vision positief heb ervaren. De toevoeging van dat extra ding in de jungle heeft volgens mij weinig invloed gehad. De jungle items zijn nu volgens mij ook prima en de support items al helemaal.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@koekje, het spijt me. Krijg ik nu geen koekjes meer?

@damien, geen verborgen asterisk zoals de vorige keer? :p Succes allen die mee doen! :)

[ Voor 20% gewijzigd door Mebus op 10-10-2014 10:32 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Mebus schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:31:
Ach, moest wat te doen hebben in de trein :P Koekies immer available :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Mebus schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:31:

@damien, geen verborgen asterisk zoals de vorige keer? :p Succes allen die mee doen! :)
Als je doelt op je uitsluiting van de 2e edition, dat was de 3e edition al niet eens meer aan de orde. Is ook duidelijk gecommuniceerd de vorige keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@damienmyfriend, dus ik mag wel eventueel mee doen nu? :p

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
Damienx2 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:17:
Heren, ik zal dit weekend een google-doc online gooien waarin men zich weer kan aanmelden voor het GoT 5on5 tournament. Het zal ergens in November plaatsvinden de exacte datum moet ik nog even bij Wambamnl vandaan halen. Zodra dit bekend is en de aanmeldingen binnenstromen kan Wambam het verzoek bij Riot indienen voor rewards.
wat zijn de vereisten om mee te doen aan de GoT toernooi?

[ Voor 47% gewijzigd door Siefat op 10-10-2014 10:41 ]

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Ik vrees toch wel een beetje voor wat ze van plan zijn met 5.0 als ik lees:
*Items - more powerful actives that are more situational

Ik ben zo slecht met item actives :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Mebus schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:40:
@damienmyfriend, dus ik mag wel eventueel mee doen nu? :p
Nogmaals, je kon zelfs de vorige editie meedoen... dus weet niet echt wat je nu nog meer aan bevestiging nodig hebt?

Tevens vrienden rage-blocken vrienden niet Mebus? ;) dus er is wat mis gegaan in je titel voor mij :D

[ Voor 15% gewijzigd door Damien op 10-10-2014 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Siefat schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:41:
[...]

wat zijn de vereisten om mee te doen aan de GoT toernooi?
Zolang je naam niet Mebus is mag je mee doen!

Sorry, net als koekje verveel ik me.. Alleen zit ik wat warmer :D

Leuk dat ik eventueel mag mee doen! :p

[ Voor 19% gewijzigd door Mebus op 10-10-2014 10:48 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/jql5z0ri7/vayne.png

net een potje vayne tegen een cait gespeeld nou die cait was me aan het schelden omdat ik zo slecht was want zij outfarmde me maar ik begon te steamrollen na mn eerste kill.
was ook op de eerste 10 seconden zei cait in allchat "surrender cause we got caitlynn and u got vayne".
was heel erg leuk om haar na 3 items te kunnen 3 shotten en dan had ik nog steeds volle hp ^^

[ Voor 29% gewijzigd door Ryada op 10-10-2014 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Mebus schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:46:
[...]

Zolang je topicreports per week onder die van Mebus blijven mag je mee doen!
FTFY :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Vraag me af of ze met die PBE jungle changes voor season 5 (van mij) de handen op elkaar gaan krijgen.

Ze willen dus meer diversiteit in de jungle en dus bijvoorbeeld dat je net zo vaak een Hecarim ziet als een Khazix.

Ok, dat is inderdaad een aardig streven, want nog steeds zijn de assassin/dmg-achtige jungler iets te dominant in de jungle. Zou mooi zijn als de meer tanky/cc junglers weer vaker ten tonele verschijnen. Die Quill Coat heeft daar weinig aan kunnen verbeteren.

Dit zou bereikt kunnen worden met hardere jungle camps, wat zo te lezen ook gaat gebeuren.

Maar dan krijg je ook weer die flexibiliteit in de zin dat je de machete kan upgraden. Bijvoorbeeld dat je je smite kan omzetten naar een 'quick smite', met een lagere cooldown. Op die manier zou je in theorie weer types als Twitch enzo in de jungle kunnen krijgen omdat clearen daarmee makkelijker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Alvast ieder bedankt voor het reageren op mijn post voor het team. Ik heb echter nu zoveel junglers dat ik er een compleet team met subs van kan maken. Dus bij deze het verzoek voor wat meer ADC's/Supports en Midlaners. <3 Dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Damienx2 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:48:
Alvast ieder bedankt voor het reageren op mijn post voor het team. Ik heb echter nu zoveel junglers dat ik er een compleet team met subs van kan maken. Dus bij deze het verzoek voor wat meer ADC's/Supports en Midlaners. <3 Dank u.
Hey ikke!

:P

Mochten jullie niemand kunnen vinden en niet op al te rare tijden willen spelen (en ik niet om wat voor reden dan ook offline ben morgen) dan kan ik wel 'support and feed!' proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-10 16:41
Damien, kom er een apart topic voor het toernooi? Ik check dit forum sporadisch maar ik zou wel graag mee willen doen. Ik heb al een team bij elkaar.

[ Voor 11% gewijzigd door naarden 4ever op 10-10-2014 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
naarden 4ever schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:53:
Damien, kom er een apart topic voor het toernooi? Ik check dit forum sporadisch maar ik zou wel graag mee willen doen. Ik heb al een team bij elkaar.
Nee ik hou het in deze thread, want ik heb persoonlijk weinig zin om meer threads te onderhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:17:

Bij deze doe ik dan nu gelijk even een oproep voor een jungler of support en eventuele subs voor het Boze Broeders team.

Onze line-up bestaat voorlopig uit:
Damien - Top
******** - Jungle
BigCheeze - Mid
JapieTalent - ADC
Koekie26 - Support

Nu kan Koekie uiteraard nog omswitchen naar de jungle echter hebben we dan een support nodig. Tevens hebben we door beperkte activiteit van bepaalde leden subs nodig. Top zal voornamelijk wel aanwezig zijn zowel als onze mid echter jungle / ADC en support hebben wel een backup nodig.

Heb je interesse dan graag een DM (dus niet HIER spammen van "HEY IKKE") dan ga ik proberen om wat games op te zetten zodat we wat gezamelijk kunnen oefenen en kijken of er een "klik" is.

Voordat de vragen komen waarom Rordarok niet in de line-up zit, zoals hij hier al heeft aangegeven is hij momenteel druk met een ander projectje en heeft hij maar beperkte beschikbaarheid.
Is Bronzecrush uit jullie team geschopt? :P Anyway, ik wacht eerst de datum (of data) af voordat ik me ergens beschikbaar voor stel, denk dat dat voor de meesten wel zal gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Neehoor, ik ben gewoon beschikbaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Vicarious schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:10:
[...]
Is Bronzecrush uit jullie team geschopt? :P Anyway, ik wacht eerst de datum (of data) af voordat ik me ergens beschikbaar voor stel, denk dat dat voor de meesten wel zal gelden.
Haha, die heb ik nog niet gehoord. Maar ik ben op het moment niet in staat om mee te doen. Anders had ik wel meegedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Recrush schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:22:
[...]

Haha, die heb ik nog niet gehoord. Maar ik ben op het moment niet in staat om mee te doen. Anders had ik wel meegedaan :)
#JooBronzeBro
#JooBadBro
#Bronzian (vanwege het vele Lucian spelen)

Maar hij is bijna Silver!!! :) Je kunt het JooBad, nog 2 promos winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ik heb altijd gedacht dat recrush ergens in diamond speelde. Hoe ik op dat idee gekomen ben, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:33:
Ik heb altijd gedacht dat recrush ergens in diamond speelde. Hoe ik op dat idee gekomen ben, geen idee.
Er gaat ook een legende dat Recrush ooit een Challenger speler was, maar door de puntenbarriere is gebroken en zo in Bronze is beland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:31
Damienx2 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:34:
[...]

Er gaat ook een legende dat Recrush ooit een Challenger speler was, maar door de puntenbarriere is gebroken en zo in Bronze is beland.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Klopt, zijn alle changes die Rito gemaakt heeft. En elo hell, afk feeders flamers en instalockers hebben me van Challenger naar Bronze gebracht. Volgend season komen ze met een tier speciaal voor mij; Mentally Challenger.

Maar qua spel ben ik wel wat hoger dan Bronze/Silver V hoor. Ik moet minimaal Silver IV aan kunnen :+ :+ #1v1me #getrekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here ik ben eigenlijk challenger maar om niet te intimiderend over te komen naar anderen met mijn awesomeness heb ik me naar silver gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 22:15

ShadowBumble

Professioneel Prutser

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Damienx2 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:34:
[...]

Ebay account? :p

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Ik vind het wel fijn dat er bij teambuilder rekening met je gehouden wordt als je een champion voor het eerst speelt. Tenminste dat staat er dan achter je naam dat je matchmaking aangepast is.
Zodat ik niet als unranked en de eerste keer Corki tegen bijvoorbeeld 2 platinum en 3 gold hoef.
Nou gelukking ben ik nog met 14/7/7 geindigd, na een dramatisch begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Nou het is dan eindelijk zover mensen kunnen zich inschrijven voor het toernooi.
Het zal gaan plaatsvinden in dhet weekend van 29/30 november.
tijden zullen in de aanloop komen en de regels zullen ook binnenkort komen.
Laten we streven naar 18 teams.
http://goo.gl/forms/2f6ubdCEAJ

Ik weet niet of damien het vergeten was of dat er een andere reden was dat hij het nog niet gepost had

[ Voor 18% gewijzigd door Ryada op 10-10-2014 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo die nieuwe sion is wel scary o.O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

wambamNL schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:07:
Nou het is dan eindelijk zover mensen kunnen zich inschrijven voor het toernooi.
Het zal gaan plaatsvinden in dhet weekend van 29/30 november.
tijden zullen in de aanloop komen en de regels zullen ook binnenkort komen.
Laten we streven naar 18 teams.
https://docs.google.com/s...9qKTJBF4SQ/htmlview#gid=0

Ik weet niet of damien het vergeten was of dat er een andere reden was dat hij het nog niet gepost had
Kan je hem openbaar maken in dat geval :p?

^
Nieuwe Sion is matig en wordt nog matiger gespeeld.

[ Voor 85% gewijzigd door Rordarok op 10-10-2014 21:32 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Rordarok schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:31:
[...]

Kan je hem openbaar maken in dat geval :p?

^
Nieuwe Sion is matig en wordt nog matiger gespeeld.
Whoops xd zal et ff doen
Gaat lastig op mn mobiel zal er zometeen op mn laptop naar kijken als ik thuis ben.
Doet die link het wel?
Hij zou namelijk voor iedereen met doe link beschikbaar moeten zijn

[ Voor 49% gewijzigd door Ryada op 10-10-2014 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Ik zou er ook eerder een Google Docs inschrijfformulier van maken. Een open spreadsheet werkt i.i.g. niet (gegarandeerd dat iemand alles delete e.d.), zoals eerder al is gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Thormodo schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 23:42:
Ik zou er ook eerder een Google Docs inschrijfformulier van maken. Een open spreadsheet werkt i.i.g. niet (gegarandeerd dat iemand alles delete e.d.), zoals eerder al is gebleken.
Done is nu een formulier ^^
bedankt voor de tip :)

Morgen als ik tijd vind zal ik uitgebreidere info posten (als damien me niet voor is)

[ Voor 39% gewijzigd door Ryada op 10-10-2014 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
spoiler:
STOMP STOMP WIN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
spoiler:
x2
Deze zijn ook niet boeiend genoeg om te kijken imo. Wel geinig dat er wat nieuwe champions worden gekozen. Hoewel de winrate van Varus en Galio nu op 0% zal liggen :P.

Edit: x3

[ Voor 32% gewijzigd door Thormodo op 11-10-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

spoiler:
Blamage voor Blue. Veel te eenzijdig deze 3 matches. Nummer 3 is nu ook al klaar. Blue blijft maar inschattingsfouten maken en rare champs picken. I mean, Galio ff tegen Jayce met vrijwel uitsluitend 100% physical dmg zetten? Voor de wave clear en die kans op een flash ulti? Weird.

[ Voor 8% gewijzigd door Koekiemonsterr op 11-10-2014 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
spoiler:
Toch aardig van SSB, dat ze DP laten zien dat ze niet de enigen zijn die zo gestompt werden door SSW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou weten we ook weer wie worlds gaat winnen.
Vond het dit jaar sowieso de minste worlds tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
TSM is dus eigenlijk tweede geworden :+.

[ Voor 36% gewijzigd door Thormodo op 11-10-2014 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, tegen TSM probeerden ze niet eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Wie staan er nu in de finale dan? SSW en ???? Of moet er nog een semifinale gespeeld worden?

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Mebus schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 15:46:
Wie staan er nu in de finale dan? SSW en ???? Of moet er nog een semifinale gespeeld worden?
Tis nu wel heel verleidelijk om in 'Mebus-stijl' te zeggen: ga dat eerst zelf opzoeken op euw.lolesports.com :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 15:59:
[...]

Tis nu wel heel verleidelijk om in 'Mebus-stijl' te zeggen: ga dat eerst zelf opzoeken op euw.lolesports.com :P
Koekje? :p Als er al een link kan worden gestuurd naar een pagina waarop staat wie waar staat? :D Nogal rot om via een iPhone te zoeken.. En met wat bier op gaat dat ook lastig ><

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Je kan ook overdrijven aan luiheid he :') als je het echt had willen weten had je het in 10 seconden geweten. Dat is in ieder geval de tijd die ik nodig had om het antwoord te vinden, op m'n phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Recrush schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:21:
Je kan ook overdrijven aan luiheid he :') als je het echt had willen weten had je het in 10 seconden geweten. Dat is in ieder geval de tijd die ik nodig had om het antwoord te vinden, op m'n phone.
Ik heb een keer Fifa gedownload omdat ik geen zin had om de HDMI van onder m'n bureau om te pluggen naar m'n xbox. Wat ik bedoel te zeggen is dat ik luiheid volkomen begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Dat is fysieke luiheid. Hij vraagt nu (op internet) of iemand wat voor hem kan opzoeken (op internet) dat letterlijk 10 seconden duurt en op de hoofdpagina staat van de website die hij zelf al kende. Dat is toch wat anders :+

Nu heb ik overigens het meerendeel van World's niet meegekregen maar van de teams die nu over zijn heb ik ook niet zoiets van goh.. Dat moet ik allemaal zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Heb een iPhone 4, dus 10 seconden word het al niet.. Daarnaast heb een oke 3G (Thais) simkaartje, maar sommige websites duren best lang met laden :( Maar in de tijd dat er 5 berichtjes zijn geplaatst kon er ook wel een link gepost worden :p Er zijn ook vaak mensen hier die de patchnotes graag zien hier omdat sommige websites op hun werk worden geblokkeerd ><

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
http://euw.lolesports.com/

Semifinale 12-10 10:15 Star Horn Royal Club - OMG
Finale 19-10 8:45 Samsung White - ?
Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 14:41:
Nee, tegen TSM probeerden ze niet eens
Whoosh

[ Voor 130% gewijzigd door Thormodo op 11-10-2014 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Thormodo schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:48:
http://euw.lolesports.com/

Semifinale 12-10 10:15 Star Horn Royal Club - OMG
Finale 19-10 8:45 Samsung White - ?
Ik ga morgen wel achter een flaptop.. Dit duurt alsnog te lang. Website is niet echt gemaakt voor smartphones :(

Edit: Dankje thor! :D Thor van de asgards? Stargate? :p

[ Voor 7% gewijzigd door Mebus op 11-10-2014 17:58 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Mebus schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:57:
[...]

Ik ga morgen wel achter een flaptop.. Dit duurt alsnog te lang. Website is niet echt gemaakt voor smartphones :(

Edit: Dankje thor! :D Thor van de asgards? Stargate? :p
Thor Modo van een name generator voor mijn Dwarf Hunter in de bèta van World of Warcraft :+. Maar je kon geen achternaam (of hoofdletters in het midden), dus moest ik het maar aan elkaar plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens ook wel zuur als je SHR fan bent. Eerst een saaie groep waar ze eigenlijk alleen maar 2e kunnen worden. En daarna 2 matches tegen andere Chinese teams en dan al mochten ze winnen maximaal 1 set tegen een team niet uit de eigen regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
spoiler:
Fiddlesticks _/-\o_

Heel wat interessantere games dan gisteren in ieder geval.

[ Voor 77% gewijzigd door Thormodo op 12-10-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Ik vind het groups format sowieso zwaar teleurstellend. Geef mij dan maar gewoon liever iets van:

2 groepen
8 teams per groep
Iedereen speelt elkaar 1x

Top 2 automatisch door
3-6 playoffsbracket
7-8 eruit

8 teams in playoffbracket

3vs6 bo3
6vs3 bo3
5vs4 bo3
4vs5 bo3

Nu heb je 8 teams over.

Kwartfinales gewoons standaard, voor mijn part krijg je nog een loser's bracket of dat top 1/2 seeds van group met +1 beginnen in de bo5 of iets dergelijks.

Kan aan mij liggen maar ik heb het gevoel dat je dan veel betere matchups had gehad en waarin teams als Fnc er niet uit worden geknikkerd maar gewoon doorstromen. Had je de meest zwakke teams meteen eruit geknikkerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Rordarok op 12-10-2014 13:45 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan maar ik vond de format niet slecht nu. Als je de wildcard teams weglaat en SK niet 1 speler geschorst had heb je denk ik 4 leuke poules. En als je dan niet eerst alle games van A en B doet is het ook al toffer.
Ik zou voornamelijk wat vaker potjes tussen de regios zien. En niet dat waardeloze all-stars. Maak daar gewoon een normaal toernooi van. Als je dan maar 1 keer per jaar een tof internationaal toernooi doet doe dan inderdaad ook een losersbracket of in ieder geval een derde plaats match.
Het is ook gewoon kut dat het altijd maar op 1 patch is, bijna elke keer zitten er must-ban champions bij en je ziet heel vaak dezelfde mannetjes.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Er is altijd gezeik op het format en het is moeilijk het iedereen naar de zin te maken daarin. Bovendien is het van tevoren niet te voorspellen hoe de groups eruit komen te zien. Het is sowieso het beste format tot nu toe dat ze op Worlds hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Laatst online: 01-10 13:33
Ik heb nu aardig wat potjes met Jungle Sion er op zitten en ik vind hem erg sterk.

Level 3 ganks zijn prima te doen als je de skills goed kan timen. (Q op juiste moment gebruiken, nadat dashes etc gebruikt zijn. Clear is best aardig en je komt de jungle altijd met 100% HP uit.

Ganken met zijn ultimate is echt prachtig, werkt zo vaak als je dit onder je knie hebt. Ook hier is het timen van het cancelen van je ultimate erg belangrijk.

Zoals anderen ook al aan hebben gegeven is AD bouwen op Sion niet echt aan te raden, maar als je fed bent kan je nog wel eens een Frozen Mallet bouwen. FM is echt OP met je passive, zoveel kills heb ik daar al meegemaakt. Andere leuke items voor als je fed bent zijn Triforce en Hydra. Beiden werken niet verkeerd.

Ik vind dit echt één van betere reworks. Ik hoop alleen dat hij geen nerfs gaat krijgen want die Q van hem is wel erg goed in team fights. Niet veel mensen letten er namelijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Xanthian schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 19:37:
Ik heb nu aardig wat potjes met Jungle Sion er op zitten en ik vindt hem erg sterk.
*O* The dream is real. *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Thormodo op 12-10-2014 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ik heb besloten om mijn eigen team te maken voor het aankomende GoT toernooi.
Ik ben op dit moment aan het zoeken naar een Jungler, Toplaner en een Support.
Niveau maakt mij niet uit zolang je maar plezier in het spel hebt.
DM mij maar als je intresse hebt.

[ Voor 24% gewijzigd door Ryada op 12-10-2014 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

The return of the Scattered Dolphin Miners?

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Slivv schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 20:43:
The return of the Scattered Dolphin Miners?
2 mensen van de vorige willen niet meer meedoen :(
1 is er helemaal gestopt en de ander wilt gewoon niet meedoen.
dusja ik moet toch iets.

Pagina: 1 ... 83 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]