Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 82 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.516 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Kijkt op 3 schermen, ziet waarschijnlijk nog niet zijn eigen minimap...gg

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:13:
Kijkt op 3 schermen, ziet waarschijnlijk nog niet zijn eigen minimap...gg
dat nou weer net wel maar meestal niet op de momenten dat ik erop moet kijken :(
ben ook een forever silver scrub :P

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:14:
[...]

dat nou weer net wel maar meestal niet op de momenten dat ik erop moet kijken :(
ben ook een forever silver scrub :P
Het was niet als een aanval op jou bedoeld hoor. Maar echt die onzin omtrent schermen. Als 3 schermen echt zo geweldig waren dan werd het ook wel op toernooien gebruikt omdat een fabrikant liever 3x Benq per speler ziet dan 1x. Het levert tevens betere verkoopcijfers op. Hetzelfde geldt voor grote schermen. Ik zit zelf dan met 2x 27". Puur omdat het me wel leuk leek, maar persoonlijk had ik nu achteraf liever gewoon 2x 24" willen hebben. (speel op 1 de andere is voor spotify / youtube). Want een 24" is opzich genoeg beeldoppervlakte om goed overzicht te houden op de game die je speelt (icm minimap bijvoorbeeld).

Als voorbeeld: http://azerty.nl/36-1056-643364/benq-gaming-rl2455hm.html

Heb je al een monitor die prima is voor gamen en niet teveel kost. Kun je er zelfs 2 naast elkaar zetten.

[ Voor 9% gewijzigd door Damien op 07-10-2014 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:19:
[...]

Het was niet als een aanval op jou bedoeld hoor. Maar echt die onzin omtrent schermen. Als 3 schermen echt zo geweldig waren dan werd het ook wel op toernooien gebruikt omdat een fabrikant liever 3x Benq per speler ziet dan 1x. Het levert tevens betere verkoopcijfers op. Hetzelfde geldt voor grote schermen. Ik zit zelf dan met 2x 27". Puur omdat het me wel leuk leek, maar persoonlijk had ik nu achteraf liever gewoon 2x 24" willen hebben. (speel op 1 de andere is voor spotify / youtube). Want een 24" is opzich genoeg beeldoppervlakte om goed overzicht te houden op de game die je speelt (icm minimap bijvoorbeeld).
dat snap ik ;) was maar een grapje wat voor mn gevoel wel waar is.
ik zelf heb dan 3x24" voor 150 euro op tweakers kunnen overkopen doen het na 2 jaar nogsteeds prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01:18
psyy138 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:03:
[...]

Wat ook mogelijk is (indien je 2 schermen hebt natuurlijk);
De minimap vergroten op het 2e scherm via streaming software, dus in principe kopieer je de minimap en beeld je deze vergroot uit op het 2e scherm. Via OBS is dat volgens mij mogelijk.
Heb ik voor de grap eens geprobeerd, had de minimap bijna fullscreen op een extra 15" schermpje. Maar ziet er niet uit, pixels worden logischerwijs uit elkaar getrokken dus ja de map is groter maar wel lelijker, onduidelijker en nog op een apart scherm ook waardoor je ogen wel vanaf je main scherm gaan. Waardeloos imo.

Over de schermdiscussie, als je dan toch wilt investeren en bereid bent geld neer te leggen zou ik eerder kijken naar een 120/144hz monitor ipv triple screen setup. Nu ben ik een mierenneuker qua framerates en vloeiende beelden maar als ik genoeg geld had/er voor over zou hebben voor zowel een goede upgrade en een monitor met hoge refresh rate dan had ik dat sowieso gedaan.

[ Voor 21% gewijzigd door Recrush op 07-10-2014 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:03

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:19:
[...]

Als voorbeeld: http://azerty.nl/36-1056-643364/benq-gaming-rl2455hm.html

Heb je al een monitor die prima is voor gamen en niet teveel kost. Kun je er zelfs 2 naast elkaar zetten.
Heb het niet over de grote van het scherm.. maar over de resolutie.. een hogere resolutie betekent dat je meer ziet.. dus heeft het wel degelijk invloed? Echter ondersteund league deze resoluties niet en moet dit via een omweg ingesteld worden.. dit omdat het de gameplay beinvloed en ze willen dat iedereen dezelfde gameplay heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Secsytime schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:38:
[...]

Heb het niet over de grote van het scherm.. maar over de resolutie.. een hogere resolutie betekent dat je meer ziet.. dus heeft het wel degelijk invloed? Echter ondersteund league deze resoluties niet en moet dit via een omweg ingesteld worden.. dit omdat het de gameplay beinvloed en ze willen dat iedereen dezelfde gameplay heeft.
Afbeeldingslocatie: http://i.ytimg.com/vi/qJW-NAfKF5M/0.jpg

Alsjeblieft. Kies maar welke van de 2 je het liefst naar kijkt en hoeveel meerwaarde het voor je gaat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:42:
[...]

[afbeelding]

Alsjeblieft. Kies maar welke van de 2 je het liefst naar kijkt en hoeveel meerwaarde het voor je gaat hebben.
je hebt het nu over 1920*1200 vs 5760*1200 waar ik het over 1920*1080 vs 2560*1440.................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Secsytime schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:09:
[...]

Weet je dit heel zeker? Want in dit filmpje lijkt dat niet zo te zijn...
Ik speel op 1440p en ik zie evenveel als op mijn 1080p scherm. Dus wat hij zegt lijkt te kloppen. Kan ook zijn dat het eerst niet zoomde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Soundless schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:50:
[...]

Ik speel op 1440p en ik zie evenveel als op mijn 1080p scherm. Dus wat hij zegt lijkt te kloppen. Kan ook zijn dat het eerst niet zoomde.
Heb je de juiste resolutie geselecteerd of heb je hem ook op 1080 staan? Want je kan hem standaar niet op 1440 zetten, dit moet je doen door het in een bestand aan te passen.. dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Secsytime schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:51:
[...]

Heb je de juiste resolutie geselecteerd of heb je hem ook op 1080 staan? Want je kan hem standaar niet op 1440 zetten, dit moet je doen door het in een bestand aan te passen.. dacht ik?
Ik kan hem wel gewoon op 1440p instellen als ik het me goed herinner. Ik zal het vanavond, als ik weer thuis ben, wel even nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Secsytime schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:44:
[...]

je hebt het nu over 1920*1200 vs 5760*1200 waar ik het over 1920*1080 vs 2560*1440.................................................................................................
Everyone has the same vertical FOV.
And because not all screens have the same vertical:horizontal ratio (4:3, 16:10 or 16:9), some players have a larger horizontal FOV in full screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Soundless schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:52:
[...]

Ik kan hem wel gewoon op 1440p instellen als ik het me goed herinner. Ik zal het vanavond, als ik weer thuis ben, wel even nakijken.
Ok, want anders zou het zeker wel zin hebben om zon scherm aan te schaffen. Op een 1440p scherm heb je namelijk 77% meer pixels, als je dit letterlijk zou vertalen naar wat je aan extra vision zou hebben..

Overigens is het logisch dat Riot dit niet stimuleert, LoL is een "casual" game dat voor iedereen toegankelijk moet zijn. En qHD schermen zijn niet echt voor iedereen beschikbaar aangezien ze bij 400 euro beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Secsytime schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:55:
[...]

Ok, want anders zou het zeker wel zin hebben om zon scherm aan te schaffen. Op een 1440p scherm heb je namelijk 77% meer pixels, als je dit letterlijk zou vertalen naar wat je aan extra vision zou hebben..

Overigens is het logisch dat Riot dit niet stimuleert, LoL is een "casual" game dat voor iedereen toegankelijk moet zijn. En qHD schermen zijn niet echt voor iedereen beschikbaar aangezien ze bij 400 euro beginnen.
Het is dan toch nog steeds 16:9??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Secsytime schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:55:
[...]

Je krijgt niet 77% meer vision hoor :') zie quote van Damien. Als je jouw logica doortrekt zou iemand op 800x600 niet meer dan z'n champion zien. Je vision is ruwweg evenveel, in ieder geval in de hoogte. Investeren in een scherm met meer pixels zodat je de hele map op 1 scherm ziet gaat niet gebeuren. Alleen in de breedte kan je meer zien, en dat is met fisheye effect.

Om het nog duidelijker te maken. Dit gaat NIET gebeuren als je een groot scherm koopt:

Afbeeldingslocatie: http://s2.postimg.org/b5gxrzq1l/image.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Recrush op 07-10-2014 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:57:
[...]

Het is dan toch nog steeds 16:9??
Wat heeft de verhouding hier nou weer mee te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Recrush schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:58:
[...]

Je krijgt niet 77% meer vision hoor :') zie quote van Damien. Als je jouw logica doortrekt zou iemand op 800x600 niet meer dan z'n champion zien. Je vision is ruwweg evenveel, in ieder geval in de hoogte. Investeren in een scherm met meer pixels zodat je de hele map op 1 scherm ziet gaat niet gebeuren. Alleen in de breedte kan je meer zien, en dat is met fisheye effect.

Om het nog duidelijker te maken. Dit gaat NIET gebeuren als je een groot scherm koopt:

[afbeelding]
Toch zie ik in streamers met qHD schermen dat ze wel meer zien.. mssn heeft Riot dit al gefixed )):

edit: YouTube: Best Ryze EU, who's Athene?, LOL in QHD!?!? is hier een mooi voorbeeld van

[ Voor 9% gewijzigd door Secsytime op 07-10-2014 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Dat wil ik wel zien. Welke streamers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Recrush schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:08:
Dat wil ik wel zien. Welke streamers?
Hmm, mssn placebo effect.. nu weet ik het ook niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Secsytime schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:04:
[...]

Wat heeft de verhouding hier nou weer mee te maken..
Dit is hopelijk een grapje dat je dit vraagt.

16:9 betekent dat op welke resolutie jij ook verder speelt met die verhouding dat je hetzelfde gaat zien. Enige verschil is dat je meer pixeldichtheid gaat krijgen. Oftewel de resolutie die je noemt zal het beeld alleen strakker maken maar niet meer beeld geven.

Als je het niet van mij wilt aannemen, misschien wel van een Red van Riot: http://forums.na.leagueof.../showthread.php?t=2066344

Voorbeeld:

Een film op 1920x1080 kijken of op 2560x1440, gaat de laatste resolutie niet ineens betekenen dat je achter het decor kunt kijken...

[ Voor 10% gewijzigd door Damien op 07-10-2014 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:17:
[...]

Dit is hopelijk een grapje dat je dit vraagt.

16:9 betekent dat op welke resolutie jij ook verder speelt met die verhouding dat je hetzelfde gaat zien. Enige verschil is dat je meer pixeldichtheid gaat krijgen. Oftewel de resolutie die je noemt zal het beeld alleen strakker maken maar niet meer beeld geven.

Als je het niet van mij wilt aannemen, misschien wel van een Red van Riot: http://forums.na.leagueof.../showthread.php?t=2066344
Hmm ok, dus alleen in de breedte maken de extra pixels uit. Dan is het niet interessant om een nieuw scherm te halen, lijkt me namelijk best wel irritant zoveel extra vision die vaak ook onzinnig is.

Jammer, zocht eigenlijk een excuus om een nieuw scherm te kopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Secsytime schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:21:
[...]

Hmm ok, dus alleen in de breedte maken de extra pixels uit. Dan is het niet interessant om een nieuw scherm te halen, lijkt me namelijk best wel irritant zoveel extra vision die vaak ook onzinnig is.

Jammer, zocht eigenlijk een excuus om een nieuw scherm te kopen :/
excuus is er altijd:
ja maar dat scherm is mooier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:38
Soundless schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:46:
[...]

Uhhhm Whut? :P
Wat zijn 'free elo champs' en wat is dia/chal?
Wat is de reden dat ik beter in het nieuwe seizoen kan starten?

[...]
Counter picken is niet alleen iets in Diamond/chall, tuurlijk kan je altijd winnen van iemand ook al counter picked hij je als je hem outplayed, maar als ik een first game Kassadin tegen me krijg als Katarina win ik 1v1 nooit, ook al heb ik ~300 Katarina games en is het zijn 5e Kassadin game, sommige champs zijn gewoon hardcounter en bij gelijk algemeen skill niveau wordt het alsnog lastig. Dus counterpicken moet je altijd wel over nadenken.

@Mebus
PowerRangerzftw is sinds paar dagen Diamond zag ik en ik zit zelf op Plat1 34LP nu (2 weken terug nog plat5/4)
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:36:
Wat de wondere wereld van Lolnexus toch zoal revealed....

Runes in Gold. Je zou toch zeggen dat dat onderhand wel in orde mag zijn, maar nee.

Net een Nami supp naast me met full magic pen marks, tier 1 scaling AP quints, tier 2 scaling ap glyphs, 1 armor seal en 8 x ap seals. Ondertussen geen bubbles landen en ults compleet verspillen....en daarmee moet je dan je promo's winnen.
Sommige games heb je ungeluk, andere games zijn free omdat je tegenstander dat ongeluk heeft 8)

[ Voor 33% gewijzigd door Santee op 07-10-2014 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Damien had al gequote: "Everyone has the same vertical FOV."

Als je echt een nieuw scherm wilt zou je zoals ik zei een scherm kunnen uitzoeken met een hogere refreshrate, als je hardware dat aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Recrush schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:45:
Damien had al gequote: "Everyone has the same vertical FOV."

Als je echt een nieuw scherm wilt zou je zoals ik zei een scherm kunnen uitzoeken met een hogere refreshrate, als je hardware dat aan kan.
Weet niet of dat het waard is, heeft dat veel toegevoegde waarde?

Overigens heb ik een AMD 6970, dus qua hardware zou dat wel moeten kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Zelf mijn beeldscherm van 60 naar 75 hz gedaan en dat kleine verschil merkte ik al :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Secsytime schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:50:
[...]

Weet niet of dat het waard is, heeft dat veel toegevoegde waarde?

Overigens heb ik een AMD 6970, dus qua hardware zou dat wel moeten kunnen..
Ik vind van wel, je beeld wordt er vele malen vloeiender van. Heel diep kan ik er niet op ingaan, heb er niet veel ervaring mee en helemaal niet met League. Maar het verschil zou aanzienlijk moeten zijn, aangezien er effectief dubbel zoveel frames op je scherm getoond kunnen worden. Op YouTube staan wel vergelijkingen van bijv 60hz vs 120/144hz.

De meningen zijn er wel over verdeeld. Sommige mensen blijven erbij dat het menselijk oog niet meer dan enkele tientallen frames zouden kunnen zien.. Maar niemand die op 120 of 144hz zit wilt nog terug naar 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

120Hz is zeker mooier dan het gangbare 60 Hz, maar ik zou persoonlijk eerder letten op elementen als IPS (waardoor kleuren en kijkhoeken beter worden) dan die refresh rate.

Ik heb al even niet meer naar monitoren gekeken, maar ik meen dat die 120 Hz schermen vrijwel altijd TN-panelen waren om het qua prijs nog een beetje binnen de perken te houden. Dan geef ik voorkeur aan IPS en geen 120 Hz.

[ Voor 39% gewijzigd door Koekiemonsterr op 07-10-2014 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
@koekie, die kijkhoeken zijn wel oke toch tegenwoordig? Zal denk niet meer zoveel verschil tussen zitten.. En wat heb je aan een grotere kijkhoek eigenlijk? Heb je je beeldscherm 90 graden gedraaid? :p

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mebus schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 18:10:
@koekie, die kijkhoeken zijn wel oke toch tegenwoordig? Zal denk niet meer zoveel verschil tussen zitten.. En wat heb je aan een grotere kijkhoek eigenlijk? Heb je je beeldscherm 90 graden gedraaid? :p
Voor een computerscherm is het niet zo boeiend, maar voor een TV wel degelijk. Je zit er zelden recht voor, zeker niet als je gasten hebt.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 18:51:
[...]

Voor een computerscherm is het niet zo boeiend, maar voor een TV wel degelijk. Je zit er zelden recht voor, zeker niet als je gasten hebt.
Correctie de gasten zitten er nimmer recht voor :+ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Ik heb net ff potje gespeeld en ik zit in-game ook op 1440p. Dus wat ik in mijn laatste post plaatste gaat wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-10 13:33
Kan iemand mij uitleggen hoe ik tegen Irelia speel als Shyvana? Het ging niet zo lekker namelijk.Ik begon met shield en een pot, samen met flash + TP. Ik werdt al heel snel gekilled en daarna had ik best wel moeite om trades te winnen.

Als eerst had ik burnout gemaxed, daarna E.

Uiteindelijk nog wel redelijk in farm kunnen bij blijven en meer dan 2 deaths heeft ze niet gekregen van mij waardoor uiteindelijk alsnog gewonnen hadden door een fed Draven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-10 15:41
Wat is die matchmaking toch compleet belachelijk soms..

Kokkie1, Secsytime en ik (Gold III, Gold V, Silver V) ranked 3v3 worden plotseling na een defeat in Bronze II gematched met een Lee Sin, Darius, Renekton met resp. Diamond IV, Plat III en Gold III.

Ja, hun ranked team is bronze maar wat is dat toch een belachelijk iets. Ik kan volledig begrijpen dat je MMR gescheiden wordt maar zo een groot verschil zou toch niet mogen. Tussen mij en de diamond zitten er alleen al 2 volle divisies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Xanthian schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 20:41:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik tegen Irelia speel als Shyvana? Het ging niet zo lekker namelijk.Ik begon met shield en een pot, samen met flash + TP. Ik werdt al heel snel gekilled en daarna had ik best wel moeite om trades te winnen.

Als eerst had ik burnout gemaxed, daarna E.

Uiteindelijk nog wel redelijk in farm kunnen bij blijven en meer dan 2 deaths heeft ze niet gekregen van mij waardoor uiteindelijk alsnog gewonnen hadden door een fed Draven.
De eerste paar levels is Irelia sterker doordat ze je kan stunnen bij trades en daarna kan lifestealen met haar W terwijl ze true damage op jou doet. Daarnaast heeft ze een power spike zodra ze haar sheen heeft, dus ook dan wil je niet teveel traden. In die periodes moet je dus vooral safe spelen, farmen en wachten op jungle ganks voor eventuele kills. Later in het spel, als Irelia geen kills heeft kunnen pakken, scale jij in principe beter, zeker als je tanky gebouwd hebt en wat armor of attack speed reduction items hebt zoals bijv. Randuins.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

misterdoom schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 22:20:

Kokkie1, Secsytime en ik (Gold III, Gold V, Silver V) ranked 3v3 worden plotseling na een defeat in Bronze II gematched met een Lee Sin, Darius, Renekton met resp. Diamond IV, Plat III en Gold III.

Ja, hun ranked team is bronze maar wat is dat toch een belachelijk iets. Ik kan volledig begrijpen dat je MMR gescheiden wordt maar zo een groot verschil zou toch niet mogen. Tussen mij en de diamond zitten er alleen al 2 volle divisies.
Haha, sorry voor de ragequit.. maar dit sloeg nergens op )):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Secsytime schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 23:14:
[...]

Haha, sorry voor de ragequit.. maar dit sloeg nergens op )):
Geeft niet hoor. Maar het sloeg inderdaad nergens op. Mechanisch zijn ze gewoon al veel sterker dan mij, laat staan dat ze hun champs gewoon ook beter kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Dus als ze niet met elkaar samen kunnen spelen (grootste reden dat je over het algemeen in Bronze terecht komt in teamranked) zouden ze alsnog hoger gematched moeten worden omdat hun individuele skill hoger ligt dan Bronze? Maar dan zijn jullie toch ook oneerlijk bezig? Tweemaal Gold en één keer Silver in een Bronze league. Hoe moeten die Bronzejes zich wel niet voelen dan als ze tegen jullie moeten?

Want laten we nu eerlijk zijn, als jullie ze hadden gesteamrolled hadden we nu ook een post gezien met screenshots erbij hoe slecht die Diamond en Plat spelers wel niet zijn. En waarom die mensen uberhaupt in Diamond of Plat zouden zitten.

Laatst verloren we van een Silver team dat vervolgens helemaal in de wolken was, want ze hadden die Gold spelers toch mooi even laten zien dat ze beter waren. Even later winnen we vervolgens weer van een Plat team. De solo skills van een speler betekenen met name op TT niet altijd dat de win binnen is. Het komt daar meer aan op teamplay dan individuele rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Het helpt ook als de fed enemy Vi afk gaat.

Was van plan gisteren nog wat meer games te spelen, maar was na het eten even voor de TV op de bank gaan zitten. Werd ergens na 22:00 weer wakker, ben maar naar bed gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Als aanvulling op de post omtrent jullie 3v3 team, heb ik ook eens naar jullie teamcomp gekeken, maar waarom hebben jullie het jezelf zoveel lastiger gemaakt?

Je staat vs een Darius / Renekton / Lee Sin, maw een hoog gehalte aan AOE, dan ga je toch geen AP champ erbij zetten die in melee range moet gaan om dpsoutput te leveren? Jullie speelden met een Diana, Shyvana en Wukong, nu is Diana sowieso al niet erg sterk op die map maar dat terzijde.

Was het niet beter geweest om Shyvana te vervangen voor bijvoorbeeld Jarvan IV, Wukong kan dan blijven staan en dan vervang je Diana door bijvoorbeeld Cassiopeia (weet niet of ze nog echt zo effectief is na haar rework)/Ziggs of Orianna. Hence je had de AP ook kunnen veranderen in bijvoorbeeld Kayle om Darius zijn ult te counteren. Die kan ook vanaf de zijlijn genoeg damageoutput leveren.

3 Ults die prima op elkaar aansluiten en nog champs die bescherming bieden tegen de AOE dmgoutput van de enemy.

Maar goed, laat Rorda hier maar een uitspraak over doen, die zit immers in Master/Challenger tier qua 3on3 ;).

[ Voor 7% gewijzigd door Damien op 08-10-2014 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misterdoom schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 22:20:

Lol ....

wat denk je hiervan, onze 3v3 ranked gisteren in Bronze3

Bronze5, Bronze4 & unranked (wij), tegen Plat4, Gold2 & Gold5

De enige reden dat ze wonnen, was hun lee sin (plat4) die godly was ...
Vragen we ons ook af, waarom wij in hemelsnaam daartegen gematched worden

Ok we hebben een winrate van 60% tegen silver 2-3 teams, maar dan nog ...
Anderzijds, zolang we 29pt per win en maar -16p per loss krijgen, stijgen we wel.
Op 3 avonden toch al van B5 naar B3

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2014 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 09:02

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 08:55:
[...]

Lol ....

wat denk je hiervan, onze 3v3 ranked gisteren in Bronze3

Bronze5, Bronze4 & unranked (wij), tegen Plat4, Gold2 & Gold5

De enige reden dat ze wonnen, was hun lee sin (plat4) die godly was ...
Vragen we ons ook af, waarom wij in hemelsnaam daartegen gematched worden

Ok we hebben een winrate van 60% tegen silver 2-3 teams, maar dan nog ...
Anderzijds, zolang we 29pt per win en maar -16p per loss krijgen, stijgen we wel.
Op 3 avonden toch al van B5 naar B3
Team MMR he :) zo simpel is het en blifjt het.
Rito Games _/-\o_

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulchare
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-10 08:11
Gisteren een match gespeeld als Lucian met plat5 Annie support, met zijn mmr eindelijk weer eens gespeeld met mensen die weten wat een ward is en dat drake bestaat.

In het begin veel cs denied, omdat caitlyn en mundo erg agressief speelden, toch wat kills gescoord en daarmee wat in kunnen halen.

Helaas wel wat teamfights verkloot... Denk aan wegrennen terwijl annie een stun klaar heeft op enemy jungler met 40% hp, terugkomen om annie dood te zien gaan en zelf net geen kill maken om vervolgens de halve map achterna gezeten te worden door jungler en zn maatje.

Match wel verloren, maar het was zeker beter dan soloq.

Binnenkort wat games opnemen, iemand enig idee hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Vulchare schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:02:
Binnenkort wat games opnemen, iemand enig idee hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Baron replay + OBS.
werkt het beste en goeie kwaliteit,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Vulchare schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:02:

Indien je een AMD kaart heb http://raptr.com/
Gebruik het zelf ook en werkt prima, daarnaast kan je punten sparen voor gratis games en dingen.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

psyy138 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:28:
[...]

Indien je een AMD kaart heb http://raptr.com/
Gebruik het zelf ook en werkt prima, daarnaast kan je punten sparen voor gratis games en dingen.
werkt ook met nvidia want voor mij werkt het ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

wambamNL schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:29:
[...]

werkt ook met nvidia want voor mij werkt het ook :P
oh, oke ;)
Niks gezegd dan :X

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 08:06:
Als aanvulling op de post omtrent jullie 3v3 team, heb ik ook eens naar jullie teamcomp gekeken, maar waarom hebben jullie het jezelf zoveel lastiger gemaakt?

Je staat vs een Darius / Renekton / Lee Sin, maw een hoog gehalte aan AOE, dan ga je toch geen AP champ erbij zetten die in melee range moet gaan om dpsoutput te leveren? Jullie speelden met een Diana, Shyvana en Wukong, nu is Diana sowieso al niet erg sterk op die map maar dat terzijde.

Was het niet beter geweest om Shyvana te vervangen voor bijvoorbeeld Jarvan IV, Wukong kan dan blijven staan en dan vervang je Diana door bijvoorbeeld Cassiopeia (weet niet of ze nog echt zo effectief is na haar rework)/Ziggs of Orianna. Hence je had de AP ook kunnen veranderen in bijvoorbeeld Kayle om Darius zijn ult te counteren. Die kan ook vanaf de zijlijn genoeg damageoutput leveren.

3 Ults die prima op elkaar aansluiten en nog champs die bescherming bieden tegen de AOE dmgoutput van de enemy.

Maar goed, laat Rorda hier maar een uitspraak over doen, die zit immers in Master/Challenger tier qua 3on3 ;).
Je hebt gelijk, we wilden ook orianna.. alleen had first pick wukong voor mij gekozen, en is ori een van de weinige champs die ik nog niet heb.

En ik begrijp dat het om team mmr gaat, en het is ook oneerlijk dat wij in brons zitten terwijl we een hogere soloQ rang hebben. Maar zorg dan dat als we 4/5 games in placements winnen (van meestal gold players, maar wss ook placement teams) dat we niet in bronze 2 beginnen?

edit: hij wilde namelijk ori spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-11-2023
Die matchmaking van TT is ook vrij broken, gewoon omdat er veel minder teams dat spelen.
Zelf zit mijn team in Plat 2 en dan kom ik uit tegen masters en challengers met een fake team. En dan bedoel ik dus dat hun "main" team challenger of master zit en dit gewoon een testteam is.

Diamonds kunnen we af (en winnen we ook geregeld tegen), maar zodra een spelen in master/challenger zit op een niveau, moet de matchmaking daar rekening mee houden imo. Het verschil met ons is zodanig groot dat we moeten hopen op misplays van de enemy om niet na 15m de surrender te gooien, als we al zo lang tijd hebben -.-

De rotations op TT zijn van heel groot belang en mensen met veel (en hoge) teams kennen die rotations een pak beter. Mijn team is hier niet slecht in, maar dan ook niet supergoed; Zo waren we overlaatst masters aan het outlanen (lees als voorstaan in kills en cs), maar zodra er een tower neerging = gg. Die kerels hun rotation kennis is gewoon van een andere planeet in vergelijking tot de onze.

Mijn favorieten blijven natuurlijk wel de fake accounts. Na de initiële 5 games wordt er rekening gehouden met je team mmr uit solo Q lijkt het wel. Dan zie je opeens 2 masters/challengers en een unranked in gold 4 zitten nadat ze 5-0 crushing wins hebben gehaald. Yup, toffe momenten voor mijn team als we die kerels tegenkomen.

We zaten in promo naar plat 1, maar sindsdien krijgen we exclusief dit soort teams tegen. Het ziet er naar uit dat de diamond voor volgend season zal zijn, want momenteel maken we geen kans met al die masters en challengers -.-

BNet tag: whodares#1162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Ik heb hele slechte ervaringen met Raptr, heb het er (nadat ik het door m'n strot geduwd kreeg van AMD) gelijk weer af gegooid en ook al werkte het wel dan vond ik het nog omslachtig en onhandig. Als je alleen wilt recorden gewoon lekker OBS nemen. Lekker licht en werkt perfect, en je krijgt er geen extra troep bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Recrush schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:45:
Ik heb hele slechte ervaringen met Raptr, heb het er (nadat ik het door m'n strot geduwd kreeg van AMD) gelijk weer af gegooid en ook al werkte het wel dan vond ik het nog omslachtig en onhandig. Als je alleen wilt recorden gewoon lekker OBS nemen. Lekker licht en werkt perfect, en je krijgt er geen extra troep bij. :)
Klopt ik heb het alleen zodat ik kan weten wat mijn 100+ online vrienden op het moment aan het spelen zijn en om hun teamspeak makkelijk te kunnen joinen.
Voor de rest gebruik ik gwn baron replay + OBS werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

wambamNL schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:47:
[...]

Klopt ik heb het alleen zodat ik kan weten wat mijn 100+ online vrienden op het moment aan het spelen zijn en om hun teamspeak makkelijk te kunnen joinen.
Voor de rest gebruik ik gwn baron replay + OBS werkt perfect
KIJK WAMBAM POPULAIR ZIJN DAN MET ZE VRIENDEN :+

Gister was niet mijn dag, 2 keer zo hard verloren, echt niet normaal. Na 2 potjes en 30 deaths verder ben ik dan ook maar gestopt met spelen voor de dag. JEZUS wat speelde ik slecht zeg.... ;(

OBS werkt inderdaad erg goed, kun je ook nog is mee livestreamen :P

[ Voor 5% gewijzigd door garriej op 08-10-2014 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

garriej schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:56:
[...]

KIJK WAMBAM POPULAIR ZIJN DAN MET ZE VRIENDEN :+

Gister was niet mijn dag, 2 keer zo hard verloren, echt niet normaal. Na 2 potjes en 30 deaths verder ben ik dan ook maar gestopt met spelen voor de dag. JEZUS wat speelde ik slecht zeg.... ;(
Altijd he iedereen wil mij als vriend :+

gister was ook niet echt mijn dag early game een kogmaw en maokai zwaar de grond in gestampt verliezen we de game door de rotations van onze top en mid laner.
de jungler die we hadden was redelijk en de adc was ook goed alleen soms verkeerde positioning (wist ie zelf ook al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Hopelijk dat ik vanavond nog even 1 potje kan spelen voor IP bonus maar betwijfel het :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Defqonwolf schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:02:
Hopelijk dat ik vanavond nog even 1 potje kan spelen voor IP bonus maar betwijfel het :(
3v3 co-op en rush towers met yi.
Minimaal 7(of 8, weet niet meer zeker) minuten anders telt de game niet

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
psyy138 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:07:
[...]

ok thnx voor de tip, dacht dat je alleen dat kon halen met 5v5 co-op. of dat je met 3v3 minder IP haalde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Defqonwolf schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:08:
[...]

ok thnx voor de tip, dacht dat je alleen dat kon halen met 5v5 co-op. of dat je met 3v3 minder IP haalde..
First win of the day is een fixed nummer, dus dat is altijd evenveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
garriej schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:10:
[...]

First win of the day is een fixed nummer, dus dat is altijd evenveel.
ah oké thnx, 3v3 gaat iig sneller dan 5v5 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Voor de mensen die 3on3 wat serieuzer willen aanpakken: http://lol3v3.net/yasloom...list-azir-era-patch-4-17/

Deze website geeft wel goede tips en viable champs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:52:
Voor de mensen die 3on3 wat serieuzer willen aanpakken: http://lol3v3.net/yasloom...list-azir-era-patch-4-17/

thanks, heel interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanFr12
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-08-2022
wambamNL schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:59:
[...]

Altijd he iedereen wil mij als vriend :+

gister was ook niet echt mijn dag early game een kogmaw en maokai zwaar de grond in gestampt verliezen we de game door de rotations van onze top en mid laner.
de jungler die we hadden was redelijk en de adc was ook goed alleen soms verkeerde positioning (wist ie zelf ook al)
Haha ja.... dat laatste ging over mij denk ik :9 , man man man we begonnen zo lekker alleen ik raakte wat overmoedig en mijn positioning was gewoon drama later |:( , Vanavond weer proberen?

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
psyy138 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:07:
[...]

Heb daar dominion coop een tijdje voor gebruikt, maar had toen een game waar 3 members eerst minuten lang afk stonden en daarna gingen feeden... Net de eerste game dat ik die nieuwste champ aan het proberen was, en dus ook niet makkelijk kon carryen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

StefanFr12 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:07:
[...]

Haha ja.... dat laatste ging over mij denk ik :9 , man man man we begonnen zo lekker alleen ik raakte wat overmoedig en mijn positioning was gewoon drama later |:( , Vanavond weer proberen?

Grtz
Als ik tijd vind sure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Damienx2 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 08:06:

We waren inderdaad first pick dus we hadden enkel zicht op Darius. Ik twijfelde tussen JIV en Shyv. Achteraf gezien wat JIV een betere keuze geweest maar dat kan je niet opvoorhand weten.

Als je 4-1 gaat in je placements en Bronze II wordt, dan is het systeem broken, maar dat komt omdat er gewoon weinig teams zijn.

En ja, je kan gerust winnen van higher div players maar ik ga niet zo snel ff een D4 Lee Sin gaan outplayen als een Silver 5 Syvanna. Als er zo een groot verschil zit in niveau tussen de spelers zelf mag je het nog zo verkloten als team, als je individueel boven kop en schouders steekt tov van de tegenstanders, kan je nog steeds makkelijk winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Damienx2 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:52:

Dit is inderdaad een prima source voor informatie als je serieus wilt beginnen met 3v3. Als het moment daar is kan je meer experimenteren met eigen champs (en dan lekker 2-0 van Yasloom winnen <3). Maar voor de basis is het erg nuttig.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Rordarok schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:16:
[...]

Dit is inderdaad een prima source voor informatie als je serieus wilt beginnen met 3v3. Als het moment daar is kan je meer experimenteren met eigen champs (en dan lekker 2-0 van Yasloom winnen <3). Maar voor de basis is het erg nuttig.
Wanneer stream je noormaal gesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Ik gebruik de stream op dit moment eigenlijk niet. Ben op dit moment bezig met een vrij groot League project maar heb wisselende beschikbaar van wanneer ik daar aan kan werken...op het moment dat dat project stukje bij beetje gereleased wordt verwacht ik meer streaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word op 3v3 bijna altijd gerrekked door gasten die echt in een veel lagere divisie zitten dan ik. Niet dat ik ze niet outlane of betere mechanics heb. Maar word gewoon continue geganked/ ik snap de powercurves en builds op die map niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Laatst online: 19:50

steel123

Cryman9

Ik ben echt in de denial fase. Eerst was jungle altijd mijn beste rol, maar tot mijn grote spijt moet ik toegeven dat ik er niks meer van bak. Mijn laning skills zijn gewoon veel beter dan mijn jungle.

Maar even een rondvraag. Als jullie tegen een unranked moeten lanen, wat denken jullie dan? Als je Gold, Platinum of Diamond bent?
Ik bedoel dit omdat je bij een unranked eigenlijk geen idee hebt van wat je kunt verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

steel123 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:16:
Ik ben echt in de denial fase. Eerst was jungle altijd mijn beste rol, maar tot mijn grote spijt moet ik toegeven dat ik er niks meer van bak. Mijn laning skills zijn gewoon veel beter dan mijn jungle.

Maar even een rondvraag. Als jullie tegen een unranked moeten lanen, wat denken jullie dan? Als je Gold, Platinum of Diamond bent?
Ik bedoel dit omdat je bij een unranked eigenlijk geen idee hebt van wat je kunt verwachten.
Overschat altijd de tegenstander ^^
doe ik ook als ik tegen bronze zit.
op die manier zorg je ervoor dat je niet te cocky word als je tegen iemand speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
steel123 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:16:
Ik zal eerst toegeven dat ik m'n matchups ook altijd bekijk op lolnexus. Dat gezegd hebbende raad ik je aan dat gewoon niet te doen. Je krijgt voordat je ingame bent al verwachtingen, gevolgd door een doemscenario of een cocky houding als iemand lager is, waardoor je jezelf ook onder druk zet want tja.. Je kunt je land toch niet verliezen van iemand die lager is?!

Als je niet weet wat je tegenover je hebt staan leer je je tegenspeler veel beter uit te lezen en leer je daar beslissingen op te baseren. Ik ben al zo vaak de fout in gegaan omdat ik een low bronzie onderschatte of een plat+ heb overschat. Door iemands rank te weten ben je onbewust teveel bezig met "ik moet dit winnen want hij is lager" of "oh god matchmaking is so broken, dit red ik niet" (overdreven natuurlijk). Terwijl iemands speelstijl misschien heel wat anders zegt. Maar daar ben je dan minder oplettend voor.

Nogmaals ik doe het ook. Maar ik ga het afleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Rank is irrelevant, ik kijk altijd alleen naar runes/masteries. Je moet oordelen hoe je speelt gebaseerd op hoe zij op dat moment spelen - niet op hoe zij 'gemiddeld' spelen. Diamond spelers maken ook foutjes die je kan afstraffen, alleen, helemaal in normals merk ik dat, durven mensen het dan niet omdat ze denken dat er iets achter zit. Nee, gewoon per game oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Ik vind het wel handig, als ik zie dat iemand veel slechter is dan probeer ik veel meer te harassen, en vaak gaat dat dan gelijk goed. Als iemand gelijk niveau is weet ik gewoon wat ik moet doen in lane. Het is niet zo dat ik all in ga op een Bronze gelijk, als hij gank krijgt of hij raakt al z'n shit wel dan ben je alsnog dood :P Dus ik zeg, gebruik subtiel je voordeel ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Nou ik ben zelf unranked he, want ik heb gewoon geen ranked meer gespeeld sinds ik weer met LoL begonnen ben.
Maar ik moet in normals dus wel altijd tegen silver/gold/plat en zelden diamond 5.
Speel wel al sinds voor season 1, dus heb wel ontzettend veel unlocked qua runes/runepages enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk nooit op sites wat voor tegenstander ik heb. Ik speel gewoon en probeer lane te winnen, wel even aan het begin je tegenstander aanklikken om te kijken wat voor runes hij gebruikt. Als hij heel goed is heb je dat meestal na 1 trade wel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:45:
Ik kijk nooit op sites wat voor tegenstander ik heb. Ik speel gewoon en probeer lane te winnen, wel even aan het begin je tegenstander aanklikken om te kijken wat voor runes hij gebruikt. Als hij heel goed is heb je dat meestal na 1 trade wel door.
Same maar ik heb mensen die mij vertellen waar we tegen speelen.
Dus dan is mijn tip handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
  • Laatst online: 11-08 11:59
Lolnexus is wel handig om te zien wat voor een runes en masteries ze runnen. Als ze helemaal geen armor runnen kan je juist meer voordeel halen met harass. Verder boeit de rank vrij weinig, in plat 2 speelde ik tegen veel betere mensen dan dia 4/5.

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Met altijd je tegenstander overschatten schiet je ook niks op Wambam, dan ga je alsnog voorzichtiger spelen omdat je er vanuit gaat dat diegene je gelijk afstraft als je iets fout doet, daar schiet je niks mee op. Zeker niet als je iemand kan roflstompen maar in plaats daarvan niks durft en misschien alsnog je lane verliest.

Als je dan toch weet wat voor rank iemand is probeer dan gewoon alsnog met enige kritische houding naar zijn acties en keuzes te kijken en bedenk of zijn rank daarbij past, om dan toch nog een beeld van 'm te krijgen en daarop in te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Recrush schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:55:
Met altijd je tegenstander overschatten schiet je ook niks op Wambam, dan ga je alsnog voorzichtiger spelen omdat je er vanuit gaat dat diegene je gelijk afstraft als je iets fout doet, daar schiet je niks mee op. Zeker niet als je iemand kan roflstompen maar in plaats daarvan niks durft en misschien alsnog je lane verliest.

Als je dan toch weet wat voor rank iemand is probeer dan gewoon alsnog met enige kritische houding naar zijn acties en keuzes te kijken en bedenk of zijn rank daarbij past, om dan toch nog een beeld van 'm te krijgen en daarop in te spelen.
Heb je enigzins gelijk in maar bijna elke champ die ik speel heeft een slechte early game waardoor ik standaard voorzichtiger speel.
Maar je hebt gelijk eigenlijk moet je gewoon normaal spelen dus niet kijken wat voor rank enemy is idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Is Nami echt zo simpel? Of waren me lane opponents gewoon slecht :P 3e game ooit, ging best goed eigenlijk op wat ults en bubbles na, voor de rest is ze best makkelijk.

Of je verliest een game 70% door itembuild Renekton:
http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1733728096/28353486
Dit is waarom ik zo'n sgijt hekel heb aan diamond5 0lp mensen

[ Voor 39% gewijzigd door Santee op 09-10-2014 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:01:
[...]

Heb je enigzins gelijk in maar bijna elke champ die ik speel heeft een slechte early game waardoor ik standaard voorzichtiger speel.
Maar je hebt gelijk eigenlijk moet je gewoon normaal spelen dus niet kijken wat voor rank enemy is idd.
Ongeacht de rank, moet je simpelweg altijd je eigen spel blijven spelen. Ga jij voorzichtiger spelen dan weet de tegenstander dat en zal hij dat afstraffen. Ik ging eerder ook met die mindset mijn lanematchup in en elke keer dankzij het voorzichtige spelen werd ik harder afgerekend dan dat ik mijn standaard speelstijl hanteerde.

En eerlijk gezegd met name voor normals heeft dat lolnexus maar weinig tot geen nut. Ja je kunt de runes/masteries bekijken dat zou ook het enige moeten zijn waar je naar kijkt want die rank zegt helemaal niets. Je kunt vs een Diamond spelen die gewoon voor de lol eens een champion voor de eerste keer oppakt terwijl je ook vs een unranked kunt spelen met 1500 wins op zijn naam die wel gaat tryharden om de game te winnen.

En met name het kijken naar de rank kan je overmoedig maken, zoals ik zelf ook wel eens heb ervaren. "Oh lol ik sta vs een Bronze III Fiora, nou eens kijken hoe snel ik de FB kan pakken" Waarna ik binnen korte tijd 3 maal in mijn eigen fountain sta met de gedachte "watskebeurt?". En met name de gedachte dat een Bronze III overall slecht is, was al de verkeerde insteek. Die jongen kan namelijk prima zijn in laning maar het kan hem ontbreken aan map overview / behalen van objectives / warding. En in zijn geval was het positioning, CSen en relevant zijn in de teamfights. We wonnen uiteindelijk de game maar de lane had hij naar zijn hand gezet killwise.

En daarom, gewoon niet meer naar rank kijken maar ook niet anders gaan spelen dan dat je normaal gesproken doet. Alleen al op die manier leer je je eigen speelstijl zo aan te passen dat je hem in meerdere matchups kunt toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Santee schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:43:
Is Nami echt zo simpel? Of waren me lane opponents gewoon slecht :P 3e game ooit, ging best goed eigenlijk op wat ults en bubbles na, voor de rest is ze best makkelijk.

Of je verliest een game 70% door itembuild Renekton:
http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1733728096/28353486
Dit is waarom ik zo'n sgijt hekel heb aan diamond5 0lp mensen
Nou ik speel ook wel eens Nami, ik vind haar toch niet super simpel.. voor alles precies goed te kunnen uitvoeren met Nami moet je alles goed timen.. zeker de ult bijv. in combinatie met een orianna ult ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:04:
[...]

Ongeacht de rank, moet je simpelweg altijd je eigen spel blijven spelen. Ga jij voorzichtiger spelen dan weet de tegenstander dat en zal hij dat afstraffen. Ik ging eerder ook met die mindset mijn lanematchup in en elke keer dankzij het voorzichtige spelen werd ik harder afgerekend dan dat ik mijn standaard speelstijl hanteerde.

En eerlijk gezegd met name voor normals heeft dat lolnexus maar weinig tot geen nut. Ja je kunt de runes/masteries bekijken dat zou ook het enige moeten zijn waar je naar kijkt want die rank zegt helemaal niets. Je kunt vs een Diamond spelen die gewoon voor de lol eens een champion voor de eerste keer oppakt terwijl je ook vs een unranked kunt spelen met 1500 wins op zijn naam die wel gaat tryharden om de game te winnen.

En met name het kijken naar de rank kan je overmoedig maken, zoals ik zelf ook wel eens heb ervaren. "Oh lol ik sta vs een Bronze III Fiora, nou eens kijken hoe snel ik de FB kan pakken" Waarna ik binnen korte tijd 3 maal in mijn eigen fountain sta met de gedachte "watskebeurt?". En met name de gedachte dat een Bronze III overall slecht is, was al de verkeerde insteek. Die jongen kan namelijk prima zijn in laning maar het kan hem ontbreken aan map overview / behalen van objectives / warding. En in zijn geval was het positioning, CSen en relevant zijn in de teamfights. We wonnen uiteindelijk de game maar de lane had hij naar zijn hand gezet killwise.

En daarom, gewoon niet meer naar rank kijken maar ook niet anders gaan spelen dan dat je normaal gesproken doet. Alleen al op die manier leer je je eigen speelstijl zo aan te passen dat je hem in meerdere matchups kunt toepassen.
Heb je compleet gelijk in.
Maar ik speel heel anders als ik tegen een leona speel dan als ik tegen een thresh speel.
Tegen een leona speel ik altijd op de max range van mijn champ terwijl tegen een thresh ik gewoon rustig in mn minionwave sta zodat ik hem kan poken.
Nu weet ik dat dat ook niet goed is heel anders spelen tegen bepaalde champs maar leona lockdown duurt mij telang om hem te baiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:21:
[...]

Heb je compleet gelijk in.
Maar ik speel heel anders als ik tegen een leona speel dan als ik tegen een thresh speel.
Tegen een leona speel ik altijd op de max range van mijn champ terwijl tegen een thresh ik gewoon rustig in mn minionwave sta zodat ik hem kan poken.
Nu weet ik dat dat ook niet goed is heel anders spelen tegen bepaalde champs maar leona lockdown duurt mij telang om hem te baiten.
Champions =/= rank van spelers op lolnexus.

Dat je anders vs een Leona dan een Thresh speelt is je eigen speelstijl. Dat bedoelde ik dus ook met het aanpassen van je eigen speelstijl. Niet ineens voorzichtiger spelen omdat het ineens een Diamond Leona is ipv een Bronze Leona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

wambamNL schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:21:
Ik speel als adc liever tegen een Leona dan een Thresh.

Leona kan enkel all in gaan en haar pull range is korter dan Thresh. Thresh kan daarbij nog poken bijvoorbeeld. Tegen Leona moet je vooral niet te passief spelen want dan speel je haar in de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Koekiemonsterr schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:35:
[...]

Ik speel als adc liever tegen een Leona dan een Thresh.

Leona kan enkel all in gaan en haar pull range is korter dan Thresh. Thresh kan daarbij nog poken bijvoorbeeld. Tegen Leona moet je vooral niet te passief spelen want dan speel je haar in de kaart.
Ik heb totaal het tegenover gestelde aangezien ik de hooks van thresh makkelijker kan dodgen dan de pull van leona.

@damien
Whoops ik had het verkeerd begrepen.
Maar ik kijk nooit op sites zoals lolnexus ivm dat ik dan anders ga spelen wat je zelf al aanduid.
Behalve als ik verkeerde masteries of runes denk te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Ik kijk meestal wel even maar dan op op.gg. Even kijken welke champions ze veel spelen, en het belangrijkste: hebben ze een duoQ. Als één van de DuoQ jungler is, dan weet je vaak op welke lane veel jungle pressure komt :).

Rank zegt inderdaad niet veel. Iemand kan geweldig goed met Irelia top zijn, en daar een hoge rank mee halen, maar dat wil niet zeggen dat het een goede ADC is of Jungle is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ero-Sensei schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:40:
Rank zegt inderdaad niet veel. Iemand kan geweldig goed met Irelia top zijn, en daar een hoge rank mee halen, maar dat wil niet zeggen dat het een goede ADC is of Jungle is.
:'( right in the feelings :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Was een heel subtiele post :p
Maar ik denk niet dat hij het zo bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Don't worry, hij heeft het niet over jou. Jij bent maar een matige Irelia top #shotsfired

spoiler:
Just kidding Damien <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Even een vraagje tussendoor. Deze koppige niet ranked speler is toch wat aan het proberen.... Hoeveel placement matches moet je spelen voordat je geplaatst wordt op het moment? Klopt het dat het er 10 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

IdieEasy schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:28:
Even een vraagje tussendoor. Deze koppige niet ranked speler is toch wat aan het proberen.... Hoeveel placement matches moet je spelen voordat je geplaatst wordt op het moment? Klopt het dat het er 10 zijn?
10 voor soloq
5 voor team ranked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

wambamNL schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:30:
[...]

10 voor soloq
5 voor team ranked
Dank je! Ik ga inderdaad voor soloq. Tot nu toe 3 van de 3 gewonnen 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

IdieEasy schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:32:
[...]

Dank je! Ik ga inderdaad voor soloq. Tot nu toe 3 van de 3 gewonnen 8)7.
Doe je goed.
Ik had er 6 vd 10 gewonnen.
Was in s4 geindigd zit er nu nog in tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

wambamNL schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:34:
[...]

Doe je goed.
Ik had er 6 vd 10 gewonnen.
Was in s4 geindigd zit er nu nog in tho.
Raar genoeg waren er 2 echt heel simpel... Makkelijker dan een normal is :s. Die derde was een 4v5 en dat was wel werken. Leona solo bot ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

IdieEasy schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:36:
[...]

Raar genoeg waren er 2 echt heel simpel... Makkelijker dan een normal is :s. Die derde was een 4v5 en dat was wel werken. Leona solo bot ftw!
Ik ben heel inconsistent met mijn performance maar daar ben ik aan het werken ^.^

Ik had ook een game waarin enemy mid laner na 1 death afk ging naja dat was best makkelijk free win ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

wambamNL schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:43:
[...]

Ik ben heel inconsistent met mijn performance maar daar ben ik aan het werken ^.^

Ik had ook een game waarin enemy mid laner na i death afk ging naja dat was best makkelijk free win ftw.
Waarom spelen dat soort mensen ranked? Snap dat nooit zo xD

Kom verrassend veel mensen tegen die support willen spelen. Had ik niet verwacht... Mijn main role steeds weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

IdieEasy schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:58:
[...]

Waarom spelen dat soort mensen ranked? Snap dat nooit zo xD

Kom verrassend veel mensen tegen die support willen spelen. Had ik niet verwacht... Mijn main role steeds weg :(
Ik heb dat in de 100+ games maar 1 keer gehad.
Toch wel fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Ik ben eens op mijn euw.op.gg aan het kijken naar de winrates van mijn champions. Want ik wil mijn final champion pool voor ranked perfectioneren.
Tot mijn verassing is de nr1: Elise. Als ik kijk naar 5+ games gespeeld.
11 games, 10W 1L. 91% winrate.

Toch hoor je zeer vaak dat Elise te hard generfd is om nog relevant te zijn. En ik weet niet hoe het komt, maar haar kit bevalt mij gewoon perfect en gaat geheel automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
  • Laatst online: 09-08 22:28
Gister weer echt zon perfect potje, Hele team carried, op een beetje zeurende fiddle na(LEONA WARD PLEASE, terwijl er 3 wards plus een pink van mij op de map staan) super vriendelijk team en iedereen die goed communiceert en op de map let. Enemy adc had een early kill op onze vayne die een beetje te agressief was. Ik was last pick en had leona support gekozen omdat we geen echte tank in de comp hadden.(fiddle jung, darius top) Na die kill op onze vayne afgesproken hem even alleen bot te laten farmen omdat hun botlane erg passief was, dus ik ben op level 5 al gaan roamen en diana mid en darius top allebei een kil gegeven. Vayne was nog lekker aan het turret farmen en een leona, fiddle, diana gank was genoeg om vayne 2 kills te geven. Daarna was het echt een grote stomp. Vision op de hele map, objective na objective en een 26 min mark overwinning. Dat zijn echt van die potjes waardoor je blijft spelen.

Was even een paar dagen gestopt naar van silver 4 98lp naar 5 lp te gaan in 1 dag door trolls/afkers en feeders in elk potje. Zit nu weer halverwege en hoop eindelijk mijn promos te kunnen halen. Speel op normals enkel midgoud of hoger maar kom ranked niet door mijn promos heen. (word mijn 5e keer) Ik kan vaak wel 1 potje carryen maar tref het tot nu toe niet qua teamgenoten. Vorige keer had ik zelfs een support die nadat ik vroeg of die een sightstone wou kopen ipv gelijk voor een hourglass te gaan boos werd en zei I go afk good luck with your promos.
Pagina: 1 ... 82 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]