Over impressive games gesproken.. De eerste semi final match tussen CLG en TSM (net afgelopen) vond ik ook erg indrukwekkend en is zeker de moeite van het terugkijken waard..Gropah schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 10:26:
Ik heb vannacht met veel plezier game 2 van dignitas vs curse gekeken in de NALCS. Zeker een aanrader
spoiler:Man, man, man. Lekker onorthodox. Early game pressure van hier tot tokyo, daarna abnormale lanes, team fights de hele game door. Zo zou ik graag elke LoL match zien. Veel actie en teamfights van het begin af aan
Tweede game was nog beter zeker kijken waard.JapieTalent schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 22:05:
[...]
Over impressive games gesproken.. De eerste semi final match tussen CLG en TSM (net afgelopen) vond ik ook erg indrukwekkend en is zeker de moeite van het terugkijken waard..
Zeker waar!! Bizar tempo!sevinc schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 22:54:
[...]
Tweede game was nog beter zeker kijken waard.
Ach, al dat gedoe over Evelynn. Ik ken maar een paar mensen die Eve kunnen spelen, al de rest neemt het omdat ze "OP" is. Daar ben ik blij om als ik top sta, krijg ik meteen een double kill early
Juist ja.
Je logica van Yi winrate is fucked als je dat als argument voor Eve gaat gebruiken. Dat Yi meer ridiculous is momenteel staat er geheel los van.
Maar goed, jij zal je one trick pony toch blijven verdedigen, wat er ook gezegd word. Behalve E is er weinig veranderd aan Eve, en als je zelfs met een compleet andere build nog steeds een dominante jungler bent, zegt dat al genoeg.
Je logica van Yi winrate is fucked als je dat als argument voor Eve gaat gebruiken. Dat Yi meer ridiculous is momenteel staat er geheel los van.
Maar goed, jij zal je one trick pony toch blijven verdedigen, wat er ook gezegd word. Behalve E is er weinig veranderd aan Eve, en als je zelfs met een compleet andere build nog steeds een dominante jungler bent, zegt dat al genoeg.
TSM vs. CLG
spoiler:
Supermooi serie om te kijken. Eerste game hard gewonnen door CLG, met goede rotations. In de tweede game was de game erg close, totdat Link gehookt werd door tresh, terwijl ze een pink ward probeerde te destroyen. Mooie pentakill door Bjergsen
De derde game was een classic TSM win, op 25 minuten werd de nexus neergehaald.
Joukea schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 23:54:
TSM vs. CLG
spoiler:Supermooi serie om te kijken. Eerste game hard gewonnen door CLG, met goede rotations. In de tweede game was de game erg close, totdat Link gehookt werd door tresh, terwijl ze een pink ward probeerde te destroyen. Mooie pentakill door BjergsenDe derde game was een classic TSM win, op 25 minuten werd de nexus neergehaald.
spoiler:
Vond de tweede game eigenlijk ook CLG in het voordeel (in ieder geval de eerste 25 minuten), en binnen 4 minuten sloeg dat voordeel om en was de game over..
C9 tegen Curse was mijn inziens de moeite van het kijken wat minder waard. Hoewel Curse het wel probeerde (en met name in de eerste game enigszins de indruk wekten de game in handen te hebben), was op het moment dat teamfights begonnen eigenlijk al beslist en walste C9 over Curse heen..
C9 tegen Curse was mijn inziens de moeite van het kijken wat minder waard. Hoewel Curse het wel probeerde (en met name in de eerste game enigszins de indruk wekten de game in handen te hebben), was op het moment dat teamfights begonnen eigenlijk al beslist en walste C9 over Curse heen..
Haha, geniaal dit!
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
hmmm nog steeds geen yi en eve tegen gekomen laatste weken zal wel aan mij liggen dan dat ze niet zo OP zijn.
en vaak worden ze geen eens geband, alleen nocturne is vaker gebanned tegenwoordig.
en vaak worden ze geen eens geband, alleen nocturne is vaker gebanned tegenwoordig.
Xbox id: DHV Whitebird
Maar ze worden dus wel gebanned, apart he?Wazzaahhh schreef op zondag 20 april 2014 @ 13:01:
hmmm nog steeds geen yi en eve tegen gekomen laatste weken zal wel aan mij liggen dan dat ze niet zo OP zijn.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
jullie winnen na 10 games is yi gebanned! hij is op
Ronddraai zit in Diamond en noemt dat Yi altijd gebanned word. Denk dat dit zwaarder weegt dan wat voor rank jij ook in speelt, of nog erger -shudder- Normal Draft.Wazzaahhh schreef op zondag 20 april 2014 @ 14:44:
Tja niemand zegt dat jij hem OP hoeft te vinden momenteel met de huidige jungle-item change. Snap niet waarom je zo je best moet doen om iets te verdedigen, wat simpelweg niet te verdedigen valt momenteel.Wazzaahhh schreef op zondag 20 april 2014 @ 14:44:
Nog maar eens zo'n dooddoener, de stats waar we niets op baseren:
http://www.lolking.net/ch...r&queue=1x1&league=ranked
En specifiek voor EUW:
http://www.lolking.net/ch...r&queue=1x1&league=ranked
Hebben we je misschien persoonlijk beledigd door dit te roepen? Ik wist niet dat we ook nog eens Yi-mains hier hadden.
[ Voor 19% gewijzigd door Damien op 20-04-2014 14:59 ]
Grab You And Run: http://euw.op.gg/summoner/userName=grab+you+and+run
Volgens je record heb je slechts 7 ranked games gespeeld sinds de Lantern change en verder normals, tot een maand geleden.
Dus ik vraag me af waar je die 10 games vandaan haalt en hoe je uberhaupt na een maand op de hoogte bent van de huidige meta.
Volgens je record heb je slechts 7 ranked games gespeeld sinds de Lantern change en verder normals, tot een maand geleden.
Dus ik vraag me af waar je die 10 games vandaan haalt en hoe je uberhaupt na een maand op de hoogte bent van de huidige meta.
speel ook op andere accounts o.o?
Yi is opzich zelf niet banwaardig, maar Yi in combinatie met Feral Flare zeker wel.
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Niet iedereen is daarvan op de hoogte. Ik zie nog vaak mensen die Yi spelen en dan voor Lizard gaan ipv lantern.Rordarok schreef op zondag 20 april 2014 @ 15:05:
Yi is opzich zelf niet banwaardig, maar Yi in combinatie met Feral Flare zeker wel.
Maar over het algemeen, vanaf Yi wordt gekozen neem ik een champ met harde CC. 1 hook van Thresh, een bind van morgana of lux of een andere harde CC en als je team weet wat ze doen en Yi is dood voor hij het zelf beseft.
Tja, maar dan hebben we het dus over Yi's die Yi pakken omdat hij OP is, niet omdat ze er mee kunnen spelen.
Als een enkele harde CC echt de oplossing zou zijn, dan zou hij vast niet zoveel gebanned worden. Overigens telt het dan voor elke squishy wel dat een stun of snare game over is, wat natuurlijk vaak onzin is.misterdoom schreef op zondag 20 april 2014 @ 15:33:
[...]
Niet iedereen is daarvan op de hoogte. Ik zie nog vaak mensen die Yi spelen en dan voor Lizard gaan ipv lantern.
Maar over het algemeen, vanaf Yi wordt gekozen neem ik een champ met harde CC. 1 hook van Thresh, een bind van morgana of lux of een andere harde CC en als je team weet wat ze doen en Yi is dood voor hij het zelf beseft.
Overigens ligt de kracht van Yi ook in het op een tower kunnen af lopen, het met ult of Youmuu's te 100-0en en vrolijk weg te wandelen/porten.
Teambuilder is gebaseerd op toxicity, heb je daar teveel van, dan duurt het vet lang voordat je een team hebt. Mensen die daarentegen voorbeelden zijn voor de community hebben binnen een minuut een team.Verwijderd schreef op zondag 20 april 2014 @ 16:16:
Damien: "teambuilder is vet snel nu, ben binnen 1 minute al ge-queued!"
5 minuten niks, dacht laat ik een team in elkaar draaien:
[afbeelding]
Teambuilder, it's fun, it's fast!
Ik had net binnen 3 seconden een team. Mid Yasuo, Jungle Vi, Top Poppy, Blitz (moi) + Corki bot.Damienx2 schreef op zondag 20 april 2014 @ 16:18:
[...]
Teambuilder is gebaseerd op toxicity, heb je daar teveel van, dan duurt het vet lang voordat je een team hebt. Mensen die daarentegen voorbeelden zijn voor de community hebben binnen een minuut een team.
De tegenstander die ik nu krijg is echter: Twisted Fate met smite, Soraka, Blitzcrank, Ezreal en Amumu met smite.
En mijn stream staat aan, vraag me niet waarom
Update: Ondanks dat zij het "troll" team hebben, zitten alle toxics in mijn team -,-.
[ Voor 10% gewijzigd door Thormodo op 20-04-2014 17:16 ]
Teambuilder is leuk als je gewoon even een champ wil spelen zonder dat je er voor moet "vechten". Maar anders vermijd ik het ook hoor.
Zonet even een team builder gedaan omdat ik Lee Sin wil leren. Gelukkig vond m'n team het niet erg dat het m'n eerste maal Lee was in PvP.
Hebben het spelletje gewonnen door een zwaar feedende botlane (Ashe was 1/18/5). Enkel hun Master Yi was fed met een Penta + Quadra kill onderandere. Bij ons waren zowel Akali, Morgana en Draven fed tot en met.
Het waren zeker m'n Lee Sin skills niet die de game gewonnen hebben, wel m'n Baron steal die tot een Ace geleidt heeft.
Draven was naar Baron gegaan omdat er 4 enemies dood waren. Ik was net gerespawned en liep naar hem om te helpen. De rest van ons team was niet op weg naar baron terwijl we dat liever hadden gehad.
Ik probeer baron te hitten met m'n Q maar ik mis en zit op Master Yi die net de put is ingelopen om baron te nemen. Ik vlieg over de wand en probeer om op tijd te smiten zonder dat Yi mij dood. Het is nogal hectisch en ik doe wat dmg op Baron en Yi, Yi smite baron iets te vroeg en ik gebruik m'n E die genoeg dmg doet om baron te doden.
Ik probeer ze nog even rond mij te houden en kick Yi weg. Aangezien er 5 enemies waren was ik direct dood maar ons team heeft een ace gescoort (Akali en Leona in leven) en zo het spel gewonnen want we hadden al de nexus turrets neer gehaald bij een vorige push.
Lee Sin is echt leuk om te spelen maar héél moeilijk. M'n skills zijn nog ver van maar alleen veel spelen kan dat oplossen.
Zonet even een team builder gedaan omdat ik Lee Sin wil leren. Gelukkig vond m'n team het niet erg dat het m'n eerste maal Lee was in PvP.
Hebben het spelletje gewonnen door een zwaar feedende botlane (Ashe was 1/18/5). Enkel hun Master Yi was fed met een Penta + Quadra kill onderandere. Bij ons waren zowel Akali, Morgana en Draven fed tot en met.
Het waren zeker m'n Lee Sin skills niet die de game gewonnen hebben, wel m'n Baron steal die tot een Ace geleidt heeft.
Draven was naar Baron gegaan omdat er 4 enemies dood waren. Ik was net gerespawned en liep naar hem om te helpen. De rest van ons team was niet op weg naar baron terwijl we dat liever hadden gehad.
Ik probeer baron te hitten met m'n Q maar ik mis en zit op Master Yi die net de put is ingelopen om baron te nemen. Ik vlieg over de wand en probeer om op tijd te smiten zonder dat Yi mij dood. Het is nogal hectisch en ik doe wat dmg op Baron en Yi, Yi smite baron iets te vroeg en ik gebruik m'n E die genoeg dmg doet om baron te doden.
Ik probeer ze nog even rond mij te houden en kick Yi weg. Aangezien er 5 enemies waren was ik direct dood maar ons team heeft een ace gescoort (Akali en Leona in leven) en zo het spel gewonnen want we hadden al de nexus turrets neer gehaald bij een vorige push.
Lee Sin is echt leuk om te spelen maar héél moeilijk. M'n skills zijn nog ver van maar alleen veel spelen kan dat oplossen.
Ben net terug van The Party. 6de geworden in 1v1 compo en 9de in 5v5 compo met ons teampje. WE ARE LOOKING FOR A NEW TOPLANER BTW.
Erg naar mijn zin gehad. nog de handtekening van Morsu gehad want die speelde mee met ECV.
Plus heb mooie Corsair gear gewonnen door lucky draw
Erg naar mijn zin gehad. nog de handtekening van Morsu gehad want die speelde mee met ECV.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Yup, hier blijf ik voorlopig ook bij. Bovendien heb je dan altijd een partner waarmee je nog een beetje gezellig kan lullen of samen mee je gal kunt spuwen over je teammates zonder dat je de chat ermee bevuiltDamienx2 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 12:05:
[...]
Het is hier al eens eerder aangekaart door Vicarious, maar als je nog enigszins wilt genieten van ranked games, dan is het toch echt het meest verstandig om gewoon te gaan duo-queuen aangezien je dan ook nog een kleine kans hebt dat je de game wel kunt carryen
Gratz met je gold trouwens!
Vicariously I live while the whole world dies
Netjesblamauci schreef op zondag 20 april 2014 @ 17:24:
Ben net terug van The Party. 6de geworden in 1v1 compo en 9de in 5v5 compo met ons teampje. WE ARE LOOKING FOR A NEW TOPLANER BTW.
En wat is de reden dat jullie toplaner vervangen moet worden?
Stiekem ook wel beetje benieuwd naar wat voor Corsair gear je hebt gewonnen.
Volgens mij heet die party letterlijk The Party http://www.the-party.nl/
http://www.reignofgaming....pions-that-excel-with-the
Hier staat een vrij interessante analyse per champ omtrent feral flare. Ook goed aangegeven dat Master Yi misschien overrated is, maar er wel gelijk aan toegevoegd dat hij in solo queue effectief is omdat er vaak chaos is. Focus ontbreekt waardoor champions zoals Yi en Eve vaak een game kunnen domineren, ongeacht je ranking.
De conclusie bij Nocturne sluit ik mij helemaal bij aan. Feral Flare + Blade of the Ruined King is een broken combinatie, waarvan onder andere Nocturne dankbaar gebruik maakt. Ik ben benieuwd wat Riot zal doen om weer wat balance terug te brengen.
De spoiler is omtrent CLG VS CURSE:
Hier staat een vrij interessante analyse per champ omtrent feral flare. Ook goed aangegeven dat Master Yi misschien overrated is, maar er wel gelijk aan toegevoegd dat hij in solo queue effectief is omdat er vaak chaos is. Focus ontbreekt waardoor champions zoals Yi en Eve vaak een game kunnen domineren, ongeacht je ranking.
De conclusie bij Nocturne sluit ik mij helemaal bij aan. Feral Flare + Blade of the Ruined King is een broken combinatie, waarvan onder andere Nocturne dankbaar gebruik maakt. Ik ben benieuwd wat Riot zal doen om weer wat balance terug te brengen.
spoiler:
Heerlijke pot van CLG. Quas is een beest op Renekton, maar de rest van zijn team liet het afweten. Was ook goed om Nien wat beter te zien presteren. Persoonlijk vind ik het jammer dat hij zoveel gezeik krijgt. Mensen zijn vergeten dat hij vanuit de adc role ineens top kwam te staan. En als adc werd hij toch gezien als 1 van de beteren. Ik verwacht ook dat hij uiteindelijk op top hetzelfde zal kunnen doen. Just give it time. Lekkere Penta van Doublelift overigens.
Heb het ook geprobeerd op Nocturn. Eenmaal je je Feral Flare + BortK hebt ben je zo OP. Je AS + LS is zo hoog dat je ze gewoon in elkaar klopt. En de extra Feral Flare dmg kan makkelijk 30~40% van al de dmg zijn die je uitdeelt. Dat is gewoon OP.Damienx2 schreef op zondag 20 april 2014 @ 23:22:
http://www.reignofgaming....pions-that-excel-with-the
spoiler:Heerlijke pot van CLG. Quas is een beest op Renekton, maar de rest van zijn team liet het afweten. Was ook goed om Nien wat beter te zien presteren. Persoonlijk vind ik het jammer dat hij zoveel gezeik krijgt. Mensen zijn vergeten dat hij vanuit de adc role ineens top kwam te staan. En als adc werd hij toch gezien als 1 van de beteren. Ik verwacht ook dat hij uiteindelijk op top hetzelfde zal kunnen doen. Just give it time. Lekkere Penta van Doublelift overigens.
Damienx2 schreef op zondag 20 april 2014 @ 23:22:
spoiler:Heerlijke pot van CLG. Quas is een beest op Renekton, maar de rest van zijn team liet het afweten. Was ook goed om Nien wat beter te zien presteren. Persoonlijk vind ik het jammer dat hij zoveel gezeik krijgt. Mensen zijn vergeten dat hij vanuit de adc role ineens top kwam te staan. En als adc werd hij toch gezien als 1 van de beteren. Ik verwacht ook dat hij uiteindelijk op top hetzelfde zal kunnen doen. Just give it time. Lekkere Penta van Doublelift overigens.
spoiler:
Nouja ik vind hem momenteel toch wel de zwakste schakel van CLG dus dat hij meer kritiek krijgt dan anderen is op zich niet raar. Als op de plek van Nien iemand als Dyrus of Balls had gestaan denk ik dat CLG een stuk sterker zou zijn.
Verdere spoiler omtrent CLG vs Curse:Vicarious schreef op maandag 21 april 2014 @ 00:36:
[...]
spoiler:Nouja ik vind hem momenteel toch wel de zwakste schakel van CLG dus dat hij meer kritiek krijgt dan anderen is op zich niet raar. Als op de plek van Nien iemand als Dyrus of Balls had gestaan denk ik dat CLG een stuk sterker zou zijn.
spoiler:
De kritiek die hij krijgt is van de Reddit community en enkele mensen zoals Thoorin (Een persoon waarvan ik sowieso de meerwaarde niet begrijp in e-sports). Ik vond het daarom ook een goed punt wat Doublelift aankaartte op het moment dat de Reddit community om een AMA vroeg. En daarmee verwijs ik naar dit: https://twitter.com/CLGDoublelift/status/458010634907430913.
[quote]Appreciate the AMA request on reddit, but honestly the community has gotten less and less intelligent with AMAs so I'm not sure if I should[/quote].
Waarna de Reddit community op zijn beurt reageert met een geforceerde manier van professioneel vragen stellen, een beetje hetzelfde wat hier ook een aantal keren is gebeurt op Tweakers. Want het is niet alleen Nien die shit om zijn oren krijgt, Lemonnation krijgt ook vaak te horen dat hij mechanisch een slechte speler is en ook de zwakste schakel binnen C9, toch heeft hij de meest succesvolle ADC's nu al onder zijn hoede gehad, dus de beste jongen zal toch wel wat meer van het spelletje begrijpen dan de gemiddelde Reddit-user.
Dan heb je nog Voyboy, die ik nog steeds een prima speler vind, maar simpelweg niet tot zijn recht komt op mid, die game naar game wordt gebashed om zijn performance. Tja, ik weet zeker dat hij nog steeds 99% van de Reddit community eruit zou spelen. Misschien moeten ze wat minder naar de Koreaanse scene kijken en wat meer hun eigen NA scene waarderen voor wat het is.
[quote]Appreciate the AMA request on reddit, but honestly the community has gotten less and less intelligent with AMAs so I'm not sure if I should[/quote].
Waarna de Reddit community op zijn beurt reageert met een geforceerde manier van professioneel vragen stellen, een beetje hetzelfde wat hier ook een aantal keren is gebeurt op Tweakers. Want het is niet alleen Nien die shit om zijn oren krijgt, Lemonnation krijgt ook vaak te horen dat hij mechanisch een slechte speler is en ook de zwakste schakel binnen C9, toch heeft hij de meest succesvolle ADC's nu al onder zijn hoede gehad, dus de beste jongen zal toch wel wat meer van het spelletje begrijpen dan de gemiddelde Reddit-user.
Dan heb je nog Voyboy, die ik nog steeds een prima speler vind, maar simpelweg niet tot zijn recht komt op mid, die game naar game wordt gebashed om zijn performance. Tja, ik weet zeker dat hij nog steeds 99% van de Reddit community eruit zou spelen. Misschien moeten ze wat minder naar de Koreaanse scene kijken en wat meer hun eigen NA scene waarderen voor wat het is.
Wat ik niet begrijp, maar daar zal ik wel 1 van de weinigen van zijn, is waarom die Pro's die hele community niet lekker links laten liggen. Zie je C. Ronaldo of L. Messi al huilen omdat de supporters van een andere club zeggen dat hij er helemaal niets van kan?
De reden dat al die topsporten zo bizar weinig interactie hebben met het publiek is omdat de mensheid wat dat betreft gewoon rot is. Er zitten teveel idioten tussen om het nog enigszins leuk te houden voor de rest. Voor elke 100 toeschouwers zitten er 3 tumoren tussen die het voor de rest verzieken. Laat dan wat mij betreft die hele interactie lekker achterwege en houd de sport nog leuk door lekker te spelen tegen elkaar.
De reden dat al die topsporten zo bizar weinig interactie hebben met het publiek is omdat de mensheid wat dat betreft gewoon rot is. Er zitten teveel idioten tussen om het nog enigszins leuk te houden voor de rest. Voor elke 100 toeschouwers zitten er 3 tumoren tussen die het voor de rest verzieken. Laat dan wat mij betreft die hele interactie lekker achterwege en houd de sport nog leuk door lekker te spelen tegen elkaar.
[ Voor 17% gewijzigd door The Great HooD op 21-04-2014 11:40 ]
Dit is natuurlijk wel onzin he? Want ook topsporters geven vaak genoeg aan dat de kritiek wel aan hun vreet. Neem bijvoorbeeld Torres bij Chelsea. De beste jongen kwam binnen voor 60 miljoen van Liverpool en raakt vervolgens geen pepernoot meer. Dus ja ook voor topsporters is het niet plezierig om kritiek op je presteren te lezen.The Great HooD schreef op maandag 21 april 2014 @ 11:39:
Wat ik niet begrijp, maar daar zal ik wel 1 van de weinigen van zijn, is waarom die Pro's die hele community niet lekker links laten liggen. Zie je C. Ronaldo of L. Messi al huilen omdat de supporters van een andere club zeggen dat hij er helemaal niets van kan?
De reden dat al die topsporten zo bizar weinig interactie hebben met het publiek is omdat de mensheid wat dat betreft gewoon rot is. Er zitten teveel idioten tussen om het nog enigszins leuk te houden voor de rest.
Wil ook deze game wat serieuzer gaan oppakken. Heb het een tijdje gespeeld toen ik WoW zat was, maar toen kwam de Diablo 3 x-pac uit waardoor ik dat ging spelen. Dat ben ik nu ook wel weer zat, dus lijkt deze game me wel weer leuk.
Maar als ik dit topic zo doorlees snap ik echt nog een hol van de gemiddelde posts
Allemaal termen waarbij ik zoiets heb van
Ik verwacht niet direct pro te zijn, maar deze game heeft volgens mij echt een hele hoge leercurve
Afijn, ik ga eens wat dingetjes doorlezen en 't dan maar gewoon vanaf 't begin proberen
Maar als ik dit topic zo doorlees snap ik echt nog een hol van de gemiddelde posts
Afijn, ik ga eens wat dingetjes doorlezen en 't dan maar gewoon vanaf 't begin proberen
Tesla M3LR '21
Grappig dat je Torres benoemt, want imo heeft hij het zelf laten liggen, niet door alle kritiek.Damienx2 schreef op maandag 21 april 2014 @ 11:41:
[...]
Dit is natuurlijk wel onzin he? Want ook topsporters geven vaak genoeg aan dat de kritiek wel aan hun vreet. Neem bijvoorbeeld Torres bij Chelsea. De beste jongen kwam binnen voor 60 miljoen van Liverpool en raakt vervolgens geen pepernoot meer. Dus ja ook voor topsporters is het niet plezierig om kritiek op je presteren te lezen.
Ten eerste is de blessure die hij had opgelopen zijn Liverpool tijd het begin van het einde voor Torres geweest. Hij raakte geen pepernoot in Liverpool en heeft dat meegenomen naar London.
Als voetballers echt zo bezig waren met de commnity als dat LoL spelers dat doen, dan waren C. Ronaldo en Suarez allang eronderdoor gegaan.
Mwa, het grootste verschil is dat mensen die meespelen in e-sports dat ook doen: online spelen. En alle fans van deze online sport zijn dan ook online. Dat maakt het veel makkelijker om direct commentaar door te geven, in verhouding dat online zijn theoretisch gezien totaal niet van belang is voor een voetballer. Om daar 'direct' commentaar aan te geven zou je eerder met de hele voetbalclub naar het trainingsveld moeten lopen. Maar ik denk dat we in het verleden al hebben gezien hoe 'stoer' mensen echt zijn als ze in een echte confrontatie zijn ipv verschuilen achter wat toetsjes.
En mensen die haten op Nien...amusant is het enige woord wat ik er voor over heb.
En mensen die haten op Nien...amusant is het enige woord wat ik er voor over heb.
Heeft iemand nog een Curse Voice key voor mij? Die timers lijken mij erg handig en ook de voice chat.
mwa valt nog mee hoor. Als je eerst de tutorial doet en filmpjes van de "pro's" en/of instructie filmpjes bekijkt wordt het echt wel een stuk duidelijker. Als je dingen of termen onduidelijk zijn, schroom het niet te vragen.Las Vegas schreef op maandag 21 april 2014 @ 13:47:
Wil ook deze game wat serieuzer gaan oppakken. Heb het een tijdje gespeeld toen ik WoW zat was, maar toen kwam de Diablo 3 x-pac uit waardoor ik dat ging spelen. Dat ben ik nu ook wel weer zat, dus lijkt deze game me wel weer leuk.
Maar als ik dit topic zo doorlees snap ik echt nog een hol van de gemiddelde postsAllemaal termen waarbij ik zoiets heb van
Ik verwacht niet direct pro te zijn, maar deze game heeft volgens mij echt een hele hoge leercurve
![]()
Dat is zowilliamf schreef op maandag 21 april 2014 @ 16:33:
[...]
mwa valt nog mee hoor. Als je eerst de tutorial doet en filmpjes van de "pro's" en/of instructie filmpjes bekijkt wordt het echt wel een stuk duidelijker. Als je dingen of termen onduidelijk zijn, schroom het niet te vragen.
Word alleen regelmatig gedwongen om bot te gaan of mid omdat anderen al top gaan. En ben ook al veels te vaak beticht van KS'en... Maarja soms lopen die andere gasten weg omdat ze bijna dood zijn, en dan kill ik de tegenstander en dan is het gelijk ''KSer FU''. Tsja

Tesla M3LR '21
ja klopt, je moet je er niet te veel van hen aantrekken. Indien nodig ignore je ze gewoon.
Het is ook belangrijk dat je met meerdere champs meerdere lanes leert spelen, in plaats van alleen shyvana op top.
Het is ook belangrijk dat je met meerdere champs meerdere lanes leert spelen, in plaats van alleen shyvana op top.
Damienx2 schreef op maandag 21 april 2014 @ 11:32:
[...]
Verdere spoiler omtrent CLG vs Curse:
spoiler:De kritiek die hij krijgt is van de Reddit community en enkele mensen zoals Thoorin (Een persoon waarvan ik sowieso de meerwaarde niet begrijp in e-sports). Ik vond het daarom ook een goed punt wat Doublelift aankaartte op het moment dat de Reddit community om een AMA vroeg. En daarmee verwijs ik naar dit: https://twitter.com/CLGDoublelift/status/458010634907430913.
spoiler:
Reddit moet je gewoon sowieso niet te serieus nemen, maar ook ik vind nog altijd dat Nien ten opzichte van de rest van zijn team duidelijk een stukje minder is. Van Lemonnation heb ik dat idee totaal niet. Als je weer zag wat een beestachtige Morgana hij speelde tegen TSM zou iedereen toch moeten zien dat er maar weinig supports beter zijn dan hij in NA (misschien Xpecial, maar die vind ik sowieso een van de beste spelers in NA).
Voyboy is een verhaal apart. Hij is inderdaad een hele goede speler maar ik denk dat hij inderdaad gewoon nu niet zo goed tot zijn recht komt en dat de switch naar mid hem geen goed gedaan heeft. Ik denk dat hij beter top had kunnen blijven, een rol waar hij fantastisch in was, en dan misschien maar wat champions spelen die in de huidige meta iets minder sterk zijn, maar waar hij wel heel goed mee is. Soaz speelt ook niet altijd de FotM champions en presteert over het algemeen ook prima.
Verder snap ik de obsessie met die Koreanen ook niet zo. Ja, NA teams verliezen er meestal van, maar dat is vaak niet omdat ze individueel minder zijn. Dat is meer omdat die gasten veel meer tijd (en geld! Hun analisten zijn niet gratis!) steken in analyse van hun eigen spel, dat van de tegenstander en de in die patch sterke champions. Dus in plaats van het afzeiken van de spelers zouden ze beter de teams en het teamwork kunnen afzeiken want dat loopt wel degelijk achter op de Koreaanse scene.
Voyboy is een verhaal apart. Hij is inderdaad een hele goede speler maar ik denk dat hij inderdaad gewoon nu niet zo goed tot zijn recht komt en dat de switch naar mid hem geen goed gedaan heeft. Ik denk dat hij beter top had kunnen blijven, een rol waar hij fantastisch in was, en dan misschien maar wat champions spelen die in de huidige meta iets minder sterk zijn, maar waar hij wel heel goed mee is. Soaz speelt ook niet altijd de FotM champions en presteert over het algemeen ook prima.
Verder snap ik de obsessie met die Koreanen ook niet zo. Ja, NA teams verliezen er meestal van, maar dat is vaak niet omdat ze individueel minder zijn. Dat is meer omdat die gasten veel meer tijd (en geld! Hun analisten zijn niet gratis!) steken in analyse van hun eigen spel, dat van de tegenstander en de in die patch sterke champions. Dus in plaats van het afzeiken van de spelers zouden ze beter de teams en het teamwork kunnen afzeiken want dat loopt wel degelijk achter op de Koreaanse scene.
Goed, mijn foon heeft mijn tekst half verminkt, maar kortom ik vind Nien het nog niet zo slecht doen gezien de role waarvan hij wegkwam.... een oneliner...
[ Voor 91% gewijzigd door Damien op 21-04-2014 21:58 ]
Dan maar Yi spelen, free wins 
Anderszijds denk ik dat Udyr en Nocturne ook wel fucking broken zijn nu.
Misschien ligt het aan mij, maar zonder ban op Yi en Noct is het gg op Silver-Plat niveau.
In ieder geval is het vandaag weer zo'n dag, veel trolls/afkers offline, hopelijk word dat beter na Pasen.
Elke keer is de sfeer in ieder geval al snel gezet, wat een beetje jammer is.
Na de eerste paar picks gelijk al geflame en gejank, elke vorm van tips of kritiek word gelijk beantwoord met:
"U play ur own game"
"My main is ___" ( en dan keihard feeden)
Ach, morgen weer een nieuwe dag, right?
De restant van deze avond kan ik me nog even lekker bezighouden met onnozele DMs van vandaag

Misschien ligt het aan mij, maar zonder ban op Yi en Noct is het gg op Silver-Plat niveau.
In ieder geval is het vandaag weer zo'n dag, veel trolls/afkers offline, hopelijk word dat beter na Pasen.
Na de eerste paar picks gelijk al geflame en gejank, elke vorm van tips of kritiek word gelijk beantwoord met:
"U play ur own game"
De restant van deze avond kan ik me nog even lekker bezighouden met onnozele DMs van vandaag
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2014 22:11 ]
Van die KS => trek het je niet aan. Enkel spelers met weinig verstand van het spel zeggen dat. Als iedereen er een assist voor heeft is het zelfs meer waard.Las Vegas schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:14:
[...]
Dat is zoSpeel nu vooral met Shivara, en dan top lane met deze guide: http://www.lolpro.com/gui...d-guide-top-lane-crs-rhux
Word alleen regelmatig gedwongen om bot te gaan of mid omdat anderen al top gaan. En ben ook al veels te vaak beticht van KS'en... Maarja soms lopen die andere gasten weg omdat ze bijna dood zijn, en dan kill ik de tegenstander en dan is het gelijk ''KSer FU''. Tsja
Als support is het beter om niet de kill te nemen maar als je niet 100% zeker bent dat je medespeler hem gaat krijgen, gewoon voor gaan.
Of, als je nog er nog niet bij betrokken waard en je dus geen assist zou krijgen, ga er ook voor. Beter een kill+assist dan enkel een kill. Dat is veel gold weggesmeten. Ook niet al te veel op kills focussen. Door turrets (objectives) neer te halen win je het spel, de kills zijn er enkel om dat doel iets eenvoudiger te bereiken door een "free lane" te hebben als hij dood is en door de gold opbrengst.
Maar vergeet nooit: Je team mag nog 60 vs 10 kills voor staan, als de andere je nexus neerhalen sta je daar met je mooie score en een lost game.
+ "Premade bot lane with ___"Verwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 21:58:
Dan maar Yi spelen, free wins [afbeelding]
"U play ur own game"
Pff, ik speel dit spel maar af en toe, ben ook na dik een half jaar nog steeds lvl 21 
Net wel een lekker potje full Udyr gegaan. Zo leuk, gewoon toplane blijven pushen en pushen en pushen en als ze dan komen ganken bearstance je gewoon weg
En zelfs al weten ze je te pakken; tank + Hydra betekent dat je bijna niet plat te krijgen bent en meer damage doet dan de tegenstanders verwachten.
Natuurlijk heeft Udyr ook genoeg nadelen, maar hij kan intens druk zetten op een enkele lane en er is bijna niemand die weet hoe je dat moet counteren. En met name Renekton-spelers raken soms ontzettend gefrustreerd als je ze vanaf level 2 keihard outsustained.
Net wel een lekker potje full Udyr gegaan. Zo leuk, gewoon toplane blijven pushen en pushen en pushen en als ze dan komen ganken bearstance je gewoon weg
En zelfs al weten ze je te pakken; tank + Hydra betekent dat je bijna niet plat te krijgen bent en meer damage doet dan de tegenstanders verwachten.
Natuurlijk heeft Udyr ook genoeg nadelen, maar hij kan intens druk zetten op een enkele lane en er is bijna niemand die weet hoe je dat moet counteren. En met name Renekton-spelers raken soms ontzettend gefrustreerd als je ze vanaf level 2 keihard outsustained.
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Udyr is zeker een goede split pusher, zeker als je wat punten in Tiger stance hebt zitten gaan towers snel neer.
cdr en mana helpt enorm voor splitpushen.
cdr en mana helpt enorm voor splitpushen.
URF Udyr heb ik me ook ontzettend mee vermaakt, gewoon starten met turtle en elke 2 seconden heb je een shield
dan bouw je AP en een lich bane, DMAEG 
Maar goed, CDR en mana zijn behoorlijk makkelijk in een tanky build voor Udyr te passen, SV en FH. Voeg daar een Veil en SFC/Randuins aan toe, plus de regen, lifesteal en AoE van een Hydra, en je tankt gewoon net zo hard als Mundo of Voli maar dan met meer sustained damage.
Al ben ik nog wat met builds aan het experimenteren, op Udyr heb ik altijd toch minimaal 2 tanky items nodig om lekker te spelen. Ik heb wel eens mensen veeel kills zien pakken met glass cannon udyr, maar dat ligt mijn speelstijl helemaal niet
Maar goed, CDR en mana zijn behoorlijk makkelijk in een tanky build voor Udyr te passen, SV en FH. Voeg daar een Veil en SFC/Randuins aan toe, plus de regen, lifesteal en AoE van een Hydra, en je tankt gewoon net zo hard als Mundo of Voli maar dan met meer sustained damage.
Al ben ik nog wat met builds aan het experimenteren, op Udyr heb ik altijd toch minimaal 2 tanky items nodig om lekker te spelen. Ik heb wel eens mensen veeel kills zien pakken met glass cannon udyr, maar dat ligt mijn speelstijl helemaal niet
[ Voor 5% gewijzigd door McGryphon op 21-04-2014 22:47 ]
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
McGryphon, probeer Triforce eens!
+150% base damage elke 2 seconden als je stances switched, zeker een core item op Udyr. De meesten gaan Flare (jungle), Triforce, Randuins, Visage. Lekkere damage en speedboost van Triforce, slow en tankiness van Ran/SV.
Also, Damien altijd zo boos als ik Quinn speel :[

Snel offline gaan als ik niet meer 1/2 sta heh? Rattenjong!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2014 23:15 ]
Triforce is zeker vaak een optie, geeft ook meer single target damage dan Hydra, maar de AoE, lifesteal en regen zorgen wel voor een veel grotere dreiging in teamfights heb ik het idee. En zeker de 1v3's die je vaak genoeg voor de kiezen krijgt als je gewoon continu direct tot aan de turret Udyrt worden er wel leuker vanVerwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 23:07:
McGryphon, probeer Triforce eens!+150% base damage elke 2 seconden als je stances switched, zeker een core item op Udyr. De meesten gaan Flare (jungle), Triforce, Randuins, Visage. Lekkere damage en speedboost van Triforce, slow en tankiness van Ran/SV.
Udyr is een werkwoord. Deal with it
[afbeelding]

Had ik twee weken terug ook, stond op een gegeven moment 1/3/1 met Tristana op level 5 en kreeg daar commentaar op van een vriend van me die in Plat III speelt. Ging ie offline, heb ik het potje uiteindelijk weten af te sluiten met 27/4/22
Mijn build? 3 bloodthirsters, IE, PD, LW

Dat lifesteal. Dem crits. En op Trist kan dat, want je hebt je W die toch wel resets krijgt als je de teamfight niet compleet verstiert
[ Voor 3% gewijzigd door McGryphon op 21-04-2014 23:12 ]
Ik heb liever niet dat je zo op de man speelt. Straks moet ik nog een topicreport doen.Verwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 23:07:
[afbeelding]
Eigenlijk heeft Udyr maar twee core items nodig Spirit of the Ancient Golem en Triforce, hiermee kan je gewoon plays mee maken.McGryphon schreef op maandag 21 april 2014 @ 22:45:
URF Udyr heb ik me ook ontzettend mee vermaakt, gewoon starten met turtle en elke 2 seconden heb je een shielddan bouw je AP en een lich bane, DMAEG
zelf net potje Udyr gedaan, de hele tijd stunde ik enemy champ achter elkaar waardoor Yasuo het werk kon afmaken, heb er voor gezorgd dat die gast dik gefeed werd waardoor die iedereen makkelijk afmaakte en ons carryde.
[ Voor 10% gewijzigd door Turismo op 21-04-2014 23:15 ]
Tegenwoordig pak je Feral Flare ipv Golem. Vele malen efficienter.Turismo schreef op maandag 21 april 2014 @ 23:14:
[...]
Eigenlijk heeft Udyr maar twee core items nodig Spirit of the Ancient Golem en Triforce, hiermee kan je gewoon plays mee maken.
Ja daar heb ik inderdaad over zitten nadenken, die werkt wel goed dus op Tiger.Verwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 23:16:
[...]
Tegenwoordig pak je Feral Flare ipv Golem. Vele malen efficienter.
Ik bouw normaal altijd Phoenix stance namelijk
Ik vrees wel dat Feral Flare veel harder generft gaat worden dan nodig, in plaats van dat de champions die enkel en alleen door FF gigantisch sterk worden daar op worden aangepast. In principe mag FF wel wat aangepast worden, maar dat hoeven geen grote verschillen te zijn; het zorgt juist dat er meer champions viable worden om te junglen, wat voor meer diversiteit zorgt en wat mij betreft het spelletje leuker wordt. Dan heb je er echter een Nocturne met FF/BotrK tussen zitten die gewoon broken OP is, en nauwelijks manieren om te counteren. Ook Yi heeft te veel baat bij FF eigenlijk imo, al is dat nog wel te counteren door CC en geconcentreerde damage. Jammer dat dat je niet gaat lukken tenzij je team veel beter dan gemiddeld samen speelt.
Ik zou zo niet weten wat er precies zou moeten veranderen, maar FF nerfen tot Yi en Nocturne niet meer broken zijn is in ieder geval niet de optie. Dan krijg je weer precies de situatie waar ze met FF van af wilden komen.
Ik bouw meestal op Udyr trouwens Tiger, maar dat is omdat ik moeilijk kan wennen aan het farmen met Phoenix. Van de andere kant heeft het me ook best wat tijd en moeite gekost om met de passive van Tristana's E lekker te leren farmen, en dat is toch ook zeker wel de moeite waard geweest.
Ik zou zo niet weten wat er precies zou moeten veranderen, maar FF nerfen tot Yi en Nocturne niet meer broken zijn is in ieder geval niet de optie. Dan krijg je weer precies de situatie waar ze met FF van af wilden komen.
Ik bouw meestal op Udyr trouwens Tiger, maar dat is omdat ik moeilijk kan wennen aan het farmen met Phoenix. Van de andere kant heeft het me ook best wat tijd en moeite gekost om met de passive van Tristana's E lekker te leren farmen, en dat is toch ook zeker wel de moeite waard geweest.
[ Voor 13% gewijzigd door McGryphon op 21-04-2014 23:22 ]
Welke stance je ook mee cleared, de stats van Feral zijn momenteel gewoon niet tegen op te boksen als auto-attacker. Vooral de stats na de evolutie van het item.Turismo schreef op maandag 21 april 2014 @ 23:18:
[...]
Ja daar heb ik inderdaad over zitten nadenken, die werkt wel goed dus op Tiger.
Ik bouw normaal altijd Phoenix stance namelijk
Als je gaat lanen sowieso Tiger voor duelleren. Met Phoenix krijg je alleen maar onnodige push, wat weer leid tot kapotgeganked worden.McGryphon schreef op maandag 21 april 2014 @ 23:21:
Op het niveau waar ik speel kan phoenix in lane in principe makkelijk, een groot deel van mijn speelstijl is juist gebaseerd op vanaf level 3, wanneer ik zowel turtle als bear heb, _continu_ druk te zetten. Moet ik wel goed warden, om door te hebben wanneer er geganked gaat worden en op tijd weg te kunnen komen, maar er zijn weinig spelers die daar een goed antwoord op hebben. En als je iemand 4 keer kan laten recallen voordat je zelf items gaat kopen heb je meestal een flink voordeel in cs en xp, waardoor je ze steeds makkelijker de lane uit smijt.Verwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 23:26:
[...]
Als je gaat lanen sowieso Tiger voor duelleren. Met Phoenix krijg je alleen maar onnodige push, wat weer leid tot kapotgeganked worden.
En het grote voordeel van die speelstijl: als je een beetje aan het rollen gaat ben je nauwelijks meer 1v1 te stoppen in je push, waardoor de rest van het team 4v3 staat. Als hun toplaner dan ook nog eens underleveled en underfed is, en ze dus vaak een matige tankline hebben, betekent dat toch een flink voordeel voor je team alles bij elkaar
Wel is het erg riskant, en er is natuurlijk genoeg counterplay tegen. Ik kom echter zelden mensen tegen die zich er goed tegen kunnen verweren, maar hey, level 21 is niet zo'n hoog gemiddeld niveau
Het grote voordeel van Tiger is juist de lv1-2, waar deze stance je vrij veel burst geeft in vergelijking met de andere stances. Op die levels kun je dus een blood pakken of in ieder geval keihard zonen met Tiger.
Zeker waar, dat ontken ik zeker niet en start ook in lane bijna altijd met tiger. Het enige punt dat ik probeer te maken is dat phoenix ook in lane zeker viable kan zijn, afhankelijk van je speelstijl. En ik vermoed zelfs dat phoenix mijn speelstijl eigenlijk beter zou passen dan tiger, vanwege het nóg hardere pushen en de AoE damage. Moet ik alleen wel eerst leren farmen met phoenix.
Ik gebruik Udyr gewoon precies zo als dat zijn art in eerste instantie op mij overkwam: een gigantische sterke dude die vooral op je af komt rennen om in je gezicht te slaan en de druk niet laat verminderen zodra die er eenmaal is
Dat kan met phoenix en met tiger allebei, enkel op een wat andere manier. Ik heb in ieder geval mezelf tot doel gesteld om me ook phoenix goed eigen te maken, al is het maar om ook daarmee te kunnen inspelen op de teamcomp en speelstijl van de tegenstanders.
Maar, even heel wat anders. Tristana is mijn main ADC, maar ik zie die champ bijna nooit behalve als ik d'r zelf pick. Terwijl ze lategame echt belachelijk veel damage doet met d'r Q, en dat op 703 range door d'r passive. Er is maar 1 ADC die consequent richting late-lategame nóg meer damage heeft, en dat is Vayne. Met 550 range.
Of course, Tristana heeft een zwakke midgame. Maar in mijn ervaring is dat enorm veel minder als je bij je 1e recall (indien <1550gp) of anders na je BFS een Zeal koopt; dat doet echt wonderen voor je DPS, en dat is precies wat je op AD trist wil hebben. Als je burst wil moet je AP bouwen.
Kort gezegd, is 90% van de spelers die ooit Tristana speelt dom, of doe ik iets heel vreemds door voor een relatief vroege Zeal te gaan?
Ik gebruik Udyr gewoon precies zo als dat zijn art in eerste instantie op mij overkwam: een gigantische sterke dude die vooral op je af komt rennen om in je gezicht te slaan en de druk niet laat verminderen zodra die er eenmaal is
Dat kan met phoenix en met tiger allebei, enkel op een wat andere manier. Ik heb in ieder geval mezelf tot doel gesteld om me ook phoenix goed eigen te maken, al is het maar om ook daarmee te kunnen inspelen op de teamcomp en speelstijl van de tegenstanders.
Maar, even heel wat anders. Tristana is mijn main ADC, maar ik zie die champ bijna nooit behalve als ik d'r zelf pick. Terwijl ze lategame echt belachelijk veel damage doet met d'r Q, en dat op 703 range door d'r passive. Er is maar 1 ADC die consequent richting late-lategame nóg meer damage heeft, en dat is Vayne. Met 550 range.
Of course, Tristana heeft een zwakke midgame. Maar in mijn ervaring is dat enorm veel minder als je bij je 1e recall (indien <1550gp) of anders na je BFS een Zeal koopt; dat doet echt wonderen voor je DPS, en dat is precies wat je op AD trist wil hebben. Als je burst wil moet je AP bouwen.
Kort gezegd, is 90% van de spelers die ooit Tristana speelt dom, of doe ik iets heel vreemds door voor een relatief vroege Zeal te gaan?
[ Voor 30% gewijzigd door McGryphon op 22-04-2014 00:09 ]
Ik ga altijd creatief spelen met Udyr, taunten wegrennen, dan weer op ze af rennen en stunnen, dan weer wegrennen, paar seconden wachten, weer stunnen, net zolang tot ik hulp krijg.McGryphon schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 00:01:
Zeker waar, dat ontken ik zeker niet en start ook in lane bijna altijd met tiger. Het enige punt dat ik probeer te maken is dat phoenix ook in lane zeker viable kan zijn, afhankelijk van je speelstijl. En ik vermoed zelfs dat phoenix mijn speelstijl eigenlijk beter zou passen dan tiger, vanwege het nóg hardere pushen en de AoE damage. Moet ik alleen wel eerst leren farmen met phoenix.
Lukt trouwens alleen met een team die je back heeft en goed op de map kijkt.
Teveel Trick2G gekeken vrees ik
Mijn Udyr-speelstijl lijkt meer op GuardsmanBob in de exhibition match ionia vs noxusTurismo schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 00:12:
[...]
Ik ga altijd creatief spelen met Udyr, taunten wegrennen, dan weer op ze af rennen en stunnen, dan weer wegrennen, paar seconden wachten, weer stunnen, net zolang tot ik hulp krijg.
Teveel Trick2G gekeken vrees ik
Constant druk zetten en denyen tot je niet alleen zelf fed bent, maar ook het enemy team underfed is omdat ze _moeten_ roteren naar toplane om geen inhibitor kwijt te raken
League of Legends Toernooi Mei 2014
Bij deze een 5on5 Summoner's Rift toernooi die gaat plaatsvinden in de week van 5 t/m 11 Mei. Er is plek voor 8 teams en het is de bedoeling dat de teams zelf gedurende de week de rondes spelen voor de finale die op zaterdag of zondag zal plaatsvinden.
Dus wordt er van de teams verwacht dat ze onderling regelen welke dag/tijdstip hun het beste uitkomt om de matches te spelen. Komen ze er echter niet gezamenlijk uit dan kunnen ze contact opnemen met de admin (ik dus).
Hoeveel teams?
8
Prijs?
35 euro voor de teamcaptain die het verdeeld onder zijn leden
Inschrijven kan tot?
Zaterdag 3 mei sluit de inschrijfdatum en gaan we spelen met de teams die we hebben
Regels?
- Standaard opzet zoals het vorige toernooi;
- Ditmaal zal ik zelf wel participeren;
- Ik behoud het recht om mensen niet toe te laten tot het toernooi;
Nog iets anders?
Nope jullie kunnen je inschrijven door middel van een DM op het forum.
Have fun!
Bij deze een 5on5 Summoner's Rift toernooi die gaat plaatsvinden in de week van 5 t/m 11 Mei. Er is plek voor 8 teams en het is de bedoeling dat de teams zelf gedurende de week de rondes spelen voor de finale die op zaterdag of zondag zal plaatsvinden.
Dus wordt er van de teams verwacht dat ze onderling regelen welke dag/tijdstip hun het beste uitkomt om de matches te spelen. Komen ze er echter niet gezamenlijk uit dan kunnen ze contact opnemen met de admin (ik dus).
Hoeveel teams?
8
Prijs?
Inschrijven kan tot?
Zaterdag 3 mei sluit de inschrijfdatum en gaan we spelen met de teams die we hebben
Regels?
Nog iets anders?
Have fun!
[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 22-04-2014 07:28 ]
Tussen 21-29 krijg je steeds meer premade teams, dan moet je meer uitkijken.McGryphon schreef op maandag 21 april 2014 @ 23:32:
[...]
Op het niveau waar ik speel kan phoenix in lane in principe makkelijk, een groot deel van mijn speelstijl is juist gebaseerd op vanaf level 3, wanneer ik zowel turtle als bear heb, _continu_ druk te zetten. Moet ik wel goed warden, om door te hebben wanneer er geganked gaat worden en op tijd weg te kunnen komen, maar er zijn weinig spelers die daar een goed antwoord op hebben. En als je iemand 4 keer kan laten recallen voordat je zelf items gaat kopen heb je meestal een flink voordeel in cs en xp, waardoor je ze steeds makkelijker de lane uit smijt.
En het grote voordeel van die speelstijl: als je een beetje aan het rollen gaat ben je nauwelijks meer 1v1 te stoppen in je push, waardoor de rest van het team 4v3 staat. Als hun toplaner dan ook nog eens underleveled en underfed is, en ze dus vaak een matige tankline hebben, betekent dat toch een flink voordeel voor je team alles bij elkaar
Wel is het erg riskant, en er is natuurlijk genoeg counterplay tegen. Ik kom echter zelden mensen tegen die zich er goed tegen kunnen verweren, maar hey, level 21 is niet zo'n hoog gemiddeld niveau
Niets leuker dan als level 21 Udyr een Gold of hoger tegenover je te hebben, vooral als ze dan ook nog een goede jungler hebben.
Kog outranged en outdamaged Trist. Die heeft enkel de CC en escapes niet. Ook doet Draven haast double damage als hij Q blijft vangen. Trist hangt een beetje in het midden qua damage, maar heeft donders veel utility.McGryphon schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 00:01:
Hopelijk pak je niet als eerste item Zeal. Deze moet je pas na AD items pakken. Vooral met haar Q. Standaardvolgorde zou losjes zijn: Doran+Pots+Trinket, Vamp Scepter, (lv1)Boots, BF, BT, Zeal, PD, LW, IE, GA.Of course, Tristana heeft een zwakke midgame. Maar in mijn ervaring is dat enorm veel minder als je bij je 1e recall (indien <1550gp) of anders na je BFS een Zeal koopt; dat doet echt wonderen voor je DPS, en dat is precies wat je op AD trist wil hebben. Als je burst wil moet je AP bouwen.
Hmm interessante patchnotes voor 4.6. Feral Flare ietswat generfed, al vraag ik me af of dit de juiste oplossing was voor het item. Verder wat buffs, waarvan ik die van Rumble wel aardig vind. Al vraag ik me af of dat extra's op zijn shield + movementspeed nou echt nodig was.
Rengar ult change is een goed teken dat Riot nog steeds naar haar community luistert. Voor de rest maar eens zien hoe deze changes de game beinvloeden.
Rengar ult change is een goed teken dat Riot nog steeds naar haar community luistert. Voor de rest maar eens zien hoe deze changes de game beinvloeden.
Het is alleen in zn danger zone overigens en continue in danger zone blijven is best lastig. Van Feral Flare zal moeten blijken of het de juiste oplossing is. Als hij later compleet is (hogere cost EN 30 ipv 25 monsters) is de damage relatief gezien natuurlijk ook minder aangezien andere spelers dan ook hogere stats door items en levels hebben zodra hij klaar is. Ik ben benieuwd.Damienx2 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 08:13:
Hmm interessante patchnotes voor 4.6. Feral Flare ietswat generfed, al vraag ik me af of dit de juiste oplossing was voor het item. Verder wat buffs, waarvan ik die van Rumble wel aardig vind. Al vraag ik me af of dat extra's op zijn shield + movementspeed nou echt nodig was.
Rumble MID YEAH!!!!Damienx2 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 08:13:
waarvan ik die van Rumble wel aardig vind.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Doe dat maar in je team, voor het toernooi
Niet echt nerfs op de Flare of Heal meta en ze laten Barrier dus nog steeds vrij nuteloos in vergelijking. De meeste bot lanes hebben maar 1 Heal en ik zie eigenlijk maar weinig teams die achter elkaar Heal blijven poppen voor AoE team Heal.
Die 5 Feral Stacks vertragen het afmaken van Flare misschien van 17minuten naar 19minuten, maar veel zal het denk ik niet helpen.
Die 5 Feral Stacks vertragen het afmaken van Flare misschien van 17minuten naar 19minuten, maar veel zal het denk ik niet helpen.
Het gaat verder imo dan alleen die 5 Feral stacks, de kosten zijn omhoog (wat ook niet drastisch is, maar toch weer extra farm nodig in de jungle om het te completen, waardoor je ook een achterstand gaat hebben op de rest van je build). En daarbij na die 5 extra stacks wordt het pas interessant want tegen die tijd heb jij een team dat de helft van je jungle loopt leeg te stelen en zal het lastiger worden om voldoende stacks erbij te halen. Want na 19 min is er toch opzich weinig laning phase nog en neem daarbij wat lanes die aan het verliezen zijn omdat ze minder druk hebben van een Feral Flare jungler.Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:27:
Niet echt nerfs op de Flare of Heal meta en ze laten Barrier dus nog steeds vrij nuteloos in vergelijking. De meeste bot lanes hebben maar 1 Heal en ik zie eigenlijk maar weinig teams die achter elkaar Heal blijven poppen voor AoE team Heal.
Ik wil dit wel eens in praktijk zien, of het niet behoorlijk wat impact heeft.
Nice, toch maar wel weer een toernooi opgezet na het gedoe om het andere topic?Damienx2 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 07:22:
League of Legends Toernooi Mei 2014
Hoeveel teams?
8
Prijs?
Inschrijven kan tot?
Regels?
Nog iets anders?
Have fun!
Misschien doe ik deze keer wel mee, indien nog iemand een sub support nodig heeft. Elke dag kan ik waarschijnlijk helaas niet
Alleen maar ranked soloqueue gaat ook vervelen namelijkjespertje schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:38:
[...]
Nice, toch maar wel weer een toernooi opgezet na het gedoe om het andere topic?
Misschien doe ik deze keer wel mee, indien nog iemand een sub support nodig heeft. Elke dag kan ik waarschijnlijk helaas niet
Klopt, is ook zo. Maar het blijkt alsnog voor veel mensen verdomde moeilijk te zijn om een _continu_ pushende Udyr tegen te hebben. En Udyr heeft dan wel geen ranged poke, wat wel kan is Bear er naartoe, Tiger, en weer weg turtlen. Win ik bijna altijd trades mee.Skyclad schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 07:39:
[...]
Tussen 21-29 krijg je steeds meer premade teams, dan moet je meer uitkijken.
Niets leuker dan als level 21 Udyr een Gold of hoger tegenover je te hebben, vooral als ze dan ook nog een goede jungler hebben.
En het mooie is: zelfs als ik in de laningphase kort gehouden word kan ik beehoorlijk druk blijven zetten. Als dat het geval is ga ik sowieso voor phoenix, vanwege de waveclear waarmee ze je gewoonweg niet alleen kunnen laten. En dan zijn er nog opties als proxyfarmen, tussendoor counterjunglen (want ook zonder jungle items cleart Udyr als een malle), en eventueel (zelfs) roamen naar midlane en daar ineens veel meer presence hebben. Zelfs een underfed lane Udyr is een match voor de meeste junglers, als je midlane ook maar iets voor ligt willen je tegenstanders daar helemaal geen Udyr zien langskomen
En ach, van het spelen tegen Silver en Gold spelers word ik alleen maar beter. Met name het warden en de minimap in het oog houden heb ik toch echt moeten leren om dat te kunnen handlen, en dat werpt zeker tegen spelers die dat nog niet hebben geleerd zijn vruchten af
Overigens bouw ik ook regelmatig Swiftness boots op Udyr, dan is ie helemaal niet meer in te halen als je je CC mist.
Klopt, ranked was de laatste dagen gewoon een ramp, geen enkele game gehad zonder geflame. Paasweekend zorgde ervoor dat alle kindertjes extra lang konden gamen....Damienx2 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:42:
[...]
Alleen maar ranked soloqueue gaat ook vervelen namelijk. Plus een wat actieve community kan geen kwaad. Scheelt weer een hoop topic reports als men gewoon het spelletje speelt.
Daarnaast zorgt het nieuwe item, FF, er voor dat de game een stuk slechter wordt. Alle bans gaan haast naar junglers en dan nog zijn er veel junglers die zoveel profiteren van FF dat ze moeilijk te stoppen zijn.
De FF moest zorgen voor een extra jungle item maar het is nu haast het enige jungle item dat wordt gekocht. De extra damage en heal zijn gewoon te sterk en door de stacks gaat de jungler de eerste 15 min alleen maar farmen en komt dan te sterk uit de jungle.
Daarnaast, als je als jungler je stacks niet kan krijgen en bijvoorbeeld je de lane fase niet goed door komt als team dan heb je haast al verloren. Enemy jungler pakt nu ook je eigen jungle mee en loopt alleen maar verder uit in damage etc. Gevolg is dat de changes die Riot eerder had gemaakt(wanneer je achter lag kon je namelijk in patch 4.4 nog terug komen) geheel teniet worden gedaan.
Trouwens, als iemand nog een support sub(plat 2) zoekt voor het toernooit, dan ben ik wel beschikbaar, natuurlijk afhankelijk van de dagen.
Ik ben een one man army, oftewel ik heb geen teamDamienx2 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:25:
[...]
Doe dat maar in je team, voor het toernooineem aan dat je gaat deelnemen!
Jullie gaan dan vast toch mijn paardje bannen
[ Voor 9% gewijzigd door Meneer iCy op 22-04-2014 11:08 ]
Nein mann. Laat Rumble mooi top, en gooi een Ziggs mid. Dat AoE... met die combo wel eens hele teams in de baronpit al low gekregen enkel door 2 goed gemikte ults, en dan staan er een Twitch en een Udyr op ze te wachten als ze willen vluchten

Jij mag Hecarim spelen hoor, ik zie dat niet als een bedreigingiCy schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:08:
[...]
Ik ben een one man army, oftewel ik heb geen team
Jullie gaan dan vast toch mijn paardje bannen

Ik moet zelf mijn draai nog vinden met udyr in 4.5. Nu moet ik er ook eerlijk bij zeggen dat ik nog maar 1 game er mee heb gespeeld en dat ging niet zo goed. Komt denk ik omdat ik te weinig stacks had in de late game. Sowieso is het voor mij weer even wennen. Heb namelijk een kwartaal niet gespeeld ivm te weinig tijd.
Wat bouwen jullie trouwens naast FF voor jungle tiger udyr? Ik zat te denken aan Ninja tabi, Zephyr, Blade of the Ruined King, Trinity Force, en dan nog banshees oid. Door ninja + zephyr heb je tenacity, redelijk wat movement speed en die 10% auto attack block, met ook nog wat andere goede stats. BOTRK voor meer dmg en lifesteal (+ active tegen tanks). Trinity doet gewoon erg lekker op Udyr, hoewel ik mij afvraag of de movement speed van trinity met zephyr combineert (ik neem aan van wel, maar met Riot weet je het nooit.
Wat bouwen jullie trouwens naast FF voor jungle tiger udyr? Ik zat te denken aan Ninja tabi, Zephyr, Blade of the Ruined King, Trinity Force, en dan nog banshees oid. Door ninja + zephyr heb je tenacity, redelijk wat movement speed en die 10% auto attack block, met ook nog wat andere goede stats. BOTRK voor meer dmg en lifesteal (+ active tegen tanks). Trinity doet gewoon erg lekker op Udyr, hoewel ik mij afvraag of de movement speed van trinity met zephyr combineert (ik neem aan van wel, maar met Riot weet je het nooit.
Het volgende staat in de patch 4.6 notes te lezen:
"Top lane: We're particularly aware of low champion diversity - especially in competitive play. The current state of top lane is a couple of champs go to fight on an island and that makes the balancing act tricky. We know that nerfs won’t work because taking down today’s bullies (hi Renekton!) means that others would rise to the spot. Instead, we're going to be buffing(!) champions over time that have teamfight-oriented, healthy gameplay. In this vein we have changes in store for Jarvan IV, Malphite, Rumble and more."
Zou Riot dan eindelijk eens het balanceren beter aan gaan pakken? In plaats van het nerfen van degenen die net erbovenuit steken, juist degenen die net tekort komen buffen. Dat zouden ze wel op meer lanes mogen doen.
Bijvoorbeeld:
- Buff Varus bijv eens ietwat, door bijv zijn base movement speed te boosten.
- Buff SotAG of doe iets anders waardoor de tanky/cc junglers weer eens meer viable worden.
"Top lane: We're particularly aware of low champion diversity - especially in competitive play. The current state of top lane is a couple of champs go to fight on an island and that makes the balancing act tricky. We know that nerfs won’t work because taking down today’s bullies (hi Renekton!) means that others would rise to the spot. Instead, we're going to be buffing(!) champions over time that have teamfight-oriented, healthy gameplay. In this vein we have changes in store for Jarvan IV, Malphite, Rumble and more."
Zou Riot dan eindelijk eens het balanceren beter aan gaan pakken? In plaats van het nerfen van degenen die net erbovenuit steken, juist degenen die net tekort komen buffen. Dat zouden ze wel op meer lanes mogen doen.
Bijvoorbeeld:
- Buff Varus bijv eens ietwat, door bijv zijn base movement speed te boosten.
- Buff SotAG of doe iets anders waardoor de tanky/cc junglers weer eens meer viable worden.
Ach je hebt de discussie gemist toen ik Rumble mid een keer probeerde en we (eigenlijk ik) had wat communicatieproblemen. Dikke fail, vandaar dat ik telkens op rumble mid weer terug komMcGryphon schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:14:
[...]
Nein mann. Laat Rumble mooi top, en gooi een Ziggs mid. Dat AoE... met die combo wel eens hele teams in de baronpit al low gekregen enkel door 2 goed gemikte ults, en dan staan er een Twitch en een Udyr op ze te wachten als ze willen vluchten
Ik bouw Udyr afhankelijk van het team. Hebben we vrijwel geen tank, dan wordt Udyr een tank en anders een beetje offtank met inderdaad een BotRK en Wit's EndGropah schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:21:
Help, jongeman zoekt team
Maar jongens en wellicht meisjes, ik zoek een team. Ik kan 4 rollen redelijk tot goed vervullen met meerdere champs. Ik ben zo goed als ADC, dat ik tot nog toe maar 1 of 2 potjes ranked als ADC heb gewonnen. Ik ben zelf op het moment Silver 4, kan wel gaan zeuren dat het door teammates komt etc, maar goed dat doet elke silver/bronze player
In volgorde qua voorkeur op het moment:
Jungle: Hecarim
Mid: Ziggs, Fizz, Syndra,Galio, Gragas, Lux, Malzahar (Elke als counterpick in sommige gevallen)
Support: Nami, Leona, Thresh, Alistar, Blitz
Top: Garen (als counter/safe pick), Jax, Cho Gath, Volibear, Trundle
[ Voor 24% gewijzigd door Meneer iCy op 22-04-2014 11:28 ]
Gold ook hoor, maar ook met een goede reden. Gisteren een potje met een Veigar support en een potje erna met een Jayce jungle. Nee Gold is elo-heaveniCy schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:24:
[...]
Ik ben zelf op het moment Silver 4, kan wel gaan zeuren dat het door teammates komt etc, maar goed dat doet elke silver/bronze playerZie hier mijn pagina http://euw.op.gg/summoner/userName=iCynl
En ik bevestig hierbij dat iCy de beste Rumble mid EU is.
Movement Speed stacked sowieso.Gropah schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:21:
Ik moet zelf mijn draai nog vinden met udyr in 4.5. Nu moet ik er ook eerlijk bij zeggen dat ik nog maar 1 game er mee heb gespeeld en dat ging niet zo goed. Komt denk ik omdat ik te weinig stacks had in de late game. Sowieso is het voor mij weer even wennen. Heb namelijk een kwartaal niet gespeeld ivm te weinig tijd.
Je build is wel erg glass cannon. Sowieso zie ik nooit Zephyr op Udyr en dat moet je ook niet willen denk ik. Veel te duur en het geeft je geen stats waar je early-midgame veel mee kunt in de recipes. Je loopt dan na het uitgeven van 6k Gold rond met enkel Aspd en een beetje AD. Verder dus niets.
Die Tenacity wil je juist tijdens ganks, niet pas nadat je 6k Gold bij elkaar hebt gefarmed (je starter items, pots, wards Feral, Boots en dan nog 3k voor Zephyr) Ook heb je een overkill aan Aspd met Zephyr. Feral + Triforce + Botrk moet voldoende zijn. Er zijn punten waarbij een bepaalde stat overbodig word, en na Triforce, je selfbuffs en Feral heb je zat Aspd.
Je volledige build zal er in een optimale setting zo uitzien:
Feral, Merc Threads/Tabis, Triforce, Spirit Visage, Randuins, Botrk/Wits End
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2014 11:32 ]
Ik ben zoals ik al eerder zei geen fan van te veel damage items op Udyr, meer dan 3 zou ik in principe noit doen. Zeker als je lekker blijft stancedancen is wat tankiness imo waardevoller dan nóg meer damage; dan kan je namelijk stukken langer in de teamfight blijven, damage heb je tóch wel (zeker met FF, Udyr stackt die echt als een motherfucker) en ook 1v1's heb je stukken betere kans om te winnen doorgaans. Zeker gezien Udyr geen blink of dash heeft, evenals geen ranged poke behalve phoenix, en dus meestal al damage pakt voor hij bij zijn doelwit is in zo'n geval.Gropah schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:21:
Ik heb echter heel veel verschillende builds gezien op Udyr. Wat ik in de jungle wel eens doe is een Wit's End erbij pakken: meer AS, magic damage (ook leuk met je Tiger AS-steroid
@hierboven: Wit's end needs more love
Ook zou ik Randuins afhankelijk van de situatie mogelijk vervangen door SFC of FH, maar dat is dus ook dat: afhankelijk van de situatie.
Sja, communicatie is dan inderdaad wel belangrijkiCy schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:24:
[...]
Ach je hebt de discussie gemist toen ik Rumble mid een keer probeerde en we (eigenlijk ik) had wat communicatieproblemen. Dikke fail, vandaar dat ik telkens op rumble mid weer terug kom

Niet meegekregen, dat klopt, maar ik heb dat soort dingen vaak genoeg zien voorkomen geloof ik
[ Voor 14% gewijzigd door McGryphon op 22-04-2014 11:34 ]
Qua discussies zit je nu in het goede topicMcGryphon schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:31:
[...]
Sja, communicatie is dan inderdaad wel belangrijk
Niet meegekregen, dat klopt, maar ik heb dat soort dingen vaak genoeg zien voorkomen geloof ik
Overigens idd, Wit's end needs more love. Heb het ook de laatste tijd weer wat vaker op Irelia gebouwd, met name met overfed AP mids of vs een AP top. Works like a charm.
Eigenlijk vond ik het vroeger een leuker item. Toen was het pas echt een mageslayer. 40 Magic damage werd omgezet in 40 mana damage. De reden van verwijdering was dat de tanks met lage manapools vooral de sjaak waren. Rito's filosofie was toen nog anti-fun = remove ipv dat ze nou damage mitigation op de mana drain toepassen... maar goed.Damienx2 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:41:
[...]
Qua discussies zit je nu in het goede topicvolgens mij hebben we nu zelfs een apart stempeltje voor dit topic zodat we actieve modding hebben
.
Overigens idd, Wit's end needs more love. Heb het ook de laatste tijd weer wat vaker op Irelia gebouwd, met name met overfed AP mids of vs een AP top. Works like a charm.
Wit's End is een beetje een item geworden dat op niemand een staple is, en heel situational op de 2-3 characters die het wel kunnen gebruiken. Dit mede omdat het voor een item die een heel slot pakt, niet vaak een heel slot waard is. Stel mijn volledige build is klaar, dan zou ik uiteindelijk nog Wits End inruilen voor een Banshees oid om zoveel mogelijk stats in 1 slot te drukken. Ook word de item pas gold-efficient als je 5 stacks hebt, dus tijdens korte trades en de eerste paar seconden van een teamfight heb je dus gewoon een item die zijn kosten niet waard is.
Op Warwick koop ik hem omdat elke strike van zijn ult die Wits End proct, maar verder koop ik hem eigenlijk inderdaad nooit.Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:52:
[...]
Eigenlijk vond ik het vroeger een leuker item. Toen was het pas echt een mageslayer. 40 Magic damage werd omgezet in 40 mana damage. De reden van verwijdering was dat de tanks met lage manapools vooral de sjaak waren. Rito's filosofie was toen nog anti-fun = remove ipv dat ze nou damage mitigation op de mana drain toepassen... maar goed.
Wit's End is een beetje een item geworden dat op niemand een staple is, en heel situational op de 2-3 characters die het wel kunnen gebruiken. Dit mede omdat het voor een item die een heel slot pakt, niet vaak een heel slot waard is. Stel mijn volledige build is klaar, dan zou ik uiteindelijk nog Wits End inruilen voor een Banshees oid om zoveel mogelijk stats in 1 slot te drukken. Ook word de item pas gold-efficient als je 5 stacks hebt, dus tijdens korte trades en de eerste paar seconden van een teamfight heb je dus gewoon een item die zijn kosten niet waard is.
Voor mij blijft Wit's End toch wel: "The Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything"Vicarious schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:20:
[...]
Op Warwick koop ik hem omdat elke strike van zijn ult die Wits End proct, maar verder koop ik hem eigenlijk inderdaad nooit.

Wat een bagger patch.
Zoek maar eens op iCy +Rumble in het vorige topic . Ergens in januari was dit voorval ter sprake gekomen.McGryphon schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:31:
[...]
Thanks voor het compliment!Damienx2 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:29:
[...]
Gold ook hoor, maar ook met een goede reden. Gisteren een potje met een Veigar support en een potje erna met een Jayce jungle. Nee Gold is elo-heaven.
En ik bevestig hierbij dat iCy de beste Rumble mid EU is.
Maarja, het is de laatste inderdaad in elke regio wel elo heaven. Potjes verliezen waarbij je voor staat als team en zelf gefeed ben, omdat ze 1 voor 1 tegen 5 man willen spelen. 15-6 Garen en 18-8 Fizz.
Midlane die na 10 minuten aan komt kakken, ja letterlijk was hij aan het kakken was zijn reactie. Gaat Lux gelijk feeden. Geweldig deze Kha, gelukkig als Cho Jungle en 6 stacks kon ik een onofficiele penta pakken, was iets te traag met de 4e kill maar Lux smaakte goed, de 5e kill kwam er snel achteraan :-)
na een week of 2 gestopt te zijn met spelen, door de kapotte community, begon het toch weer te kriebelen. Het blijft gewoon een goed en leuk spel om te spelen. Anyway, series naar Silver 3 afgemaakt en daar zit ik nu rond de 20-30 LP. tot nu toe nog geen slechte ervaringen gehad met medespelers, maar ben bang dat dat geluk een keer ophoud
*klopt af* Maar goed, gold komt steeds dichter bij, word al vaker met golds in een team/tegenstanders gegooid, ik weet niet wat voor een teken dat is. Maar ik vind het niet erg.
SIvir + Soraka is heel sterk, 2 leuke potjes gehad, je kan je boomerang blijven gooien, echt constant.
SIvir + Soraka is heel sterk, 2 leuke potjes gehad, je kan je boomerang blijven gooien, echt constant.
[ Voor 9% gewijzigd door garriej op 22-04-2014 15:15 ]
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Tja de Rudy's die we hebben gecreëerd door de jaren heen.

Verwijderd
Vind het echt een zeikfilmpje.
Als je gewoon weet hoe je moet muten valt het allemaal best mee vind ik.
Ja af en toe heb je inderdaad iemand die gewoon zijn best doet een game te verpesten maar dat is niet meer dan met andere games heb ik het idee.
Hier heb je denk ik wel een goed punt, in de tijd dat ik CS 1.3 t/m 1.6 speelde was er ook een hoop gemier op publics etc. En dan neem ik nog niet eens IRC erin mee. Maar ook Clanbase zat vol met dezelfde verwensingen die ik tegenwoordig in LoL zie.Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:54:
[...]
Ja af en toe heb je inderdaad iemand die gewoon zijn best doet een game te verpesten maar dat is niet meer dan met andere games heb ik het idee.
Dus misschien was het beter in beta etc toen mensen net begonnen, maar zodra een spel niet meer in een beta zit is alle vriendelijkheid snel vertrokken.
Ik heb in het verleden wel eens anders beweerd, maar ik kwam afgelopen weekend toevallig nog wat oude HDD's tegen met screenshots. Toen ik het toch ook niet meer kon ontkennen hoe het eerder er aan toe ging.
[ Voor 11% gewijzigd door Damien op 22-04-2014 17:00 ]
Nee niet? in elke game zit wel iemand die alles beter weet, beter is als de rest van het team, niet thuishoort waar hij speelt, niet reageerd op pings, boos word dat je niet missing pinged terwijl je dat wel doet ect. ect. en dan zijn er nog de mensen die als ze 3 keer dood gaan in 7 minuten de jungler de schuld geven.Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:54:
[...]
Kijk dat mensen boos worden als je faalt, of om wat voor reden dan ook, doet me niks zolang ze het maar onderbouwen. Maar dat doen mensen niet, die leven in hun eige wereld. Voorbeeld, ik sta 5-0-3 met mumu(top als eert geganked en een kill gemaakt) Onze renekton krijgt het voor elkaar om alsnog trundle te feeden in de tussentijd, op het moment dat ik een goeie score had zei de renekton dat we de game verloren omdat ik slecht was, dat blijkt niet uit de score en op dat moment hadden we een draak en 2 torens(waar ik allebei had geholpen). Die gast leeft dus gewoon in zijn tunnelvisie en denk dat hij heel goed is, maar hij stond op 1-7-2 en was inmiddels 2 torens verloren.
[ Voor 32% gewijzigd door garriej op 22-04-2014 17:00 ]
Tja, niet alleen het troll en flame gehalte ligt erg hoog, ook het incasseringsvermogen ligt erg laag.
Op alles wat mensen zeggen móet schijnbaar gereageerd worden, het liefst zo kwaad of ironisch mogelijk.
Op alles wat mensen zeggen móet schijnbaar gereageerd worden, het liefst zo kwaad of ironisch mogelijk.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]