[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 11 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.463 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja daarom zeg ik ook als je weet hoe je moet muten. Dan heb je dus niet dat hij boos kan reageren of de schuld aan je kan geven. Als je zelf al aangeeft dat er elke game wel iemand bij zit die niet thuishoort in die regio vind ik dat nou ook niet echt een lekkere uitspraak. Mensen hebben gewoon slechte games/dagen.

Bij veel shooters en dergelijke spelen mensen toch ook op private servers zodat de rotte appels verbannen kunnen worden. Als je op een public iets speelt heb je ook constant gasten die de pret verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Zoek nog 3 geïnteresseerden voor team dat ik ga opzetten. Voeg me toe (Arclight Varus) of stuur een DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzaahhh
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-07 18:53
Team gezocht altijd wel in voor een competitie
ookal bannen ze waarschijnlijk lux dan wel weer haha

[ Voor 36% gewijzigd door Wazzaahhh op 22-04-2014 18:08 ]

Xbox id: DHV Whitebird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Tot dusver 2 teams (ervan uitgaande dat ik minimaal 4 andere Boze Broeders bereid ga vinden) voor het toernooi.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik kan als sub wel met een team meedoen. Heb een redelijk grote champion pool in met name de jungle en support rollen, maar kan ook top spelen. Mid en ADC laat ik liever aan anderen over ;)

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Ons team is ook weer van de partij Damien.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzaahhh
wat als het weer boze broeders vs SSS word haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Genoteerd Blamauci, 3 teams dus present. En ik wil nog eens benadrukken dat ik nog steeds het recht behoud om enkele mensen uit te sluiten van deelname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
We zijn behoorlijk improved en hebben nieuwe toplaner. Dragon Jeffro <3 een oldschool GoT member. Dankzij hem hadden we ooit dit:

http://fakegaming.eu/GoT/index.php?act=articles

Vooral http://fakegaming.eu/GoT/index.php?act=matches werd veel gebruikt: Dit ding is door Jeffro gecoded samen met de oude GoT mod Saphua.

Dit ding trok mensen zijn lolking elo uit de API en maakte gewoon balanced teams.

[ Voor 38% gewijzigd door blamauci op 22-04-2014 20:40 ]

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Laatst online: 11-09 13:40
Voor welke redenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Daar kun je me voor DMen, ik heb geen zin om mij daarover uit te laten op dit forum. Aangezien sommige nogal triggerhappy zijn met de report knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Wazzaahhh schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:34:
wat als het weer boze broeders vs SSS word haha
Dan ben ik er nu wel bij >:{

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzaahhh
Rordarok schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:40:
[...]

haha bring it on! vond jammer je er niet was ik wou graag top vs jou ookal moest ik nu mid pantheon spelen xD
Ookal speelt ons team sindsdien niet meer samen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Rordarok schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:40:
[...]

Iedereen vergeet voor het gemak even dat de Boze Broeders de tweede game echt keihard gethrowed hebben en dat "onze" overwinning dus helemaal niet zo dominant was. Zo stond het bijvoorbeeld 1-7 in kills en stonden de Broeders 6k voor of iets dergelijks :P.

Moeten er eigenlijk nog subs worden opgegeven?

[ Voor 6% gewijzigd door Thormodo op 22-04-2014 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Thormodo schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:47:
[...]

Iedereen vergeet voor het gemak even dat de Boze Broeders de tweede game echt keihard gethrowed hebben en dat "onze" overwinning dus helemaal niet zo dominant was. Zo stond het bijvoorbeeld 1-7 in kills en stonden de Broeders 6k voor of iets dergelijks :P.

Moeten er eigenlijk nog subs worden opgegeven?
Elk team mag 3 subs hebben, dus ja het is misschien wel handig om ze erbij te vernoemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Boze broeders vs SSS zit er niet in want voor mij nog onbekende reden heeft Damien ons verbannen van het toernooi. Uitleg svp?

Damien geeft duidelijk aan dat hij dit via DM wil vertellen, dus stuur dan een DM, ipv het nog een keer te vragen...

[ Voor 33% gewijzigd door Gropah op 22-04-2014 21:40 ]

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:56

psyy138

blackbulls.nl

Ik zoek iemand die graag wil duoqen!! Het liefst een adc main uit platinum! _/-\o_
ik ben een support main uit platinum 4 (platinum 2 in season 3).
Speel graag zyra/morgana/nami/thresh!
add me ingame "Psyy"

hawdoe en bedankt 8)

P.S. EUW natuurlijk !!! >:) >:) >:)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzaahhh
ik wil best een keer duoqen: Grab you and run
slecht in elke rol maar goed genoeg om te worden geboost with luck :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:29

m0nk

16-09-2003 15.15

Nieuwe supp champ:

http://na.leagueoflegends...m-heart-freljord-revealed

Braum, the Heart of the Freljord, revealed
By sixtwo

The frozen peaks of the Freljord have for centuries punished the weak. But as these feared glacial lands host the graves of the frail, for the mighty, the land is a cradle, a place that elevates mere strongmen into true champions. Braum’s story started here, and as his strength and fortitude grew, so too did his legend. Today, his feats inspire all from the poorest of peasants to the fiercest of raiders. And as he prepares to bear his shield into battle once again, he goes knowing he carries the hopes and adoration of the Freljord’s people with him.

[ Voor 72% gewijzigd door m0nk op 23-04-2014 07:59 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Braum intercepts projectiles with Unbreakable, causing them to hit him and then be destroyed.

Tot zover Draven's bijltjes en Sivir's boomerang blade :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Info omtrent het toernooi:

Tot dusver 3 teams, ik zou alle 3 de teams wel aanraden om nog subs er aan toe te voegen. Overigens zijn 2 tournament bans gisteren opgeheven, dus is het mogelijk om deze spelers nog aan je team toe te voegen.

Gisteren overigens nog 2 ranked met Rudy gedaan. Helaas als vanouds weer een feedende botlane. Het ligt toch echt aan de spelers zelf. Ik begrijp niet hoe mensen het voor elkaar krijgen (als ze iig niet continu all-in gaan) om 0/5 in een lane te staan na 6 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor degenen die het niet kunnen zien:

Abilities

Passive: Concussive Blows
Braum’s basic attacks apply Concussive Blows. Once the first stack is applied, all basic attacks from Braum and his allies apply further stacks. Targets that sustain four stacks are stunned and suffer bonus magic damage. After being stunned, Braum cannot apply Concussive Blows to his target again for a moderate duration.

Q: Winter’s Bite
Braum propels freezing ice from his shield in a straight line skillshot, dealing magic damage (based on Braum’s max health), slowing and applying a stack of Concussive Blows to the first target hit.

W: Stand Behind Me
Braum leaps to the aid of a nearby ally, positioning himself between his target and their nearest enemy champion, and granting both Braum and his target bonus armor and magic resist based on his total armor and magic resist.

E: Unbreakable
Braum raises his shield in a target direction, negating the damage from the first attack from the shield’s direction and reducing the damage of all subsequent attacks as long as the shield is raised. Braum intercepts projectiles with Unbreakable, causing them to hit him and then be destroyed. He also gains a minor speed boost until he lowers his shield.

R: Glacial Fissure
Braum slams his shield into the ground, sending out a huge long-range skillshot that knocks up and damages all enemies caught before leaving behind a strong slow field.

Gameplay

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SiC8pqB.jpg
Braum is a strong and resilient melee support capable of making game-changing plays while saving his team from a barrage of enemy attacks. He forms symbiotic bonds with the marksman he fights alongside, forming a wall between the two teams and leaping to the aid of his allies as he transitions into a late game tank.

Bot lane
In lane, Braum functions most effectively as a reactionary or opportunistic support, constantly on the lookout for chances to apply Concussive Blows to the enemy duo. Accurate use of Winter’s Bite triggers the mark on targets who’ve wandered from their minion wave, while Braum can tag aggressive enemies with basic attacks before leaping back to the ranged safety of his marksman with Stand Behind Me. After applying Concussive Blows, Braum and his marksman have two solid options: either follow up hard and try to activate the stun, or zone the enemy and take up aggressive positioning. Concussive Blows is powerful enough to win almost any trade, while the threat of triggering the stun acts as a powerful deterrent, forcing the enemy marksmen away from valuable minion gold. Braum’s also a powerful asset during friendly ganks: by dashing to his jungler with Stand Behind Me, Braum’s able to get into the heart of the enemy duo. After they’ve been tagged with Concussive Blows, the jungler’s extra attacks accelerate the stun and help secure kills.
But while Braum is undeniably useful on the offense, he’s an absolute colossus when defending. The additional defenses provided by Stand Behind Me help both Braum and his marksman survive otherwise lethal damage, while Unbreakable has the potential to completely shield his ally from all incoming damage when positioned correctly. When activated, Unbreakable protects all of Braum’s allies behind the shield from basic attacks and targeted and pass-through abilities like Varus’ Piercing Arrow, Taric’s Dazzle, and Caitlyn’s Piltover Peacemaker, but not placed abilities like Nidalee’s Bushwhack or Swain’s Nevermove. More importantly, Braum can move while using Unbreakable, meaning he can reposition with his ally as they head towards the safety of their tower, or as the enemy team moves to flank around the shield. Braum is also able to continue attacking and casting abilities while he shields with Unbreakable - landing the slow from Winter’s Bite while moving back deters enemy junglers and marksmen still further.
Braum gains solid initiation or follow-up potential once he hits level six and unlocks Glacial Fissure, offering friendly junglers easy ganking targets with its huge knock-up and slow. If Braum’s looking to cut off his target’s escape route, he can quickly reposition with Stand Behind Me before firing Glacial Fissure behind his target. The ability’s slow field is large and powerful enough to force flashes and secure kills. Finally, Glacial Fissure is equally powerful as a disengage tool, nullifying chases when aimed correctly.

Teamfights
The more allies around Braum, the more his shield shines. In small-scale skirmishes, he darts in front of his allies with Stand Behind Me before using Unbreakable to block pick attempts and soak up the subsequent damage. Should his team be outnumbered, Glacial Fissure is again a strong disengage ability, particularly in the jungle’s narrow pathways. Alternatively, when Braum’s part of the more powerful skirmishing group, a well-aimed Winter’s Bite slows and applies Concussive Blows, all but guaranteeing a kill.
While other supports operate best within their team or deep in the enemy ranks, Braum functions best as a physical wall between the two teams, soaking up damage with Unbreakable while his team’s damage dealers get to work. The low cooldown on Winter’s Bite helps Braum slow both approaching and fleeing enemies while setting up Concussive Blows for his team. His passive is strongest here – by floating between the two teams, Braum’s able to use basic attacks on the enemy tanks and fighters as he hits the enemy backline with Winter’s Bite, potentially setting up stuns against the entire enemy team. Meanwhile, Stand Behind Me gives Braum the sudden celerity he needs to dart to his teammates and protect them from harm with Unbreakable, which has the potential to turn around even the most lamentable of teamfights, or protect his squishies when they’re being attacked. Finally, unleashing Glacial Fissure through the enemy team splits and (literally) slows their hopes of a coordinated assault, giving Braum and his allies the opportunity to move in and clean up.

Synergy

Works well with
Ashe
By slowing her enemies, Ashe gives Braum a much easier target for his Winter’s Bite casts. Similarly, the two can pair Glacial Fissure and Enchanted Crystal Arrow together to utterly paralyze an enemy and all but guarantee a level six kill.

Caitlyn
With her unrivalled range, Caitlyn’s best at capitalizing on Braum’s passive, Concussive Blows. With clever timing, Braum can also use Stand Behind Me as Caitlyn fires 90 Caliber Net, helping both escape and dive when needed.

Ezreal
Ezreal’s Mystic Shot applies on-hit effects, meaning once Braum’s applied Concussive Blows, Ezreal can add further stacks from distance with his Q. The sheer threat of this is enough to force most enemies away from farming.

Struggles against
Vayne
Vayne’s got a few tricks up her sleeve to assert her dominance over Braum. Tumble’s low cooldown allows her to dodge Winter’s Bite with relative ease, while Condemn throws Braum back even when he’s shielding with Unbreakable, giving Vayne access to her enemy marksman.

Zyra
Zyra boasts a kit that handily bypasses Braum’s defenses. By planting seeds behind him, she’s able to negate Unbreakable with Deadly Bloom. Grasping Roots also snares Braum, preventing him from protecting his marksman with Stand Behind Me.

Lulu
Lulu can out-position Unbreakable by casting Help, Pix! on Braum or his marksman before firing off Glitterlance to hurt and slow both.

Champion Insights

Braum, designed by RiotWrekz

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/April_2014/BRR/bf1.jpg As with all champions, we designed Braum to fill a specific gap in the League of Legends champion pool. Specifically, he’s the first true tank support that we’ve created, a champion who takes the hits for their team. We’ve had plenty of defensive supports – champions like Nami, Soraka, Janna etc – who negate damage through heals or shields, along with fighter supports like Leona and Alistar, who are generally great at initiating teamfights before diving deep into the enemy team and disrupting as much as possible. Braum’s something different: he’s a tanky support who literally takes the hits for his team, and as such requires a new mindset, position and playstyle to most conventional supports.

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/April_2014/BRR/bf2.pngThe key to Braum’s unique playstyle is Unbreakable, his E. It’s an active defense, similar to Yasuo’s Wind Wall, but while Yasuo’s ability was created so that he’d have the means to protect himself (the team utility is considered a secondary bonus), we specifically designed Unbreakable so that Braum could protect his team. It makes Braum different because he – more than any other champion - creates zones of safety behind him. He defends throughout the game, first by protecting his marksman during laning, then by protecting his entire team and tanking during late game. While other supports focus on buffing, heals or disruption, Braum fills a unique role between the two teams, taking the brunt of the damage for his team and letting his damage dealers do their thing.

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/April_2014/BRR/sg.jpgThis positions him literally between the two teams, and gave us some interesting design questions to answer. Specifically, how else does a defensive melee support contribute in fights when he has limited damage and can only land basic attacks on the enemy’s beefy frontline? This is where we brought in his passive, Concussive Blows, and Q, Winter’s Bite. Braum can harass while protecting, not necessarily through his own strength, but by applying Concussive Blows to enemy targets. This greatly amplifies his team’s power while keeping Braum’s positioning consistent throughout teamfights. And while Braum can’t easily harass the enemy backline (Winter’s Bite only affects the first enemy it strikes, and Braum’s basic attacks are melee), when his allies get jumped by enemy fighters and tanks, he can quickly reposition with Stand Behind Me before peeling multiple targets with Concussive Blows.

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/April_2014/BRR/bs.jpg

We’re excited to see what you guys make of Braum. If you’re interested in testing him before his live release, get into the PBE and give him a whirl. We’d love to get your feedback!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damienx2 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:34:
Gisteren overigens nog 2 ranked met Rudy gedaan. Helaas als vanouds weer een feedende botlane. Het ligt toch echt aan de spelers zelf. Ik begrijp niet hoe mensen het voor elkaar krijgen (als ze iig niet continu all-in gaan) om 0/5 in een lane te staan na 6 minuten.
Van wat ik meekreeg werd onze Sivir met z'n grote bek over wards vaak gegrabbed door Blitz en ook was ze in een onveilige plek aan het recallen toen ze mijn mid een doublekill gaven. Lekker, zo'n shield op je champ en het dan niet gebruiken. Vervolgens maken we een redelijke comeback, word die pannenkoek van een Sivir uit de base gepulled terwijl we vision op het gehele enemy team hadden en terwijl haar shield up was. En dan zeuren over niet genoeg wards in de river. Nee, dat is echt het probleem hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:40:
[...]

Van wat ik meekreeg werd onze Sivir met z'n grote bek over wards vaak gegrabbed door Blitz en ook was ze in een onveilige plek aan het recallen toen ze mijn mid een doublekill gaven. Lekker, zo'n shield op je champ en het dan niet gebruiken. Vervolgens maken we een redelijke comeback, word die pannenkoek van een Sivir uit de base gepulled terwijl we vision op het gehele enemy team hadden en terwijl haar shield up was. En dan zeuren over niet genoeg wards in de river. Nee, dat is echt het probleem hier.
Altijd fijn als je een game verliest op een 7/0/6 Renekton ;). Jax met zijn uber-stabiele verbinding was ook een topper. En ondertussen was de botlane druk bezig om behalve hun lane-opponents jouw mid te voorzien van kills. Toch jammer dat ze de game vrij uncarryable hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:33

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Man man weer leuke updates deze pbe update cycle :d
Dragonslayer pantheon, Blade Mistress Lissandra
Gaat een dure tijd worden voor mij vrees ik, SKT1 skins, pool party ziggs, nieuwe pantheon skin :D

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Damienx2 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:57:
[...]

Altijd fijn als je een game verliest op een 7/0/6 Renekton ;). Jax met zijn uber-stabiele verbinding was ook een topper. En ondertussen was de botlane druk bezig om behalve hun lane-opponents jouw mid te voorzien van kills. Toch jammer dat ze de game vrij uncarryable hebben gemaakt.
Eerste potje ranked, Een Mid Yi en dacht dat ik zou verliezen maar Rito goden gaven de enemy een AFK soraka jaja Mid Yi. Deze Yi besloot ook eens de meest nutteloze item voor een lane te kopen, namelijk een Wriggle's Lantern, want FF is op, maarja na 27 minuten had deze Yi nog maar 3 big monsters gekilled. Tijdens de champ select was ik even naar het toilet, dus had niet alle picks gezien. Dus mijn les geleerd: Hou je plasje op, Draag een luier, Plas in een fles of laat het gewoon lopen. Rito bedankt voor de AFK soraka.

Daarna een winnende partij weggegeven door onze Yi. Team zeurde telkens dat ik er in moet gaan met Leona, en terecht ook maar ik wil dan all in op een ADC en niet op een tank :-). Ga ik all in op de ADC, niemand volgt. 30 seconden, zelfde truukje zonder ult. Niemand volgt. Gelukkig beide keren zeer goed van af gekomen, vrijwel geen damage gekregen. 25 seconden later, Yi gaat all in op de tank en de rest volgt. Geeft Yi mij op de kop dat ik niet eerst all in gaat. Uiteraard had ik 2 andere capabele teammates die Yi weer op de kop geven en hetzelfde verhaaltje uitleggen. Helaas gebeurde dit in de 46ste minuut en ze stompte midlane 2 torens, inhib en de 2x torens + nexus neer voordat 1 van ons kon respawnen :-).
Uiteraard, bereidde ik het team voor met de nodige pings voordat ik ging engagen.

Het was dus weer een leuk Rito avondje :-)

[ Voor 3% gewijzigd door Meneer iCy op 23-04-2014 10:44 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Damienx2 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:34:
Heb je de NA LCS finals gezien? Dyrus liet zien hoe je dat doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Skyclad schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:43:
[...]

Heb je de NA LCS finals gezien? Dyrus liet zien hoe je dat doet ;)
Het verschil is Bjergsen, Wildturtle, Xpecial en Oddone om je heen hebben of xxKILLNOOBSxx, 420MIDPRO, IGOTABIGEPEEN en raflcopterblazeit.

Maar goed punt.

Overigens herinner ik mij dat C9 de NA LCS finals heeft gewonnen, is er toch nog iets mis gegaan.

De Twitch VU vind ik wel erg nice, hij lijkt nu ook makkelijker te hanteren qua lasthitten, maar dat kan ook persoonlijk zijn omdat ik al een tijd geen Twitch meer gespeeld had.

[ Voor 28% gewijzigd door Damien op 23-04-2014 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Dat bedoelde ik ook, game 2 tegen C9:

YouTube: TSM vs C9 - 2014 NA LCS Playoffs Finals G2

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die Braum lijkt mij wel cool, apart en andere denkwijze, ga hem wel proberen :) sowieso al vrolijk hoe die naar summoners rift gaat

http://i.imgur.com/15JZhAz.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:45:
die Braum lijkt mij wel cool, apart en andere denkwijze, ga hem wel proberen :) sowieso al vrolijk hoe die naar summoners rift gaat

http://i.imgur.com/15JZhAz.gif
Lijkt me een erg sterke support, maar ook in andere lanes zie ik hem met zijn skillset wel tot zijn recht komen. Verwacht eerlijk gezegd dat het op toplane ook wel eens een vervelende tegenstander zou kunnen zijn, gezien de skillset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Als ik het goed begrijp krijgt hij de schade als hij het schild gebruikt (ipv de persoon achter hem), wat het minder geschikt zou maken in de top lane. De stuns zijn wel leuk, maar als hij niet makkelijk dichtbij kan komen duurt het even voor hij het kan triggeren.

Zie echter wel leuke mogelijkheden voor team fights. Zorg dat er een paar al 3 van de 4 basic attacks hebben ontvangen voor het gevecht, en zodra het begint kan je er dan een aantal snel stunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Skyclad schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:58:
Als ik het goed begrijp krijgt hij de schade als hij het schild gebruikt (ipv de persoon achter hem), wat het minder geschikt zou maken in de top lane. De stuns zijn wel leuk, maar als hij niet makkelijk dichtbij kan komen duurt het even voor hij het kan triggeren.

Zie echter wel leuke mogelijkheden voor team fights. Zorg dat er een paar al 3 van de 4 basic attacks hebben ontvangen voor het gevecht, en zodra het begint kan je er dan een aantal snel stunnen.
Ik bekijk het meer vanuit het oogpunt dat merendeel van de toplaners in melee range staan. Als deze champ dus ook nog eens zijn armor + resistances kan opgooien, dan zullen de klappen die hij incasseert niet enorm hoog zijn, wat dus wel te overbruggen is met wat lifesteal / hp/5 items/quints. Die passive zal dan ook wel geregeld proccen.

Maar goed, het blijft een beetje vooruit lopen op de feiten. Ik ga hem misschien vandaag wel even proberen op de PBE al vind ik de lag vrij irritant daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 13:00

Taygeta

KTM 790 Adventure

Misschien handig om hem in teamfights een cleave wapen(ravenous hydra) te geven.. de teammates zorgen wel voor de overige hits... lekker stun op die manier.
Als het werkt uiteraard

[ Voor 3% gewijzigd door Taygeta op 23-04-2014 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ik wil hem ook wel proberen, vooral als semi-roaming support. Af en toe 1x je skill op de enemy mid gebruiken, en dan moet die weer een tijdje extreem voorzichtig spelen, voorals als jij een ranged mid hebt. Maar heb de laatste tijd niet veel tijd om te spelen, dus zal wel wachten tot ie in de free rotation op de live servers verschijnt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Taygeta schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:12:
Misschien handig om hem in teamfights een cleave wapen(ravenous hydra) te geven.. de teammates zorgen wel voor de overige hits... lekker stun op die manier.
Als het werkt uiteraard
"Cleave's damage does not trigger on-hit effects, except for life steal."

Dus sowieso geen AoE stacks.
Skyclad schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:15:
Ik wil hem ook wel proberen, vooral als semi-roaming support. Af en toe 1x je skill op de enemy mid gebruiken, en dan moet die weer een tijdje extreem voorzichtig spelen, voorals als jij een ranged mid hebt. Maar heb de laatste tijd niet veel tijd om te spelen, dus zal wel wachten tot ie in de free rotation op de live servers verschijnt :D
En vervolgens ben je dan lv7 als de rest 10 aantikt. Lijkt me een erg slechte champ om mee te roamen aangezien zijn CC nogal delayed is. Een mid mage heeft < 1atk/sec, dus het gaat na jouw stack nog minstens 6 seconden duren als de enemy mid zo dom is om zich te laten raken door zoveel basics.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2014 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Mensen aangezien het via de DM's wat langzaam op gang komt, zouden jullie je teams kunnen inschrijven via: https://docs.google.com/s...RpZUNfZldFNWc&usp=sharing

Er is tevens ruimte voor eventuele subs. Zodra dit klaar is vul ik de teams aan in een bracket systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damienx2 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:52:
Mensen aangezien het via de DM's wat langzaam op gang komt, zouden jullie je teams kunnen inschrijven via: https://docs.google.com/s...RpZUNfZldFNWc&usp=sharing

Er is tevens ruimte voor eventuele subs. Zodra dit klaar is vul ik de teams aan in een bracket systeem.
U heeft toestemming nodig.

Is geen open sheet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:54:
[...]

U heeft toestemming nodig.

Is geen open sheet :+
En nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta

Taygeta

KTM 790 Adventure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Het derde team is nog niet geheel compleet, dus laat ik dat aan dr34m3dd om dit aan te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Als iemand nog een speler nodig heeft voor een team, DM me maar, kan overal spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:19:
Als iemand nog een speler nodig heeft voor een team, DM me maar, kan overal spelen :)
Zet anders je naam gewoon in de spreadsheet onder een apart kopje: "Available voor een team". Ik ben maar even zo vrij geweest om het opzetje te verwerken in de sheet. Dan kunnen mensen je altijd contacten erover.

Tot dusver is het dus momenteel alleen een finale die gespeeld hoeft te worden, met maar 2 volledige teams ;).

[ Voor 28% gewijzigd door Damien op 23-04-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:26:
[...]

Zet anders je naam gewoon in de spreadsheet onder een apart kopje: "Available voor een team". Ik ben maar even zo vrij geweest om het opzetje te verwerken in de sheet. Dan kunnen mensen je altijd contacten erover.

Tot dusver is het dus momenteel alleen een finale die gespeeld hoeft te worden, met maar 2 volledige teams ;).
Heeft iemand al voor mij gedaan zie ik, ik gok dat jij dat was: Bedankt! Tevens zou ik ook kunnen casten, maar zover ik weet had je daar al mensen voor! Ik ben wel even de data en tijden kwijt van het tournooi, aangezien ik toch niks te doen heb met het leven weet ik zeker dat ik tijd heb hoor, daar niet van, maar als je ze nog even door zou willen geven, alvast bedank!

Gister xin gekocht om toch even te testen met FF, 18-8 geëindigd, maar dat kwam vooral omdat ik als Yolo master 4 man inspring en daar nog twee kills uit kon pakken. Na 4 keer maar het team bij elkaar geroepen en de game gewonne :) maar die FF is wel echt heel sterk, het maakt de snowball potentie zo HOOG. Ook heb ik het gevoel dat 3 dmg items(incl. FF) en daarna tank genoeg is om overal doorheen te raggen met champs als xin en yi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:39:
[...]

Heeft iemand al voor mij gedaan zie ik, ik gok dat jij dat was: Bedankt! Tevens zou ik ook kunnen casten, maar zover ik weet had je daar al mensen voor! Ik ben wel even de data en tijden kwijt van het tournooi, aangezien ik toch niks te doen heb met het leven weet ik zeker dat ik tijd heb hoor, daar niet van, maar als je ze nog even door zou willen geven, alvast bedank!

Gister xin gekocht om toch even te testen met FF, 18-8 geëindigd, maar dat kwam vooral op dat ik als Yolo master 4 man inspring en daar nog twee kills uit kon pakken. Na 4 keer maar het team bij elkaar geroepen en de game gewonne :) maar die FF is wel echt heel sterk, het maakt de snowball potentie zo HOOG. Ook heb ik het gevoel dat 3 dmg items(incl. FF) en daarna tank genoeg is om overal doorheen te raggen met champs als xin en yi.
Casting laat ik verder over aan Wambam, die had al een opzetje gemaakt over hoe hij het wou doen en ik neem aan dat hij zich daar prima mee kan redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Iemand die toevallig nog een curse voice beta key heeft, zou je me een dm kunnen sturen? Ik zie dat verschillende streamers het nu ook gebruiken.

Ik begin steeds beter met Nasus te spelen volgens de build van Sirhcezz/ Trick2g met cdr
Daardoor ook gister weer beide games kunnen winnen :) Op het moment level 25, maar met 4/5 games per week gaat het levelen niet zo hard

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Lonestander schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:13:
Iemand die toevallig nog een curse voice beta key heeft, zou je me een dm kunnen sturen? Ik zie dat verschillende streamers het nu ook gebruiken.

Ik begin steeds beter met Nasus te spelen volgens de build van Sirhcezz/ Trick2g met cdr
Daardoor ook gister weer beide games kunnen winnen :) Op het moment level 25, maar met 4/5 games per week gaat het levelen niet zo hard
Komt er aan

Heb er nog 2, dus mocht je geen key hebben. PM me maar.

[ Voor 5% gewijzigd door Meneer iCy op 23-04-2014 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:51:
En vervolgens ben je dan lv7 als de rest 10 aantikt. Lijkt me een erg slechte champ om mee te roamen aangezien zijn CC nogal delayed is. Een mid mage heeft < 1atk/sec, dus het gaat na jouw stack nog minstens 6 seconden duren als de enemy mid zo dom is om zich te laten raken door zoveel basics.
Niet om hun mid zelf te 'ganken', maar om de dreiging van jouw mid in 1 op 1 groter te maken. Ik zie namelijk nergens dat er een tijdslimiet op zit:

Braum’s basic attacks apply Concussive Blows. Once the first stack is applied, all basic attacks from Braum and his allies apply further stacks. Targets that sustain four stacks are stunned and suffer bonus magic damage. After being stunned, Braum cannot apply Concussive Blows to his target again for a moderate duration.

Braum propels freezing ice from his shield in a straight line skillshot, dealing magic damage (based on Braum’s max health), slowing and applying a stack of Concussive Blows to the first target hit.

Als je dus 1 Q kan landen (en dat ook als 1e stack werkt, en niet vereist dat je eerst 1x een basic attack hebt gedaan) kan jouw mid door af en toe met een basic attack te poken eerst jouw stun triggeren, en dan eventueel ook nog een eigen stun er achter aan gooien, zonder dat jij in de buurt hoeft te zijn.

Als je Q een redelijke range heeft en niet te makkelijk is te dodgen kan je die al proberen te landen wanneer hun mid net de eerste keer naar de lane komt.

Ik ben eventueel ook wel geinteresseerd in een curse voice key btw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Skyclad schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:51:
[...]

Niet om hun mid zelf te 'ganken', maar om de dreiging van jouw mid in 1 op 1 groter te maken. Ik zie namelijk nergens dat er een tijdslimiet op zit:

Als je dus 1 Q kan landen (en dat ook als 1e stack werkt, en niet vereist dat je eerst 1x een basic attack hebt gedaan) kan jouw mid door af en toe met een basic attack te poken eerst jouw stun triggeren, en dan eventueel ook nog een eigen stun er achter aan gooien, zonder dat jij in de buurt hoeft te zijn.

Als je Q een redelijke range heeft en niet te makkelijk is te dodgen kan je die al proberen te landen wanneer hun mid net de eerste keer naar de lane komt.

Ik ben eventueel ook wel geinteresseerd in een curse voice key btw :D
Zorg je juist niet dat je je midlaner verder achterop raakt? Doordat jij ook nog eens naar mid komt, en daarbij ook al een paar keer een jungler voorbij komt, leech je wel erg veel XP van een midlaner, en over het algemeen is een midlaner die achterop raakt in levels pretty much fucked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Je wil geen DM's ontvangen,

Maar hierbij, kusje
code:
1
bb07fd95-1ad0-46ec-8431-fba58444905f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Daar komt de range naar voren. Als je erg dichtbij moet staan wordt het zinloos zoiets te proberen. Als het de range en snelheid heeft van Caithlin's Piltover kan je gewoon vanuit de bosjes aan de zijkant of zelfs vanaf de enemy jungle even schieten en weer wegrennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Nygnog ben jij? :-)

Zo niet, heb nog 1 key over want iemand anders is met je key vandoor gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Thanks, dat ben ik ja. Kreeg een error dat de pagina niet kon laden toen ik em probeerde te claimen, wist dus niet of het gelukt was :D

(En hoe zet ik DMs aan? Kan me niet herinneren dat ik dat ooit uit heb gezet :? )

[ Voor 23% gewijzigd door Skyclad op 23-04-2014 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Zie dat er al veel Losse mensen in het document staan, als er nou iemand is die ons allemaal op sleeptouw neemt, zou dat heel mooi zijn. Na alle moeizaamheid die ik heb gehad vorige keer, doe ik dat voor nu maar niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 16:19
De eerste video's van Braum op PBE staan al online. De passive op een champion/minion verdwijnt wel degelijk als er geen dmg op wordt gedaan door een champion. het leek mij 3~4s ruwweg.

Z'n gameplay ziet er wel leuk uit. Z'n damage is ook verrassend hoog, zeker als je z'n Q maxed. Tesamen met z'n shield + z'n stand behind me kan er heel aggressief gespeeld worden. Kan niet wachten om er zelf eens mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

misterdoom schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:57:
De eerste video's van Braum op PBE staan al online. De passive op een champion/minion verdwijnt wel degelijk als er geen dmg op wordt gedaan door een champion. het leek mij 3~4s ruwweg.

Z'n gameplay ziet er wel leuk uit. Z'n damage is ook verrassend hoog, zeker als je z'n Q maxed. Tesamen met z'n shield + z'n stand behind me kan er heel aggressief gespeeld worden. Kan niet wachten om er zelf eens mee te spelen.
5-6 seconden is het trouwens

http://youtu.be/YGmChaQmsOA?t=32 , let op begint direct met zijn passive en stopt rond 38s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
misterdoom schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:57:
Leek me ook wel tijdelijk, anders even zorgen dat het hele enemy team een paar stacks heeft en dan gaan teamfighten. Iedereen gratis 1-2s stun wanneer het gevecht start 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07

Ryada

She/Her

Voor het toernooi ben ik van plan de casting te regelen.
Op het moment ben ik bezig de 2de caster te regelen (heb al iemand in gedachten).

Het idee was/is simpel:
Ieder team wijst 1 iemand aan die LoL replay installeerd en die aanheeft tijdens de match (voor de zekerheid moeten bijde teams dat doen)
Na afloop van de match upload je hem op internet en stuur je de link om te downloaden naar mij en welke wedstrijd het was.
Ik ga dan na afloop van het toernooi een paar matches per avond casten op twitch en ze als het mogelijk is ook op youtube krijgen (met casting ofc).

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

wambamNL schreef op woensdag 23 april 2014 @ 18:39:
Voor het toernooi ben ik van plan de casting te regelen.
Op het moment ben ik bezig de 2de caster te regelen (heb al iemand in gedachten).

Het idee was/is simpel:
Ieder team wijst 1 iemand aan die LoL replay installeerd en die aanheeft tijdens de match (voor de zekerheid moeten bijde teams dat doen)
Na afloop van de match upload je hem op internet en stuur je de link om te downloaden naar mij en welke wedstrijd het was.
Ik ga dan na afloop van het toernooi een paar matches per avond casten op twitch en ze als het mogelijk is ook op youtube krijgen (met casting ofc).
mocht die 2e caster niet kunnen, mn dm box is open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

garriej schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:14:
[...]
mocht die 2e caster niet kunnen, mn dm box is open
Ik zal je op de reserve zetten dan goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Random instalock normal gedaan met mindcrash en een andere nederlander. Ik kreeg corki, anton de beuker kreeg nami en mind kreeg kog'maw.

We hadden ryze top en ziggs mid, onze ryze heeft ons gecarried :') Maar check zijn build eens :')

http://www.lolking.net/summoner/euw/20806393#matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Niet zo heel raar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta

Taygeta

KTM 790 Adventure

Soms is LoL ook echt een waardeloze game...
Denk je in een avond even de 1st win of the day te halen...
Eerste potje.. 1 afk na 20 mins ingame...
tweede potje.. EUW ligt eruit.. bij ons team 3 gasten die eruit knallen.. weer loss.
Naja 3de dan maar... MF die bij level 2 maar AFK gaat...
Zo hatelijk.. en niemand wil surrenderen ook (soms logisch.. statistisch nooit)
En de tegenstanders die dan weigeren te reporten...voor hun immers easy win.
Echt zo frustrerend.
gewoon een regel iemand <5 mins afk en laag level.. automatisch spel een draw geven.. jammer dan.
tevens account 2 weken bannen als het nog een keer gebeurd.

Je wordt gewoon niet gepunished als afker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 18:20

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Na 10 placements games met 6 wins en 4 loses in Silver Division 3 beland :D

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
iCy schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:32:
Random instalock normal gedaan met mindcrash en een andere nederlander. Ik kreeg corki, anton de beuker kreeg nami en mind kreeg kog'maw.

We hadden ryze top en ziggs mid, onze ryze heeft ons gecarried :') Maar check zijn build eens :')
Lijkt me een redelijk normale build. Alleen Muramana is niet zo heel geweldig meer voor Ryze sinds het physical dmg i.p.v. magic damage doet. Ik vind je Black Cleaver vreemder dan dat ;).
MonkeySleeve schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:54:
Na 10 placements games met 6 wins en 4 loses in Silver Division 3 beland :D
Daar mag je helemaal niet blij mee zijn, ragen zul je. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Thormodo op 23-04-2014 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Thormodo schreef op woensdag 23 april 2014 @ 23:21:
[...]

Lijkt me een redelijk normale build. Alleen Muramana is niet zo heel geweldig meer voor Ryze sinds het physical dmg i.p.v. magic damage doet. Ik vind je Black Cleaver vreemder dan dat ;).
Ik ging op de Rito build af, never played corki :)

Muramana en iceborn gauntlet. Dat zijn de 2 vreemde in mijn ogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
iCy schreef op woensdag 23 april 2014 @ 23:31:
[...]

Ik ging op de Rito build af, never played corki :)

Muramana en iceborn gauntlet. Dat zijn de 2 vreemde in mijn ogen :)
Misschien niet optimaal, maar beide leveren wel damage voor hem. En als ik zo naar zijn score kijk, kan hij er prima mee carryen dus in dit geval "who cares". Er zijn namelijk genoeg met een "correcte" build die feeden als een gek ;).

Bedoel je had ook in een game kunnen zitten met een Nocturne die voorbij de enemy tower dived op het team, waardoor zijn team geaced wordt en dan als je hem vraagt waarom dat hij zegt: "Omdat het kan!".

En elke keer als je Noc typt dat hij zegt: "Who's there?".

Vervelende lui zijn dat, nietwaar Japie?

Overigens de Reddit community heeft succes geboekt: "Nien steps down from the starting line-up".

En dan het mooiste, nu zitten alle Reddit white-knights te verkondigen hoe jammer ze het vinden. :')

[ Voor 11% gewijzigd door Damien op 24-04-2014 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Gisteren goed begonnen, maar dan ging het net iets minder (champions proberen / connectie problemen binnen het team); laatste spel ging ongeveer even op, maar het Diana/Yasuo combo was net iets te sterk voor mijn Nasus. Blijkt dat ze beide 1k wins hebben, minstens tien keer zoveel ervaring als mij :+. Achteraf noemt Yasuo mij een smurf, eerste keer dat iemand zegt dat ik normaliter op een hoger elo speel; maakt me blij :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ryze:

Zijn snelste attack skill is Overload:
MAGIC DAMAGE: 60 / 85 / 110 / 135 / 160 (+ 40% AP) (+ 6.5% of max mana)

Muramana = 0.065 * 1000 = 65 AP
Iceborn = 0.065 * 500 + 30 = 62.5 AP

65 / 0.4 = 162.5 (40% AP moet meer zijn dan 6.5% mana)
62.5 / 0.4 = 156.25

Dus om hetzelfde effect te krijgen van 1 item als van Muramana moet je minstens 162.5 AP krijgen van dat ene item, wat je alleen gaat lukken met Rabadon's.

Iceborn geeft ook nog armor (meestal nodig in top lane), CDR (dus nog sneller casten en nog meer schade), en slow. Dus of Rabadon's veel beter is als je niet full AP gaat (in welk geval je een andere tank nodig hebt) is de vraag.
Muramana's AD en phys damage on spells zijn wat twijfelachtiger, maar misschien dat dat genoeg helpt.
Als je vol mana zit heb je met die items + RoA 3-4k mana, en doe je dus 180-240 bonus phys damage per hit.

Als het enemy team zwaar armor aan het stacken is en niet of weinig magic resistance heeft is Rabadon's misschien beter, maar dan moet je wel zowieso veel AP items nemen, anders geeft het nauwelijk bonus AP. Dus als je team geen andere tank heeft en wel al een goede APC zou ik niet voor Rabadon's kiezen.

Zijn andere skills geven minder bonus voor mana, en daar zijn andere items beter. Maar die hebben een stuk grotere cooldown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:51
Damienx2 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 07:56:
[...]

Misschien niet optimaal, maar beide leveren wel damage voor hem. En als ik zo naar zijn score kijk, kan hij er prima mee carryen dus in dit geval "who cares". Er zijn namelijk genoeg met een "correcte" build die feeden als een gek ;).

Bedoel je had ook in een game kunnen zitten met een Nocturne die voorbij de enemy tower dived op het team, waardoor zijn team geaced wordt en dan als je hem vraagt waarom dat hij zegt: "Omdat het kan!".

En elke keer als je Noc typt dat hij zegt: "Who's there?".

Vervelende lui zijn dat, nietwaar Japie?

Overigens de Reddit community heeft succes geboekt: "Nien steps down from the starting line-up".

En dan het mooiste, nu zitten alle Reddit white-knights te verkondigen hoe jammer ze het vinden. :')
Die nocturne was hatelijk.. Gelukkig kon ik dat allemaal nog recht breien met m'n brandslang Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

Ik weet niet waar, maar gister heb ik ergens gelezen; Nien zou naar Curse gaan en WingsofDeath zou hem vervangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:26:
[...]

Die nocturne was hatelijk.. Gelukkig kon ik dat allemaal nog recht breien met m'n brandslang [afbeelding]

Ik weet niet waar, maar gister heb ik ergens gelezen; Nien zou naar Curse gaan en WingsofDeath zou hem vervangen..
Dat omtrent Wings zou ik erg betwijfelen. Ten eerste omdat in de tijd dat hij als sub van TSM genoteerd stond hij al meerdere malen had aangegeven dat het puur was vanwege de regels want hij heeft persoonlijk geen trek meer in het gereis naar events. En ten tweede omdat hij nogal erg gevoelig is voor RSI, de reden waarom hij soms tijden niet streamed. Zou het daarom raar vinden als hij ineens full-time professioneel zou gaan gamen.

Eerlijk gezegd zie ik nog wel gebeuren dat Maknoon naar CLG gaat, vanwege oud connecties. En anders zou het ook nog kunnen dat Zorozero richting CLG gaat, gezien zijn verleden met Dexter.

Overigens Nien richting Curse heb ik ook mijn twijfels over, want op welke plek zou hij dan gaan spelen? Terug naar ADC om Cop te vervangen? Want zeker gezien de laatste split lijkt me het niet logisch als ze Quas uit de toplane halen. Tenzij het is om Voyboy op te offeren, wat ik ook niet verstandig zou vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door Damien op 24-04-2014 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Skyclad schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:18:

Dus om hetzelfde effect te krijgen van 1 item als van Muramana moet je minstens 162.5 AP krijgen van dat ene item, wat je alleen gaat lukken met Rabadon's.
Ryze heeft met een full build 3800 Mana, dus Seraph's voegt dan 114 + 60 = 174 AP toe (zonder % Mastery en Rabadon's modifier). Kan dus ook zonder Rabadon's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:51
Damienx2 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:30:
[...]

Dat omtrent Wings zou ik erg betwijfelen. Ten eerste omdat in de tijd dat hij als sub van TSM genoteerd stond hij al meerdere malen had aangegeven dat het puur was vanwege de regels want hij heeft persoonlijk geen trek meer in het gereis naar events. En ten tweede omdat hij nogal erg gevoelig is voor RSI, de reden waarom hij soms tijden niet streamed. Zou het daarom raar vinden als hij ineens full-time professioneel zou gaan gamen.

Eerlijk gezegd zie ik nog wel gebeuren dat Maknoon naar CLG gaat, vanwege oud connecties. En anders zou het ook nog kunnen dat Zorozero richting CLG gaat, gezien zijn verleden met Dexter.

Overigens Nien richting Curse heb ik ook mijn twijfels over, want op welke plek zou hij dan gaan spelen? Terug naar ADC om Cop te vervangen? Want zeker gezien de laatste split lijkt me het niet logisch als ze Quas uit de toplane halen. Tenzij het is om Voyboy op te offeren, wat ik ook niet verstandig zou vinden.
Wat betreft WingsofDeath; zijn chat liep gister nogal over en hij deed alle moeite om niets te zeggen.. Als hij op dit moment zo stellig zou zijn als jij schrijft zou het makkelijk zijn om alles te ontkrachten.. Waar rook is is vuur, laten we maar zeggen..

Wat betreft Quas lijkt me sterk dat ze die gaan inruilen; dus waar hij dan moet gaan spelen weet ik ook niet. Zoals gezegd heb ik het ergens gelezen (maar niet opgeslagen waar)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:30:
[...]

Ryze heeft met een full build 3800 Mana, dus Seraph's voegt dan 114 + 60 = 174 AP toe (zonder % Mastery en Rabadon's modifier). Kan dus ook zonder Rabadon's.
Ik ben te noob om alle items uit mijn hoofd te kennen! ;)

Seraph's is dan beter ipv Muramana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Skyclad schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:53:
[...]

Ik ben te noob om alle items uit mijn hoofd te kennen! ;)

Seraph's is dan beter ipv Muramana.
Frozen Heart en Seraph's waren betere keuzes geweest, maar nogmaals de beste jongen heeft de game gecarried met deze items. Het zal mij een zorg zijn wat iemand zijn build is als hij instaat is om zijn lane/game te winnen. Ik zou deze Ryze boven elke "main toplaner" kiezen in mijn games die vervolgens met Renekton in elkaar gebeukt worden door een AD Nidalee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Damienx2 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:58:
[...]

Frozen Heart en Seraph's waren betere keuzes geweest, maar nogmaals de beste jongen heeft de game gecarried met deze items. Het zal mij een zorg zijn wat iemand zijn build is als hij instaat is om zijn lane/game te winnen. Ik zou deze Ryze boven elke "main toplaner" kiezen in mijn games die vervolgens met Renekton in elkaar gebeukt worden door een AD Nidalee.
Achja, het was een vermakelijk potje. Gewoon random picken. Het was trouwens ook dat Ryze zei dat ik Corki in de jungle moest spelen en ja het werkt niet en ja het is slechter dan Rumble mid en nee ik heb dit keer niet zitten feeden :')

Dinsdag en Woensdag avond ivm teampicks (AD Mid) Cho Gath jungle gespeeld, maar dat gaat ook wel erg lekker :-) Beide keren gecarried :-)

Udyr is met de FF een echte baas weer geworden. Afgelopen dagen 4 potjes met hem gespeeld en alle 4 gewonnen. Rito zorgde gisteren er bijna voor dat we een winning game, zouden gaan verliezen. Continue 2 spelers die een DC hadden waardoor de enemy terug kon komen.

[ Voor 20% gewijzigd door Meneer iCy op 24-04-2014 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Thormodo schreef op woensdag 23 april 2014 @ 23:21:

Daar mag je helemaal niet blij mee zijn, ragen zul je. :P
Dat deed ik al de laatste game die ik speelde, mijn god wat speelde ik bagger toen zeg.. schaam me er nog voor :X

Maar wel blij dat ik niet in brons zit ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
iCy schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:21:
[...]

Achja, het was een vermakelijk potje. Gewoon random picken. Het was trouwens ook dat Ryze zei dat ik Corki in de jungle moest spelen en ja het werkt niet en ja het is slechter dan Rumble mid en nee ik heb dit keer niet zitten feeden :')
DIT! Dat doen jullie alleen in games waar ik in zit! Volgens mij ook nog expres ook!

En dan speel ik een keer Nocturne met twijfelachtige dives, en dan vraagt Japie: "Waarom doe je dat?" :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Update omtrent toernooi:

Zoals ik het nu zie hebben we bijna 5 complete teams en een heleboel subs die imo ook een team kunnen vormen.

https://docs.google.com/s...RpZUNfZldFNWc&usp=sharing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

JapieTalent schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:26:
Ik zou het persoonlijk raar vinden. Nien stopt juist omdat hij vindt dat hij niet goed genoeg is om mee te spelen in een top team. Hij wil eerst zich focussen op zijn spel en op zijn familie voordat hij weer bij een team zou willen. Dan is het raar als Nien naar Curse toe gaat.

Persoonlijk zou ik het ook jammer vinden als Wings naar CLG zou gaan. Ik heb persoonlijk al niets met CLG, maar wings vind ik persoonlijk een van de meest verachtelijke personen in LoL. Heel veel geschreeuw en fake enthousiastme, misbruik maken van het target zijn van DDoS, flamen, etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Gropah schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:38:
[...]

Ik zou het persoonlijk raar vinden. Nien stopt juist omdat hij vindt dat hij niet goed genoeg is om mee te spelen in een top team. Hij wil eerst zich focussen op zijn spel en op zijn familie voordat hij weer bij een team zou willen. Dan is het raar als Nien naar Curse toe gaat.

Persoonlijk zou ik het ook jammer vinden als Wings naar CLG zou gaan. Ik heb persoonlijk al niets met CLG, maar wings vind ik persoonlijk een van de meest verachtelijke personen in LoL. Heel veel geschreeuw en fake enthousiastme, misbruik maken van het target zijn van DDoS, flamen, etc etc.
Uhh? Geschreeuw? Hebben we het over dezelfde Wingsofdeathx of heb ik nu zolang al niet meer naar zijn stream gekeken dat hij ineens een compleet ander persoon is geworden?

Voor mij stond hij toch echt bekend als informatieve streamer waarvan je iig dingen kon leren mocht je met mid/top willen beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Damienx2 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:44:
[...]

Uhh? Geschreeuw? Hebben we het over dezelfde Wingsofdeathx of heb ik nu zolang al niet meer naar zijn stream gekeken dat hij ineens een compleet ander persoon is geworden?

Voor mij stond hij toch echt bekend als informatieve streamer waarvan je iig dingen kon leren mocht je met mid/top willen beginnen.
Whoops, ik zit mensen door elkaar te halen :X Phantomlord met wings. How could I...

Anyways; punt over Nien blijft staan, ik zie hem niet snel een ander LCS team joinen vanwege eerder genoemde redenen

[ Voor 10% gewijzigd door Gropah op 24-04-2014 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Gropah schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:55:
[...]

Whoops, ik zit mensen door elkaar te halen :X Phantomlord met wings. How could I...

Anyways; punt over Nien blijft staan, ik zie hem niet snel een ander LCS team joinen vanwege eerder genoemde redenen
Ah duidelijk, en mee eens. Het humor gehalte is al een lange tijd weg bij PL. Kon er eerder nog wel eens om lachen, maar het is nu idd op een niveau van irritant gekomen. Beetje hetzelfde eigenlijk als met Trick2g, als je het voor het eerst ziet, kun je er wel om lachen, maar als ik hem nu 1/10 op Nasus zie staan met een titel als "The Cane is real" en maar blijft splitpushen terwijl zijn team amper iets kan beginnen, dan is het leuke er toch wel af.

Dubbel eens, Nien gaat niet naar Curse, denk dat dat meer een geintje is aangezien dat bijna alles wat bij CLG weg gaat richting Curse vertrekt.

[ Voor 8% gewijzigd door Damien op 24-04-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Muramana en Iceborn zijn beide de offensive variant van z'n build order, kunnen alletwee prima. IBG is 90% van de keren ook gewoon beter dan FH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubey
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-01-2023

Rubey

٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶

Iemand die toevallig nog een extra Curse key heeft :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Damienx2 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:32:
[...]

DIT! Dat doen jullie alleen in games waar ik in zit! Volgens mij ook nog expres ook!
Uiteraard doe ik het expres! Alles om onze Damien te laten ragen zodat we hem kunnen reporten en Rito hem lifetime kan bannen. }:O }:O
Rubey schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:37:
Site ligt er uit volgens mij.

[ Voor 22% gewijzigd door Meneer iCy op 24-04-2014 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Rubey schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:37:
Check je DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tournament details en google docs link even in de topic start gezet, het was al weer lekker begraven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:54:
Tournament details en google docs link even in de topic start gezet, het was al weer lekker begraven.
Dank u. Ik had het verzoek al eerder bij je in willen dienen, maar vergat het elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damienx2 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:56:
[...]

Dank u. Ik had het verzoek al eerder bij je in willen dienen, maar vergat het elke keer.
Ik waardeer dat je het niet op de man gespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Rordarok schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:09:
IBG is 90% van de keren ook gewoon beter dan FH.
Tenzij je nood hebt aan CDR; i.e. Nasus:

- FH geeft 20% CDR + SV geeft 10% CDR + CDR M/R = MAX
- IBG geeft 10% CDR + SV geeft 10% CDR + CDR M/R of IBL geeft 15% CDR = MAX

IBG verplicht je een volledige CDR glyph set en/of andere boots; maar dan ben je NT of BOS kwijt, beide een betere keus voor i.e. Nasus. FH geeft ook meer verdediging, iets minder mana; de passive utility van IBG heb je reeds de TF voor die tevens de mogelijkheid tot crit geeft! Beide kan je ook niet combineren want een tank-item zonder HP is al erg genoeg, twee kunnen echt niet.

EDIT: Ik wil het even in een bredere context trekken, want momenteel is het toch een niet gemakkelijke keuze tussen FH en IBG en in het verlengde RO. Zeker niet bij i.e. Nasus.

[ Voor 12% gewijzigd door KS1987 op 24-04-2014 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
KS1987 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:00:
[...]

Tenzij je nood hebt aan CDR; i.e. Nasus:

- FH geeft 20% CDR + SV geeft 10% CDR + CDR M/R = MAX
- IBG geeft 10% CDR + SV geeft 10% CDR + CDR M/R of IBL geeft 15% CDR = MAX

IBG verplicht je een volledige CDR glyph set en/of andere boots; maar dan ben je NT of BOS kwijt, beide een betere keus voor i.e. Nasus. FH geeft ook meer verdediging/mana; de passive utility van IBG heb je reeds de TF voor die tevens de mogelijkheid tot crit geeft! Beide kan je ook niet combineren want een tank-item zonder HP is al erg genoeg, twee kunnen echt niet.
In his defense, bedoelde hij voor Ryze, dus niet zozeer het item (zoals ik het lees iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Ja, het was puur voor Ryze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Ik heb ze al een paar keer voorbij zien komen, maar vragen om een beta key voor Curse voice is niet toegestaan. Als je op zoek bent naar een beta key, dan kun je dat in de V&A aangeven

Daarnaast zou ik persoonlijk ook erg oppassen met Curse Voice, aangezien het aan overlays doet en de data van de client doorspit, iets wat volgens de ToS van riot niet mag. Ja, er zijn verschillende medewerkers die op reddit hebben aangegeven dat ze er geen probleem van gaan maken, maar wees gewaarschuwd. Voor meer info, lees deze thread op reddit (met dank aan Damienx2)

[ Voor 14% gewijzigd door Gropah op 24-04-2014 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
KS1987 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:00:
[...]

EDIT: Ik wil het even in een bredere context trekken, want momenteel is het toch een niet gemakkelijke keuze tussen FH en IBG en in het verlengde RO. Zeker niet bij i.e. Nasus.
Sowieso is Frozen Heart niet de meeste optimale keuze voor een ranged character. De passive blijft beter op een tank die er balls deep in gaat. Ryze zal niet vaak zijn aura over het hele team gooien vanwege distance. Op Nasus pak ik sowieso liever Triforce over IBG. Nasus plakt al genoeg met max CDR Wither, Randuins Slow, Ghost en de MS van Triforce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Gropah schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:58:
[modbreak]Ik heb ze al een paar keer voorbij zien komen, maar vragen om een beta key voor Curse voice is niet toegestaan. Als je op zoek bent naar een beta key, dan kun je dat in de V&A aangeven[/]

Daarnaast zou ik persoonlijk ook erg oppassen met Curse Voice, aangezien het aan overlays doet en de data van de client doorspit, iets wat volgens de ToS van riot niet mag. Ja, er zijn verschillende medewerkers die op reddit hebben aangegeven dat ze er geen probleem van gaan maken, maar wees gewaarschuwd.
Misschien deze er nog even aan toevoegen Gropah?

http://www.reddit.com/r/l...rdparty_addon_discussion/

Aangezien hier over en weer reacties zijn gegeven vanuit Riot / Topspelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Je kunt ook gewoon zeggen iedereen die een Key wilt, kom maar naar mij.

Qua "oppassen" omdat Riot je wel eens kunt gaan straffen. Gaat niet gebeueren. Voice is ism Riot gemaakt, en het zal mij ook niet verbazen als het standaard geintegreerd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
The Great HooD schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:15:
Je kunt ook gewoon zeggen iedereen die een Key wilt, kom maar naar mij.

Qua "oppassen" omdat Riot je wel eens kunt gaan straffen. Gaat niet gebeueren. Voice is ism Riot gemaakt, en het zal mij ook niet verbazen als het standaard geintegreerd gaat worden.
Ehhh waar heb jij die info weg dat dit in samenwerking met Riot is gebeurt? Hence Riot heeft zelfs statements gemaakt dat ze Curse voice monitoren om te kijken of het inbreuk maakt op hun ToS. Lijkt me dan vreemd dat ze zoiets zouden doen als het in samenwerking met was.

1 van de statements: http://forums.na.leagueof...p?p=46621008#post46621008

[ Voor 7% gewijzigd door Damien op 24-04-2014 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Riot heeft laatst gezegd dat ze zelf aan het onderzoeken zijn naar hoe ze hun eigen implementatie doen.
Ze willen het zelf gaan integreren maar weten nog niet hoe daarom zijn ze het nu intern aan het testen.
(ik heb de bron niet hier op school zal thuis ff gaan zoeken)
Zelf vind ik de haat op Curse Voice ook wel een beetje overdreven, de main junglers voelen zich misschien een beetje aangevallen omdat hun tijd en moeite hebben gestoken in het leren van timers en dergelijke (ik ook hoor daar niet van)
Maar een oneerlijk voordeel vind ik het eigenlijk niet geven.

Hierbij de bron: http://www.surrenderat20....-third-party-add-ons.html
To kick things off, here's Riot Sargonas with an update and general idea of where Riot's stance is headed:
"Hey all! Given the resurgence of the topic (and this thread) I wanted to pop in and give you all an update. As I mentioned a few weeks back, Curse Voice and other related 3rd party mods are something we are actively looking into, given the rise in popularity. We are moving forward with how we want to shape our policies around this and I just wanted to give you all a bit of an update on the direction we are headed.
The original wording was loosely phrased so that we had room to adjust to the best interests of the community on a case by case basis. It's clear however that our choice of wording made our intentions confusing. Generally speaking, the intent was that we reserved the right to take action against any programs we deem harmful to the community at any time, but that we did not have to explicitly keep a meticulous "bad list" or "good list" of apps. Instead, things would live in a neutral area until we had a need to make a call one way or another on a case by case basis. Unfortunately, this has caused confusion for a lot of you lately into thinking that unless we explicitly green light something, it is a bannable offense. That was never our intent.
Moving forward, we are crafting a clearer policy around 3rd party addons. It is not quite ready for prime-time roll out yet, but will be in the very near future. To give you some insight on the direction we are headed though (and to solicit your feedback) this is the direction we are heading. (Please note, this is a general idea of where we are headed, and NOT a verbatim example of the new policy.)
"Programs that give you information you have already earned (such as visible timers) are ok. Programs that give you information you have not earned (such as enemy timers/timers in the fog of war), ones that make decisions for you, or take actions for you, are NOT ok."
If you have any feedback on this, my team and I would love to hear it!"

On Curse Voice specifically, he noted:
"Curse Voice is free, but in a limited access beta as they slowly roll it out to everyone. My understanding is that in the future it will be out of beta and free for everyone to use. Note however that while this thread is about Curse Voice, our updated stance and my update is focused on addressing all 3rd party mods, not just this one."
He also noted that Curse Voice does not use the Riot API:
"Indeed! We have an API setup to allow community developers to write all kinds of awesome web applications! You can check out the details over at http://developer.riotgames.com for more info.

(Also it's worth noting since I've seen it mentioned in this thread a few times mistakenly, Curse Voice is not using this API.)"

Ghostcrawler also weighed in on 3rd party addons, sharing the game design team's perspective:
"Part of this discussion hinges on whether presenting information such as jungle timers is fair or not, so I wanted to provide the perspective of the game design team.
Some of you probably saw that we presented a list of our core design values for League at the design panel at PAX-East (which was really fun, BTW). This is a project we have been working on for some time, and we have plans to present these values to a wider audience (meaning all of you guys) on our website pretty soon. Our hope is that if you understand our philosophy, our patch notes will make more sense. Even if you disagree with a particular change, you'll hopefully understand our goals and can structure your feedback in a way to help us meet those goals. Now, I don't want to preempt that presentation, because it's almost certainly going to generate a lot of interesting discussion. However, one of those values is very relevant to this thread so I do want to touch on it briefly.
Specifically, we want you to focus on fighting your opponents, not the game. We want the skill component to be whether you make the right decision given appropriate earned information, not about remembering the information.

Jungle timers fall into the category information that we don't feel the need to obscure, provided you earned that information by witnessing say a dragon or baron kill. We agree with the posts in this thread arguing that deciding when to go in for that next kill or counter-kill or whatever is the real test of skill. Remembering to set a timer, less so. As such, adding jungle timers in some form is something we're exploring. To echo Sargonas, it doesn't bother us if a third party application provides that functionality, so long as it is only displaying information that your team fairly earned, and to a lesser extent as long as it doesn't overwhelm you with a lot of extraneous information of limited value just because it can."
Ghostcrawler continued, responding to a few questions:
"Quote:
1) Why are you not doing the timers in the game yourself then? Is it a manpower issue as there are many programmers like myself that would be more than willing to be hired or just to help.
As I said, we are exploring the idea. We're trying it out internally, but it's premature to promise or announce it as a feature because something could always go wrong, and we don't have an ETA in any case. My prediction is that you'll see official jungle timers at some point. What they look like, what information they need to provide and so on is the kind of thing we'll want to iterate on, and we'd like to get a lot of feedback from you all. If players seem to universally hate the concept of timers, we'd absolutely reconsider them as well... in which case we wouldn't want third parties to support them either (though admittedly there is no real way to kill an external timer).
We're always looking for good engineers, but it's also not simply an issue of number of dudes. Any time someone is working on one project, it means they aren't working on another one that could potentially be of even more value to you guys.

Quote:
what about map awareness information, allied cooldowns information , damage vs enemies resistances and health information, etc. are you planning on adding this too? and how you determine objectively which is fair game and which is not?
I don't think you can make an objective determination. We're talking about really subjective concepts. The game already provides a lot of information. We're just considering whether it needs to provide a little more. Is it possible to cross the line where players are provided so much information that your decisions are no-brainers? Absolutely, and that's not what we're going for. When we put the core values out, we'd love to get some additional feedback about what crosses the line in your opinion."

[ Voor 85% gewijzigd door Ryada op 24-04-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Momenteel worden door veel bekende streamers ook ladingen keys weggegeven, dus riot is echt wel op de hoogte...
Mocht het niet toegestaan zijn, dan hadden ze allang ingegrepen. (Want nu zijn ze echt te laat)
Pagina: 1 ... 11 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]