[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 12 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.464 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik vind het persoonlijk wel een oneerlijk voordeel geven. Het precies weten van de timers kan bepalend zijn. Immers, je kan een dragon killen voordat het andere team uberhaupt beseft dat hij weer up is, waardoor je een gratis dragon hebt en dus 1k gold team wide voordeel hebt gekregen.

Het punt is dat de timers van Curse Voice precies zijn en automatisch. Het precies zijn is logisch, het is een computer programma en zo precies kun je zelf ook zijn door bijvoorbeeld stopwatches oid te zetten (ik noem maar wat). Hetgeen wat ik zo bezwaarlijk vind is dat het automatisch is en dat het niet standaard is.

Op het moment dat je het handmatig doet moet je er aan denken en ben je tijdelijk van de game zelf afgeleid. Dit kan tot situatie's leiden waarin je een kill weggeeft omdat je niet oplet. Daarnaast kun je het ook gewoon vergeten (oid). Het blijven timen en dit goed doen is gewoon een skill die je moet leren en wat hierdoor gewoon niet meer nodig is.

Daarnaast is het ook nog eens zo dat alleen mensen met Curse Voice er een voordeel aan hebben. Als je er niet vanaf weet (wat kan als beginnend speler, of als out of game communities je niet intresseren) of als je nog geen beta key hebt, heb je er geen toegang tot. Als dit onderdeel was van LoL zelf en je zou het alleen aan te hoeven zetten met een vinkje oid, dan zou ik er een stuk minder problemen mee hebben. Immers, iedereen kan er dan bij en als je er dan niet van af weet moet je waarschijnlijk de tooltips wat beter lezen (oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07

Ryada

She/Her

Gropah schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:28:
Ik vind het persoonlijk wel een oneerlijk voordeel geven. Het precies weten van de timers kan bepalend zijn. Immers, je kan een dragon killen voordat het andere team uberhaupt beseft dat hij weer up is, waardoor je een gratis dragon hebt en dus 1k gold team wide voordeel hebt gekregen.

Het punt is dat de timers van Curse Voice precies zijn en automatisch. Het precies zijn is logisch, het is een computer programma en zo precies kun je zelf ook zijn door bijvoorbeeld stopwatches oid te zetten (ik noem maar wat). Hetgeen wat ik zo bezwaarlijk vind is dat het automatisch is en dat het niet standaard is.

Op het moment dat je het handmatig doet moet je er aan denken en ben je tijdelijk van de game zelf afgeleid. Dit kan tot situatie's leiden waarin je een kill weggeeft omdat je niet oplet. Daarnaast kun je het ook gewoon vergeten (oid). Het blijven timen en dit goed doen is gewoon een skill die je moet leren en wat hierdoor gewoon niet meer nodig is.

Daarnaast is het ook nog eens zo dat alleen mensen met Curse Voice er een voordeel aan hebben. Als je er niet vanaf weet (wat kan als beginnend speler, of als out of game communities je niet intresseren) of als je nog geen beta key hebt, heb je er geen toegang tot. Als dit onderdeel was van LoL zelf en je zou het alleen aan te hoeven zetten met een vinkje oid, dan zou ik er een stuk minder problemen mee hebben. Immers, iedereen kan er dan bij en als je er dan niet van af weet moet je waarschijnlijk de tooltips wat beter lezen (oid)
Daar heb je zeker een paar punten wat ik zelf vind is meer omdat ik heb curse voice maar ik maak er op de voice chat na geen gebruik van.
Ik time nog steeds op mijn gevoel, ik heb mezelf het aangeleerd en vertik het om het af te leren omdat ik dan automatische timers heb.
Het enige probleem wat ik met curse voice heb is dat het verschil tussen een "normale jungler" en een "goede jungler" veel kleiner is geworden.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Je moet nog steeds vision hebben op je targets om de timers accuraat te hebben. Plus 1x de League wikipedia bezoeken en je weet de timers van Dragon / Baron. Goed dat je ook nog eens een timer krijgt van je teammates ultimates vind ik persoonlijk iets wat er niet in thuishoort. Want als speler zijne ga je niet met een stopwatch er naast zitten om te kijken of je teammates hun ults weer opspringen. Nee dan kijk je als non-Curse user of naar het groene ballonnetje of vraag je aan je teammate wanneer zijn ult weer up is.

Dus in dat opzich vind ik het wel een oneerlijk voordeel geven, wat betreft de voicecom, dat is aan jezelf. Je kunt ook een TS channel in elke ranked game geven aan je teammates, en kijken wie er joined.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Uhm nee. Het programma gebruikt niet eens de API van Riot. Het functioneert compleet op eigen kracht en eigen devs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Voor de genodigde, nog wat Curse keys

code:
1
2
3
4
5
8d367555-b9a7-4010-a891-e6fa02dbd273
4567fe8f-6133-47e5-ac61-e7136ec27eaa
4c0f02ee-3bcc-45aa-9690-bc096c06dd19
edad96db-16b0-4e48-8deb-905cef69b716
185df305-c6f0-481e-bac7-2bacf27bece3

Als je er een gebruikt, quote en streep hem weg oid.

[ Voor 10% gewijzigd door Viper® op 24-04-2014 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
wambamNL schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:31:
[...]

Daar heb je zeker een paar punten wat ik zelf vind is meer omdat ik heb curse voice maar ik maak er op de voice chat na geen gebruik van.
Ik time nog steeds op mijn gevoel, ik heb mezelf het aangeleerd en vertik het om het af te leren omdat ik dan automatische timers heb.
Het enige probleem wat ik met curse voice heb is dat het verschil tussen een "normale jungler" en een "goede jungler" veel kleiner is geworden.
Eigenlijk kun je ook jij eigen timers maken voor alle camps. Als je bepaalde pixels de kleuren kan bepalen kun je zelf ook timers laten lopen. Tot zover ik kan zien doet die curse voice met zijn timer niet veel anders, hij houd misschien de chat ook nog in de gaten. Maar als je timers laat lopen op het moment dat op de minimap een camp verdwijnt en de timer cleared als hij weer verschijnt dan heb je je eigen timer app. Eentje die niet te detecteren is door riot.

edit:
werd toch erg nieuwsgierig, na een kort google search en een kleine test met VB express moet dat nog relatief eenvoudig lukken ook. Dat wordt wat knutselen deze week, zou grappig zijn als het nog lukt ook. :+

[ Voor 9% gewijzigd door ArgantosNL op 24-04-2014 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

ArgantosNL schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:50:
[...]

Eigenlijk kun je ook jij eigen timers maken voor alle camps. Als je bepaalde pixels de kleuren kan bepalen kun je zelf ook timers laten lopen. Tot zover ik kan zien doet die curse voice met zijn timer niet veel anders, hij houd misschien de chat ook nog in de gaten. Maar als je timers laat lopen op het moment dat op de minimap een camp verdwijnt en de timer cleared als hij weer verschijnt dan heb je je eigen timer app. Eentje die niet te detecteren is door riot.

edit:
werd toch erg nieuwsgierig, na een kort google search en een kleine test met VB express moet dat nog relatief eenvoudig lukken ook. Dat wordt wat knutselen deze week, zou grappig zijn als het nog lukt ook. :+
Jammer genoeg werkt deze op basis van je chat. Je game wordt in een log bijgehouden en in plain text staat gewoon in de log dat de dragon is geslayed om tijdstip bladiebla, precies wat jij ook in de chat van de game ziet voorbij komen. Dit geldt voor de dragon/baron buff, vandaar dat deze precies te bepalen is. De reden dat de "ult timers" niet correct werken is doordat ze niet de volledige Cooldown berekening meenemen (correct me if i'm wrong).

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:25
MonkeySleeve schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:54:
Na 10 placements games met 6 wins en 4 loses in Silver Division 3 beland :D
Exact hoe het bij mij gegaan is maar je gaat verschieten in welke hell je terecht komt hoor. Tenzij je goed kan carryen en de juiste champs en roles kan spelen ga je soms echt vloeken.

Ben overigens al gezakt tot Silver V en na een loss streak van een game of 8~9 eindelijk een gewonnen omdat m'n team goede picks deed tegen Master Yi en de champions overigens kon gebruiken. Ik als thresh, lissandra mid en Jax top waren een goede combinatie om Yi te overmeesteren en doordat we als een team speelden ging het allemaal vlot en goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Door de map bij te houden kun je in ieder geval wel de blue en red buffs makkelijker timen/bijhouden. Die kleine camps zijn nou niet echt belangrijk, 1 minuut respawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Kleinere camps zijn voor junglers zelf vooral early game veel belangrijker dan de buffs qua map presence.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:08

MonkeySleeve

It's just Monkey business

misterdoom schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:54:
[...]

Exact hoe het bij mij gegaan is maar je gaat verschieten in welke hell je terecht komt hoor. Tenzij je goed kan carryen en de juiste champs en roles kan spelen ga je soms echt vloeken.

Ben overigens al gezakt tot Silver V en na een loss streak van een game of 8~9 eindelijk een gewonnen omdat m'n team goede picks deed tegen Master Yi en de champions overigens kon gebruiken. Ik als thresh, lissandra mid en Jax top waren een goede combinatie om Yi te overmeesteren en doordat we als een team speelden ging het allemaal vlot en goed.
Ik moet sowieso nog even wat meer champs unlocken maar heb er nu in ieder geval een paar voor elke lane waarmee ik redelijk overweg kan. Support laat nog wat te wensen over tho.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-09 11:22
Ik had laatst een Garen en Morgana botlane in mijn team. Die hebben Lucian en Karma van de vijand volledig gesloopt, tegen alle verwachtingen in. Warwick stond in dat zelfde potje na 10 minuten 0/4/0 maar na 20 minuten stond hij 6/4/0 zonder al te veel hulp van mij als Jungler. Was een erg vreemd potje. Zo zie je maar weer, alles is mogelijk in SoloQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
misterdoom schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:54:
[...]
Dat is wel een beetje het idee van hogerop komen, ja :D. Uit de lagere Silver regionen komen moet niet zo moeilijk zijn wanneer je echt beter bent dan de rest. Je steeds op je team focussen gaat je in elk geval niet omhoog helpen.

[ Voor 18% gewijzigd door Thormodo op 24-04-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Ik ben het seizoen gestart in Bronze 5. Na 5 keer op en neer van 4 naar 5, door steeds weer een loss-streak lijkt die vloek weg. Zit ondertussen in Bronze 1 en sta op 91 LP, dat betekend 4 wins in de komende 6 matches en Silver is bereikt.

Het is een lange weg om Bronze door te komen in ieder geval, laten we hopen dat ik hier maandag kan schrijven dat ik Silver ben geworden.

één ding is me wel duidelijk: voor elke Role max 3 champs aanhouden, zodat je ingespeeld blijft. Deze 3 moeten dan wel divers genoeg zijn om meerdere champs te kunnen counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:54
Ero-Sensei schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:42:
Ik ben het seizoen gestart in Bronze 5. Na 5 keer op en neer van 4 naar 5, door steeds weer een loss-streak lijkt die vloek weg. Zit ondertussen in Bronze 1 en sta op 91 LP, dat betekend 4 wins in de komende 6 matches en Silver is bereikt.

Het is een lange weg om Bronze door te komen in ieder geval, laten we hopen dat ik hier maandag kan schrijven dat ik Silver ben geworden.

één ding is me wel duidelijk: voor elke Role max 3 champs aanhouden, zodat je ingespeeld blijft. Deze 3 moeten dan wel divers genoeg zijn om meerdere champs te kunnen counteren.
Welke champs gebruik je over het algemeen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:58
Mooi verhaal, goede punten, maar wel enigszins lang..
Ik snap je punten wel, al snap ik het probleem niet. Iedereen kan toch dragon/baron timen wanneer deze gedaan wordt. Als je dat gewoon consequent doet, heb je Curse Voice niet eens nodig.. Ikzelf deed het timen voorheen al (en betrap me er nu nog op, ook al heb ik de timers), maar nu is het automatisch.

Dat het niet iedereens smaak is, prima dat kan. Maar waarom het gebruik van een applicatie veroordelen en handmatig dingen gaan doen terwijl het automatisch kan? Je stuurt toch ook emails tegenwoordig, of breng je de brieven nog zelf rond?

Enige vraagteken dat ik wel heb, is waarom het nog steeds een beta is. De keys worden al met honderden of duizenden weggegeven dus zo 'closed' is het ook niet meer. Waarom dan niet gewoon vrijgeven; is het voor iedereen te downloaden en de situatie voor iedereen weer gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:35
Proficiat, de aanhouder wint! En ik vind voor elke rol 3 champs zelfs vrij sterk voor een bronze speler. Veel die ik ken spelen 1 rol met 2 champs. Met dan een backuprol 1 of 2 champs. Dus ik vind het leuk nog iemand te zien die graag alle rollen speelt. Ik speel wel het minst adc en mid gezien deze bijna altijd gecalled worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 16:04
Ik speel eigenlijks alleen maar Orianna en nog vraag ik me af. Ik speel nu met de volgende runes: http://gyazo.com/b7f5bad244182ae268b7f0af72ab22dc . Of kan je betere runes gebruiken met Orianna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Laatst online: 10:52
llovesoccerx7 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:33:
Ik speel eigenlijks alleen maar Orianna en nog vraag ik me af. Ik speel nu met de volgende runes: http://gyazo.com/b7f5bad244182ae268b7f0af72ab22dc . Of kan je betere runes gebruiken met Orianna?
Op zich een vrij safe bet.
Dat zijn ook mijn standaard ap-mid runes als ik me niet vergis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Nee niet echt. Hoe zien je masteries eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper® schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:48:

code:
1
2
3
4
5
[s]8d367555-b9a7-4010-a891-e6fa02dbd273
4567fe8f-6133-47e5-ac61-e7136ec27eaa[/s]

De eerste & tweede zijn gebruikt - eerste was al weg, tweede heeft m'n vriendin gekaapt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Ero-Sensei schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:42:

Dan kom je in Silver, bijna Silver 2 (Silver 3 en promo) en wordt je door je leuke teammates teruggebonjoured naar Silver 5 0 LP en bijna tegen demote aan. }:O Helaas kunnen potjes waar je met 18-8 Fizz of 15-6 Garen helaas geen soelaas bieden om te winnen.

Dat is mijn lifestory, verwacht niet veel verbetering in silver. Ik kwam van Bronze 4 en ben terecht gekomen in Silver 3 promo's bijna tegen demote aan. Zit nu inmiddels weer in Silver 4 77LP, maar soms heb je achter elkaar van die harken teammates en heb je het zo achter elkaar bij de enemy :-). Uiteraard gaan je eigen potjes ook niet altijd perfect, maar ik weet vrijwel zeker dat mijn potjes 90% van de keren niet aan mij heeft gelegen dat we verliezen.

[ Voor 6% gewijzigd door Meneer iCy op 24-04-2014 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
zin om te duoQueuen?

Jou befaamde rumble mid moet me toch kunnen carryen icy xD

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 16:04
Rordarok schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:35:
Nee niet echt. Hoe zien je masteries eruit?
Heb random wat van Solomid van een Ori build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

blamauci schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:19:
zin om te duoQueuen?

Jou befaamde rumble mid moet me toch kunnen carryen icy xD
Ik heb een nieuwe champ, Corki Jungle :-)

http://www.lolking.net/su...153168#matches/1440874742

Waarom? Gisteren samen met 2 anderen besloten om een random en te instalocken. Ik kreeg van de riot goden Corki en onze ryze (die het potje heeft gecarried) zei dat ik maar naar de jungle moest gaan.

[ Voor 24% gewijzigd door Meneer iCy op 24-04-2014 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
kom duoQ dan kuttekop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:59:
[...]

Ah duidelijk, en mee eens. Het humor gehalte is al een lange tijd weg bij PL. Kon er eerder nog wel eens om lachen, maar het is nu idd op een niveau van irritant gekomen. Beetje hetzelfde eigenlijk als met Trick2g, als je het voor het eerst ziet, kun je er wel om lachen, maar als ik hem nu 1/10 op Nasus zie staan met een titel als "The Cane is real" en maar blijft splitpushen terwijl zijn team amper iets kan beginnen, dan is het leuke er toch wel af.

Dubbel eens, Nien gaat niet naar Curse, denk dat dat meer een geintje is aangezien dat bijna alles wat bij CLG weg gaat richting Curse vertrekt.
Bij Trick moet je eens gaan kijken als hij subwars doet tegen iemand. Dan spectate hij meestal en geeft hij serieus goede tips. Hij kan het wel, maar hij moet wel in de stemming zijn. Als hij dat niet is zet ik zijn stream inderdaad ook gauw af.

Over Wings: ik vind hem maar irritant. Hij is soms toch best wel aan het ragen en schuift altijd heel veel blame op zijn teamgenoten. Heel passive-aggressive persoontje. Hou ik niet zo van.

Over Nien: jammer, maar op zich wel te verwachten. Ik ben alleen benieuwd of ze nu iemand nemen die daadwerkelijk top laner is ipv nog meer roleswapping (ze spraken over Link top, pls no).

[ Voor 7% gewijzigd door Vicarious op 24-04-2014 17:00 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vicarious schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:59:
[...]
Bij Trick moet je eens gaan kijken als hij subwars doet tegen iemand. Dan spectate hij meestal en geeft hij serieus goede tips. Hij kan het wel, maar hij moet wel in de stemming zijn. Als hij dat niet is zet ik zijn stream inderdaad ook gauw af.

Over Wings: ik vind hem maar irritant. Hij is soms toch best wel aan het ragen en schuift altijd heel veel blame op zijn teamgenoten. Heel passive-aggressive persoontje. Hou ik niet zo van.

Over Nien: jammer, maar op zich wel te verwachten. Ik ben alleen benieuwd of ze nu iemand nemen die daadwerkelijk top laner is ipv nog meer roleswapping (ze spraken over Link top, pls no).
Ik mag over het gehele streamers gebeuren niet zo meepraten aangezien ik er maar twee actief volg; WingsofDeathx en SirhcEz.. Vind beiden rustige personen (ben het dus ook totaal met je oneens qua ragen en passief aggressief), informatief en qua speelstijl dichtbij hoe ik zelf speel.. Enige nadeel is dat ze net andere rollen spelen, maar dat is qua kijken irrelevant natuurlijk..

"passive aggressive" - wat versta je daar uberhaupt onder? Want voor zover ik weet (met mijn beperkte psychologische kennis) is (een) passief agressieve (persoonlijkheid) een vrij serieuze stoornis en ik neem niet aan dat je dit bedoeld. Ik herken de symptomen daarvan ook totaal niet bij de speelstijl van Wings, maar dat terzijde..

Toevallig las ik op reddit een soortgelijke post, toeval?

LCS Promotions: NiP vs Mil - Ongelooflijk boeiend zeg. Wat hebben we geleerd; 1) na 550 cs gekilled te hebben heb je nog steeds geen gold om je trinket up te graden, 2) boots upgraden is eveneens erg duur, 3) stallen is leuk, tot het backfired.. En dan lassen ze ook nog ff een pauze in; ik zou er ook ff genoeg van hebben na zo'n 'eerste helft'..

[ Voor 9% gewijzigd door Jaap. op 24-04-2014 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper® schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:48:

code:
1
2
3
4
5
8d367555-b9a7-4010-a891-e6fa02dbd273
4567fe8f-6133-47e5-ac61-e7136ec27eaa

3e key gepakt, laatste 2 waren al weg. Bedankt voor het delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

code:
1
2
3
4
5
89f603b8-fa68-4e58-b472-919245d68d7c
82cd997a-fc1e-42ed-989f-05d6580d41ea
a6957882-b69e-4f23-920c-ee573d2e6d54
78de3be7-a4f7-4ac0-9f08-f428c95bf554
295c6a1b-0926-4e6a-97b4-686f65044985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al deze keys zijn al gebruikt ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Wat een bikkels bij NiP en MIL he, still going strong Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ik vind dat Rudy zijn positieve mening over solo-queue eens moet delen met de LoL-community. Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damienx2 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 23:56:
Ik vind dat Rudy zijn positieve mening over solo-queue eens moet delen met de LoL-community. [afbeelding]
Jammer weer, zo'n opmerking.. Het sarcasme druipt er weer vanaf.. ;)

Lang leve de gatekeepers Rudy? Je moet ook niet met Damien duo queuen, gister had hij ook al van die vreemde manoeuvres.. Naar mannetje is het af en toe Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op donderdag 24 april 2014 @ 23:59:
[...]

Jammer weer, zo'n opmerking.. Het sarcasme druipt er weer vanaf.. ;)

Lang leve de gatekeepers Rudy? Je moet ook niet met Damien duo queuen, gister had hij ook al van die vreemde manoeuvres.. Naar mannetje is het af en toe [afbeelding]
I make a game or I break a game! :) Either way I'm winning! Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

In de spoiler een verhaal over Mil vs NiP met uitslag dus als je de games nog wilt nakijken, niet kijken.

spoiler:
Nou dat gaat nog wat worden met de overige promotion games. Na gisteren 3,5 games te hebben gezien tussen Millenium en Ninja's in Pyama's werd het me toch wat te veel en ben ik zelf maar een game gaan spelen. Over het algemeen vrij saaie games, maar opzich logisch. Het is hetzelfde als dat jij zou moeten spelen voor je baan in 5 potjes LoL. Ik verwacht dan ook niet dat de overige games veel spannender zullen zijn. Zuur voor NiP dat ze het wederom niet is gelukt om de LCS te bereiken. Ik ben dan ook benieuwd of het management van NiP nog van plan is om dit team aan te houden of misschien een bestaand team over te nemen. Als voorbeeld dat SHC zich wel kwalificeerd, om zo'n team over te nemen. NiP is het namelijk niet gewend om niet aan grote toernooien mee te doen (met hun oude CS reputatie, waar het toch allemaal is begonnen). De weg voor Zorozero ligt wat dat betreft ook open nu om misschien bij CLG aan te sluiten, al las ik dat hij op zijn Twitter hetzelfde riep wat hij na de eerste falende kwalificatie riep (dat hij dus denkt aan stoppen). Ik verwacht dat het niet voor niets was dat Dexter aanwezig was bij de LCS EU promotion series. Afwachten dus.

[ Voor 59% gewijzigd door Damien op 25-04-2014 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Heeft iemand al de Feral Flare uitgeprobeerd op Aatrox? Ik ben zelf te druk met Nocturne en Shyvana te spelen dat ik nog niet echt tijd heb gemaakt voor Aatrox.

Sinds de Feral Flare beschikbaar is merk ik wel op dat zelfs als Jungler ik meer XP, Farm en gold heb dan de meeste andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Carry mij de volgende keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

JapieTalent schreef op donderdag 24 april 2014 @ 18:49:
[...]

Ik mag over het gehele streamers gebeuren niet zo meepraten aangezien ik er maar twee actief volg; WingsofDeathx en SirhcEz.. Vind beiden rustige personen (ben het dus ook totaal met je oneens qua ragen en passief aggressief), informatief en qua speelstijl dichtbij hoe ik zelf speel.. Enige nadeel is dat ze net andere rollen spelen, maar dat is qua kijken irrelevant natuurlijk..

"passive aggressive" - wat versta je daar uberhaupt onder? Want voor zover ik weet (met mijn beperkte psychologische kennis) is (een) passief agressieve (persoonlijkheid) een vrij serieuze stoornis en ik neem niet aan dat je dit bedoeld. Ik herken de symptomen daarvan ook totaal niet bij de speelstijl van Wings, maar dat terzijde..

Toevallig las ik op reddit een soortgelijke post, toeval?
Ik heb niets op Reddit gelezen over Wings, dus ja, in dat geval wel ja. Met passive-aggressive bedoel ik puur dat je eigenlijk iets naars wilt zeggen maar dat een beetje ingehouden of verbloemd verpakt doet. Voor zover ik weet kun je zulk gedrag ook gewoon vertonen zonder dat er gelijk een stoornis aan vasthangt (bijvoorbeeld als je je baas niet mag ofzo :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:31:
[...]

Ik heb niets op Reddit gelezen over Wings, dus ja, in dat geval wel ja. Met passive-aggressive bedoel ik puur dat je eigenlijk iets naars wilt zeggen maar dat een beetje ingehouden of verbloemd verpakt doet. Voor zover ik weet kun je zulk gedrag ook gewoon vertonen zonder dat er gelijk een stoornis aan vasthangt (bijvoorbeeld als je je baas niet mag ofzo :P ).
Gewoon een boze brief hangt vaak al tegen passive-aggressive aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
[...]

Maar met zo'n voorbeeld is iedereen passief-agressief. Dan kom je al gauw bij de vraag, wil je dat mensen het niet verbloemen, en zo ja, waarom wordt dat niet gewaardeerd? Neem bijvoorbeeld dit forum, het moment dat je iets niet verbloemt speel je het op de man en wordt je daarvoor afgerekend. Doe je er vervolgens een mooie verpakking omheen dan is er niets aan de hand. Mijn voorkeur gaat uit naar minder verbloemen en gewoon zeggen wat je wilt zeggen. Dit betekent niet gelijk een scheldpartij van hier tot Tokio, maar gewoon het leveren van een iets fellere discussie met inhoudelijke feiten.

Hetzelfde geldt in LoL, noem iemand een retard in LoL en geheid dat als je gereport wordt dat merendeel in Tribunal Punish drukt. Roep je dat je iemand special vind is er niets aan de hand, terwijl je exact hetzelfde bedoeld.

Met andere woorden, ik snap dan eigenlijk niet hoe je iemand als Wings het kwalijk kunt nemen dat hij alles netjes verpakt terwijl we in LoL en hier op het forum exact hetzelfde doen ;).

Alleen heeft Blamauci een lelijke verpakking:

[ Voor 5% gewijzigd door Damien op 25-04-2014 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:43:
[...]

Maar met zo'n voorbeeld is iedereen passief-agressief. Dan kom je al gauw bij de vraag, wil je dat mensen het niet verbloemen, en zo ja, waarom wordt dat niet gewaardeerd? Neem bijvoorbeeld dit forum, het moment dat je iets niet verbloemt speel je het op de man en wordt je daarvoor afgerekend. Doe je er vervolgens een mooie verpakking omheen dan is er niets aan de hand. Mijn voorkeur gaat uit naar minder verbloemen en gewoon zeggen wat je wilt zeggen. Dit betekent niet gelijk een scheldpartij van hier tot Tokio, maar gewoon het leveren van een iets fellere discussie met inhoudelijke feiten.

Hetzelfde geldt in LoL, noem iemand een retard in LoL en geheid dat als je gereport wordt dat merendeel in Tribunal Punish drukt. Roep je dat je iemand special vind is er niets aan de hand, terwijl je exact hetzelfde bedoeld.

Met andere woorden, ik snap dan eigenlijk niet hoe je iemand als Wings het kwalijk kunt nemen dat hij alles netjes verpakt terwijl we in LoL en hier op het forum exact hetzelfde doen ;).

[...]
Ik had het gister gehad en toen heb ik perrongelijk tegen iemand gezegd dat zijn moeder een fout heeft gemaakt omdat zij hem niet vermoord heeft toen hij een baby was.. Ik heb wel spijt van die opmerking want dat gaat natuurlijk veelte ver, maar het was niet persoonlijk tegen hem, het zat gewoon even helemaal vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adimeuz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 06:53
Dat is nu precies wat je niet wilt in een community en mag van mijn part pertinent voor "gepunished" worden.
Iemand een retard noemen - hoort niet - en het heeft geen enkele toegevoegde waarde. Ook voor je eigen emotie niet - je irritatie neemt er niet door af namelijk. Iemand zeggen dat ie als baby zijnde beter vermoord had kunnen worden - natuurlijk is dat niet tegen hem?? |:( Sorry - wat een onzin - zeg het dan gewoon niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Adimeuz schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:56:
Dat is nu precies wat je niet wilt in een community en mag van mijn part pertinent voor "gepunished" worden.
Iemand een retard noemen - hoort niet - en het heeft geen enkele toegevoegde waarde. Ook voor je eigen emotie niet - je irritatie neemt er niet door af namelijk. Iemand zeggen dat ie als baby zijnde beter vermoord had kunnen worden - natuurlijk is dat niet tegen hem?? |:( Sorry - wat een onzin - zeg het dan gewoon niet...
Ik verwacht ook niet anders als een ban, want die zou heel veel meer als terecht zijn. En dan weet ik ook dat het systeem gewoon werkt. Maar goed het was op 40 minuten, en hij was al 30 minuten aan het klagen over alles en iedereen(iedereen is een retard ect.), ik probeer de opmerking niet goed te praten(dat kan namelijk niet) maar ik schets wel even de situatie.

EDIT: nee het was niet tegen hem, hij had alleen het ongeluk dat hij de zoveelste was die het spel voor mij echt onspeelbaar maakt (2 weken niet gespeeld, ben weer een dag of 3 aan het spelen en het is alweer zo ver)

[ Voor 10% gewijzigd door garriej op 25-04-2014 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Adimeuz schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:56:
Het was een voorbeeld van verbloemen. Niet om mensen aan te sporen iedereen maar voor retard uit te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damienx2 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 23:56:
Ik vind dat Rudy zijn positieve mening over solo-queue eens moet delen met de LoL-community. [afbeelding]
:
garriej schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:49:
[...]

Ik had het gister gehad en toen heb ik perrongelijk tegen iemand gezegd dat zijn moeder een fout heeft gemaakt omdat zij hem niet vermoord heeft toen hij een baby was..
Volgens mij is het wel geprobeerd bij de helft. In Silver speelt iedereen alsof ze tegen de muur zijn aangegooid als baby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 09:23:
[...]

:

[...]

Volgens mij is het wel geprobeerd bij de helft. In Silver speelt iedereen alsof ze tegen de muur zijn aangegooid als baby.
Ja ach, de opmerking gaat nog steeds te ver, die gast is wel het levende bewijs dat zulk soort mensen veel meer verliezen als winnen (had hem nog even opgezocht) laatste 10 games heeft hij er 2 gewonnen.

Wat zijn trouwens de beste Feral Flare junglers? Want nu dat item er is moeten we die natuurlijk zo lang mogelijk uitbuiten zolang hij het zelfde is. Ik heb zelf het volgende lijstje:

Xin Zhoa
Master Yi
Nocture(deze is misschien wel het beste met FF)

en dan zijn er nog een aantal waar ik over twijfel:

Kha zix
Jax(al vind ik hem in lane een veel sterkere champ)
Shyv vind ik ook nog steeds geen super jungler
Vi (geen evaring met FF ook nog niemand over gehoord, en ze is best wel mana heavy dus denk niet dat het goed is)
Wukong?? geen flauw idee

laat de discussie maar verder gaan :)

[ Voor 39% gewijzigd door garriej op 25-04-2014 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 09:28:
[...]

Ja ach, de opmerking gaat nog steeds te ver, die gast is wel het levende bewijs dat zulk soort mensen veel meer verliezen als winnen (had hem nog even opgezocht) laatste 10 games heeft hij er 2 gewonnen.
Ik noem ze altijd aanstormende talenten van solo-queue. Mede voortgekomen uit comments van streamers die mensen aanmoedigen gewoon dingen te doen omdat ze zo alleen maar beter worden. Helaas begrijpt meer dan de helft van de community niet dat ze daarmee niet bedoelen dat je maar klakkeloos moet gaan lopen feeden elke game. Tenzij je dolgraag naar Bronze V wilt.

Voorbeelden: De proxy-singed, hoppa je had elke game een proxy-singed. Leuk man, iemand die loopt te feeden omdat een Diamond speler het ook doet. En efficient!!! Want met zijn bronze/silver/gold skills wist hij toch zeker compleet nutteloos te zijn.

Voyboy speelt Fiora? Jeehj heel silver speelt Fiora, gewoon omdat hij er mee owned, dan moet het toch de gemiddelde bronze/silver/gold ook lukken? Nee.

Trick2g splitpushed op Udyr en doet mensen disrespecten? OMG, dan kun je toch niet achterblijven als gemiddelde bronze/silver/gold speler? Dat moet jij ook doen! Lekker 1/10/3 Udyr, maar je hebt wel laten zien dat je totaal geen respect hebt voor je enemy. Zij ook niet voor jou overigens want het is weer een easy win in the pocket!

etc. etc. etc.

[ Voor 35% gewijzigd door Damien op 25-04-2014 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze mini-game omvat trouwens de gehele vocab van onze Malzahar die game dat ik als voor trolldarius even top moest staan tegen fed Jinx omdat meneer geen zin meer had.

http://games.usvsth3m.com/2048/jungle-flaming--edition/

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2014 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

[...]

[...]
En hij is een feeder }:O }:O

Naah, hij kon er niets aan doen :-)

[ Voor 10% gewijzigd door Meneer iCy op 25-04-2014 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isimba
  • Laatst online: 23-09-2022
[...]

Wat zijn trouwens de beste Feral Flare junglers? Want nu dat item er is moeten we die natuurlijk zo lang mogelijk uitbuiten zolang hij het zelfde is. Ik heb zelf het volgende lijstje:

Xin Zhoa
Master Yi
Nocture(deze is misschien wel het beste met FF)

en dan zijn er nog een aantal waar ik over twijfel:

Kha zix
Vi (geen evaring met FF ook nog niemand over gehoord, en ze is best wel mana heavy dus denk niet dat het goed is)
Wukong?? geen flauw idee

laat de discussie maar verder gaan :)
Kayle past ook prima in dat lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

[...]

Mijn voorkeur gaat uit naar minder verbloemen en gewoon zeggen wat je wilt zeggen. Dit betekent niet gelijk een scheldpartij van hier tot Tokio, maar gewoon het leveren van een iets fellere discussie met inhoudelijke feiten.
Daar is ook niks mis mee. Maar het gaat om de achterliggende intentie. Eigenlijk wil hij zijn teammates allemaal retards noemen en ligt het allemaal niet aan hem dat hij overextend en 3x achter elkaar gegankt wordt. Dat doet hij echter niet op een directe manier, maar hij verbloemt het. Je kan echter ook in plaats van je teammates de schuld te geven de schuld bij jezelf neerleggen als dat zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
[...]

En dan zijn er nog een aantal waar ik over twijfel:

Kha zix
Wukong?? geen flauw idee
Wukong is beter met Elder Lizard want Wukong is ook mana heavy. Feral Flare kan wel maar is niet optimaal.

Shyvana vind ik wel erg goed met Feral Flare, zeker i.c.m. met Botrk en voor de rest tanky gaan. Dit komt omdat Shyvana geen mana gebruikt en dus niks aan de mana regen heeft van de Spirit items. Shyvana is ook één van de snellere farmers waardoor ze snel stacks kan krijgen. Desondanks zijn Xin, Yi en Noc beter naar mijn idee.

Shyvana is ook niet altijd een sterke keuze aangezien je weinig cc hebt en geen sterke early game hebt. Afhankelijk van de vijand en je team kan het wel een hele goede keuze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:40:
[...]

Daar is ook niks mis mee. Maar het gaat om de achterliggende intentie. Eigenlijk wil hij zijn teammates allemaal retards noemen en ligt het allemaal niet aan hem dat hij overextend en 3x achter elkaar gegankt wordt. Dat doet hij echter niet op een directe manier, maar hij verbloemt het. Je kan echter ook in plaats van je teammates de schuld te geven de schuld bij jezelf neerleggen als dat zo is.
Dan is er ook nog de mogelijkheid om je teammaten de schuld te geven, maar dat hoef je niet te typen. Want tenzij je ze erop wijst met tips erbij is er niemand die luistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

En zelfs dan vind ik dat je iemand best een keer een retard mag noemen voordat het kleuterklasspoedambulanceteam met de zwaailichtjes dertien keer door rood rijdt om vervolgens een geschaafde knie in te tapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:40:
[...]

Om hem toch enigszins te verdedigen. Als je als bijvoorbeeld druk legt op je toplane (wat hij vaak genoeg doet) en er worden geen objectives mee gepakt (torens/dragons) etc, dan kan ik mij zijn ergernis meer dan begrijpen want dit gebeurt in zoveel games. Dat hij dan nog zo netjes is, om ze niet op een stream die door veel mensen wordt bekeken openlijk aan de schandpaal te nagelen, siert hem wel.

Ik zou persoonlijk minder een blad voor mijn mond nemen. Want overextenden betekent niet gelijk dat JIJ het probleem bent.

En om dan toch maar in te haken op een comment van Doublelift, de community is ook vele malen dommer geworden. Het is eigenlijk te vergelijken met WoW. Vanilla kon je rustig een raidboss doen en toch 40 mensen vinden die het wisten te presteren om NIET dood te gaan in vuur, waar je in Cataclysm nog niet eens 10 mensen kon vinden met genoeg hersencellen om überhaupt een lift fatsoenlijk te nemen. Hoe populairder een game wordt des te dommer de community, want je trekt werkelijk van alles aan.

[ Voor 19% gewijzigd door Damien op 25-04-2014 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

isimba schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:39:
[...]

Kayle past ook prima in dat lijstje.
Udyr past er zeer goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ons team ook aangemeld op de doc. We gaan voor de laatste plaats! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

In het heetst van de strijd is het ok om een korte :F te hebben; dit gebeurt in een waaier van situaties: in het verkeer tot in topsport. Er is tevens een groot verschil tussen dit even tussendoor te zeggen of een klaagzang aan te steken. De reden waarom zoveel mensen hier zo beu over doen heb ik enkel het raden naar, ik zou zeggen dat dit Angelsaksisch / media ingespireerd is; daar ligt de tolerantie voor dergelijk bedrag betrekkelijk laag :9. Ik vind het ook een beetje een paradox: dergelijk gedrag is schering en inslag voor puber(s) en/of het Internet; wat sommige beweren het gros van de toxic LoL community is...

Ik heb er trouwens ook een hekel aan als je als top zit te pushen en tot zelfs vier tegenstanders aan het bezig houden bent (i.e. niet aan het feeden), dat niemand initiatief neemt om te pushen / dragon te killen en gewoon rustig door zit te farmen; al helemaal niet komt te helpen, tenzij ze zeker een kill kunnen krijgen. Het enige dat zwart/wit duidelijk is als je na 10 minuten 0/10 staat; dan mag je eens een slag om je oren krijgen :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
[...]

Dat soort gedrag vertoont toch iedereen? Jij staat toch ook niet te applaudisseren als jou toplaner 0 10 gaat? Om daar nu ook al een stempel op te gaan drukken..

Natuurlijk hoef je dan niet volledig door te slaan en diegene totaal de grond in te boren, maar mag je hem daar dan niet op aanspreken? Daarnaast vind ik dat iemand best verantwoordelijkheid kan nemen voor zijn/haar uitspraken/daden.. Daarbij denk ik dat een directe aanpak meer resultaat sorteert dan het 'verbloemd verpakken'.. (Eigenlijk weet ik dit wel zeker vanuit mijn opleiding, maar goed ieder heeft recht op zijn eigen mening, dus laat ik het vrijblijvend houden)

Denk je dat alle ajacieden elkaar schouderklopjes hebben gegeven na de bekerfinale? "Goh wat jammer dat het zo gelopen is, maar we hebben in ieder geval ons best gedaan: volgende keer wel iets beter proberen te doen hoor!" Nee natuurlijk niet; het was een wanvertoning en dat mag dan best genoemd worden..

Helaas is het probleem dat iedereen op internet lange teentjes heeft en het nimmer en nooit aan iemand zelf ligt. Het is immers veel makkelijker om iemand anders aan te wijzen en wanneer je zelf commentaar krijgt dan geef je toch gewoon een grote mond? Er is toch niemand die je ziet achter je schermpje.. Zou wat zijn als iedereen in het bedrijfsleven die attitude zou aannemen. Ik zie het al helemaal voor me; "Kees, je hebt afgelopen periode minder gepresteerd, dit moet beter wil je je target dit jaar nog halen". Waarop Kees dan repliceert: "Hou je bek man retard, wat heb je zelf afgelopen periode gedaan dan?" Damn wat zou het verloop bij bedrijven groot worden.. Maar dan kunnen mensen ineens wel incasseren en fouten toegeven omdat hun brood dan ineens op het spel staat.. Hypocrisie ten top..

Maar goed, ik dwaal af.. Laat ik maar even een disclaimer toevoegen voor ik gecorrigeerd wordt; ik bedoel bovenstaande in zijn generaliteit, dus voel je niet aangesproken..

[ Voor 7% gewijzigd door Jaap. op 25-04-2014 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Even iets anders, nu 3e partij software mag voor addons als curse voice, kunnen we meer adfons verwachten?

Riot zei: "zolang je de data zelf ook had kunnen zien dan mag het, zolang het niet in de fog of war is"

Denk aan automatish jungle timers, addons die iets boven de minion zetten als deze te last hitten is. Addons die aangeven of je burst hoog genoeg is om iemand te killen(bijv met een LB). Dit kan namenlijk allemaal met informatie waar je ook achter kunt komen met rekensommetjes ect.

En hoe staan jullie daarin?

Ik denk dat als het gebeurt ik het wel gebruik, omdat het kan en als je het niet gebruikt in het nadeel bent. echter heb ik liever dat het niet mag omdat het t spel makkelijker maakt.

[ Voor 0% gewijzigd door garriej op 25-04-2014 12:43 . Reden: lolz typos als een malle ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Potverdorie wat een beest uit Bronze V. Ja ik speel het op de man, want deze jongen gaat gewoon amper tot niet dood, een echte raidboss! http://www.op.gg/summoner/userName=ralock1

Deze was overigens ook wel mooi, beste Lucian zit gewoon in Bronze ;)
http://www.lolskill.net/t...n=236&filterRealm=EUW&p=1

[ Voor 28% gewijzigd door Damien op 25-04-2014 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Hahah hoe dan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
garriej schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:39:
Even iets anders, nu 3e partij software mag voor addons als curse voice, kunnen we meer adfons verwachten?

Riot zei: "zolang je de data zelf ook had kunnen zien dan mag het, zolang het niet in de fog of war is"

Denk aan automatish jungle timers, addons die iets boven de minion zetten als deze te last hitten is. Addons die aangeven of je burst hoog genoeg is om iemand te killen(bijv met een LB). Dit kan namenlijk allemaal met informatie waar je ook achter kunt komen met rekensommetjes ect.

En hoe staan jullie daarin?

Ik denk dat als het gebeurt ik het wel gebruik, omdat het kan en als je het niet gebruikt in het nadeel bent. echter heb ik liever dat het niet mag omdat het t spel makkelijker maakt.
dit vind ik te ver gaan en geeft een te groot voordeel voor de gebruiker er van. Daarnaast verander je een MOBA in de volgende guitar hero like game. Het belang van inschatten of je voldoende damage doet is dan volledig weg. Het een van de grote verschillen tussen slechte en goede spelers is het weten van burst van jou zelf en de tegenstander. Timers bijhouden is een kleinigheidje vergeleken bij het aangeven wat je kunt dood kunt AAen of bursten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

ArgantosNL schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:54:
[...]

dit vind ik te ver gaan en geeft een te groot voordeel voor de gebruiker er van. Daarnaast verander je een MOBA in de volgende guitar hero like game. Het belang van inschatten of je voldoende damage doet is dan volledig weg. Het een van de grote verschillen tussen slechte en goede spelers is het weten van burst van jou zelf en de tegenstander. Timers bijhouden is een kleinigheidje vergeleken bij het aangeven wat je kunt dood kunt AAen of bursten.
Ik vind het ook een slechte zaak, maar als riot bij het zelfde standpunt blijft, mogen deze dingen dus wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
garriej schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:39:

Er zijn al macros die automatisch op mages combo's draaien en mensen inderdaad executen als ze onder een bepaald HP zitten. Dit is illegaal. Bepaalde champs hebben al een indicator als hun ult iemand kan executen (Cho) dus dit zou vast mogen, zolang je script maar niet even in auto-piloot een flash+ult popped en je tegenstander afmaakt de exacte seconde dat hij/zij onder de limiet zit.

Jungle timing apps bestaan al. Had laatst zo'n eikel met die chat add-on. Dan krijg je om die paar minuten te zien in chat "Enemy Red is respawning in x seconds" "Allied Blue is respawning in x seconds"

Hoogst irritant.
ArgantosNL schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:54:
[...]

dit vind ik te ver gaan en geeft een te groot voordeel voor de gebruiker er van. Timers bijhouden is een kleinigheidje vergeleken bij het aangeven wat je kunt dood kunt AAen of bursten.
Maar goed, Rito is dit zelf ook al aan het inbouwen. Syndra heeft een stun indicator op Q, Cho op R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:59:
[...]

Er zijn al macros die automatisch op mages combo's draaien en mensen inderdaad executen als ze onder een bepaald HP zitten. Dit is illegaal. Bepaalde champs hebben al een indicator als hun ult iemand kan executen (Cho) dus dit zou vast mogen, zolang je script maar niet even in auto-piloot een flash+ult popped en je tegenstander afmaakt de exacte seconde dat hij/zij onder de limiet zit.

Jungle timing apps bestaan al. Had laatst zo'n eikel met die chat add-on. Dan krijg je om die paar minuten te zien in chat "Enemy Red is respawning in x seconds" "Allied Blue is respawning in x seconds"

Hoogst irritant.

[...]

Maar goed, Rito is dit zelf ook al aan het inbouwen. Syndra heeft een stun indicator op Q, Cho op R.
Nee niet automatsch, echt puur alleen maar info, maar het is wel info waar je heel veel voordeel uit kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Damienx2 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:48:
Potverdorie wat een beest uit Bronze V. Ja ik speel het op de man, want deze jongen gaat gewoon amper tot niet dood, een echte raidboss! http://www.op.gg/summoner/userName=ralock1

Deze was overigens ook wel mooi, beste Lucian zit gewoon in Bronze ;)
http://www.lolskill.net/t...n=236&filterRealm=EUW&p=1
Deze speler haalt deze hoge score ook alleen maar omdat hij de tijd krijgt in brons, probeer maar eens gemiddeld 30 kills te pakken in een game met gold of zelfs silver. In brons kun je makkelijk games hebben van meer dan een uur. Dan heb je inderdaad tijd zat om 30 kills te maken, en waarschijnlijk blijft hij ook bewust in brons hangen puur om maar te kunnen killen. Waarschijnlijk als je een game van hem zou bekijken zal hij geen schot lossen tegen een turret inhib of nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

ArgantosNL schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 13:06:
[...]

Deze speler haalt deze hoge score ook alleen maar omdat hij de tijd krijgt in brons, probeer maar eens gemiddeld 30 kills te pakken in een game met gold of zelfs silver. In brons kun je makkelijk games hebben van meer dan een uur. Dan heb je inderdaad tijd zat om 30 kills te maken, en waarschijnlijk blijft hij ook bewust in brons hangen puur om maar te kunnen killen. Waarschijnlijk als je een game van hem zou bekijken zal hij geen schot lossen tegen een turret inhib of nexus.
En hij bouwt op alles tank en meent altijd ghost en flash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

ArgantosNL schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 13:06:
[...]

Zo goed is deze speler niet met Ashe. 0wins/14losses :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

iCy schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 13:46:
[...]

Zo goed is deze speler niet met Ashe. 0wins/14losses :D
Daar gaat het niet om, hij verliest sowieso veel, het feit blijft dat hij niet dood gaat(heel weinig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 13:50:
[...]

Daar gaat het niet om, hij verliest sowieso veel, het feit blijft dat hij niet dood gaat(heel weinig)
Garriej, je zit naar de eerste link te kijken ;) de rest praat over de 2e link. Zijn 2 totaal verschillende spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:02:
[...]

Garriej, je zit naar de eerste link te kijken ;) de rest praat over de 2e link. Zijn 2 totaal verschillende spelers.
oooooooooooo, ja komt omdat je hem veranderd heb, je post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor een bronzie met 200 cs gemiddeld obvious smurf imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Damien lieve schat volgens mij snap je mijn humor niet. Icynl is gewoon een grappige gast en die snapte echt wel dat ik hem niet uitschold, maar gewoon een geintje maakte.

Geen idee waarom je iets roept over lelijke verpakking aangezien wij het eigenlijk 99% van de tijd met elkaar eens zijn.

Overigens wil ik even melden dat mijn team ineens geen zin meer heeft in het tweakers toernooi en niet meer mee wilt doen. Dus schrijf ons maar uit het spijt me Damien ik heb ze nog geprobeerd te overtuigen maar sommige mensen hebben schijnbaar andere dingen te doen die belangrijker zijn.

Volgens mij kent iedereen mij lang genoeg om te weten dat ik een beetje een troll ben maar als je me eenmaal kent ben ik best wel Kawaii<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
blamauci schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:28:
Damien lieve schat volgens mij snap je mijn humor niet. Icynl is gewoon een grappige gast en die snapte echt wel dat ik hem niet uitschold, maar gewoon een geintje maakte.

Geen idee waarom je iets roept over lelijke verpakking aangezien wij het eigenlijk 99% van de tijd met elkaar eens zijn.

Overigens wil ik even melden dat mijn team ineens geen zin meer heeft in het tweakers toernooi en niet meer mee wilt doen. Dus schrijf ons maar uit het spijt me Damien ik heb ze nog geprobeerd te overtuigen maar sommige mensen hebben schijnbaar andere dingen te doen die belangrijker zijn.

Volgens mij kent iedereen mij lang genoeg om te weten dat ik een beetje een troll ben maar als je me eenmaal kent ben ik best wel Kawaii<3
Dacht dat ik lang genoeg op dit forum zat, dat mensen inmiddels wel doorhadden wanneer ik iets met sarcasme er neerzet en wanneer niet ;) je stelt me teleur Blamauci! :P En jammer dat je team geen tijd had voor twee games in het toernooi. <3 (we spelen namelijk wel met een loserbracket)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En dit vind ik dus net te ver gaan

[ Voor 92% gewijzigd door Gropah op 25-04-2014 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Ik heb wel een traantje moeten laten om je opmerking.
Ne**en is ook belangrijk! :9
Heb ik gisteren wel gemerkt met je AURA build _/-\o_

@Rudy, daar gaat je * naar een O. Foei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
als ik niet zo ver achter had gestaan en de rest van het team niet net zo hard aan het feeden was als ons 2 was die aegis zeer handig geweest maja... we stonden volgens mijn replay zo'n 10k gold achter dus das wel GG. we hadden alleen de eerste dragon... daarna waren we alle control kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iCy schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 15:23:

@Rudy, daar gaat je * naar een O. Foei!
Dit gaat me te ver, topic report.

Voor degenen die zich afvroegen in mijn inbox wat er weggegropah'd is in mijn vorige post, ik quote blamauci's afzegging, insinueerde in het Engels dat zij kippen waren, gevolgd door getypte kippengeluidjes.

Het was natuurlijk volledig sarcasme en ik ken blamauci verder ook, maar de woordenwisseling tussen twee bekenden kon niet gewaardeerd worden. Nu snap ik dat dit heel erg op de man spelen is en het spijt me heel erg lieve blamauci, ik zal het nooit meer doen.

Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2014 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Wat is er de laatste tijd allemaal aan de hand in het topic joh.. Mensen die rudy PM'en over een opmerking die ik niet eens heel bewust of serieus zou nemen. Damien die mensen van zijn tournooi banned(zijn goed recht hoor, ik weet de oorzaak niet). Discussies lijken wel niet meer normaal gevoerd kunnen worden en mensen roepen al gelijk dat er op de man word gespeeld.. jongens, 't lijkt league of legends wel XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

garriej schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 16:17:
Wat is er de laatste tijd allemaal aan de hand in het topic joh.. Mensen die rudy PM'en over een opmerking die ik niet eens heel bewust of serieus zou nemen. Damien die mensen van zijn tournooi banned(zijn goed recht hoor, ik weet de oorzaak niet). Discussies lijken wel niet meer normaal gevoerd kunnen worden en mensen roepen al gelijk dat er op de man word gespeeld.. jongens, 't lijkt league of legends wel XD
News flash: Tweakers stelt Rito aansprakelijk voor wangedrag tweakers in het League of Legends forum.

Maar ontopic: Rumble skin kopen of niet :+ (en natuurlijk doodspelen met normals totdat ik eindelijk wel capabel genoeg ben om deze masterlijke champ goed onder te knie te krijgen en zelfs Damien kan laten denken: http://theproducersunited...loads/2014/01/damnreb.jpg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

iCy schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 16:20:
[...]

News flash: Tweakers stelt Rito aansprakelijk voor wangedrag tweakers in het League of Legends forum.

Maar ontopic: Rumble skin kopen of niet :+ (en natuurlijk doodspelen met normals totdat ik eindelijk wel capabel genoeg ben om deze masterlijke champ goed onder te knie te krijgen en zelfs Damien kan laten denken: http://theproducersunited...loads/2014/01/damnreb.jpg)
Rumble skin? Doen! jij speelt er veel mee en als mensen dan een rumble met een skin zien, dan denken ze dit moet wel een baas zijn en daar gaat het om met skins, dat mensen je een baas vinden echt alleen dat, niks anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is het alweer LoL vrijdag trollen dag :D

Ik spiek hier af en toe, man man man wat er allemaal voorbij komt, kom beetje ontspannen mensen, speel eens een spelletje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Viper® schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 16:23:
Is het alweer LoL vrijdag trollen dag :D

Ik spiek hier af en toe, man man man wat er allemaal voorbij komt, kom beetje ontspannen mensen, speel eens een spelletje :+
Wel dubbel IP! dus ach, die trolls overleven we wel voor een keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 16:17:
Ik heb 1 persoon uitgesloten van deelname, mede doordat er zoveel onnodig is gewijzigd hier. Dat moet die persoon dan ook maar respecteren lijkt mij. Voor de rest is iedereen welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 16:41:
[...]

Ik heb 1 persoon uitgesloten van deelname, mede doordat er zoveel onnodig is gewijzigd hier. Dat moet die persoon dan ook maar respecteren lijkt mij. Voor de rest is iedereen welkom.
zoals ik al zei, het is jou keuze en jou toernooi dus daar heeft niemand anders iets over te zeggen.

Maar het gebeurt wel(nogmaals, ik heb alle respect voor jou keuze) en door allerlei dingen wordt het sfeertje wat grimmig

[ Voor 13% gewijzigd door garriej op 25-04-2014 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
garriej schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 16:43:
[...]

Maar het gebeurt wel(nogmaals, ik heb alle respect voor jou keuze) en door allerlei dingen wordt het sfeertje wat grimmig
Nou ja grimmig.. Dat valt op zich nog wel mee volgens mij.. Het is gewoon een geforceerd serieus topic geworden, helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
als je de TW leest zou je weten dat dit niet niet zo mag.

[ Voor 69% gewijzigd door Gropah op 25-04-2014 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
.............................................................................................................

Never fuckin' mind wat hier stond.. In een vlaag van verstandsverbijstering was retardation bij mij vrij hoog in ieder geval ;)

Afbeeldingslocatie: http://i187.photobucket.com/albums/x121/sm00vee42o/retards.jpg

[ Voor 66% gewijzigd door Gropah op 25-04-2014 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzaahhh
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-07 18:53
Af en toe moet je de sfeer verbeteren en hoe kan dat beter dan zelfspot zoals japie dat doet xD

Xbox id: DHV Whitebird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Paar slechte league grappen voor de sfeer dan maar

Why did Sivir lose in the first round of the national spelling bee?

She can only spell shield

What is Amumu's favourite music??
Wrap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Mijn laatste curse key voor even: 3db1f38a-4685-4e5d-8056-39a8da5b8628

[ Voor 64% gewijzigd door Gropah op 25-04-2014 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

garriej schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 17:56:
Paar slechte league grappen voor de sfeer dan maar

Why did Sivir lose in the first round of the national spelling bee?

She can only spell shield

What is Amumu's favourite music??
Wrap
Bro do u even rift :p

En dan hier een waslijst met grappen:

You know what happened when Blitzcrank went on a date with katarina?
...He knocked her up!

Did you see Annie dance last night?
She was on fire!

You know Zilean is having a bad day when he asks you for the time.

Katarinas dark secret is that she's prone to getting dizzy.

Trundle never ceases to be amazed about how everyone on the internet knows he's a troll.

Mordekaiser really hates airport security.

Shacos darkest secret is that he's afraid of children.

Sometimes Karthus picks up a sword and pretends that he's Arthas.

Amumus favorite emote is
/cry

Heimerdinger has a gadget for every occasion, but his friends think he went too far during the attack of a mariachi band of penguins dressed up as clowns.

Anyone else notice that Tryndameres undying rage...ends.

Once Evelynn almost choked to death,
but nobody could tell.

Also, Evelynn is constantly being bothered by an old man named Gargamel.

When Katarina got into the assassination business she made a killing.

For some reason Alistar suffers from headaches.

Soraka hates the saying "when you hear hoof beats, think horses".

Teemo is a big player in the underground drug market.

Ryze's big secret is a real shocker!

When Malphite and Rammus hang out they like to Rock n' Roll!

When Udyr masturbates,
is it considered beastiality?

Maplphite once took swimming lessons
...he doesn't like to talk about it

Sheep are suspicious of the newcomer: Urf the manatee

Warwick used to do a lot of huffing and puffing, and there were three talking pigs involved.
The moral of the story is: Dont do drugs!

When Katarina said that her sister is a real b!tch Nasus got excited!

Cassiopeia always knows how much she weighs thanks to all her scales.

Singed made a potion so strong it made him see double!
...Turns out it was just Shaco playing him a prank!

Taric's employer thinks he's a real gem!

Vladimir really loves Bloody Mary!
...She's his girlfriend!

There are 300 jokes about Pantheon!

Everyone stared when Lux asked if anyone's got a light?

Once Kog'maw had a cold, but no one could tell.

Tristana is disappointed that it's never a rocket in your pocket.

Sometimes, to mess with people Kayle and Morgana switch clothes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 16:43:
[...]

zoals ik al zei, het is jou keuze en jou toernooi dus daar heeft niemand anders iets over te zeggen.

Een sfeertje dat blijkbaar gewild is door bepaalde personen. Ik vind overigens dat ik al vrij aardig mijn mening weet te verbloemen terwijl ik nog steeds hetzelfde zeg. Wat een beetje sugar-coating al niet kan doen ;).

@Japie, that's why I like you! No-homo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

JapieTalent schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:17:
[...]

Dat soort gedrag vertoont toch iedereen? Jij staat toch ook niet te applaudisseren als jou toplaner 0 10 gaat? Om daar nu ook al een stempel op te gaan drukken..

Natuurlijk hoef je dan niet volledig door te slaan en diegene totaal de grond in te boren, maar mag je hem daar dan niet op aanspreken? Daarnaast vind ik dat iemand best verantwoordelijkheid kan nemen voor zijn/haar uitspraken/daden.. Daarbij denk ik dat een directe aanpak meer resultaat sorteert dan het 'verbloemd verpakken'.. (Eigenlijk weet ik dit wel zeker vanuit mijn opleiding, maar goed ieder heeft recht op zijn eigen mening, dus laat ik het vrijblijvend houden)

Denk je dat alle ajacieden elkaar schouderklopjes hebben gegeven na de bekerfinale? "Goh wat jammer dat het zo gelopen is, maar we hebben in ieder geval ons best gedaan: volgende keer wel iets beter proberen te doen hoor!" Nee natuurlijk niet; het was een wanvertoning en dat mag dan best genoemd worden..

Helaas is het probleem dat iedereen op internet lange teentjes heeft en het nimmer en nooit aan iemand zelf ligt. Het is immers veel makkelijker om iemand anders aan te wijzen en wanneer je zelf commentaar krijgt dan geef je toch gewoon een grote mond? Er is toch niemand die je ziet achter je schermpje.. Zou wat zijn als iedereen in het bedrijfsleven die attitude zou aannemen. Ik zie het al helemaal voor me; "Kees, je hebt afgelopen periode minder gepresteerd, dit moet beter wil je je target dit jaar nog halen". Waarop Kees dan repliceert: "Hou je bek man retard, wat heb je zelf afgelopen periode gedaan dan?" Damn wat zou het verloop bij bedrijven groot worden.. Maar dan kunnen mensen ineens wel incasseren en fouten toegeven omdat hun brood dan ineens op het spel staat.. Hypocrisie ten top..

Maar goed, ik dwaal af.. Laat ik maar even een disclaimer toevoegen voor ik gecorrigeerd wordt; ik bedoel bovenstaande in zijn generaliteit, dus voel je niet aangesproken..
Volgens mij word ik een beetje verkeerd begrepen. Ik zeg nergens dat je niet iemand ergens op mag aanspreken. Maar als je door je eigen fout doodgaat en vervolgens je teammates de schuld geeft op je stream (dus niet in chat, diegene die hij 'ergens op aanspreekt' zullen het dus waarschijnlijk nooit zien) daal je wel een beetje in mijn achting. De vergelijkingen die je vervolgens maakt over 'het bedrijfsleven' en Ajax kan ik niet echt chocola van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Jezus Icy wat veel.. :P
Vicarious schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 18:27:
[...]
Volgens mij word ik een beetje verkeerd begrepen. Ik zeg nergens dat je niet iemand ergens op mag aanspreken. Maar als je door je eigen fout doodgaat en vervolgens je teammates de schuld geeft op je stream (dus niet in chat, diegene die hij 'ergens op aanspreekt' zullen het dus waarschijnlijk nooit zien) daal je wel een beetje in mijn achting. De vergelijkingen die je vervolgens maakt over 'het bedrijfsleven' en Ajax kan ik niet echt chocola van maken.
Nou ja, ik begrijp je prima, maar ben het gewoon niet eens met een tweetal dingen: 1) het stempel passive aggressive dat ineens (uit context) wordt gebruikt en 2) het beeld dat je van WingsofDeath schetst.. Niet omdat ik een dusdanige fanboy ben of er zelf persoonlijk gewin uit haal, integendeel, maar wel omdat het mijns inziens een kwalitatief goede streamer is die veel toelicht en je dus enorm veel van kan leren.. In die zin doen jou opmerkingen naar mijn idee nogal te kort daaraan..

Ik vind hem juist vrij realistisch aangaande fouterkenning.. Dat ook hij soms anderen de schuld geeft, ja goed dat doet iedereen met als detailverschil dat er bij hem een camera op staat.. Om die fictieve toplaner in jou game uit mijn vorige post nog even terug te halen; als hij voor een 11e keer doodgaat denk jij ook niets?

De alinea's over het bedrijfsleven en Ajax waren geen vergelijkingen maar kwamen voort uit hetgeen ik eerst schreef en waren, ongeacht de raakvlakken, gegeneraliseerd en sloegen niet direct op de opmerking over WingsofDeath.. Desondanks denk ik dat deze tekstueel dusdanig in elkaar zitten dat deze voor een ieder te begrijpen moeten zijn (ongeacht je nu voetbalfan bent of niet)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ik ben wambam :P
maar ik heb er nog veel meer hoor zeg maar als je wilt dat ik ze hier post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
wambamNL schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 18:55:
[...]

Ik ben wambam :P
maar ik heb er nog veel meer hoor zeg maar als je wilt dat ik ze hier post.
Wist ik wel 8)7
Haalde ff de gele avatars door elkaar..

Damn wat een offday.. Zo zie je maar dat met bovenstaande pic ik mezelf nog niet zo verkeerd had ingeschat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

JapieTalent schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 18:56:
[...]

Wist ik wel 8)7
Haalde ff de gele avatars door elkaar..

Damn wat een offday.. Zo zie je maar dat met bovenstaande pic ik mezelf nog niet zo verkeerd had ingeschat..
Kan gebeuren :P
naja na mn promos verneukt te hebben maar ff een potje katarina mid proberen in normal om ff weer mn normale mindset te krijgen en niet helemaal mezelf wil forceren om te winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

JapieTalent schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 18:53:
[...]

Jezus Icy wat veel.. :P

[...]

Nou ja, ik begrijp je prima, maar ben het gewoon niet eens met een tweetal dingen: 1) het stempel passive aggressive dat ineens (uit context) wordt gebruikt en 2) het beeld dat je van WingsofDeath schetst.. Niet omdat ik een dusdanige fanboy ben of er zelf persoonlijk gewin uit haal, integendeel, maar wel omdat het mijns inziens een kwalitatief goede streamer is die veel toelicht en je dus enorm veel van kan leren.. In die zin doen jou opmerkingen naar mijn idee nogal te kort daaraan..

Ik vind hem juist vrij realistisch aangaande fouterkenning.. Dat ook hij soms anderen de schuld geeft, ja goed dat doet iedereen met als detailverschil dat er bij hem een camera op staat.. Om die fictieve toplaner in jou game uit mijn vorige post nog even terug te halen; als hij voor een 11e keer doodgaat denk jij ook niets?

De alinea's over het bedrijfsleven en Ajax waren geen vergelijkingen maar kwamen voort uit hetgeen ik eerst schreef en waren, ongeacht de raakvlakken, gegeneraliseerd en sloegen niet direct op de opmerking over WingsofDeath.. Desondanks denk ik dat deze tekstueel dusdanig in elkaar zitten dat deze voor een ieder te begrijpen moeten zijn (ongeacht je nu voetbalfan bent of niet)..
De tekst van je vergelijkingen begrijp ik wel, ik begrijp gewoon niet wat het met mijn opmerkingen over Wings te maken had. Bovendien zeg ik ook nergens dat hij niet informatief is, maar dat zijn persoonlijkheid me niet aanspreekt. Iemand kan een onwijze lul zijn maar toch goed zijn in zijn vak (zie Gordon Ramsay bijvoorbeeld :P). Voor mij is het een reden om niet naar Wings te kijken, maar in jouw geval dus niet. Prima, even goede vrienden.

Pagina: 1 ... 12 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]