Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 80 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.515 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:42
blamauci schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 19:35:
[...]

Bullshit. Recrush heeft 100% gelijk.
Aaight, iedereen zijn eigen mening, en het kan nooit kwaad een stream te kijken en zelf te oordelen.
Vind je het bagger dan ben je er toch snel klaar mee, er zijn er zat die er wel graag naar kijken.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:17
Er is een wezenlijk verschil tussen "leuk om naar te kijken" en "ik raad deze stream aan omdat hij zo educatief is". Ik kijk er ook naar als er verder niets is, maar niet met de intentie ervan te leren of hem als voorbeeld te nemen, dat station is hij wel gepasseerd vind ik. Maar op zich kan het ook geen kwaad zo nu en dan weer even wat kritischer te kijken naar een streamer die je wellicht al een tijdje volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Hij heb 0,0 ervaring met Kha'zix dus in principe is elke stream die deze champ speelt het kijken waard.
Vorig jaar keek ik zelf heel vaak naar de stream van nightblu3 en leerde er heel veel van hoe een jungler in elkaar zit. ( routes,timers,ganks en vaak legde hij ook nog item keuzes uit )

Ik weet niet of het nog steeds zo is maar ik weet zeker als je zijn stream bekijkt dat je genoeg dingen oppakt die je een stuk vooruit zullen helpen.

En whinen doet iedereen wel is want iedereen heeft wel is een mindere dag :) of het terecht is laten we even links liggen.

2days left! wopwop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Santee schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 18:18:
[...]

Grappig om te zien dat mensen in Dia2/3 die Katarina mainen een Hextech/Liandry op z'n bouwen, die items zijn zo slecht oO

Ik probeer ook elke game te picken, maar vaak genoeg lastig, kom nu in die zuig elo (Dia5) met mensen die het geen klap kan schelen en Rammus jungle voor t eerst willen proberen in ranked. Begin 8-1, en eindig 9-7, kreeg alle CC op me dak...
Ja klopt, ik denk dat die Liandry builds komen omdat Haunting guise een heel fijn build path heeft en als je die eenmaal hebt is die upgrade soms wel redelijk. Hextech is gewoon alleen goed als je keihard snowballt en dan nog eigenlijk niet echt.

Ach zelf heb ik ook wel eens dat ik een keer iets anders probeer, en soms pakt het heel goed uit. Een andere keer is het totaal kut.

Rammus jungle vind ik opzich wel tof maar het is lastig om gelijk te blijven in level omdat je toch niet echt snel farmt en lanes pakken is gewoon vrij kut als er nog een ranged iemand in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 16:23
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 21:57:
[...]

Ja klopt, ik denk dat die Liandry builds komen omdat Haunting guise een heel fijn build path heeft en als je die eenmaal hebt is die upgrade soms wel redelijk. Hextech is gewoon alleen goed als je keihard snowballt en dan nog eigenlijk niet echt.

Ach zelf heb ik ook wel eens dat ik een keer iets anders probeer, en soms pakt het heel goed uit. Een andere keer is het totaal kut.

Rammus jungle vind ik opzich wel tof maar het is lastig om gelijk te blijven in level omdat je toch niet echt snel farmt en lanes pakken is gewoon vrij kut als er nog een ranged iemand in staat.
Nah, je krijg alleen maar 25ap erbij van liandry en wat extra hp, die damage over time is op kat vrijwel nutteloos, dus voor 1400gold is de upgrade echt heel slecht. Meestal heb je al je andere 5 items klaar (iets van sorc. hourglass, void, DFG, GA of Deathcap) en kan je hem verkopen voor je laatste item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

spoiler:
Aardige kwartfinale, EDG toch maar een matig team eigenlijk en zwaar overrated. Uzi speelde erg sterk weer. Ben benieuwd naar de laatste kwartfinales, hoop dat de halve finales toch iets spectaculairder worden.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Feedback op moderatie kan via Feedback op moderatie binnen Spielerij of DM, niet in het topic zelf

[ Voor 86% gewijzigd door Gropah op 05-10-2014 13:08 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Nerf please :P
Is het trouwens een smurf van je? Of heb je gewoon 1000 normal games met Riven gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skwzR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 16:10
Santee schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 13:33:
[...]

Is het trouwens een smurf van je? Of heb je gewoon 1000 normal games met Riven gedaan :P
134 normal wins. Dus lijkt mij een smurf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Santee schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 22:06:
[...]

Nah, je krijg alleen maar 25ap erbij van liandry en wat extra hp, die damage over time is op kat vrijwel nutteloos, dus voor 1400gold is de upgrade echt heel slecht. Meestal heb je al je andere 5 items klaar (iets van sorc. hourglass, void, DFG, GA of Deathcap) en kan je hem verkopen voor je laatste item.
Magic pen? Early game nog best handig.. En de dmg over time is handig tegen tanks ;) Edit, het is 50 ap. Wees dan wel duidelijk alsjeblieft.. Edit, erbij. Mijn fout ^^ Edit, negeer mijn post maar

[ Voor 9% gewijzigd door Mebus op 05-10-2014 15:34 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:30
Santee schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 13:33:
[...]

Smurf :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Mebus schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:20:
[...]

Magic pen? Early game nog best handig.. En de dmg over time is handig tegen tanks ;) Edit, het is 50 ap. Wees dan wel duidelijk alsjeblieft.. Edit, erbij. Mijn fout ^^ Edit, negeer mijn post maar
Kijk na veel Katarina spelen en erover nadenken snap ik de builds wel, Je Q/W base damage is best ok en het scaled niet heel hard, veel magic pen laat je veel damage doen in wat langere gevechten of als je resets krijgt. Daarom is Haunting Guise early best een goed item, HP early is ook goed dus je kan langer in gevechten blijven. Andere populaire build is DFG rush dat je gewoon met 1 combo keihard 1 persoon opblaast.

Late game alleen zijn meeste gevechten kort en moet je gewoon mensen opblazen en heb je hourglass/GA om te surviven. Daarom verkoop je haunting en koop je een nuttiger item. Dan jij 50magic damage op iemand doet door de bleed van je liandry op een 6sec CD Q maakt dan echt 0.0 uit, en mensen die anders zeggen snappen er niks van, ik heb het gechecked bij verschillende D1/chall Katarina mains (Gokudude, Tiensinoakuma) en de conclusie was dat je nooit of de nimmer een Liandry op d'r maakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Santee schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:56:
[...]

Kijk na veel Katarina spelen en erover nadenken snap ik de builds wel, Je Q/W base damage is best ok en het scaled niet heel hard, veel magic pen laat je veel damage doen in wat langere gevechten of als je resets krijgt. Daarom is Haunting Guise early best een goed item, HP early is ook goed dus je kan langer in gevechten blijven. Andere populaire build is DFG rush dat je gewoon met 1 combo keihard 1 persoon opblaast.

Late game alleen zijn meeste gevechten kort en moet je gewoon mensen opblazen en heb je hourglass/GA om te surviven. Daarom verkoop je haunting en koop je een nuttiger item. Dan jij 50magic damage op iemand doet door de bleed van je liandry op een 6sec CD Q maakt dan echt 0.0 uit, en mensen die anders zeggen snappen er niks van, ik heb het gechecked bij verschillende D1/chall Katarina mains (Gokudude, Tiensinoakuma) en de conclusie was dat je nooit of de nimmer een Liandry op d'r maakt :P
Tiensi heeft zelf gezegd dat onder d1 je de DFG rush niet nodig hebt en een liandry beter werkt om te carryen.
(Was ergens een paar maanden geleden ik volg zijn stream namelijk actief ^^)

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou juist als je beter bent dan je tegenstanders gewoon voor Zhonya en DFG gaan die 1600 gold farmen voor de Rods is dan niet zo'n probleem en die items zijn zeker de sterkste items voor kat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
wambamNL schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 16:30:
[...]

Tiensi heeft zelf gezegd dat onder d1 je de DFG rush niet nodig hebt en een liandry beter werkt om te carryen.
(Was ergens een paar maanden geleden ik volg zijn stream namelijk actief ^^)
Kan zelf DFG al best goed gebruiken in snelle deletes, dus zeker goed item. Kan me niet voorstellen dat hij zoiets zou zeggen, ik zou voor slechtere Kata spelers eerder Hourglass aanbevelen. Kan me niet voorstellen hoe je met een liandry kan carryen, hij heef wel een gezegd dat slechtere Kata spelers misschien kunnen beginnen met een Rayleigh alleen om de health die je ervan krijgt, maar dan heb ik het over <gold.

Was vanmiddag trouwens heel dichtbij een Penta (@22:15)
YouTube: Katarina vs Zed - EUW SoloQ Plat II

[ Voor 14% gewijzigd door Santee op 05-10-2014 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Santee schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 19:37:
[...]

Kan zelf DFG al best goed gebruiken in snelle deletes, dus zeker goed item. Kan me niet voorstellen dat hij zoiets zou zeggen, ik zou voor slechtere Kata spelers eerder Hourglass aanbevelen. Kan me niet voorstellen hoe je met een liandry kan carryen, hij heef wel een gezegd dat slechtere Kata spelers misschien kunnen beginnen met een Rayleigh alleen om de health die je ervan krijgt, maar dan heb ik het over <gold.

Was vanmiddag trouwens heel dichtbij een Penta (@22:15)
YouTube: Katarina vs Zed - EUW SoloQ Plat II
W8 correctie ik heb het verkeerd neergezet.
Ik bedoelde hij heeft gezegd dat een dfg rush beter werkt maar dat een liandrys ook een hele goeie optie is onder d1.
maar als je kata in silver speelt heb je niet eens ap nodig xd kom je met sorcboots lvl 7 bot ganken heb je een double kill 9vd 10 keer.

Ik zelf heb ook liandry rush geprobeerd en ik moet zeggen als je 2 tank in het enemy team hebt is het een zeer fijn item.
Maar over het algemeen rush ik sorc boots + dfg en dan hoop ik dat ik niet steeds vergeet dfg te gebruiken :3

Op welke manier kan je trouwens het beste roamen als katarina.
Als ik namelijk een roaming mid kies lukt mij in 90% van de games niet om succesvol te roamen.

[ Voor 16% gewijzigd door Ryada op 06-10-2014 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Liandry's is teveel een situational item voor Katarina en niet aan te raden om te rushen. Het levert te weinig early game om gold in te stoppen. Plus de keuze voor dit item is ook niet Liandry's maar met name de early Haunting Guise. Dus zou je het doen als je merkt dat er teveel CC in het team aanwezig is, waardoor je voor Merc's gaat en dan Haunting Guise neemt om het gebrek aan magic pen op te vangen.

Maar nee, ik zou het niet aanraden.

Overigens weer een plezierig weekend in LoL gehad, hoeveel premades ik wel niet heb meegemaakt in normal draft waarvan de 1 nog slechter dan de andere is niet meer bij te houden. Het fijne is dan ook dat met name de Bronze spelers in die premades wel even vertellen waar het er bij jou aan ontbreekt. "Do you even use the map?" Wanneer onze Bronze III jungler zo'n beetje in de enemy base staat om zogenaamd een gank op te zetten en wanneer ik dan de voorkeur geef aan een minionwave ipv zinloos dood te gaan in de enemy jungle. Waarna de beste jongen gaat trollen, althans volgens hemzelf. Ik zie echter het verschil niet. Want ook op de top van zijn kunnen speelde hij nog als een hark. Altijd fijn om dan te zien dat meneer er al minimaal 2000 games op heeft zitten in LoL en nog steeds niet begrijpt wat wel en niet kan. :x En waar ik mij er eerder nog aan kon ergeren of geirriteerd raakte speel ik nu mijn eigen game en boeit het me niet meer of er nu Victory of Defeat staat. De status: not giving a fuck has been unlocked.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 08:50:
Liandry's is teveel een situational item voor Katarina en niet aan te raden om te rushen. Het levert te weinig early game om gold in te stoppen. Plus de keuze voor dit item is ook niet Liandry's maar met name de early Haunting Guise. Dus zou je het doen als je merkt dat er teveel CC in het team aanwezig is, waardoor je voor Merc's gaat en dan Haunting Guise neemt om het gebrek aan magic pen op te vangen.

Overigens weer een plezierig weekend in LoL gehad, hoeveel premades ik wel niet heb meegemaakt in normal draft waarvan de 1 nog slechter dan de andere is niet meer bij te houden. Het fijne is dan ook dat met name de Bronze spelers in die premades wel even vertellen waar het er bij jou aan ontbreekt. "Do you even use the map?" Wanneer onze Bronze III jungler zo'n beetje in de enemy base staat om zogenaamd een gank op te zetten en wanneer ik dan de voorkeur geef aan een minionwave ipv zinloos dood te gaan in de enemy jungle. Waarna de beste jongen gaat trollen, althans volgens hemzelf. Ik zie echter het verschil niet. Want ook op de top van zijn kunnen speelde hij nog als een hark. Altijd fijn om dan te zien dat meneer er al minimaal 2000 games op heeft zitten in LoL en nog steeds niet begrijpt wat wel en niet kan. :x En waar ik mij er eerder nog aan kon ergeren of geirriteerd raakte speel ik nu mijn eigen game en boeit het me niet meer of er nu Victory of Defeat staat. De status: not giving a fuck has been unlocked.
Oh fk vergeten dat het haunting guise was whoop dacht dat liandys in haunting guise bouwde *super facepalm*
Mijn excuses voor de domme fout.

Maar dit weekend maar 1 game gespeeld door gebrek aan tijd en de servers doe offline waren.
kom ik tegen een smurf orianna terwijl ik sinds een half jaar weer eens tf mid wou spelen.
ja dan ga ik slecht en ik mis alles gaat ze het zo spelen dat elke keer dat ik onder mn turret staat de aatrox mij komt diven :(
In dat soort matches vraag ik me echt af waarom ik de enige persoon ben die wards koopt.
naja als dan orianna ook nog gaat zeggen dat ik noob ben was ik er meteen klaar me insta mute en muziek opgezet en doorspelen met die handel.
hadden ze gesurrenderd terwijl ze onze inhibitor aan het waren slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-10 13:33
Ruim drie maanden weggeweest van LoL, toch weer veel veranderd zie ik.
Ik weet niet of mijn match making ook gedaald is voor normals maar ik kon direct mee komen. Ik had verwacht dat ik meer problemen had met mijn terugkeer.

Ik heb lekker mogen supporten met Alistar en Braum zonder grote problemen.
Niet te veel engagen en lekker verdedigen, ging prima.

Ik zie dat de championship skin voor Shyvana is, maar ik zie haar ook niet meer gespeeld worden.
Ze is nog steeds prima voor toplane toch? Verder wil ook weer jungle gaan spelen met Volibear, Vi en Moakai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:31:
Ruim drie maanden weggeweest van LoL, toch weer veel veranderd zie ik.
Ik weet niet of mijn match making ook gedaald is voor normals maar ik kon direct mee komen. Ik had verwacht dat ik meer problemen had met mijn terugkeer.

Ik heb lekker mogen supporten met Alistar en Braum zonder grote problemen.
Niet te veel engagen en lekker verdedigen, ging prima.

Ik zie dat de championship skin voor Shyvana is, maar ik zie haar ook niet meer gespeeld worden.
Ze is nog steeds prima voor toplane toch? Verder wil ook weer jungle gaan spelen met Volibear, Vi en Moakai.
Ja hoor Shyvana werkt nog prima op top. Ze is alleen minder populair geworden wegens gebrek aan CC en de opmars van Lulu top. Iets waar Shyvana weinig tot niets tegen in te brengen had (net als vele andere melee toplaners). Echter is dat nu wel weer goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-12-2023
Ik kijk altijd naar shadybunny:

Geeft héél veel tips:
Veel globale tips;
Inzichtelijke tips;
Matchup tips;
en veel meer.

hij streamt de laatste tijd alleen niet zo veel, komt volgens mij door zijn pols. En ja, shady tilt ook wel eens, maar hij geeft het dan toe, en probeert het dan nog om te draaien.
Echter speelt hij niet meer zo veel Khazix, hij speelt nu voornamelijk akali, talon en wukong.

edit: Als ik een stream zou aanraden voor leuk en educatief, is het shadybunny wel. NB heeft ook wel goede momenten er in zitten dat ik denk dat is handig, maar shady geeft meer informatie. Ook wanneer hij iets fout doet kijkt hij wel eens terug naar de replay ter verbetering.

[ Voor 25% gewijzigd door Ghizmo op 06-10-2014 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Zo heb vanavond weer tijd om te spelen :) vriendin is weer gaan werken :D en komend weekend ook dan heeft ze late diensten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Daar ben je wel erg vrolijk van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Rordarok schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:56:
Daar ben je wel erg vrolijk van :P
haha ja dat is het nadeel van samenwonen en een vriendin hebben die gamen nutteloos vind xD Dus op vind ik het op zijn tijd wel eens goed als ze een late dienst gaat werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Kan iemand mij vertellen waarom Alistar een 90% ban ratio heeft op Worlds?
Ik zit die wedstrijden te bekijken maar elke keer wordt Alistar gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Laatst online: 19:50

steel123

Cryman9

Xanthian schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:05:
Worlds speelt nog op patch 4.14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:05:
Omdat hij in toplane een ware nachtmerrie is en met name omdat ze nog op de patch spelen waarbij het autoattacken tijdens je combo's nog mogelijk is. En gezien zijn ruime CC en 70% damagereduction + endless sustain. Is het iets wat je liever niet vs je team hebt. :) Want je staat niet meer veilig onder welke toren dan ook.

[ Voor 5% gewijzigd door Damien op 06-10-2014 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Damienx2 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:11:
[...]

Omdat hij in toplane een ware nachtmerrie is en met name omdat ze nog op de patch spelen waarbij het autoattacken tijdens je combo's nog mogelijk is. En gezien zijn ruime CC en 70% damagereduction + endless sustain. Is het iets wat je liever niet vs je team hebt. :) Want je staat niet meer veilig onder welke toren dan ook.
Aha, bedankt!

Ik zie inderdaad dat er ook een paar buffs voor hem zijn geweest de laatste tijd.
Apart dat ineens zo impopulaire champion toch weer so populair wordt.

De eerste keer dat ik gisteren Alistar koos vroegen en ze ook al of ik Mid of Top ging.

Ik ben ook wel benieuwd naar de Sion rework, hij ziet er in ieder geval een stuk beter uit.
Hopen dat de Warwick rework hierna komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Damienx2 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 08:50:

Haha, ik speel bijna geen normal en anders doe ik ook maar nieuwe champions uitproberen, hoe kom je trouwens met bronze in je normal games, ik zit nog wel met gold5 minimaal vaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Santee schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:59:
[...]

Haha, ik speel bijna geen normal en anders doe ik ook maar nieuwe champions uitproberen, hoe kom je trouwens met bronze in je normal games, ik zit nog wel met gold5 minimaal vaak :P
Omdat er altijd van die Plat V's zijn die hun speciale broertjes schijnbaar ook willen vermaken. Mooiste is ook dat je de lower ranked players alleen al door chat er gewoon uitpikt.

Het zijn namelijk altijd de stumpers die roepen "easy" ook al staan ze zelf 2/10/0 en het zijn altijd de lui die even hun taunt moeten spammen / dancen / fountain diven als ze de game hebben gewonnen. Enorm minderwaardigheidscomplex noem ik het maar.

Oh en nog een paar punten hoe je ze kunt herkennen, je hebt ze net in elkaar gebeukt en je hebt nog iets van 100hp over, dan volgt al snel "How much HP left -insert random champion-" of de eeuwenoude "Omg you are so lucky" en mocht je jungler iets vaker dan 1x top komen "Omg this gold/plat player needs babysitting". Het maakt ranked zoveel meer aantrekkelijker aangezien het niet mogelijk is tenzij je er smurf accounts bij haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:19:
[...]

Omdat er altijd van die Plat V's zijn die hun speciale broertjes schijnbaar ook willen vermaken. Mooiste is ook dat je de lower ranked players alleen al door chat er gewoon uitpikt.

Het zijn namelijk altijd de stumpers die roepen "easy" ook al staan ze zelf 2/10/0 en het zijn altijd de lui die even hun taunt moeten spammen / dancen / fountain diven als ze de game hebben gewonnen. Enorm minderwaardigheidscomplex noem ik het maar.

Oh en nog een paar punten hoe je ze kunt herkennen, je hebt ze net in elkaar gebeukt en je hebt nog iets van 100hp over, dan volgt al snel "How much HP left -insert random champion-" of de eeuwenoude "Omg you are so lucky" en mocht je jungler iets vaker dan 1x top komen "Omg this gold/plat player needs babysitting". Het maakt ranked zoveel meer aantrekkelijker aangezien het niet mogelijk is tenzij je er smurf accounts bij haalt.
Ik Snap ik niet waarom fountain diven en taunts spammen duidt op een minderwaardigheidscomplex. Taunt spammen veroorzaakt soms leuke animaties en of geluiden(Quinn <3)
En in de fountain springen maakt toch niet uit als je gewoonnen hebt? Tenzij je waarde hecht een nutteloze stat zoals kda.Of bedoel je game delayen? Want dat kan wel irritant zijn. Dan is het 3v5 en dan finishen die kneusjes niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2014 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

[...]

Ik zelf zit in silver en de reden dat ik nooit ranked speel is wat jij net aangeeft dat mensen niet normaal kunnen spelen en altijd een keyboard warrior zijn.
Ok ik geeft toe ik doe het ook heel soms maar dan ben ik gewoon zwaar geirriteerd door wat mijn team aan het doen is en het aantal flame dat ik er gewoon klaar mee ben.
maar in normals heb ik er bijna nooit last van om eerlijk te zijn.
Ranked vind ik dus veel meer toxic naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

[...]

Ja in de all chat zijn ze er zo simpel uit te picken. Gister speelde ik een game, ik was rengar(vind hem steeds leuker spelen), en we gingen voor een level 1 blue invade :') ik kijk naar de health bar, ik zie hem onder de 400 hp komen ik druk op smite! BAM DISCONNECT, m'n verbinding klapte eruit :+

Ach shit happens, router reset, reconnecten en gaan. m'n rood gejat, fijn. De top laner zit op dit moment al te schreeuwen waarom ik niet gank ( :') ) ik was inmiddels level 2 op minuut 6:30.

Blauw was er gelukkig nog wel, toen werd ik geinvade door jarvan die ook al een aantal keer een kill had gepakt en hij vond het nodig om "GG /ff 20" te typen, we hadden de game eigenlijk al opgegeven maar ik en mijn maten zijn daar niet zo van gediend.

We besloten dus gewoon rustig verder te spelen en volledig de focus op objectives te gooien(zoals het eigenlijk hoort natuurlijk) en de game best wel hard gewonnen, iets van 40 - 20 is het geworden. Ik zal even de match history erbij zoeken. (edit: match history )

Anyway, de jarvan vondt het niet zo leuk "omg my team" "you guys are so lucky" ect. ect. HEERLIJK.

Maar goed, ashe had aardig gecarried :P alleen de toplaner was geen premade XD

Ik ga altijd een klein beetje dood van binnen als ik zie hoe weinig ik ward ;(

[ Voor 5% gewijzigd door garriej op 06-10-2014 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ik ga altijd een klein beetje dood als ze mijn pink ward al na 3 seconden kapot maken :(. Dan heb ik toch altijd het gevoel dat ik hem niet goed heb verstopt :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik zit zelf ook in silver en ik ga binnenkort ook weer ranked doen. Ergens had ik verwacht dat silver wel moeilijker zou zijn, maar als ik zie hoe makkelijk ik na 3 maanden weer kan meekomen is het niveau niet echt hoog. Dat betekend natuurlijk ook dat mijn niveau ook niet zo hoog is. :)

Het is juist leuk om replays te kijken, dan zie je eigenlijk hoe slecht je speelt.
Ik ben ook van plan om gewoon duoQ te spelen, dat scheelt gewoon een hoop gezeik.

Hij gaat lekker ADC, en ik support/jungle.
Het is zo fijn om wat accuraate feedback te horen als je komt ganken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

spoiler:
Dafuq OMG gewoon 2-0 voor tegen White. OMG vond ik er in de groupstage behoorlijk shaky uitzien, dus voor mij komt dit als een verrassing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Heb de laatste potjes Nami support weer opgepakt.. was echt cool om weer te spelen :) vanavond nog paar potjes mee doen.. andere support hebk niet echt xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Damienx2 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:53:
Ik ga altijd een klein beetje dood als ze mijn pink ward al na 3 seconden kapot maken :(. Dan heb ik toch altijd het gevoel dat ik hem niet goed heb verstopt :(.
Van de andere kant: dan heeft ie wel gewerkt, je hebt vision op de enemy :)

Ik ga altijd een beetje dood als ik na turret aggro terugloop om uit range te komen, met een tevreden gevoel een dubbelkill te hebben gepakt, en dan te snel de turret weer target zodat ik niet helemaal uit range ben geweest. This happens too much.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:57:
spoiler:
Dafuq OMG gewoon 2-0 voor tegen White. OMG vond ik er in de groupstage behoorlijk shaky uitzien, dus voor mij komt dit als een verrassing
spoiler:
NJWS was nou ook niet zo bijzonder, dat lag meer aan Alliance en C9 die het ze nog zo makkelijk hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:07:
[...]

spoiler:
NJWS was nou ook niet zo bijzonder, dat lag meer aan Alliance en C9 die het ze nog zo makkelijk hebben gemaakt.
spoiler:
OMG dus ook niet :P Maargoed, hun zwakste speler vond ik de support Dada, en die hebben ze vervangen door Cloud. Die ziet er een stuk beter uit en dat kan zomaar een flink verschil opleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

spoiler:
geen Ryze ban ondanks de misère van game 2; NWS geeft het teveel weg.

Nu ook weer zo'n Baron fight die te lang duurde, en Ryze seals the deal voor OMG

Als Royal Club voor de semis nu niet Ryze banned of zelf picked.....

[ Voor 18% gewijzigd door Koekiemonsterr op 06-10-2014 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Iel, soms heb je gewoon 0 geluk met de teams, ik heb me medespelers deze game wellicht 1 goede play zien maken:
http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1729014319/28353486

Ze doen gewoon niks als je komt ganken, Rengar gankt alleen losing lanes terwijl hij mij best had kunnen snowballen en ze hadden 0 map awareness, geven gewoon paar free kills weg omdat ze niet op de map kijken :/ Welcome to diamond 5! Helaas moet ik zelf eerst nog promoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 16:25

Wootlock

Evilution

spoiler:
gg wp OMG _O_

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
spoiler:
En hierbij is de poule van Cloud 9, Alliance, Najin White Shield en Kabum! uitgeroepen tot de zwakste poule ;) - resultaatgewijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 16:25

Wootlock

Evilution

Damienx2 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:00:
[...]

spoiler:
En hierbij is de poule van Cloud 9, Alliance, Najin White Shield en Kabum! uitgeroepen tot de zwakste poule ;) - resultaatgewijs
Jup en mensen maar denken dat het de poule van TSM was :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 09:49
wambamNL schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:28:
[...]

Ik zelf zit in silver en de reden dat ik nooit ranked speel is wat jij net aangeeft dat mensen niet normaal kunnen spelen en altijd een keyboard warrior zijn.
Ok ik geeft toe ik doe het ook heel soms maar dan ben ik gewoon zwaar geirriteerd door wat mijn team aan het doen is en het aantal flame dat ik er gewoon klaar mee ben.
maar in normals heb ik er bijna nooit last van om eerlijk te zijn.
Ranked vind ik dus veel meer toxic naar mijn mening.
Je kunt ook gewoon aan het begin van de game "/mute all" typen. Geloof me dat is heerlijk rustig.

Bij mij zijn normals juist meer toxic dan ranked omdat ik altijd met mensen onder mijn divisie speel en er verwacht wordt van mij dat ik carry. Als ik dat niet doe dan word ik 9/10x geflamed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Lennyz schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:16:
[...]

Je kunt ook gewoon aan het begin van de game "/mute all" typen. Geloof me dat is heerlijk rustig.

Bij mij zijn normals juist meer toxic dan ranked omdat ik altijd met mensen onder mijn divisie speel en er verwacht wordt van mij dat ik carry. Als ik dat niet doe dan word ik 9/10x geflamed :P
Ik speel met mensen boven mijn divisie dus valt wel mee :P

maar ik moet me dan toch eens aanleren om in het begin /mute all te typen vergeet het steeds totdat het telaat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Snap het muten van iedereen niet helemaal, meestal zijn er maar 1 of 2 mensen toxic... De rest kan best nog nuttige vragen stellen of objectives aankaarten. Die kans ontneem je ze dan ook. Op het moment dat ik merk dat iemand me iriteert meld ik dat ik ze mute, en mute ze vervolgens ook. Mocht ik het idee hebben dat het later beter wordt, dan zet ik hun mute weer uit om het te checken.

Mensen die ik mute report ik overigens vrijwel altijd. Anders worden ze er niet voor gestraft :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Wanneer mensen vanaf het begin iedereen muten, dan zijn die mijn inziens net zo slecht. Daar is zelfs een report voor: "refusing to communicate with team". Tenzij je echt vindt dat pings alles kunnen.

Als ik jungle, en ik type naar midlaner dat blue up is over 1 minuut, en hij heeft mij maar preventief gemute, dan mist ie zijn blue. Ik ga namelijk wanneer ik prima gecommuniceerd heb niet ook nog eens 30 seconden wachten totdat meneer zijn lane gepushed heeft en bij blue aankomt.

Wanneer diegene me niet gemute zou hebben, had hij een volle minuut gehad om zijn lane even veilig te kunnen verlaten, én om een eventuele blue steal te voorkomen. De enemy jungler kan het ook getimed hebben namelijk, en dan is het prettig wanneer ik niet meteen alleen sta.

Wanneer je preventief moet muten, ben je nog niet onverschillig genoeg voor flames :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
Flames horen er mijn inziens niet te zijn. Heeft niks met onverschilligheid te maken.

En ja, ik mute mensen ook als ze beginnen te trollen of flamen hoor .. Vaak zat dat ik het doe, en dan helpt dat ook nog wel eens.
Smart pings kunnen voldoende zijn.

Zou die mute functie uberhaupt bestaan als er geen flamers waren?

[ Voor 61% gewijzigd door Ghizmo op 06-10-2014 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Ghizmo schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:59:
Flames horen er mijn inziens niet te zijn. Heeft niks met onverschilligheid te maken.

En ja, ik mute mensen ook als ze beginnen te trollen of flamen hoor .. Vaak zat dat ik het doe, en dan helpt dat ook nog wel eens.
Smart pings kunnen voldoende zijn.

Zou die mute functie uberhaupt bestaan als er geen flamers waren?
We zeggen niet dat er geen flamers zijn, en zelfs niet dat muten slecht is. Maar preventief iedereen muten kan nooit bevorderlijk zijn voor een team spelletje. Dat is wat wij slecht vonden ;).

We zijn het dus helemaal met je eens :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Preventief iedereen muten vind ik ook niet kunnen, mute gewoon mensen die je niet aanstaan. Er wordt ook vaak genoeg nuttige informatie getypt als "drake in 1" "push lanes and bait baron" ect. ect. Heb je iedereen gemute, lees je dat niet, sta je daar vrolijk in je eentje terwijl je team een gevecht verliest bij baron omdat jij zo nodig iedereen moest muten.

Het feit dat je geen antwoord heb gegeven en aan de andere kant van de map staat valt bij mij onder "refusing to communicate with team"

[ Voor 16% gewijzigd door garriej op 06-10-2014 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
xD lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juist niet muten, intentional feeden en hard trollen is toch de standaard tactic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:02:
juist niet muten, intentional feeden en hard trollen is toch de standaard tactic?
Enkel als je per ongeluk taric hebt gekozen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IdieEasy schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:05:
[...]

Enkel als je per ongeluk taric hebt gekozen toch?
Met pink skin en trinity force want OP en vooral blame the jungler coz hes shit and he started it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
'If you suck at everything, you're a jungler' net als 'als je niks anders kunt, wordt je leraar' en andere soortgelijke uitspraken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omgawd 0 ganks jungler wtf are you doing, are you french?!?

niet muten gewoon lachen en genieten haha

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2014 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Haha, nee iedereen muten is idd een slecht idee, alleen mensen die de moraal omlaag halen door te flamen/andere de schuld te geven, of zeggen na 5 minuten "GG, ff at 20 please or im afk", terwijl je dan pas 4 kills achter staat ofzo :P

Anyways, na die loss nog wel 2 games gewonnen, nu in promo voor platinum 1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wanneer is het einde van het seizoen? wil toch nog even snel gold worden ondanks dat ik niet meer speel :) zou zonde zijn om door een decay met silver border te eindigen en skin mis te lopen ;p

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 06-10-2014 17:48 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Ergens in november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
yess eindelijk weer spelen :D op het moment alweer 28uur wakker dus ik verwacht niet teveel van me zelf :P Zilean time woehoee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
Zilean sup of mid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Ricmaniac schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:48:
Wanneer is het einde van het seizoen? wil toch nog even snel gold worden ondanks dat ik niet meer speel :) zou zonde zijn om door een decay met silver border te eindigen en skin mis te lopen ;p
Het verliezen van punten door inactief te zijn is uitgezet in gold en lager sinds de laatste patch ;) Als je al gold bent hoef je dus niet meer te spelen.. Of als je nog plat wilt halen :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
Ik vind het allemaal wel meevallen. In de chat verschijnt zelden iets dat niet met pings ook "gezegd" wordt. Ik heb geen chat nodig om te begrijpen wanneer we drake/baron/turret gaan pakken.

Ik ben juist van mening dat ik beter speel wanneer ik helemaal geen chat zie en ik denk dat dat voor meer mensen geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Support. Ik ben main support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lennyz schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:16:
Ik vind het allemaal wel meevallen. In de chat verschijnt zelden iets dat niet met pings ook "gezegd" wordt. Ik heb geen chat nodig om te begrijpen wanneer we drake/baron/turret gaan pakken.

Ik ben juist van mening dat ik beter speel wanneer ik helemaal geen chat zie en ik denk dat dat voor meer mensen geldt.
Klopt, soms kan geflame en gezeur zo irritant zijn en dat je dan geen zin meer hebt om te spelen.

Maar soms wil ik ook wel eens duo baron doen en dat gaat dan weer niet met pings. En er zijn zat andere dingen die niet met alleen pings gecommuniceerd kan worden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

Defqonwolf schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:04:
[...]

haha ja dat is het nadeel van samenwonen en een vriendin hebben die gamen nutteloos vind xD Dus op vind ik het op zijn tijd wel eens goed als ze een late dienst gaat werken :P
Ik ken het gevoel :P ik game altijd als mijn vriendin al op bed ligt. Ben zelf een nachtbraker en zij een ochtend mens dus dat werkt prima (ze gaat vroeg op bed en komt vroeg uit bed en ik ga laat op bed en kom laat ui bed xD)

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDustv schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 19:13:
[...]
Ik ken het gevoel :P ik game altijd als mijn vriendin al op bed ligt. Ben zelf een nachtbraker en zij een ochtend mens dus dat werkt prima (ze gaat vroeg op bed en komt vroeg uit bed en ik ga laat op bed en kom laat ui bed xD)
Same here! kan gewoon niet spelen wanneer ze wakker is. Dan moet ik opeens weer iets voor haar doen of luisteren naar haar verhalen enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

[...]

mocht je jungler iets vaker dan 1x top komen "Omg this gold/plat player needs babysitting". Het maakt ranked zoveel meer aantrekkelijker aangezien het niet mogelijk is tenzij je er smurf accounts bij haalt.
Gister toen ik in de jungle zat kreeg ik dac commentaar ook. ik was 3 keer top geweest wat mij 2 kills op khazix heeft gegeven en de irellia toplane 1. DAMN YOU BABYSITTER. Ik kan er niets aan doen dat hij de enige lane was die elke keer tot aan de tower gepushed was. Dan vraag je er naar mijn mening ook gewoon om
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 19:16:
[...]

Same here! kan gewoon niet spelen wanneer ze wakker is. Dan moet ik opeens weer iets voor haar doen of luisteren naar haar verhalen enz...
En durf dan eens te zeggen " wacht even popje, even dit afmaken " Dan ben je ineens nalatig en krijg je commentaar dat je het spel belangrijker vind dan haar! 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door MrDustv op 06-10-2014 19:22 ]

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Klinkt bijna als een cliché 90s sitcom :o

Smartcast speelt ondertussen wel oké. Reactietijden zijn omhoog maar af en toe nog onwennig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Rordarok schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 19:24:
Klinkt bijna als een cliché 90s sitcom :o

Smartcast speelt ondertussen wel oké. Reactietijden zijn omhoog maar af en toe nog onwennig.
Ik ben er helemaal aan gewend geraakt in een paar dagen des tijds, alleen bij dingen als rumble ult schijnt het handig zijn smartcast uit te zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Niemand fan van smartcast met range indicators dan? Ik heb alles er default op staan en wil echt niet anders. De grootste snelheidswinst heb je er al uit ten opzichte van normale castmethode, en toch kun je alle skillshots er nog accuraat mee aimen. Vind het persoonlijk de meest ideale methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon smartcast gebruiken die ranges weet je ondertussen toch wel van alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Enige wat ik soms irritant vind is dat me E van Katarina niet af gaat, soms sta ik dan te ulten op me plaats omdat er iemand anders voorbij loopt TT, maar denk niet dat die range indicator iets gaat helpen, aangezien het dan toch op het randje zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Het gaat mij ook niet zozeer om de range, maar het idee dat ik de knop ingedrukt kan houden om nog te aimen of zonodig te cancelen. Vind ik persoonlijk erg prettig, beste van beide werelden. Heb dus ook niet echt de behoefte om blind smartcast te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Gister een potje ranked 5s gedaan. Ik ben dan altijd de aangewezen ADC en na een aantal normal games te hebben gespeeld met tristana, dacht ik dat ik er wel klaar voor was. Ik kan nu na deze pot zeggen dat tristana ECHT kapot is, die champ slaat helemaal nergens op....

De match

We gingen voor een protect tristana en laat mid poken comp :') Het was zigs of xerath, onze midlaner voelt zich comfortabeler op zigs dus daar komt die keuze vandaan. Onze top laner is groot ninja fan en shen is opzich een prima peeler als je de optie van maokai niet heb(niet in zijn champ pool). Janna is echt een bazen support :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Na het lezen van al die berichten omtrent Katarina, heb ik gisteren ook maar besloten haar weer eens op te pakken aangezien ik met mijn andere mid champions weinig succes de laatste tijd behaal. Ahri gaat meestal early wel goed maar met name richting late game (dus eigenlijk in de teamfights) lukt het me te weinig om echt mijn targets eruit te picken en Ziggs heeft dankzij zijn nerfs het onderscheid aangetoond tussen de normale Ziggs spelers en de GOEDE Ziggs spelers (ik val dus onder normaal :().

Gisteren eerst een game gedaan op mijn Gold account waar we een 4v5 speelden en wonnen dankzij een combo van Twitch en mijn ult en later een game op mijn Plat account die ik opzich leuker vond aangezien iedereen vrij relaxed was. Met name nadat ik een quadra kill scoorde vroeg de Diamond V Twitch hoe het met mijn toetsenbord ging :'). Wel weer erg kromme matchups qua MMR in de normal queue snap ook nog steeds niet hoe die MMR verdeling daar werkt.

Maar om even terug te komen op de Katarina keuze, ik denk opzich dat ik me met haar wel kan vermaken en dat het opzich wel een alternatief voor mij is op mid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 07:52:
<knip> Wel weer erg kromme matchups qua MMR in de normal queue snap ook nog steeds niet hoe die MMR verdeling daar werkt.

Maar om even terug te komen op de Katarina keuze, ik denk opzich dat ik me met haar wel kan vermaken en dat het opzich wel een alternatief voor mij is op mid.
Dat moet je ook niet willen weten :+ die normal mmr verdeling is echt heel raar.

Katarina is een leuke champ, maar je moet wel early een beast zijn wil je later nog iets uit kunnen halen, athans dat is mijn ervaring.

Daarnaast met enige vorm van samenwerking en CC is een kata redelijk tot makkelijk te stoppen, maar 'enige vorm van samenwerking' is er meestal niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 07:56:
[...]

Dat moet je ook niet willen weten :+ die normal mmr verdeling is echt heel raar.

Katarina is een leuke champ, maar je moet wel early een beast zijn wil je later nog iets uit kunnen halen, athans dat is mijn ervaring.

Daarnaast met enige vorm van samenwerking en CC is een kata redelijk tot makkelijk te stoppen, maar 'enige vorm van samenwerking' is er meestal niet :D
Ik zou haar ook niet vs elke comp picken, maar opzich hadden we gisteren met name in de Plat game het voordeel dat er meerdere champs waren die gevaar vormden indien er geen focus op was. Onze teamcomp (ik vond het ronduit slecht, maar goed het werkte) bestond uit Rengar jungle, Vayne top, Katarina mid, Twitch en Karma bot. Zodra Rengar er in jumpte gingen er een Twitch en Katarina ult overheen en alles was opgeruimd. En door de hoge damageoutput van Twitch zijn ult kreeg ik de 1 naar de andere reset. Dan speelt het echt superlekker. En mocht er nog wat staan dan ging Vayne nog even een rondje doen ;).

Mijn CS op Katarina is echter wel bedroevend... ik stond na 10 min op iets van 40 cs volgens mij. Wel 3 kills of iets dergelijks, maar toch voor iemand die normaal op zijn CS let (met name met Irelia) is dat vrij pijnlijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Damien op 07-10-2014 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:04:
[...]

Ik zou haar ook niet vs elke comp picken, maar opzich hadden we gisteren met name in de Plat game het voordeel dat er meerdere champs waren die gevaar vormden indien er geen focus op was. Onze teamcomp (ik vond het ronduit slecht, maar goed het werkte) bestond uit Rengar jungle, Vayne top, Katarina mid, Twitch en Karma bot. Zodra Rengar er in jumpte gingen er een Twitch en Katarina ult overheen en alles was opgeruimd. En door de hoge damageoutput van Twitch zijn ult kreeg ik de 1 naar de andere reset. Dan speelt het echt superlekker. En mocht er nog wat staan dan ging Vayne nog even een rondje doenrollen ;).
FTFY. Het klinkt inderdaad niet als iets dat je van te voren verzint, maar als het werkt :+ Je heb natuurlijk een vrij hoge AOE burst met twitch en kata. Daarnaast zijn er sowieso 1 of 2 gekken die gelijk alle cc burnen op rengar en dan heb jij vrij spel :D

Ik vind rango ook steeds leuker worden om te spelen. Gaat dan ook steeds beter. En ik bouw uiteraard gewoon volledig glasscannon en flank heel de game lang tijdens Teamfights XD "smash buttons, die, replace keyboard, repeat"

de nieuwste rango game XD

Ik had op LB altijd het zelfde, belabberde farm, maar ik farmde wel champions :+

[ Voor 6% gewijzigd door garriej op 07-10-2014 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

[...]

Ik zou haar ook niet vs elke comp picken, maar opzich hadden we gisteren met name in de Plat game het voordeel dat er meerdere champs waren die gevaar vormden indien er geen focus op was. Onze teamcomp (ik vond het ronduit slecht, maar goed het werkte) bestond uit Rengar jungle, Vayne top, Katarina mid, Twitch en Karma bot. Zodra Rengar er in jumpte gingen er een Twitch en Katarina ult overheen en alles was opgeruimd. En door de hoge damageoutput van Twitch zijn ult kreeg ik de 1 naar de andere reset. Dan speelt het echt superlekker. En mocht er nog wat staan dan ging Vayne nog even een rondje doen ;).

Mijn CS op Katarina is echter wel bedroevend... ik stond na 10 min op iets van 40 cs volgens mij. Wel 3 kills of iets dergelijks, maar toch voor iemand die normaal op zijn CS let (met name met Irelia) is dat vrij pijnlijk.
Je cs op katarina is ook altijd slecht tenzij je free farm krijgt ;)
Dat is de tradeoff die je maakt Voor je grote snowball potentie.
Maar farmen met kata is ook redelijk moeilijk ivm dat je je Q moet gebruiken.

@hierboven.
Null armor rengo build is ook grappig.
Feral flare + lucidyboots + last whisper + ghostblade + blackcleaver + ravenous hydra.
Is echt een heel leuke build.
full tanks 1 combo dood xd
Met 1 q oneshot je de adc bijna.
maar goed das alleen als je snowballed.

Dan nog wat ervaringen.
Gister 3 potjes met fellow tweakers gespeeld.
Eerste game werd ik zohard gecarried op mn twitch dacht ff naja zin om twitch te spelen.
Vayne kon niks doen :3

2de game ik als vayne kon niks doen dit keer stond tegen een corki en zyra en ja elke keer dat ik mn lane in kwam ging ik dood.
Maarja ik was ook gwn slecht die game ;)

3de game ging weer eens lee jungle.
Mn calls waren slecht maar het werkte dood random plays van iedereen in ons team.
zelf had ik een negatieve kda maar hebben we de game gewonnen door een fed renekton :3

Was echt gezellig gisteren ^.^
Ondanks mn whine in de teamspeak
"Ik ben zo slecht" en "ik kan er niks van" werd regelmatig door de andere mensen gehoord xd

[ Voor 32% gewijzigd door Ryada op 07-10-2014 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

wambamNL schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:11:
[...]

@hierboven.
Null armor rengo build is ook grappig.
Feral flare + lucidyboots + last whisper + ghostblade + blackcleaver + ravenous hydra.
Is echt een heel leuke build.
full tanks 1 combo dood xd
Met 1 q oneshot je de adc bijna.
maar goed das alleen als je snowballed.
Feral flare mee eens. Ik neem liever mobi boots, dat maakt ganken me je ult NOG makkelijker.

Ik ga dus Razors --> brutalizer/boots of speed --> lantern/boots of speed --> mobi boots -> cutlas --> Bortk/lw --> Botrk/LW :+ wacht, tussen bork of lw door maak ik ghostblade meestal af.

De insec build dus. :9

Ik heb alleen nog nooit een game gehad die langer duurde als dat. De laatste keer dat dat gebeurde raakte ik in paniek en ging ik een triforce kopen :')

[ Voor 4% gewijzigd door garriej op 07-10-2014 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

garriej schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:28:
[...]

Feral flare mee eens. Ik neem liever mobi boots, dat maakt ganken me je ult NOG makkelijker.

Ik ga dus Razors --> brutalizer/boots of speed --> lantern/boots of speed --> mobi boots -> cutlas --> Bortk/lw --> Botrk/LW :+ wacht, tussen bork of lw door maak ik ghostblade meestal af.

Ik heb alleen nog nooit een game gehad die langer duurde als dat. De laatste keer dat dat gebeurde raakte ik in paniek en ging ik een triforce kopen :')
Cd boots + alcatry werkt ook heel goed naar mijn mening dat in combo met black cleaver en ghostblade zorgt voor 40% cdr als ik het goed had.
Nu ik erover nadenk ben ik niet cdr aan het overcappen?.
Iig probeer de null armor found build eens (niet op die volgorde als ik heb gezegd ;))
Je zal verbaasd zijn xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

wambamNL schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:31:
[...]

Cd boots + alcatry werkt ook heel goed naar mijn mening dat in combo met black cleaver en ghostblade zorgt voor 40% cdr als ik het goed had.
Nu ik erover nadenk ben ik niet cdr aan het overcappen?.
Iig probeer de null armor found build eens (niet op die volgorde als ik heb gezegd ;))
Je zal verbaasd zijn xd
Zou kunnen, ik heb alleen niet het gevoel dat ik die cooldown nodig heb, je doet natuurlijk wel heel snel Qtjes achter elkaar maar: Je gaat ganken met 5 stacks, je krijgt er 5 van je ult, en je abilities krijg je nog stacks van. Tel daar de botrk slow bij op + de attackspeed van je FF + ghostblade en alles zonder flash is gewoon hartstikke dood :P

Maar ik ga jou build ook een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
wambamNL schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:11:
[...]
Was echt gezellig gisteren ^.^
Ondanks mn whine in de teamspeak
"Ik ben zo slecht" en "ik kan er niks van" werd regelmatig door de andere mensen gehoord xd
Je was niet de enige ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

garriej schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:37:
[...]

Zou kunnen, ik heb alleen niet het gevoel dat ik die cooldown nodig heb, je doet natuurlijk wel heel snel Qtjes achter elkaar maar: Je gaat ganken met 5 stacks, je krijgt er 5 van je ult, en je abilities krijg je nog stacks van. Tel daar de botrk slow bij op + de attackspeed van je FF + ghostblade en alles zonder flash is gewoon hartstikke dood :P

Maar ik ga jou build ook een keer proberen.
Ik snap precies wat je bedoeld maar als je je e's kan raken is die slow te verwaarlozen.
Nog een tip ga op 3 stacks ganken dan ult q w e q en ze zijn dood of ult loop naast hun dan w q e q zijn mijn meest gebruikte combos. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Gisteren weer eens een potje gespeeld en stond mid met fiddle. Moest tegen een Azir ( nooit van gehoord ). Was redelijk makkelijk en hij heeft geen kans gehad, na een tijdje hem te laten denken dat ik niet zomaar erin duik het toch gedaan en een kill gemaakt.
Zie bijna nooit een fiddlesticks wordt die champ nog weleens gespeeld?
Nog 1 level en dan ben ik eindelijk 30 na denk ik 2 jaar spelen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

wambamNL schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:44:
[...]

Ik snap precies wat je bedoeld maar als je je e's kan raken is die slow te verwaarlozen.
Nog een tip ga op 3 stacks ganken dan ult q w e q en ze zijn dood of ult loop naast hun dan w q e q zijn mijn meest gebruikte combos. ;)
Dat is inderdaad wel een goeie, maar dan gebruik je ook je empowered E, als je er 5 heb en je begint daar mee, dan heb je al 2 stacks na je snare + ult passive zit je sneller weer op 5 denk ik. Moet jou manier maar is proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

garriej schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:04:
[...]

Dat is inderdaad wel een goeie, maar dan gebruik je ook je empowered E, als je er 5 heb en je begint daar mee, dan heb je al 2 stacks na je snare + ult passive zit je sneller weer op 5 denk ik. Moet jou manier maar is proberen.
Over het algemeen heb ik geleerd met 3 stacks te ganken ivm dat je dan na een kill nog je stacks kwijt kan.
En ik ben idd een fan van de emowered E maar als ik voor een snelle delete ga ga ik E W Q Q meestal hoef ik dan de normale Q niet eens te casten.
Maarja rengar stacks en de combo is er situational ik heb ook een aantal keer mn empowered W gebruikt om te kunnen sustainen in een gank ;).

@skyclad
Woe zij dan nogmeer dat ik slecht was? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Ryada op 07-10-2014 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:51
[...]

Wert niet wat je specifieke path is qua levellen van skills maar je zou kunnen proberen om Q en W wat gelijk te levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Gisteren weer eens ranked gedaan op silver 4, ging met Malphite jungle, wat niet slecht ging.
Uiteindelijk 8/2/12 ofzo. Ging voor een full tank build en tot mijn verbazing was de clear van camps niet heel slecht.

Ging voor SotAG, Mobi boots, sunfire, frozen heart (Want hun hadden Azir en Yasuo), Banshee en Randuins.

In het begin proberen te counter ganken, lanes veilig proberen te houden, na level 6 volop ganken wat me de nodige kills en assists gaf. Later in mid/late game heb ik vaak genoeg engaged met flash + ulti. Ik was toch tanky genoeg om op mijn team te wachten. Uiteindelijk vrij makkelijk gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:14:
[...]

Wert niet wat je specifieke path is qua levellen van skills maar je zou kunnen proberen om Q en W wat gelijk te levellen.
Mijn skillpath = R > Q > W > E. Let wel ik bouw ook anders dan dat jij je Katarina speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Heeft iemand suggesties voor top snowball champions? Ik ben op zoek naar een alternatief voor Riven om op top te spelen, echter kan ik me niet echt een champion bedenken die ook nog enigszins viable is :/

Suggesties?

Edit: met viable bedoel ik dus geen kata/akali top :p

[ Voor 11% gewijzigd door Junia op 07-10-2014 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
DJ-Promo schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:56:
Gisteren weer eens een potje gespeeld en stond mid met fiddle. Moest tegen een Azir ( nooit van gehoord ). Was redelijk makkelijk en hij heeft geen kans gehad, na een tijdje hem te laten denken dat ik niet zomaar erin duik het toch gedaan en een kill gemaakt.
Zie bijna nooit een fiddlesticks wordt die champ nog weleens gespeeld?
Nog 1 level en dan ben ik eindelijk 30 na denk ik 2 jaar spelen :P.
Fiddle wordt nog regelmatig gespeeld, maar dan in de jungle en is 1 van de OP champions van dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Junia schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:23:
Heeft iemand suggesties voor top snowball champions? Ik ben op zoek naar een alternatief voor Riven om op top te spelen, echter kan ik me niet echt een champion bedenken die ook nog enigszins viable is :/

Suggesties?
Rengar, Jayce?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Is Rengar top nog een beetje te spelen? Ik zie hem tegenwoordig vrijwel enkel in de jungle en ik heb eigenlijk geen idee hoe sterk zijn (early) laning phase is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:51
Damienx2 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:21:
[...]

Mijn skillpath = R > Q > W > E. Let wel ik bouw ook anders dan dat jij je Katarina speelt.
Dat is/was normaliter/idealiter ook mijn skillpath, maar je zou dus kunnen overwegen om Q en W wat gelijker te levellen: ik deed dat ook wel eens als ik de indruk kreeg dat de tegenstander zich niet 1 op 1 liet pakken. De W geeft je dan toch net iets meer edge om cs te securen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Junia schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:29:
[...]

Is Rengar top nog een beetje te spelen? Ik zie hem tegenwoordig vrijwel enkel in de jungle en ik heb eigenlijk geen idee hoe sterk zijn (early) laning phase is.
Heel de game in de bosjes staan en de heletijd eruit springen om farm te pakken/Qtje op je tegenstander gooien. Ik ben alleen heel slecht met rango top.
Pagina: 1 ... 80 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]