Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 79 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.515 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-08 22:28
Thormodo schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:54:
[...]

De softreset/placements werkte exact het zelfde in S2->S3 als in S3->S4.

[...]

Nee. Damien heeft het over dat ze van bronze t/m platinum+ als een kip zonder kop over de map rondrennen (inherent aan solo queue). Dat een bronze dan in lane over het algemeen gestompt wordt door een platinum is vervolgens de hoofdzakelijke reden dat die platinum wint.
Naar mijn mening ligt de waarheid ergens in het midden. Mechanisch worden mensen beter, maar map awareness en warding word ook beter naarmate je hoger komt, zelfs in zilver/goud. Op zilver niveau kom je nog regelmatig een adc tegen die in lane achter is komen te liggen en dan besluit maar te gaan splitpushen en zo van de 1/4 1/12 maakt. Op brons is dit de normaalste zaak van de wereld. Mensen die low health de draak gaan doen zonder vision etc etc. Gold zie je dit een stuk minder. Ook zijn mensen niet bang om meer wards te kopen.

Het klopt helemaal dat er in high gold nog steeds idioten rondlopen die mechanisch wel goed zijn maar totaal niet op letten. Maar om nou te zeggen dat brons/silver/goud geen verschil maakt gaat wat ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-09 13:21

Dreanor

Joene

Je hebt kunde (skill) en inzicht. Iedereen kan een ward plaatsen, dat is een skill. Maar op het juiste moment en op de juiste plek een ward plaatsen dat is inzicht.

Hetzelfde geldt voor een champion beheersen, dat is een skill. Maar het inzicht, wanneer kan je ganken, baiten, aanvallen etc dat is inzicht.

Skill kan je leren, inzicht niet. Naja, tot een zekere hoogte kan je inzicht leren maar niet zoals je skills kan leren.

En daar onderscheiden top spelers zich van goede spelers, inzicht, gevoel of hoe je het wel noemen.

Damien praat over inzicht, jij over skills. ;)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Dreanor schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:03:
Je hebt kunde (skill) en inzicht. Iedereen kan een ward plaatsen, dat is een skill. Maar op het juiste moment en op de juiste plek een ward plaatsen dat is inzicht.

Hetzelfde geldt voor een champion beheersen, dat is een skill. Maar het inzicht, wanneer kan je ganken, baiten, aanvallen etc dat is inzicht.

Skill kan je leren, inzicht niet. Naja, tot een zekere hoogte kan je inzicht leren maar niet zoals je skills kan leren.

En daar onderscheiden top spelers zich van goede spelers, inzicht, gevoel of hoe je het wel noemen.

En inzicht is weer een skill die je bezit, en zo is het cirkeltje rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Secsytime schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:04:
[...]

En inzicht is weer een skill die je bezit, en zo is het cirkeltje rond.
Termen neuken is altijd zo behulpzaam voor een discussie...
Ghizmo schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:02:
Ben ik het nog steeds niet mee eens dan.
Ik heb nooit geen placement matches gespeeld zoals nu. Enige waar ik mij druk om hoefde te maken was het behouden van mijn league, waar ik hard voor werkte met mijn silver 4, zodat ik niet weer in bronze hoefde te spelen.
Hoe kun je het "niet eens zijn met" een systeem wat gewoon al sinds de beginnen der dagen in LoL is geïmplementeerd. 8)7
De eerste 10 matches die je in een seizoen spelen bepalen, samen met je vorige rank, waar je eindigt. Door de soft reset is het alleen niet mogelijk om bijvoorbeeld in Diamond te beginnen en is het makkelijker om weer in Silver te beginnen. Want na je soft reset zit je, als je Silver was, in de buurt van Silver V.
Verlies je vanuit Silver 5 vervolgens 10 games op rij, dan begin je in Bronze, win je 10 games dan begin je in laag Gold/hoog Silver.

[ Voor 42% gewijzigd door Thormodo op 03-10-2014 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Dreanor schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:03:

Dank je voor het perfect verwoorden :) en dit is inderdaad volledig wat ik bedoel.

Ik trek nogmaals een oud paard van stal, maar dit had ik dus ook in CS. Er waren mensen bij die je 1v1 op een open veld niet kon verslaan echter komt de map erbij dan kon je ze 9 van de 10x strategisch outplayen. En datzelfde zie ik terug in League. Er zitten echt bakken met mensen te spelen die heel goed zijn met de champions die ze spelen, maar als het op objectives aan komt dan verlies je de game alsnog met de 20/0/13 Jayce.

En hier op het forum zijn vaak genoeg posts van mensen met verdomd goede scores die lopen te klagen dat ze de game alsnog verliezen. Nou voor die personen geldt dus het verschil in skill en inzicht. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Damien op 03-10-2014 11:08 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:06:
Ik trek nogmaals een oud paard van stal
Zou eerder een oude koe uit de sloot halen dan een oud paard van stal halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:09:
[...]

Zou eerder een oude koe uit de sloot halen dan een oud paard van stal halen :P
Ik heb het niet zo op koeien. Paarden lopen wat sneller ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ik dwaal af geloof ik, zelf-censuur toegepast...

[ Voor 88% gewijzigd door Koekiemonsterr op 03-10-2014 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Koekiemonsterr schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:11:
[...]

Hehe yep, alleen welke smaakt beter? :)
Volgens mij heb je vaak genoeg vlees gegeten waarvan je dacht dat het koe was, maar het was (deels) paard. Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Jep, we schijnen weinig verschil op te merken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Singed hype: YouTube: The Worlds Preview Show + Worlds Quarter Finals1 Day1 (Heb je wel gelijk een "spoiler" te pakken van de eerste game.)

[ Voor 19% gewijzigd door Thormodo op 03-10-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-12-2023
Omdat het toendertijd geen placement matches werden genoemd zoals nu.

Nu moet je elk seizoen die placements doen. Dat zijn 10 matches, waarin je geen league toegewezen hebt gekregen(visueel).
Waar het voorheen was dat je jou eigen league wél (ook visueel) had tijdens het doen van die 10 matches, want dat was waar je was gebleven vorige seizoen.

Met andere woorden, het is niet hetzelfde. Dus nee, hoef ik het er niet mee eens te zijn. Omdat het niet zo is.
Wellicht werkt het systeem enigzins grotendeels nog hetzelfde. Echter vind ik het een kenmerkend verschil.

[ Voor 12% gewijzigd door Ghizmo op 03-10-2014 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
...
Dat waren ook placement matches. De eerste 10 waren namelijk relatief veel MMR per stuk waard.

Het enige verschil is dat je toen direct kon zien wat je MMR was en nu niet. Dat is nu vervangen door het systeem met leagues en promotion matches met MMR achter de schermen.

Je begon nooit waar je gebleven was, want er wat altijd een (soft) reset. Alleen merkte je daar geen drol van als je in Bronze 1/Silver V/1200 MMR zat, want dan begon je weer weer waar je gebleven was. Als je lager dan dat zat begon je zelfs hoger.

[ Voor 50% gewijzigd door Thormodo op 03-10-2014 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
Dus, een kenmerkend verschil. Het is niet hetzelfde.

Ik heb nooit gezegd dat het systeem anders werkt, placements zijn altijd bepalend geweest..
Dit zei ik vanaf mijn eerst post al.

[ Voor 11% gewijzigd door Ghizmo op 03-10-2014 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

spoiler:
SSW, wow.. dis jungler so good. Zijn positioning en gankroutes.. echt insane (geen idee hoe ik zon spoiler ding maak)

[ Voor 7% gewijzigd door Secsytime op 03-10-2014 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Maar het werkt exact hetzelfde (sorry, "enigszins grotendeels"). Net zeg je nog dat er geen placement matches waren en nu zeg je dat ze bepalend zijn.

Dit had anders gemoeten
Secsytime schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:28:
SSW, wow.. dis jungler so good. Zijn positioning en gankroutes.. echt insane (geen idee hoe ik zon spoiler ding maak)
Moet (volgens mij) handmatig zoals je bold gebruikt met de knop, maar dan i.p.v. "b" moet je er "spoiler" neer zetten.

[ Voor 73% gewijzigd door Gropah op 03-10-2014 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
Het werd nooit benoemd als placement matches, dus bestonden die ook niet.
Haal ik alsnog mijn gelijk. Dat het in principe hetzelfde is, prima. Dat zei ik zelf ook.

Dit moet eigenlijk een stukje netter

[ Voor 40% gewijzigd door Gropah op 03-10-2014 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Dit had anders gemoeten
Secsytime schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:35:
In principe heeft die ook gelijk toch :P
Nah, hij beweerde dat het systeem in S2->S3 anders werkte dan in S3->S4. En dat er daarvoor niet zoiets bestond als placement matches. Vervolgens beweert hij van wel, alleen dat hij die term nog niet gehoord had. Maar als hij graag "gelijk" wil hebben, prima toch. Zou alleen wel fijn zijn om dat van te voren te weten, scheelt weer moeite van mijn kant.

[ Voor 70% gewijzigd door Gropah op 03-10-2014 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

spoiler:
Dat TSM niet zou winnen was me wel duidelijk, maar dat ze zo hard geraped zouden worden... wow.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
doe [ spoiler ] in het begin zonder de spaties voor en achter en achter je comment [ /spoiler ] uiteraard ook zonder spaties :)

spoiler:
Looper op Singed so OP!! TSM wordt echt hard gestompt!

[ Voor 13% gewijzigd door Dopiej op 03-10-2014 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Defqonwolf schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:35:
[...]

doe [ spoiler ] in het begin zonder de spaties voor en achter en achter je comment [ /spoiler ]

spoiler:
Looper op Singed so OP!! TSM wordt echt hard gestompt!
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:35:
spoiler:
Dat TSM niet zou winnen was me wel duidelijk, maar dat ze zo hard geraped zouden worden... wow.
spoiler:
TSM lijkt wel enorm op tilt trouwens. Als ze iets meer rust in hun spel zouden aanbrengen zou het al een stuk beter gaan, dunno wat er in die hoofdjes rondgaat. WildTurtle lijkt nu wel 1 van de meest rustige spelers van het stel. Dyrus is het spoor bijster...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

[ spoiler]teskst [ /spoiler] (zonder spaties erin natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:37:
[...]

spoiler:
TSM lijkt wel enorm op tilt trouwens. Als ze iets meer rust in hun spel zouden aanbrengen zou het al een stuk beter gaan, dunno wat er in die hoofdjes rondgaat. WildTurtle lijkt nu wel 1 van de meest rustige spelers van het stel. Dyrus is het spoor bijster...
spoiler:
Paar dingen die ze zouden kunnen verbeteren imo:
- Ze picken early game teamcomps maar spelen bangig. Doe dan 1 van de 2 dingen: ga aggressiever starten OF pick een lategame comp en hoop dat je het kan volhouden
- Aangezien Samsung veel brutaler is met jungle invades en offensief warden, zou ik als ik TSM was niet proberen hetzelfde te doen, maar dit juist tegen te gaan: plaats veel defensive wards en probeer Samsung in je eigen jungle te collapsen zodra ze weer gaan deepwarden of een van jouw wards proberen weg te halen.
- Probeer Amazing wat meer ondersteuning te geven in de jungle. Tuurlijk wordt hij geraped door Dandy, maar Dandy krijgt hulp van zijn team en Amazing niet. De defensive wards die ik eerder noemde kunnen hier goed bij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ghizmo schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:32:
Het werd nooit benoemd als placement matches, dus bestonden die ook niet.
Haal ik alsnog mijn gelijk. Dat het in principe hetzelfde is, prima. Dat zei ik zelf ook.
Volgens mij had je in je eerste 10 matches ook nog geen Elo/ranking, dus waren het wel degelijk ook placement matches. Misschien werd het niet letterlijk zo genoemd, maar het principe was hetzelfde. Verder vind ik het een beetje een zinloze discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
Het onderwerp van de discussie zelf misschien wel. :)

Voor mij was dit niet het geval. De waarom laat ik wel in het vage als dat niet word begrepen. Punten van beide kanten zijn gemaakt en klaar denk ik zo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

spoiler:
Je merkt gewoon dat SSW haar huiswerk veel beter heeft gedaan. Ze worden strategisch, naast de pick&ban phase, gewoon enorm hard geoutplayed. En dat heeft niet per se iets met individuele mechanics te maken.

Erg vreemd van TSM. Heel legertje aan analysts+Loco en dan toch in de meest obvious dingen vallen (Maokai into Looper? Really?). Vraag me af waar die hun aandacht aan hebben besteed.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
  • Laatst online: 09-08 22:28
Vicarious schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:46:
[...]

Volgens mij had je in je eerste 10 matches ook nog geen Elo/ranking, dus waren het wel degelijk ook placement matches. Misschien werd het niet letterlijk zo genoemd, maar het principe was hetzelfde. Verder vind ik het een beetje een zinloze discussie.
"DING DING DING DING DING" We have a winner! Je speelt idd met de titel "unranked" en er staan geen kruisjes achter je naam op lolnexus maar je bouwt wel degelijk mmr op voor je uiteindelijke rank. Je kan ook letterlijk van brons 5 tot low gold komen tijdens je placements voor zover ik weet.

Kan niet kijken, en probeer me te onthouden van de spoilers. We hebben hier een no lol @ work policy. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Ghizmo schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:55:
Voor mij was dit niet het geval. De waarom laat ik wel in het vage als dat niet word begrepen
"Je komt niet meer in dezelfde league als waar je bent geëindigd, dat was van S2 naar S3 wel, maar van S3 naar S4 niet meer." en "Placement matches bestonden (toen) nog niet."

Dat is beide pertinent onjuist. Dat je dat zelf niet wil begrijpen is jammer dan, maar dan moet je niet doen alsof anderen je niet begrijpen.
Stitch! schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:00:
[...]
Kan niet kijken, en probeer me te onthouden van de spoilers. We hebben hier een no lol @ work policy. :|
Op zich zijn het geen hele boeiende games of zo :).

spoiler:
En als ik zo de match-ups zie konden alle kwartfinales overigens nog wel eens eenzijdig worden.

[ Voor 29% gewijzigd door Gropah op 03-10-2014 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rordarok schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:59:
spoiler:
Je merkt gewoon dat SSW haar huiswerk veel beter heeft gedaan. Ze worden strategisch, naast de pick&ban phase, gewoon enorm hard geoutplayed. En dat heeft niet per se iets met individuele mechanics te maken.

Erg vreemd van TSM. Heel legertje aan analysts+Loco en dan toch in de meest obvious dingen vallen (Maokai into Looper? Really?). Vraag me af waar die hun aandacht aan hebben besteed.
spoiler:
Had eerlijk gezegd niks anders verwacht. Ze kwamen al niet overtuigend uit de zwakste groep. En daar hadden ze ook veel tijd om zich voor te bereiden. Als je dan tegen een van de sterkste teams moet word het heel moeilijk. Ik denk ook gewoon dat Amazing en WildTurtle op dit niveau tekort komen. Mij hoor je niet klagen eindelijk mijn minst favoriete team naast de wildcard teams eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
spoiler:
Lekker 2 kills op lvl 1 voor TSM :) Thresh so OP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
spoiler:
Het ziet er naar uit dat TSM toch een game wint van SSW! Zijn echt goed bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Ghizmo schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:27:
[...]
Als ik zeg dat ik tussen seizoen 2 en seizoen 3 silver 4 in mijn profiel had staan bij de eerste 10 matches.
Prima dat je spoken ziet. want ook dat is niet waar. Als je je eerste games nog niet gespeeld hebt staat er gewoon seeding (ook in S3), zoals hier bij mijn 5vs5 ranking: http://www.lolking.net/summoner/euw/19558997.
Dat was ook het geval in seizoen 2, waar er dan stond "not enough games played yet to determine ranking" of iets dergelijks.
Apart dat je ons gelijk geeft, maar tegelijkertijd het tegenovergestelde zegt...

"All players started ranked play with an Elo of 1200 for their first 10 games at level 30. From there they were assigned a score and changes are made as normal."
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Elo_rating_system

[ Voor 66% gewijzigd door Thormodo op 03-10-2014 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
spoiler:
TSM TSM TSM TSM TSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

spoiler:
SSW heeft er even zin in om TSMs hoop compleet te vernietigen in game 4. Grappige pick&ban, grappige level 1. Wel goed uitgespeeld door TSM :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Defqonwolf schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:30:
spoiler:
Het ziet er naar uit dat TSM toch een game wint van SSW! Zijn echt goed bezig!
spoiler:
Yup yup, toch netjes. De teamcomp was een stuk beter en ze speelden een stuk eenduidiger. In de tweede game zag je al dat een aantal spelers aggressiever wilden gaan spelen maar geen followup kregen door miscommunicatie en mentale choking, maar nu zaten ze meer op 1 lijn. Denk wel dat dit eenmalig is: volgende game zal Samsung een stuk serieuzer nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Hier nog wat bronnen voor je.
http://na.leagueoflegends.com/en/competitive/season-3-faq -> How does my ranked Elo determine my league placements?
https://support.leagueofl...0-2014-Season-FAQ#ranked1
Of je moet in de war zijn, omdat je je 10 games ook in het preseason kon doen in season 3, aangezien ze toen van systeem waren verwisseld.

[ Voor 33% gewijzigd door Gropah op 03-10-2014 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Thormodo schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:56:
[...]

Hier nog wat bronnen voor je. Zoek de verschillen.
http://na.leagueoflegends.com/en/competitive/season-3-faq -> How does my ranked Elo determine my league placements?
https://support.leagueofl...0-2014-Season-FAQ#ranked1
Hou er nou eens over op. Hij heeft het volgens mij puur over de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
Ik heb jou linkjes en overige info niet nodig, want jij en ik praten niet meer over hetzelfde en ook niet op dezelfde golflengte.
Vind het nu wel goed geweest, (want ja, ik had toch een reactie gegeven zonet ..)

edit: type foutjes en zinsbouw |:(

[ Voor 43% gewijzigd door Ghizmo op 03-10-2014 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

spoiler:
wtf is dit?????????? TRIPPLE JUNGLER?

Wat een irritante gameplay deze game zeg, vind het nu al niet leuk om naar te kijken

[ Voor 43% gewijzigd door Secsytime op 03-10-2014 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

spoiler:
TSM biedt in deze game door een aantal goede rotations nog best aardig tegenstand. Denk echter niet dat ze zo besluitvaardig zijn dat ze daarmee de game ook kunnen winnen.

edit: amazing is een mongool. Pakken ze met een thresh hook braum, springt amazing er als enige met Kha vol in. Uiteindelijk traden ze een jungler voor een support weg en verliezen ze de daaropvolgende teamfight keihard. Wat een domme actie, en niet zijn eerste van vandaag....

[ Voor 42% gewijzigd door Vicarious op 03-10-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
spoiler:
ESSS ESSS DOUBLEYOUUUUUUUUUUUU!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

spoiler:
Ach ja, meer dan dit verwachten zou te rooskleurig zijn geweest. GG, aardige games. Hoop dat de rest van de quarters want interessanter zijn though. Dit was eigenlijk al klaar voordat het gespeeld was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

spoiler:
NA challenger is Korean bronze

Noone can beat the Koreans

[ Voor 6% gewijzigd door Secsytime op 03-10-2014 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Behalve TSM, ALL en FNC amirite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Secsytime schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:43:
spoiler:
NA challenger is korean bronze

Nobodoy can beat the koreans
Wat een onzin de individuele skill levels zijn bijna hetzelfde, alleen teamplay en hoe de teams elkaar aanvullen is in Korea wat beter.
SSW deed trouwens niet echt meer hun best na die 1e twee stomps had ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:45:
[...]

Wat een onzin de individuele skill levels zijn bijna hetzelfde, alleen teamplay en hoe de teams elkaar aanvullen is in Korea wat beter.
SSW deed trouwens niet echt meer hun best na die 1e twee stomps had ik het idee.
Mee eens. Dat hebben voornamelijk mensen als Shook al aangetoond.

Maar
spoiler:
Amazing is toch wel de Leroy Jenkins van TSM.... voor de mensen die niet weten wat ik bedoel:

YouTube: Leeroy Jenkins

[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 03-10-2014 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Damienx2 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:48:
[...]

Mee eens. Dat hebben voornamelijk mensen als Shook al aangetoond.

Maar
spoiler:
Amazing is toch wel de Leroy Jenkins van TSM.... voor de mensen die niet weten wat ik bedoel:

[video]YouTube: Leeroy Jenkins]
spoiler:
Thumbs up lets do this!, Het had misschien nog wat spannender kunnen worden als Amazing bij die laatste sneak niet zo ver naar voren liep zonder het hele team...

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:45:
[...]

QFT. Fanboyism too stronk tho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:48:
Amazing is toch wel de Leroy Jenkins van TSM....
Hahaha, ja de gelijkenis is treffend :D
Dat filmpje staat me nog helder voor de geest.

Sowieso doet Amazing zijn naam weinig eer aan. In de Europe LCS was ie soms erg goed bezig, vooral op Lee Sin, maar hier kan ie geen potten breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-10 22:56
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:31:
[...]

Hahaha, ja de gelijkenis is treffend :D
Dat filmpje staat me nog helder voor de geest.

Sowieso doet Amazing zijn naam weinig eer aan. In de Europe LCS was ie soms erg goed bezig, vooral op Lee Sin, maar hier kan ie geen potten breken.
spoiler:
Amazingly mediocre :+

[ Voor 27% gewijzigd door Recrush op 03-10-2014 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Recrush schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:35:
[...]

spoiler:
Amazingly mediocre :+
spoiler:
Op dit niveau, kan je uitblinken.. of door de mand vallen, toch vind ik hem beter dan oddone

edit: Ik vond hem overigens in de andere games wel prima spelen, mssn had die een bad hair day

[ Voor 14% gewijzigd door Secsytime op 03-10-2014 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Hmja en Oddone zou ik alleen al om zijn in-slaap-gesukkelde-zombie-uitstraling eruit mieteren :P

[ Voor 130% gewijzigd door Koekiemonsterr op 03-10-2014 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Koekiemonsterr schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:39:
spoiler:
Hmja en Oddone zou ik alleen al om zijn in-slaap-gesukkelde-zombie-uitstraling eruit mieteren :P
Haha, echt he.

Ik vind het trouwens nog steeds jammer dat Xpecial weg is, en dat Nightblue niet hun jungler is geworden. Stiekem ben ik wel een beetje Nightblue fan, door zijn stream ben ik veel beter gaan spelen. Maar ik weet niet of hij op dat niveau zou kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Überhaupt missen we wel een beetje 'characters' met wat uitstraling en goede teksten.

Weet niet of dat ligt aan het nerd-gehalte van de spelers, hun relatief jonge leeftijd, de doorsnee voetbal-niveau vragen van onze Vlaamse presentatrice, het gedoe met tolken, of het feit dat de spelers al teveel media training gehad hebben, maar het is wel een beetje duf en braaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Koekiemonsterr schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:43:
Überhaupt missen we wel een beetje 'characters' met wat uitstraling en goede teksten.

Weet niet of dat ligt aan het nerd-gehalte van de spelers, hun relatief jonge leeftijd, de doorsnee voetbal-niveau vragen van onze Vlaamse presentatrice, het gedoe met tolken, of het feit dat de spelers al teveel media training gehad hebben, maar het is wel een beetje duf en braaf.
Klopt ja, overigens hecht ik daar sws niet zoveel waarde aan. Maarja dat heb ik met alles, bijv. ook met voetbal.

Gelukkig kan de finale nooit SSW vs SSB worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 16:25

Wootlock

Evilution

Koekiemonsterr schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:39:
Qua gamekennis is OddOne een erg goede speler, mechanical is Amazing weer beter.
En Regi zal OddOne er sowieso niet uitgooien, daarvoor genereert hij teveel stream inkomsten ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:17
Wootlock schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:53:
[...]

daarvoor genereert hij teveel stream inkomsten ;)
Want jij doet de boekhouding bij hen?
Zonder gekheid: hoe kan je dit zo stellig beweren of is dit ergens openbaar (wat ik me niet kan voorstellen)?

Lijkt me puur suggestief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Secsytime schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:46:
Klopt ja, overigens hecht ik daar sws niet zoveel waarde aan. Maarja dat heb ik met alles, bijv. ook met voetbal.
True, dat is ook echt tenenkrommend vaak.

Neu, op zich ook niet heel belangrijk. Gelukkig zijn die commentatoren een stuk minder duf. Vooral Deman is top om naar te luisteren, inclusief zijn sporadische dis richting Deficio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

JapieTalent schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:59:
[...]

Zonder gekheid: hoe kan je dit zo stellig beweren of is dit ergens openbaar (wat ik me niet kan voorstellen)?

Het is suggestief, maar een streamer ala Nightblue3 gaf laats een keer aan dat hij comfortabel kon leven met de inkomsten die hij genereert door het streamen.
Tel daarbij op dat OddOne ook nog sponsor inkomsten heeft en voila 1 + 1 = 2.

Lijkt me niet heel moeilijk om dat zo in te schatten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

JapieTalent schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:59:
[...]

Hoeft niet suggestief te zijn, misschien kijkt hij wel heel vaak naar de stream van hem.. en ziet hij alle bedragen die gedoneerd worden.. of weet hij hoeveel subs hij heeft..

Wat je zelf zegt is dus ook suggestief.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Secsytime schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:04:
[...]

Wat je zelf zegt is dus ook suggestief.............
Dat zeg ik toch ook: "lijkt me", even goed interpreteren voor je typt..
Wootlock schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:04:
[...]

Het is suggestief, maar een streamer ala Nightblue3 gaf laats een keer aan dat hij comfortabel kon leven met de inkomsten die hij genereert door het streamen.
Tel daarbij op dat OddOne ook nog sponsor inkomsten heeft en voila 1 + 1 = 2.

Lijkt me niet heel moeilijk om dat zo in te schatten. ;)
Akkoord, maar er is een verschil tussen in een team zitten en "opgesteld" worden in de grote matches..

Om de vergelijking met voetbal nog maar eens te maken: Ajax had enkele jaren geleden een Koreaan die financieel heel aantrekkelijk is om in het team te hebben, Twente nu met die Japanner. Maar gelukkig stond Suk er vaak naast want qua voetbal kon hij er weinig van..

En ik mag hopen dat dat in LoL ook zo werkt: je kunt wel paar cent opbrengen, maar als je er niets van kan en daardoor steeds matches verliest; dat hij z'n "basisplaats" een keer kwijt is.

Lang verhaal om aan te geven dat hij waarschijnlijk nog niet zo slecht is want anders zou hij al wel vervangen zijn toch, op z'n minst voor de grote wedstrijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Nightblue speelt echt nowhere op het niveau van LCS spelers en zal ook nooit LCS kunnen spelen. Hij is mechanisch veel beter dan ik en als jungler kan hij betere afwegingen maken, maar hij heeft het strategisch inzicht van een goudvis en dat zal hij blijven houden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

JapieTalent schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:11:
[...]

Dat zeg ik toch ook: "lijkt me", even goed interpreteren voor je typt..

[...]

Akkoord, maar er is een verschil tussen in een team zitten en "opgesteld" worden in de grote matches..

Om de vergelijking met voetbal nog maar eens te maken: Ajax had enkele jaren geleden een Koreaan die financieel heel aantrekkelijk is om in het team te hebben, Twente nu met die Japanner. Maar gelukkig stond Suk er vaak naast want qua voetbal kon hij er weinig van..

En ik mag hopen dat dat in LoL ook zo werkt: je kunt wel paar cent opbrengen, maar als je er niets van kan en daardoor steeds matches verliest; dat hij z'n "basisplaats" een keer kwijt is.

Lang verhaal om aan te geven dat hij waarschijnlijk nog niet zo slecht is want anders zou hij al wel vervangen zijn toch, op z'n minst voor de grote wedstrijden?
Oddone is volgens mij nog gewoon een sub. In het begin van het seizoen was het de bedoeling dat hij ook wat zou helpen met de coaching, maar daar blijkt hij geen ster in te zijn. Desondanks mag hij vanwege zijn verleden bij het team gewoon in het huis blijven wonen (zal hij ongetwijfeld een bijdrage uit zijn streaminkomsten voor moeten leveren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Rordarok schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:12:
Nightblue speelt echt nowhere op het niveau van LCS spelers en zal ook nooit LCS kunnen spelen. Hij is mechanisch veel beter dan ik en als jungler kan hij betere afwegingen maken, maar hij heeft het strategisch inzicht van een goudvis en dat zal hij blijven houden ook.
Dat snap ik, maar het was een voorbeeld over stream inkomsten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Rordarok schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:12:
Buiten dat zit hij mentaal ook niet helemaal goed in elkaar voor dit spelletje. Dikke rager die hard tilt als het niet lekker loopt en vaak zijn team affakkelt. Lijkt me geen fijn figuur om mee samen te werken in een team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vicarious schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:13:
[...]

Oddone is volgens mij nog gewoon een sub. In het begin van het seizoen was het de bedoeling dat hij ook wat zou helpen met de coaching, maar daar blijkt hij geen ster in te zijn. Desondanks mag hij vanwege zijn verleden bij het team gewoon in het huis blijven wonen (zal hij ongetwijfeld een bijdrage uit zijn streaminkomsten voor moeten leveren).
Precies, zoals ik aangaf/inschatte. :)

Edit: trouwens: gister weer aantal potjes gespeeld en ik mag me bewijzen of ik weer omhoog mag naar gold vier. Echter blijft het tenenkrommend ergerlijk hoe stom sommige mensen reageren als je ze ergens op wijst. Werd meteen weer herinnerd aan de reden waarom ik er genoeg van had :(

[ Voor 21% gewijzigd door Jaap. op 03-10-2014 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Grappig dat Nightblue genoemd wordt. Laatste tijd wanneer m'n favo streamers niet live zijn kijk ik nog weleens naar zijn stream, en dan vraag ik me ook weleens af waarom hij Challenger is met ~800LP. Ik heb hem zoveel zien throwen en falen en tilten, niet normaal. Maar ik vind het sowieso een naar mannetje aangezien hij ook vaak over lag begint te blèren terwijl iedereen in de stream ziet dat zijn ping constant is. Lekker whinen en niemand is geweldig behalve hijzelf.

Maar wel enorm veel viewers. Dus ik geloof zeker dat hij daar wel van rond kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Recrush schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:16:
Grappig dat Nightblue genoemd wordt. Laatste tijd wanneer m'n favo streamers niet live zijn kijk ik nog weleens naar zijn stream, en dan vraag ik me ook weleens af waarom hij Challenger is met ~800LP. Ik heb hem zoveel zien throwen en falen en tilten, niet normaal. Maar ik vind het sowieso een naar mannetje aangezien hij ook vaak over lag begint te blèren terwijl iedereen in de stream ziet dat zijn ping constant is. Lekker whinen en niemand is geweldig behalve hijzelf.

Maar wel enorm veel viewers. Dus ik geloof zeker dat hij daar wel van rond kan komen.
Ik kijk tegenwoordig niet meer naar streams, door tijdgebrek. Dus ik weet niet hoe het nu is, vorig jaar vond ik zijn stream wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Secsytime schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:17:
[...]

Ik kijk tegenwoordig niet meer naar streams, door tijdgebrek. Dus ik weet niet hoe het nu is, vorig jaar vond ik zijn stream wel leuk.
Vorig jaar was hij continue bezig met uitleg over van alles en nog wat: ins en outs van een champion, jungle paths, manieren om ganks op te zetten, teamcomps etc. etc. Nu is het gewoon de zoveelste rager die toevallig een hoge MMR heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:29

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Bleh van het weekend maar eens wat LCS matches gaan kijken van Fnatic / Alliance en hopelijk van het weekend weer lekker LoL spelen ! Ik heb sinds kort gewoon tijd te weinig om te gamen :(

Ik mis gamen !
Ik mis het om andere het leven zuur te maken, tijdens pre made games met mede tweakers in de botlane, waarin ik in de eerste paar minuten slecht speel om ze daarna als support met 0 /5 /31 :D bezig te gaan :D

Mebusje ! Gaan we van het weekend weer gamen ?!?!?!?!

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 16:23
Unofficial penta :/
YouTube: Unofficial Katarina Penta Kill

Wel winstreak naar 12 games :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

HAHAHA DANK JE REDDIT :D

Maar dit is dan wel weer props to Amazing: https://twitter.com/TSM_Amazing/status/518057495495843840

[ Voor 37% gewijzigd door Damien op 03-10-2014 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Heb hier en daar weer moeten knippen omdat het flink op de man was... Dit moet echt beter jongens, zovaak als dat er hier in gegrepen moet worden en de schaal waarop is niet normaal vaak/hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Laat kappa gewoon achterwege

spoiler:
Spannende serie tussen C9 en SSB nu trouwens. Ze zijn erg aan elkaar gewaagd

[ Voor 93% gewijzigd door Gropah op 05-10-2014 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:03

steel123

Cryman9

spoiler:
Hoop wel dat mijn favoriete champ Jayce nu niet vaker gepicked/nerfed gaat worden. Ik kan er echt zo makkelijk mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
steel123 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 10:19:
spoiler:
Hoop wel dat mijn favoriete champ Jayce nu niet vaker gepicked/nerfed gaat worden. Ik kan er echt zo makkelijk mee spelen.
Dat hoop ik ook met Katarina, zodra bepaalde champs populairder worden, gaan ze generfed worden :/ (Talon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:29
Santee schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:32:
[...]

Dat hoop ik ook met Katarina, zodra bepaalde champs populairder worden, gaan ze generfed worden :/ (Talon)
Van mij mogen ze kata samen met Akali rustig nerfen hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Wat zouden ze van Jayce nog moeten nerfen dan?

Het is wel waar, zodra een champ populair wordt en meer wordt gespeeld, dan is ie in danger to get nerfed.

Maar goed, een early tear is nog steeds nodig gelet op zijn mana issues,en dan kun je dus niet meteen dmg bouwen. Het opbouwen van tear stacks gaat ook lang niet zo snel als voorheen. Verder is de E gate cooldown na de nerf van een tijdje geleden nog steeds aan de hoge kant, waardoor het vele Q + E spammen niet meer zo frequent kan als ooit. Plus hij blijft squishy as ever. En nog steeds erg leuk om te spelen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Koekiemonsterr op 04-10-2014 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Ik snap niet wat ze aan kata moeten nerfen.
Als je een redelijke support met een vorm van cc kan je haar redelijk hard shutdownen in een teamfight.
Of je neemt een midlaner met cc zodat ze in mid niks kan.
kata is een high risk high reward champ zodra je dat gaat nerfen kom je op een high risk no reward champ uit.
akali is dan een ander verhaal door de items heb je insane veel sustain waardoor je met cd's bijna niet doodgaat in een tf.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Akali is als je wordt gestunned oid doe je hourglass en kan je daarna rustig verder met je korte CD op je Q en je stacks van je ult, maar bij Kata is je Q/E cd best lang en als je ult wordt interrupted ben je vaak al "dead weight". Met andere woorden, Akali is in mijn optiek sterker, alleen Kata is gewoon leuker te spelen :)

Wie ze nog wel rustig mogen nerfen in Solo Q is Riven, die E shield heeft echt 3 sec cooldown of zoiets belachelijks, veel te veel mobility, veel damage, ranged ult... Zzz

[ Voor 21% gewijzigd door Santee op 04-10-2014 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind Kata juist veel sterker, word vrij gek van die Katarina smurfs die iedereen oneshotten na 15 minuten.
Kata heeft ook veel meer mogelijkheid tot roamen gezien als je in de river iemand tegenkomt je gewoon kan wardhoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:46:
Ik vind Kata juist veel sterker, word vrij gek van die Katarina smurfs die iedereen oneshotten na 15 minuten.
Kata heeft ook veel meer mogelijkheid tot roamen gezien als je in de river iemand tegenkomt je gewoon kan wardhoppen.
Ze is een snowball champ idd, maar het punt is, je wilt een champ viable maken in elke elo, en in bronze kunnen ze niet snel genoeg reageren/hun cc raken om een kata te stoppen en als ze eenmaal voor licht kan ze iedereen afmaken. Maarja, een smurf op heel champs maakt iedereen zo kapot hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:56
Kata is een snowball champ maar ook 1 van de champs die het meest kwetsbaar is voor CC. 1 stun en ze is totaal nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo simpel is het niet hoor
http://www.lolking.net/summoner/euw/24405020#ranked-stats
http://www.lolking.net/summoner/euw/19527642#ranked-stats
http://www.lolking.net/summoner/euw/55866983#ranked-stats
Die gasten zitten allemaal rond mijn divisie D2 en als ze kat hebben bepalen ze bijna elke keer de game. Ook te zien aan hun stats.
Je moet eigenlijk je stun eigenlijk precies doen op het moment dat ze jumpt. Als je het pas doet daarna ben je al gigantisch hard gechunked en is er ook een grote kans dat je stun geZhonya'ed word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Ookal zonyahed ze de stun, haar ult is op cd. Dat is haar main source of damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem is meer haar passive. Een assist of kill en ze kan weer gaan. Maar als Riven speler negeer ik vaak Kata's. Of ik stun en kill haar, of ik wacht op haar ult en stun en kill haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Ik moet eerlijk zeggen dat ik als Silver 4 weinig te zeggen heb. Overigens main ik jungle en wil ik graag een keer Kha'Zix gaan spelen omdat die hele assasin speelstijl me wel leuk lijkt. Is er ergens een goede youtube video over hoe en waar kha'zix te spelen?

EDIT: overigens is haar ult pas weer van cd na 2 assists/kills. :)

[ Voor 11% gewijzigd door FrankoNL op 04-10-2014 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

FrankoNL schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 16:17:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik als Silver 4 weinig te zeggen heb.
Hou je vooral niet in omdat je Silver 4 bent hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:29
Ik bedoelde de kata/akali nerf ook niet serieus. Zoals sommige hierboven al zeiden zijn het gewoon ultra snowballers en met name op de wat lagere elo zijn ze erg gewild bij smurfs ;)

CC mag dan wel heel goed helpen tegen kata, maar in solo queue wordt er bijna geen rekening gehouden met 'oh, ze hebben X als midlane, nu moeten we CC champs pakken'. Ik speel zelf geen kata, maar is ze niet allround redelijk safe? Early kan ze redelijk goed farmen/harassen met haar dagger, ze kan shunpo gebruiken op wards, eh.. ik begin me af te vragen waarom ik haar niet speel :9~

[ Voor 24% gewijzigd door Junia op 04-10-2014 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Junia schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 17:11:
Ik bedoelde de kata/akali nerf ook niet serieus. Zoals sommige hierboven al zeiden zijn het gewoon ultra snowballers en met name op de wat lagere elo zijn ze erg gewild bij smurfs ;)

CC mag dan wel heel goed helpen tegen kata, maar in solo queue wordt er bijna geen rekening gehouden met 'oh, ze hebben X als midlane, nu moeten we CC champs pakken'.
Behalve als je wambamnl bent qq zie ik een kata en ben ik adc ga ik meestal voor quinn of vayne aangezien die een interupte hebben dmv een knockback.
Maarja ik ben dan ook een geval appart die op silver verwacht dat mensen weten hoe ze met een splitpush moeten omgaan :(

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 16:03:
Zo simpel is het niet hoor
http://www.lolking.net/summoner/euw/24405020#ranked-stats
http://www.lolking.net/summoner/euw/19527642#ranked-stats
http://www.lolking.net/summoner/euw/55866983#ranked-stats
Die gasten zitten allemaal rond mijn divisie D2 en als ze kat hebben bepalen ze bijna elke keer de game. Ook te zien aan hun stats.
Je moet eigenlijk je stun eigenlijk precies doen op het moment dat ze jumpt. Als je het pas doet daarna ben je al gigantisch hard gechunked en is er ook een grote kans dat je stun geZhonya'ed word.
Grappig om te zien dat mensen in Dia2/3 die Katarina mainen een Hextech/Liandry op z'n bouwen, die items zijn zo slecht oO

Ik probeer ook elke game te picken, maar vaak genoeg lastig, kom nu in die zuig elo (Dia5) met mensen die het geen klap kan schelen en Rammus jungle voor t eerst willen proberen in ranked. Begin 8-1, en eindig 9-7, kreeg alle CC op me dak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:42
FrankoNL schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 16:17:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik als Silver 4 weinig te zeggen heb. Overigens main ik jungle en wil ik graag een keer Kha'Zix gaan spelen omdat die hele assasin speelstijl me wel leuk lijkt. Is er ergens een goede youtube video over hoe en waar kha'zix te spelen?

EDIT: overigens is haar ult pas weer van cd na 2 assists/kills. :)
Nightblue speelt vaak Kha'zix, gewoon zijn Twitch stream in de gaten houden
http://www.twitch.tv/nightblue3

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Turismo schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 18:38:
[...]

Nightblue speelt vaak Kha'zix, gewoon zijn Twitch stream in de gaten houden
http://www.twitch.tv/nightblue3
Een paar pagina's terug is nog ter sprake gekomen wat voor whiner het is geworden die constant op tilt is en anderen blamed. Ook is zijn stream niet leerzaam meer, draait alleen maar om rank 1 halen. Hij speelt regelmatig Kha maar zie hem te vaak extreem onbenullige dingen doen, niet ideaal om van te leren.

Een andere streamer die ik voorheen vaak Kha zag spelen en ook dieper op de champion en het spel in ging is Shadybunny. Weet alleen niet of dit nog zo is, zo vaak heb ik niet naar hem gekeken. Dus als iemand meer van hem weet, vul me gerust aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Recrush schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 18:51:
[...]

Een paar pagina's terug is nog ter sprake gekomen wat voor whiner het is geworden die constant op tilt is en anderen blamed. Ook is zijn stream niet leerzaam meer, draait alleen maar om rank 1 halen. Hij speelt regelmatig Kha maar zie hem te vaak extreem onbenullige dingen doen, niet ideaal om van te leren.

Een andere streamer die ik voorheen vaak Kha zag spelen en ook dieper op de champion en het spel in ging is Shadybunny. Weet alleen niet of dit nog zo is, zo vaak heb ik niet naar hem gekeken. Dus als iemand meer van hem weet, vul me gerust aan :)
Ik vind het allemaal wel meevallen, wat een popi praat allemaal, die gast zit niks voor niks in een high elo en is of was sub-jungler voor TSM.

Hij whined echt niet constant of tilt, hij legt genoeg uit, dan zou zijn stream echt niet het meest bekeken zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Turismo op 04-10-2014 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Turismo schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 18:57:
[...]

Ik vind het allemaal wel meevallen, wat een popi praat allemaal, die gast zit niks voor niks in een high elo
high elo =/= flaming, blaming, bitching

Het kan namelijk ook zonder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Damienx2 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 18:59:
[...]

high elo =/= flaming, blaming, bitching

Het kan namelijk ook zonder :)
Zijn stream is nu aan, geef dan ook echt feiten aan dat het zo'n whiner en tilter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Turismo schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 19:00:
[...]

Zijn stream is nu aan, geef dan ook echt feiten aan dat het zo'n whiner en tilter is.
Ja want altijd als hij whined record ik het en sla ik het op in mijn archief :P

Ik zie hem bijna elk potje wel een keer whinen over lag (die er meestal zichtbaar niet is gezien zijn ping). Ik zie hem belabberde (soms game throwende) calls maken, is soms gewoon blind op het (uiteindelijk net-niet) maken van kills en benadeeld zijn team vaak met roekeloos speelgedrag. Dat lijkt mij tilten als je alleen op rank 1 gefocust bent. Ik heb hem ook in tijden niet in-depth dingen zien uitleggen over de game of strategische zaken waar hij z'n calls op baseert. Dat heb ik hem in het begin wel zien doen. En daarom raad ik hem niet aan voor iemand die echt wat wilt leren.

Argumenten als "ja maar hij is toch Challenger met een miljoen LP" doen me eigenlijk niet zoveel. Is net zoiets als vinden dat iemand uit low-elo niet het recht heeft om in discussie te gaan met iemand uit Diamond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Recrush schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 19:24:
[...]

Ja want altijd als hij whined record ik het en sla ik het op in mijn archief :P

Ik zie hem bijna elk potje wel een keer whinen over lag (die er meestal zichtbaar niet is gezien zijn ping). Ik zie hem belabberde (soms game throwende) calls maken, is soms gewoon blind op het (uiteindelijk net-niet) maken van kills en benadeeld zijn team vaak met roekeloos speelgedrag. Dat lijkt mij tilten als je alleen op rank 1 gefocust bent. Ik heb hem ook in tijden niet in-depth dingen zien uitleggen over de game of strategische zaken waar hij z'n calls op baseert. Dat heb ik hem in het begin wel zien doen. En daarom raad ik hem niet aan voor iemand die echt wat wilt leren.

Argumenten als "ja maar hij is toch Challenger met een miljoen LP" doen me eigenlijk niet zoveel. Is net zoiets als vinden dat iemand uit low-elo niet het recht heeft om in discussie te gaan met iemand uit Diamond :)
Is dus weinig van waar maargoed, ik zie niks onderbouwds hieraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Turismo schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 19:27:
[...]

Is dus weinig van waar maargoed, ik zie niks onderbouwds hieraan.
Bullshit. Recrush heeft 100% gelijk.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Pagina: 1 ... 79 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]