hehe kga vanavond wel ff kijken wie ik ga kiezen om te leren spelenFanatic_FS schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:42:
Alleen echte mannen spelen Xin, want Xin leert je hoe je how to be a man!
Jazeker, beiden zijn ook regelmatig tijdens Worlds gespeeld, voor wat dat waard is.Defqonwolf schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:27:
En Elise/J4? zijn die goed voor te junglen?
J4 is als het ware een soort Vi, maar dan met iets minder dmg/bruiser capaciteiten en wat meer tankyness en iets meer cc.
Elise is one of a kind :-) Zeer sterke dueller, prima clear, goeie objective control en redelijke ganks. Ze is overigens wel ietwat lastiger om te leren omdat je bij een gank snel een stuk of 5 a 6 skills snel na elkaar moet tentoonspreiden.
Ging gisteravond best lekker op bot lane toch? (Thresh, Sir Target IV)wambamNL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:12:
@defqon mn vayne en cait was ook niet meer wat het geweest is xd.
Moet weer ff adc gaan spelen.
Ik vond in ieder geval dat je prima speelde!
Vanuit Top leek het iedergeval goed te gaan op botIdieEasy schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:58:
[...]
Ging gisteravond best lekker op bot lane toch? (Thresh, Sir Target IV)
Ik vond in ieder geval dat je prima speelde!
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Ja vanuit (sucky) jungle ookLonestander schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:59:
[...]
Vanuit Top leek het iedergeval goed te gaan op bot
ga me toch echt eens goed moeten orienteren om 3 jungle champs goed onder de knie te krijgen..Koekiemonsterr schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:53:
[...]
Jazeker, beiden zijn ook regelmatig tijdens Worlds gespeeld, voor wat dat waard is.
J4 is als het ware een soort Vi, maar dan met iets minder dmg/bruiser capaciteiten en wat meer tankyness en iets meer cc.
Elise is one of a kind :-) Zeer sterke dueller, prima clear, goeie objective control en redelijke ganks. Ze is overigens wel ietwat lastiger om te leren omdat je bij een gank snel een stuk of 5 a 6 skills snel na elkaar moet tentoonspreiden.
Zit zelf te denken, J4/Elise/Kha'zix of Evelynn
[ Voor 62% gewijzigd door Dopiej op 01-10-2014 09:02 ]
Ik vond die Vayne anders maar klote.... Te weinig communicatie xD
Puh, was nog steeds gezellig op TS xD. Maar goed, hij had aangegeven dat hij al in gesprek was en dus niet op TS zou komen.TheBrut3 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:03:
Ik vond die Vayne anders maar klote.... Te weinig communicatie xD
Is zeker voor herhaling vatbaar!
Achteraf kwam ie wel nog, omdat z'n chick offline ging xDIdieEasy schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:16:
[...]
Puh, was nog steeds gezellig op TS xD. Maar goed, hij had aangegeven dat hij al in gesprek was en dus niet op TS zou komen.
Is zeker voor herhaling vatbaar!
Ik zeg vanavond weer!
Ik vond het vanuit de jungle maar lastig, iedereen was lekker aan het pushen xD
Vanavond is vriendin van huis dus ik kan wel online komenDefqonwolf schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:21:
[...]
Achteraf kwam ie wel nog, omdat z'n chick offline ging xD
Ik zeg vanavond weer!
een andere goede jungler is pantheon. Veel gekozen en sterk als assassin, mits direct de carry wordt gefocussed.
En wanneer iedereen pusht kan je een kans creeren door te anticiperen waar de enemy jungler jou team ganked, of door een lane onder druk te zetten en die turret te pakken, of die kill te diven. Wel op letten die wards te plaatsen in de jungle dat je niet ineens beide onder de turret wordt gepakt door enemy jungler.
Of tuurlijk counter junglen en die jungler vatten met teamgenoten en wat wards
Wat is de afgesproken tijd vanavond?
En wanneer iedereen pusht kan je een kans creeren door te anticiperen waar de enemy jungler jou team ganked, of door een lane onder druk te zetten en die turret te pakken, of die kill te diven. Wel op letten die wards te plaatsen in de jungle dat je niet ineens beide onder de turret wordt gepakt door enemy jungler.
Of tuurlijk counter junglen en die jungler vatten met teamgenoten en wat wards
Wat is de afgesproken tijd vanavond?
[ Voor 12% gewijzigd door Ghizmo op 01-10-2014 09:34 ]
toppie, die van mij ookLonestander schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:29:
[...]
Vanavond is vriendin van huis dus ik kan wel online komen
@ Ghizmo
Ik ben er vanaf 17.45/18.00 tot vanavond 23.15 ofzo
[ Voor 13% gewijzigd door Dopiej op 01-10-2014 09:38 ]
Ik join vanavond ook wel weer chick is niet online vanavond (een of ander feest ofzo) dus ik kan lekker gezellig doen op ts
@idie ja ging wel maar mijn farm
ik heb gewoon altijd als ik tegen een leona speel een veel ste bange speelstijl heb een hoop cs gemist omdat ik tever stond.
Maar die game zal ik vanavond gaan uploaden op youtube dus dan kan je de bot lane playz opnieuw zien.
Nog steeds was het geniaal dat in een 3v1 ik dood ging omdat ik per ongeluk mn ult telaat gebruikte >.<
@idie ja ging wel maar mijn farm
Maar die game zal ik vanavond gaan uploaden op youtube dus dan kan je de bot lane playz opnieuw zien.
Nog steeds was het geniaal dat in een 3v1 ik dood ging omdat ik per ongeluk mn ult telaat gebruikte >.<
Steam: Ryada.
hehe dan moet je link maar ff doorgeven wil die match wel terug zienwambamNL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:43:
Ik join vanavond ook wel weer chick is niet online vanavond (een of ander feest ofzo) dus ik kan lekker gezellig doen op ts
@idie ja ging wel maar mijn farmik heb gewoon altijd als ik tegen een leona speel een veel ste bange speelstijl heb een hoop cs gemist omdat ik tever stond.
Met wat neem je eigenlijk op? Zit eraan te denken dat ook te doen om te kijken wat ik fout doe enzo..
[ Voor 6% gewijzigd door Dopiej op 01-10-2014 09:45 ]
Ik zal zodra die geupload is de link wel posten.Defqonwolf schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:44:
[...]
hehe dan moet je link maar ff doorgeven wil die match wel terug zienkan ik zien hoe ik ook aan het sucken was
Met wat neem je eigenlijk op? Zit eraan te denken dat ook te doen om te kijken wat ik fout doe enzo..
Ik neem de games op mer baron replay + OBS
Werkt best goed voor een 40 min of 50 min game was et maat 500mb in full hd.
En het is nog gratis ook ^.^
Die voorzichtigheid snapte ik volledig, ze konden net iets te lang stunnen met de combo..... en dan kon zelfs mijn lantern je niet redden xD.wambamNL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:43:
@idie ja ging wel maar mijn farmik heb gewoon altijd als ik tegen een leona speel een veel ste bange speelstijl heb een hoop cs gemist omdat ik tever stond.
Heb in tijden niet zoveel hooks geraakt op thresh als gister... Nou heb ik hem ook al tijden niet gespeeld
Alsnog had ik wel een beetje weinig farm.IdieEasy schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:50:
[...]
Die voorzichtigheid snapte ik volledig, ze konden net iets te lang stunnen met de combo..... en dan kon zelfs mijn lantern je niet redden xD.
Heb in tijden niet zoveel hooks geraakt op thresh als gister... Nou heb ik hem ook al tijden niet gespeeld
Tegen leona speel ik altind bang de combo is gwn kut en de range is veel groter dan je denkt.
De hooks waren trouwens prima heb een tijdje niet zon fijne lane meer gehad xd.
Ik denk dat ik gwn echt bij adc moet blijven als mn main role :3
[ Voor 12% gewijzigd door Ryada op 01-10-2014 09:52 ]
ok thnxwambamNL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:49:
[...]
Ik zal zodra die geupload is de link wel posten.
Ik neem de games op mer baron replay + OBS
Werkt best goed voor een 40 min of 50 min game was et maat 500mb in full hd.
En het is nog gratis ook ^.^
Zat bij die game die jij hebt opgenomen die baron steal van mij?
Was iig raar, baron had nog dik 1500 hp en die Warwick gebruikte zijn smite al..
dus jump in en smitesteal baron xD
Ik heb de vayne game opgenomen volgens mij was die met baron met mij op cait of zonder mij weet het niet zeker.Defqonwolf schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:54:
[...]
ok thnx
Zat bij die game die jij hebt opgenomen die baron steal van mij?
Was iig raar, baron had nog dik 1500 hp en die Warwick gebruikte zijn smite al..
dus jump in en smitesteal baron xD
Maar ik zal nog een paar leuke highlights van gister in een compilation zetten na school.
Btw poster voor het toernooi is bijna af.
heb alleen nog wat info nodig van damien maar hij dmde me gister niet
ok nicewambamNL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:58:
[...]
Ik heb de vayne game opgenomen volgens mij was die met baron met mij op cait of zonder mij weet het niet zeker.
Maar ik zal nog een paar leuke highlights van gister in een compilation zetten na school.
Btw poster voor het toernooi is bijna af.
heb alleen nog wat info nodig van damien maar hij dmde me gister niet
Wat ik meestal zie gebeuren wanneer ik de ADC ben en tegen een leona speel met thresh als sup - is dat mijn thresh de stun countered.IdieEasy schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:50:
[...]
Die voorzichtigheid snapte ik volledig, ze konden net iets te lang stunnen met de combo..... en dan kon zelfs mijn lantern je niet redden xD.
Met juiste timing en positie en skillshot moet dat toch te balanceren zijn.
Ik weet het niet, ik speel geen thresh, en als ik tegen een thresh speel met mijn leona heb ik nooit problemen.
De Vayne game was wss met Lone als Mundo top, Mvdbeld als Syndra mid, Target als Thresh sup en mij als Evelynn jungle.Defqonwolf schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:59:
[...]
ok nicenee denk dat jij er niet meer bij was indd
Er was een varus als ADC op het enemy team. De combo was dan ook nog eens zijn ult erbij. En ja, dan heeft mijn counter een stuk minder nut ^^.Ghizmo schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:00:
[...]
Wat ik meestal zie gebeuren wanneer ik de ADC ben en tegen een leona speel met thresh als sup - is dat mijn thresh de stun countered.
Met juiste timing en positie en skillshot moet dat toch te balanceren zijn.
Ik weet het niet, ik speel geen thresh, en als ik tegen een thresh speel met mijn leona heb ik nooit problemen.
Buiten dat, zo goed ben ik helemaal niet
Ja klopt best mooie 8/1 stond ik ^.^ thresh de carry xdTheBrut3 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:02:
[...]
De Vayne game was wss met Lone als Mundo top, Mvdbeld als Syndra mid, Target als Thresh sup en mij als Evelynn jungle.
daar was ik niet bijwambamNL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:04:
[...]
Ja klopt best mooie 8/1 stond ik ^.^ thresh de carry xd
wambamNL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:04:
[...]
Ja klopt best mooie 8/1 stond ik ^.^ thresh de carry xd
Ik wil ook wel meedoen vanavond, mot mijn janna oefenen vanwege Fnatic Janna skin
of anders good ol' Leona

Xd ik ben tenminste iemand die de supp waardering geeft die hij/zij verdient.
Tuurlijk ik voel me goed door die 8/1 maar dat komt ook door de support.
Vond die dive van varus ook wel grappig ik condemnde hem in je wal en jij ging er dood door xd
Support 'moet' ook gewoon de lane dragen in het begin van de game, met een brakke support ga je echt de lane niet winnen.wambamNL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:21:
[...]
Vond die dive van varus ook wel grappig ik condemnde hem in je wal en jij ging er dood door xd
Tenzij je de enemy zwaar outclassed ^.^garriej schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:23:
[...]
Support 'moet' ook gewoon de lane dragen in het begin van de game, met een brakke support ga je echt de lane niet winnen.
Die auto attack van hem was al onderweg volgens mij. Maar ADC dood voor een support, I'll take that trade any day!wambamNL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:21:
[...]
Tegen Leona moet je juist niet te bang zijn. Ze kan enkel all-in gaan. Poke haar zoveel mogelijk op lvl 1.wambamNL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:51:
[...]
Alsnog had ik wel een beetje weinig farm.
Tegen leona speel ik altind bang de combo is gwn kut en de range is veel groter dan je denkt.
De hooks waren trouwens prima heb een tijdje niet zon fijne lane meer gehad xd.
Ik denk dat ik gwn echt bij adc moet blijven als mn main role :3
En Thresh kan met zijn flay Leona's E tegenhouden. Desnoods is er nog de lantern of Thresh hookt en flayt de enemy adc zodat die Leona's engage niet kan opvolgen.
Laat je vooral niet teveel zonen en als gevolg daarvan cs verliezen. Soms kan het niet anders, maar wellicht had thresh iets agressiever moeten spelen. Met een thresh mag je je eigenlijk niet laten zonen door Leona.
In die zin kan een leona thresh zn flay onderscheppen en dan kan de thresh kei hard gepoked worden omdat hij buiten bereik van zijn eigen ADC is.
Sorry hoor, maar de thresh is niet automatisch beter dan een leona. Maar ik geef je wel gelijk dat de zoning andersom hoort te gebeuren met een thresh aan de eigen zijde. Want ja, de thresh zn stun-combo duurt gewoon veel langer ten opzichte van.
Sorry hoor, maar de thresh is niet automatisch beter dan een leona. Maar ik geef je wel gelijk dat de zoning andersom hoort te gebeuren met een thresh aan de eigen zijde. Want ja, de thresh zn stun-combo duurt gewoon veel langer ten opzichte van.
[ Voor 10% gewijzigd door Ghizmo op 01-10-2014 10:40 ]
Ik zie dat er veel gespeeld is
wat zo'n toernooi al niet los brengt in de mens
.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
jij vanavond ook damien?Damienx2 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:54:
Ik zie dat er veel gespeeld iswat zo'n toernooi al niet los brengt in de mens
.
Het is mijn verjaardag dus ik betwijfel het
.
Ik speel niet vanwege het toernooi, maar omdat ik hiervoor niet wist dat tweakers een TS server had!Damienx2 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:54:
Ik zie dat er veel gespeeld iswat zo'n toernooi al niet los brengt in de mens
.
Toernooi zal ik niet meedoen. Geen tijd in weekenden, geen vaste dagen dat ik online ben, geen ranked ervaring!
Gratz
Dat 'probleem' had ik gister, maar vanavond ben ik ook wel van de partij.
Ik zei ook niet dat Thresh beter is dan Leona; ik gaf slechts aan dat Thresh wel wat manieren heeft om de Leona threat te mitigaten.Ghizmo schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:33:
In die zin kan een leona thresh zn flay onderscheppen en dan kan de thresh kei hard gepoked worden omdat hij buiten bereik van zijn eigen ADC is.
[ Voor 56% gewijzigd door Koekiemonsterr op 01-10-2014 11:01 ]
Gefeliciteerd!!
Ja dat probleem heb ik ook, ja vorig seizoen wel ranked gespeeld maar was ook niet echt super.. placements gedaan en dan matches om decay te voorkomen.. Maar vind het wel leuk om net als gisteren indd op TS te zijn en samen te spelenIdieEasy schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:56:
[...]
Ik speel niet vanwege het toernooi, maar omdat ik hiervoor niet wist dat tweakers een TS server had!
Toernooi zal ik niet meedoen. Geen tijd in weekenden, geen vaste dagen dat ik online ben, geen ranked ervaring!
Is dit een referentie naar Rorda die elke zaterdag jarig was en niet kon spelen?
Thx, we zijn beiden een Weegschaal, dus uitermate uitgebalanceerde spelersGhizmo schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:04:
Beide koekie en en jij gefeliciteerd damien. vp vandaag
Koekiemonsterr schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:16:
[...]
Thx, we zijn beiden een Weegschaal, dus uitermate uitgebalanceerde spelers

lekker, das pas leven xDwambamNL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:18:
Gratz damien.
Vanavond kan ik wss langer doordat ik morgen echt pas om half 12 op school moet zijn wat een leven
Koekiemonsterr schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:16:
[...]
Thx, we zijn beiden een Weegschaal, dus uitermate uitgebalanceerde spelers

[ Voor 40% gewijzigd door Dopiej op 01-10-2014 11:19 ]
The suspicionRecrush schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:00:
[...]
Is dit een referentie naar Rorda die elke zaterdag jarig was en niet kon spelen?zo niet, gefeliciteerd! Koeks ook nog

Proficiat beide!
eigenlijk best kut vind ik vanwege het feit dat ik dan halverwege de dag naar school moet.
godver heb ik net perongeluk de poster gedelete

hehe das opnieuw beginnenwambamNL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:22:
[...]
eigenlijk best kut vind ik vanwege het feit dat ik dan halverwege de dag naar school moet.
godver heb ik net perongeluk de poster gedeleteen dan heb je je prullenbak uitstaan ffs
Ja had vroeger ook liever vroeg beginnen en eerder vrij dan laat beginnen en tot laat naar school xD
klopt helemaal (op beide puntenDefqonwolf schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:23:
[...]
hehe das opnieuw beginnen
Ja had vroeger ook liever vroeg beginnen en eerder vrij dan laat beginnen en tot laat naar school xD
Eerste uur vrij was toch ook een zegenDefqonwolf schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:23:
[...]
hehe das opnieuw beginnen
Maar we dwalen af geloof ik....
haha ja indd, welke role speel jij eigg?Koekiemonsterr schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:39:
[...]
Eerste uur vrij was toch ook een zegen![]()
Maar we dwalen af geloof ik....
Bedankt allen voor de felicitaties, en nee het is niet zoals bij Rorda elk weekend raak
Dit is maar 1 dag in het jaar voor mij
.
Op me main (nu Gold III) heb ik vooral gejungled.Defqonwolf schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:39:
[...]
haha ja indd, welke role speel jij eigg?
Een andere (friends) account heb ik paar dagen geleden naar Gold V geloodst, daar met name adc.
Jungle, support en adc zijn de rollen die ik het liefst en best vervul.
Ik heb nog steeds niet veel tijd om te spelen, maar ik merk de keren dat ik speel (en ook wanneer ik naar matches kijk) dat mijn map awareness niet goed genoeg is. Ik kijk vaak gewoon te weinig naar de minimap, en als ik er naar kijk staar ik er vaak te lang naar. Bij Dominion gaat het beter omdat je daar niet echt lanes hebt en niet vaak minions aan het slopen bent, en daar ben ik dan ook af en toe mijn dagelijkse 150 IP aan het halen en 'nieuwe' champs aan het proberen.
Ik heb zo'n tijd niet gespeeld dat ik vrijwel geen jungle ervaring meer heb opgedaan sinds ik mijn junglers ben gaan uitbreiden. Top en ADC heb ik nu iets meer champs die ik kan spelen (niet goed, maar genoeg om te weten hoe de skills werken
), maar mid en jungle nog steeds weinig waar ik ervaring mee heb.
Ik heb zo'n tijd niet gespeeld dat ik vrijwel geen jungle ervaring meer heb opgedaan sinds ik mijn junglers ben gaan uitbreiden. Top en ADC heb ik nu iets meer champs die ik kan spelen (niet goed, maar genoeg om te weten hoe de skills werken
Nja we kijken wel vanavond wie welke role gaat doen
voor mij is ADC/Mid/Jungle oké
Geef mij de ADC maarDefqonwolf schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:20:
Nja we kijken wel vanavond wie welke role gaat doenvoor mij is ADC/Mid/Jungle oké
Ben er namelijk achter gekomen dat ik gewoon echt slecht ben in de rest vergeleken met ADC.
Silver niveau lukt wel maar hoger niet.
Heb ik hetzelfde, denk dat voor de meeste mensen ADC een comfort pick is.. omdat dit makkelijker is dan de andere roles..wambamNL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:21:
[...]
Geef mij de ADC maar![]()
Ben er namelijk achter gekomen dat ik gewoon echt slecht ben in de rest vergeleken met ADC.
Silver niveau lukt wel maar hoger niet.
Zelf ben ik het er niet mee eens dat het makkelijker is maarja ik vind ADC gewoon het leukste om te spelen waardoor ik dat ben gaan mainen en het verschil nog groter werd.Defqonwolf schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:22:
[...]
Heb ik hetzelfde, denk dat voor de meeste mensen ADC een comfort pick is.. omdat dit makkelijker is dan de andere roles..
Ik zie vaak genoeg 'main ADC' staan en dan staan ze midden in het enemy team tijdens een tf XD
Nja dan lijkt dat maar zo maar ik vind zelf ADC de makkelijkste role om te spelen mja, hetgeen wat mij het minste aanspreekt is dan weer supportwambamNL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:24:
[...]
Zelf ben ik het er niet mee eens dat het makkelijker is maarja ik vind ADC gewoon het leukste om te spelen waardoor ik dat ben gaan mainen en het verschil nog groter werd.
Ik zie vaak genoeg 'main ADC' staan en dan staan ze midden in het enemy team tijdens een tf XD
Zelfde dat als ik ADC speel het liefst Ezreal speel gewoon omdat ik dit een hele leuke champ vind om te spelen, ondanks dat hij niet in de meta valt op dit moment
Ik zelf speel vooral Vayne en Ezreal op het moment.Defqonwolf schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:26:
[...]
Nja dan lijkt dat maar zo maar ik vind zelf ADC de makkelijkste role om te spelen mja, hetgeen wat mij het minste aanspreekt is dan weer support
Zelfde dat als ik ADC speel het liefst Ezreal speel gewoon omdat ik dit een hele leuke champ vind om te spelen, ondanks dat hij niet in de meta valt op dit moment
Die vallen beide buiten de 'meta' volgens velen.
Maar ondanks dat kom je redelijk ver als je de mechanics een beetje door krijgt ^^
En zodra je positioning en kiten begint te leren word adc zoveel leuker.
Ja daarom, ik speel vooral Ez, Cait en Varus als adc danwambamNL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:29:
[...]
Ik zelf speel vooral Vayne en Ezreal op het moment.
Die vallen beide buiten de 'meta' volgens velen.
Maar ondanks dat kom je redelijk ver als je de mechanics een beetje door krijgt ^^
En zodra je positioning en kiten begint te leren word adc zoveel leuker.
Vanavond ben ik rond half 8 online, Prefer rol is toch wel top/support. Ik wel heb wel champs voor andere rollen, echter dien ik daar eerst beter in te worden.
Jungle kan ik bijvoorbeeld niet. Ik heb er nog totaal geen gevoel bij. Elke keer als ik jungle doe heb ik het gevoel alsof ik maar wat aan kloot... Ik probeer alle camps te clearen, maar heb daar geen ideale path in. Tevens heb ik ook moeite met ganks opzetten.
Jungle kan ik bijvoorbeeld niet. Ik heb er nog totaal geen gevoel bij. Elke keer als ik jungle doe heb ik het gevoel alsof ik maar wat aan kloot... Ik probeer alle camps te clearen, maar heb daar geen ideale path in. Tevens heb ik ook moeite met ganks opzetten.
Ik blijf juist zeeeeer ver weg van ADC. Ik kan er totaal niet mee overweg. Speel voornamelijk Top/Jungle met champs die dus op mensen diven en blijven plakken. ADC is juist het tegenovergestelde, afwachten tot er iemand op jou dived en proberen te ontwijken. Die voorzichtige speelstijl kan ik absoluut niet.Defqonwolf schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:22:
[...]
Heb ik hetzelfde, denk dat voor de meeste mensen ADC een comfort pick is.. omdat dit makkelijker is dan de andere roles..
Daarom lukt midlane me ook niet super, hoewel mijn Jayce/Pantheon(top/mid) wel complete bazen zijn.
En wop Plat2, nu 7 game win streak en volgens mij 23/25 laatste ranked games waar ik mid mocht gewonnen xD
Ik zie dat jullie soms samen spelen? Add me op Zandthee :3
Ik zoek ook nog wel iemand om Duo-Q te gaan Plat3+
Ik zie dat jullie soms samen spelen? Add me op Zandthee :3
Ik zoek ook nog wel iemand om Duo-Q te gaan Plat3+
GefeliciteerdDamienx2 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:42:
Bedankt allen voor de felicitaties, en nee het is niet zoals bij Rorda elk weekend raakDit is maar 1 dag in het jaar voor mij
.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Thanks voor addenwambamNL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 18:40:
Video van de game van gister is geupload.
http://youtu.be/MnTsXQo9Xws
voor al uw kijk plezier ^^
Hier is een van mijn falende promo's van plat4->plat3 van paar dagen terug.
Enige goede player was Blitz en Vi op momenten, die ADC en Top was echt draaamaa

YouTube: Katarina vs Syndra Mid - S4 Platinum 4 Ranked Gameplay
Ach, ik jungle graag maar heb ook niet echt optimale clearpaths. Het hangt gewoon van game tot game af en welke champ je speelt.Lonestander schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:16:
Vanavond ben ik rond half 8 online, Prefer rol is toch wel top/support. Ik wel heb wel champs voor andere rollen, echter dien ik daar eerst beter in te worden.
Wat mij opvalt is dat je CS erg laag is zeker in vergelijking mat varus. Op 7 minuten is het verschil 20 CS, dit terwijl varus dood is geweest. In deze game compenseer je gelukkig met een ruim aantal kills maar in ranked ga je het moeilijk krijgen.wambamNL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 18:40:
Video van de game van gister is geupload.
http://youtu.be/MnTsXQo9Xws
voor al uw kijk plezier ^^
Na de eerste double kill mis je bv 2 casters + siege minion, compleet onnodig er is immers geen druk van de enemy.
Ik merk dat ik het op dit vlak als ADC ook vaak af moet leggen, vervolgens is dit wel te compenseren met bv decision-making, teamfights, kills etc., maar je maakt het jezelf gewoon onnodig lastig.
PS. Die syndra is trouwens wel een beest
ik ben bezig met beter te leren last hitten dit is ongeveer mijn enigste vlak waar ik in verhouding met de rest van alles maarja mn last hitting moet gwn beter,Mvdbeld schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:14:
[...]
Wat mij opvalt is dat je CS erg laag is zeker in vergelijking mat varus. Op 7 minuten is het verschil 20 CS, dit terwijl varus dood is geweest. In deze game compenseer je gelukkig met een ruim aantal kills maar in ranked ga je het moeilijk krijgen.
Na de eerste double kill mis je bv 2 casters + siege minion, compleet onnodig er is immers geen druk van de enemy.
Ik merk dat ik het op dit vlak als ADC ook vaak af moet leggen, vervolgens is dit wel te compenseren met bv decision-making, teamfights, kills etc., maar je maakt het jezelf gewoon onnodig lastig.
PS. Die syndra is trouwens wel een beest
Met Vayne is dit sowieso vervelender, aangezien meeste ADC's toch BF als 1e gaan en dan mis je veel minder snel, billge/botrk geeft niet zoveel adwambamNL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:31:
[...]
ik ben bezig met beter te leren last hitten dit is ongeveer mijn enigste vlak waar ik in verhouding met de rest van alles maarja mn last hitting moet gwn beter,
Klopt maar ik ben over het algemeen ook gwn slecht in lasthitten.Santee schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:02:
[...]
Met Vayne is dit sowieso vervelender, aangezien meeste ADC's toch BF als 1e gaan en dan mis je veel minder snel, billge/botrk geeft niet zoveel ad
Het is echt mn zwakste punt maar op de 1 of andere manier outfarm ik de meeste gold/silver speler dunno why.
Haal dan ook geen BOTRK rush meer op Vayne
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
En waarom dan wel niet meneer geweldenaar?
Nou gisteren toch nog paar leuke potjes gespeeld 
Vooral die Nami Support was leuk potje, was eigenlijk vergeten hoe leuk het is om support te spelen
misschien dat ik die role weer eens ga oppakken.. moetk alleen even kijken welke champs ik daar voor heb nog als nami gebanned zou worden
Vooral die Nami Support was leuk potje, was eigenlijk vergeten hoe leuk het is om support te spelen
Omdat je zelf al aangeeft geen held in last hitten te zijn? Dan ga je toch iig jezelf het zo makkelijk mogelijk maken om desondanks zo veel mogelijk cs te halen > bf sword en van daaruit de rest van je build.wambamNL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 23:49:
[...]
En waarom dan wel niet meneer geweldenaar?
De sfeer in deze draad is echt een stuk beter geworden, fijn om te zien. Even een vraagje, misschien dat iemand kan helpen. Ik zit nu al een hele tijd in silver 4. Ik verlies eigenlijk alleen maar door slechte teams, kan vaak aardig carrien en heb elke positie op jungler na wel door. Grote champion pool en probeer zo veel mogelijk af te wisselen. Nu valt het op dat ik wel enorm vaak met slechte teammates speel en word soms echt gestompt hierdoor. Zit er over te denken meer op jungle te focussen, niet alleen omdat dat mijn zwakste rol is maar ook omdat je makkelijk een spel kan bepalen.
Raden jullie aan om 1 champ te gaan perfectioneren? Of gewoon zo veel mogelijk junglen met mijn huidige pool. Heb amumu, jarvan, rammus, elise, evelyn en nog een paar. Mijn enige goeie jungler is eigenlijk twitch jungle maar dat komt vooral omdat ik goed ben met twitch. (Ik weet dat twitch niet viable is op hoog niveau maar silver 4 met above average mechanics is het een goeie assassin en tevens leuk om te spelen.) Dodgen jullie trouwens wel eens? Ik heb vaak de neiging om dit te doen als je mensen keihard ziet trollen in champ select. Maar win vaak genoeg potjes met een troll of feeder.
Raden jullie aan om 1 champ te gaan perfectioneren? Of gewoon zo veel mogelijk junglen met mijn huidige pool. Heb amumu, jarvan, rammus, elise, evelyn en nog een paar. Mijn enige goeie jungler is eigenlijk twitch jungle maar dat komt vooral omdat ik goed ben met twitch. (Ik weet dat twitch niet viable is op hoog niveau maar silver 4 met above average mechanics is het een goeie assassin en tevens leuk om te spelen.) Dodgen jullie trouwens wel eens? Ik heb vaak de neiging om dit te doen als je mensen keihard ziet trollen in champ select. Maar win vaak genoeg potjes met een troll of feeder.
Denk dat betere tactiek is om gewoon meer te oefenenJapieTalent schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:54:
[...]
Omdat je zelf al aangeeft geen held in last hitten te zijn? Dan ga je toch iig jezelf het zo makkelijk mogelijk maken om desondanks zo veel mogelijk cs te halen > bf sword en van daaruit de rest van je build.
BF into what? Gewoon laten liggen en alsnog botrk gaan? BF is best gold eff. alleen de active + pass is op vayne gewoon te sterk van BOTRK. IE first lijkt me niet echt goed, BT mwah
Ik zeg alleen dodgen als het een troll pick is, en hij al begint met troll-praat. Dat zal de rest van de game alleen maar verder gaan, waardoor de rest (als ze een slechte mindset hebben) ook alleen maar slechter speelt.Stitch! schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:05:
De sfeer in deze draad is echt een stuk beter geworden, fijn om te zien. Even een vraagje, misschien dat iemand kan helpen. Ik zit nu al een hele tijd in silver 4. Ik verlies eigenlijk alleen maar door slechte teams, kan vaak aardig carrien en heb elke positie op jungler na wel door. Grote champion pool en probeer zo veel mogelijk af te wisselen. Nu valt het op dat ik wel enorm vaak met slechte teammates speel en word soms echt gestompt hierdoor. Zit er over te denken meer op jungle te focussen, niet alleen omdat dat mijn zwakste rol is maar ook omdat je makkelijk een spel kan bepalen.
..
Anders is het spelen, je eigen lane snowballen, meteen gaan roamen en andere lanes snowballen. Of puur focussen op je eigen lane, split pushen, en die jungler out of position pakken in zijn jungle zodat hij zijn eigen lanes niet kan helpen.
Pingen op juiste momenten, niet jou eigen jungler gaan pingen om jou te helpen als hij aan de andere kant van de map is en jou niet kan helpen op dat moment ofzo.
Niet irritant veel pings gebruiken om je teammaten te sturen, maar net genoeg dat ze het door hebben.
Niet proberen anderen te verbeteren in hun gameplay, wordt toch niet gewaardeerd door 99,9% van de community. Worden ze alleen maar tegendraads van en gaan ze trollen. Sommigen hebben het zelf al door, en die proberen dat dan meteen mee te nemen in hun gameplay. Dat moet voldoende zijn.
Edit: Als je een trade hebt gewonnen, niet overextenden en gierig zijn voor meer, gewoon weg gaan. als je teammates blijven om dood te gaan - so be it. Ping ze dat ze weg moeten, en klaar. Gaan ze dood weten ze in ieder geval dat ze beter jou hadden kunnen volgen, als ze slim genoeg zijn doen ze dat de rest van de tijd ook.
Mijn winstreak kwam toen ik al dit bovenstaande niet meer deed, en mij ging focussen op objectives en last hitten.
Nu wil ik niet insinueren dat ik zo goed speel ofzo, maar voor silver divisions zijn dat mijn tips.
[ Voor 7% gewijzigd door Ghizmo op 02-10-2014 09:23 ]
Was meer een grapje mijn post maar ik doe het altijd nogsteeds zodat ik erop kan oefenen.JapieTalent schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:54:
[...]
Omdat je zelf al aangeeft geen held in last hitten te zijn? Dan ga je toch iig jezelf het zo makkelijk mogelijk maken om desondanks zo veel mogelijk cs te halen > bf sword en van daaruit de rest van je build.
Soms heb ik games waar ik bijna elke minion heb en soms heb ik games dat ik de helft verlies.
Je hebt zeker een punt maar cutlass en botrk zijn om trades makkelijker te winnen een betere keuze naar mijn mening.
Bedankt voor je reactie, eigenlijk gaat alles wat je noemt al wel goed, ik krijg vaak ook echt een goeie sfeer er in als het wat minder gaat en soms leid dit tot een win. Nu is mijn grootste probleem denk ik dat ik support enorm fijn vind en je erg afhankelijk als support bent. Speel ik xerath mid dan kan ik enorm veel druk op de andere lanes zetten, irelia top idem en als morgana support lukt het vaak wel om mid te helpen snowballen, maar dan moet ik wel een goeie communicatie hebben met mijn adc. Het gebeurt vaker dan je verwacht dat ik typ, gonna gank mid brb, en dat mijn adc dan in zen uppie de andere bot lane de toren in pushed en geganked word. Wat raad je aan betreft op een andere rol te focussen?Ghizmo schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:15:
[...]
Ik zeg alleen dodgen als het een troll pick is, en hij al begint met troll-praat. Dat zal de rest van de game alleen maar verder gaan, waardoor de rest (als ze een slechte mindset hebben) ook alleen maar slechter speelt.
Anders is het spelen, je eigen lane snowballen, meteen gaan roamen en andere lanes snowballen. Of puur focussen op je eigen lane, split pushen, en die jungler out of position pakken in zijn jungle zodat hij zijn eigen lanes niet kan helpen.
Pingen op juiste momenten, niet jou eigen jungler gaan pingen om jou te helpen als hij aan de andere kant van de map is en jou niet kan helpen op dat moment ofzo.
Niet irritant veel pings gebruiken om je teammaten te sturen, maar net genoeg dat ze het door hebben.
Niet proberen anderen te verbeteren in hun gameplay, wordt toch niet gewaardeerd door 99,9% van de community. Worden ze alleen maar tegendraads van en gaan ze trollen. Sommigen hebben het zelf al door, en die proberen dat dan meteen mee te nemen in hun gameplay. Dat moet voldoende zijn.
Edit: Als je een trade hebt gewonnen, niet overextenden en gierig zijn voor meer, gewoon weg gaan. als je teammates blijven om dood te gaan - so be it. Ping ze dat ze weg moeten, en klaar. Gaan ze dood weten ze in ieder geval dat ze beter jou hadden kunnen volgen, als ze slim genoeg zijn doen ze dat de rest van de tijd ook.
Mijn winstreak kwam toen ik al dit bovenstaande niet meer deed, en mij ging focussen op objectives en last hitten.
Nu wil ik niet insinueren dat ik zo goed speel ofzo, maar voor silver divisions zijn dat mijn tips.
Gebruik attack moveVerwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:50:
Heeft iemand misschien tips hoe je effectief kan kiten als ADC zijnde?
Veel adc spelen, ik ben begonnen met enorm veel ezreal spelen, hoe meer je speelt hoe beter je leert kiten, Ezreal is vrij mobiel, dus makkelijk mee te kiten. Oefening baart kunst en het is soms best aardig om in normals te testen wat je grenzen zijn. Zo vond ik het met ezreal bijvoorbeeld grappig om een gank om te draaien en een tripple kill onder mijn turret te versieren. (3v2 duel in gaan, low health onder je turret komen en dan wachten op de dive.) Dan leer je kiten en het zal in het begin vaker mis dan goed gaan maar nogmaals oefening baart kunst.Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:50:
Heeft iemand misschien tips hoe je effectief kan kiten als ADC zijnde?
En dat uiteraard;) Je kan op youtube zat filmpjes vinden met orbwalk/attackmove tutorials.
[ Voor 13% gewijzigd door Stitch! op 02-10-2014 09:57 ]
Yup.Stitch! schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:56:
[...]
Veel adc spelen, ik ben begonnen met enorm veel ezreal spelen, hoe meer je speelt hoe beter je leert kiten, Ezreal is vrij mobiel, dus makkelijk mee te kiten. Oefening baart kunst en het is soms best aardig om in normals te testen wat je grenzen zijn. Zo vond ik het met ezreal bijvoorbeeld grappig om een gank om te draaien en een tripple kill onder mijn turret te versieren. (3v2 duel in gaan, low health onder je turret komen en dan wachten op de dive.) Dan leer je kiten en het zal in het begin vaker mis dan goed gaan maar nogmaals oefening baart kunst.
[...]
En dat uiteraard;) Je kan op youtube zat filmpjes vinden met orbwalk/attackmove tutorials.
Vayne is ook een hele mooie om te leren kiten.
Ik heb mn config file geedit om mn linkermuisknop naar attack move te binden waardoor ik niet A en lmuis moet doen.
Maakt het makkelijker en simpeler.
Maar als je echt wilt leren kiten speel echt veel vayne.
Alles in haar kit zegt ik ga je kiten.
Ik ben een liefhebber van junglen, maar ik begin dat junglen in ranked toch steeds meer los te laten.Stitch! schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:05:
Zit er over te denken meer op jungle te focussen, niet alleen omdat dat mijn zwakste rol is maar ook omdat je makkelijk een spel kan bepalen.
Raden jullie aan om 1 champ te gaan perfectioneren? Of gewoon zo veel mogelijk junglen met mijn huidige pool. Heb amumu, jarvan, rammus, elise, evelyn en nog een paar. Mijn enige goeie jungler is eigenlijk twitch jungle maar dat komt vooral omdat ik goed ben met twitch. (Ik weet dat twitch niet viable is op hoog niveau maar silver 4 met above average mechanics is het een goeie assassin en tevens leuk om te spelen.)
Het is een illusie te denken dat je daarmee makkelijk een spel kan bepalen.
In potentie kan dat inderdaad, maar ik vind nu toch dat je een game beter naar je hand kan zetten als laner (adc/mid/top) dan als jungler. Als jij als mid of adc heel goed speelt en de enemy tegenover je het zwijgen oplegt, kan je vaak beter carryen dan vanuit de jungle. Als jungler ben je nog altijd afhankelijk van je laners. Te vaak heb ik adc's of mids door het ijs zien zakken vanuit de jungle, en dan is er soms geen redden meer aan. Een slechte jungler is wat dat betreft minder erg.
Twitch jungle, zo'n dude had ik gister in ranked, een game die we hadden gewonnen als we geenTwitch jungle hadden gehad. Geen fan van, al kan het misschien nog wel in Silver 4 ja.
Stop met supporten dan. Doe het alleen als je iemand ADC ziet roepen, check zn lolking profiel en als het jou bevalt, dan kun je hem evt supporten. Vergeet vooral niet hem te pingen als hij in zn uppie overextend.
Communicatie:
- begint al in lobby, geef aan waar je graag wel/niet wilt staan
- praat over bans
- enemy full AD? Geef even aan dat je team armor moet stacken (dus geef gewoon tips aan het begin)
- zie je dat een lane gecountered gaat worden, geef het al gewoon aan bij je jungler.
- zie je dat jij een easy lane hebt, geef aan bij je jungler dat je waarschijnlijk geen hulp nodig hebt
- GEBRUIK SMART PINGS! (waarschijnlijk het belangrijkste punt op communicatie)
- Geef ALTIJD aan als je opponent uit lane is.
- Geef aan als je een andere lane gaat ganken
- Geef aan wat de flash timer van een enemy is. Als je ziet dat hij flashed, type gewoon tijd +5 min.
- Doe geen barons als er te veel risico is.
Wards:
- Ward, ward ward en ward. Ongeacht welke lane je speelt, koop gewoon eens een ward.
- Voor slechts 100g heb je een pink ward. Probeer na de 15 minute mark altijd 1 pink op de map te hebben staan, ze kosten relatief weinig en vaak zul je zien dat als je ergens een pink plaatst deze gewoon 10 min+ blijft staan. (heel belangrijk en dit wordt veelste weinig gedaan!)
Lane verliezen:
- overkomt iedereen, zorg er enkel voor dat je niet gaat feeden. Het is jammer als je lane opponent CS en kills op je voorstaat, echter is het niet het einde van de match. Blijf bij je tower of ga gewoon naar een andere lane/jungle om daar wat XP op te doen. Het is niet erg dat je achterloopt op een tegenstander, zolang het niet buitenproportioneel wordt (dus 0-5 bij de 15 minute mark).
Al deze dingen zijn reeds bekend, echter worden ze vaak gewoon te weinig/slecht toegepast.
Ik vermoed dat als je al deze dingen redelijk beheerst en een beetje basis mechanics/teamplay hebt dat je zonder enkel probleem (hoog) Gold moet kunnen bereiken.
- praat over bans
- enemy full AD? Geef even aan dat je team armor moet stacken (dus geef gewoon tips aan het begin)
- zie je dat een lane gecountered gaat worden, geef het al gewoon aan bij je jungler.
- zie je dat jij een easy lane hebt, geef aan bij je jungler dat je waarschijnlijk geen hulp nodig hebt
- Geef aan wat de flash timer van een enemy is. Als je ziet dat hij flashed, type gewoon tijd +5 min.
Wards:
- Ward, ward ward en ward. Ongeacht welke lane je speelt, koop gewoon eens een ward.
- Voor slechts 100g heb je een pink ward. Probeer na de 15 minute mark altijd 1 pink op de map te hebben staan, ze kosten relatief weinig en vaak zul je zien dat als je ergens een pink plaatst deze gewoon 10 min+ blijft staan. (heel belangrijk en dit wordt veelste weinig gedaan!)
Lane verliezen:
- overkomt iedereen, zorg er enkel voor dat je niet gaat feeden. Het is jammer als je lane opponent CS en kills op je voorstaat, echter is het niet het einde van de match. Blijf bij je tower of ga gewoon naar een andere lane/jungle om daar wat XP op te doen. Het is niet erg dat je achterloopt op een tegenstander, zolang het niet buitenproportioneel wordt (dus 0-5 bij de 15 minute mark).
Al deze dingen zijn reeds bekend, echter worden ze vaak gewoon te weinig/slecht toegepast.
Ik vermoed dat als je al deze dingen redelijk beheerst en een beetje basis mechanics/teamplay hebt dat je zonder enkel probleem (hoog) Gold moet kunnen bereiken.
[ Voor 5% gewijzigd door Junia op 02-10-2014 10:48 ]
Klopt, weet dat het geen viable pick is. Zou het ranked ook niet doen behalve als de enemy team comp er om vraagt. Wel leuk om ff, merc treads, bortk ghostblade een midgame powerhouse te zijn. Je ganks zijn enorm sterk, maar je bent afhankelijk van een early kill om op gang te komen. je clear is matig en je bent squishy als een ***.Koekiemonsterr schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:00:
[...]
Ik ben een liefhebber van junglen, maar ik begin dat junglen in ranked toch steeds meer los te laten.
Het is een illusie te denken dat je daarmee makkelijk een spel kan bepalen.
In potentie kan dat inderdaad, maar ik vind nu toch dat je een game beter naar je hand kan zetten als laner (adc/mid/top) dan als jungler. Als jij als mid of adc heel goed speelt en de enemy tegenover je het zwijgen oplegt, kan je vaak beter carryen dan vanuit de jungle. Als jungler ben je nog altijd afhankelijk van je laners. Te vaak heb ik adc's of mids door het ijs zien zakken vanuit de jungle, en dan is er soms geen redden meer aan. Een slechte jungler is wat dat betreft minder erg.
Twitch jungle, zo'n dude had ik gister in ranked, een game die we hadden gewonnen als we geenTwitch jungle hadden gehad. Geen fan van, al kan het misschien nog wel in Silver 4 ja.
Maar als je dan weg wilt rennen en er lopen vijanden naast je dan val je ze automatisch aan?wambamNL schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:00:
[...]
Yup.
Vayne is ook een hele mooie om te leren kiten.
Ik heb mn config file geedit om mn linkermuisknop naar attack move te binden waardoor ik niet A en lmuis moet doen.
Maakt het makkelijker en simpeler.
Maar als je echt wilt leren kiten speel echt veel vayne.
Alles in haar kit zegt ik ga je kiten.
Check op lolnexus.com of je midlaner 21/0/9 gaat, als hij punt heeft in CD op summ spells eraf is het namelijk +4:30Junia schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:05:
Communicatie:
- praat over bans
Wards:
Lane verliezen:
[ Voor 63% gewijzigd door Santee op 02-10-2014 10:20 ]
Ja maar dan zodra de projectile afgeschoten is ga ik gewoon verder lopen door rechter muis knopSantee schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:19:
[...]
Maar als je dan weg wilt rennen en er lopen vijanden naast je dan val je ze automatisch aan?
[...]
Check op lolnexus.com of je midlaner 21/0/9 gaat, als hij punt heeft in CD op summ spells eraf is het namelijk +4:30
Shift ingedrukt houden + rechtermuisknop is ook attackmove. Kan je met oefening heel makkelijk afwisselen!
En dan hoef je geen config te editen enzo.
Attack move gebruiken (op welke manier ook) voorkomt brush dodgen trouwens!
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Verwijderd
Betekend dat als ik rechtermuisklik + shift gebruik om ergens naar toe te lopen dat hij het dichtsbijzijnde target attacked als je champion is aangekomen op de plaats waar je geklikt hebt?Dreanor schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:36:
Shift ingedrukt houden + rechtermuisknop is ook attackmove. Kan je met oefening heel makkelijk afwisselen!
Als Tiplijst die je hierboven hebt staan wil ik trouwens iets belangrijks aanvullen:
Een dynamische item build. Hoe vaak heb ik (ook in platinum nog) een top laner toch voor z'n Hybra en Brutalizer zien gaan terwijl hij 2 levels en 3 kills achter staat? Resultaat: Je wordt gedived door jungle en top, of de top blijft je gewoon 24/7 killen.
Andere dingen die ik mensen zie doen is een bepaalde item build gaan ongeacht z'n langer. Zo beweerde een gold5 vrien van me dat je altijd spirit visage rushed op Dr. Mundo.. (extra healing ult) terwijl hij aan het lanen was tegen een Gnar (full AD dmg).
Goede itemization is te doen door gewoon logisch na te denken en ik kijk vaak op probuilds.com/"champion name" om te kijken welke items populair op een champion zijn.
Heel vaak zijn er ook geen bepaalde item builds bekend, ik speel zelf Katarina en ga vaak boots, DFG, sorcs, hourglass, maar als ik Koreanen zie spelen beginnen ze vaak Dorans shield en rushen ze Haunting guise en Abyssal (full magic penetration build).
Een dynamische item build. Hoe vaak heb ik (ook in platinum nog) een top laner toch voor z'n Hybra en Brutalizer zien gaan terwijl hij 2 levels en 3 kills achter staat? Resultaat: Je wordt gedived door jungle en top, of de top blijft je gewoon 24/7 killen.
Andere dingen die ik mensen zie doen is een bepaalde item build gaan ongeacht z'n langer. Zo beweerde een gold5 vrien van me dat je altijd spirit visage rushed op Dr. Mundo.. (extra healing ult) terwijl hij aan het lanen was tegen een Gnar (full AD dmg).
Goede itemization is te doen door gewoon logisch na te denken en ik kijk vaak op probuilds.com/"champion name" om te kijken welke items populair op een champion zijn.
Heel vaak zijn er ook geen bepaalde item builds bekend, ik speel zelf Katarina en ga vaak boots, DFG, sorcs, hourglass, maar als ik Koreanen zie spelen beginnen ze vaak Dorans shield en rushen ze Haunting guise en Abyssal (full magic penetration build).
Attack move betekent lopen tot er een target in je range is om te auto attacken. Hij loopt dan dus niet eerst naar de plek waar je geklikt hebt maar valt gelijk aan als er een tegenstander in je range is. Handig om bijvoorbeeld te doen als je een brush gaat facechecken, dan hoef je niet eerst je target te zoeken. En mocht je target uit het bosje lopen dan val je hem ook automatisch aan.Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:47:
[...]
Betekend dat als ik rechtermuisklik + shift gebruik om ergens naar toe te lopen dat hij het dichtsbijzijnde target attacked als je champion is aangekomen op de plaats waar je geklikt hebt?
Heb auto attack uitgezet.. zeker voor te lasthitten is dat beter als je het mij vraagt..
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]