Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 76 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.514 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-12-2023
Ik heb voorkeur voor teamspeak, we hebben niet voor niets een tweakers TS server. Gisteren had ik dustv toegevoegd, had nog gekeken in de tweakers chat of ik nog wat anderen van jullie zag maar nope.

Morgenavond zal ik aanwezig zijn defqon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:04:
Vanavond reageer ik even op je DM Wambam, dan gaan we alles wel even in gang zetten omtrent het toernooi. Het gaat dus 1 of 2 weekenden worden, afhankelijk van hoeveel games we gespeeld krijgen in 1 weekend. En imo gewoon zoveel mogelijk games, het liefst alle games, streamen.

Het zal waarschijnlijk tegen het einde van het seizoen worden dus ergens in November, want we moeten uiteraard ook nog goedkeuring krijgen van Riot omtrent de prijzen etc. Het is wel van belang dat iedereen dan zo spoedig mogelijk zijn teams aanmeld, aangezien we dit voor zover ik weet publiekelijk moeten posten dus ook teams buiten Tweakers kunnen joinen.
Is goed ik zal op fb ff reclame maken en ook op school ff doen.

Ik zal wel een mooie poster photoshoppen vanavond (kan ik mooi mn teken tablet uitproberen) voor het toernooi ^.^

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Goedzo wambam en Damien. Goed bezig jullie <3

Ik ben zeker bereid om lekker mee te spelen en eventueel ook wat reclame te maken bij DoubleDutch en DoubleDutch Dragons. Laten we dit het beste toernooi maken wat er tot nu toe bij Tweakers is geweest <3

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Ik zie dat Yasuo ook een flinke klap van de nerfhammer gaat krijgen in zowel movement speed als base HP. Nou ja mag ook wel want dat is al tenminste 1 van de standaard bans voor mij normaal gesproken. Wat ik echter wel afvraag is of Rengar nu nog steeds als OP gezien wordt. Ik speelde hem gisteren weer eens voor een keer en kon vrij hard de game carryen. Mede ook omdat het enemy team elke keer wel iemand out of position had staan. En vaak was dat de AP of de AD Carry. Tja dan maak je de game wel vrij simpel voor een Rengar.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
Rengar is één van mijn standaard bans naast yasuo. Echter is hij niet zozeer OP, maar dat players vaak spelen zoals jij omscrhijft dan dat zij dat voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Damienx2 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:59:
Ik zie dat Yasuo ook een flinke klap van de nerfhammer gaat krijgen in zowel movement speed als base HP. Nou ja mag ook wel want dat is al tenminste 1 van de standaard bans voor mij normaal gesproken. Wat ik echter wel afvraag is of Rengar nu nog steeds als OP gezien wordt. Ik speelde hem gisteren weer eens voor een keer en kon vrij hard de game carryen. Mede ook omdat het enemy team elke keer wel iemand out of position had staan. En vaak was dat de AP of de AD Carry. Tja dan maak je de game wel vrij simpel voor een Rengar.
Toevallig gister ook een potje Rengar gespeeld tegen een Azir toplane. Ik heb die Azir het leven zo zuur gemaakt dat hij ruim de helft van mijn CS had. Ik kon het manneke bullyen met 3 dorans en 2 long swords. Ook al probeerde de enemy jungler ruimte voor hem te creeeren Azir was vanaf minuut 5 ongeveer al de pineut en kon niks meer betekenen in lane.

Rengar is zeker sterk. OP weet ik niet er is zeker wel counterplay. mensen als Pantheon doen het een stuk beter tegen rengar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Ghizmo schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:51:
Ik heb voorkeur voor teamspeak, we hebben niet voor niets een tweakers TS server. Gisteren had ik dustv toegevoegd, had nog gekeken in de tweakers chat of ik nog wat anderen van jullie zag maar nope.

Morgenavond zal ik aanwezig zijn defqon.
Mooi :) voeg me maar toe dan ;)
zal vanavond de teamspeak eens toevoegen aan mijn lijst :)

Ben op dit moment bezig met Orianna goed onder de knie te krijgen, en ga nog maar is kijken voor 1 of 2 andere midlaners. Iemand suggesties?

[ Voor 13% gewijzigd door Dopiej op 30-09-2014 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:16
Azir is dan natuurlijk ook vrij zwak en 9 van de 10 weet niet hoe hem te spelen, of is dat inmiddels al anders?
Iets nadat hij uit kwam had iemand hem al top in ranked. Dit was gewoon een free win voor ons team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
TheBrut3 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:12:
Azir is dan natuurlijk ook vrij zwak en 9 van de 10 weet niet hoe hem te spelen, of is dat inmiddels al anders?
Iets nadat hij uit kwam had iemand hem al top in ranked. Dit was gewoon een free win voor ons team.
Ik vind Azir niet zwak. Je moet hem goed begrijpen maar als je je items hebt maakt het niet uit hoe hard je gefeed hebt. Hij kan onwijs veel damage doen als hij de kans krijgt en zijn ult is onwijs goede CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
blamauci schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:15:
[...]

Ik vind Azir niet zwak. Je moet hem goed begrijpen maar als je je items hebt maakt het niet uit hoe hard je gefeed hebt. Hij kan onwijs veel damage doen als hij de kans krijgt en zijn ult is onwijs goede CC.
Ik vind hem een clunky mechanisme hebben en underwhelming base-values, tevens maken de vele bugs hem momenteel niet een geweldige pick. Daarbij genomen is het een beetje als early-release Zed. Bijna geen enkele speler weet wat hij doet en klikt maar wat. Heb tot op heden elke Azir nog hard kunnen stompen.

Enige reden waarom ik hem nu ban, is om iig geen midlaner te hebben die compleet nutteloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulchare
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-10 08:11
Range van Azir is even wennen, het maakt een engange wat lastiger. Verder nooit iemand tegengekomen die hem goed speelde.

Zijn passive kan overigens wel handig zijn voor een splitpush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

blamauci schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:59:
Goedzo wambam en Damien. Goed bezig jullie <3

Ik ben zeker bereid om lekker mee te spelen en eventueel ook wat reclame te maken bij DoubleDutch en DoubleDutch Dragons. Laten we dit het beste toernooi maken wat er tot nu toe bij Tweakers is geweest <3
Zodra ik de poster af heb zal ik hem hier posten zodat je ermee reclame kan maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanFr12
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-08-2022
Iemand nog een Adc nodig? Gold 5 70 pts bijna 4, Adc main lane.
Overigens als er iemand premade bot wilt add me maar ;)

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

StefanFr12 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:01:
Iemand nog een Adc nodig? Gold 5 70 pts bijna 4, Adc main lane.
Overigens als er iemand premade bot wilt add me maar ;)

Grtz
adden gaat moeilijk zonder je ingame naam ;P
maar ik ben altijd wel up voor een game als ik niet druk bezig ben of met iemand aan het skypen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Voor het toernooi zoek ik eigenlijk nog een team. Ik speel zelf toplane en zoek dus eigenlijk een team met een agressieve jungler (en dan in speelwijze, niet 1 die het hele team loopt af te zeiken :+ ). Eigenlijk gaat dit op voor het gehele team. Ik kan persoonlijk vrij slecht tegen het passieve farmende gebeuren. Dus een jungler die af en toe een torendive wil maken zodat we een objective kunnen pushen en eentje die de gehele map gebruikt en niet alleen mid staat te campen <3, erg graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Koekie26 was een hele goede Vi, xD strafte me af xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Volg het forum al een tijdje, echter nooit een reactie achtergelaten. Ik ben Gold V a.t.m. top main en heb ook wel interesse me bij een team te voegen. Ik ben zeer actief =).

http://www.lolking.net/summoner/euw/42255590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Weet je wat ik maak wel mijn eigen team. Dat biedt wat meer ruimte qua selectie voordat ik in een team duik waar ik misschien niet eens thuishoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Damienx2 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:26:
Weet je wat ik maak wel mijn eigen team. Dat biedt wat meer ruimte qua selectie voordat ik in een team duik waar ik misschien niet eens thuishoor.
Wil wel meedoen als midlaner of adc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:21:
Voor het toernooi zoek ik eigenlijk nog een team. Ik speel zelf toplane en zoek dus eigenlijk een team met een agressieve jungler (en dan in speelwijze, niet 1 die het hele team loopt af te zeiken :+ ). Eigenlijk gaat dit op voor het gehele team. Ik kan persoonlijk vrij slecht tegen het passieve farmende gebeuren. Dus een jungler die af en toe een torendive wil maken zodat we een objective kunnen pushen en eentje die de gehele map gebruikt en niet alleen mid staat te campen <3, erg graag.
Misschien samen een team maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
Damienx2 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:21:
Dat klinkt wel aardig als een jungler die ik zou willen zijn, ben alleen bang dat het niveau je nog wat tegen zal vallen ;) lvl 23 atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Rordarok schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:20:
[...]

De aanvraag of het distribueren van de prijzen?
Voor de aanvraag heb je een "website" nodig, waar iedereen zich in principe kan aanmelden. Maar dat kan ook gewoon een Google Docs formulier zijn en je hoeft niet actief reclame te maken o.i.d... Zolang je maar minimaal 8 teams bij elkaar krijgt. De eerste 4 krijgen vervolgens prijzen. Op de site staat ook dat als je al spelers hebt de kans groter is dat je aanvraag wordt goedgekeurd.
Dat ze de aanvraag bekijken duurt blijkbaar toch niet zo lang, zie ik nu, maar je moet wel minimaal 2 weken van te voren je aanvraag indienen.

Nadat je vervolgens de winnaars hebt doorgegeven duurt het nog maximaal een paar weken, voordat de prijzen vergeven zijn.

http://euw.leagueoflegend...mmunity/prized-events#faq

Ik kan zelf overigens niet mee doen, zit dan in het buitenland.

Moet trouwens ook nog steeds 1 punt voor de 20 punten ranked ward -,-.

[ Voor 6% gewijzigd door Thormodo op 30-09-2014 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Ik ben sinds kort begonnen met dit spel en de support rol bevalt mij wel. Ik heb nu janna gekocht en kan er redelijk mee over weg. Wat zijn nog meer leuke supports om te spelen?

Xbox: SendexNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
blamauci schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:22:
Koekie26 was een hele goede Vi, xD strafte me af xD
Koekie is een prima jungler, dat zal ik niet ontkennen echter hebben wij beide al geconstateerd dat onze speelstijl teveel van elkaar afwijkt om een goede combo te vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
MPC60 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:36:
Ik ben sinds kort begonnen met dit spel en de support rol bevalt mij wel. Ik heb nu janna gekocht en kan er redelijk mee over weg. Wat zijn nog meer leuke supports om te spelen?
thresh, sona, braum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
MPC60 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:36:
De support hangen helemaal af van de sync die je met je adc/team wilt hebben , of de adc/sup tegenstander die je hebt. Sowieso is het merendeel skill matchup, dus ik zou zeggen speel zoveel mogelijk om de matchups te leren kennen.
Tevens zijn op het moment thresh, morgana. braum,en nami veel gespeelde supports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
Damien, ik speel vaak een aggresieve jungle - alleen eindigt dat helaas tot meer deaths dan het waard is in solo queue vanwege de te korte follow up, of te vroege engages. (tevens heb ik dit dan ook soms te laat door )
Echter speel ik liever mijn botlane :P mijn jungle is veelste in-perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damien ik wil best wel jungle voor je op pakken ben alleen bang dat mijn niveau te laag is voor jouw doel xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ik zou ook nog wel jungle kunnen doen, heb redelijke pool (elise, kha'zix, rengar, evelyn, lee sin en j4 dacht ik) voor jungles op me main en heb het wel al regelmatig gespeeld, kan altijd oefenen op wat jij wil :) en de wat oudere junglers zac, heca, yi, shyvana, nautilus

[ Voor 25% gewijzigd door Dopiej op 30-09-2014 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanFr12
wambamNL schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:03:
[...]

adden gaat moeilijk zonder je ingame naam ;P
maar ik ben altijd wel up voor een game als ik niet druk bezig ben of met iemand aan het skypen ben.
Das waar! hetzelfde als me naam bij tweakers, StefanFR12.
Zelf kijk ik ook al een tijdje mee op de forums alleen heb nog nooit echt gereageerd hier.

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
Laatste keer dat ik met wambam speelde was zijn support op mijn adc toppie (Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er genoeg animo is kunnen we vanavond misschien een 5v5 normal doen onder de tweakers hier? Zo kunnen we ook kijken of er leuke teams samen zijn te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Het lijkt nu net alsof ik het spelletje perfect speel. Dat is dus zeker niet het geval. Echter wil ik gewoon iets van de standaard soloqueue speelstijl afwijken. Goed aansluitende teamcomps, actieve spelers, overal mapoverview door middel van wards en jungle invades met jungler/toplane om zo plays op te zetten.

Dus nee ik verwacht geen team vol Koreanen en het hoeft ook niet het hoogste niveau ooit te zijn. Ik ben tevreden met alles wat er in Silver en hoger rondhuppelt. Zolang er maar een goede chemie in het team zit. Ik verwacht ook niet dat het een team wordt dat eventjes het toernooi wint, want daarvoor hebben we hier simpelweg teveel Diamonds/Plats rondhangen die mij waarschijnlijk met gemak de lane uitschoppen, maar ik wil puur het idee hebben dat we het dus wel hebben geprobeerd om het met een tactische speelstijl te winnen. De uitkomst zal me verder een zorg zijn. Maar ik wil dus simpelweg geen standaard solo-queue games spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
Ik zit vanavond bij Guido Weijers, so im out. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:01:
Het lijkt nu net alsof ik het spelletje perfect speel. Dat is dus zeker niet het geval. Echter wil ik gewoon iets van de standaard soloqueue speelstijl afwijken. Goed aansluitende teamcomps, actieve spelers, overal mapoverview door middel van wards en jungle invades met jungler/toplane om zo plays op te zetten.

Dus nee ik verwacht geen team vol Koreanen en het hoeft ook niet het hoogste niveau ooit te zijn. Ik ben tevreden met alles wat er in Silver en hoger rondhuppelt. Zolang er maar een goede chemie in het team zit. Ik verwacht ook niet dat het een team wordt dat eventjes het toernooi wint, want daarvoor hebben we hier simpelweg teveel Diamonds/Plats rondhangen die mij waarschijnlijk met gemak de lane uitschoppen, maar ik wil puur het idee hebben dat we het dus wel hebben geprobeerd om het met een tactische speelstijl te winnen. De uitkomst zal me verder een zorg zijn. Maar ik wil dus simpelweg geen standaard solo-queue games spelen.
Same hier, jammer dat we beide top main zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanFr12
Ik ben ook wel in voor een potje 5v5 vanavond met tweakers! stuur me een message als er een match word gespeeld svp.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
StefanFr12 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:10:
Ik ben ook wel in voor een potje 5v5 vanavond met tweakers! stuur me een message als er een match word gespeeld svp.

Groetjes
Same here I'm in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDustv schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:56:
Lombok_030 Jungle
Ghizmo ADC
Wambam/Roderick Supp
MrDustV Top
Mid???

Goed idee ? :)
IGN: Lombok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
Ik zou nog Damien en stefan toevoegen aan die lijst eerlijk gezegd. Want wambam kan maar tot 9 uur, dus als we na 9e zouden oefenen dan hebben we een andere support/adc nodig. Waarbij stefan adc zou kunnen doen en ik support. Of als dustv niet kan dan kan damien top, en anders kan dustv mooi op mid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ghizmo schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:20:
Ik zou nog Damien en stefan toevoegen aan die lijst eerlijk gezegd. Want wambam kan maar tot 9 uur, dus als we na 9e zouden oefenen dan hebben we een andere support/adc nodig. Waarbij stefan adc zou kunnen doen en ik support. Of als dustv niet kan dan kan damien top, en anders kan dustv mooi op mid.
Ik kan ook mid :P
alleen heb ik geen vaste dagen/tijden dat ik speel..

[ Voor 5% gewijzigd door Dopiej op 30-09-2014 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 16:25

Wootlock

Evilution

Zo voor de tweede keer weer in me promo's naar Gold 5.
Gisteren goede game gehad met Moakai top.
Lanephase vs Mundo was behoorlijk pittig ondanks de sustain die heb ik van me passive + RoA werd ik redelijk gechunked.
Gelukkig hadden we een competente Kha in de jungle, die ook snapte dat je mundo pre-6 behoorlijk goed kan ganken.
Uit de lanephase gekomen met een score van 2-0, gezien ik vele malen sterker was als mundo en onze bot/midlane aan het winnen waren relatief eenvoudig gewonnen.
Ik duik op de AP/AD carry als engage en als deze opgeblazen is door de rest van mijn team (welke voor een keer eens opvolgde na een engage ! :+ ) lekker peelen voor onze ADC.
Eindscore 10-4-xx :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
en defqon er bij voor mid. Met een maand oefenen moeten we genoeg posities dekkend weten te krijgen zodat ook met fallback het wel goed komt.

Njah, kiek maar, ik ga ff werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:56
Ik ben tevreden met alles wat er in Silver en hoger rondhuppelt. Zolang er maar een goede chemie in het team zit.
:'( :'( :'(

ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ Boze broeders ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ

Leuk dat er weer een toernooi komt, jammer dat ik niet mee kan doen. Hoop voor de rest dat het minstens zo gezellig wordt als de eerste editie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghizmo schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:20:
Ja ik zou zeggen gewoon lekker vol gooien met spelers en dan kijken welke spelers online zijn om mee te doen :) Ik denk dat iedereen op meerdere plekken inzetbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Recrush schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:29:
[...]

:'( :'( :'(

ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ Boze broeders ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ

Leuk dat er weer een toernooi komt, jammer dat ik niet mee kan doen. Hoop voor de rest dat het minstens zo gezellig wordt als de eerste editie :)
Als jij wat minder het bronzen icoontje begeerde was je ook binnen notime gold. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Same hier misschien is een game samen doen vanavond om te kijken of het werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren is een beetje gespeeld met verschillende builds die je normaal niet snel zou spelen, Soraka AD is echt een aanrader.
Als je op 5v5 iets bouwt als Statik shiv, Infinity, phantom, bloodthirster, Boots en BOTRK / Cult sword als je zelfverzekerd bent.
(liefst in deze volgorde) je vijand weet niet wat ze overkomt. Het zal vaak genoeg gebeuren dat je vijanden om je af duiken in de veronderstelling dat ze een zwakke soraka hebben gevonden om vervolgens in paniek weg te rennen als je ze vernietigd.
Pro's
- Hoge dmg
- vijand verwacht het niet
- Attack speed is hoog

Con's
-squishy
- Squishy
- Je team vindt het neit altijd zo leuk als je geen support speelt :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulchare
  • Laatst online: 03-10 08:11
Zo had ik in een normal laatst een soraka jungle. Deed het op zich niet slecht, alleen ganks werkte niet echt, omdat je die root best makkelijk kan ontwijken.

Denk alleen niet dat AD Soraka zal werken op high elo, daar wordt wel wat vaker naar items gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanFr12
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:50:
Gisteren is een beetje gespeeld met verschillende builds die je normaal niet snel zou spelen, Soraka AD is echt een aanrader.
Als je op 5v5 iets bouwt als Statik shiv, Infinity, phantom, bloodthirster, Boots en BOTRK / Cult sword als je zelfverzekerd bent.
(liefst in deze volgorde) je vijand weet niet wat ze overkomt. Het zal vaak genoeg gebeuren dat je vijanden om je af duiken in de veronderstelling dat ze een zwakke soraka hebben gevonden om vervolgens in paniek weg te rennen als je ze vernietigd.
Pro's
- Hoge dmg
- Attack speed is hoog

Con's
-squishy
- Squishy
Welke lane speel je soraka dan? Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 07:51
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:50:
Pro's
- Hoge dmg
- Attack speed is hoog

Con's
-squishy
- Squishy
Hmm, geen van je abilities schaalt met AD, je AS op lvl18 is niet echt hoog en je base dmg ook al niet. Uiteraard krijg je leuke stats van die items, maar dat krijgt elke willekeurige champion...

Lijkt me een behoorlijk troll build. Vooral omdat je niet echt support taken kan doen met die items en concurreert om goud met echte adc's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Seen on Youtube! Ja, ik ken ook dat Soraka AD filmpje waarin hij volgens mij een penta maakt. Kost natuurlijk aardig wat games om dat voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat werkt zelfs niet als de tab knop van je tegenstanders kapot is
Je kan gewoon op een champion klikken om te zien welke items hij heeft :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Overweeg op dit moment nog om mee te spelen of misschien de games te gaan streamen en (co-)casten...

In ieder geval, ik speel sinds een aantal dagen met smartcast. Zeker even wennen, maar begint te bevallen. Even voorbereiden/opwarmen op smurfs en dan vanaf morgen ranked marathonnen. Kijken of master haalbaar is de komende weken. Merk namelijk op bad luck games na (4v5 etc.) dat ik nog wel een stuk onder mn niveau speel atm, dus tijd om dat even in dr praktijk te brengen.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Rordarok schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:17:
Overweeg op dit moment nog om mee te spelen of misschien de games te gaan streamen en (co-)casten...

In ieder geval, ik speel sinds een aantal dagen met smartcast. Zeker even wennen, maar begint te bevallen. Even voorbereiden/opwarmen op smurfs en dan vanaf morgen ranked marathonnen. Kijken of master haalbaar is de komende weken. Merk namelijk op bad luck games na (4v5 etc.) dat ik nog wel een stuk onder mn niveau speel atm, dus tijd om dat even in dr praktijk te brengen.
Heb begin Season 2 alles al met smartcast gedaan behalve ults (om accidental clicks te voorkomen en omdat ik die vaak toch wat beter wil richten) en ik kan me nauwelijks nog voorstellen om sommige champs zonder smartcast te spelen (denk aan bijv. ryze).

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Vicarious schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:23:
[...]
Heb begin Season 2 alles al met smartcast gedaan behalve ults (om accidental clicks te voorkomen en omdat ik die vaak toch wat beter wil richten) en ik kan me nauwelijks nog voorstellen om sommige champs zonder smartcast te spelen (denk aan bijv. ryze).
heb het al een paar keer geprobeerd maar krijg het niet onder de knie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Smartcast flay met Thresh gaat hier soms nog altijd helemaal de mist in, en ik speel al bijna een jaar ofzo met smartcast :(.
Rumble ult moet je ook niet proberen met smartcast^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
SemperEgo schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:42:
Smartcast flay met Thresh gaat hier soms nog altijd helemaal de mist in, en ik speel al bijna een jaar ofzo met smartcast :(.
Rumble ult moet je ook niet proberen met smartcast^^.
Nee indd met Rumble ult deed ie het bij mij niet eens wanneer ik het wilde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:00:
Als er genoeg animo is kunnen we vanavond misschien een 5v5 normal doen onder de tweakers hier? Zo kunnen we ook kijken of er leuke teams samen zijn te stellen.
Ik vul vanavond graag een plekje op.
IGN: Erosum online vanaf een uurtje of 20.00.

Toernooi zal ik waarschijnlijk niet aan mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ik ben tussen 17.45 en 19.00 online en tussen 19.00 en 20.30 ben ik even weg (gaan kijken naar voetbaltraining, ben zelf geblesseerd -.-)

En toernooi moet ik kijken wanneer dat zou zijn.. zit ook met diensten voor het werk in het weekend xD

[ Voor 31% gewijzigd door Dopiej op 30-09-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Wil met alle plezier een potje meedoen vanavond, ben unranked en speel vooral support. Ben waarschijnlijk rond een uurtje of 20:30 online.

IGN: Sir Target IV

Is er een chatroom waar we in verzamelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Whut? Spelen er zoveel mensen zonder smartcast? Ik probeer al sinds het begin met te spelen en doet dat ook bij bijna alle champs, was onder de undruk dat eigenlijk iedereen met smartcast speelt. Ik vind het véél makkelijker dan met een unlocked screen spelen bijv.

Eigenlijk zet ik het alleen voor de Panth ult en voor de Viktor laser uit volgens mij, Rumble ult juist met.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

GoT denk ik gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 14:55

steel123

Cryman9

TheBrut3 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:54:
Whut? Spelen er zoveel mensen zonder smartcast? Ik probeer al sinds het begin met te spelen en doet dat ook bij bijna alle champs, was onder de undruk dat eigenlijk iedereen met smartcast speelt. Ik vind het véél makkelijker dan met een unlocked screen spelen bijv.

Eigenlijk zet ik het alleen voor de Panth ult en voor de Viktor laser uit volgens mij, Rumble ult juist met.
Met locked screen spelen is dus echt onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
steel123 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:57:
[...]
Met locked screen spelen is dus echt onmogelijk.
Ik snap niet dat de locked optie er in zit.
Het probleem is dat ik met locked ben begonnen en dus ook met close range champs, voor mij is het dus heel erg wennen om unlocked te spelen en idd... Met ranged champs is het onmogelijk om goed locked te spelen omdat je het overzicht mist, met melee vind ik het nogsteeds goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ik speel si ds im begonnen ben al met smartcast en ook met unlocked screen kan me echt niet meer voorstellen met te spelen (nooit gedaan ook xd).
Thresh flay gaat soms idd gwn echt falikant mis terwijl mn muis wel goed staat. Heel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ik speel standaard zonder smartcast. Het kan inderdaad handig zijn, maar opzich kan ik dan net zo snel op shift + skill drukken. Plus ik speel nou niet bepaald skill spammende champs waar smartcast echt een must is. Tuurlijk kan het handig zijn voor een Renekton en Ryze, maar ach. Ik verlies de lane ook wel zonder smartcast :). Gisteren weer duidelijk gemerkt dat mijn Rumble skills beneden elk niveau zijn momenteel. Darius had de tijd van zijn leven :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10 14:30
Damienx2 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:26:
Ik wil wel meedoen: o.a. mijn Nidalee mid en Shen zijn van ongekend en ongeëvenaard niveau. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:26:
[...]

Ik wil wel meedoen: o.a. mijn Nidalee mid en Shen zijn van ongekend en ongeëvenaard niveau. :)
Hmmhmm en Rorda's breakdancing support Shaco is Worlds niveau... :'(

Dat ik iets anders wil spelen betekent natuurlijk niet gelijk dat ik team troll aan boord wil ;).

[ Voor 16% gewijzigd door Damien op 30-09-2014 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10 14:30
Damienx2 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:42:
[...]

Hmmhmm en Rorda's breakdancing support Shaco is Worlds niveau... :'(

Dat ik iets anders wil spelen betekent natuurlijk niet gelijk dat ik team troll aan boord wil ;).
Toegegeven, zijn benadering is vrij uniek: "Heimerdinger, eens zien. Hoe werkt dit jongens?"

Maar zonder gekheid: ik wil me wel aanmelden als sub. Stiekem mis ik het spelletje toch wel en wil weer wat meer potjes gaan spelen. Tegen de tijd dat het november is kan ik, indien nodig, vast wel invallen. Mocht je me niet willen (ondenkbaar, maar goed) dan ben ik bij deze beschikbaar voor een ander team dat nog plek heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Komt goed Japie, oud teamgenoten genieten de voorkeur natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Laatst online: 31-08 23:45
Als er een tournooitje komt, ben ik ook wel van de partij ^^ Moet alleen even een team samenstellen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Bij jou is wel alles 50-50 he? Laatste 20 games 10W 10L, dus 50%. KDA van 97/97/97, dus gemiddeld 5/5/5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

TheBrut3 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:29:
[...]

Bij jou is wel alles 50-50 he? Laatste 20 games 10W 10L, dus 50%. KDA van 97/97/97, dus gemiddeld 5/5/5.
En er komt ook 50% van de tijd onzin uit z'n mond :+

spoiler:
Geintje natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

TheBrut3 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:29:
[...]

Let wel dat 5 losses daarvan na enkele minuten 4v5 (of minder) waren en dat ik dan gewoon doorspeel. Ook heeft mijn speelstijl schijt aan KDA. Vorige 40 games die 5v5 geëindigd zijn heb ik er 24 gewonnen.

[ Voor 7% gewijzigd door Rordarok op 30-09-2014 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 17:02
Even wat anders: wat vinden jullie van Rivens huidige positie? Sinds de shield nerf zie je haar bijna niet meer, maar toch lijkt ze naar mijn mening nog een erg goede offtank (randuin en/of banshee).

Ik main haar tegenwoordig op mijn smurf (gold1) en dat gaat erg goed.

wordt riven in de diamond leagues ooit nog gespeeld of is het 100% alistar, maokai en irelia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Riven kan wel als je erg goed in haar bent qua mechanics maar vooral de matchups weet en deze zo speelt. Dan blijft ze sterk met veel snowball potential, maar je kan als 'casual' Riven niet zomaar (lees: zeer moeilijk) games carryen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AD soraka is zeker geen troll build, zal vanavond is LoLreplay draaien tijdens het spelen en dan zal ik morgen/overmorgen is wat gameplay momentjes delen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:00:
AD soraka is zeker geen troll build, zal vanavond is LoLreplay draaien tijdens het spelen en dan zal ik morgen/overmorgen is wat gameplay momentjes delen :P
Natuurlijk is het wel een trollbuild. Dat het toevallig een paar keer lukt zegt niet zoveel. Soraka heeft geen enkele skill die scalet met AD en heeft geen skillset die geschikt is voor een AD carry.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:00:
AD soraka 1 keer meegemaakt, werd earlygame gestomped.. Midgame was het ok.. Lategame weer gestomped. Eigenlijk vrij useless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanFr12
Zijn er mensen die zin in een potje hebben?

Add me : StefanFR12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

StefanFr12 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:54:
Zijn er mensen die zin in een potje hebben?

Add me : StefanFR12
Kom naar de room GoT. Daar wordt om mensen gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:00

Secsytime

Automagisch

Ik heb een zeer goede sejuani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 16:23
Yay was plat3 geworden en met 5game win streak nu gelijk in promo's voor plat2 :) Misschien toch nog diamond worden dit season ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Santee schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 01:12:
Yay was plat3 geworden en met 5game win streak nu gelijk in promo's voor plat2 :) Misschien toch nog diamond worden dit season ^^
Netjes! zo zie je maar dat het ook heel snel kan gaan als het een beetje mee zit en je zelf ook goed speelt :)

Wat zal ongeveer de datum zijn voor het Tweakers toernooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Nou heb dus gemerkt dat mijn Kha'Zix Jungle (en ik denk algehele jungle) meer practice nodig heeft xD
Vond het wel fun om samen een potje te spelen met de tweakers :)

Ik ben vanavond weer beschikbaar :) zodra ik thuis ben zet ik TeamSpeak aan en zet ik LoL ook aan (misschien eerst een paar normals zonder pick/ban doen voor jungle wat te practicen xD)

[ Voor 41% gewijzigd door Dopiej op 01-10-2014 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

@defqon mn vayne en cait was ook niet meer wat het geweest is xd.
Moet weer ff adc gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
wambamNL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:12:
@defqon mn vayne en cait was ook niet meer wat het geweest is xd.
Moet weer ff adc gaan spelen.
Nou je haalde toch genoeg kills :P
ben eigenlijk echt aan het twijfelen of Jungle wel iets is voor mij.. lijkt wel of ik altijd tegen veel betere junglers speel maar of dat is omdat ik slecht ben of die gewoon goed zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Defqonwolf schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:13:
[...]

Nou je haalde toch genoeg kills :P
ben eigenlijk echt aan het twijfelen of Jungle wel iets is voor mij.. lijkt wel of ik altijd tegen veel betere junglers speel maar of dat is omdat ik slecht ben of die gewoon goed zijn..
True maar ik ging tevaak dood door foutjes van mijn kant.

Je jungle was naar mijn mening wel redelijk ok.
Iig beter dan de gemidelde junglers die ik heb in mn games.
Jungle is naar mijn mening ook redelijk moeilijk om goed te worden er zijn heel veel dingen om rekening mee te houden.
Maarja dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
wambamNL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:18:
[...]

True maar ik ging tevaak dood door foutjes van mijn kant.

Je jungle was naar mijn mening wel redelijk ok.
Iig beter dan de gemidelde junglers die ik heb in mn games.
Jungle is naar mijn mening ook redelijk moeilijk om goed te worden er zijn heel veel dingen om rekening mee te houden.
Maarja dat is mijn mening.
Ja denk gewoon omdat ik et te weinig speel en de champs nog niet echt onder de knie heb. Kha'Zix heb ik al heel lang niet gespeeld ook vandaar. Maar wat zou een goede jungle champ pool zijn? tips iemand dat ik op 3 of 4 champs goed kan oefenen?
Heb de meeste jungle champs al in me bezit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 16:53
Gister na lange tijd weer is een potje gespeeld. Teambuilder is wel een leuke toevoeging. Ik zat mid op Cassio ging best goed kwa farm en had de game eigenlijk moeten winnen. Vanaf min 1 waren we al in de minderheid door een afk'er, maar 4vs5 wonnen we makkelijk hadden de nexus torens al gesloopt en toen besloot er nog 1 afk te gaan omdat hij vond dat iemand zijn kills had gestolen. 3 vs 5 konden we helaas niet winnen maar ik denk dat ik de smaak wel weer te pakken heb :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Defqonwolf schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:20:
[...]

Ja denk gewoon omdat ik et te weinig speel en de champs nog niet echt onder de knie heb. Kha'Zix heb ik al heel lang niet gespeeld ook vandaar. Maar wat zou een goede jungle champ pool zijn? tips iemand dat ik op 3 of 4 champs goed kan oefenen?
Heb de meeste jungle champs al in me bezit :)
Mumu voor een tank
Vi voor een bruiser
Kha of rengar voor een assassin
En voor de rest zou ik zeggen doe wat leuks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
wambamNL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:23:
[...]

Mumu voor een tank
Vi voor een bruiser
Kha of rengar voor een assassin
En voor de rest zou ik zeggen doe wat leuks
Vi en Mumu hebk niet maar die zijn te kopen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Defqonwolf schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:24:
[...]

Mumu is niet zo heel duur ^.^ dus dat is een voordeel.
Vi is wel 6300 dusja das wel jammer maarja is tedoen.

Ikzelf moet nog alleen varus en dan heb ik alle adc's ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
wambamNL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:26:
[...]

Mumu is niet zo heel duur ^.^ dus dat is een voordeel.
Vi is wel 6300 dusja das wel jammer maarja is tedoen.

Ikzelf moet nog alleen varus en dan heb ik alle adc's ^^
voor de adc moetk alleen Lucian nog volgens mij :P
En Elise/J4? zijn die goed voor te junglen?

[ Voor 6% gewijzigd door Dopiej op 01-10-2014 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Laatst online: 04-04-2022
Defqonwolf schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:24:
[...]

Amumu is zeker aan te raden, ben er zelf mee naar gold geklommen zonder al te veel moeite.

Voor de rest nog wat leuke en sterke jungle champs:

Hecarim
Maokai
Lee-sin (hoewel die wel wat skill nodig heeft om er iet of wat voordeel uit te halen)

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Greenpearl schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:27:
[...]

Amumu is zeker aan te raden, ben er zelf mee naar gold geklommen zonder al te veel moeite.

Voor de rest nog wat leuke en sterke jungle champs:

Hecarim
Maokai
Lee-sin (hoewel die wel wat skill nodig heeft om er iet of wat voordeel uit te halen)
Hebk allemaal, denk vanavond amumu kopen en is wat mee proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:19

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Nocturne en Xin zijn heel leuke en ook goede junglers.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Fanatic_FS schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:32:
Nocturne en Xin zijn heel leuke en ook goede junglers.
hehe gaat nog moeilijke keuze worden zo :P heb die genoemd zijn allemaal op Vi en amumu na xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:19

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Alleen echte mannen spelen Xin, want Xin leert je hoe je how to be a man!

[specs]

Pagina: 1 ... 76 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]