Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 75 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.514 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
spoiler:
Tegenovergestelde Fnatic tegenover de vorige game.. Maar cool op zilean die bombs doen wel super veel dmg.. maar die Soaz pick Lulu *sigh*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-10 14:32
Hoe gaat het met Fnatic?

(Zit op het werk dus volg dit topic maar gewoon :P )

[ Voor 54% gewijzigd door Meatwagon op 26-09-2014 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
spoiler:
Ze hebben verloren

De spoiler functie is er niet voor niets. Als het nu ging om een wedstrijd van een maand geleden, dan was het imo ook niet nodig, maar voor zo iets actueels, graag wel

[ Voor 84% gewijzigd door Gropah op 28-09-2014 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomm13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-07-2024
Jongens de spoiler functie bestaat niet voor niets he.
spoiler:
Dit is een hele leuke groep. Fnatic had totaal geen respect voor de comp van OMG

[ Voor 48% gewijzigd door Tomm13 op 26-09-2014 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

spoiler:
Hierboven onder een zwarte balk had ik het al kort over de vergelijking Lulu vs Ryze in de match van NWS vs C9, en hoezeer Ryze dan zijn stempel weet te drukken en Lulu niet
. Pijnlijk om te constateren als Lulu-fan, maar ze is na alle nerfs allang niet meer wat het geweest is. Verbaas me er nog steeds over dat ze toch steeds nog gepicked wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door Koekiemonsterr op 26-09-2014 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 17:02
Tomm13 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:19:
Wanneer beseffen mensen eens dat lulu top 3 maanden geleden leuk was maar intussen niet meer? Ik vind het zon ontzettend laffe pick. Elke lulu teleport dit hele toernooi gaat als volgt: lulu teleport. iemand doet cc op lulu. IPV de teammates te beschermen moet lulu de ult op zichzelf casten. Lulu gaat dood en intussen bait lulu met de teleport het hele team en pakt de tegenstander nog een kill.
Wat een schijtpick is lulu top zeg.
Hetzelfde geldt voor Mundo naar mijn mening. Freddy wist Mundo nog erg goed te spelen, maar het blijft echt zo'n meatshield die voor de rest te weinig interessants met zich meebrengt (harde CC / AoE of burst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Junia schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:15:
[...]

Hetzelfde geldt voor Mundo naar mijn mening. Freddy wist Mundo nog erg goed te spelen, maar het blijft echt zo'n meatshield die voor de rest te weinig interessants met zich meebrengt (harde CC / AoE of burst).
Dat vind ik weer niet. Mundo is over het algemeen erg moeilijk te killen en kan behoorlijk irritant zijn als tank en de ADC bezig houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 17:02
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:17:
[...]

Dat vind ik weer niet. Mundo is over het algemeen erg moeilijk te killen en kan behoorlijk irritant zijn als tank en de ADC bezig houden.
Het is misschien een beetje afhankelijk van de situatie maar Mundo heeft één van de laagste kill potentials op top, wordt compleet gecountered door 1 ignite, heeft geen stun of gapcloser, doet weinig damage, niet de allerbeste om mee te CS'en, slechte waveclear...

Ik vind Mundo nog minder viable dan lulu top atm :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Junia schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:20:
[...]

Het is misschien een beetje afhankelijk van de situatie maar Mundo heeft één van de laagste kill potentials op top, wordt compleet gecountered door 1 ignite, heeft geen stun of gapcloser, doet weinig damage, niet de allerbeste om mee te CS'en, slechte waveclear...

Ik vind Mundo nog minder viable dan lulu top atm :p
Is inderdaad afhankelijk van je team. Lulu is nou niet echt een engager or tank en moet of mid/jungler deze rol vervullen.

Op zich hoeft Mundo ook niet echt te killen in lane. Hij kan relatief veilig farmen waardoor hij snel tanky kan zijn en dus moeilijk te killen is samen met zn ult.

Nou is hij natuurlijk niet ideaal in de huidige meta, maar echt nutteloos is hij ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomm13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-07-2024
De beste toplaners zijn op dit moment alistar en maokai, dat zijn laners die ook tanky zijn zonder al teveel items ( gewoon met level 6 ) en waarmee je dus ook in een laneswap uit de voeten kunt. Irelia maakt schijnbaar een enorme comeback want die Mao en Ali zijn steeds gebanned. Daarnaast heb je natuurlijk altijd Ryze en Rumble. Van al deze champs Ryze de enige die echt heel veel farm nodig heeft om nuttig te zijn. Maokai een beetje; alistar en rumble nauwelijks.

Jongens de winrate van thresh. honderd procent pick of ban. Dit is prenerf olaf

[ Voor 25% gewijzigd door Tomm13 op 26-09-2014 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mundo is echt wel prima in de toplane? Heb je de games met Freddy niet gezien, die gast solocarriede ermee terwijl de jungle pressure vaak in het voordeel van de tegenstander was.
Die blinde Lulu picks zeker vind ik inderdaad niet zo opschieten. Maar voor een bepaalde comp en in sommige matchups kan het wel goed zijn.
Bijvoorbeeld voor NJWS omdat die hem ook mid kunnen plaatsen dan heb je een flex pick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Nog een leuk statistiekje: Khazix is in 5/6 matches van vandaag gepicked en steeds verloor dat team.

Causaal verband? :P

Dat uiteraard niet direct, en ook al heb ik vandaag lang niet alles kunnen zien, ik kan me niet één actie van Khazix herinneren die me echt is bijgebleven. Van andere junglers wel.

• Dopiej
spoiler:
Wat een game Fnatic vs. OMG!!!

• sevinc
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-10 16:50
Defqonwolf schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:38:
spoiler:
Wat een wedstrijd,terug kijken zeker waard !! 1 autoattack meer en er was een andere winnaar 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door sevinc op 27-09-2014 09:50 ]

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
sevinc schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:40:
[...]

spoiler:
Wat een wedstrijd,terug kijken zeker waard !! 1 autoattack meer en er was een andere winnaar 8)7
Als je mensen aanraadt om een match terug te kijken is het wel handig om niet de hele game uit handen te geven. Ik had het overigens al gezien, voordat ik dit las.

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
spoiler:
ALL deed het denk erg goed om Rammus te pakken tegen C9, hoop dat ze dit vaker doen! Wist overigens niet eens dat Rammus een armor reduction geeft op een champion met zijn taunt :)

Is Evelynn overigens al een keer gespeeld op worlds?

BABYMETAL LoL - Twitch

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mebus schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 11:23:
spoiler:
ALL deed het denk erg goed om Rammus te pakken tegen C9, hoop dat ze dit vaker doen! Wist overigens niet eens dat Rammus een armor reduction geeft op een champion met zijn taunt :)

Is Evelynn overigens al een keer gespeeld op worlds?
Evelynn is gespeeld ja. Volgens mij door OMG tegen Fnatic maar weet het niet meer zeker.

Vicariously I live while the whole world dies

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Defqonwolf schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:38:
spoiler:
spoiler:
Inderdaad! Wel jammer dat Fnatic hem verloren heeft, ik had ze wel een volgende ronde gegund. Dat wordt nu een lastig verhaal: ze moeten van SSB winnen en hopen dat zowel LMQ als C9 op 3-3 eindigen, en dan de tiebreaker winnen.

On another note: Shook speelt de laatste paar games erg lekker. Toch knap na zo'n slechte eerste game.

[ Voor 12% gewijzigd door Vicarious op 27-09-2014 14:46 ]

• Mebus
Vicarious schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:45:
[...]

spoiler:
Inderdaad! Wel jammer dat Fnatic hem verloren heeft, ik had ze wel een volgende ronde gegund. Dat wordt nu een lastig verhaal: ze moeten van SSB winnen en hopen dat zowel LMQ als C9 op 3-3 eindigen, en dan de tiebreaker winnen.

On another note: Shook speelt de laatste paar games erg lekker. Toch knap na zo'n slechte eerste game.
spoiler:
En nog steeds ben ik bang dat ze op een gegeven moment de game weggeven.. Iets wat ze wel vaker hebben gedaan :( Maar vooralsnog ziet het er goed uit voor ze!

BABYMETAL LoL - Twitch

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mebus schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 15:08:
[...]

spoiler:
En nog steeds ben ik bang dat ze op een gegeven moment de game weggeven.. Iets wat ze wel vaker hebben gedaan :( Maar vooralsnog ziet het er goed uit voor ze!
spoiler:
Ze moeten het wel echt NU gaan afmaken, anders outscalet NJWS ze.
OMFG.... ze killen Ryze en ze gaan weer wachten. Inmiddels is Ryze alweer gespawnd en nog steeds geen tower gepakt :/

[ Voor 13% gewijzigd door Vicarious op 27-09-2014 15:11 ]

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Vicarious schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 15:10:
[...]

spoiler:
spoiler:
Valt mee, ditmaal geen Lucian, dus Alliance heeft iets om terug te vallen.

Toch gelijk dat dit NWS opzich te verslaan is met een fatsoenlijke teamcomp. Dit kan C9 ook doen.

[ Voor 14% gewijzigd door Damien op 27-09-2014 15:18 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Mebus
Vicarious schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 15:10:
[...]

spoiler:
OMFG.... ze killen Ryze en ze gaan weer wachten. Inmiddels is Ryze alweer gespawnd en nog steeds geen tower gepakt :/
spoiler:
Holy shit, dit vond ik nog wel de beste game tot nu toe bij worlds! Denk zelfs beter dan tegen C9 vandaag met Rammus.

BABYMETAL LoL - Twitch

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Na lang vechten eindelijk in Silver geraak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Deefje85 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 22:13:
Na lang vechten eindelijk in Silver geraak :D
Nice, wat een mens al niet doet voor een zilveren randje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Na ongeveer 7maanden niet gespeeld te hebben ga ik de wondere wereld van LoL weer induiken ;) zag al dat ik lekker gedemote ben ( van gold 4 naar Silver 2 ) vanwege inactief zijn. Benieuwd hoe lang ik het vol ga houden voordat ik me weer ga ergen aan 13jarige troll gedrag in rankeds en wat het niveau nu een beetje is.
Ik wacht wel weer met rankeds tot nieuwe seizoen begint..

Verwachten jullie een nieuwe meta in het begin van het nieuwe seizoen? Ik zelf denk het wel een beetje met de opkomende champ remakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Kern schreef op zondag 28 september 2014 @ 01:25:
Na ongeveer 7maanden niet gespeeld te hebben ga ik de wondere wereld van LoL weer induiken ;) zag al dat ik lekker gedemote ben ( van gold 4 naar Silver 2 ) vanwege inactief zijn. Benieuwd hoe lang ik het vol ga houden voordat ik me weer ga ergen aan 13jarige troll gedrag in rankeds en wat het niveau nu een beetje is.
Ik wacht wel weer met rankeds tot nieuwe seizoen begint..

Verwachten jullie een nieuwe meta in het begin van het nieuwe seizoen? Ik zelf denk het wel een beetje met de opkomende champ remakes.
Of je doet nog een gooi naar Gold, wellicht is het nog iets van twee weken ofzo. Maybe more.

Begin dit seizoen waren aardig wat changes in de jungle en met die support items. Dergelijke grote vernieuwingen nog weinig van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Koekiemonsterr schreef op zondag 28 september 2014 @ 01:38:
[...]

Of je doet nog een gooi naar Gold, wellicht is het nog iets van twee weken ofzo. Maybe more.
Daar zat ik ook aan te denken, maar ik ben support main dus ga eerst weer even een tijdje oefenen om weer goed map awareness te hebben en vision control ( vergeet bijvoorbeeld nog te vaak om me trinket om te wisselen en dat soort kleine dingetjes )
Eerst weer even goed in de game komen zeg maar ipv meteen ranked en dan misschien wel me eigen tijd en die van andere mensen verneuken omdat ik ondermaats presteer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Kern schreef op zondag 28 september 2014 @ 01:55:
Eerst weer even goed in de game komen zeg maar ipv meteen ranked en dan misschien wel me eigen tijd en die van andere mensen verneuken omdat ik ondermaats presteer.
Zo'n houding is admirable (in goed nederlands), maar het is niet alsof je het ineens kwijt bent. Kwestie van aantal normals doen, ff gevoel weer terug krijgen en je kan je support role wel weer prima vervullen in ranked zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekie, in welke division zit je? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Koekiemonsterr schreef op zondag 28 september 2014 @ 03:14:
[...]

Zo'n houding is admirable (in goed nederlands), maar het is niet alsof je het ineens kwijt bent. Kwestie van aantal normals doen, ff gevoel weer terug krijgen en je kan je support role wel weer prima vervullen in ranked zou ik zeggen.
Bedankt voor het vertrouwen :P Ik zal is even gaan speuren hoeveel tijd er nog is voor het seizoen wordt afgesloten en dan besluiten of het de moeite waard is om het te proberen. Het seizoen met gold afsluiten is natuurlijk wel leuk voor de reward.

*edit*

Kwam zojuist dit bericht tegen;
Season 4 of League of Legends will officially end in November, with a specific date to be unveiled in October. Group stages for the 2014 World Championship in League of Legends will begin September 18 and the finals will conclude October 19.
Dus laten we zeggen eind October.. genoeg tijd dus:)

[ Voor 22% gewijzigd door Kern op 28-09-2014 04:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij stopt het in november, heb ik van horen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Koekiemonsterr schreef op zondag 28 september 2014 @ 00:41:
[...]

Nice, wat een mens al niet doet voor een zilveren randje :P
het bewijs toch dat je er kan geraken dan.

[ Voor 9% gewijzigd door Deefje85 op 28-09-2014 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Kijk KBM vs ALL als je wakker bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10 17:30
spoiler:
Ja, WTF

[ Voor 11% gewijzigd door Suicyder op 28-09-2014 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sevinc
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-10 16:50
Kom op ALLIANCE O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

spoiler:
KABUM KABUM KABUM

Heerlijk gespeeld. Ik gun ze die win echt.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Must... Stop.... Laughing... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
spoiler:
Die wildcards moeten ze weglaten uit Worlds, ze hebben toch geen kans!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10 17:30
spoiler:
Sterke game van Kabum!

En wat een slechte game van Alliance. Slechte communicatie.Geen waveclear... slim
En Wicked lijkt echt verloren zonder Irelia (of in elk geval zonder comfort pick)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

spoiler:
Die wanhopige Fizz dive ook halfway de game bij dragon toen Froggen nog geen hourglass had. Pure wanhoop.

Ze moeten toch wel eens met gedegen alternatieven komen voor de situatie waarin Irelia en Lee Sin zijn gebanned.

[ Voor 32% gewijzigd door Koekiemonsterr op 28-09-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
spoiler:
Mooie soloqueue comp van Alliance. Ondanks dat ik hoopte dat ze door zouden gaan, ben ik na deze game van mening dat ik het C9 meer gun. Totale disrespect met deze comp, dus ga dan maar in EU verder kijken naar de rest van het toernooi. Als je een toernooi/tegenstander niet serieus kunt nemen dan ga je maar toekijken. Nette game van Kabum, terecht gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Is dit nu FNC vs SSB??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

spoiler:
RIP. Hierom heb ik zo'n haat aan dit domme group systeem. Een team dat vermoedelijk top 4-6 is wordt er nu buiten de top 8 eruit geknikkerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
spoiler:
Ik hoop dat NWS dit wint, en dat ALL dan C9 verslaat en uiteindelijk het championship wint. Simpelweg omdat KBM dan kan zeggen dat ze 1-1 tegen de winnaars hebben gespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Baal er wel van dat ik niks van deze groupsfase kan zien :(
De volgende wedstrijden zijn over 2weken toch? ( uit me hoofd )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Kern schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:35:
Baal er wel van dat ik niks van deze groupsfase kan zien :(
De volgende wedstrijden zijn over 2weken toch? ( uit me hoofd )
Vrijdag 3 oktober t/m maandag 6 oktober zijn de kwartfinales. Elke dag ééntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Thormodo schreef op zondag 28 september 2014 @ 21:04:
[...]

Vrijdag 3 oktober t/m maandag 6 oktober zijn de kwartfinales. Elke dag ééntje.
Thanks! nu baal ik nog meer haha want ik kom 6oktober pas thuis. Aangezien ik dan toch een jetlag heb kan ik misschien wel alles terug kijken de 6e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarzelaar
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-07 15:37
Zo eindelijk ff een winstreak gehad afgelopen paar dagen. Voor de derde keer promotions gespeeld (plat -> dia).. en deze keer lukte het wel. Drie wins achter elkaar -> finally diamond ^_^

Zijn er mensen op GoT die master/challenger spelen trouwens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk S1. Misschien dat ik nog gold ga halen dit seizoen (tot wanneer loopt s4?). Weet vrij zeker dat ik low gold sowieso wel aankan.

http://www.lolking.net/summoner/euw/28021994

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2014 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Als je silver aankunt kun je met gemak gold aan. Zit amper tot geen niveau verschil in. Wat is het toch ook weer mooi met Worlds. Rumble, Janna en nog enkele champs die we inmiddels maanden niet in soloqueue zagen komen allemaal weer terug. Tevens het warden is ineens een stuk fanatieker. Ene kant kan ik het wel waarderen want het niveau in soloqueue gaat waarempel omhoog, maar aan de andere kant is het ook wat vervelend dat men ineens "beter" speelt nu ze het de pro-spelers ook zien doen. Want het kost je toch weer een aantal kills in een game :P.

Ik zal hier nog even een spoiler-tag overheen gooien voor de mensen die nog niet de resultaten hebben gezien:
spoiler:
Nu we de groepsfases hebben gehad is het helaas zo dat geen enkel Europees team het tot de volgende ronde heeft gehaald. SK wegens een domme actie van hun jungler, die zijn gehele team heeft benadeeld (echter hadden ze het imo nog steeds erg lastig gehad maar dat terzijde), Fnatic, met enkele zwakke comps gespeeld (met name de Lulu games) en hierdoor helaas niet door, overigens wel het sterkste EU team wat er stond op Worlds (qua prestaties), en vervolgens Alliance die door geen respect te willen tonen voor de Braziliaanse underdog zichzelf in de vingers sneden. Tevens de zwakke comps waarmee Alliance speelde toonde mij niet aan dat ze ook daadwerkelijk een goede voorbereiding hadden gehad. Wickd die in de Koreaanse soloqueue alleen Irelia spammed is natuurlijk ook al een voorbeeld van faal. Ja leuk dat je zo snel mogelijk je account naar de top wilt halen maar door deze zwakke voorbereiding val je vervolgens zo hard door de mand als je 1 champ banned en meneer pakt ineens Kayle, een champ die hij gewoon niet onder de knie heeft (zoals het lijkt). Tabbz vond ik tevens ook erg mager spelen gezien zijn prestaties die hij heeft laten zien in de EU LCS. Hopelijk komen ze komend seizoen beter uit de verf en laten ze volgend jaar een sterkere performance zien op Worlds.

Dan voor de "Westerse" teams die nog wel door zijn. TSM en C9, ik verwacht eerlijk gezegd dat C9 nog wel in staat moet zijn om SSB uit te schakelen, het team zag er niet erg sterk uit in de groepsfase en ik verwacht ook niet dat dit gelijk veel beter zal zijn in de volgende ronde. TSM echter geef ik maar een kleine kans om door te komen, puur vanwege het feit dat SSW vrij simpel al door de groep heenkwam met opzich vrij goede teams (op DP na). Alleen de botlane al is een dag en nacht verschil tussen SSW en TSM. Het zal er waarschijnlijk allemaal weer van afhangen of Dyrus zijn moment heeft en of Bjergsen op gang kan komen. Persoonlijk wel 1 van de matches waar ik naar uitkijk en ik toch hoop dat TSM een stunt kan uithalen. Puur vanwege het feit dat ik, ondanks dat alle fanboys dan een jaar lang niets anders dan TSM zullen chanten, graag een andere winnaar zie dan een Koreaans team. Uiteindelijk hoop ik echter dat C9 het meest ver komt dit toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
spoiler:
Alliance dacht waarschijnlijk dat ze niet meer konden verliezen tegen 'zo'n zwak wildcard team'. Zelfs SSW speelde een normale comp in hun laatste game tegen DP, wat zowel een mate is van respect als van niet onnodig risico nemen. Alliance wist dat ze vrijwel zeker zouden doorgaan bij winst, en daarom was zo'n risico gewoon dom.

Ik gun het Kabum ten zeerste, en net als bij DP zag je een groot verschil tussen hun eerste games en de laatste. Veel betere warding, betere communicatie, beter teamwork. En dat zorgt er vanzelf voor dat de rest van de teams in zo'n regio ook beter zullen worden, omdat ze anders geen kans hebben.
Dat is naar mijn idee ook vaak het probleem met FNC geweest, juist dat ze zo domineerden binnen Europa zorgde dat ze minder innovatie tonen en onnodig risico nemen. Zelfs SHR in hun tweede game tegen TSM viel prooi aan die manier van spelen, waar mensen 1 tegen 4 of 5 er in sprongen en hun team pas reageerde wanneer ze al dood waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:54
Is de volgende ronde een best of 3/5 of gewoon 1 match?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Bo5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-12-2023
In 2 dagen van Silver 3 naar Gold 3 gestegen, heb sinds silver 5 niet meer zoveel trolls in mijn team gehad als in G3. Meteen weer een lose streak naar G4
Ik kan mij dat echt niet omvatten. xD

Eerlijk gezegd post ik om een heel andere reden, was laatst een streampje aant kijken van splitsecond, en hij vroeg zich af of er nog tweakers toernooitjes komen of niet?
Diezelfde vraag stelde ik mij af, dus bij deze.

[ Voor 36% gewijzigd door Ghizmo op 29-09-2014 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Ghizmo schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:06:
In 2 dagen van Silver 3 naar Gold 3 gestegen, heb sinds silver 5 niet meer zoveel trolls in mijn team gehad als in G3. Meteen weer een lose streak naar G4
Ik kan mij dat echt niet omvatten. xD

Eerlijk gezegd post ik om een heel andere reden, was laatst een streampje aant kijken van splitsecond, en hij vroeg zich af of er nog tweakers toernooitjes komen of niet?
Diezelfde vraag stelde ik mij af, dus bij deze.
Ik wil best wel helpen met het opzetten of iets dergelijks maar Damien had de vorige toernooien opgezet.
Daarbij was ook gezegd dat het een hell was om voor iedereen een geschikte datum te vinden en als je de teams het zelf laat regelen word 90% niet gespeeld.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
Tjah, toernooi is niet iets waar de teams het zeggen hebben over de data/speeltijden. Alleen of ze willen inschrijven/meespelen of niet :P (in mijn belevenis)

Ik heb de vorige toernooien helemaal niet gevolgd, hoeveel teams zijn er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ghizmo schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:32:
Tjah, toernooi is niet iets waar de teams het zeggen hebben over de data/speeltijden. Alleen of ze willen inschrijven/meespelen of niet :P (in mijn belevenis)

Ik heb de vorige toernooien helemaal niet gevolgd, hoeveel teams zijn er?
Verschilde heel erg.
maar ongeveer 8 teams dacht ik.
ik kan wel kijken of ik een toernooi kan opzetten maarja dan zou ik wel graag Damien om hulp willen vragen :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Hoi :3

Opzich wil ik best wel weer een toernooi opzetten, echter wil ik het ditmaal wel via Riot laten lopen zodat we wat prijzen hebben die ik niet uit eigen zak hoef te voorzien ;).

Ik zal deze week eens kijken wat ik op kan zetten. Ik vrees echter dat van de Boze Broeders er nog maar 2 actieve leden over zijn. In de vorm van Rorda en ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Damienx2 schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:55:

Opzich wil ik best wel weer een toernooi opzetten, echter wil ik het ditmaal wel via Riot laten lopen zodat we wat prijzen hebben die ik niet uit eigen zak hoef te voorzien ;).

Ik zal deze week eens kijken wat ik op kan zetten. Ik vrees echter dat van de Boze Broeders er nog maar 2 actieve leden over zijn. In de vorm van Rorda en ik.
Dan word ik wel een boze broeder <3

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
blamauci schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:57:
[...]

Dan word ik wel een boze broeder <3
Wil er ook wel bij komen, enigste probleem is dat ik niet iedere avond kan spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Och ik vergeet helemaal dat Koekie er ook nog is... en BigCheeze... my bad.

Maar goed misschien een idee om een nieuw "groep" op te richten hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:55:

Ik kan contact opnemen met Riot ervoor als je wilt en wel wat reclame maken als je een grotere aantal mensen wilt gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
Sign me up?

Maar ben nu ook wle geinteresseerd in hoe je dat via RIOT zou laten lopen?
Of zat je te denken aan een Dutch Open Legends? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Riot geeft bij simpele toernooitjes prijzen weg in de vorm van Team 1 = 3200RP en Ryze skin, Team 2 = 2400RP, team 3 = 1600RP en team 4 = 800RP.

Hoe dan ook, ik ben wel geinteresseerd. Heb wel minder tijd dan voorheen maar dat moet wel goed komen. Sowieso in de eerste vakantie week waarschijnlijk een ranked marathon houden om nog het meeste uit het seizoen te slepen, maar daar stuur ik nog wel wat over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:01:
Och ik vergeet helemaal dat Koekie er ook nog is... en BigCheeze... my bad.

Maar goed misschien een idee om een nieuw "groep" op te richten hiervoor.
Beiden nog immer aanwezig en nu zeker boosaardig :P

Leuk idee btw, de voorgaande edities waren zeer de moeite waard.

Overigens vond ik dat toernooi wat in feite geheel in het weekend plaatsvond met die shoutcasters enzo (was dat de eerste?), dat was wat mij betreft verreweg de leukste. Had echt een toernooi vibe; die shoutcasters maakten het echt leuk
Het toernooi erna was over veel langere periode uitgesmeerd en qua verhinderingen en planning van de matches was dat natuurlijk praktischer, maar lang niet zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Eerste toernooi was als toeschouwer inderdaad erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
Pls, no peeping :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Eerste toernooi was ook gewoon het beste naar mijn mening.
Aangezien je mensen bezig houd en ze mee kunnen kijken.
Dus Damien zodra ik thuiskom stuur ik je wel een DM en dan zal ik alvast contact opnemen met Rito ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:31:
Eerste toernooi was ook gewoon het beste naar mijn mening.
Aangezien je mensen bezig houd en ze mee kunnen kijken.
Dus Damien zodra ik thuiskom stuur ik je wel een DM en dan zal ik alvast contact opnemen met Rito ^^
Is goed hoor :) ik zal kijken wat ik er deze week mee kan doen.

Opzich vond ik het eerste toernooi ook het beste. Echter met wat aanpassingen ditmaal. 8 of 16 teams, 2 groepen, 1 maal tegen elkaar spelen in de groepen en de beste 2 per groep door naar de kwartfinales. Etc etc. (origineel concept of niet? :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:13:
[...]

Is goed hoor :) ik zal kijken wat ik er deze week mee kan doen.

Opzich vond ik het eerste toernooi ook het beste. Echter met wat aanpassingen ditmaal. 8 of 16 teams, 2 groepen, 1 maal tegen elkaar spelen in de groepen en de beste 2 per groep door naar de kwartfinales. Etc etc. (origineel concept of niet? :+ )
Geweldig concept snap niet dat dit nog nooit eerder is gedaan :+
Ben bijna klaar met school ^.^ eindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
>:) probeer maar in November, heb ik de hele maand vrij van werk.

[ Voor 3% gewijzigd door Ghizmo op 29-09-2014 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

Zelf team opzetten of kan je een tweakers team joinen ?

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
MrDustv schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:55:
Zelf team opzetten of kan je een tweakers team joinen ?
Beide opties zijn mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Iemand die nog behoefte heeft aan een Gold 5 Top/Mid/ eventueel jungle ?

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Team Wood V!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Nog ruimte voor mensen die nog nooit ranked hebben gespeeld? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
IdieEasy schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:20:
[...]

Nog ruimte voor mensen die nog nooit ranked hebben gespeeld? }:O
Neen, enkel als je 10 placements verloren hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Heb vorig seizoen Silver 3 gezeten dacht ik of Silver 2.. Dit seizoen nog geen tijd gehad om te spelen, moet je voor je een team joined eerst placements hebben gespeeld? Anders ga ik daar vanavond eens mee beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Defqonwolf schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:30:
Heb vorig seizoen Silver 3 gezeten dacht ik of Silver 2.. Dit seizoen nog geen tijd gehad om te spelen, moet je voor je een team joined eerst placements hebben gespeeld? Anders ga ik daar vanavond eens mee beginnen :P
Staat zo ver ik weet los van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

TheBrut3 schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:27:
[...]

Neen, enkel als je 10 placements verloren hebt.
Damn..... moet ik nog ranked gaan spelen ook. Hmmm, dan weet ik het niet hoor.

On topic:

Worden de speeltijden hier ook neergezet t.z.t? Lijkt me leuk om te spectaten!

[ Voor 0% gewijzigd door IdieEasy op 29-09-2014 15:32 . Reden: Hoofdletters... -.- ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
garriej schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:31:
[...]

Staat zo ver ik weet los van elkaar.
oké thnx, ik heb wel interesse om een team te joinen :) heb het meeste ervaring met ADC en Jungle de rest heb ik op mijn main niet zoveel gespeeld..
Dus als iemand plekje vrij heeft bij team waar ik regelmatig mee kan doen (heb geen vaste dagen ofzo dat ik speel) Laat het me maar weten dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ik ben ook nog vrij voor een team :)
ik main adc maar support is mn 2de rol :3 de rest kan ik spelen maar is niet super goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

wambamNL schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:38:
Ik ben ook nog vrij voor een team :)
ik main adc maar support is mn 2de rol :3 de rest kan ik spelen maar is niet super goed.
Wat is gebeurt met vi? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Heel lang niet meer gespeeld en over het algemeen is mijn adc/supp vele malen beter dan mijn jungle geworden.
en een one trick pony zijn is niet zo heel fijn :3
Desondanks vind ik Vi nogsteeds wel leuk om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
Aangezien er al wat animo is, knal ik die van mij er ook bij!

Iemand interesse voor een adc/sup/jungler/top (in die volgorde) dan houd ik mij aanbevolen.
Gold 3 & rising :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook wel graag meedoen in dat geval.

Ik main support en jungle en mid op mindere mate. Kan overal wel invullen.

Ik speel het spelletje serieus (in de zin dat ik wel wil verbeteren en winnen) maar wel ook zo dat ik er plezier aan blijf houden..

Gold 5 nu trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Lombok_030 Jungle
Ghizmo ADC
Wambam/Roderick Supp
MrDustV Top
Mid???

Goed idee ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
MrDustv schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:56:
Lombok_030 Jungle
Ghizmo ADC
Wambam/Roderick Supp
MrDustV Top
Mid???

Goed idee ? :)
kan ook wel mid als je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Ik vind het prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Jullie weten dat het een kleine maand duurt om funding van Riot te krijgen, right? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

mooi, kunnen we oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 10:55
Iemand enig idee wanneer de nieuwe summoners rift map uitkomt? Ik vind hem er zo geweldig uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Thormodo schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:11:
Jullie weten dat het een kleine maand duurt om funding van Riot te krijgen, right? :P
Ja komt eig mooi uit hebben we de tijd :P

En van dat team vind ik best ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

mooi

Voeg DustV maar toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:00

Secsytime

Automagisch

Heb ook wel interesse, kan alle roles spelen. Maar ben beste in jungle/support. (gold 5 atm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Thormodo schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:11:
De aanvraag of het distribueren van de prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Een tweakers toernooi moeten we zekers doen! Misschien kan er via bronnen van tweakers.net ook wel een sponsor geregeld worden voor wat kleine leuke extra prijzen?

Ik en wat vrienden zijn op het moment ook begonnen om een team op te zetten ( diamond jungler, plat mid, gold adc en ik als ex gold support ) moeten alleen dus nog een top laner vinden en eventueel een reserve speler.. dus niet te gehaast anders is ons team niet compleet en hebben we nooit getrained :P

Hopelijk zetten jullie het door en kunnen we wat fun hebben met ze alle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Had je een request gestuurd ik kan alleen voor 9 uur (ouders lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vanavond reageer ik even op je DM Wambam, dan gaan we alles wel even in gang zetten omtrent het toernooi. Het gaat dus 1 of 2 weekenden worden, afhankelijk van hoeveel games we gespeeld krijgen in 1 weekend. En imo gewoon zoveel mogelijk games, het liefst alle games, streamen.

Het zal waarschijnlijk tegen het einde van het seizoen worden dus ergens in November, want we moeten uiteraard ook nog goedkeuring krijgen van Riot omtrent de prijzen etc. Het is wel van belang dat iedereen dan zo spoedig mogelijk zijn teams aanmeld, aangezien we dit voor zover ik weet publiekelijk moeten posten dus ook teams buiten Tweakers kunnen joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Voor mensen die vanavond of morgenavond samen zouden willen spelen voeg me maar toe op Defqonwolf (main).
Als jullie samen spelen zitten jullie dan op TS/Skype of iets dergelijks?
Pagina: 1 ... 75 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]