spoiler:
Tegenovergestelde Fnatic tegenover de vorige game.. Maar cool op zilean die bombs doen wel super veel dmg.. maar die Soaz pick Lulu *sigh*
[ Voor 54% gewijzigd door Meatwagon op 26-09-2014 15:50 ]
[ Voor 84% gewijzigd door Gropah op 28-09-2014 17:00 ]
[ Voor 48% gewijzigd door Tomm13 op 26-09-2014 15:52 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Koekiemonsterr op 26-09-2014 16:09 ]
Hetzelfde geldt voor Mundo naar mijn mening. Freddy wist Mundo nog erg goed te spelen, maar het blijft echt zo'n meatshield die voor de rest te weinig interessants met zich meebrengt (harde CC / AoE of burst).Tomm13 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:19:
Wanneer beseffen mensen eens dat lulu top 3 maanden geleden leuk was maar intussen niet meer? Ik vind het zon ontzettend laffe pick. Elke lulu teleport dit hele toernooi gaat als volgt: lulu teleport. iemand doet cc op lulu. IPV de teammates te beschermen moet lulu de ult op zichzelf casten. Lulu gaat dood en intussen bait lulu met de teleport het hele team en pakt de tegenstander nog een kill.
Wat een schijtpick is lulu top zeg.
Verwijderd
Dat vind ik weer niet. Mundo is over het algemeen erg moeilijk te killen en kan behoorlijk irritant zijn als tank en de ADC bezig houden.Junia schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:15:
[...]
Hetzelfde geldt voor Mundo naar mijn mening. Freddy wist Mundo nog erg goed te spelen, maar het blijft echt zo'n meatshield die voor de rest te weinig interessants met zich meebrengt (harde CC / AoE of burst).
Het is misschien een beetje afhankelijk van de situatie maar Mundo heeft één van de laagste kill potentials op top, wordt compleet gecountered door 1 ignite, heeft geen stun of gapcloser, doet weinig damage, niet de allerbeste om mee te CS'en, slechte waveclear...Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:17:
[...]
Dat vind ik weer niet. Mundo is over het algemeen erg moeilijk te killen en kan behoorlijk irritant zijn als tank en de ADC bezig houden.
Verwijderd
Is inderdaad afhankelijk van je team. Lulu is nou niet echt een engager or tank en moet of mid/jungler deze rol vervullen.Junia schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:20:
[...]
Het is misschien een beetje afhankelijk van de situatie maar Mundo heeft één van de laagste kill potentials op top, wordt compleet gecountered door 1 ignite, heeft geen stun of gapcloser, doet weinig damage, niet de allerbeste om mee te CS'en, slechte waveclear...
Ik vind Mundo nog minder viable dan lulu top atm
[ Voor 25% gewijzigd door Tomm13 op 26-09-2014 17:34 ]
Verwijderd
Wat een wedstrijd,terug kijken zeker waard !! 1 autoattack meer en er was een andere winnaar
[ Voor 25% gewijzigd door sevinc op 27-09-2014 09:50 ]
Als je mensen aanraadt om een match terug te kijken is het wel handig om niet de hele game uit handen te geven. Ik had het overigens al gezien, voordat ik dit las.sevinc schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:40:
[...]
spoiler:Wat een wedstrijd,terug kijken zeker waard !! 1 autoattack meer en er was een andere winnaar
Evelynn is gespeeld ja. Volgens mij door OMG tegen Fnatic maar weet het niet meer zeker.Mebus schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 11:23:
spoiler:ALL deed het denk erg goed om Rammus te pakken tegen C9, hoop dat ze dit vaker doen! Wist overigens niet eens dat Rammus een armor reduction geeft op een champion met zijn taunt
Is Evelynn overigens al een keer gespeeld op worlds?
Vicariously I live while the whole world dies
[ Voor 12% gewijzigd door Vicarious op 27-09-2014 14:46 ]
Vicarious schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:45:
[...]
spoiler:Inderdaad! Wel jammer dat Fnatic hem verloren heeft, ik had ze wel een volgende ronde gegund. Dat wordt nu een lastig verhaal: ze moeten van SSB winnen en hopen dat zowel LMQ als C9 op 3-3 eindigen, en dan de tiebreaker winnen.
On another note: Shook speelt de laatste paar games erg lekker. Toch knap na zo'n slechte eerste game.
Mebus schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 15:08:
[...]
spoiler:En nog steeds ben ik bang dat ze op een gegeven moment de game weggeven.. Iets wat ze wel vaker hebben gedaanMaar vooralsnog ziet het er goed uit voor ze!
[ Voor 13% gewijzigd door Vicarious op 27-09-2014 15:11 ]
Vicarious schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 15:10:
[...]
spoiler:Ze moeten het wel echt NU gaan afmaken, anders outscalet NJWS ze.
[ Voor 14% gewijzigd door Damien op 27-09-2014 15:18 ]
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Vicarious schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 15:10:
[...]
spoiler:Ze moeten het wel echt NU gaan afmaken, anders outscalet NJWS ze.
OMFG.... ze killen Ryze en ze gaan weer wachten. Inmiddels is Ryze alweer gespawnd en nog steeds geen tower gepakt
Nice, wat een mens al niet doet voor een zilveren randje
Of je doet nog een gooi naar Gold, wellicht is het nog iets van twee weken ofzo. Maybe more.Kern schreef op zondag 28 september 2014 @ 01:25:
Na ongeveer 7maanden niet gespeeld te hebben ga ik de wondere wereld van LoL weer induikenzag al dat ik lekker gedemote ben ( van gold 4 naar Silver 2 ) vanwege inactief zijn. Benieuwd hoe lang ik het vol ga houden voordat ik me weer ga ergen aan 13jarige troll gedrag in rankeds en wat het niveau nu een beetje is.
Ik wacht wel weer met rankeds tot nieuwe seizoen begint..
Verwachten jullie een nieuwe meta in het begin van het nieuwe seizoen? Ik zelf denk het wel een beetje met de opkomende champ remakes.
Daar zat ik ook aan te denken, maar ik ben support main dus ga eerst weer even een tijdje oefenen om weer goed map awareness te hebben en vision control ( vergeet bijvoorbeeld nog te vaak om me trinket om te wisselen en dat soort kleine dingetjes )Koekiemonsterr schreef op zondag 28 september 2014 @ 01:38:
[...]
Of je doet nog een gooi naar Gold, wellicht is het nog iets van twee weken ofzo. Maybe more.
Zo'n houding is admirable (in goed nederlands), maar het is niet alsof je het ineens kwijt bent. Kwestie van aantal normals doen, ff gevoel weer terug krijgen en je kan je support role wel weer prima vervullen in ranked zou ik zeggen.Kern schreef op zondag 28 september 2014 @ 01:55:
Eerst weer even goed in de game komen zeg maar ipv meteen ranked en dan misschien wel me eigen tijd en die van andere mensen verneuken omdat ik ondermaats presteer.
Bedankt voor het vertrouwenKoekiemonsterr schreef op zondag 28 september 2014 @ 03:14:
[...]
Zo'n houding is admirable (in goed nederlands), maar het is niet alsof je het ineens kwijt bent. Kwestie van aantal normals doen, ff gevoel weer terug krijgen en je kan je support role wel weer prima vervullen in ranked zou ik zeggen.
Dus laten we zeggen eind October.. genoeg tijd dus:)Season 4 of League of Legends will officially end in November, with a specific date to be unveiled in October. Group stages for the 2014 World Championship in League of Legends will begin September 18 and the finals will conclude October 19.
[ Voor 22% gewijzigd door Kern op 28-09-2014 04:37 ]
het bewijs toch dat je er kan geraken dan.Koekiemonsterr schreef op zondag 28 september 2014 @ 00:41:
[...]
Nice, wat een mens al niet doet voor een zilveren randje
[ Voor 9% gewijzigd door Deefje85 op 28-09-2014 10:18 ]
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
[ Voor 32% gewijzigd door Koekiemonsterr op 28-09-2014 11:29 ]
Vrijdag 3 oktober t/m maandag 6 oktober zijn de kwartfinales. Elke dag ééntje.Kern schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:35:
Baal er wel van dat ik niks van deze groupsfase kan zien![]()
De volgende wedstrijden zijn over 2weken toch? ( uit me hoofd )
Thanks! nu baal ik nog meer haha want ik kom 6oktober pas thuis. Aangezien ik dan toch een jetlag heb kan ik misschien wel alles terug kijken de 6e.Thormodo schreef op zondag 28 september 2014 @ 21:04:
[...]
Vrijdag 3 oktober t/m maandag 6 oktober zijn de kwartfinales. Elke dag ééntje.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2014 23:25 ]
[ Voor 36% gewijzigd door Ghizmo op 29-09-2014 11:08 ]
Ik wil best wel helpen met het opzetten of iets dergelijks maar Damien had de vorige toernooien opgezet.Ghizmo schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:06:
In 2 dagen van Silver 3 naar Gold 3 gestegen, heb sinds silver 5 niet meer zoveel trolls in mijn team gehad als in G3. Meteen weer een lose streak naar G4
Ik kan mij dat echt niet omvatten. xD
Eerlijk gezegd post ik om een heel andere reden, was laatst een streampje aant kijken van splitsecond, en hij vroeg zich af of er nog tweakers toernooitjes komen of niet?
Diezelfde vraag stelde ik mij af, dus bij deze.
Steam: Ryada.
Verschilde heel erg.Ghizmo schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:32:
Tjah, toernooi is niet iets waar de teams het zeggen hebben over de data/speeltijden. Alleen of ze willen inschrijven/meespelen of niet(in mijn belevenis)
Ik heb de vorige toernooien helemaal niet gevolgd, hoeveel teams zijn er?
Dan word ik wel een boze broederDamienx2 schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:55:
Hoi :3
Opzich wil ik best wel weer een toernooi opzetten, echter wil ik het ditmaal wel via Riot laten lopen zodat we wat prijzen hebben die ik niet uit eigen zak hoef te voorzien.
Ik zal deze week eens kijken wat ik op kan zetten. Ik vrees echter dat van de Boze Broeders er nog maar 2 actieve leden over zijn. In de vorm van Rorda en ik.
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Wil er ook wel bij komen, enigste probleem is dat ik niet iedere avond kan spelen..
Ik kan contact opnemen met Riot ervoor als je wilt en wel wat reclame maken als je een grotere aantal mensen wilt gaan hebben.Damienx2 schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:55:
Hoi :3
Opzich wil ik best wel weer een toernooi opzetten, echter wil ik het ditmaal wel via Riot laten lopen zodat we wat prijzen hebben die ik niet uit eigen zak hoef te voorzien.
Ik zal deze week eens kijken wat ik op kan zetten. Ik vrees echter dat van de Boze Broeders er nog maar 2 actieve leden over zijn. In de vorm van Rorda en ik.
Beiden nog immer aanwezig en nu zeker boosaardigDamienx2 schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:01:
Och ik vergeet helemaal dat Koekie er ook nog is... en BigCheeze... my bad.
Maar goed misschien een idee om een nieuw "groep" op te richten hiervoor.
Is goed hoorwambamNL schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:31:
Eerste toernooi was ook gewoon het beste naar mijn mening.
Aangezien je mensen bezig houd en ze mee kunnen kijken.
Dus Damien zodra ik thuiskom stuur ik je wel een DM en dan zal ik alvast contact opnemen met Rito ^^
Geweldig concept snap niet dat dit nog nooit eerder is gedaanDamienx2 schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:13:
[...]
Is goed hoorik zal kijken wat ik er deze week mee kan doen.
Opzich vond ik het eerste toernooi ook het beste. Echter met wat aanpassingen ditmaal. 8 of 16 teams, 2 groepen, 1 maal tegen elkaar spelen in de groepen en de beste 2 per groep door naar de kwartfinales. Etc etc. (origineel concept of niet?)
[ Voor 3% gewijzigd door Ghizmo op 29-09-2014 14:54 ]
Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"
Beide opties zijn mogelijk.MrDustv schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:55:
Zelf team opzetten of kan je een tweakers team joinen ?
Iemand die nog behoefte heeft aan een Gold 5 Top/Mid/ eventueel jungle ?
Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"
Nog ruimte voor mensen die nog nooit ranked hebben gespeeld?TheBrut3 schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:17:
Team Wood V!
Neen, enkel als je 10 placements verloren hebt.IdieEasy schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:20:
[...]
Nog ruimte voor mensen die nog nooit ranked hebben gespeeld?
Staat zo ver ik weet los van elkaar.Defqonwolf schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:30:
Heb vorig seizoen Silver 3 gezeten dacht ik of Silver 2.. Dit seizoen nog geen tijd gehad om te spelen, moet je voor je een team joined eerst placements hebben gespeeld? Anders ga ik daar vanavond eens mee beginnen
Damn..... moet ik nog ranked gaan spelen ook. Hmmm, dan weet ik het niet hoor.TheBrut3 schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:27:
[...]
Neen, enkel als je 10 placements verloren hebt.
[ Voor 0% gewijzigd door IdieEasy op 29-09-2014 15:32 . Reden: Hoofdletters... -.- ]
oké thnx, ik heb wel interesse om een team te joinen
Wat is gebeurt met vi?wambamNL schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:38:
Ik ben ook nog vrij voor een team
ik main adc maar support is mn 2de rol :3 de rest kan ik spelen maar is niet super goed.
Heel lang niet meer gespeeld en over het algemeen is mijn adc/supp vele malen beter dan mijn jungle geworden.
Verwijderd
kan ook wel mid als je wiltMrDustv schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:56:
Lombok_030 Jungle
Ghizmo ADC
Wambam/Roderick Supp
MrDustV Top
Mid???
Goed idee ?
Ik vind het prima
Ja komt eig mooi uit hebben we de tijdThormodo schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:11:
Jullie weten dat het een kleine maand duurt om funding van Riot te krijgen, right?
De aanvraag of het distribueren van de prijzen?Thormodo schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:11:
Jullie weten dat het een kleine maand duurt om funding van Riot te krijgen, right?
Had je een request gestuurd ik kan alleen voor 9 uur (ouders lol)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq