Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 74 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.514 views

• Tomm13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-07-2024
Vicarious schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:14:
[...]

spoiler:
nounou, de game is nog lang niet gespeeld ;) Vergeet ook niet dat Alliance lategame een stuk sterker is
spoiler:
Vertel mij eens hoe je een drake kan contesten zonder bot toren en zonder mid toren? Het verliezen van die mid toren kost ze nog een drake en die tweede mid toren. Ze hadden nu 1k achter kunnen lopen IPV 3,5. Het was totaal onnodig om die mid toren te verliezen maar ze gaan om onverklaarbare reden voor de INNER TOP :S

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tomm13 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:18:
[...]

spoiler:
Vertel mij eens hoe je een drake kan contesten zonder bot toren en zonder mid toren? Het verliezen van die mid toren kost ze nog een drake en die tweede mid toren. Ze hadden nu 1k achter kunnen lopen IPV 3,5. Het was totaal onnodig om die mid toren te verliezen maar ze gaan om onverklaarbare reden voor de INNER TOP :S
spoiler:
Rustig maar, ik zeg niet dat ik het niet met je eens ben dat ze iets doms deden. Ik ben alleen van mening dat ze nog kunnen terugkomen van die achterstand. Jouw statement voelde een beetje aan als: oh shit bot lane heeft een doublekill weggegeven 3 minuten ingame. GG. Surrender @ 20 pls.

Vicariously I live while the whole world dies

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Wow Shook, het is springsplit all over again of niet? :(

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Tomm13
Vicarious schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:20:
[...]

spoiler:
Rustig maar, ik zeg niet dat ik het niet met je eens ben dat ze iets doms deden. Ik ben alleen van mening dat ze nog kunnen terugkomen van die achterstand. Jouw statement voelde een beetje aan als: oh shit bot lane heeft een doublekill weggegeven 3 minuten ingame. GG. Surrender @ 20 pls.
spoiler:
Uhm nee, mid outer is de kern van de hele comp van Alliance. Het is een siege team en als je als siege team mid outer weggeeft dan kan je inpakken. Dat is iets heel anders dan een double kill weggeven. Maar geniet maar van de stream.
Trouwens Elise is nu dus 0-4 in worlds. :S.
Een siege comp spelen is lastig en als je de premisse van je team niet snapt en de belangrijkste toren in de game weggeeft dan verlies je gegarandeerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Tomm13 op 25-09-2014 15:26 ]

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:25

Wootlock

Evilution

spoiler:
Zoals ik al dacht, Alliance werd teveel gehyped en nu choken ze behoorlijk hard :') prima voorbeeld is Shookz, die niet weet wat hij wil builden. Verder speelden ze teveel reactief wat ze dus de kop kost.

"Don't let your dreams be memes"

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Wootlock schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:29:
spoiler:
Zoals ik al dacht, Alliance werd teveel gehyped en nu choken ze behoorlijk hard :') prima voorbeeld is Shookz, die niet weet wat hij wil builden. Verder speelden ze teveel reactief wat ze dus de kop kost.
spoiler:
Idd Shookz builde slecht.. en ze hadden geen initiate alleen pure waveclear champs.. terecht dat C9 heeft gewonnen..

• Damien
spoiler:
Jammer van Alliance, maar C9 was deze match gewoon stukken beter. Terecht gewonnen dus.

Verwijderd

spoiler:
Had weinig met choken te maken imo als enige engage Elise en Nami is gewoon een slechte teamcomp mocht je ooit achterkomen. En ze gaven gewoon alles weg. Shook was echt waardeloos mist alle cocoons en voegde 0,0 toe. Wickd op Kayle was ook helemaal slecht elke ult kwam te laat en hij kon 0 damage doen.

• Tomm13
spoiler:
Zodra mid outer neer was begon C9 heel snel uit te lopen en kreeg Shook geen gold meer. Mensen onderschatten hoe belangrijk mid outer is. Het is de belangrijkste toren in het spel op de inhib torens en de nexus torens na.

@ postgame interview: die gamesense van meteos. Hij voorspelde dat Shook Kayle ging helpen zonder het te zien en hij had helemaal gelijk. Hele goede jungler.
En blue side weer 100 procent. Fix die fuking map man red side heeft kut baron toegang en moet door hele nauwe chokes naar drake lopen. Sorry maar aan het eind van het toernooi moeten we maar eens kijken wat de blue vs red stats zijn maar het begint wel uit de hand te lopen. Group A en B was ook heel sterk in het voordeel van blue.

[ Voor 55% gewijzigd door Tomm13 op 25-09-2014 15:44 ]

• Dopiej
spoiler:
Fanatic doet het best wel goed de eerste 12 minuten. Zullen zien wat het gaat worden :)

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Jongens ik verwacht wel een update van minuut tot minuut hè, komop met die frequentie van de zwarte balken :P Kan ik het tenminste ook nog volgen zonder beeld....

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

Ik zit op het werk dus ik kan helaas niet kijken :( hou mij op de hoogte!

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

• Tomm13
spoiler:
Dat was een beeetje een paniek ulti van die J4. Er was al een enorm gat tussen LMQ en FNC en ze hadden al hun engage al gebruikt. Was niet nodig.

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Iets meer context en omschrijving graag :P

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 16:53
Hehe hier ook geen mogelijkheid om te kijken dus volg de game ook met info van de 'zwarte blokken' :9 .
Maar inderdaad iets meer omschrijving zou geen kwaad kunnen het is soms niet goed te volgen :o

PSN: Brwmaster

• Dopiej
Koekiemonsterr schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:20:
Iets meer context en omschrijving graag :P
spoiler:
27 min ingame, 3 v 3 kills, 3 v 3 turret kills en FNC heeft 1.2k gold lead :)

ik heb de YT stream wel aan staan maar luister alleen naar commentaar aangezien mensen ook op me scherm mee kunnen kijken XD

[ Voor 19% gewijzigd door Dopiej op 25-09-2014 16:25 ]

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

Bijna gelijk dus. wie speeld beter ?

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

• Br3wmaster
Defqonwolf schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:24:
[...]

spoiler:
27 min ingame, 3 v 3 kills, 3 v 3 turret kills en FNC heeft 1.2k gold lead :)
Ik mis de respawntimers van Blue, Red en Dragon nog :N

OT: Jammer dat dit niet 's avonds word uitgezonden , want mee lezen is best leuk maar kijken is toch wel leuker :+ . Krijg door die worlds wel weer zin om deze game is af te stoffen :)

• Dopiej
MrDustv schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:25:
Bijna gelijk dus. wie speeld beter ?
spoiler:
gaat wel gelijk op net teamfight gewonnen door LMQ 2 kills en hebben baron gepakt

maar ik kijk straks thuis verder kan nu naar huis :P

[ Voor 9% gewijzigd door Dopiej op 25-09-2014 16:26 ]

• Tomm13
spoiler:
Lol die wave management van Fnatic. Voordat ze drake pakken pushen ze mid niet uit. Nu worden ze gecaught onder top inner. Fnatic maakt nul kans tegen koreaanse teams met nog veel betere wave management dan LMQ. Zien jullie trouwens hoe het verliezen van mid outer Xerath paalt? Hij was blue aan het halen maar het duurde te lang en zo kreeg LMQ een gratis mid outer.
Als je een siege comp wilt spelen ban dan tresh en rumble :S
Die EU jungles zijn wel echt slecht :S

[ Voor 11% gewijzigd door Tomm13 op 25-09-2014 16:31 ]

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

spoiler:
Siege comp? Hoe kom je daar toch elke keer bij? Vorige game dat je dat zei was het ook totaal geen siegecomp. Omdat er een Xerath in de game aanwezig is hoeft het geen siege comp te zijn. Geen idee hoe jij elke keer je conclusies trekt maar misschien zou je wat minder naar die Koreaanse armchair experts van Reddit moeten luisteren. Altijd meteen die 'conclusies' na games terwijl er tientallen factoren mee spelen. (Niet per se op jou gericht, maar erger me daar wel aan)

Maar goed. Slechte vision control van Fnatic. Hoop dat ze daar wat van leren.

[ Voor 111% gewijzigd door Rordarok op 25-09-2014 16:39 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Verwijderd

spoiler:
Fnatic laat weer niks zien, Soaz op zijn inmiddels signature champ Lulu is eigenlijk altijd zoals dit niet erg nuttig niet erg slecht. Xpeke die zich zo makkelijk laat pakken kost de game verder ging hij op zich niet onaardig. Cyanide wel redelijk maar niks speciaals. Rekkles iets beter dan Vasili maar het maakte niet uit.
En gewoon al weer een game teveel afgewacht, tenzij Fnatic nog flink beter gaat spelen hebben ze niet zoveel kans meer denk ik. Alliance heeft tenminste nog een game op Blue side tegen C9 tegoed.

• Tomm13
Rordarok schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:35:
Siege comp? Hoe kom je daar toch elke keer bij?
spoiler:
Wat kan Xerath anders? Je moet wel siegen en poken want dat is wat hij kan. Als je xerath pickt dan ben je een siege team. Je hebt gelijk hoor, de rest van het team was er niet goed omheen gebouwd. Maar dat is wat Xerath doet en als je niet wilt siegen moet je een andere champ kiezen.
Fnatic had hele slechte wave control.

[ Voor 10% gewijzigd door Tomm13 op 25-09-2014 16:40 ]

Verwijderd

Als je 1 goede poke champ hebt maakt dat niet gelijk een siege comp.
Daarvoor heb je er minimaal nog 2 nodig en ook goede disengage. Maar lulu is geen geweldige poker gezien haar Q te korte range heeft bij 5v5 en ook Trist is slecht daarvoor. Ook J4 zou dan niet gepicked zijn dan nemen ze wel elise ofzo.

• Tomm13
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:40:
Als je 1 goede poke champ hebt maakt dat niet gelijk een siege comp.
Daarvoor heb je er minimaal nog 2 nodig en ook goede disengage. Maar lulu is geen geweldige poker gezien haar Q te korte range heeft bij 5v5 en ook Trist is slecht daarvoor. Ook J4 zou dan niet gepicked zijn dan nemen ze wel elise ofzo.
Precies. Maar leg dan maar eens uit waarom je xerath pickt. Of je gaat siegen en je pickt xerath. Of je neemt een andere midlaner. Niet dit in ieder geval. Ze hadden trouwens goede disengage met nami + lulu.

[ Voor 11% gewijzigd door Tomm13 op 25-09-2014 16:46 ]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tomm13 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:44:
[...]

Precies. Maar leg dan maar eens uit waarom je xerath pickt. Of je gaat siegen en je pickt xerath. Of je neemt een andere midlaner. Niet dit in ieder geval. Ze hadden trouwens goede disengage met nami + lulu.
spoiler:
J4 kan op vrij grote afstand initiaten en met Xerath kun je dat relatief risicoloos opvolgen door te siegen van afstand. Ook is je ult makkelijk te raken als ze in zijn hokje vastzitten. Ik vind het zorgwekkender dat Soaz, die in vorm een van de betere top laners in EU is, weer zo'n safe pick als Lulu doet en weer eens helemaal niks toevoegt.

• Damien
spoiler:
Jongens wat maakt het verder uit. EU is wederom slecht uit de startblokken gekomen en ik ga de schuld niet leggen bij comps of sides, tuurlijk speelt het mee. Maar wat Lord Ronddraai ook al aangaf er werd met name ERG zwak gespeeld door zowel Alliance als Fnatic. De spelers zullen een tandje bij moeten zetten qua niveau want met dit huidige niveau kom je a. de groups niets door en b. kom je niet eens dichtbij uberhaupt Worlds winnen.

• Tomm13
Vicarious schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:48:
[...]

spoiler:
J4 kan op vrij grote afstand initiaten en met Xerath kun je dat relatief risicoloos opvolgen door te siegen van afstand. Ook is je ult makkelijk te raken als ze in zijn hokje vastzitten. Ik vind het zorgwekkender dat Soaz, die in vorm een van de betere top laners in EU is, weer zo'n safe pick als Lulu doet en weer eens helemaal niks toevoegt.
Dat ben ik met je eens. J4 is prima met xer maar de toplaner voegde niets toe.

Verwijderd

spoiler:
Morgen de dag van de waarheid voor FNC ze moeten van OMG winnen of ze zijn klaar.
Tegen SSB geef ik ze namelijk ongeveer 1% kans, maarja vorig jaar verloren ze ook de eerste game tegen Vulcan om daarna 7-1 te gaan in hun groep.
NWS tegen C9 en ALL daar schat ik dat NWS beide games wint maar hier liggen nog wel kansjes. Mocht er een keer goed gedraft worden en buitengewoon goed gespeeld.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

spoiler:
Fnatic moet inderdaad wel een tandje bijschakelen om nog een kans te maken, zelfde geldt voor Alliance. C9 ziet er solide uit tot dusverre. Misschien dat al die soloq games in Korea toch hun vruchten afwerpen ;)

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:18:
spoiler:
Fnatic moet inderdaad wel een tandje bijschakelen om nog een kans te maken, zelfde geldt voor Alliance. C9 ziet er solide uit tot dusverre. Misschien dat al die soloq games in Korea toch hun vruchten afwerpen ;)
spoiler:
Het is voornamelijk dat als FNC morgen beide games verliest. Ze nog maximaal 2 punten kunnen halen (ga er niet vanuit dat ze een reele kans hebben tegen SSB) en dat heeft LMQ al.

• Tomm13
spoiler:
Als ik geld moest inzetten zou ik zeggen SSB en LMQ in C en C9 en NJWS in D

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tomm13 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:25:
spoiler:
Als ik geld moest inzetten zou ik zeggen SSB en LMQ in C en C9 en NJWS in D
spoiler:
Nu wel ja, maar vooraf had ik toch wat meer van Alliance verwacht. LMQ/Fnatic had ik vooraf ook op 50/50 ingeschat, maar nu ik ze heb zien spelen geef ik inderdaad LMQ meer kans.

Verwijderd

Ik vind All of C9 nog steeds best een coinflip, LMQ of Fnatic vind ik 70%-30% ofzo maar zou er niet op inleggen

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
http://na.leagueoflegends...ion-the-undead-juggernaut

Ik denk dit ook wel een redelijk OP CHAMP kan worden als je hem goed kan spelen en onder controle heb.
Hoe zou je hem moeten bouwen?? Ap, lifesteal, dmg, tank ap, full tank,?
Ben benieuwd naar hem!! 8)

[ Voor 47% gewijzigd door Deefje85 op 25-09-2014 21:58 ]

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:19

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ik zeg Bork en Atma's !

[specs]

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Lijkt wel alsof elke nieuwe champion die uit komt (of in dit geval een rework) een knock-up/back krijgt.. Azir, Gnar, Braum, Vel'Koz en misschien ook nog wel de champions die gereleased waren voor Yasuo: Aatrox en Zac. Erg handig voor Yasuo :(

BABYMETAL LoL - Twitch

• Damien
Mebus schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:33:
Lijkt wel alsof elke nieuwe champion die uit komt (of in dit geval een rework) een knock-up/back krijgt.. Azir, Gnar, Braum, Vel'Koz en misschien ook nog wel de champions die gereleased waren voor Yasuo: Aatrox en Zac. Erg handig voor Yasuo :(
Gezien dat je in de gemiddelde game geen Yasuo gaat tegenkomen, geeft het niet zoveel :).

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Damienx2 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:39:
[...]

Gezien dat je in de gemiddelde game geen Yasuo gaat tegenkomen, geeft het niet zoveel :).
Maar als er één is dan zit de goede Yasuo speler nooit bij jou in het team 8)7

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomm13
Ik vind de hoeveelheid knockups en knockbacks echt overdreven. Tenacity helpt hier niet tegen. Vroeger was het echt zeldzaam. Ik vind het een beetje te.

[ Voor 9% gewijzigd door Tomm13 op 26-09-2014 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Tomm13 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 01:08:
Ik vind de hoeveelheid knockups en knockbacks echt overdreven. Tenacity helpt hier niet tegen. Vroeger was het echt zeldzaam. Ik vind het een beetje te.
Tja zo zou je ook over escapes/resets kunnen praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Zo gister besloten maar is opnieuw te beginnen met LoL. Had in mijn vorige account toch geen geld gestoken :9 . Gister even 1 game kunnen spelen.

Ging Rhyze mid samen met de rest van mijn team (lol) Moet maar snel lvl 3(?) worden want die bots zijn dodelijk saai :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die rond gold 5 is en 90% van zn lane wint hier? zoek een goede duo partner :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:44:
Iemand die rond gold 5 is en 90% van zn lane wint hier? zoek een goede duo partner :p
90% van de tijd met een winrate van +/- 50%? :+

En als je een goede duo partner zoekt, dan kijk je niet in V divisies. Je bent imo beter af dan met een Silver I of een Gold III'ish. Iig mensen die hebben aangetoond dat ze niet met veel geluk een V divisie zijn binnengevallen.

Ik zeg dit puur omdat van alle divisies ik de V divisies toch echt dramatisch vind om mee gequeued te worden.

[ Voor 10% gewijzigd door Damien op 26-09-2014 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:58:
[...]

90% van de tijd met een winrate van +/- 50%? :+

En als je een goede duo partner zoekt, dan kijk je niet in V divisies. Je bent imo beter af dan met een Silver I of een Gold III'ish. Iig mensen die hebben aangetoond dat ze niet met veel geluk een V divisie zijn binnengevallen.

Ik zeg dit puur omdat van alle divisies ik de V divisies toch echt dramatisch vind om mee gequeued te worden.
Mjah, zoek voornamelijk iemand die zn lane gewoon wint. Of ze silver, gold of hoger zijn maakt op zich dan niet meer zoveel uit. Liefst natuurlijk iemand van challenger die 90% wint maar dat is weer ver boven mijn division :p

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2014 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:44:
Ik ben Silver 3 jungler en 90% van de keren maken die jungle monsters geen enkele kans tegen mij. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:46:
[...]
Ik ben Silver 3 jungler en 90% van de keren maken die jungle monsters geen enkele kans tegen mij. :+
Ik win 100% van mijn games als mijn teammaten normaal op een gank kunnen reageren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Voorspellingen voor vandaag (en ik ga een paar keer gewoon tegen beter weten in voor het team voten die ik hoop dat er wint, ondanks dat ik verwacht dat het tegenovergestelde waar zal zijn):

spoiler:
Najin White Shield vs Alliance -> Alliance, in de hoop dat Shook van zijn podiumstress af is en daadwerkelijk weer gaat spelen zoals hij in de Summersplit deed, tevens hoop ik ditmaal op een fatsoenlijke teamcomp.
Samsung Galaxy Blue vs Fnatic -> Samsung Galaxy Blue Net als bij bovenstaande had ik opzich graag Fnatic gezegd, maar ik vrees dat ze ondanks de slechte performance van SGB outclassed gaan worden.
Najin White Shield vs C9 -> C9 Ik geef C9 een reële kans om te winnen van NWS. Ze zijn sterk begonnen en dat geeft opzich een goede boost voor de volgende matches. En als dan toch 1 van de Westerse teams een kans tegen NWS zou hebben geef ik die aan C9, mede door de prestatie van gisteren.
OMG vs Fnatic -> Fnatic OMG lijkt erg zwak, en ondanks dat Fnatic zelf gisteren ook geen sterke pot speelde verwacht ik wel dat ze deze moeten kunnen omzetten in een win.
Alliance vs Kabum E-sports -> Alliance Als Alliance deze game verliest, kunnen ze wat mij betreft net zo goed de rest van de games op World's forfeitten want dan hoor je er simpelweg niet thuis.
Samsung Galaxy Blue vs LMQ -> LMQ Gezien de resultaten van gisteren, als er een team aanwezig is om SGB te kunnen verslaan geef ik het aan LMQ. Het is tegen beter weten in, maar ik zie toch graag dat het niet tweemaal een 6-0 wordt voor de Samsung teams, zodat we nog wat spanning overhouden voor de rest van het toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mijn voorspellingen zonder verdere uitleg:
NJWS - Alliance -> NJWS
SSB - Fnatic -> SSB
NJWS - C9 -> NJWS
OMG - Fnatic -> Fnatic
Alliance - Kabum -> Alliance
SSB - LMQ -> SSB

Denk dat de Koreaanse teams toch nog wel een stukje verder zijn dan de NA en EU teams. Incidenteel zullen ze een game kunnen pakken, maar een BO5 winnen zal er denk ik sowieso niet in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:47:
Mijn voorspellingen zonder verdere uitleg:
NJWS - Alliance -> NJWS
SSB - Fnatic -> SSB
NJWS - C9 -> NJWS
OMG - Fnatic -> Fnatic
SSB - LMQ -> SSB

Denk dat de Koreaanse teams toch nog wel een stukje verder zijn dan de NA en EU teams. Incidenteel zullen ze een game kunnen pakken, maar een BO5 winnen zal er denk ik sowieso niet in zitten.
Oh dat ben ik ook helemaal met je eens en je voorspellingen zullen ook dichter tegen de realiteit aanzitten dan die van mij zoals ik ook al in de uitleg gaf. Echter denk ik dat C9 en LMQ opzich nog wel een kansje maken vandaag.

Ik hoop voor volgend seizoen dat EU/NA beide nog wat meer de Koreaanse richting opgaan. 2 teams per organisatie en dagelijks scrimmen tegen elkaar in 1 groot gaminghouse. Betere strategieen uitwerken en daadwerkelijk coaches aanstellen. Tevens onzin bans for life eraf halen. Prima als je iemand als incarnati0n niet meer op je toernooien wilt als speler, maar als coach hoort deze jongen niet gestraft te worden.

[ Voor 22% gewijzigd door Damien op 26-09-2014 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ze maken zeker een kans, maar dat roep ik al tijden. Het is echt niet zo dat de Koreaanse teams onverslaanbare machines zijn ofzo, maar het algehele niveau van de Koreaanse teams ligt wel een stukje hoger dan dat van EU/NA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:55:
Ze maken zeker een kans, maar dat roep ik al tijden. Het is echt niet zo dat de Koreaanse teams onverslaanbare machines zijn ofzo, maar het algehele niveau van de Koreaanse teams ligt wel een stukje hoger dan dat van EU/NA.
Klopt vandaar ook mijn edit in mijn vorige post, omtrent de handelswijze van de EU/NA teams. Het moet gewoon opgeschroeft worden naar een hoger niveau. Als men dit echt wil gaan zien als een echte sport moet het beter aangepakt worden. Een bootcamp richting Korea is leuk bedacht maar alleen maar soloqueue spammen is niet de oplossing. De Samsung organisatie heeft wat dat betreft de voorsprong. 2 teams die dagelijks tegen elkaar scrimmen, waardoor je daadwerkelijk goede scrims krijgt, omdat men vol uit gaat.

Tegen andere teams scrimmen is een leuk idee, echter zullen deze amper tot niet met al hun tactieken op tafel komen of hun sterkste setup. Dat is bij 2 teams van dezelfde organisatie al heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:54
Dan zal ik ook eens wat voorspellen:
NJWS - Alliance -> NJWS
SSB - Fnatic -> SSB
NJWS - C9 -> NJWS
OMG - Fnatic -> OMG
SSB - LMQ -> SSB

Yup... Bijna hetzelfde, alleen denk ik dat OMG wint van Fnatic. Verder denk ik dat uiteindelijk SSB + LMQ en NJWS en C9 doorgaan. LMQ kwam gisteren beter voor de dag dan ik dacht. Vooraf dacht ik dat SSB en Fnatic of OMG door zouden gaan.

En om de quaters ook te voorspellen:
SSW - TSM -> SSW
SSB - C9 -> SSB
SHR - EDG -> SHR
NJWS - LMQ -> NJWS

Semi's
SSW - SSB -> SSW
SHR - NJWS -> NJWS

[ Voor 16% gewijzigd door TheBrut3 op 26-09-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

NJWS pickt riven into Irelia. Ik zou nu 2v1 gaan lanen als ik Alliance was, daar is Riven niet best in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
remember de spoilers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Kom kom, dit zijn alleen de picks. Buiten dat vind ik het hele spoiler verhaal sowieso onzin. Ik ga toch ook niet op sportsites en sportforums surfen als ik Ajax - Feyenoord nog wil terugkijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

En ik vind het geen onzin, dus zet het nou maar in een spoiler. Omdat worlds bezig is hoeft het nog niet alleen maar over worlds te gaan. Voor die gevallen dat het niet over worlds gaat kijk ik in het topic.

Het NA/EU vs Korea gebeuren, dat wil ik best lezen en ben benieuwd wat mensen daar van vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Misschien een idee om gewoon een aparte topic te gebruiken om Worlds te bespreken? Zodat er in dit topic niet alleen maar zwarte vlakken komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Dat is natuurlijk ook een goede oplossing, meld het even bij een mod en laat deze een link naar het topic in de warning zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ik zou het graag doen, echter weet ik uit ervaring dat de Mods wel verwachten dat er een fatsoenlijke topicstart wordt gemaakt. Echter heb ik daar nu niet de tijd voor (zit immers op mijn werk), dus als iemand anders dit zou willen opzetten dan graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

spoiler:
HOLY SHIT WAT SPEELT ALLIANCE GOED INEENS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
ALL vs NWS:
spoiler:
Vroeg me even af of ik 'ALL vs Kabum' zou zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Vicarious schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:43:
spoiler:
Tijd voor doping controle :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
spoiler:
Alliance verliest toch denk ik.. Zefa op Trist super strong! niet normaal joh! Zag er early game niet naar uit dat NWS zou gaan winnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

spoiler:
:w Alliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Defqonwolf schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:06:
spoiler:
Alliance verliest toch denk ik.. Zefa op Trist super strong! niet normaal joh! Zag er early game niet naar uit dat NWS zou gaan winnen....
spoiler:
Ik weet het niet hoor... maar die teamcomps van Alliance vind ik toch persoonlijk allemaal maar matig... 1 bruiser, rest squishies, dan ook nog eens puur midgame based met geen enkele optie dat als de game langer duurt dat je nog een kans maakt. Zilean terwijl Braum/Leona wel in de game zitten, zodat je iig nog iets van beefyness in de game creert dmv Bruiser/Support tank. Zet daar een Kog'maw bij voor iig nog een kansje op late game en dan kun je de rest van de comp prima doen. (overigens de bans niet gezien dus dit zijn uitspraken zonder te weten of Braum/Kog'maw gebanned waren), maar mocht Kog'maw geen optie zijn, wijk dan uit naar bijvoorbeeld een Twitch. Qua team speelden ze nu al een stuk beter (ook al vond ik Tabbz deze game matig) maar die comps vind ik nu persoonlijk al 2 games achter elkaar ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
spoiler:
Iemand moet Alliance vertellen dat dit niet baseball is, en dat 'gooien' dus niet de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:54
Vicarious schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:43:
spoiler:
Nadat ik dit las vlug de stream aan gezet op het werk (iedereen is toch pauze houden).

spoiler:
Maar damn, de laatste paar minuten gezien... Was drama, ze waren aan het afwachten om afgeslacht te worden. Ziet er niet gunstig uit voor A, ze moeten echt wat minder afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Als Alliance zo blijft spelen en ietsje minder throwt gaan ze wel door hoor. Met het spel en de picks van vandaag zie ik niet hoe C9 veel kans tegen ze maakt. Alliance krijgt ook nog tegen NJWS en C9 de blauwe kant wat nog best wat extra voordeel geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:08:
spoiler:
Als Alliance zo blijft spelen en ietsje minder throwt gaan ze wel door hoor. Met het spel en de picks van vandaag zie ik niet hoe C9 veel kans tegen ze maakt. Alliance krijgt ook nog tegen NJWS en C9 de blauwe kant wat nog best wat extra voordeel geeft.
spoiler:
Dat ben ik opzich ook wel met je eens, het is nog niet voorbij na 2 losses. Maar eerlijk gezegd moeten beide Nederlanders hun kop er wel bij houden. Want 1ste game was een zwakke performance van Shook en deze game was het erg zwak vanuit Tabzz. En zoals ik al zei, ik vind de teamcomps niet echt een geheel vormen. Het is vaak teveel van hetzelfde en een slechte verdeling qua gamepower. Weet niet meer welk team het was van Group A of B die daar goed op insprong. 1 Ryze en de rest midgame power. En de 1 bruiser, 4 squishies comps ben ik nou nog nooit een fan van geweest. Dat red je tegen een Kabum! eSports misschien, maar imo vs Koreaanse teams wil je toch wat meer frontline hebben. Maargoed dat is mijn mening en dat is uiteraard niet leidend over hoe er gespeeld dient te worden.

Fnatic's comp daarentegen vind ik dan wel weer één die mij aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
bam

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

spoiler:
Mee eens, Alliance is nog niet definitief uitgeschakeld. Alleen hebben ze nog wel wat werk te doen met de coach en eventueel een psycholoog. Ook Nyph maakte aardig wat foutjes (build en vision control).

On another note: HOLY SHIT FNATIC. Wat een games vandaag. Echt spannend en van goed niveau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
spoiler:
Lekker Fnatic, ik hoop dat ik er dan ook naast zit qua voorspelling. Dit SSB lijkt erg veel op het Ozone van vorig jaar. Niet vreemd opzich :).

Wat is het ook een team he dat Fnatic. Altijd denk je, nou die redden het niet. Hoppa weer verassen ze.

[ Voor 24% gewijzigd door Damien op 26-09-2014 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:18:
spoiler:
Lekker Fnatic, ik hoop dat ik er dan ook naast zit qua voorspelling. Dit SSB lijkt erg veel op het Ozone van vorig jaar. Niet vreemd opzich :).
spoiler:
Tering die Yellowstar ook. Wat een held. Eerst een van de betere ADC's in EU en nu een van de betere supports op worlds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
spoiler:
Holy sh*ts and giggels, de skillshots van Fnatic!! Zijn lekker bezig tegen SSB!

[ Voor 27% gewijzigd door Dopiej op 26-09-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:21:
[...]

spoiler:
Tering die Yellowstar ook. Wat een held. Eerst een van de betere ADC's in EU en nu een van de betere supports op worlds
spoiler:
Wat betreft de statement 1 van de betere ADC's in EU, tja :P misschien in die tijd bij gebrek aan beter en qua statistieken kan ik het niet echt ontkennen. Echter als we het over positioning hebben, dat was bij hem als ADC toch echt wel een probleem. Dat in combinatie met dezelfde acties als Vasilii, vond ik altijd wat risky.

Maar als support kan ik het niet ontkennen. Ondanks de zwakke start (net als Aphromoo) heeft hij nu toch wel aangetoond dat hij bij de absolute top hoort. Dat kan ik niet ontkennen.

Overigens: Irelia <3<3<3<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:25:
[...]

spoiler:
Wat betreft de statement 1 van de betere ADC's in EU, tja :P misschien in die tijd bij gebrek aan beter en qua statistieken kan ik het niet echt ontkennen. Echter als we het over positioning hebben, dat was bij hem als ADC toch echt wel een probleem. Dat in combinatie met dezelfde acties als Vasilii, vond ik altijd wat risky.

Maar als support kan ik het niet ontkennen. Ondanks de zwakke start (net als Aphromoo) heeft hij nu toch wel aangetoond dat hij bij de absolute top hoort. Dat kan ik niet ontkennen.
spoiler:
Bij gebrek aan beter inderdaad. Let wel: ik praat nu over de tijd dat Fnatic Dreamhack won enzo :+ Maar toch, van rol verwisselen en dat op die manier oppakken... dat is niet veel pro's gelukt. Bovendien is de beste jongen net als Dyrus op alle world championships aanwezig geweest. Toont gewoon aan dat hij al heel lang op hoog niveau speelt, best knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
spoiler:
xPeke en Rekkles zijn lekker kills aan het halen :D gogo Fnatic!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

spoiler:
SexPeke kan het nog steeds. GG Fnatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
spoiler:
Dit wordt een leuke groep zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:30:
spoiler:
SexPeke kan het nog steeds. GG Fnatic
spoiler:
Ik hou van Pr0lly :P hij voorspelde het al. "Altijd als ik zeg dat een midlaner het slecht gaat doen, staat hij er op eens. Dus xPeke, dit wordt niet jouw game". Hoppa xPeke is aanwezig :)

Maarre, na het zien van dit, Samsung White World Champion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

HAHAHAHAHAA die prolly is hilarisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

spoiler:
Holy shit VIVA LA FNATIC. Rekkles echt een monster maar Peke was 100% MVP. Cyanide en Yellowstar zeer consistent goed en Soaz herpakte zich erg sterk na die twee matige early deaths.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
spoiler:
Lol NWS laat gewoon een ban schieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

spoiler:

[ Voor 8% gewijzigd door Vicarious op 26-09-2014 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
spoiler:
Tja, niet om het 1 of ander. Maar Alliance en C9 geven de overwinningen wel erg makkelijk weg aan Najin Shield. Want ik kan nou niet echt zeggen dat ze zo impressive spelen. Maar de teamcomps van zowel Alliance als C9 vind ik zeer bedenkelijk vs dit team. Met name als je weet dat dit een team is dat zijn kracht uit de teamfights haalt. Hopelijk herpakken ze zich beide in de rematch vs Najin Shield. Want ze hoeven opzich niet te verliezen van dit team. Beetje onterechte Korean hype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

spoiler:
Ik denk dat het mentale aspect ook meespeelt. Het zijn natuurlijk Koreanen en daar winnen de NA en EU teams normaal gesproken nu eenmaal niet vaak van. Maar inderdaad, dit Najin Shield is best te verslaan en bij Samsung Blue hebben we al eerder kunnen zien dat het mogelijk is. Samsung White is tot dusverre het meest solide, maar heeft ook nog het minste tegenstand gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

spoiler:
Vind hier ook wel weer de matige impact van Lulu zichtbaar. Ryze heeft zoveel meer impact in de teamfights. Lulu zag je een keer in teleporteren en kon meteen zichzelf ulten om überhaupt te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
spoiler:
U S A ! U S A ! U S A !
Oh wacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Skyclad schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:34:
spoiler:
U S A ! U S A ! U S A !
Oh wacht...
spoiler:
Kun je nog steeds roepen. In de rematch verwacht ik een revange van C9. Nogmaals dit team is niet onverslaanbaar. Echter weer zo'n ongelooflijk zwakke setup (echt kap eens met team squishy of team midgame), pak hier 2 bruisers, 2 carries en voeg daar een CC beest als bijvoorbeeld Thresh aan toe. En je hebt een hele andere game. Maar 1 veredelde support, 3 squishies en nog eens een squishy support, dat kun je uithalen vs een Kabum of Dark Passage maar wees reeel, je speelt niet tegen een team dat je even outplayed.

Het is net alsof ze het met opzet doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomm13
Wat is de winrate van thresh? Echt ziekelijk hoog.
spoiler:
Het verbaast me wel dat SSB verloor terwijl zij blue side hadden. Maar FNC speelde gewoon heel erg goed. Ben het trouwens eens met koekiemonster dat lulu maar een matige pick is. Als SSB acorn rumble had gegeven krijg je een totaal andere game.

[ Voor 28% gewijzigd door Tomm13 op 26-09-2014 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Damienx2 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:38:
[...]

spoiler:
Kun je nog steeds roepen. In de rematch verwacht ik een revange van C9. Nogmaals dit team is niet onverslaanbaar. Echter weer zo'n ongelooflijk zwakke setup (echt kap eens met team squishy of team midgame), pak hier 2 bruisers, 2 carries en voeg daar een CC beest als bijvoorbeeld Thresh aan toe. En je hebt een hele andere game. Maar 1 veredelde support, 3 squishies en nog eens een squishy support, dat kun je uithalen vs een Kabum of Dark Passage maar wees reeel, je speelt niet tegen een team dat je even outplayed.

Het is net alsof ze het met opzet doen...
spoiler:
Zie eerlijk gezegd liever dat C9 het goed doet dan dat TMS het goed doet, maar ik vind dit nog altijd leuk om te zien omdat het de groep weer helemaal open gooit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

spoiler:
C9 met bedenkelijke picks weer. Koreaanse teams hebben op dit moment echt veel betere vision control en als je dan ook nog early/mid game zo makkelijk weggeeft dan verdien je het ook eigenlijk niet om te winnen. NJWS ziet er goed uit, beter dan Blue atm imho.

Valt me toch een beetje tegen qua pick/ban phase. Erg makkelijk om picks te baiten en op FNC na worden ze hard geoutdraft. Vraag me dan toch een beetje af waar die analysts mee bezig zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
XiaoWeiXiao's blik tijdens dat interview is vrij laag gericht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Skyclad schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:47:
XiaoWeiXiao's blik tijdens dat interview is vrij laag gericht :D
Geef die jongen eens ongelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomm13
Wanneer beseffen mensen eens dat lulu top 3 maanden geleden leuk was maar intussen niet meer? Ik vind het zon ontzettend laffe pick. Elke lulu teleport dit hele toernooi gaat als volgt: lulu teleport. iemand doet cc op lulu. IPV de teammates te beschermen moet lulu de ult op zichzelf casten. Lulu gaat dood en intussen bait lulu met de teleport het hele team en pakt de tegenstander nog een kill.
Wat een schijtpick is lulu top zeg.

[ Voor 53% gewijzigd door Tomm13 op 26-09-2014 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:56
spoiler:
Volgens mij moet Soaz echt aan het janken zijn van binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Tomm13 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:19:
Wanneer beseffen mensen eens dat lulu top 3 maanden geleden leuk was maar intussen niet meer? Ik vind het zon ontzettend laffe pick. Elke lulu teleport dit hele toernooi gaat als volgt: lulu teleport. iemand doet cc op lulu. IPV de teammates te beschermen moet lulu de ult op zichzelf casten. Lulu gaat dood en intussen bait lulu met de teleport het hele team en pakt de tegenstander nog een kill.
Wat een schijtpick is lulu top zeg.
Soaz zijn championpool is erg klein, vandaar de lulu pick ;)

spoiler:
Peke moet de zilean bomb dmg eens leren respecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Recrush schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:24:
spoiler:
Volgens mij moet Soaz echt aan het janken zijn van binnen..
spoiler:
Soaz moet gewoon kappen met Lulu picken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

spoiler:
Mensen moet in het algemeen stoppen met Lulu picken, past totaal niet in de huidige meta.

Pagina: 1 ... 74 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]