Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 73 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.514 views

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Thormodo schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:00:
Toxic ranked spelers maar naar normals schoppen.... Want het heilige doel in LoL is natuurlijk om jezelf kapot te grinden ranked :X. Volgens mij gaat men juist normals doen, omdat ze geen zin hebben in dat toxic gezeik in ranked en gewoon voor hun lol een spelletje willen doen.
Dat is wel hoe de meest toxic mensen er tegenaan kijken. Ze zijn alleen maar aan het ragen omdat ze TE graag willen winnen, zijn eigenlijk te slecht(of hebben een verkeerde mindset) om normaal te kunnen carrien en verwachten dus dat hun teammaten normaal spelen, hierdoor krijg je dus (oa) toxic mensen. Haal je de rank weg, dan boeit het ze al veel minder.

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Of ze zijn toxic omdat ze ondere andere weten dat Riot een enorm slecht tribunal systeem heeft waardoor mensen die enorm 'toxic' zijn, maar alleen niet flamen er elke keer mee wegkomen?

[ Voor 4% gewijzigd door Rordarok op 24-09-2014 14:06 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Toxic ranked spelers maar naar normals schoppen.... Want het heilige doel in LoL is natuurlijk om jezelf kapot te grinden ranked :X. Volgens mij gaat men juist normals doen, omdat ze geen zin hebben in dat toxic gezeik in ranked en gewoon voor hun lol een spelletje willen doen.
Daar ben ik dan ook van mening dat men gewoon een "eigen" queue moet gaan maken voor alle toxic spelers. Ik vind niet dat casual/normal spelers gestraft moeten worden voor de enorme toxicity in LoL. Je wilt juist 2 "schone" queues maken en dan 1 queue (Dominion! :+) waarin men echt gestraft wordt voor het gedrag.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:06:
[...]

Daar ben ik dan ook van mening dat men gewoon een "eigen" queue moet gaan maken voor alle toxic spelers. Ik vind niet dat casual/normal spelers gestraft moeten worden voor de enorme toxicity in LoL. Je wilt juist 2 "schone" queues maken en dan 1 queue (Dominion! :+) waarin men echt gestraft wordt voor het gedrag.
Maar dat alleen lost ook niks op. Kijk maar naar dota, daar gaan de mensen gewoon x aantal games met ze alle AFK staan in de "toxic" queue tot ze weer mogen spelen.

Dan zou je een 2/3 strike systeem daarnaast moeten nemen met permabans.

Ik stem voor een 5v5 soraka aram que. :+

Nu ik soraka zeg, changes zien er wel grappig uit voor haar.

[ Voor 7% gewijzigd door garriej op 24-09-2014 14:08 ]

• Damien
garriej schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:08:
[...]

Maar dat alleen lost ook niks op. Kijk maar naar dota, daar gaan de mensen gewoon x aantal games met ze alle AFK staan in de "toxic" queue tot ze weer mogen spelen.

Dan zou je een 2/3 strike systeem daarnaast moeten nemen met permabans.

Ik stem voor een 5v5 soraka aram que. :+

Nu ik soraka zeg, changes zien er wel grappig uit voor haar.
Dan lost het toch wel wat op? Ze staan een x aantal games AFK, echter daar heb je de leaverbuster weer voor ;). Ze zijn iig uit de normale en ranked queue weg. Denk niet dat je met je plezier elke keer 20 min AFK gaat lopen staan zonder te kunnen spelen.

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:13
Idd, Normals zijn relaxed en ik kan vaak niet anders omdat ik met 3-4-5 premade wil spelen, en ranked lukt zo niet.
Kijk met angst uit naar Normal Draft pick nu, ik zie veel toxic spelers gewoon feeden en trollen tot hun games op zijn. Gewoon de laatste push geven richting perma-ban, kopen ze wel weer een nieuwe account.

Valt toch niet te ontkennen dat Normal Draft queu (waar ook veel noobs zitten die nog geen ranked kunnen) nu meer toxic gaat worden? Effe nieuwe spelers wegscaren

En godsamme wat mis ik het Tribunal. Deed dat wel eens graag, ook nog grappig soms wat sommige mensen typen, hoeveel maal ze gereport werden in 5 games, vond ik tof & gaf me een goed gevoel. Vroeger kreeg je er ook nog extra IP voor ook

[ Voor 11% gewijzigd door Satangel op 24-09-2014 14:22 ]

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
De gevallen die voor de 2e keer of meer gepunished worden simpelweg € 50,- laten betalen om terug in de game te komen. Degene die de grind naar 30 opnieuw moeten doen zullen ofwel snel weer afhaken, ofwel snel betalen en vervolgens wel 2x nadenken.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ero-Sensei schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:21:
De gevallen die voor de 2e keer of meer gepunished worden simpelweg € 50,- laten betalen om terug in de game te komen. Degene die de grind naar 30 opnieuw moeten doen zullen ofwel snel weer afhaken, ofwel snel betalen en vervolgens wel 2x nadenken.
Ja want dat werkt met verkeersboete's ook zo goed? :+ Kijk naar damien bijvoorbeeld(die is natuurlijk niet toxic(toch?) maar als voorbeeld) die heeft weet ik hoeveel geld in z'n account zitten, mocht hij gebanned worden denk ik niet dat hij wakker ligt van 50 euro.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:54
Wel als hij daarna nog eens 50 euro moet betalen en nog eens en nog eens...

Tuurlijk zijn er altijd mensen die niet te stoppen zijn. Maar voor de gemiddelde 16 jarige ragekid is 50 euro veel geld, die zullen dus niet betalen en stoppen. Er glippen altijd spelers door.

Jij kan snachts toch ook 200 rijden op een lege snelweg en geen boete krijgen omdat ze niet staan te flitsen? ;)

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

TheBrut3 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:28:
Wel als hij daarna nog eens 50 euro moet betalen en nog eens en nog eens...

Tuurlijk zijn er altijd mensen die niet te stoppen zijn. Maar voor de gemiddelde 16 jarige ragekid is 50 euro veel geld, die zullen dus niet betalen en stoppen. Er glippen altijd spelers door.

Jij kan snachts toch ook 200 rijden op een lege snelweg en geen boete krijgen omdat ze niet staan te flitsen? ;)
Ik bedoelde meer, de verkeersboete's blijven omhoog gaan, maar het aantal overtredingen neemt niet af.

Maar inderdaad, voor een 16 jarige ragekid is 50 euro best wel veel. Aan de andere kant, vroeger met de scooterjes hadden maatjes van mij ook om de havenklap een bekeuring, maar dat stopte ze ook niet. Dus nee, ik denk niet dat een boete de oplossing is.

• Damien
garriej schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:23:
[...]

Ja want dat werkt met verkeersboete's ook zo goed? :+ Kijk naar damien bijvoorbeeld(die is natuurlijk niet toxic(toch?) maar als voorbeeld) die heeft weet ik hoeveel geld in z'n account zitten, mocht hij gebanned worden denk ik niet dat hij wakker ligt van 50 euro.
Ik ga niet beweren dat ik niet af en toe te ver ga ;) (want dan zijn er een aantal Tweakers die daar vast wel een comment op geven bijv. Mebus, iCynl, JapieTalent of Koekie) Maar over het algemeen ben ik vrijwel puur bezig om mijn eigen spel te verbeteren. Maar idd, 50 euro om mijn main account te behouden? Geen probleem... Dat account alleen is al vele malen meer waard namelijk (qua content).

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Denk niet dat de toxic voor veel overlast gaan zorgen in een normal queue, als ze daar ook trollen worden ze toch nog steeds gereport? Als doorgewinterde normal speler report ik vaak zat (geen ranked... veel te stressvol). Heel fijn dat ze niet kunnen chatten, hoop wel dat het duidelijk gemaakt wordt dat ze het niet kunnen, niet dat ze boos worden omdat niemand reageert. Verder zou een mute button voor smartpings best handig zijn. Dan kan je de toxic players die op die manier toch spammen alsnog negeren.

Overall, ik zie wel heil in deze maatregel en ik voorzie niet/weinig problemen in de normal queue.

• Satangel
IdieEasy schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:40:
Denk niet dat de toxic voor veel overlast gaan zorgen in een normal queue, als ze daar ook trollen worden ze toch nog steeds gereport? Als doorgewinterde normal speler report ik vaak zat (geen ranked... veel te stressvol). Heel fijn dat ze niet kunnen chatten, hoop wel dat het duidelijk gemaakt wordt dat ze het niet kunnen, niet dat ze boos worden omdat niemand reageert. Verder zou een mute button voor smartpings best handig zijn. Dan kan je de toxic players die op die manier toch spammen alsnog negeren.

Overall, ik zie wel heil in deze maatregel en ik voorzie niet/weinig problemen in de normal queue.
Mute voor pings is al jaren gevraagd, gaat er gewoon niet komen om onbekende redenen. Willen een minimum aan teamplay behouden denk ik.
Je kan wel reporten, maar als al die toxic ranked spelers naar normals komen, dan is het gewoon een eindeloze stroom. Je report 1 iemand, volgende game is het gewoon iemand anders (zijn toch zat toxic spelers, LoL is gigantisch). Ondertussen blijven je spelletjes wel vergald en heb je zelf ook geen zin meer ;w

[ Voor 8% gewijzigd door Satangel op 24-09-2014 14:45 ]

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:39:
[...]

Ik ga niet beweren dat ik niet af en toe te ver ga ;) (want dan zijn er een aantal Tweakers die daar vast wel een comment op geven bijv. Mebus, iCynl, JapieTalent of Koekie) Maar over het algemeen ben ik vrijwel puur bezig om mijn eigen spel te verbeteren. Maar idd, 50 euro om mijn main account te behouden? Geen probleem... Dat account alleen is al vele malen meer waard namelijk (qua content).
Daar ging het mij dus om, er zijn genoeg mensen die TaF(toxic as fuck :+ ) en er ook zoveel geld in hebben zitten, juist om die reden denk ik dat een boete maar minimaal zal helpen.

En iedereen gaat wel is uit z'n plaat natuurlijk. had gister een draven in de game die 41 farm had op minuut 30 en mij ging flamen :+ Ja dan vraag je er gewoon om... Ik zit dan al de heletijd in mezelf "jezus die draven, hoe KUN je zo slecht zijn" maar ik zeg dan niks, want daar schiet je niks mee op. Maar als hij dan tegen mij begint te flamen, dan kan ik daar wel boos om worden.

• IdieEasy

IdieEasy

Satangel schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:44:
[...]

Mute voor pings is al jaren gevraagd, gaat er gewoon niet komen om onbekende redenen. Willen een minimum aan teamplay behouden denk ik.
Je kan wel reporten, maar als al die toxic ranked spelers naar normals komen, dan is het gewoon een eindeloze stroom. Je report 1 iemand, volgende game is het gewoon iemand anders (zijn toch zat toxic spelers, LoL is gigantisch). Ondertussen blijven je spelletjes wel vergald en heb je zelf ook geen zin meer ;w
Als ze echt zo erg zijn, dan is het toch vrij snel een perm ban of is dat afsgeschaft?

En ja, je zal altijd eerst moeten filteren. Ik dacht dat perm bans altijd wel effectief waren omdat mensen hun champions niet kwijt wilde raken... Ik zou er niet aan moeten denken om weer opnieuw te moeten grinden. :|

• TheBrut3
garriej schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:49:
[...]
Daar ging het mij dus om, er zijn genoeg mensen die TaF(toxic as fuck :+ ) en er ook zoveel geld in hebben zitten, juist om die reden denk ik dat een boete maar minimaal zal helpen.
Eens, maar na 1x 50 euro dokken ga je echt wel nadenken of dat het 'toxic zijn' wel waard is. Want als je daarna nog eens 50 (of de 2e keer 100) moet dokken om hem terug te krijgen... Dan loopt het snel op.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

TheBrut3 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:07:
[...]

Eens, maar na 1x 50 euro dokken ga je echt wel nadenken of dat het 'toxic zijn' wel waard is. Want als je daarna nog eens 50 (of de 2e keer 100) moet dokken om hem terug te krijgen... Dan loopt het snel op.
Toen ik net m'n rijbewijs had heeft heet 3 boetes geduurd van 100+ euro om zachter te gaan rijden. Nu 3 jaar later rijd ik standaard altijd bijna 10-15(stad) 20(snelweg)km per uur te hard. Ik ben niet overtuigd dat boetes helpen, misschien een beetje, maar het fixt het niet volledig. Zou het niet erg vinden als ze het implementeren hoor trouwens, het kan alleen maar helpen.

• Satangel
IdieEasy schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:52:
[...]

Als ze echt zo erg zijn, dan is het toch vrij snel een perm ban of is dat afsgeschaft?

En ja, je zal altijd eerst moeten filteren. Ik dacht dat perm bans altijd wel effectief waren omdat mensen hun champions niet kwijt wilde raken... Ik zou er niet aan moeten denken om weer opnieuw te moeten grinden. :|
Perm bans gaan ze echt niet zo gauw geven, ZEKER als de account in kwestie al wat RP heeft gekocht. Het blijft een beetje in je eigen voet schieten, en dat doen ze niet vaak.

• TheBrut3
Dat probeer ik dus te zeggen. Je kan nooit alles weghalen. En jij gaat nu ook niet meer overal 100 te hard.

Daarlangs zal je dat bij een trajectcontrole niet doen, je weet dat ze op je letten. En 10 te hard in de stad kan, jou teller heeft al een afwijking + extra correctie.

Ik zeg ook niet dat je alles 100% kan stoppen, maar veel 'normale' spelers schrikken al bij een warning. Iets meer toxic's zullen schrikken van een chatban. Daar komt nu nog een groep bovenop die schrikt van een Q ban en als er boetes zijn komt er weer een groep bij.

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:00

Secsytime

Automagisch

Ik denk niet dat dit de beste optie is, ook ben ik er van overtuigd dat mensen veel sneller de mute button moeten gebruiken. Je kan de schuld bij de ander leggen, maar je kan er zelf ook wat aan doen. Neem dan je eigen verantwoordelijkheid en mute die persoon. Probleem opgelost met een pleister, dat klopt, je hebt niet de kern van het probleem opgelost.

Ik ben in het verleden ook wel eens toxic geweest, soms heb je dat, frustratie. Wil het absoluut niet goed praten, begrijp me niet verkeerd. Dit was bijvoorbeeld het achterliggende verhaal:

"I was Gold, then a friend of mine asked to duoQ with me.. he was silver 5, but RL friend.. so i played ranked with him, but he is general bad.. so we lost a lot of games.

Due to this, i lost a lot of MMR/elo and got demoted to silver.

Trying to get back to gold, but getting ****ed over by the MMR system i got rly frustrated. +10 for win -25 for lose until i got to silver 3 and it became steady. During this time i was i guess u can say "toxic" due to frustration and lvl of plays im not used to )):

After like 20 games i got back into gold, during the way up i changed my attitude and started being positive again. Which i normally always am.

Then the patch hit, cant remember which one.. and i get a 40 game chat restriction, i was fine with that.. thinking.. ye i was bit toxic, should be punished for that. So i finished my 40 game chat restriction, and the next day i get a 90 game chat restriction?? And im like ok :S, but ok **** happens.. just deal with it (still being positive in game etc.)

ATM im still finishing this 90 game chat restriction and im like 20 games left.. but im not toxic at all or have i been in the near past. So I really hope i dont get a new chat restriction after i finish this one.. Cause then it would have destroyed everything i have been playing for, for the past year. )):

Pls dont leave comments like, "u got chat restricted so ur toxic" i think THOSE replies are toxic."

En als je dan in games aangeeft van, jongens ik ben smurf luister a.u.b. naar men tactics want dan winnen we. En mensen ignoren alles wat je zegt of doet, en dan zeg je er wat van.. En dan is het opeens flamen?

Overigens vind ik dit aankondigen 30 dagen voor season end, een beetje apart. Mensen kunnen nu dus, met (misschien verkeerde insteek) haast niet meer toch de season rewards halen. Dit is niet echt eerlijk vind ik?

Flame = bad

Edit: even wat aangevuld zodat ik niet verkeerd begrepen word.

[ Voor 67% gewijzigd door Secsytime op 24-09-2014 16:22 ]

• IdieEasy

IdieEasy

Satangel schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:35:
[...]

Perm bans gaan ze echt niet zo gauw geven, ZEKER als de account in kwestie al wat RP heeft gekocht. Het blijft een beetje in je eigen voet schieten, en dat doen ze niet vaak.
Dat is erg jammer, wat doen ze dan? Temp bans geven?
Sorry, heb totaal geen ervaring met bans/warnings :+

Verwijderd

Ik vind het een goed idee maar in Diamond 1 speel je wel vaak met dezelfde trolls, dan kan zo'n aardig idee opeens vervelend uitpakken.

• TheBrut3
Niet elke speler met een chatban krijgt geen end season rewards, beetje lezen mensen. Alleen mensen met een huge chatban.

Vooral TSM aanmoedigen dan komende week, daarna moet je wss weer een jaar wachten.

[ Voor 35% gewijzigd door Gropah op 24-09-2014 18:12 ]

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Hou eens op met die persoonlijk aanvallen. Het topic wordt er namelijk niet beter op

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Soms worden bepaalde spelers ook gestraft voor niks eigenlijk.
Spelers doen hun best voor de game en voor het plezier en dan heb je natuurlijk de "zo gezegde pro spelers kuh :D" die constant chatten en mensen verwijten. Waar door je spel ook kapot gaat.

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Deefje85 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:26:
Soms worden bepaalde spelers ook gestraft voor niks eigenlijk.
Spelers doen hun best voor de game en voor het plezier en dan heb je natuurlijk de "zo gezegde pro spelers kuh :D" die constant chatten en mensen verwijten. Waar door je spel ook kapot gaat.
Flamen en blamen is altijd bad imo.

• Deefje85
Secsytime schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:33:
[...]

Flamen en blamen is altijd bad imo.
Probeer dat maar eens uit te leggen aan de spelers. 8)

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Ik vind dat altijd zo'n gejank. Iedereen die in zijn leven aan groepsopdrachten/in groepsverband hebben moet samenwerken met andere mensen hebben wel een keer iemand verwenst of gewoon letterlijk gezegd: donder maar op, met jou werk ik niet meer. De enige reden waarom je in League er niet mee weg komt is A. omdat je met gevoelige 13 jarigen te maken hebt en B. omdat het tribunal/report systeem ZUIGT waardoor je alleen nog maar meer frustratie creëert.

Maarja, 10 games achter elkaar ruïneren is natuurlijk prima zolang je iemand geen retard noemt. Nope, die persoon krijgt gewoon lekker twee weken een ban. En die andere verpest gewoon nog lekker 10 games door, no problem, ga zo door.

• Deefje85
Rordarok schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:47:
Ik vind dat altijd zo'n gejank. Iedereen die in zijn leven aan groepsopdrachten/in groepsverband hebben moet samenwerken met andere mensen hebben wel een keer iemand verwenst of gewoon letterlijk gezegd: donder maar op, met jou werk ik niet meer. De enige reden waarom je in League er niet mee weg komt is A. omdat je met gevoelige 13 jarigen te maken hebt en B. omdat het tribunal/report systeem ZUIGT waardoor je alleen nog maar meer frustratie creëert.

Maarja, 10 games achter elkaar ruïneren is natuurlijk prima zolang je iemand geen retard noemt. Nope, die persoon krijgt gewoon lekker twee weken een ban. En die andere verpest gewoon nog lekker 10 games door, no problem, ga zo door.
voor het moment kom ik van B3 en zit nu in B1 op 3 dagen speel wel veel met de zelfde champ en mute ze

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Deefje85 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:49:
[...]

voor het moment kom ik van B3 en zit nu in B1 op 3 dagen speel wel veel met de zelfde champ en mute ze
Dat is ook de truc, ik speel in ranked ook één champion helemaal kapot.

• Deefje85
Secsytime schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:05:
[...]

Dat is ook de truc, ik speel in ranked ook één champion helemaal kapot.
Tot nu toe gaat het goed. Zekers met Quinn alleen af en toe wat goeie spelers nodig 8)

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-10 15:41
Ranked Decay

“ Ranked decay is meant to ensure that only the best active players can hold on to their position through a season. While this makes sense for the most competitive tiers, it just ends up as source of stress for the rest of the ladder. To that end, we've removed decay for silver and gold (bronze was already immune - we fixed a bug where this wasn't the case for promo series). ”

newQUALITY OF LIFE : Silver and Gold players are now immune to decay

BUGFIX : Fixed a bug where Bronze players who went inactive during a promo series were decaying out of their series
Leuk, moet ik geen ranked meer spelen om silver te blijven maar omdat ik het wil. Vind het inderdaad een goede keuze.

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:19

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Hooray voor geen decay voor Silver en Gold :D

[specs]

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Rordarok schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:47:

Geheel mee eens, dat getroll door spelers die steeds games verzieken vind ik stukken erger dan wat geflame. Flamen en gezeur hou je toch in groepsverband inderdaad, en zeker in de anonimiteit van internet(games). Je kan beter die trollers aanpakken, dat scheelt een hoop frustratie en dus geflame.

• Damien
Dank je wel Riot, dat scheelt weer op 4 accounts een game doen om de rewards binnen te halen, kan ik me nu op het Plat account focussen. Prima idee om de decay zo aan het einde van het seizoen er voor de lagere regionen af te halen.

Verder is het vandaag sowieso een goede dag aangezien de voor mij wat leukere teams vandaag aan de bak mogen inclusief de zware group C. Ik verwacht dat ook de mooiste games uit die group vandaag. De vernieuwde Sion splashart ziet er wat mij betreft erg goed uit, ben ook benieuwd hoe de ingame model eruit gaat zien.

En een leuk vooruitzicht op skins die we binnenkort gaan krijgen. Die Championship Shyvana vind ik persoonlijk de "leukste" van de 4 nieuwe skins. Ook al is Dunkmaster Darius zeker een must-buy, maar over het algemeen speel ik vaker Shyvana top dan Darius :).

Oh ja en hopelijk doet Alliance het vandaag een beetje goed en wordt het geen valse start.

[ Voor 12% gewijzigd door Damien op 25-09-2014 08:06 ]

• TheBrut3
New Viktor... Meh... Net gespeeld, maar ik heb het idee dat zijn early héél weak gaat zijn. Je hebt nogal wat items nodig om damage te gaan doen. Die core 3x upgraden kost 3000, je wil natuurlijk ook een Lich Bane omdat het bij je Q past, een Rabadon en VS voor AP en mpen en een beetje movement is ook niet verkeerd. Dan heb je nog maar 1 item over, ik kies een CoH early omdat viktor best veel mana vraagt.

Misschien die Lich Bane maar laten hangen of alleen pakken als je je build om de Q gaat bouwen?

Volgens mij is er trouwens ook een bug. Wanneer je de Q doet moet de volgende basic attack 1x extra damage doen, maar als je een toren aanvalt zie je 3x die animatie.

• Satangel
Fanatic_FS schreef op woensdag 24 september 2014 @ 23:38:
Hooray voor geen decay voor Silver en Gold :D
Dit, de Nidalee nerfs en komende patches wordt het mogelijk om Ping geluiden apart te muten/verminderen. _/-\o_

• IdieEasy

IdieEasy

Satangel schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:04:
[...]

Dit, de Nidalee nerfs en komende patches wordt het mogelijk om Ping geluiden apart te muten/verminderen. _/-\o_
Heerlijk! Ping muten <3

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
om hoe laat ongeveer moet alliance vandaag?

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

• Dopiej
thnx, die website is blocked hier zodoende :P
Kan wel op YT kijken naar de series dus op de achtergrond luisteren naar de commentaar :)

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Defqonwolf schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:58:
[...]

Kan wel op YT kijken naar de series dus op de achtergrond luisteren naar de commentaar :)
Jaa, zoiets dacht ik al, daarom heb ik even de tijd er alsnog bij gezet ipv een complete klootzak te zijn :+

• Dopiej
garriej schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:00:
[...]

Jaa, zoiets dacht ik al, daarom heb ik even de tijd er alsnog bij gezet ipv een complete klootzak te zijn :+
toppie thnx!
Hopen dat Tabzz et beetje goed doet ^^

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
Defqonwolf schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:58:
[...]

Maak daar maar ±15:00 van. Ze beginnen ook nooit om 11:00 zoals in dat schema staat.

Overwatch profile awesomo#2162

• Dopiej
awesom-o schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:07:
[...]

Maak daar maar ±15:00 van. Ze beginnen ook nooit om 11:00 zoals in dat schema staat.
ghehe dan hoop ik dat ze wel klaar zijn voor 16.30u anders moet ik stuk missen xD

• Dhrzao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:11
Meer mensen zo moe van al die AFK-ers? al 2x gedemote dankzij pure AFK play days... -_-"

• Damien
Dhrzao schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:40:
Meer mensen zo moe van al die AFK-ers? al 2x gedemote dankzij pure AFK play days... -_-"
2x Demote? Hoevaak heb je dan wel niet AFK'ers? :) Want dat zijn heel wat games om 2x te demoten.

• Tomm13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-07-2024
Oke OMG en LMQ zijn niet zo goed... Die drake fight omfg maak een keuze...

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:28:
[...]

2x Demote? Hoevaak heb je dan wel niet AFK'ers? :) Want dat zijn heel wat games om 2x te demoten.
Elke game natuurlijk, hij staat zelf afk :+

@Dhrzao: Ja, mensen die afk staan zijn vervelend, maar het gebeurt niet zo vaak dat je er 2 keer door gedemote wordt... Dus, stoppen met klagen over demote's en beter worden! :D

En denk aan de spoiler tags mensen!

[ Voor 5% gewijzigd door garriej op 25-09-2014 11:52 ]

• Tomm13
OMFG wat zijn LMQ en OMG slecht. Samsung blue 6-0

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Tomm13 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:01:
OMFG wat zijn LMQ en OMG slecht. Samsung blue 6-0
Leuk en aardig allemaal hoor, maar onderbouw je mening en het liefst in een spoiler tag zodat ik het zelf ook nog kan kijken zonder gespoiled te zijn.

Nu kom je een beetje over als een ragekid.

"OMFG this ADC and SUP are so bad, ff@20"

• Satangel
garriej schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:51:
[...]

@Dhrzao: Ja, mensen die afk staan zijn vervelend, maar het gebeurt niet zo vaak dat je er 2 keer door gedemote wordt... Dus, stoppen met klagen over demote's en beter worden! :D

Kan je niet veel aan doen als je pech hebt met het team, een AFK is gewoon dodelijk in 95% vd gevallen.
Pech, chin up & volgende keer beter

• Wootlock
  • Laatst online: 16:25

Wootlock

Evilution

spoiler:
LMQ _O_

"Don't let your dreams be memes"

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Satangel schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:03:
[...]

Kan je niet veel aan doen als je pech hebt met het team, een AFK is gewoon dodelijk in 95% vd gevallen.
Pech, chin up & volgende keer beter
Klopt, maar 2 keer demoten door alleen maar je team, is complete bullshit.

Want een GGG, nb3 doen ook d1 worden in 2 weken, die hebben ook met afk's te maken. Dus focus op je eigen game en kijk wat je beter kan doen. Al is er een AFK in de game, wat had jij beter kunnen doen in lane, wanneer was een goed moment geweest om te roamen. ect. ect.

Volkomen met je eens dat je soms games niet kunt winnen door je team, maar als je 2 keer demote dan ligt dat niet alleen maar aan je team, dus kijk ook naar je zelf.

• Damien
LMQ vs OMG

spoiler:
Tja het mag niet het hoogste niveau ooit zijn, maar beide teams zouden met gemak elk gemiddeld EU/NA LCS verslaan. En ik ben blij om te zien dat LMQ sterk uit de startblokken komt, een team dat ik wel wat succes gun. De rematch hiervan zal waarschijnlijk ook behoorlijk spannend worden. Voor een eerste game is dit wel aan te zien. Het is nog wat aftasten.

• Dopiej
LMQ vs. OMG

spoiler:
LMQ veeeeel beter dan OMG

• Tomm13
spoiler:
Oke hier waarom dit zo slecht was, vooral OMG. OMG had een lategame teamfight team, LMQ een midgame teamfight team. Lovelin denkt: laat ik gewoon op een totaal random moment beginnen met drake en kijken wat er gebeurt. Waarom zou je drake beginnen tegen een rumble? Blijf gewoon in lane totdat yasuo SS heeft en tristana een IE.
Daarnaast koopt hij een sightstone die helemaal niets oplevert, geen picks, geen counterganks, geen deep wards. OMG verliest elise tijdens dat eerste gevecht en besluit om daarna 4 tegen 5 te contesten. Maokai teleport en daarna aarzelt het hele team. Ik kan zo nog wel even doorgaan. Samsung blue gaat beide teams compleet afslachten. LMQ kan maar 1 ding en OMG's decision making is Paul de Octopus: alle calls zijn random.

[ Voor 14% gewijzigd door Tomm13 op 25-09-2014 12:17 ]

Verwijderd

Denk dat Fnatic wel 2e moet kunnen worden in die groep als ze in vorm zijn.

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:16:
Denk dat Fnatic wel 2e moet kunnen worden in die groep als ze in vorm zijn.
Ik denk dat Fnatic geen potten gaat breken :+

• Damien
Wootlock schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:17:
[...]

Ik denk dat Fnatic geen potten gaat breken :+
Want?

• Tomm13

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Getuigen de zeer matige split en ze wisten mij ook nie te overtuigen in de regionals.

• Damien
Punt is een beetje, jullie gooien allemaal 1 liners hier neer, maar onderbouw dan iig even waarom je dat denkt :/.

Tevens spoilers hanteren is nog steeds wel een net gebaar richting de forumgebruikers die geen studenten/werklozen zijn die alle games kunnen volgen.

Edit: Dank je Wootlock.

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 25-09-2014 12:23 ]

• Satangel
Xpeke zijn champs zijn weer wat id meta. Kassa werd geband vorige week, Fizz gespeeld, zijn toch champs waar ij goed op is, niet?
Cyanide is fine met Lee Sin, die vorige week ontzettend veel gepicked werd. Ook J4 & Khazix heeft ie al meermaals bewezen goed te kunnen spelen, al zijn junglers zijn heel sterk momenteel.

[ Voor 7% gewijzigd door Satangel op 25-09-2014 12:25 ]

• Damien
Wootlock schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:22:
[...]

Getuigen de zeer matige split en ze wisten mij ook nie te overtuigen in de regionals.
Opzich kijk ik niet naar de split, want Fnatic is wel vaker zwakker in splits geweest om vervolgens hem dan alsnog te winnen.

Echter hangt het er imo allemaal vanaf welke xpeke we gaan zien. Want dat is toch wel de meest random factor in het Fnatic team, die games kan maken maar net zo hard kan breken. Opzich gezien de eerste game verwacht ik inderdaad meer van Fnatic dan wat we tot dusver hebben gezien. Maar goed, het zijn de eerste matches, het kan nog alle kanten op rollen.

spoiler:
inb4 slachting... ik haal nogmaals de resultaten uit het verleden erbij, ondanks dat we inmiddels bijna een jaar verder zijn. Maar als een gedegradeerd team uit Europe het voor elkaar krijgt om de gehele topscene in Brazilie te verslaan dan kan ik niet anders constateren dat dit voor Najin Shield een gehele walkover gaat worden. Ik geef Kabum geen schijn van kans en als ze al 5 kills behalen vind ik al dat ze het goed hebben gedaan in deze matchup.

[ Voor 25% gewijzigd door Damien op 25-09-2014 12:30 ]

• Tomm13
spoiler:
Ik wacht vooral op SSB vs OMG. Ik wil gewoon zien of Deft beter is dan Imp en Uzi. Ik vind najin niet zo goed als de Samsung teams maar ze zullen uiteraard doorgaan.

[ Voor 29% gewijzigd door Tomm13 op 25-09-2014 12:42 ]

Verwijderd

Damienx2 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:25:
[...]

Opzich kijk ik niet naar de split, want Fnatic is wel vaker zwakker in splits geweest om vervolgens hem dan alsnog te winnen.

Echter hangt het er imo allemaal vanaf welke xpeke we gaan zien. Want dat is toch wel de meest random factor in het Fnatic team, die games kan maken maar net zo hard kan breken. Opzich gezien de eerste game verwacht ik inderdaad meer van Fnatic dan wat we tot dusver hebben gezien. Maar goed, het zijn de eerste matches, het kan nog alle kanten op rollen.

spoiler:
inb4 slachting... ik haal nogmaals de resultaten uit het verleden erbij, ondanks dat we inmiddels bijna een jaar verder zijn. Maar als een gedegradeerd team uit Europe het voor elkaar krijgt om de gehele topscene in Brazilie te verslaan dan kan ik niet anders constateren dat dit voor Najin Shield een gehele walkover gaat worden. Ik geef Kabum geen schijn van kans en als ze al 5 kills behalen vind ik al dat ze het goed hebben gedaan in deze matchup.
Eens maar Soaz vind ik soms ook erg wisselvallig. Al staat hij er meestal wel bij play-off/ belangrijke games.

Zou fijn zijn als Riot gelijk na games van Kabum begint met de volgende, een analyse is het niet echt waard.

• Damien
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:00:
[...]

Eens maar Soaz vind ik soms ook erg wisselvallig. Al staat hij er meestal wel bij play-off/ belangrijke games.

Zou fijn zijn als Riot gelijk na games van Kabum begint met de volgende, een analyse is het niet echt waard.
Nou inderdaad, ze kunnen ook niet veel meer zeggen dan: Brazil is just not good enough. -volgende game-

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:00:
[...]

Dat zal om technische redenen een lastig verhaal worden, maar wmb gooien ze er wat tempo in inderdaad.

spoiler:
Leuk dat LMQ van OMG wint, ze speelden best goed. Maar dat andere EU/NA teams geen schijn van kans hebben tegen LMQ... tja, waar komt dat dan vandaan? Als we het dan toch over het neergooien van oneliners zonder onderbouwing hebben.... LMQ is een goed team, maar ook toen ze nog bovenaan stonden in de NA LCS (voordat ze interne problemen kregen dus) waren ze nou niet dusdanig dominant dat ik teams als C9 en TSM geen enkele kans tegen ze gaf. Verder zijn Vasili en XWX van erg goed niveau, maar is de rest niet veel meer dan het gemiddelde niveau van een TSM, C9, Alliance of Fnatic.

EDIT: Laat maar, je zei gemiddeld EU/NA team. Ik had het woordje gemiddeld over het hoofd gezien.

Ben vooral benieuwd naar de clash tussen C9 en Alliance, die zal toch grotendeels bepalen wie van de twee door zal gaan naar de volgende ronde.

[ Voor 4% gewijzigd door Vicarious op 25-09-2014 13:11 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:07:
[...]

Dat zal om technische redenen een lastig verhaal worden, maar wmb gooien ze er wat tempo in inderdaad.

spoiler:
Leuk dat LMQ van OMG wint, ze speelden best goed. Maar dat andere EU/NA teams geen schijn van kans hebben tegen LMQ... tja, waar komt dat dan vandaan? Als we het dan toch over het neergooien van oneliners zonder onderbouwing hebben.... LMQ is een goed team, maar ook toen ze nog bovenaan stonden in de NA LCS (voordat ze interne problemen kregen dus) waren ze nou niet dusdanig dominant dat ik teams als C9 en TSM geen enkele kans tegen ze gaf. Verder zijn Vasili en XWX van erg goed niveau, maar is de rest niet veel meer dan het gemiddelde niveau van een TSM, C9, Alliance of Fnatic.

Ben vooral benieuwd naar de clash tussen C9 en Alliance, die zal toch grotendeels bepalen wie van de twee door zal gaan naar de volgende ronde.
spoiler:
Europeaanse teams zijn gewoon sterker dan Chinese en Amerikaanse teams tenzij Fnatic en Alliance choken gaan ze echt wel door hoor. Vooral OMG viel me erg tegen ik kon me nog herinneren dat zij echt wel beter waren dan de Europese teams vorig jaar, net als Royal trouwens. Maar nu verliezen ze gewoon van de 3e plaats van NA :')

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:14:
[...]

spoiler:
Europeaanse teams zijn gewoon sterker dan Chinese en Amerikaanse teams tenzij Fnatic en Alliance choken gaan ze echt wel door hoor. Vooral OMG viel me erg tegen ik kon me nog herinneren dat zij echt wel beter waren dan de Europese teams vorig jaar, net als Royal trouwens. Maar nu verliezen ze gewoon van de 3e plaats van NA :')
spoiler:
Waarop baseer je dat EU teams veel sterker zijn dan de NA teams? Ik denk dat het elkaar niet zo gek veel ontloopt eerlijk gezegd. Alliance is heel solide en schat ik inderdaad iets hoger in dan alle 3 de NA teams, maar SK vind ik niet zo heel bijzonder. Fnatic is super wisselvallig; de ene keer zijn ze heel goed en even later presteren ze niks meer. Nu heeft Fnatic wel een reputatie dat ze er normaal gesproken staan als het er echt om gaat, dus laten we hopen dat dat het geval is, maar dan nog denk ik niet dat ze nou zoveel sterker dan TSM, C9 of LMQ zijn.

• Damien
Vicarious schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:07:
[...]

spoiler:

spoiler:
Onderbouwing speciaal voor jou. (ondanks dat ik verwacht dat een 3e plaats in NA toch al voldoende mag zeggen dat een gemiddeld team, 4 en lager (dus schijnbaar volgens de statistieken niet beter want dan waren ze wel hoger geeindigd). LMQ in NA, 64% winrate. Losses vs C9(3), Curse(3), Dignitas(2) en dan de gehele split 4x winnen van jouw nummer 1 team uit NA. Het team dat jij een top 8 notering geeft van alle teams in de Wereld. Denk ik dan dat een gemiddeld EU/NA LCS team er van verliest? Ja, want Millenium verslaat in een hele split geen 4x TSM, zelfde gaat voor Complexity, EG, CLG, Dignitas, etc. Hopelijk heb je nu voldoende onderbouwing waarom LMQ de GEMIDDELDE teams van beide regionen verslaat. TSM, C9 zijn de topteams in NA (volgens resultaten).

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:21:
[...]

spoiler:
Onderbouwing speciaal voor jou. (ondanks dat ik verwacht dat een 3e plaats in NA toch al voldoende mag zeggen dat een gemiddeld team, 4 en lager (dus schijnbaar volgens de statistieken niet beter want dan waren ze wel hoger geeindigd). LMQ in NA, 64% winrate. Losses vs C9(3), Curse(3), Dignitas(2) en dan de gehele split 4x winnen van jouw nummer 1 team uit NA. Het team dat jij een top 8 notering geeft van alle teams in de Wereld. Denk ik dan dat een gemiddeld EU/NA LCS team er van verliest? Ja, want Millenium verslaat in een hele split geen 4x TSM, zelfde gaat voor Complexity, EG, CLG, Dignitas, etc. Hopelijk heb je nu voldoende onderbouwing waarom LMQ met GEMIDDELDE teams van beide regionen verslaat. TSM, C9 zijn de topteams in NA (volgens resultaten).
Had hem al ge-edit, ik had het woordje gemiddeld over het hoofd gezien/verkeerd geinterpreteerd.

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-10 12:11
Eerlijk gezegd vind ik EU dit jaar juist een van de zwakkere regionen. China is ook best diep gevallen zo te zien. TSM laat zien dat NA mee kan, al was de game tegen SK echt een mislukking.

Ik hoop dat Fnatic nog wat kan, maar ben het eens met de rest dat ze dit seizoen niet echt top speelden. Ben nooit echt een fan geweest, ze waren goed, maar niet fantastisch. Dit gevoel heb ik ook altijd bij C9, al zijn deze iets meer georganiseerd/minder chaotisch. M5/Gambit had momenten van genialiteit, en ook echte dieptepunten. CLG NA maar dan beter zeg maar.

Ramble ramble, SSW zal winnen, al spelen zij ook niet perfect. De TSM voor de SK game kan best een game afpakken, maar ik denk niet dat ze zullen winnen. Of ze moeten echt wat bijzonders proberen.

• Damien
Vicarious schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:22:
[...]
Had hem al ge-edit, ik had het woordje gemiddeld over het hoofd gezien.
Doe maar zo! Nadat ik weer alle exacte cijfers er bij moest halen :+ kuttrol! :+

• Tomm13
We kunnen pas over EU oordelen als we groep C en D gezien hebben maar ze hebben geen sterke indruk gemaakt afgelopen half jaar. China lijkt zwak, Royal was niet zo goed, EDG ook niet en OMG vind ik echt drie keer niks. Het wordt minstens 2 koreanen in de halve finale dit toernooi. En een koreaanse winnaar uiteraard.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:23:
[...]

Doe maar zo! Nadat ik weer alle exacte cijfers er bij moest halen :+ kuttrol! :+
Haha als ik me een keer verveel ga ik gewoon bij al je posts vragen om extra onderbouwing en doe ik net alsof ik iets over het hoofd gezien heb. Ben jij ook weer een dagje zoet :+

Verwijderd

Alle teams behalve de Koreanen zien er gewoon kut uit.
Maar NA heeft altijd al slecht gepresteerd zelfs in S1 toen iedereen dacht dat ze daar zo goed waren.
Vorig jaar is geen enkel team uit Amerika iets verder gekomen dan waar ze begonnen. En ook nu zag je dat TSM, het beste Amerikaanse team niet eens kan winnen van de nummer 2 van Europa die nergens meer voor spelen.
Waarom China het nu minder doet weet ik niet precies maar ik denk dat de metagame ze gewoon wat minder ligt.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

spoiler:
SSB vs OMG nu. Als OMG net zoals tegen LMQ speelt wordt dit een keiharde shitstomp

• Damien
Vicarious schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:41:
spoiler:
SSB vs OMG nu. Als OMG net zoals tegen LMQ speelt wordt dit een keiharde shitstomp
spoiler:
Ik verwacht inderdaad hetzelfde, echter wel nice om weer eens wat anders te zien in de vorm van Ahri, voor de rest zijn het wel weer de standaard picks :)

Lekkere start ook :), ahq all over again (iets minder extreem)

Mag gezegd worden dat OMG toch die achterstand momenteel mooi heeft teruggebogen. Ik verwacht echter dat ze alsnog verliezen.

[ Voor 19% gewijzigd door Damien op 25-09-2014 13:53 ]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:43:
[...]

spoiler:
Ik verwacht inderdaad hetzelfde, echter wel nice om weer eens wat anders te zien in de vorm van Ahri, voor de rest zijn het wel weer de standaard picks :)

Lekkere start ook :), ahq all over again (iets minder extreem)

Mag gezegd worden dat OMG toch die achterstand momenteel mooi heeft teruggebogen. Ik verwacht echter dat ze alsnog verliezen.
spoiler:
OMG gaat op de Fnatic manier spelen: proberen kleinschalige skirmishes te creëren en mensen te vangen in de jungle. Ondanks een kill voordeel nog steeds achter in gold, dus verwacht dat SSB zich hier wel op kan aanpassen.

• Tomm13
spoiler:
Als SSB niet zo arrogant 2 vs 4 probeert die dive tegen te houden en die achterlijke bronze 5 chase niet doet op bot dan was de game al over geweest. Complete arrogantie en hersenloos chasen. Daarnaast een rumble ulti verspillen 1 minuut voordat drake spawnt :S. Als SSB dit soort fouten tegen NJWS of SSW maakt is het meteen game.
Is er trouwens iemand die lategame tegen SSB wil spelen? Zo bait je baron. Die chinese teams zijn zo makkelijk te baiten. Het niveauverschil is heel groot.

[ Voor 17% gewijzigd door Tomm13 op 25-09-2014 14:14 ]

• Dopiej
spoiler:
SSB is wel lekker bezig, had alleen al 15 minuten eerder klaar kunnen zijn xD

• Tomm13
Defqonwolf schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:16:
spoiler:
SSB is wel lekker bezig, had alleen al 15 minuten eerder klaar kunnen zijn xD
spoiler:
Idd man, ze gaven OMG een kans toen ze 2 vs 4 top bleven voor die dive en toen Kog Maw het nodig vond om als een kip zonder kop Tristana te chasen. Maar ze teamfighten zoveel beter dan OMG. LMQ vs SSB wordt interessant

• Dopiej
Tomm13 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:19:
[...]

spoiler:
Idd man, ze gaven OMG een kans toen ze 2 vs 4 top bleven voor die dive en toen Kog Maw het nodig vond om als een kip zonder kop Tristana te chasen. Maar ze teamfighten zoveel beter dan OMG. LMQ vs SSB wordt interessant
spoiler:
Ja indd ja, die chase richting Dragon was gewoon stom zonder vision.. als dat niet gebeurd was was het een 15 minuten eerder gedaan denk ik :P
Anyway SSB had zeker veel betere teamfights!
Zo C9 vs. Alliance (hopen op win voor Alliance en dat onze landgenoten het goed doen :D

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

spoiler:
Hueheurheruerheur fanboyism

Maar goed, OMG lijkt shaky, LMQ speelt aardig, Kabum is waardeloos. NJWS ziet er oké uit. SSB met voorspelbare matige early game. FNC tegen SSB gaat interessant worden, de rest zal niet erg spectaculair zijn. Atm KR>EU>CH/NA

• Damien
Rordarok schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:40:
spoiler:
Hueheurheruerheur fanboyism

Maar goed, OMG lijkt shaky, LMQ speelt aardig, Kabum is waardeloos. NJWS ziet er oké uit. SSB met voorspelbare matige early game. FNC tegen SSB gaat interessant worden, de rest zal niet erg spectaculair zijn. Atm KR>EU>CH/NA
spoiler:
Ik ga toch even je volgorde iets aanpassen, na wat ik gezien heb. KR>EU/NA>CH>EU/NA Challenger/Master teams>Kabum>Dark Passage

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:46:
[...]

spoiler:
Ik ga toch even je volgorde iets aanpassen, na wat ik gezien heb. KR>EU/NA>CH>EU/NA Challenger/Master teams>Kabum>Dark Passage
Hier sluit ik me bij aan :D

• Tomm13
spoiler:
Hm C9 heeft wel meer pick en burst maar ALL heeft betere poke. Ik vind het team van alliance wel riskant, ik had liever een J4 gezien ipv die elise zodat je wat meer hard CC hebt en J4 maakt het makkelijker voor Kog en Xer om hun dingen te raken.

Verwijderd

Vind C9 team wat beter, lategame is wel voor ALL.
Maargoed ik heb vertrouwen in EU

• Damien
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:54:
Vind C9 team wat beter, lategame is wel voor ALL.
Maargoed ik heb vertrouwen in EU
spoiler:
Eerlijk gezegd ben ik niet echt een fan van de teamcomp van Alliance (niets mis met Xerath/Nami/Kog'maw), maar ik zou de Kayle toch liever veranderen in Irelia en de Elise (zoals Tomm13 ook al aangeeft) in een J4. Betere tankline met daarachter 2 Carries die slecht te bereiken zijn. Plus je staat dan niet gestacked voor een eventuele Rumble ult. Maar goed dit is puur vanuit mijn eigen oogpunt natuurlijk. Ik verwacht dat Alliance er een goed idee achter heeft zitten.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:57:
[...]

spoiler:
Eerlijk gezegd ben ik niet echt een fan van de teamcomp van Alliance (niets mis met Xerath/Nami/Kog'maw), maar ik zou de Kayle toch liever veranderen in Irelia en de Elise (zoals Tomm13 ook al aangeeft) in een J4. Betere tankline met daarachter 2 Carries die slecht te bereiken zijn. Plus je staat dan niet gestacked voor een eventuele Rumble ult. Maar goed dit is puur vanuit mijn eigen oogpunt natuurlijk. Ik verwacht dat Alliance er een goed idee achter heeft zitten.
spoiler:
Het idee is dat Rekkless en met name Froggen dusdanig goed positioneren dat ze nauwelijks in de problemen komen. Mocht eentje toch gepakt worden kan hij mbv flash en kayle ult waarschijnlijk nog wel een tijdje overleven totdat zijn team voldoende damage heeft gedaan om de fight te winnen. Ik ben niet zo'n fan van de teamcomp van C9 eigenlijk: geen echte engage en ook geen heel goede poke. Ze hebben met name een goede peel en een aardige burst damage

• Damien
Vicarious schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:01:
[...]

spoiler:
Het idee is dat Rekkless en met name Froggen dusdanig goed positioneren dat ze nauwelijks in de problemen komen. Mocht eentje toch gepakt worden kan hij mbv flash en kayle ult waarschijnlijk nog wel een tijdje overleven totdat zijn team voldoende damage heeft gedaan om de fight te winnen. Ik ben niet zo'n fan van de teamcomp van C9 eigenlijk: geen echte engage en ook geen heel goede poke. Ze hebben met name een goede peel en een aardige burst damage
spoiler:
Tabbz! :P en ik snap het idee erachter wel, echter ging het me meer erom dat je het saver kunt uitvoeren, zonder afhankelijk te zijn van positioning.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:02:
[...]

spoiler:
Tabbz! :P en ik snap het idee erachter wel, echter ging het me meer erom dat je het saver kunt uitvoeren, zonder afhankelijk te zijn van positioning.
J4 hadden ze kunnen picken, weet niet zo goed waarom niet. Wickd zal denk ik geen vertrouwen hebben dat hij met Irelia van Balls zijn Rumble kan winnen. Heb die matchup zelden gespeeld, maar die lijkt me idd in het voordeel van Rumble.

• Tomm13
spoiler:
Ik vind dat ALL het wel goed doet. Ze hadden hun eigen derde blue wel wat sneller kunnen pakken. Als Xer blue heeft en Syndra niet dan kan je die mid toren pressuren.

• Damien
Vicarious schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:03:
[...]

J4 hadden ze kunnen picken, weet niet zo goed waarom niet. Wickd zal denk ik geen vertrouwen hebben dat hij met Irelia van Balls zijn Rumble kan winnen. Heb die matchup zelden gespeeld, maar die lijkt me idd in het voordeel van Rumble.
Gaat opzich redelijk gelijk op. Je kunt immers gewoon door blijven farmen, als hij gaat harassen met flamespitter dan pushed hij de lane naar je toren en Irelia kan prima onder de toren farmen. Een kill pakken op Rumble is echter weer wat anders.

• Tomm13
spoiler:
Oke het feit dat ze voor die top inner gingen kost ze nu de game. Ongelooflijk dom.
Als xerath kan je die mid toren niet riskeren. ALL had nu een lead gehad als ze niet voor die inner top gingen.

[ Voor 35% gewijzigd door Tomm13 op 25-09-2014 15:11 ]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tomm13 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:10:
spoiler:
Oke het feit dat ze voor die top inner gingen kost ze nu de game. Ongelooflijk dom.
Als xerath kan je die mid toren niet riskeren. ALL had nu een lead gehad als ze niet voor die inner top gingen.
spoiler:
nounou, de game is nog lang niet gespeeld ;) Vergeet ook niet dat Alliance lategame een stuk sterker is

• Dhrzao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:11
garriej schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:51:
[...]

Ja dat zijn heel veel games. word er moe van. Maargoed, blijven spelen en maar weer upranken. :)

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
spoiler:
Shook is wel lekker bezig. Eerst de fb gratis weggeven en nu die items die hij bouwt -,-.
Pagina: 1 ... 73 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]