Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 72 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.514 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomm13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-07-2024
Jup, het is de BT verandering die ervoor gezorgd heeft dat Trist no.1 ADC is, niet per se veranderingen aan het item zelf. Item nerfs/buffs zijn ontzettend belangrijk. De Lich Bane nerfs hebben een aantal champs vrijwel nutteloos gemaakt.

spoiler:
Morning op Fizzerino :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Tomm13 schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:48:
Jup, het is de BT verandering die ervoor gezorgd heeft dat Trist no.1 ADC is, niet per se veranderingen aan het item zelf. Item nerfs/buffs zijn ontzettend belangrijk. De Lich Bane nerfs hebben een aantal champs vrijwel nutteloos gemaakt.

spoiler:
Morning op Fizzerino :)).
Je spoiler tag is verkeerd Kappa FrankerZ Kappa

Edit: Geninja'd

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Maar, wat mij betreft mogen ze volgend jaar de groups aanhouden, maar dan gewoon 1 game vs elkaar. Want de meeste van deze games gaan nergens meer om. Of wil nog iemand een DP vernedering zien bijvoorbeeld?

Ik kijk iig uit naar groups C & D.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
DP is GOD!!! vorig jaar precies hetzelfde met Mineski en GaminGear.eu. Die Wildcard teams zijn niet goed genoeg, Ik zeg niet dat ze slecht zijn. Ze zijn niet voor niks het beste uit hun region. Het probleem is hun regions zijn te klein en hebben geen fatsoenlijke leagues. De wildcard teams spelen op het Season 1 niveau qua competities. Dit is gewoon oneerlijk voor ze en Rito zou hier wat aan moeten doen, niet ''omdat'' het ''moet'' 2 wildcard teams laten plaatsen die anders toch geen kans maken. Dan kan je ze net zo goed niet laten plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Ik zie hier veel zwartje kotjes. Klopt dat jongens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Deefje85 schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:59:
Ik zie hier veel zwartje kotjes. Klopt dat jongens?
...............
Stap 1. dubbelklik in het zwarte blokje.
Stap 2. Lees comment.
Stap 3. ??????
Stap 4. Profit.

[ Voor 8% gewijzigd door blamauci op 21-09-2014 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Dank je. wist dat niet. Eerste keer dat ik dit zag hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Deefje85 schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:01:
Dank je. wist dat niet. Eerste keer dat ik dit zag hehe
Vind het zelf ook behoorlijk hatelijk maar ik begrijp wel waarom. Er zijn genoeg lurkers en mensen die het mischien niet live kunnen zien. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
spoiler:
Topniveau Fizz plays vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Zit even SHR vs TPA te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:53:
Maar, wat mij betreft mogen ze volgend jaar de groups aanhouden, maar dan gewoon 1 game vs elkaar. Want de meeste van deze games gaan nergens meer om. Of wil nog iemand een DP vernedering zien bijvoorbeeld?

Ik kijk iig uit naar groups C & D.
Voor deze groepen ben ik het met je eens. Maar ik denk dat in ieder geval groep C en misschien groep D nog wel anders af kan lopen na de 4e dag dan zoals het eruit ziet na 2 dagen oftewel iedereen 1 game.
Als de verhoudingen dicht bij elkaar liggen is 2 of meer games gewoon een betere maatstaf. Kijk bijvoorbeeld de TSM-SHR match-up. En als het dicht bij elkaar ligt zijn de games ook véél leuker om naar te kijken.
Als Riot zorgt dat de Kabum's en DP's van deze wereld of gewoon goed zijn of gewoon afvallen voor worlds zal het lang niet zo erg zijn. Hoewel TPA natuurlijk ook erg ruk was.

En inderdaad ik kijk al sinds de eerste dag uit naar volgende week, dit is gewoon een slappe teaser voor de WC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomm13
spoiler:
2 vs 5 inhib en geen engage. Ik ga even douchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
spoiler: SHR vs TPA
TPA is ver gezonken. Gister geraped door TSM, nu zijn ze weer te bang om uberhaubt iets te doen. Alleen verdedigend en reageren op de enemy. Niet proberen een situatie in hun favour te geraken,Morning die 9/10 sharks mist. Bebe die randomly facechecked.

Plus ik word er ziek van om iedereen hier te zien die hier Kha'zix loopt te verneuken. Waarom picken ze uberhaubt Kha'zix. Ik heb nog geen 1 team Kha'zix goed zien spelen in deze 2 groups. Toch picked iedereen hem steeds. Ze hadden bijvoorbeeld met een Amumu een veel betere comp gehad. Zeker in de situatie waarin ze nu zitten. Amumu heeft veel meer comeback potential en is relevant de hele game lang. Zelfs als je achter geraakt in farm ben je nutting vanwege je Hard CC. #FACEPALM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amumu is echt nog veel zwakker dan khazix. Meestal is het bijna onmogelijk om wat te doen zodra je achter komt met hem. Je kan bijna niet farmen als je geinvade word door een lee-sin / andere roamende gasten. Je hebt geen waveclear, je hebt geen poke. Je kan alleen maar all in engagen elke 2 minuten, en als je 1 keer je Q mist ben je 50% van je hp kwijt. Ook is janna atm superpopulair en kunnen de top teams echt wel een beetje verspreid staan en toch nog teamfighten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:27:
Amumu is echt nog veel zwakker dan khazix. Meestal is het bijna onmogelijk om wat te doen zodra je achter komt met hem. Je kan bijna niet farmen als je geinvade word door een lee-sin / andere roamende gasten. Je hebt geen waveclear, je hebt geen poke. Je kan alleen maar all in engagen elke 2 minuten, en als je 1 keer je Q mist ben je 50% van je hp kwijt. Ook is janna atm superpopulair en kunnen de top teams echt wel een beetje verspreid staan en toch nog teamfighten.
Vertel me dan nu. Wat deed Kha'zix de hele game? NIKS NADA NOPPES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomm13
Amumu kon halverwegen S3 nog wel maar je bent zo ongelooflijk voorspelbaar dat je keihard aangepakt gaat worden in je jungle. In challenger soloQ zie je hem al zelden. Tegenwoordig zijn AOE wombo teams zoals Amumu+MF niet meer viable omdat teams zich niet meer laten baiten en veel beter zijn geworden in disengage en verspreiden ( en MF nerf ofc).

[ Voor 8% gewijzigd door Tomm13 op 21-09-2014 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Tomm13 schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:30:
Amumu kon halverwegen S3 nog wel maar je bent zo ongelooflijk voorspelbaar dat je keihard aangepakt gaat worden in je jungle. In challenger soloQ zie je hem al zelden. Tegenwoordig zijn AOE wombo teams zoals Amumu+MF niet meer viable omdat teams zich niet meer laten baiten en veel beter zijn geworden in disengage en verspreiden ( en MF nerf ofc).
Staar je blind op de amumu. Ik gebruik amumu als een voorbeeld(favo champ) ben realistisch 90% van de games word khazix gepicked maar erg veel nuttigs doet hij niet.

Er zijn meer champs als Lee sin en Kha zix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt in ieder geval meer mogelijkheden. Je kan jumpen als je geinvade word of om wards te ontwijken. Je kan poken je kan waveclearen ook in duels heb je een kans en in 2v2's. Ik heb al heel veel mensen amumu in competitive zien proberen te spelen en het is bijna altijd kut.
Je tegenstander zal als je Amumu picked waarschijnlijk gewoon voor een split push/ poke/disengage strategie gaan wat hem ook countered. Dus dan zou je hem moeten last picken, maar dan heb je die pick dus niet voor 1 van je solos en word die gecountered terwijl je een slechte 2v2 champion hebt early zodat je zeker weet dat die gast helemaal de grond in word gebeukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomm13
spoiler:
westdoor gogogo. En ik ben benieuwd of namei een beetje fatsoenlijk speelt want ik ben tot nu toe niet onder de indruk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kan je trouwens nog beter Sejuani gaan die is tenminste een heel klein beetje minder 1 dimensionaal.
Ik heb het hier trouwens over pro play en niet over bronze tot master

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Jarvan daarentegen kan wel een goede pick zijn. Kan met zijn EQ alsnog ontsnappen als hij geinvade wordt, heeft aardige CC en is met zijn armorpen altijd nuttig.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomm13
WE HEBBEN EEN JAYCE! Deze spoiler ik niet want Jayce is gewoon fantastisch.
spoiler:
namei inderdaad gewoon overrated. Uzi veel beter

[ Voor 32% gewijzigd door Tomm13 op 21-09-2014 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
AHQ vs EDG:

spoiler:
Had niet verwacht dat AHQ een voorsprong zou krijgen :D
Maar ja, of ze dat kunnen houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomm13
Jezus die kick. Q dan naar een minion van de tegenstander toe en kick daarna. Of ward hop. Maar niet dit...

spoiler:
OMFG wat is AHQ slecht in objectives. gratis drakes gratis torens. Dit doet pijn aan mijn ogen

spoiler:
xD wat een game. China kan echt geen indruk maken op mij. Alleen Uzi maar die speelt caitlyn...

[ Voor 56% gewijzigd door Tomm13 op 21-09-2014 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
spoiler:
LOL LOL LOL!!!

EDG gaat ff flink onderuit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SK tegen TSM

spoiler:
Ik snap echt niks van deze pick/ban van SK ze hebben FP en bannen Trist ipv het te firstpicken? Vayne pick tegen kogmaw, waarvan we ze al hebben gezien toen Uzi dat speelde tegen Candy dat je dat verliest. Nouja misschien kan Freddy ze carryen met zijn early counter, ik hoop het. Maar ik denk dat ze gewoon overlopen worden mid en bot en dat top gecamped word en dan ook niet veel kan
Edit: oh ze swappen, snap ik ook niet want volgens mij is mao beter daarvoor en swain is alleen early sterker dan mao?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2014 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Vicarious schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:39:
Jarvan daarentegen kan wel een goede pick zijn. Kan met zijn EQ alsnog ontsnappen als hij geinvade wordt, heeft aardige CC en is met zijn armorpen altijd nuttig.
Jarvan is prettige champ om te spelen en je kan hem full tank of tank dmg spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
spoiler:
De eerste die nu nog roept dat WildTurtle een degelijk toernooi speelt, verklaar ik echt voor gek. Van de 4 ADC's was Candypanda by far de minste en ook in deze game outfarmed hij weer simpel WildTurtle. Wat een grap. TEE ES EMMM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomm13
spoiler:
Ok candypanda focust de syndra, die net al haar spells heeft gebruikt. Wanneer leren mensen eens dat je 7 seconden hebt nadat ze al haar spells heeft gebruikt waarin je gewoon andere gappies kan aanvallen? SK speelde wel aardig maar hun teamplay en decision making is echt niet goed.
En nrated moet maar gaan studeren of een baan zoeken want dit is echt nix

[ Voor 10% gewijzigd door Tomm13 op 21-09-2014 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Ach het gaat niet slecht met WT maar echt de Swain pick voor Freddy is zo slecht. Enige reden die ik kan bedenken was zodat ze de laneswap krijgen omdat Mao daar dus beter voor is. Maar ik weet gewoon niet hoe SK zou willen winnen hun teamfight is echt slecht met deze comp en splitpushend met vayne een inhib krijgen lijkt me ook onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 16:32:
spoiler:
Ach het gaat niet slecht met WT maar echt de Swain pick voor Freddy is zo slecht. Enige reden die ik kan bedenken was zodat ze de laneswap krijgen omdat Mao daar dus beter voor is. Maar ik weet gewoon niet hoe SK zou willen winnen hun teamfight is echt slecht met deze comp en splitpushend met vayne een inhib krijgen lijkt me ook onmogelijk.
spoiler:
No offense maar ik krijg bij WildTurtle hetzelfde gevoel als ik vorig jaar kreeg bij Puszu. Leuke ADC voor de region dat hij in zit, maar te zwak vs de echte competitie.

En ja ik weet dat Fnatic het hoogstgeplaatste team was vorig seizoen, maar alsnog was dat niet dankzij hun botlane.

Overigens in deze game, had ik Freddy liever op Nasus gezien of desnoods Alistar.

[ Voor 13% gewijzigd door Damien op 21-09-2014 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
hahahahahaha deze throw TSM TSM TSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomm13
Fantastich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 16:49:
spoiler:
spoiler:
Kansloze throw inderdaad. Zoveel fouten en slechte shotcalling. Denk dat de zenuwen behoorlijk opspeelden vanwege de mogelijkheid om SSW te ontlopen. Nu schieten ze zichzelf in de voet. Jammer, maar kwartfinale het eindstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
spoiler:
Throw Some More! Throw Some More! Throw Some More!
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op zondag 21 september 2014 @ 17:02:
[...]

spoiler:
Kansloze throw inderdaad. Zoveel fouten en slechte shotcalling. Denk dat de zenuwen behoorlijk opspeelden vanwege de mogelijkheid om SSW te ontlopen. Nu schieten ze zichzelf in de voet. Jammer, maar kwartfinale het eindstation.
spoiler:
Opzich ben ik wel voor meer westerse teams die verder komen, maar TSM had al een gratis ticket naar de kwartfinale met deze poule en de Sven ban. Dan nog tegen waarschijnlijk EDG die er ook niet erg sterk uitzien dus eventueel halve finale. Dat zou ik zwaar overdreven vinden ze horen echt niet bij de beste 4 van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 17:11:
[...]

spoiler:
Opzich ben ik wel voor meer westerse teams die verder komen, maar TSM had al een gratis ticket naar de kwartfinale met deze poule en de Sven ban. Dan nog tegen waarschijnlijk EDG die er ook niet erg sterk uitzien dus eventueel halve finale. Dat zou ik zwaar overdreven vinden ze horen echt niet bij de beste 4 van de wereld.
Op zich mee eens. Top 8 is denk ik een redelijk goede afspiegeling van hun skills momenteel. Amazing vervangen voor een goede jungler en ze komen in de buurt van top4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomm13
spoiler:
Oke dit wordt een leuke.Deze picks zijn veelbelovend voor de entertainment factor van deze game. Als J4 een van de lanes kan snowballen dan kan Janna vision denyen en dan loopt het binnen 5 minuten uit de hand. Zo niet dan wordt het lastig voor SSW. Geen siege.

[ Voor 41% gewijzigd door Tomm13 op 21-09-2014 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:02
Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 16:49:
spoiler:
Ik volg het niet helemaal..... welke match is dit? TSM vs SHR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tomm13 schreef op zondag 21 september 2014 @ 17:17:
spoiler:
Oke dit wordt een leuke.Deze picks zijn veelbelovend voor de entertainment factor van deze game. Als J4 een van de lanes kan snowballen dan kan Janna vision denyen en dan loopt het binnen 5 minuten uit de hand. Zo niet dan wordt het lastig voor SSW. Geen siege.
spoiler:
denk dat het een dikke stomp wordt voor SSW. Die jungler van EDG heeft volgens mij geen idee wat hij aan het doen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op zondag 21 september 2014 @ 17:15:
[...]

Op zich mee eens. Top 8 is denk ik een redelijk goede afspiegeling van hun skills momenteel. Amazing vervangen voor een goede jungler en ze komen in de buurt van top4.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BOsqJLZ.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomm13
spoiler:
SSW speelt het wel heel goed. ze negeerden de mid outer tower en speelden vol op de buffs en de sidelanes. echt heel slim gespeeld met een fizz/twitch tegen ziggs/kog maw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik weet nu wel dat je elke mogelijkheid aangrijpt om Wildturtle volledig de grond in te boren, maar gezien zijn vorige split en zijn skills in soloqueue denk ik dat het uiteindelijk best goed komt met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:10:
[...]

Ik weet nu wel dat je elke mogelijkheid aangrijpt om Wildturtle volledig de grond in te boren, maar gezien zijn vorige split en zijn skills in soloqueue denk ik dat het uiteindelijk best goed komt met hem.
Omdat ik Lustboy graag zou zien met een fatsoenlijke ADC naast hem. Want die heeft daadwerkelijk laten zien van topniveau te zijn. En aangezien het bij TSM niet aan geld ontbreekt, laat ze dan proberen om misschien een Piglet aan te trekken. Of desnoods een Altec/Vasilii of Forg1ven. Forellenlord was ook een geweldige soloqueue speler, maar op een Orianna game na heb je daar ook maar weinig van gezien competitive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pls no Forg1ven. Goede speler hoor, daar niet van, maar nog meer toxic en nog dommer dan Svenskeren. Grote kans dat hij grote delen van het LCS seizoen geschorst zou zijn vanwege zijn gedrag in soloqueue en dat hij een bom onder het team legt met zijn egocentrische gedrag.

Piglet zou mooi zijn maar ik denk eigenlijk dat die gewoon gaat stoppen. Altec heeft wel potentie, maar ik denk niet dat die direct een upgrade zou zijn t.o.v. Wildturtle. ALS ze voor een nieuwe ADC gaan stel ik voor dat Lustboy een grote stem heeft in wie dat gaat worden, aangezien de synergy op de botlane behoorlijk belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ik denk dat EDG dit keer wel zal winnen. Maar we zullen zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Daarom snap ik niet waarom ze met een new format komen dat niet eens een loser's bracket heeft en premade bracket na groups....Heb je al slechte groups en kan je puur door bracket cheese in de halve finale komen om er dan vervolgens uitgestomped te worden.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Rordarok schreef op zondag 21 september 2014 @ 19:22:
Daarom snap ik niet waarom ze met een new format komen dat niet eens een loser's bracket heeft en premade bracket na groups....Heb je al slechte groups en kan je puur door bracket cheese in de halve finale komen om er dan vervolgens uitgestomped te worden.
In dit geval, kom je in dezelfde situatie terecht met een loserbracket tbh. Dit heeft in CS vaak genoeg plaatsgevonden. Wil je het sterkere team ontlopen ga je richting de loserbracket, stomp je daar iedereen om in de finale tegen de tegenstander te staan die je wilt facen. Tuurlijk heb je 1 game achterstand maar dat hoeft geen probleem verder te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor deze gunstige loting moest je dus of 1e in Amerika of Korea worden, 2e in Europa of 1e of 2e in China om dat te bereiken moet je al wel iets gepresteerd hebben natuurlijk.
Vind het format echt al wel beter dan vorig jaar, alleen had ik liever gezien dat de groepen meer gelijktijdig worden gespeeld, wat matches van poule C en D waren wel goede afwisseling geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
En ter afwisseling een groep random topspelers voor een hexakill doombot urf game op ARAM.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon losersbracket invoeren met Urfmode matches, misschien wel een paar champions pre bannen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Opzich is deze opstelling van dit jaar al stukken beter dan vorig jaar. Echter zou ik graag wel nog veranderingen zien zoals:
- Daadwerkelijke loting (net als de Champions League opstelling, nodig wat oude pro's uit zoals Hotshotgg, Snoopeh, Reginald en werk met een aantal kokers waar de gekwalificeerde teams in zijn gekomen op basis van prestaties) dit maakt het voor de kijker wat spannender en krijg je wat betere interactie met hoe de groepen daadwerkelijk tot stand zijn gekomen;
- Geen uit/thuis duel meer, gewoon 1x tegen elkaar spelen en that's it, ik snap dat er een licht voordeel zit in blue of red side, maar over het algemeen ben ik meer van een WK-setup dan een Champions-league setup;
- Loserbracket invoeren, mocht je doorkomen vanuit de poules dan heb je nog 1 extra kans om alsnog de finale te bereiken;
- Wildcard teams laten plaatsvinden vs de nummers 4 van de overige deelnemende regionen en de 2 winnaars daarvan naar Worlds sturen;

Voor de huidige 2 groups vond ik overigens dit de uitblinkers per lane:

Group A:
Toplane: Looper
Midlane: PawN
Jungle: DanDy
ADC: Imp
Support: Mata

Het is wat eentonig maar op toplane na was het voor de rest puur Samsung White dat Group A in alle lanes hard domineerde, ik denk dat daar opzich ook weinig aan te ontkennen valt gezien de prestaties.

Group B (meer variatie):
Toplane: Fredy122
Midlane: Bjergsen
Jungle: inSec
ADC: Uzi
Support: Lustboy

Meer variatie voor group B. Fredy122 boven Dyrus, vanwege het feit dat Dyrus over het algemeen in elke lane een sterkere medespeler heeft staan dan Fredy122.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

In Group A heb je de mid en jungler omgedraaid. Verder wel aardig mee eens (de spelers dan, niet de toernooi-opzet).

Qua toernooi-opzet. Ik vind het huidige prima, maar ik vind niet dat van tevoren vast moet staan waar in de kwartfinales ze geseed worden. Je kunt nadat alle kwartfinales bekend zijn 2 potten maken (eentje met poulewinnaars en eentje met tweede plekken) en loten.

[ Voor 67% gewijzigd door Vicarious op 22-09-2014 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 22 september 2014 @ 08:47:
In Group A heb je de mid en jungler omgedraaid. Verder wel aardig mee eens (de spelers dan, niet de toernooi-opzet).

Qua toernooi-opzet. Ik vind het huidige prima, maar ik vind niet dat van tevoren vast moet staan waar in de kwartfinales ze geseed worden. Je kunt nadat alle kwartfinales bekend zijn 2 potten maken (eentje met poulewinnaars en eentje met tweede plekken) en loten.
Je was sneller met het reageren dan ik met het aanpassen ;) het is nog vroeg (voor mij nu) dus ik zag het zelf ook al (ik was al aan het aanpassen) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:13
Jammer dat, zeker in het weekend, de matchen nog vroeger zijn. 8.00 onze tijd starten ze, dat is nu eens echt te vroeg, zeker in het weekend -_-

[ Voor 14% gewijzigd door Satangel op 22-09-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Lekker toch, duurt je dag lekker lang :+ Zondag me wekker gezet om om 11 uur de matches te kunnen kijken, dat is me prima bevallen. 8 uur opstaan is nog steeds 2 uur langer slaap als normaal, dus komt wel goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Gisteren trouwens vs een Azir gestaan in toplane. Echter vond ik het niet bijster spectaculair in toplane vs mijn Irelia. Kon de lane vrij simpel domineren (echter de game alsnog verloren vanwege een DC op mid en een hard verliezende botlane) en hij gebruikte zijn skillset met name voor escapes. Die ult is opzich dan wel weer grappig want het is gewoon een soort van hindernis die hij ook wel grappig gebruikte om mij mee te kiten maar ja het mocht niet echt baten.

Vraag me ook af of hij op mid een enorme menace kan zijn, want ik vond zijn poke erg makkelijk te dodgen. Maar goed het is nog te vroeg om een echt oordeel over Azir te geven, aangezien merendeel van de mensen hem nog niet beheerst. Maar net als bij Gnar ben ik voorlopig nog niet onder de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:09:
Gisteren trouwens vs een Azir gestaan in toplane. Echter vond ik het niet bijster spectaculair in toplane vs mijn Irelia. Kon de lane vrij simpel domineren (echter de game alsnog verloren vanwege een DC op mid en een hard verliezende botlane) en hij gebruikte zijn skillset met name voor escapes. Die ult is opzich dan wel weer grappig want het is gewoon een soort van hindernis die hij ook wel grappig gebruikte om mij mee te kiten maar ja het mocht niet echt baten.

Vraag me ook af of hij op mid een enorme menace kan zijn, want ik vond zijn poke erg makkelijk te dodgen. Maar goed het is nog te vroeg om een echt oordeel over Azir te geven, aangezien merendeel van de mensen hem nog niet beheerst. Maar net als bij Gnar ben ik voorlopig nog niet onder de indruk.
Ik heb 1 potje tegen azir gespeeld op mid. In het begin is het even wennen, maar als je eemaal door heb wat hij kan/doet, dan is het allemaal vrij simpel te dodgen, of iig de damage die je pakt te minimaliseren. Voor level 6 nadat hij z'n mannetjes net verplaatst heb is bij best wel zwak tegen semi-allins.

Ik speelde met ahri en dan kun je prima uit z'n ventjes dashen en om de wall heen om weer in zijn buurt te komen.

De eerste paar levels doet zijn poke nog wel een beetje pijn, maar daarna is het echt peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:12:
[...]

Ik heb 1 potje tegen azir gespeeld op mid. In het begin is het even wennen, maar als je eemaal door heb wat hij kan/doet, dan is het allemaal vrij simpel te dodgen, of iig de damage die je pakt te minimaliseren. Voor level 6 nadat hij z'n mannetjes net verplaatst heb is bij best wel zwak tegen semi-allins.

Ik speelde met ahri en dan kun je prima uit z'n ventjes dashen en om de wall heen om weer in zijn buurt te komen.

De eerste paar levels doet zijn poke nog wel een beetje pijn, maar daarna is het echt peanuts.
Denk dat Akali ook een fieldday bij hem zou hebben.

Overigens vond ik het ook erg nice om Irelia alvast te zien op Worlds. Hopelijk haalt Wickd haar ook nog een paar keer uit de kast, voor mij kijkt het iig een stuk plezieriger dan een Maokai/Dr.Mundo :).

[ Voor 12% gewijzigd door Damien op 23-09-2014 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Gisteravond even snel voor de 150 IP een beginner Co-op vs AI gedaan. Gewacht wat de rest koos, en daarna aangezien top over was met 2 seconden op de klok besloten voor Rumble te gaan. (Waarna ik merkte dat ik nog een AD setup had, maar ok)

Nou zijn beginner bots niet echt een goede indicatie, maar Rumble heeft een lekkere burst damage. Het is even wennen, maar ik denk dat ik Rumble maar eens vaker ga proberen. En wie weet, misschien ook een keer mid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik speelde laatst ook tegen bots, ik vond AP vayne en riven wel erg sterk hoor meerdere multikills mee gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:25:
Ja ik speelde laatst ook tegen bots, ik vond AP vayne en riven wel erg sterk hoor meerdere multikills mee gehaald.
Ik speelde een botgame met rengar, ik was als ik het zelf mag zeggen beter als insec in die game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Ik report die bots altijd voor feeding, maar kut Riot laat ze elke keer weer toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

garriej schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:27:
[...]

Ik speelde een botgame met rengar, ik was als ik het zelf mag zeggen beter als insec in die game :+
Lekker makkelijk als Insec niet eens in die game zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:28:
[...]

Lekker makkelijk als Insec niet eens in die game zit!
Insec zit in veelte lage elo voor de skils die ik laat zien tegen bots.

Even on a serious note, rumble heeft(als je z'n ult raakt) best wel een leuk burst inderdaad, maar ook wel sustained dmg met zijn flamethrower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-10 15:41
Skyclad schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:23:
Gisteravond even snel voor de 150 IP een beginner Co-op vs AI gedaan. Gewacht wat de rest koos, en daarna aangezien top over was met 2 seconden op de klok besloten voor Rumble te gaan. (Waarna ik merkte dat ik nog een AD setup had, maar ok)

Nou zijn beginner bots niet echt een goede indicatie, maar Rumble heeft een lekkere burst damage. Het is even wennen, maar ik denk dat ik Rumble maar eens vaker ga proberen. En wie weet, misschien ook een keer mid ;)
Ach, beginner bots :')

Ik wacht zelfs niet om te kijken wat m'n team neemt. Gewoon een champ die je wilt spelen nemen en dan zie ik wel waar ik sta. Tevens neem ik altijd teleport want je kan nooit snel genoeg terplaatse zijn en ja, ik speel het soms ook voor m'n 150 IP als ik echt geen zin heb om een 50/50 kans te hebben in een normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Dank je Riot, AD Sion was bijna uit het daglicht verdwenen maar met deze rework zie ik hem gelukkig binnenkort weer terug! <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Krijgen we een Sion rework?

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Net terug van twee weekjes vakantie, en het forum wel één groot 'censuur-slachtoffer' met al die zwarte (spoiler) balken :P

Geen tijd om veel terug te kijken, maar kan iemand hier zich meteen een match herinneren die ik qua spanning/plays zeker gezien moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:16:
Net terug van twee weekjes vakantie, en het forum wel één groot 'censuur-slachtoffer' met al die zwarte (spoiler) balken :P

Geen tijd om veel terug te kijken, maar kan iemand hier zich meteen een match herinneren die ik qua spanning/plays zeker gezien moet hebben?
SK vs TSM (2e match) leuk einde :).

En elke game met DP erin, kun je zien hoe pro's het doen in Coop vs AI.

[ Voor 8% gewijzigd door Damien op 23-09-2014 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TSM vs SHR de eerste keer, SK vs TSM en SSW tegen EDG. Dan heb je de teams die er nog inzitten iig zien spelen en SK vs TSM was best een vermakelijke game.
Verder heb je dan eigenlijk ook echt niks gemist, de 3e en 4e plaats teams waren echt niet de moeite om naar te kijken. Was best een hele saaie eerste week

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2014 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
misterdoom schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:33:
[...]

Ach, beginner bots :')

Ik wacht zelfs niet om te kijken wat m'n team neemt. Gewoon een champ die je wilt spelen nemen en dan zie ik wel waar ik sta. Tevens neem ik altijd teleport want je kan nooit snel genoeg terplaatse zijn en ja, ik speel het soms ook voor m'n 150 IP als ik echt geen zin heb om een 50/50 kans te hebben in een normal.
Als ik moe ben dan pick ik ook gewoon waar ik zin in heb, maar anders probeer ik tenminste iets te picken wat ik nog niet of nauwelijks heb geprobeerd, en liefst voor de positie die ik ga spelen. Rumble had ik toen ik em kocht 1x in een custom solo game geprobeerd geloof ik, en daarna nooit meer. Wilde eigenlijk Oriana proberen, maar heb meer ervaring met mid champs dan top, dus besloot ik toch maar een top champ te kiezen.

Geloof dat ik nog iets van 20 champions mis, maar met de meeste van degenen die ik wel heb heb ik nog steeds niet of nauwelijks ervaring. Gebrek aan tijd en zin en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ok thx voor de heads up Damien en Lord.

TSM vs SK was inderdaad wel vermakelijk ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:46

McGryphon

Veul vrouwkes!

Als je de promotions niet gezien hebt is MIL vs UOL game 3 ook heerlijk :P

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

En natuurlijk AHQ vs EDG game 2.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Ja maar...
spoiler:
Poppy is the BEST champion in the GAME!

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:54
Goed nieuws ook weer:
http://forums.euw.leagueo.../showthread.php?t=1915740

Ook gelijk al die huilende mensen die nu een chatban hebben haha... Zeg maar dag tegen je rewards, geweldig.

Die leave points (via euw.op.gg) zijn echter niet helemaal eerlijk imo... Gisteren 380 punten gehad omdat ik wist dat ergens tussen 18:00 en 20:30 iemand langs kwam om wat op te halen (zou dan +/- 15 min duren). Dus vanaf 18:00 ga ik bot games spelen (zodat ik in ranked/normal/teambuiler/aram niemand benadeel) en tijdens de 2e botgame komt die persoon en toen ik terug kwam was het potje al afgelopen.

• Damien
TheBrut3 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:01:
Goed nieuws ook weer:
http://forums.euw.leagueo.../showthread.php?t=1915740

Ook gelijk al die huilende mensen die nu een chatban hebben haha... Zeg maar dag tegen je rewards, geweldig.

Die leave points (via euw.op.gg) zijn echter niet helemaal eerlijk imo... Gisteren 380 punten gehad omdat ik wist dat ergens tussen 18:00 en 20:30 iemand langs kwam om wat op te halen (zou dan +/- 15 min duren). Dus vanaf 18:00 ga ik bot games spelen (zodat ik in ranked/normal/teambuiler/aram niemand benadeel) en tijdens de 2e botgame komt die persoon en toen ik terug kwam was het potje al afgelopen.
Ik ben een voorstander van dit systeem, echter vind ik het wel weer absurt dat mensen die deze game voor de lol spelen (en dus niet in ranked actief zijn) gestraft worden met toxic ranked spelers. Maak dan ook gewoon een aparte queue voor deze mensen zodat ze tegen elkaar kunnen spelen en benadeel niet de casuals. Ik vind niet dat je mensen moet forcen om ranked te spelen om weer van toxic spelers af te komen.

Nee gewoon alle mensen met bans/restrictions in een eigen queue en misschien valt het ze eindelijk eens op hoe zulke eikels ze wel niet zijn. Plus de langere queue tijden, zal ze misschien doen nadenken dat het toch anders moet.

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Pff. Ik was eigenlijk helemaal niet van plan om ranked te gaan spelen, maar als nu juist de toxic ranked spelers naar normal draft gegooid gaan worden wordt dat toch een minder interessant alternatief gok ik...

Ik kijk het wel even aan, hoe erg het wordt. Als ze ook chat restricted zijn daar zal het hopelijk meevallen, neemt helaas de mogelijkheid tot feeden of pingspammen niet weg.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

McGryphon schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:15:
Pff. Ik was eigenlijk helemaal niet van plan om ranked te gaan spelen, maar als nu juist de toxic ranked spelers naar normal draft gegooid gaan worden wordt dat toch een minder interessant alternatief gok ik...

Ik kijk het wel even aan, hoe erg het wordt. Als ze ook chat restricted zijn daar zal het hopelijk meevallen, neemt helaas de mogelijkheid tot feeden of pingspammen niet weg.
Ik mag toch hopen dat ze niet zo toxic blijven, en gewoon hun games spelen om weer ranked in te mogen. Als ze wel toxic blijven, dan verwacht ik ook dat er nog extra stappen genomen worden. Zal wel niet :(

ping spammen, feeden, trollen(duo mid, teemo ward, malphite bij golems neerzetten, WW bij z'n familie laten staan,Nunu nemen en alle camps jatten van de jungler, met shyvanna bij je moeder gaan staan(drake)) ,en gewoon in spawn afk staan.

Maar de chat restriction helpt wel hoor.

[ Voor 15% gewijzigd door garriej op 24-09-2014 10:22 ]

• Damien
garriej schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:18:
[...]

Ik mag toch hopen dat ze niet zo toxic blijven, en gewoon hun games spelen om weer ranked in te mogen. Als ze wel toxic blijven, dan verwacht ik ook dat er nog extra stappen genomen worden. Zal wel niet :(

ping spammen, feeden, trollen(duo mid, teemo ward, malphite bij golems neerzetten, WW bij z'n familie laten staan,Nunu nemen en alle camps jatten van de jungler, met shyvanna bij je moeder gaan staan(drake)) ,en gewoon in spawn afk staan.

Maar de chat restriction helpt wel hoor.
Op sommige had het weinig effect :+ ItsNotRudy kreeg juist elke keer een verlenging :'). Sommige spelers hebben aan 5 berichten genoeg + de chatrestriction is niet aanwezig in endgame chat. Dus wat er nog niet is gezegd gedurende de game komt er dan alsnog uit, waardoor ze weer gereport worden.

Beter gezegd, ik verwacht dat het voor een heleboel spelers gewoon genoeg reden is om te stoppen met League (good riddance) want ze zullen er niets meer mee behalen. Nu is het wel te hopen dat Riot zijn poot stijf houd en niet vanuit het oogpunt van inkomsten gaat handelen.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:28:
[...]

Op sommige had het weinig effect :+ ItsNotRudy kreeg juist elke keer een verlenging :'). Sommige spelers hebben aan 5 berichten genoeg + de chatrestriction is niet aanwezig in endgame chat. Dus wat er nog niet is gezegd gedurende de game komt er dan alsnog uit, waardoor ze weer gereport worden.

Beter gezegd, ik verwacht dat het voor een heleboel spelers gewoon genoeg reden is om te stoppen met League (good riddance) want ze zullen er niets meer mee behalen. Nu is het wel te hopen dat Riot zijn poot stijf houd en niet vanuit het oogpunt van inkomsten gaat handelen.
Rudy is dan ook toxic as fuck.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:28:
[...]
Sommige spelers hebben aan 5 berichten genoeg + de chatrestriction is niet aanwezig in endgame chat. .
Dit is een non-argument, je kan gewoon gelijk leaven en als je naar de stats wil kijken kan je dat achteraf ook nog doen :P

Verder eens met je post. De meeste toxic as fuck mensen weten ook niet dat ze toxic as fuck zijn :+

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:25

Wootlock

Evilution

Vicarious schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:35:
[...]

Rudy is dan ook toxic as fuck.
3x verlenging van een chat ban zou moeten resulteren in een complete ban van 1 á 2 weken en mocht het dan nog terug komen perma ban :)
Wie niet horen wil moet maar voelen principe.

Wellicht dat dit concept niet werkt (want smurfen enzo) maar het is in ieder geval een stap in de goede richting imo.

"Don't let your dreams be memes"

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Denk dat iedereen wel eens een slechte dag heeft en wel eens dingen in chat typt die niet kunnen..
Heb het ook al paar keer gehad dat je niet eens erop reageert maar dat ze je wel reporten en je dan een warning krijgt.. dat vind ik ook zoiets achterlijk wat ze zouden moeten fixen..

• TheBrut3
Die warning doet verder weinig en een slechte dag kan ook. Zolang je niet 10 games op rij 9 reports krijgt.

• Dopiej
TheBrut3 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:15:
Die warning doet verder weinig en een slechte dag kan ook. Zolang je niet 10 games op rij 9 reports krijgt.
Nee das waar, ik zeg wel eens wat maar niet zoals je in de tribunal wel eens voorbij zie komen (met ziektes schelden) en door blijven gaan.. meestal als er in mijn team of opposing team een flamer/whiner zit druk ik altijd op het mooie mute knopje dan hebk er geen last meer van :P

Reporten jullie eigenlijk veel? Ik eigenlijk alleen afk'ers..

• Damien
De warning is juist een goede aanvulling. Het is namelijk al door Riot bevestigd dat alleen mensen die amper gereport worden de warning krijgen. Oftewel zolang je nog een warning krijgt weet je dat je opzich nog veilig zit en gewoon er beter op moet letten voor volgende games.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ik heb nog nooit een warning gehad :D Ik hoop dat dit iets goeds is. nog nooit gereport? kan het me niet voorstellen eigenlijk :') Want ik heb wel is report waardige opmerkingen gehad. Zou zonde zijn als mensen daar dus gewoon niet voor reporten, dan kan iedereen wel huilie huilie doen over de kappote, maar dan ligt het aan de community dat er mensen zijn die toxic as fuck zijn(je probeert namelijk als je niet report het probleem niet aan te pakken), niet aan rito.

De laatste tijd(lees:ongeveer 2 weken) kan ik ook niet heel serieus meer spelen in normals, het is met ze 2-3e altijd lachen, gieren, brullen halverwege de game. We proberen wel gewoon te winnen hoor, maar alles wat gebeurt is grappig.

[ Voor 20% gewijzigd door garriej op 24-09-2014 11:38 ]

• TheBrut3
Mijn laatste warning was bij een normal en omdat ik bij een 4 man premade zat en niet precies deed wat hun wilde.

• Dopiej
TheBrut3 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:38:
Mijn laatste warning was bij een normal en omdat ik bij een 4 man premade zat en niet precies deed wat hun wilde.
ja dat heb ik dus ook paar keer gehad, of omdat ik als jungler perongeluk een kill pakte op botlane ofzo.. dat me redbuff doortikte en de last hit deed.. en dan gelijk om je oren krijgen 'hahaha we are premade you're reported'

achja heb nu op me 3 accounts nog maar 2x zo een warning gehad..

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Defqonwolf schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:41:
[...]

ja dat heb ik dus ook paar keer gehad, of omdat ik als jungler perongeluk een kill pakte op botlane ofzo.. dat me redbuff doortikte en de last hit deed.. en dan gelijk om je oren krijgen 'hahaha we are premade you're reported'

achja heb nu op me 3 accounts nog maar 2x zo een warning gehad..
Hoe pak je perrongelijk een kill als jungler? Ik pak ze altijd expres, of liep je perrongelijk naar de lane en klikte op abilities? Als ik 1 ding geleerd heb van support spelen is het; gewoon er vol voor gaan. Het komt me te vaak voor dat de ADC net die laatste shot niet kan geven en de tegenstander niet dood gaat :+

• Dopiej
garriej schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:44:
[...]

Hoe pak je perrongelijk een kill als jungler? Ik pak ze altijd expres, of liep je perrongelijk naar de lane en klikte op abilities? Als ik 1 ding geleerd heb van support spelen is het; gewoon er vol voor gaan. Het komt me te vaak voor dat de ADC net die laatste shot niet kan geven en de tegenstander niet dood gaat :+
Ja wou ganken en zorgen dat de ADC de last hit haalde aangezien die achter stond en toen gingen ze me reporten..

• TheBrut3
Killen wat je killen kan! Die ADC krijgt ook een assist en kan weer een CS voorsprong pakken.
En ach, dat een buff in de fik staat kan soms eens gebeuren. De laner die hem krijgt moet maar niet zo chicken zijn en een skill gebruiken.

• Damien
garriej schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:34:
Ik heb nog nooit een warning gehad :D Ik hoop dat dit iets goeds is. nog nooit gereport? kan het me niet voorstellen eigenlijk :') Want ik heb wel is report waardige opmerkingen gehad. Zou zonde zijn als mensen daar dus gewoon niet voor reporten, dan kan iedereen wel huilie huilie doen over de kappote, maar dan ligt het aan de community dat er mensen zijn die toxic as fuck zijn(je probeert namelijk als je niet report het probleem niet aan te pakken), niet aan rito.

De laatste tijd(lees:ongeveer 2 weken) kan ik ook niet heel serieus meer spelen in normals, het is met ze 2-3e altijd lachen, gieren, brullen halverwege de game. We proberen wel gewoon te winnen hoor, maar alles wat gebeurt is grappig.
Er zit een verschil tussen amper en niet Garriej ;). Er zit geen persoon in LoL die nog nooit een report heeft gehad, die bestaan simpelweg niet. Iedereen wordt (onterecht of niet) wel eens gereport.

Echter zorgt die warning er voor dat mensen niet ontsporen. En dat vind ik een goede aanvulling. Je hebt het zelf in de hand of je het erger laat worden of gewoon weer realiseert dat je de verkeerde richting op gaat. Tenzij het natuurlijk een onterechte report is waarvan je weet dat het puur was omdat je met de 4 man premade op pad was.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:24:
[...]

Er zit een verschil tussen amper en niet Garriej ;). Er zit geen persoon in LoL die nog nooit een report heeft gehad, die bestaan simpelweg niet. Iedereen wordt (onterecht of niet) wel eens gereport.

Echter zorgt die warning er voor dat mensen niet ontsporen. En dat vind ik een goede aanvulling. Je hebt het zelf in de hand of je het erger laat worden of gewoon weer realiseert dat je de verkeerde richting op gaat. Tenzij het natuurlijk een onterechte report is waarvan je weet dat het puur was omdat je met de 4 man premade op pad was.
oo, dus als je maar een best laag aantal keer gereport bent, dan zie je de warning nog niet. Dat wist ik niet.

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Zzzz weer een halve maatregel. Lekker blijven projecteren en mensen blijven paaien Riot. Ondertussen verandert er niets.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

• Damien
garriej schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:28:
[...]

oo, dus als je maar een best laag aantal keer gereport bent, dan zie je de warning nog niet. Dat wist ik niet.
De uitleg destijds was volgens mij, als je enkele games achter elkaar niet gereport bent en je bent sowieso nooit voor het tribunal gekomen dan bij de eerst volgende reports in 1 of 2 opeenvolgende games krijg je een waarschuwing.
Rordarok schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:57:
Zzzz weer een halve maatregel. Lekker blijven projecteren en mensen blijven paaien Riot. Ondertussen verandert er niets.
Ik vind het wel een stap in de goede richting. Echter moet dit nog wel getweaked worden in een definitieve goede oplossing. Het straffen met het weghalen van eindejaars rewards is natuurlijk al een stap in de goede richting, echter los je daar toxicity in League nog niet mee op. Want je hebt ook mensen die geen ranked spelen of in Bronze/Silver zitten. Ik denk niet dat er veel Bronze spelers mee zitten dat ze aan het eind van het seizoen geen icoontje krijgen ;). Toxic spelers in normals boeit het sowieso niets want op een chatrestrictie na verlies je niets. Silver spelers missen uit op een vrij lelijke (spreek uit ervaring) border en een middelmatig icoontje dat eigenlijk niets anders is dan een recolor van alle andere icoontjes.

Dus ja het is een halve stap, maar elke stap (half of heel) is er 1. Dus hopelijk zetten ze dit nu voort en veranderd er enigszins ergens in de keten iets qua toxicity.

Echter vind ik wel dat ze tribunal ook op de schop moeten nemen en dit gewoon bij Riot zelf af dienen te handelen en niet meer door de community. Ik vind dat Riot ZELF verantwoordelijkheid dient te nemen bij het bannen van personen en dat niet in de handen van de community. Dat werkt namelijk gewoon niet, goed voorbeeld is het spel Archeage wat ik momenteel ook af en toe speel. Daar wordt dus ook een tribunal gedaan door de community. Hier zie je duidelijk dat mensen daar niet mee om kunnen gaan, er is nog NIEMAND door het tribunal gekomen die op vrije voeten kwam, iedereen vind het maar alste leuk om maar lukraak op Punish te drukken. Tevens zijn de regels in League nog steeds te globaal om door een community te laten bepalen of iemand de regels heeft overtreden of niet. (enigszins vergelijkbaar met de regeltjes van Tweakers qua posten).

Het is maar net hoe iemand het interpreteert of iemand wel of niet schuldig is aan schijnbaar gemaakte overtredingen. Vandaar dat het het beste is om dit bij Riot zelf te beleggen, bij de werknemers moet bekend zijn wat wel of niet door de beugel kan. Dat ze dit niet vanaf het begin hebben geintroduceerd kan ik me voorstellen aangezien het nog een klein bedrijf was, maar inmiddels met de huidige omzet moet het geen probleem zijn om hier dedicated mensen voor aan te stellen.

[ Voor 84% gewijzigd door Damien op 24-09-2014 13:08 ]

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Toxic ranked spelers maar naar normals schoppen.... Want het heilige doel in LoL is natuurlijk om jezelf kapot te grinden ranked :X. Volgens mij gaat men juist normals doen, omdat ze geen zin hebben in dat toxic gezeik in ranked en gewoon voor hun lol een spelletje willen doen.

[ Voor 35% gewijzigd door Thormodo op 24-09-2014 14:02 ]

Pagina: 1 ... 72 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]