Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 71 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.514 views

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Vicarious schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:49:
[...]

spoiler:
1 win vs een TPA dat een voorsprong pakt en er niets mee doet ook niet.

SHRC speelde nu een stuk sterker maar hadden ook een beter team bij elkaar gedraft. TSM heeft een aantal behoorlijk zwakke punten laten zien: positioning van Turtle is nog altijd niet best en Dyrus kan best hard choken/tilten zo blijkt :P Amazing is het hele seizoen al de zwakste schakel van TSM. Desondanks heb ik goede hoop dat ze alsnog de tweede ronde halen. SHRC is niet onverslaanbaar, maar ze zullen het nu vooral tegen TPA moeten laten zien.
spoiler:
Echter heb je daar het over een team dat wel op top sterkte is, terwijl je vs SK een 5v4 speelt. En SK sowieso al de zwakste broeder uit EU is. Dit was normaal gesproken het slot geweest van Gambit/M5 (originele line-up) iets waar TSM ook de grootste moeite altijd mee had :). Heb volgens mij je gehele opsomming over TSM's zwaktes al een paar weken eerder geroepen.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Mejai is een heel common pick voor Janna.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:55:
[...]

spoiler:
Echter heb je daar het over een team dat wel op top sterkte is, terwijl je vs SK een 5v4 speelt. En SK sowieso al de zwakste broeder uit EU is. Dit was normaal gesproken het slot geweest van Gambit/M5 (originele line-up) iets waar TSM ook de grootste moeite altijd mee had :). Heb volgens mij je gehele opsomming over TSM's zwaktes al een paar weken eerder geroepen.
spoiler:
Die zwaktes ken ik ook al een tijdje hoor, alleen Dyrus valt me een beetje tegen. Normaal gesproken altijd gewoon een stabiele factor die echt niet altijd zijn lane zal winnen, maar zelden een groot voordeel zal weggeven. In dit geval heeft hij het na een goed begin behoorlijk laten liggen.

Maargoed, elk team heeft zijn zwaktes en als je je alleen focust op de zwaktes lijkt TSM een heel matig team. Ik denk echter dat ze in elke lane de potentie hebben om in ieder geval gelijk uit te komen met als uitschieter natuurlijk Bjergsen. Daarnaast zijn de teamfights en rotations van TSM normaal gesproken dik in orde. Ik denk dan ook dat TSM zeker in de top 8 van dit World Championship thuishoort en het zal verder in het toernooi nog moeten blijken of ze dat ook kunnen waarmaken.

Vicariously I live while the whole world dies

• Damien
Vicarious schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:02:
[...]

spoiler:
Die zwaktes ken ik ook al een tijdje hoor, alleen Dyrus valt me een beetje tegen. Normaal gesproken altijd gewoon een stabiele factor die echt niet altijd zijn lane zal winnen, maar zelden een groot voordeel zal weggeven. In dit geval heeft hij het na een goed begin behoorlijk laten liggen.

Maargoed, elk team heeft zijn zwaktes en als je je alleen focust op de zwaktes lijkt TSM een heel matig team. Ik denk echter dat ze in elke lane de potentie hebben om in ieder geval gelijk uit te komen met als uitschieter natuurlijk Bjergsen. Daarnaast zijn de teamfights en rotations van TSM normaal gesproken dik in orde. Ik denk dan ook dat TSM zeker in de top 8 van dit World Championship thuishoort en het zal verder in het toernooi nog moeten blijken of ze dat ook kunnen waarmaken.
spoiler:
Top 8, ja daar kan ik inkomen. Maar meer ook niet. Ik snap dat je ook naar de sterke punten van TSM wilt kijken. Echter vind ik de rotations niet slecht, maar ze zijn te langzaam. Iets waar ik denk merendeel van de Westerse teams last van hebben. Je ziet het ook terug in de LCS. Ze roteren wel maar bij de Aziatische teams gebeurt het allemaal net even een seconde sneller. Dyrus heeft het opzich niet slecht gedaan deze game als ik eerlijk ben. Een Irelia vs Ryze matchup is in mijn ogen in het voordeel van Irelia, tot lategame wanneer Ryze haar outscaled. Echter aan het einde van de game begon Dyrus inderdaad te tilten, maar je zag dat het gehele team op dat moment uit elkaar viel. Bjergsen is de enige hoop voor TSM om daadwerkelijk games om te zetten in wins.

Aangezien Regi graag de portemonnee trekt zou ik hem voor volgend seizoen aanraden om een andere jungler en adc erbij te halen. Dyrus, Bjergsen en Lustboy zijn het probleem niet. Die andere 2 wel. En hence misschien krijgen ze het voor elkaar om Piglet naar TSM te halen en misschien kan hij een CJ Amin of Kottenx richting TSM verleiden. 2 junglers die ik allebei hoger inschat dan Amazing, ook al was Kottenx wat wisselvallig bij zijn laatste optreden.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wildturtle's slechte positioning is met name van de laatste tijd. Ook in soloqueue zie je dat hij nog altijd een AD carry speler van hele hoge kwaliteit is. Ik vind hem eigenlijk een beetje vergelijkbaar met Doublelift: erg goede mechanics met een twijfelachtige positioning en decision making. Dat werkt prima in soloqueue omdat de tegenstanders niet de coordinatie hebben om 1 kleine positioning fout direct af te straffen, maar in teamplay heeft dat als gevolg dat je vaak al gauw 4v5 zonder ADC moet vechten en dat win je zelden.

Ik denk dat het al een hoop helpt als ze een goede jungler aantrekken want Turtle's problemen zijn volgens mij wel redelijk op te lossen met goede coaching en analyse. Amazing heeft me echter zelden ECHT verrast. Tuurlijk speelt hij een aardige Lee Sin en Elise, maar dat alleen is niet genoeg. Bovendien vind ik vooral zijn Lee Sin nou niet echt van wereldklasse. Wel goed, maar niet top. Al met al maar weinig redenen om hem voor het team te behouden. Maargoed, Amazing aantrekken was ook onder grote druk omdat TheOddOne onverwachts stopte. Ik denk dat als Regi meer tijd had gehad hij wel met een andere speler was gekomen.

• Damien
Vicarious schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:17:
Wildturtle's slechte positioning is met name van de laatste tijd. Ook in soloqueue zie je dat hij nog altijd een AD carry speler van hele hoge kwaliteit is. Ik vind hem eigenlijk een beetje vergelijkbaar met Doublelift: erg goede mechanics met een twijfelachtige positioning en decision making. Dat werkt prima in soloqueue omdat de tegenstanders niet de coordinatie hebben om 1 kleine positioning fout direct af te straffen, maar in teamplay heeft dat als gevolg dat je vaak al gauw 4v5 zonder ADC moet vechten en dat win je zelden.

Ik denk dat het al een hoop helpt als ze een goede jungler aantrekken want Turtle's problemen zijn volgens mij wel redelijk op te lossen met goede coaching en analyse. Amazing heeft me echter zelden ECHT verrast. Tuurlijk speelt hij een aardige Lee Sin en Elise, maar dat alleen is niet genoeg. Bovendien vind ik vooral zijn Lee Sin nou niet echt van wereldklasse. Wel goed, maar niet top. Al met al maar weinig redenen om hem voor het team te behouden. Maargoed, Amazing aantrekken was ook onder grote druk omdat TheOddOne onverwachts stopte. Ik denk dat als Regi meer tijd had gehad hij wel met een andere speler was gekomen.
Echter heeft Doublelift wel de techniek om zijn gehele team te carryen, iets dat Turtle weinig tot niet heeft laten zien. Of gaan we zijn Pentakill erbij halen toen hij Chaox verving? ;)

Qua ADC's in NA zijn er maar 3 die uitblinken: Doublelift, Sneaky en Vasilii. Wildturtle heeft eigenlijk altijd al het net-niet gehalte gehad. Ik denk dat die beter nog wat langer bij Lemonnation had kunnen zitten om hem uit te leggen wat wel en niet slim is. Lustboy heeft het aardig weten te verbloemen tot nu toe dat Wildturtle eigenlijk een zwakke schakel is. Maar in deze game viel het wederom op. Persoonlijk en ik wordt hier vast op teruggeroepen op Tweakers, zie ik liever Chaox. :)

Verwijderd

Doublelift word echt veel te hoog aangeslagen meestal. Die gast hoort echt niet bij de beste ADC's in de wereld niet eens in NA zelfs.
Als je bijvoorbeeld kijkt naar hun laatste play-off games, daar had hij nog grote moeite om te carryen tegen een Challenger team. Ja hij heeft goede laning maar vervolgens komt dat vrijwel niet tot uiting in de rest van de game.
Terwijl hij altijd bizar veel extra farm naar hem toegeschoven krijgt en de teamcomps vaak erg om hem gecentreerd zijn. Misschien is dat ook wel deel van het probleem hoor, hij moet gewoon naar een ander team als hij zich wilt bewijzen.

Beste ADC pickup op het moment is sowieso Forgiven die gast was echt heel goed, denk mechanisch wel gelijk aan Double en een stuk beter in daadwerkelijk carryen. Maar Curse is natuurlijk ook op zoek en heeft diepe zakken.
Verder kan je natuurlijk Koreanen/Chinezen scouten want daar zitten ook mechanische goden bij maar hun decision making is waarschijnlijk ook niet alles.

• Damien
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:31:
Doublelift word echt veel te hoog aangeslagen meestal. Die gast hoort echt niet bij de beste ADC's in de wereld niet eens in NA zelfs.
Als je bijvoorbeeld kijkt naar hun laatste play-off games, daar had hij nog grote moeite om te carryen tegen een Challenger team. Ja hij heeft goede laning maar vervolgens komt dat vrijwel niet tot uiting in de rest van de game.
Terwijl hij altijd bizar veel extra farm naar hem toegeschoven krijgt en de teamcomps vaak erg om hem gecentreerd zijn. Misschien is dat ook wel deel van het probleem hoor, hij moet gewoon naar een ander team als hij zich wilt bewijzen.

Beste ADC pickup op het moment is sowieso Forgiven die gast was echt heel goed, denk mechanisch wel gelijk aan Double en een stuk beter in daadwerkelijk carryen. Maar Curse is natuurlijk ook op zoek en heeft diepe zakken.
Verder kan je natuurlijk Koreanen/Chinezen scouten want daar zitten ook mechanische goden bij maar hun decision making is waarschijnlijk ook niet alles.
Volgens mij als Doublelift er niet had gestaan hadden ze uberhaupt niet meer in de LCS gezeten. Het is in geen geval een team, om je dan als ADC nog staande te houden is opzich al een prestatie. Je hebt een toplaner die het gehele jaar slechter heeft gepresteert dan je oude toplaner. Een midlaner die schijnbaar als je de nieuwsposts mag geloven niet kan communiceren. Enige waar je Doublelift op kunt aanspreken zijn al zijn domme uitspraken. Maar je moet hem ook niet in je team halen als woordvoerder maar gewoon ADC, that's it.

Verwijderd

Doublelift was echt niet speciaal hoor in die play-off games tegen CA, denk dat Wildturtle, Sneaky, Altec, en Vasili het niet slechter zouden doen.
Als je kijkt in game 1 heeft Doublelift op een gegeven moment ongeveer 160cs lead maar minder impact dan Impactful die ook gewoon verre van sterk is.
Game 2 speelt hij een waardeloze Vayne met een slechte build en dat is dan zogenaamd zijn signature champion.
Game 3 Carried hij uiteindelijk op Tristana de ADC waarmee iedereen super goed lijkt omdat ze gewoon te sterk is. Dan nog gaat het niet erg soepel zelfs met een team dat 100% ingericht is om de adc te beschermen. Als je die game bekijkt kan je zien dat op het einde van de game van de 7 kills iedereen in zijn team minstens 6 assists heeft meegepakt. Oftewel van solo carry acties is ook hier geen sprake
Game 4 doet hij het goed maar dat is een stomp en iedereen in CLG gaat hier geweldig.
Game 5 weer op Tristana en ook geen geweldige impact op de game.

Hij zit gewoon in hetzelfde bootje als Qtpie, grote fanbase en kan aardig spelen maar keihard een team op je rug nemen: nee. Niet voor niks dat hij al 2 worlds niet meedoet

• Damien
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 20:19:
Doublelift was echt niet speciaal hoor in die play-off games tegen CA, denk dat Wildturtle, Sneaky, Altec, en Vasili het niet slechter zouden doen.
Als je kijkt in game 1 heeft Doublelift op een gegeven moment ongeveer 160cs lead maar minder impact dan Impactful die ook gewoon verre van sterk is.
Game 2 speelt hij een waardeloze Vayne met een slechte build en dat is dan zogenaamd zijn signature champion.
Game 3 Carried hij uiteindelijk op Tristana de ADC waarmee iedereen super goed lijkt omdat ze gewoon te sterk is. Dan nog gaat het niet erg soepel zelfs met een team dat 100% ingericht is om de adc te beschermen. Als je die game bekijkt kan je zien dat op het einde van de game van de 7 kills iedereen in zijn team minstens 6 assists heeft meegepakt. Oftewel van solo carry acties is ook hier geen sprake
Game 4 doet hij het goed maar dat is een stomp en iedereen in CLG gaat hier geweldig.
Game 5 weer op Tristana en ook geen geweldige impact op de game.

Hij zit gewoon in hetzelfde bootje als Qtpie, grote fanbase en kan aardig spelen maar keihard een team op je rug nemen: nee. Niet voor niks dat hij al 2 worlds niet meedoet
Echter heeft Qtpie geen fanbase (waaronder pro-spelers) in Azië. Ik acht toch dat ook hun mening ergens op gebaseerd is. Imp noemde bijvoorbeeld Doublelift ook 1 van de betere ADC's op de wereld, MadLife had ook geen klachten.

Ik heb dat nog nooit over WildTurtle gehoord, hence zelfs Reginald heeft zijn bedenkingen bij WildTurtle.

Wat betreft Vasilii en Sneaky ben ik het met je eens, die hadden hetzelfde kunnen doen in de CLG games. Maar WildTurtle neemt geen enkel team op zijn nek, zeker niet als de rest van zijn lanes het ook nog eens slecht doen. Denk dat de SHRC game dat ook wel heeft aangetoond. Iets wat er ook in de LMQ games vaak genoeg naar voren kwam. Over overrated gesproken dan staat WildTurtle toch echt mijlenver voor.

Doublelift heeft misschien niet zijn sterkste seizoen gedraaid, maar overrated? Nee, in topvorm is hij hands down de beste ADC die NA kan leveren.

[ Voor 5% gewijzigd door Damien op 18-09-2014 20:29 ]

Verwijderd

Toen veel Koreanen als Imp league gingen spelen was Doublelift de bekendste ADC bij het grootste team uit Amerika toen ze nog meetelden en ze zijn nog in Korea geweest. Dat heeft hem natuurlijk veel fans op geleverd daar. Ik denk dat hij toen misschien inderdaad wel een van of de beste ADC ter wereld was. Hij had toen hele goede mechanics in verhouding tot veel anderen ook Koreanen.
Maar nu 2 jaar later is het niet meer zo speciaal als je goede mechanics hebt.
Verder denk ik niet dat Imp matches van CLG heeft gekeken afgelopen jaar dus heeft zijn mening in deze wat mij betreft ook niet zoveel waarde.

Had niet gezien trouwens dat ze eerst Poule A en B afhandelen.
Nog een week wachten tot de leukere matches/poules :(

• Damien
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 20:38:
Toen veel Koreanen als Imp league gingen spelen was Doublelift de bekendste ADC bij het grootste team uit Amerika toen ze nog meetelden en ze zijn nog in Korea geweest. Dat heeft hem natuurlijk veel fans op geleverd daar. Ik denk dat hij toen misschien inderdaad wel een van of de beste ADC ter wereld was. Hij had toen hele goede mechanics in verhouding tot veel anderen ook Koreanen.
Maar nu 2 jaar later is het niet meer zo speciaal als je goede mechanics hebt.
Verder denk ik niet dat Imp matches van CLG heeft gekeken afgelopen jaar dus heeft zijn mening in deze wat mij betreft ook niet zoveel waarde.

Had niet gezien trouwens dat ze eerst Poule A en B afhandelen.
Nog een week wachten tot de leukere matches/poules :(
Wat betreft Imp, ja het is inderdaad een tijdje geleden. En zoals ik al zei, Doublelift heeft misschien niet het sterkste seizoen ooit gedraaid mede door een verschuiving van de meta en de rol van de AD Carry. Echter zoals ik al zei vind ik hem niet overrated. Hij heeft moeite gehad met het aanpassen naar deze meta, maar imo nu redelijk zijn draai gevonden. Hopelijk halen ze het lek boven binnen CLG en gaan we volgend LCS seizoen een verschil zien.

Wat betreft de matches, er is nog wat spanning wie nummer 2 gaat worden in Poule B. Maar Poule A is wat mij betreft nu al afgerond en dat is simpelweg nog plichtmatig wat games bekijken.

Edit mijn laatste comment wat betreft WildTurtle. Ik geloof best dat hij in soloqueue een beest is. Echter dit herken ik ook vanuit mijn Counter-Strike verleden. Je had spelers die enorm goed waren op publics, maar eenmaal in een team was het niets meer dan een extra last op je schouders. Dus ja WildTurtle individueel in soloqueue waar hij kan doen en laten wat hij wil, prima speler. In een team? Bied hij maar erg weinig extra's. Nog een voorbeeld waarvan ik echt het gevoel kreeg dat dit een pubstomper is ipv een teamspeler.

Iets specifieker (34:43):

[ Voor 18% gewijzigd door Damien op 18-09-2014 21:04 ]

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:49
Zat helaas net in de auto naar huis toen TSM de tweede match moest spelen, maar achteraf gezien heb ik niet veel gemist. Hoe verbaasd (in positieve zin) ik over hun spel was in de eerste match, zo herkenbaar was hun tweede weer. Dyrus had helaas een hele zware game, continue geganked worden op een late-game champion is niet bevorderlijk. Amazing was weer matig/oke, Wildturtle zwak en Lustboy en Bjergsen deden het nog wel aardig.

Het probleem met TSM deze split is 2 ledig. Ten eerste vind ik Wildturtle echt niet goed. Bijna nooit zie je hem hard de laning phase winnen, zijn CS is niets bijzonders, zelden zie je hem aanvallend goed en scherp zijn, hooguit wanneer het hele team dik wint maar zelfs dan is hij niet uitzonderlijk.
Een tweede probleem is mijn inziens de jungler/midlaner combo. Bjergsen kan een uitzonderlijk goede midlaner zijn (wat we ook van hem gezien hebben in EU en in de spring split in NA), maar de jungler stijl van Amazing past niet bij zijn speelstijl. TheOddOne was veel meer iemand die Bjergsen hielp met het opzetten van ganks en/of bood hem meer zekerheid/vrijheid om voor een 1 op 1 fight te gaan met de andere midlaner. Hierbij komt ook nog dat Bjergsen nu, door het wisselen van de jungler en support, in de rol van shotcaller gepushed is. Iets zegt mij dat dit hem niet ligt, of dat het hem in ieder geval niet ligt in combinatie met het zijn van midlaner.
Ik denk dan ook dat TSM er goed aan zou doen om Wildturtle (maakt niet uit wat daarvoor terug komt) de deur uit te gooien en eventueel te kijken voor een andere jungler, wiens speelstijl meer aansluit bij Bjergsen. In dat geval krijg je weer wat ze eerst meer hadden: Dyrus redt zich wel top, een hopelijk goede botlane die qua farm, skill etc. zich prima redden met zijn tweeën, wat de jungler meer vrij laat om ofwel Bjergsen te helpen, of agressiever zijn eigen taak te doen (counter jungling etc) en bijvoorbeeld meer shotcalling op zich te nemen. Iemand als Brokenshard zou denk ik heel goed in deze rol passen.

Verder wat betreft de ADC's van NA, daar kan ik kort over zijn: geen enkele vind ik echt goed. Sneaky is veelal erg terughoudend en leunt behoorlijk op de ganks van Meteos, Wildturtle is matig at best, Doublelift heeft zijn momenten, maar mist consistentie, Altec en Vasili vind ik nog de beteren die er rondlopen. De overigen zitten in te zwakke teams om echt een goed beeld van ze te krijgen.
In EU heb je in ieder geval nog Rekkles die veruit de beste is (bleek ook wel uit de stats aan het einde van de summer split), gevolgd door Tabzz en daarna door Candypanda en Genja. Anderen als Creaton en MrRallez werden eerst flink de hemel in geprezen, maar daar heb ik in de summer split weinig goeds van gezien. Hetzelfde geldt voor de Woolite en Celaver.

Het verschilt per regio waar de "echte sterren" dan wel opvallende spelers zitten (welke rol ze spelen). In EU lijkt/leek het met name bij de midlaners te liggen (xPeke, Froggen, destijds Bjergsen, Kerp, Alex Ich), bij NA zijn het de junglers en supports die op mij het meeste indruk maken (Krepo, Crumbz, Lustboy, Aphromoo, Sheep (helaas in challenger)). In de Aziatische regionen zijn het veel meer de ADC's die de grote rollen spelen.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:07

Meneer iCy

swarma

Best counter akali in een teamfight:

verassing

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
God even op Reddit gekeken naar wat League of Legends nieuws, maar daar is de TSM circlejerk goed aan de gang. Dus behalve het tegenvallende maar verwachte resultaat tegen SHRC doet het management ook nog even een duit in het zakje om toch maar weer aan te tonen waarom ik echt geen seconde hoop dat TSM het nog naar een volgende ronde brengt.

Voor een persoon die altijd zoveel credits krijgt over hoe slim hij wel niet is door wat hij heeft gedaan in het verleden, vind ik hem toch echt een enorm dom persoon. En nu met zijn sidekick Locodoco is het helemaal hilarisch. Dumb and dumber zijn er niets bij. Prima zijn tweet over Doublelift, kan ik persoonlijk niet zo mee zitten. Want zoals ik gisteren ook al aangaf vind ik Doublelift nou ook niet echt een analyst, maar om nu continu nog Montechristo aan te vallen puur omdat hij niet op de bandwagon zit dat TSM wel even Worlds gaat winnen is ronduit triest te noemen.

Dus je mag als analyst niet kritisch zijn over teams want dan ben je ineens de vijand? Hilarisch. En dat "management" wordt dan door velen aanbeden. Doet vervolgens de vader van Dyrus ook nog zijn zegje en het is alsof de appel niet ver van de boom valt.

Ben persoonlijk wel blij dat Riot nu de coaches bij de LCS gaat betrekken, en dus uitspraken als dit in de toekomst gewoon boetes/schorsingen opleveren. Dit heeft niets meer met "vriendelijke" plaagstootjes uitdelen te maken, maar complete trashtalk puur omdat je je zin niet krijgt.

Dus hopelijk doet TPA zijn werk ditmaal en eindigen ze de game vs TSM wat ze eigenlijk ook tegen SHRC hadden moeten doen en zien we wederom TSM afdruipen op een groot toernooi.

Voor degenen die Reginald of Locodoco willen vergelijken met Mourinho, verschil zit hem erin dat Mourinho wel prijzen pakt en dus ondersteuning heeft voor zijn uitspraken, en een NA LCS titel valt wat mij betreft niet onder "prijzen" pakken. Want internationaal stelt het weinig tot niets voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tja ik vind het van beide kanten maar een beetje sneu gedoe. Monte moet nu ook niet ineens een "holier than thou" houding gaan aannemen gezien wat hij in het verleden allemaal getweet heeft en geroepen heeft in Summoner's Insight. Kritiek is prima, maar veelal vervalt het in ordinair bashen. Ik denk dat TSM en Monte maar gewoon even een twitterstop voor een tijdje moeten inlassen en eens met elkaar om de tafel moeten gaan om het uit te praten als volwassen mensen.

Overigens zijn die reacties van die pa van Dyrus echt hilarisch triest. Een volwassen vent die zich zo laat gaan op Twitter terwijl hij totaal niet weet waar hij over praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tja, wat wil je ook in een tak van de industrie die vooral gedomineerd word door college frat boys...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:33:
Tja ik vind het van beide kanten maar een beetje sneu gedoe. Monte moet nu ook niet ineens een "holier than thou" houding gaan aannemen gezien wat hij in het verleden allemaal getweet heeft en geroepen heeft in Summoner's Insight. Kritiek is prima, maar veelal vervalt het in ordinair bashen. Ik denk dat TSM en Monte maar gewoon even een twitterstop voor een tijdje moeten inlassen en eens met elkaar om de tafel moeten gaan om het uit te praten als volwassen mensen.

Overigens zijn die reacties van die pa van Dyrus echt hilarisch triest. Een volwassen vent die zich zo laat gaan op Twitter terwijl hij totaal niet weet waar hij over praat.
Om eerlijk te zijn kan ik niet veel uitspraken doen over SI omdat ik het hooguit 1x heb gezien. Maar die keer dat ik het zag was Montechristo imo gewoon kritisch over de teams die destijds besproken werden, waar Thorin inderdaad overgaat op simpel bashen. Echter vind ik niet dat uitspraken in een "amusements" programma (want laten we eerlijk zijn, SI is niets meer dan een VI voor League of Legends) een vriendschap in de weg zouden moeten staan (Monte en Locodoco).
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:41:
Tja, wat wil je ook in een tak van de industrie die vooral gedomineerd word door college frat boys...
Als ik de Tweets van de vader van Dyrus lees krijg ik al snel het gevoel met trailertrash te maken te hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Damien op 19-09-2014 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:42:
[...]
Echter vind ik niet dat uitspraken in een "amusements" programma niet een vriendschap in de weg zouden moeten staan (Monte en Locodoco).
Dat hangt van de uitspraken af, maar voor zover ik weet heeft Monte inderdaad geen hele nare dingen over Loco geroepen. Dat maakt het hele verhaal eigenlijk nog triester.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:45:
[...]
Dat hangt van de uitspraken af, maar voor zover ik weet heeft Monte inderdaad geen hele nare dingen over Loco geroepen. Dat maakt het hele verhaal eigenlijk nog triester.
Mooi, hoe ik mijn eigen typfouten terug lees in het stukje dat je quote :) dubbele ontkenning ftw! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:48:
[...]

Mooi, hoe ik mijn eigen typfouten terug lees in het stukje dat je quote :) dubbele ontkenning ftw! :P
Haha klopt, maar ik vind het altijd een beetje sneu om dat er dan uit te lichten :P Gelukkig zie je het zelf al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

spoiler:
Ik heb me echt verbaasd over de rengar van insec, jezus wat is die gozer goed zeg. En die synergy met zilean, heerlijk! Heb genoten van het feit dat het ze allemaal zo makkelijk af ging, voorsprong hebben en gewoon vol er voor gaan. TSM was echt radeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:59:
spoiler:
Ik heb me echt verbaasd over de rengar van insec, jezus wat is die gozer goed zeg. En die synergy met zilean, heerlijk! Heb genoten van het feit dat het ze allemaal zo makkelijk af ging, voorsprong hebben en gewoon vol er voor gaan. TSM was echt radeloos.
Hij speelt hem zoals Ryan Choi al tijden riep dat Rengar op zijn sterkst is. Dat NA en EU hem continu CDR + tanky bouwen is ook terug te zien in de resultaten. Met als uitblinker IWDominate, na 70 minuten eindelijk eens je madreds ombouwen naar een Feral Flare.

[ Voor 8% gewijzigd door Damien op 19-09-2014 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:03:
[...]

Hij speelt hem zoals Ryan Choi al tijden riep dat Rengar op zijn sterkst is. Dat NA en EU hem continu CDR + tanky bouwen is ook terug te zien in de resultaten.
De combinatie met Zilean is ook erg lekker. Extra burst door het bommetje erop en hij kan volledig glass cannon gaan door de revive ult. Zo spelen Koreanen hem al een tijdje en dat werkt prima voor ze. De CDR/tanky build is inderdaad maar matigjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

TSM leek ook volledig overwhelmed door de build inderdaad, in NA hebben ze nog nooit tegen een goeie rengar gespeeld en dan komen ze tegen een god als insec, die toch wel bekend staat als 1 van de beste junglers.

Ook de irelia pick met zilean samen werkte goed, door de zilean ult waren rengar en irelia echt totaal niet bang om er volledig gestoord in te springen. Echt genoten van die game, de snelheid en agressie waarmee ze speelde is echt heerlijk, weer is wat anders als de hele game farmen + 1 teamfight :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Loco biedt zijn excuses aan: http://www.twitlonger.com/show/n_1sb6o7t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:11:
TSM leek ook volledig overwhelmed door de build inderdaad, in NA hebben ze nog nooit tegen een goeie rengar gespeeld en dan komen ze tegen een god als insec, die toch wel bekend staat als 1 van de beste junglers.

Ook de irelia pick met zilean samen werkte goed, door de zilean ult waren rengar en irelia echt totaal niet bang om er volledig gestoord in te springen. Echt genoten van die game, de snelheid en agressie waarmee ze speelde is echt heerlijk, weer is wat anders als de hele game farmen + 1 teamfight :+
Ik snap dat merendeel van de mensen inSec behoorlijk hebben afgeschreven, want ja hij maakte in de games voor Worlds bij SHRC inderdaad erg bedenkelijke acties, die overigens werden omschreven als een gebrek aan communicatie omdat het 2 Koreaanse spelers icm met 3 Chineze spelers betreft en schijnbaar liggen die talen enorm ver uit elkaar. Engels is ook geen optie dus doen ze alles via smartpings (wat opzich imo de prestatie alleen maar knapper maakt, want het klinkt haast als een soloqueue game).

Ook door Montecristo werd al aangegeven dat het laatste OGN seizoen dat inSec nog in Korea speelde hij de "slechtste" jungler van alle teams was. Van de 14 junglers eindigde hij qua stats op de 14e plek. Echter qua mechanics is hij nog steeds van topniveau. Hij speelt een zeer aggressieve jungle (vergelijkbaar met Diamondprox in zijn hoogtijdagen) en dat pakt vaak goed uit. Je zag ook duidelijk dat Amazing totaal geen antwoord had op zijn speelstijl, ietswat hij nog wel kon doen tegen de onervarenheid van Gilius (die ik opzich het niet eens zo heel slecht vond doen in een team waar hij niet vaker in heeft gespeeld, hij doet iig ervaring op voor de LCS). inSec's champion pool is opzich niet enorm bijzonder, want het bestaat voornamelijk uit Lee Sin, Kha'zix en Rengar, echter als TSM zijn huiswerk wat beter had gedaan (*kuch* analyst uit Korea die zijn eigen landgenoten onderschat) dan hadden ze toch 2 bans uitgetrokken voor inSec en vervolgens de laatste ban aan Uzi besteed. Haal een speler uit zijn comfort zone en je opent gelijk de deur voor meer mogelijkheden voor je eigen team.
Tja met het gevaar om door Riot beboet te worden kan ik me deze tweet wel voorstellen. Echter zie ik dat Montecristo al met Riot heeft gesproken over de situatie. Hier zal vast nog wel een staartje aan zitten.

Overigens iets anders wat ik als voorstel zie op Reddit. Dat men runes en masteries laat zien van de spelers voor de champs die ze gebruiken. Ik ben daar opzich ook wel een voorstander van, ten eerste geeft het je extra inzicht in de denkwijze van de speler in kwestie en ten tweede kan het voor "nieuwe" spelers een stapje omhoog zijn om ranked eens een keer niet in te duiken met een FULL AD page op Ahri.

Mijn nietszeggende stem hebben ze!

[ Voor 15% gewijzigd door Damien op 19-09-2014 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:21:
[...]

Ik snap dat merendeel van de mensen inSec behoorlijk hebben afgeschreven, want ja hij maakte in de games voor Worlds bij SHRC inderdaad erg bedenkelijke acties, die overigens werden omschreven als een gebrek aan communicatie omdat het 2 Koreaanse spelers icm met 3 Chineze spelers betreft en schijnbaar liggen die talen enorm ver uit elkaar. Engels is ook geen optie dus doen ze alles via smartpings (wat opzich imo de prestatie alleen maar knapper maakt, want het klinkt haast als een soloqueue game).

Ook door Montecristo werd al aangegeven dat het laatste OGN seizoen dat inSec nog in Korea speelde hij de "slechtste" jungler van alle teams was. Van de 14 junglers eindigde hij qua stats op de 14e plek. Echter qua mechanics is hij nog steeds van topniveau. Hij speelt een zeer aggressieve jungle (vergelijkbaar met Diamondprox in zijn hoogtijdagen) en dat pakt vaak goed uit. Je zag ook duidelijk dat Amazing totaal geen antwoord had op zijn speelstijl, ietswat hij nog wel kon doen tegen de onervarenheid van Gilius (die ik opzich het niet eens zo heel slecht vond doen in een team waar hij niet vaker in heeft gespeeld, hij doet iig ervaring op voor de LCS). inSec's champion pool is opzich niet enorm bijzonder, want het bestaat voornamelijk uit Lee Sin, Kha'zix en Rengar, echter als TSM zijn huiswerk wat beter had gedaan (*kuch* analyst uit Korea die zijn eigen landgenoten onderschat) dan hadden ze toch 2 bans uitgetrokken voor inSec en vervolgens de laatste ban aan Uzi besteed. Haal een speler uit zijn comfort zone en je opent gelijk de deur voor meer mogelijkheden voor je eigen team.
Ja persoonlijk snapte ik die lucian ban ook niet zo, tuurlijk is uzi goed met lucian maar insec 1 van zijn comfort champs geven? en dan ook nog is 1 die je zelf niet kan picken, ban dan de ranger en waag de gok om zelf lee te nemen. Ik denk dat dat een verkeerde keuze was.

Eigenlijk heb ik wel genoten van lle games en ik wil toch ook nog even speciaal greentea noemen voor de prestatie die hij liet zien op thresh, wat een helden game speelde hij zeg.

Kijk uit naar de games van vandaag en ben vooral benieuwd naar: TSM vs TPA en edward gaming vs AHQ, de rest is in mijn ogen wel duidelijk wie de favoriet is, maar deze 2 matches kunnen nog wel is spannend worden. :9

[ Voor 3% gewijzigd door garriej op 19-09-2014 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:31:
[...]

Ja persoonlijk snapte ik die lucian ban ook niet zo, tuurlijk is uzi goed met lucian maar insec 1 van zijn comfort champs geven? en dan ook nog is 1 die je zelf niet kan picken, ban dan de ranger en waag de gok om zelf lee te nemen. Ik denk dat dat een verkeerde keuze was.

Eigenlijk heb ik wel genoten van lle games en ik wil toch ook nog even speciaal greentea noemen voor de prestatie die hij liet zien op thresh, wat een helden game speelde hij zeg.

Kijk uit naar de games van vandaag en ben vooral benieuwd naar:
De Lucian ban "moest" eigenlijk wel, want Uzi heeft haast het gehele seizoen Lucian gespeeld en dit wordt gezien als zijn comfort pick. Overigens over de games van gisteren, ik vond de jungler van TPA toch ook wel noemenswaardig.

Mijn voorspellingen voor vandaag (doe ze wel in 1 post ditmaal ipv elke game een nieuwe post)
TPA vs SK - Winnaar TPA
EDG vs DP - Winnaar EDG
SHRC vs SK - Winnaar SHRC
DP vs SSW - Winnaar SSW
TSM vs TPA - Winnaar TPA
EDG vs AHQ - Winnaar EDG

Nou ik ben benieuwd of ik de 100% van gisteren kan volhouden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:37:
[...]

De Lucian ban "moest" eigenlijk wel, want Uzi heeft haast het gehele seizoen Lucian gespeeld en dit wordt gezien als zijn comfort pick. Overigens over de games van gisteren, ik vond de jungler van TPA toch ook wel noemenswaardig.

Mijn voorspellingen voor vandaag (doe ze wel in 1 post ditmaal ipv elke game een nieuwe post)
TPA vs SK - Winnaar TPA
EDG vs DP - Winnaar EDG
DP vs SSW - Winnaar SSW
TSM vs TPA - Winnaar TPA
EDG vs AHQ - Winnaar EDG

De eerste 4 games denk ik het zelfde over, de TSM game denk ik dat TPA inderdaad de overhand een klein beetje heeft.

de AHQ game is lastig te voorspellen, dat wordt een spannende denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:37:
[...]

TPA vs SK - Winnaar TPA
EDG vs DP - Winnaar EDG
DP vs SSW - Winnaar SSW
TSM vs TPA - Winnaar TPA
EDG vs AHQ - Winnaar EDG

TPA vs SK - Winnaar TPA
EDG vs DP - Winnaar EDG
DP vs SSW - Winnaar SSW
TSM vs TPA - Winnaar TSM
EDG vs AHQ - Winnaar EDG

Ik blijf geloven in TSM :+ (wellicht tegen beter weten in). Gister had ik ook alleen de TSM match fout voorspeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:42:
[...]

TPA vs SK - Winnaar TPA
EDG vs DP - Winnaar EDG
DP vs SSW - Winnaar SSW
TSM vs TPA - Winnaar TSM
EDG vs AHQ - Winnaar EDG

Ik blijf geloven in TSM :+ (wellicht tegen beter weten in). Gister had ik ook alleen de TSM match fout voorspeld.
Ik zou zeker niet verbaasd zijn als TSM die game wint hoor, het is niet zoals bijvoorbeeld de SHRC SK game, waar je eigenlijk nu al weet dat SK niks uit kan halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Over SK btw: https://twitter.com/CandyPandalol/status/512618924823699457
_O-

Verwijst naar deze video (nieuw nummer van Imagine Dragons, gemaakt voor LoL Worlds):
YouTube: Warriors - 2014 World Championship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Blijf het sneu vinden voor de SK line-up om eigenlijk zo hard "genaaid" te worden door een teamgenoot. Niet dat ik gelijk verwacht dat ze met hun vaste line-up de volgende ronde hadden gehaald, maar er had meer ingezeten. Ze zijn wat mij betreft nu gewoon uitgeschakeld, en het enige wat er nog aan winst te behalen valt is trainen voor de LCS van volgend seizoen voor alle 5 de spelers in hun individuele lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

En ook Regi: http://www.twitlonger.com/show/n_1sb6u20

wat betreft SK: tja, gewoon het aller- allerdomste wat Sven had kunnen doen deed hij.

[ Voor 45% gewijzigd door Vicarious op 19-09-2014 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik vind die verontschuldigingen achteraf altijd zo'n "huilie huilie".
Bijna altijd is het gezichtsbehoud, mooi excuusje terwijl er eigenlijk geen drol van waar is.

In the heat of the moment worden er wel vaker dingen gezegd.

Het begint net een echte sport te worden, waarbij kijkcijfers en geld hoog in het vaandel staan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

spoiler:
dat facecheck van SK... Dit wordt het meest teleurstellende toernooi ooit voor ze ben ik bang.

[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 19-09-2014 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:32:
spoiler:
dat facecheck van SK... Dit wordt het meest teleurstellende toernooi ooit voor ze ben ik bang.
spoiler:
En hoe ik eerder vandaag nog zei dat ik die jungler van TPA gisteren wel aardig vond spelen, vind ik hem nu wat rommelig spelen... maar dit moet opzich een easy win voor TPA worden mits ze niet choken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

spoiler:
Lol, SK met een voorsprong nu. Stuk spannender dan gedacht!

edit: en ze geven het ook gelijk weer weg.

edit2: HAHAHA die fight waarbij ze TPA in die dragon pit hielden. Geniaal gedaan van SK.

[ Voor 49% gewijzigd door Vicarious op 19-09-2014 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:48:
spoiler:
Lol, SK met een voorsprong nu. Stuk spannender dan gedacht!

edit: en ze geven het ook gelijk weer weg.
spoiler:
Foutenfestijn van TPA. Dit zou zo maar eens een win voor SK kunnen worden. En met name omdat Candypanda wel weet wat hij met Tristana moet doen. Ik hou het toch nog op TPA, al zal het niet meer de easy win worden die ik zojuist voorspelde. Eenmaal lategame is deze game voor SK though...Upset inc? :)

TPA zal echter na deze game toch met een beter gameplan moeten komen vs TSM anders zie ik mijn voorspelling voor die game ook richting TSM gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Damien op 19-09-2014 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Laatst online: 22-09 18:48
Wat betekent trouwens SI wat ik al meerdere malen heb gezien met het geval van Monte, Regi en Loco?

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Alvanosa schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:10:
Wat betekent trouwens SI wat ik al meerdere malen heb gezien met het geval van Monte, Regi en Loco?
Summoner's Insight. Programma wat gedaan wordt door Montecristo en Thorin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Summoner's Insight. Een soort talkshow van Monte en Thoorin.

spoiler:
edit: GG voor TPA. Knap die comeback, dacht dat SK hem in de tas had.

[ Voor 43% gewijzigd door Vicarious op 19-09-2014 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
spoiler:
Wat een einde! Dacht niet dat ze dat nog zou lukken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Laatst online: 22-09 18:48
Ahh ok bedankt daarvoor, ik heb het dit jaar zowat geen LoL gevolgd en ik dacht dat het eventueel een term was ingame.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
TPA vs SK:

spoiler:
Nou mijn voorspelling was correct, maar ik begin enorm te twijfelen aan mijn TSM vs TPA voorspelling. Die game gaat beslist worden in pick/ban fase, want qua lanes gaat het vrijwel gelijk op, op botlane na. Echter ga ik mijn voorspellingen niet wijzigen :). Maar wederom een LCS team die uitgeroteerd is, en met name weer op snelheid. Daar moet toch echt eens de focus op komen qua trainingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TPA tegen SK

spoiler:
Ik vind candy al tijden een super matige carry maar hij is zelfs slecht op trist :'( (vrij schokkend want in S1 Worlds was hij nog de enige die haar speelde en waarschijnlijk de sterkste AD van dat toernooi.) die gast hoort sowieso bij de minste carrys van dit toernooi. Jesiz ook best slecht maar niet zo slecht als de endgame shotcalling. Dit is sowieso de matigste groep, TSM mag heel blij zijn dat ze hierbij zitten nu kunnen ze tot de kwartfinale komen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:30:
TPA tegen SK

spoiler:
Ik vind candy al tijden een super matige carry maar hij is zelfs slecht op trist :'( (vrij schokkend want in S1 Worlds was hij nog de enige die haar speelde en waarschijnlijk de sterkste AD van dat toernooi.) die gast hoort sowieso bij de minste carrys van dit toernooi. Jesiz ook best slecht maar niet zo slecht als de endgame shotcalling. Dit is sowieso de matigste groep, TSM mag heel blij zijn dat ze hierbij zitten nu kunnen ze tot de kwartfinale komen.
spoiler:
Ja, zijn prestatie op Tristana viel mij achteraf ook tegen, met name ook vanwege het feit wat jij al aangaf. Je zag hem s1 bijna altijd rondhuppelen op Tristana met de kerstmis-skin. Echter vind ik van alle AD Carry's die we tot nu toe aan het werk hebben gezien, dat de positioning overal toch tegenvalt. En dat continu full HAM ergens induiken ziet er ook wat vreemd uit. Helaas vond ik met name de manier van roteren waar uiteindelijk de Baron voor TPA opleverde weer een goed voorbeeld dat men in NA/EU toch echt te langzaam hier mee is. Ik hoop dat C9/Fnatic/ALL hier wel op in hebben gespeeld bij hun scrims in Korea.

EDG vs DP:

spoiler:
Krijg het gevoel dat die Aziaten niet gewend zijn om zo vroeg al full tryhard te gaan, want ook EDG stelt me toch enorm teleur momenteel. Ze geven DP ook nog daadwerkelijk de kans om eruit te zien als een goed team...

Dat Twitch dit allemaal toestaat trouwens op een channel, dacht dat public rape streamen niet mocht :+.

[ Voor 12% gewijzigd door Damien op 19-09-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
spoiler:
Die FB van DP was niet slecht, maar die poging om de adc bij de dragon weg te houden zorgde ervoor dat alles voor ze in elkaar stortte.
Oh, en: http://img3.wikia.nocooki...s/images/6/6d/Spoiler.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

spoiler:
SK geeft nu ook SHRC goed partij. Die Gillius gaan we nog veel van zien denk ik. Veel potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
spoiler:
SK is echt goed bezig nu, alleen rare actie op mid daar van Gillius, hij denkt zelf ook van shit wat doe ik nu xD, hoop dat SK wint zijn echt lekker bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:54:
[...]

Dat Twitch dit allemaal toestaat trouwens op een channel, dacht dat public rape streamen niet mocht :+.
Klinkt leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

spoiler:
Team coordinatie van SK is zo ongelofelijk slecht en het erge is nog dat Gilius er elke keer het slechtste uitkomt. Nu lijkt het alsof hij constant misplays maakt terwijl er gewoon geen communicatie is bij SK. Jesiz echt mega slecht overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Rordarok schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:21:
spoiler:
Team coordinatie van SK is zo ongelofelijk slecht en het erge is nog dat Gilius er elke keer het slechtste uitkomt. Nu lijkt het alsof hij constant misplays maakt terwijl er gewoon geen communicatie is bij SK. Jesiz echt mega slecht overigens.
spoiler:
Jesiz is volgens mij een van de mindere mid laners in de LCS dus dat verbaast me op zich niet. Gilius heeft in ieder geval wel lef en heeft naast een paar foutjes (die ook vanwege de slechte coordinatie ontstaan) ook een paar mooie plays laten zien. Ik denk dat hij met wat meer ervaring zomaar een van de betere junglers in EU kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
spoiler:
Arme DP! Dat was nou echt een stomp! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moeten ze zich maar terugtrekken, ik heb echt geen medelijden met die gasten. Ze verspillen de tijd van héél erg veel mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:39:
Dan moeten ze zich maar terugtrekken, ik heb echt geen medelijden met die gasten. Ze verspillen de tijd van héél erg veel mensen.
Graag!

spoiler:
Grats TSM. Mijn eerste voorspelling waar ik er naast zat. TPA werd gewoon simpelweg geoutplayed. Goede diepe wards van TSM waardoor Rengar geen schijn van kans had, overigens vond ik het ook een zwak optreden van de desbetreffende Rengar. Tevens 24x over een pink ward heen lopen en hem dan nog niet zien, dan ben je blijkbaar nog niet wakker genoeg.

[ Voor 41% gewijzigd door Damien op 19-09-2014 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:25

Wootlock

Evilution

spoiler:
T S M ! :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

spoiler:
TSM! TSM! TSM!
Zonder gekheid: erg sterke game van ze. Vrijwel elke speler had een goede bijdrage. Met name voor Dyrus en Wildturtle was het contrast met de game tegen SHRC erg groot. Wildturtle's positioning was veel beter en als hij het een keer verneukte had je nog altijd Janna, de beste peeler uit de game. Dyrus die die gank top even goed omdraait met Amazing (mede dankzij de eerder geplaatste ward van Amazing) had op een paar vage ulti's na ook een sterke game. Amazing was dit keer steeds op de goede plek en Lustboy en Bjergsen waren zoals gewoonlijk gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag nog saaier dan gisteren wat mij betreft, komt nog 1 leuk potje in Groep A EDG tegen SSW
Groep B word nu wel leuker nu Svenskeren weer mag spelen, maar die poule is eigenlijk al over nu.
Erg jammer dat Rito dat zo heeft aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:25

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 17:17:
Vandaag nog saaier dan gisteren wat mij betreft, komt nog 1 leuk potje in Groep A EDG tegen SSW
Groep B word nu wel leuker nu Svenskeren weer mag spelen, maar die poule is eigenlijk al over nu.
Erg jammer dat Rito dat zo heeft aangepakt.
Heb me goed vermaakt hoor met alle games.
stuk voor stuk leuker dan de saaie LCS games die we iedere week voorgeschoteld krijgen.

Hoe had Riot het anders moeten aanpakken dan ?

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon laten spelen, Riot zelf breng toch ook champions uit als Oktoberfest Gragas alsof elke Duitser dat een leuk stereoptype vind. Geef dan een wat hogere boete of ban hem van LCS voor 1 of 2 splits na dit toernooi.
En ja de LCS games zijn heel saai.
Maar dit ook best wel, nu nog 2 hele dagen alleen maar potjes van deze poules die eigenlijk al helemaal beslist zijn er gaat niks meer veranderen quote me daar maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 17:26:
Gewoon laten spelen, Riot zelf breng toch ook champions uit als Oktoberfest Gragas alsof elke Duitser dat een leuk stereoptype vind. Geef dan een wat hogere boete of ban hem van LCS voor 1 of 2 splits na dit toernooi.
En ja de LCS games zijn heel saai.
Maar dit ook best wel, nu nog 2 hele dagen alleen maar potjes van deze poules die eigenlijk al helemaal beslist zijn er gaat niks meer veranderen quote me daar maar op.
Ben het voor vandaag met je eens, de games waren vrij voorspelbaar en eigenlijk zat er maar weinig spanning/actie in.

En wat betreft SK, ik vind dat ze dat team al genoeg hebben genaaid. Ten eerste het "geintje" met incarnati0n en vervolgens deze stap gaat een beetje ver. Ja het was ongelooflijk dom wat Svenskeren heeft gedaan, maar dit had een actie moeten zijn NA Worlds, en niet TIJDENS Worlds. Je brengt een compleet team in onbalans door dit te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Nope, niet mee eens. Acties hebben consequenties. Moet je maar niet het intellect van een kartonnen doosje hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach we moeten niet overdrijven natuurlijk het is niet alsof ChingChong een erge belediging is.
Tuurlijk het is niet netjes om zo met mensen om te gaan. Maar een "fan" die dacht dat hij ADC speelde slaat natuurlijk ook nergens op.
En als je dan voor elke verbale misstap mensen gaat schorsen etcetera hadden Loco en Regi ook nog wel aangepakt moeten worden, het is gewoon meten met twee maten.

Ze zijn daar in Azie gewoon erg racistisch en snel op hun teentjes getrapt.
Er was ergens dit jaar ook nog gezeur vanuit Koreanse hoek dat Riot Frankrijk een beledigende banner had gemaakt. Nou ik heb hem even opgezocht en hij zag er zo uit Afbeeldingslocatie: http://gamersledge.com/wp-content/uploads/2014/06/cfofbygtaungsqaw1l5y.jpg
Met zogenaamd de Japanse vlag van WO2 en Ahri die duidelijk Koreaans is in plaats van Japans.
Bleek de vlag gewoon de officiele vlag van die expo te zijn en ik denk niet dat er veel mensen hier in het westen Koreanen zo makkelijk van Japanners onderscheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 20:56:
Ach we moeten niet overdrijven natuurlijk het is niet alsof ChingChong een erge belediging is.
Tuurlijk het is niet netjes om zo met mensen om te gaan. Maar een "fan" die dacht dat hij ADC speelde slaat natuurlijk ook nergens op.
En als je dan voor elke verbale misstap mensen gaat schorsen etcetera hadden Loco en Regi ook nog wel aangepakt moeten worden, het is gewoon meten met twee maten.
http://na.lolesports.com/...enskeren%E2%80%9D-johnsen
Schijnt wel om iets meer te gaan dan enkel zijn naam...
Tevens vraag ik me af of ze het beter zou doen met hem als jungler en of SK hem überhaupt nog laten spelen tijdens worlds.

[ Voor 8% gewijzigd door Thormodo op 19-09-2014 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan hadden ze hem daar al eerder voor moeten schorsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 21:00:
Dan hadden ze hem daar al eerder voor moeten schorsen.
Daar zijn waarschuwingen voor. Net zoals je niet gelijk je rijbewijs kwijt raakt als je voor het eerst 30 km/u te hard rijdt.
Maar daarnaast ging het in dit geval dus ook niet alleen om zijn naam zoals jij zegt.

[ Voor 19% gewijzigd door Thormodo op 19-09-2014 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet krijg ik elke keer dat ik 10 kilometer per uur te hard rijd in dezelfde omstandigheden dezelfde boete hoor. Niet dat ze opeens na de 5e keer 10 kilometer te hard rijden je rijbewijs afpakken omdat het in totaal 50 km te hard is.....
Ah ik zie het al het klopt beide, bij meer dan 30 heb je een dikke boete en eventueel een dagvaarding en word de straf steeds zwaarder.

Blijft dat dit me een kleine overtreding lijkt en het niet waard om problemen over te maken.
Maarja TSM had het dan natuurlijk zwaargehad. /s

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2014 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 21:04:
Voor zover ik weet krijg ik elke keer dat ik 10 kilometer per uur te hard rijd in dezelfde omstandigheden dezelfde boete hoor. Niet dat ze opeens na de 5e keer 10 kilometer te hard rijden je rijbewijs afpakken omdat het in totaal 50 km te hard is.....
Ah ik zie het al het klopt beide, bij meer dan 30 heb je een dikke boete en eventueel een dagvaarding en word de straf steeds zwaarder.

Blijft dat dit me een kleine overtreding lijkt en het niet waard om problemen over te maken.
Maarja TSM had het dan natuurlijk zwaargehad. /s
Ik verwacht echter nog wel boetes richting Locodoco/Reginald. Echter moet ik er wel bij zeggen, racisme gaat even iets verder dan zeggen: "Hey je zuigt als analyst". Echter vind ik de actie opzich wederom erg slecht getimed. Schors hem dan voor het LCS seizoen, maar laat een team niet de dupe worden van de actie van 1 persoon, zonder dat ze daar goed op in kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik wil racisme verder ook helemaal nooit goed praten hoor.
Maar vanuit mijn optiek valt het allemaal best mee denk dat die gast echt niet doorhad dat het zo erg was om ChingChong te zeggen zou ik ook niet weten. Ik heb dan wel geen Taipei sensitivity training gehad maar of ze dat specifiek hebben behandelt durf ik ook te betwijfelen.
Verder is het ook niet zo erg, ik vind SK toch ook geen sympathiek team en ook nooit super om naar te kijken maar hun poule was bijna zeker leuker geweest met Svenskeren.

Als de Wereldkampioenschappen volgend jaar in Europa worden gehouden zou ik het alleen maar grappig vinden al hebben die Koreanen namen zoals dat. Ik zie het al helemaal voor me
Faker als Baguette-Tueur
KaKao als Kaaskop-Sloper
Imp als Desempleados-Siesta
Mata als Grammatik-Fuhrer
Looper als русская водка

En heel Europa natuurlijk op zijn achterste benen.

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Alleen racisme tegen blanken is totaal niet te vergelijken met een ethnische minderheid die in bepaalde communities gediscrimineerd worden. Racisme tegen de mensen die de dienst uitmaken is niet echt een ding.

Verwijderd

Het gaat meer om racistische uitspraken en in dat geval maakt huidskleur niet zoveel uit. Ik kan me evengoed beledigt voelen als ik een bleekscheet word genoemd door een spleetoog, als andersom. Systematisch groepen van een bepaald ras buiten sluiten heb ik nog niet langs zien komen in LoL.

• Skyclad
SSW vs DP:

spoiler:
Geen verrassing bij SSW vs DP (behalve dat DP 2 kills en een dragon pakt dit keer :D)

Vraag me af of Naru gevraagd zal worden om bij een 'groter team' een tryout te doen. Hij mag dan zeker niet op SSW niveau zitten, maar met zo'n grote champion pool en zijn redelijk goede tactische beslissingen hier en daar denk ik dat hij in een beter team het niet slecht zou doen. Hoe ze de SSW jungler bijna te pakken kregen was wel aardig.

SK vs SHR:

spoiler:
SHR walste over SK heen.
Als je games wil skippen hoef je deze niet echt te kijken.

AHQ vs SSW:

spoiler:
AHQ deed alles zo goed tot dat teamfight bij de dragon...
Daarna is het een pure stomp, tot de laatste 5 minuten waar het weer grappig wordt (niet dat het een onverwacht einde wordt)

[ Voor 35% gewijzigd door Skyclad op 20-09-2014 13:52 ]

Verwijderd

TPA vs TSM

spoiler:
De comps zien er ongeveer gelijkaardig uit. TSM heeft een betere lategame. En gezien TPA echt geen fuck doet om snel te eindigen ga ik ervanuit dat TSM zich hier kan plaatsen voor de kwartfinale. Ik ben alleen voor TPA. Trouwens wel echt de game voor Turtle om zich te bewijzen, iedereen in zijn teams heeft skills om voor hem te peelen/shielden + de beste adc van het moment.

Worlds Format
spoiler:
Ben opzich wel blij met deze format ten opzichte van vorig jaar. Maar voor deze poules was het echt totaal waardeloos zeg. Met zulke niveau verschillen werkt een round robin prima. Was gisteren eigenlijk ook al wel duidelijk maar nu nog meer.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2014 14:45 ]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 14:22:
TPA vs TSM

spoiler:
De comps zien er ongeveer gelijkaardig uit. TSM heeft een betere lategame. En gezien TPA echt geen fuck doet om snel te eindigen ga ik ervanuit dat TSM zich hier kan plaatsen voor de kwartfinale. Ik ben alleen voor TPA. Trouwens wel echt de game voor Turtle om zich te bewijzen, iedereen in zijn teams heeft skills om voor hem te peelen/shielden + de beste adc van het moment.
spoiler:
Tot nu toe doet Turtle het prima :+ TSM TSM TSM!

Verwijderd

Vicarious schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 14:45:
[...]

spoiler:
Tot nu toe doet Turtle het prima :+ TSM TSM TSM!
spoiler:
Ja hij heeft de Doublelift test gered. Hij kan zijn team carryen op trist met een heel team om hem heengebouwd en terwijl de tegenstander ook minder skill heeft in ongeveer elke lane

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 14:48:
[...]

spoiler:
Ja hij heeft de Doublelift test gered. Hij kan zijn team carryen op trist met een heel team om hem heengebouwd en terwijl de tegenstander ook minder skill heeft in ongeveer elke lane
spoiler:
Ik wil ook niet zeggen dat hij het moeilijk had ofzo hoor :D In ieder geval een goede en solide game van TSM. Nu moeten ze eigenlijk SK en SHRC nog verslaan om eerste te worden in de poule, want van SSW gaan ze echt niet winnen.

• Skyclad
DP vs EDG

spoiler:
lol, DP stond een tijdje voor op EDG :D
En even zo snel was het weer voorbij :D

SK vs TPA broadcast heeft wat problemen.

[ Voor 36% gewijzigd door Skyclad op 20-09-2014 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 20:56:
Of het een erge belediging is of niet is totaal niet relevant. Dat er mensen er aan storen is een feit, en als een "public figure" dien je gewoon aan bepaalde regels te houden. Overigens is het ook gewoon totaal respectloos wat ook het grootste probleem is denk ik.

Dat racistische opmerkingen als "niet zo erg" worden gezien laat overigens wel weer zien dat in onze maatschappij wij alles willen/proberen te tolereren. Maar laat ik daar maar niet te diep over ingaan :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
TSM vs SHR:

spoiler:
S H R! S H R! S H R!
En toen besloot SHR het maar te throwen.

[ Voor 25% gewijzigd door Skyclad op 21-09-2014 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:55
Of het een belediging is is wél relevant. Als hij een compleet random naam had gekozen, noem eens iets geks, "RodeAuto", en iemand stoort zich daaraan omdat hij van blauwe auto's houdt dan wil dat niet zeggen dat dat een gegronde reden is om hem te straffen. Dat kan ook aan de interpreterende partij liggen. (Beetje een zwarte piet discussie imo).

Overigens vind ik het niet beledigend, maar misschien dat ik een stukje achtergrond mis.. Maar het is in mijn ogen niet erger dan wanneer een Koreaan in Nederland een IGN neemt als "krrrchggkrrcggh", omdat dat karakteristiek is voor de klank van onze taal. Dat zou ik totaal niet racistisch vinden, eerder grappig. Nogmaals, misschien dat ik een stukje achtergrond waarom zijn naam racistisch zou zijn compleet mis hoor..

Bedenk ook wel dat veel mensen tegenwoordig niet meer op hun tenen getrapt worden, maar bewust kijken waar ze hun poot uit kunnen steken om vervolgens te klagen dat iemand erop getrapt heeft. Want zo gaat hedendaags.

Ik vind het overigens jammer dat SK sub Gripex ervoor gekozen heeft niet in te vallen op World's. Hoewel dat waarschijnlijk toch een instaban Lee en evt. Zed zou opleveren. Absoluut een van mijn favoriete streamers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Recrush schreef op zondag 21 september 2014 @ 11:51:
Of het een belediging is is wél relevant. Als hij een compleet random naam had gekozen, noem eens iets geks, "RodeAuto", en iemand stoort zich daaraan omdat hij van blauwe auto's houdt dan wil dat niet zeggen dat dat een gegronde reden is om hem te straffen. Dat kan ook aan de interpreterende partij liggen. (Beetje een zwarte piet discussie imo).

Overigens vind ik het niet beledigend, maar misschien dat ik een stukje achtergrond mis.. Maar het is in mijn ogen niet erger dan wanneer een Koreaan in Nederland een IGN neemt als "krrrchggkrrcggh", omdat dat karakteristiek is voor de klank van onze taal. Dat zou ik totaal niet racistisch vinden, eerder grappig. Nogmaals, misschien dat ik een stukje achtergrond waarom zijn naam racistisch zou zijn compleet mis hoor..

Bedenk ook wel dat veel mensen tegenwoordig niet meer op hun tenen getrapt worden, maar bewust kijken waar ze hun poot uit kunnen steken om vervolgens te klagen dat iemand erop getrapt heeft. Want zo gaat hedendaags.

Ik vind het overigens jammer dat SK sub Gripex ervoor gekozen heeft niet in te vallen op World's. Hoewel dat waarschijnlijk toch een instaban Lee en evt. Zed zou opleveren. Absoluut een van mijn favoriete streamers :)
Het stukje achtergrond dat je misschien mist is dat ze een paar uur daarvoor een briefing van Riot hebben gekregen waarin ze gewaarschuwd werden om zich respectvol te gedragen en dit soort shit niet uit te halen.

edit: on another note:
spoiler:
TSM TSM TSM holy shit wat een dragon fight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op zondag 21 september 2014 @ 11:52:
[...]

Het stukje achtergrond dat je misschien mist is dat ze een paar uur daarvoor een briefing van Riot hebben gekregen waarin ze gewaarschuwd werden om zich respectvol te gedragen en dit soort shit niet uit te halen.

edit: on another note:
spoiler:
TSM TSM TSM holy shit wat een dragon fight.
spoiler:
Wat een heerlijk commentaar ook, (fight in de jungle) "TSM baited them". Ja hoor :P het was ook absoluut niet een enorm slechte Fizz initiate die ook nog eens zijn ult missed :). Gelukkig zag Jatt wel hoe het daadwerkelijk tot stand kwam. En wederom, slechte performance van Turtle, maar weer mooi verbloemt door zijn score. Van TSM kant: Lustboy beste speler deze game, gevolgd door Dyrus en Bjergsen. Amazing die de 1 na de andere Lee Sin Q mist zag er ook weer erg matig uit. En nee 1 dragon steal maakt dat niet goed.

Teamcomp wise gaat TSM dit normaal gesproken gewoon winnen. Ondanks dat ik het SHRC meer gun.

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 21-09-2014 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Damienx2 schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:08:
[...]

spoiler:
Wat een heerlijk commentaar ook, (fight in de jungle) "TSM baited them". Ja hoor :P het was ook absoluut niet een enorm slechte Fizz initiate die ook nog eens zijn ult missed :). Gelukkig zag Jatt wel hoe het daadwerkelijk tot stand kwam. En wederom, slechte performance van Turtle, maar weer mooi verbloemt door zijn score. Van TSM kant: Lustboy beste speler deze game, gevolgd door Dyrus en Bjergsen. Amazing die de 1 na de andere Lee Sin Q mist zag er ook weer erg matig uit. En nee 1 dragon steal maakt dat niet goed.

Teamcomp wise gaat TSM dit normaal gesproken gewoon winnen. Ondanks dat ik het SHRC meer gun.
spoiler:
SHR deed veel meer slechte initaties (toen ze voor stonden sprong hun jungler alleen op 4 mensen...), op een gegeven moment vroeg ik me af of ze betaald waren om te verliezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Uzi heeft nu al 2 games achter elkaar gewoon een slechte botlane gepicked uit disrespect voor de tegenstander. Ja hij had de eerste paar levels echt veel meer pressure maar met maar 25 cs lead cait tegen trist loop je al heel snel alsnog achter. Dyrus, Bjergsen en Lustboy spelen wel heel goed zeg.
Hoop nu dat SK van ze wint alhoewel ik een tiebreaker ook wel leuk zou vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomm13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-07-2024
spoiler:
TSM was wel heel zwak in het uitspelen van het spel. In de gevechten bij baron tunnelden berjgsen en amazing op insec zodat ze baron daarna konden doen. Intussen werden dyrus en turtle en lustboy door 4 man aangepakt. Dit terwijl de mid inhib van royal al neer was.
Ik zou zeggen: negeer die Kha, sloop de rest van het team en nak nog een inhib of zelfs nexus torens. De chase op Kha door bjergsen en amazing in twee baron fights terwijl de rest van het team flink aangepakt werd was niet leuk om te zien. Het team van TSM was goed in 5v5, dat van Royal was beter in gesplitste gevechten. TSM liet zich splitten doordat Berjgsen en Amazing op Kha Zix tunnelden.

Daarnaast: je bent uzi, je bent een van beste ADC van het toernooi en je team is zwaar. Speel ajb tristana of vayne en niet caitlyn. Als Uzi tristana had gehad dan had royal als nog gewonnen dankzij de throws van TSM

[ Voor 10% gewijzigd door Tomm13 op 21-09-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
spoiler: AHQ vs DP
DARK PASSAGE HEEFT EEN KILL GG WP

spoiler: KREPO IS HOT AS FUCK
KREPO IS HOT AS FUCK. 10/10 WOULD FUCK KAWAII!!!!!

[ Voor 42% gewijzigd door blamauci op 21-09-2014 13:28 ]

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
spoiler:
Denk ook dat TSM het voornamelijk te danken heeft aan de slechte performances van TPA(2x) en SHRC(1x) dat ze nu door zijn. Want ieder die niet met de TSM-bril op zit te kijken, ziet momenteel erg veel zwaktes. Denk dat het ook komt door het slechte huiswerk dat de Aziatische teams vs TSM hebben gedaan. Elke keer die Nidalee bans, terwijl Dyrus toch echt niet bekend staat om zijn sterke Nidalee games. Door deze wins is de focus van het zwakke optreden van WildTurtle en Amazing af, maar elke game zie je het weer voorbij komen. Mits je niet "TSM TSM TSM chant" :+

Overigens vind ik Krepo toch echt een geweldige aanwinst (net als vorig jaar) voor de analyst desk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:27:
spoiler:
Denk ook dat TSM het voornamelijk te danken heeft aan de slechte performances van TPA(2x) en SHRC(1x) dat ze nu door zijn. Want ieder die niet met de TSM-bril op zit te kijken, ziet momenteel erg veel zwaktes. Denk dat het ook komt door het slechte huiswerk dat de Aziatische teams vs TSM hebben gedaan. Elke keer die Nidalee bans, terwijl Dyrus toch echt niet bekend staat om zijn sterke Nidalee games. Door deze wins is de focus van het zwakke optreden van WildTurtle en Amazing af, maar elke game zie je het weer voorbij komen. Mits je niet "TSM TSM TSM chant" :+

Overigens vind ik Krepo toch echt een geweldige aanwinst (net als vorig jaar) voor de analyst desk.
spoiler:
Zo zwak vond ik Wildturtle niet. Ja, hij staat 20 a 30 CS achter op Uzi, maar die heeft in het begin met Caitlyn een veel grotere range en heeft auto-attacks die flink pijn doen met dat shield van Janna erop waardoor traden ook lastig is. Zijn positioning was deze game over het algemeen best OK en ondanks een flink item nadeel had hij een flink aandeel in de dragon fight die TSM de early game gaf. Amazing had een vrij matige Lee Sin weer inderdaad, dat blijf ik zelf ook de zwakste schakel vinden.

Maargoed, TSM heeft met TPA en SHRC wel tegenstanders die het ze moeilijk kunnen maken, wie weet zouden ze AHQ en DP uit groep A wel net zo hard stompen als SSW en EDG doen. Ik heb heus niet de illusie dat TSM het toernooi gaat winnen, maar tot nu toe presteren ze heel behoorlijk. Ik moet C9 het nog maar zien waarmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
spoiler:

spoiler: Antwoord op Damien
Jongeman jij snapt er niks van xD. TSM is god(NOT) nah man TSM maakt facka veel fouten. maar van wat ik tot nu toe heb gezien maken alle teams een hele hoop fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomm13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-07-2024
spoiler:

spoiler:
inderdaad. Rumble, Nami, Lee Sin en Tristana zijn champs die je moet nemen of bannen tegen TSM en dan cripple je die botlane en de jungler. Bjergsen is te flexibel, daar zou ik geen bans op gebruiken. Maar Nami, Tristana en Lee Sin lijken mij duidelijke picks/bans tegen TSM

[ Voor 3% gewijzigd door Tomm13 op 21-09-2014 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:33:
[...]

spoiler:
Zo zwak vond ik Wildturtle niet. Ja, hij staat 20 a 30 CS achter op Uzi, maar die heeft in het begin met Caitlyn een veel grotere range en heeft auto-attacks die flink pijn doen met dat shield van Janna erop waardoor traden ook lastig is. Zijn positioning was deze game over het algemeen best OK en ondanks een flink item nadeel had hij een flink aandeel in de dragon fight die TSM de early game gaf. Amazing had een vrij matige Lee Sin weer inderdaad, dat blijf ik zelf ook de zwakste schakel vinden.

Maargoed, TSM heeft met TPA en SHRC wel tegenstanders die het ze moeilijk kunnen maken, wie weet zouden ze AHQ en DP uit groep A wel net zo hard stompen als SSW en EDG doen. Ik heb heus niet de illusie dat TSM het toernooi gaat winnen, maar tot nu toe presteren ze heel behoorlijk. Ik moet C9 het nog maar zien waarmaken.
spoiler:
Vic, iedereen in de positie van WildTurtle had het deze game vrijwel hetzelfde kunnen doen. De fight bij dragon waar NIEMAND ook maar de focus op hem legde. Of later de fight bij Baron waar wederom NIEMAND omkeek naar de Tristana. Heeft niets te maken met WildTurtles positioning. In de laningphase zag je dat Lustboy het te zwaar had om WildTurtle daadwerkelijk te laten shinen, puur om het feit dat hij op vele fronten gewoon outclassed wordt. Hij speelt vervolgens Tristana, die momenteel 1 van de sterkste AD Carry's is, hoe langer de game duurt des te makkelijker het wordt en outscalled ze vrijwel elke ADC op Kog'maw na. Nee, WildTurtle was wederom zwak, maar had het geluk niet de focus te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mwah, Amazing is eigenlijk net zo goed op Elise als op Lee Sin, dus als je Amazing wilt targetbannen moet je Elise ook pakken. Lustboy speelt een goede Nami, maar Trist lijkt me een belangrijkere ban aangezien Turtle niet zo lekker speelt en eigenlijk alleen op Trist goede performances heeft neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:37:
Mwah, Amazing is eigenlijk net zo goed op Elise als op Lee Sin, dus als je Amazing wilt targetbannen moet je Elise ook pakken. Lustboy speelt een goede Nami, maar Trist lijkt me een belangrijkere ban aangezien Turtle niet zo lekker speelt en eigenlijk alleen op Trist goede performances heeft neergezet.
Zegt helaas meer over Tristana dan het over WildTurtle zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:40:
[...]

Zegt helaas meer over Tristana dan het over WildTurtle zegt.
Of over de andere ADC's. Aan Trist is de laatste tijd niet zoveel veranderd, alleen maar nerfs. Een jaar geleden was ze sterker dan nu maar werd er niet naar omgekeken. Edit: komt denk ik ook omdat Trist een van de weinige ADC's is waarbij IE + Shiv rushen een ideaal itempath is. De andere carries gaan vaak voor Ghostblade/BotRK of Triforce.

[ Voor 19% gewijzigd door Vicarious op 21-09-2014 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Vicarious schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:37:
Caster's zeiden letterlijk nou ja letterlijk in vriendelijkere woorden dat Amazing's laatste games op Elise Trash waren(Casters zeiden bad. maar duidelijk dat ze trash bedoelden.) Weet je ik vind Amazing maar matig in zijn algemeen. Ook in de LCS was Amazing zeer matig. Daarin speelde hij constant Lee Sin en Elise en maakte dezelfde fouten als hij nu doet in de WC group stages.

Hij heeft een behoorlijk kleine champ pool en dat zal hem en TSM duur komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:40:
[...]

Of over de andere ADC's. Aan Trist is de laatste tijd niet zoveel veranderd, alleen maar nerfs. Een jaar geleden was ze sterker dan nu maar werd er niet naar omgekeken. Edit: komt denk ik ook omdat Trist een van de weinige ADC's is waarbij IE + Shiv rushen een ideaal itempath is. De andere carries gaan vaak voor Ghostblade/BotRK of Triforce.
Tristana is nooit echt zwak geweest, echter is haar buildpath momenteel meer in favor voor haar dan andere ADC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:45:
[...]

Tristana is nooit echt zwak geweest, echter is haar buildpath momenteel meer in favor voor haar dan andere ADC's.
dat zeg ik, Gamma! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci

Pagina: 1 ... 71 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]