Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 70 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.514 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Damienx2 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:17:
[...]

Die silence eraf halen om te vervangen door 99% slow, is imo meer een buff dan een nerf. Je hebt een ability die ervoor zorgt dat je rake bijna niet te missen is of een flash laat burnen. Overigens vind ik een silence ook niet in de category van CC vallen zoals die genoemd worden. Nami bubbles zijn te dodgen, Leona stuns zie je door middel van animaties wel aankomen.

Een Kassadin, Leblanc of Talon hebben/hadden als bursty assassins volledig het overwicht om een lane/play volledig in hun voordeel te beslissen dankzij die silence. Wanneer ben jij voor het laatst door een Nami/Leona/Taric/Soraka neergeburst?
Misschien was ik niet helemaal duidelijk met die supports, maar dat was een reactie dat door de silence remove hij met zijn ADC eindeljik wat terug kon doen. Daarop reageerde ik dat een Support in staat moet zijn Talon die ene seconde ook onschadelijk te maken.

Verder vind ik het vergelijk tussen Talon en Kass/LeBlanc niet helemaal terecht. Zowel Leblanc als Kassadin hebben na een engage een vrij low-cooldown blink. Talon heeft alleen zijn ult waarmee hij eventueel het gevecht weer uit kan.

Ik ben het overigens met met je eens dat het in lane een erg lastige is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Ero-Sensei schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:34:
[...]

Misschien was ik niet helemaal duidelijk met die supports, maar dat was een reactie dat door de silence remove hij met zijn ADC eindeljik wat terug kon doen. Daarop reageerde ik dat een Support in staat moet zijn Talon die ene seconde ook onschadelijk te maken.

Verder vind ik het vergelijk tussen Talon en Kass/LeBlanc niet helemaal terecht. Zowel Leblanc als Kassadin hebben na een engage een vrij low-cooldown blink. Talon heeft alleen zijn ult waarmee hij eventueel het gevecht weer uit kan.

Ik heb gisteren voor het eerst in dagen weer eens een game gespeeld in LoL (had een uitstapje gemaakt naar Archeage, leuke MMO maar dat terzijde) en gelijk maar ranked in gedoken. Stond vs een Gold IV Fizz als Talon en de best jongen had weinig tot geen kans in lane. Als Talon duik je niet 24/7 op je enemy met je E. Eerst lowpoken door middel van je W en zodra je de opening ziet voor een kill een all in. Precies zoals een Assassin hoort te werken imo. Totdat je de items hebt om iemand van 100-0 te bursten. En wat dat betreft vind ik Talon juist 1 van de betere champs qua role-vervulling. Geen makkelijke laning phase maar eenmaal aan het rollen doet hij wat hij hoort te doen.

Dus nee ik vind niet dat Talon's kit verkeerd is, en ik vind ook zeker niet dat hij "hulpeloos" is als hij zijn skills heeft gebruikt. Dat is je eigen invulling die hem goed of slecht maakt. Als je in de early levels denkt dat je continu naast je lane-opponent moet staan omdat je alle skills moet gebruiken dan wordt je er inderdaad op afgerekend door elke fatsoenlijke midlaner. Ik vind hem wat dat betreft wel wat Irelia-achtigs hebben. Dat is ook niet alle skills burnen, maar gewoon low traden en vervolgens de kill oppakken. Qua mana is het ook net zo'n drama :+.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Ero-Sensei schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:34:
[...]

Eigenlijk heb je wel gelijk maar zodra talon voor komt te liggen kan je als adc niks doen want dan ben je nog voordat de silence over is al dood.
Maarja ik geef je gelijk maar toch is het voor mijn gevoel een stuk prettiger.
dit is mijn persoonlijke mening en ik bekijk het ook volledig vanuit een silver players pov. ;)

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem met Talon's silence is imo de R E W Q combo van hem. Counterplay voor de ADC en support bijna 0 hij is dan veel sneller dan jij onzichtbaar en als je hem weer kan zien ben je silenced en daarna gelijk dood.
Ik heb als support iig niet de reactie tijd om een pink neer te zetten en mijn stun te landen voordat hij zijn ding doet. Zelfde geld als ADC, Rengar ganks zijn daarbij vergeleken echt super makkelijk te ontwijken.
Zeker als hij goed is en flankt of van achter komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Wat een verschrikkelijke k*t tijden worden die world games gespeeld trouwens, kan zo alleen maar in het weekend kijken, terwijl er toch ook wel leuke matches zijn doordeweeks. zelfs voor NA zijn het ook klote tijden, die moeten nu in de late avond uurtjes kijken.

De tijden zijn van 11:00 tot 16:00 voor de group stages. Kwartfinales worden 3 oct om 10 uur en 4,5 en 6 oct om 7:00(!!) uur gespeeld. De semi-finales worden dan gelukkig op zaterdag en zondag uitgezonden(10:00) en de finale is op een zondag 19 october om 9:00 uur.

Dus, group stages kan ik deels kijken(als ik m'n wekker zet) kwart finales kan ik de helft kijken als ik heel vroeg op wil staan en de semi en finale is dan nog wel te doen. Maar toch jammer dat ik niet savonds, na het werk, lekker rustig op bed worlds kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

garriej schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:37:
Wat een verschrikkelijke k*t tijden worden die world games gespeeld trouwens, kan zo alleen maar in het weekend kijken, terwijl er toch ook wel leuke matches zijn doordeweeks. zelfs voor NA zijn het ook klote tijden, die moeten nu in de late avond uurtjes kijken.

De tijden zijn van 11:00 tot 16:00 voor de group stages. Kwartfinales worden 3 oct om 10 uur en 4,5 en 6 oct om 7:00(!!) uur gespeeld. De semi-finales worden dan gelukkig op zaterdag en zondag uitgezonden(10:00) en de finale is op een zondag 19 october om 9:00 uur.

Dus, group stages kan ik deels kijken(als ik m'n wekker zet) kwart finales kan ik de helft kijken als ik heel vroeg op wil staan en de semi en finale is dan nog wel te doen. Maar toch jammer dat ik niet savonds, na het werk, lekker rustig op bed worlds kan kijken.
Je moet je wekker zetten om voor 11.00 wakker te worden doordeweeks? :D Misschien zijn de tijden wel ok maar is jouw slaapschema een beetje fucked up. Verder worden er vast VOD's beschikbaar gesteld om e.e.a na afloop alsnog te kunnen zien.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:40:
[...]

Je moet je wekker zetten om voor 11.00 wakker te worden doordeweeks? :D Misschien zijn de tijden wel ok maar is jouw slaapschema een beetje fucked up. Verder worden er vast VOD's beschikbaar gesteld om e.e.a na afloop alsnog te kunnen zien.
Dan ben ik al 4 uur aan het werk... wat hebben sommige mensen ook droombanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn best matige tijden vind ik ja, in het weekend in ieder geval. Doordeweeks ben ik dan wel wakker maar vrijwel altijd bezig. Achja ik kijk toch vrijwel geen enkele game meer live, het is veel fijner om naar een vod te kijken dan hoef je al dat geouwehoer en ander tijdgerek niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:40:
[...]

doordeweeks gaat m'n wekker om 6 uur, ik bedoelde natuurlijk in het weekend de wekker zetten om, om 11:00 wakker te zijn.

Zoals je ook in m'n post kan lezen kan ik sowieso doordeweeks niet kijken omdat ik moet werken.
Damienx2 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:41:
[...]

Dan ben ik al 4 uur aan het werk... wat hebben sommige mensen ook droombanen.
ik ben dan 3,5 aan het werk #livingthedream.

[ Voor 17% gewijzigd door garriej op 16-09-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Kreeg eergisteren van een aantal teamgenoten (silver-plat) een compliment voor een actie die de vijand 3 kills opleverde tegen ons 1 :P

Trok hun J4 onder zijn turret vandaan tussen 8 minions door ("OMG! Diamond level pull!"), alleen toen 2 van mijn teamgenoten er op doken verschenen zijn teamgenoten, en J4 ult + Nami ult + Fiddle ult == niet leuk

Ben pas net weer iets actiever geworden, had een maand niet gespeeld. Maar wil wel kijken of ik tenminste Silver kan bereiken in ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Skyclad schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:03:
Kreeg eergisteren van een aantal teamgenoten (silver-plat) een compliment voor een actie die de vijand 3 kills opleverde tegen ons 1 :P

Trok hun J4 onder zijn turret vandaan tussen 8 minions door ("OMG! Diamond level pull!"), alleen toen 2 van mijn teamgenoten er op doken verschenen zijn teamgenoten, en J4 ult + Nami ult + Fiddle ult == niet leuk

Ben pas net weer iets actiever geworden, had een maand niet gespeeld. Maar wil wel kijken of ik tenminste Silver kan bereiken in ranked.
Dan wordt het nu tijd voor blitzcrank + smite. Minion dood smite en pullen :+ ultieme trollmodus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

garriej schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:56:
[...]

doordeweeks gaat m'n wekker om 6 uur, ik bedoelde natuurlijk in het weekend de wekker zetten om, om 11:00 wakker te zijn.

Zoals je ook in m'n post kan lezen kan ik sowieso doordeweeks niet kijken omdat ik moet werken.

[...]

ik ben dan 3,5 aan het werk #livingthedream.
Savonds pc op tv aansluiten en youtube de lolesport channel openen zullen alle games van die dag vast wel geupload zijn.
Zo doe ik het ook ivm school gwn savonds ff youtube openen en alle matches bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

wambamNL schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:21:
[...]

Savonds pc op tv aansluiten en youtube de lolesport channel openen zullen alle games van die dag vast wel geupload zijn.
Zo doe ik het ook ivm school gwn savonds ff youtube openen en alle matches bekijken.
uiteraard, dat zal ik ook zeker doen(toevallig vorige week nieuwe tv gekocht *O* ) maar ik vind live kijken toch altijd leuker, zal wel een gevoels kwestie zijn, net als met voetbal bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-10 15:55

FraxleNL

PSN: FraxleHD

En zijn mensen al klaar voor World, die volgende maand begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
FraxleNL schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:54:
En zijn mensen al klaar voor World, die volgende maand begint?
Het is al september??? Oftewel het begint binnenkort al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:01:
[...]

Binnenkort inderdaad, 't begint donderdag ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:01:
[...]

Correctie het begint aankomende donderdag al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.reddit.com/r/LoLeventVoDs/
Is je vriend.

Vind de vergelijking met live voetbal kijken ook niet erg opgaan trouwens.
Bij voetbal zijn er ten eerste veel meer mensen om live mee te kijken ten tweede word voetbal op TV uitgezonden op gezette tijden. Ten derde als je niet gekeken hebt word je meteen gespoiled op de radio/nieuws/vrienden dat heb je bij league ook praktisch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
garriej schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:08:
[...]

Dan wordt het nu tijd voor blitzcrank + smite. Minion dood smite en pullen :+ ultieme trollmodus.
Ergens zou dat er wel bij hebben gepast. Omdat ik al zo'n tijd niet had gespeeld had ik niet erg opgelet en merkte pas te laat dat ik ADC runes en masteries had. Mijn melee damage was dus wel aardig, maar de rest van mijn stats niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Hun eigen site lijkt me persoonlijk praktischer: http://euw.lolesports.com/

Voordeel van league niet live kijken is ook dat je een heleboel gewoon kunt skippen, ook tijdens de games zelf. Scheelt je een heleboel tijd.

[ Voor 21% gewijzigd door Thormodo op 16-09-2014 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:05:
http://www.reddit.com/r/LoLeventVoDs/
Is je vriend.

Vind de vergelijking met live voetbal kijken ook niet erg opgaan trouwens.
Bij voetbal zijn er ten eerste veel meer mensen om live mee te kijken ten tweede word voetbal op TV uitgezonden op gezette tijden. Ten derde als je niet gekeken hebt word je meteen gespoiled op de radio/nieuws/vrienden dat heb je bij league ook praktisch niet.
Ik kijk voetbal 9 op de 10 keer gewoon alleen of samen met vaderlief. League kijk ik ook regelmatig alleen, maar ook vaak met z'n alle op teamspeak. En ik ga niet afspreken om met ze alle een vod te kijken. Daarnaast is het zoals ik al zei mijn beleving van de game heel anders(gevoel).
Thormodo schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:20:
[...]

Hun eigen site lijkt me persoonlijk praktischer: http://euw.lolesports.com/
Of gewoon hun youtube channel, de vods vinden is het probleem niet.

[ Voor 14% gewijzigd door garriej op 16-09-2014 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:25

Wootlock

Evilution

Ah ik werk bij de overheid, dus lekker stream aan op de achtergrond en bij een spannende actie ff alt tabben :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
Wootlock schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:27:
Ah ik werk bij de overheid, dus lekker stream aan op de achtergrond en bij een spannende actie ff alt tabben :D
Hoe doe jij dit :(
Mijn overheid blokkeert die :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

xamirz schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:29:
[...]

even IT bellen en zeggen dat je graag naar een league of legends toernooi wilt kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm, ben blind :p

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2014 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
garriej schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:33:
[...]

even IT bellen en zeggen dat je graag naar een league of legends toernooi wilt kijken :+
Hey ga eens werken van mijn geld vrek >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Viper® schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:56:
[...]

Hey ga eens werken van mijn geld vrek >:)
Ik werk zelf niet voor de overheid hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:57:
[...]

Ik werk zelf niet voor de overheid hoor.
Indirect wel hoor, je werkt voor de overheid. Ze weten je elke maand wel te vinden op je loonstrookje ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:04:
[...]

Indirect wel hoor, je werkt voor de overheid. Ze weten je elke maand wel te vinden op je loonstrookje ;).
Ja, op die manier wel natuurlijk. Maar ik werk niet van zijn centen, dat is wat ik bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

xamirz schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:29:
[...]

Werk bij het ICT department, dus wij hebben heel die blokkades niet :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:46

McGryphon

Veul vrouwkes!

Zal ik me toch weer eens aan een post hier wagen, Udyr inbegrepen ;)

Een vriend van me (Nasus main) en ik hadden een idee voor een teamcomp + strategie, tot op zekere hoogte zelfs inclusief builds, waar we weinig niet te ondervangen nadelen aan konden bedenken. Alleen kwamen we over de support niet helemaal uit en vonden we het verdacht dat de teamcomp zo nadeelloos lijkt te zijn, dus ik ga het hier gewoon eens uitgebreid beschrijven en kijken wat jullie er over te zeggen hebben.

Nasus top
Udyr jungle
Ziggs mid
Tristana adc
Thresh/Alistar? support

Hoe we hier op uitkwamen? Het belang van lanepressure, en van lategame scaling.

Beginnen we met Nasus en Udyr. Samen ook wel bekend als Canedyr.
En dat is ook precies wat een van de speelmogelijkheden/doelen gaat zijn: Nasus en Udyr lategame in recordtempo de basis laten slopen.
Ghost/flash en Teleport op Nasus, redelijk standaard toplanesummoners. Smite teleport op Udyr, zodat ze beide, eventueel tegelijk, zowel teamfights/objectives kunnen aansterken als naar een ward in/naast de enemy base teleporten om te backdooren.
Zeker indien ze beiden tegelijk de enemy base inkunnen, is het LATE-lategame gesneden koek om de inhibs en/of turrets neer te halen terwijl je ze doodleuk tankt. En beide hoeven maar relatief weinig (Nasus niks) offensive te investeren om turrets snel genoeg neer te halen.
Uitgaand van stacked up doge en Tigerdyr zijn ze ook beide 1v1 sterk genoeg (of 2v2...) om meer dan 1 recall te forceren, en snel genoeg in het neerhalen van gebouwen dat dat vaak ondanks een death zelfs nog lukt.

Ook als deze tactiek niet toegepast wordt zijn ze voor teamfights nog een heel degelijke frontline, met een stun en een behoorlijk sterke slow, naast voldoende damage om de enemy backline serieus te verminken als ze in de buurt komen.

Ziggs mid speelt in op zowel de lanepressure als het rekken naar lategame. Zeker gezien een mogelijke flash teleport en lich bane setup past hij ook goed in de teamcomp vonden we; in dat geval kan ook Ziggs belachelijke solopushes maken. Teleport is niet per se een logische keus voor Ziggs, maar om turret- en map pressure te genereren de summoner bij uitstek. Daarnaast kan Ziggs bijvoorbeeld midlane clearen, naar top of bot toe lopen en een minionwave ulten, en teleporten naar de resterende lane in minder tijd dan nodig is voor een nieuwe wave om te arriveren. Vaak zal je dit niet doen, maar zover ik weet is Ziggs een van de weinige champs die dat midgame voor elkaar krijgt. Fate kan in principe hetzelfde doen maar dan anders though, maar.. Countersiege. Ziggs is de koning van de countersiege, waves zijn al gecleard voor ze in turretrange komen. En dat helpt, zeker samen met een Tristana, best goed om naar lategame te rekken.

Tristana is ook lategame een gigantisch beest, en samen met Ziggs waarschijnlijk genoeg damage om de meeste backlinedivers gewoon dood te maken voor ze voorbij Udyr en Nasus zijn :P
Voeg daar de (late-)midgame waveclear aan toe, de ult die in een teamfight goud waard is, en de resettende jump en je hebt gewoon een heel degelijke ADC voor deze teamcomp, met als mogelijke drawback de zwakke midgame met een niet tot weinig gankende jungler.

Support was echter twijfelachtig. Thresh is een support met veel CC, redelijk tanky, ook lategame zeker relevant en veel peel. Alistar is een support met veel CC, heel tanky, ook lategame relevant en veel peel.
Het verschil is dat Thresh ranged is. Udyr is dat in zijn geheel niet, en zowel hij als Nasus hebben relatief weinig CC. Nasus' echte damage is ook melee. Ik denk dat Thresh in teamfights beter zal werken; zijn engage heeft meer range dan die van Alistar, en hij kan makkelijker enkele doelwitten er uit pikken. Maar in tegenstelling tot Alistar kan ie dood.

Anyway, de strategie komt kortweg neer op het volgende: Red het tot lategame met Ziggs en Trist, push meerdere lanes, win teamfights omdat alle champs in het team goed scalen of laat Nasus en Udyr backdooren.

Verlies je early/midgame? Turtle met Ziggs en Tristana tot je ze outscalet :')

Waarschijnlijk zien we het veel te positief in, maar dit team zou met ons (incl wat vrienden) gecombineerde silver/gold-MMR toch best moeten werken?

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Elke team comp werkt in principe wel op dat MMR, maar die teamcomp die je noemt heeft wel significante nadelen hoor. Bijna elke meta teamcomp schijt op dat team in de early game en snowballen daar hun win vanaf. Daarnaast ben je in teamfights erg zwak tegen assassins en kite comps.

Support-keuze maakt ook meteen de zwakte van de comp duidelijk. Pak je een pick/engage support dan heb je geen bescherming tegen backline divers, en pak je een peel support dan heb je geen goede engage. Misschien dat je Braum nog zou kunnen pakken maar zelfs die zal moeite hebben om een fed Fizz/Zed van je Tristana af te houden. Daarnaast zijn je splitpushers wel goed in towers neerhalen maar niet bepaald goed in waveclearen dus moet je best wel veel tijd stallen voor je towers kan pakken. In een 5v3 situation moet de tegenstander het dan wel voor elkaar kunnen krijgen om de inhibitor turret te pakken. 5 on 5 towerdefense is je team ook niet al te goed in want in dat scenario zijn zowel Udyr als Nasus useless.

De comp heeft ook wel voordelen als je met Ziggs voldoende lang kan stallen maar 'geen weaknesses' vind ik toch wel het eufemisme van het jaar.

[ Voor 6% gewijzigd door Slivv op 16-09-2014 19:04 ]

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tja ik wou ongeveer hetzelfde zeggen als Slivv :D Tel daarbij op dat je zonder de standaard ignite op je mid en flash op je jungler ook wat kill pressure mist en early game zul je niet veel klaarspelen. Als de tegenstander een Janna heeft kom je niet eens in de buurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 09:34
Lang verhaal, maar even voor mijzelf gesproken: ik zou thresh zeker doen. de zwakte van die comp is de melee initiates. Vi jungle ipv udyr ook optie.

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Slivv schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:03:
Elke team comp werkt in principe wel op dat MMR, maar die teamcomp die je noemt heeft wel significante nadelen hoor. Bijna elke meta teamcomp schijt op dat team in de early game en snowballen daar hun win vanaf. Daarnaast ben je in teamfights erg zwak tegen assassins en kite comps.

Support-keuze maakt ook meteen de zwakte van de comp duidelijk. Pak je een pick/engage support dan heb je geen bescherming tegen backline divers, en pak je een peel support dan heb je geen goede engage. Misschien dat je Braum nog zou kunnen pakken maar zelfs die zal moeite hebben om een fed Fizz/Zed van je Tristana af te houden. Daarnaast zijn je splitpushers wel goed in towers neerhalen maar niet bepaald goed in waveclearen dus moet je best wel veel tijd stallen voor je towers kan pakken. In een 5v3 situation moet de tegenstander het dan wel voor elkaar kunnen krijgen om de inhibitor turret te pakken. 5 on 5 towerdefense is je team ook niet al te goed in want in dat scenario zijn zowel Udyr als Nasus useless.

De comp heeft ook wel voordelen als je met Ziggs voldoende lang kan stallen maar 'geen weaknesses' vind ik toch wel het eufemisme van het jaar.
Geen weaknesses was inderdaad ongelukkig verwoord. Echter earlygame is Ziggs imo helemaal niet slecht, midgame heeft ie met generfte Grail wel een iets vertraagde powerspike maar echt zwak is hij midgame nog steeds niet.
Tristana heeft ook met de generfte E geen makkelijke earlygame meer, maar met de meeste supports die de comp passen kom je de early en midgame wel door zou ik denken. Ik speel vrij veel Tristana, met bv. een Alistar of Thresh erbij is bijna elke lane wel houdbaar. Corki is wel best een probleem meestal, maar om op 1 mogelijke lanecounter de comp afschrijven zou ik niet doen.
Nasus is early zwak; daar zou de Ziggs bij moeten kunnen helpen met zijn ult, evenals dat met Udyr ondanks zijn normaal zwakke ganks de diveganks wel een reëlere optie zijn. Zeker indien dát met een Ziggs ult gecombineerd kan worden.
Braum is wel een goede optie overigens ja, die ga ik in het achterhoofd houden.
Vicarious schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:29:
Tja ik wou ongeveer hetzelfde zeggen als Slivv :D Tel daarbij op dat je zonder de standaard ignite op je mid en flash op je jungler ook wat kill pressure mist en early game zul je niet veel klaarspelen. Als de tegenstander een Janna heeft kom je niet eens in de buurt...
Kak, een compcounter ipv een lanecounter :P
Risce schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 22:19:
Lang verhaal, maar even voor mijzelf gesproken: ik zou thresh zeker doen. de zwakte van die comp is de melee initiates. Vi jungle ipv udyr ook optie.
Vi in plaats van Udyr verandert de gehele teamcomp; dat is een gankende initiatejungler ipv een early farmende lategame splitpushende en backdoorende jungler :P
Maar toch bedankt voor de suggestie. Op zich kan een Vi ult wel prima helpen met een Trist en Ziggs om de teamfight te beginnen :9

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 09:34
Je hebt ziggs EN nasus voor splitpush, dat is err al eentje te veel. Plus tristana die ook lategame carry is met een Shiv, ook splitpusher met waveclear. Je kunt alleen splitpushen als je een goede engage hebt om een carry uit te schakelen (Vi bijvoorbeeld) of een goede disengage om een 5v4 ondertal situatie op te lossen. Dan moet je gaan voor een janna of nami (karma, lulu?) voor support. Zodat je de splitpush kunt blijven doen. Anders kun je wel denken van: we kunnen allemaal splitpushen, maar dan komt er niks van omdat je de hele tijd achteruit blijft lopen.

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

• Damien
Ik vind het idee achter de comp wel goed, ik vind echter het plan van aanpak niet echt geweldig. Overigens de opmerking dat midlaners voornamelijk ignite runnen is alleen het geval bij de assassins, want ik zou als Ziggs mid vs een Zed/Talon toch liever een exhaust hebben.

Even terugkomend op de teamcomp, ik zou slechts 1 champion gebruiken voor het splitpushen en dat is in dit geval dan Nasus, terwijl je met de overige champions zorgt voor druk op 1 van de andere lanes. Zorg er echter voor dat je een goede disengage hebt. Alistar en Thresh kunnen daar beide bij fungeren, al gaat mijn voorkeur uit naar Alistar. Qua summoner spells kan Udyr wat mij betreft prima met TP/Smite rondlopen, zodat hij de final push met Nasus kan maken. Ik denk dat je met Ziggs en Tristana wat dat betreft ook wel goed zit qua "veilige" opties om te disengagen. Met wat Udyr stuns en Alistar Knockups en Knockbacks moet je wel in staat zijn om een initiate op jullie 4 te overleven.

Wat betreft het bereiken van de backline met een fed Zed, tja daar zit sowieso al de fout dat hij dus fed is geraakt :).

Dus kort gezegd in Silver/Gold gaat deze comp wel werken, ik zou echter het strijdplan iets tweaken en hetzelfde met de summoners voor je midlaner. Pas deze aan op de situatie waarin hij komt en niet op een teamcomp.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Persoonlijk zou ik niet met 2 splitpushers in een comp spelen. Ik zou udyr vervangen voor vi(hierdoor heb je hard engage en kun je makkelijker een carry opblazen) en als support iets met disengage, thresh en ali lukt dit ook wel(de voorkeur naar ali toe) , maar nami zou ideaal zijn. Daarnaast zou ik op ziggs geen teleport nemen maar heal of exhaust (tegen asassins). Je kan al 2 waves clearen(ult op een lane en normale abilities op de andere lane) en nasus voor de 3e lane.

Al met al, gaat de tactiek die je beschrijft wel gewoon werken, maar het is niet perfect(maar dat is niks).

[ Voor 10% gewijzigd door garriej op 17-09-2014 08:52 ]

• Damien
garriej schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:51:
Persoonlijk zou ik niet met 2 splitpushers in een comp spelen. Ik zou udyr vervangen voor vi(hierdoor heb je hard engage en kun je makkelijker een carry opblazen) en als support iets met disengage, thresh en ali lukt dit ook wel(de voorkeur naar ali toe) , maar nami zou ideaal zijn. Daarnaast zou ik op ziggs geen teleport nemen maar heal of exhaust (tegen asassins). Je kan al 2 waves clearen(ult op een lane en normale abilities op de andere lane) en nasus voor de 3e lane.

Al met al, gaat de tactiek die je beschrijft wel gewoon werken, maar het is niet perfect(maar dat is niks).
Maar niet om het 1 of ander. Een splitpush comp is niet gefocussed op een hard engage. Wat je juist wil doen is pressure houden op 2 lanes door middel van 1 groep van 4 met een goede disengage (nou Ali + Udyr zijn daar prima geschikt voor) en 1 solo-splitpusher die naarmate de game vordert de 1v1's zou moeten winnen.

Dit is mede waarom splitpushen in bronze/silver/gold over het algemeen niet werkt, omdat iedereen DENKT dat je moet initiaten. Druk uitoefenen is meer dan voldoende en zorgen dat je niet geaced wordt bij een initiate van het enemy team.

Dus ik zou absoluut niet een Vi in het team nemen als je idee achter de teamcomp is om te splitpushen.

Nami vind ik overigens wel een goed idee, prima ult voor disengage, zelfde eigenlijk met Janna.

[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 17-09-2014 08:57 ]

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:55:
[...]

Maar niet om het 1 of ander. Een splitpush comp is niet gefocussed op een hard engage. Wat je juist wil doen is pressure houden op 2 lanes door middel van 1 groep van 4 met een goede disengage (nou Ali + Udyr zijn daar prima geschikt voor) en 1 solo-splitpusher die naarmate de game vordert de 1v1's zou moeten winnen.

Dit is mede waarom splitpushen in bronze/silver/gold over het algemeen niet werkt, omdat iedereen DENKT dat je moet initiaten. Druk uitoefenen is meer dan voldoende en zorgen dat je niet geaced wordt bij een initiate van het enemy team.

Dus ik zou absoluut niet een Vi in het team nemen als je idee achter de teamcomp is om te splitpushen.
Klopt druk uitoefenen is 1 ding, maar als er 2 mensen naar nasus lopen om hem te stoppen, dan wil je wel iets hebben om er volledig in te kunnen springen en een 4 tegen 3 te winnen. Zeker op silver/gold komt het erg veel voor dat er 2 mensen de splitpusher gaan stoppen en de rest van het team niet voorzichtig genoeg is. Met dat in het achterhoofd denk ik dat vi een hoop kan toevoegen aan het team, daarnaast heeft ze met haar Q genoeg mobility om uit een tricky situatie te komen.

En dan heeft ze ook nog is vrij sterke ganks early die ik persoonlijk liever heb dan een FF farmde udyr in de jungle.

Janna is inderdaad ook een prima support optie puur voor de disengage.

Maar dit is dus mijn gedachtegang achter vi.

[ Voor 4% gewijzigd door garriej op 17-09-2014 09:01 ]

• Damien
garriej schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:00:
[...]

Klopt druk uitoefenen is 1 ding, maar als er 2 mensen naar nasus lopen om hem te stoppen, dan wil je wel iets hebben om er volledig in te kunnen springen en een 4 tegen 3 te winnen. Zeker op silver/gold komt het erg veel voor dat er 2 mensen de splitpusher gaan stoppen en de rest van het team niet voorzichtig genoeg is. Met dat in het achterhoofd denk ik dat vi een hoop kan toevoegen aan het team, daarnaast heeft ze met haar Q genoeg mobility om uit een tricky situatie te komen.

En dan heeft ze ook nog is vrij sterke ganks early die ik persoonlijk liever heb dan een FF farmde udyr in de jungle.

Janna is inderdaad ook een prima support optie puur voor de disengage.

Maar dit is dus mijn gedachtegang achter vi.
Ik verwacht echter wel dat met een splitpush comp men de warding op orde houd, dus dat 2 man naar Nasus lopen moet toch wel ruimschoots bekend zijn zodat Nasus voor die tijd al weg is. Kortom op het moment dat er 2 weglopen kun je met de overige 4 prima druk zetten op de lane die ze "achterlaten". En wat betreft de ganks, tja. Nasus heeft ze niet nodig, Ziggs hoeft opzich alleen druk uit te oefenen op zijn lane en botlane zou je eventueel kunnen ganken.

Maar ook hier weer, je wilt 2 manieren van spelen combineren. Want die ganks en alles zijn leuk maar dan kun je toch ook veel beter een team nemen die ook daadwerkelijk de early game wil winnen? Dan neem je geen Tristana maar bijvoorbeeld een Lucian, zet je daar een Braum naast. Zorg je dat je op mid een Fizz/Talon/Zed hebt staan en zet je op top een Irelia/Renekton/Shyvana neer.

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Damienx2 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:42:
Ik vind het idee achter de comp wel goed, ik vind echter het plan van aanpak niet echt geweldig. Overigens de opmerking dat midlaners voornamelijk ignite runnen is alleen het geval bij de assassins, want ik zou als Ziggs mid vs een Zed/Talon toch liever een exhaust hebben.
Teleport op Ziggs is ook de full ham variant van de uitvoering, maar je punt begrijp ik zeker :)
Ook tegen een Yasuo zou exhaust best eens flink verschil kunnen maken, gelukkig stopt Yasuo tenzij ècht fed ook een Nasus of Udyr die splitpusht niet zomaar af :P
Even terugkomend op de teamcomp, ik zou slechts 1 champion gebruiken voor het splitpushen en dat is in dit geval dan Nasus, terwijl je met de overige champions zorgt voor druk op 1 van de andere lanes. Zorg er echter voor dat je een goede disengage hebt. Alistar en Thresh kunnen daar beide bij fungeren, al gaat mijn voorkeur uit naar Alistar. Qua summoner spells kan Udyr wat mij betreft prima met TP/Smite rondlopen, zodat hij de final push met Nasus kan maken. Ik denk dat je met Ziggs en Tristana wat dat betreft ook wel goed zit qua "veilige" opties om te disengagen. Met wat Udyr stuns en Alistar Knockups en Knockbacks moet je wel in staat zijn om een initiate op jullie 4 te overleven.
Hoe waardevol zou je de mogelijkheid om een derde lane nog eens een flinke zet te geven met een Ziggs ult inschatten in deze? Verder matcht het inderdaad wel met mijn gedachtegang :)
Wat betreft het bereiken van de backline met een fed Zed, tja daar zit sowieso al de fout dat hij dus fed is geraakt :).

Dus kort gezegd in Silver/Gold gaat deze comp wel werken, ik zou echter het strijdplan iets tweaken en hetzelfde met de summoners voor je midlaner. Pas deze aan op de situatie waarin hij komt en niet op een teamcomp.

De andere posts heb ik ook gelezen, maar moet nu gaan werken dus geen tijd om meer te reageren, bedankt voor het meedenken iig ;)

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:02
Wauw :p
Ik kreeg laatst een bericht dat ik nog 10 dagen had voordat ik zou decayen, terwijl ik in mijn promo serie zat van platinum 5 naar 4. Zo'n 7 dagen nadat ik het bericht had ontvangen dacht ik, laat ik er maar weer eens eentje doen... resulterend in een win, kortom nog 1 te gaan en ik zou in platinum 4 zitten.

2 dagen later krijg ik het bericht dat ik wegens decay mijn promo niet heb gehaald en nu sta ik weer op 90 punten, ook al had ik 2 dagen ervoor nog 1 promo gespeeld. Blijkbaar moet je heel je promo uitspelen om decay te voorkomen :p

Is weer eens een originele manier om een promo te verliezen i.p.v. door ragers/afkers/trolls

• Damien
Junia schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:01:
Wauw :p
Ik kreeg laatst een bericht dat ik nog 10 dagen had voordat ik zou decayen, terwijl ik in mijn promo serie zat van platinum 5 naar 4. Zo'n 7 dagen nadat ik het bericht had ontvangen dacht ik, laat ik er maar weer eens eentje doen... resulterend in een win, kortom nog 1 te gaan en ik zou in platinum 4 zitten.

2 dagen later krijg ik het bericht dat ik wegens decay mijn promo niet heb gehaald en nu sta ik weer op 90 punten, ook al had ik 2 dagen ervoor nog 1 promo gespeeld. Blijkbaar moet je heel je promo uitspelen om decay te voorkomen :p

Is weer eens een originele manier om een promo te verliezen i.p.v. door ragers/afkers/trolls
Het staat zelfs in de FAQ voor Season 4 :).

In other news. Weer een World Champions team dat uit elkaar valt. Ditmaal SKT T1. Opzich best jammer, maar begrijpelijk. Echter vind ik de keuze van Piglet wel bijzonder. Zo slecht heeft hij het dit seizoen niet gedaan, echter was de chemie met Pooh volledig weg zoals het leek. Ook apart dat Bengi nog wel bij het team blijft terwijl die toch een zeer teleurstellend seizoen achter de rug heeft.

Misschien tijd voor de CJ organisatie om Faker op te pikken en eventueel Impact.

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Damienx2 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:07:
[...]
Weer een World Champions team dat uit elkaar valt. Ditmaal SKT T1. Opzich best jammer,
Nog niks over gelezen, heb je toevallig een link naar meer info?

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Loadichus schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:22:
[...]

Nog niks over gelezen, heb je toevallig een link naar meer info?
Quick translation of the article:
The SKT T1 organization has revealed that its contracts with Piglet, PoohManDu, and Horo are ending.
CHAMPIONS Summer 2013 champion and Season 3 World champion PoohManDu plans to retire from progaming and pursue a new path by returning to school, whereas Piglet plans to take a break before deciding his future plans.
Meanwhile, SKT T1 founding member, IEM Cologne champion, and CHAMPIONS Summer 2014 4th place finisher Horo plans to reinvigorate himself and seek out a foreign team.
SKT T1 plans to carry out tryouts and recruitment in order to rebuild the team. More information will be revealed on their website, http://www.sksports.net.

bron: reddit

• jeroensluis
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-06 12:36
Toevallig fanatieke 3v3's hier op het forum? Zoja wat voor combo gebruiken jullie meestal?

Wij gebruiken meestal de volgende combo in Diamond:

Support top: Leona/Alistar
AD Bruiser top: Irelia / Jax / Tryndamere
AP bot: Lissandra / ziggs

Hierbij spelen we het meest met de combo leona Jax kan je makkelijk de early kill halen en lissandra zorgt net voor de extra roaming capacity doordat ze lekker over alle muren heen kan dashen!

Cheers!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Irelia Jax en Tryn zijn allemaal slecht voor 3v3 top.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

• Damien
Waarom geen Cassio ipv Ziggs in 3v3? Daar was ze vroeger altijd vrij goed namelijk.

• jeroensluis
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-06 12:36
Rordarok schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:31:
Irelia Jax en Tryn zijn allemaal slecht voor 3v3 top.
Verklaar je nader? Jax & Irelia brengen gewoon extra cc/damage mee in de fights
Damienx2 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:35:
Waarom geen Cassio ipv Ziggs in 3v3? Daar was ze vroeger altijd vrij goed namelijk.
We gebruiken ziggs voor het makkelijk pushen van de andere lane met zijn ult vaak gebruiken we dit op 10 minuten als we de spin doen :9

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Curse Piglet inc.

Overigens gisteren weer een ranked game gewonnen en behoorlijk hard gecarry'ed of WW :')
Champion is zo makkelijk te counteren maar in Silver vergeten mensen volgens mij hoe dat moet :D

16-2-16 gespeeld en weer stukje dichter naar wederom de promo's richting Gold :)

Verwijderd

Ero-Sensei schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:00:
[...]

Kijk, dat vind ik nog eens bijzonder; een penta op Amumu. Hoe had je gebuild als ik vragen mag?
Heb het nog even nagekeken..

Spirit of ancient golem, mercury's, rod of ages, liandy's torment en sunfire cape.

(http://matchhistory.euw.l...9984/205334429?tab=builds)

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Wootlock schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:00:
Curse Piglet inc.

Overigens gisteren weer een ranked game gewonnen en behoorlijk hard gecarry'ed of WW :')
Champion is zo makkelijk te counteren maar in Silver vergeten mensen volgens mij hoe dat moet :D

16-2-16 gespeeld en weer stukje dichter naar wederom de promo's richting Gold :)
Ah ranked, gister was het weer een drama(ook mijn spel). Heb echt gelachen, maar heb maar 1 potje gespeeld omdat ik echt heel slecht speelde :+

Ik kwam op AD terecht, geen probleem, ik vind dat best wel een leuke rol om te spelen. De enemy lockt vayne, ik maak de keuze om voor caitlyn te gaan voor haar poke in lane en het vayne moeilijk te maken. De vayne krijgt een leona support en ik kreeg een gragas.

De game begint naar verwachting, ik poke vayne en leona een beetje als ze aan het csen zijn, we worden nagenoeg tegelijk level 2. Tegen een leona betekend dat natuurlijk oppassen geblazen, ze springt op mij, voordat ze kan stunnen ben ik al weg met m'n netje. Mooi eerste all in afgeslagen, leona aardig kunnen damagen. op level 3 proberen ze het nog een keer, leona was inmiddels aardig gehealed door een potion en springt nog een keer op mij. Door een major fuckup van mijn kant door met m'n netje tegen de muur te springen (:') ) wordt ik daar gestunned door leona gevolgd door een stun van vayne, door mijn poke waren ze allebei erg laag, ik besluit weg te flashen want ik heb nog maar één AA van vayne nodig om dood te gaan. een seconde later Q -- flashed vayne achter me aan en terwijl haar AA onderweg is kan ik haar door middel van m'n netje nog net slowen(ik wel dood, maar zei dus geslowed in de tower). Gragas pakt een dubbelkill. So far so good.

We komen terug in lane en ik met m'n ene assist had geen geld om nuttige items te kunnen kopen dus besluit niks te kopen(achteraf misschien een foute keuze maar ach). Sinds gragas 2 kills had, besloot hij volledige yolo modus te gaan, ik doe natuurlijk gezellig met hem mee want zo troll was de game inmiddels al door de gesprekken in de chat die helemaal nergens over gingen(iedereen was schijt lollig). Vayne pakt een dubbelkill :D a fijn shit happens "we got this" andere lanes gingen gewoon goed en de jungler was ook geen debiel. Terug naar lane dus.

Eemaal terug in lane en lekker aan het farmen omdat vayne en leona naar base zijn vraag ik me toch af waar graggy blijft, wat nu gebeurde was het meest random moment dat ik ooit gezien heb; mijn support was aan de andere kant van de map de rood van onze jungler aan het jatten :+ het meest vreemde was misschien nog wel dat onze jungler dat helemaal niet erg bleek te vinden want die stond rustig zijn wraiths te farmen(ze waren geen premade).

Tot nu ging het dus alleen op bot slecht, maar nu begon ook oriana en nidalee van het andere team kills te pakken en met een support die leona's doet exhausten(en inmiddels ook een lichbane belangrijker vind als een sightstone) als er een master yi(zy play) aan komt lopen ging het compleet fout in teamfights.

TL;DR Game verloren, maar me wel vermaakt :+ ik vond het ook niet erg om te verliezen omdat ik zelf ook heel belabberd heb gespeeld, stond 9-12-12 ofzo...

edit: jezus, wat een verhaal, misschien maar weer aan het werk... :+

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Mooi eerste all in afgeslagen, leona aardig kunnen damagen. op level 3 proberen ze het nog een keer, leona was inmiddels aardig gehealed door een potion en springt nog een keer op mij. Door een major fuckup van mijn kant door met m'n netje tegen de muur te springen (:') ) wordt ik daar gestunned door leona gevolgd door een stun van vayne, door mijn poke waren ze allebei erg laag, ik besluit weg te flashen want ik heb nog maar één AA van vayne nodig om dood te gaan. een seconde later Q -- flashed vayne achter me aan en terwijl haar AA onderweg is kan ik haar door middel van m'n netje nog net slowen. Gragas pakt een dubbelkill. So far so good.
Blijkt wel weer dat in de snelheid van de game je soms geen idee hebt wat je doet, aangezien het erg vreemd is een 18 sec cooldown skill maarliefst twee keer binnen 5 seconden te gebruiken :P

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ero-Sensei schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:06:
[...]

Blijkt wel weer dat in de snelheid van de game je soms geen idee hebt wat je doet, aangezien het erg vreemd is een 18 sec cooldown skill maarliefst twee keer binnen 5 seconden te gebruiken :P
Haha klopt, gevecht was nog vrij lang trouwens(verassend genoeg) en het zal vast langer geduurd hebben als een seconde voordat ze Q-flashde, ik had nog een pot en was greedy voor farm :P

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

jeroensluis schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:48:
Verklaar je nader? Jax & Irelia brengen gewoon extra cc/damage mee in de fights
Omdat Irelia item dependant is, Jax in veel comps gestunlocked of gekite gaat worden en Tryndamere totaal geen utility biedt en veel te lang duurt om te scalen. In challenger 3v3 in ieder geval...daar beneden kom je met zoveel comps weg.

[ Voor 29% gewijzigd door Rordarok op 17-09-2014 20:43 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Groups A & B vandaag: YouTube: Worlds Group Stage1 Day1
Toch? Of alleen de preview? -_-

[ Voor 12% gewijzigd door Mebus op 18-09-2014 10:46 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

• Damien
Dag datalimiet op mijn telefoon voor deze maand, it was nice knowing you!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:18:
Dag datalimiet op mijn telefoon voor deze maand, it was nice knowing you!
in de league community beschrijven ze zo'n situatie als #wurf.

Ik ga lekker vanavond thuis kijken, dus mensen! denk aan mij en zet de spoiler in een spoiler tag. :D bij voorbaat :+ dank.

• Damien
garriej schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:28:
[...]

in de league community beschrijven ze zo'n situatie als #wurf.

Ik ga lekker vanavond thuis kijken, dus mensen! denk aan mij en zet de spoiler in een spoiler tag. :D bij voorbaad dank.
spoiler:
Het is: "Bij voorbaat dank" Garriej! Jammer dat je dit pas over een paar dagen gaat lezen :D

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:45:
[...]

spoiler:
Het is: "Bij voorbaat dank" Garriej! Jammer dat je dit pas over een paar dagen gaat lezen :D
Ik heb geen controle over mezelf.. ik ben zwak. maar bedankt :+

• Damien
Dit is wel over de game Garriej, dus ik zou deze spoiler wel overslaan.

spoiler:
Ondanks dat het een redelijke stomp is van SSW, is het toch een enorm leuke game om te spectaten. Er gebeurt continue iets, en ook al ligt EDG achter ze houden de spanning in de game. Zoals dus nu ook gebeurt bij Baron. Dit is toch echt vele malen beter dan welke LCS game dan ook. Het kan nog alle kanten opgaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Damien op 18-09-2014 12:15 ]

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Interresante game :+
Hopelijk zijn alle games zo interresant !

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:15:
Dit is wel over de game Garriej, dus ik zou deze spoiler wel overslaan.

spoiler:
Ondanks dat het een redelijke stomp is van SSW, is het toch een enorm leuke game om te spectaten. Er gebeurt continue iets, en ook al ligt EDG achter ze houden de spanning in de game. Zoals dus nu ook gebeurt bij Baron. Dit is toch echt vele malen beter dan welke LCS game dan ook. Het kan nog alle kanten opgaan.
Godver, wil een opmerking maken over je post. Dat je dat er in een edit pas bij zet :+ zie ik opeens gewoon die spoiler in clean tekst staan :(

• Damien
garriej schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:29:
[...]

Godver, wil een opmerking maken over je post. Dat je dat er in een edit pas bij zet :+ zie ik opeens gewoon die spoiler in clean tekst staan :(
Je weet de uitkomst niet :) de game is iig net voorbij. Een aanrader om de VOD te kijken, erg goede game om te zien. Foutjes onderling, maar met zo'n snelheid dat je je geen minuut verveeld.

spoiler:
Imp is een beest, maar heeft wel WildTurtle acties af en toe!

[ Voor 24% gewijzigd door Damien op 18-09-2014 12:38 ]

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:33:
[...]

Je weet de uitkomst niet :) de game is iig net voorbij. Een aanrader om de VOD te kijken, erg goede game om te zien. Foutjes onderling, maar zo'n snelheid dat je je geen minuut verveeld.
Games waar foutjes worden gemaakt zijn vaak de leukste om te kijken vind ik, daar zit meestal lekker veel actie in. ik zag alleen maar
spoiler:
stomp
staan :+ maar goed ben benieuwd!

• Damien
Spoiler over de volgende game, klikken op eigen risico

spoiler:
Ik verwacht nu een win van TSM, omdat SK simpelweg niet met hun complete line-up speelt dankzij een domme actie van Svenskeren. Het is dus een 5vs4-1, en ik acht TSM goed genoeg om dat om te buigen in een win.

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:42:
Spoiler over de volgende game, klikken op eigen risico

spoiler:
Ik verwacht nu een win van TSM, omdat SK simpelweg niet met hun complete line-up speelt dankzij een domme actie van Svenskeren. Het is dus een 5vs4-1, en ik acht TSM goed genoeg om dat om te buigen in een win.
spoiler:
Ik verwacht ongeveer hetzelfde inderdaad.
De lulu bann snap ik niet echt want zoveel voegt het toch niet meer?

• Wootlock

Wootlock

Evilution

wambamNL schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:53:
[...]

spoiler:
Ik verwacht ongeveer hetzelfde inderdaad.
De lulu bann snap ik niet echt want zoveel voegt het toch niet meer?
heel veel utility ;)

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Wat is er aan de hand met nautilus? :+

• Wootlock

Wootlock

Evilution

garriej schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:09:
[...]

Wat is er aan de hand met nautilus? :+
Nautilus jungle pick :)

*edit* damn hoe spoiler tag ik iets :+

• Damien
Over de TSM vs SK game:

spoiler:
Ondanks dat ik het Gilius gun om op zo'n stage te mogen performen, vind ik het opzich jammer dat SK niet heeft overwogen om misschien Snoopeh of Diamondprox als substitutes te regelen. Zal wel te maken hebben met regeltjes en contractuele voorwaarden. Ik vrees echter dat de onervarenheid op dit niveau de huidige substitute jungler gaat opbreken. Ik zou echter wel na Worlds Svenskeren's contract ontbinden en op zoek gaan naar iemand met iets meer verstand in zijn bovenkamer. Hij is gewaarschuwd voor het toernooi begon, hij heeft meerdere toxic reports op zijn naam en alsnog flikt hij zoiets. Dan wil je het gewoon simpelweg niet begrijpen. Tijd om bordenwasser te worden in een restaurant. (no offense vs bordenwassers!)

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Wootlock schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:10:
[...]

Nautilus jungle pick :)

*edit* damn hoe spoiler tag ik iets :+
[ spoiler]Hier je tekst [/ spoiler]

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Over TSM vs SK:

spoiler:
TSM owned SK even xD

• Ryada

Ryada

She/Her

spoiler:
Zwaare stomp van TSM.

• Damien
TSM vs SK:

spoiler:
Zoals verwacht wint TSM vrij simpel. Een verzwakt SK met een onervaren jungler op dit niveau zie ik geen enkele match pakken in deze poule. En hiermee zie je maar weer dat 1 speler het voor je gehele team kan verpesten. Nu wil ik dit niet afdoen op TSM's performance want dat zag er gewoon erg goed uit, maar SK had meer tegenstand kunnen bieden met hun starter line-up. Tevens een erg zwakke ban-pick phase van SK. Lulu bannen om vervolgens Yasuo door te laten, terwijl men weet hoe goed Bjergsen met deze champ is en het carry-gedeelte bij TSM vanaf mid komt... tja

[ Voor 19% gewijzigd door Damien op 18-09-2014 13:30 ]

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:49
spoiler:
Holy cow, zo goed heb ik TSM in lange tijd niet meer zien spelen. Bjergsen die niets heel laat van de andere midlaner, super samenwerking tussen Amazing en Bjergsen, Dyrus die weer als vanouds oerdegelijk speelt en niemand die hem wat kan doen (zelfs Lucian + Nami niet), Lustboy speelde heel goed, pff.. zelfs Wildturtle speelde goed.
Natuurlijk, SK is (mijn inziens) zeker niet het beste team van EU en ze zitten nu ook met een externe jungler, maar toch. Als TSM zo blijft spelen mag zelfs Samsung White uit gaan kijken. Dat kan nog wel interessant worden denk ik, de botlane zal TSM tegen SW wel verliezen, maar mid en top geeft ik TSM een hele goede kans.

Als deze eerste 2 matches een indicatie zijn van de kwaliteit van de rest matches op Worlds, dan wordt t heerlijk om te kijken :)

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• Damien
Moi_in_actie schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:31:
spoiler:
Holy cow, zo goed heb ik TSM in lange tijd niet meer zien spelen. Bjergsen die niets heel laat van de andere midlaner, super samenwerking tussen Amazing en Bjergsen, Dyrus die weer als vanouds oerdegelijk speelt en niemand die hem wat kan doen (zelfs Lucian + Nami niet), Lustboy speelde heel goed, pff.. zelfs Wildturtle speelde goed.
Natuurlijk, SK is (mijn inziens) zeker niet het beste team van EU en ze zitten nu ook met een externe jungler, maar toch. Als TSM zo blijft spelen mag zelfs Samsung White uit gaan kijken. Dat kan nog wel interessant worden denk ik, de botlane zal TSM tegen SW wel verliezen, maar mid en top geeft ik TSM een hele goede kans.

Als deze eerste 2 matches een indicatie zijn van de kwaliteit van de rest matches op Worlds, dan wordt t heerlijk om te kijken :)
spoiler:
De vergelijking met SK en SSW vind ik wel wat overtrokken :). SSW wint namelijk wel hun lanes over het algemeen. Enige matchup die enigszins gelijk op zal gaan is waarschijnlijk mid, maar voor de rest van de lanes staat er toch echt wel iets sterkers aan de kant van SSW vs TSM. Nee die hoeven voorlopig nog niet wakker te liggen als ze het niveau vasthouden van hun eerste game. En nogmaals dit was een erg zwak SK.

DP vs AHQ:

spoiler:
Ik verwacht een keiharde stomp van AHQ. Ik zie niet gebeuren dat DP ook maar een seconde de kans zal hebben om deze game naar zich toe te trekken.

[ Voor 7% gewijzigd door Damien op 18-09-2014 13:41 ]

• Moi_in_actie
Damienx2 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:33:
[...]
spoiler:
De vergelijking met SK en SSW vind ik wel wat overtrokken :). SSW wint namelijk wel hun lanes over het algemeen. Enige matchup die enigszins gelijk op zal gaan is waarschijnlijk mid, maar voor de rest van de lanes staat er toch echt wel iets sterkers aan de kant van SSW vs TSM. Nee die hoeven voorlopig nog niet wakker te liggen als ze het niveau vasthouden van hun eerste game.
spoiler:
Ow ik zet mijn geld ook nog altijd in SSW hoor, daar niet van, maar TSM speelt weer meer zoals een jaar geleden (meer aanvallend, goede synergy tussen jungler en midlaner, toplaner die zich in zijn eentje wel redt). Waar SSW het denk ik met name van moet hebben is de botlane en hun rotatie over de map. Vooral op dat laatste gebied zijn de Aziatische teams over het algemeen een stuk beter.

Algemeen vraagje: voor welke teams zijn de mensen hier, of bij welke teams hoop je dat ze verder komen in het toernooi? Mijn top 3 zou zijn:

- Fnatic: is EU, heel benieuwd hoe Rekless het gaat doen en welke xPeke er opdaagt (matige xPeke, of "lolol wth backdoor the Nexus" xPeke)
- TSM: TSM TSM TSM :P
- Dark Passage: in de kwalificaties vond ik hun manier van spelen heel leuk om te zien. Lekker agressief, gewoon gaan met die banaan en we zien wel waar t schip strandt.

Realistisch gezien gaan alle 3 deze teams het heel zwaar krijgen tegen het geweld van b.v. de Samsung teams, maar hey wie weet.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• Damien
Moi_in_actie schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:45:
[...]
Algemeen vraagje: voor welke teams zijn de mensen hier, of bij welke teams hoop je dat ze verder komen in het toernooi? Mijn top 3 zou zijn:

- Fnatic: is EU, heel benieuwd hoe Rekless het gaat doen en welke xPeke er opdaagt (matige xPeke, of "lolol wth backdoor the Nexus" xPeke)
- TSM: TSM TSM TSM :P
- Dark Passage: in de kwalificaties vond ik hun manier van spelen heel leuk om te zien. Lekker agressief, gewoon gaan met die banaan en we zien wel waar t schip strandt.

Realistisch gezien gaan alle 3 deze teams het heel zwaar krijgen tegen het geweld van b.v. de Samsung teams, maar hey wie weet.
1. Alliance (Froggen/Wickd/Nyph fan, en het helpt dat er nog 2 Nederlanders bij zitten)
2. Fnatic (Omdat het originele M5/Gambit er niet meer is, en ik blijf het een leuk team vinden)
3. C9 (Beste NA team en leuke groep mensen. Hoeven geen team bij elkaar te kopen om te presteren)

[ Voor 14% gewijzigd door Damien op 18-09-2014 13:50 ]

• Ryada

Ryada

She/Her

Ik agree met damien
Vooral met fnatic ik moet wel rekkless aanmoedigen ^.^

• Damien
DP vs AHQ:

spoiler:
Nou na het zien van deze match weten we iig wie van de 2, 3e en 4e worden in deze poule. Al was dat eigenlijk ook wel voorspelbaar. Ik hoop toch echt dat Riot stopt met dit Wildcard gebeuren. Laat de winnaar van vorig jaar automatisch terugkeren en als je dan toch een Wildcard wilt toevoegen laat dan de beste teams van Rusland/Turkije/Brazilie inclusief een team van de region van de kampioen van vorig jaar (Desnoods als men het echt eerlijk wil doen, een team uit de region die Allstars wint) die dus net niet heeft weten te kwalificeren op de regulaire manier tegen elkaar strijden en dan heb je gelijk 2 teams die een stuk meer tegenstand bieden dan het beste team van Brazilie en het beste team van Rusland/Turkije.

TPA vs SHRC:

spoiler:
Ik verwacht een zeer spannende game die uiteindelijk gewonnen gaat worden door SHRC. Omdat ik uiteindelijk SHRC iets hoger inschat dan TPA, mits inSec en Uzi op 1 lijn zitten.

Verwijderd

die TPA support koopt gewoon een mejai, Wat een held

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:27:
die TPA support koopt gewoon een mejai, Wat een held
Dankje! Dat zijn de momenten die toch heel anders overkomen als je al weet dat het gaat gebeuren. :+

[ Voor 20% gewijzigd door garriej op 18-09-2014 15:28 ]

Verwijderd

ach dan heb je het tenminste door de casters negeren het al 20 minuten

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:45:
ach dan heb je het tenminste door de casters negeren het al 20 minuten
Dat is wel heel fail trouwens, en maar over onzin praten zeker.

Verwijderd

Ach het valt ook wel mee de items van een support hebben meestal ook niet zo heel veel impact op de game naast misschien mikeals. Denk dat ze het misschien BM vinden en daarom er geen aandacht aan besteden.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:53:
Ach het valt ook wel mee de items van een support hebben meestal ook niet zo heel veel impact op de game naast misschien mikeals. Denk dat ze het misschien BM vinden en daarom er geen aandacht aan besteden.
Ze kunnen er van vinden wat ze willen, het is wel hun werk om de game zo volledig mogelijk te beschrijven als dat zei kunnen. Als er dan iets gebeurt dat je niet vaak ziet is dat gewoon een punt om over te praten.

Verwijderd

spoiler: SHRC-TPA
Deze poule ziet er echt matig uit vind ik, SK totaal van leg. TPA dat zo scared speelt terwijl ze een lead hadden. Gewoon afgewacht tot ze verloren en SHRC natuurlijk ook niet geweldig met de Cait push strategie maar dan tegen een Syndra?? Vervolgens ook nog die vage teamfight waar ze de game door hadden moeten verliezen. Zou me heel erg verbazen als TSM geen eerste word. Oh en die comp wtf hun enige engage was Ryze flash snare.

Krepo breekt de ban het duurde 50 minuten :+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2014 16:12 ]

• Moi_in_actie
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:09:
spoiler: SHRC-TPA
Deze poule ziet er echt matig uit vind ik, SK totaal van leg. TPA dat zo scared speelt terwijl ze een lead hadden. Gewoon afgewacht tot ze verloren en SHRC natuurlijk ook niet geweldig met de Cait push strategie maar dan tegen een Syndra?? Vervolgens ook nog die vage teamfight waar ze de game door hadden moeten verliezen. Zou me heel erg verbazen als TSM geen eerste word.
spoiler:
Ik dacht hetzelfde. Tot 35 mins was deze match zo saai als wat en zelfs daarna gebeurde er vrij weinig. Heel afwachtende houding van beide partijen, een beetje poken, terugtrekken enzovoorts. Als TSM inderdaad net zo gedreven en aanvallend speelt als tegen SK dan zie ik ze wel 1e worden.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:43

m0nk

16-09-2003 15.15

spoiler:
Lvl 1 fight.. Die ace van SSW ..... just .......

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Vind het maar een teleurstellende dag qua games. Misschien dat de laatste game nog wat word maar naast de 1e game zou ik er geen een aan kunnen raden om terug te kijken.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:15:
Dit is toch echt vele malen beter dan welke LCS game dan ook. Het kan nog alle kanten opgaan.
Dat komt ook omdat de stakes een stuk hoger zijn. Een enkele season game maakt geen fuck uit in vergelijking met een game op Worlds.

• Damien
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:38:
Vind het maar een teleurstellende dag qua games. Misschien dat de laatste game nog wat word maar naast de 1e game zou ik er geen een aan kunnen raden om terug te kijken.
Smaken verschillen, vind deze games toch meer spanning met zich meebrengen dan de gemiddelde LCS match. En opzich zijn ze ook wel leuk om te kijken.

spoiler:
Ik hou het erop dat SHRC eerste wordt in de poule, echter TPA zie ik nu eerder derde worden dan tweede, maar misschien herpakken ze zich vs TSM en weten ze eindelijk hoe ze een game moeten eindigen.

Mijn voorspelling voor de huidige game, tja SSW vanaf de eerste minuut al. Moet je nagaan dat SSW nog tegen DP moet, waar AHQ al overheen liep...

Verwijderd

Damienx2 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:48:
[...]

Smaken verschillen, vind deze games toch meer spanning met zich meebrengen dan de gemiddelde LCS match. En opzich zijn ze ook wel leuk om te kijken.
spoiler:
1e game was wel een goede pot beide teams speelde best goed.
2e game was een stomp
3e game stomp en niveau 0
4e game begon aardig daarna 35 minuten stall ook niks aan heb betere playoff matches gezien bij de LCS
5e game totale stomp ace op level 1

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2014 16:52 ]

• Damien
Ik ben het wel eens met je samenvatting van de games, echter zie ik het liever dan *gaap* oh top toren is neer, *gaap* 20 minuten later oh first blood *gaap* ronddansen rond Baron *gaap* Oh ace, gg -insert random LCS team-.

Ik kijk ook liever naar een voetbalwedstrijd die 5-0 eindigt of 5-5 dan dat ik naar een wedstrijd zit te kijken die in 0-0 of 1-0 eindigt, waar je de hele tijd wel grappige tactics ziet maar eigenlijk weinig tot geen actie in te vinden is.

Wat betreft de stomps, volgens mij heb ik al eerder verwoord dat ik niet snap waarom sommige teams uberhaupt op zo'n evenement aanwezig zijn.

Voorspelling SHRC vs TSM

spoiler:
Het hangt natuurlijk af van de pick/ban fase, maar eerlijk gezegd als team acht ik SHRC toch beter. Het voordeel wat TSM heeft is dat hun carry-potential van mid komt en niet de botlane. Dus als ze enigszins Bjergsen aan het snowballen krijgen moet het voor WildTurtle wel mogelijk zijn dat laatste beetje te doen om de game naar TSM toe te zetten. Echter denk ik dat de focus van inSec met name erop zal liggen om Bjergsen vroegtijdig af te stoppen. En wat betreft de botlane ondanks dat ik Lustboy een zeer goede support vind, acht ik de botlane van SHRC simpelweg sterker. Toplane zal vrijwel gelijk opgaan gezien de speelstijl van beide toplaners. Qua jungle geef ik het voordeel aan SHRC.

Dus kortom: ik ga voor winst van SHRC, tijd om de 100% qua voorspellingen misschien te doorbreken :)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik denk dat TSM gaat winnen van SHRC. Na hun eerste game was ik niet bepaald onder de indruk van hun spel.

Verwijderd

Damienx2 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:00:
Ik ben het wel eens met je samenvatting van de games, echter zie ik het liever dan *gaap* oh top toren is neer, *gaap* 20 minuten later oh first blood *gaap* ronddansen rond Baron *gaap* Oh ace, gg -insert random LCS team-.

Ik kijk ook liever naar een voetbalwedstrijd die 5-0 eindigt of 5-5 dan dat ik naar een wedstrijd zit te kijken die in 0-0 of 1-0 eindigt, waar je de hele tijd wel grappige tactics ziet maar eigenlijk weinig tot geen actie in te vinden is.

Wat betreft de stomps, volgens mij heb ik al eerder verwoord dat ik niet snap waarom sommige teams uberhaupt op zo'n evenement aanwezig zijn.
Ja ben het hier ook helemaal mee eens hoor. Die games SSW bijvoorbeeld zijn sowieso wel leuk om te kijken ook al is het een stomp want er is zoveel actie.
Maar toch vind ik het vandaag gewoon niet zo super allemaal.
Over die wildcard teams zeg ik ook al een tijdje dat die op zijn minst een play-off of klein toernooitje moeten spelen met de teams van regio's die sterker zijn. Dan kunnen ze nog steeds meedoen maar alleen als ze ook echt wat toevoegen.

De andere groepen hebben me ook een stuk meer hyped omdat we daar wel wat meer kunnen zien waar teams internationaal staan.

• Damien
Vicarious schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:04:
Ik denk dat TSM gaat winnen van SHRC. Na hun eerste game was ik niet bepaald onder de indruk van hun spel.
You were saying? :) 1 game vs een zwak SK zegt niets.

[ Voor 6% gewijzigd door Damien op 18-09-2014 17:44 ]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:44:
[...]

You were saying? :) 1 game vs een zwak SK zegt niets.
spoiler:
1 win vs een TPA dat een voorsprong pakt en er niets mee doet ook niet.

SHRC speelde nu een stuk sterker maar hadden ook een beter team bij elkaar gedraft. TSM heeft een aantal behoorlijk zwakke punten laten zien: positioning van Turtle is nog altijd niet best en Dyrus kan best hard choken/tilten zo blijkt :P Amazing is het hele seizoen al de zwakste schakel van TSM. Desondanks heb ik goede hoop dat ze alsnog de tweede ronde halen. SHRC is niet onverslaanbaar, maar ze zullen het nu vooral tegen TPA moeten laten zien.

Pagina: 1 ... 70 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]