wambamNL schreef op donderdag 11 september 2014 @ 23:11:
Misschien een beetje lame om te vragen maar zouden mensen mij tips willen geven over mijn spel.
Ik main adc dus heb een goeie adc game gepakt waarin ik naar mijn mening nog te veel fouten maak.
http://youtu.be/epM3DshdKtk
Ik zou het zeer op prijs stellen.
Tuurlijk kijken naar een silver 4 adc main is misschien niet zo leuk als naar een challenger maar alsnog hoop ik dat ik een paar tips kan krijgen ^.^
(Ja ik weet het farmen moet beter)
Ik kan ook wel een slechte game van mij uploaden als dat handiger is maar dat is minder om naar te kijken denk ik.
Ik zou wat agressiever spelen, je laat Vayne Zyra hier eigenlijk voor niks level 2 eerst krijgen.
Het liefst wil je zelf zorgen dat je de lane een beetje pusht en dan Vayne straffen voor elke cs.
Ook nadat je vayne hebt gechunked speel je erg ver back op level 4 krijgt Nami een bubble waarmee je makkelijk een kill zou krijgen zonder dat zij doodgaat als je niet te ver back was.
Als je level 5 bent ook, je hebt een BF sword tegen dorans en je speelt nog steeds best ver back. Nami gaat wel te ver naar voren maar als jij wat meer met haar meewerkt en op tijd healt bijvoorbeeld heb je daar gelijk nog een kill te pakken.
Zelfde op level 7 je hebt nu ook boots gekocht dus je bent sneller dan vayne, maar nog steeds sta je max range van de creeps af en laat je vayne eigenlijk freefarmen. Nami staat nog steeds te ver naar voren en gaat weer dood.
Level 9 doe je het wel goed ze proberen weer Nami aan te pakken maar jij schiet gewoon de hele tijd op ze en dan gaan ze dood voordat Nami dat doet gezien je veel betere items hebt.
Daarna met infinity edge ga je opeens totaal crazy 2v1 flash burn voor misschien een kill op de support.
Level 10 blijven jullie met 10% hp met 1 ward heel ver terug. Ez showt ook nog achter jullie op de map maar dat mis je dan denk ik.
Je gaat daarna opzich goed mid maar je blijft te lang met alleen Nami en word outnumbered.
Op level 13 loop je gewoon recht achter een Ez en Zyra aan die kunnen dan hun skillshots niet missen en die Zyra support onehost je bijna.
Deze 2 deaths wil je echt ontwijken want de tegenstander begint hier best wel hard terug te komen. Omdat je teamgenoten ook zo dom zijn omdat nadat er al 2 doodzijn waaronder de meest fed ze natuurlijk nog gewoon agressief doorspelen.
Daarna een hele hoop random shit en win je uiteindelijk.
Voornaamste verbeterpunten zou ik zeggen
1 Je agressie beter timen. Early game ben je echt veel te ver back en later als je fed bent lijkt het soms alsof je echt wilt frontlinen.
2 Meer proberen skillshots te juken, meestal loop je gewoon in rechte lijnen en soms laat je mensen echt voor niks je raken.
3 Geen last whisper kopen als de tegenstander 1 armor item heeft > zyra support heeft een seekers. ik zou gewoon richting BT gaan en dan een GA als je zo fed bent.
4 Als je zo farmed bent meer mid pingen om te groupen