Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 68 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.513 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-02 22:53

nathanchunkie

Developer

Mebus schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:49:
Heb me maar eens goed verwent met wat nieuwe skins :D Toxic Dr. Mundo, Muse Sona, Red Riding annie, Crimson Akali, Frozen shen, Nightmare Cho'gath, Phantom Karthus, Shadow en tango evelynn (evelynn skins compleet nu), Kingpin Twitch, Time machine Ziliean nog een ward skin, gingerbread en de candy-coated cupcake icon :D

http://www.elophant.com/l...mmoner/euw/36367071/skins

Wel grappig trouwens dat de Traditional Karma skin mij alleen al 63700 punten geeft.. Hoe zou dat komen? Omdat je die niet meer kan krijgen?
http://www.elophant.com/l...mmoner/euw/36298055/skins

I cry a little inside

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-10 14:20
Mebus schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:49:
Heb me maar eens goed verwent met wat nieuwe skins :D Toxic Dr. Mundo, Muse Sona, Red Riding annie, Crimson Akali, Frozen shen, Nightmare Cho'gath, Phantom Karthus, Shadow en tango evelynn (evelynn skins compleet nu), Kingpin Twitch, Time machine Ziliean nog een ward skin, gingerbread en de candy-coated cupcake icon :D

http://www.elophant.com/l...mmoner/euw/36367071/skins

Wel grappig trouwens dat de Traditional Karma skin mij alleen al 63700 punten geeft.. Hoe zou dat komen? Omdat je die niet meer kan krijgen?
Vrij nutteloze site imo, skins die niet echt meer beschikbaar zijn geven idd hele hoge score, maar al die skins die nu weer een week beschikbaar zijn zijn 6000 per stuk waard ofzo terwijl ze op dit moment dus echt niet zeldzaam meer zijn gemaakt |:( En een 975 skin geeft je maar 975 punten, vage site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Santee schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 19:45:
[...]

Vrij nutteloze site imo, skins die niet echt meer beschikbaar zijn geven idd hele hoge score, maar al die skins die nu weer een week beschikbaar zijn zijn 6000 per stuk waard ofzo terwijl ze op dit moment dus echt niet zeldzaam meer zijn gemaakt |:( En een 975 skin geeft je maar 975 punten, vage site.
Ja inderdaad..

Net nog een leuke ranked game gewonnen :) Hadden een Leona Ashe bot lane, Yashuo mid, Malphite top en ik met Evelynn jungle. Early game ging wat lastig, maar zodra de teamfights kwamen gingen we erg goed! Begonnen met blue elixer, 5 pots en een mana pot, gelijk 2 flashes geburned op mid van lee en lux :) Daarna dacht Lee sin mij wel aan te kunnen nadat ie mijn red had gedaan en we bijden level 3 waren, mooi een buff refresh gekregen :) Was trouwens voor het eerst dat ik blue elixer in ranked had uitgeprobeerd..

http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1652823585/39371610

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simoonzel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-06 22:08
Mijn pc is er eindelijk.. dus ik kan weer Leaguen. :)
Maar nu eerst Curse vs LMQ aan het kijken! Is echt spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Ja deze game is wel 1 van de betere games tot nu toe. Al was de laatste game van TSM vs LMQ ook niet slecht.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Simoonzel schreef op maandag 01 september 2014 @ 00:47:
Maar nu eerst Curse vs LMQ aan het kijken! Is echt spannend!
LMQ - Curse (ik geloof game 5 van 5) net afgelopen, wat een spektakel in 10 mins time!

[ Voor 4% gewijzigd door Koekiemonsterr op 01-09-2014 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 14:48

SilentSimon

Have you been hopped?

Teamwork en wards :) echt mooi om te zien zulke potjes op niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Forever 4th!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ik check de LCS minder vaak dan voorheen, dus zal wel gemist hebben dat er kennelijk enkele Chinezen in de NA LCS zitten, maar wtf. Zo'n interview achteraf met tolk erbij....waste of time.

[ Voor 6% gewijzigd door Koekiemonsterr op 01-09-2014 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Leuke series wel, maar wat is Curse superslecht in picks & bans zeg. Iedere keer lieten ze Braum, Maokai, Yasuo en Kha'zix maar doorkomen om zelf de uiteraard SUPERBELANGRIJKE lulu te picken.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:47:
Leuke series wel, maar wat is Curse superslecht in picks & bans zeg. Iedere keer lieten ze Braum, Maokai, Yasuo en Kha'zix maar doorkomen om zelf de uiteraard SUPERBELANGRIJKE lulu te picken.
En de go to akali als het slecht gaat :'), toen wist ik dat het afgelopen was met Curse of beter, de curse er nog steeds is. Akali werkte wel tegen yasuo trouwens, maar teamfights met 2 exhausts.

[ Voor 7% gewijzigd door garriej op 01-09-2014 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Vicarious schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:47:
Yup, dat viel me ook op. In meerdere matches kon LMQ o.a. Maokai en Yasuo picken. Dat maakte wel een verschil.

Als Lulu-fan pijnlijk om te beamen, maar Lulu schiet inderdaad niet zo heel erg op. Daarom pick ik haar ook weinig meer. Wellicht dat ze in deze LCS nog niet de laatste patch(es) incl de laatste Lulu nerfs hebben draaien, maar dan nog.

De commentatoren merkten ook op dat Curse steeds maar Lulu koos en dus Maokai open liet voor LMQ. Daarover zijden ze o.m. het volgende: "The laning powerr of a Lulu isn't enough to carry Curse through these games"
Geen speld tussen te krijgen helaas. Lulu is early game weliswaar in staat om Maokai lastig te maken, maar uiteindelijk is de impact van een Maokai t.o.v. Lulu veel groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-10 16:45

Wootlock

Evilution

Genoten van LMQ vs Curse :D
Heerlijk die mentaliteit van LMQ, alles heel rustig aanpakken en die laatste 3 games goed winnen.
(Ik gunde het LMQ bij voorbaad al meer als Curse)
Vanavond C9 vs TSM, ik gok dat TSM het erg zwaar gaat krijgen tenzij ze zo spelen als game 5 tegen LMQ... :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Wootlock schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:38:
Genoten van LMQ vs Curse :D
Heerlijk die mentaliteit van LMQ, alles heel rustig aanpakken en die laatste 3 games goed winnen.
(Ik gunde het LMQ bij voorbaad al meer als Curse)
Vanavond C9 vs TSM, ik gok dat TSM het erg zwaar gaat krijgen tenzij ze zo spelen als game 5 tegen LMQ... :)
Las op reddit een comment: "LMQ is living the american dream". Vond dat wel een hele mooie vergelijking. XWX vond ik vanaf de eerste paar games al een held en dat vind ik nog steeds, LMQ is echt uitgegroeid tot mijn favoriete team. Ben benieuwd hoe ze gaan presteren op worlds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

garriej schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:40:
[...]

Las op reddit een comment: "LMQ is living the american dream". Vond dat wel een hele mooie vergelijking. XWX vond ik vanaf de eerste paar games al een held en dat vind ik nog steeds, LMQ is echt uitgegroeid tot mijn favoriete team. Ben benieuwd hoe ze gaan presteren op worlds.
Niet zo heel goed denk ik. Sinds de ownership issues spelen ze als team niet zo supersterk meer, en individueel zijn eigenlijk alleen XWX en Vasili bovengemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Nou heb Rumble gekocht en een aantal games tegen bots gespeeld. Vind het echt top om met hem te spelen :) veel damage (vooral in combinatie met je ult) en speelt gewoon lekker :D
Vanavond kijken om wat normals te spelen :) (ben nog maar lvl 20 op die char :9 )

[ Voor 18% gewijzigd door Dopiej op 01-09-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:10:
[...]

Niet zo heel goed denk ik. Sinds de ownership issues spelen ze als team niet zo supersterk meer, en individueel zijn eigenlijk alleen XWX en Vasili bovengemiddeld.
Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik moet verwachten, als ze zich herpakken en spelen zoals ze deden voor die issues, kunnen ze hele leuke matches laten zien. Kijk ook uit naar TSM vs C9 vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

garriej schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:20:
[...]

Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik moet verwachten, als ze zich herpakken en spelen zoals ze deden voor die issues, kunnen ze hele leuke matches laten zien. Kijk ook uit naar TSM vs C9 vanavond.
C9 wint makkelijk denk ik. TSM is veel te wisselvallig en speelt meestal het beste wanneer er veel op het spel staat. Er staat nu vrijwel niets op het spel behalve wat extra centjes. De plaatsing voor Worlds is immers al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:19:
[...]

C9 wint makkelijk denk ik. TSM is veel te wisselvallig en speelt meestal het beste wanneer er veel op het spel staat. Er staat nu vrijwel niets op het spel behalve wat extra centjes. De plaatsing voor Worlds is immers al binnen.
Ja mijn gok gaat ook naar C9, is gewoon een heel sterk team en TSM is meh tenzij er echt iets op 't spel staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-10 12:11
Ook ik stem voor C9 :) LMQ, blij dat ze hebben gewonnen, maar zoals Le Reddit Army al aangeeft, ik snap niet dat ze Maokai + Kha'zix 3x achter elkaar door lieten gaan. Comfort champions die ook gewoon erg sterk zijn nu, terwijl ze de 5e game toch echt met pick 1/2 beide hadden kunnen wegnemen (of IIG mao!). Vreemd.

LMQ verdient het wat mij betreft, ik hoop dat ze naast alle organisatorische ellende nog wel kunnen focussen op het kampioenschap. Ik was vorig jaar nog positief over de kansen van EU voor een 1/2e plek, maar dit jaar zie ik echt alleen nog maar Korea en China aan de top. Het lijkt alsof het gat alleen maar groter is geworden.

Wel vreemd hoe SKT1 van #1 naar niks is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Zebby schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:28:

LMQ verdient het wat mij betreft, ik hoop dat ze naast alle organisatorische ellende nog wel kunnen focussen op het kampioenschap. Ik was vorig jaar nog positief over de kansen van EU voor een 1/2e plek, maar dit jaar zie ik echt alleen nog maar Korea en China aan de top. Het lijkt alsof het gat alleen maar groter is geworden.
Zo ging dat bij starcraft ook, het gat werd groter en groter. In het beginnen kunne we ze nog wel een beetje bijbenen, maar na een x aantal jaar loop je gewoon zo ver achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Zebby schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:28:
Wel vreemd hoe SKT1 van #1 naar niks is gegaan.
Het valt opzich mee, het team verkeerd in ietwat vormverlies. Ook de team synergy lijkt een beetje spoorloos. De blind picks van Faker waarna hij vaak hard gecounterd wordt helpen ook niet mee. En er mag ook bijgezegd worden dat de Samsung organisatie momenteel 2 erg sterke teams heeft. Het door elkaar halen van de teams heeft zijn vruchten afgeworpen.

Opzich verwacht ik dat volgend jaar SKT T1 K er gewoon weer bij staat. Het hangt natuurlijk ook er een beetje vanaf hoe de meta zich shift. Met name ook de reden dat de winnaars van S2 TPA afwezig was in S3. De meta was in teveel veranderd waardoor enkele spelers niet meer konden laten zien wat ze voorheen deden.

Neem bijvoorbeeld CLG.eu. in S2 deed iemand als Snoopeh het helemaal niet slecht, puur omdat de support junglers destijds vrij populair waren. In S3 werd dat aanzienlijk minder en gelijk zag je de zwakke plekken van EG (voorheen dus CLG.eu) toen wel heel erg duidelijk werden.

Bij SKT T1 K is het echter momenteel niet de meta in mijn ogen maar meer de algehele vorm en met name keuze in picks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 08:17
http://www.elophant.com/l...mmoner/euw/19785507/skins

8)7

Championship Riven 34k punten lol.. heb het net eens ingevuld om te kunnen checken hoeveel skins ik heb...... ik schrok toch wel een beetje.

[ Voor 19% gewijzigd door Xevoo op 01-09-2014 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Ik heb geloof ik ook een indrukwekkende 4 skins ;)

(De gratis Trist en Alistar skins, Arcade Heca (Gamescom 2013) en Riot Blitz (idem). Geen idee waarom die laatste 34k punten is, er zijn zat mensen die hem via Gamescom hadden gekregen, en die skin is dacht ik ook net in de uitverkoop geweest.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

LCS spoilers

spoiler:
Toch winst voor TSM, leuk! Had eigenlijk verwacht in game 5 dat C9 zou winnen door hun teamcomp (ze hadden Maokai, Braum en Yasuo), maar Hai is stiekem niet zo'n heel goede Yasuo speler. Uiteindelijk won toch de Tristana van Wildturtle. Goed om te zien dat TSM en C9 goed aan elkaar gewaagd zijn, waren aardige games. Ben benieuwd hoe de verhoudingen op Worlds inmiddels zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jespertje
  • Laatst online: 24-04 10:58
Vicarious schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 08:27:
LCS spoilers

spoiler:
Toch winst voor TSM, leuk! Had eigenlijk verwacht in game 5 dat C9 zou winnen door hun teamcomp (ze hadden Maokai, Braum en Yasuo), maar Hai is stiekem niet zo'n heel goede Yasuo speler. Uiteindelijk won toch de Tristana van Wildturtle. Goed om te zien dat TSM en C9 goed aan elkaar gewaagd zijn, waren aardige games. Ben benieuwd hoe de verhoudingen op Worlds inmiddels zijn.
Heb even de samenvattingen gekeken, maar vond het maar matige games. Als ze zo spelen op worlds dan liggen ze er snel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-10 12:11
Niet verwacht, maar ik ben toch wel benieuwd naar de winrate van Mao en Trist in de laatste weken. Lijkt me bizar hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

jespertje schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:06:
[...]

Heb even de samenvattingen gekeken, maar vond het maar matige games. Als ze zo spelen op worlds dan liggen ze er snel uit.
stuk voor stuk spannende en intense games hoor.
en kwalitatief ook best hoog (iig hoger als EU LCS) dus ik denk dat het wel goed zit op Worlds. hopelijk dat TSM / C9 de groupsfase voorbij komen :)
Zebby schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:27:
Niet verwacht, maar ik ben toch wel benieuwd naar de winrate van Mao en Trist in de laatste weken. Lijkt me bizar hoog.
Maokai is gewoon een erg sterkte pick, heb hem laatst top gespeeld ipv jungle en kon vrij simpel 1 vs 4 tanken met mijn ult aan.
En dat was alleen met een RoA / Frozen heart / spirit visage.

[ Voor 32% gewijzigd door Wootlock op 02-09-2014 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wootlock schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:39:
[...]

stuk voor stuk spannende en intense games hoor.
en kwalitatief ook best hoog (iig hoger als EU LCS) dus ik denk dat het wel goed zit op Worlds. hopelijk dat TSM / C9 de groupsfase voorbij komen :)

[...]

Maokai is gewoon een erg sterkte pick, heb hem laatst top gespeeld ipv jungle en kon vrij simpel 1 vs 4 tanken met mijn ult aan.
En dat was alleen met een RoA / Frozen heart / spirit visage.
Kwaliteit van de games was niet hoog, dat ben ik met Jespertje eens. Maar toch verwacht ik op World's andere games van alle 3 de NA teams hetzelfde als de EU teams. Waarom? Je kunt hier simpelweg weer een vergelijking met voetbal te voorschijn halen. De meeste teams spelen dramatisch slechte games (overigens zo slecht waren de NA/EU LCS playoffs ook weer niet), maar eenmaal Europees gaat de kwaliteit aanzienlijk omhoog.

Om eerlijk te zijn zijn over het algemeen de games in de huidige meta vrij saai. Vanuit de toplane hoef je geen enkele actie te verwachten early/midgame. Want kijk wat je hebt: Maokai's, Lulu's, Alistar's, Dr. Mundo's. Geen van allen zal iets spectaculairs opleveren de gehele game.

Dan kun je vervolgens kijken naar de botlane waar over het algemeen de late-game carry's te voorschijn komen zoals Tristana/Kog'maw. Dus wederom hoef je weinig te verwachten early/mid. Op mid staan dan de assassin's die pas vanaf 6 enigszins in een solo-queue game actie beginnen te vertonen, echter heb je het hier over teammatches dus elke offensive actie van welke kant dan ook zal beantwoord worden door backup vanuit de jungle/toplane.

Hierdoor krijg je vrij passieve games met af en toe een dragon/baron tussendoor maar voor de kijker weinig actie. Gezien de agressieve speelstijl van de Chinese teams en het continue afstraffen van fouten door Koreaanse teams verwacht ik dat C9/TSM/LMQ en Alliance/Fnatic/SK juist op World's betere games zullen laten zien met meer actie erin.

Echter hoop ik dat na dit seizoen de toplane meta gauw weer shift naar "leukere" champions. Want ik zie toch liever Rumble's/Renekton's/Jax's/Irelia's top dan Alistar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 14:55

steel123

Cryman9

Speelde ze trouwens met patch 4.15 of nog met een eerdere versie? Waarom wordt dat nooit duidelijker gemaakt.

Ik heb alleen game 2 gezien, daarna werd het me te laat. Waarbij me vooral opgevallen is hoe vaak Hai neerging op Yasuo. Nou werd hij ook wel flink hard gedived en gefocused, dus of het helemaal zijn schuld was weet ik niet.

Ook ik vind Alistar top natuurlijk een saaie lane, maar wat Dyrus er in teamfights mee deed maakte het wel een heel stuk beter. Dyrus had best vaak een 4 man dive+stun door van een andere kant te komen en midden in een choke point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ze spelen op 4.14, de patch die ze ook op Worlds zullen spelen. Picks die dus populair zullen worden op Worlds:

Top: Alistar, Maokai, Mundo, Lulu, Ryze
Jungle: Lee Sin, Elise, Kha'zix, Nunu
Mid: Zed, Yasuo, Orianna, Syndra, Xerath
ADC: Tristana, Kog, Lucian, Corki
Support: Braum, Morgana, Thresh, Nami

Vast nog wel meer, maar ik denk dat dit de hoofdmoot wel zo'n beetje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
garriej schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:45:
[...]

Zo ging dat bij starcraft ook, het gat werd groter en groter. In het beginnen kunne we ze nog wel een beetje bijbenen, maar na een x aantal jaar loop je gewoon zo ver achter.
Zo gaat het in elke 'sport', e-sports is daar niet anders in. Voetbal, motogp en formule1 bijvoorbeeld zijn al jaren geen sport meer. Waar het alleen nog maar om draait is geld en kijkcijfers. Nu esports enorme sprongen heeft gemaakt is er goed geld te verdienen (voor de sponsoren, hosting en bedrijven). Ik heb zelf het idee dat de teams en dan specifiek de spelers hier procentueel vrij weinig van terugzien. Op dat gebied is groter en bekender niet altijd beter.

[ Voor 10% gewijzigd door Viper® op 02-09-2014 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Viper® schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:09:
[...]

Zo gaat het in elke 'sport', e-sports is daar niet anders in. Voetbal, motogp en formule1 bijvoorbeeld zijn al jaren geen sport meer. Waar het alleen nog maar om draait is geld en kijkcijfers. Nu esports enorme sprongen heeft gemaakt is er goed geld te verdienen (voor de sponsoren, hosting en bedrijven). Ik heb zelf het idee dat de teams en dan specifiek de spelers hier procentueel vrij weinig van terugzien. Op dat gebied is groter en bekender niet altijd beter.
Daarom ben ik wel fan van de Amerikaanse systemen zoals in de NHL en NBA. Doordat teams die laag eindigen in de competitie een betere kans op een goede draft pick krijgen, kunnen die met een of meer opbouwjaren daarna weer competitief worden. Kijk bijvoorbeeld naar de Pittsburgh Penguins in de NHL die enkele jaren als laatste eindigden en na de komst van nr. 1 draft pick Crosby en een jaar later nr. 2 Malkin al snel weer bovenin meededen en zelfs een keer de Cup pakten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:03:
Echter hoop ik dat na dit seizoen de toplane meta gauw weer shift naar "leukere" champions. Want ik zie toch liever Rumble's/Renekton's/Jax's/Irelia's top dan Alistar...
Alistar an sich is zeker gedurende de laning phase niet heel boeiend om naar te kijken, maar tegelijkertijd brengt hij wel wat extra spanning met zich mee in teamfights: hoeveel enemies gaat ie de lucht in beuken? in teamfights brengt hij daarmee wel het nodige spektakel.

Eerlijk gezegd vind ik top lane wel leuk zo. Die Renek/Shyv top lane meta heb ik nou wel gezien. Lulu en Ryze hebben er een tijdje huisgehouden, nu is Mundo weer terug van weggeweest, Lulu blijft kennelijk nog populair, Mao is op het toneel verschenen en nu wordt zelfs Ali een rol van betekenis. Top lane is nu een stuk diverser dan voorheen. Maakt het wel iets leuker en origineler dan die standaard bruiser vs bruiser.
Vicarious schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:06:
Ze spelen op 4.14, de patch die ze ook op Worlds zullen spelen. Picks die dus populair zullen worden op Worlds:
Jungle: Lee Sin, Elise, Kha'zix, Nunu
Wat is dat ineens met die terugkeer van Nunu jungle? Lang lang geleden speelde ik hem nog wel eens, met name als het enemy team een zwakke early jungler had, zodat ik snel zijn jungle kon leegroven. Maar hij is toch niet gebuffed ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Nee, andere junglers zijn generft. Met name Lee Sin en Eve hebben wat nerfs gehad. Bovendien is Nunu een veilige keuze om de enemy jungle te invaden om voor vision te zorgen en eventueel wat te counterjunglen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Vicarious schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:34:
Nee, andere junglers zijn generft. Met name Lee Sin en Eve hebben wat nerfs gehad. Bovendien is Nunu een veilige keuze om de enemy jungle te invaden om voor vision te zorgen en eventueel wat te counterjunglen.
True that, maar zijn dat dan echt zulke waardevolle kwaliteiten om hem te verkiezen boven Vi, Elise, J4, Amumu, etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jespertje
  • Laatst online: 24-04 10:58
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:45:
[...]

True that, maar zijn dat dan echt zulke waardevolle kwaliteiten om hem te verkiezen boven Vi, Elise, J4, Amumu, etc?
En attack speed buff voor je adc, ook sterk omdat er nu veel lategame ADC's zijn zoals kog en tristana die hier sterk van profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

jespertje schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:47:
[...]

En attack speed buff voor je adc, ook sterk omdat er nu veel lategame ADC's zijn zoals kog en tristana die hier sterk van profiteren.
Ja klopt, dat was ook één van de redenen waarom hij wel eens als bot supp is gekozen in het verleden. Zeker handig, en al die kwaliteiten komen misschien goed tot zijn recht in LCS teams waarin er goed wordt samengewerkt, maar in solo queue zou ik toch niet zo snel Nunu picken tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ik noem 4 toplane picks now niet echt meer diverser dan de keuzes die er voorheen waren: Aatrox/Jax/Renekton/Shyvana/Irelia/Ryze...correctie 5 als je Ryze meetelt die eigenlijk ook al in de voorgaande groep werd gepicked.

[ Voor 27% gewijzigd door Damien op 02-09-2014 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:56:
Ik noem 4 toplane picks now niet echt meer diverser dan de keuzes die er voorheen waren: Aatrox/Jax/Renekton/Shyvana/Irelia...
Wel in de zin dat dat allemaal bruisers zijn. Ik had het erover dat het voorheen steeds bruiser vs bruiser was.

Nu is dat iets gevarieerder, met bijvoorbeeld Lulu en Ryze die nog regelmatig op top lane opduiken. En persoonlijk houd ik wel van die enigszins atypische picks voor een bepaalde lane, die daar dan ineens blijken te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

ZzzzZzzz hoop dat we snel af kunnen stappen van die Korea circlejerk. Ondertussen is dat nog vervelender geworden dan NA<>EU. Iedereen roept maar wat maar er is echt totaal geen inzicht in de verschillen/sterkere/zwakkere punten. Nee gewoon lekker zeggen wat iedereen zegt.

[ Voor 37% gewijzigd door Rordarok op 02-09-2014 16:27 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Rordarok schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:26:
ZzzzZzzz hoop dat we snel af kunnen stappen van die Korea circlejerk. Ondertussen is dat nog vervelender geworden dan NA<>EU. Iedereen roept maar wat maar er is echt totaal geen inzicht in de verschillen/sterkere/zwakkere punten. Nee gewoon lekker zeggen wat iedereen zegt.
Ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Hij heeft opzich een punt. We (de gehele league community) lopen nu al te roepen welke teams de finale zullen bereiken en welke niet. Maar het blijven momentopnames. Vorig seizoen zei iedereen aan het begin van het toernooi dat Samsung Ozone de finale wel even zou halen. Echter eenmaal op het toernooi kwamen al hun tekortkomingen naar boven en werd het uiteindelijk een afgang.

De NA teams en de EU teams zouden vorig seizoen geen game winnen werd gezegd, echter hebben Gambit en Fnatic laten zien dat ze destijds vrij goed konden meekomen. En eerlijk gezegd zijn de EU en NA teams aanzienlijk sterker geworden sinds vorig seizoen. Alliance ziet er prima uit, Fnatic is in mijn ogen alleen maar sterker geworden en SK kan voor behoorlijk wat verassingen zorgen. TSM, C9 en LMQ zijn imo ook een stuk sterker dan de vertegenwoordigers van vorig seizoen voor NA.

Dus laten we eerst maar eens zien wat het wordt op Worlds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Wie weet winnen Dark Passage en KaBuM eSports wel de top 2 plaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:11:
[...]

Hij heeft opzich een punt. We (de gehele league community) lopen nu al te roepen welke teams de finale zullen bereiken en welke niet.
Ik voel me niet aangesproken :D Anyway, de NA en EU teams zijn zo te zien inderdaad sterker geworden. Ik heb niet heel veel OGN gekeken, maar als ik keek zag ik dat daar ook genoeg fouten worden gemaakt. Traditioneel kunnen de NA en EU teams op mechanics in de laning phase goed meekomen maar verliezen ze het daarna op teamwork. Met name C9, TSM en Alliance hebben laten zien dat ze ook dat prima kunnen, dus ik verwacht dat er wel een paar teams zijn die een goede kans maken tegen de Koreanen. Of ze er een best of 5 van winnen weet ik niet, maar laten we inderdaad niet doen alsof het een soort onkwetsbare LoL goden zijn waar niet van te winnen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige keer werd SKT vanaf het begin als favoriet gezien. En van GMB en FNC werd toch wel verwacht dat minimaal 1 van de 2 de groep uit zou komen. Ozone werd van tevoren hoger ingeschat maar nadat ze 1 of 2 games hadden gespeeld was wel te zien dat ze nogal uit hun element waren en dus of flink moesten veranderen of niet ver komen.

Nu denk ik dat de Koreaanse teams allemaal hun groep wel doorkomen, waarschijnlijk 2 chinese teams, en 3 europese/amerikaanse teams. Hangt natuurlijk ook wel van de loting af. Maar gezien teams uit dezelfde regio niet tegen elkaar morgen in de poules lijkt dat me een waarschijnlijke uitkomst.
SK zie ik in iedere geval geen game winnen, behalve als ze misschien TPA/ahq loten weet niet echt hoe sterk die zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Besloot voor de gein eens een game van Dark Passage te bekijken, en ik moet zeggen, ze spelen lekker aggressief:
YouTube: Dark Passage vs Russian Force | Game 3 Round 2 International Wild Card GamesCom 2014 LOL | DP vs RF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die winnen echt geen game hoor op de WC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Verwacht ik ook niet, maar ze spelen minder slecht dan ik verwachtte :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De game die je linkt speelt hun tegenstander wel als Bronze 5 die ez gaat 2x dood op level 1 beide keren was niet nodig. En ze hebben 29 deaths op 19 minuten dat is echt om te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:29:
De game die je linkt speelt hun tegenstander wel als Bronze 5 die ez gaat 2x dood op level 1 beide keren was niet nodig. En ze hebben 29 deaths op 19 minuten dat is echt om te huilen.
Ik denk dat de zenuwen begonnen op te spelen in die game ;)

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-10 14:20
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:29:
Inderdaad, als Ezreal zn E even had gelevelt of die Braum Q flashed was die gewoon safe geweest, die play verwacht ik vanaf plat5 niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de masters tier ingevoerd ofzo? Krijg opeens 22 LP per win en 34 per loss in Diamond 1.
Eerst was het altijd 6 per win en ook zoiets bij verlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:49:
Is de masters tier ingevoerd ofzo? Krijg opeens 22 LP per win en 34 per loss in Diamond 1.
Eerst was het altijd 6 per win en ook zoiets bij verlies
Oke...tijd om te grinden. Brb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-10 11:04
Silver 4 atm. Ben momenteel in promos silver 3. Kan verder pushen en makkelijk gold halen. Onlangs tristana beginnen te spelen op iedere lane, puur vanwege haar sicke endgame potential. manmanman.

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-09 22:43
Iedere lane? Kan verwachten dat het in silver werkt, maar als je toch richting gold gaat zal het niet elke game werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Speel de laatste paar potjes best vaak Orianna, iemand nog tips voor mij? Koop zelf graag Spirit of the Spectral Wraith voor Orianna :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Jungle Orianna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
Mebus schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 16:19:
Speel de laatste paar potjes best vaak Orianna, iemand nog tips voor mij? Koop zelf graag Spirit of the Spectral Wraith voor Orianna :)
Waarom koop je die graag?

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Vooral om sneller te levelen doordat ik de jungle kan farmen zonder dat ik oom ga en sneller mijn items kan halen voor mid/lategame. Ook krijg je van deze item 110AP als je 30 stacks hebt en CD :) Heb al een paar keer gehad dat ik early niet lekker ging omdat ik achter liep op farm/levels/kills en dankzij deze item al snel een hoger level had en ook weer dezelfde hoeveelheid farm of nog meer.

[ Voor 22% gewijzigd door Mebus op 06-09-2014 18:00 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mebus schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 17:58:
[...]

Vooral om sneller te levelen doordat ik de jungle kan farmen zonder dat ik oom ga en sneller mijn items kan halen voor mid/lategame. Ook krijg je van deze item 110AP als je 30 stacks hebt en CD :) Heb al een paar keer gehad dat ik early niet lekker ging omdat ik achter liep op farm/levels/kills en dankzij deze item al snel een hoger level had en ook weer dezelfde hoeveelheid farm of nog meer.
Je krijgt 80 ap als je 30 stacks hebt. Verder denk ik dat het wel een sterk item is als je heel veel wilt farmen. Alleen in solo que zou ik denk ik liever wat meer roamen en je hebt daar denk ik weinig tijd voor als je ook je lane wilt clearen en jungle item stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 18:20:
[...]

Je krijgt 80 ap als je 30 stacks hebt. Verder denk ik dat het wel een sterk item is als je heel veel wilt farmen. Alleen in solo que zou ik denk ik liever wat meer roamen en je hebt daar denk ik weinig tijd voor als je ook je lane wilt clearen en jungle item stacken.
Denk ook niet dat elke jungler staat de juichen op het moment dat jij zijn Wolves + Wraiths loopt te doen. Zeker niet als deze al gecounter-jungled wordt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
[...]

50 + (stacks (max: 30) x 2). Of klopt dit rekensommetje niet? Vind de extra gold stacks ook fijn trouwens :)

[ Voor 4% gewijzigd door Mebus op 06-09-2014 18:59 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
[...]

Kun je lezen????

2 ap per stack max 30 stacks met 50 ap flat is 110 ap voor het item. much blind meer lezen

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rordarok schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 19:57:
[...]

Oke...tijd om te grinden. Brb
Weet niet of dat erg op gaat schieten. Zit inmiddels weer op 8-12 per win en 30+ per loss zo rond de 50 lp, maarja had ook niet gedacht dat ik nu opeens wel goed genoeg zou zijn voor master/challenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauci schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 18:59:
[...]

Kun je lezen????

2 ap per stack max 30 stacks met 50 ap flat is 110 ap voor het item. much blind meer lezen
Waarom vraag je 2 keer of ik kan lezen terwijl je dat zelf niet hebt gedaan.
Typisch
http://gameinfo.euw.leagueoflegends.com/en/game-info/items/
Spirit of the Spectral Wraith
Cost: 2000 (480)
+50 Ability Power
+10% Cooldown Reduction

UNIQUE Passive - Spirit Drain: Grants 2 Ability Power per large or epic monster kill. (max: 30)

Je moet dus 15 camps killen om die 30 ap te krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2014 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 19:06:
[...]

Waarom vraag je 2 keer of ik kan lezen terwijl je dat zelf niet hebt gedaan.
Typisch
http://gameinfo.euw.leagueoflegends.com/en/game-info/items/
Spirit of the Spectral Wraith
Cost: 2000 (480)
+50 Ability Power
+10% Cooldown Reduction

UNIQUE Passive - Spirit Drain: Grants 2 Ability Power per large or epic monster kill. (max: 30)

Je moet dus 15 camps killen om die 30 ap te krijgen.
Dacht dat max 30 stacks was :) Maar 80 AP is ook niet verkeerd ^^

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Jungle items halen op Mid lane is gewoon niet echt viable atm. Je offered early game heel veel geld op als investering maar dat zorgt er wel voor dat je voor het geld wat je betaalt bijna geen effective stats hebt (en al helemaal geen survivability wat je normaal gesproken (altijd) hebt in je eerste item(s)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Rordarok schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 20:47:
Jungle items halen op Mid lane is gewoon niet echt viable atm. Je offered early game heel veel geld op als investering maar dat zorgt er wel voor dat je voor het geld wat je betaalt bijna geen effective stats hebt (en al helemaal geen survivability wat je normaal gesproken (altijd) hebt in je eerste item(s)).
En je verneukt je jungler door zijn camps te pakken zoals damien al zei. Kortom: leuk bedacht, maar niet heel effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ik geef het op met Lulu top, het is simpelweg geen champion voor mij. Past totaal niet bij mijn speelstijl en het enige wat ik doe is mensen tegenhouden van het pakken van de top toren, maar verder haal ik er ook niets mee uit.

Het andere wat ik wou proberen was Syndra leren spelen. Nogmaals een project dat ik opgeef. Leuke burst en alles maar alles met een gapcloser dat ook nog enigszins je stun kan vermijden beukt je zo hard in elkaar dat je werkelijk waar niet kunt wachten tot de game voorbij is.

Ik vrees dat ik mij er toch bij moet neerleggen dat behalve AP assassins en een Lissandra/Orianna/Ziggs ik simpelweg geen AP champions kan spelen. En het zal ook dit seizoen niet veranderen.

Overigens gisteren nog wel leuke games gehad op Akali, Rengar en Nasus. Allemaal op Twisted Treeline, aangezien ik het qua team ranked wel de leukere map vind. Echter het gebrek aan wards, irriteert af en toe wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 08 september 2014 @ 08:20:
Ik vrees dat ik mij er toch bij moet neerleggen dat behalve AP assassins en een Lissandra/Orianna/Ziggs ik simpelweg geen AP champions kan spelen. En het zal ook dit seizoen niet veranderen.
Is toch genoeg? Ik ken LCS spelers met een kleinere champion pool :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:36:
[...]

Is toch genoeg? Ik ken LCS spelers met een kleinere champion pool :+
Het stoort gewoon een beetje dat ik die champs niet onder de knie kan krijgen. Zo ongelooflijk moeilijk lijkt het allemaal immers niet, maar vanwege mijn eigen speelstijl kan ik er dus niet mee uithalen.

En dan even om aan te geven waar het in mijn ogen verkeerd gaat qua speelstijl. En dan neem ik even als voorbeeld mijn main, Irelia. Ik weet inmiddels naar vrij veel games waar haar powerspikes liggen, welke items in welke situatie het beste voor mij werken en hoe ik fouten van mijn tegenstander hard kan afstraffen.

Neem ik daarbij een Lulu, dan heb ik nergens het idee dat ik ook maar ergens gedurende de game een powerspike heb behalve een grappige poke maar dat is het dan wel weer. Nou stond ik de laatste keer vs een Mundo. Tja, ik kreeg hem enkele keren laag en met behulp van onze jungler pakten we dan ook wel de kill maar dat ik echt het idee had dat ik hem zou kunnen soloen? Nee. En nu zou je kunnen zeggen, speel de champion meer en dan zal hetzelfde wel gebeuren als bij Irelia, maar het voelt elke keer als ik Lulu pak alsof het niet uitmaakt of mijn lane-opponent Bronze of Challenger is, ik maak gewoon simpelweg geen kans. En inmiddels na een stuk of (10??) games heb ik ook nog geen gevoel dat ik ook maar iets beter ben geworden dan die allereerste game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Damienx2 schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:56:
[...]

Het stoort gewoon een beetje dat ik die champs niet onder de knie kan krijgen. Zo ongelooflijk moeilijk lijkt het allemaal immers niet, maar vanwege mijn eigen speelstijl kan ik er dus niet mee uithalen.

En dan even om aan te geven waar het in mijn ogen verkeerd gaat qua speelstijl. En dan neem ik even als voorbeeld mijn main, Irelia. Ik weet inmiddels naar vrij veel games waar haar powerspikes liggen, welke items in welke situatie het beste voor mij werken en hoe ik fouten van mijn tegenstander hard kan afstraffen.

Neem ik daarbij een Lulu, dan heb ik nergens het idee dat ik ook maar ergens gedurende de game een powerspike heb behalve een grappige poke maar dat is het dan wel weer. Nou stond ik de laatste keer vs een Mundo. Tja, ik kreeg hem enkele keren laag en met behulp van onze jungler pakten we dan ook wel de kill maar dat ik echt het idee had dat ik hem zou kunnen soloen? Nee. En nu zou je kunnen zeggen, speel de champion meer en dan zal hetzelfde wel gebeuren als bij Irelia, maar het voelt elke keer als ik Lulu pak alsof het niet uitmaakt of mijn lane-opponent Bronze of Challenger is, ik maak gewoon simpelweg geen kans. En inmiddels na een stuk of (10??) games heb ik ook nog geen gevoel dat ik ook maar iets beter ben geworden dan die allereerste game.
Lulu is juist een enorm goede champ voor wave clear. Je zou juist als eerste de tower down moeten hebben. Dat met je speedup escape kan je aardag wat pushen mits je je wards goed plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Spuitelf schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:00:
[...]

Lulu is juist een enorm goede champ voor wave clear. Je zou juist als eerste de tower down moeten hebben. Dat met je speedup escape kan je aardag wat pushen mits je je wards goed plaatst.
En juist voor wavesclearen/towers pushen pak ik toch liever andere champs.

Kunt wel merken dat we tegen het einde van het seizoen aanlopen, de patches volgen elkaar lekker vlot op, zitten weinig grote changes in en over het algemeen voornamelijk bugfixes.

[ Voor 19% gewijzigd door Damien op 08-09-2014 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Lulu is ook wel imo een beetje achter geraakt door de nerfs die ze heeft gekregen de laatste patch(es). Tegen Mundo is het vooral heel belangrijk om de Morenomellicon te pakken. Verder tja, ik speelde haar laatst ook weer een keer, maar ze is afgezakt. Pak voor een AP top dan toch liever een Karma of Lissandra (of Ali, Moakai, Swain, Zac, etc).

[ Voor 5% gewijzigd door The Great HooD op 08-09-2014 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

10 games is ook eigenlijk te weinig om een champ als lulu te leren kennen.
Vooral de "dubbele" skills maken het lastiger om te kiezen wat je in welke situatie moet gebruiken. (gebruik je w om jezelf speed te geven, om dan E-Q op de enemy te doen? of je W om je tegenstander in een beestje te veranderen)
Je kan ook een belachelijke range op je Q creeeren door eerst je E op een minion te casten. Dit kost wel een shitload aan mana, dus moet je ook niet te vaak doen. (en je moet niet gelijk de minion slopen met je E)

Maar ik kan ook best snappen dat bepaalde champs je niet liggen, ik heb dat bijvoorbeeld bij ryze, die kan ik gewoon echt niet spelen. (en terwijl ik best een aantal AP mages goed beheers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
The Great HooD schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:46:
Lulu is ook wel imo een beetje achter geraakt door de nerfs die ze heeft gekregen de laatste patch(es). Tegen Mundo is het vooral heel belangrijk om de Morenomellicon te pakken. Verder tja, ik speelde haar laatst ook weer een keer, maar ze is afgezakt. Pak voor een AP top dan toch liever een Karma of Lissandra (of Ali, Moakai, Swain, Zac, etc).
Alle keren dat ik Lulu speelde, zat ik te denken "Dit zou ik met Quinn 10x makkelijker afgehandeld hebben" :D. Om maar een voorbeeld te noemen over een champ die ik ook niet veel speel maar toch meer potentie voor top vind hebben dan Lulu in haar huidige status.

En @hierboven. Klopt, 10 games zijn geen graadmeter over hoe geweldig je met een champion bent, het was meer om aan te geven dat ik in die 10 games geen enkele verbetering vond zitten. Normaal gesproken als ik een champ 10x speel heb ik het idee dat er iets van progressie inzit, bij Lulu heb ik dat op top iig niet. Wat mij betreft een perfecte support champ, maar op top pak ik liever iets met meer mogelijkheden (voor mijzelf dan iig).

Overigens omtrent range, gelijk even een puntje waar ik me de laatste tijd steeds meer aan loop te ergeren (waarschijnlijk omdat je bijna elke game nu wel een Xerath ziet). Range-indicators. Je ziet Xerath casten en je weet zeker dat je buiten de animatie staat van zijn cast en toch wordt je nog even geraakt. Hoe ongelooflijk irritant is dat zeg. Lulu hetzelfde verhaal je ziet de animatie eindigen en toch krijgt je tegenstander nog even een klap door iets onzichtbaars.

Hopelijk iets dat in de toekomst gefixed wordt. Morgana bindings ook zoiets bijzonders. Halve meter naast je, NP je staat er toch gewoon in hoor!

[ Voor 21% gewijzigd door Damien op 08-09-2014 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik vind lulu top ook maar een beetje so-so... in sommige picks kan het wel goed uitpakken, maar echt killpotentie heb je niet (meer).

Ik denk dat je Lulu meer als teampick moet zien, in sololane is ze maar meh, maar in teamfights kan ze heel veel doen. (en dan vooral de utility, de damage is niet bijzonder)
En daarom vind ik dr als support ook veel leuker om te spelen, op top speel ik liever 'ouderwets' een bruiser.

volgens mij was dat ook de manier hoe lulu in LCS etc gespeeld werd, toplane gepusht houden, TP naar bot, en daar met 3/4 man huishouden.
Maar dat soort plays vragen flink wat coordinatie, en dat is in soloque niet te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Afgelopen weekend mijn lesje weer geleerd; doe nooit je promo's in het weekend.
Resultaat van 3 games:
2 AFK'ers (personen die bij een score van 3/10 het nut niet meer inzien om te spelen want het is toch "lost" terwijl wij een vayne hebben t.o.v hun cait en ook een maokai)
1 persoon die aangaf te gaan feeden en dit ook waar maakte.

Nu weer snel ff naar 100 LP's klimmen zodat ik toch nog gold kan behalen dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat seizoen 5 mag beginnen?
Het is nu nog een aantal weken dit seizoen, mijn doelstelling was Silver 3 halen, zit nu silver 5 (1 game winnen en in promo's). Was een hele grind vanaf Bronze 5..

Ik hoop wanneer ik de promo's een keer haal dat het klimmen weer wat makkelijker gaat (even tussen de meuk uit komen) en zo mijn doelstelling kan behalen.

Toch wil ik er niet te hard aan trekken, want een lossstreak gaat hard aankomen met de placements in het voorschiet... dus iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wootlock schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:22:
Afgelopen weekend mijn lesje weer geleerd; doe nooit je promo's in het weekend.
Resultaat van 3 games:
2 AFK'ers (personen die bij een score van 3/10 het nut niet meer inzien om te spelen want het is toch "lost" terwijl wij een vayne hebben t.o.v hun cait en ook een maokai)
1 persoon die aangaf te gaan feeden en dit ook waar maakte.

Nu weer snel ff naar 100 LP's klimmen zodat ik toch nog gold kan behalen dit seizoen.
Geen feeders, wel van die droeftoeters die geen runepage kunnen samenstellen. Ik zou hun profielen kunnen linken maar we willen niet op de man gaan spelen. Maar laat Riot daar ook eens tegen optreden, de complete onkunde van sommige mensen verbaast me elke keer weer.

Mensen die 1 stat runnen als runepage. Zo had ik gisteren in een 3on3 een Gangplank met alleen Critchance in zijn runepage. Gecombineerd door middel van Tier 1, 2 en 3 runes. Dan vergeet ik nog mijn Ahri mid te noemen van afgelopen week die een FULL AD runepage had (Quints,Marks,Seals,Glyphs). Nu zou je verwachten dat je met zoveel AD toch minstens zijn enemy midlaner zou outfarmen. NOPE niet het geval. En dan tenslotte nog een Master Yi die gewoon FULL Attackspeed rondliep. Dan noem ik gelijk ook maar even alle helden die niet weten wat voor rune ze moeten kopen dus een pagina met ELKE fucking stat die beschikbaar is in hun runepage hebben zitten. 20 mana op Vladimir, waarom ook niet. Energy regen op Talon, omdat het kan!

Dit was dus mijn voornaamste reden waarom ik beginnende level 30 spelers niet aanraad om gelijk ranked in te duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Ero-Sensei schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:28:
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat seizoen 5 mag beginnen?
Het is nu nog een aantal weken dit seizoen, mijn doelstelling was Silver 3 halen, zit nu silver 5 (1 game winnen en in promo's). Was een hele grind vanaf Bronze 5..

Ik hoop wanneer ik de promo's een keer haal dat het klimmen weer wat makkelijker gaat (even tussen de meuk uit komen) en zo mijn doelstelling kan behalen.

Toch wil ik er niet te hard aan trekken, want een lossstreak gaat hard aankomen met de placements in het voorschiet... dus iemand enig idee?
Season 4 eindigt ~midden november, waarschijnlijk zijn er weer 1 of 2 maanden pre-season dus ik schat rond nieuw jaar/begin januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Rordarok schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:53:
[...]

Season 4 eindigt ~midden november, waarschijnlijk zijn er weer 1 of 2 maanden pre-season dus ik schat rond nieuw jaar/begin januari.
Nice, dat betekend dat ik 1 tot 2 maanden heb om weer wat nieuwe champs aan te leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op maandag 08 september 2014 @ 08:20:
Ik geef het op met Lulu top, het is simpelweg geen champion voor mij. Past totaal niet bij mijn speelstijl en het enige wat ik doe is mensen tegenhouden van het pakken van de top toren, maar verder haal ik er ook niets mee uit.
The Great HooD schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:46:
Lulu is ook wel imo een beetje achter geraakt door de nerfs die ze heeft gekregen de laatste patch(es).
Lulu kun je wel een streep doorheen halen, helaas.

Het feit dat ze in LCS nog gekozen wordt, verbaast me enigszins. Lulu is inderdaad vooral tegenhouden op top lane. Je hebt een vrij veilige laning phase (ook al maakt die W speed boost nerf naar 3 secs je mobiliteit een stuk minder), bent early vrij sterk en kan goed wave clearen. Maar uiteindelijk gaat de gemiddelde top lane tank je eruit scalen en veel meer impact hebben in de game.
De NA LCS shoutcasters vonden bijvoorbeeld ook al dat Lulu te weinig brengt in zo'n match waarin ze tegen Maokai stond.

Lulu is gewoonweg kapot generfed.

Destijds toen ze op mid opdook en je met voldoende CDR twee keer een Q kon afvuren vanaf Pix die je zojuist op de enemy mid had gezet....ja dat was lichtelijk OP.

Maar sindsdien is Lulu vaak nerfed. Daarbij geeft Riot ook toe dat Lulu door al die nerfs Lulu eigenlijk ook niet meer echt viable is als support....alsof ze daar al een echte topper was. Nu is Lulu mid ook geen topper meer en op top zal ze ook langzaam uitsterven, en dan heb je weer de zoveelste champ die (onnodig) kapot generfed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:35:
[...]

[...]

Het feit dat ze in LCS nog gekozen wordt, verbaast me enigszins. Lulu is inderdaad vooral tegenhouden op top lane. Je hebt een vrij veilige laning phase (ook al maakt die W speed boost nerf naar 3 secs je mobiliteit een stuk minder), bent early vrij sterk en kan goed wave clearen. Maar uiteindelijk gaat de gemiddelde top lane tank je eruit scalen en veel meer impact hebben in de game.
De NA LCS shoutcasters vonden bijvoorbeeld ook al dat Lulu te weinig brengt in zo'n match waarin ze tegen Maokai stond.

Lulu is gewoonweg kapot generfed.

Destijds toen ze op mid opdook en je met voldoende CDR twee keer een Q kon afvuren vanaf Pix die je zojuist op de enemy mid had gezet....ja dat was lichtelijk OP.

Maar sindsdien is Lulu vaak nerfed. Daarbij geeft Riot ook toe dat Lulu door al die nerfs Lulu eigenlijk ook niet meer echt viable is als support....alsof ze daar al een echte topper was. Nu is Lulu mid ook geen topper meer en op top zal ze ook langzaam uitsterven, en dan heb je weer de zoveelste champ die (onnodig) kapot generfed is.
Gokje dat Maokai en Alistar daar binnenkort het slachtoffer van worden. Eerlijk gezegd, is het misschien wat slap om te roepen, maar GhostCrawler binnenhalen bij Riot is wat mij betreft weer 1 van de zwakste keuzes geweest van Riot. De beste man heeft in het verleden al aangetoond dat wat betreft balancen hij geen enkel idee heeft welke weg in te moeten slaan. Ook in zijn meest recent interviews raak ik niet erg onder de indruk van zijn uitspraken. Aan de ene kant wil hij ADC's buffen zodat ze nuttig blijven lategame, maar melee champs moeten wel de mogelijkheid hebben om de ADC's uit te kunnen schakelen.

Overigens is Zac ook 1 van de champions geweest die imo te hard is generfed waardoor je hem nu bijna nergens meer terugziet. En Kennen mag er wat mij betreft ook bij. Al heeft GC hier geen negatieve bijdrage aan geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:35:

Ze wordt gepickt om de volgende redenen:
- Kan redelijk veilig 1v2 spelen door range
- Brengt veel utility in teamfights mbv haar CC
- Kan een carry goed beschermen
- Kan aardig pushen

Eigenlijk allemaal kwaliteiten die in een gecoordineerd team goed van pas komen maar in soloqueue van ondergeschikt belang zijn. Daar is het veel belangrijker om gewoon je lane te stompen zodat je de rest van het team kan helpen en win je de teamfights doordat je (als team) meer fed bent dan de tegenstander.

Dan terug naar de LCS: inderdaad, een tank scalet een lulu eruit; een 1v1 zal lulu niet meer winnen van een tank na de midgame. Dat wil echter niet zeggen dat de tank ook meer impact heeft op een teamfight. Een mundo kan prima winnen van lulu, maar kan zijn eigen adc amper beschermen. Als de assassin van de tegenstander de ADC van mundo opblaast en die assassin uit het team van mundo probeert de adc van lulu op te blazen maar faalt vanwege lulu ult + polymorph etc. , wie heeft er dan lategame in de teamfight meer impact gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:26:
[...]

Ze wordt gepickt om de volgende redenen:
- Kan redelijk veilig 1v2 spelen door range
- Brengt veel utility in teamfights mbv haar CC
- Kan een carry goed beschermen
- Kan aardig pushen

Eigenlijk allemaal kwaliteiten die in een gecoordineerd team goed van pas komen maar in soloqueue van ondergeschikt belang zijn. Daar is het veel belangrijker om gewoon je lane te stompen zodat je de rest van het team kan helpen en win je de teamfights doordat je (als team) meer fed bent dan de tegenstander.

Dan terug naar de LCS: inderdaad, een tank scalet een lulu eruit; een 1v1 zal lulu niet meer winnen van een tank na de midgame. Dat wil echter niet zeggen dat de tank ook meer impact heeft op een teamfight. Een mundo kan prima winnen van lulu, maar kan zijn eigen adc amper beschermen. Als de assassin van de tegenstander de ADC van mundo opblaast en die assassin uit het team van mundo probeert de adc van lulu op te blazen maar faalt vanwege lulu ult + polymorph etc. , wie heeft er dan lategame in de teamfight meer impact gehad?
Denk echter dat de meeste teams inmiddels wel geleerd hebben van de so called utility champs in de teamcomps. Je zag het in de playoff matches ook. Zilean support, vrij sterk zolang er geen focus op ligt. Leg je echter de focus erop dan is de keuze om of zichzelf te ulten of de ult gewoon niet te kunnen gebruiken.

En eigenlijk is dat idem aan Lulu. Tuurlijk moet je teamcomp het wel toelaten om targets uit te kiezen.

Maar ik denk dat je momenteel toch ook liever een Maokai in je team hebt dan een Lulu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 08 september 2014 @ 15:13:
[...]

Denk echter dat de meeste teams inmiddels wel geleerd hebben van de so called utility champs in de teamcomps. Je zag het in de playoff matches ook. Zilean support, vrij sterk zolang er geen focus op ligt. Leg je echter de focus erop dan is de keuze om of zichzelf te ulten of de ult gewoon niet te kunnen gebruiken.

En eigenlijk is dat idem aan Lulu. Tuurlijk moet je teamcomp het wel toelaten om targets uit te kiezen.

Maar ik denk dat je momenteel toch ook liever een Maokai in je team hebt dan een Lulu.
Het hangt gewoon helemaal van de rest van je teamcomp af. Over het algemeen wil je een champion in je team hebben die goed kan initieren (denk aan J4, Maokai, Morgana binding etc.) maar moet je ook je carry/carries kunnen beschermen. Als je Maokai gebruikt als initiator kun je je carry er niet mee beschermen en heb je dus een support nodig die dat wel goed kan. Als je bijvoorbeeld een blitzcrank als support pickt, een support die meer offensief is dan dat hij zijn adc kan beschermen, kan een lulu weer een prima keuze zijn om in de top lane te picken.

Overigens als je vraag over soloqueue ging: ja, dan heb ik sowieso liever een maokai in mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de balans de laatste tijd juist heel goed gaan, tuurlijk er gaan nog wel dingen fout en er zijn nog wel mannetjes te sterk.
Op dit moment Trist, Ori, Ryze, Mao, Syndra en Nidalee. Allemaal op misschien nida na goede lategame scaling champions die toch een (te) sterke laning phase hebben. Maar over het algemeen denk ik dat het met wat nummers tweaken opgelost kan worden.

Als je kijkt naar oude pijnpunten zoals bijvoorbeeld Khazix, Lee en Elise in de jungle vind ik ze nu nog steeds prima viable maar niet meer allesoverheersend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Kha'Zix is eigenlijk iets te sterk op dit moment imho, erg safe en pokey met W&E evolved maar nog steeds de burst mogelijkheden. Ori vind ik eigenlijk in een prima spot op dit moment, base damage was een prima nerf maar hoeft verder niet veranderd te worden. Maokai valt redelijk te counteren met Nasus, maar mag inderdaad wel een kleine cijfermatige nerf krijgen.

Ryze, Trist, Syndra en Nida ben ik het verder wel mee eens. Gnar mag je daar eigenlijk ook aan toevoegen. Gewoon dom dat je zoveel burst hebt en toch full tank kan bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:08

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Nog niemand die Lissandra ontdekt heeft? Hoor steeds meer 'zomg Liss op nerf nao" de laatste tijd.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ik niet. Heb een vriend die Liss main is en ze is best wel balanced naar mijn inzicht.
Trist/Nid/Mao beetje aan de OP kant nou. Ori/Ryze/Syndra lijken mij wel balanced.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een goede jungler nou die ook goed kan dealen met fed carries.
Om de Irelia's, Yasuo's, Lucian's, Fizz etc een beetje te kunnen counteren als ze fed zijn.
Warwick heb ik geprobeerd, maar hij is dus echt niks voor mij. Denk zelf aan skarner nou. Met een team met een fatsoenlijke engager kan ik vaak wel een fed carry eruit plukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

IAmNice schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:06:
Ik niet. Heb een vriend die Liss main is en ze is best wel balanced naar mijn inzicht.
Trist/Nid/Mao beetje aan de OP kant nou. Ori/Ryze/Syndra lijken mij wel balanced.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een goede jungler nou die ook goed kan dealen met fed carries.
Om de Irelia's, Yasuo's, Lucian's, Fizz etc een beetje te kunnen counteren als ze fed zijn.
Warwick heb ik geprobeerd, maar hij is dus echt niks voor mij. Denk zelf aan skarner nou. Met een team met een fatsoenlijke engager kan ik vaak wel een fed carry eruit plukken.
Met Vi kun je de fed carry altijd ulten en blijven plakken met je Q en met J4 kun je hem meestal wel knockuppen en isoleren van een teamfight.

[ Voor 4% gewijzigd door Vicarious op 08-09-2014 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:56
Yasuo/Nidalee/Mao mogen naar mijn mening wel eens kennis maken met de nerfhammer ;) Tristana is een twijfelgevalletje. Ik denk dat Tristana best goed op haar plek zit, echter dat de overige ADC's gewoon te zwak zijn. 'Vroegah' was je echt bang voor de APC en ADC. Tegenwoordig is het met name bang zijn voor de APC en/of een snowballende jungler/toplaner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
VInd Yasuo wel gevalletje ok. Hij hoeft niet hard generft te worden. Hij is counterable nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Junia schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:28:
Yasuo/Nidalee/Mao mogen naar mijn mening wel eens kennis maken met de nerfhammer ;) Tristana is een twijfelgevalletje. Ik denk dat Tristana best goed op haar plek zit, echter dat de overige ADC's gewoon te zwak zijn. 'Vroegah' was je echt bang voor de APC en ADC. Tegenwoordig is het met name bang zijn voor de APC en/of een snowballende jungler/toplaner.
Weg met de resets op haar rocket jump en ik ben tevreden. Voor de rest is ze prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

IAmNice schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:48:
VInd Yasuo wel gevalletje ok. Hij hoeft niet hard generft te worden. Hij is counterable nu.
Hoezo counterable nu? Ik kan me geen serieuze nerfs herinneren. Yasuo is misschien wel de meest OP champion in de game. Ban hem eigenlijk altijd.

Zijn kit zit tegen het belachelijke aan. Neem zijn passive: een gratis shield en oh ja ook nog geweldige late game scaling via crit chance.
Damienx2 schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:51:
[...]
Weg met de resets op haar rocket jump en ik ben tevreden. Voor de rest is ze prima.
Hmja dat zou wel een aardige balancing act voor Tristana zijn. Hoeft voor mij ook niet te rigoureus te zijn.

Sowieso ben ik nooit zo'n fan van het nerfen van degenen die er net bovenuit steken (behoudens de Yasuo's van deze wereld :P) Autoattackers zoals Trist en Kog zijn nu boven komen drijven, prima. Heb dan liever dat ze bijvoorbeeld de wat zwakkere adc's een boostje geven.

Zoals Varus.
Met de veranderde BT is zijn legolas build met de vervaarlijke long range Q pijlen minder effectief dan voorheen. Dat was wel een beetje een niche die Varus vervulde. Waarom dan niet gewoon ff de mana cost en/of de cooldown en/of de base dmg/scaling van zijn Q verbeteren? Die base dmg is in het verleden als eens iets verhoogd, maar dat was ruimschoots vóór de BT changes.

[ Voor 3% gewijzigd door Koekiemonsterr op 08-09-2014 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Mooie groepen op Worlds. Ik had het echter qua uitvoering wat beter verwacht en meer iets in de trend van de Champions league lotingen. Dat had het imo ook wat "spannender" voor de kijker gemaakt.

Poule C is eentje waar je als team niet graag in wilt zitten imo.

Voorspellingen per groep:
A.
1. Samsung Galaxy White
2. EDward Gaming

B.
1. Star Horn Royal Club
2. Azubu Taipei Assassins

C.
1. Samsung Blue
2. OMG

D.
1. Alliance
2. Cloud 9

Ik zou in groep C normaal gesproken wel voor Fnatic gaan, maar eerlijk gezegd zie ik xPeke geen van de midlane matchups winnen en verwacht ik dat Rekkles in zijn eentje de kar (nog) niet zal trekken.

Pagina: 1 ... 68 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]