Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 67 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.513 views

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

iCy schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:05:
[...]

Klopt.

Ik had gisteravond nog een Full AP Zac in mijn team. Had wel wat hulp nodig @ top en die heb ik als mid player maar gegeven. Af en toe met mijn eigen death te koop gegeven voor 2 kills, waardoor het wel waard was. Had zelf helaas last van een babysittende mallepietje waardoor ik niet extreem veel kon roamen daarnaast kan ziggs me ook erg goed volgen.

Hij kon endgame wel de APC/ADC nuken door zijn build maar erg handig was het niet.
Of gewoon constant zo hard pushen dat je niet weg kan :p

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:40

Meneer iCy

swarma

garriej schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:14:
[...]

Of gewoon constant zo hard pushen dat je niet weg kan :p
Dat deed hij ook, maar space aids pushte lekker door waardoor ik even een ritje naar boven kon maken.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
jimz93 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:58:
ik gok op een ult skin voor eve, die heeft al héél lang een VU nodig en haar skins zijn nou ook niet echt geweldig (of eigenlijk gewoon zwaar bagger) :p
Vind masquerade evelynn wel oké :) Maar naast dat heeft ze geen skins geloof ik met aparte taunts ofzo.. Gisteren trouwens al haar andere skins gekocht ook. Alleen shadow evelynn vind ik een beetje saai.

Maar hoop idd dat evelynn een ultimate skin krijgt :D Als ik zo op reddit leest maken Evelynn en Xerath de meeste kans iniedergeval.

BABYMETAL LoL - Twitch

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Mebus schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:10:
[...]

Vind masquerade evelynn wel oké :) Maar naast dat heeft ze geen skins geloof ik met aparte taunts ofzo.. Gisteren trouwens al haar andere skins gekocht ook. Alleen shadow evelynn vind ik een beetje saai.

Maar hoop idd dat evelynn een ultimate skin krijgt :D Als ik zo op reddit leest maken Evelynn en Xerath de meeste kans iniedergeval.
Denk dat Evelynn iets meer kans heeft gezien haar oudste skin in vergelijking met Xerath. Xerath laatste skin is van 2012 en Evelynn's van 2010.
Evelynn is Primary Assisin en van Xerath is dat secondary.

[ Voor 3% gewijzigd door Meneer iCy op 28-08-2014 15:16 ]

• Mebus
iCy schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:14:
[...]

Denk dat Evelynn iets meer kans heeft gezien haar oudste skin in vergelijking met Xerath. Xerath laatste skin is van 2012 en Evelynn's van 2010.
Evelynn is Primary Assisin en van Xerath is dat secondary.
Had ik een aantal posts terug ook al aangegeven ja :) Maar beide champs zijn ook aardig veel in LCS gespeeld, denk Evelynn nog wel het meeste :D

BABYMETAL LoL - Twitch

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Mebus schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:19:
[...]

Had ik een aantal posts terug ook al aangegeven ja :) Maar beide champs zijn ook aardig veel in LCS gespeeld, denk Evelynn nog wel het meeste :D
Voor mijn gevoel is evelyn zeker meer gespeeld in de LCS ja, maar ik verwacht een VU van eve voordat er een skin uitkomt.

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 08:27
daarnaast blijft dat de scorcehd earth skin van xerath ook nog vrij up2date is (niet heel veel mer dan een adnere kleur + model wijziging) maar toch...

persoonlijk denk ik dat ze echt wel er wat uit kunnen halen qua transformaties met een xerath ult skin, zeker met de shurima desert in gedachten waar hij tussen hoort zou hij zich mooi in dit lijstje scharen.

Echter ben ik bang dat eve toch een hogere prio heeft dan xerath :p

Voordat de Kha skin gereleased was gokte ik nog op hem omdat hij generfed is en sinds de release niets meer heeft mogen ontvangen :p

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:02

psyy138

blackbulls.nl

wat ik op dit moment het liefst zie in lol zijn niet nieuwe champions en skins ( wel leuk maar niet kei noodzakelijk ) maar nieuwe items, game modes, maps etc.
de nieuwe launcher, aangekondigde gamemode zijn een stap in de goede richting.

Ook raar dat Azir uit het niets komt, maar ja wel leuke en unieke champion die ik zeker als support wil gaan proberen.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• jimz93
ik denk dat azir meer mid / top potentie heeft (zijn passive geeft hem attack speed) dit in combinatie met een nashors tooth lijkt me best goed werken.

verder vermaak ik me prima met enkel "the rift"
nieuwe items zijn dan wel weer leuk, alsmede de grote rift upodate :D
nieuwe champs en skins is iets watbij mij verder hoog in het vaandel staan, maar ja zo heeft iedere speler wel zijn eigen voorkeur ;)

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 20:43
psyy138 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:31:
wat ik op dit moment het liefst zie in lol zijn niet nieuwe champions en skins ( wel leuk maar niet kei noodzakelijk ) maar nieuwe items, game modes, maps etc.
de nieuwe launcher, aangekondigde gamemode zijn een stap in de goede richting.

Ook raar dat Azir uit het niets komt, maar ja wel leuke en unieke champion die ik zeker als support wil gaan proberen.
Nieuwe items is nog niet zolang geleden zoals die ADC items and changes.
En natuurlijk de support items.

Nieuwe items kunnen een behoorlijk impact hebben op de spel wijze, kijk maar toen Feral flare net uitwas hoe OP sommige junglers werden zoals Yi, die hadden zoveel lifesteal en attack speed dat ze gewoon een heel team konden man handlen.

Lijkt mij ook niet handig met Worlds nu in het vooruitzicht. Echt nieuwe items zullen we wel met S5 weer krijgen.

Gamemodes zijn ze ook mee aan t expirementeren, door tijdelijke modes te introduceren, zoals de Doombots van een paar weken terug.

Maps is denk ik een behoorlijk complex iets, t klinkt simpel ff nieuwe map, als je alleen al kijkt naar hoelang ze erover doen om alleen een VU van Summoners Rift te maken.

En er worden nog steeds blocker issues in gevonden.

[ Voor 16% gewijzigd door Turismo op 28-08-2014 16:43 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:42
Ik las dat de volgende featured game mode Ascension is, op The Crystal Scar. Heb er zelf niet zo veel verwachtingen van though, sowieso niet m'n favo map en met het 'no recall' principe a la ARAM en een vage objectieve lijkt het me niet zo bijzonder. Van mij mogen ze sowieso wel klaar zijn met de featured gamemodes en URF, One For All of Showdown terugbrengen. Maar dat ben ik!

Het lijkt er overigens ook op dat ze onder anderen wat gaan doen aan het geflame e.d. in ranked d.m.v. ranked restrictions waarbij de queue gewoon tijdelijk voor je geblokkeerd wordt als je teveel geflamed hebt. De ranked queue komt dan weer vrij na goed gedrag in normal draft. Lijkt me niet de ideale oplossing maar een stap in de goede richting. Dus dat betekent ook weer een zondebok minder voor ranked losses :+

Weet niet of het allemaal oud nieuws is, las het vandaag en heb er nog niks over gezien hier.

• Simoonzel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-06 22:08
Recrush schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:03:
Ik las dat de volgende featured game mode Ascension is, op The Crystal Scar. Heb er zelf niet zo veel verwachtingen van though, sowieso niet m'n favo map en met het 'no recall' principe a la ARAM en een vage objectieve lijkt het me niet zo bijzonder. Van mij mogen ze sowieso wel klaar zijn met de featured gamemodes en URF, One For All of Showdown terugbrengen. Maar dat ben ik!

Het lijkt er overigens ook op dat ze onder anderen wat gaan doen aan het geflame e.d. in ranked d.m.v. ranked restrictions waarbij de queue gewoon tijdelijk voor je geblokkeerd wordt als je teveel geflamed hebt. De ranked queue komt dan weer vrij na goed gedrag in normal draft. Lijkt me niet de ideale oplossing maar een stap in de goede richting. Dus dat betekent ook weer een zondebok minder voor ranked losses :+

Weet niet of het allemaal oud nieuws is, las het vandaag en heb er nog niks over gezien hier.
Ik vind het ook een beetje jammer dat ze nieuwe game modes uitbrengen elke paar maanden en dat die dan nooit meer terug lijken te komen... In Smite bijvoorbeeld heb je steeds roulerende game modes die je kan doen. Dat lijkt mij veel leuker in League. Maar ja, dan moeten ze best veel game modes ontwikkelen, en League is nogal sloom als het om progressie gaat. :+

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Toch maar mijn ranked provisionals gedaan, en gelukkig door een laatste sprintje van 3 wins op rij toch nog in Silver 4 terecht gekomen :D Ben er eigenlijk best content mee nu eens zien of we nog wat verder kunnen komen :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
ShadowBumble schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 22:49:
Toch maar mijn ranked provisionals gedaan, en gelukkig door een laatste sprintje van 3 wins op rij toch nog in Silver 4 terecht gekomen :D Ben er eigenlijk best content mee nu eens zien of we nog wat verder kunnen komen :D
Oh dan moet je ook nog wel Gold kunnen bereiken als je deze lijn even doorzet.

Ik heb gisteren op 3 van de 5 accounts even een game gespeeld om decay te voorkomen. 3 maal als support! (eigen keuze). 2 Gewonnen en 1 verloren. Ik zie genoeg ruimte voor verbetering voor mijn support-play.
- Meer warding (met name op strategische punten);
- beter bijhouden van de timers op de wards;
- beter overzicht houden waar de enemy mid/jungler zich bevinden;
- enemy wards bijhouden waar geplaatst en timers (met name ook wel handig als de enemy toplaner TP heeft);
- zorgen dat er minimaal 1 pink ten alle tijde op de map aanwezig is van mij;
- meer bescherming bieden aan mijn ADC;
- trinket switchen na het aankopen van mijn sightstone (vergeet ik te vaak);
- healthbars van mijn team in de gaten houden voordat ik engage;

En ik maar denken dat support niets voorstelde. Kijk je ADC laten farmen kan iedereen. Echter bovenstaande punten schieten er vaak bij in. Iig bij mij.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:16:
[...]

Ik heb gisteren op 3 van de 5 accounts even een game gespeeld om decay te voorkomen. 3 maal als support! (eigen keuze). 2 Gewonnen en 1 verloren. Ik zie genoeg ruimte voor verbetering voor mijn support-play.
- enemy wards bijhouden waar geplaatst en timers (met name ook wel handig als de enemy toplaner TP heeft);

En ik maar denken dat support niets voorstelde. Kijk je ADC laten farmen kan iedereen. Echter bovenstaande punten schieten er vaak bij in. Iig bij mij.
haha zo herkenbaar die punten, alleen de bescherming bieden doe ik wel altijd goed naar mijn mening(in league is er natuurlijk altijd ruimte voor verbetering)

waar mid/jungle is moet je natuurlijk bij elke role wel in de gaten houden :P en die trinket! ik vergeet dat echt standaard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:50

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Die punten die jij noemt zijn juist waarom ik de role van support zelf gewoon niet wil spelen :( ik beleef er steeds zo weinig lol aan. Vind het wel leuk als ik een tresh ben of blitzkrank en me hooks/pulls land maar alleen in een premade bot lane waar we via TS gewoon elkaar toespreken en dan werkt het. Maar geef mij maar gewoon een role waar ik mezelf mee kan feeden en het team mee kan dragen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
Ricmaniac schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:18:
Die punten die jij noemt zijn juist waarom ik de role van support zelf gewoon niet wil spelen :( ik beleef er steeds zo weinig lol aan. Vind het wel leuk als ik een tresh ben of blitzkrank en me hooks/pulls land maar alleen in een premade bot lane waar we via TS gewoon elkaar toespreken en dan werkt het. Maar geef mij maar gewoon een role waar ik mezelf mee kan feeden en het team mee kan dragen.
Yup wat ik ook wel leuk vind is sona spelen of leona of inderdaad de 2 die jij noemt de rest vind ik minder interresant.

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ricmaniac schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:18:
Enige reden dat ik bijvoorbeeld gisteren support wilde spelen is dat ik het over het algemeen wel een relaxte rol vind, waar ik mij over het algemeen het minst erger aan mijn team. Het heeft echter als nadelig gevolg dat ik in een vrij flauwe stemming kom. Dat hebben gisteren 2 mensen op TS ook meegemaakt :D (ofniet Masoko Solo & JapieTalent?) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Damienx2 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:39:
[...]

Enige reden dat ik bijvoorbeeld gisteren support wilde spelen is dat ik het over het algemeen wel een relaxte rol vind, waar ik mij over het algemeen het minst erger aan mijn team. Het heeft echter als nadelig gevolg dat ik in een vrij flauwe stemming kom. Dat hebben gisteren 2 mensen op TS ook meegemaakt :D (ofniet Masoko Solo & JapieTalent?) :+
Achja, voor het gemak gaan we er maar even vanuit dat je er zelf in ieder geval wel van genoten hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Vind zelf Support wel leuk om te spelen, maar het gevoel van midden in de battle staan mis ik er heel erg bij. Natuurlijk is Thresh in een premade lane erg leuk om te doen, omdat je dan wat meer kan regelen (wanneer chain je, wanneer doe je je ulti etc). Maar in een random groep heb ik niet echt het gevoel van yes! ik ben echt nuttig, vooral als ik zie dat bepaalde champs gewoon 30-40 kills hebben, en ik met geluk op de 12 kom :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Damienx2 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:39:
[...]

dit punt: waar ik mij over het algemeen het minst erger aan mijn team " dat snap ik niet hahah ik erger me daar het meest dood aan me team. waar jij weet dat je bijvoorbeeld je top of mid lane zou kunnen winnen kan jij op dat moment als support geen fluit mee doen als je team genoten het in die lanes verkloten 8)7 !

frustrerende role is support voor mij. Probeer er ook echt altijd onder uit te komen in ranked.
lanerios schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:55:
V Maar in een random groep heb ik niet echt het gevoel van yes! ik ben echt nuttig, vooral als ik zie dat bepaalde champs gewoon 30-40 kills hebben, en ik met geluk op de 12 kom :(
ben je nog niet level 30 ? 30-40 kills kom ik echt nooit meer tegen :P

[ Voor 17% gewijzigd door Ricmaniac op 29-08-2014 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vind zelf Support wel leuk om te spelen, maar het gevoel van midden in de battle staan mis ik er heel erg bij. Natuurlijk is Thresh in een premade lane erg leuk om te doen, omdat je dan wat meer kan regelen (wanneer chain je, wanneer doe je je ulti etc). Maar in een random groep heb ik niet echt het gevoel van yes! ik ben echt nuttig, vooral als ik zie dat bepaalde champs gewoon 30-40 kills hebben, en ik met geluk op de 12 kom :(
Als suppport wil je eigenlijk geen kills hebben, is natuurlijk geen rampa ls je er een paar pakt. maar champs met 30-40 kills, de meeste games die ik speel hebben niet een zoveel kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
  • Laatst online: 25-09 09:49
Je komt er nog wel achter dat kills niet zoveel uitmaken. Ik heb vaak de minste kills van mijn team en dat is op top en jungle. Als support zijnde heb je ook eigenlijk geen kills nodig. Als je er een paar krijgt is wel weer lekker voor je gold, dat dan weer wel.

Assist wil je hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:50:
[...]

Achja, voor het gemak gaan we er maar even vanuit dat je er zelf in ieder geval wel van genoten hebt. ;)
Oh zeker wel :P. Je ziet meer gebeuren in de game als support, waar je zelf zoiets hebt van "nee dat gaat hij niet doen" en dan doet hij het toch en faalt hopeloos.
Ricmaniac schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:56:
[...]

dit punt: waar ik mij over het algemeen het minst erger aan mijn team " dat snap ik niet hahah ik erger me daar het meest dood aan me team. waar jij weet dat je bijvoorbeeld je top of mid lane zou kunnen winnen kan jij op dat moment als support geen fluit mee doen als je team genoten het in die lanes verkloten 8)7 !

frustrerende role is support voor mij. Probeer er ook echt altijd onder uit te komen in ranked.
Maar dat is ook vaak maar een aanname dat je het zelf veel beter zou hebben gedaan. Ik heb games gespeeld waarbij ik de toplaner er volledig uitspeel, maar vervolgens aan het einde van de game toch tegen een defeat scherm aan zit te kijken. Dat werkt voor mij meer frustrerend dan dat ik op botlane als support wat kills probeer op te zetten voor mijn adc. Ene keer lukt het, andere keer niet. Maar over het algemeen zit ik toch een grappige game te aanschouwen. Ik zeg niet dat ik support een leuke rol vind. Absoluut niet. Maar af en toe heb ik geen zin om 4 stuntels op sleeptouw te nemen, dus dan lekker rustig supporten. Muziek aan, carry me bitches! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
zijn er hier eigenlijk ook mensen aanwezig die het leuk vinden om met mede tweakers een potje te spelen zo nu en dan? :)
(ik ben zelf elke avond wel een paar potjes 2-3 online en het lijkt me leuk om i.p.v. ranked ook eens met mede tweakers wat te spelen) :D
daarbij prefereer ik wel om skype/ts/curse erbij te gebruiken ;)
mocht je interesse hebben kan je mij adden, de ingame naam is: Jirozi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

jimz93 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:21:
zijn er hier eigenlijk ook mensen aanwezig die het leuk vinden om met mede tweakers een potje te spelen zo nu en dan? :)
(ik ben zelf elke avond wel een paar potjes 2-3 online en het lijkt me leuk om i.p.v. ranked ook eens met mede tweakers wat te spelen) :D
daarbij prefereer ik wel om skype/ts/curse erbij te gebruiken ;)
mocht je interesse hebben kan je mij adden, de ingame naam is: Jirozi :)
Zie het rode Let op vlak voordat je post:
"Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 14:55

steel123

Cryman9

Jongens reageer niet zo op lanerios. Hij is lvl 10 ofzo en speelt tegen beginner bots. Hou dat in je achterhoofd.

Overigens is ADC wel de enigste rol die ik echt probeer te ontwijken, daar faal ik me toch een potje hard in. Support is wel leuk, maar ik vind dat het vooral aan je ADC ligt. Speel laatste tijd vaak Karma support en continue je speed boost shield spammen op je ADC helpt echt heel veel.
Maar uiteraard alleen als je ADC een beetje competent is. Laatst een Vayne daarmee gesupport en kreeg veel complimenten van hem. Teamfights waren gewoon een feest voor Vayne. Niemand kon wegkomen met een fractie hp.

Deze Vayne was dan ook platinum ADC main. Het is echt een wereld van verschil of je ADC silver of platinum is. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar over het algemeen kunnen Silver ADC's niet kiten/attack moven en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
garriej schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:27:
[...]

Zie het rode Let op vlak voordat je post:
"Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf."
oh, oeps :F

ik heb weleens in de GOT chat gezeten maar daar zijn bar weinig actieve spelers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

steel123 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:31:
Overigens is ADC wel de enigste rol die ik echt probeer te ontwijken, daar faal ik me toch een potje hard in. Support is wel leuk, maar ik vind dat het vooral aan je ADC ligt. Speel laatste tijd vaak Karma support en continue je speed boost shield spammen op je ADC helpt echt heel veel.
Maar uiteraard alleen als je ADC een beetje competent is. Laatst een Vayne daarmee gesupport en kreeg veel complimenten van hem. Teamfights waren gewoon een feest voor Vayne. Niemand kon wegkomen met een fractie hp.

Deze Vayne was dan ook platinum ADC main. Het is echt een wereld van verschil of je ADC silver of platinum is. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar over het algemeen kunnen Silver ADC's niet kiten/attack moven en dergelijke.
Zelf als 'silver' adc main probeer ik steeds beter te worden.
Kiten ben ik veel aan het oefenen en langzaam aan begint het te komen.
Mijn farm is over het algemeen laag (voor mijn doel van 40 farm per 5 min.
Early last hitten is vooral slecht bij mij.
Misschien kan je een keer samen met mij een normal doen om mij tips te geven over wat ik beter kan doen.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:08

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ik ga mijn NA account xferren naar EUW maar moet een nieuwe nickname, iemand suggesties of voorkeuren uit de onderstaande?
Popstar Urgot
Friendzoned Amumu
MomsaysimXpecial
WildPantheonAppears
ItsTime2DuelJax
aPieceoftheChamp

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
steel123 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:31:
Jongens reageer niet zo op lanerios. Hij is lvl 10 ofzo en speelt tegen beginner bots. Hou dat in je achterhoofd.
Nu reageer ik er sowieso niet op maar het is vooral dat er vaak een nondiscussie uit voortkomt. Hij zou imo meer moeten spelen en minder denken en praten (no offense). Er is zo veel kennis dat je op kan doen over League, als je elk kleine dingetje gaat analyseren of erover wilt praten dan schiet het niet op. Gewoon spelen en dan maakt alles gaandeweg vanzelf sense. Net als "uitvinden" en mededelen dat een ad carry+support werkt terwijl tien pagina's geleden de meta en rol van een support uitgelegd werd. Dat weten we, dat adviseerden we maar toen moest hij er niets van weten. Dat werkt niet lekker.

Op een plek waar er op een totaal ander niveau gediscussieerd wordt is dat dus soms wel wat ruis en krijg je er reacties op. Nogmaals, no offense. Maar wel de tip dus om meer te spelen en op internet te lezen, en minder dit topic als dagboek gebruiken van iemand die leveled. Daar is het ook niet helemaal voor! :)

(Ik benadruk maar dat ik dit oprecht als tip in het belang van hemzelf en het verloop van het topic bedoel voordat ik een TR voor persoonlijk aanvallen krijg. Not my intention. :>)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
als je elk kleine dingetje gaat analyseren of erover wilt praten dan schiet het niet op.
En dat is dus fout. Als je niet alles gaat analyseren, wordt je niet beter. Hell, ik probeer elke verschillende guide nu uit van Tresh om te kijken wat me bevalt, en zit na een match nog een minuut of 10 te kijken wat anders/beter had gekund. (en dat is nog aardig wat trouwens, klote wards >_>)

Sorry, maar als dat volgens jou "fout" is, dan snap ik het dus echt niet meer :) Als ik dat niet doe, blijf ik fout na fout maken, en dus analyseer ik alles. Is het soms overanalyse? Zeker, maar liever teveel, dan te weinig. Ik ga niet zitten kutten meer en hopen op een goede oplossing.

Ik speel voor mezelf, maar ook met anderen, en als ik niet probeer beter te worden (door (over)analyse, guides etc) naai ik de teamspelers :)

[ Voor 27% gewijzigd door corset op 29-08-2014 11:04 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Hence "elk klein dingetje". Er is heel veel te leren in League, je kan niet alles tegelijk oppakken. Daarom niet over elk kleine detail nadenken, veel wordt vanzelf logisch als je leveled. Daar is het een spel voor, je leert spelenderwijs. Net als dat guides en item builds volgen nu goed is voor je zodat je je nu op de gameplay kunt richten, terwijl je straks juist zelf na gaat denken over je itemkeuzes in situaties. Dat is nu nog niet echt nodig dus dat kan je nog even laten. Dat is wat ik bedoel.

[ Voor 46% gewijzigd door Recrush op 29-08-2014 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Nu online
lanerios schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:01:
[...]

En dat is dus fout. Als je niet alles gaat analyseren, wordt je niet beter.
Het heeft geen zin om op champions league niveau te gaan analyseren als je net komt kijken in de Jupiler league.

Neem nu (voor de verandering) eens iets aan van de mensen hier die je echt proberen te helpen. Je word alleen al zoveel wijzer als je gewoon je potjes speelt en niet bij elke move afvraagt of het wel volgens het boekje is. De spreekwoorden zijn niet voor niets: "al doende leert men" en "waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt" (nja eigenlijk is het ... Vallen spaanders maar kern blijft hetzelfde :p )

[ Voor 5% gewijzigd door Jaap. op 29-08-2014 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Recrush schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:58:
[...]
(Ik benadruk maar dat ik dit oprecht als tip in het belang van hemzelf en het verloop van het topic bedoel voordat ik een TR voor persoonlijk aanvallen krijg. Not my intention. :>)
Zolang je niet over je verbinding praat heeft nog niemand een reden om dat te doen :+
lanerios schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:01:
[...]

En dat is dus fout. Als je niet alles gaat analyseren, wordt je niet beter. Hell, ik probeer elke verschillende guide nu uit van Tresh om te kijken wat me bevalt, en zit na een match nog een minuut of 10 te kijken wat anders/beter had gekund.
Sorry, maar als dat volgens jou "fout" is, dan snap ik het dus echt niet meer :) Als ik dat niet doe, blijf ik fout na fout maken.
Het punt wat Recrush aangeeft is dat je beter wordt door ervaring/spelen. Verder is het enige wat je kunt doen is af en toe hier wat main-support spelers vragen om adviezen. Maar vanaf daar houd het simpelweg op. Vanaf daar moet je het zelf gaan doen. Als je dan wilt analyseren, dan record je een game en vraag je vervolgens of er wat mensen naar willen kijken (in het verleden ook vaak genoeg gedaan). Die kunnen je dan punten geven waar jij nog op kunt letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Nu online
Dubbelpost: fijn, reageren via iPhone.

[ Voor 93% gewijzigd door Jaap. op 29-08-2014 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@recrush

aah ok :) dat is duidelijk ja.

Ik weet dat ik moet "genieten" en dat doe ik ook. Maar de laatste tijd heb ik steeds meer naar mijn eigen spel zitten kijken, en afk'ers (hell, feeders tegen bots >_>). En ik kan niet optimaal genieten als ik niet het gevoel heb dat ik optimaal speel met andere spelers. Hierdoor schiet ik soms wel wat door ja.

Vanavond maar weer wat potjes tegen andere "spelers" ipv bots. Tijd om aan het echte werk te beginnen.

En @Japie, jezelf quoten? lol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
En open staan voor hulp in plaats van mij proberen te vertellen dat ik fout zit, terwijl ik mijn hand uitreik voor je, zou ook een goed begin zijn :) en meer genieten idd. Zeker in de eerste levels nu het nog kan :+

[ Voor 18% gewijzigd door Recrush op 29-08-2014 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Recrush schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:12:
En open staan voor hulp in plaats van mij proberen te vertellen dat ik fout zit, terwijl ik mijn hand uitreik voor je, zou ook een goed begin zijn :)
Iets waar ik Ianerios ook een DM over gestuurd had ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste manier om beter te worden is spelen spelen spelen. Guide's zijn een richtlijn maar je moet veel zelf nadenken. Potjes zijn dynamisch je moet je build aanpassen aan wat de tegenpartij speelt er is niet 1 build. Daarom kom je met guides ook maar zover.
En de enige manier om erachter komen welke build voor jou speelstijl goed is tegen builds van de tegenpartij is door te spelen. Dan kom je mensen tegen die andere dingen doen waar jij of die guide nog niet aan hadden gedacht.
Dat oude gezegde Play hard Go pro xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:14:
Dat oude gezegde Play hard Go pro xD
Dat kennen alleen oude CS spelers ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Fanatic_FS schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:58:
Ik ga mijn NA account xferren naar EUW maar moet een nieuwe nickname, iemand suggesties of voorkeuren uit de onderstaande?
Popstar Urgot
Friendzoned Amumu
MomsaysimXpecial
WildPantheonAppears
ItsTime2DuelJax
aPieceoftheChamp
Mid Rumble OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Nu online
Ja reageerde via iPhone en die dacht er jet ff iets anders over toen ik wilde editen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ damien kut ik ben oud >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Popstar Urgot
Friendzoned Amumu
MomsaysimXpecial
WildPantheonAppears
ItsTime2DuelJax
aPieceoftheChamp
MomsaysimXpecial die vind ik wel cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-10 16:45

Wootlock

Evilution

Popstar Urgot
Friendzoned Amumu
MomsaysimXpecial
WildPantheonAppears
ItsTime2DuelJax
aPieceoftheChamp
:')

Kan je zelf niet iets orgineels verzinnen ?

[ Voor 6% gewijzigd door Wootlock op 29-08-2014 11:24 ]

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Hebbie die niet zelf gereserveerd dan? :>
Wootlock schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:23:
[...]

:')
Kan je zelf niet iets orgineels verzinnen ?
O+
Aangezien de namen niet geregistreerd zijn, lijkt het mij dat ik ze dan orgineel verzonnen heb of niet?

[ Voor 47% gewijzigd door Fanatic_FS op 29-08-2014 11:29 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ben tegen champion names gebruiken in een account naam haha. Tenzij je bijvoorbeeld van plan bent om 100% jax te spelen kan je best die jax naam doen :P maar dat doe je waarschijnlijk ook niet haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Waarom zou je zo'n naam willen hebben dan :') ben je 10,5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ikzelf vind het altijd wel grappig als ik dat soort namen zie in een stream, blijkbaar ander soort humor :)

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Fanatic_FS schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:16:
Ikzelf vind het altijd wel grappig als ik dat soort namen zie in een stream, blijkbaar ander soort humor :)
MomSaysImXpecial vind ik nog wel leuk maar je moet niet met een champion naam gaan doen. of zoals ik zei als het een smurf is en je echt focussed op die champion. bijvoorbeel aWildPantheonAppeared vind ik wel leuk maar dan moet je constant pantheon spelen en uit de lucht komen droppen of uit de bosjes komen springen haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RiotStoleMyLife

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-10 16:45

Wootlock

Evilution

Fanatic_FS schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:23:

O+
Aangezien de namen niet geregistreerd zijn, lijkt het mij dat ik ze dan orgineel verzonnen heb of niet?
Fanatic_FS schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:16:
volgens mij spreek je je eigen een beetje tegen.
Anyway, als jij er blij van wordt met zo'n naam go for it zou ik zeggen ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ricmaniac schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:11:
Ben tegen champion names gebruiken in een account naam haha. Tenzij je bijvoorbeeld van plan bent om 100% jax te spelen kan je best die jax naam doen :P maar dat doe je waarschijnlijk ook niet haha
Ja inderdaad, heb daar ook al eens over zitten denken.. maar ik speel toch nooit maar 1 champ xD dat gaat mij te snel vervelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Fanatic_FS schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:23:
[...]

Hebbie die niet zelf gereserveerd dan? :>
Ja, maar riot wil mij die niet toekennen omdat ik een 0 win ratio op Rumble mid heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
iCy schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:16:
[...]

Ja, maar riot wil mij die niet toekennen omdat ik een 0 win ratio op Rumble mid/top/bot/jungle/anywhere heb :(
FTFY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Support Rumble heb ik wel gewonnen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
iCy schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:22:
[...]

Support Rumble heb ik wel gewonnen :-) doordat mijn team met veel pijn en moeite mij wist te carryen!
FTFY again! :P

En toch mis ik Rumble wel in LoL. Kom hem echt zo weinig tegen, eigenlijk nooit meer. Terwijl ze juist bij hem veel bugfixes hebben gedaan. En als ik dan toch een Yordle zou picken voor toplane zou hij het meest in aanmerking komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Damienx2 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:41:
[...]

En toch mis ik Rumble wel in LoL. Kom hem echt zo weinig tegen, eigenlijk nooit meer. Terwijl ze juist bij hem veel bugfixes hebben gedaan. En als ik dan toch een Yordle zou picken voor toplane zou hij het meest in aanmerking komen.
Zat er over te denken om rumble te gaan kopen alleen weet ff niet hoeveel IP hij kost? (op werk alles geblokkeerd -.- )

[ Voor 3% gewijzigd door Dopiej op 29-08-2014 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Defqonwolf schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:42:
[...]

Zat er over te denken om rumble te gaan kopen alleen weet ff niet hoeveel IP hij kost? (op werk alles geblokkeerd -.- )
lang antwoord: http://lmgtfy.com/?q=rumble+wiki

kort: 4800 IP

google is niet geblokeerd: klik of werkt dat niet zo simpel? :P

[ Voor 27% gewijzigd door garriej op 29-08-2014 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

wambamNL schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:56:
[...]
Zelf als 'silver' adc main probeer ik steeds beter te worden.
Kiten ben ik veel aan het oefenen en langzaam aan begint het te komen.
Mijn farm is over het algemeen laag (voor mijn doel van 40 farm per 5 min.
Early last hitten is vooral slecht bij mij.
Misschien kan je een keer samen met mij een normal doen om mij tips te geven over wat ik beter kan doen.
Denk niet dat ik daar de meest aangewezen persoon ben om daar over te oordelen. Zoals ik al aangaf is ADC veruit mijn slechtste rol. Ook support is een beetje mijn back-up rol, dus waarschijnlijk heb ik daar zelf ook veel fouten in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Damienx2 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:41:
[...]

Achja, 10/2/3 staan binnen 20 minuten waarvan onze ad carry 3/4/8 staat :')
Defqonwolf schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:42:
[...]

440RP op het moment (Sale)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
garriej schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:56:
[...]

lang antwoord: http://lmgtfy.com/?q=rumble+wiki

kort: 4800 IP

google is niet geblokeerd: klik of werkt dat niet zo simpel? :P
'Internet address (URL) ==> http://translate.google.c...p://leagueoflegends.wikia .com/wiki/Rumble&prev=/search?q=rumble+wiki&sa=G&pws=0
Reason for block ==> This Websense category is filtered: Games'
iCy schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:00:
[...]

Achja, 10/2/3 staan binnen 20 minuten waarvan onze ad carry 3/4/8 staat :')

[...]

440RP op het moment (Sale)
ghehe heb geen RP meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Defqonwolf schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:04:
[...]

'Internet address (URL) ==> http://translate.google.c...p://leagueoflegends.wikia .com/wiki/Rumble&prev=/search?q=rumble+wiki&sa=G&pws=0
Reason for block ==> This Websense category is filtered: Games'

[...]

ghehe heb geen RP meer :P
Gekk aardige beveiliging. >:) Stom altijd vind ik dat, mensen gaan alleen maar omwegen zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Damienx2 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:16:
[...]

Mwa het is geen must om Gold te eindigen maar ik zie wel hoever ik kom, ook ik main support, meeste kan ik me wel in vinden vooral het timer gedeelte van de wards en de strategische plekken. De rest gaat eigenlijk automatisch.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
garriej schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:06:
[...]

Gekk aardige beveiliging. >:) Stom altijd vind ik dat, mensen gaan alleen maar omwegen zoeken
Hehe ja amerikaans bedrijf waar ik werk he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Damienx2 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:15:
[...]

Dat kennen alleen oude CS spelers ;).
CPL ftw ;) Dallas was leuk :P

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

garriej schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:06:
[...]

Heb je al eens Google Cache geprobeerd? Die wordt meestal vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Absoluut :) ik moet eerlijk zeggen dat ik die coverage mis bij Riot. Ze doen wel een kleine samenvatting etc. Maar de CPL had in mijn ogen vooral voor die tijd alles tot in de puntjes perfect uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Pete_Sampras schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:17:
[...]

Nope die hebben ze niet vergeten xD
Mja weet nu hoeveel die kost volgens mij kan ik em op 2 accounts kopen, smurfje om te testen en main daarna om ranked te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Pete_Sampras schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:17:
[...]

Hij scant op de url, bij cache staat er geloof ik ook de website naam/site die gecached is. Of je koopt hem 1 keer en oefent in normals(of teambuilder, heb je hem 100% wel iets langer wachten :+ ).

[ Voor 15% gewijzigd door garriej op 29-08-2014 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
garriej schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:19:
[...]

Hij scant op de url, bij cache staat er geloof ik ook de website naam/site die gecached is. Of je koopt hem 1 keer en oefent in normals(of teambuilder, heb je hem 100% wel iets langer wachten :+ ).
Hoe bedoel je?
Ja ik bedoel eerst koop ik em op me smurf om wat tests te doen (zonder runes dan en nog geen full masteries) en als hij bevalt koop ik em op me main :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Damienx2 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:17:
[...]

Absoluut :) ik moet eerlijk zeggen dat ik die coverage mis bij Riot. Ze doen wel een kleine samenvatting etc. Maar de CPL had in mijn ogen vooral voor die tijd alles tot in de puntjes perfect uitgewerkt.
Ik was er, 2 keer. Laatste keer 12 kilo aangekomen in 14 dagen :( De hele tijd gratis Bawls drinken en Papa Johns pizza (?) eten is niet gezond voor je lijf.

Ik heb laatst nog wat youtube filmpjes proberen te checken maar het is en voelt ook echt heel erg VHS achtig :P Jammer dat het allemaal opgedoekt is (en die dude iedereen geflest heeft).

Die sfeer was wel echt goed, heel veel gemoedelijkheid. Heel veel geeky networking (hoi, wij zijn X3 wil je een halve dag tegen ons oefenen, enzo) om scrims op te zetten enzo. Dat was paradijs man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

12 kilo in 2 weken?? Volgens mij is dat niet eens mogelijk. Dan moet je echt met tegenzin door blijven eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

steel123 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:34:
12 kilo in 2 weken?? Volgens mij is dat niet eens mogelijk. Dan moet je echt met tegenzin door blijven eten.
of frituurvet drinken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Ok kan minder geweest zijn maar ik kwam dik (pun intended) over de 100 kilo thuis. Daarvoor woog ik nog iets van 98. Maar het is een hele queste om gezond eten in Dallas te regelen in ieder geval :P

En elke dag richting de 18 uur gamen inclusief energy drinks is gewoon per definitie niet gezond ;)

Anyways, back on topic.

Gisteren 1 keer Vayne geprobeerd in smurfenland. Dat voelde aan alle kanten verkeerd, ik werd gewoon keihard gesmurfd.. Ze leek mij veel te korte range te hebben, die ult spoorde niet in mijn hoofd en dat stunschot speelt ook heel raar met een soort vertraging erin? Ik had wel een goede nami support tegen een Braum en Lucian. Achteraf bleek dat de Braum smurf geholpen werd door een Plat speler.

Dat was van korte duur dus :P

[ Voor 43% gewijzigd door Pete_Sampras op 29-08-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Pete_Sampras schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:42:
Ok kan minder geweest zijn maar ik kwam dik (pun intended) over de 100 kilo thuis. Daarvoor woog ik nog iets van 98. Maar het is een hele queste om gezond eten in Dallas te regelen in ieder geval :P

En elke dag richting de 18 uur gamen inclusief energy drinks is gewoon per definitie niet gezond ;)
Hé dat was ik tot een kleine 10 maanden geleden elk weekend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Laatst online: 29-09 16:08
Gister maar weer eens een potje gedaan, wist gelijk weer waarom ik gestopt was.
4 mensen callen en locken hun rol en nummer 5 wilt mid or feed.
Ik was mid (Syndra) dus ik dacht zucht ok ik ga wel top dan mag hij mid, begint hij alsnog te feeden.

Hij gaat elke lane in en zich expres laten killen en in turrets lopen. Hij ging er denk ik vanuit dat we zouden surrenderen @ 20 maar het potje ging naar 30 minuten terwijl hij nog steeds liep te feeden. Toen hij door had dat we alsnog zouden winnen ging hij toch maar z'n best doen en hebben we het potje gewonnen.

Maar wat wordt ik moe van dit soort mensen zeg, waarom de hele game verpesten terwijl je nog de rol krijgt die je wilt ook. :(

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:45:
[...]

Hé dat was ik tot een kleine 10 maanden geleden elk weekend :+
De Zware Jongens van Tweakers?

Ik voel een teamnaam aankomen voor een nieuwe 5on5 hahaha. Ik voldoe er echter zelf niet aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Je ego is anders dik zat! :+

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

dikke grap vic. Maar damien, de zware jongens zijn maar met ze 3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Euphanasia schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:46:
Ik was mid (Syndra) dus ik dacht zucht ok ik ga wel top dan mag hij mid, begint hij alsnog te feeden.

Hij gaat elke lane in en zich expres laten killen en in turrets lopen. Hij ging er denk ik vanuit dat we zouden surrenderen @ 20 maar het potje ging naar 30 minuten terwijl hij nog steeds liep te feeden. Toen hij door had dat we alsnog zouden winnen ging hij toch maar z'n best doen en hebben we het potje gewonnen.

Maar wat wordt ik moe van dit soort mensen zeg, waarom de hele game verpesten terwijl je nog de rol krijgt die je wilt ook. :(
komt er heelaas bij kijken als je zo ontiegelijk veel spelers hebt met een game. en dan ook nog is F2P. dan krijg je ook de uiterste idioten van de aardbol bij je :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej

geen team builder gebruikt dan? dan heb je dat probleem niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Laatst online: 29-09 16:08
Defqonwolf schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:46:
[...]

geen team builder gebruikt dan? dan heb je dat probleem niet..
Dat is wel een goeie inderdaad, nog nooit gebruikt eigenlijk :D

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Euphanasia schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:49:
[...]

Dat is wel een goeie inderdaad, nog nooit gebruikt eigenlijk :D
Is makkelijk hoor, soms wel iets langer wachten dan normaal maar je kiest gewoon je rol en champ en je komt als die rol in de que :)
en een extra is als je bijv. 5x support speelt krijg je een emblem reward en dat heb je voor iedere rol die je 5x met teambuilder speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 02-10 22:48
Damienx2 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:47:
[...]

De Zware Jongens van Tweakers?

Ik voel een teamnaam aankomen voor een nieuwe 5on5 hahaha. Ik voldoe er echter zelf niet aan :P
Bigcheeze reporting for duty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Hier heb ik echt nooit last van bij normals. Maar speel Normal 5v5 Draft. Kan me wel voorstellen dat het bij blind pick erger is. Eigenlijk called er maar zelden iemand een rol en gaat het gewoon op pick order. Last pick is zelfs zelden de support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie
  • Laatst online: 07-02 22:53

nathanchunkie

Developer

3V3 is nog best moeilijk. Twee keer achter elkaar geraped door het team van Rordarok. Diamond/challenger elo team.

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:48
Ik heb op aanraden van jullie Vi gekocht en vind haar enorm leuk om te spelen! Enkel lukken mijn ganks pre lvl 6 nog niet helemaal. Ik had genoeg ip verdiend en heb Jarvan nog gekocht en enorm tervreden van!! Daar lukken mijn ganks meestal wel mee. Bouw hem ook lekker tanky en heb de laatste game echt gecarried :) Op een gegeven moment had ik triple kill en surrenderde het enemy team :D

Hoeveel junglers moet je eigenlijk in je pool hebben? Ik heb er nu 3 gevonden (panth,vi,Jarvan) die ik leuk vind, is dat voldoende? Misschien pik ik nog wel een tanky jungler mee. Heb ondervonden dat mijn team daar echt wel baat bij heeft, daar nog iemand een aanrader voor? Maokai misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLG tegen Dig tot nu toe is denk ik de leukste serie van dit LCS seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Smeldor schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:38:
Ik heb op aanraden van jullie Vi gekocht en vind haar enorm leuk om te spelen! Enkel lukken mijn ganks pre lvl 6 nog niet helemaal. Ik had genoeg ip verdiend en heb Jarvan nog gekocht en enorm tervreden van!! Daar lukken mijn ganks meestal wel mee. Bouw hem ook lekker tanky en heb de laatste game echt gecarried :) Op een gegeven moment had ik triple kill en surrenderde het enemy team :D

Hoeveel junglers moet je eigenlijk in je pool hebben? Ik heb er nu 3 gevonden (panth,vi,Jarvan) die ik leuk vind, is dat voldoende? Misschien pik ik nog wel een tanky jungler mee. Heb ondervonden dat mijn team daar echt wel baat bij heeft, daar nog iemand een aanrader voor? Maokai misschien?
Als Vi zijnde is het een kwestie van je Q dash raken op een enemy tijdens een gank en opvolgen met aa, E etc. Kwestie van vaker doen, zo heel lastig is dat niet.

J4's E + Q is wat dat betreft iets directer en iets grotere range, dus misschien voelt het alsof je met hem beter kan ganken. Op zich is dat ook wel zo, maar Vi heeft qua dmg/duel wat meer potentie.

Hoeveel junglers? Tja, een AP jungler zoals Elise zou handig zijn in het rijtje (aangezien Pantheon, Vi en J4 allemaal AD zijn). Of Maokai ofzo. Amumu. Dat werk.

[ Voor 87% gewijzigd door Koekiemonsterr op 30-08-2014 03:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:48
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 02:02:
[...]

Als Vi zijnde is het een kwestie van je Q dash raken op een enemy tijdens een gank en opvolgen met aa, E etc. Kwestie van vaker doen, zo heel lastig is dat niet.

J4's E + Q is wat dat betreft iets directer en iets grotere range, dus misschien voelt het alsof je met hem beter kan ganken. Op zich is dat ook wel zo, maar Vi heeft qua dmg/duel wat meer potentie.

Hoeveel junglers? Tja, een AP jungler zoals Elise zou handig zijn in het rijtje (aangezien Pantheon, Vi en J4 allemaal AD zijn). Of Maokai ofzo. Amumu. Dat werk.
Hmm Elise die heb ik wel maar die vind ik vrij ingewikkeld om mee te spelen, oefening baart kunst natuurlijk maar ik ben nog maar een beginneling :). Op level 6 lukken mijn ganks met Vi zeker wel hoor, als mijn ult up is dan is het meestal ook een kill. Enkel maak ik vaak wel een fout en op een of andere manier vergeeft J4 me dat meer dan Vi. Vooral omdat ik J4 ook wat tankier build en met die E+Q combo kan je ook weer snel vluchten indien het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 00:33
Smeldor schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 08:37:
[...]

Hmm Elise die heb ik wel maar die vind ik vrij ingewikkeld om mee te spelen, oefening baart kunst natuurlijk maar ik ben nog maar een beginneling :). Op level 6 lukken mijn ganks met Vi zeker wel hoor, als mijn ult up is dan is het meestal ook een kill. Enkel maak ik vaak wel een fout en op een of andere manier vergeeft J4 me dat meer dan Vi. Vooral omdat ik J4 ook wat tankier build en met die E+Q combo kan je ook weer snel vluchten indien het nodig is.
Als ik jou was zou ik Eve halen. Je kunt heel makkelijk ganken door je passive en daardoor kun je je op je map awareness gaan focussen. Als je dan 4 junglers beheerst, is dat een goede stap om te maken. Waar moet je wanneer zijn, waar bevindt de enemy jungler zich, waar liggen de beste kansen om te ganken, welke lane kan ik het makkelijkste snowballen etc. Dat zijn de dingen waar je je dan vooral mee bezig moet houden, niet het uitbreiden van je champ pool :)

Succes!

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

D3ft0n3 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:49:
Waar moet je wanneer zijn, waar bevindt de enemy jungler zich, waar liggen de beste kansen om te ganken, welke lane kan ik het makkelijkste snowballen etc. Dat zijn de dingen waar je je dan vooral mee bezig moet houden, niet het uitbreiden van je champ pool :)
Het één sluit het ander niet uit volgens mij :)

Je hebt overigens wel gelijk; dat soort overwegingen zijn wel belangrijker dan het aantal junglers dat je tot je beschikking hebt.

Hoe dan ook, Smeldor, met o.a. Vi en J4 heb je prima ad junglers tot je beschikking, maar dan zou een magic dmg dealing jungler wel handig zijn. Stel je hebt een top ad en een yasuo mid, dan is het wel handig als jij als jungler AP kan gaan.

Elise is ook niet heel eenvoudig inderdaad, maar bijvoorbeeld Amumu wel. Hij moet ff op gang komen, maar dan heb je ook wat :)

Eve kan ook, al is ze tegenwoordig geloof ik meer hybrid of zelfs AD orientated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

nathanchunkie schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:54:
3V3 is nog best moeilijk. Twee keer achter elkaar geraped door het team van Rordarok. Diamond/challenger elo team.
<3

CLG roster changes pls. DL/Seraph eruit en Dexter andere champions laten spelen

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Heb me maar eens goed verwent met wat nieuwe skins :D Toxic Dr. Mundo, Muse Sona, Red Riding annie, Crimson Akali, Frozen shen, Nightmare Cho'gath, Phantom Karthus, Shadow en tango evelynn (evelynn skins compleet nu), Kingpin Twitch, Time machine Ziliean nog een ward skin, gingerbread en de candy-coated cupcake icon :D

http://www.elophant.com/l...mmoner/euw/36367071/skins

Wel grappig trouwens dat de Traditional Karma skin mij alleen al 63700 punten geeft.. Hoe zou dat komen? Omdat je die niet meer kan krijgen?

[ Voor 29% gewijzigd door Mebus op 30-08-2014 12:56 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-09 22:43
Yup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Rordarok schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:41:
[...]

<3

CLG roster changes pls. DL/Seraph eruit en Dexter andere champions laten spelen
Tja het zijn individueel allemaal wel aardige spelers, maar als team werkt het op een of andere manier niet. Persoonlijk ben ik overigens geen fan van Link. Hij speelt veel te passief en is ook geen shotcaller (iets wat iemand als Hai op hem voor heeft). Ik denk dat CLG met een aggressieve shotcallende mid erbij al een heel stuk beter zou presteren (REGI IN CLG PLS :+ )

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Mebus schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:49:
Heb me maar eens goed verwent met wat nieuwe skins :D Toxic Dr. Mundo, Muse Sona, Red Riding annie, Crimson Akali, Frozen shen, Nightmare Cho'gath, Phantom Karthus, Shadow en tango evelynn (evelynn skins compleet nu), Kingpin Twitch, Time machine Ziliean nog een ward skin, gingerbread en de candy-coated cupcake icon :D
Plz dont feed Riot :P
Pagina: 1 ... 67 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]