vergeet vooral in de early levels niet te poken met tresh, zodra zijn E(?) passive up is. (rode buff icoontje)
Je doet dan flink wat damage met een enkele auto-attack!
Je doet dan flink wat damage met een enkele auto-attack!
Geheel mee eens; ik ban Yasuo ook altijd.Damienx2 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:01:
Paar pagina's terug hebben we het gehad over OP champs en wat de voorwaarden daarvoor waren. Enkele die genoemd werden was een champ die in alle divisies makkelijk te spelen is en vrijwel altijd hard kan stompen. Nou bij deze draag ik dan toch nog eens Yasuo naar voren.
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Leblanc was hier het beste voorbeeld van.Rordarok schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:29:
Winrate is niet per se een goede indicator of een champion wel of niet balanced is.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
"Don't let your dreams be memes"
Mijn beste lane is top(NOT) en 1 van mijn mindere early game champs is yasuo. Het meest logische om te doen is dus om yasuo top te spelen in mijn gevalDamienx2 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:42:
Laat ik het zo stellen, zelfs al komt een Yasuo achter te staan in lane, en zijn team is echter in staat om de game enigszins te stallen dan is hij vrijwel niet meer af te stoppen late-game. Tuurlijk je zult hem killen maar niet voordat hij 1 of 2 misschien zelfs 3 mensen met zich meeneemt.
Laat ik het zo zeggen, ik kwam achter in lane vs een Ziggs door wat stomme foutjes van mijn kant en stond op een gegeven moment 0/2/0. Waarna ik iets ben gaan roamen en daar mijn kills oppakte. Om vervolgens met 18 kills de game winnend af te sluiten omdat met name de laatste teamfight 3 mensen van het enemy team omkwamen tijdens 1 Yasuo ult.
Hij doet me dan ook sterk denken aan de pre-nerfs Riven. En met name omdat ik zoals al eerder vermeld een erg slechte Yasuo speler ben en toch dit eruit weet te halen. Oftewel weinig skill required om toch efficient te zijn.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Top 3 supports. Noemt er 4lanerios schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:07:
eerste potje met Zilean gedaan, dat gaat me even tijd kosten omder de knie te krijgen. Wel gave abilities, maar vaak zowel bruikbaar op ally als enemy. Ook heb je een ability die je cooldowns met 10 seconden reduced.
Oh en een +8% passive voor het gehele team is altijd leuk!
Tot nu toe, mijn top 3 supports qua hoe ik ze vind spelen:
1.) Thresh
2.) Zilean
3.) Sona/Soraka
[ Voor 24% gewijzigd door garriej op 15-08-2014 15:10 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
In soloque is zilean nog aardig lastig qua timing met de ult en boost/slow, maar meer ook niet inderdaad. In DuoQ is zilean makkelijk.garriej schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:08:
[...]
Top 3 supports. Noemt er 4
en zilean is toch niet lastig onder de knie te krijgen, je kan bommetjes op mensen gooien, je kan mensen slowen(of ally sneller laten rennen) en je heb een abilitie dat je cooldowns minder worden. Je heb naast ult dus maar twee(!!) abilities die je moet gebruiken en dat zijn nou niet echt de moeilijkste abilities. En je ult spreekt ook voor zich.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Fuck de meta Vladimir support was het motto toch?lanerios schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:07:
eerste potje met Zilean gedaan, dat gaat me even tijd kosten omder de knie te krijgen. Wel gave abilities, maar vaak zowel bruikbaar op ally als enemy. Ook heb je een ability die je cooldowns met 10 seconden reduced.
Oh en een +8% passive voor het gehele team is altijd leuk!
Tot nu toe, mijn top 3 supports qua hoe ik ze vind spelen:
1.) Thresh
2.) Zilean
3.) Sona/Soraka
Vicariously I live while the whole world dies
In elk opzicht is Zilean een vrij voor de hand liggend poppetje. Maar ja voor iemand die nog geen level 30 is en lukraak champions speelt zonder skills door te lezen kan alles vrij lastig zijn natuurlijk.iCy schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:16:
[...]
In soloque is zilean nog aardig lastig qua timing met de ult en boost/slow, maar meer ook niet inderdaad. In DuoQ is zilean makkelijk.
[ Voor 15% gewijzigd door Damien op 15-08-2014 15:19 ]
Vladimir support? hell no xD we beginnen nu als team de nadelen van een Vlad in te zien (aka, lack of range, en gewoon daardoor bepaalde champs ons afmaken). Dus ben even wat support options aan het doorlopen.Vicarious schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:17:
[...]
Fuck de meta Vladimir support was het motto toch?Anyway, als je geinteresseerd bent in support zou je zeker Morgana en Braum eens moeten proberen. Morgana is heel goedkoop ook nog eens.
[ Voor 11% gewijzigd door corset op 15-08-2014 15:29 ]
Ik zou zeggen begin met de oldskool supports om support een beetje onder de knie te krijgen.lanerios schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:28:
[...]
Vladimir support? hell no xD we beginnen nu als team de nadelen van een Vlad in te zien (aka, lack of range, en gewoon daardoor bepaalde champs ons afmaken). Dus ben even wat support options aan het doorlopen.
Dat wil zeggen:
1.) lees guide
2.) doe 2 matches
3.) kijk wat er bevalt
4.) next champ
En zo ga ik door tot ik "mijn" champ heb gevonden
Gaat tot nu toe wel lekker, alleen merk ik gewoon dat Thresh wat meer nut heeft qua het killen van enemy champs. Ik kan ze redelijk lang tegenhouden, en dus een ally wat tijd geven.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Dat is het tricky inderdaad voor mij nog inderdaad.placement op de map/in de lane.
Nami is prijzig maar staat bij mij op nr 1 als support (mits er geen ad top en ap/ad jungle is, je hebt wel minimaal 1 tanky player nodig.)lanerios schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:34:
[...]
Dat is het tricky inderdaad voor mij nog inderdaad.
Taric staat op de lijst als next support om te halenNami vind ik wel gaaf, maar redelijk prijzig. Daarmee wacht ik gewoon op de sale :-p
[ Voor 13% gewijzigd door Meneer iCy op 15-08-2014 15:41 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
ik heb liever ali support en een maokai top
Ik speel nu altijd nami support, voorheen altijd zyra support.lanerios schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:34:
[...]
Taric staat op de lijst als next support om te halenNami vind ik wel gaaf, maar redelijk prijzig. Daarmee wacht ik gewoon op de sale :-p
[ Voor 50% gewijzigd door psyy138 op 15-08-2014 15:42 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
hier heb je helemaal gelijk in, daarom vind ik nami zo fijniCy schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:40:
[...]
Nami is prijzig maar staat bij mij op nr 1 als support (mits er geen ad top en ap/ad jungle is, je hebt wel minimaal 1 tanky player nodig.)
Vind der 1 van de beste sups. Goede escapes/engages, zolang je je bubble maar niet mist :-) Stun, Heal, Slow, mits de AD een AA doet, Speed en Pushup/Slow
O.R.C. Black Bulls Rugby
Nami was pas geleden in de sale (05.08 - 08.08). Ik vrees dus dat het nog even duurt voordat ze weer in de sale komt.lanerios schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:34:
[...]
RP sale, de meeste mensen kopen niet eens is RP en kopen champs met IPJeffrey99 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:44:
[...]
Nami was pas geleden in de sale (05.08 - 08.08). Ik vrees dus dat het nog even duurt voordat ze weer in de sale komt.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Verwijderd
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Die dodges zijn nagenoeg perfect, hij dodged zo dat Rengar niet vanuit bushes kan attacken, hij dodge weg van de Malphite ult. Hij bait Ez om zijn Q te hitten die te dodgen, waardoor ez praktisch elke skillshot mist.Recrush schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:43:
Damn zeker mechanics, maar eerlijk ook wel wat luck. Ez loopt blind de lane in en is al praktisch 50% hp kwijt voor hij wat doet en ze komen wel echt 1 voor 1 op 'm af, maar ik doe het zeker niet na. Dodges zijn ook wel erg nice.
Volgens mij speelt SKT niet op EUW..Skyclad schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:48:
Ik heb anders nog geen ranked game met Gnar verloren. Zelfs geen game waar ik solo tegen SK T1 ging ermee. Maar goed, 0 gespeeld betekent ook 0 gewonnen
Overweeg wel Gnar aan te schaffen, maar weet het nog niet zeker.
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Inspiratieloos zou ik hem niet noemen, ik vind hem juist wel creatief. OP is daar en tegen wel maar dat komt vooral doordat ie zo goed scaled.Rordarok schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:52:
[...]
Maar goed, Gnar is weer een inspiratieloze OP champ die hopelijk (weer) kapotgenerfed wordt en zo snel mogelijk vergeten kan worden.
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
0 gespeeld 0 gewonnen niet gelezen?Rordarok schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:52:
[...]
Volgens mij speelt SKT niet op EUW..
Maar goed, Gnar is weer een inspiratieloze OP champ die hopelijk (weer) kapotgenerfed wordt en zo snel mogelijk vergeten kan worden.
Ja Gnar is de Jar Jar Binks van Star Wars: puur erin gezet om het klein grut te pleasen. Voor de rest: irritant.Damienx2 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:48:
Alle blije kindjes spelen hem want hij is zo leuk om naar te kijken.
Ik zou er graag eens tegen spelen toplane met een champ die ik ken om zo in te schatten hoe goed hij echt is.Damienx2 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:48:
Laat mij dan de enige zijn die hem niet OP vind, eerder weer net zo'n gezwel in LoL als met Teemo. Alle blije kindjes spelen hem want hij is zo leuk om naar te kijken. Enige keer dat ik hem daadwerkelijk zie uitblinken is als zijn hele team hem beschermd.
Gelukkig kun je in teambuilder nog kiezen dat je niet meer met een Gnar opgescheept hoeft te zitten.
De enige? Ik heb nooit gezegd dat ik hem OP vind. Ik verlies juist als hij in mn team zit...Damienx2 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:48:
Laat mij dan de enige zijn die hem niet OP vind, eerder weer net zo'n gezwel in LoL als met Teemo. Alle blije kindjes spelen hem want hij is zo leuk om naar te kijken. Enige keer dat ik hem daadwerkelijk zie uitblinken is als zijn hele team hem beschermd.
Gelukkig kun je in teambuilder nog kiezen dat je niet meer met een Gnar opgescheept hoeft te zitten.
9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250
Champions zoals Ashe zijn heel erg item dependant. Als je tegenover een champion staat met een sterke early game dan is het niet gek dat je verliest, dus zolang je je eerste items niet af hebt moet je sowieso voorzichtig spelen. Daarnaast heeft Ashe nul mobility, wat het ook lastiger maakt om te ontkomen of positiefoutjes te herstellen. Het is overigens niet dat Ashe stom of slecht is, maar echt uitblinken ergens in doet ze ook niet.Tom. C schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 11:30:
Ik speel nu ook een tijdje LoL maar ik vind het ontzettend lastig. De andere champions hebben mij vaak binnen een paar seconden dood terwijl ik ontzettend vaak moet aanvallen voordat ik ze dood heb. Ik speel vaak met Ashe omdat ik dat prettig vind spelen. Ranged gaat me wat beter af heb ik het idee. Maar ze lijkt wel een stuk zwakker te zijn. Hoe kan het dat de andere champions zo enorm veel sterker zijn?
Ik heb wel builds opgezocht natuurlijk maar het duurt te lang voordat ik die builds enigzins compleet heb.
Heeft iemand tips voor me? Of is er misschien een andere champion die beter bij mij zou passen?
Ik ben overigens level 9.
Recrush schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 12:41:
[...]
Champions zoals Ashe zijn heel erg item dependant. Als je tegenover een champion staat met een sterke early game dan is het niet gek dat je verliest, dus zolang je je eerste items niet af hebt moet je sowieso voorzichtig spelen. Daarnaast heeft Ashe nul mobility, wat het ook lastiger maakt om te ontkomen of positiefoutjes te herstellen. Het is overigens niet dat Ashe stom of slecht is, maar echt uitblinken ergens in doet ze ook niet.
Als je andere champions wilt proberen die vergelijkbare speelstijl hebben kan je kijken naar bijvoorbeeld Graves, Tristana, Lucian of Caitlyn. Tristana kun je gratis met een skin krijgen als je de Facebookpagina van League liked via een link die je via Google wel kunt vinden.
Bedankt voor de reacties. Inderdaad het feit dat Ashe niet snel kan ontsnappen kost me veel kills. Zodra een vijand mij te pakken had was ik gelijk dood. Ik heb nu een paar potjes met Graves geprobeerd en dit gaat me veel beter af. Lukt nu om wat kills te maken en ga minder vaak dood. Opeens een stuk leuker zo.IAmNice schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 11:50:
Ashe is niet zwak, ze gaat alleen snel dood als je niet begrijpt hoe je haar moet spelen. Ik neem aan dat dit het geval is aangezien je lvl 9 bent.
http://www.solomid.net/gu...ured=0&submitted=0&sort=2
Hier kun je heel wat handige algemene guides vinden over de game.
De builds die worden gegeven zijn meestal end game(later in de game) builds. Dus het is normaal dat het lang duurt om ze te kunnen bouwen.
9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250
Gnar OP? Op papier vond ik zijn skillset er erg OP uitzien, echter vind ik dat hij in de praktijk zeer slecht presteert. Zijn squishy vorm kan veel damage doen, maar door de zeer korte AA range zie ik hem bij teamfights nooit echt als belangrijke factor. Mega gnar is erg sterk, maar tijdens het lanen goed te ontwijken. In teamfights kan Mega Gnar een groot verschil uitmaken i.c.m. de CC, maar tegelijkertijd blijft hij ook in Mega form meestal een redelijk squishy target.Rordarok schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:52:
[...]
Volgens mij speelt SKT niet op EUW..
[ Voor 8% gewijzigd door Junia op 17-08-2014 19:56 ]
Jungle Kha neem ik aan ?Bakkertje_01 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:11:
Mensen, ik zoek de juiste build + evolutie volgorde van kha'zix op het moment. Zelf max ik r-w-q-e en op lvl 6 kies ik voor W. Ik build, Lizard -> tear -> boots -> brutalizer -> last whisperer -> black cleaver -> manamune. Ik heb af en toe het gevoel dat ik te weinig impact heb in games.
Heeft iemand een beter build (volgorde) voor mij? hoe kan je het best ganken met kha'zix. Ik start vaak met een leap alleen die wordt vrij snel gedodged.
Ja jungle Kha, ik zal deze build eens gaan proberen.Wootlock schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:33:
[...]
Jungle Kha neem ik aan ?
Normaal gezien start ik met Q -> W -> E -> R
Eerste evolve pak ik of de jump of ult, ligt aan de situatie (als je achter ligt -> R, is je team overall aan het winnen je jump)
De evolve volgorde die ik aanhoud is dan ook: R/E -> E/R -> Q
Wat betreft de build, lizard -> Brut -> Hex -> Tank (Randuins / Banshees) -> LW
De trick is om te wachten totdat er iemand bij het enemy team besluit om zich af te zonderen en toch dat beetje farm te pakken waardoor jij hem/haar met de isolation bonus killed.
Dat eerste staat mij ook bij. Echter met het evolven zou ik denk ik nu een ander pad volgen. Met name omdat het evolven van de ult nu niet meer zo nuttig is als voorheen met de damage reduction. Wat ik tevens ook in de OGN terug zag was dat de Koreanen er nu de voorkeur aan geven om eerst je E te evolven voor de resets. Vervolgens wordt Q en later W ge-evolved.Koekiemonsterr schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:59:
Ik meen me te herinneren dat Khazix' evolved Q dmg is gebaseerd op je champion level, en niet op hoeveel punten je al in Q hebt.
In die zin zou je eerst W kunnen maxen voor de jungle clear en sustain en op lvl 6 Q evolven om zo toch redelijk wat dmg van je Q te krijgen. Als 2e zou ik zeker de E jump evolven en als 3e zijn ulti.
[ Voor 10% gewijzigd door Damien op 18-08-2014 12:16 ]
Tot nu toe heb ik gemerkt dat je met hem redelijk moet pushen zodat je als eerste level 3 wordt, zo'n beetje gelijktijdig zit je rage balk vol en transformeer je. Ik heb hem nu pas een keer of 4 gespeeld maar ik vind hem wel grappig spelen.Wootlock schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:17:
Als Yorick top tegen een Gnar gespeeld.
Enige wat me tijdens de matchup is bijgebleven is dat als hij op me hoofd springt hij 3 ghouls achter zich aan heeft en niet wegkomt met minder als zijn halve HP.
Evolved Gnar is erg voorspelbaar (skillshots zijn goed te dodgen)
Ben nog weinig goede gnar's tegengekomen, ik heb wel een vermoede als je dubbel dorans blade into tanky items gaat hij behoorlijk beefy kan worden in beide vormen.
Echter de meeste die ik tegen ben gekomen gaan brutelizer -> triforce -> BoTRK en dan zijn ze erg squishy.
Daarom faceroll ik iedereen ook met mn jungle Maokai die ik gewoon fulltank bouw. Er is vaak helemaal geen peel voor de carries en die ult beschermt alsnog jouw eigen halve team.Damienx2 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:13:
[...]
Maar ja vragen of iemand als tank wil spelen in deze game is bijna onmogelijk want iedereen wil de deeps leveren!
Ach tijd zal het leren, Lucian was bijvoorbeeld een champ die als zwak werd beschouwd in het begin met een matige ult, en meeste wisten niet hoe met m te spelen.Junia schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 19:53:
[...]
Gnar OP? Op papier vond ik zijn skillset er erg OP uitzien, echter vind ik dat hij in de praktijk zeer slecht presteert. Zijn squishy vorm kan veel damage doen, maar door de zeer korte AA range zie ik hem bij teamfights nooit echt als belangrijke factor. Mega gnar is erg sterk, maar tijdens het lanen goed te ontwijken. In teamfights kan Mega Gnar een groot verschil uitmaken i.c.m. de CC, maar tegelijkertijd blijft hij ook in Mega form meestal een redelijk squishy target.
Ik vind hem een soort van Teemo 2.0, niet OP maar verdomd irritant
Zelf ben ik waarschijnlijk worst Gnar euw, en de meeste mensen die ik hem heb zien spelen faalde ook hard. Misschien dat hij bij hoger elo wel OP blijkt.
Nu moet je wel het hele verhaal vertellen, en dus ook de buffs erbij noemen die Lucian sinds zijn release heeft ontvangen. Want Lucian op release was een zwakke ADC.Turismo schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:17:
[...]
Ach tijd zal het leren, Lucian was bijvoorbeeld een champ die als zwak werd beschouwd in het begin met een matige ult, en meeste wisten niet hoe met m te spelen.
Totdat Cop van Curse even liet zien dat die met een Triforce behoorlijk sterk is en hoe die gespeeld moet worden, vanaf dat moment is Lucian een top pick, en wellicht de sterkste ADC is die er op dit moment is.
Yasuo was op papier inderdaad voor de release al OP, met de hoeveelheid crit, en is en blijft behoorlijk OP met 2 core items.
Que? Patch 3.* heeft Lucian weinig gebuffed hoor andersDamienx2 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:24:
[...]
Nu moet je wel het hele verhaal vertellen, en dus ook de buffs erbij noemen die Lucian sinds zijn release heeft ontvangen. Want Lucian op release was een zwakke ADC.
Context: Lucian's Piercing Light can sometimes be sidestepped by its primary target without them even trying to do so. To help the ability land, we've added a leading mechanic to Lucian's Piercing Light. This means that if the target just keeps moving - oblivious to the ability being cast - Lucian is now practically guaranteed to hit. However, the ability will be slightly easier to juke for players who've got their eye out for incoming abilities.Turismo schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:33:
[...]
Que? Patch 3.* heeft Lucian weinig gebuffed hoor anders
http://lol.gamepedia.com/Lucian_-_The_Purifier
Het was echt de speelstijl en de juiste items op Lucian, dat die in competitief ook werd opgepakt.
Eigenlijk is die alleen in patch 4.* gebuffed zelfs, wat opzich vreemd is aangezien Riot m nog steeds wil aanpakken door zijn harde lane dominance en late game scaling.
Lucian was niet zwak, ze wisten alleen niet waar die goed voor was, Lucian wint elke trade in lane door zijn passive en was heel veilig met zijn range en slowremoving dash. Daarnaast helpte die slowremove ook heel erg in de Nasus top/jungle meta op dat moment.Damienx2 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:24:
[...]
Nu moet je wel het hele verhaal vertellen, en dus ook de buffs erbij noemen die Lucian sinds zijn release heeft ontvangen. Want Lucian op release was een zwakke ADC.
Dit kon achterwege gelaten wordenFanatic_FS schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 15:41:
[...]
Lucian was niet zwak, ze wisten alleen niet waar die goed voor was, Lucian wint elke trade in lane door zijn passive en was heel veilig met zijn range en slowremoving dash. Daarnaast helpte die slowremove ook heel erg in de Nasus top/jungle meta op dat moment.
[ Voor 14% gewijzigd door Gropah op 19-08-2014 12:37 ]
Zwak op dia/chal misschien in die tijd. Maar misschien niet in Bronze-plat. In dat geval hebben jullie beiden gelijk. Maar voor tweakers geld dat het grote deel in bronze-plat zit (net zoals de rest van de LoL spelers) en zou je dus kunnen zeggen dat ie niet zwak wasDamienx2 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:39:
[...]
Dit kon achterwege gelaten worden
Het punt waardoor hij als zwak werd gezien was omdat 1 skill vrijwel altijd te dodgen was, wat hem dus vrij zwak maakte in trades. Dat is ook in meerdere youtube vlogs van verschillende pro-spelers naar voren gebracht.
Dit ook
[ Voor 15% gewijzigd door Gropah op 19-08-2014 12:37 ]
IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n
Verwijderd
Sterkste ADC? In lane wel ja, maar daarna? Ik betwijfel het.Turismo schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:17:
[...]
Ach tijd zal het leren, Lucian was bijvoorbeeld een champ die als zwak werd beschouwd in het begin met een matige ult, en meeste wisten niet hoe met m te spelen.
Totdat Cop van Curse even liet zien dat die met een Triforce behoorlijk sterk is en hoe die gespeeld moet worden, vanaf dat moment is Lucian een top pick, en wellicht de sterkste ADC is die er op dit moment is.
Yasuo was op papier inderdaad voor de release al OP, met de hoeveelheid crit, en is en blijft behoorlijk OP met 2 core items.
Hij valt meestal late game weg als de andere adc ook wat kills heefd gepakt. daarnaast vaak is ie te squishy zonder echte support dus nee niet de sterkste denk eerder aan een caitlyn quinn of zelfs kog'mawVerwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 19:06:
[...]
Sterkste ADC? In lane wel ja, maar daarna? Ik betwijfel het.
Verwijderd
Quinn adc? Wie speelt dat in godsnaam.. Cait heeft geen sterke lategame. Als je het over lategame hebt dan zijn Kog en Tristana heer en meester.TheDutchMrLQ schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 19:16:
[...]
Hij valt meestal late game weg als de andere adc ook wat kills heefd gepakt. daarnaast vaak is ie te squishy zonder echte support dus nee niet de sterkste denk eerder aan een caitlyn quinn of zelfs kog'maw
Quinn OP, brought me to plat! Quinn ADC is legitVerwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 19:31:
[...]
Quinn adc? Wie speelt dat in godsnaam.. Cait heeft geen sterke lategame. Als je het over lategame hebt dan zijn Kog en Tristana heer en meester.
Vind dat je wel een beetje weer doorslaat in het modden. Enige wat erin mijn post stond was een opmerking over het gebruik van de Nederlandse taal. Volgens mij is dat geen belediging als je woorden als "helpte" ziet staan. Je laat het nu weer overkomen alsof er enorm grof taalgebruik is gebruikt door het zinloze knippen.Gropah schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:38:
[mbr]Mensen, houd het aub een beetje beschaafd en denk aan elkaar als je iets post. Je kan ook met elkaar communiceren zonder de anderen te beledigen[/]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
"You cannot send more pings". We stonden gelijk, wave was huge en gebouw 20% hp dus die was wel down gegaan.Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 23:28:
Back pingen, en als je voorstaat en je denkt dat de wave niet zo snel een gebouw killt gewoon negeren.
Jammer dat het niet de optimaal is, normaal kan je natuurlijk beter even een carry 300-400 gold laten pakken als het maar een paar seconde kost. Maar een teamfight winnen gaat je veel meer opleveren.
Had vandaag volgens mij mijn eerste ranked pentakill
http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1631242915/21894623
Na echt een hele crappy start, ik was door de river naar lane gelopen en beide summoners daardoor kwijt en ik moest backen. Daarna nog echt hard gedenied omdat Annie Cait level 3 waren toen ik nog 1 was. Ook nog getowerdived door Zilean op level 5 maar daarna ging eigenlijk alles wel goed voor mij.
Moet wel zeggen dat Trist op het moment een beetje te sterk is. Ik denk alleen dat er eerder iets aan de andere ADC's moet gebeuren dan Trist want ze is op een paar QoL bufjes al heel lang hetzelfde gebleven en in eigenlijk geen enkele meta was ze echt te sterk tot nu.
Ja precies, dat zou Riot eens ter harte moeten nemen: ipv degenen die er bovenuit steken alsmaar te nerfen (en soms zelfs te verneuken), kan je in plaats daarvan ook eens de wat achterop geraakte concurrentie buffen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 23:28:
Moet wel zeggen dat Trist op het moment een beetje te sterk is. Ik denk alleen dat er eerder iets aan de andere ADC's moet gebeuren dan Trist want ze is op een paar QoL bufjes al heel lang hetzelfde gebleven en in eigenlijk geen enkele meta was ze echt te sterk tot nu.
Als je Engels kon lezen, had je gezien dat er duidelijk SendGift (Verstuur cadeautje) staat. Als je dat eenmaal hebt ontcijferd, lijkt het me vrij duidelijk wat er in dat menu gaat komendr34m3dd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:05:
[afbeelding]
Ben benieuwd wat dit gaat worden!
Grappig dat je dit ervaart, ik ervaar precies het tegenovergestelde.
Verwijderd
Niet lullig bedoeld, maar het komt ook met name omdat de gemiddelde Ezreal speler geen skillshot kan raken. Had gisteren 1 naast me staan die dat wel kon en binnen no time hadden we de game gewonnen. Al ben ik het er wel mee eens dat er een lichte buff richting Ezreal mag.Vicarious schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 01:38:
Mjah, en dan met name een champ als Ezreal. Zelfs al raak je superfed met Ez, lategame schiet je nog geen deuk in een pakje boter.
Zouden ze indd wel mogen doen, ik speel, als ik niet op mijn smurf zit, ezreal als main champ ADC. Heb ondertussen de skillshots onder de knie dat ik zelfs tussen minions door de opponent raak en als ik goede support bij heb winnen we meestal de lane hard.Damienx2 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:32:
[...]
Niet lullig bedoeld, maar het komt ook met name omdat de gemiddelde Ezreal speler geen skillshot kan raken. Had gisteren 1 naast me staan die dat wel kon en binnen no time hadden we de game gewonnen. Al ben ik het er wel mee eens dat er een lichte buff richting Ezreal mag.
Als we dan manacosts gaan verwijderen bij een Lucian, zou er bij Ez ook wel een klein beetje mana-reduce in de skills mogen komen, bijvoorbeeld in zijn arcane shift. (en ik zeg reduce omdat in tegenstelling tot Lucian deze skill dus wel damage doet, dus manaloos maken zou een slechte optie zijn).
Ik zou zeggen: de volgende stap is lvl 8 bereiken en nog meer ervaring opdoenVerwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:55:
Ik heb een aantal LoL potjes gespeeld en heb de basis nu wel aardig onder de knie. Ik heb verschillende champions gespeeld en hiermee de standaard items etc. gekocht en ben inmiddels level 7. Echter weet ik nu niet goed wat ik het beste als volgende stap moet zien, moet ik me gaan focussen op builds/items?
Z'n early is slecht, gewoon heel slecht. Maar zijn teamfight potentional en mensen baiten op low hp als je bijna mega gnar hebt is geweldigWootlock schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:23:
[...]
Grappig dat je dit ervaart, ik ervaar precies het tegenovergestelde.
Om heel eerlijk te zijn, zelfs met TF/BT/LW is Q bijna niet meer noemenswaardig lategame, terwijl deze wel gemakkelijk te ontwijken is en je gehele build er eigenlijk een beetje om draait.Damienx2 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:32:
[...]
Niet lullig bedoeld, maar het komt ook met name omdat de gemiddelde Ezreal speler geen skillshot kan raken.
Hetzelfde nut als 1 account. Geen. Ik heb ze puur omdat ik al vaker heb gezegd dat het in het verleden gelevelde accounts zijn om met wat vrienden te spelen, maar die zijn helaas allemaal gestopt. En ik gebruik ze nu om met wat vrienden te spelen die in Silver zitten. Maar inmiddels ook aan het stijgen zijnVerwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:46:
Wat is het nut van 5 accounts?
Pak je agenda + spreadsheet er maar bij om dat bij te houdenDamienx2 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:20:
Nou alles is nu Gold (4x Gold, 1x Plat). Nu gewoon ze van decay behouden en ik heb mijn rewards op alle accounts binnen. Mission succeeded!
Haha dat gaat goed komen KoekieKoekiemonsterr schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:54:
[...]
Pak je agenda + spreadsheet er maar bij om dat bij te houden
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq