Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 65 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.506 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Damienx2 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 22:02:
[...]

Haha dat gaat goed komen Koekie ;)
Houdt er ook rekening mee dat die inactiviteitswaarschuwingen hartstikke broken zijn.

Mijn videokaart is vandaag geleidelijk overleden (was net een jaar oud) :(. Kreeg een paar keer bugsplat dus dacht eerst dat het aan LoL lag. Maar later kreeg ik ook complete crashes. En een paar uur geleden deed hij helemaal niks (nuttigs) meer.
Dus voorlopig geen LoL voor mij terwijl ik op de RMA wacht. Moet het nu zien te redden met de Integrated Graphics :P.

[ Voor 27% gewijzigd door Thormodo op 20-08-2014 22:44 ]

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:45

Wootlock

Evilution

"Don't let your dreams be memes"

Verwijderd

Topicstarter
Ook alleen casters op dat enemy team en nog een AP Ez erbij :') je had net zo goed Veigar kunnen gaan voor een easy one-shot naar keuze

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:30:
[...]

Ook alleen casters op dat enemy team en nog een AP Ez erbij :') je had net zo goed Veigar kunnen gaan voor een easy one-shot naar keuze
Blind pick ;)
Wilde eigenlijk Brand spelen maar laatste moment dacht ik van ik zal de goede oude sion eens uit de kast halen :*)

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
Wat is de reden dat je voor Zhonya's gegaan bent en niet voor bv Abyssal scepter? AD thread was toch niet zoo hoog?

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

De afgelopen dagen beetje geranked op een friends account in Bronze I.

Je moet dan wel even een knop omzetten. Ik dacht dat het allemaal wel zou meevallen, maar wat je daar allemaal tegenkomt beggars believe....

- Een Ryze die ADC gaat met ad runes en ondanks zijn lvl 30 slechts 29 punten in zijn masteries had.
- Een Thresh met runes zonder echte defense of wat ad en een 9/21/0 spec waarbij de AP talent werd gekozen.
- Een Pantheon die na een minuut of twintig iets van 50 cs had en ondertussen de enemy Nida vrolijk had gefed.
- Een Lee Sin die op lvl 3 even de enemy Fiora top komt ganken terwijl ze onder haar turret staat en terwijl Lee maar iets van 300 hp had. Fiora gooit dankbaar een ignite op Lee en huppa first blood. Dat terwijl ik Fiora al volledig gezoned had en mijn voorsprong aan het uitbouwen was.

Wat ook opvalt is hoe snel er geflamed wordt en hoe snel men afk gaat. Eén game had enemy team 1 afker, maar desondanks gaat onze AP thresh afk door één opmerking van een teamgenoot.

Hiermee vergeleken is ranken in hoog Silver/Gold toch een stuk minder erg. Relativeert weer....

• Wootlock

Wootlock

Evilution

dramborleg schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:17:
Wat is de reden dat je voor Zhonya's gegaan bent en niet voor bv Abyssal scepter? AD thread was toch niet zoo hoog?
Gezien ze aanzienlijke burst hadden (Brand + Annie) en mijn shield dit niet aan kon wilde ik me spells nog een tweede keer af krijgen vandaar de zhonya's.
Een abyssal had tegen die burst niet veel uitgemaakt.

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Koekiemonsterr schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:16:
De afgelopen dagen beetje geranked op een friends account in Bronze I.

Je moet dan wel even een knop omzetten. Ik dacht dat het allemaal wel zou meevallen, maar wat je daar allemaal tegenkomt beggars believe....

- Een Ryze die ADC gaat met ad runes en ondanks zijn lvl 30 slechts 29 punten in zijn masteries had.
- Een Thresh met runes zonder echte defense of wat ad en een 9/21/0 spec waarbij de AP talent werd gekozen.
- Een Pantheon die na een minuut of twintig iets van 50 cs had en ondertussen de enemy Nida vrolijk had gefed.
- Een Lee Sin die op lvl 3 even de enemy Fiora top komt ganken terwijl ze onder haar turret staat en terwijl Lee maar iets van 300 hp had. Fiora gooit dankbaar een ignite op Lee en huppa first blood. Dat terwijl ik Fiora al volledig gezoned had en mijn voorsprong aan het uitbouwen was.

Wat ook opvalt is hoe snel er geflamed wordt en hoe snel men afk gaat. Eén game had enemy team 1 afker, maar desondanks gaat onze AP thresh afk door één opmerking van een teamgenoot.

Hiermee vergeleken is ranken in hoog Silver/Gold toch een stuk minder erg. Relativeert weer....
Ik blijf de leukste speelruimte toch Silver vinden. Op het Plat account kom ik mensen tegen die zich allemaal al LCS niveau wanen. En in het Gold niveau is het allemaal "silver scrubs dit en dat", maar ondertussen spelen de silver spelertjes ze er 1 voor 1 uit. Het geflame is overigens overal wel hetzelfde, al moet ik zeggen ik lag gisteren wel in een deuk toen de enemy jungler aan onze toplaner vroeg: "You want a fork and a knife with that Gnar?" Nadat Gnar voor de 5de keer dood ging.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Gnar gespeeld, en erg geinig te spelen zeg.

Echt geweldig hoe de champions (gnar/Mega gnar) totaal anders spelen. Toch wat leuke champs mee te pakken gekregen uiteindelijk. Gnar makkelijk meppen? Turns into Mega Gnar. Stun, knock, Kaitlyn ernaast voor wat extra snares, en veel succes.

Wat wel evil was.. Morgana, ik wordt MG, en wordt gesnared voor 50% van de duration >_<

Leuk om te spelen, maar Thresh is meer mijn ding (Ik weet het, totaal niet te vergelijken. Maar mijn gevoel van zekerheid is stukken hoger als Thresh)

[ Voor 17% gewijzigd door corset op 21-08-2014 11:53 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:50:
Het geflame is overigens overal wel hetzelfde, al moet ik zeggen ik lag gisteren wel in een deuk toen de enemy jungler aan onze toplaner vroeg: "You want a fork and a knife with that Gnar?" Nadat Gnar voor de 5de keer dood ging.
Haha ja mooie :D

Een paar dagen moest ik erug lachen om iets dat eigenlijk helemaal niet perse grappig is: Reindeer Kog'Maw had ik aan mijn zijde, en die gast zat voortdurend die Christmas song van die skin te spelen.

In eerste instantie vond ik het wat irritant, maar ook gewoon tijdens trades, teamfights en in de lane bleef ie dat liedje 'afspelen'. Hilarisch toch wel

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 20:37
Ik ben nu net weer beginnen met league na een jaartje niet spelen, wilt er iemand samen de placement matches spelen? Ik kan als adc, support of top..
Ben niet zo goed maar vind samen spelen tien keer relaxer omdat je minder kans in gezeik in game hebt..

[ Voor 26% gewijzigd door StefanKelevra op 21-08-2014 12:59 ]

• dramborleg
Wootlock schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:41:
[...]

Gezien ze aanzienlijke burst hadden (Brand + Annie) en mijn shield dit niet aan kon wilde ik me spells nog een tweede keer af krijgen vandaar de zhonya's.
Een abyssal had tegen die burst niet veel uitgemaakt.
Fair enough. Thanks voor de uitleg

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-09 16:50
lanerios schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:51:
Gnar gespeeld, en erg geinig te spelen zeg.

Echt geweldig hoe de champions (gnar/Mega gnar) totaal anders spelen. Toch wat leuke champs mee te pakken gekregen uiteindelijk. Gnar makkelijk meppen? Turns into Mega Gnar. Stun, knock, Kaitlyn ernaast voor wat extra snares, en veel succes.

Wat wel evil was.. Morgana, ik wordt MG, en wordt gesnared voor 50% van de duration >_<

Leuk om te spelen, maar Thresh is meer mijn ding (Ik weet het, totaal niet te vergelijken. Maar mijn gevoel van zekerheid is stukken hoger als Thresh)
hij is ook gewoon geen support.

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
StefanKelevra schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:58:
Ik ben nu net weer beginnen met league na een jaartje niet spelen, wilt er iemand samen de placement matches spelen? Ik kan als adc, support of top..
Ben niet zo goed maar vind samen spelen tien keer relaxer omdat je minder kans in gezeik in game hebt..
Weet niet op welke dagen je speelt? Heb dit seizoen ook nog geen placements gedaan dus.. zat vorig seizoen in Silver 3 dacht ik. Speel vooral ADC of jungle..
DM me maar ;)

• corset
dr34m3dd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:04:
[...]

hij is ook gewoon geen support.
Thank you captain obvious!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02 17:08

Consigliere

Engineer

Hey gasten,

Nu ben ik pas weer begonnen met lol maar snap nou nog nie echt welke champ in welke lane speelt.
Is er een standaard lane voor een class? zoals mage in mid ofzo?

kan iemand mij dat beknopt uitleggen?

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:31
Consigliere schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:08:
Hey gasten,

Nu ben ik pas weer begonnen met lol maar snap nou nog nie echt welke champ in welke lane speelt.
Is er een standaard lane voor een class? zoals mage in mid ofzo?

kan iemand mij dat beknopt uitleggen?
http://lmgtfy.com/?q=League+meta

Hier (en overal op Tweakers) wordt er van je verwacht dat je zelf ook moeite doet om iets te weten te komen. Wat je nu vraagt is toch wel extreme basiskennis die overal makkelijk te vinden is, zelfs als je het woord "meta" niet had geweten.

Verwijderd

ik vind gnar leuk om te spelen, maar niet een champ die ik in ranked zou spelen ofzow. Vind et beetje te random die champ. Had liever zoiets als shyvanna mechanics gezien met die megagnar mode. Als ult ofzow

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02 17:08

Consigliere

Engineer

Recrush schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:40:
[...]

http://lmgtfy.com/?q=League+meta

Hier (en overal op Tweakers) wordt er van je verwacht dat je zelf ook moeite doet om iets te weten te komen. Wat je nu vraagt is toch wel extreme basiskennis die overal makkelijk te vinden is, zelfs als je het woord "meta" niet had geweten.
... *O* oOo heb je gezien hoeveel info er staat over LoL.. het bekende door de bomen het bos niet meer zien.
topic starter had me al heel erg op weg geholpen. maar aangezien er 120+ champs zijn is het nagenoeg onmogelijk om dat te vinden . maar thnx voor je google it thingy

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

• corset
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 17:16:
ik vind gnar leuk om te spelen, maar niet een champ die ik in ranked zou spelen ofzow. Vind et beetje te random die champ. Had liever zoiets als shyvanna mechanics gezien met die megagnar mode. Als ult ofzow
Mee eens, zijn W is een passive.. zijn ulti is alleen als megagnar te gebruiken, dus je houdt als kleine gnar over:

Q = low damage ability.. woopwoop >_>
E = hop over head.. woopwoop >_>

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 09:49
Consigliere schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 17:31:
[...]

... *O* oOo heb je gezien hoeveel info er staat over LoL.. het bekende door de bomen het bos niet meer zien.
topic starter had me al heel erg op weg geholpen. maar aangezien er 120+ champs zijn is het nagenoeg onmogelijk om dat te vinden . maar thnx voor je google it thingy
Je moet het ongeveer zo zien:

Toplane en botlane zijn de langste lanes. Vanaf de laatste toren naar de enemy zijn toren is een langere afstand op top en bot dan op mid.

Mages spelen meestal mid. Dit is omdat zij vaak geen escapes hebben en squeezy zijn vergeleken met de bruisers. Mages kan je uiteraard ook top spelen, maar dat is een makkelijke lane voor de jungler om te ganken.

Bruisers spelen vaak jungle of top. Zij hebben vaak geen waveclear waardoor een langere lane in feite beter voor ze is. Dan hebben zij meer tijd om de minions te killen. Bruisers zijn minder squeezy dan mages en beter in melee gevechten dan mages.

ADC worden vaak samen met de support bot gezet voor drake control.

Dat is even een hele beknopte samenvatting.

Verwijderd

Hoe lang tot de game het weer doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

2 uur en 33 minuten. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:51

Meneer iCy

swarma

lanerios schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 18:13:
[...]

Mee eens, zijn W is een passive.. zijn ulti is alleen als megagnar te gebruiken, dus je houdt als kleine gnar over:

Q = low damage ability.. woopwoop >_>
E = hop over head.. woopwoop >_>
Ik ban Gnar puur omdat ik bang ben dat iemand uit mijn team hem speelt. Heb hem een paar keer gezien en alleen maar falende mensen :')

Gisteren Lux tegen Syndra gespeeld en was bang voor een verliezende lane mede door haar level 6 burst, maar door het roamen ben ik behoorlijk gefeed geraakt en mijn first item was een Soulstealer _/-\o_

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Gister omdat EUW down was weer een gamepje op EUNE gedaan. Jungle warwick gespeeld en ik begon vrij goed met een first blood op hun Ahri mid. Echter verloor onze Olaf KEIHARD van Volibear (3 deaths in de eerste 6 minuten) en na een minuut of 15 stond Voli door te roamen al op 10/0 ofzo. Zelf stond ik iets van 4/1 (death door een 2v1 tegen Voli te verliezen. Die Olaf was zo slecht :') ).

Ondertussen was bot lane keihard Olaf aan het flamen (waren premades) terwijl ze zelf ook erg matig waren met slechte K/D/A scores, maar nog erger een schrikbarend lage farm op Ashe. Ik was samen met mijn mid dus de enige in mijn team die wel lekker ging. Vervolgens ging na opnieuw een kill op hun Ahri deze Ahri even later AFK. Pruttelde nog wat na over hun Yi die nooit gankte en blue had gepakt en het was 4v5. Het duurde dankzij die superfed Voli nog even, maar uiteindelijk konden we na een gewonnen teamfight vrij eenvoudig doorpushen voor de win.

Zo heeft 1 speler die op zijn pik getrapt was omdat hij zelf niet lekker ging zijn complete team keihard genaaid, want 5v5 hadden ze hard gewonnen. De rest van zijn team was namelijk prima bezig. Ik zeg: ban zo'n gast nou eens gewoon een maand ofzo. Mensen die bewust games verzieken blijven op deze manier ongestraft hun kutgeintjes uithalen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
iCy schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:58:
[...]

Ik ban Gnar puur omdat ik bang ben dat iemand uit mijn team hem speelt. Heb hem een paar keer gezien en alleen maar falende mensen :')
Daar zal ik hoogstwaarschijnlijk ook onder vallen (Falende Gnar spelers). Maar ik snap het wel ja. Helaas heeft Thresh gewoon meer nut in de huidige team setup van ons, want ik zou hem wel graag beter leren spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
Vicarious schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:05:
Zo heeft 1 speler die op zijn pik getrapt was omdat hij zelf niet lekker ging zijn complete team keihard genaaid, want 5v5 hadden ze hard gewonnen. De rest van zijn team was namelijk prima bezig. Ik zeg: ban zo'n gast nou eens gewoon een maand ofzo. Mensen die bewust games verzieken blijven op deze manier ongestraft hun kutgeintjes uithalen.
Dat vind ik wel een goede eigenlijk. Gewoon een 1-warning systeem. Het kan een keer gebeuren dat je connectie uitvalt oid, maar als het vaker gebeurt dan gewoon maar even geen LoL voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Compleet mee eens, maar dan ook vanaf level 1 gelijk mee bezig! Ik zie genoeg alt accountjes die afk gaan zitten klooien of feeden tegen beginner bots en dan "ehmagerd I r levul 30 lawl I no need dis!" (overdreven spelling, maar scheelt niet veel). Ja je wint makkelijk alsnog, maar ja het is ook zwaar irritant.

Als je het vanaf level 1 al aanpakt, dan heb je een stuk meer kansen dat het op hoger level goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:05:
Gister omdat EUW down was weer een gamepje op EUNE gedaan. Jungle warwick gespeeld en ik begon vrij goed met een first blood op hun Ahri mid. Echter verloor onze Olaf KEIHARD van Volibear (3 deaths in de eerste 6 minuten) en na een minuut of 15 stond Voli door te roamen al op 10/0 ofzo. Zelf stond ik iets van 4/1 (death door een 2v1 tegen Voli te verliezen. Die Olaf was zo slecht :') ).

Ondertussen was bot lane keihard Olaf aan het flamen (waren premades) terwijl ze zelf ook erg matig waren met slechte K/D/A scores, maar nog erger een schrikbarend lage farm op Ashe. Ik was samen met mijn mid dus de enige in mijn team die wel lekker ging. Vervolgens ging na opnieuw een kill op hun Ahri deze Ahri even later AFK. Pruttelde nog wat na over hun Yi die nooit gankte en blue had gepakt en het was 4v5. Het duurde dankzij die superfed Voli nog even, maar uiteindelijk konden we na een gewonnen teamfight vrij eenvoudig doorpushen voor de win.

Wat is dit nou? Bans die langer dan een weekje duren Vic? Sinds wanneer ben je over? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:13:
[...]

Wat is dit nou? Bans die langer dan een weekje duren Vic? Sinds wanneer ben je over? ;)
Ben ik altijd al voor geweest. Jij trok het gelijk door naar een permaban voor 1 dc (ook als die niet aan jezelf lag maar aan je ISP of stroomuitval bijv.), dat is weer het andere uiterste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
Ik zou in geval van DC's gewoon alle Queue's disablen voor die specifieke persoon behalve custom games om hem/haar via die weg een optie te geven om het probleem op te lossen en als het dan weer goed gaat de queue's weer enablen. en als dit te vaak gebeurd of er een patroon ontstaat van abuse dan week ban en daarna steeds langere bans.

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:38:
[...]

Ben ik altijd al voor geweest. Jij trok het gelijk door naar een permaban voor 1 dc (ook als die niet aan jezelf lag maar aan je ISP of stroomuitval bijv.), dat is weer het andere uiterste.
Je had het destijds over een ban van 2 weken ofzo. Tevens was mijn permaban erop gericht dat mensen gewoon met een geldig excuus bij support deze ban kwijt konden raken.

Er zijn echter teveel galbakken die geen enkel rechtvaardig excuus hebben en een permaban is dan imo de betere oplossing. Laatst ook nog weer eentje gehad die al 5 leaves had in een matchhistory van 20 games. Screenshot van gemaakt en richting support gestuurd zodat ze hun leaverbuster eens kunnen nakijken want schijnbaar werkt die niet goed.

Wat ik wel mooi vond was dat ze er toen op wezen dat ik beter de report optie ingame kon gebruiken. Met andere woorden "val aub onze support niet te veel lastig met moeilijke vragen". Maar over het algemeen kom ik nog maar weinig afkers tegen. Denk dat ik er nu 2 heb gehad in 2 weken tijd. Dus opzich valt daar mee te leven. 1 van de games ook nog weten te winnen dus opzich was de schade slechts 1 loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:53:
[...]

Je had het destijds over een ban van 2 weken ofzo. Tevens was mijn permaban erop gericht dat mensen gewoon met een geldig excuus bij support deze ban kwijt konden raken.

Er zijn echter teveel galbakken die geen enkel rechtvaardig excuus hebben en een permaban is dan imo de betere oplossing. Laatst ook nog weer eentje gehad die al 5 leaves had in een matchhistory van 20 games. Screenshot van gemaakt en richting support gestuurd zodat ze hun leaverbuster eens kunnen nakijken want schijnbaar werkt die niet goed.

Wat ik wel mooi vond was dat ze er toen op wezen dat ik beter de report optie ingame kon gebruiken. Met andere woorden "val aub onze support niet te veel lastig met moeilijke vragen". Maar over het algemeen kom ik nog maar weinig afkers tegen. Denk dat ik er nu 2 heb gehad in 2 weken tijd. Dus opzich valt daar mee te leven. 1 van de games ook nog weten te winnen dus opzich was de schade slechts 1 loss.
Bij herhaaldelijke leaves ben ik ook zonder meer voor een permaban. Echter zal Riot Support het aardig druk gaan krijgen als ze voor elke permaban na 1 enkele offense een mailtje krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Of van die LoL-spelers die spelen op een brak netwerk (terwijl ze dit vaak weten ook) en zowat de hele game DC-en/afk zijn, niet erg als het een keer gebeurd, maar als ik daardoor de game verlies gaat er gewoon een reportje naar Riot :) Zo heel erg moeilijk is het niet om een degelijk netwerk te hebben anno 2014.

En wat Damien zegt, ik heb de laatste tijd ook bijna geen afkers meer gezien :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
Gister stond ik tegen een lulu adc/braum supp op bot maar wat is die combo broken/op/of gewoon heel erg lastig? ik kon er gewoon niks tegen beginnen met mf/leona

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

ocwil schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:05:
Gister stond ik tegen een lulu adc/braum supp op bot maar wat is die combo broken/op/of gewoon heel erg lastig? ik kon er gewoon niks tegen beginnen met mf/leona
Broken/OP zal ik niet zo snel zeggen, ik denk gewoon dat het flink aanpassen is... Het is een shitload aan cc en poke, je kan er bijna niet op initiaten. (juist waar het met leona om draait)
Ik zou zeggen veilig spelen en focussen op farm, want MF outscaled lulu vanzelf qua ad-damage natuurlijk.
Natuurlijk is dat wel veel makkelijker gezegd dan gedaan ;)

Vooral MF is lastig tegen deze comp, want je hebt 0 escapes...

[ Voor 4% gewijzigd door GeleFles op 22-08-2014 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 09:05
braum is wel een verschrikkelijke pain in the A met zijn shield kan hij heel je ult nutteloos maken. Ik heb met dezelfde combi gestaan tegen een braum + twitch dit was een ramp, tegenstand was ook hogere rang dan ik dus dat maakte het niet veel beter.

Er zijn meerdere combi's die vervelend zijn om tegen te spelen. Een keer MF + blitz, voor blitz zorgen dat je er minions tussen hebt zitten en MF schiet haar Q wanneer je achter je minions staat, het enige wat je kan doen is tussen je minions gaan staan maar dat is ook niet ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

ocwil schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:05:
Mwah, Lulu is dermate generft dat het nog wel mee zou moeten vallen, ook al is Lulu early sterk. Maar zoals al gezegd werd, MF zou Lulu normaal gesproken moeten outscalen.

Dat het echter geen makkie was, is wel te begrijpen. Zal niet zeggen dat Lulu Leona countered, maar Lulu weet wel raad met Leona in de bot lane. Vanaf lvl 1 al moet je als Lulu zijnde Leona flink poken; ze kan dan niks. Lvl 2 wel, maar zo'n all in van Leona is lang niet altijd handig en zeker niet tegen een lane met een Lulu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:35
Net nog een leuke actie gehad. Na een mislukt teamfight in enemy jungle bleef ik 1v5 achter. Kon net de E van Leona ontwijken door met mijn W de Drake pit in te springen en daarna verder te flashen. In plaats van back te gaan dacht ik dat het wel een goed idee was om mid tower te redden dus daarheen gelopen. Een Q erin gegooid en daar de eerste kill mee. Vervolgens mijn ult erop gegooid en daar een Quadra mee gescoord! :p

Leuk als je dan de enemy ziet typen: wow.....

Helaas kwam Draven weg omdat hij achterin stond, was een mooie Penta geweest! :D

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:23:
[...]

Grappig dat je dit ervaart, ik ervaar precies het tegenovergestelde.
In lane is hij echt een hell om tegen te spelen als melee toplaner. Erger dan Teemo. Hij is sneller dan een Tryn met W, ghost en cutlass die all in gaat 8)7 .

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:07

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

CLG bootcamp in korea was ook niet veel waard zo te zien ;p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Nou het was een geweldige dag gisteren, 2 van mijn favoriete teams gingen lekker hard onderuit...

spoiler:
Ajax aan de ene kant en eventjes wat later CLG voor mijn NA hoop. Ik vind het toch bijzonder sneu voor Doublelift, ik had hem zo graag op World's gezien. Maar Curse was gewoon simpelweg beter in de pick/ban fase. De Kog'maw in de eerste game kon geen potten breken en opzich een vrij zwakke pick versus een Syndra dan ook nog een Nidalee tot 2x toe laten na al 1x te zijn vernederd door een splitpushende Nidalee. Ik vrees dat er echter gauw weer een rosterchange zal plaatsvinden bij CLG, en mijn gok is dat het weleens Dexter en Seraph kunnen worden die het pad moeten ruimen. Al was Link gisteren ook wel één van de zwakkere schakels in het team.

Erg jammer voor CLG nogmaals. Maar opzich is het Curse in deze vorm van meer waarde voor World's dan dat CLG was.

En tot overmaat van ramp, speel ik later een normal voor de fun met iemand die Poppy support wilde proberen om vervolgens door een Diamond V AD SION!!!! de game uitgeschopt te worden. I give up :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 08:45:
Nou het was een geweldige dag gisteren, 2 van mijn favoriete teams gingen lekker hard onderuit...

spoiler:
Ajax aan de ene kant en eventjes wat later CLG voor mijn NA hoop. Ik vind het toch bijzonder sneu voor Doublelift, ik had hem zo graag op World's gezien. Maar Curse was gewoon simpelweg beter in de pick/ban fase. De Kog'maw in de eerste game kon geen potten breken en opzich een vrij zwakke pick versus een Syndra dan ook nog een Nidalee tot 2x toe laten na al 1x te zijn vernederd door een splitpushende Nidalee. Ik vrees dat er echter gauw weer een rosterchange zal plaatsvinden bij CLG, en mijn gok is dat het weleens Dexter en Seraph kunnen worden die het pad moeten ruimen. Al was Link gisteren ook wel één van de zwakkere schakels in het team.

Erg jammer voor CLG nogmaals. Maar opzich is het Curse in deze vorm van meer waarde voor World's dan dat CLG was.

En tot overmaat van ramp, speel ik later een normal voor de fun met iemand die Poppy support wilde proberen om vervolgens door een Diamond V AD SION!!!! de game uitgeschopt te worden. I give up :(.
spoiler:
Ajax zag ik wel een klein beetje aankomen eerlijk gezegd. De kwaliteit van de selectie wordt elk jaar weer een stukje minder en de enige reden dat ze het afgelopen jaar kampioen werden was omdat de concurrentie het zo liet afweten. Nu PSV de selectie op orde lijkt te hebben en ook de coach weer een jaartje ervaring erbij heeft kan het dan zomaar gebeuren dat je de deksel een keer op je neus krijgt. Het seizoen is nog lang, maar als er geen kwaliteitsinjectie in de selectie komt ben ik bang dat PSV er dit jaar met de schaal vandoor gaat.

CLG aan de andere kant is wel enigszins verrassend. Ik zou verwachten dat ze na zo'n bootcamp in Korea sterker terug zouden komen. Aan de andere kant is het misschien wel niet zo goed voor je zelfvertrouwen om vlak voor een playoff match continue te verliezen van de betere Koreaanse teams in scrims. Verder heeft Curse gewoon erg sterk gespeeld en ook dat verraste me wel enigszins. Al met al terecht gewonnen, maar ik had het niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simoonzel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-06 22:08
Ik zie dat de hyperbolic time chamber een waar succes was voor CLG. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Naja dit is al de 2e keer dat CLG naar korea ging en de eerste keer was ook neit echt denderend :P ik had ook goeie hoop hoor maar helaas.. zoals reginald gisteren twitterde; dat het tijd wordt dat clg een echte coach krijgt ipv een PR mannetje :P

ik zelf na een decay van 2 maanden en in S4 beland te zijn sinds anderhalve week ook weer gaan spelen. toen gejumped van S4 naar S2 en van S2 naar S1 gegaan.. en nu is het echt kut haha ik win steeds als ik mid krijg maar dat gebeurd 1 op 3 matches gemiddeld.. ik win er steeds 1 waardoor ik 27 punten erbij krijg.. dan verlies ik er 2 of 3 waardoor ik weer op 0 zit. dit gebeurde nu 3 keer achter elkaar.

Krijg me Mid meestal niet te pakken :( en eerlijk is eerlijk ik ben in andere lanes gewoon lang niet zo goed

[ Voor 51% gewijzigd door Ricmaniac op 25-08-2014 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tja, beetje flauw om dat te roepen. Regi weet volgens mij helemaal niet hoe het eraan toegegaan is. Wat wel een feit is, is dat Monte veel tijd kwijt is aan het casten en die tijd niet kan gebruiken om CLG te coachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:58

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Dat PR mannetje heeft wel meer swag en humor dan Regi ooit zal hebben :D

Dat twisterbord van Monte om de clg strat te bepalen was echt geniaal.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:51:
Tja, beetje flauw om dat te roepen. Regi weet volgens mij helemaal niet hoe het eraan toegegaan is. Wat wel een feit is, is dat Monte veel tijd kwijt is aan het casten en die tijd niet kan gebruiken om CLG te coachen.
Hier ben ik het mee eens. Overigens heeft de bootcamp weinig te maken met het verlies. Ze wonnen in Korea namelijk redelijk wat scrims vs degelijke Koreaanse teams. Echter heeft Seraph sinds zijn komst eigenlijk maar verdomd weinig laten zien. Ik vrees dat hij simpelweg ook niet past in de huidige line-up van CLG. De enige 2 die gisteravond hun niveau behaalden waren Aphromoo en Doublelift. De rest presteerde ver onder hun niveau. Tevens in de tussenfilmpjes was ik het niet eens met Doublelift. Hij gaf aan dat Curse zich speciaal voorbereid op hun tegenstanders en dat CLG dat niet doet.

Dat noem ik meer een zwakte dan een sterktepunt. Met name door 2 games achter elkaar Nidalee en Syndra door te laten om vervolgens de laatste game geen rekening te houden met de Yasuo en wederom een Zilean vond ik zeer slechte in de pick and ban phase.

Maar goed, Dignitas heeft een beetje hetzelfde probleem, echter is het daar de botlane die dramatisch presteerde het afgelopen weekend. Qtiepie die continue verkeerde gepositioneerd stond en Kiwikid die veelste veel plays wilde opzetten die niet mogelijk waren om te zetten in wins.

Persoonlijk zou ik graag een team zien van: Zionspartan, Dexter of Crumbz, Shiphtur, Doublelift en Aphromoo. En onder welk team ze dan willen hangen maakt niet zoveel uit of het nu Dignitas of CLG is. Persoonlijk denk ik dat je dan een veel betere synergy over het geheel hebt. Omdat Doublelift dan niet meer de enige ster in een team is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie trouwens van Ezreal adc op moment. Ik heb hem heel lang als main gespeeld, maar een gegeven moment meer in de jungle rol beland. Nu ik de laatste tijd weer Ez speel heb ik toch het gevoel dat hij een stuk minder effectief is als adc vergeleken bij vorig season bijvoorbeeld.
Wel moet ik toegeven dat ik vroeger eens stuk effectiever met zijn kit omging dan nu, maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik heb al eerder aangegeven in dit topic dat ik hem momenteel waardeloos vind. Lategame doet hij veel minder damage dan hypercarries als Kog, Tristana en Vayne en met al die shields op supports is het ook lastig om in lane een flink voordeel te krijgen met Ez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat gevoel had ik dus ook al. Jammer vind het nog steeds wel een van de leukste adc's om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ben erg blij dat tristana terug is als adc. vind het een geweldige champ en je kan er solo ook echt flink mee carry'en. Ook late game gauw een turret neer maaien door je Q werkt erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Gister voor het eerst in 2 weken even een potje league gespeeld, kwam terecht in de jungle, ik pak lee sin. Game gaat goed double kill op top door een mooie countergank, rond minuut 8 stond ik op 5-0. Toen kreeg ik te horen van vayne dat ik niet genoeg gank?(!). Ik probeer haar uit te leggen dat ik niet overal op de map kan zijn en hun ook telkens gepushed zijn en dat lastiger ganken is voor mij, gevolgd door een toezegging dat ik me iets meer op bot zou focussen(want waarom niet, ik ben immers een fed lee ik kan heel de wereld aan).

Dus ik ga vanuit base naar wolfs-> wraith en vervolg mijn route naar bot, op dat moment gaat vayne dood gevolgd door: "OMG LEE you never come" /ragequit. En toen was het 5v4. Al met al heb ik wel weer genoten van een potje league(geen sarcasme) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-09 22:43
Was gister aan het domineren in een normal game. Ik ging Rumble mid tegen een Zed. Ik had na 4 min al FB en daarna snowballde ik best wel snel. Ik werd een keer gegankt door Gragas en had een double kill. Volgende gank kill ik alleen Zed en ging ik nog dood en de volgende gank was een 3 man gank(Gragas,Olaf,Zed)en daar had ik alsnog een double kill. Zed/Gragas gaan dan lekker in de chat flamen hoe broken Rumble is, geen counterplay mogelijk en dat Zed geen dmg heeft. Daarna ging ik hun uitleggen dat Rumble niet "broken" is, maar dat ze eigenlijk gewoon geen idee hadden hoe ze tegen mij moesten spelen. Krijg ik weer flame, omdat ze vonden dat ik "cocky" bezig was. Het bleken uiteindelijk allemaal Nederlanders te zijn aangezien ze in het Nederlands gingen schelden.
Ook leuk weer een normal game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
IAmNice schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:30:
Was gister aan het domineren in een normal game. Ik ging Rumble mid tegen een Zed. Ik had na 4 min al FB en daarna snowballde ik best wel snel. Ik werd een keer gegankt door Gragas en had een double kill. Volgende gank kill ik alleen Zed en ging ik nog dood en de volgende gank was een 3 man gank(Gragas,Olaf,Zed)en daar had ik alsnog een double kill. Zed/Gragas gaan dan lekker in de chat flamen hoe broken Rumble is, geen counterplay mogelijk en dat Zed geen dmg heeft. Daarna ging ik hun uitleggen dat Rumble niet "broken" is, maar dat ze eigenlijk gewoon geen idee hadden hoe ze tegen mij moesten spelen. Krijg ik weer flame, omdat ze vonden dat ik "cocky" bezig was. Het bleken uiteindelijk allemaal Nederlanders te zijn aangezien ze in het Nederlands gingen schelden.
Ook leuk weer een normal game. :)
Ja heb afgelopen dagen ook paar normals weer gespeeld (speel veel vs AI om wat champs enzo te testen) maar kga toch weer aan de ranked want normals is 1 grote flame/scheldwar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Defqonwolf schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:43:
[...]

Ja heb afgelopen dagen ook paar normals weer gespeeld (speel veel vs AI om wat champs enzo te testen) maar kga toch weer aan de ranked want normals is 1 grote flame/scheldwar..
Ja want er wordt niet geflamed in ranked :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
garriej schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:45:
[...]

Ja want er wordt niet geflamed in ranked :+
Jawel maar minder heb ik het idee.. of ik moet net in normals bij van die flamers komen en in ranked niet maar ik heb er minder last van als ik ranked speel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Defqonwolf schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:51:
[...]

Jawel maar minder heb ik het idee.. of ik moet net in normals bij van die flamers komen en in ranked niet maar ik heb er minder last van als ik ranked speel..
Ik(en velen met mij) hebben juist het tegenovergestelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
garriej schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:54:
[...]

Ik(en velen met mij) hebben juist het tegenovergestelde.
hmm dan heb ik misschien toch het geluk dat ik dat niet zo tegenkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:33
Ik heb er in die 5 man premade normals nooit last van, dat flamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
TheBrut3 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:03:
Ik heb er in die 5 man premade normals nooit last van, dat flamen.
premade nu zeg je het :P
Ik speel gewoon solo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-09 22:43
Ranked vind ik erger. Daar willen ze winnen en veel mensen raken gefrustreerd als iets niet lukt of als ze verliezen.
En als je denkt dat premade mensen niet flamen dan heb je mijn premades nooit ontmoet. Nee grapje.
Maar goed een beetje kritiek op elkaar is wel normaal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

in ranked ervaar ik ook meer geflame dan in normals. Maar in normal cared het mij ook zoo weinig. als ik maar gewoon wat plezier heb. in ranked moet het altijd allemaal zo serieus enzo. Dat vind ik niet erg maar wel als je van die wausjes hebben die het zooo veel beter weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Ik heb wel genoten van de NA LCS matches afgelopen weekend ( qua spanning veel leuker dan EU LCS)
Zoals gehoopt TSM door, al denk ik dat ze een hele kluif gaan krijgen aan LMQ.
CLG niet verwacht dat ze zo teleurstelde. Ik vermoed dan ook mochten ze geen worlds halen dat Doublelift retires en dat Gosu zijn plek overneemt.

oh en PSV gewonnen, dus goed weekend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ik heb alleen CRS vs CLG gekeken btw. waren die andere 2 teams een beetje spannend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wootlock schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:21:
Ik vermoed dan ook mochten ze geen worlds halen
Ze halen Worlds niet, ze zijn uitgeschakeld. Sterker nog, ze moeten oppassen dat ze niet naar relegations moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Vicarious schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:25:
[...]

Ze halen Worlds niet, ze zijn uitgeschakeld. Sterker nog, ze moeten oppassen dat ze niet naar relegations moeten.
oh wacht, nvm het is nog vroeg idd.

kleine edit: vond de stream naam van Qtpie gisteren wel goed: "oh well we might not make it to world but atleast I can stream some LoL hehe"

[ Voor 20% gewijzigd door Wootlock op 25-08-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Vicarious schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:25:
[...]

En terecht. Oh oh wat was het slecht. Ik heb absoluut geen idee wat ze in Korea gedaan hadden, maar voorbereiden voor playoffs was het hoe dan ook niet. Lijkt alsof ze zich hebben voorbereidt voor Koreanse strats die ze bij worlds tegen komen, want de pick en ban phase was belachelijk slecht voor de NA meta en werd vervolgens nog slechter uitgevoerd. De enige die nog enigszins acceptabel speelde was Aphro en zelfs hij haalde zijn normale niveau bij lange na niet.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simoonzel
Ik eigenlijk wel fan van Montecristo. Maar krijg meer de indruk van hem als PR mannetje dan als coach inderdaad. Curse ziet er wel goed uit nu, dat moet ik ze meegeven. En CLG was al op een losing streak. Volgende week kan ik toekijken hoe mijn TSM eruit geknikkerd wordt door LMQ. :'(

Ik speel de laatste tijd helemaal niet meer. Laptopje is te slecht en ik wacht nog op de laatste onderdelen voor mijn pc (besteld bij SiComputers, dus de levertijd is een spannend mysterie). Als ik dat ding eindelijk draaiende heb hoop ik het snel weer op te pakken en dan ook eindelijk een keer serieus ranked te kunnen spelen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Simoonzel schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:04:
Volgende week kan ik toekijken hoe mijn TSM eruit geknikkerd wordt door LMQ. :'(
Geeft niet. Daarna moeten ze tegen Curse dat verliest van Cloud9 en dan wint TSM. Curse wordt namelijk altijd 4de. Altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simoonzel
Vicarious schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:26:
[...]

Geeft niet. Daarna moeten ze tegen Curse dat verliest van Cloud9 en dan wint TSM. Curse wordt namelijk altijd 4de. Altijd.
Daar rust inderdaad mijn hoop op. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Gropah op 25-08-2014 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jij niet maar ik wel ^^. Moet ook welleens de ragequit bedwingen als mensen bv niet willen surrenderen terwijl los uuber obvious is. en dan heb ik het niet over 8 kills achterstand en nog volhouden. Gister had ik er zo eentje doe me ding als adc 0 deaths na 12 minuten ondertussen heeft me supp wel een aantal keer gefaald maarja kan gebeuren. Kijk ik eens naar de rest van de scores. Was nogal druk met farmen dat heb je wel eens. staat et 3-18 >.< uiteraard komt daarna de gangrape op botlane omdat wij de enige waren die niet extreem onze lane aant verliezen waren. Naja dan zeg ik surrender dat proberen recht te trekken is wel mogelijk maar dat wordt een game van een uur en daar heb ik nou eerlijk gezegd nie zown zin in voor gewoon een potje normal -.-. Wat mij betreft kan die surrender ook wel aangepast worden naar 3/2 voor normals want soms heb je zown premade die gewoon refusen te surrenderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simoonzel
Ja never surrender is wel een beetje een dingetje in LoL. In de lagere elo's en normals is het vaak wel te doen omdat mensen de game niet beëindigen en dan kun je je nog wel eens naar hun niveau farmen. Maar 3/18 is wel erg hopeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Mensen, houd het ontopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ff rage momentje voor mij. Kijk in ranken ben ik et eens met never surrender. Maar bij een normal game vind ik de 4/1 surrender rule te streng om eerlijk te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Het feit dat de game een uur duurde is dan toch het levende bewijs dat het nog niet voorbij was of ben ik nou gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 22:44
Iemand nog een aanrader voor een goede jungler? Speel nu Pantheon en vind hem wel erg leuk maar wil er nog een champ bij. Vind het vooral belangrijk dat hij goed kan ganken, dus een goede stun. Misschien Amumu of Jarvan?

Ben wel een beginneling dus hij moet ook niet al te moeilijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Amumu of Udyr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 14:55

steel123

Cryman9

Ik word echt gek van de premades in Normal 5v5. Als ik Lolking kijk heb ik 6 wins 2 loss voor normals. Mijn enigste losses zijn echt altijd met een 3/4 man premade.
Moet echt beter op.gg bekijken en dan gewoon dodgen.

Deze keer waren het 4 Fransmannen met een lvl 16 ADC. Maar ze waren wel met 2 man plat 4, dus wilde wel eens proberen. Maarja de plat 4 mid moest dus tegen een Diamond 5 en verloor megahard. De botlane verloor uiteraard ook hard. Zelf wel hun Ryze gedomineerd als Jayce. Alleen dit was echt niet te redden.

Van zo'n games word ik echt hopeloos en wil ik uninstallen. Enigste hoogtepunt is dat ik nog steeds geen slechte game als Jayce heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:58

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Afbeeldingslocatie: http://news.cdn.leagueoflegends.com/public/images/eos/img/victorious-wallpaperv2.jpg

De Victorious skin voor Season 4

[ Voor 14% gewijzigd door Fanatic_FS op 25-08-2014 20:59 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Smeldor schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 20:30:
Iemand nog een aanrader voor een goede jungler? Speel nu Pantheon en vind hem wel erg leuk maar wil er nog een champ bij. Vind het vooral belangrijk dat hij goed kan ganken, dus een goede stun. Misschien Amumu of Jarvan?

Ben wel een beginneling dus hij moet ook niet al te moeilijk zijn
Vi. Veel damage, hard CC en niet moeilijk te spelen behalve misschien Q hitten

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Slivv schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 21:37:
[...]

Vi. Veel damage, hard CC en niet moeilijk te spelen behalve misschien Q hitten
Yep, zou nu geen betere jungler kunnen verzinnen voor als het gaat om factoren als genoeg cc en niet al te moeilijk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Koekiemonsterr schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:22:
[...]

Yep, zou nu geen betere jungler kunnen verzinnen voor als het gaat om factoren als genoeg cc en niet al te moeilijk om te spelen.
Nautilus? Hij mist misschien wat dmg, maar zijn sustain in de jungle is super, ganken is vrij simpel, vooral met MS quints.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J4 is imo een betere pick. Is en blijft heel de game relevant. Amumu begint wat zwak en Udyr valt snel af (en wordt als een gek gekite). Vi is ook een prima pick, blijft ook heel de game relevant.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2014 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 01:08:
[...]

J4 is imo een betere pick. Is en blijft heel de game relevant. Amumu begint wat zwak en Udyr valt snel af (en wordt als een gek gekite). Vi is ook een prima pick, blijft ook heel de game relevant.
Udyr valt af? :P Dan heb je nog geen goede feral flare Udyr's meegemaakt schijnbaar. 6 item Udyr met flink wat feral flare stacks, nee dank je ;) doe mij dan die J4 van jou maar :).

Wat overigens ook een vrij simpele champion is voor de jungle: Yi. En lukt het ganken niet dan kun je altijd nog splitpushen. Je hebt echter geen enkele vorm van CC, maar dat compenseert wel met de damage-output. Want je hoeft immers niets te CC'en wat binnen 3 seconden dood is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
YouTube: League Sketches - Episode 3 (League of Legends)

Dat moeten ze implementeren, Blitz als counter voor Braum :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

jeej een morgana skin, tijd om toch ff de stap te maken naar gold 5 voor de rewards :)
Gisteren iig weer een goede stap in de richting gezet: +27 LP voor mijn jungle maokai. Ben benieuwd wannee hij de echte nerfbat te pakken krijgt.

sidenote: toplane Maokai :') super easy te spelen en sustain voor days. enemy Gnar kon bashen op me wat hij wilde kreeg me niet dood.
Eindscore: 7/2/22 o.i.d en meer als 45k damage absorb die game.
Gekke boom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie suggesties voor jungler champs hierboven. Ik main jungle, persoonlijk zou ik skarner hecarim en nocturne nog toevoegen aan dat lijstje erg leuke champs om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-09 15:47

psyy138

blackbulls.nl

Mebus schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 00:31:
[...]

Nautilus? Hij mist misschien wat dmg, maar zijn sustain in de jungle is super, ganken is vrij simpel, vooral met MS quints.
jungle clear is te sloom waardoor ik nautilus niet viable vind.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:35
Wukong is ook leuk om als jungle te spelen!
Leuke skillset en redelijk makkelijk om te leren.

Speel zelf vaak Vi, Wukong, Nautilus (CC monster!!), Jarvan jungle.
Jax pak ik tussendoor nog wel eens voor de fun :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Met Wukong raak je wel geregeld in mana-problemen trouwens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:53:
Enige die in manaproblemen komt is mijn midlaner :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:53:
Hij speelt met pantheon, hij is wel iets gewend :P

Gister potje riven in de jungle gespeeld, ging wel redelijk, naast het feit dat mijn eerste gank helemaal fout ging op mid waardoor de enemy heimer FB en double kill kreeg :+ Onze akali pakte het gelukkig goed op en speelde safe tot we heimer konden pakken.

Uiteindelijk 18-9-10 geëindigd en de game verloren :P Dat was de eerste keer riven jungle, ging niet heel slecht(op die eerste gank na :') ). Verbaasde me alleen over de eerste clear, die is best wel zwaar(als in je pakt verrassend veel dmg)

[ Voor 52% gewijzigd door garriej op 26-08-2014 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 14:55

steel123

Cryman9

Ik kan Jarvan echt niet laten werken in de jungle. Ben superlow hp tijdens de eerste clear en is gewoon veel langzamer dan zijn counterpart Xin Zhao.
Jarvan is een stuk flexibeler met CC, maar ik snap gewoon niet waarom ik zo low wordt tijdenz zijn eerste clear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:01:
[...]

Hij speelt met pantheon, hij is wel iets gewend :P

Gister potje riven in de jungle gespeeld, ging wel redelijk, naast het feit dat mijn eerste gank helemaal fout ging op mid waardoor de enemy heimer FB en double kill kreeg :+ Onze akali pakte het gelukkig goed op en speelde safe tot we heimer konden pakken.

Uiteindelijk 18-9-10 geëindigd en de game verloren :P Dat was de eerste keer riven jungle, ging niet heel slecht(op die eerste gank na :') ). Verbaasde me alleen over de eerste clear, die is best wel zwaar(als in je pakt verrassend veel dmg)
Hoezo is het verassend? :) Je hebt met name early juist enorm veel hinder van de toch vrij lange CD's op je skills. Neem daarbij de nerf die het shield meerdere keren heeft ondergaan en je hebt de reden waarom Riven's eerste jungle rondje vrij irritant is. Ik zou dan ook bij een enemy Riven jungle gewoon gelijk counterjunglen zodra je je eigen buff hebt gedaan en gewoon de FB op haar scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

steel123 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:11:
Ik kan Jarvan echt niet laten werken in de jungle. Ben superlow hp tijdens de eerste clear en is gewoon veel langzamer dan zijn counterpart Xin Zhao.
Jarvan is een stuk flexibeler met CC, maar ik snap gewoon niet waarom ik zo low wordt tijdenz zijn eerste clear.
Dat zou toch wel moeten meevallen, qua hp.

Als het hebt over je eerste clear op lvl 1, dan zou je toch vaak hulp moeten hebben van je bot lane bijvoorbeeld. Start met E (armor en attack speed) en je zou de eerst camp toch vrij snel moeten kunnen clearen zonder noemenswaardig veel hp verlies. En voor de camps daarna heb je al je E + Q combo, waarbij je passive ook helpt om sneller te clearen.

J4 is inderdaad niet de snelste 'jungle-stofzuiger', maar het kan nog veel erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:13:
[...]

Hoezo is het verassend? :) Je hebt met name early juist enorm veel hinder van de toch vrij lange CD's op je skills. Neem daarbij de nerf die het shield meerdere keren heeft ondergaan en je hebt de reden waarom Riven's eerste jungle rondje vrij irritant is. Ik zou dan ook bij een enemy Riven jungle gewoon gelijk counterjunglen zodra je je eigen buff hebt gedaan en gewoon de FB op haar scoren.
Klopt inderdaad, het is ook heel logisch dat haar eerste clear lastig gaat. Maar in m'n achterhoofd is riven een sterke early game champ. Met heel even nadenken, kom je inderdaad tot de conclusie dat je lange cooldowns heb, de stun verdomd kort is en het shield bijna niks toevoegt. Ik zat ook bille te knijpen voor een invade, gelukkig kwam deze niet :D

verrassend was misschien niet het juiste woord, verbaasde is misschien beter op zijn plaats, al zeggen die twee woorden bijna het zelfde.

[ Voor 7% gewijzigd door garriej op 26-08-2014 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Ik moet zeggen; 3-18 in Silver surrender ik ook niet per defenitie. Vaak zat gezien dat de tegenstander een domme Baron call doet, gaat vergeten turrets neer te halen, of totaal geen idee heeft hoe met een splitpusher om te gaan.

En of het dan normals zijn of ranked, niks zo mooi al een comeback.
Overigens snap ik op hoger niveau de tegenstander het wel altijd weet uit te buiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ero-Sensei schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:23:
Ik moet zeggen; 3-18 in Silver surrender ik ook niet per defenitie. Vaak zat gezien dat de tegenstander een domme Baron call doet, gaat vergeten turrets neer te halen, of totaal geen idee heeft hoe met een splitpusher om te gaan.

En of het dan normals zijn of ranked, niks zo mooi al een comeback.
Overigens snap ik op hoger niveau de tegenstander het wel altijd weet uit te buiten
Wat het vaak rond silver is, is dat 1 iemand heel sterk is en de rest van het team een beetje meh is, een paar goede teamfights en de game is omgedraaid, dat heb ik vaak genoeg gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
De meeste games zijn inderdaad nog wel om te draaien. Echter het probleem ligt hem er vooral bij dat sommige mensen denken dat als ze een kutscore hebben dat de game voorbij is. Dat zijn tevens dezelfden die altijd roepen "ik wou dat ik een keer gecarried werd in aan game". Zo'n voorbeeld had ik enkele dagen geleden. We verloren Baron aan de enemy en ze pushten hard door waarop ik zei, only fight under our 2 nexus turrets. We acen een vrij gefed enemy team met Baron buff en onze enige casualty besluit vervolgens maar een surrender vote te doen.

Rest van het team vote tegen, maar het mocht al niet meer baten, onze Vayne was vervolgens alleen maar in de jungle aan het farmen terwijl er een volle minion wave naast haar staat in de lane... en keer op keer werd ze daarna gecaught in de jungle. Zodat we alsnog de game verloren die we opzich makkelijk hadden kunnen omdraaien. Maar ja als men eenmaal het kopje laat hangen dan kun je zelf nog zo goed je best doen, dan is de game simpelweg gespeeld. Met name als de enemy dan gegroepeerd rond gaat lopen en je niet 1tje offguard kan pakken.

Pagina: 1 ... 65 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]