~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
Malphite zou niet eens bij Nidalee in de buurt moeten kunnen komen. Een goede Irelia zou het inderdaad kunnen redden als ze niet achter raakt early.Damienx2 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 08:05:
[...]
Niemand? Malphite en Irelia gaat het prima af.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Vooral op top of mid is ze erg goed door de tons of damage op haar QDamienx2 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:44:
Ik ga vanavond eerst eens Saroka proberen. Ik zie haar naam regelmatig terug komen, dus dat moet wel een leuke non-meta champ zijn.
Ik denk dat het ook wel slim is als je "tons of damage" koopt op soraka.garriej schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:50:
[...]
Vooral op top of mid is ze erg goed door de tons of damage op haar Q
Jaa tuurlijk, sorc shoes, DFG, deathcap, void staff en een zhonya's mag niet ontbreken. .ocwil schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:01:
[...]
Ik denk dat het ook wel slim is als je "tons of damage" koopt op soraka.
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Zonde, persoonlijk zou bij mij na 3 keer toch wel een lampje gaan branden van 'PC niet meer betrouwbaar genoeg voor ranked'.Outerspace schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:06:
Bah... Heb compleet mijn seizoen vernaggeld door een PC die continu uitviel. Heb 6 games verlaten en daardoor meteen verlorenSilver 4, jeuj
Naief misschien maar dan zou je MMR je toch recht moeten trekken als je daar niet hoort ? Dan zou je dus zeggen dat je er ook weer snel uit bentOuterspace schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:06:
Bah... Heb compleet mijn seizoen vernaggeld door een PC die continu uitviel. Heb 6 games verlaten en daardoor meteen verlorenSilver 4, jeuj
[ Voor 62% gewijzigd door Gropah op 14-08-2014 11:09 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
6 Games hebben bijna geen invloed op je rank. Dat heb je in een weekendje rechtgezet.Outerspace schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:06:
6 games verliezen is niet het zelfde als dat je seizoen is verpest. Iedereen heeft wel is 6 games die hij/zij verliest.Outerspace schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:06:
waarom zou je überhaupt 6 ranked games spelen als je PC steeds uitvalt?Outerspace schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:06:

dan ga je toch eerst kijken naar de oorzaak en mogelijke oplossingen, om dit vervolgens te testen vs Bots in een private game?

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
En waarom ik gewoon doorspeel op ranked is omdat ik liever competitef speel dan dmv normal. Ik heb liever dat mensen moeite moeten doen dan mensen die gewoon 'even' een spelletje willen spelen.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Heel begrijpelijk, helaas hebben daardoor wel 24 andere spelers hun game verloren.Outerspace schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:24:
Ik heb gewoon een andere PC gekochtWe gaan de schade wel inhalen
En waarom ik gewoon doorspeel op ranked is omdat ik liever competitef speel dan dmv normal. Ik heb liever dat mensen moeite moeten doen dan mensen die gewoon 'even' een spelletje willen spelen.
Malphite zal ook weinig kill potential hebben op Nida in een 1v1. Irelia zal dat gaandeweg wel hebben, maar voor Malph is het gewoon middels armor, W active en Malphs passive de poke en aanvallen van Nida absorberen, haar zodoende geen kills geven en rustig doorfarmen en uiteindelijk in teamfights het verschil maken.Lennyz schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:35:
Malphite zou niet eens bij Nidalee in de buurt moeten kunnen komen. Een goede Irelia zou het inderdaad kunnen redden als ze niet achter raakt early.
Ik vind dat wel een vrij egoïstische instelling, wetende dat je pc om de haverklap crashed. Je klaagt nu zelf dat je erdoor gezakt bent maar dat een boel anderen daardoor hun game verliezen doet je niks? Terwijl de grootste bron van ergernis het verliezen van games door afk's is.Outerspace schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:24:
Ik heb gewoon een andere PC gekochtWe gaan de schade wel inhalen
*snip* sarcasme werkt niet online
[ Voor 4% gewijzigd door Gropah op 14-08-2014 11:09 ]
Ah, moraalridders for the rescue. Wie zegt dat ik het alleen vervelend voor mijzelf vind? Korte en foutieve aannameRecrush schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:31:
[...]
Ik vind dat wel een vrij egoïstische instelling, wetende dat je pc om de haverklap crashed. Je klaagt nu zelf dat je erdoor gezakt bent maar dat een boel anderen daardoor hun game verliezen doet je niks? Terwijl de grootste bron van ergernis het verliezen van games door afk's is.
Misschien had ik het verhaal beter moeten uitleggen, had een boel reacties gescheeld gok ik zo
[ Voor 2% gewijzigd door Gropah op 14-08-2014 11:09 ]
Nu toch weer terug in Gold 5. Dacht dat je ook door slecht spelen (lees: games verliezen) een Tier kan zakken maar blijkbaar alleen met inactive zijn.. als ik dat nou eens eerder had opgezocht dan had ik misschien wel eens in de zoveel tijd een ranked gespeeld!
Een tijd geen zin gehad om Ranked te spelen door de bekende redenen: trolls, AFK en feeders.
Na lange tijd alleen ARAM spelen (en D3 RoS) toch maar weer begonnen en negeer de meeste spelers maar gewoon. Ranked blijft toch leuker door het competitieve gevoel!
Verwijderd
Een beetje alsof de Fifa een speciale kwalificatie doet voor de allerslechtste landen als Andorra, Bangladesh, Djiboutie en Swaziland en dan verbaasd zijn dat het kutpotjes oplevert als die tegen Duitsland of iets dergelijks moeten
Als je het ook voor anderen vervelend vond zou je niet ranked gaan doen als je al meerdere keren hebt gehad dat je PC tijdens de game crashed. Één of twee keer kan gebeuren, daarna weet je gewoon dat het weer voor kan komen. Om dan eigenwijs toch ranked te doen vind ik dan egoïstisch ja, en dat zullen de 24 andere mensen waar je mee gespeeld hebt je niet in dank afnemen, daar AFK zijn een van de grootste redenen voor de LoL-community is om op elkaar te ragen. Daar is niks "moraalridder" aan.Outerspace schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:44:
[...]
Ah, moraalridders for the rescue. Wie zegt dat ik het alleen vervelend voor mijzelf vind? Korte en foutieve aannameDe tijd van crashes had ik zelf niet in de gaten, daar ik het niet altijd had (sommige games verloor ik gewoon door het slechte spel).
Misschien had ik het verhaal beter moeten uitleggen, had een boel reacties gescheeld gok ik zo
Toen ik net met ranked begon in Season 3 was mijn PC ook instabiel. Ik heb toen gewoon een paar weken geen ranked gedaan tot ik het probleem gevonden en onder controle had. Dat is toch niet zo moeilijk?
Misschien was het Outerspace, bedank hem maar evenschaapiej schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:50:
Een tijd geen zin gehad om Ranked te spelen door de bekende redenen: trolls, AFK en feeders.
[ Voor 10% gewijzigd door Recrush op 13-08-2014 15:54 ]
Ik neem dan aan dat hij placement bedoelt. Daar 6 gratis wins weggeven kan langer dan een weekend duren (aannemend dat je niet van 10-02:00 het hele weekend ranked loopt te spammen) aangezien je eerste 10 games smerig veel MMR loss/gain geven.Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:10:
[...]
6 Games hebben bijna geen invloed op je rank. Dat heb je in een weekendje rechtgezet.
Verder hoef ik met jou ook geen discussie meer, omdat het bord voor je kop zo groot is dat je volledig langs het topic heen praat en over een compleet ander onderwerp gelijk probeert te krijgen. Schoolvoorbeeldje high MMR != knowledge/skill.
[ Voor 23% gewijzigd door Gropah op 14-08-2014 11:09 ]
De 26 AP rune-page + doran's ring + 21/9/0 is voldoende. Dan een Iceborn Gauntlet bouwen en veel succes dat je nog last zult hebben van NidaleeKoekiemonsterr schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:28:
[...]
Malphite zal ook weinig kill potential hebben op Nida in een 1v1. Irelia zal dat gaandeweg wel hebben, maar voor Malph is het gewoon middels armor, W active en Malphs passive de poke en aanvallen van Nida absorberen, haar zodoende geen kills geven en rustig doorfarmen en uiteindelijk in teamfights het verschil maken.
Hmja armor stacken en dus qua runes heel defensief bouwen is misschien niet eens nodig op die manier inderdaad. Iceborn is inderdaad standaard één van Malph favoriete speeltjes.Damienx2 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:34:
[...]
De 26 AP rune-page + doran's ring + 21/9/0 is voldoende. Dan een Iceborn Gauntlet bouwen en veel succes dat je nog last zult hebben van Nidalee
Verwijderd
Zelfs met 10 wins was hij heus niet in gold gekomen. Je krijgt wel iets minder LP gain na je placements maar als je veel te laag zit voor je skill level zal je dikke winning sprees krijgen die zorgen dat je LP gain wel weer in de buurt komt van die van je placements.Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:07:
Bij een seizoensreset word je huidige MMR + 1200 in 2en gehakt. Je eerste 10 placement games geven hogere MMR Gain/Loss, waarna het vervolgens normaliseert (aangezien het systeem je positie probeert te bepalen in 10 games)
Verder hoef ik met jou ook geen discussie meer, omdat het bord voor je kop zo groot is dat je volledig langs het topic heen praat en over een compleet ander onderwerp gelijk probeert te krijgen. Schoolvoorbeeldje high MMR != knowledge/skill.
Oftewel je seizoen verpesten in 6 games bestaat gewoon niet. Tenzij je hoopte met 10 games een goed seizoen te hebben, maar dat is niet zo handig want er zijn over het algemeen een stuk meer games nodig om accuraat je rank te bepalen.
[ Voor 8% gewijzigd door Gropah op 14-08-2014 11:09 ]
Dus feitelijk heb je ~15 games gratis verloren. Wat je inderdaad niet in een weekend weg werkt. Rudy zegt nergens dat het onoverkomelijk is (wat jij er om één of andere reden van maakt), alleen dat je dat niet even in een weekendje doet.
En die "onzin" tournaments doen ze aangezien ze moeilijk de halve wereld kunnen negeren voor worlds, omdat ze toevallig geen aparte LCS/OGN hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door Thormodo op 13-08-2014 17:03 ]
FYI: doel is om Gold te halen (i.e. end of season rewards)
Verwijderd
Ik zeg niet dat die wildcard teams geen enkele kans moeten hebben om mee te doen aan de WC maar laat ze dan na die Qualifiers die ze nu doen een extra poule maken met bijvoorbeeld de nummers 4 van OGN, LCS en LPL. Dan hebben ze een theoretische kans op qualificeren en heb je teams in het toernooi die niet zo'n pijn doen aan je ogen.
Verwijderd
Een speler met geen enkele ranked games op zijn naam, komt met 10 wins 9 van de 10x in Gold terecht.Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:50:
[...]
Alsof jij discussiert, er komen alleen maar beledigingen van jouw kant en je gaat nooit in op iets wat ik zeg.
Zelfs met 10 wins was hij heus niet in gold gekomen. Je krijgt wel iets minder LP gain na je placements maar als je veel te laag zit voor je skill level zal je dikke winning sprees krijgen die zorgen dat je LP gain wel weer in de buurt komt van die van je placements.
Oftewel je seizoen verpesten in 6 games bestaat gewoon niet. Tenzij je hoopte met 10 games een goed seizoen te hebben, maar dat is niet zo handig want er zijn over het algemeen een stuk meer games nodig om accuraat je rank te bepalen.
Maar nee je seizoen is niet verpest door 6 losses
[ Voor 8% gewijzigd door Damien op 13-08-2014 17:40 ]
Arcade MF is trouwens ook uit en 975RP t/m 18 Augustus.
[ Voor 102% gewijzigd door Thormodo op 13-08-2014 21:37 ]
Nunu top
Thresh mid
Vladimir bot
Zac als offensive support waar nodig. Ging redelijk, maar niet 100%. We misten gewoon de ranged.
Potje #2
Nunu top
Thresh mid
Ashe bot
Nasus offensive support, beetje lane hoppen om stacks te pakken.
ging gelijk een stuk beter. Ashe pakte wat goede kills weg, en Nasus kwam halverwege de game met meerdere quad kills om de hoek.
Zelf speelde ik Thresh, wat een aparte hero is om te spelen. Hij lijkt redelijk goed te doen, maar je moet echt de lengte van zijn Q goed kennen, anders blijf je missen. De E is wat beter te doen gelukkig, maar ook nog soms tricky om te casten.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
WauwRecrush schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:23:
Voor wie 'm nog niet gezien heeft, de Final Boss skin

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Correctie, ik bedoel natuurlijk binnen de meta!
[ Voor 24% gewijzigd door Damien op 14-08-2014 08:33 ]
Saroka
Sona
Nami
Waarom ik dit vraag? Zit even te kijken naar ranked play (als we allemaal 30 zijn. Voorlopig nog niet, vriendin is net 3 geworden), en alle 3 hebben ze voor en nadelen. Natuurlijk hangt het heel erg van de champion list af, maar als ik naar wat meer high end ranked kijk zie ik een stuk meer Thresh support ipv bovenstaande.
Maar de vraag is waarom, natuurlijk is zijn chainpull en shield erg praktisch. Maar de ultimate is redelijk clunky te gebruiken, en heeft aardig wat minion kills nodig om op gang te komen.
[ Voor 23% gewijzigd door Gropah op 14-08-2014 11:09 ]
Soraka is eigenlijk niet veel meer dan een healbot. Als je wilt starcallen (Q) sta je te dichbij en word je gepulld of gestund en vervolgens gekilled want als support heb je niet genoeg gold om goede items te kopen. Nami is wel weer een prima support met redelijk wat CC en utility en ook nog een heal.
Vicariously I live while the whole world dies
Thresh moet ik nog eenegzins leren, maar vind hem zelf een van de leukste supports om te spelen. Moet ik er wel bij zeggen dat het regelen van je pull/ulti samen met andere champs erg leuk is. Champ rent weg van nasus? Pull back, ulti (slowing cage), rent nog weg, Stun attack (e) en dan is ie meestal wel dood.
Nami staat op de wishlist (heb nu even genoeg geld uitgegeven aan LoL)
Ja als support heb je behoorlijk wat minionkills nodig, gold items zitten immers niet in de game, laat staan masterieslanerios schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 08:36:
Maar de vraag is waarom, natuurlijk is zijn chainpull en shield erg praktisch. Maar de ultimate is redelijk clunky te gebruiken, en heeft aardig wat minion kills nodig om op gang te komen.
[ Voor 16% gewijzigd door Gropah op 14-08-2014 11:09 ]
Zonder minion kills is hij redelijk squishy. Ik moet als Thresh early game gewoon een zooi souls kunnen farmen om even iets van armor te krijgen. Dit bedoel ik meer qua minion killsThresh does not gain armor per level. Instead, Thresh collects the souls of dead enemies by approaching them or by placing Dark Passage.png Dark Passage's lantern nearby. Each soul permanently grants 0.75 armor and ability power. Champions and large minions and monsters always drop a soul. Small minions and monsters only sometimes drop a soul.
En over de skin, even wat onderbouwing:
Bij bepaalde champions past de arcade skin gewoon heel goed. (Miss fortune met de Lightguns, Sona met de arcade board). Maar die met een power glove, het werkt gewoon niet lekker. Ik kan niet echt zeggen waarom, maar ik vind het een stuk minder als Sona/MF
Je bent wel de beste arcade skin vergeten: HECARIM!lanerios schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 08:59:
gaat niet om Gold. Maar meer om zijn passive;
[...]
Zonder minion kills is hij redelijk squishy. Ik moet als Thresh early game gewoon een zooi souls kunnen farmen om even iets van armor te krijgen. Dit bedoel ik meer qua minion kills
En over de skin, even wat onderbouwing:
Bij bepaalde champions past de arcade skin gewoon heel goed. (Miss fortune met de Lightguns, Sona met de arcade board). Maar die met een power glove, het werkt gewoon niet lekker. Ik kan niet echt zeggen waarom, maar ik vind het een stuk minder als Sona/MF
En je hoeft de minion niet zelf te killen dat doet je ADC wel(of in jou geval elke andere random champ waar je samen mee in lane staat) en dan die souls pakken.
Alleen lopen als het veilig is en anders als er meer als 2-3 liggen heb je je lantarn.lanerios schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:05:
TrueMaar je moet toch weer naar voren lopen, en toch een risk. Natuurlijk heeft Thresh de survivability hiervoor. Maar het blijft een risico
Lanerios, misschien kun je voordat je je vraag hier stelt zelf wat onderzoek doen via google of een website als http://www.solomid.net, omdat veel dingen die je hier vraagt daar erg goed beantwoord worden
[ Voor 83% gewijzigd door Gropah op 14-08-2014 11:09 ]
goed punt. Maar lantern is erg tricky qua timing. Meestal is dat een goede oplossing. Maar als er een andere champ aan het vechten is, bewaar ik hem liever voor zijn quick escape+shield. Enige wat ik zelf nog moet leren, is wanneer is het een goede tijd hiervoor.
[ Voor 131% gewijzigd door Gropah op 14-08-2014 11:09 ]
Als een andere champ aan het vechten is moet je inderdaad je lantern bewaren, maar dat is logisch, sowieso als je aan het vechten bent moet je niet aan de souls denken.
Wat misschien helpt (en voorkomt frustratie bij sommige mede-forumgebruikers) is van te voren wat guides te lezen. www.solomid.net heeft veel goede en in-depth guides over bepaalde champions.lanerios schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:34:
inderdaad, ach ik heb fun met de game, en met de groep waarmee ik speel :-p
Moet ik Thresh leren spelen? Jep, zeker. Heb ik gister precies 2 potjes met hem gespeeld na hem te kopen zonder echt na te denken? Jep. Dus moet veel abilities nog echt leren gebruiken. Sommige mensen kunnen dat niet accepteren
Deze guides zijn veelal gescreven door pro-spelers en spelers die hoog in de elo boom zitten (i.e Diamond 1 / Challenger)
Doe er je voordeel mee.
"Don't let your dreams be memes"
1.) Hoe kan ik in chain range staan, zonder zelf een target te worden
2.) Hoe kan ik de enemy champ tegenhouden, en onze eigen champ meer kans te geven voor de kill?
Die 2 heb ik al genoeg tijd aan om nog aan iets anders te denken :-p Vooral als je opeens zoals gister:
Warwick
Annie
Ashe
Ryze
tegenover je hebt staan in Mid.. dat was best stressy xD
@Wootlock,
thanks! Zit nu the Thresh guide te lezen, blergh, zitten toch paar dingen in van "wow dat ik daar niet aan dacht"

[ Voor 13% gewijzigd door corset op 14-08-2014 09:40 ]
De lantern heeft geen eindeloze CD. Als er een team fight aan komt moet je zowieso niet meer souls proberen te krijgen tot het voorbij is, en als je geganked wordt moet je je afvragen of je niet eens wat meer wards zou neerzetten de volgende keer.lanerios schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:27:
@Garriej,
goed punt. Maar lantern is erg tricky qua timing. Meestal is dat een goede oplossing. Maar als er een andere champ aan het vechten is, bewaar ik hem liever voor zijn quick escape+shield. Enige wat ik zelf nog moet leren, is wanneer is het een goede tijd hiervoor.
Zou je ook liever bosjes inlopen (facechecken) dan je lantern er in gooien om te kijken of er iemand zit? Dan gaat je lantern ook op CD, maar het is een stuk veiliger dan er in lopen. Je kan meestal niet voorspellen wat de beste actie is (anders zou je op hoger niveau spelen), en daarom moet je gewoon proberen het in te schatten en te leren van je fouten.
[ Voor 13% gewijzigd door Gropah op 14-08-2014 11:09 ]
Sorry lanerios, maar ik ben het wel voor een groot deel met damien eens.lanerios schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:34:
inderdaad, ach ik heb fun met de game, en met de groep waarmee ik speel :-p
Moet ik Thresh leren spelen? Jep, zeker. Heb ik gister precies 2 potjes met hem gespeeld na hem te kopen zonder echt na te denken? Jep. Dus moet veel abilities nog echt leren gebruiken. Sommige mensen kunnen dat niet accepteren
Je vriendin is lvl 3, jij bent lvl ...
En je praat al over ranked en meta terwijl je(eerlijk gezegd) 0,0 ervaring met LoL hebt.
Succes met ranked als je dat meteen gaat doen zodra je level 30 bent.
Ik betwijfel of er mensen zijn met minder dan 300 5v5 wins die in ranked meteen hoger dan bronze komen.
Continue advies vragen over de meest uber basic dingen wordt gewoon frustrerend.
Tip: Ga gewoon spelen wat je leuk vind en goed werkt voor jou. Ga je vooral niet druk maken over ranked en of de champs die je nu speelt wel geschikt zullen zijn voor ranked. Dat maakt nu echt nog geen ene flikker uit en als je ervaring op doet komt dit vanzelf wel.
na 10 placement matches silver 5, Nu bijna silver 4 en denk iets van 120 wins max 5vs5, Wel een progressieve lijn in het winnen van matches.steel123 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:44:
[...]
Ik betwijfel of er mensen zijn met minder dan 300 5v5 wins die in ranked meteen hoger dan bronze komen.
Wel veel met vrienden gespeeld waardoor ik veel geleerd heb + af en toe met tweakers, en nu dan de ranked 5vs5 met tweakers
[ Voor 5% gewijzigd door Lonestander op 14-08-2014 09:49 ]
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Hmm, ik heb zelf ook niet zoveel ervaring met ranked. Aangezien ik voor season 1 al speelde en ranked toen best wel een aparter iets was. Ik had me er toen niet aan gewaagd in het begin(ranked kon toen ook al vanaf lvl 20) omdat ik geen zin had om te verliezen en laag te eindigen.Lonestander schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:48:
[...]
na 10 placement matches silver 5, Nu bijna silver 4 en denk iets van 120 wins max 5vs5, Wel een progressieve lijn in het winnen van matches.
Wel veel met vrienden gespeeld waardoor ik veel geleerd heb + af en toe met tweakers, en nu dan de ranked 5vs5 met tweakers
Verder ook nooit mijn placements gehaald, want de frustratie is gewoon veel groter in ranked. Voornamelijk omdat ik in normals tegen gold/platinum speel en ik het gevoel heb dat je placements in bronze 5 beginnen. Vooral door mijn 3 matches in teambuilder die gewoon een zeeeeeer negatieve ervaring waren. Aangezien je daar ook op MMR 0 begint.
[ Voor 6% gewijzigd door steel123 op 14-08-2014 10:17 ]
ja ik.steel123 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:44:
[...]
Silver 4 en ik had 160 normal wins.
Steam: Ryada.
Dit gevoel ken ik ook vanuit de placements. Echter het is even door die 10 games heenbijten en over het algemeen krijg je dan al een iets degelijker niveau. Zeker als jij al vanaf season 1 speelt zal het je niet al te veel moeite kosten om snel te stijgen omdat je toch al behoorlijk wat ervaring hebt opgedaan vanuit de normals met name als je daar vs gold/plat speelt.steel123 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:15:
[...]
Hmm, ik heb zelf ook niet zoveel ervaring met ranked. Aangezien ik voor season 1 al speelde en ranked toen best wel een aparter iets was. Ik had me er toen niet aan gewaagd in het begin(ranked kon toen ook al vanaf lvl 20) omdat ik geen zin had om te verliezen en laag te eindigen.
Verder ook nooit mijn placements gehaald, want de frustratie is gewoon veel groter in ranked. Voornamelijk omdat ik in normals tegen gold/platinum speel en ik het gevoel heb dat je placements in bronze 5 beginnen. Vooral door mijn 3 matches in teambuilder die gewoon een zeeeeeer negatieve ervaring waren. Aangezien je daar ook op MMR 0 begint.
Maar jij bent ook onze Nederlandse RekkleswambamNL schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:25:
[...]
ja ik.
Silver 4 en ik had 160 normal wins.
http://www.surrenderat20.net/2014/08/812-pbe-update-2.html
Cyber? Yasuo

Je kan wel duidelijk zien dat de inspiratiebron Raiden van Metal Gear is

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Vind hem er inderdaad erg strak uitzien. Ook beter detail en kleurencombinaties dan bijvoorbeeld de Rengar en Malphite skin. Hopelijk zetten ze nu deze trend voort.Turismo schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:05:
Dit wordt toch wel een buy voor mij, al main ik niet Yasuo aangezien die bijna altijd gebanned is.
Cyber? Yasuo
[afbeelding]
[afbeelding]
Het eerste waar ik aan dacht was dat hij wel heel erg op Yoshimitsu lijkt van tekken. Ook kwa moves.Turismo schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:05:
Dit wordt toch wel een buy voor mij, al main ik niet Yasuo aangezien die bijna altijd gebanned is.
Cyber? Yasuo
[afbeelding]
[afbeelding]

[ Voor 4% gewijzigd door Taygeta op 14-08-2014 11:35 ]
Dankje ik doe mn best :3Damienx2 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:55:
[...]
Dit gevoel ken ik ook vanuit de placements. Echter het is even door die 10 games heenbijten en over het algemeen krijg je dan al een iets degelijker niveau. Zeker als jij al vanaf season 1 speelt zal het je niet al te veel moeite kosten om snel te stijgen omdat je toch al behoorlijk wat ervaring hebt opgedaan vanuit de normals met name als je daar vs gold/plat speelt.
[...]
Maar jij bent ook onze Nederlandse Rekkles. Maar even serieus, het aantal wins maakt eigenlijk geen donder uit natuurlijk. Het gaat om je algemene gamesense, dat kan voor sommige 10 games zijn waar anderen er 100 nodig hebben. Maar opzich is er niets mis mee om vrij vlot al in ranked te gaan. Enige waar ik me aan stoor zijn mensen die ranked induiken zonder maar 1 runepage compleet te hebben. Dan ben je wat mij betreft moedwillig de game aan het verzieken. En ja je treft af en toe mensen aan die eigenlijk totaal niet thuishoren naar waar ze geplaced zijn. Ik had laatst een Ashe in mijn game zitten die we echt met 3 man hard hebben moeten carryen om te win binnen te slepen. Nou zo'n jongen stijgt weer een beetje in MMR terwijl hij eigenlijk zou moeten dalen.
Maar idd ik merk zelf dat met elke 20 games die ik speel mn game sense en knowledge groter
Steam: Ryada.
Kan 't hier niet zien helaas.KS1987 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:40:
Ik blijf Akali leuk vinden om te spelen, ook in de jungle.
Welke runes/masteries gebruik je op Akali jungle?
Ook maar eens een keer proberen, altijd leuk zulk soort dingen!
gisteravond als bittere noodzaak Katarina jungle gespeeld, zonder smite zelfs, (we hadden een Zilean mid, waar ik dacht dat hij support ging, daarnaast hadden we een Naut jungle). Uiteindelijk was Zilean niet bereid zich aan te passen en support te gaan, dus Naut ging support en ik jungle.schaapiej schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:49:
[...]
Kan 't hier niet zien helaas.
Tergend langzame clearspeed early natuurlijk, zeker door het gemis van smite. Gelukkig was hun Vi jungle niet intelligent genoeg mij te counterjunglen de eerste levels, maar bleef die maar tevergeefse ganks uitvoeren op de lanes.
Ik wist me aardig staande te houden bij ganken en kreeg enkele kills/assists, en met een Zhyona's + Zilean ult + domme tegenstanders win je dan
Het kan ook zijn dat het komt doordat ik meer ADC ben gaan spelen dan mid / jungle? Al weet ik zo niet welke champs / roles ik vooral heb gespeeld in m'n ranked games.
Denk dat ik even wat normal draft games ga spelen om te kijken wat het beste werkt voor me en daarna maar weer ranked spelen.
Overigens zag ik twee verschillende berichten over de gold rewards, moet je aan het einde van het seizoen in Gold zitten om die skin te krijgen of moet je er ooit zijn geweest? Zoals gezegd heb ik al wat gezocht maar kon geen eenduidig antwoord vinden.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Op het moment speel ik voornamelijk kayle jungle( soms mid) of akali mid/top. Beetje variatie kan dus geen kwaadschaapiej schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:49:
[...]
Kan 't hier niet zien helaas.
Ah ik denk dat hier t m verschil in kan zitten.Xevoo schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:05:
Ik weet niet wat er de laatste tijd met ranked gebeurd, ben in 1 vrije val van Gold 3 98 LP naar Gold 5 75 LP gedondert met enkele (2 -3) wins tussendoor. Persoonlijk heb ik niet het idee dat ik anders ben gaan spelen, ik verlies m'n lane niet maar ik win hem ook niet hard. Ik heb alleen het idee dat het vaker voorkomt dat iemand anders zijn lane hard verliest.
Het kan ook zijn dat het komt doordat ik meer ADC ben gaan spelen dan mid / jungle? Al weet ik zo niet welke champs / roles ik vooral heb gespeeld in m'n ranked games.
Denk dat ik even wat normal draft games ga spelen om te kijken wat het beste werkt voor me en daarna maar weer ranked spelen.
Overigens zag ik twee verschillende berichten over de gold rewards, moet je aan het einde van het seizoen in Gold zitten om die skin te krijgen of moet je er ooit zijn geweest? Zoals gezegd heb ik al wat gezocht maar kon geen eenduidig antwoord vinden.
In huidige meta, zijn roamende midlaners bepalend voor hoe de game verloopt, dus als jij mid laners hebt die amper een andere lane helpen, of precies andersom dat de enemy midlaner roamed zonder navolging, heeft dit natuurlijk behoorlijk impact op de game.
Daarom zijn champs zoals Twisted Fate natuurlijk zo populair, een TP ult naar bot, evt gevolgd door een TP van top laner, en het is in bijna alle gevallen wel 2 kills. en een tower.
Of junglers die teveel blijven focussen op stacken van feral.
Maargoed, ik denk dat jijzelf degene bent die dit het beste kan oordelen/analyseren wat de oorzaak is.
[ Voor 7% gewijzigd door Turismo op 14-08-2014 13:18 ]
schaapiej schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:49:
- [R] 21 9 - APC
- [M ]9 M MP - 9 S FA - 9 G SMR - 3 Q AP
- [A] Q E W Q Q R Q E Q E R E W W R W W
- [S] S F
- [I] Mach + 4 P < Spirit / Boots < Mob < Gunblade < Hour < Rab
Welke route loop je en hoe lang tot je eerste back? Ik denk blue first, maar sommige guides spreken ook over red first.KS1987 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:18:
[...]Ik vind de clear nog meevallen; je bent gewoon iets zwakker (meer pots / gevoeliger voor counter-ganks). Dit verbetert na een first back.
- [R] 21 9 - APC
- [M ]9 M MP - 9 S FA - 9 G SMR - 3 Q AP
- [A] Q E W Q Q R Q E Q E R E W W R W W
- [S] S F
- [I] Mach + 4 P < Spirit / Boots < Mob < Gunblade < Hour < Rab
Persoonlijk zou ik blue side red beginnen en purple side blueVulchare schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:31:
[...]
Welke route loop je en hoe lang tot je eerste back? Ik denk blue first, maar sommige guides spreken ook over red first.
De kant van botlane beginnen. Back gaan als je pots op zijn en je low bent, of als je niet kan ganken en ongeveer 750 gold hebt voor boots and je jungle item.Vulchare schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:31:
[...]
Welke route loop je en hoe lang tot je eerste back? Ik denk blue first, maar sommige guides spreken ook over red first.
Gewoon aan de kant van de botlane beginnen, zeker als je vroeg wilt ganken is een sololane meestal de grootste kans op een kill. En er zijn meer mensen bij bot om een eventuele invade te stoppen.Vulchare schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:31:
[...]
Verwijderd
Vind Diana denk ik sterker dan Akali in de jungle, ze lijken best veel op elkaar maar Diana's early vind ik iets sterker.
Diana is zonder meer sterker dan Akali in de jungle ja. Early is ze sterker, heeft met haar uitstekende aoe abilities en betere clear,iss iets tankier en heeft denk ik ook wel betere cc.Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:07:
Waarom neem je je W voordat je E neemt?
Vind Diana denk ik sterker dan Akali in de jungle, ze lijken best veel op elkaar maar Diana's early vind ik iets sterker.
Daarentegen is Akali's burst meer relyable met haar ulti.
Overigens vind ik Diana sowieso viable in de jungle, ook al zie je haar nauwelijks. Dat laatste is ergens wel logisch, maar zolang je weet wat je doet kan ze flink snowballen vanuit de jungle. Haar ganks na lvl 6 zijn zeer sterk en ik denk dat haar jungle clear wel één van de snelste/effectiefste is.
Kanttekening: valt vast niet op dat ik een zwak voor Diana heb?
[ Voor 4% gewijzigd door Koekiemonsterr op 14-08-2014 18:32 ]
Net zo min als ik voor Irelia hebKoekiemonsterr schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:46:
[...]
Kanttekening: valt vast niet op dat ik een zwak voor Diana heb?

Paar maandjes weg geweest maar gelukkig is er (behalve enkele usernames) niets veranderd: nog steeds het zelfde gezanik, met vaak tenenkrommende bijdrages, waarna er nog steeds vrolijk wordt geknipt en gewijzigd.. Never change a winning concept..
Ohja je zou het bijna vergeten, ontopic: ziet er interessant uit die skins
[ Voor 4% gewijzigd door Jaap. op 14-08-2014 17:02 ]
Welkom back JapieJapieTalent schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 17:02:
Het blijft toch een lekker sfeertje hier zeg.. [afbeelding]
Paar maandjes weg geweest maar gelukkig is er (behalve enkele usernames) niets veranderd: nog steeds het zelfde gezanik, met vaak tenenkrommende bijdrages, waarna er nog steeds vrolijk wordt geknipt en gewijzigd.. Never change a winning concept..
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
FTFYJapieTalent schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 17:02:
Het blijft toch een lekker sfeertje hier zeg.. [afbeelding]
Paar maandjes weg geweest maar gelukkig is er (behalve enkele usernames) niets veranderd: nog steeds het zelfde gezanik, met vaak tenenkrommende bijdrages, waarna er nog steeds vrolijk wordt geknipt en gewijzigd in de verkeerde berichten.. Never change a winning concept..
De Yasuo skin leek me overigens niets, maar nu ik er wat meer van heb gezien vind ik 'm wel vet. Beter dan release skin in ieder geval. De mecha skins die eerder uitgekomen zijn vind ik dan wel weer lame, vooral Malphite. Splash art is gruwelijk en ingame is het gewoon een blauwe doos
Edit:
Het lijkt erop dat Yasuo's skin de naam "Cyber Ops Yasuo" gaat krijgen.
[ Voor 4% gewijzigd door Recrush op 14-08-2014 17:32 ]
Haha goed dat je het zegt, want ik twijfelde daar nog enigszins aan
[ Voor 9% gewijzigd door Koekiemonsterr op 14-08-2014 18:43 ]
Yes, komt goedShadowBumble schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 17:10:
[...]
Welkom back JapieZie je wel weer ingame
Overigens wil ik ook nog van de gelegenheid gebruik maken om mijn speciale dank uit te laten gaan naar DAMIEN

Och het was niets hoor, ik vind de waardering leuk, maar het had niet gehoeven hoorJapieTalent schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:26:
[...]
Yes, komt goed
Overigens wil ik ook nog van de gelegenheid gebruik maken om mijn speciale dank uit te laten gaan naar DAMIEN..... die me weer terug dit spel in heeft gesleurd

Bescheidenheid siert de mens

Nee nee, ere wie ere toekomt! Alle lof voor jou, held!Damienx2 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:27:
[...]
Och het was niets hoor, ik vind de waardering leuk, maar het had niet gehoeven hoor.
Bescheidenheid siert de mens[afbeelding]

Goed, op een serieuze noot: wanneer volgende toernooi?
ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ Boze Broeders ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ Boze Broeders UNITE! ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ Boze Broeders ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ
Trouwens, welcome back to you as well Sir Kappa

[ Voor 14% gewijzigd door Jaap. op 14-08-2014 19:31 ]
Ik vind hem vooral lijken op jetstream sam met een vleug raiden idd:Taygeta schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:32:
[...]
Het eerste waar ik aan dacht was dat hij wel heel erg op Yoshimitsu lijkt van tekken. Ook kwa moves.
[afbeelding]

Ignorance Is Bliss
Wat hem volgens mij zo goed maakt? Ik blijf dat shieldje enorm irritant vinden, met name hoe snel je hem ook opbouwt. Dat shieldje geeft je zoveel trading potential als je dat ook nog eens goed in combo doet met je E om skills te dodgen.
Maar goed, meningen zullen hierover verschillen, echter blijf ik hem gewoon bannen in mijn ranked/draft normal games.
Zelf heb ik wel eens tegen een Yasuo in mid gestaan als Pantheon. Die Yasuo is toch echt hard de lane uit gestompt, maar ik denk meer dat die Yasuo gewoon echt slecht was.
En ik had FB op hem, dus dan is het wel afgelopen voor je tegen een Pantheon.
In lane zolang je zijn tornado dodged is er niks aan de hand. Maar hij kan het zo snel spammen dat je toch de tel kwijt raakt wanneer zijn 3e Steel Tempest is en je onverwacht geraakt wordt.
Edit: Ik kijk nu nog eens naar dat even van die legacy skins. Maar echt veel van mijn skins worden weer available. Molten Rammus, Lollipoppy, Frozen Shen, Swamp Master Kennen, Mr. Mundoverse, Yellow Jacket Shen.
Alleen heb ik geen legacy skins meer op mijn verlanglijstje staan.
[ Voor 20% gewijzigd door steel123 op 15-08-2014 09:24 ]
tellen? Als yasuo zijn tornado kan gebruiken dan waait de wind/tornado om zijn lichaam. Dus dat is de indicator dat je moet oppassen.steel123 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:06:
Oh ik ban Yasuo ook altijd. Bij de tegenstander is hij goddelijk en in jou team is het een feeder.
Zelf heb ik wel eens tegen een Yasuo in mid gestaan als Pantheon. Die Yasuo is toch echt hard de lane uit gestompt, maar ik denk meer dat die Yasuo gewoon echt slecht was.
En ik had FB op hem, dus dan is het wel afgelopen voor je tegen een Pantheon.
In lane zolang je zijn tornado dodged is er niks aan de hand. Maar hij kan het zo snel spammen dat je toch de tel kwijt raakt wanneer zijn 3e Steel Tempest is en je onverwacht geraakt wordt.
Edit: Ik kijk nu nog eens naar dat even van die legacy skins. Maar echt veel van mijn skins worden weer available. Molten Rammus, Lollipoppy, Frozen Shen, Swamp Master Kennen, Mr. Mundoverse, Yellow Jacket Shen.
Alleen heb ik geen legacy skins meer op mijn verlanglijstje staan.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Armor via souls is on par zo niet beter, mits je >5 stacks per level pakt, vervelende is alleen als je lane-opponent erg agressief is je die souls niet altijd kan pakken.

Hmm dat valt allemaal wel mee als ik met thresh speel, maarja je moet ook niet constant je abilities spammen. Ik speel wel met 4 MP/5 runes. en koop geen dorans ring op thresh, alsjeblieft, doe maar gewoon niet.Vulchare schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:31:
Na de hele discussie over Thresh in 3v3 te hebben gelezen heb ik gisteren ook maar een poging gewaagd(wel in 5v5, maar dat terzijde). Enige waar ik tegen aanloop is dat ik heel veel mana issues heb. First items is Ancient Coin > Talisman of Ascension of Doran's Ring.
Armor via souls is on par zo niet beter, mits je >5 stacks per level pakt, vervelende is alleen als je lane-opponent erg agressief is je die souls niet altijd kan pakken.Skill even goed gelezen, je lantern pakt dus ook souls, wat voel ik me stom zeg..
[ Voor 4% gewijzigd door garriej op 15-08-2014 09:42 ]
Hmm, heb dit nagekeken en inderdaad.Dreanor schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:27:
[...]
tellen? Als yasuo zijn tornado kan gebruiken dan waait de wind/tornado om zijn lichaam. Dus dat is de indicator dat je moet oppassen.
In my defense, Yasuo is spiksplinternieuw voor mij en hij was eerst altijd gebanned. Dus ik heb hem maar zelden gezien en maar 1x tegen gelaned.
En die Yasuo was steeds dood voordat hij zijn 2e tempest kon gebruiken.
Je kan met je lantern inderdaad ook souls pakken, waar je wel mee op moet letten is dat als je je lantern gebruikt om souls te pakken je hem even niet kan gebruiken voor shield / je adc redden.Vulchare schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:31:
Na de hele discussie over Thresh in 3v3 te hebben gelezen heb ik gisteren ook maar een poging gewaagd(wel in 5v5, maar dat terzijde). Enige waar ik tegen aanloop is dat ik heel veel mana issues heb. First items is Ancient Coin > Talisman of Ascension of Doran's Ring.
Armor via souls is on par zo niet beter, mits je >5 stacks per level pakt, vervelende is alleen als je lane-opponent erg agressief is je die souls niet altijd kan pakken.Skill even goed gelezen, je lantern pakt dus ook souls, wat voel ik me stom zeg..
Talisman of Relic shield is op thresh denk ik de beste start, eventueel dorans shield tegen veel poke maar je mist dan ook veel gold.
Je vreet letterlijk elke Yasuo weg met Malzahar, maar goed het blijft wel een feit dat de champ behoorlijk sterk is tegen een zeer grote gros champions, naar mijn mening mag de panfluit best wel een nerf krijgen.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Dit topic is gesloten.
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]