Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 62 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.497 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

http://na.lolesports.com/...ng-counter-logic-gaming-0
_O-

HAhaha Riot geeft CLG een dikke boete en ze mogen 2 jaar niet in Koreaanse competities meedoen omdat ze accounts geshared hebben in Korea. CLG heeft accounts aangevraagd, maar accounts op het tournament realm gekregen van Riot (fout van Riot dus). Daarmee konden ze de soloqueue niet in, dus hebben ze accounts van andere Koreanen geleend. En daarvoor worden ze nu dus hard gestraft. Briljante actie van Riot weer. Bijna net zo troll als het 2 weken van tevoren aankondigen dat je een LCS ronde ineens in Londen gaat doen zodat Gambit nooit op tijd hun Visa's kunnen regelen. Way to go Riot! Ga zo door!

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Riot heeft het verneukt, mee eens. Maar:
Recognizing our error and CLG’s urgent practice needs in Korea, we provided CLG with provisional TR accounts within 24 hours of their landing as a temporary measure for practicing while the error was corrected.
Ze hebben temp andere accounts gekregen terwijl het gefixed werd.. En sorry, ze hadden toch kunnen weten dat het niet mag? (ben niet 100% op de hoogte van tournament regels, maar lijkt me niet te mogen)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Vicarious schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:41:
_O-

HAhaha Riot geeft CLG een dikke boete en ze mogen 2 jaar niet in Koreaanse competities meedoen omdat ze accounts geshared hebben in Korea. CLG heeft accounts aangevraagd, maar accounts op het tournament realm gekregen van Riot (fout van Riot dus). Daarmee konden ze de soloqueue niet in, dus hebben ze accounts van andere Koreanen geleend. En daarvoor worden ze nu dus hard gestraft. Briljante actie van Riot weer. Bijna net zo troll als het 2 weken van tevoren aankondigen dat je een LCS ronde ineens in Londen gaat doen zodat Gambit nooit op tijd hun Visa's kunnen regelen. Way to go Riot! Ga zo door!
Haha, wel sneu voor CLG zeg. Benieuwd naar Monte's reactie :).

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

lanerios schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:43:
Riot heeft het verneukt, mee eens. Maar:

[...]

Ze hebben temp andere accounts gekregen terwijl het gefixed werd.. En sorry, ze hadden toch kunnen weten dat het niet mag? (ben niet 100% op de hoogte van tournament regels, maar lijkt me niet te mogen)
Met die temp accounts kun je geen soloq spelen. Die waren op tournament realm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:34:
[...]

Iedereen mag verschillen van mening. De LoL-community heb ik mij lang aan lopen ergeren, maar of het erger is dan de CS-community of de WoW-community ik heb mijn twijfels. Elk van deze communities hebben hun eigen elementen waar je je aan kunt ergeren of bij neer kunt leggen. CS was grote bek en veel veel getrol, de WoW-community had ik af en toe het idee alsof ik in een fabriek rondliep met lijmsnuivers en tevens wederom veel getrol en ja de LoL-community veel gezeur/geflame en getrol, maar zoals ik ook de afgelopen week heb gespeeld is gewoon op mijn eigen spel letten en zodra iemand begint te mieren, hoppa op ignore.

Enige reden dat je dit niet wilt doen is je eigen nieuwsgierigheid wat diegene wel niet over je roept. Het is simpelweg de oplossing. Ik speel mijn games uit en aan het einde van de game volgt de report. Vind ik het echt zo'n verschrikkelijke community vergeleken bij de andere 2. Na het terugkijken van CS screenshots en WoW-screenshots, nee beide zijn net zo erg alleen omdat ik nu actief ben in LoL en niet meer in de andere 2 lijkt het erger dan de andere 2.

En echt doen woorden zo'n pijn? Wat boeit mij het als ze me de slechtste ADC EU noemen? Misschien is het wel zo :+. En de enige reden dat geflame etc blijft bestaan is zolang je erop blijft reageren ;). Gewoon niet terugpraten en je eigen game spelen. Dat was echt in CS geen steek anders. Waar je enemy je ook nog wel eens wou provoceren hoe gemakkelijk de game wel niet was.
Klopt in elke community zijn er mensen die vervelend zijn, maar ik speel sinds het weekend weer WoW en ik merk gewoon dat de sfeer daar een stuk relaxer is. Voorbeeldje was gister in een dungeon en ik was een beetje aan het slacken(lees ik liep met autowalk tegen een muur aan). iemand vraag "euhmm garriej where are you". Ik was dus even een whatsappje aan het sturen, dus dat zeg ik. Waar ik in league hoogstwaarschijnlijk een vrij overdreven reactie zou krijgen, kreeg ik in WoW een "np man"

En nee woorden doen geen pijn. Als ik een slechte game heb en iemand zegt daar iets van, dat is niet erg, maar het is de manier waarop dat over het algemeen wordt gebracht in league.

Daarnaast het zelfde voorbeeld heb ik een keer gehad in league en toen besloot de support AFK toen ik even een berichtje stuurde naar iemand toen ik terug liep naar lane(stond even stil bij de toren)(dit was in een normal in ranked speel ik natuurlijk wel gefocussed).

Counterstrike community is ook niet je van het trouwens daar ben ik het volledig mee eens.

Maar zoals ik al zei, door de manier waarop wordt gecommuniceerd in league is het zo vervelend. Tuurlijk heb je in andere spelle ook rotte appels tussen zitten, dat zou ik ook zeker niet ontkennen.

Ik ben eigenlijk wel klaar met deze discussie, laten we game inhoudelijk verder gaan want een mening over community's is voornamelijk persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Vicarious schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:46:
[...]

Met die temp accounts kun je geen soloq spelen. Die waren op tournament realm.
aah, ok. Maar ja, alsnog blijft het een actie die niet toegestaan is. Maakt niet uit of Riot een fout maakt, ze weten wat de risico's zijn.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Moeten ze dan maar dagenlang geen soloqueue spelen? Het is verdomme hun baan. Ze zitten in Korea om tegen de beste spelers te spelen. En dan kan het niet omdat je geen goede account krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigjostie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 08:52
Master tier incomming <3

Ik ben wel benieuwd of master tier alleen geld in SoloQ of ook in Ranked Team. Dit kan ik alleen nog niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:49:
Moeten ze dan maar dagenlang geen soloqueue spelen? Het is verdomme hun baan. Ze zitten in Korea om tegen de beste spelers te spelen. En dan kan het niet omdat je geen goede account krijgt.
:') je blijft het doen he! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:41:
_O-

Dit hebben ze natuurlijk gewoon gedaan omdat ze het helemaal niet leuk vinden dat er een team opeens naar korea gaat om te trainen en ze compleet machteloos stonden.
Bigjostie schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:49:
Master tier incomming <3

Ik ben wel benieuwd of master tier alleen geld in SoloQ of ook in Ranked Team. Dit kan ik alleen nog niet vinden.
ook voor teams.

[ Voor 12% gewijzigd door garriej op 12-08-2014 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dat denk ik ook inderdaad Garriej. De zoete wraak van Riot zullen we het maar noemen. Maar wel sneu dat ze zich zo laten kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Vicarious schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:49:
Wat moeten ze anders? Gewoon maar accounts lenen en hopen dat ze niet gepakt worden? Dat doen ze nu.

Laat ik nogmaals zeggen, Riot heeft dit verpest. Ze hadden dit gewoon op tijd moeten regelen.

terwijl het volgens mij niet eens zo moeilijk is.. accounts maken met de juiste flags, done.

[ Voor 8% gewijzigd door corset op 12-08-2014 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

lanerios schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:53:
[...]

Wat moeten ze anders? Gewoon maar accounts lenen en hopen dat ze niet gepakt worden? Dat doen ze nu.

Laat ik nogmaals zeggen, Riot heeft dit verpest. Ze hadden dit gewoon op tijd moeten regelen.
Riot wilde helemaal niet dat CLG midden in het seizoen opeens naar trainingskamp ging in korea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:53:
Dat denk ik ook inderdaad Garriej. De zoete wraak van Riot zullen we het maar noemen. Maar wel sneu dat ze zich zo laten kennen.
Maarre, hadden ze de accounts niet meer die ze 2 jaar geleden hebben gebruikt? Het is niet de eerste keer dat ze naar Korea gaan. En anders spelen op de accounts van CLG.eu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ben niet zo op de hoogte van de gehele CLG Riot drama :) (kan er ook niet zo snel iets over vinden) maar ik zie dit (even vanuit mijn eigen oogpunt als systeembeheerder) gewoon als een groffe te opvallende fout.

Accounts aanmaken doe je redelijk snel. Vooral als developer van zo'n game. Dus dat is geen excuus. Als dit echt als actie is om CLG te zieken, is het wel erg opzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:57:
[...]
En anders spelen op de accounts van CLG.eu.
Dat zal dan ook wel account sharing zijn he. Het is nameljik niet dezelfde speler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

lanerios schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:59:
Ben niet zo op de hoogte van de gehele CLG Riot drama :) (kan er ook niet zo snel iets over vinden) maar ik zie dit (even vanuit mijn eigen oogpunt als systeembeheerder) gewoon als een groffe te opvallende fout.

Accounts aanmaken doe je redelijk snel. Vooral als developer van zo'n game. Dus dat is geen excuus. Als dit echt als actie is om CLG te zieken, is het wel erg opzichtig.
Een account voor ze aanmaken is ook schijt simpel, daarom denk ik dus JUIST dat het is om ze te zieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:01:
[...]

Dat zal dan ook wel account sharing zijn he. Het is nameljik niet dezelfde speler...
Zelfde organisatie ;) als ze de regel accountsharing echt zo nauw willen naleven, mogen ze nog heel wat bans uitleveren.

Overigens weten we niet wat de aanvraag van CLG is geweest voor accounts, misschien hebben ze wel een foutje gemaakt. Zou ook niet de eerste keer zijn dat een team een fout maakt.

Goed het is wat zeurderig van Riot, en ik snap dat ze dit puur doen om een voorbeeld te stellen, maar dan moeten ze over het algemeen harder optreden. Ook vs niet bekende spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:06:
[...]
Overigens weten we niet wat de aanvraag van CLG is geweest voor accounts, misschien hebben ze wel een foutje gemaakt. Zou ook niet de eerste keer zijn dat een team een fout maakt.
Riot geeft in de ruling zelf aan dat zij degenen waren die de fout maakten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Damienx2 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:06:
[...]
Ook vs niet bekende spelers.
Het probleem is, als je juist de bekende spelers aanpakt, stuur je een signaal. "We zijn niet bang om zelf de grote spelers te pakken"

Natuurlijk moeten ze consequent omgaan met de regels. Maar 20 kleine accountjes aanpakken is een kleinere message naar de community dan een tournament speler pakken.

Of het de image is die Riot wil hebben? Dat kan ik niet zeggen, werk er (gelukkig) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:07:
[...]

Riot geeft in de ruling zelf aan dat zij degenen waren die de fout maakten.
Je hebt gelijk. Nou in dat geval erg jammer om zulke sancties te nemen. Die jongens moeten nou eenmaal trainen. Je kunt ook niet aan de selectie van Ajax vragen om even een weekje niet te trainen omdat het grasveldje er niet klaar voor is, die zoeken dan ook wel een andere locatie in de tussentijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Ja man, echt een goed signaal. Je geeft zelf de verkeerde accounts en gaat vervolgens de gedupeerde straffen voor iets onbenulligs. Dat zal al die Elo booster leren :').

[ Voor 12% gewijzigd door Thormodo op 12-08-2014 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

lanerios schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:08:
[...]

Of het de image is die Riot wil hebben? Dat kan ik niet zeggen, werk er (gelukkig) niet.
Waarom zou je niet bij riot willen werken, volgens mij is dat een mooi miljoenen bedrijf om carrière te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
zeker, maar gaming bedrijven zijn niks voor mij :-) vind het leuk om te spelen, andere kant meestal minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:05
Ik vind het ook een beetje overdreven, als je gaat kijken waarom deze regel bestaat heeft CLG eigenlijk niets gedaan waar deze regel voor is. Deze regel is om te voorkomen dat accounts worden geboost of geld uit te sparen en ze gedeeld account hebben. Dit hebben ze puur uit nood gedaan omdat riot zelf hun zaakjes niet in orde had. Persoonlijk vind ik dit gewoon een grote fout van riot als ze alles in orde hadden volgens de richtlijnen had CLG geen reden om dit te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
ArgantosNL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:17:
Ik vind het ook een beetje overdreven, als je gaat kijken waarom deze regel bestaat heeft CLG eigenlijk niets gedaan waar deze regel voor is. Deze regel is om te voorkomen dat accounts worden geboost of geld uit te sparen en ze gedeeld account hebben. Dit hebben ze puur uit nood gedaan omdat riot zelf hun zaakjes niet in orde had. Persoonlijk vind ik dit gewoon een grote fout van riot als ze alles in orde hadden volgens de richtlijnen had CLG geen reden om dit te doen.
Hier sluit ik me volledig bij aan. Of waren ze bang dat Doublelift niet naar Diamond/Challenger zou komen uit zichzelf? :')

Plottwist: Ze willen zeker zijn dat Doublelift dit jaar ook weer aan de analyst-desk zit bij World's :D

[ Voor 6% gewijzigd door Damien op 12-08-2014 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:24:
[...]

Plottwist: Ze willen zeker zijn dat Doublelift dit jaar ook weer aan de analyst-desk zit bij World's :D
Dat sowieso. Monte vs Doublelift was epic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:36:
[...]

Dat sowieso. Monte vs Doublelift was epic :D
Doublelift vs officer caitlyn dat was epic :+ Zag laatst dat interview weer op reddit staan, echt geniaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:16

Wootlock

Evilution

Zou liever willen dat ze ToO uitnodigen als analyst en DL lekker DL laten zijn...

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dat gebeurt niet zo gauw. Oddone is vrij awkward en komt voor de camera niet zo goed uit zijn woorden als mensen als Krepo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Vicarious schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:39:
Dat gebeurt niet zo gauw. Oddone is vrij awkward en komt voor de camera niet zo goed uit zijn woorden als mensen als Krepo.
Ben ik met je eens helaas.
Zijn kennis van de game is wel ongekend tho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:39:
De generaal is op stream wel altijd leuk om te kijken, maar 9/10 keer roept hij gekke dingen(als in totaal offtopic: "where are the healers, heal me healers. always blame the healers" in een game zonder heal supports :+ ).

[ Voor 16% gewijzigd door garriej op 12-08-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

garriej schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:46:
[...]

De generaal is op stream wel altijd leuk om te kijken, maar 9/10 keer roept hij gekke dingen(als in totaal offtopic: "where are the healers, heal me healers. always blame the healers" in een game zonder heal supports :+ ).
Dat heet entertainment.
Maar neemt niet weg dat de gamekennis van die kerel gewoon erg goed is en als hij niet zo awkward voor de camera is dan is het een prima analyst imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Wootlock schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:48:
[...]

Dat heet entertainment.
Maar neemt niet weg dat de gamekennis van die kerel gewoon erg goed is en als hij niet zo awkward voor de camera is dan is het een prima analyst imo.
Klopt, hij weet echt alle ins en outs van het spel, maar voor de camera(naast zijn steam) is het niet bijster geweldig om naar te kijken. Dat bedoelde ik te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:55:
[...]

Klopt, hij weet echt alle ins en outs van het spel, maar voor de camera(naast zijn steam) is het niet bijster geweldig om naar te kijken. Dat bedoelde ik te zeggen.
En toch blijft het altijd beter dan Lemonnation die zich net kwalificeert voor de LCS :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:06:
[...]

En toch blijft het altijd beter dan Lemonnation die zich net kwalificeert voor de LCS :').
Ja dat is zeker waar, ik vond brokenshard altijd een held in post game interviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:06:
[...]

Of Balls:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ha1HJd7.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMK
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09-2023
Als die gast over 3 jaar niet minstens 3 pogingen heeft gedaan om de wereld over te nemen weet ik het ook niet meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Wel eerder gok ik, en moet jij Zac niet gaan oefenen? :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMK
lanerios schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:04:
Wel eerder gok ik, en moet jij Zac niet gaan oefenen? :-p
Misschien Vanavond weer.

Vraagje aan de ervaren spelers hier, ik speel veel met mijn vrouw, en die vind NuNu leuk om te spelen, hebben jullie misschien een tip voor een champion die hier goed op kan opvolgen (ze is niet echt een gamer en is dus niet zo snel met abilities)

Alvast bedankt voor het meedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

TTMK schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:14:
[...]

Misschien Vanavond weer.

Vraagje aan de ervaren spelers hier, ik speel veel met mijn vrouw, en die vind NuNu leuk om te spelen, hebben jullie misschien een tip voor een champion die hier goed op kan opvolgen (ze is niet echt een gamer en is dus niet zo snel met abilities)

Een sona zou kunnen, hoef je niet te mikken ^^ knopjes indrukken en er gebeuren dingen. Kun je nog samen in een lane staan ook. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Zzzzz drophack op smurf zzz

Blijft toch pijnlijk dat Riot hier zo weinig mee doet. Maarja $$$$

[ Voor 56% gewijzigd door Rordarok op 12-08-2014 13:19 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe verdient Riot geld aan mensen die drophacken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Aangezien ze er totaal niks aan doen ga ik er vanuit dat ze liever geld besparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Rordarok schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:25:
Aangezien ze er totaal niks aan doen ga ik er vanuit dat ze liever geld besparen?
Dat, en mensen die (perma) banned zijn kunnen niks kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
garriej schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:18:
[...]

Een sona zou kunnen, hoef je niet te mikken ^^ knopjes indrukken en er gebeuren dingen. Kun je nog samen in een lane staan ook. :P
Sona of Saroka zou ik kiezen. Sona is inderdaad wat makkelijker, geen targeted abilities, en ik vind de champ nog best uitdagend (de goede buff bij het goede moment kiezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Incarnation niet gebanned voor DDossen? dat is toch een manier om te drophacken?
Is natuurlijk sowieso lastig om te controleren of Riot er iets aan doet want ik ken verder geen drophackers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

TTMK schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:14:
[...]

Misschien Vanavond weer.

Vooral tank champions zonder skillshot abilities dan denk ik. Denk aan bijv. :
Malphite
Mundo
Garen
Nasus
Yorick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMK
Dank voor de Suggesties Lanerios en Vicarious, zal vanavond eens met haar kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
Rordarok schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:19:
Zzzzz drophack op smurf zzz

Blijft toch pijnlijk dat Riot hier zo weinig mee doet. Maarja $$$$
Ik heb eens gelezen dat als je eens in de zoveel minuten rightclicked om te voorkomen dat je als AFK gedisconnect wordt, de game uiteindelijk vanzelf terugkomt. Kans lijkt me klein dat een drophacker die gewoon zo snel mogelijk freelo wil de hack zo lang zou laten draaien.

Dunno hoe lang het zou duren. En je moet het 't maar waard vinden om een tijd lang naar een stisltaand beeld te kijken en te right-clicken terwijl je ook gewoon een nieuwe game zou kunnen doen.

Pin me er niet op vast, heb er alleen over gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
TTMK schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:34:
Dank voor de Suggesties Lanerios en Vicarious, zal vanavond eens met haar kijken!
Alles wat 450 IP is is in principe makkelijk te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet ook niet of tanks spelen voor iedereen zon geweldige manier is om te beginnen. Ik speelde zelf 5 sunfire cape garen dat was echt supersterk maar nog was ik er heel slecht mee. Was veel meer van de Jax spelen met heel veel damage en dodge of Mr Yi ofzo.

Met tanks moet je weten wanneer te initiaten en dat kan lastig zijn voor een beginner. Met veel dps mannetjes hoef je je alleen maar bezig houden met zoveel mogelijk damage doen.
Zorg er wel in ieder geval voor dat je niet meer dan 1 skillshot hebt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:01:
Ik weet ook niet of tanks spelen voor iedereen zon geweldige manier is om te beginnen. Ik speelde zelf 5 sunfire cape garen dat was echt supersterk maar nog was ik er heel slecht mee. Was veel meer van de Jax spelen met heel veel damage en dodge of Mr Yi ofzo.

Met tanks moet je weten wanneer te initiaten en dat kan lastig zijn voor een beginner. Met veel dps mannetjes hoef je je alleen maar bezig houden met zoveel mogelijk damage doen.
Wanneer was dat, dat stack al minimaal 1 jaar niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

ArgantosNL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:51:
[...]

Tijdens de beta en begin season 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
das al effe geleden, ik ben in S3 begonnen. Dus veel van die passive's stacken als niet vanaf het begin dat ik speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 14:55

steel123

Cryman9

Ach, ik beschouw een zeer groot deel van de champions nog steeds als nieuw. Terwijl sommige al ruim 2 jaar released zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jespertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-04 10:58
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:01:

5 sunfire rammus stronk.

5 sunfire Evelyn invisible damage stronk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
5 sunfire teemo autofarm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArgantosNL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:51:
[...]

Preseason 1, Garen en Gragas waren echt ultieme tanks toen. Towers deden ook alleen maar physical damage dus ik denk dat je dan echt 50 of 100 towerhits kon tanken maar je eigen output was ook niet alles.
Ik ben ongeveer begonnen bij de release van Akali in 2010 toen waren er ongeveer 52 champions ofzo.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2014 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:56

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

iemand nog een goede tip voor een champ?

ik wil nog wat andere champs leren spelen.

speel nu voornamelijk Fiddle/Teemo/Sona/Blitz/Ahri.

een champ die een beetje makkelijk is, en liefst geen melee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:04
WishmasterNL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:34:
iemand nog een goede tip voor een champ?

ik wil nog wat andere champs leren spelen.

speel nu voornamelijk Fiddle/Teemo/Sona/Blitz/Ahri.

een champ die een beetje makkelijk is, en liefst geen melee :P
Op het moment speel ik vaal Ryze. Zeer grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Ik heb altijd het gevoel alsof ik de hele dag gekite wordt met Ryze. Kan nooit dichtbij genoeg komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
steel123 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:02:
Ik heb altijd het gevoel alsof ik de hele dag gekite wordt met Ryze. Kan nooit dichtbij genoeg komen.
Zet je ultimate eens aan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:04
Wat kan je beter maxen op Vayne? Je Q of W?
Wat vinden jullie hier van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

llovesoccerx7 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:44:
In principe is Vayne's W natuurlijk waar haar ware power vandaan komt, maar het is wel late game power. Zolang je early en mid nog niet veel attack speed items hebt, komt het maxen van je W nog niet heel erg goed uit de verf. Dus max Q en daarna W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Hangt meer af van hoe je in lane doet.
Ga je goed in lane max W
ga je slecht max Q
als je begint met vayne spelen is Q maxen een stuk makkelijker omdat je daardoor makkelijker trades wint.
Q maxen als eerste is ook beter als je onder turret moet farmen continue.
Tis ook meer wat je persoonlijk beter vind probeer het gwn uit en kijk wat je zelf prettiger wint.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 09:49
De nieuwe patchnotes:

http://euw.leagueoflegend...tes/patch/patch-414-notes

Ik vind de patch wel oke. Alleen ik snap niet wat ze denken te bereiken met de Maokai "nerfs". Zijn sustain in lane is naar mijn mening het probleem, niet zijn mid/late game damage. Hij is gewoon niet uit de lane te krijgen.

Dat ze Nidalee niet hebben aangepakt snap ik helemaal niets van. Als iemand een champion zoekt voor top... ---> Nidalee. Als bruisers is zij veel te sterk met veel te veel sustain. Niemand kan winnen van haar in de lane. Bizar veel damage vanaf level 1, ongelooflijke sustain en met mobility waar je u tegen zegt...

Soms vraag ik me af of het balance team zelf wel eens speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Bouw je eerst AD (IE) dan max je Q

Bouw je eerst AS (BotRK, PD, Shiv) dan max je W

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 13:06
Lennyz schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 00:04:
De nieuwe patchnotes:

http://euw.leagueoflegend...tes/patch/patch-414-notes

Ik vind de patch wel oke. Alleen ik snap niet wat ze denken te bereiken met de Maokai "nerfs". Zijn sustain in lane is naar mijn mening het probleem, niet zijn mid/late game damage. Hij is gewoon niet uit de lane te krijgen.

Dat ze Nidalee niet hebben aangepakt snap ik helemaal niets van. Als iemand een champion zoekt voor top... ---> Nidalee. Als bruisers is zij veel te sterk met veel te veel sustain. Niemand kan winnen van haar in de lane. Bizar veel damage vanaf level 1, ongelooflijke sustain en met mobility waar je u tegen zegt...

Denk het wel, want Nidalee kan in teamfights aanzienlijk minder. Ik vond haar oude vorm een stuk sterker. Ze is inderdaad wel irritant in lane door haar bijna niet te stoppen harras, mobility en sustain. Dit was eerst ook zo, maar toen met spears en hogere heals.
En Mao, tja, zijn damage is toch ook echt te gek voor woorden. Een tank moet geen serieuze threat zijn (solo) voor AD's in zijn eentje. Zij doen disruption, soaking en CC. Als je tank dit allemaal kan en tegelijk ook de AD kan solo'en is er iets mis wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Lennyz schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 00:04:

Niemand? Malphite en Irelia gaat het prima af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zit nu beetje te kijken, met de heal van Nidalee. Zou je haar als support-ish kunnen spelen. Als in;

Sona+Nidalee, zou dat een handige lane combo zijn? (en nee, current meta etc boeit me niet. We spelen met groep vrienden echt alleen voor de fun)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

First Pentakill

Wat is Akali trouwens een leuke champion; is een heel andere speelstijl dan die ik gewoon ben: aggressive roaming <> conservative farming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Dus feitelijk wil je geen feedback op je keuze, aangezien wat wel en goed werkt (aka de meta) je niet boeit?
Probeer het gewoon en kijk of het werkt? En als je haar met Sona samenspeelt speel je haar dus als ADC en niet als support.

[ Voor 37% gewijzigd door Thormodo op 13-08-2014 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
We spelen geen meta op het moment :) Wat we vooral doen is 2 lanes (twisted forest?)

Zac+Nunu
Vlad+Sona/Saroka

Aangezien ik een keer wat anders wil dan alleen maar support, zat ik te kijken naar een Nida oid.

Daarom is meta voor ons niet 100% leidend. We hebben niet altijd dezelfde mensen tegen ons qua lanes. Wij kunnen er niet van uit gaan dat top een assassin/tank whatever is. Hierdoor wordt de hele meta van "Role X daar, Role Y daar" een stuk minder belangrijk :-)

Mijn vraag is simpel

Sona + Welke assassin of tank levert nou echt leuke results op.

[ Voor 9% gewijzigd door corset op 13-08-2014 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
lanerios schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:19:
Zit nu beetje te kijken, met de heal van Nidalee. Zou je haar als support-ish kunnen spelen. Als in;

(en nee, current meta etc boeit me niet. We spelen met groep vrienden echt alleen voor de fun)
"Zou je haar als support kunnen spelen" -> "Sona+Nidalee, zou dat een handige lane combo zijn?"

Een support die een pseudo-support support. Serieuze "yo dawg" taferelen hier.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qWQYa4J.png

Ik sluit me bij Thormodo aan als ik vraag wat je hier nou eigenlijk wil horen. Je weet sowieso dat je "dat is een slecht idee" gaat horen op die vraag.
Sona + Welke assassin of tank levert nou echt leuke results op.
Op den lange duur geen. Assassins staan vooral mid omdat ze dan kunnen roamen en andere lanes compleet kunnen slopen in een korte duur. Zie Leblanc, Kat, Zed, Fizz bijvoorbeeld. Op bot zul je misschien je tegenstander slopen, maar ben je als vervanging voor ADC geen goede toevoeging tijdens Dragon en tower sieges/defense.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2014 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
true, daarom vraag ik het :-) support+pseudo support is niet handig.

Ik merk op dit moment dat een Zac+Sona en Vlad+ Sona vrij lekker speelt. Echter is het gewoon saai aan het worden met Sona/Saroka :-p

Andere optie die we hebben is:

Vlad+Xin, ja hebt wat damage, maar je healing e.d. zijn gewoon crap als Xin. Vlad overleeft best veel, maar zonder een andere om te helpen ben je als single target snel de lul

[ Voor 67% gewijzigd door corset op 13-08-2014 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Je komt hier aanzetten met "ik wil dit spelen, spreek me niet tegen, de 'meta' boeit me niet" en verwacht dan een discussie? (Zie je ninja edit.)

Daarnaast heb je nog steeds geen flauw benul wat het woord meta(game) betekent, dus gebruik het dan ook niet steeds. Er zijn zo veel combinaties mogelijk, dat wil niet zeggen dat bepaalde gewoon minder goed werken dan anderen.
Xin Zhao + Pantheon of Brand+Taric kan bijvoorbeeld ook prima werken op bot lane afhankelijk van de skill van de spelers. Dan heb je echter op een gegeven moment normaal gesproken wel een probleem, want je hebt geen ranged AD voor turrets en teamfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dan heb je echter op een gegeven moment normaal gesproken wel een probleem, want je hebt geen ranged AD voor turrets en teamfights.
En dat is de situatie nu eigenlijk

Sona is leuk, maar niet echt ranged
Vladimir is leuk, maar totaal geen range

Dus bij een push zitten we bij de turret, en moeten we constant braaf wachten tot minions komen. We kunnen gewoon niks.
Hierdoor zit ik te kijken naar een non support om soms gewoon even te een fun game te hebben. Ranged tanky is altijd een optie. Maar lastig te vinden/spelen blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

lanerios schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:52:
[...]

Dus bij een push zitten we bij de turret, en moeten we constant braaf wachten tot minions komen. We kunnen gewoon niks.
Hierdoor zit ik te kijken naar een non support om soms gewoon even te een fun game te hebben. Ranged tanky is altijd een optie. Maar lastig te vinden/spelen blijkbaar
Jayce.
Gezien je geen fuck geeft om de meta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Jongens let wel eens op. Hij heeft het steeds over de 3v3 map he!
Dat is dan weer totaal anders dan 5v5 en amper te vergelijken.
Ze spelen dit ook zonder jungler schijnbaar, dus laten ze al een hoop gratis goud op de grond liggen.
In 3v3 hoef je niet per se een support+ad carry te hebben, voor zover mijn kennis word er juist geen AD carry gespeeld.

Maar ik heb die nieuwe 3v3 map zelden gespeeld, dus zoveel kennis heb ik hier ook niet van. Speelde de oude 3v3 map wel superveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
3vs3 champions: http://metalol.net/lists/...ked-3v3-All-tier-list.php
Er bestaat ook niet zoiets als een support in 3vs3, dus lekker duidelijke posts weer -,-.

[ Voor 37% gewijzigd door Thormodo op 13-08-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Speciaal voor Thormodo

Aangezien uitleggen welke champs we nu gebruiken niet duidelijk genoeg is

2 lanes

Vladimir+Sona/Saroka
Zac/Nunu (zwaar offensive build Nunu)

Ik kan Vladimir redelijk supporten met m'n Sona op het moment. Maar we komen gewoon ranged te kort in onze lane. We hebben te vaak dat Zac ons moet helpen. Hierdoor missen we gewoon pushes, en komen we gewoon ruimte te kort naarmate het potje langer doorgaat.
Dingen als een Ashe, Garen hebben we geen issues mee. Maar een Xin is gewoon tricky, aangezien hij redelijk wat rond kan bouncen. (same met monkey champ).

Hierdoor zit ik te kijken naar een champion die mooi samengaat met Vlad. En aangezien Vlad redelijk wat HP verliest om damage te kunnen doen (en ook weer wat kan drainen uiteraard), moet ik daar wel rekening mee houden.

Ook zou het handig zijn, dat ik evt een rune kan pakken zonder compleet gesteamrolled te worden door de tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Damienx2 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 08:05:
[...]

Niemand? Malphite en Irelia gaat het prima af.
Damien jij bent echt een Irelia main ;)

Nidalee doet toch verassend veel damage en zeker als ze de first blood krijgt dan gaat het zeker niet makkelijk worden voor Irelia. Andersom net zo natuurlijk, maar Nidalee kan midgame veel beter roamen.
Ik heb ook een keer als Nidalee verloren van een Irelia in lane(mede door vele jungler turret dives) en stond 1/3 in lane. Maar heb toen veel de lane verlaten, overal traps liggen. En zo veel meer pressure gegenereerd en ineens hoorde ik Legendary. Stond ik 10/3.

Het is waar dat je in full on 5v5 teamfights minder effectief bent. Dus je zorgt dat het al eerder gewonnen is door de pressure in de jungle zodat NIEMAND daar meer alleen rond durft te lopen. Loopt er een squishy over een trap in de jungle terwijl ze op 70% hp staan. Instant kill.

(En dit was gewoon tegen een 2 silver, 1 gold, 2 platinum tegenstander. Ter informatie, wij hadden 1 silver, 3 gold en 1 unranked(ik).)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
lanerios schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:32:
Speciaal voor Thormodo

Aangezien uitleggen welke champs we nu gebruiken niet duidelijk genoeg is
Dat jij het nu te moeilijk vind om te melden dat je op Twisted Treeline speelt... Waar je champion keuzes ook totaal debiel voor zijn trouwens.

Veel succes nog hè. Ben er wel weer klaar mee. :')

[ Voor 33% gewijzigd door Thormodo op 13-08-2014 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
eerste post:
We spelen geen meta op het moment :) Wat we vooral doen is 2 lanes (twisted forest?)
Waar heb ik het niet gemeld?

/sigh.. lezen is een kunst :+

offtopic:
meneertje zal wel weer komen met "ja maar dat heb je er snel net ingezet."

[ Voor 22% gewijzigd door corset op 13-08-2014 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
lanerios schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:41:
eerste post:

[...]

Waar heb ik het niet gemeld?

/sigh.. lezen is een kunst :+

offtopic:
meneertje zal wel weer komen met "ja maar dat heb je er snel net ingezet."
lanerios in "[PC] League of Legends - Deel 9"
Dat is je eerste post.

Daarnaast bleef je het steeds hebben over een support...

Je wil op Twisted Treeline een champion weten die goed met Vladimir kan lanen, terwijl er een Nunu of Zac op de bovenste lane staat. Ik kan het in één zin zeggen, jij hebt er meerdere warrige verhalen voor nodig, en dan kan ik niet lezen :').

[ Voor 55% gewijzigd door Thormodo op 13-08-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Semantics, ik heb het genoemd, dat jij daar overheen leest kan gebeuren. Ik had het misschien anders moeten plaatsen. Let's move on.

Ik zit nu erg te twijfelen..

met een Tank krijg ik de survivability, maar niet de sustained damage
met een Assass krijg ik de damage (behalve late game met insect champ), maar niet de survivability. Dan ben ik te afhankelijk van Vlad voor hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Hebben jullie geen jungler in die 3v3 build van jullie?
En Zac is toch al jullie tank?
Jullie heb 3 AP champs, dus elke tegenstander build magic resist en jullie kunnen niets meer.
Conclusie, je heb een AD jungler nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
Kha'zix / Rengar / Xin Zhao / talon / Yi

of iets meer tanky ad junglers
Vi / Renek / lee sin / jax

of iets meer ad in de lane
Zed / nasus / vayne / jax / jinx

[ Voor 23% gewijzigd door ocwil op 13-08-2014 12:31 ]

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
lanerios, je moet eens bedenken wat je wilt. Je geeft constant aan je niks aan te trekken van de meta maar vervolgens kom je met rare champion combo's en vraag je waarom het niet werkt of wat er wél werkt. Het is niet zo dat alles volgens de meta moet, maar dit is doorgaans wat het beste werkt. Zowel op 5v5 als 3v3. Als je je niet wilt verdiepen in welke champion picks viable zijn omdat je alleen fun wilt en poept op de meta, wat verwacht je hier dan? Elke keer als je goed advies krijgt ga je er gelijk weer tegenin "want je speelt alleen voor de fun". Als je nog serieus genomen wilt worden en later hulp wilt krijgen als je verder bent in de game dan zou ik je aanraden je houding aan te passen tegenover degenen de rest hier die wel weten waar ze het over hebben. En dat is geen persoonlijke aanval maar gewoon een tip die ik je wil meegeven.

Het idee van een support is overigens niet alleen healen. Een support is er initieel om de andere duo-laner te ondersteunen en in leven te houden (en dat is meer dan een heal) om hem zoveel mogelijk gold binnen te laten slepen. Dat kan ook met shields, cc, (aoe) buffs. Doorgaans doe je dit bij champions die early weak zijn en gold(-> items) nodig hebben om mee te kunnen komen in de game, wat normaal gesproken de ad carries zijn en niet champions zoals Vladimir. Nu is dit voor 3v3 weer anders want daar heb je praktisch geen supports en ad carries, maar als je dan toch met een support wilt spelen houd dat dan in gedachten.

Kijk verder overigens gewoon naar de link die Thormodo gaf, dan zie je vanzelf welke champions sterk zijn in 3v3. En bedenk gewoon wat je wilt. Of alles disregarden en "alleen voor de fun spelen met champs die je leuk vindt maar niet werken voor wat jij wilt" en niet zeuren, of open staan voor advies en wél willen verdiepen in wat werkt. En accepteren dat er een meta is met bijbehorende viable picks is opzich ook geen slecht idee, want zodra je steeds vaker tegen mensen speelt die dit wel snappen en weten hoe ze dat toe moeten passen dan kan je met leuke champions/rare combo's spelen wat je wilt maar dan durf ik er op in te zetten dat je match history steeds roder wordt :)

Just my $0.02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Recrush schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 13:20:
Als je nog serieus genomen wilt worden en later hulp wilt krijgen als je verder bent in de game dan zou ik je aanraden je houding aan te passen tegenover degenen de rest hier die wel weten waar ze het over hebben.
Compleet mee eens.. maar mensen die alleen maar praten over hoe heilig bepaalde pro gamers zijn, zijn NIET de mensen die ik serieus neem.

De mensen die ik serieus neem, zijn degenen die soms bepaalde setups/dingen loslaten, of omdat het leuker is, of omdat ze voor zichzelf denken.

Zit ik te zoeken naar een 100% werkende setup? Nee, want die is er niet.

Het probleem is wat de situatie nu is:

(laten we even Summoner's Rift als voorbeeld nemen, tegen beginner bots. Makkelijk te vergelijken).

Nasus en Nunu pushen forward, Nasus om de kills te krijgen voor de buff, Nunu als agressive support. (Lane hangt af van wat de rest doet.)

Vladimir pushed eigen lane, gaat goed.

Ik als Sona sta op (even random voorbeeld. Bottom) bottom lane, en ik merk gewoon dat ik letterlijk alleen maar kan defenden. Ik kan geen push doen, ik kan geen enemy champions weghouden. Ik mis de damage hiervoor.

Na een tijdje zie ik dus Vlad die een turret plat heeft, Nunu ook (Nasus is andere minions gaan pakken voor meer buffs en beetje lanes aan het helpen).

En wat doe ik? Constant maar terugduwen.

En dat vind ik totaal niet erg, maar wat meer damage zou prettig zijn. Gewoon het gevoel dat ik nut heb. Natuurlijk als Nasus op bottom zit, dan kan ik wat gaan healen e.d. Maar het werkt voor mijn gevoel totaal niet.

Natuurlijk weet ik dat zodra we ranked gaan spelen, dat we gewoon heel anders moeten kijken. Ik denk dat Vlad/Nunu/Sona/Zac niet meer gaan werken dan. Maar tot die tijd, zit ik met bovenstaand probleem.

Edit#1; Met Saroka heb ik precies dezelfde issues. Zit er iets fout in de setup? Mijn build is over het algemeen:

Level damage
Level speedboost
Level heal
Level damage to max
Level heal to max

en in de tussentijd een mix van AP/HP items.

[ Voor 6% gewijzigd door corset op 13-08-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 07:51
Dus je hebt het probleem dat jouw champion (support en weinig dmg output) in een solo lane te weinig damage doet? No shit Sherlock!

Oplossing: neem een adc of bruiser of maak een duo lane waar je sona wel tot z'n recht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

@lanerios

Probeer het volgende eens:
  • Vayne [T]
  • Yi [M]
  • Nasus [B]
  • Braum [B]
  • Akali [J]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat hierboven gezegd word als je wilt pushen en 1v1'en speel dan Corki, of Trist
Wil je tankyer neem Morde of Darius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset

Kreeg ook al Xin als tip door :-p

Lastige is. Even nu denken ranked play!

Zac, Nunu, Vladimir, Sona/Saroka

Is dit een redelijke begin setup? of is dit een "hell no!" setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:53

Lapras

Ice beam

Allemaal AP damage, dus nee.

Op 3v3 kan je denken aan Jax, Xin, Jayce, Trundle, Olaf en nog een hele rits andere als bruisers met AD damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We worden gewoon zo keihard getrolled met z'n allen, ongelofelijk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Lapras schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:01:
Allemaal AP damage, dus nee.

Op 3v3 kan je denken aan Jax, Xin, Jayce, Trundle, Olaf en nog een hele rits andere als bruisers met AD damage.
Thanks, ik ga vanavond gewoon wat nieuwe setups proberen. Vind het wel geinig om nieuwe champs te proberen (en het is nou niet alsof het moeilijk is om bepaalde champs te kopen, vooral early levels niet.. heb nu alweer genoeg voor 3 budgets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 28-09 12:30
Heeft iemand een idee op welke dag Gnar wordt gereleased?

'later in patch 4.14'

[ Voor 9% gewijzigd door Junia op 13-08-2014 14:33 ]

Pagina: 1 ... 62 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]