Grappig hoe elk toxic poppetje dat voor top gepakt wordt allemaal een klap van de nerfhammer krijgen. Waar eerst Lulu en Gragas aan de beurt waren, komt nu Maokai in aanmerking. En om eerlijk te zijn, zie ik het met plezier tegemoet. Waar we eerst alleen Renekton hadden als lane-bully worden nu zo'n beetje alle infinite sustain/tankyness champs uit de kast gehaald of anders champs met zo'n veilige range om te harassen met ook nog eens een perfect escape.
Ik ben wel een voorstander van Riot's aanpak hierop. Want toplane is echt een enorm saaie lane aan het worden. Overigens de stand voor gisteren met ranked games op mijn smurf. 1 win - 2 losses.
1 van de losses was te danken aan mijn slechte positioning als AD Carry en de 2e loss was te danken aan 3 verliezende lanes terwijl je zorgt dat ze firstblood + nog wat extra kills krijgen als voorsprong. Maar ja dat is natuurlijk gelijk een reden om de enemy maar te towerdiven

. Sta je dan aan het einde van de game als enige positief en als jungler met zo'n beetje de meeste CS ingame.
De laatste game speelde ik top Irelia vs een Zed, wat opzich een vrij makkelijke lanematchup was. Kon dan ook goed snowballen vanuit die positie. Plus het voordeel de enemy Zed was een Fransman, wat eigenlijk gelijk staat aan een free win.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.