Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 58 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.496 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 15:23

Wootlock

Evilution

garriej schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:08:
[...]

Khazix is nog steeds slecht. Ja hij doet wel redelijke dmg, maar er zijn er die dat beter doen. Het goede aan khazix was de ult die dmg reduction gaf.
Vind dit wel heel kort door de bocht.
Hij is nog steeds viable tegen een squishy team, ult evolven en je kan je eigen nog steeds goed herpositioneren in fights.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Wootlock schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:52:
[...]

Vind dit wel heel kort door de bocht.
Hij is nog steeds viable tegen een squishy team, ult evolven en je kan je eigen nog steeds goed herpositioneren in fights.
Tel daarbij op, dat de isolation range zo hoog is geworden dat je in een teamfight nooit iemand isolated kunt pakken en je hebt een de grond ingestampte champ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

garriej schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:54:
[...]

Tel daarbij op, dat de isolation range zo hoog is geworden dat je in een teamfight nooit iemand isolated kunt pakken en je hebt een de grond ingestampte champ.
Again, erg kort door de bocht.
Heb je hem recent nog gespeeld ? of baseer je dit op comments in twitchchat / forums ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

ArgantosNL schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:38:
Maar helaas staat LoL niet bekent om de geweldige sfeer in games
De meeste mensen zijn gewoon slecht. Ieder spel heeft zijn routine; ik speel conservatief tot lvl 8 en als de rest goed tot matig gespeeld hebben; hebben we een kans. Dit is vaak niet het geval. Er zijn keren dat ik tegen een goed-technische Yasuo sta en de shutdown gans de laning duurt en/of tot met het einde van de Nexus. In die gevallen kan ik enkel kwaad zijn op mezelf, dit gebeurt niet vaak.

Door taferelen als bovenstaand word ik nooit gematched met goede spelers en weet ik niet of ik goed ben of eerder gemiddeld. Ik zou kunnen grinden, maar ik hou me voorlopig liever bezig met Dota 2; die trouwens geen onmiddellijke verbetering is op bovengenoemde punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Sfeer heeft niets te maken met goed of slecht zijn in LoL, ik heb liever een slecht speler in mijn team die gewoon zijn best doet dan een hele goeie die aan een stuk loopt te mekkeren en te flamen. Iedereen kan fouten maken of een slechte game hebben, dat betekent niet dat je moet gaan flamen. Probeer ze te helpen en de grond in te stampen om hoe slecht ze wel niet zijn.

Jou instelling van mensen zijn gewoon niet goed en niet productief om de sfeer in een game te verbeteren. Ik weet op welk niveau je speelt maar hoe lager het niveau de belangrijker de sfeer in. Mensen in de lagere niveau's zijn vaak minder consistent in hun games. En een goed sfeer zorgt dat mensen op hun beste spelen, mensen die geirriteert zijn zullen meer fouten maken en alles gaat berg af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 21:11
garriej schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:08:
[...]

Khazix is nog steeds slecht. Ja hij doet wel redelijke dmg, maar er zijn er die dat beter doen. Het goede aan khazix was de ult die dmg reduction gaf.
Khazix is bijna perfect blanced nu. Mid kha/jungle kha is nog steeds erg sterk en kan prima games mee carryen.

lane sustain door je W en en daarna op lvl 6 de bully. met evoled Q daarna heb je een niet te stoppen.

Beetje zelf fatsoenlijk warden en je pakt iedereen die solo loopt.
twee weken geleden was kha nog gepakt in ogn als jungle
Daarnaast
garriej schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:54:
[...]

Iso range valt erg mee , je moet allen heel snel op reageren in de teamfight. zelf zonder iso doe je mensen met 400 AD assasin/burst kha. genoeg dmg

[ Voor 3% gewijzigd door Xzito op 05-08-2014 12:20 ]

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
KS1987 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 12:02:
[...]

De meeste mensen zijn gewoon slecht. Ieder spel heeft zijn routine; ik speel conservatief tot lvl 8 en als de rest goed tot matig gespeeld hebben; hebben we een kans. Dit is vaak niet het geval.
Conservatief spelen is niet voor alle characters weggelegd. Met Nasus speel je sowieso de eerste 20min conservatief tot je in ieder geval 400+ stacks aantikt, dan kun je (buiten TP naar Dragon) eens gaan denken aan serieuze teamfights. Op een Riven, Garen, Teemo, Darius top en andere characters die zo'n beetje gratis burst uitdelen kun je vanaf het eerste of tweede level al gelijk de asshole uithangen en vernaggel je het voor jezelf als je het niet doet. Conservatief spelen tegen een vijand die met tijd en farm jou eruitscaled (Zelfs als hij in kills achterstaat, hoi Tryndamere, Trundle, Nasus, Shyvana, Veigar, Vayne) is natuurlijk je eigen graf graven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Ach, zoals je maar conservatief speelt op Sion met een Rod of Ages kan er niks mis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Het was toch AD Sion die zo overpowered was? :9

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Slivv schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 13:25:
Het was toch AD Sion die zo overpowered was? :9
AD en AP sion zijn natuurlijk vreselijk OP. AP shield <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:30
Een Sion is nooit echt "OP", hij is wel sterk als hij 3 uur heeft gefarmd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
AD Sion is ook overpowered. Op dominion wel te verstaan.

[ Voor 58% gewijzigd door Thormodo op 05-08-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Thormodo schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 13:30:
AD Sion is ook overpowered. Op dominion wel te verstaan.
Beetje jammer van de ninja edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
garriej schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 13:33:
[...]

Beetje jammer van de ninja edit.
Ach, dan krijgen we weer een "huilie-war", zit ook niemand op te wachten gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Thormodo schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 13:34:
[...]

Ach, dan krijgen we weer een "huillie-war", zit ook niemand op te wachten gok ik.
Ik vermaak me daar eigenlijk altijd wel mee. Late vermaak is het beste vermaak hé :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Ach ik zeg niets meer, laatst van een AD Sion verloren. Hij stond 1/15/3, maar zijn team was zo gefed dat ik mijn meerdere moest erkennen. Dus AD Sion is zeker viable, als de rest van je team niet een stel droolers zijn.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Slimme tactiek van die sion, hij is nog geen cannon minion waard maar de enemy blijft veel waard. very cunning strategy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

ArgantosNL schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 14:35:
Slimme tactiek van die sion, hij is nog geen cannon minion waard maar de enemy blijft veel waard. very cunning strategy.
Proxy sion. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Als iemand gaat proxy'en koop je gewoon Sword of the occult en snowball als een malle. 20 stacks en je vliegt over het veld heen. (met akali een paar keer sword of the occult en soulstealer 20 stacks wat is dat genieten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
garriej schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:14:
[...]

De vraag is natuurlijk waarom ze daar staan tegen een blitz(waarom pushe ze de lane?)
Unranked ftw ;)

Soms omdat het andere team waardeloos is, soms omdat een teamgenoot zo vriendelijk is te melden dat je adc afk/DC is en ze snel een turret willen nemen voor hij terug komt. Heb op die manier wel eens 4/0/0 gestaan tegen de tijd dat de ADC bij de turret aan kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Skyclad schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:41:
[...]

Unranked ftw ;)

Soms omdat het andere team waardeloos is, soms omdat een teamgenoot zo vriendelijk is te melden dat je adc afk/DC is en ze snel een turret willen nemen voor hij terug komt. Heb op die manier wel eens 4/0/0 gestaan tegen de tijd dat de ADC bij de turret aan kwam.
Haha, de keren dat ik met leona double/triples gepakt heb onder de torens omdat ik alleen stond zijn ook echt ontelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 17:22

.je

Mensen die eerst schelden omdat je ze niet komt helpen met je Gangplank en later zeiken omdat je hun kills pakt (<3 crits).... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Nou om decay te voorkomen op mijn account maar even snel een ranked game gedaan. En ja de ellende begon gelijk al in champ select. Onze first pick Vayne wilde geen bot staan, omdat hij zat was van random supports. Prima we laten hem top, ik was 4th pick en zat even aan te kijken hoe onze team comp eruit zou zien. Vayne top, Vi jungle, Fizz mid, Thresh support dus toen maar een Irelia er aan toegevoegd ipv nog een extra AD Carry, mede ook omdat de enemy een Draven als ADC inlockte. En ik geen zin had om door gebrek aan bruiserness de game te verliezen.

Game gaat van start en al vrij snel valt onze Vayne om vs de enemy Jax. Voor de duidelijkheid enemy team bestond uit: Jax top, Pantheon jungle, Zed mid, Draven ADC en Leona support. Maar de Thresh naast mij blijkt een echte support te zijn hij feed me de 1 naar de andere kill en al vrij snel sta ik 4/0/0 in lane. Vanuit daar verder kunnen snowballen en onze Fizz op mid deed het ook geweldig. Dus uiteindelijk een vrij simpele win. Wordt ik na de game toegevoegd door de Thresh die ik toch wel een dikke compliment gaf voor zijn manier van supporten. Blijkt de beste jongen Diamond V te zijn, en gewoon even aan het kloten op zijn smurfje. Complimenten gekregen voor mijn eigen spel, maar moet toch zeggen dat deze jongen vanuit support hard heeft lopen carryen.

De matchhistory: http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1607574345/24621972

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verder niet boeiend, maar de Vayne ging dood door de Pantheon (jungle gank dus :P). In ieder geval goed te zien dat die Vayne zonder die "random support" zijn ware kwaliteiten heeft laten zien en hard heeft gecarried zonder naar beneden gehaald te worden door zijn medespeler in de lane.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-09 22:43
Bewijst maar weer dat je alles in ranked kan winnen. Had zelf ooit een 4v5 game en onze mid yasuo was afk. Toch gewonnen dankzij geweldige teamfights en pushing power. Twitch+Sivir in een team.

[ Voor 8% gewijzigd door IAmNice op 05-08-2014 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 17:42:
Verder niet boeiend, maar de Vayne ging dood door de Pantheon (jungle gank dus :P). In ieder geval goed te zien dat die Vayne zonder die "random support" zijn ware kwaliteiten heeft laten zien en hard heeft gecarried zonder naar beneden gehaald te worden door zijn medespeler in de lane.
Welke medespeler? :P Vayne speelde solo-top en ik (Irelia) bot met Thresh :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 17:57:
[...]

Welke medespeler? :P Vayne speelde solo-top en ik (Irelia) bot met Thresh :).
Mijn post was sarcastisch. Die vayne wilde top omdat hij niet met een random support wilde en nu kon hij zonder zijn support die de game vernaggelt goed laten zien hoe hard hij kan carryen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 18:11:
[...]

Mijn post was sarcastisch. Die vayne wilde top omdat hij niet met een random support wilde en nu kon hij zonder zijn support die de game vernaggelt goed laten zien hoe hard hij kan carryen.
Nu snap ik zijn standpunt wel, want het zijn soms ook inderdaad dramatische supports in soloqueue. Maar om dan je ADC naar top te brengen en zo het team eigenlijk te benadelen, is wel weer vrij lam. Maar goed 3 seizoenen is Vayne al zijn main, dus het is wel zijn comfort champ. Maar volgende keer hoop ik dat hij weer gewoon bot gaat ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 12:55:
[...]

Conservatief spelen is niet voor alle characters weggelegd. Met Nasus speel je sowieso de eerste 20min conservatief tot je in ieder geval 400+ stacks aantikt, dan kun je (buiten TP naar Dragon) eens gaan denken aan serieuze teamfights. Op een Riven, Garen, Teemo, Darius top en andere characters die zo'n beetje gratis burst uitdelen kun je vanaf het eerste of tweede level al gelijk de asshole uithangen en vernaggel je het voor jezelf als je het niet doet. Conservatief spelen tegen een vijand die met tijd en farm jou eruitscaled (Zelfs als hij in kills achterstaat, hoi Tryndamere, Trundle, Nasus, Shyvana, Veigar, Vayne) is natuurlijk je eigen graf graven.
Trynadamere speel ik altijd super aggresief. Zodra je je core hebt kan je nog steeds kills krijgen als je achter staat en je splitpushed en farmed zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Grappig hoe elk toxic poppetje dat voor top gepakt wordt allemaal een klap van de nerfhammer krijgen. Waar eerst Lulu en Gragas aan de beurt waren, komt nu Maokai in aanmerking. En om eerlijk te zijn, zie ik het met plezier tegemoet. Waar we eerst alleen Renekton hadden als lane-bully worden nu zo'n beetje alle infinite sustain/tankyness champs uit de kast gehaald of anders champs met zo'n veilige range om te harassen met ook nog eens een perfect escape.

Ik ben wel een voorstander van Riot's aanpak hierop. Want toplane is echt een enorm saaie lane aan het worden. Overigens de stand voor gisteren met ranked games op mijn smurf. 1 win - 2 losses.

1 van de losses was te danken aan mijn slechte positioning als AD Carry en de 2e loss was te danken aan 3 verliezende lanes terwijl je zorgt dat ze firstblood + nog wat extra kills krijgen als voorsprong. Maar ja dat is natuurlijk gelijk een reden om de enemy maar te towerdiven :'). Sta je dan aan het einde van de game als enige positief en als jungler met zo'n beetje de meeste CS ingame.

De laatste game speelde ik top Irelia vs een Zed, wat opzich een vrij makkelijke lanematchup was. Kon dan ook goed snowballen vanuit die positie. Plus het voordeel de enemy Zed was een Fransman, wat eigenlijk gelijk staat aan een free win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 08:49:
De laatste game speelde ik top Irelia vs een Zed, wat opzich een vrij makkelijke lanematchup was. Kon dan ook goed snowballen vanuit die positie. Plus het voordeel de enemy Zed was een Fransman, wat eigenlijk gelijk staat aan een free win.
Ja als die ragen altijd zo lekker he. Die zitten echt in hun slaapkamer met een stokbrood de computer te slaan. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Gisteren eens Yorick jungle geprobeerd.
Werkt opzich redelijk aardig; je ganks hebben een slow, jij een speedup als je je Q raakt en je hebt prima sustain in de jungle van je E
Enige probleem wat ik had is early game ga je echt door je mana heen alsof het niets is, maar na een tear was het opzich wel te doen :)
Early game wel wat moeite met de enemy Vi die zo nu en dan probeerde mijn jungle leeg te halen, echter met 3 ghosts + mijzelf die op haar stonden in te hakken heb ik haar niet meer terug gezien.
Het is denk ik wel iets wat ik vaker ga proberen :)

http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1608308524/25056004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Maakt het de nieuwe meta, breng yorick jungle naar de LCS :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
ArgantosNL schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 09:58:
Maakt het de nieuwe meta, breng yorick jungle naar de LCS :+
Zowel LCS als OGN hebben dit al gedaan, met wisselend succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Damienx2 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:02:
[...]

Zowel LCS als OGN hebben dit al gedaan, met wisselend succes.
Jup vandaar ook mijn intresse om hem eens te proberen :+
Game overigens super hard gethrowed omdat onze Galio met zijn pants down gecaught werd bij onze bluebuff :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
na 40 minuten moet je niet meer solo op avontuur gaan zonder vision.
Na 40 minuten kan er in een keer gefinished worden als je een teamfight gigantisch verliest. Zeker als alle AD champs nog leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

ArgantosNL schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:31:
na 40 minuten moet je niet meer solo op avontuur gaan zonder vision.
Na 40 minuten kan er in een keer gefinished worden als je een teamfight gigantisch verliest. Zeker als alle AD champs nog leven.
Laatsts ik als mid zijnde "help me get blue, we dont have vision they might be there"
Krijg geen reactie, dus ik denk "jongens, jullie probleem als ik dood ga"

Je raad het al, ik werd gekilled bij blue en kreeg de volle lading over mij heen. Misschien dat ze de volgende keer wel luisteren maar ik denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
En terecht. Je weet dat ze daar (misschien) zijn, maar gaat er alsnog heen. Dat je teammates in jouw ogen niet meewerken hoeft niet gelijk te betekenen dat je maar domme dingen moet doen. Dit valt praktisch onder intentional feeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Thormodo schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:57:
En terecht. Je weet dat ze daar (misschien) zijn, maar gaat er alsnog heen. Dat je teammates in jouw ogen niet meewerken hoeft niet gelijk te betekenen dat je maar domme dingen moet doen. Dit valt praktisch onder intentional feeding.
Moet zeggen dat ik het hiermee eens ben met Thormodo. Je geeft al aan dat je weet dat je waarschijnlijk gecaught gaat worden en gaat er dan alsnog heen.

Laten we als voorbeeld geven, je steekt een stuk vuurwerk af met een in jouw ogen veelste kort lontje en staat er daarna verbaast bij te kijken dat je geen hand meer hebt.

Volgens jouw gevoel wist je dat het te riskant was, misschien een aantal van je teammates ook dus gewoon niet gaan. Een blue buff is geen "Defeat" scherm waard.

Zelfde had ik gisteren in de river toen ik dus die AD Carry game had. Voor mijn gevoel wist ik dat ik opgewacht werd en toch liep ik er nog even vrolijk facecheckend richting het dragon bosje. Nou na 3 seconden zat ik weer naar de fountain te kijken. Domme actie, en dan kan ik de support / mijn team wel gaan blamen, maar ik ben zelf degene die mijn AD Carry richting een FoW river stuur en facecheck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Well that escalated quickly :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wootlock schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 11:03:
[...]

Maar hij heeft een punt. Want als je zelf al weet dat je waarschijnlijk daar dood gaat, dan ben je toch ook simpelweg aan het feeden met opzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wootlock schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 11:03:
[...]

"jongens als jullie me niet helpen ga ik alleen blue doen en ik weet wel zeker dat ik daar doodga"

Vrij intentional lijkt me. Je eist medewerking en krijg je dit niet, dan ga je express naar enemy side om dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Damienx2 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 11:04:
[...]

Maar hij heeft een punt. Want als je zelf al weet dat je waarschijnlijk daar dood gaat, dan ben je toch ook simpelweg aan het feeden met opzet?
Er bestaat een kans inderdaad, maar er zijn vast ook keren (hoe dom wellicht ook) dat het wel goed gaat :) ondanks dat er zero vision is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

We hadden geen vision op het volledige team, er was een KANS dat er een aantal mensen waren(die is er natuurlijk altijd als je niet vision op het hele team heb). Ik neem een risico om toch die buff te gaan halen, nadat ik voor de zekerheid gevraagd had of er iemand meeging, daar had schijnbaar niemand zin in en heb ik dus het risico genomen om alleen naar de buff te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 11:16:
We hadden geen vision op het volledige team, er was een KANS dat er een aantal mensen waren(die is er natuurlijk altijd als je niet vision op het hele team heb). Ik neem een risico om toch die buff te gaan halen, nadat ik voor de zekerheid gevraagd had of er iemand meeging, daar had schijnbaar niemand zin in en heb ik dus het risico genomen om alleen naar de buff te lopen.
Buff > Win?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Nee natuurlijk is het niet buff > win, maar buff is wel een objective, waar je op sommige mid laners erg veel aan hebt, zeker als je de enige echte vorm van waveclear bent in het team, of hem weggeven aan het andere team die iemand heeft waardoor ze beter kunnen siegen, het is niet een instand loss en/of win, maar alle kleine beetjes helpen. Daarnaast stonden we in de midlane en als thresh meeloopt om een lantern te gooien voor het geval dat ik tegen een tegenstander aan loop die ik niet aankan is er geen probleem, het is godver 5 stappen lopen.

Game hebben we uiteindelijk wel gewonnen hoor trouwens.
En daar is voor te reporten, net als not communicating with team. Als je het zo gaat bekijken zijn hun dus de eerste die, volgens het rito report systeem, fout zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door garriej op 06-08-2014 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 11:20:
En daar is voor te reporten, net als not communicating with team. Als je het zo gaat bekijken zijn hun dus de eerste die, volgens het rito report systeem, fout zijn.
/advocaatvandeduivelmodus

Je stelt ze een vraag om je te volgen, en ze volgen je niet. Dat is toch het gewoon niet eens zijn met jouw actie? ;) volgens mij voldoende gecommuniceerd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:17:
[...]

/advocaatvandeduivelmodus

Je stelt ze een vraag om je te volgen, en ze volgen je niet. Dat is toch het gewoon niet eens zijn met jouw actie? ;) volgens mij voldoende gecommuniceerd :).
Ik heb altijd geleerd "zwijgen is toestemmen". Maar goed, deze discussie gaat natuurlijk inmiddels helemaal nergens meer over.

[ Voor 10% gewijzigd door garriej op 06-08-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
garriej schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 11:20:
En daar is voor te reporten, net als not communicating with team. Als je het zo gaat bekijken zijn hun zij dus de eerste die, volgens het rito report systeem, fout zijn.
Er bestaat niet iets zoiets als "als eerste fout zijn". Als iemand mij een debiel noemt en ik daardoor maar intentional ga feeden, was diegene als eerste fout, maar zijn we beide alsnog fout bezig.

Je initiële reactie was "jongens, jullie probleem als ik dood ga(, want jullie luisteren niet naar mij)". Wat dus gewoon een rare instelling is. De situatie an sich heeft er verder weinig mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Thormodo schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:34:
[...]

Er bestaat niet iets zoiets als "als eerste fout zijn". Als iemand mij een debiel noemt en ik daardoor maar intentional ga feeden, was diegene als eerste fout, maar zijn we beide alsnog fout bezig.

Je initiële reactie was "jongens, jullie probleem als ik dood ga(, want jullie luisteren niet naar mij)". Wat dus gewoon een rare instelling is. De situatie an sich heeft er verder weinig mee te maken.
Klopt, ik heb aangegeven misschien hulp nodig te hebben, als zij dan besluiten dat dat niet nodig is, dan zijn we beide fout, maar mijn call dat ik hulp nodig had was dus wel goed.

Zoals ik al eerder zei: we waren al met een aantal op de midlane, het waren 5 stappen, als thresh even meeloopt met een lantern is er niks aan de hand. Daarnaast zit baron daarnaast en daar hadden we ook geen vision, voor het zelfde geld waren ze die aan het doen. Die kant op lopen was dus sowieso een goed idee geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:40:
[...]

Klopt, ik heb aangegeven misschien hulp nodig te hebben, als zij dan besluiten dat dat niet nodig is, dan zijn we beide fout, maar mijn call dat ik hulp nodig had was dus wel goed.

Zoals ik al eerder zei: we waren al met een aantal op de midlane, het waren 5 stappen, als thresh even meeloopt met een lantern is er niks aan de hand. Daarnaast zit baron daarnaast en daar hadden we ook geen vision, voor het zelfde geld waren ze die aan het doen. Die kant op lopen was dus sowieso een goed idee geweest.
Lopen? Nee, skills die vision verschaffen/ranged shots die kant op vuren om te kijken of er iets staat om het vervolgens te warden was de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
garriej schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:40:
[...]

jou call dat je hulp nodig had was goed, je call om het zonder hulp te doen niet. Welke call zou meer tellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

ArgantosNL schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:01:
[...]

jou call dat je hulp nodig had was goed, je call om het zonder hulp te doen niet. Welke call zou meer tellen :+
't is een risico dat ik heb genomen, dat risico is niet helemaal goed uitgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

garriej schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:03:
[...]

't is een risico dat ik heb genomen, dat risico is niet helemaal goed uitgepakt.
En dat kan gebeuren. Maar geef je team daar niet de schuld van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:04:
[...]

En dat kan gebeuren. Maar geef je team daar niet de schuld van.
Ik probeer hier ook niet "omg my team is so bad pls report" af te kondigen. Maar het team had wel de kans om het te voorkomen hun hebben daar niet voor gekozen, dus ja het is deels de fout van het team. Aan de andere kant geldt natuurlijk precies het zelfde argument(ik heb gekozen om alleen te gaan) en daarom is dit dus ook direct een discussie die nergens meer over gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door garriej op 06-08-2014 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:16
garriej schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:07:
[...]

Ik probeer hier ook niet "omg my team is so bad pls report" af te kondigen. Maar het team had wel de kans om het te voorkomen hun hebben daar niet voor gekozen, dus ja het is deels de fout van het team. Aan de andere kant geldt natuurlijk precies het zelfde argument en daarom is dit dus ook direct een discussie die nergens meer over gaat.
Jij had net zo goed de keuze om niet solo Blue te gaan pakken, zo kunnen we nog wel een paar dagen door gaan met wat wie hoe en waar.
Feit is uiteindelijk dat jij de keuze hebt gemaakt solo naar blue te gaan, daarvoor afgestraft bent door het enemy team en commentaar van je eigen team (en terecht).
Het is simpelweg onhandig solo naar een plek toe te gaan @ 40 minuten als je niet weet waar de enemy zich bevind. Als je weet waar ze zijn is het prima, maar zonder enige vision neem je een enorm risico, welke je niet zou moeten nemen.
@ 40 minuten wordt je simpelweg instapopped als je er 2 of meer tegen komt.

edit:
In mijn ogen probeer je een keuze van jezelf te rechtvaardigen welke onlogisch was op het tijdstip van de game en zonder de benodigde vision.

[ Voor 9% gewijzigd door Suicyder op 06-08-2014 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Suicyder schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:11:
[...]

1.Jij had net zo goed de keuze om niet solo Blue te gaan pakken, zo kunnen we nog wel een paar dagen door gaan met wat wie hoe en waar.
2.Feit is uiteindelijk dat jij de keuze hebt gemaakt solo naar blue te gaan, daarvoor afgestraft bent door het enemy team en commentaar van je eigen team (en terecht).
3.Het is simpelweg onhandig solo naar een plek toe te gaan @ 40 minuten als je niet weet waar de enemy zich bevind. Als je weet waar ze zijn is het prima, maar zonder enige vision neem je een enorm risico, welke je niet zou moeten nemen.
@ 40 minuten wordt je simpelweg instapopped als je er 2 of meer tegen komt.
1. klopt, had ik al in m'n edit staan.
2. Deels waar, maar dit is dus juist mijn punt; ze flamen mij(persoonlijk) waar ze zelf een bijdrage in hebben. Als ik niks gezegd zou hebben dan zou ik nog enigszins de mening willen delen dat het volkomen terecht is om commentaar te geven echter iemand compleet de grond in te stampen vind ik dan alsnog wat ver gaan(want mensen die met de gekste ziektes gooien horen niet thuis in een spel).
3. klopt, ben ik het ook volledig mee eens, de game in kwestie was nog niet zo ver, maar goed dat terzijde.

edit: ik probeer het niet goed te praten, achteraf was het inderdaad een fout om daar alleen heen te lopen. Ik vraag me alleen af, is het compleet en alleen mijn fout dat het team in zulke situaties niet als team wil spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door garriej op 06-08-2014 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 13:06
Soloqueue = volg je team nou maar, ook al doen ze stomme/niet ideale dingen. Anders ga je alleen zelf dood.

Doe ik te vaak. "Oh, mooie kill out of position, team bij me, let's do this! Oh ze waren de andere kant op gelopen, waarom lees je mijn gedachte niet!".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:16:
[...]

1. klopt, had ik al in m'n edit staan.
2. Deels waar, maar dit is dus juist mijn punt; ze flamen mij(persoonlijk) waar ze zelf een bijdrage in hebben. Als ik niks gezegd zou hebben dan zou ik nog enigszins de mening willen delen dat het volkomen terecht is om commentaar te geven echter iemand compleet de grond in te stampen vind ik dan alsnog wat ver gaan(want mensen die met de gekste ziektes gooien horen niet thuis in een spel).
3. klopt, ben ik het ook volledig mee eens, de game in kwestie was nog niet zo ver, maar goed dat terzijde.

edit: ik probeer het niet goed te praten, achteraf was het inderdaad een fout om daar alleen heen te lopen. Ik vraag me alleen af, is het compleet en alleen mijn fout dat het team in zulke situaties niet als team wil spelen.
Ik vraag me ook af op welke AP champ je lategame nog echt een blue nodig hebt. Meestal zit je qua CDR wel goed en heb je inmiddels wel een Athene's, Morellonomicon of AA staff. Dus ik weet niet of een blue late game nog echt zoveel verandering zal brengen als dat hij juist in de early stages heeft. Zeker niet om een death op te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-09 15:14
Om even deze discussie te doorbreken, teambuilder icons zouden beschikbaar moeten zijn. Zoals ik het begrijp moet je per klasse nog wel een extra match spelen als je er al 5 had gedaan.

"06/08 - 10:56 GMT+1: Icons are now available! Thank you for your patience, now go collect'em all!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

support, adc ect. icons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:01

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Damienx2 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:20:
[...]

Ik vraag me ook af op welke AP champ je lategame nog echt een blue nodig hebt. Meestal zit je qua CDR wel goed en heb je inmiddels wel een Athene's, Morellonomicon of AA staff. Dus ik weet niet of een blue late game nog echt zoveel verandering zal brengen als dat hij juist in de early stages heeft. Zeker niet om een death op te lopen.
Ziggs, Xerath om mee te siegen.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:20:
[...]

Punt 3. "de game in kwestie was nog niet zo ver" we praten hier over minuut 25/30, wat geen lategame is. Tevens was ik xerath en had inderdaad een athene's maar meer CDR en meer mana is wel lekker als je moet wave clearen voor je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Mvdbeld schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:21:
Om even deze discussie te doorbreken, teambuilder icons zouden beschikbaar moeten zijn. Zoals ik het begrijp moet je per klasse nog wel een extra match spelen als je er al 5 had gedaan.

"06/08 - 10:56 GMT+1: Icons are now available! Thank you for your patience, now go collect'em all!"
Eergister en gister teambuilder dood gespammed met een vriend van mij. Hij constant support en ik adc we hebben beide de icons nog niet :(
Wel 90% van alle matches die we gespeeld hebben gewonnen. De leona botlane carry was real elke game kwam ik fed mn lane uit omdat leona de god wist wanneer hij kon engagen en wanneer het niet kon ook een game gehad leona ult op adc + supp ik als jinx stuur er meteen mn ult op af leona doet W+E+Q combo ik doe een W + rocket AA en er galmde double kill door summoners rift.
Zonder dollen niemand durfde meer op bot lane te komen dus vanaf lvl6 hadden we free farm op botlane en free push.

Sorry voor de opbouw of spellingsfouten zit op mn mobiel dus aanpassen is een hel.

[ Voor 3% gewijzigd door Ryada op 06-08-2014 13:28 ]

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
Ik ben gister net level 25 geworden en kan nu dus eindelijk team builder vol spammen met teemo's :D

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
euw.leagueoflegends.com/en/news/game-updates/features/building-better-team-builder

6 icons, 1 per rol/klasse (tank, fighter, assasin, magie, marksman en support) als je 5x als zodanig speelt in teambuilder. Voor diegene die al 5x gespeeld hebben sinds de aankondiging je moet nog 1 extra pot spelen. Nu het gefix is om te unlocken (volgens mij dus per rol).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Hehe....eindelijk weer eens een game waar alles lekker loopt. ADC bedankte voor de carry op het einde van de game, sfeer was goed en calls werden goed gefollowed. http://matchhistory.euw.l...EUW1/1608835811/200735443

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Mvdbeld schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:42:
[...]

euw.leagueoflegends.com/en/news/game-updates/features/building-better-team-builder

6 icons, 1 per rol/klasse (tank, fighter, assasin, magie, marksman en support) als je 5x als zodanig speelt in teambuilder. Voor diegene die al 5x gespeeld hebben sinds de aankondiging je moet nog 1 extra pot spelen. Nu het gefix is om te unlocken (volgens mij dus per rol).
En als ik bijvoorbeeld botlane assassin kies en met leona speel krijg ik dan de assasin icon? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Rordarok schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:43:
Hehe....eindelijk weer eens een game waar alles lekker loopt. ADC bedankte voor de carry op het einde van de game, sfeer was goed en calls werden goed gefollowed. http://matchhistory.euw.l...EUW1/1608835811/200735443
Toch altijd fijn die 1 uit de 100 matches dat het spel best leuk is. Daar doe je het voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
garriej schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:43:
[...]

En als ik bijvoorbeeld botlane assassin kies en met leona speel krijg ik dan de assasin icon? :+
Think so, heb zelf ook potten met trist bot als zijnde mage gespeeld (gewoon verder ad gebouwd) en kha'zhix jungle als tank, braum tank etc. Denk niet dat het systeem jouw rol verifieert met jouw built ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Rordarok schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:43:
Hoe vind je eigenlijk LB zonder de silence, je kun haar nu niet echt meer gebruiken tegen alle midlaners of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 12:03
ArgantosNL schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:33:
[...]

Hoe vind je eigenlijk LB zonder de silence, je kun haar nu niet echt meer gebruiken tegen alle midlaners of wel?
Wat voegde de silence nog toe behalve nog meer 'ik kan er niets tegen doen'.

Nu is LB volgens mij wel erg netjes, nog steeds een assasin, alleen de enemy heet nu wel een kans om 'iets' te doen tijdens haar combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 14:55

steel123

Cryman9

Ja idd, nu kun je tenminste nog een poging doen om terug te harassen voordat leblanc alweer tussen haar caster minions staan.
Maar verder is haar damage toch niet minder geworden? Dus targets die ze in 1 sec opblies, blaast ze nu nog steeds op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Ik vind LeBlanc niet per se veel zwakker geworden. Voor de oneshot is de silence jammer aangezien er geen counterplay was (a la Rengar oneshot) maar de rest van de abilities zijn weer redelijk gebuffed. Ik vind haar nog steeds sterk eigenlijk. Er is misschien een lichte skill increase geweest om even effectief te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
nu kun je wel mid combo geCCed worden, waar je eerst vrijspel had. Een vriend van mij kon met annie nu LB counter bursten eerst zou dat niet mogelijk zijn. Welke champs kan je het beste tegen LB pakken uit jou ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-09 17:32
Ik gebruik altijd Ahri tegen LeBlanc, als je al 2 succesvolle Q's op LB land is ze al half hp en zal ze er 2x over nadenken om een combo te gaan doen, zodra dit gebeurt land je een charm + alles wat je hebt en ignite en t is een kill.

Wat er eigenlijk meestal gebeurt is dat ze early backen door alle harrass, en dan maar beslissen om mij te negeren en bot lane te roamen, ik volg dan netjes zodat ze daar geen kills kan gaan oppakken.

+ wat natuurlijk erg meetelt is dat je door je ult ervoor kan zorgen dat ze niet kan escapen door haar abilities, of dat je zelf kan escapen.

Maar ik gebruik Ahri praktisch tegen alles mid :+

[ Voor 13% gewijzigd door Turismo op 06-08-2014 16:17 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Een vriend van mij neemt altijd Fizz tegen LB mid. Werkt best goed volgens hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Ahri countert LeBlanc vrij hard atm. Diana is ook erg lastig tegen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Rordarok schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 16:43:
Ahri countert LeBlanc vrij hard atm. Diana is ook erg lastig tegen te spelen.
Hmm Diana lastig voor LB? Pre lvl 6 kan Diana enkel poken met Q en haar W shield is zeker dan nog niet heel indrukwekkend. Na lvl 6 wordt Diana pas Diana, maar een goeie LB zou Diana's Q + R combo moeten kunnen dodgen. Maar goed, als Diana beet heeft, dan gaat LB wel snel neer natuurlijk.

Xerath zou het ook redelijk tegen LB moeten kunnen. In theorie kan Xerath buiten LB's range blijven en simpelweg vanaf lange afstand Q's te blijven schieten. Dat kan LB niet eindeloos dodgen en door Xeraths (quasi OP) passive zal ie ook early game niet zo snel oom gaan.

[ Voor 36% gewijzigd door Koekiemonsterr op 06-08-2014 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Geen idee welke abilities Diana precies heeft maar dat 'inklappen' cancelt je W (net als Ahri charm) en zorgt er eigenlijk voor dat je haar nooit kan neerbursten. Ze is geen gevaar voor je maar het is lastig als LeBlanc als je geen kills krijgt en constant geoutpushed wordt waardoor je ook niet kan roamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Sowieso een champ met veel waveclear doet het prima tegen lb. TF, kayle, xerath, ziggs. Gewoon veilig spelen en farmen, haar niet laten roamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garriej schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:07:
[...]

Ik probeer hier ook niet "omg my team is so bad pls report" af te kondigen. Maar het team had wel de kans om het te voorkomen hun hebben daar niet voor gekozen, dus ja het is deels de fout van het team. Aan de andere kant geldt natuurlijk precies het zelfde argument(ik heb gekozen om alleen te gaan) en daarom is dit dus ook direct een discussie die nergens meer over gaat.
Was die blue buff meer waard dan andere objectives op de map of objectives waar je team mee bezig waren? Zoals het defenden van je eigen torens, siegen, dragon, baron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 18:56:
[...]

Was die blue buff meer waard dan andere objectives op de map of objectives waar je team mee bezig waren? Zoals het defenden van je eigen torens, siegen, dragon, baron?
Er gebeurde verder helemaal niks, we waren met ze 4e ofzo mid aan het clearen want dat was de enige lane.die gepushed was, 2 tegenstanders waren de sidelanes aan het pushe, dus de 3 die net mid hadden door gepushed daar was een kans van dat ze bij blauw waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-02 22:53

nathanchunkie

Developer

Hey nogmaals als iemand een Tweakers ranked 5v5 team wil opzetten add me ingame : Quality
Division maakt mij vrij weinig uit aangezien ik voor de lol speel, ben zelf Diamond.

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ik wil best mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09 16:05

Pykow

Angelo OTR

Ik blijf zeggen dat ze het beter moeten aangeven welke type iedere champion is.
Ik speelde net per ongeluk een assassin.
ik kan dat voor geen meter. veelste langzaam en weinig damage.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Assassins zijn juist vaak de insta-gib burst champs.

@hierboven Ik wil wel meedoen, maar heb variërende interesse/beschikbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie

nathanchunkie

Developer

Nou voeg me toe en we zoeken het wel uit

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:16
Ik heb op zich ook wel interesse. Misschien keer mee om de tafel zitten, IGN is zelfde als op tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie

nathanchunkie

Developer

We hebben er nu 6/7 o.i.d. meer is altijd welkom n_n'

Edit daar gaan we full yolo ranked team: http://www.lolnexus.com/E...h?name=quality&region=EUW

[ Voor 49% gewijzigd door nathanchunkie op 06-08-2014 21:17 ]

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus wat frustrerend, heb je en Tryn in je team die niet kan ulten en flash i.p.v. ghost heeft?

En nu iemand die Teemo tegen een Shyvanna en Vi picked? 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2014 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Oh add me gerust, Koekie26 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
En we hebben gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie

nathanchunkie

Developer

Zojuist het eerste ranked 5v5 potje gedaan. Best fun was echt een ''I don't care/flashy plays" team though.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6vs5FQx.jpg

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

garriej schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:43:
[...]

Ja. en een bonus ... lol.

Bij teambuilder als Leona bot assassin gegaan:

Riot Says:
Matchmaking advantage: Active
When you try a new role or Champion, TeamBuilder will automatically adjust the matchmaking rating.These adjustments decrease as you gain experience.
Hello mini exploit :p

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Laatst online: 25-09 16:29
en hier is ie dan de resulst van mijn eerste "Teemo Teambuilder game"
http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1609732448/24556856

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Laatst online: 27-09 15:50

MikeVM

- Baloo -

moet ik mensen reporten, dewelke roepen om teammates te reporten omdat ze een slechte score hadden? of moet ik dit gedrag negeren?

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie

nathanchunkie

Developer

MikeVM schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 22:39:
moet ik mensen reporten, dewelke roepen om teammates te reporten omdat ze een slechte score hadden? of moet ik dit gedrag negeren?
Iedereen kan slechte games hebben. Is geen ban worthy

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nathanchunkie schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 22:45:
[...]

Iedereen kan slechte games hebben. Is geen ban worthy
Oh jawel, mensen die constant facecheckinen met 5 MIA krijgen altijd een report van mij. Zeker als we al achterstaan. Dat is namelijk gewoon assisting the enemy team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie

nathanchunkie

Developer

Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 23:10:
[...]

Oh jawel, mensen die constant facecheckinen met 5 MIA krijgen altijd een report van mij. Zeker als we al achterstaan. Dat is namelijk gewoon assisting the enemy team.
Assisting enemy team is wanneer je bewust enemy aan een overwinning helpt door gewoon recht naar hun nexus te lopen langs alle towers etc.

Front-end developer.

Pagina: 1 ... 58 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]