Dat is gewoon stom spelen, wordt niemand voor gebanned. Het maakt wel dat je reports waardeloos worden door het overmatig gebruik.Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 23:10:
[...]
Oh jawel, mensen die constant facecheckinen met 5 MIA krijgen altijd een report van mij. Zeker als we al achterstaan. Dat is namelijk gewoon assisting the enemy team.
Verwijderd
In feite is er niet zoveel verschil tussen hoor. Beiden levert niets op voor je team, beiden kan je doen met je scherm uit, en beiden geeft de tegenstander gold.nathanchunkie schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 23:20:
[...]
Assisting enemy team is wanneer je bewust enemy aan een overwinning helpt door gewoon recht naar hun nexus te lopen langs alle towers etc.
Ik vind het ook reportable hoor. Veel games met plats gehad die gewoon late game facechecken/alleen gaan en zo de game verliezen. Dit zijn meestal ook de mensen die dan zitten zeiken over dat de game al verloren is, blame support geen wards etc.
En zo hadden we gisteren weer een ranked match die spontaan verdween
. Niet dat ik het extreem erg vond want onze teamcomp moest early hard winnen om een kans te maken en dat was niet bepaald het geval.
Toen nog even teambuilder gedaan, maar wat een draak van een systeem is dat nog steeds. Zit je dan 10 minuten te wachten op een 20 minuten stomp. Nou ja win + icoontje binnen. Betwijfel echter of ik ze allemaal ga willen unlocken. Toen nogmaals ranked in en gelukkig vanuit top kunnen carryen echter was het een vrij dramatische game qua niveau. En mijn lasthitten moet echt beter. Ik sta meestal lategame wel met de meeste CS maar met name de early game is vrij bedroevend bij mij, wat ik dan mid/late-game weer moet goedmaken.
Overigens, in die matchup van de laatste game stond ik vs een Elise op top. Ik kon duidelijk het verschil merken tussen release Elise en de huidige Elise. Dus tip, pak haar gewoon niet voor top, zeker niet om te proberen een Irelia te counteren.
Toen nog even teambuilder gedaan, maar wat een draak van een systeem is dat nog steeds. Zit je dan 10 minuten te wachten op een 20 minuten stomp. Nou ja win + icoontje binnen. Betwijfel echter of ik ze allemaal ga willen unlocken. Toen nogmaals ranked in en gelukkig vanuit top kunnen carryen echter was het een vrij dramatische game qua niveau. En mijn lasthitten moet echt beter. Ik sta meestal lategame wel met de meeste CS maar met name de early game is vrij bedroevend bij mij, wat ik dan mid/late-game weer moet goedmaken.
Overigens, in die matchup van de laatste game stond ik vs een Elise op top. Ik kon duidelijk het verschil merken tussen release Elise en de huidige Elise. Dus tip, pak haar gewoon niet voor top, zeker niet om te proberen een Irelia te counteren.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Stel, je bent rond de level 4 als Blitz, je adc is bezig terug te lopen naar de lane (was net dood gegaan), je zit op 25% health terwijl de vijandige Caithlyn/Thresh beide nog 40% of meer hebben, en je zit in de bosjes gewoon om xp te krijgen en te zorgen dat ze niet direct proberen te pushen.
Dan besluit je mid (Syndra) te ganken. Je kan aan de beweging van de vijand zien dat Syndra langs een ward is gelopen. Moet je dan, terwijl je door de minions geen grab kan doen en dus er naar toe zou moeten lopen, gaan proberen te helpen? Of is het verstandiger om niet zelfmoord te plegen? Ik ging voor de tweede optie, maar Syndra was het daar natuurlijk niet mee eens.
Let wel, deze Syndra zag kans 90 CS te krijgen in een game van 38 minuten
http://matchhistory.euw.l...EUW1/1609731356/203765660
Dan besluit je mid (Syndra) te ganken. Je kan aan de beweging van de vijand zien dat Syndra langs een ward is gelopen. Moet je dan, terwijl je door de minions geen grab kan doen en dus er naar toe zou moeten lopen, gaan proberen te helpen? Of is het verstandiger om niet zelfmoord te plegen? Ik ging voor de tweede optie, maar Syndra was het daar natuurlijk niet mee eens.
Gewoon terug pingen en zeggen dat je niet kan engagen/fighten. En pingen op de plek waar de ward staat en even aangeven. Zou voldoende moeten zijn.Skyclad schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 07:57:
Stel, je bent rond de level 4 als Blitz, je adc is bezig terug te lopen naar de lane (was net dood gegaan), je zit op 25% health terwijl de vijandige Caithlyn/Thresh beide nog 40% of meer hebben, en je zit in de bosjes gewoon om xp te krijgen en te zorgen dat ze niet direct proberen te pushen.
Wist tot dat moment niet dat de river geward was, en zei ook dat ik niet kon komen zonder direct dood te gaan toen Syndra begon te klagen. Maar je begrijpt dat alles daarna volgens Syndra mijn schuld was 
De rest van het team negeerde hem trouwens volledig, ook toen ie ging klagen dat ik ulte op Shaco's clone. (Dat leverde hem trouwens wel een kill op aangezien ik Shaco er ook mee raakte, hij zichtbaar werd, en direct geraakt werd door Syndra)
De rest van het team negeerde hem trouwens volledig, ook toen ie ging klagen dat ik ulte op Shaco's clone. (Dat leverde hem trouwens wel een kill op aangezien ik Shaco er ook mee raakte, hij zichtbaar werd, en direct geraakt werd door Syndra)
Beste optie om te doen. Zo hadden wij een klagende Lee Sin gisteren in een game zitten omdat onze Lulu mid Heal / Clarity speelde en op mid niet rondliep met armor runes maar met scaling health vs een AP champ. Hij had haar dus nog geen seconde zien spelen maar had al zijn mening klaar. Heb hem verzocht zijn eigen game te spelen en daar op te gaan letten alvorens hij iemand de grond in boort die misschien niet de beste summonerspell combo heeft maar ook nog niets verkeerds heeft gedaan. Armor runes op mid zijn over het algemeen ook geen mandatory. In tegendeel zelfs.Skyclad schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 08:07:
De rest van het team negeerde hem trouwens volledig, ook toen ie ging klagen dat ik ulte op Shaco's clone.
Hebben mensen hier eigeblijk nog tips en dergelijke voor vayne?
Had haar laatst gespeeld leuke champ maar mijn mechanics zijn met haar nog niet al te best.
Gister 1 potje verloren door mijn stomiteiten (1ste van de 2 games met andere tweakers) de 2de game gewonnen wou wat tips vragen aan de enemy adc maar die wou dat niet geven.
Had haar laatst gespeeld leuke champ maar mijn mechanics zijn met haar nog niet al te best.
Gister 1 potje verloren door mijn stomiteiten (1ste van de 2 games met andere tweakers) de 2de game gewonnen wou wat tips vragen aan de enemy adc maar die wou dat niet geven.
Steam: Ryada.
Sinds vannacht mag ik ook de felbegeerde Gouden Beker vasthouden. Benieuwd of ie boven de open haard kan blijven staan of dat het een wisselbeker blijkt....
Wel net op tijd die promo, want nog geen paar minuten later flipt me pc. Eindeloze laadtijden, mega traag, vast lopen, schijffouten. Vanmorgen nog ff 'Pc Vernieuwen' gedaan, schijnbaar behoudt ie dan je bestanden en herstelt dat alles.
Zou dit Riot zijn geweest , in een verwoede poging me toch in de buurt van de 50% te houden?
Wel net op tijd die promo, want nog geen paar minuten later flipt me pc. Eindeloze laadtijden, mega traag, vast lopen, schijffouten. Vanmorgen nog ff 'Pc Vernieuwen' gedaan, schijnbaar behoudt ie dan je bestanden en herstelt dat alles.
Zou dit Riot zijn geweest , in een verwoede poging me toch in de buurt van de 50% te houden?
Tips voor Vayne, als in wat te bouwen en wat te levellen?wambamNL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 08:50:
Hebben mensen hier eigeblijk nog tips en dergelijke voor vayne?
Level prioriteit skills: R -> W -> Q -> E
Item build: BotRK rush into Youmoo's of BotRK rush into Statikk Shiv/Phantom Dancer. Afhankelijk van het enemy team (gaan ze armor stacken) Last Whisper en anders Infinity Edge en daarna Last Whisper. Om vervolgens af te sluiten met een defensive item -> Guardian's Angel, Mercurial Scimitar (voor vervelende hold ults zoals Warwick / Malzahar), Banshees Veil. 1 van die 3.
Tijdens je duelen probeer zoveel mogelijk te letten op wanneer te tumblen. 2 Silver bolt procs op je enemy (de zilveren ringetjes onder hun) dan tumble om extra damage op je Silver bolt proc te doen.
Early game ga je het niet makkelijk hebben omdat Vayne vanwege haar lage attack range vaak het slachtoffer is van een hoop lane-bullying. Zodra je je BotRK af hebt kun je fatsoenlijk beginnen te traden/duelen. Dus vraag je support ook niet al te agressive in lane te spelen aangezien je merendeel van de trades early zult verliezen. Na je eerste back zou het al beter zijn. Houd overigens niet in dat je support niet moet harassen juist dat moet hij wel blijven doen zodat jij rustig kunt farmen, maar niet initiaten dus.
Nou dat is het zo'n beetje, denk ik wel. Voor de rest is positioning met name voor Vayne erg belangrijk vanwege wederom haar beperkte attack range.
Hier heb ik wat aan bedankt.Damienx2 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:02:
[...]
Tips voor Vayne, als in wat te bouwen en wat te levellen?
Level prioriteit skills: R -> W -> Q -> E
Item build: BotRK rush into Youmoo's of BotRK rush into Statikk Shiv/Phantom Dancer. Afhankelijk van het enemy team (gaan ze armor stacken) Last Whisper en anders Infinity Edge en daarna Last Whisper. Om vervolgens af te sluiten met een defensive item -> Guardian's Angel, Mercurial Scimitar (voor vervelende hold ults zoals Warwick / Malzahar), Banshees Veil. 1 van die 3.
Tijdens je duelen probeer zoveel mogelijk te letten op wanneer te tumblen. 2 Silver bolt procs op je enemy (de zilveren ringetjes onder hun) dan tumble om extra damage op je Silver bolt proc te doen.
Early game ga je het niet makkelijk hebben omdat Vayne vanwege haar lage attack range vaak het slachtoffer is van een hoop lane-bullying. Zodra je je BotRK af hebt kun je fatsoenlijk beginnen te traden/duelen. Dus vraag je support ook niet al te agressive in lane te spelen aangezien je merendeel van de trades early zult verliezen. Na je eerste back zou het al beter zijn. Houd overigens niet in dat je support niet moet harassen juist dat moet hij wel blijven doen zodat jij rustig kunt farmen, maar niet initiaten dus.
Nou dat is het zo'n beetje, denk ik wel. Voor de rest is positioning met name voor Vayne erg belangrijk vanwege wederom haar beperkte attack range.
Wat zijn de basis regels van positioning net adc want ik krijg mn position met vayne echt nooit goed, terwijl als ik lucian of kogmaw speel is mn positioning feilloos.
Dat heb ik dus ook als ik met vayne speel, komt denk ik door de korte range.wambamNL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:07:
[...]
Hier heb ik wat aan bedankt.
Wat zijn de basis regels van positioning net adc want ik krijg mn position met vayne echt nooit goed, terwijl als ik lucian of kogmaw speel is mn positioning feilloos.
Zou kunnen inderdaad maar vayne vind ik kwa kit en alles toch wel echt geweldig.garriej schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:08:
[...]
Dat heb ik dus ook als ik met vayne speel, komt denk ik door de korte range.
Nieuwe uitdaging vayne masteren -.- gaat lang duren denk.
Een vriend van mij speelt best wel veel met vayne, hij zei dat het bij hem ongeveer 20 potjes duurden voordat hij het redelijk begon door te krijgen.
Oja dat mannetje houd wel van overdrijven, dus reken op een game of 10. Dan master je haar nog niet natuurlijk maar dan begin je in te schatten wat je wel en niet kan hebben.
Oja dat mannetje houd wel van overdrijven, dus reken op een game of 10. Dan master je haar nog niet natuurlijk maar dan begin je in te schatten wat je wel en niet kan hebben.
[ Voor 37% gewijzigd door garriej op 07-08-2014 09:15 ]
Maar het loont wel. Vayne is enorm sterk in de lategame. Al heb je 1 probleem momenteel dat het tijdperk Tristana / Kog'maw is aangebroken. Deze kunnen haar beide vrij snel neerbursten voordat Vayne een kans krijgt. Denk ook dat Corki nog wel eens problemen kan opleveren. De rest van de AD Carry's moet te doen zijn.wambamNL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:12:
[...]
Zou kunnen inderdaad maar vayne vind ik kwa kit en alles toch wel echt geweldig.
Nieuwe uitdaging vayne masteren -.- gaat lang duren denk.
Zit je eindelijk weer in promos van platinum 3, verlies je uiteindelijk nog.
1e game heerlijk gewonnen, niks op aan te merken
http://matchhistory.euw.l...ls/EUW1/1609584353/293179
2e game, begon al met darius die zegt in champion select "i troll, me top or afk".
faald vervolgens KEI hard, mid lane tf was ook niet al te best, jungle lee miste veel skills shots.
Ezreal en ik(nami) bot wonnen echt te makkelijk, hopen dat je z'n game kan carryen maar uiteindelijk verliezen door z'n stomme fouten late game van darius/lee.
http://matchhistory.euw.l...ls/EUW1/1609667191/293179
3e game, hopen dat je in het "goede" team zit, kog bakte er helemaal niks van early game, zijn map awereness en map placement was zo slecht, en toen kwam ik erachter dat hij gold 3 was -_-.
een Zed die iemand killed en ook meteen weer dood gaat, hebben we ook niet veel aan.
Een nidalee die wel goed was, hopen dat we daar op kunnen steunen, en kog maw late game lekker veel dmg gaat doen, we komen echt KEI goed terug, zie statistieken, verlies je alsnog omdat nidalee gepakt wordt bottem lane die aan het solo farmen is, probeerde haar nog te redden maar dat ging niet en dan ga je zelf dood, dan weet je al dat de game over is
. zo jammer soms !
http://matchhistory.euw.l...ls/EUW1/1609756023/293179
1e game heerlijk gewonnen, niks op aan te merken
http://matchhistory.euw.l...ls/EUW1/1609584353/293179
2e game, begon al met darius die zegt in champion select "i troll, me top or afk".
faald vervolgens KEI hard, mid lane tf was ook niet al te best, jungle lee miste veel skills shots.
Ezreal en ik(nami) bot wonnen echt te makkelijk, hopen dat je z'n game kan carryen maar uiteindelijk verliezen door z'n stomme fouten late game van darius/lee.
http://matchhistory.euw.l...ls/EUW1/1609667191/293179
3e game, hopen dat je in het "goede" team zit, kog bakte er helemaal niks van early game, zijn map awereness en map placement was zo slecht, en toen kwam ik erachter dat hij gold 3 was -_-.
een Zed die iemand killed en ook meteen weer dood gaat, hebben we ook niet veel aan.
Een nidalee die wel goed was, hopen dat we daar op kunnen steunen, en kog maw late game lekker veel dmg gaat doen, we komen echt KEI goed terug, zie statistieken, verlies je alsnog omdat nidalee gepakt wordt bottem lane die aan het solo farmen is, probeerde haar nog te redden maar dat ging niet en dan ga je zelf dood, dan weet je al dat de game over is
http://matchhistory.euw.l...ls/EUW1/1609756023/293179
O.R.C. Black Bulls Rugby
O crap zie nu pas hoe slecht ik speelde. Mocht iemand nog interesse hebben in ranked 5v5's vanavond add me ingame (Quality)nathanchunkie schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:49:
Zojuist het eerste ranked 5v5 potje gedaan. Best fun was echt een ''I don't care/flashy plays" team though.
[afbeelding]
Het vervelende is alleen dat je maar een beperkt aantal invites hebt, mweh. :]
Front-end developer.
Dan maak je toch een 2e team?nathanchunkie schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:24:
[...]
O crap zie nu pas hoe slecht ik speelde. Mocht iemand nog interesse hebben in ranked 5v5's vanavond add me ingame (Quality)
Vooral de positioning van je was soms niet zo goednathanchunkie schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:24:
[...]
O crap zie nu pas hoe slecht ik speelde. Mocht iemand nog interesse hebben in ranked 5v5's vanavond add me ingame (Quality)
Wel grappig we wonnen een teamfight.. Hey waar is kog'maw, ow die is weer dood
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Zeker ze is ook enorm leuk om te spelen dus ik ga er zeker geen spijt van krijgen maar als je vrienden zeggen je hebt 0 mechanics met haar dan word je er ook niet positiever op.Damienx2 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:14:
[...]
Maar het loont wel. Vayne is enorm sterk in de lategame. Al heb je 1 probleem momenteel dat het tijdperk Tristana / Kog'maw is aangebroken. Deze kunnen haar beide vrij snel neerbursten voordat Vayne een kans krijgt. Denk ook dat Corki nog wel eens problemen kan opleveren. De rest van de AD Carry's moet te doen zijn.
Nieuwe vrienden zoekenwambamNL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:35:
[...]
Zeker ze is ook enorm leuk om te spelen dus ik ga er zeker geen spijt van krijgen maar als je vrienden zeggen je hebt 0 mechanics met haar dan word je er ook niet positiever op.
Of gewoon, je weet wel, kritiek ter harte nemen en beter worden.
Vicariously I live while the whole world dies
Doe dat dan ook eens Vicarious!Vicarious schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:37:
[...]
sometimes you gotta take one for the team.Lonestander schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:35:
[...]
Vooral de positioning van je was soms niet zo goed
Wel grappig we wonnen een teamfight.. Hey waar is kog'maw, ow die is weer dood
Daar speel ik te weinig voor. Maar ik weet van mezelf dat ik niet zo goed ben en gewoon in silver thuishoor (misschien low gold).
Ja behalve dat ze dan zelf niet met inbreng komen over hoe ik dan kan verbeterenVicarious schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:37:
[...]
Tip;Vicarious schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:39:
[...]
Daar speel ik te weinig voor. Maar ik weet van mezelf dat ik niet zo goed ben en gewoon in silver thuishoor (misschien low gold).
begin met het focussen op 2 lanes en 2 champions per lane.
Oefen in dominion om de champion te leren kennen en combos/items te oefenen.
Als je dat goed onder de knie hebt breidt dan uit naar een extra 2 champions per lane zodat je een "Pool" van 8 champions ( 4 per lane )
suc6
O.R.C. Black Bulls Rugby
Gewoon veel oefenen. Nieuwe champs eerst 1x in normal en daarna in ranked. Van veel spelen word je beter. Veel van die streamers die Diamond worden zijn echt niet super getalenteerd ofzo hoor. Ze hebben gewoon heel veel tijd en spelen 10+ uur per dag lol. Dan ga je vanzelf de champions beter leren kennen en situaties beter leren lezen. Ze hebben gewoon meer ervaringwambamNL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:42:
[...]
Ja behalve dat ze dan zelf niet met inbreng komen over hoe ik dan kan verbeteren
[ Voor 4% gewijzigd door Vicarious op 07-08-2014 09:44 ]
Succes Vicariouspsyy138 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:43:
[...]
Tip;
begin met het focussen op 2 lanes en 2 champions per lane.
Oefen in dominion om de champion te leren kennen en combos/items te oefenen.
Als je dat goed onder de knie hebt breidt dan uit naar een extra 2 champions per lane zodat je een "Pool" van 8 champions ( 4 per lane )
suc6
Vooral Dominion met de afwijkende items oefenen! It's fast, it's fun...
Hoho, het is wel een platinum 3 speler he, die moet ik aanbidden.
Lowered our standards now have we?Vicarious schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:47:
Dominion kost weinig tijd, iedereen zit altijd te kloten dusja, "bijna nooitDamienx2 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:45:
[...]
Succes Vicariousdat jij op je oude dag nog eens tips mag krijgen vanuit het Tweakers forum.
Vooral Dominion met de afwijkende items oefenen! It's fast, it's fun...

het potje is toch zo voorbij!

Als je serieus beter wilt worden en hoger op wilt komen is dit zeker een goede strategie.
Ik heb nami/zyra/morg/braum zeker goed onder de knie als support, maar andere supports kan ik ook wel.
Daarnaast kan ik ook met met xerath/fiora/kayle mid uit de voeten en ben ik aatrox/malph top aan het oefenen
zo goed ben ik nou ook weer niet, ben vorig seizoen met beetje geluk in platinum 2 terecht gekomen, ben altijd silver 2/3 geweest in season 2/3.Vicarious schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:47:
Maar ik ben zeker van plan om voor diamond te gaan dit seizoen.
[ Voor 21% gewijzigd door psyy138 op 07-08-2014 09:51 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Het is leuk om 1 potje dominion te spelen om de mechanics van de champion onder de knie te krijgen, maar ik denk dat je pas serieus beter wordt als je er in ranked mee speelt. Veel meer tryhard dan normal (ook in je eigen mindset) en je speelt tenminste niet met afwijkende items etc.
dat sowieso, ma sommige doen dat echt niet geloof mij.Vicarious schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:51:
Het is leuk om 1 potje dominion te spelen om de mechanics van de champion onder de knie te krijgen, maar ik denk dat je pas serieus beter wordt als je er in ranked mee speelt. Veel meer tryhard dan normal (ook in je eigen mindset) en je speelt tenminste niet met afwijkende items etc.
Trouwens,, ben team builder helemaal vergeten

O.R.C. Black Bulls Rugby
Ik zou zeggen die tip van Junia (BigCheeze) voor Teambuilder is ook nog niet zo gek. Ik denk dat het met name kwam door mijn beperkte aantal games in Teambuilder dat ik vs een Silver IV stond die volgens mij Zed voor de eerste keer speelde.Vicarious schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:51:
Maar over het algemeen probeert men daar wel te winnen en is er niet veel gezeur.
Team builder is ook prima, je kan gegarandeerd de champ spelen die je wilt oefenen. Maar nogmaals: denk dat je pas echt beter wordt in ranked omdat er ook voor jezelf wat meer druk op staat (je wilt immers je rating opkrikken).
Ik zweer bij team builderDamienx2 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:53:
[...]
Ik zou zeggen die tip van Junia (BigCheeze) voor Teambuilder is ook nog niet zo gek. Ik denk dat het met name kwam door mijn beperkte aantal games in Teambuilder dat ik vs een Silver IV stond die volgens mij Zed voor de eerste keer speelde.
Maar over het algemeen probeert men daar wel te winnen en is er niet veel gezeur.
Ja afhankelijk van de tijd van de dag en je champion/role kan het wel ff duren qua queues, maar doorgaans gaat het toch vlot genoeg imo. En veel belangrijker, zonder gezeur in champ select over lanes. Normal draft vind ik vaak te lang duren en normal non-draft is altijd gezeik. Zie daar, team builder ftw!
HEt enige wat ik irritant vind bij teambuilder is dat je soms mirror matches speelt, iets wat je in ranked nooit zult tegenkomen. Aan de andere kant kun je ook in zo'n matchup weer nieuwe dingen leren over je champion door goed je tegenstander te analyseren. Ik ga het ook maar eens wat vaker doen.Koekiemonsterr schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:57:
[...]
Ik zweer bij team builder![]()
Ja afhankelijk van de tijd van de dag en je champion/role kan het wel ff duren qua queues, maar doorgaans gaat het toch vlot genoeg imo. En veel belangrijker, zonder gezeur in champ select over lanes. Normal draft vind ik vaak te lang duren en normal non-draft is altijd gezeik. Zie daar, team builder ftw!
Klopt, dat met soms lange queues is een minpunt, maar ik vind het wel een uitkomst dat team builder.Vicarious schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:03:
HEt enige wat ik irritant vind bij teambuilder is dat je soms mirror matches speelt
En ik wilde juist Elise mijn go to AP top maken. Toch denk ik ook dat het meer een skill matchup is dan dat Elise dat keihard verliest van Irelia.Damienx2 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 07:55:
Als Irelia early weet wat ze doet, zal ze Elise eruit scalen.steel123 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:16:
[...]
En ik wilde juist Elise mijn go to AP top maken. Toch denk ik ook dat het meer een skill matchup is dan dat Elise dat keihard verliest van Irelia.
Vergeet ook niet dat de early game van Elise weliswaar nog wel sterk is, maar niet meer van het kaliber van begin season 4.
Ja, interesse? ^^
Front-end developer.
Het grootste probleem van Team Builder is dat hij niet erg op MMR lijkt te letten. 3 silver, 2 bronze vs 2 silver, 1 bronze en 2 unranked kan ik nog geloven. Maar 2 silver, 2 bronze, 1 unranked tegen 1 platinum, 1 gold, 2 silver en een unranked?
Je hebt in teambuilder een aparte MMR, ook nog per rol. Als mensen het nog niet vaak gespeeld hebben, staan ze dus op het nulpunt in MMR (dat kunnen dus bronze V tot challenger spelers zijnSkyclad schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:24:
Het grootste probleem van Team Builder is dat hij niet erg op MMR lijkt te letten. 3 silver, 2 bronze vs 2 silver, 1 bronze en 2 unranked kan ik nog geloven. Maar 2 silver, 2 bronze, 1 unranked tegen 1 platinum, 1 gold, 2 silver en een unranked?
En normal 5v5 draft wel dan?Skyclad schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:24:
1 unranked, 1 silver, 3 gold vs 2 silver, 1 gold, 2 platinum.
Normal MMR staat ook los van ranked MMR.steel123 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:26:
[...]
En normal 5v5 draft wel dan?
1 unranked, 1 silver, 3 gold vs 2 silver, 1 gold, 2 platinum.
Ik weet het, maar het niveau verschil is gewoon te hoog op een gegeven moment.Vicarious schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:25:
[...]
Je hebt in teambuilder een aparte MMR, ook nog per rol. Als mensen het nog niet vaak gespeeld hebben, staan ze dus op het nulpunt in MMR (dat kunnen dus bronze V tot challenger spelers zijn)
Wat is hoog? Als ik teambuilder speelt kom ik vaak tegen silvers en gold te spelen wat ik erg lomp vindSkyclad schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:29:
[...]
Ik weet het, maar het niveau verschil is gewoon te hoog op een gegeven moment.
Front-end developer.
Laat ik het zo zeggen.steel123 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:16:
[...]
En ik wilde juist Elise mijn go to AP top maken. Toch denk ik ook dat het meer een skill matchup is dan dat Elise dat keihard verliest van Irelia.
- Haar auto-attacks moet ze het niet van hebben;
- Haar Q damage is behoorlijk generfd en als je als Irelia op level 3 -> 1 punt Q en 2 punten in je W hebt zitten outsustain je dat met gemak en gezien de manacosts van die spell ga je dat ook niet lopen spammen;
- Dan haar W, een spinnetje dat makkelijk door een Irelia gedodged kan worden door er bij weg te lopen of anders via Q naar een minion te springen, in spiderform is het een goede speedboost maar niets wat uiteindelijk een goed geplaatste E van Irelia kan voorkomen dat het teveel burst oplevert;
- Dan heb je nog haar E, een coccoon die eigenlijk merendeel van de tijd als escape zal moeten worden gebruikt op het moment dat Irelia op je dashed om te initiaten is het lastig omdat je net zo snel een minion ermee raakt. Rappel in lane is opzich degelijk maar niet om over naar huis te schrijven want je ontkomt amper tot niet aan een Irelia die goed gebruik maakt van het dashen op minions om zo de distance te overbruggen;
- Dan haar R, zoals elke shapshifter, leuk maar het levert niet echt een bijzondere powerspike op;
Het is voor Irelia vrij simpel om haar zwakke early game te overleven en vanaf dat punt begint de pret. 2 Doran's en een Sheen en je kunt blijven initiaten op Elise die weinig tot niets hier meer tegen kan doen. Voorheen had Elise een hele sterke early game, maar dat is inmiddels zo hard generfd dat het eigenlijk nog maar weinig voorstelt.
Tuurlijk zullen er vast wel D1/Challenger Elise main toplaners zijn, volgens mij had Darien zelfs laatst nog een goede game met haar, maar dan komt het echt meer op persoonlijke skill aan dan dat het poppetje zo goed is voor toplane.
Jawel hoor.
Alright zal je toevoegen [Damien, NightFang];
Front-end developer.
Naar welk niveau ben je op zoek? Ik heb op zich ook wel interesse, maar ben Silver 3. Speel voornamelijk jungle maar kan ook redelijk meekomen als support.
Gister in de client had ik mezelf ook aangebodennathanchunkie schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:33:
Alright zal je toevoegen [Damien, NightFang];
Ons team bestond gister uit twee diamonds, gold, silver en een unranked. So maakt echt niet uit! Just for funVicarious schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:36:
Naar welk niveau ben je op zoek? Ik heb op zich ook wel interesse, maar ben Silver 3. Speel voornamelijk jungle maar kan ook redelijk meekomen als support.
--
Ikr! Ik vergeet je niet haha :]wambamNL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:03:
[...]
Gister in de client had ik mezelf ook aangebodendus zet mij ook maar in dat lijstje.
[ Voor 24% gewijzigd door nathanchunkie op 07-08-2014 11:03 ]
Front-end developer.
Ik hoop wel op wat tips die ik van jou kan krijgennathanchunkie schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:03:
[...]
Ons team bestond gister uit twee diamonds, gold, silver en een unranked. So maakt echt niet uit! Just for fun
--
[...]
Ikr! Ik vergeet je niet haha :]
Tip #1: Gebruik de chat nooit.wambamNL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:04:
[...]
Ik hoop wel op wat tips die ik van jou kan krijgen
Front-end developer.
Ja die heb ik gister al ontvangen xd.
Maarja wil je eigenlijk mensen op vaste rollen hebben of gwn d9en waar je zin in hebt?
ok cool. Mijn ingame name is PublicPervert.nathanchunkie schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:03:
[...]
Ons team bestond gister uit twee diamonds, gold, silver en een unranked. So maakt echt niet uit! Just for fun
--
[...]
Ikr! Ik vergeet je niet haha :]
Dingen waar je zin in hebt. Het is gewoon puur voor de fun niet te serieus nemen. Ik werk de hele dag en ben aan het eind van de dag wel toe aan wat games. Solo q kan soms stressgevend zijn dus speel liever in een premade team o.i.d.wambamNL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:07:
[...]
Ja die heb ik gister al ontvangen xd.
Maarja wil je eigenlijk mensen op vaste rollen hebben of gwn d9en waar je zin in hebt?
@hierboven
- Zal je toevoegen zodra ik thuis ben.
edit2: Hoeft ook niet perse ranked te zijn kunnen ook normal games zijn voor degene die dat leuk vinden om te doen?
[ Voor 10% gewijzigd door nathanchunkie op 07-08-2014 11:11 ]
Front-end developer.
Dat is zowieso prettig idd full yolo mode spelen is altijd fijn als je met 5 mensen speelt.nathanchunkie schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:09:
[...]
Dingen waar je zin in hebt. Het is gewoon puur voor de fun niet te serieus nemen. Ik werk de hele dag en ben aan het eind van de dag wel toe aan wat games. Solo q kan soms stressgevend zijn dus speel liever in een premade team o.i.d.
@hierboven
- Zal je toevoegen zodra ik thuis ben.
(Mss krijg ik de laatste 20 ranked team victories voor de ward skin er wel uit
Normals kan je me altijd voor uitnodigen als ik online ben das niet het probleem.
[ Voor 6% gewijzigd door Ryada op 07-08-2014 11:12 ]
Ik moet toch eens zelf Irealia proberen. Gelukkig is ze nu gratis.Damienx2 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:32:
[...]
Laat ik het zo zeggen.
- Haar auto-attacks moet ze het niet van hebben;
- Haar Q damage is behoorlijk generfd en als je als Irelia op level 3 -> 1 punt Q en 2 punten in je W hebt zitten outsustain je dat met gemak en gezien de manacosts van die spell ga je dat ook niet lopen spammen;
- Dan haar W, een spinnetje dat makkelijk door een Irelia gedodged kan worden door er bij weg te lopen of anders via Q naar een minion te springen, in spiderform is het een goede speedboost maar niets wat uiteindelijk een goed geplaatste E van Irelia kan voorkomen dat het teveel burst oplevert;
- Dan heb je nog haar E, een coccoon die eigenlijk merendeel van de tijd als escape zal moeten worden gebruikt op het moment dat Irelia op je dashed om te initiaten is het lastig omdat je net zo snel een minion ermee raakt. Rappel in lane is opzich degelijk maar niet om over naar huis te schrijven want je ontkomt amper tot niet aan een Irelia die goed gebruik maakt van het dashen op minions om zo de distance te overbruggen;
- Dan haar R, zoals elke shapshifter, leuk maar het levert niet echt een bijzondere powerspike op;
Het is voor Irelia vrij simpel om haar zwakke early game te overleven en vanaf dat punt begint de pret. 2 Doran's en een Sheen en je kunt blijven initiaten op Elise die weinig tot niets hier meer tegen kan doen. Voorheen had Elise een hele sterke early game, maar dat is inmiddels zo hard generfd dat het eigenlijk nog maar weinig voorstelt.
Tuurlijk zullen er vast wel D1/Challenger Elise main toplaners zijn, volgens mij had Darien zelfs laatst nog een goede game met haar, maar dan komt het echt meer op persoonlijke skill aan dan dat het poppetje zo goed is voor toplane.
Gister nog met Nidalee tegen Irelia gespeeld top. Lane zeer licht verloren(Irelia 2 kills, 1 door WW en ik had nog 1 kill nadat ze nog 2/0 stond), mede door ult ganks van WW.
Daarna ben ik maar flink gaan roamen en vooral daardoor hard gecarried samen met Tristana. Uiteindelijk geindigd met 12/3/8. Zo mooi die traps in hun jungle en meteen iemand instagibben.
SKINSSSSSSS!111`!1 Ik wilde alleen een diamond border, lol.wambamNL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:11:
[...]
Dat is zowieso prettig idd full yolo mode spelen is altijd fijn als je met 5 mensen speelt.
(Mss krijg ik de laatste 20 ranked team victories voor de ward skin er wel uit)
Normals kan je me altijd voor uitnodigen als ik online ben das niet het probleem.
Liever challenger eigenlijk

[ Voor 14% gewijzigd door nathanchunkie op 07-08-2014 11:21 ]
Front-end developer.
Ik vind die Challenger zo kermis achtignathanchunkie schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:16:
[...]
SKINSSSSSSS!111`!1 Ik wilde alleen een diamond border, lol.
Liever challenger eigenlijk
[afbeelding]
Ik vind het blauwe van de challenger border wel wat hebben maar volgens mij kan een goed design team binnen 10 minuten vijf borders maken die er vetter/spectaculairder uitzien.
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Als ze het nou eens maken dat je zelf kunt aan/uit-zetten of je wel of niet je border wilt dragen dan kunnen ze er zelfs eentje maken voor de mensen die aan het eind van het seizoen als bronze eindigen.Rordarok schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:54:
Ik vind het blauwe van de challenger border wel wat hebben maar volgens mij kan een goed design team binnen 10 minuten vijf borders maken die er vetter/spectaculairder uitzien.
Want het is nu puur niet gedaan om die mensen niet voor schut te laten zetten, terwijl ik genoeg bronze spelers ken die met trots hun icon van vorige seizoenen dragen. Dan maak je 6 borders die ook daadwerkelijk er mooi uit zien, want die Silver/Gold border is momenteel ook eentje die je liever uitzet dan aan.
Ach er zijn nog genoeg voorstellen tot het verbeteren van de client/grafische aspecten. Zoals bijvoorbeeld je game-settings aanpassen zonder dat je daarvoor eerst een custom game moet opstarten
Ikzelf moet ook weer eens yoloq gaan doen om proberen gold te halen dit seizoen.
Hoet wel tedoen zijn denk ik? De grind is alleen zo vervelend en splitpushen om te winnen werkt ook niet in soloq.
Hoet wel tedoen zijn denk ik? De grind is alleen zo vervelend en splitpushen om te winnen werkt ook niet in soloq.
Ook al is het maar een bronze border, het geeft wel aan dat je vorig seizoen al speelde aan nieuwe spelers of spelers die toen unranked waren.Damienx2 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:05:
[...]
Als ze het nou eens maken dat je zelf kunt aan/uit-zetten of je wel of niet je border wilt dragen dan kunnen ze er zelfs eentje maken voor de mensen die aan het eind van het seizoen als bronze eindigen.
Want het is nu puur niet gedaan om die mensen niet voor schut te laten zetten, terwijl ik genoeg bronze spelers ken die met trots hun icon van vorige seizoenen dragen. Dan maak je 6 borders die ook daadwerkelijk er mooi uit zien, want die Silver/Gold border is momenteel ook eentje die je liever uitzet dan aan.
Ach er zijn nog genoeg voorstellen tot het verbeteren van de client/grafische aspecten. Zoals bijvoorbeeld je game-settings aanpassen zonder dat je daarvoor eerst een custom game moet opstarten.
Ach, ik speel al vanaf voordat season 1 begon en heb me nooit echt op ranked gefocused.garriej schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:20:
[...]
Ook al is het maar een bronze border, het geeft wel aan dat je vorig seizoen al speelde aan nieuwe spelers of spelers die toen unranked waren.
Dus dat zegt nog niet alles
Ranked is ook zwaar kankerverwekkend, het niveau is lager dan in normals en het geflame hoger.
Het zegt wel dat de speler met de border de moeite gedaan heeft om in ieder geval 10 ranked games te spelen en de speler zonder border heeft dat niet gedaan.steel123 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:24:
[...]
Ach, ik speel al vanaf voordat season 1 begon en heb me nooit echt op ranked gefocused.
Dus dat zegt nog niet alles
eens met hierboven, ik speel ook geen ranked meer.
Een vriend van mij zit op een 15 win streak nu en zit bijna in plat omdat er in het andere team constant mensen aan het flamen en ragen zijn op elkaar. gewoon puur geluk dus. Als ik ranked speel zitten die mensen altijd in mijn team, nou wil ik niet mijn team de schuld geven, ook wil ik niet zeggen dat ik vast zit. Maar door de vervelende sfeer die er in ranked games is vind ik dat niet leuk meer om te spelen.
[ Voor 36% gewijzigd door garriej op 07-08-2014 12:28 ]
In season 1 heb ik nog een ranked potje gedaan. 12/0/10 gewonnen met Kennen mid, maar daar was ik ook snel genoeg klaar mee.garriej schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:26:
[...]
Het zegt wel dat de speler met de border de moeite gedaan heeft om in ieder geval 10 ranked games te spelen en de speler zonder border heeft dat niet gedaan.
eens met hierboven, ik speel ook geen ranked meer.
Een vriend van mij zit op een 15 win streak nu en zit bijna in plat omdat er in het andere team constant mensen aan het flamen en ragen zijn op elkaar. gewoon puur geluk dus. Als ik ranked speel zitten die mensen altijd in mijn team, nou wil ik niet mijn team de schuld geven, ook wil ik niet zeggen dat ik vast zit. Maar door de vervelende sfeer die er in ranked games is vind ik dat niet leuk meer om te spelen.
In season 2 heb ik geen ranked geprobeerd, omdat ik ruim een half jaar in Amerika heb gestudeerd.
Season 3 nog wel een ~8 potjes gedaan, totdat ik moe was van het geflame en het lagere skill niveau dan in normals.
Gelukkig is het ook geen verplichting om ranked te doen. Voor mij persoonlijk boeit het niet veel. Eigenlijk speel ik alleen ranked voor de rewards en dan vind ik het verder ook wel weer prima. Ik hecht er weinig waarde aan wat verder de kleur van het bordertje gaat zijnsteel123 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:31:
[...]
In season 1 heb ik nog een ranked potje gedaan. 12/0/10 gewonnen met Kennen mid, maar daar was ik ook snel genoeg klaar mee.
In season 2 heb ik geen ranked geprobeerd, omdat ik ruim een half jaar in Amerika heb gestudeerd.
Season 3 nog wel een ~8 potjes gedaan, totdat ik moe was van het geflame en het lagere skill niveau dan in normals.
Ja eigenlijk wil ook wel gold halen voor de rewards maar ik kan de zin niet op brengen om solo te spelen en savonds speel ik altijd met meer als 2 personen normals, dan zou ik een aantal potjes in het weekend kunnen doen maar ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in door de sfeer die er over het algemeen hangt in mijn team.Damienx2 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:38:
[...]
Gelukkig is het ook geen verplichting om ranked te doen. Voor mij persoonlijk boeit het niet veel. Eigenlijk speel ik alleen ranked voor de rewards en dan vind ik het verder ook wel weer prima. Ik hecht er weinig waarde aan wat verder de kleur van het bordertje gaat zijnmaar een gratis skin laat ik mij natuurlijk niet ontnemen
. Ben overigens wel benieuwd welke champ het dit jaar gaat zijn. Mijn gok een AP Champ of een AD Carry.
Ik ga wel Leo support met WamBam dan kan ik hem weer redden onder towerwambamNL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:11:
[...]
Dat is zowieso prettig idd full yolo mode spelen is altijd fijn als je met 5 mensen speelt.
(Mss krijg ik de laatste 20 ranked team victories voor de ward skin er wel uit)
@ nathanchunkie:
Voeg me maar toe. Samperor.
Als het goed is, ben ik vanaf 20:00u ongestoord bezig. Vrouw is weg, kinderen in bed.
FREEEEEEEEEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
[ Voor 16% gewijzigd door Pete_Sampras op 07-08-2014 12:58 ]
Old school gamer met een lag en een traan.
Wat voor mij goed werkt, spotify muziek lekker hard aan, even diep adem halen rol pakken game in, gewoon lekker je eigen spel spelen en hoppa win of defeat scherm wegklikken en op naar de volgende.garriej schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:45:
[...]
Ja eigenlijk wil ook wel gold halen voor de rewards maar ik kan de zin niet op brengen om solo te spelen en savonds speel ik altijd met meer als 2 personen normals, dan zou ik een aantal potjes in het weekend kunnen doen maar ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in door de sfeer die er over het algemeen hangt in mijn team.
Niet chatten met je medespelers, want je wilt immers niet dat een paar hersencellen afsterven door gebrekkig oost-europees Engels. Enige wat je zou kunnen doen in champ select is even typen: "Salut français". Krijg je hier een reactie op dan neem je de -3LP in ontvangst en ga je opnieuw queuen.
10/10 J'ai riDamienx2 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:58:
[...]
Wat voor mij goed werkt, spotify muziek lekker hard aan, even diep adem halen rol pakken game in, gewoon lekker je eigen spel spelen en hoppa win of defeat scherm wegklikken en op naar de volgende.
Niet chatten met je medespelers, want je wilt immers niet dat een paar hersencellen afsterven door gebrekkig oost-europees Engels. Enige wat je zou kunnen doen in champ select is even typen: "Salut français". Krijg je hier een reactie op dan neem je de -3LP in ontvangst en ga je opnieuw queuen.
Mjah niet chatten. Ik heb gisteren bijvoorbeeld 20+ minuten nodig gehad om mijn team te overtuigen om de fed Zed (met domme build btw) te negeren i.p.v. met meerdere achter hem aan te gaan. Op het moment dat ze dat eindelijk deden en we mid gingen groupen hadden we de game binnen twee minuten gewonnen. Ondanks dat we al aardig wat van onze basis kwijt waren en nog geen enkele turret van hun down hadden.
http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1609598591/22344345
Maar ik heb me die game dus ruim 20 minuten lopen ergeren en of ik nu zin heb om 50+ van dat soort potjes te doen om eventueel Plat te worden voor een kleurtje, meh.
Trouwens als je makkelijk wil carryen zou ik eerder Tristana gaan leren dan Vayne @Wambam
.
http://matchhistory.euw.l.../EUW1/1609598591/22344345
Maar ik heb me die game dus ruim 20 minuten lopen ergeren en of ik nu zin heb om 50+ van dat soort potjes te doen om eventueel Plat te worden voor een kleurtje, meh.
Trouwens als je makkelijk wil carryen zou ik eerder Tristana gaan leren dan Vayne @Wambam
[ Voor 5% gewijzigd door Thormodo op 07-08-2014 13:14 ]
Wat ook helpt: Je toetsenbord op Koreaans instellen.
Ignorance Is Bliss
Verwijderd
Ik speel eigenlijk alleen maar ranked. Normals zijn mij gewoon veel te toxic, als ik iets als AP trynd speel word ik meestal al geflamed voordat de creeps uberhaupt gespawned zijn.
Ook altijd door kneuzen waar ik waarschijnlijk met 1 hand van kan winnen.
Het enige postieve van normals is dat een loss of een win geen verschil maakt, maar dat maakt de potjes alleen maar slechter want de rage word er niet minder op.
Snap ook niet dat er mensen zijn die dit andersom ervaren?
Het enige postieve van normals is dat een loss of een win geen verschil maakt, maar dat maakt de potjes alleen maar slechter want de rage word er niet minder op.
Zoals ik zal zei, ik speel eigenlijk nooit met minder als 2-3 mensen, dat zijn er dus als 3 minder die toxic zouden kunnen zijn.
En in ranked wordt je niet geflamed hiervoor of zijn er geen kneuzen?Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:12:
Ik speel eigenlijk alleen maar ranked. Normals zijn mij gewoon veel te toxic, als ik iets als AP trynd speel word ik meestal al geflamed voordat de creeps uberhaupt gespawned zijn.
Is het ook mogelijk om het tweakers team te spectaten ?
Voor mij zou het wel prettig zijn om eens wat af te kijken in het nederlands.
Ik zit redelijk vast in silver nu
Voor mij zou het wel prettig zijn om eens wat af te kijken in het nederlands.
Ik zit redelijk vast in silver nu
Verwijderd
Maakt niet uit de all chat is ook veel meer toxic in normals. Echt constant gasten die bijvoorbeeld platinuum zijn en tegen een brons spelen ofzo. En dan elke kill in all-chat harassen. Dan worden ze een keer geganked en is het allemaal luck/camp
Is er een tweakers team?
En wat ik laatst al eens zei. Voor de mensen die de ragers/afkers/whiners etc. zat zijn. Ga eens team builder doen, het gehalte lijkt daar echt aanzienlijk lager.
En wat ik laatst al eens zei. Voor de mensen die de ragers/afkers/whiners etc. zat zijn. Ga eens team builder doen, het gehalte lijkt daar echt aanzienlijk lager.
Verwijderd
Ik heb een groot gedeelte van de kneuzen in mijn MMR al op mute dat zal in normals nooit lukken gezien het aantal spelers waar ik dan mee gematched kan worden veel groter is.Fanatic_FS schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:20:
[...]
En in ranked wordt je niet geflamed hiervoor of zijn er geen kneuzen?
Will do.Pete_Sampras schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:57:
[...]
Ik ga wel Leo support met WamBam dan kan ik hem weer redden onder tower
@ nathanchunkie:
Als het goed is, ben ik vanaf 20:00u ongestoord bezig. Vrouw is weg, kinderen in bed.
Tweakers team
Er is niet echt een vast Tweakers team. Iedereen mag van mij part joinen om wat ranked 5v5's (meerdere teams) te spelen. Division maakt ook helemaal niet uit. Just let me know als je interesse hebt. IK heet in game 'Quality' just add me
[ Voor 25% gewijzigd door nathanchunkie op 07-08-2014 13:29 ]
Front-end developer.
Eens. Het is echt totaal niet de moeite waard om dit soort lui aandacht te geven. Ben nu een van m'n smurfjes omhoog aan het halen zodat die aan het einde van het seizoen allemaal een mooi Diamond bordertje hebben maar o o wat een feest is het toch. Gaat een dV 0LP me even uitleggen hoe ik jungle moet spelen. Raar dat hij zo goed is, had dan toch wel minstens verwacht dat hij na 1500 ranked games dit seizoen hoger zou zitten.Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:24:
[...]
Ik heb een groot gedeelte van de kneuzen in mijn MMR al op mute dat zal in normals nooit lukken gezien het aantal spelers waar ik dan mee gematched kan worden veel groter is.
Zo ook maar even lekker "toxic" gedaan.
Botlane gaat niet bij onze red staan terwijl onze nunu blue start, dus ik denk ach drop maar een ward bij de red en wat denk je enemy Xin doet onze red, ik raak hem met skill en hij rent weg naar de tribush bij onze bot, maar denk je dat die 2 blinde knakkers heb misschien even killen met zijn 25% hp? ben je gek moet toch die caster minions killen!
27x gepinged waarna hun support "STFU" tegen me zegt, ok kerel succes met je 4v5 dan maar.
Botlane gaat niet bij onze red staan terwijl onze nunu blue start, dus ik denk ach drop maar een ward bij de red en wat denk je enemy Xin doet onze red, ik raak hem met skill en hij rent weg naar de tribush bij onze bot, maar denk je dat die 2 blinde knakkers heb misschien even killen met zijn 25% hp? ben je gek moet toch die caster minions killen!
27x gepinged waarna hun support "STFU" tegen me zegt, ok kerel succes met je 4v5 dan maar.
Ik gok dat het Lucian gaat worden, die leent zich prima voor een Victorious skin, zoniet dan zou het ook nog Yasuo kunnen zijn, maar die is dit season gereleased (past niet in het patroon).Damienx2 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:38:
[...]
Gelukkig is het ook geen verplichting om ranked te doen. Voor mij persoonlijk boeit het niet veel. Eigenlijk speel ik alleen ranked voor de rewards en dan vind ik het verder ook wel weer prima. Ik hecht er weinig waarde aan wat verder de kleur van het bordertje gaat zijnmaar een gratis skin laat ik mij natuurlijk niet ontnemen
. Ben overigens wel benieuwd welke champ het dit jaar gaat zijn. Mijn gok een AP Champ of een AD Carry.
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Die save was ook echt godlike ^.^Pete_Sampras schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:57:
[...]
Ik ga wel Leo support met WamBam dan kan ik hem weer redden onder tower
@ nathanchunkie:
Maar als we op teamspeak zouden zitten samen zou het nog veel beter kunnen gaan de botlane want je deed het niet slecht voor iemand die voor het eerst met mij samen speelde beter dan een random support in normals dan xd.
@thormodo
Ik heb trist kogmaw lucian en jinx al aardig onder de knie 9 vd 10 games kom ik met 15+ kills op een victory scherm terecht.
Dus nu wou ik gwn een leuke adc en dat bleek dus vayne te zijn ^.^
[ Voor 13% gewijzigd door Ryada op 07-08-2014 13:39 ]
Klagen over een community die in jouw eigen woorden "kankerverwekkend" is en dan zelf precies dezelfde geintjes uithalen. De boter-op-je-hoofd award van deze week kan alvast worden uitgereikt.Fanatic_FS schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:31:
Zo ook maar even lekker "toxic" gedaan.
Moet ik dan gaan terugflamen en de boel nog wat erger gaan maken? Ik hou de eer aan mijzelf en ga mijn tijd niet verdoen aan zo'n game.
Gewoon niet reageren. En stfu is al genoeg flame om afk te gaan?Fanatic_FS schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:48:
Moet ik dan gaan terugflamen en de boel nog wat erger gaan maken? Ik hou de eer aan mijzelf en ga mijn tijd niet verdoen aan zo'n game.
Accepteren dat niet iedereen goede map awareness heeft, niet 20.000 keer pingen, niets zeggen en vooral niet AFK gaan.Fanatic_FS schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:48:
/mute all en spelen als het je niet zint, niet gedragen als een baby.
Ignorance Is Bliss
Als hij dat wel zo ervaart, dan is hij denk ik de eerste.Fanatic_FS schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:20:
[...]
En in ranked wordt je niet geflamed hiervoor of zijn er geen kneuzen?
Het probleem in lower elo's is gewoon puur de chat, serieus. gebruik de command /mute all en geniet van je game ._.
Als JIJ doet gaat is het niet de fout van een ander het is dan gewoon je eigen schuld. Kijk puur naar jezelf in Solo Q en niet naar de fouten van een ander. Als je constant naar de fouten van een ander blijft kijken dan zul je jezelf nooit kunnen improven en hogerop kunnen komen.
Als JIJ doet gaat is het niet de fout van een ander het is dan gewoon je eigen schuld. Kijk puur naar jezelf in Solo Q en niet naar de fouten van een ander. Als je constant naar de fouten van een ander blijft kijken dan zul je jezelf nooit kunnen improven en hogerop kunnen komen.
Front-end developer.
Als ik het zo lees muten Lord Ronddraai en Rordarok de meest vervelende lui in Diamond, nu is natuurlijk de kans groter dat je daar vaker met dezelfde kinderen wordt gematched dus zul je ze niet weer horen nadat je ze eenmaal hebt toegevoegd aan je ignore list.Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:03:
[...]
Als hij dat wel zo ervaart, dan is hij denk ik de eerste.
In de lagere regionen waar de meesten van ons zitten zal dit een stuk lastiger worden. Maar normal of ranked het vindt op beide plekken plaats. Je kunt er af en toe wat leuke games tussen hebben zitten zo heb ik ook ervaren, maar ja grotendeels is men bezig met elkaar af te kraken ipv gewoon de enemy te verslaan.
Onderdeel van carryen en klimmen op de ladder is ook om je team rustig te krijgen/houden. Ik mute altijd pas als mensen echt niet rustig te krijgen zijn. De meeste zijn nog wel voor rede vatbaar als je normaal tegen ze blijft doen.Damienx2 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:12:
[...]
Als ik het zo lees muten Lord Ronddraai en Rordarok de meest vervelende lui in Diamond, nu is natuurlijk de kans groter dat je daar vaker met dezelfde kinderen wordt gematched dus zul je ze niet weer horen nadat je ze eenmaal hebt toegevoegd aan je ignore list.
In de lagere regionen waar de meesten van ons zitten zal dit een stuk lastiger worden. Maar normal of ranked het vindt op beide plekken plaats. Je kunt er af en toe wat leuke games tussen hebben zitten zo heb ik ook ervaren, maar ja grotendeels is men bezig met elkaar af te kraken ipv gewoon de enemy te verslaan.
Sarcasm on:wambamNL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:34:
[...]
Die save was ook echt godlike ^.^
Maar als we op teamspeak zouden zitten samen zou het nog veel beter kunnen gaan de botlane want je deed het niet slecht voor iemand die voor het eerst met mij samen speelde beter dan een random support in normals dan xd.
Jonguh, jij was gewoon slecht! Slechte mechanics enzo, zelfs de tegenstanders zagen het
Sarcasm off:
Op teamspeak zou het inderdaad beter moeten gaan. Uit de bovenstaande posts heb ik geleerd dat ondanks dat je als Leona best wel hard erin moet gaan dat juist Vayne weer veilig moet farmen tot de 1ste/2de back. Daar moet ik dus mijn speelstijl op aan gaan passen.
Misschien dan toch wat meer een poke comp maken met een Morgana of Tresh.
Old school gamer met een lag en een traan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]