Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 57 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.496 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:49:
Betwijfel of een D1 interesse heeft in het spelen met D5. Het blijft toch weer een afvoerputje.
Waarom dan? Als je niet goed genoeg bent voor diamond val je er toch gewoon weer uit? Het is niet zo dat je vast blijft hangen in een V division zoals vorig seizoen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
psyy138 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:52:
[...]

Ja maar sommige hebben dan wel potentie om hoger op te komen.
Ik denk dat ik zelf ook nog wel hoger als Plat 3 aan kan, dus ja divisie/league zegt niet alles maar wel veel.
Het zegt echt niets tbh. Rorda heeft al vaak genoeg aangegeven dat er ook in D1 meer dan genoeg spelers zijn zonder een benul wat ze doen. Dus sowieso tot D1 en hoger is die rank niets meer dan een e-peen waaraan mensen een status koppelen.
Vicarious schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:53:
[...]

Waarom dan? Als je niet goed genoeg bent voor diamond val je er toch gewoon weer uit? Het is niet zo dat je vast blijft hangen in een V division zoals vorig seizoen.
Je valt echt niet zomaar uit een V divisie. Dan moet je al een enorme lossstreak hebben 10+ games. Dus gewoon een afvoerputje als vorig seizoen.

[ Voor 29% gewijzigd door Damien op 04-08-2014 10:59 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jespertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-04 10:58
Damienx2 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:49:
Betwijfel of een D1 interesse heeft in het spelen met D5. Het blijft toch weer een afvoerputje.
Waarom zou een D1 niet met een D5 willen spelen? Zelf speel ik ook met mensen die geen rating hebben of bronze/silver/gold zijn. Ik heb het ook niet over ranked oid, gewoon een normal kan natuurlijk ook.

En D5 een afvoerputje noemen is ook overdreven, niet iedereen in D5 is "slecht". Sommige, waaronder ik, zitten pas net in D5 en zijn bezig om hoger te komen. Helaas gister van D4 even teruggegaan naar D5, maar de matching komt vaker richting D3 etc dan D5, dus dat komt wel goed.

En misschien kan ik er uiteindelijk nog wat van opsteken. In solo queu leer je niet zo snel iets van anderen, want solo queu. Als je met wat andere mensen op TS/Skype/iets anders zit kun je nog tips geven etc. Dus, waarom niet ;)

[ Voor 14% gewijzigd door jespertje op 04-08-2014 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Als het toch niets zegt, waarom zou hij dan niet met een D5 willen spelen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
alles onder D1 50LP zijn toch scrubs of had ik dat verkeerd begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:59

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ArgantosNL schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 11:34:
alles onder D1 50LP zijn toch scrubs of had ik dat verkeerd begrepen?
Echt waar dan zit ik in de verkeerde game man, ik zie alleen maar mensen die zichzelf Pro noemen :+

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
ShadowBumble schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 11:35:
[...]

Echt waar dan zit ik in de verkeerde game man, ik zie alleen maar mensen die zichzelf Pro noemen :+
Misschien moeten ze maar eens het spel afzetten en in een woordenboek opzoeken wat een Pro is :+

zelf ben ik niets meer dan een zilver scrub in S3 dit seizoen mijn placements nog niet afgemaakt maar het lukt soms ook wel eens om golds te verslaan zeker op botlane als ik met een vriend van mij speel. Hij is zilver 3 maar zijn leona is erg goed en 90% van de tijd is de lane fase een grote moord partij. Leona lief stun sletje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:30
ShadowBumble schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 11:35:
Gemiddeld bericht van het LoL EUW forum:
Hello, i'm Bronze 5 and i can beat Chal easy! Just my team is troll/afk/feeder. It's not me, me pro but the team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 15:23

Wootlock

Evilution

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 11:13:
[...]

Als het toch niets zegt, waarom zou hij dan niet met een D5 willen spelen? ;)
Omdat het nietszeggend is, zoals ik al eerder zei. Dat rankgeile gedoe op dit forum is ook gewoon komisch. Als je wilt samenspelen met wat mensen ga je naar het GoT channel in LoL of zeg je hier gewoon "hebben er nog mensen interesse in wat teamgames".

Maar nee hoor hoevaak ik hier nog moet lezen hoe iemand plat 3 is of diamond 5, wat echt verder geen enkele meerwaarde heeft aan de gestelde vraag.

Anyway, laat het verafgoden weer verder gaan, don't mind me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
die karthus build :') en dat speelt sinds seizoen 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jespertje
Damienx2 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 12:14:
[...]

Omdat het nietszeggend is, zoals ik al eerder zei. Dat rankgeile gedoe op dit forum is ook gewoon komisch. Als je wilt samenspelen met wat mensen ga je naar het GoT channel in LoL of zeg je hier gewoon "hebben er nog mensen interesse in wat teamgames".

Maar nee hoor hoevaak ik hier nog moet lezen hoe iemand plat 3 is of diamond 5, wat echt verder geen enkele meerwaarde heeft aan de gestelde vraag.

Anyway, laat het verafgoden weer verder gaan, don't mind me.
Die rank heeft wel waarde, waarom? Omdat als ik in het GoT Channel ga, dan zitten er voornamelijk bronze/silver/gold. Dat is niet erg, maar ik wil graag een paar potjes spelen met andere diamonds om te kijken hoe dat is, via bijvoorbeeld TS/Skype. En om via die manier ook te kijken naar manieren om mijn eigen speelstijl te verbeteren. Dit zou ik in het GoT Channel kunnen proberen, maar de kans is groter dat ik nuttigere tips ga krijgen van Diamonds dan van lageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 14:55

steel123

Cryman9

ArgantosNL schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 12:18:
Ik weet niet zeker of je post totaal sarcastisch is of ik hier serieus op zou moeten antwoorden.
Dus ik hoop maar op het eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 15:23

Wootlock

Evilution

ArgantosNL schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 12:18:
Sowieso gezien het enemy team (4 adc's en 1 "support" ) kun je al zien dat de game behoorlijk troll is.
Hij wilde meer AP en besloot dus om meer deathcaps te bouwen.
Full AP Maokai is ook niet iets wat je speelt dacht ik zo, was wel leuk om in een klap 40% van de HP af te halen met een W van maokai :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
steel123 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 12:56:
[...]

Ik weet niet zeker of je post totaal sarcastisch is of ik hier serieus op zou moeten antwoorden.
Dus ik hoop maar op het eerste.
Je krijgt meer AP door Archangels te stacken, dus Deathcaps stacken om meer AP te krijgen is inderdaad vrij dom in vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
jespertje schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 12:56:
[...]

Die rank heeft wel waarde, waarom? Omdat als ik in het GoT Channel ga, dan zitten er voornamelijk bronze/silver/gold. Dat is niet erg, maar ik wil graag een paar potjes spelen met andere diamonds om te kijken hoe dat is, via bijvoorbeeld TS/Skype. En om via die manier ook te kijken naar manieren om mijn eigen speelstijl te verbeteren. Dit zou ik in het GoT Channel kunnen proberen, maar de kans is groter dat ik nuttigere tips ga krijgen van Diamonds dan van lageren.
Ok
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 13:09:
[...]

Je krijgt meer AP door Archangels te stacken, dus Deathcaps stacken om meer AP te krijgen is inderdaad vrij dom in vergelijking.
Tja mensen in LoL en hun builds + logica erachter. Het is allemaal ver te zoeken :).

Overigens grats met je win gisteren! Hard-carry Rudy op zijn Kogmaw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 13:09:
[...]
Doelde dus ook meer hier op:
Wootlock schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 13:00:
[...]
Sowieso gezien het enemy team (4 adc's en 1 "support" ) kun je al zien dat de game behoorlijk troll is.
Hij wilde meer AP en besloot dus om meer deathcaps te bouwen.
Die game was waarschijnlijk een groot troll festijn en Karthus was al ongelooflijk fed. Dan zou hij dus op het einde, na zijn fullbuild, ineens Archangels gaan maken, die hij ook nog zou moeten gaan stacken voordat die effectiever zijn? Die game zou dan allang voorbij moeten zijn.

Er is niks serieus te vinden in die game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
6x Deathcap pro AP jongûh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:12

psyy138

blackbulls.nl

BAM Jongûh |:( O-)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 12:03
Wat dacht je van Maokai support?

http://matchhistory.euw.l...tch-history/EUW1/27184518

(Scroll stukje naar beneden, afgelopen maand 10 wins in a row mee gehaald :P

Don't mind last week... op 1 of andere manier gaat afgelopen week alles verkeerd... :P

Toch vind ik hem in de jungle iets minder sterk meekomen, heel gevoelig voor counterjungling..

[ Voor 8% gewijzigd door Rann op 04-08-2014 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Rann schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 13:41:
[...]

Wat dacht je van Maokai support?

http://matchhistory.euw.l...tch-history/EUW1/27184518

(Scroll stukje naar beneden, afgelopen maand 10 wins in a row mee gehaald :P

Don't mind last week... op 1 of andere manier gaat afgelopen week alles verkeerd... :P

Toch vind ik hem in de jungle iets minder sterk meekomen, heel gevoelig voor counterjungling..
maokai full tank werkt ook echt goed vind ik, zo tanky dat je um bijna niet dood krijgt.
alleen zie ik hem niet tot zijn volledige potentie komen als support, zie hem liever als jungler of toplaner.

Ook is rod of ages een waste of money op een support.
aan maokai supoprt zou ik denken aan mobility/mercury boots, talisman, mikael, locket, omen, iceborn gauntlet,

[ Voor 10% gewijzigd door psyy138 op 04-08-2014 13:47 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Nouja... support.. je bouwt hem alsnog naar AP/tank, in lane is alleen Sivir je grootste nachtmerrie, verder kan je QWE combo al ZOVEEL damage doen.. geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Zzzzzzz gelukkig was Yasuo niet slecht. Wat een ballen game.
http://matchhistory.euw.l...EUW1/1605781476/200735443

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik zou op een champion die zo matig scalet met AP sowieso niet teveel AP bouwen, maar dat is mijn mening. Overigens heb ik Maokai altijd exclusief in de jungle gespeeld. Als support denk ik dat hij te weinig items krijgt om tanky genoeg te worden. In dat geval ben je beter af met Braum, Blitz, Alistar of Leona als support.

Top zie je nu steeds vaker en ik ben bang dat hij daardoor een nerf zal ontvangen binnenkort ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jespertje
Wat ging er verkeerd dan? Tot 10 minuten een kleine achterstand en vanaf dan pakken jullie een kleine lead gold wise gezien. Rond 32 minuten beslis je het in een teamfight en pak je turrets en baron.

Bot lane die wat problemen gaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 13:50:
Ik zou op een champion die zo matig scalet met AP sowieso niet teveel AP bouwen, maar dat is mijn mening. Overigens heb ik Maokai altijd exclusief in de jungle gespeeld. Als support denk ik dat hij te weinig items krijgt om tanky genoeg te worden. In dat geval ben je beter af met Braum, Blitz, Alistar of Leona als support.

Top zie je nu steeds vaker en ik ben bang dat hij daardoor een nerf zal ontvangen binnenkort ;(
Ik zie niet waarom hij minder tanky zou zijn dan een braum/thresh/leona/alistar/taric. Die het ook met dezelfde inkomsten moeten doen. Plus als support heeft hij een goede (niet te missen, goed voorbeeld hoe Chaox gecaught werd) initiate goede CC, en damage reduction voor je eigen ADC.

Ik vind het geen gek idee iig om hem als support te gebruiken, maar dan idd niet als AP. Gewoon full tanky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
  • Laatst online: 25-09 09:49
Damienx2 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:57:
[...]

Het zegt echt niets tbh. Rorda heeft al vaak genoeg aangegeven dat er ook in D1 meer dan genoeg spelers zijn zonder een benul wat ze doen. Dus sowieso tot D1 en hoger is die rank niets meer dan een e-peen waaraan mensen een status koppelen.

[...]

Je valt echt niet zomaar uit een V divisie. Dan moet je al een enorme lossstreak hebben 10+ games. Dus gewoon een afvoerputje als vorig seizoen.
Sorry maar hier ben ik het echt mee oneens. Er is echt een substantieel verschil tussen de divisies. Zelfs tussen D5 en D3 is het verschil al groot. Het verschil zit hem erin dat mensen die hoger zitten, de game gewoon beter snappen. Fouten worden veel sneller afgestraft, veel meer map awarenes, map control etc.

Je valt dit seizoen ook veel sneller uit divisie V, daar heb je geen losstreak van 10 games voor nodig.

Dat als iemand hoger zit niet meer status heeft ben ik het wel mee eens. Je doet het trouwens zelf ook door Rorda als argument te gebruiken.

Iedereen is lager begonnen. Maar als mensen vragen hoe je moet carrien, dan ben ik wel van mening dat mensen die hoger zitten daar meer verstand van hebben.

De enige reden dat ik het kenbaar maakte was omdat iemand zei dat hij geen adc of mid kon spelen. Dat kan ik ook namelijk ook totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

jespertje schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:02:
[...]

Wat ging er verkeerd dan? Tot 10 minuten een kleine achterstand en vanaf dan pakken jullie een kleine lead gold wise gezien. Rond 32 minuten beslis je het in een teamfight en pak je turrets en baron.

Bot lane die wat problemen gaf?
Bot lane was echt matig (werden meerdere keren ge1v1d door Vel'Koz) en de objective control en rotations waren echt heel matig. Ook was het moeilijk om uit te leggen dat je in geen enkele vorm turrets kan siegen met onze lineup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:03:
[...]

Ik zie niet waarom hij minder tanky zou zijn dan een braum/thresh/leona/alistar/taric. Die het ook met dezelfde inkomsten moeten doen. Plus als support heeft hij een goede (niet te missen, goed voorbeeld hoe Chaox gecaught werd) initiate goede CC, en damage reduction voor je eigen ADC.

Ik vind het geen gek idee iig om hem als support te gebruiken, maar dan idd niet als AP. Gewoon full tanky.
Hij wordt niet minder tanky, maar geeft naar mijn mening met zijn skillset minder utility dan de genoemde champs vanuit de support positie. Zijn W is van dusdanig korte range dat hij er niet echt mee kan initiaten en hij heeft buiten een mini-knockup ook niet echt een followup skill als hij dat gedaan heeft. Tevens heeft hij geen supergoede peel om je adc te beschermen zoals bijvoorbeeld een braum of thresh dat heeft. Ik denk dus simpelweg dat andere tanky supports de support rol beter kunnen vervullen dan Maokai, niet dat Maokai minder tanky wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:15:
[...]

Hij wordt niet minder tanky, maar geeft naar mijn mening met zijn skillset minder utility dan de genoemde champs vanuit de support positie. Zijn W is van dusdanig korte range dat hij er niet echt mee kan initiaten en hij heeft buiten een mini-knockup ook niet echt een followup skill als hij dat gedaan heeft. Tevens heeft hij geen supergoede peel om je adc te beschermen zoals bijvoorbeeld een braum of thresh dat heeft. Ik denk dus simpelweg dat andere tanky supports de support rol beter kunnen vervullen dan Maokai, niet dat Maokai minder tanky wordt.
Och ik weet het niet, denk met alle wijzigingen dat hij prima in top/jungle en bot als support kan fungeren. En in bepaalde teamcomps juist extreem handig zijn als support. Teams met veel burst / veel aoe zou ik er geen probleem mee hebben als iemand Maokai support pakt. En ik vind 525 geen korte range tbh dat is met boots of mobility (iets wat veel supports al nemen) makkelijk te overbruggen om te initiaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:25:
[...]

Och ik weet het niet, denk met alle wijzigingen dat hij prima in top/jungle en bot als support kan fungeren. En in bepaalde teamcomps juist extreem handig zijn als support. Teams met veel burst / veel aoe zou ik er geen probleem mee hebben als iemand Maokai support pakt. En ik vind 525 geen korte range tbh dat is met boots of mobility (iets wat veel supports al nemen) makkelijk te overbruggen om te initiaten.
Het voelt korter aan :+ Ik was die langere range nog gewend (was 650) en had het idee dat de range zowat melee was :D En nee, ik denk niet dat Maokai slecht als support is, ik denk alleen dat er voldoende betere opties zijn. Diana jungle waar Koekiemonsterr zo los op gaat zal vast ook aardig werken. Ik denk alleen dat niemand het speelt omdat er betere opties zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Vicarious op 04-08-2014 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:31:
[...]

Het voelt korter aan :+ Ik was die langere range nog gewend (was 650) en had het idee dat de range zowat melee was :D
Kortom :P alles wat hier al eens is voorgesteld vind ik dit nog wel 1 van de betere ;) en wat meer doordacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jespertje
Rordarok schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:05:
[...]

Bot lane was echt matig (werden meerdere keren ge1v1d door Vel'Koz) en de objective control en rotations waren echt heel matig. Ook was het moeilijk om uit te leggen dat je in geen enkele vorm turrets kan siegen met onze lineup.
Zie je wel vaker als er een onconventionele support wordt gekozen met een redelijk hoge burst. De tegenstander weet vaak daar niet mee om te gaan, iig in solo queu.

Het siegen met jullie comp is wel lastig ja, split push zat er ook niet echt in voor jullie.

Hoe hebben jullie uiteindelijk gewonnen? Gegaan voor een dive op 32 min?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
steel123 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 13:24:
[...]

Doelde dus ook meer hier op:

[...]

Die game was waarschijnlijk een groot troll festijn en Karthus was al ongelooflijk fed. Dan zou hij dus op het einde, na zijn fullbuild, ineens Archangels gaan maken, die hij ook nog zou moeten gaan stacken voordat die effectiever zijn? Die game zou dan allang voorbij moeten zijn.

Er is niks serieus te vinden in die game...
gezien deathcap's niet stacken is het nogal zinloos om er 3 te maken. Je kan beter DFG's of zhonya's voor halen, dan haal je er meer stats uit dan enkel de 120 AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:16
ArgantosNL schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:49:
[...]

gezien deathcap's niet stacken is het nogal zinloos om er 3 te maken. Je kan beter DFG's of zhonya's voor halen, dan haal je er meer stats uit dan enkel de 120 AP.
En ze zijn goedkoper dan Deathcap (3300), DFG (3260 ofzo?) en Zonya (3160 ofzo), waar je bij zonya tegen een AD team lekker armor stacked

[ Voor 7% gewijzigd door Suicyder op 04-08-2014 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03:08
Echter had hij al DFG + Zhonya + voidstaf + 3x deathcap..

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
DFG:
- 120 AP
- 10% CDR
- unique active

Zhonya:
- 120 AP
- 50 armor
- unique active

Deathcap:
- 120 AP
- unique passive

welke van de 3 bovenstaande is zinloos om meer dan 1 te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Geen Seraphs wow so bad tho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Damienx2 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:25:
[...]

Hiernaast... Mensen gaan zo snel uit of position staan door die saplings van je... En het geeft je geweldige extra vision!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

De volgende keer zouden wat argumenten nog eens tot een goede discussie kunnen leiden. Dit is alleen maar offtopic

[ Voor 80% gewijzigd door Gropah op 04-08-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jespertje
Rordarok schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 15:37:
De volgende keer zouden wat argumenten nog eens tot een goede discussie kunnen leiden. Dit is alleen maar offtopic
Laat me raden, een troll?:P

Nvm, sword of the occult thresh en sheen vayne.

[ Voor 40% gewijzigd door Gropah op 04-08-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Rordarok schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 15:37:
Laat me raden, je hebt een ban?

[ Voor 39% gewijzigd door Gropah op 04-08-2014 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Waarom zou ik een ban moeten krijgen? Volgens mij verpest ik geen games terwijl andere mensen daar op een consistente basis mee weg komen en Riot heeft meerdere keren aangegeven dat 100% oké te vinden.

http://matchhistory.euw.l...EUW1/1605903065/200735443

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ik zou het niet weten, omdat je aangeeft dat het goed werkt(en dat natuurlijk niet zo is) ging ik er vanuit dat je, onterecht, een ban had gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jespertje
garriej schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 15:48:
Ik zou het niet weten, omdat je aangeeft dat het goed werkt(en dat natuurlijk niet zo is) ging ik er vanuit dat je, onterecht, een ban had gekregen.
Sword of the occult thresh en sheen vayne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Dat zie ik nu inderdaad, maar die informatie was op het moment van de eerste (de ahhahahaha) post niet beschikbaar, dus die informatie kon ik niet gebruiken bij het trekken van mijn conclusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Het verbaast me meer dat jullie met 9/15 al verloren hebben, werd er zoveel geflamed dat iedereen maar wou surrenderen of stond de helft al AFK ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jespertje
Rann schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 15:50:
Het verbaast me meer dat jullie met 9/15 al verloren hebben, werd er zoveel geflamed dat iedereen maar wou surrenderen of stond de helft al AFK ofzo ?
Ik zou ook snel surrenderen wanneer je Thresh ziet met Sword of the Occult en Vayne met een Sheen na 20 min.

Zo had ik laatst een caitlyn die eerst Brutalizer ging. Ook maar zo snel mogelijk opgegeven, ook al werd ik daardoor gedemote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

jespertje schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 15:51:
[...]

Ik zou ook snel surrenderen wanneer je Thresh ziet met Sword of the Occult en Vayne met een Sheen na 20 min.

Zo had ik laatst een caitlyn die eerst Brutalizer ging. Ook maar zo snel mogelijk opgegeven, ook al werd ik daardoor gedemote.
Ik vind een caitlyn die een brutalizer koopt nou niet echt /ff waardig. Als ze ook nog is slecht speelt en feed is iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Vayne was level 5 (ragequitte 2x), Lee ging AFK op level 6 en Thresh probeerde de hele game expres mensen in z'n eigen team te flayen. Lee and Akali zaten elkaar te trollen en te flamen en waren ook nog premade. Altijd leuk toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wallyberk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 18:03
garriej schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 15:53:
[...]

Ik vind een caitlyn die een brutalizer koopt nou niet echt /ff waardig. Als ze ook nog is slecht speelt en feed is iets anders.
Het is een persoon die nog de recommended van riot volgt ( er staat een "The Black Cleaver" ) op haar pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

wallyberk schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 16:10:
[...]

Het is een persoon die nog de recommended van riot volgt ( er staat een "The Black Cleaver" ) op haar pagina.
Dat maakt het nog geen instant loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

really double post...

[ Voor 90% gewijzigd door garriej op 04-08-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
garriej schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 16:10:
[...]

Daarnaast heeft niet iedereen dezelfde speel stijl en als hij dit gewent is kan dit hem voordeel geven. Je weet maar nooit. Misschien heeft hij wel een max armor pen build ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wallyberk
garriej schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 16:10:
[...]

Dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde meer dat de persoon nog aan het zoekende is ( noob volgens andere mensen ).

Persoonlijk vind ik ook al is de game lost, het prettiger om de persoon er aan te geven dat het niet een handig items is, dan te gaan reporten. ( maar ligt geheel aan mij, andere mogen van mij best gaan flamen/reporten, maar ik doe er niet aan mee ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wallyberk schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 16:10:
[...]

Hoezo een Black Cleaver, hij kan toch ook richting een Youmoo's hebben willen bouwen? Vind het ook wel zwaar overdreven om daar een /ff voor te willen doen. Dat oordeelt dan over of iemand in Diamond IV thuishoort. Ik gok dat hetzelfde ooit over de eerste Koreaan is gezegd die een Runaan's Hurricane uitprobeerde op Kayle.

Hoort zeker ook niet in Challenger thuis? http://www.probuilds.net/guide/NA/1475330757/21705406

Featured op Solomid: http://www.solomid.net/gu...uide-adc-by-majorawesomed

En zie zijn redenatie achter de Brutalizer / Youmoo's.

[ Voor 18% gewijzigd door Damien op 04-08-2014 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ongeacht iemand zijn build zou ik niet zomaar surrenderen puur vanwege iemands item build. Als iemand in mijn team een trollbuild heeft maar wel gewoon normaal meespeelt en niet hard aan het feeden is heb je nog best een goede kans om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 16:43:
Ongeacht iemand zijn build zou ik niet zomaar surrenderen puur vanwege iemands item build. Als iemand in mijn team een trollbuild heeft maar wel gewoon normaal meespeelt en niet hard aan het feeden is heb je nog best een goede kans om te winnen.
Dit en het is niet eens een trollbuild... Youmoo's is gewoon een viable item op Caitlyn. Het voorziet haar van genoeg stats die nuttig voor haar kunnen zijn, met name als je vs een vrij mobiele botlane staat kan dit een vrij goede optie zijn.

Maar goed dan weet ik ook weer wat voor "vlees we in de kuip" hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wallyberk
Damienx2 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 16:46:
[...]

Dit en het is niet eens een trollbuild... Youmoo's is gewoon een viable item op Caitlyn. Het voorziet haar van genoeg stats die nuttig voor haar kunnen zijn, met name als je vs een vrij mobiele botlane staat kan dit een vrij goede optie zijn.
Mee eens, maar dat is niet wat ik bedoelde. Er zijn personen die gaan voor de "The Black Cleaver" omdat het in het lijstje van riot voorkomt, maar als terug krijgt dat ze een Youmoo's dan is het toch geen probleem. Ofwel je zegt thx en je gaat door met spellen :9

PS haal die laatste zin even weg plz. Ondanks dat ik niet echt denk dat je het meent, kunnen andere het wel. Tevens voegt het voor nu niets toe aan de discussie. Ik ben blij met je inbreng :+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wallyberk schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 17:54:
[...]
PS haal die laatste zin even weg plz. Ondanks dat ik niet echt denk dat je het meent, kunnen andere het wel. Tevens voegt het voor nu niets toe aan de discussie. Ik ben blij met je inbreng :+ :)
De zin was niet voor jou bedoeld, maar meer voor mensen die willen /ff'en op het moment dat de AD Carry afwijkt van een buildkeuze.

Ik zie ook nog verdomd veel AD Carry's momenteel de Bloodthirster route gaan (op Cait/Tristana), terwijl eigenlijk nu standaard verwacht wordt dat je een IE als eerste complete. Tja moet ik dan elke keer gaan /ff'en zodra iemand zich niet volgens LCS-standaarden gedraagt. Vandaar ook de reactie die ik erbij zette. Neemt niet weg dat ik het verder met jouw post eens ben en je die zin gewoon kunt overslaan want hij geldt voor iemand anders (1 die alleen Diamond adviezen volgt :')).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jespertje
Damienx2 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 18:17:
[...]

De zin was niet voor jou bedoeld, maar meer voor mensen die willen /ff'en op het moment dat de AD Carry afwijkt van een buildkeuze.

Ik zie ook nog verdomd veel AD Carry's momenteel de Bloodthirster route gaan (op Cait/Tristana), terwijl eigenlijk nu standaard verwacht wordt dat je een IE als eerste complete. Tja moet ik dan elke keer gaan /ff'en zodra iemand zich niet volgens LCS-standaarden gedraagt. Vandaar ook de reactie die ik erbij zette. Neemt niet weg dat ik het verder met jouw post eens ben en je die zin gewoon kunt overslaan want hij geldt voor iemand anders (1 die alleen Diamond adviezen volgt :')).
Oke, om het verder te verduidelijken. Hij gebruikte heal in totaal 3 x, 1 x toen we dragon deden en full hp waren zonder enemys, 1 x nadat hij 1 x werd gehit op lvl 1 en later nog een keer zinloos. Tel daarbij op dat hij niet communiceerde, een niet normale buildpath nam etc en dat was voor mij al genoeg om snel naar /ff te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
jespertje schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 18:29:
[...]

Oke, om het verder te verduidelijken. Hij gebruikte heal in totaal 3 x, 1 x toen we dragon deden en full hp waren zonder enemys, 1 x nadat hij 1 x werd gehit op lvl 1 en later nog een keer zinloos. Tel daarbij op dat hij niet communiceerde, een niet normale buildpath nam etc en dat was voor mij al genoeg om snel naar /ff te gaan.
En het was alleen je AD Carry die het slecht deed? Of was het een team-effort? Want 1 minder heldere geest valt over het algemeen nog wel te carryen zolang hij niet opzettelijk gaat lopen feeden, zijn er meerdere aanwezig dan is het een vrij lastige opgave.

En communiceren gebeurt sowieso nog amper in LoL omdat men a. geen zin heeft om gereport te worden voor de grootste flauwekul als je een keer terugreageert, b. 9 van de 10 de vraag toch is waarom je iets gedaan hebt. Oftewel je loopt over het verleden te praten terwijl de game alweer 4 minuten verder is. Fouten worden gemaakt en ze zijn menselijk, helaas worden er zeer veel fouten gemaakt in LoL maar dat komt ook meer omdat het vrij fast-pace is. Je moet denken in secondes en daar zitten gewoon veel foute keuzes tussen.

Om voor 1 speler te gaan /ff'en, ik blijf het wat overdreven vinden. Maar goed misschien keek jij er op dat moment anders tegenaan. Het is ook maar net in welke "mood" jij je op dat moment bevind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie
  • Laatst online: 07-02 22:53

nathanchunkie

Developer

jespertje schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 08:19:
Hoeveel Diamonds zitten hier nu eigenlijk op Tweakers? Misschien een keer leuk om daarmee een premade game te doen :).

Zelf D5, main support en ik duo vaak met een D3 die ADC is.
ook diamond 5 (quality) misschien kunnen we ooit eens een ranked team maken?

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jespertje
nathanchunkie schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 18:53:
[...]

ook diamond 5 (quality) misschien kunnen we ooit eens een ranked team maken?
Geef je ign maar, kan ik altijd adden iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie
  • Laatst online: 07-02 22:53

nathanchunkie

Developer

jespertje schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 19:00:
[...]

Quality

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 maal achter elkaar in een team met een fransman die geen woord Engels spreekt en alleen maar trolled. Super die placement matches ._..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-09 22:43
jespertje schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 19:00:
[...]

Nog plek voor mij? Ik kan overal en fill wel desnoods.
Ign:Double0Seven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:01

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Promogames!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand its gone.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Laatst online: 21-09 21:11
Fanatic_FS schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 21:08:
Promogames!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand its gone.
Jah , had je harder moeten carryen 8)7

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:01

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

game 1: midlane poppy, support thresh met smite

Game 2: midlane akali 0/6/0

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jespertje
Waardeloze 3 potjes, sommige potjes kun je ook gewoon niet winnen. Troll lucian die niet meer wil spelen omdat we een rumble jungle hebben, terwijl het de eerste 15 min gelijk opgaat. ADC's die zonder echte harass geen 100 cs in zelfs 15 min kunnen halen, en dat in Diamond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die dodgen? Lijkt mij beter dan nog proberen te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
jespertje schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 22:03:
Waardeloze 3 potjes, sommige potjes kun je ook gewoon niet winnen. Troll lucian die niet meer wil spelen omdat we een rumble jungle hebben, terwijl het de eerste 15 min gelijk opgaat. ADC's die zonder echte harass geen 100 cs in zelfs 15 min kunnen halen, en dat in Diamond....
AH Rumble jungle. Ooit gedaan in plat en gewonnen.
En dan zeggen ze dat er in Diamond geen elo hell meer is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt na weken niet spelen ook maar weer 2 games nodig om te weten waarom je er toendertijd ookalweer klaar mee was :') afvoerputje van de mensheid.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2014 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 23:10:
Je hebt na weken niet spelen ook maar weer 2 games nodig om te weten waarom je er toendertijd ookalweer klaar mee was :') afvoerputje van de mensheid.
Ik heb zeker een half jaar niet gespeeld, van mijn 12 potjes ranked (incl placements) heb ik serieus 4 fatsoenlijke games gehad. 1 game met een tegenstander afk, 2 games met 1 medespeler afk, 1 game met 2 medespelers afk, een paar trollpicks (1 gewonnen, 1 verloren).

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2014 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Heb een keer 9 van mijn eerste 10 potjes season 2 verloren. Dat was ook niet leuk. Ik dacht dat je vanuit de jungle kon carryen maar de lanes feeden en flamen dan de jungler zoals altijd(ik kan niet iedereen helpen!).

[ Voor 7% gewijzigd door IAmNice op 05-08-2014 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-09 12:30
Ik adviseer iedereen die last heeft van trolls/ragers/afkers om eens team builder te gaan doen. Van de laatste 30 potjes heb ik slechts 3 of 4 trollgames meegemaakt. Teamwork lijkt ook een stuk beter te gaan.

Lange queue times? Sinds de afgelopen patch is dat flink verbeterd.

Echt een aanrader :)

[ Voor 17% gewijzigd door Junia op 05-08-2014 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Junia schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 01:16:
Ik adviseer iedereen die last heeft van trolls/ragers/afkers om eens team builder te gaan doen. Van de laatste 30 potjes heb ik slechts 3 of 4 trollgames meegemaakt. Teamwork lijkt ook een stuk beter te gaan.

Lange queue times? Sinds de afgelopen patch is dat flink verbeterd.

Echt een aanrader :)
Maar dat is niet ranked of wel? Alleen in ranked heb je ADC's die gewoon weigeren armor penetration to bouwen tegen een 300 armor tank :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 28-09 12:30
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 01:25:
[...]

Maar dat is niet ranked of wel? Alleen in ranked heb je ADC's die gewoon weigeren armor penetration to bouwen tegen een 300 armor tank :X .
Helaas niet ranked. Maar om even normals te practicen is het niet verkeerd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Gisteren weer een nieuwe reden gezien waarom je gereport kan worden. Koekie en ik deden voor het eerst in tijden eens een duo-queue ranked. We verloren uiteindelijk de game, maar het mooiste moest toen nog komen. Onze mid Karthus wou ons beide gereport hebben omdat we objectives aan het pushen waren. :')

Kijk dat wist ik dus niet hé. Dat je eigenlijk helemaal niet voor torens/dragons moet willen gaan, maar gewoon op mid elke keer de enemy Kayle moet feeden. Nou in ieder geval weer wat geleerd, volgende keer zullen Koekie en ik wat meer feeden, want dit kan natuurlijk niet. Straks krijgen we nog een ban voor dit belachelijke gedrag dat we vertonen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Dit spel gaat niet alleen om ranked, maar vooral om plezier. :+
En dat is soms wat lastig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 01:25:
[...]

ik adviseer; TARIC en/of kog en/of wukong :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
TheBrut3 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 07:54:
[...]

Dit spel gaat niet alleen om ranked, maar vooral om plezier. :+
En dat is soms wat lastig!
Helaas wordt dat nog teveel vergeten :( Plezier is het belangrijkste.. niet whatever pixeltje je uiteindelijk te zien krijgt als je genoeg matches wint. Ik ken genoeg mensen die zich helemaal gesloopt hebben qua plezier op dit spel om maar snel hoog in rankings te komen.
En dan het spel de schuld geven :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

lanerios schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 08:37:
[...]

Helaas wordt dat nog teveel vergeten :( Plezier is het belangrijkste.. niet whatever pixeltje je uiteindelijk te zien krijgt als je genoeg matches wint. Ik ken genoeg mensen die zich helemaal gesloopt hebben qua plezier op dit spel om maar snel hoog in rankings te komen.
Om die reden ben ik gestopt met ranked spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
lanerios schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 08:37:
[...]

Probleem is dat veel losses voor welk team dan ook vaak gepaard gaan met omstandigheden die alle pret uit de game zuigen. Feeders, trolls, AFKs, pick one. Heb in de laatste 2 maanden misschien 4-5 games gespeeld om niet te demoten naar karton 1 voor het geval ik toch nog eens weer volle interesse in LoL krijg en geen waardevolle rewards ga missen en van al die games zat er misschien 1 tussen die niet een van de bovenstaande problemen had.

En inderdaad, het aloude en scheef berekende Tweakers-gezegde "er is meer kans dat er een troll op enemy team zit": Zelfs op de win aan mijn kant zat de enemy elkaar keihard te trollen en te flamen in all chat en was het een stomp aan onze kant. Dus ja, leuk, dan win je een paar LP, maar verveel je je 40min lang helemaal suf wanneer lv10 mid met misschien net 3k Gold al op z'n gat ligt wanneer jij met je 8k aan items op lv13 door de lane komt walsen en al zijn pogingen met 2 skills ongedaan maakt. En maar vloeken op de teammates en dat je OP champs speelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 08:54:
[...]

Probleem is dat veel losses voor welk team dan ook vaak gepaard gaan met omstandigheden die alle pret uit de game zuigen. Feeders, trolls, AFKs, pick one. Heb in de laatste 2 maanden misschien 4-5 games gespeeld om niet te demoten naar karton 1 voor het geval ik toch nog eens weer volle interesse in LoL krijg en geen waardevolle rewards ga missen en van al die games zat er misschien 1 tussen die niet een van de bovenstaande problemen had.

En inderdaad, het aloude en scheef berekende Tweakers-gezegde "er is meer kans dat er een troll op enemy team zit": Zelfs op de winaan mijn kant zat de enemy elkaar keihard te trollen en te flamen in all chat en was het een stomp aan onze kant. Dus ja, leuk, dan win je een paar LP, maar verveel je je 40min lang helemaal suf wanneer lv10 mid met misschien net 3k Gold al op z'n gat ligt wanneer jij met je 8k aan items op lv13 door de lane komt walsen en al zijn pogingen met 2 skills ongedaan maakt. En maar vloeken op de teammates en dat je OP champs speelt...
Ja echt leuke, potjes die gelijk opgaan, zijn er veelte weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 08:57:
[...]

Ja echt leuke, potjes die gelijk opgaan, zijn er veelte weinig van.
Comebacks mogen immers niet ;) want schijnbaar na de game M5 vs CLG.eu vond men bij Riot het wel welletjes dat teams nog een kans op een comeback hadden na zorgvuldig de basis te verdedigen. Het is natuurlijk veel leuker om te kijken naar eenzijdige stomps ;).

Het meest hilarische de laatste tijd vind ik dat als je een persoon hebt die AFK gaat, dat het meestal over het geheel als team beter gaat. Totdat je te lang wacht en het enemy team alsnog over je heen walst omdat ze inmiddels full items zijn.

Nu al een paar keer zo'n situatie gehad dat je als 4 man groep ineens een stuk sterker staat als je feedende halfzachte teammate ineens besluit om afk te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 09:08:
[...]

Comebacks mogen immers niet ;) want schijnbaar na de game M5 vs CLG.eu vond men bij Riot het wel welletjes dat teams nog een kans op een comeback hadden na zorgvuldig de basis te verdedigen. Het is natuurlijk veel leuker om te kijken naar eenzijdige stomps ;).

Het meest hilarische de laatste tijd vind ik dat als je een persoon hebt die AFK gaat, dat het meestal over het geheel als team beter gaat. Totdat je te lang wacht en het enemy team alsnog over je heen walst omdat ze inmiddels full items zijn.

Nu al een paar keer zo'n situatie gehad dat je als 4 man groep ineens een stuk sterker staat als je feedende halfzachte teammate ineens besluit om afk te gaan.
Ik heb t niet eens over comebacks, maar op het niveau waar ik speel is het gewoon zó duidelijk welk team gaat winnen want er is altijd wel iemand die zijn lane volledig stompt(of iemand die zijn lane feed, het is maar hoe je het ziet). Maar een game waar het na 30 min 10-10 staat en elk team ongeveer gelijk aantal toren en draken heeft zie ik, bijna, nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damienx2 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 09:08:
Early-Mid game krijg je inderdaad een flinke boost als de feeder AFK gaat. Meer EXP to go around, mits de leaver geen zwakke ADC 1v2 laat spelen en die vervolgens ook uit de lane getrapt word. Skirmishes kun je dan inderdaad nog wel winnen door level difference, maar het houdt al snel op als enemy team na de 25min mark zich realiseert dat ze de top laner gewoon lekker laten splitpushen en desnoods 3 voor 4 ruilen, waarbij de overlevende op het 4-mans team toch niets meer aan de pusher kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 09:33:
[...]

Early-Mid game krijg je inderdaad een flinke boost als de feeder AFK gaat. Meer EXP to go around, mits de leaver geen zwakke ADC 1v2 laat spelen en die vervolgens ook uit de lane getrapt word. Skirmishes kun je dan inderdaad nog wel winnen door level difference, maar het houdt al snel op als enemy team na de 25min mark zich realiseert dat ze de top laner gewoon lekker laten splitpushen en desnoods 3 voor 4 ruilen, waarbij de overlevende op het 4-mans team toch niets meer aan de pusher kan doen.
Als de tegenstanders inderdaad gewoon goed gebruik maken van het feit dat je met een man minder speelt dan is het snel over.

[ Voor 4% gewijzigd door garriej op 05-08-2014 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 09:18:
[...]

Ik heb t niet eens over comebacks, maar op het niveau waar ik speel is het gewoon zó duidelijk welk team gaat winnen want er is altijd wel iemand die zijn lane volledig stompt(of iemand die zijn lane feed, het is maar hoe je het ziet). Maar een game waar het na 30 min 10-10 staat en elk team ongeveer gelijk aantal toren en draken heeft zie ik, bijna, nooit.
Maar dat is toch ook logisch met 7 miljoen spelers. Het niveau verschil gaat absurt hoog zijn. WoW is ook niet voor niets super simplistisch geworden, met zo'n grote playerbase moet je iedereen tevreden houden want anders levert het geen geld op. Want Jantje Kwijlspoor moet ook een raidboss kunnen killen waar de top 10 guilds in de Wereld wekenlang op hebben lopen wipen. En zo gaat het ook in LoL.

Als we allemaal supergeweldig waren had je games op een gelijk niveau.

Dan heb je vervolgens het placements systeem, die mensen via een vrij hoge geluksfactor random ergens neergooit en dan nog eens de ge-elobooste accounts van vorig seizoen en je krijgt een ladder waarbij je de 1 na de andere game wat stuntels in je team krijgt waar niets mee te behalen valt. Tuurlijk ze zakken in ranking maar jij krijgt er vrijwillig wat losses bij die niet nodig waren geweest. Ik ben dan ook geen voorstander van placement matches. Laat die resets aan het einde van het seizoen maar zitten. Waarom? Omdat je aan het einde van het seizoen eindelijk dichter bij balance komt en de mensen die ranked spelen zijn op een plek beland waar ze uiteindelijk thuishoren.

Goed ik snap ook wel dat dit niet bij het marketingconcept hoort van Riot want zo blijven de mensen die nu in Bronze/Silver zitten niet spelen natuurlijk, want ze horen toch minimaal in Plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Vaak als je 5v4 staat dan wordt er een splitpush gedaan waar 4 man een toren siegen en een loopt te pushen. Als je dan een team tegen hebt met sterke wave clear en poke dan ben je de sjaak want je verliest minimaal 1 van de 2 torens. En dat herhaald zich tot de GG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damienx2 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 09:37:
[...]

Maar dat is toch ook logisch met 7 miljoen spelers. Het niveau verschil gaat absurt hoog zijn. WoW is ook niet voor niets super simplistisch geworden, met zo'n grote playerbase moet je iedereen tevreden houden want anders levert het geen geld op. Want Jantje Kwijlspoor moet ook een raidboss kunnen killen waar de top 10 guilds in de Wereld wekenlang op hebben lopen wipen. En zo gaat het ook in LoL.

Als we allemaal supergeweldig waren had je games op een gelijk niveau.

Dan heb je vervolgens het placements systeem, die mensen via een vrij hoge geluksfactor random ergens neergooit en dan nog eens de ge-elobooste accounts van vorig seizoen en je krijgt een ladder waarbij je de 1 na de andere game wat stuntels in je team krijgt waar niets mee te behalen valt. Tuurlijk ze zakken in ranking maar jij krijgt er vrijwillig wat losses bij die niet nodig waren geweest. Ik ben dan ook geen voorstander van placement matches. Laat die resets aan het einde van het seizoen maar zitten. Waarom? Omdat je aan het einde van het seizoen eindelijk dichter bij balance komt en de mensen die ranked spelen zijn op een plek beland waar ze uiteindelijk thuishoren.

Goed ik snap ook wel dat dit niet bij het marketingconcept hoort van Riot want zo blijven de mensen die nu in Bronze/Silver zitten niet spelen natuurlijk, want ze horen toch minimaal in Plat.
Dat is feitelijk het hele systeem. De titels die niet meer gelijkstaan aan MMR en andere veranderingen die het spel "dommer" maken. En het resultaat is een hele hoop kinders die net niet slecht genoeg zijn om uit Gold 5 getrapt te worden (want je hoeft er niet veel te winnen om demotie tegen te gaan) maar een MMR dat ze met Silver 3 gematched worden. En andersom heb je mensen die in hout 4 zitten en tegen een grind van minstens een paar honderd games zitten om hun titel gelijk te zetten aan MMR.

Prachtsysteem :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Ik ben nog steeds zeer blij dat ik geen ranked speel. Ook ik heb wel eens placement matches gedaan in seizoen 3, maar het geflame is er echt veel erger.

Voorlopig vermaak ik me nog wel met normal 5v5 draft pick. Deze worden alleen verneukt door 3/4 man premades. Voor mij is het niveau ook nog hoog genoeg.
Ben nog een beetje een champion pool aan het maken en oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

steel123 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 10:24:
Ik ben nog steeds zeer blij dat ik geen ranked speel. Ook ik heb wel eens placement matches gedaan in seizoen 3, maar het geflame is er echt veel erger.

Voorlopig vermaak ik me nog wel met normal 5v5 draft pick. Deze worden alleen verneukt door 3/4 man premades. Voor mij is het niveau ook nog hoog genoeg.
Ben nog een beetje een champion pool aan het maken en oefenen.
Als ik met 3 vrienden speel(met ze 4e dus) vragen we altijd waar de premade wil spelen. Maakt gelijke een goede sfeer en de loner ook weer blij :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 06:56:
Gisteren weer een nieuwe reden gezien waarom je gereport kan worden. Koekie en ik deden voor het eerst in tijden eens een duo-queue ranked. We verloren uiteindelijk de game, maar het mooiste moest toen nog komen. Onze mid Karthus wou ons beide gereport hebben omdat we objectives aan het pushen waren. :')

Kijk dat wist ik dus niet hé. Dat je eigenlijk helemaal niet voor torens/dragons moet willen gaan, maar gewoon op mid elke keer de enemy Kayle moet feeden. Nou in ieder geval weer wat geleerd, volgende keer zullen Koekie en ik wat meer feeden, want dit kan natuurlijk niet. Straks krijgen we nog een ban voor dit belachelijke gedrag dat we vertonen. :')
Haha ja, die Karthus met zijn opmerking na de match: "Hee waarom zaten jullie nou zo te pushen?"
Ach ja, wellicht hadden we het kunnen verwachten met iemand die last minute ineens nog Karthus inlockt :')

Gister trouwens ook nog een zowaar echt spannende match met BigCheeze (Junia) op Ahri mid en ik Vi jungle. Hier komt dus zo'n 'interessant' verslag van de match, *bevat spoilers*:

Ik moest onze Riven tegen Fiora wel regelmatig helpen, maar dat ging nog wel ok, en Cheeze hield Ziggs er goed onder en onze bot ging ook wel ok. We stonden iets van 9-4 voor, ook qua gold en objectives. Dit leek een onvermijdelijke win voor ons te worden, totdat we twee teamfights onnodig verloren, baron na de eerst tf al weg en uiteindelijk ook 1 Nexus turret kwijt terwijl de andere nog 1 hp over had. De match leek volledig gekanteld, echter, ze konden het toch nog net niet afmaken. Nadat ze een keer wat gehavend uit de strijd kwamen, konden we zowaar baron pakken. Even later wist Cheeze de enemy Cait te verrassen vanuit een river bush. Vanaf dat moment was 5-4 en het mid gepusht, waarbij we Ziggs konden pakken en de fed Khazix onder hun outer mid toren werd opgeblazen. Uiteindelijk een ace en konden we met 3 man de game beëindigen.

Viel wel op dat de Khazix met enkel een Brutalizer en SotEL een onverwacht flink pak dmg kon doen. Zou die lichte recente buff van Khazix hem toch weer een beetje teruggebracht hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:05:
[...]

Viel wel op dat de Khazix met enkel een Brutalizer en SotEL een onverwacht flink pak dmg kon doen. Zou die lichte recente buff van Khazix hem toch weer een beetje teruggebracht hebben?
Khazix is nog steeds slecht. Ja hij doet wel redelijke dmg, maar er zijn er die dat beter doen. Het goede aan khazix was de ult die dmg reduction gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Wanneer ik weer wat meer tijd heb ga ik (na weer even met normals te hebben geoefend) toch maar eens wat ranked potjes spelen. Maar ik erger me bij normals al aan afkers. Het is meestal ook nog de ADC die afk gaat of link problemen heeft, en dan sta je als Support opeens alleen tegen 3 (aangezien jouw jungler te druk is met farmen om naar bot te komen).

Bijna even leuk als potjes waar je ADC continu all-in gaat, dood gaat, en dan jou de schuld geeft omdat zoiets natuurlijk ligt aan de slechte support. Heb zelfs een potje gehad waar de ADC vervolgens wisselde van plek met Top (waren premade), en die prompt ook all-in ging tegen een bot duo met al een aantal kills, dood ging, en ook mij de schuld gaf. Ze durfden het toch niet aan me te reporten (heb 1 van hun wel gereport voor het taalgebruik), maar wel het hele potje zeuren.

Dat is een reden waarom ik Blitz support zo leuk vind, tot ze wat items en levels krijgen kunnen de meesten niet veilig je onder of in de buurt van je turret aanvallen, en ook wanneer ik (tijdelijk) alleen in de lane sta kan ik dan nog aardig ze tegenhouden. En zodra je je ult hebt kan je ook redelijk minion waves tegenhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Skyclad schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:10:
Dat is een reden waarom ik Blitz support zo leuk vind, tot ze wat items en levels krijgen kunnen de meesten niet veilig je onder of in de buurt van je turret aanvallen, en ook wanneer ik (tijdelijk) alleen in de lane sta kan ik dan nog aardig ze tegenhouden. En zodra je je ult hebt kan je ook redelijk minion waves tegenhouden.
De vraag is natuurlijk waarom ze daar staan tegen een blitz(waarom pushe ze de lane?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
garriej schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 10:26:
[...]

Als ik met 3 vrienden speel(met ze 4e dus) vragen we altijd waar de premade wil spelen. Maakt gelijke een goede sfeer en de loner ook weer blij :o
Ik speel ook bijna alleen met vrienden en als we met 4 zijn vragen we ook eerst wat iemand wil. Meteen de sfeer de goede kant op drukken is het beste wat je kunt doen. In LoL is de sfeer heel belangrijk, een klein duwtje in de goede richting kan als het verschil maken dat iemand een goeie game heeft of gaat lopen flamen/ragen. Maar helaas staat LoL niet bekent om de geweldige sfeer in games en zeker ranked soloQ is erg als het een beetje slecht gaat wordt er snel meer getypt dan geklikt.
Pagina: 1 ... 57 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]