misterdoom schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 11:16:
Op lagere ELO, wat is het verstandigst om te nemen:
Ignite of Teleport op top?
Ik neem standaard altijd ignite maar soms heb ik het gevoel dat ik beter zou geweest zijn met TP zodat ik makkelijker bij onhandige TF zou kunnen geraken en het gevecht keren.
Maar de reden dat ik het niet echt durf nemen is omdat velen niet kunnen omgaan met TP en je dus voor niets TPt of je team leaved zodat je dus te midden de volle enemies staat.
Of denken jullie dat het toch waard is voor de hogere pressure? (hoewel op Low silver/high bronze amper objectives zoals dragons worden genomen).
Hangt ervan af, over het algemeen neem ik TP.
Meestal speel ik Renekton, Shyvana, Nasus op top.
Renekton heb je toch al early bully damage, en heb je een tank tegenover je, dus kans dat je m killt is niet vrij hoog.
Met Nasus, wil je eigenlijk alleen maar stacks halen, meestal krijg je dan ook een counter pick die early damage hebben waarmee je nog niet kan traden.
Zo krijg ik vaak Olaf, Shen of Xin tegenover mij, die je zoveel mogelijk farm en stacks willen denyen.
Vanaf mid game vormen zij geen probleem als je maar genoeg gestacked hebt, maar een TP is wel handig uiteraard in deze situaties.
Ghost + wither met Nasus is trouwens ook geniaal, lagere cooldown dan flash, je zal merken dat voor mid game er een grote kans is dat de jungler je ook pressure geeft, vanaf mid tot late kill je ze gewoon beiden
Had laatst een game, waar Xin mij early de hele tijd harrasde, maar gewoon negeren, laat m maar hard pushen, lekker onder tower farmen.
Toen ergens vanaf mid-game, was ik back en zat die net op mijn tower te hakken, ik ghost naar mijn tower toe, gooi spirit fire erop, wither m en Q m. met 2 klappen was die al weg
Toen was het voor Xin wel duidelijk dat ik teveel stacks had om nog iets te kunnen doen.
[
Voor 18% gewijzigd door
Turismo op 29-07-2014 14:41
]