Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 55 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.495 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:05

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Rainman heeft Teemo 1x gespeeld in tournooi tegen een singed top, jij hebt dus nooit zijn Loch Ness Cho of Wriggles Udyr gezien in tournooien?

[ Voor 6% gewijzigd door Fanatic_FS op 25-07-2014 09:44 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Fanatic_FS schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 09:41:
Rainman heeft Teemo 1x gespeeld in tournooi tegen een singed top, jij hebt dus nooit zijn Loch Ness Cho gezien in tournooien?
Jawel, maar nogmaals Rainman was 1 van de spelers die het minste indruk op me wekte. Meer een blok aan het been van TSM dan een toegevoegde waarde. En ik snap dat dat voor fanboys lastig te verwerken is, maar eenmaal zonder Rainman die aan het knoeien was op top ging het stukken beter met TSM. De meeste toplaners destijds kon je niet blijer maken dan tegenover Rainman te staan. Wickd destijds voor SK/Darien namens M5, de enige die het lastig had vs Rainman was Shushei (Fnatic), maar dat kwam meer omdat dat een veredelde midlaner op top was.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Alleen ben ik geen TRM fanboy maar vind ik hem eerder een irritante schreeuwkut :)

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Fanatic_FS schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 09:48:
Alleen ben ik geen TRM fanboy maar vind ik hem eerder een irritante schreeuwkut :)
Denken we toch hetzelfde over hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 15:23

Wootlock

Evilution

Zolang de generaal voor TSM streamed heb ik nog een reden om te kijken.
De video-logs die ze vroeger uitbrachten waren puur goud :) gewoon totaal random stuff als in een plas rollen op straat geweldig.
Jammer dat Regi alles zo omgegooid heeft om toch een keer proberen Worlds te winnen (wat imo met deze samenstelling niet gaat lukken)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Door TheOddOne op Youtube te bekijken heb ik destijds als newbie Hecarim jungle geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wootlock schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 11:37:
Zolang de generaal voor TSM streamed heb ik nog een reden om te kijken.
De video-logs die ze vroeger uitbrachten waren puur goud :) gewoon totaal random stuff als in een plas rollen op straat geweldig.
Jammer dat Regi alles zo omgegooid heeft om toch een keer proberen Worlds te winnen (wat imo met deze samenstelling niet gaat lukken)
Als Regi ooit wil winnen van een Koreaans team zal hij de gehele line-up moeten vervangen, hoe lullig het ook klinkt.

Dyrus: Zal het verdomd lastig hebben vs de sterke toplaners die Korea bied, neem bijvoorbeeld een Impact, Looper of Acorn;
Amazing: In huidige vorm geen schijn van kans vs welke Koreaanse jungler dan ook;
Bjergsen: Met de juiste champs waarschijnlijk 1 van de weinigen die een kans zou hebben om zijn lane te kunnen winnen, maar niet in staat zijn team op de rug te nemen om langs een volledig Koreaans team te carryen zoiets wat een Alex Ich en Froggen wel kunnen;
Wildturtle: In huidige vorm icm met speelstijl zal compleet worden afgeslacht door welke ADC uit Korea dan ook, Imp, Piglet en Deft brengen allemaal betere papieren met zich mee;
Lustboy: Kon bij CJ Blaze niet de ideale botlane vormen met Emperor (die ik ook vele malen beter vind dan Wildturtle) en vertrok uiteindelijk. Denk echter niet dat Lustboy de gamechanger gaat zijn vs Koreaanse teams om TSM als winnaar uit de bus te laten komen. Ondanks alle ervaring die Locodoco en Lustboy met zich meebrengen voor TSM.

Ik denk persoonlijk dat als ze Wildturtle zouden omwisselen voor Locodoco dat de kansen al groter zouden worden. En het zou me ook niet verbazen als dat uiteindelijk gebeurt.

[ Voor 5% gewijzigd door Damien op 25-07-2014 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 14:55

steel123

Cryman9

Ik ben zelf nog flink aan het twijfelen welke itembuild ik het idealste vind op bepaalde junglers.

Xin Zhao: SotEL+Trinity Force, Feral Flare+Blade of Ruined King of Feral Flare+Trinity Force
Met alle combinaties heb ik eigenlijk evenveel succes. Daarom kan ik hier niet echt uitkomen.

Udyr: Feral Flare, Ancient Golem of SotEL?
Bij Udyr weet ik het gewoon echt niet. Golem is een veiligere route, maar na 15 minuten zeker minder damage.
En dan is er ook nog de keuze voor madstone. Voorlopig heb ik veel Golem gedaan, maar nog niet superveel mee geexperimenteerd omdat ik meer Vi/Xin Zhao jungle.
Ben ook aan het twijfelen om Udyr te vervangen voor Warwick in mijn line-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Voor xin zou ik gaan voor: FF -> Phage -> Randuins -> Banshees -> Triforce -> DPS / Tank item afhankelijk van de enemy comp.
Udyr sowieso een triforce en verder tank items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:49
Jeuj, nieuwe Mecha skins... Nu nog een bundle voor 2000RP xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:06
Mystery skins :D

Geen slechte score opzich, op die Ahri skin na, heb al Popstar namelijk.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eDObUvG.png

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Als je alleen skins krijgt die tenminste 975RP waard zijn en ook nog twee skins krijgt die niet meer verkrijgbaar zijn is het leuk ja :P. Zelf heb ik eerder Frosted Ezreal (520, die wilde ik nog niet voor 260), King Tryndamere (520), Rune Wars Renekton (975) en Ice Drake Shyvana (975) uit mystery boxes gekregen/gekocht.
Dus ik weet nog niet of ik er wat ga kopen, want eigenlijk loont het meer om gewoon 975RP skins (in de uitverkoop) te kopen als je nog niet zo heel veel skins hebt. Zeker aangezien ik een bult champions heb die ik nooit speel.

Die nieuwe mecha skins zijn wel super tof trouwens (@TheBrut3: ze zijn al 975 de komende paar dagen), maar ook voor champions die ik nooit speel. Ik moet Malphite jungle maar weer eens proberen, hoewel ik er een hard hoofd in heb :P.
Edit: Niet echt aan te raden of zo. Top Malphite tegen de juiste champions zal meer waarde toevoegen.

Edit2: Toch maar één mystery skin gekocht is het "Fiddle me timbers" (750 RP) fml :( .

[ Voor 54% gewijzigd door Thormodo op 26-07-2014 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Thormodo schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 20:56:
Als je alleen skins krijgt die tenminste 975RP waard zijn en ook nog twee skins krijgt die niet meer verkrijgbaar zijn is het leuk ja :P. Zelf heb ik eerder Frosted Ezreal (520, die wilde ik nog niet voor 260), King Tryndamere (520), Rune Wars Renekton (975) en Ice Drake Shyvana (975) uit mystery boxes gekregen/gekocht.
Dus ik weet nog niet of ik er wat ga kopen, want eigenlijk loont het meer om gewoon 975RP skins (in de uitverkoop) te kopen als je nog niet zo heel veel skins hebt. Zeker aangezien ik een bult champions heb die ik nooit speel.

Die nieuwe mecha skins zijn wel super tof trouwens (@TheBrut3: ze zijn al 975 de komende paar dagen), maar ook voor champions die ik nooit speel. Ik moet Malphite jungle maar weer eens proberen, hoewel ik er een hard hoofd in heb :P.
Edit: Niet echt aan te raden of zo. Top Malphite tegen de juiste champions zal meer waarde toevoegen.
Jungle malph is ook geen enkel probleem, maar gewoon niet altijd nemen. Best als ze zelf een trage/tank jungler hebben en een ad mid maar best all ad team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkjeb93
  • Laatst online: 11-08 18:20
Uhm.. Support Malphite rocks! (da jokes). Ik heb dit zo vaak met een vriend gespeeld. Gewoon in bush zitten en elke keer je q gooien. Je kan wat poke hebben door je passive, en wanneer je balls deep wilt gaan, heb je een awesome ult. Try this out bros!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Geen idee waarom mensen altijd zo haatten op de pre-rework Nidalee support. Als je die lane gewoon speelt zoals hij bedoeld is kan je een prima lineup maken.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Laatst online: 18-07-2024
Rordarok schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 10:48:
Geen idee waarom mensen altijd zo haatten op de pre-rework Nidalee support. Als je die lane gewoon speelt zoals hij bedoeld is kan je een prima lineup maken.
De meeste mensen haten het als de support 0 peel kan leveren en enkel wat poked wanneer alles veilig is. Maar dat is inderdaad de speelstijl, daar valt mee te werken als je je aanpast. In solo queue wil niemand dat natuurlijk, iedereen kent de Nidalee support die enkel wat speren gooit, geen Sightstone rushed (warden? Ik heb toch traps), en bij eerste teken van een gank gezellig in cougar wegjumped.
Dus doe het premades zoveel als je wil, dat kan inderdaad werken, maar doe het niet in soloqueue aub zonder eerst te vragen.
Persoonlijk vind ik gebrek aan utility en peel het meest storend. Tenzij een Nidalee snowballed en wat farm kan meepikken voegt ze bitter weinig toe na de early game want ze heeft dan geen noemenswaardige damage, ze is geen goede tank en veel utility heeft ze ook niet.

Maar dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
SemperEgo schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 23:40:
[...]

Jungle malph is ook geen enkel probleem, maar gewoon niet altijd nemen. Best als ze zelf een trage/tank jungler hebben en een ad mid maar best all ad team.
Vooral vanwege zijn matige clear (ook na je item), niet echt indrukwekkende ganks (behalve met ulti) en mana problemen (want je jungle item geeft geen regen meer) vond ik hem niet zo heel geweldig. Als ze dan toch een full AD team hebben zet ik hem denk ik liever top met een andere jungler.
Maar ik heb de skin alsnog gekocht*, dus ik ga hem sowieso nog wat vaker testen. Voor dominion blijft hij i.i.g. leuk =).

*Mijn eerste van 975RP overigens, voor de rest alles in de sale e.d. gekocht :P.

[ Voor 13% gewijzigd door Thormodo op 26-07-2014 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-09 15:50

MikeVM

- Baloo -

ik heb vaak last van visual bugs.

bijvoorbeeld Gragas W wordt niet getoond, maar wel uitgevoerd.
bij Cait is de AA soms niet zichtbaar.

kan een reïnstall van LOL dit verhelpen?

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Waarschijnlijk. Of anders een herinstallatie van de driver van je videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

probeer eens de repair optie in de client

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkjeb93
  • Laatst online: 11-08 18:20
MikeVM schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 21:00:
ik heb vaak last van visual bugs.
bij Cait is de AA soms niet zichtbaar.

kan een reïnstall van LOL dit verhelpen?
Als het goed is, is deze bug al verholpen door de laatste patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Net een 4v5 gewonnen (vanaf 5 min ingame) op een high plat smurf...Geen idee hoe dat nog kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je kunt bijhouden/registreren voor (NL) tournaments?
Mijn team is iig klaar om te facerollen ;).
*Sorry als dit niet de goeie plek is om te vragen btw*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Hier kun je in principe alle toernooien vinden waar je aan mee kunt doen die gesponsord zijn door Riot:
http://prized.euw.leagueo...ld_tournament_name_value=

De standaard Riot prijzen zijn:
1st Place: 3200 Riot Points & Triumphant Ryze Skin (per Player)
2nd Place: 2400 Riot Points (per Player)
3rd Place: 1600 Riot Points (per Player)
4th Place: 800 Riot Points (per Player)
Maar subs krijgen geen prijzen.

Voor GoT kunnen we dat in principe ook gewoon regelen (gaan wel een paar weken overheen). Het enige dat nodig is is een persoon die het "organiseert" (aka zelf niet mee mag doen) en bijvoorbeeld een Google Docs formulier waar teams zich mee kunnen opgeven. Daarnaast moet het open zijn voor iedereen en zijn er minimaal 8 team nodig. Het toernooi kan op Summoners Rift worden gespeeld, maar ook bijvoorbeeld op Twisted Treeline.
http://euw.leagueoflegends.com/en/community/prized-events

[ Voor 17% gewijzigd door Thormodo op 27-07-2014 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Toch ook fijn als je er een keer flink naast zit schijnbaar. Nu heb ik de NA LCS niet gezien dit weekend maar heb ik wel de uitslagen meegekregen, en zie ik vervolgens dat TSM al zijn matches heeft gewonnen en zo te zien ook vrij overtuigend. Dus blijkbaar heeft het Gleeb out - Lustboy in effect wel goed uitgepakt. Toch zie ik ze nog geen Worlds winnen met dit team, dus zien of ik hier op teruggeroepen kan worden over een paar maand ;).

Gisteren nog een heerlijke game gedaan op Rengar, ik kon mijn geluk niet op toen het enemy team als firstpick Sona pakte. Free stacks voor Rengar <3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 07:15:
Toch ook fijn als je er een keer flink naast zit schijnbaar. Nu heb ik de NA LCS niet gezien dit weekend maar heb ik wel de uitslagen meegekregen, en zie ik vervolgens dat TSM al zijn matches heeft gewonnen en zo te zien ook vrij overtuigend. Dus blijkbaar heeft het Gleeb out - Lustboy in effect wel goed uitgepakt. Toch zie ik ze nog geen Worlds winnen met dit team, dus zien of ik hier op teruggeroepen kan worden over een paar maand ;).
Beetje te snel nog om conclusies te trekken, zeker ook omdat ze tegen een zeer matig in vorm zijnd CLG speelden en EG dat laatste staat. Maar vooralsnog zag het er aardig uit, zeker voor iemand die nog maar zo kort bij het team is.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 28 juli 2014 @ 08:21:
[...]

Beetje te snel nog om conclusies te trekken, zeker ook omdat ze tegen een zeer matig in vorm zijnd CLG speelden en EG dat laatste staat. Maar vooralsnog zag het er aardig uit, zeker voor iemand die nog maar zo kort bij het team is.
Ik heb EG vs Curse gezien, en vond EG er erg goed uitzien. Of dat nu kwam omdat Curse heel zwak speelde kan er natuurlijk ook mee te maken hebben gehad. Maar ik verwacht dat EG in zijn huidige vorm in staat zal zijn om de promo/relegation matches fatsoenlijk af te handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:12
Vond Krepo wel erg leuk spelen gister met Tresh. Probeer het ook wel is maar bij mij landen die hooks nooit :+ . Was volgens mij ook een van de eerst keren deze LCS dat ze een voorsprong zo makkelijk uitspeelde. Daar hebben ze nog wel is moeiten mee :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 08:25:
[...]

Ik heb EG vs Curse gezien, en vond EG er erg goed uitzien. Of dat nu kwam omdat Curse heel zwak speelde kan er natuurlijk ook mee te maken hebben gehad. Maar ik verwacht dat EG in zijn huidige vorm in staat zal zijn om de promo/relegation matches fatsoenlijk af te handelen.
EG is geen pushover, maar imo nog wel altijd het minste team van de LCS momenteel. Er zit overigens wel rek in denk ik. Met name Pobelter en Altec kunnen denk ik nog wel flinke stappen maken. Innox ben ik nooit zo'n fan van geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Br3wmaster schreef op maandag 28 juli 2014 @ 08:39:
Vond Krepo wel erg leuk spelen gister met Tresh. Probeer het ook wel is maar bij mij landen die hooks nooit :+ . Was volgens mij ook een van de eerst keren deze LCS dat ze een voorsprong zo makkelijk uitspeelde. Daar hebben ze nog wel is moeiten mee :)
Krepo blijf ik dan ook wel 1 van de betere supports vinden van alles supports in NA/EU. Het is dat hij naar de US wou, maar anders had hij ook niet onder gedaan ten opzichte van Nyph in Alliance. Want van het oude EG team waren de enige echte zwakke schakels Snoopeh en Yellowpete. Krepo daarentegen speelde vrij constant ook in de mindere periodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

TSM draait gewoon erg goed, lijkt erop dat de inbreng van Lustboy ervoor zorgt dat mensen meer gemotiveerd zijn / plays durven te maken.
Nog weinig echte lustboy plays gezien maar zoals Dyrus in het post match interview ook aangaf: "he knows".
Wardplacement is erg goed, achterin de linie staan met captain boots, erg goede bubbels landen.
Het support zijn team goed, wellicht dat de flashy plays er nog wel komen. Het zag er solide uit.

Ik heb die match gekeken met commentaar van HSGG en Oddone puur vermaak :)
Enkele mooie quotes van TOO:

"You should pay CLG based on performance, that way you wouldn't have to pay them anything this game."

"really inspiring game by CLG. It inspired me to go to sleep"

"holy shit you guys lost to Crs too, what a week"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beetje vroeg om dat te zeggen imo. Deze week speelde ze tegen twee van de slechtste teams op dit moment. CLG was echt dramatisch waar ze het normaal van goede objective control moeten hebben was dat nu juist waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:55
Ik zit vast in Silver 5 en begin beetje gek te worden van alle spelers die afk gaan. het lijkt wel een loterij elke game. laatste 5 games op een rij iemand AFK gehad in een van de teams.. 3x bij mijn team.
Van de games dat niemand afk ging kon ik aardig carrien en zelfs de 4v5 hielden we het 50 minuten vol tot dat de 5 mans overmacht je net te veel wordt met allemaal full item build..

het is dus altijd maar hopen dat niemand afk gaat in je team.. en ja de kans is kleiner dat het in mijn team is 4 tegen 5 want ik ga zelf nooit afk.. maar het demotiveerd zo erg om te spelen.

Van mij mogen AFK-ers wel grotere penalties krijgen. (2x afk in een week is divisie terug zetten ofzo..)

Ik had hier eerder nooit zo veel last van maar wordt nu steeds erger.ligt het aan mij? Lijkt erop alsof S5 echt het afvoerputje van LOL is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 17:22

.je

Holy cow wat is Udyr ontzettend lekker spelen als gank/poke jungler :D Chasen met bear, stun erop en meteen door naar phoenix om extra te poken!

Wel jammer wanneer je team totaal niet samenspeelt. Zoveel gehuil in chat om m'n speelstijl. Ik geef alle kills weg en dan krijg je van mensen te horen dat je je kop moet houden vanwege m'n score. Laatste potje verloren met 1/7/16. Volgens mij zegt die assist het toch dat je het als jungler het goed doet, of moet ik Udyr juist spelen om kills te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja , enige wat je kan doen is reporten en doorspelen. Ik heb mezelf ook gecarried vanuit S5/4 met dat soort teams. Nu zit ik eerst weer vast in S1/2 omdat teams niet meewerken (feeden/afk etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Leuk he, die afk'ers? Merkbaar vakantie, al die middelbareschool kindertjes van 12-18 zitten weer hele dagen achter de computer. Ook her ragen (in heul slecht Eng0lz) neemt merkbaar toe, om nog maar te zwijgen over de kinderen die van de ouders geen computer krijgen die LoL fatsoenlijk draait en er zelf het geld niet voor hebben.

We doen het er maar weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 17:22

.je

TheBrut3 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:54:
Leuk he, die afk'ers? Merkbaar vakantie, al die middelbareschool kindertjes van 12-18 zitten weer hele dagen achter de computer. Ook her ragen (in heul slecht Eng0lz) neemt merkbaar toe, om nog maar te zwijgen over de kinderen die van de ouders geen computer krijgen die LoL fatsoenlijk draait en er zelf het geld niet voor hebben.

AFK is jammer. Vooral in promo's.

Ben van silver 3 naar bronze 5 geschopt omdat m'n verlies-streak rond de 21 zat, continue afk of andere huilie huilie kindjes. Nu net dmv promo's in bronze 4 gekomen waarvan de eerste 3 matches weer met afk's.

Dit spel zo af en toe... :'(

pro tip: /ignore all. Gebruik het nu veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-09 15:56

psyy138

blackbulls.nl

.je schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:00:
[...]

AFK is jammer. Vooral in promo's.

Ben van silver 3 naar bronze 5 geschopt omdat m'n verlies-streak rond de 21 zat, continue afk of andere huilie huilie kindjes. Nu net dmv promo's in bronze 4 gekomen waarvan de eerste 3 matches weer met afk's.

Dit spel zo af en toe... :'(

pro tip: /ignore all. Gebruik het nu veel...
Als jungler iedereen ignoren en dan lekker je eigen ding doen, dat is pas een pro tip.
En dan via pings de drake doen enzo O-)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Udyr is geen poke champion btw.
Hij heeft letterlijk geen ranged attack :+

[ Voor 2% gewijzigd door Wootlock op 28-07-2014 16:04 . Reden: grammatik ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
psyy138 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:01:
Als jungler iedereen ignoren en dan lekker je eigen ding doen, dat is pas een pro tip.
Hoho... Alles is ALTIJD de schuld van de jungler!
Al had ik laatst een potje dat alles lanes op elkaar aan het flamen waren (nouja, bot op mid, mid op bot en top en top zei niets), toen zei ik maar subtiel: "Wait, whut!? No1 blames the jungler!?"

Ik ben nog van mening dat de toxic's/leavers/afk'ers een eigen Q moeten krijgen waar ze alleen tegen eigen soort spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Ik merk ook echt dat er veel meer afk'ers zijn nu. Heb wel voornamelijk Dominion gespeeld, want mijn grafische kaart heeft problemen.
Ben bang dat hij overhit is geraakt en daardoor beschadigd. Daarom ben ik nu een beetje aan het testen of hij ooit uitvalt tijdens het spelen. Voorlopig beginnen de problemen al bij het opstarten en heb al een paar trucjes waarmee ik het snel kan zien. Een(of paar) keer rebooten is tot nu toe mijn oplossing. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Laatst online: 18-09 08:25
Ach, ik zit al zo lang in Silver V rond de 10~15 LP met een MMR van mid-bronze.

Gewoon je ding doen en een goede ingesteldheid hebben. Als je afkers hebt of wat dan ook, het is jammer maar het gebeurt. Als je een spel verliest met iedereen erbij: wat is er precies fout gegaan? Was het werkelijk enkel botlane die early wat feede? Of was het gewoon de hele teamfights die niet gingen?

Je moet echt zeer kritisch worden, vooral op jezelf. Bv in je teamfight: had ik beter niet zo diep erin gesprongen en zo the game verloren hebben? Als je je eigen kan verbeteren, zal het ook gewoon beter gaan.

En als je altijd jungle speelt of iets anders: probeer eens een andere rol. Op den duur begint het een soort sleur te worden en kan een andere lane/role soms je nieuwe energie gegeven en kan het gewoon beter beginnen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

TheBrut3 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:54:

Ik wil niet veel zeggen maar ik zelf ben 17 en speel ook veel lol maar leaven doe ik bijna nooit meer. Enige keer dat het laatst was gebeurd was door een uitval van het internet wat 5 uur duurde om op te lossen (router was overleden uiteindelijk).
Maar ragen? Dat doe ik alleen op mezelf wat niet helpt om beter te gaan spelen maar in iedergeval blame ik het op mezelf.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

steel123 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:21:
Ik merk ook echt dat er veel meer afk'ers zijn nu. Heb wel voornamelijk Dominion gespeeld, want mijn grafische kaart heeft problemen.
Ben bang dat hij overhit is geraakt en daardoor beschadigd. Daarom ben ik nu een beetje aan het testen of hij ooit uitvalt tijdens het spelen. Voorlopig beginnen de problemen al bij het opstarten en heb al een paar trucjes waarmee ik het snel kan zien. Een(of paar) keer rebooten is tot nu toe mijn oplossing. :-(
Installeer HW-Monitor o.i.d. en test de temperatuur van je gpu.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

TheBrut3 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:16:
[...]

Hoho... Alles is ALTIJD de schuld van de jungler!
Al had ik laatst een potje dat alles lanes op elkaar aan het flamen waren (nouja, bot op mid, mid op bot en top en top zei niets), toen zei ik maar subtiel: "Wait, whut!? No1 blames the jungler!?"

Ik ben nog van mening dat de toxic's/leavers/afk'ers een eigen Q moeten krijgen waar ze alleen tegen eigen soort spelen.
Heerlijke opmerkingen altijd dit. Ik queue elke dag 10x zo lief met flamers en ragers dan met mensen die intentionally aan het feeden zijn of AFK gaan. Vaak zijn dat juist PRECIES tegenovergestelde mensen. Daarbuiten nog gelaten dat ik 10x liever flamers hebben dan van die schijnheilige gasten die de hele game aan het verzieken zijn en standaard a la Riot er nog mee weg komen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Teaser site voor de nieuwe kampioen:
http://promo.euw.leagueoflegends.com/en/gnar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Rordarok schreef op maandag 28 juli 2014 @ 20:11:
[...]

Heerlijke opmerkingen altijd dit. Ik queue elke dag 10x zo lief met flamers en ragers dan met mensen die intentionally aan het feeden zijn of AFK gaan. Vaak zijn dat juist PRECIES tegenovergestelde mensen. Daarbuiten nog gelaten dat ik 10x liever flamers hebben dan van die schijnheilige gasten die de hele game aan het verzieken zijn en standaard a la Riot er nog mee weg komen ook.
Enige nadeel in Silver/Gold is dat de flamers juist ook degene zijn die zelf uberbrak spelen. En meestal is het een opeenstapeling van kwaliteiten in 1 speler. Spelbeeld is als volgt:
1. Begint slecht maakt wat ongelukkige trades, wordt vervolgens offguard gepakt door enemy jungler;
2. Komt terug in de lane en wordt vrij kort daarop weer gepakt, het liefst door een roamende enemy mid die niet MIA is gecalled;
3. Begint te flamen en ragen dat zijn team toch wel het slechtste team is waar hij ooit mee samen heeft gespeeld;
4. Wordt nog enkele malen gepakt door slechte wardcoverage / overextending;
5. Gaat AFK/Ragequit omdat het allemaal de schuld is van zijn team;

Maar in dat enkele geval dat de ragende/flamende gek wel een goede speler is, dan boeit het me niet zoveel, kijk door de rage/flame in game en gewoon aan het einde van de game even een report.

Na enkele avonden farmen van IP op een smurfaccount (voornamelijk ARAM) ben ik wel weer even weer klaar met de funmodes. De gemiddelde autist die alleen maar /taunt loopt te spammen was ik vrij vlot weer klaar mee. Ik kan me ongeveer voorstellen hoe zo'n kwijlend wrak er achter het scherm zit. Net genoeg hersencellen om zuurstof om te zetten en een muis + keyboard te kunnen bedienen. Terug naar ranked maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

meer info;

https://twitter.com/RiotGypsy/status/493909955401900033
@RiotGypsy KIT HINTS PLS. I can't wait D:
@Lynleire His ultimate is incredibly powerful. Sometimes.

hier nog z'n champ suggestion van gnar
http://forums.na.leagueof...d/showthread.php?t=949490

en wat vinden jullie hiervan?
http://www.reddit.com/r/l...and_skin_recolor_options/

[ Voor 12% gewijzigd door psyy138 op 29-07-2014 10:18 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren als shen vs full mastery/rune AP vlad gespeeld. Ik kon eerste paar levels niet eens farmen, dus ik heb hem maar zo lang mogelijk top gehouden en vol MR/health gegaan. Game wel gewonnen met teamwork. Maar iemand tips op welke levels je kan traden met een shen vs vlad , of is het afk farmen onder de toren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

AFK farmen onder je toren. Als het goed is kun je elkaar niet dood krijgen, maar hij heeft wel betere sustain. als hij het goed doet kan hij je dus zonen, zeker op de wat latere levels. Enige wat jij kunt doen is proberen je tower zo lang mogelijk up te houden en met je ult zorgen dat je andere lanes laat snowballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:57:
Gisteren als shen vs full mastery/rune AP vlad gespeeld. Ik kon eerste paar levels niet eens farmen, dus ik heb hem maar zo lang mogelijk top gehouden en vol MR/health gegaan. Game wel gewonnen met teamwork. Maar iemand tips op welke levels je kan traden met een shen vs vlad , of is het afk farmen onder de toren ?
zover ik shen nog ken kan je daarmee best goed traden, zorg dat je passive up is en je full energy hebt.
E erin, w,q, en weg.. in die tussentijd doet hij of zijn pool (waardoor hij best veel hp verliest) en dan zou je daarna nog je w,q combo kunnen doen als je heb niet kon raken.

alleen het nadeel is dat hij 2/3 q's doet en hij zijn hp weer terug heeft, vraag om wat ganks en dat moet prima zijn. shen krijgt ook veel hp door zijn q, dus afk farmen kan een goede oplossing zijn als het traden niet lukt.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:57:
Turretfarmen, TP pakken en zo snel mogelijk beginnen te roamen/objectives te forceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Op lagere ELO, wat is het verstandigst om te nemen:

Ignite of Teleport op top?

Ik neem standaard altijd ignite maar soms heb ik het gevoel dat ik beter zou geweest zijn met TP zodat ik makkelijker bij onhandige TF zou kunnen geraken en het gevecht keren.

Maar de reden dat ik het niet echt durf nemen is omdat velen niet kunnen omgaan met TP en je dus voor niets TPt of je team leaved zodat je dus te midden de volle enemies staat.

Of denken jullie dat het toch waard is voor de hogere pressure? (hoewel op Low silver/high bronze amper objectives zoals dragons worden genomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Op lagere elo zou ik vooral voor TP gaan. De ignite heb je niet nodig om je lane te ownen (mits je goed genoeg bent) en met teleport kun je beter objectives forceren en lategame bijv. gaan splitpushen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Op lage elos snappen teams niet wat ze moeten doen als jij bent aan splitpushen dus gaan ze domweg 4v5 geenaged worden

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Splitpushen op lage elo ? :o
Dat gaat over het algemeen als volgt. Je rent naar je sidelane. Je team gaat 4vs5 vechten. GG
Edit: Stapje vergeten nog. Je team gaat flamen dat je er niet was.

Ignite zou ik nemen als je van plan bent toplane te gaan snowballen. Op Malphite heeft ignite bijvoorbeeld weinig nut, want ik krijg de enemy toplaner toch solo niet dood over het algemeen. Ook heeft Malphite het vaak lastig early game, dus kan je TP mooi gebruiken om te shoppen. En daarnaast is TP op hem extra goed vanwege zijn ultimate.
Renekton is bijvoorbeeld eentje met een mooie tussenweg. Die kan ignite over het algemeen goed gebruiken om een kill te securen.
Op Ryze kun je ook ignite pakken, want het zou vrij makkelijk moeten zijn om kills te krijgen. Aan de andere kant heeft Ryze zoveel damage dat hij het zonder ignite ook wel moet redden en zou TP dus nuttiger kunnen zijn.
En vaak weet je team niet met TP om te gaan inderdaad. Dan ping je van ik kom, zijn ze ondertussen al bezig met wegrennen. Dus ik zou eerder standaard ignite nemen dan TP, maar beter is gewoon om na te denken over wat handig kan zijn :P.

[ Voor 21% gewijzigd door Thormodo op 29-07-2014 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Gister was mijn geluk op in ranked: in promo's naar Gold in 2 matches een afker jeej.

Daarna zette de koers naar beneden door, dus bijna als in een 'act of desperation' pakte ik voor het eerst Diana jungle in ranked. Ging 17/8/13 en carryde die game. Dat was tegen uitsluitend Gold III en Gold IV gasten, en in normals ging dat vaak al heel goed, dus gaan we eens proberen te herhalen.
misterdoom schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 11:16:

Hangt ook wel af van welke top champion je kiest.

Kies je een champ met early kill potential, dan is ignite vaak de betere keuze. Maar heb je een matchup waarbij je het early lastig gaat krijgen of waarbij je in ieder geval vooral zal farmen, dan is TP vaak een goede keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik pak op top meestal TP. Early kan je dan 1 of 2x je lane uit en weinig missen (= voorsprong tegen top zonder TP) en late game ben je lekker mobiel. Panth B => Items kopen => TP bot => Gank => Ult mid => Gank => Lopen naar top. En het kost je bijna geen tijd.

Zeker als je tegen een wat high HP top staat heeft ignite wat minder nut dan een voorsprong in CS en dus gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 11:05:
AFK farmen onder je toren. Als het goed is kun je elkaar niet dood krijgen, maar hij heeft wel betere sustain. als hij het goed doet kan hij je dus zonen, zeker op de wat latere levels. Enige wat jij kunt doen is proberen je tower zo lang mogelijk up te houden en met je ult zorgen dat je andere lanes laat snowballen.
Ja dit heb ik gedaan, en dit werkte. Enemy vlad mooi schelden :) Ik zal eens weer meer shen top oefenen dan ook met traden e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
misterdoom schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 11:16:

Ik neem standaard altijd ignite maar soms heb ik het gevoel dat ik beter zou geweest zijn met TP zodat ik makkelijker bij onhandige TF zou kunnen geraken en het gevecht keren.

Maar de reden dat ik het niet echt durf nemen is omdat velen niet kunnen omgaan met TP en je dus voor niets TPt of je team leaved zodat je dus te midden de volle enemies staat.

Of denken jullie dat het toch waard is voor de hogere pressure? (hoewel op Low silver/high bronze amper objectives zoals dragons worden genomen).
Hangt ervan af, over het algemeen neem ik TP.
Meestal speel ik Renekton, Shyvana, Nasus op top.

Renekton heb je toch al early bully damage, en heb je een tank tegenover je, dus kans dat je m killt is niet vrij hoog.

Met Nasus, wil je eigenlijk alleen maar stacks halen, meestal krijg je dan ook een counter pick die early damage hebben waarmee je nog niet kan traden.

Zo krijg ik vaak Olaf, Shen of Xin tegenover mij, die je zoveel mogelijk farm en stacks willen denyen.
Vanaf mid game vormen zij geen probleem als je maar genoeg gestacked hebt, maar een TP is wel handig uiteraard in deze situaties.

Ghost + wither met Nasus is trouwens ook geniaal, lagere cooldown dan flash, je zal merken dat voor mid game er een grote kans is dat de jungler je ook pressure geeft, vanaf mid tot late kill je ze gewoon beiden 8)

Had laatst een game, waar Xin mij early de hele tijd harrasde, maar gewoon negeren, laat m maar hard pushen, lekker onder tower farmen.

Toen ergens vanaf mid-game, was ik back en zat die net op mijn tower te hakken, ik ghost naar mijn tower toe, gooi spirit fire erop, wither m en Q m. met 2 klappen was die al weg :D

Toen was het voor Xin wel duidelijk dat ik teveel stacks had om nog iets te kunnen doen.

[ Voor 18% gewijzigd door Turismo op 29-07-2014 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:23

m0nk

16-09-2003 15.15

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Arcade Miss Fortune!

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Haha, die ult :D

Geniale champion gewoon :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Jeehj weer een patch waar Rengar ongeschonden doorheen is gekomen ;). Gisteren een heerlijke game weer op hem gehad en het mooiste hij werd ook nog eens gestreamed ook. Ook wel een keer grappig om de reactie van je tegenstander te zien. Na de laatste ace (waarbij de streamer zei: Nasus and me are pretty tanky now, we should stand a chance), waarbij ik een Quadra scoorde ging het als volgt bij de streamer: "What the fuck... Rengar just 1-shotted me", waarna de tanky Volibear streamer tegen zijn support Lulu zegt (van wie de eerste quote kwam) "Hydria, he one-shotted ME, ME!". En vervolgens wat geklaag over hoe unbalanced Rengar is en dat hij in zijn totale bestaan maar 5 minuten balanced was. ;) Overigens allemaal in het Engels want het waren Britten (heerlijk accent <3)

Vandaag even kort op de PBE kijken hoe Gnar speelt om vervolgens weer ranked in te duiken op mijn smurfje. Weinig champions die ik speel zijn hard aangepakt qua nerfs, dus ik vind de patch helemaal toppie, zeker de nerf op heal ben ik een voorstander van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

misterdoom schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 23:07:
Haha, die ult :D

Geniale champion gewoon :p
die dino gnar skin is veel ruiger 8)
dit wordt insta buy champion + skin

ook al speel ik eigenlijk altijd support....

p.s.
iemand hier (adc) die arcade mf koopt voor skin combo bot?
En dan is Arcade Hecarim ook nog nodig voor maximum swagness :*)

[ Voor 28% gewijzigd door psyy138 op 30-07-2014 08:39 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-08 22:28
Iemand ervaring met jungle twitch? Ik weet dat het een situational pick is, maar als zowel de top als support tanky zijn is het best een leuke manier om je bot en midlane te laten snowballen. Begin met sweeping lens, probeer red te jatten en begin met men q. Level 2 e en dan gelijk een gank op mid/bot. Enige waar ik nog niet over uit ben is of ik met ff of sotel moet beginnen. Daarna volg ik de normale assassin twitch build met botrk en ghostblade en lw. Dan of runaans voor splitpushen of als ik fed ben ie. Iemand die dit weleens doet? Nog niet uit over feral flare of sotel, nadeel van ff is dat je meer in de jungle bent, en met sotel gank ik constant en pak ik hier en daar een camp voor die 40 extra gold.

Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Mijn Thresh though :(. Gisteren nog een leuke game gehad op hem tijdens mijn promo's. Maar het mocht niet baten met o.a. een 0-5 Renekton tegen Nidalee en een Lee Sin die 15 minuten (waarvan 10 aan het eind) DC was. Wel maar terug gezet naar 86LP, dus blijkbaar vind Riot me nog steeds lief.

Dino Gnar is deze dus: YouTube: EXTREMELY INCOMPLETE - Dino Gnar Skin - League of Legends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ik vind het geen slechte zet. Er valt toch weinig nog te behalen uit de superweek, dus dan is het een betere keuze om met het gehele team naar Korea te gaan (aangezien Seraph toch al niet mee kan doen in superweek) om te scrimmen. En om eerlijk te zijn de sub-line-up ziet er niet slecht uit. Mooie kans voor Chaox om te laten zien dat hij het nog steeds in zich heeft om op topniveau te spelen. Vrees alleen voor Hotshot dat het veel Syndra bans gaat worden ;) icm met wat Nidalee bans.

De Rengar game van gisteren vanuit het oogpunt van de Volibear. (Start rond 2:00:00 laatste half uur iig ;)) http://www.twitch.tv/theneosabre/b/552426617

[ Voor 9% gewijzigd door Damien op 30-07-2014 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:35:
[...]

Ik vind het geen slechte zet. Er valt toch weinig nog te behalen uit de superweek, dus dan is het een betere keuze om met het gehele team naar Korea te gaan (aangezien Seraph toch al niet mee kan doen in superweek) om te scrimmen. En om eerlijk te zijn de sub-line-up ziet er niet slecht uit. Mooie kans voor Chaox om te laten zien dat hij het nog steeds in zich heeft om op topniveau te spelen. Vrees alleen voor Hotshot dat het veel Syndra bans gaat worden ;) icm met wat Nidalee bans.

De Rengar game van gisteren vanuit het oogpunt van de Volibear. (Start rond 2:00:00 laatste half uur iig ;)) http://www.twitch.tv/theneosabre/b/552426617
Het is ook geen slechte zet, maar het is wel hilarisch omdat:
1. Dat het uberhaupt kan. Eventjes je hele team eruit gooien en spelers erin zetten die je niet eens als sub had ingeschreven staan
2. CLG Chaox. Dat alleen al is hilarisch. Wel leuk hoor, ik gun hem wel een nieuwe kans in de LCS, maar uitgerekend bij CLG :D
3. Het is gewoon compleet onverwacht. Denk dat niemand dit had zien aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 11:09:
[...]

Het is ook geen slechte zet, maar het is wel hilarisch omdat:
1. Dat het uberhaupt kan. Eventjes je hele team eruit gooien en spelers erin zetten die je niet eens als sub had ingeschreven staan
Komt ook een beetje door Riot's eigen gammele regelgeving. Toen ze een paar weken voor tijd even bedachten dat de LCS maar in Wembley gehouden moest worden stond Gambit ook wederom voor de keuze om of alle games te forfeiten of 4 subs te sturen. Dus als het daar kan moet het ook gewoon mogelijk zijn voor een team dat wil bootcampen om een kans te maken voor Worlds (ook al acht ik de kans klein dat CLG daar zo even voor plaatst, en als dat al gebeurt verwacht ik geen top 3 notering)

Ik vind wat dat betreft de gehele planning van Riot ietswat amateuristisch playoffs en gelijk 2 (?) weken erna World's, dat is niet realistisch om een goede voorbereiding te treffen. Wat dat betreft zou het niet slecht zijn om eens naar andere competities te kijken wat betreft toernooivoorbereiding.
2. CLG Chaox. Dat alleen al is hilarisch. Wel leuk hoor, ik gun hem wel een nieuwe kans in de LCS, maar uitgerekend bij CLG :D
Ik denk juist van alle teams dat dit de beste optie voor Chaox was. Ja het mag raar staan dat hij ineens bij de rivaal gaat spelen van zijn voormalige team, maar dit brengt ook wat extra's met zich mee. Het feit dat hij wil laten zien dat hij nog steeds een goede ADC is en toch zeker in de LCS hoort. Wat dat betreft heb je een kans dat hij boven zichzelf uitstijgt (motivatie genoeg om Saint Vicious en Reginald op hun plaats te zetten). Het kan ook verkeerd uitpakken, maar ik vind dit soort risico picks wel goed.
3. Het is gewoon compleet onverwacht. Denk dat niemand dit had zien aankomen.
Klopt, ik verwacht inderdaad dat niemand had verwacht dat CLG deze stap zou doen, maar ik vind het een mooie gewaagde stap en zeker 1 die goed kan uitpakken. Of het zo zou horen? Nee ik ben van mening dat Riot hierop de regels dient aan te passen en zelf ook een betere kalender moet bijhouden bij het organiseren van events zodat teams niet ineens in de problemen komen met visa's etc. Je maakt het professioneel of je blijft doorkloten op deze huidige amateuristische manier, maar sta er dan niet versteld van te kijken dat dit in de toekomst meer zal plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Buiten het feit dat dit veroorzaakt wordt door problemen met VISA's, kan dit toch ook gewoon voorkomen in andere competities.
Neem een WK kwalificatie voor het voetballen, dan kun je ook zonder problemen voor elke wedstrijd 11 totaal andere spelers oproepen. Kijk alleen maar naar hoeveel debutanten van Gaal wel niet gebruikt heeft tijdens de voorbereiding. Ok, het komt niet vaak voor dat je het HELE team ineens vernieuwd.

Verder weet ik er niet veel over te melden, want ik kijk zelden LCS matches. Het is gewoon een totaal andere game dan solo-queue, zelfs solo queue streamers van challenger.
Het is allemaal zo passief vaak. Dat snap ik ook wel want de inzet is veel hoger en een fout kan je al snel de kop kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

@Damien: Mee eens, Riot moet dit soort dingen in de regelgeving afvangen. Dat is ook een beetje waar ik met mijn eerste punt heen wilde. Kobe gaf dit overigens ook al aan op zijn Twitter. Over Reginald op zijn plaats zetten: Regi heeft hem nooit gekickt omdat Chaox een slechte ADC is, maar omdat zijn houding en werkethiek niet in orde waren. Daardoor sleurde hij de stemming en het niveau in het team omlaag en dat kan nooit de bedoeling zijn (ook al ben je self-proclaimed Season 2 MVP). Ik denk ook niet dat Regi het hem zou misgunnen als hij nu alsnog LCS gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:15:
@Damien: Mee eens, Riot moet dit soort dingen in de regelgeving afvangen. Dat is ook een beetje waar ik met mijn eerste punt heen wilde. Kobe gaf dit overigens ook al aan op zijn Twitter. Over Reginald op zijn plaats zetten: Regi heeft hem nooit gekickt omdat Chaox een slechte ADC is, maar omdat zijn houding en werkethiek niet in orde waren. Daardoor sleurde hij de stemming en het niveau in het team omlaag en dat kan nooit de bedoeling zijn (ook al ben je self-proclaimed Season 2 MVP). Ik denk ook niet dat Regi het hem zou misgunnen als hij nu alsnog LCS gaat spelen.
Het probleem is echter dat je duidelijk kunt merken dat Reginald nooit voor een bedrijf heeft hoeven werken in de functie van werknemer. Hij heeft totaal geen ervaring met betrekking tot het omgaan met zijn personeel. Er zijn verschillende youtube filmpjes te vinden waarin de ongenuanceerde manier van handelen van Reginald plaatsvind.

Met betrekking tot TheRainMan, Chaox en Xpecial was het vrij duidelijk dat geen van allen een fatsoenlijk functioneringsgesprek heeft gehad, oftewel een kans om te laten zien dat ze wel anders kunnen/willen. Misschien bij TheRainMan wat anders dan bij de andere 2. Chaox word simpelweg gereplaced na een paar goede games van Wildturtle onder de noemer dat Chaox niet hard had getraint in de periode dat hij substitute was. Dan was tevens het afscheid nemen van een speler die zoveel jaar al voor het team had gespeeld en daar ook successen mee had geboekt nou niet bepaald netjes te noemen vanaf Reginalds kant. Enige die zijn ware gezicht liet zien destijds was Dyrus.

Dan heb je de situatie met Xpecial die onder de noemer "negative attitude" aan de kant wordt gezet en even later is Gleeb aan de beurt. Ik betwijfel of het gebrek aan motivatie niet juist komt door Reginald die elke vorm van inbreng met de kop de grond in drukt omdat hij toch vind dat hij altijd gelijk heeft.

Dus heeft Chaox redenen om Reginald op zijn plek te zetten? Zeker weten wel, puur al om het bovenstaande. Maar goed, hopelijk levert dit niet een speler op die te geforceerd gaat lopen spelen om iedereen maar het tegendeel te bewijzen. Ik vraag me overigens ook af in hoeverre Doublelift inspraak heeft gehad in zijn "vervanger". Aangezien beide in het verleden niet echt door 1 deur konden. Met name de tweets van Doublelift nadat Wildturtle Chaox had vervangen en een vrij succesvol debuut maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:28:
[...]

Het probleem is echter dat je duidelijk kunt merken dat Reginald nooit voor een bedrijf heeft hoeven werken in de functie van werknemer. Hij heeft totaal geen ervaring met betrekking tot het omgaan met zijn personeel. Er zijn verschillende youtube filmpjes te vinden waarin de ongenuanceerde manier van handelen van Reginald plaatsvind.

Met betrekking tot TheRainMan, Chaox en Xpecial was het vrij duidelijk dat geen van allen een fatsoenlijk functioneringsgesprek heeft gehad, oftewel een kans om te laten zien dat ze wel anders kunnen/willen. Misschien bij TheRainMan wat anders dan bij de andere 2. Chaox word simpelweg gereplaced na een paar goede games van Wildturtle onder de noemer dat Chaox niet hard had getraint in de periode dat hij substitute was. Dan was tevens het afscheid nemen van een speler die zoveel jaar al voor het team had gespeeld en daar ook successen mee had geboekt nou niet bepaald netjes te noemen vanaf Reginalds kant. Enige die zijn ware gezicht liet zien destijds was Dyrus.

Dan heb je de situatie met Xpecial die onder de noemer "negative attitude" aan de kant wordt gezet en even later is Gleeb aan de beurt. Ik betwijfel of het gebrek aan motivatie niet juist komt door Reginald die elke vorm van inbreng met de kop de grond in drukt omdat hij toch vind dat hij altijd gelijk heeft.

Dus heeft Chaox redenen om Reginald op zijn plek te zetten? Zeker weten wel, puur al om het bovenstaande. Maar goed, hopelijk levert dit niet een speler op die te geforceerd gaat lopen spelen om iedereen maar het tegendeel te bewijzen. Ik vraag me overigens ook af in hoeverre Doublelift inspraak heeft gehad in zijn "vervanger". Aangezien beide in het verleden niet echt door 1 deur konden. Met name de tweets van Doublelift nadat Wildturtle Chaox had vervangen en een vrij succesvol debuut maakte.
Ik ben het met je eens dat Regi's manier van doen op zijn zachtst gezegd gewoon extreem lomp is, maar die jongen is pas vroeg in de 20 en heeft inderdaad nooit in het 'echte' bedrijfsleven gewerkt. Desondanks heeft hij het slimmer aangepakt dan wij: hij is vroeg in de 20, is lang pro gamer geweest en heeft met zijn Solomid merk goud in handen.

Zijn manier van doen kan (en moet) beter, maar er bestaan een hoop misverstanden over de roster changes die lang niet altijd Regi aan te rekenen zijn. Je noemde Rainman als voorbeeld. Rainman is niet vanwege zijn prestaties uit het team gezet. Het team wilde professionaliseren en besloot als team om een bepaald scrim schema aan te houden waarin minder tijd was voor soloqueue. Rainman was het daar niet mee eens en wilde liever vaker soloq spelen en streamen. Omdat hij zich niet wilden conformeren aan het team is hij er zelf uitgestapt. Omdat Dyrus toch al in het huis woonde, regelmatig met die gasten speelde en duidelijk een van de betere top laners in NA was, was die roster change daarna gauw gemaakt. Een functioneringsgesprek is dus niet van toepassing, Rainman wilde gewoon niet met het team mee.

Wat betreft Chaox en Xpecial denk ik dat de situatie inderdaad wellicht netter opgelost had kunnen worden, maar wij zijn er niet bij en weten niet wat er zich allemaal in het huis afspeelt. Misschien zijn er wel meerdere gesprekken geweest. Feit is wel dat in beide gevallen meermaals is benadrukt dat het een teambeslissing is geweest (in het geval van Xpecial iets meer dan in het geval van Chaox).

Gleeb echter is weer een ander verhaal. Ik weet niet of je zijn facebook posts gelezen hebt, maar die is er ook grotendeels zelf uitgestapt omdat hij problemen had met de druk, slecht sliep en van zichzelf ook vond dat hij het team omlaag haalde. Hij zegt ook dat hij hier regelmatig met het team over gepraat heeft, maar dat hij zelf geen verbetering zag. Nadat hij met een psycholoog heeft gepraat bleek dat hij een bipolaire stoornis heeft, en dat is lastig in een team-omgeving onder hoge druk. Ook hier denk ik dat een functioneringsgesprek weinig had uitgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:38:
[...]

Ik ben het met je eens dat Regi's manier van doen op zijn zachtst gezegd gewoon extreem lomp is, maar die jongen is pas vroeg in de 20 en heeft inderdaad nooit in het 'echte' bedrijfsleven gewerkt. Desondanks heeft hij het slimmer aangepakt dan wij: hij is vroeg in de 20, is lang pro gamer geweest en heeft met zijn Solomid merk goud in handen.

Zijn manier van doen kan (en moet) beter, maar er bestaan een hoop misverstanden over de roster changes die lang niet altijd Regi aan te rekenen zijn. Je noemde Rainman als voorbeeld. Rainman is niet vanwege zijn prestaties uit het team gezet. Het team wilde professionaliseren en besloot als team om een bepaald scrim schema aan te houden waarin minder tijd was voor soloqueue. Rainman was het daar niet mee eens en wilde liever vaker soloq spelen en streamen. Omdat hij zich niet wilden conformeren aan het team is hij er zelf uitgestapt. Omdat Dyrus toch al in het huis woonde, regelmatig met die gasten speelde en duidelijk een van de betere top laners in NA was, was die roster change daarna gauw gemaakt. Een functioneringsgesprek is dus niet van toepassing, Rainman wilde gewoon niet met het team mee.

Wat betreft Chaox en Xpecial denk ik dat de situatie inderdaad wellicht netter opgelost had kunnen worden, maar wij zijn er niet bij en weten niet wat er zich allemaal in het huis afspeelt. Misschien zijn er wel meerdere gesprekken geweest. Feit is wel dat in beide gevallen meermaals is benadrukt dat het een teambeslissing is geweest (in het geval van Xpecial iets meer dan in het geval van Chaox).

Gleeb echter is weer een ander verhaal. Ik weet niet of je zijn facebook posts gelezen hebt, maar die is er ook grotendeels zelf uitgestapt omdat hij problemen had met de druk, slecht sliep en van zichzelf ook vond dat hij het team omlaag haalde. Hij zegt ook dat hij hier regelmatig met het team over gepraat heeft, maar dat hij zelf geen verbetering zag. Nadat hij met een psycholoog heeft gepraat bleek dat hij een bipolaire stoornis heeft, en dat is lastig in een team-omgeving onder hoge druk. Ook hier denk ik dat een functioneringsgesprek weinig had uitgehaald.
Echter is niet alles te danken aan Reginald ;) Dan Dinh heeft daar ook in zeker mate zijn inbreng in gehad. Overigens ook een persoon die ik beter instaat zie om een team te leiden dan Reginald.

TheRainMan had inderdaad geen zin om zich te committen aan een trainingschedule om het simpele feit dat hij er inmiddels achter was dat na alle heftige discussies die hij met Reginald had dat er simpelweg geen verbetering zou plaatsvinden omdat Reginald simpelweg te koppig is om toe te geven dat hij er af en toe naast zat.

Wat betreft de "teamkeuzes" om mensen te kicken heb ik sterk het idee dat men dat meer doet om hun eigen inkomsten te behouden. In een communistisch land gaat ook niet iedereen akkoord met plannen die in strijd zijn met de huidige machthebber puur vanwege het feit voor de consequenties die het met zich meebrengt. Aangezien Reginald degene is die de salarissen/onderdak betaald, heb je al gauw een ja aan je zijde als je een vraag stelt iemand te kicken.

Wat betreft Gleeb, ik vind dat hij zichzelf echt te kort doet met zijn facebook post. Ja hij had een zwakke start maar pakte imo daarna het goed op en speelde daadwerkelijk goede games. Maar ja ieder zijn natuur, ik hoop alleen dat hij het onderdanige gauw aan de kant zet want zo maak je weinig kans bij welk team dan ook. Wat dat betreft had Xpecial dan wel de juiste persoonlijkheid, maar wat vooral opvalt is dat de mensen met een eigen mening inmiddels allemaal uit TSM zijn. (erg toevallig ;))

TheRainMan: liet niet over zich heenlopen door Regi, Chaox: zelfde verhaal zo'n beetje had ook vaak discussies met Reginald omtrent speelstijl, Xpecial: heeft Reginald vaak genoeg aangegeven dat hij er totaal naast zat qua denkwijze. Dus nee ik geloof niet zozeer in het functioneren maar meer met het gebrek aan inbreng in de speelstijl van het team dat een gebrek aan motivatie hebben meegebracht.

Neem het als voorbeeld voor jezelf, als jij dagelijks punten ziet waarop je organisatie kan verbeteren, maar er is niemand die je inbreng serieus neemt. Naar verloop van tijd vindt jij het ook allemaal wel best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

@Damien, ben je OGN aan het kijken trouwens? SKT1 S vs KT Arrows game 2 is nu bezig. Als je een innovatieve comp aan het werk wil zien, kijken! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 30-07-2014 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

SKT1 S vs KT Arrows game 1 btw.

spoiler:
12 minuten bot, black shield morgana countered de hook van Tresh, Corkie doet Valkyrie en trekt Tresh mee, Tresh doet lantern, Twitch gebruikt lantern en killt.

Geweldige play omfg.

[ Voor 61% gewijzigd door Pete_Sampras op 30-07-2014 14:16 ]

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
spoiler:
Penta voor Bang van skt s oftwel een 2000 dollar pc...
Echt een ziekelijke close game 3, maar leek er wel op dat skt s die zou winnen, ondanks de fouten die ze hadden met mispositioning

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:36:
@Damien, ben je OGN aan het kijken trouwens? SKT1 S vs KT Arrows game 2 is nu bezig. Als je een innovatieve comp aan het werk wil zien, kijken! ;)
Nee een stroomstoring zorgde er tevens voor dat ik niet kon antwoorden ;). Derde Wereld praktijken in het Nederlandse ICT landschap. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Paar punten die me opvallen in de PBE 4.13 patch notes:

Inderdaad nog geen Rengar nerfs, prijst uzelf gelukkig Damien! :)

Het beruchte drietal Eve, Elise en Lee Sin krijgen nerfs, met name (weer) Elise. En surprise surprise, de 'nerfs' van Lee Sin zijn slechts cosmetisch; kennelijk durft men Lee niet meer écht aan te pakken na dat collectieve gejammer van de community een paar maanden geleden toen er echte nerfs aan leken te komen.

Lulu weer generfed. Dat zal haar early game op top lastiger maken doordat het ontsnappen aan ganks moeilijker wordt. En automatisch betekent dit ook een nerf voor support Lulu, en daar zit Lulu al niet in een erg goeie positie. Riot gaf eerder al toe dat ze zich eigenlijk geen raad weten met Lulu, want een nerf voor top/mid Lulu betekent eigenlijk ook automatisch een zwakkere support Lulu.
Deze 4.13 nerfs zijn dan ook totaal niet doordacht. Lulu is niet meer de uber dominante mid laner van weleer, en is al tijden geen super support. Op top is Lulu nu in goede positie, maar kennelijk mag dat ook al niet meer.

Lux' passive krijgt 0.2 AP scaling. Dat zou betekenen dat Lux late game helemaal angstaanjagend hard kan uithalen met haar combo. Zou een mooie boost kunnen zijn om Lux iets meer viable te maken.
Echter, ik kwam op een site ook een PBE plaatje van Lux' passive tegen waarbij niet meer ook haar ulti de passive triggert, maar enkel nog haar autoattacks. Neem aan dat dat een fout is, want anders kun je Lux helemaal bij grof vuil zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kan je niet lezen koekiemonster Lee is best wel flink generfed. Zijn E is de attack speed slow kwijtgeraakt dit maakt hem echt véél slechter in duels. Toplane tegen een melee is het nu echt een waardeloze pick geworden. Ook zal hij veel minder goed kunnen sustainen in de jungle nu hij geen attack speed slow meer heeft en zijn shield korter duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 19:43:
Volgens mij kan je niet lezen koekiemonster Lee is best wel flink generfed. Zijn E is de attack speed slow kwijtgeraakt dit maakt hem echt véél slechter in duels. Toplane tegen een melee is het nu echt een waardeloze pick geworden. Ook zal hij veel minder goed kunnen sustainen in de jungle nu hij geen attack speed slow meer heeft en zijn shield korter duurt.
Volgens mij kan je niet nadenken.

Attack speed slow weg en iets korter shield....poeh zeg! Staat nog steeds in geen verhouding met de nerfs die een paar maanden terug werden voorgesteld en weer snel werden ingeslikt.

Wat dit voor top betekent vind ik iets minder relevant want het is first and foremost een jungler.

Voor de jungle clear en sustain gaat dat echt geen enorme gevolgen hebben. En wat is er precies generft aan zijn uitstekende mobiliteit en hoge base dmges? Niks. Zijn E slowt nog steeds, en dat is het voornaamste als jungler die vooral plays maakt en ganks opzet. Bovendien heeft die attack speed nerf toch geen echte betekenis bij een gank op een AP mid bijvoorbeeld. Voor zover die attack speed nerf daadwerkelijk wat meer counterplay geeft voor bepaalde champs, bijvoorbeeld aan enemy junglers bij een invade van Lee, dan werd dat hoog tijd. Maar dat verandert weinig aan zijn dominantie in de jungle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Koekiemonsterr schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 20:35:
[...]

Volgens mij kan je niet nadenken.

Attack speed slow weg en iets korter shield....poeh zeg! Staat nog steeds in geen verhouding met de nerfs die een paar maanden terug werden voorgesteld en weer snel werden ingeslikt.

Wat dit voor top betekent vind ik iets minder relevant want het is first and foremost een jungler.

Voor de jungle clear en sustain gaat dat echt geen enorme gevolgen hebben. En wat is er precies generft aan zijn uitstekende mobiliteit en hoge base dmges? Niks. Zijn E slowt nog steeds, en dat is het voornaamste als jungler die vooral plays maakt en ganks opzet. Bovendien heeft die attack speed nerf toch geen echte betekenis bij een gank op een AP mid bijvoorbeeld. Voor zover die attack speed nerf daadwerkelijk wat meer counterplay geeft voor bepaalde champs, bijvoorbeeld aan enemy junglers bij een invade van Lee, dan werd dat hoog tijd. Maar dat verandert weinig aan zijn dominantie in de jungle.
Omdat hij attack speed niet meer slowed is hij misschien nu wel te pakken door sommige jinglers.in zn eigen jungle, invanden voor hem word dan misschien lastiger en dat is nou net naast zijn mobilitie en hoge burst zijn sterkste punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Ik denk dat de Lee nerfs het voor lagere rankings geen bal uit gaat maken, nee. Maar daar wordt Lee toch nooit verkozen boven andere, makkelijkere, junglers.

Maar geen attack speed slow zorgt er wel voor dat:
-Je meer damage krijgt van jungle creeps. Dat zal wel (deels) gecompenseerd worden door meer hp regen.
-Je veel minder goed kan traden met andere junglers.
-Je minder impact hebt als je bijvoorbeeld op de ADC springt in een teamfight.
-En aangezien goede ADC's echt wel autoattacken als Lee op ze springt tijdens een gank heeft dat wel degelijk effect. In hoeverre dat effect heeft is door ons niet zomaar te beoordelen.

De site met de omschrijving van Gnar's abilities is ook online: http://na.leagueoflegends...eal/gnar-the-missing-link

[ Voor 4% gewijzigd door Thormodo op 30-07-2014 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Buiten dat is je shield duration ook korter waardoor je minder sustain hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

T shield is alleen in het begin lekker in ee jungle, en dan is deze na 2 seconde wel op. Bij ganks kun je het wel merken als je bijvoorbeeld op een ally springt om in de buurt te komen en dus niet gelijk gebruikt maakt van het shield.

Daarnaast moet je niet naar lagere rankings kijken als je balanced maar naar D1/challenger en LCS

[ Voor 17% gewijzigd door garriej op 30-07-2014 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

garriej schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 22:49:
T shield is alleen in het begin lekker in ee jungle, en dan is deze na 2 seconde wel op. Bij ganks kun je het wel merken als je bijvoorbeeld op een ally springt om in de buurt te komen en dus niet gelijk gebruikt maakt van het shield.

Daarnaast moet je niet naar lagere rankings kijken als je balanced maar naar D1/challenger en LCS
niet helemaal mee eens. Xin Zhao is daar wel een goed voorbeeld van. In high elo was ie balanced, maar in low elo kon je niet van hem wegkomen door zijn kit. In een teamgame maakt dat geen zak uit omdat je teammates je dan kunnen helpen en xin opblazen, maar in soloqueue bronze kan een xin zo hard snowballen dat ie dan in zijn eentje een game wint zonder dat die spelers er iets tegen kunnen doen (ze hebben de capaciteiten nu eenmaal niet). Aangezien zo'n 40% van de community in bronze zit maak je dan voor 40% van de spelers een champion niet leuk om tegen te spelen. Daarom hebben ze hem dus generft en is ie nu in de LCS nauwelijks nog te zien maar is hij in low elo nog best aardig maar niet zwaar OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 20:35:
[...]

Ik snap niet waarom je zou willen dat Lee bij de champions als GP en Taric in het volledig useless rijtje word ingedeelt.
Geen enkele champion zou alleen maar geschikt moeten zijn voor 1 specifieke rol dat is dom design.
Je onderwaardeert een attack speed slow gigantisch in duels.
Er zijn er niet zo veel meer in de game Anivia ult = 20% Darius W = 20-40% Malphite E = 30-50% Nasus W = 23-47.5% Nunu E en Ult zijn beide 25%
Randuin = 10% en Frozen heart = 17.5%

Lee sin had 20-60%, Dat is beter dan Malphite en Nasus en die staan toch wel ongeveer bekend als de champs tegen Auto attackers. En laten heel veel junglers nou auto attackers zijn ik weet zeker dat hij nu Duels verliest van Nocturne, Xin, Warwick, Skarner, J4, Udyr die hij eerst gewonnen zou hebben.
Ook in de toplane zullen 2v2's en botlane 3v3's een stuk lastiger worden.

Verder leuk dat Lee aardige base damages heeft maar zijn lategame was al slecht nu, zonder attack speed slow is het dramatisch. Er zijn echt veel betere initiators dan Lee die ook beter scalen met items.
En gezien stallen tegenwoordig erg makkelijk is vooral in solo que maakt hem dat nu een matige pick.

Sowieso was Lee eigenlijk vooral een probleem bij Pro games. Onder D1 heeft niemand de mechanics om hem echt goed te spelen. Als je dan opgerold word door een Lee-Sin had die gast ook wel een andere champ kunnen spelen en hetzelfde doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 23:16:
[...]

niet helemaal mee eens. Xin Zhao is daar wel een goed voorbeeld van. In high elo was ie balanced, maar in low elo kon je niet van hem wegkomen door zijn kit. In een teamgame maakt dat geen zak uit omdat je teammates je dan kunnen helpen en xin opblazen, maar in soloqueue bronze kan een xin zo hard snowballen dat ie dan in zijn eentje een game wint zonder dat die spelers er iets tegen kunnen doen (ze hebben de capaciteiten nu eenmaal niet). Aangezien zo'n 40% van de community in bronze zit maak je dan voor 40% van de spelers een champion niet leuk om tegen te spelen. Daarom hebben ze hem dus generft en is ie nu in de LCS nauwelijks nog te zien maar is hij in low elo nog best aardig maar niet zwaar OP.
Maar ben je het er dan niet mee eens dat je eigenlijk met zoiets ervoor zorgt dat je een community die bronze is ook bronze houd? Als hogere elo ermee om weet te springen, dan is het toch juist een leerschool voor de lagere elo om te leren ermee om te gaan? Want eerlijk gezegd krijg ik hier weer zo'n MMO-gevoel bij. De skilled spelers kunnen een raidboss neerkrijgen maar een stel casuals lukt het niet omdat ze continu in het vuur staan en doodgaan. Ipv te oefenen en leren beter te worden besluit de developer maar dat de raidboss geen vuur meer neerlegt zodat de casuals hem ook kunnen killen.

Imo is dat geen manier van balancen, maar gewoon de game makkelijker maken voor een gedeelte van de community die simpelweg te snel en te makkelijk opgeven en liever whine-posts maken op de Riot-forums dan daadwerkelijk wat research te doen in wat je kunt doen om die champion af te stoppen.

Dat is dezelfde reden waarom ik een hekel heb aan al die nutteloze counter-pick websites. Het zorgt er namelijk voor dat mensen niet nadenken waarom een bepaalde champion gezien wordt als counter van een andere champion. Neem bijvoorbeeld Fizz. Een counter die genoemd wordt is Ryze. Nou ik durf te wedden dat er menig Ryze speler is geweest die compleet vernedert is door Fizz puur om het feit dat hij niet weet WAAROM Ryze een counter KAN zijn voor Fizz, maar hem gewoon blindelings pakt omdat het zo gezegd is op een website.

Dus opzich ben ik het wel met Garriej eens, dat je moet balancen op hoog niveau en niet juist niet omdat er een Bronze player is die door een Riven in elkaar is gebeukt en daarom maar roept dat Riven broken is.
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 00:47:
[...]
Sowieso was Lee eigenlijk vooral een probleem bij Pro games. Onder D1 heeft niemand de mechanics om hem echt goed te spelen. Als je dan opgerold word door een Lee-Sin had die gast ook wel een andere champ kunnen spelen en hetzelfde doen.
Met dit stukje ben ik het niet helemaal eens. Je hebt namelijk genoeg mensen in ongeveer alle divisies zitten die echt pure one-trick pony's zijn. Die hebben 1 poppetje meer dan 200/300 games gespeeld en beheersen hem (de champ zelf) tot in de puntjes en de enige reden dat ze dus tot op heden niet hoger geranked staan dan bijvoorbeeld een Lee Sin in D1 is omdat ze op andere punten (map awareness, objective control etc etc) het laten afweten. Dus een one-trick pony kan een probleem zijn in elke divisie.

Ik ben het wel eens met je statement dat Lee Sin top eigenlijk na deze nerf zo goed als dood is. Waar hij eerder nog een goede counter zou zijn voor bijvoorbeeld een Jax, kan Jax hem nu gewoon "makkelijk" hebben. En dan hebben we het alleen nog maar over toplane, als je er dan nog eens bijneemt dat hij nu behalve een kick niets meer bijdraagt in de late-game teamfights is het simpelweg niet eens een viable jungle-pick meer. Want eerlijk gezegd zou ik nu liever een Malphite pakken dan een Lee Sin.

[ Voor 47% gewijzigd door Damien op 31-07-2014 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:58

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Damienx2 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 07:50:
[...]

Dat is dezelfde reden waarom ik een hekel heb aan al die nutteloze counter-pick websites. Het zorgt er namelijk voor dat mensen niet nadenken waarom een bepaalde champion gezien wordt als counter van een andere champion. Neem bijvoorbeeld Fizz. Een counter die genoemd wordt is Ryze. Nou ik durf te wedden dat er menig Ryze speler is geweest die compleet vernedert is door Fizz puur om het feit dat hij niet weet WAAROM Ryze een counter KAN zijn voor Fizz, maar hem gewoon blindelings pakt omdat het zo gezegd is op een website.
Alleen daardoor krijgt je post al een +1 :) (als het kon haha)

Ben dat volledig met je eens. heb zelf ook erg veel gebruik er van gemaakt hoor in het verleden maar wat je zegt klopt. je moet er wel bij nadenken en niet alleen maar doen omdat die site het zegt

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 07:50:
[...]

Maar ben je het er dan niet mee eens dat je eigenlijk met zoiets ervoor zorgt dat je een community die bronze is ook bronze houd? Als hogere elo ermee om weet te springen, dan is het toch juist een leerschool voor de lagere elo om te leren ermee om te gaan? Want eerlijk gezegd krijg ik hier weer zo'n MMO-gevoel bij. De skilled spelers kunnen een raidboss neerkrijgen maar een stel casuals lukt het niet omdat ze continu in het vuur staan en doodgaan. Ipv te oefenen en leren beter te worden besluit de developer maar dat de raidboss geen vuur meer neerlegt zodat de casuals hem ook kunnen killen.

Imo is dat geen manier van balancen, maar gewoon de game makkelijker maken voor een gedeelte van de community die simpelweg te snel en te makkelijk opgeven en liever whine-posts maken op de Riot-forums dan daadwerkelijk wat research te doen in wat je kunt doen om die champion af te stoppen.
Nouja op zich is het een leerschool en kun je je er persoonlijk op toeleggen om te voorkomen dat die Xin zo snowballt, maar om dat te voorkomen heb je je team nodig. En dat zijn iedere keer weer andere spelers. Dat is het hele probleem in deze situatie.

En tuurlijk: veel mensen blijven dan bronze. Iemand moet er toch zitten? :P Maar dan hebben ze op hun niveau wel leukere games die niet verziekt worden door snowballende Xin Zhao's e.d. waar ze in hun ogen niets tegen kunnen doen.

Voor WoW vind ik het een iets ander verhaal. Iedere keer dat je een raid doet maak je van tevoren een party (denk ik, ik heb nooit WoW gespeeld). Dan weet je dus van tevoren met wat voor mensen je zit en kun je volgens mij ook al aan hun items, achievements e.d. zien of je een kans gaat maken. Als het een moeilijke boss is die je al een paar keer niet gehaald hebt moet je dus een knappe party zien te vinden. Bij LoL is alles afhankelijk van random matchmaking en heb je geen invloed op bij wie je in het team zit (behalve dat ze dan theoretisch van hetzelfde skillniveau zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:58

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vicarious schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 08:28:
[...]

Nouja op zich is het een leerschool en kun je je er persoonlijk op toeleggen om te voorkomen dat die Xin zo snowballt, maar om dat te voorkomen heb je je team nodig. En dat zijn iedere keer weer andere spelers. Dat is het hele probleem in deze situatie.

En tuurlijk: veel mensen blijven dan bronze. Iemand moet er toch zitten? :P Maar dan hebben ze op hun niveau wel leukere games die niet verziekt worden door snowballende Xin Zhao's e.d. waar ze in hun ogen niets tegen kunnen doen.

Voor WoW vind ik het een iets ander verhaal. Iedere keer dat je een raid doet maak je van tevoren een party (denk ik, ik heb nooit WoW gespeeld). Dan weet je dus van tevoren met wat voor mensen je zit en kun je volgens mij ook al aan hun items, achievements e.d. zien of je een kans gaat maken. Als het een moeilijke boss is die je al een paar keer niet gehaald hebt moet je dus een knappe party zien te vinden. Bij LoL is alles afhankelijk van random matchmaking en heb je geen invloed op bij wie je in het team zit (behalve dat ze dan theoretisch van hetzelfde skillniveau zijn).
in WoW is dat sinds een paar jaar ook. je kan raids queuen en dan kom je met random mensen. Naja en daar wordt je niet altijd vrolijk van wat daar tussen zit. Maargoed comlpleet offtopic 8)7

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ricmaniac schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 08:36:
[...]
in WoW is dat sinds een paar jaar ook. je kan raids queuen en dan kom je met random mensen. Naja en daar wordt je niet altijd vrolijk van wat daar tussen zit. Maargoed comlpleet offtopic 8)7
Moet wel gezegd worden dat, de que raids(looking for raid) wel gedownscaled is naar een raid voor 15 man waar je met ze 25e rond loopt. Maar inderdaad compleet offtopic. Tevens is de vergelijking met altijd een team niet compleet verkeerd er zijn nog steeds ranked 5s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ricmaniac schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 08:36:
[...]
Ligt misschien maar net aan de community. In FFXIV werkt dit hetzelfde en gaat dit vaker goed dan fout. Je hebt ook de optie om te votekicken in WoW, dus ultimately kiest je groep er zelf voor toxic mannetjes te behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 09:39:
[...]

Ligt misschien maar net aan de community. In FFXIV werkt dit hetzelfde en gaat dit vaker goed dan fout. Je hebt ook de optie om te votekicken in WoW, dus ultimately kiest je groep er zelf voor toxic mannetjes te behouden.
Dit gebeurt alleen en de lfr vaker niet dan wel. Maar goed het niveau van die bosses is zo laag dat je er alleen de eerste week niet doorheen komt omdat mensen niet weten wtf ze moeten doen.
Pagina: 1 ... 55 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]